آمار مطالب

کل مطالب : 616
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 25
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 1052
بازدید سال : 3125
بازدید کلی : 120022

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان turekish و آدرس kishturr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 30 آذر 1395
نظرات

هتل افسوس پرنسس کوش آداسی ترکیه 

هتل 5 ستاره افِسوس پرنسس یکی از هتل های مجلل شهر کوشی آداسی ترکیه  است و تا مرکز این شهر هشت کیلومتر فاصله دارد. این هتل و ریزورت در دامنه کوه، در کنار باغ های سرسبز و مشرف به دریای اژه واقع شده است و به نوبه خود یک تفریحگاه مجلل محسوب می شود. هتل افسوس پرنسس کوش آداسی ترکیه نزدیک شهر سلجوق قرار گرفته و فاصله آن تا فرودگاه بین المللی ازمیر 75 کیلومتر است که معادل یک ساعت رانندگی است. 
هتل افسوس پرنسس کوش آداسی ترکیه جمعاً دارای 352 اتاق است که در تیپ های مختلفی همچون استاندارد، ویلایی، سوپریور، سوئیت های معمولی و اتاق های خانوادگی با یک یا دو اتاق خواب در اختیارگردشگران  تور کوش آداسی ترکیه  قرار می گیرد. 


امکانات هتل افسوس پرنسس کوش آداسی ترکیه:

 سه آسانسور شیشه ای پانوراما در ساختمان مرکزی، استخر روباز بزرگ با تراس آفتاب، تخت خواب های مخصوص حمام آفتاب، استخرهای سرپوشیده، بوفه های عرضه مواد خوراکی. شش رستوران تخصصی  که در آنها غذاهای بین المللی، ایتالیایی، ترکی، دریایی، غذاهای آسیایی و غذاهای وینی عرضه می شود. همچنین  9 کافه، اینترنت بیسیم رایگان در لابی، کافی نت، اسپا، امکانات پرداختن به انواع ورزش ها از قبیل تنیس، والیبال ساحلی، حمام ترکی، سونا، آیروبیک، ماساژ، مرکز مراقبت از پوست، مرکز بدنسازی، بیلیارد، سرگرمی های شبانه و موسیقی زنده ...همگی امکانات فراهم شده برای گردشگران تور کوش آداسی ترکی می باشد.

گردشگران تور کوش آداسی ترکیه که قصد رزرو هتل در کوش آداسی ترکیه را دارند با توجه به امکانات بی نظیر هتل افسوس پرنسس کوش آداسی ترکیه رزرو این هتل مجلل را در نظر داشته باشند.

 

هتل بلمار کوش آداسی.gif.gif.gif.gif

هتل بلمار کوش آداسی یک هتل 4 ستاره در ساحل زیبای کوش آداسی برای مسافران تور کوش آداسی است. هتل بلمار کوش  آداسی دارای خدمات مخصوصی مانند ایوان مخصوص حمام آفتاب، ماساژ، پذیرش شبانه روزی و شیشه‌های دوجداره و دیوارهای عایق صدا است. این امکانات، هتل بلمار کوش آداسی را به مکانی امن برای استراحت و گذران تعطیلات برای مهمانان تور کوش آداسی تبدیل کرده است. هتل بلمار کوش آداسی در 5 کیلومتری مرکز شهر کوش اداسی قرار گرفته است و به همین دلیل از دیوارها و در و پنجره عایق صدا در این هتل استفاده شده است. فقط 650 متر از لابی هتل تا ساحل دریای اژه فاصله است. برای رفت و آمد به شهر، از ایستگاهی که در دویست متری هتل بلمار کوش آداسی قرار گرفته است می‌توان استفاده کرد.

belmare1.jpg

هتل بلمار کوش آداسی دارای 91 اتاق مجزا است که همه آنها به تهویه هوا، و بالکن اختصاصی مجهز برای مسافران تور کوش آداسی هستند. ساختمان هتل بلمار کوش آداسی سه طبقه است و بالکن‌های آن دارای شیشه مخصوصی هستند که جلوی  دید از بیرون را می‌گیرند. هتل بلمار کوش آداسی دارای یک استخر روباز و یک استخر سرپوشیده است. به همراه سونا و اتاق بدنسازی است. رستوران هتل بلمار کوش آداسی به صورت اچ بی هستند. به این معنا که صبحانه رایگان و سلف سرویس است. و از بین ناهار یا شام، یکی به انتخاب مسافر رایگان حساب خواهد شد.

files-hotels-هتل-بلمار-کوش-آداسی-کافه-گردش-129ce21aa0732d07d83d6ce3be5c0bc479.jpg

Belmare-Hotel-1.jpg

files-hotels-هتل-بلمار-کوش-آداسی-کافه-گردش-309ce21aa0732d07d83d6ce3be5c0bc479.jpg

files-hotels-هتل-بلمار-کوش-آداسی-کافه-گردش-189ce21aa0732d07d83d6ce3be5c0bc479.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات راجع به تور کوش آداسی با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل وست آدا این کوش آداسی

هتل وست آدا این کوش آداسی در ۷۱ کیلومتری شهرستان آیدین مرکز استان آیدین قرار داشته و در نوار ساحلی منطقه اژه واقع گردیده است. این هتل در سال 1990 ساخته شده است ولی درسال 2012 بازسازی شده است. امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، شیرجه ، حمام ترکی ، استخر سرباز (فصلی) ، ایوان مخصوص حمام آفتاب برای مسافران تور کوش آداسی می باشد. وجود زمین بازی مخصوص کودکان، باعث شده آنها با خاطره ایی خوش هتل را ترک کنند. يک صرافي نيز در هتل وجود دارد. اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد. در باغ هتل مهمانان تور کوش آداسیمیتوانند استراحت کنند. ميهمانان ميتوانند در فعاليت هايي نظير پينگ پنگ، بيليارد شرکت کنند.بعد از يک روز کاري و يا گردش در شهر سري به رستوران هتل زده ؛ از غذاي خوشمزه آن ميل کنيد. گردشگران تور کوش آداسی که قصد رزرو این هتل را دارند یکی از بهترین هتل ها 3 ستاره نسبت به امکانات و خدمات هتل میباشد.

-وست-آدا-این-کوش-آداسی.JPEG

-وست-آدا-این-کوش-آداسی-4.jpg

عکس ها و امکانات هتل وست آدا این کوش آداسی

  • ریلکسیشن با ماساژ,محیط سیگار ممنوع,تراس,پذیرش و ترخیص اختصاصی,اتو کشیدن البسه,اتاق ماه عسل,آبگرم و مرکز ماساژ,انکافی شاپ کافی شاپ و چمدان,خدمات کپی و ارسال فکس,خشکشویی,نظافت اتاق,استخر سرباز (فصلی),کافی شاپ,کوه نوردی,مجهز به آسانسور,صرف صبحانه در اتاق,حمام مخصوص ترکی و بخار,شیرجه,حمام مخصوص ترکی,تحویل سریع اتاق,سالن غذا خوری,اتاق های ویژه معلواین,سالن زمین تنیس روی میز,تراس برای حمام آفتاب,باشگاه بیلیارد,تبادل ارز,آمادگی پذیرش ۲۴ ساعته,لاندری,زمین بازی کودکان,تعمیر و واکس کفش,سیستم تهویه ایر کاندیشنر,منوهای رژیمی و....

-وست-آدا-این-کوش-آداسی-3.jpg

-وست-آدا-این-کوش-آداسی-6.jpg

-وست-آدا-این-کوش-آداسی-2.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور کوش آداسی با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل لوانا سانتا ماریا کوش آداسی.gif.gif.gif.gifLuana Santa Maria Hotel Kusadasi

هتل لوآنا سانتا ماریا کوش آداسی با خدمات عالي خود پذيراي مهمانان ميباشد . موقعیت این هتل، دسترسی به اماکن توریستی را آسان ساخته است . اتاقهای پاکیزه این هتل بهترین مکان برای استراحت و آرامش برای مسافران تور کوش آداسیمیباشند . خدمات دوستانه کارکنان موجب شده تا هتل گزینه ایده آل شما باشد . اين هتل داراي 168 اتاق مي باشد. این هتل یکی از بهترین هتل های چهار ستاره کوش آداسی است و مسافرانی که قصد رزرو تور کوش آداسی را دارند میتوانند این هتل را به عنوان یکی از انتخاب های خود در نظر بگیرند. هتل لوانا سانتا ماریا کوش آداسی یکی از نزدیکترین هتل های 4 ستاره در کوش آداسی به وسایل نقلیه عمومی میباشد.

-لوانا-سانتا-ماریا-کوش-آداسی-4.jpg

-لوانا-سانتا-ماریا_کوش-آداسی.jpg

عکس ها و امکانات هتل لوانا سانتا ماریا کوش آداسی

اتاقهای پاک و بدون سیگار,دوچرخه (رایگان),لباسشویی,فکس و کپی ,پذیرش شبانه روزی,روزنامه,اتاق و امکانات برای معلولین,گاوصندوق,انبار بار و چمدان,تهویه,تریا,گرمایش,منطقه بدون سیگار,آسانسور,بار,کافی شاپ,مینی بار,سالن بازی کودکان,زمین تنیس,باشگاه بدنسازی,رم سرویس,تاکسی سرویس و....

-لوانا-سانتا-ماریا-کوش-آداسی-5.jpg

-لوانا-سانتا-ماریا-کوش-آداسی-3.jpg

-لوانا-سانتا-ماریا-کوش-آداسی-6.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور کوش آداسی با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل سوهان سی پورت کوش آداسی .gif.gif.gif Suhan Seaport Hotel Kusadasi

هتل سوهان سی پورت کوش آداسی یکی از معروف ترین هتل ها در قسمت جنوبی دریای اژه است و 80 اتاق ارائه می دهد که اتاق ها چشم انداز فوق العاده ای از دریا دارند. این هتل امکانات رفاهی خوبی را با قیمت عالی و در مکانی بسیار خوب در اختیار مسافران تور کوش اداسی قرار می دهد. همه اتاق ها دارای بالکن و امکانات مینی بار، تلویزیون، تلفن، سشوار و سیستم تهویه هستند. هتل سوهان سی پورت کوش آداسی در مرکز شهر کوش آداسی و نزدیک ساحل خانم‌ها قرار دارد. این هتل دارای ساحل اختصاصی است و به راحتی می‌توان به ساحل دریا دسترسی داشت. هتل سوهان سی پورت کوش آداسی دارای 80 اتاق است که 72 اتاق ان استاندارد و 8 اتاق باقی مانده نیز سوییت هستند. همه اتاق‌ها بالکن اختصاصی با منظره زیبای دریای اژه را دارند. برای این اتاق‌ها، حمام اختصاصی به علاوه وان و سشوار، مینی بار و تلویزیون و ماهواره در نظر گرفته شده است. سرویس پزشک 24 ساعته یکی از امکانات ویژه هتل سوهان سی پورت کوش آداسی است. استخر بزرگسالان و استخر کودکان، به علاوه خدمات ماساژ و اسپا، سونا و جکوزی، خشکشویی، اتاق بازی و فروشگاه مجهز در این هتلدر نظر گرفته شده اهند. برای ورزشکاران نیز، میز تنیس، دارت و بیلیارد در نظر گرفته شده است. خدمات رستورانی در هتل سوهان سی پورت کوش آداسی به صورت HB است. صبحانه رایگان به علاوه شام یا نهار رایگان (به انتخاب مسافر) است.

-سوهان-سی-پورت-کوش-آداسی.jpg

-سوهان-سی-پورت-کوش-آداسی-6.JPEG

عکس ها و امکانات هتل سوهان سی پورت کوش آداسی

استخر سرباز، تراس، پینگ پونگ، دارت، سونا، ماساژ، اتاق بازی، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، لاندری، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، سوییت ماه عسل، روزنامه، آسانسور، سیستم تهویه، وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان و...

-سوهان-سی-پورت-کوش-آداسی-1.JPEG

-سوهان-سی-پورت-کوش-آداسی-3.jpg

-سوهان-سی-پورت-کوش-آداسی-2.jpg

-سوهان-سی-پورت-کوش-آداسی-5.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور کوش آداسی با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

ادامه ی مطلب:

تور کوش آداسی زمستان 95

تور کوش آداسی دی 95

تور کوش آداسی بهمن 95

تور کوش آداسی اسفند 95

تور کوش آداسی نوروز 96

تعداد بازدید از این مطلب: 207
موضوعات مرتبط: تورکوشاداسی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 30 آذر 1395
نظرات

هتل شمس قشم .gif.gif.gif Qeshm Shams Hotel

هتل شمس قشم یکی از هتل های 3 سه ستاره جزیره قشم است و با وسعت 1400 متر مربع در قسمت سواحل غربی جزیره و نزدیک به دریا واقع شده است. این هتل در 4 طبقه و در مجموع با 19 اتاق تمیز آماده استقبال از گردشگران تور قشم می باشد. هتل شمس قشم به مراکز تجاری جزیره قشم مانند بازار ستاره،فردوسی،پاساژ پردیس و بازار مرجان و خلیج نزدیک بوده و حدود 500 متر فاصله دارد. رستوران و کافی شاپ هتل شمس با انواع غذاهای محلی و دریایی و نوشیدنی ها از مسافران تور قشمپذیرایی میکنند. فاصله هتل شمس قشم تا فرودگاه بین المللی جزیره حدود 40 کیلومتر می باشد.

 -شمس-قشم.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل شمس قشم

پذیرش شبانه روزی،رستوران،کافی شاپ،تهویه مطبوع،خدمات تحویل بار و چمدان،صندوق امانات،خشکشویی و لاندری،اینترنت بی سیم رایگان،پارکینگ،خودپرداز،یخچال و...

-شمس-قشم-1.gif

-شمس-قشم-2.gif

-شمس-قشم-3.gif

 

قوانین هتل شمس قشم 

ساعت تحویل اتاق ها 14:00 و ساعت تخلیه اتاق ها 12:00

هزینه اقامت برای کودکان زیر نه 9 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان می باشد.

پذیرش بانوان به صورت تنها با ارائه مدارک معتبر شناسایی امکان پذیر می باشد.

موقعیت هتل شمس قشم روی نقشه

-شمس-قشم-روی-نقشه.gif

 

هتل آلاله قشم.gif.gif.gif

هتل آلاله 2 واقع در درگهان و در نزدیکی مراکز خرید، ساحل و اسکله درگهان و در محیطی آرام و چشم اندازی رو به دریا برای مسافران تور قشم می باشد. هتل الاله دو مشتمل 8 طبقه اتاق ها و 1 طبقه لابی و 1 طبقه رستوران (که به زودی افتتاح) می باشد. فاصله تا مراکز خرید و گردشگری 5 دقیقه فاصله برای گردشگران تور قشم می باشد. هتل الاله 2 تازه تاسیس می باشد.

Hotel-Alaleh-Gheshm.jpg

alaleh-hotel-qeshm-reception.jpg

عکس ها و امکانات هتل آلاله قشم

امکانات و خدمات.هتل آلاله درگهان شامل رستوران گردان، کافی شاپ و صبحانه خوری، میز بیلیارد و ... می باشد. فاصله این هتل به تمامی بازار ها و مراکز خرید منطقه درگهان اعم از بازار های دو دولفین ، بازار قدیم ، مروارید ، اطلس ، پرشین گلف، ایران مال و بازار دریا کمتر از 5 دقیقه می باشد . امکانات هتل  شامل رستوران گردان ، کافی شاپ ، صبحانه خوری ، دستگاه دیجیتال ( شامل کانال های مجاز ماهواره ای ) ، سرویس اینترنت رایگان در تمامی طبقات ، صتدوق امانات شخصی ، سرویس مبلمان ، روم سرویس 24 ساعته و مینی بار می باشد.

images_1.jpg

alalehh.jpg

2427.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور قشم با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل آپارتمان وانیا قشم .gif.gif Qeshm Vania Hotel Aparteman

هتل آپارتمان وانیا در بین مجموعه‌های تجاری سیتی سنتر و ستاره قشم قرار دارد. این هتل با اتاق‌های مجهز برای اقامتی آرام و به یاد ماندنی و با داشتن قیمتی مناسب در انتظار مهمانان گرامی تور قشم است. فاصله این هتل تا فرودگاه 50 دقیقه با خودرو است. از اماکن دیدنی نزدیک به هتل می‌توان جنگل دریایی حرا و پارک زیتون را نام برد. این هتل یکی از بهترین و مناسب ترین هتل آپارتمان های قشم میباشد.

-آپارتمان-وانیا-قشم-2.jpg

-آپارتمان-وانیا-قشم-1.jpg

 

هتل خلیج فارس قشم .gif.gif.gif.gif Qeshm Persian Gulf Hotel

هتل خلیج فارس قشم با درجه بندی 4 ستاره یکی از بهترین هتل های قشم می باشد و در قسمت شمالی و کیلومتر 5 بزرگراه خلیج فارس جزیره قشم و نمایی مشرف به بندر عباس واقع شده است به طوری که شب ها روشنی ساحل بندرعباس به خوبی قابل مشاهده است. هتل خلیج فارس قشم در 2 طبقه و در مجموع با 123 اتاق تمیز و زیبا آماده پذیرایی از مسافران تور قشم می باشد. فاصله هتل خلیج فارس قشم تا فرودگاه بین المللی قشم حدود 50 کیلومتر و 40 دقیقه با ماشین است. همچنین فاصله هتل از امکان توریستی و گردشگری جزیره قشم نظیر قلعه پرتغالی ها، جنگل های حرا، دره ستارگان به ترتیب حدود 7 ، 50 ، 33 کیلومتر می باشد. هتل خلیج فارس قشم دارای 2 رستوران و با ظرفیت پذیرایی 200 نفر و دو کافی شاپ یکی به صورت ساحلی و دیگری داخل هتل با انواع غذاهای دریایی و نوشیدنی ها اماده پذیرایی از میمانان تور قشم می باشد. سالن همایشات هتل خلیج فارس قشم نیز آماده برگزاری جلسات و همایش ها می باشد.

-خلیج-فارس-قشم.gif

-خلیج-فارس-قشم-1.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل خلیج فارس قشم

پذیرش شبانه روزی،سیستم تهویه مطبوع،رستوران و کافی شاپ،چایخانه سنتی،خدمات دریافت بار و چمدان،صندوق امانات،خشکشویی و لاندری،سرو صبحانه در اتاق،اجاره اتومبیل،کافی نت،اینترنت بی سیم رایگان در لابی،ساحل اختصاصی،سالن همایش،پارکینگ،بیلیارد و پینگ پنگ

-خلیج-فارس-قشم-2.gif

-خلیج-فارس-قشم-3.gif

-خلیج-فارس-قشم-4.gif

-خلیج-فارس-قشم-5.gif

قوانین هتل خلیج فارس قشم 

ساعت تحویل اتاق ها 14:00 و ساعت تخلیه اتاق ها 12:00

هزینه اقامت برای کودکان زیر 3 سال و 3 سال رایگان می باشد

هزینه اقامت برای کودکان 4 تا 8 سال نیم بها می باشد

پذیرش بانوان به صورت تنها با ارائه مدارک معتبر شناسایی امکان پذیر می باشد.

موقعیت هتل خلیج فارس قشم روی نقشه

 

 

ادامه مطلب:
تور قشم زمستان 95

تور قشم دی 95

تور قشم نوروز 96

تور قشم بهمن 95

تور قشم اسفند 95

تعداد بازدید از این مطلب: 172
موضوعات مرتبط: تورقشم , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 30 آذر 1395
نظرات

هتل آیبیس ریور ساید بانکوک تایلند :

_آیبیس_ریور_ساید_بانکوک_تایلند_1.jpg

این هتل از لحاظ موقعیت در جنوب غربي بانكوك ،در كنار رودخانه "Chaopraya" واقع شده است و فاصله آن تا ایستگاه مترو 10 دقیقه میباشد . از این هتل تا ایستگاه مترو دارای سرویس رایگان میباشد. این هتل داراي امکاناتی چون استخر روباز ،خشكشويي و اينترنت مي باشد. اتاق ها این هتل داراي تلويزيون LCD،سشوار و يخچال برای رفاه حال مسافران تور تایلند میباشد. رستوران هتل با غذاهاي تايلندي و ساندويچ  پذيراي ميهمانان است. فاصله این هتل تا فرودگاه 30 دقیقه میباشد . همچنین جاذبه های گردشگری زیادی در اطراف این هتل قرار دارند. فاصله این هتل به مراکز خرید نیز نزدیک است .

_آیبیس_2.jpg

_آیبیس_3.jpg

_آیبیس_4.jpg

 

هتل پرنس پالاس بانکوک تایلند.gif.gif.gif.gifPrince Palace Bangkok Thailand

هتل پرنس پالاس بانکوک تایلند Prince Palace Bangkok Thailand این هتل 4 ستاره در کلانگ ماهانک در سال 1995 ساخته شده است و در سال 2010 ساخته شده است. این هتل دارای رستورانی با غذاهای تایلندی برای مسافران تور تایلند میباشد. این هتل دارای استخر,حمام,سونا,جکوزی,خدمات شبانه روزی,سرویس تهویه مطبوع,خدمات مراقبت کودک,صرافی و .... میباشد. این هتل برای گردشگرانی ک قصد رزرو تور تایلند را دارند یکی از بهترین و مناسب ترین هتل هایی است که معمولا مسافران در نظر دارند.

-پرنس-پالاس-بانکوک-تایلند.gif

-پرنس-پالاس-بانکوک-تایلند-2.gif

-پرنس-پالاس-بانکوک-تایلند-8.gif

-پرنس-پالاس-بانکوک-تایلند-7.gif

-پرنس-پالاس-بانکوک-تایلند-9.gif

-پرنس-پالاس-بانکوک-تایلند-6.gif

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور تایلند با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل هالیوا کرابی تایلند.gif.gif.gif.gifHaleeva Hotel Krabi Thailand

هتل هالیوا کرابی در ساحل آو نانگ قرار گرفته و با باغات سرسبز گرمسیری احاطه شده است. کرابی در جنوب تایلند قرار دارد. غار معروف فرا نانگ و تالاب پرنسس در 4 کیلومتری و فرودگاه کرابی در 188 کیلومتری هتل مستقر می باشند. ساحل فرا ننگ یکی از سواحل کرابی در آنجا واقع است، که شاید زیبا ترین مکان در جنوب تایلند است. اتاق های هتل با کف سرامیک شده و طراحی وسیع، با امکاناتی همچون تهویه هوا، حمام خصوصی، تلویزیون صفحه تخت، یخچال کوچک، اتاق نشیمن جداگانه و (بعضی ها) با بالکن خصوصی تجهیز شده اند. مهمانان تور تایلند می توانند از دفتر توریستی ماشین کرایه کنند و به سیاحت در  مناطق اطراف بپردازند یا کوه نوردی کنند. پس از یک روز تحرک و فعالیت، سرویس ماساژ هتل خستگی را از تن شما بدر خواهد کرد. وای فای رایگان، استخر فضای باز و رستوران از امکانات مورد توجه آن می باشند. گردشگرانی که قصد رزرو تور تایلند را دارند  این هتل یکی از بهترین هتل های تایلند میباشد.

-هالیوا-کرابی-تایلند-1.jpg

-هالیوا-کرابی-تایلند-4.jpg

عکس ها و امکانات هتل هالیوا کرابی تایلند

رستوران,کافی شاپ,خدمات ۲۴ ساعته در اتاق,ترانسفر فرودگاهی,آسانسور,خشکشویی,فروشگاه,نگه داری بچه,صندوق امانات,ورود حیوانات,رستوران فضای باز,کافی شاپ فضای باز,تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای,مینی بار رایگان,سشوار,سرویس رایگان رفت و آمد,پارکینگ,پزشک,نگهداری بچه و....

-هالیوا-کرابی-تایلند-2.jpg

-هالیوا-کرابی-تایلند-5.jpg

-هالیوا-کرابی-تایلند-3.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور تایلند با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل نووتل فنیکس سیلوم بانکوک تایلند .gif.gif.gif.gif Novotel Fenix Silom Hotel Bangkuk Thailand

هتل نووتل فنیکس سیلوم بانکوک تایلند در منطقه سیلم قرار دارد و در سال 2010 ساخته شده است. این هتل خدمات ترنسفر رایگان به ایستگاههای ترن سریع السیر ارائه می دهد، یک استخر روباز و 4 غذاخوری دارد. اینترنت Wi-Fi به صورت رایگان در سراسر هتل قابل استفاده می باشد. شما به اتاقتان در هتل نووتل فنیکس سیلوم بانکوک راهنمایی می‌شوید، شاید ترجیح می‌دهید غذا را در اتاق خود میل کنید، این امر در تمام ساعت‌های شبانه‌روز در هتل نووتل فنیکس سیلوم بانکوک برای مسافرانتور تایلند امکان‌پذیر است. البته 4 گزینه غذاخوری دیگر هم پیش روی شما است. درب رستوران اسکوئر در تمام طول روز با بوفه غذاهای بین‌المللی به روی مهمانان تور تایلند باز است. کافه پیاده‌روی جمز تنقلات سبک را برای شما تدارک دیده است. همچنین انواع نوشیدنی‌ها در بار استون منتظر شما است. اگر به تفریح یا استراحت نیاز دارید به مرکز بدنسازی هتل نووتل فنیکس سیلوم بانکوک سری بزنید یا در کنار استخر روباز هتل به استراحت بپردازید. سفرهای یک‌روزه و خودروی اجاره‌ای بخشی از خدمات تور هتل هستند. همچنین یک مرکز تجاری کاملا مجهز نیازهای حرفه‌ای شما را برطرف خواهد کرد. 

-نووتل-بانکوک-تایلند.jpg

-نووتل-بانکوک-تایلند-4.jpg

عکس ها و امکانات هتل نووتل فنیکس سیلوم بانکوک تایلند

استخر در فضای آزاد، سونا,سرویس دهی اتاق ها ، سرویس ترنسفر رایگان ، اجاره اتومبیل، مطبوعات ، گاو صندوق، فروشگاه داخلی، اتاق برای افراد غیر سیگاری، امکانات برای افراد معلول، آسانسور،تهویه هوا,اینترنت بی سیم رایگان در سراسرهتل ، پارکینک رایگان,رستوران، کافه,پذیرش 24 ساعته، صرافی، میز گردشگر، انبار چمدان، خدمات دربان,خدمات نگه داری و سرویس نوزاد,خشک شویی و خدمات اتو کشی,امکانات برگزاری همایش و ملاقات، مرکز تجاری، خدمات فکس و کپی و...

-نووتل-بانکوک-تایلند-1.jpg

-نووتل-بانکوک-تایلند-5.jpg

-نووتل-بانکوک-تایلند-3.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور تایلند با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

ادامه مطلب:

تور تایلند زمستان 95

تور تایلند دی 95

تور تایلند بهمن 95

تور تایلند اسفند 95

تور تایلند نوروز 96

تعداد بازدید از این مطلب: 118
موضوعات مرتبط: تورتایلند , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 30 آذر 1395
نظرات
هتل شایان کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Shayan Hotel

هتل شایان کیش Kish Shayan Hotel یکی از هتل های قدیمی 5 ستاره جزیره کیش است که در سال 1388 به گروه هتل های پارس پیوست. هتل شایان کیش در زمینی به وسعت حدود پنجاه هزار متر مربع در بهترین منطقه جزیره کیش واقع در روبروی اسکله تفریحی کیش بنا شده است. این هتل در 4 طبقه و در مجموع با 193 واحد اقامتی شامل 82 اتاق دو تخته،28 اتاق سه تخته،32 اتاق دوبلکس،30 سوییت ساحلی،2 ویلای ساحلی،8 سوییت رویال،1 سوییت رویال دوبلکس با نماهای رو به دریا و رو به جزیره آماده استقبال از گردشگران تور کیش می باشد. هتل شایان کیش با موقعیت عالی خود به اکثر بازارها و مراکز تجاری جزیره کیش و همچنین سایر جاذبه های دیدنی کیش نزدیک می باشد. این هتل دارای چندین رستوران می باشد که با انواع غذاهای دریایی و فرنگی آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد و از جمله رستوران ها می توان رستوران شمبلیر،رستوران لوشاتو،رستوران قارچ،سفره خانه سنتی و... را نام برد. هتل شایان کیش یکی از قدیمی ترین هتل های کیش میباشد که در سال 1351 شمسی ساخته شده و سال های اخیر به طور کامل بازسازی شده است و یکی از هتل های با کیفیت جزیره کیش می باشد.مشاهده هتل شایان کیش روی نقشه

هتل ترنج کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Toranj Hotel

هتل ترنج کیش Kish Toranj Hotel در حال حاضر یکی از بهترین هتل های 5 ستاره کیش و اولین هتل دریایی ایران است که در سال 1394 در سواحل شمال غربی جزیره کیش بنا شده است. هتل ترنج کیش با 100 عدد سوئیت منحصر به فرد خود که بر روی آب های خلیج همیشه فارس واقع شده اند از گردشگران ویژه تور کیش استقبال میکند که این واحدهای اقامتی با متراژهای 40 ، 60 و 120 متری با اسکله چوبی به طول 1 کیلومتر به یکدیگر متصل شده اند. از ویژگی های خاص سوییت های هتل ترنج کیش می توان به کف شیشه ای تمام سوییت ها اشاره کرد که میهمانان تور کیش می توانند از داخل سوییت، کف دریا را تماشا کنند و همچنین برای رفاه حال مسافران تور کیش رفت و آمد در هتل با ماشین های گلف صورت می گیرد. هتل ترنج کیش به دلیل استفاده از مواد اولیه و طراحی دوستدار محیط زیست، اولین و تنها هتل ایران می باشد که موفق به دریافت تندیس دوستدار و حامی محیط زیست گردیده است. مسافران تور کیش می توانند در طول سفر خود از صرف وعده های غذایی در رستوران بین المللی،فست فود،کافی شاپ و... هتل ترنج کیش با نمایی از غروب و طلوع آفتاب در دریا نهایت لذت را ببرند. همچنین لازم به ذکر می باشد که هتل ترنج کیش در دو فاز طراحی شده است که فاز اول (بر روی آب می باشد) که تکمیل گردیده و فاز دوم بر روی ساحل می باشد که در حال تکمیل شدن است. هتل ترنج کیش یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های جزیره کیش است که مسافران تور کیش در صورت رزرو این هتل می توانند از خدمات ترانسفر رفت و برگشتVIP هتل ترنج کیش استفاده نمایند.

هتل بزرگ داریوش کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Dariush Grand Hotel

هتل داریوش کیش Kish Dariush Grand Hotel یکی از هتل های 5 ستاره نام آشنا جزیره کیش است که در سال 1380 در ساحل شرقی بنا شده است. هتل داریوش کیش در 4 طبقه و در مجموع با 190 اتاق و سوییت زیبا و مجلل آماده استقبال و سرویس دهی به گردشگران تور کیش می باشد و تمامی اتاق ها با نمای رو به دریا و رو به جزیره دارای تهویه مطبوع،حمام اختصاصی،تلویزیون با 32 کانال مختلف و... می باشند. هتل داریوش کیش در زمینی به وسعت دویست و بیست هزار متر مربع و و با معماری هخامنشی و منحصر به فرد خود تاریخ ایرانیان را به رخ می کشد. هتل داریوش کیش به جز اتاق ها و سوییت های داخل ساختمان اصلی چندین سوییت در محوطه هتل نیز دارد که از نظر سرویس دهی با اتاق های دیگر تفاوتی ندارند و میتوانند از خدمات هتل استفاده نمایند.هتل داریوش کیش در قسمت شرقی جزیره واقع شده است و به مراکز خرید همچون بازار پردیس 1 و 2 ،مرکز تجاری کیش و سایر مراکز خرید کیش نزدیک می باشد. میهمانان تور کیش میتوانند از صرف وعده صبحانه در رستوران هتل داریوش کیش لذت ببرند و همچنین رستوران های آپادانا و پاسارگاد هتل  در ادامه از خدمات هتل همچون زمین تنیس،استخر و سونا،سالن بدنسازی،دوچرخه سواری،پکیج های گردشگری و... استفاده نمایند، همچنین هتل داریوش کیش در ساحل اختصاصی خود دارای یک کلوب دریایی برای گردشگران تور کیش می باشد و میتوانند از تفریحات دریایی همچون غواصی،جت اسکی و... استفاده نمایند. هتل داریوش کیش دارای دو رستوران به نام های آپادانا و پاسارگاد میباشد و با انواع غذاهای فرنگی و دریایی آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد و وعده های ناهار هتل رایگان نمی باشد و گردشگران می بایست قبل از ورود نسبت به رزرو وعده های ناهار خود اقدام نمایند. هتل داریوش کیش برای آن دسته از مسافرانی که قصد سهولت در رفت و آمد و چک این فرودگاهی را دارند سرویس ویژه CIP ارائه می دهد. به طور کلی هتل داریوش کیش گردشگران متعددی را جذب میکند و همه ساله میزبان صدها گردشگر و مسافر تور کیش می باشد.

هتل پارمیس کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png kish Parmis Hotel

هتل پارمیس کیش Kish Parmis Hotel یکی از هتل های 5 ستاره خوب و مجهز جزیره کیش است که در سال 1385 در مرکز شهر کیش افتتاح گردید. هتل پارمیس کیش در زمینی به وسعت هفده هزار و پانصد متر مربع و در 9 طبقه بنا شده است و در مجموع با 152 اتاق ، 14 سوئیت ، 2 پنت هاوس مجلل آماده سرویس دهی به مسافران تور کیش می باشد. هتل پارمیس کیش با توجه به موقعیت عالی خود به مراکز خرید و گردشگری تنها هتل 5 ستاره کیش است که تا این حد به مراکز خرید و گردشگری کیش نزدیک می باشد. هتل پارمیس کیش یکی از مجهزترین هتل های کیش می باشد که میهمانان تور کیش در مدت اقامت خود میتوانند از 4 رستوران هتل پارمیس کیش با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و رستوران سنتی لذت ببرند و همچنین هتل پارمیس کیش دارای استخر و سونا، سالن بیلیارد ، آرایشگاه زنانه و مردانه و... می باشد که مسافران تور کیش در صورت تمایل میتوانند از برخی خدمات هتل  بصورت رایگان استفاده نمایند. هتل پارمیس کیش دارای یک سالن گفتگو و یک سالن همایش می باشد که آماده برگزاری جلسات و سمینارهای گردشگران تور کیش است.

ادامه مطلب:

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تعداد بازدید از این مطلب: 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 21 آذر 1395
نظرات

هتل آوانتگارد استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul Avantgarde Hotel

هتل آوانتگارد استانبول Istanbul Avantgarde Hotel با رده بندی هتل های 5 ستاره در سال 2014 میلادی در نزدیکی میدان تقسیم استانبول بنا شده است. دارای فروشگاه های متعدد می باشد.این هتل در 6 طبقه و از 59 اتاق تشکیل شده است و دارای 3 سوییت می باشد و آماده استقبال از گردشگران تور استانبول می باشد. اتاق های این هتل مجهز به عایق صدا می باشند.هتل آوانتگارد استانبول به اتاق جلسه و کنفرانس نیز مجهر می باشد. در این هتل سرویس نگهداری کودکان نیز ارایه می گردد.فاصله این هتل از فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول حدود 16 کیلومتر می باشد.

-آوانتگارد-استانبول.gif

 

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل آوانتگارد استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، بار، تهویه مطبوع، گاو صندوق، فروشگاه و مرکز خرید،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان،خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت، صرافی،سرو صبحانه در اتاق،کرایه ماشین، فکس و کپی،باشگاه بدنسازی،سرویس نگهداری کودکان،استخر سرپوشیده،ماساژ ، سونا، جکوزی، مرکز سلامت و آبگرم، سولاریوم، حمام سنتی ترکی و بخار و...

-هتل-آوانتگارد-استانبول.gif

-هتل-اوانتگارد-استانبول.gif

-هتل-آوانتگارد-استانبول.gif

-هتل-آوانتگارد-استانبول.gif

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل پوینت استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul Point Hotel

 

هتل پوینت استانبول Istanbul Point Hotel هتلی 5 ستاره است که در سال 2005 میلادی در منطقه شیشلی شهر استانبول و در 100 متری میدان تکسیم بنا شده است.این هتل در 8 طبقه و در مجموع با 194 اتاق و سوییت تمیز و زیبا آماده سرویس دهی به مسافران تور استانبول می باشد.اتاق های این هتل به اینترنت پرسرعت بی سیم مجهز می باشند.در 1 کیلومتری هتل پوینت استانبول مرکز همایش های بین المللی لطفی کردار ترکیه قرار دارد.این هتل 4 آسانسور موجود دارد.فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه 20 کیلومتر با هتل پوینت استانبول فاصله دارد.این هتل با 6 اتاق کنفرانس آماده برگزاری سمینارها و کنفرانس های گردشگران تور استانبول می باشداین هتل در سال 2008 بازسازی شده است.

-پوینت-استانبول.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل پوینت استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،استخر سرپوشیده،سونا،جکوزی،باشگاه بدنسازی،ماساژ، بار، خدمات تحویل بار و چمدان،مرکز سلامت و آبگرم، سولاریوم، حمام سنتی ترکی و بخار، فکس و کپی،کافی شاپ، صرافی،سرویس مراقبت از کودکان و...

-پوینت-استانبول-لابی.gif

-پوینت-استانبول-رستوران.gif

-پوینت-استانبول-اتاق.gif

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل دیوان استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul Divan Hotel

هتل دیوان استانبول Istanbul Divan Hotel یکی از هتل های 5 ستاره تقریبا نوساز می باشد و در سال 2011 میلادی در منطقه شیشلی شهر استانبول بنا شده است. این هتل در 11 طبقه و در مجموع از 231 اتاق تشکیل شده است و آماده سرویس دهی به گردشگران تور استانبول می باشد.در این هتل فروشگاه های متعددی وجود دارد.یک صرافی نیز در این هتل وجود دارد. هتل دارای آرایشگاه نیز می باشد. این هتل به صورت پیاده 10 دقیقه با میدان تکسیم استانبول فاصله دارد.رستوران های هتل دیوان استانبول با انواع غذاهای ترکی و بین المللی آماده پذیرایی از میهمانان تور استانبول می باشد.فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی آتاترک استانبول ترکیه 23 کیلومتر می باشد.

-دیوان-استانبول.gif

-دیوان-استانبول-لابی-1.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل دیوان استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش 24 ساعته ، سرویس مراقبت از کودکان، آسانسور، گاو صندوق، فروشگاه، بار، تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان،سرو صبحانه در اتاق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی،رنت کار، آرایشگاه، امکانات جلسه و ضیافت ، فکس و کپی، خدمات خانه داری،سالن  بدنسازی، استخر وباز و سرپوشیده، سونا، ماساژ، حمام سنتی ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، امکانات ورزشی  و...

-دیوان-استانبول-لابی.gif

-دیوان-استانبول-رستوران-1.gif

-دیوان-استانبول-رستوران-2.gif

-دیوان-استانبول-اتاق-3.gif

-دیوان-استانبول-اتاق-2.gif

-دیوان-استانبول-اتاق-1.gif

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل سلطانیه استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Sultania Hotel

هتل سلطانیه استانبول Istanbul Sultania Hotel در سال 2010 میلادی بین مناطق سیرکچی و سلطان احمد استانبول بنا شده است.این هتل در 5 طبقه و در مجموع از 43 اتاق و سوییت زیبا تشکیل شده است و آماده سرویس دهی به مسافران تور استانبولمی باشد.ایستگاه تراموای گلخانه استانبول در چند قدمی هتل سلطانیه استانبول قرار گرفته است. ایستگاه اتوبوس و قطار هم 5 دقیقه به صورت پیاده تا هتل فاصله دارد. در 18 کیلومتری هتل فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه و در 44 کیلومتری آن فرودگاه سابیها گوچن استانبول قرار گرفته است.

-سلطانیه-استانبول.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل سلطانیه استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، اینترنت پرسرعت، استخر، سونا، اجاره اتومبیل، تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، صندوق امانات، ماساژ، جکوزی، صرافی، سرویس مراقبت از کودکان، پارکینگ،سرو صبحانه در اتاق، لابی، لاندری، حمام سنتی ترکی و بخار و... 

-سلطانیه-استانبول-لابی.gif

-سلطانیه-استانبول-رستوران.gif

-سلطانیه-استانبول-استخر.gif

-سلطانیه-استانبول-اتاق-2.gif

-سلطانیه-استانبول-اتاق-1.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل هیلتون بسفر استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul Hilton Bosphorus Hotel

هتل هیلتون بسفر استانبول Istanbul Hilton Bosphorus Hotel یکی از هتل‌های خیلی خوب و قدیمی 5 ستاره می‌باشد که در سال 1955 میلادی در مرکز قسمت اروپایی و منطقه سیسلی شهر استانبول بنا شده است و تنها چند دقیقه با خیابان تکسیم استانبول فاصله دارد. این هتل در 12 طبقه و در مجموع با 500 اتاق و سوییت مجلل و زیبا خود لحظات شاد و خوشی را برای گردشگران تور استانبول به ارمغان می‌آورد. مناطق تجاری و گردشگری استانبول مانند تکسیم و خیابان استقلال تنها چند دقیقه با هتل فاصله دارند و اماکن توریستی و تاریخی استانبول نظیر مسجد آبی ، بازار بزرگ ، کاخ دلمه باغچه ، گالاتا تاور و... از محل‌های توریستی نزدیک به هتل هیلتون بسفر استانبول می‌باشند. هفت رستوران و کافه هتل از قبیل رستوران تراس هتل مشرف به تنکه بسفر ، کافه استخر و... با انواع غذاهای بین المللی ، میان وعده‌ها و انواع نوشیدنی‌ها آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول می‌باشند.فاصله هتل هیلتون بسفر استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول حدود 22 کیلومتر می‌باشد. همچنین این هتل با دارا بودن 27 سالن کنفرانس و ضیافت با ظرفیت 10 تا 3000 نفر آماده برگزاری مجالس،کنفرانس‌ها،ضیافت‌ها و... شما می‌باشد. این هتل آخرین بار در سال 1997 به طور کامل باز طراحی شده است.هتل هیلتون بسفر استانبول جزء زیر مجموعه هتل‌های هیلتون می‌باشد و در سال 2015 به عنوان یکی از 10 هتل برتر شهر استانبول انتخاب شده است.

-هیلتون-بسفر-استانبول.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل هیلتون بسفر استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع اتاق‌ها،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان،آسانسور،اینترنت پرسرعت بی‌سیم رایگان،کافه لانژ،استخر روباز و سربسته،ماساژ درمانی و SPA،سالن ورزشی و بدنسازی،زمین تنیس،حمام سنتی ترکی،پارکینگ،27 سالن کنفرانس و ضیافت و...

-هیلتون-بسفر-استانبول-1.gif

-هیلتون-بسفر-استانبول-2.gif

-هیلتون-بسفر-استانبول-3.gif

-هیلتون-بسفر-استانبول-4.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول زمستان 95 

تور استانبول دی 95

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 21 آذر 1395
نظرات

قلعه تاتیو ارمنستان

از دیدنی های جذاب و زیبای ارمنستان قلعه تاتیو است که در قرن نهم در دهکده ای در منطقه جنوبی قلعه تاتیو ارمنستان ساخته شده است این قلعه در اصل مجموعه ای از ساختمان های اداری و کلیساها بوده است و از مهم ترین و زیبا ترین جاذبه های گردشگری ارمنستان و برای مسافران تور ارمنستان بسیار جذاب می باشد. قسمت اصلی طبقات معنوی و فرهنگی و سیاسی ارمنستان در این ناحیه جمع شده است و این قلعه فرمانروایی بر چند دهکده بود. مسافران تور ارمنستان با رفتن به آنجا می توانند لحظات خوبی را سپری کنند. 

 

دریاچه سوان ارمنستان


دریاچه سوان ارمنستان در ۶۰ کیلومتری شمال شرقی ایروان ارمنستان و واقع در فرمانروایی گغارکونیک می باشد . این دریاچه که وسیع ترین دریاچهٔ قفقاز و از وسیع ترین دریاچه‌های کوهستانی آب شیرین در دنیا است در ارتفاع ۱۹۱۶ متری سطح دریا واقع شده است. نام سوان از ریشهٔ اورارتویی سیونا و به معنی «سرزمین دریاچه‌ها» گرفته شده‌است. حدود ۳۶ جویبار به این دریاچه می‌ریزند و تنها رودخانه‌ای که از سوان سرچشمه می‌گیرد رود هِرازدان ارمنستان است.
از گردشگاه‌های پیرامون این دریاچه، چشمهٔ آب معدنی دیلیجان و شهرستانی به همین اسم است. ماهی قزل‌آلای مشهوری به نام ایشخان (شاهزاده) بومی این دریاچه می باشد.دریاچه سوان تنها دریاچه ای است که داخل مرز ارمنستان امروزی قرار دارد. شبه جزیره سواناوانک ( که در قدیم جزیره بوده است ) با سواحل شمالی خود منطقه تاریخی دریاچه محسوب می شود.این دریاچه کوهستانی بیش از 5% از مساحت کل ارمنستان را دربرمی گیرد ، و صومعه شبه جزیره یکی از مکان های دیدنی بسیار معروف و در ضمن نزدیک ترین محل برای بازدید گردشگران تور ارمنستان به شمار می رود.

 

 

دره گل ها ارمنستان

دره گل ها در 50 کیلومتری شمال شرقی شهر ایروان ارمنستان در دل کوه قرار گرفته است.از ویژگی های بارز این مکان، طبیعت سرسبز کوهستانی آن است که در فصل تابستان غرق در گها و گیاهان زیبا و در زمستان نیز با انبوهی ازبرف پوشیده می شود. دره گلها شامل مجموعه های ورزشی و انواع رستوران ها و هتلهاست. طول پیست اسکی دره گلها 7 کیلومتر است و درسال 2004 تل سیژ آن بازسازی وبه تعداد ایستگاه های آن اضافه شده است. چهار کلیسای بزرگ و دو کلیسای کوچک، مجموعه کلیسا های دره گلها را تشکیل می دهد. در محوطه کلیسا مقبره بنیانگذار آن و سنگهای صلیبی قرن 12 و 13 می باشد ونیز آرامگاه دو پادشاه ارمنی که در جنگ سلجوقیان جان سپرده اند در آنجا قرار دارد.گردشگران تور ارمنستان می توانند از این منطقه بازدید کنند.

صومعه الاوردی ارمنستان

 

صومعه الاوردی ارمنستان در قرن 6 ساخته شده ولی ساخت کلیسا جامع در قرن 11 صورت گرفت.این کلیسا یکی از مشهورترین مکان های دیدنی شهر ارمنستان است.گردشگران  تور ارمنستان می توانند از این مکان تاریخی بازدید کنند.

 

alaverdi.jpg

مطالب مرتبط:

تور ارمنستان پاییز 95

تور ارمنستان نوروز 96

تور ارمنستان بهمن 95 

تور ارمنستان دی 95

تور ارمنستان زمستان 95

تور ارمنستان آذر 95

تور ارمنستان از شیراز

 تور ارمنستان از تبریز

تور ارمنستان از کرمانشاه

تور ارمنستان از مشهد

 

 
تعداد بازدید از این مطلب: 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 21 آذر 1395
نظرات

هتل امباسادر دبی

_امباسادر_دبی_1.jpg

 هتل امباسادر دبی در شمار هتل های 3 ستاره دبی قرار دارد و در قسمت بر دبی در منطقه اقتصادی و بیزنسی این شهر واقع گردیده است. این هتل از 108 اتاق بزرگ تشکیل شده است که تمامی اتاق ها مجهز به ماهواره، تلویزیون و روم سرویس می باشند. هتل امباسادر دارای دو رستوران می باشد که غذاهای متنوع و با کیفیت بالا را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد. از امتیازات این هتل می توان به نزدیکی آن به مراکز خرید بسیاری مثل برجمان، وافی و سیتی سنتر دیره اشاره نمود از این رو مسافران تور دبی می توانند تمامی احتیاجات خود را در این مراکز خرید برآورده سازند. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی کمتر از 8 متر می باشد و پارکینگ رایگان نیز در محل وجود دارد.

 آدرس هتل امباسادر دبی : Al Falah Street, Bur Dubai, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل امباسادر دبی

رستوران، استخر سرباز، اسپا، بار، روم سرویس، سرویس شاتل (به هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، وای فای(با هزینه)، سیستم تهویه آسانسور، روزنامه.

_امباسادر_دبی_2.jpg

_امباسادر_دبی_3.jpg

هتل سنت جورج دبی

 

هتل سنت جورج دبی

 

هتل سنت جورج دبی در شمار هتل های  3 ستاره دبی قرار دارد و درست روبروی رودخانه واقع شده است از این رو مناظر زیبای رفت و آمد کشتی ها به وضوح از پنجره های هتل برای مسافران تور دبی نمایان است. این هتل تا فرودگاه بین المللی 10 دقیقه و تا ایستگاه مترو 5 دقیقه فاصله دارد. نزدیکی به ایستگاه مترو باعث جلب توجه گردشگران تور دبی به این هتل گردیده است تا بتوانند با هزینه ای بسیار اندک به دیگر نقاط مختلف دبی سفر کنند. این هتل از 10 طبقه تشکیل شده است و دارای 142 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون، سرویس بهداشتی، حمام، خدمات خانه داری، تهویه مطبوع و ... می باشند. در طبقه دهم این هتل رستوران شب های تهران قرار دارد که میهمانان تور دبی می توانند از غذاهای ایرانی آن لذت ببرند.

 

امکانات هتل سنت جورج دبی :

 

رستوران، پذیرش 24 ساعته میهمانان تور دبی ، روم سرویس شبانه روزی، مینی بار، یک ساعت اینترنت رایگان، تهویه مطبوع، حمام، سشوار، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تلویزیون، تلفن،  صندوق امانات و سالن بیلیارد و ... .

 

هتل سنت جورج دبی

 

هتل سنت جورج دبی

 

 

هتل صدف دبی

Sadaf-Hotel.jpg

هتل صدف دبی در منطقه دیره دبی قرار دارد. این هتل 3 ستاره نزدیک بازار مرشید ، گلد سوک معروف ، مرکز خرید الغریر ، خیابان الریگا ، فروشگاهها و رستورانها قرار دارد و فاصله کوتاهی تا مترو یونیون دارد.هتل صدف از 50 اتاق تشکیل شده است.میهمانان تور دبی که به دنبال هتلی با قیمت ارزان هستند هتل صدف دبی گزینه مناسبی است.

Sadaf-Hotel2.jpg

 امکانات هتل صدف دبی:  رستوران, خشکشویی, استخر سرباز, استخر سرپوشیده, جکوزی, باشگاه بدنسازی, تنیس, بیلیارد, ساحل اختصاصی, ورزشهای آبی, اجاره دوچرخه, اینترنت رایگان, ماساژ, سونا, سرویس رایگان رفت و آمد, تنیس, استخر ویژه کودکان, سالن بازی ویژه کودکان و … در اختیار گردشگران تور دبی قرار می دهد.

Sadaf-Hotel4.jpg

Sadaf-Hotel1.jpg

آدرس: Deira Fish Market – 2nd St – Dubai – United Arab Emirates

جهت رزرو و ارزانترین قیمت ها بیشتر از تور دبیبا شماره 41954 -021 تماس حاصل نمایید.

هتل الخلیج دبی

هتل الخلیج دبی

هتل الخلیج دبی در شمار هتل های 3 ستاره دبی قرار دارد و در قلب دیره، در میدان الناصر واقع شده است. این هتل دارای 105 اتاق بزرگ می باشد که دکور آن ها با وسایل چوبی تزیین شده است و مجهز به تلویزیون، ماهواره، مینی بار، حمام، سیستم تهویه می باشد همچنین بالکن اتاق ها چشم انداز زیبایی از خلیج فارس و خور دبی را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد. در رستوران "تراتوریا" نیز می توانید از انواع غذاهای ایتالیایی پاستا و پیتزا لذت ببرید.  هتل تا فرودگاه بین المللی دبی و مرکز نمایشگاه های بین المللی 10 دقیقه رانندگی فاصله دارد.

آدرس هتل الخلیج دبی : Nasser Square, Deira, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل الخلیج دبی :

رستوران، کرایه اتومبیل بنا به درخواست مسافران تور دبی ، سرویس شاتل (با هزینه)، شاتل فرودگاه (با هزینه)، پذیرش شبانه روزی، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روزنامه، آسانسور، وای فای رایگان، پارکینگ و ...

هتل الخلیج دبی

هتل الخلیج دبی

 

هتل ارکید دبی

هتل ارکید دبی

هتل ارکید دبی در شمار هتل های 3 ستاره دبی قرار دارد و در قلب دیره و در مکانی مناسب در خیابان شیک Al Rigga واقع شده است،این هتل در مجاورت آبنمای دبی و بسیاری از جاذبه های گردشگری شهر قرار گرفته است از این بسیار مورد توجه گردشگران تور دبی می باشد. هتل ارکید دبی دارای 84 اتاق تمیز میباشد. رستوران بین المللی هتل، که در پخت خوراکهای قاره ای و دریایی محلی مهارت دارد انواع غذاهای لذیذ را برای میهمانان تور دبی سرو می کند. همچنین با استفاده از سرویس ترانسفر هتل گردشگران تور دبی قادرند به یکی از سواحل زیبای عمومی دبی دست یابند. این هتل از لحاظ دسترسی به اقصی نقاط ناحیه پررفت و آمد دیره در مکانی عالی واقع شده و به راحتی میتوان از هتل به مراکز خرید بیشماری از جمله بازار عربی طلا دست یافت.

امکانات هتل ارکید دبی :

رستوران، گاوصندوق، تهویه، بار، کرایه اتومبیل بنا به درخواست مسافران تور دبی ، فکس و کپی، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، پذیرش شبانه روزی ، باشگاه های شبانه متعدد ، تریاهای مفرح ، استخر واقع در پشت بام با دمای کنترل شده، جکوزی، سونا ، اتاق بخار و ...

هتل ارکید دبی

هتل ارکید دبی

 

مطالب مرتبط:                      

 تور دبی پاییز 95

تور دبی بهمن 95

تور دبی دی 95

تور دبی نوروز 96

تور دبی زمستان 95

تور دبی آذر 95

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 21 آذر 1395
نظرات

جاذبه های گردشگری مشهد

شاندیز مشهد

_مشهد_2.jpg

اگر باتور مشهد به مشهد سفر میکنید حتما از منطقه گردشگری شاندیز دیدن فرمایید منطقه شاندیز در ۳۸ کیلومتری غرب شهر مشهد قرار دارد که از گذشته به عنوان یکی از منطقه های ییلاقی دشت توس شناخته شده و مورد توجه قرار داشته و همچنین راه کاروانروی تابستانی مسیر شاندیز به توس از پستی و بلندی‌های همین منطقه گذر میکند . علاوه بر آن زائرین بارگاه حضرت رضا(ع) برای گذران اوقات به این مکان می‌آیند و این استقبال روز افزون گردشگران طبیعت تور مشهد نشانگر قابلیت‌های طبیعی منطقه برای گسترش فعالیت‌های گردشگری است. در ابتدای ورود به شاندیز فروشگاه‌هایی دیده می‌شود که به عرضه صنایع دستی از جمله پوستین، گلیم، ظروف سنگی هرکاره و… اشتغال دارند.

_مشهد1.jpg

پارک شهر شاندیز از اماکنی است که فضای مطلوبی را برای استراحت موقتی خانواده‌ها به گردشگران و دوستداران طبیعت تور مشهد ارايه می‌دهد.امروزه محور گردشگری ییلاق شاندیز علاوه بر خرابه هایی که جنبه تاریخی نیز دارد دارای مزار و رباطی کهن و فدیمی می‌باشد روستاهای سرآسیاب ، ارچنگ ، خادر ، شاندیز ، ابرده پایین ، ابرده بالا و زشک تشکیل میدهد . رودخانه‌ها و دره‌های زیاد شاندیز اقلیم متنوع و منظره های زیبایی از طبیعت را به بیننده عرضه می‌کندرودخانه‌های پر آب منطقه سبب پراکنش درختان، وجود باغ‌های انبوه، مناظر متنوع و آب و هوايی مطبوع شده‌اند که همواره مورد استقبال ساکنان شهرمشهدو گردشگرانتور مشهدمنطقه واقع می‌شود. . قابلیت‌های شاندیز آن را به عنوان یک منطقه نمونه بین‌المللی گردشگری در کشور معرفی نموده است.

_مشهد3.jpg

_مشهد_4.jpg

 

شاندیز مشهد

_مشهد_2.jpg

اگر باتور مشهد به مشهد سفر میکنید حتما از منطقه گردشگری شاندیز دیدن فرمایید منطقه شاندیز در ۳۸ کیلومتری غرب شهر مشهد قرار دارد که از گذشته به عنوان یکی از منطقه های ییلاقی دشت توس شناخته شده و مورد توجه قرار داشته و همچنین راه کاروانروی تابستانی مسیر شاندیز به توس از پستی و بلندی‌های همین منطقه گذر میکند . علاوه بر آن زائرین بارگاه حضرت رضا(ع) برای گذران اوقات به این مکان می‌آیند و این استقبال روز افزون گردشگران طبیعت تور مشهد نشانگر قابلیت‌های طبیعی منطقه برای گسترش فعالیت‌های گردشگری است. در ابتدای ورود به شاندیز فروشگاه‌هایی دیده می‌شود که به عرضه صنایع دستی از جمله پوستین، گلیم، ظروف سنگی هرکاره و… اشتغال دارند.

_مشهد1.jpg

پارک شهر شاندیز از اماکنی است که فضای مطلوبی را برای استراحت موقتی خانواده‌ها به گردشگران و دوستداران طبیعت تور مشهد ارايه می‌دهد.امروزه محور گردشگری ییلاق شاندیز علاوه بر خرابه هایی که جنبه تاریخی نیز دارد دارای مزار و رباطی کهن و فدیمی می‌باشد روستاهای سرآسیاب ، ارچنگ ، خادر ، شاندیز ، ابرده پایین ، ابرده بالا و زشک تشکیل میدهد . رودخانه‌ها و دره‌های زیاد شاندیز اقلیم متنوع و منظره های زیبایی از طبیعت را به بیننده عرضه می‌کندرودخانه‌های پر آب منطقه سبب پراکنش درختان، وجود باغ‌های انبوه، مناظر متنوع و آب و هوايی مطبوع شده‌اند که همواره مورد استقبال ساکنان شهرمشهدو گردشگرانتور مشهدمنطقه واقع می‌شود. . قابلیت‌های شاندیز آن را به عنوان یک منطقه نمونه بین‌المللی گردشگری در کشور معرفی نموده است.

_مشهد3.jpg

_مشهد_4.jpg

 

تعداد بازدید از این مطلب: 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 21 آذر 1395
نظرات

بازار زیتون کیش

bazarzeitoon.jpg

بازار زیتون از لحاظ نوع معماری خاص بوده و یکی از منحصربه فردترین بازارهای جزیره می باشد و از چندین نیم طبقه تشکیل شده است . معماری بازار زیتون کیش با دیگر مراکز خرید جزیره متفاوت است. تکرار زاویه‌ ها در نمای بازار آن را به چهره ای آشنا در جزیره مبدل کرده و از طرفی دیگر معماری داخلی آن با نیم طبقه‌ها و طراحی هدایت خریدار جذابیت این بازار را دو چندان ساخته است. بازار زیتون در سال ۱۳۷۶ در زمینی به مساحت ۷٬۰۰۰ متر مربع در دو طبقه احداث و به بهره برداری رسید. این بازار ۵٬۲۰۰ متر مربع مساحت دارد و دارای ۹۶ غرفه تجاری و ۱۲ غرفه اداری است.غرفه های این بازار به فعالیت در زمینه های کیف و کفش، روسری، پوشاک زنانه و مردانه و بچه گانه، اسباب بازی و لوازم خانگی،  خرازی، لباس زیر مردانه و زنانه و.. به گردشگران تور کیشارائه می گردد.در این بازار یک رستوران و کافی شاپ نیز موجودست. این بازار با قیمت مناسب کالاها برای خریداران حیطه‌ وسیعی از انتخاب‌ها را در اختیار مشتریان قرار می دهد.این بازار همچنین در مجاورت هتل پارسیان و در نزدیکی بازارهای مرکز تجاری کیش، بال هایپر مارکت و پانیذ واقع شده است .

 

بازارچه فجر کیش

بازارچه فجر در واقع فروشگاه کوچکی جنب درب ورودی اصلی بازار پردیس ۱ واقع شده است. قیمت اجناس این فروشگاه مابین ۱ هزار تا ۵ هزار تومان بوده که نظر برخی از گردشگران تور کیش را به سوی خود جلب می نماید .در این بازارچه انواع پوشاک زنانه و مردانه و بچه گانه و کیف و کفش و اسباب بازی و عطر و ادوکلن و لوازم دکوری و... با قیمتهای بسیار مناسبی به فروش می رسد . اما در واقع صحبت فروش اجناس تا ۵ هزار تومان در واقع تبلیغی بیش نیست و در این بازارچه هم اکثر اجناس با قیمتهای بالای ۱۰ هزار تومان به فروش می رسد .

fajr1.jpg

 fajr2.jpg

 

تعداد بازدید از این مطلب: 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 21 آذر 1395
نظرات

هتل های کیش

هتل سورینت مریم کیش 
_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png
 Kish Sorinet Maryam Hotel

هتل سورینت مریم کیش Kish Sorinet Maryam Hotel یکی از هتل های 5 ستاره با کیفیت جزیره کیش میباشد که در سال 1390 به گروه هتل های سورینت پیوست. هتل سورینت مریم کیش در جنوب شرقی میدان امیرکبیر بنا شده است و در 4 طبقه و در مجموع با 56 اتاق و سوئیت زیبا و مدرن از جمله سوییت های جونیور،لوکس و پرزیدنشیال آماده استقبال از گردشگران تور کیش می باشد. فاصله هتل سورینت مریم کیش با توجه به مرکزیت هتل تا اکثر مراکز تفریحی و تجاری همچون اسکله تفریحی کیش،تالار شهر،مراکز خرید مروارید،بازارهای پردیس و... بسیار کوتاه می باشد به طوری که مسافران تور کیش می توانند در فصول مناسب و در هوای مطبوع جزیره مسیرها را پیاده طی نمایند. رستوران هتل سورینت مریم کیش با طبخ انواع غذاهای دریایی و فرنگی آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد و همچنین کافه لانژ هتل بصورت 24 ساعته خدمات دهی میکند. شایان ذکر است که هتل سورینت مریم کیش در سال 1383 ساخته شده است و از سال 1390 که به مجموعه هتل های سورینت پیوسته به طور کامل بازسازی شده است و جز معدود هتل های کیش است که از تکنولوژی کنترل هوشمند (BMS) استفاده میکند و در کنار هتل سورینت مریم کیش ساخت یک ساختمان دیگر با هدف گسترش هتل و ارتقا خدمات رسانی طرح ریزی شده است.

هتل شایان کیش 
_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png
 Kish Shayan Hotel

هتل شایان کیش Kish Shayan Hotel یکی از هتل های قدیمی 5 ستاره جزیره کیش است که در سال 1388 به گروه هتل های پارس پیوست. هتل شایان کیش در زمینی به وسعت حدود پنجاه هزار متر مربع در بهترین منطقه جزیره کیش واقع در روبروی اسکله تفریحی کیش بنا شده است. این هتل در 4 طبقه و در مجموع با 193 واحد اقامتی شامل 82 اتاق دو تخته،28 اتاق سه تخته،32 اتاق دوبلکس،30 سوییت ساحلی،2 ویلای ساحلی،8 سوییت رویال،1 سوییت رویال دوبلکس با نماهای رو به دریا و رو به جزیره آماده استقبال از گردشگران تور کیش می باشد. هتل شایان کیش با موقعیت عالی خود به اکثر بازارها و مراکز تجاری جزیره کیش و همچنین سایر جاذبه های دیدنی کیش نزدیک می باشد. این هتل دارای چندین رستوران می باشد که با انواع غذاهای دریایی و فرنگی آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد و از جمله رستوران ها می توان رستوران شمبلیر،رستوران لوشاتو،رستوران قارچ،سفره خانه سنتی و... را نام برد. هتل شایان کیش یکی از قدیمی ترین هتل های کیش میباشد که در سال 1351 شمسی ساخته شده و سال های اخیر به طور کامل بازسازی شده است و یکی از هتل های با کیفیت جزیره کیش می باشد. 

هتل ایران کیش 
_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png
 Kish Iran Hotel

هتل ایران کیش Kish Iran Hotel جز هتل های 5 ستاره نوساز می باشد که در سال 1393 در قلب جزیره کیش آغاز به فعالیت نموده است. هتل ایران کیش با زیربنای دوازده هزار متر مربع با 8 طبقه و 128 واحد مدرن و زیبا که حدود 22 واحد آنها سوییت می باشد آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد. هتل ایران کیش دارای معماری منحصر به فرد می باشد به طوری که دو ساختمان هتل در طبقه همکف و هفتم به یکدیگر متصل گردیده اند و این هتل یکی از معدود هتل های جزیره کیش است که به صورت هوشمند ساخته شده است و تمامی اتاق های هتل ایران کیش با دو نمای رو به دریا و جزیره مجهز به اینترنت بی سیم،سیستم تهویه مطبوع مرکزی،تلویزیون هوشمند(IPTV)،تلفن VOIP و... می باشد. هتل ایران کیش با توجه به موقعیت مناسب خود نزدیک به مراکز خرید و تجاری جزیره کیش می باشد. رستوران هتل با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با کادری مجرب آماده میزبانی از میهمانان تور کیش می باشد و همچنین کافی شاپ هتل ایران کیش با انواع نوشیدنی ها در خدمت میهمانان هتل می باشد. استخر مجموعه ورزشی هتل ایران کیش با فضایی دلنشین و مدرن همراه با جکوزی،سونا خشک و بخار و... آماده سرویس دهی به میهمانان تور کیش هتل می باشد و باشگاه بدنسازی هتل هم شعبه باشگاه اکسیژن تهران می باشد که با تجهیزات مدرن فعالیت میکند. هتل ایران کیش به یک سالن برای برگزاری جلسات و همایش ها با ظرفیت پذیرایی 120 نفر نیز مجهز می باشد.

هتل بزرگ داریوش کیش 
_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png
 Kish Dariush Grand Hotel

هتل داریوش کیش Kish Dariush Grand Hotel یکی از هتل های 5 ستاره نام آشنا جزیره کیش است که در سال 1380 در ساحل شرقی بنا شده است. هتل داریوش کیش در 4 طبقه و در مجموع با 190 اتاق و سوییت زیبا و مجلل آماده استقبال و سرویس دهی به گردشگران تور کیش می باشد و تمامی اتاق ها با نمای رو به دریا و رو به جزیره دارای تهویه مطبوع،حمام اختصاصی،تلویزیون با 32 کانال مختلف و... می باشند. هتل داریوش کیش در زمینی به وسعت دویست و بیست هزار متر مربع و و با معماری هخامنشی و منحصر به فرد خود تاریخ ایرانیان را به رخ می کشد. هتل داریوش کیش به جز اتاق ها و سوییت های داخل ساختمان اصلی چندین سوییت در محوطه هتل نیز دارد که از نظر سرویس دهی با اتاق های دیگر تفاوتی ندارند و میتوانند از خدمات هتل استفاده نمایند.هتل داریوش کیش در قسمت شرقی جزیره واقع شده است و به مراکز خرید همچون بازار پردیس 1 و 2 ،مرکز تجاری کیش و سایر مراکز خرید کیش نزدیک می باشد. میهمانان تور کیش میتوانند از صرف وعده صبحانه در رستوران هتل داریوش کیش لذت ببرند و همچنین رستوران های آپادانا و پاسارگاد هتل  در ادامه از خدمات هتل همچون زمین تنیس،استخر و سونا،سالن بدنسازی،دوچرخه سواری،پکیج های گردشگری و... استفاده نمایند، همچنین هتل داریوش کیش در ساحل اختصاصی خود دارای یک کلوب دریایی برای گردشگران تور کیش می باشد و میتوانند از تفریحات دریایی همچون غواصی،جت اسکی و... استفاده نمایند. هتل داریوش کیش دارای دو رستوران به نام های آپادانا و پاسارگاد میباشد و با انواع غذاهای فرنگی و دریایی آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد و وعده های ناهار هتل رایگان نمی باشد و گردشگران می بایست قبل از ورود نسبت به رزرو وعده های ناهار خود اقدام نمایند. هتل داریوش کیش برای آن دسته از مسافرانی که قصد سهولت در رفت و آمد و چک این فرودگاهی را دارند سرویس ویژه CIP ارائه می دهد. به طور کلی هتل داریوش کیش گردشگران متعددی را جذب میکند و همه ساله میزبان صدها گردشگر و مسافر تور کیش می باشد.

هتل مارینا پارک کیش 
_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png
 Kish Marina Park Hotel

هتل مارینا پارک کیش Kish Marina Park Hotel یکی از بهترین هتل های 5 ستاره جزیره کیش است که در سال 1390 هجری شمسی در زمینی به وسعت ده هزار متر مربع و در نزدیکی بلوار مرجان جزیره کیش بنا شده است. هتل مارینا پارک کیش در 2 طبقه و در مجموع با 190 اتاق و سوییت زیبا و آرامش بخش آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران تور کیش می باشد. تمامی اتاق های استاندارد هتل دارای امکاناتی همچون تهویه مطبوع،سیستم گرمایشی،تلویزیون LED،حمام مجزا،مبل راحتی،گاو صندوق،چای ساز و... می باشند و اتاق ها فضای بزرگتری نسبت به سایر هتل ها دارند. گردشگران تور کیش در نظر داشته باشند که هتل مارینا پارک کیش به دلیل مکان بکر و منحصر بفرد خود کمی تا مرکز شهر و اماکن گردشگری و تاریخی کیش فاصله دارد. هتل مارینا پارک کیش در ساحل جزیره واقع شده است و اطراف هتل ساحل مرجانی بسیار زیبایی وجود دارد. هتل مارینا پارک کیش دارای دو رستوران لوتوس و باغ می باشد که انتخاب صرف غذا در محیط داخلی و خارجی برای میهمانان تور کیش امکان پذیر می کند و همچنین میهمانان هتل میتوانند از سه کافی شاپ موجود و نوشیدن یک فنجان چای و قهوه لذت ببرند. هتل مارینا پارک کیش دارای بخش های دیگری چون استخر و سونا،ماساژ و SPA،مرکز تجاری،اجاره اتومبیل و... میباشد. همچنین هتل مارینا پارک کیش دارای دو سالن برای برگزاری ضیافت و جلسات با ظرفیت پذیرایی 400 نفر می باشد. هتل مارینا پارک کیش یکی از بهترین هتل های جزیره کیش میباشد و در سال 92 به عنوان بهترین هتل جزیره کیش لوح افتخار دریافت نموده است.


برچسب‌ها: بهترین هتل های کیش ,لوکس ترین هتل های کیش ,مجلل ترین هتل های کیش,
+ نوشته شده در یکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ساعت ۱۰:۱۲ توسط زهرا عباسی دسته : تور مالزی نظر(0)

جاذبه های گردشگری آنتالیا

شهر قدیمی آنتالیا :

شهر قدیمی آنتالیا از دیدنیهای آنتالیا توسط رومی ها بنا گردید و با دیوارهایی بلند که به دریا ختم شده محاصره وتحت حفاظت بوده است از این رو امروزه بنام قلعه معروف میباشد.این شهر یکی از دیدنیهای شهرآنتالیاست که در دوره سلجوقی توسعه یافته و به بندر گاهی تبدیل گردیده از آثار مهم تاریخی آنتالیا بحساب می آید و پیوند زیبای گذشته و حال یکی از جاذبه های ویژه این قلعه میباشد.طرح و ساختار خانه های باستانی قلعه نه تنها از نظرمعماری پر بهاست بلکه باز گوی شیوه زندگی، آداب و سنن و روابط اجتماعی مردم آن زمان آنتالیا میباشد.خیابانهای قلعه تنگ بوده وغالبا از بندر گاه به طرف بالای قلعه به موازات دیوارها کشیده شده اند.

 

 _قدیمی.jpg

داخل قلعه خانه های گوناگونی دارد که نمایانگر قدرت اقتصادی مالکان آن زمان آنتالیا میباشد، اما وجه مشترک آنها این است که همگی از چوب و سنگ ساخته شده، تمامی آنها دارای دو جبهه بوده یکی به طرف خیابان که معمولا طبقه پایین آن کم پنجره و دیگری به سمت باغچه با درب و پنجره های بیشتر. آشپزخانه و انبار واطاق خدمتگزاران در طبقه پایین قرار داشته و صاحب خانه از طبقات بالا استفاده میکرده استخانه های قلعه امروزه یکی از محل های دیدنی آنتالیا می باشدکه بدون تغییر معماری بازسازی شده و با عناوین مراکز تفریحی آنتالیا و پانسیون در خدمت جهانگردان قرار دارد.بندر گاه پایین قلعه دومین بندر گاه مهم آنتالیا بحساب می آمده که امروزه فقط لنگر گاه قایقهای تفریحی است و بیشتر بعنوان گردشگاه از آن استفاده میشود.

 

_قدیمی_2.jpg

 

کسیک مناره آنتالیا :

کسیک مناره که در کلیسای کورکوت قرار گرفته در قرن پنجم میلادی به نام مریم مقدس ساخته و در زمان بایزید دوم به دستور شاهزاده کورکوت به مسجد تبدیل شد، به همین دلیل از آن بنام مسجد کورکوت یا مسجد کبیر یاد می کنند. در نتیجه خسارتی که از آتش سوزی سال 1896 به مسجد وارد شد و سوختگی قسمت چوبی بالای مناره مسجد، این مسجد به مسجد مناره شکسته کسیک مشهور شد.این مناره از دیدنی های آنتالیا است و به معنای  مناره های بریده شده می باشد که در گذشته بعنوان کلیسا از آن استفاده می شده است.  این اثر در واقع نمایانگر تاریخ کهن شهر که زمان رومی ها ، بیزانس  ، سلجوقیان ، عثمانی ها تا به امروز را شامل میشود ، می باشد. هنگامیکه امپراتور  دریا در سال 130  بعد از میلاد در شهر (فاسیلین) از استان آنتالیا دیدن  کرد به افتخار او دروازه ای با سه  طاق و ستونهای تزئین شده بنا گردید. در آن زمان این دروازه تنها راه ورودی به شهر به شمار می آمد.  امروزه دو برج دروازه و قسمتهایی از دیوارهای آن را می توان در کنار بندرگاه مشاهده نمود.

 

 

_مناره_آنتالیا.jpg

 

بلدیبی آنتالیا :

منطقه بلدیبی آنتالیا در 38 کیلومتری آنتالیا و 15 کیلومتری شهر کمر قرار گرفته است . این منطقه یکی از زیباترین مناطق آنتالیا به شمار می رود ، جاذبه تفریحی این منطقه باعث شده تا همه ساله عده بسیاری از گردشگران آنتالیا از این منطقه دیدن کنند . این منطقه کوهستانی  پوشیده شده از طبیعت سر سبز و و درخت های نانج و کاج می باشد و دارای آب و هوای بسیار مطبوعی است. این منطقه مکان بسیار مناسبی برای پیاده روی و دوچرخه سواری می باشد . از علاقه مندان به طبیعت دعوت می کنم که در تورآنتالیا از این منطقه دیدن فرمایند .

 

_آنتالیا.jpg

 

 

دره کوپرولو پارک طبیعی آنتالیا :

دره کوپرولو که یکی از جاذبه های گردشگری آنتالیا به شمار می رود یک دره باریک و عمیق است .این دره زیبا 14 کیلومتر طول و 400 متر عمق دارد . در امتداد این دره رودخانه کوپرو قرار گرفته است . در این منطقه انواع خوراک های ماهی به توریست های آنتالیا ارائه می شود .

 

_کوپرولو_پارک_طبیعی_آنتالیا_2.jpg

 

ساحل پاتارا آنتالیا :

ساحلی آرام و بسیار زیبا و به گفته بعضی ها زادگاه بابانوئل می باشد . این ساحل می تواند جای مناسبی برای تفریح و گردش گردشگران  تور آنتالیا است زیرا بسیار دنج و خلوت می باشد. ساحل پاتارا 50 متر عرض و 20 کیلومتر طول دارد و به دلیل دارا بودن آثار تاریخی زیاد امکانات رفاهی زیادی ندارد. در واقع برای ایجاد امکانات رفاهی باید این آثار تاریخی را از بین می بردند اما خوشبختانه این اتفاق تا کنون نیفتاده است. آثار تاریخی ذکر شده عبارتند از دروازه و کاخ رومی , حمام رومی , طاقهای رومی و بسیاری از اثار قدیمی دیگر. مسافران و گردشگران تور آنتالیا در این ساحل علاوه بر تفریح می توانند از دیدن این آثار تاریخی لذت ببرند.

 

_پاتارا_آنتالیا_2.jpg

 

 

 

 مطالب مرتبط:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا آذر 95 

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95 

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95 

تور آنتالیا نوروز 96

تعداد بازدید از این مطلب: 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 21 آذر 1395
نظرات

هتل گامبرون کیش

 

هتل گامبرون کیش در زمینی به مساحت ۱۰۵۰۰ متر مربع و با زیر بنای ۲۵۰۴۸ متر در شهر کیش بنا شده است.گامبرون به معنای خرچنگ، نام قدیمی بندر عباس در زمان حضور پرتقالی ها بوده است که بعد از بیرون کردن آنها در دوره شاه عباس صفوی این شهر به بندر عباس تغییر نام یافت. این هتل مجلل با نمای سفید و طراحی زیبا در شرق جزیره زیبای کیش، در نزدیکی دریا واقع شده است و به یک شهر گردشگری مناسب برای گردشگران تور کیش تبدیل شده است.

 

امکانات هتل :

 

هتل گامبرون کیش برای مسافران تور کیشخدماتی مانند: رستوران، اینترنت وای فای،سالن همایش،سونا،جکوزی،استخرروباز،خشکشویی،سالن بدنسازی،سالن بیلیارد، سالن ماساژ،روم سرویس،صندوق امانات، تاکسی سرویس، عابر بانک، فضای سبز، خدمات پزشکی، کتابخانه، آرایشگاه, زمین تنیس، قایق سواری و جت اسکی، لاندری،صبحانه،نهار و شام ، ترانسفر رفت و برگشت و... را داراست.هتل گامبرون کیش با دارا بودن کادر مجرب و آموزش دیده با امکانات رفاهی مناسب آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می‌باشد.

امکانات اتاق ها :

 

هتل گامبرون کیش دارای اتاق های دو تخته و سه تخته است .این اتاق ها خدماتی شامل: تخت راحتی ،حمام ،سشوار,لوازم بهداشتی،تلویزیون و ماهواره ,تراس با ویو مناسب , اینترنت و... دارند.

شما میهمانان گرامی تور کیش می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن  41954-021 تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

تور کیش هتل ترنج کیش

*****

 

 

 

هتل ترنج کیشکجاست؟

هتل ترنج جزیره کیشدر میدان جاسک ؛ابتدای جاده جهان؛قرار گرفته.

هتل ترنج کیشاولین هتل دریایی خاورمیانه که در شمال غربی جزیره در منطقه بکر با اکو سیستم طبیعی واقع گردیده است، کل مجموعه در دوفاز تعریف شده که فاز اول هتل روی آب و فاز دوم هتل طبقاتی ساحلی (درحال احداث) می باشدکه مورد توجه اکثر مسافرانتور کیشمی باشد.

 

 

نمایهتل ترنج چطور می باشد؟

هتل دریایی ترنجبا معماری و امکانات خاص و مدرن در منطقه ای زیبا پذیرای مهمانان عزیزتور کیشمیباشد تا لحظات به یاد ماندنی و تکرار نشدنی را برای شما عزیزان رقم بزند.

موقعیت جغرافیایی و نوع سازه منحصر به فرد و خاص این مجموعه باعث گردیده که مناظر زیبایی برای میهمانانتور فراهم آید،از جمله غروب زیبای خورشید،تصاویر شگفت انگیز از دریا،امواج،مرجان ها،فضای سبز،ساحل و...

 

 

 

رستورانهتل ترنج کیش

مجموعه رستوران هایهتل ترنجشامل رستوران خورشید، رستوران تاج جهت صبحانه بوفه و عصرانه، کافه گلف (کافی شاپ و غذاهای فرنگی)، رستوران ساحلی جهت ناهار و شام بوفه، کافی شاپ ساحلی با ارائه انواع دمنوش، آبمیوه و پیتزا، لمکده ساحلی با ارائه انواع قلیان و چای است آماده پذیرایی از مهمانانتور کیشاست.

 

 

فاصلههتل ترنج کیشتا مراکز خرید

فاصله هتل ترنج کیش تا بازار پردیس 1۱۶دقیقه با خودرو - فاصله تا بازار پردیس2۱۷دقیقه با خودرو

 

فاصله هتل ترنج کیش تا مرکز شهر: 5 دقیقه - فاصله تا فرودگاه: 15 دقیقه

اتاق هایهتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش دارای ۱۳۰ اتاق میباشد.

سوئیتهای هتل ترنج کیش ( 100 عدد ) همگی بر روی دریا احداث گردیده و دارای کف شیشه ای ( که میهمانان تور می تواند از داخل اتاق کف دریا را ببیند ) و بالکن اختصاصی است. این سوئیتها با اسکله چوبی ( حدود 1 کیلومتری ) به هم متصل شده اند و چیدمان نهایی از بالا تصویر یک بته جقه را بر روی خلیج فارس حک نموده است . واحد ها 40 متری ، 60 متری و 120 متری به ترتیب سوئیت فلت، یک خوابه رویال وVIP 2خوابه می باشد. برای رفاه حال میهمانانتور کیشاز ماشینهای گلف برای حمل و نقل استفاده می گردد و برای جابه جایی ملزومات روزمره مورد نیاز اتاق ها نیز از ماشینهای ترولی گلف استفاده می گردد.

 

 

امکانات اتاق ها به ترتیب

یخچال، تلویزیون ،سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، مینی بار رایگان سرویس بهداشتی و حمام ؛     اتاق نشیمن و ناهارخوری ؛    آشپزخانه؛ اینترنت پر سرعت؛ تلویزیون 40 اینچLCD؛ سشوار؛ صندوق امانات؛ سرویس چای و قهوه؛ مینی بار؛ سیستم اعلام یا اطفاء حریق؛ خدمات خشکشویی

سایر امکاناتهتل ترنج کیش

استخر  -جکوزی - سالن تنیس -سالن بدنسازی - سالن ماساژ -فضای سبز -تاکسی سرویس- پارکینگ اختصاصی -قایق سواری-آرایشگاه - استخر روباز -خدمات پزشکی- ماهواره -خودپرداز      

خدمات هتل : صبحانه به صورت بوفه و نهار بوفه رستوران ساحلی برای میهمانانی که از شب قبل مقیم هستند . ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی VIP - اینترنت رایگان - سرویس روزانه به مراکز خرید . دوچرخه سواری رایگان

طبق قوانین هتل ها که برای تمامی هتل ها یکسان می باشد  ساعت ورود و خروج به شرح زیر می باشد.

 

تور کیش هتل پارمیس 

*****

 

 

هتل پارمیس کیش کجاست؟

مجموعههتل پارمیسبا موقعیت استثنائی در میدان پردیس و مقابل بازار پردیس در جزیره زیبای کیش قرار گرفته استکه مورد توجه مسافرینتور کیش می باشد.

 

 

نمای داخلیهتل پارمیس چطور می باشد؟

نمایداخل هتل پارمیس کیش بسیار مدرن و با سلیقه طراحی شده است .  هتل بین‌المللی پارمیسکیشیکی از بزرگترین و مجهزترین هتل های جزیره ی کیش می‌باشد و یکی از پر طرفدارترین هتلهای جزیره در بین مسافرانتور کیش میباشد.

 

 

رستورانهتل پارمیس کیش

هتل پارميسداراى چهار رستوران، دو رستوران با ارائه غذاى ايرانى و فرنگى، رستوران سنتى با معمارى منحصر به فرد دوران صفويه و رستوران خانه اسپاگتى با انواع غذاهاى ايتاليايى آماده پذیرایی از شما میهمانان عزیزتور کیش می باشد.

خدمات رايگان هتل شامل صبحانه و نهار به صورت بوفه میباشد.

 

فاصلههتل پارمیس کیشتا مراکز خرید

فاصلههتل پارمیس کیشتا مرکز خرید یکی از مزایای این هتل قرارگیری در نزدیکی مراکز خرید، دسترسی به مکان های دیدنی و تفریحی جزیره کیش میباشد.

اتاق هایهتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش در مجموع دارای 152 اتاق در انواع 2تخته,3تخته,اتاق ویژه عروس ,سوئیت ... تمامی اتاق ها با بهترین سلیقه طراحی شده و مکان بسیار آرامی برای استراحت و رفع خستگی مسافرانتور کیشمیباشد.

 

امکانات اتاق ها به ترتیب

سرویس بهداشتی و حمام ؛ سیستم تهویه مطبوع ؛ مینی بار غیررایگان ؛ اینترنت پر سرعت؛ سرویس ایرانی و فرنگی ؛ سشوار؛ صندوق امانات؛ سرویس چای و قهوه؛ قفل درب کارتی ؛ صندوق امانات ؛ صبحانه ؛ تلویزیون؛ خدمات خشکشویی.

نیز سرویس حمام داخل هر اتاق همراه با کابین دوش های بهداشتی و تجهیزات کامل را دارا می باشد.

سایر امکاناتهتل پارمیس کیش

از امکاناتهتل پارمیس کیشمی توان به رستوران های مختلف , استخر، سونا ، جكوزى - آرايشگاه مردانه و زنانه - كافى شاپ - كافى نت - فروشگاه - سالن همايش با ظرفيت 200 نفر- استفاده از اينترنت در اتاق اشاره کرد همچنین امکان اجاره اتومبیل های روز دنیا بصورت روزانه هم برای مهمانانتور هتل پارمیس مهیاست.

هتل آرامش کیش

 

هتل آرامش کیش یکی از هتل های 4 ستاره کیش است که درسال 1390 در بلوار دریا کیش و در مقابل بازار زیتون واقع شد. این هتل به دریا و اسکله تفریحی و بازارها و مکان های گردشگری بسیار نزدیک است و گردشگران تور کیش به راحتی می توانند به مراکز خرید بروند. تعدادی ازاتاق های این هتل رو به دریا و تعدادی هم رو به جزیره می باشد . گردشگران تور کیش با رفتن به این هتل می توانند سفر خوبی را تجربه کنند.

امکانات هتل :

 

هتل آرامش کیش دارای امکاناتی نظیر : استقبال فرودگاهی ، صبحانه بوفه، اینترنت رایگان ، تورهای تفریحی ، رستوران رز ، کافی شاپ آرامش ، لاندری ، سیستم اعلام و اطفای حریق ، برق اضطراری ، همچنین اتاق ها با نمای دریا و نمای جزیره می باشد. هتل به همراه پرسنلی مجرب به شایستگی از میهمانان تور کیش پذیرایی می نماید.

 

 

امکانات اتاق ها :

هتل آرامش کیش دارای 4 طبقه مشتمل بر 67 باب اتاق و سوئیت می باشد.

 

بابت خرید و رزرو بلیطتور کیشو جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

هتل مارینا پارک کیش

*****

 

 

هتل مارینا پارک کیش

 

هتل مارینا پارک کیشکجاست؟

جزیره کیش - بلوار مرجان - جنب برج های دوقلو - مارینا پارک هتل

هتل پنج ستاره مارینا پارک واقع شده در زیباترین نقطه جزیره کیش دارای زمینی به مساحت بیش از ده هکتار بنا شده فضای سبز بسیار زیبا با گونه های گیاهی متنوع و آب نماهای بسیار جذاب آن را در سراسر جزیره متمایز می سازد. در دو طرف هتل ساحل مرجانی و بسیار زیبای خلیج فارس خودنمایی می کند .

این فضای مفرح و بسیار خوش منظره، نگاه هر مسافری را به خود جلب نموده و اقامت در این هتل شکوهمند را دلنشین می نماید.

 

هتل مارینا پارک کیش

 

 

نمای داخلی هتل مارینا پارک کیش چطور می باشد

هنر طراحی  منحصر به فرد همراه با دکوراسیون و تجهیزات مدرن در کنار طبیعتی بکر تعریفی جدید از سفر را در ذهن متجلی می‌سازد.

کافی شاپ های هتل در لابی های طبقه اول و دوم با موزیک زنده و محیطی آرام با ارائه انواع نوشیدنی های سرد و گرم، بستنی و اسنک پذیرای شما مهمانان عزیر می باشندکه در آن اینترنت برای مسافران قابل دسترس می باشد و همچنین  آماده پذیرایی از میهمانان عزیز می باشد.

هتل مارینا پارک کیش

 

 

رستوران های هتل مارینا پارک کیش

رستوران باغ (گل کاغذی) با ظرفیت ۱۵۰ نفر در محوطه هتل مارینا پارک کیش واقع شده است که دارای لذت صرف غذای عالی در محیطی دلنشین و فرح بخش پارکاست. رستوران لوتوس با ظرفیت ۲۰۰ نفر لابی رستوران لوتوس

 

رستوران های هتل با کادری آموزش دیده و حرفه ای آماده سرو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی بصورت بوفه و الاکارت می باشد.

  رستوران های هتل مارینا پارک کیش در  وعده های صبحانه با بوفه کامل و در  ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی خوبی از میهمانان هتل پذیرایی می کند. میهمانان عزیز می توانند به وسیله برنامه های تفریحی و گردشگری هتل برای خود و خانواده خود لحظات شاد و مفرحی را رقم بزنند.

 

 

 

هتل مارینا پارک کیش

 

فاصله هتل مارینا پارک کیش تا مراکز خرید

فاصله تا بازار پردیس ۷ دقیقه با خودرو

فاصله تا بازار پردیس ۷ دقیقه با خودرو

 

 

اتاق های هتل مارینا پارک کیش

 

هتل مارینا پارک کیش دارای اتاق و سوئیت های مجزا می باشد.

سوئیت ها

 

اتاق سوئیت رویال مارینا پارک هتل با طراحی آرامش بخش ، فضائی بزرگ و دلنشین را به مهمانان خود ارائه می کند.

اتاق ها

ظرفیت: 2 نفره (امکان اضافه کردن یک عدد تخت اضافی برای مهمانان زیر 15 سال با پرداخت هزینه اضافی وجود دارد)

اتاق های دبل پارک مارینا پارک هتل با طراحی آرامش بخش ، فضائی بزرگ و دلنشین را به مهمانان خود ارائه می کند.

 

امکانات اتاق ها و  سوئیت ها ی هتل مارینا پارک کیش

سرویس بهداشتی و حمام ؛     اتاق نشیمن و ناهارخوری ؛    آشپزخانه؛   دید فضای پارک و دریا؛ اینترنت پر سرعت؛ تلویزیون 40 اینچ LCD؛ سشوار؛ صندوق امانات؛ سرویس چای و قهوه؛ مینی بار؛ سیستم اعلام یا اطفاء حریق؛ بالش طبی؛ خدمات خشکشویی

 

 

هتل مارینا پارک کیش

سایر امکانات هتل مارینا پارک کیش

مهمانان محترم میتوانند در صورت تمایل با کرایه اتومبیل بدون راننده به گردش در جزیره زیبای کیش بپردازند .امکان اجاره انواع ماشین های آخرین مدل، با راننده و بدون راننده

این هتل برای خدمت رسانی به مسافراناتومبیل های مدرن باسرویسهای منظم جهت استقبال مسافران از فرودگاه فراهم کرده است.

پکیج های تفریحی وگردشگری هتل مارینا پارک کیش برنامه هایگوناگون  و تخفیف های ویژه مهمانان هتلاز دیگر خدمات این هتل می باشد.

فعایت های سلامتی

نعمت سلامتی خود را با امکانات مناسب و محیط آرامش بخش در این هتل حفظ و ارتقاء دهید

تنیس

زمین های خاک رس، شخصیت اصیل و لوکس تنیس را با مربی مجرب به شما انتقال می دهد. ..

 

 

طبق قوانین هتل ها که برای تمامی هتل ها یکسان می باشدساعت ورود و خروج به شرح زیر می باشد.  

  • ساعت ورود 14:00 (Check in)
  • ساعت خروج 00:00 (اتمام)      

 

قوانین

1-   استعمال دخانیات در اتاق ها و اماکن داخلی هتل ممنوع میباشد.

2-   ساعت تحویل اتاق 00: 14 و ساعت تخلیه اتاق 00 : 12 و بعد از ساعت 12 مبلغ نیم شارژ به حساب مسافر تعلق میگیرد.

3-   در اتاق های دو تخته نهایتاٌ  یک سرویس اضافه می توان اضافه کرد .

4-   بچه های زیر پنج سال نباید هزینه ای بابت سرویس اضافه پرداخت کنند .

5-   در صورت داشتن دو فرزند زیر پنج سال هزینه یک سرویس محاسبه خواهد شد .

6-   بچه های بالای پنج سال بزرگسال حساب شده و میبایست هزینه دو سوم را پرداخت کنند .

7-   داخل سوییت های یک خوابه میتوان دو سرویس اضافه کرد به شرطی که نفر چهارم زیر 15 سال باشد .

مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 95

 تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

 تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

 

تور کیش نوروز 96

تعداد بازدید از این مطلب: 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 21 آذر 1395
نظرات

هتل القصر دبی

 

هتل القصر دبی جزهتل های 5 ستاره دبی است و در ساحل جمیرا دبی و در کنار بازار مدینات جمیرا  قرار گرفته است. این هتل دارای 2 کیلومتر ساحل اختصاصی می باشد.این هتل از طریق یک کانال آبی به پارک آبی وایلد وادی دارد .گردشگران تور دبی می توانند از تفریحات مفرح این پارک استفاده نمایند. هتل تا شهر اینترنتی دبی 15 دقیقه فاصله دارد.در ساحل این هتل در کنار خلیج فارس یک رستوران دریایی قرار دارد که میهمانان تور دبیمی توانند انواع غذاهای متنوع و لذیذ دریایی را در این رستوران میل نمایند علاوه بر این رستوران، این هتل رستوران های زیاد و متنوع دیگری نیز دارد. 

امکانات هتل :

 

هتل القصر دبی دارای خدمات بینظیری از جمله : استخر سر باز، تراس، زمین تنیس، زمین گلف، پینگ پونگ، موج سواری، شیرجه، ورزش های آبی، پارک آبی، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، ساحل اختصاصی، استخر سرپوشیده، اتاق بازی، زمین بازی، باشگاه کودکان، روم سرویس، کرایه اتومبیل، پذیرش شبانه روزی مسافران تور دبی ، خدمات گردشگری، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان و... می باشد.هتلبا دارا بودن کادر مجرب و آموزش دیده با  امکانات رفاهی مناسب آماده پذیرایی از میهمانان تور دبی می‌باشد.

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل القصر دبی از 292 باب اتاق تشکیل شده است. امکانات بی مثال و اتاقهای منحصر بفرد هتل اقامت توام با آرامشی را برای مسافران تور دبی مهیا می سازد.

 

بابت خرید و رزرو بلیطتور دبیو جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

هتل دیزرت پالم دبی

 

هتل دیزرت پالم دبی در سال ۲۰۰۹ ساخته شده است و در حومه شهر دبی واقع شده است. از فضایی شگفت انگیز و بسیار آرامش بخش و مفرح برخوردار می باشد .معماری آن در عین سادگی مدرن و امروزی بوده و از تجهیزات پیشرفته ای در ساخت آن استفاده شده است . این اقامتگاه رویایی از جمله بهترین هتل های پنج ستاره دبی به شمار می رود که گردشگران زیادی از سراسر دنیا مشتاق اقامت در آن هستند . کویر نخل و فرودگاه بین المللی دبی پیاده 20 دقیقه و اتوبان شیخ زاید نیز 15 دقیقه تا هتل فاصله دارند . آرامش مثال زدنی و چشم انداز منحصر به فرد در کنار تکنولوژیهای نوین هتلداری و تدابیر ویژه ای برای راحتی و آسایش میهمانان تور دبی در نظر گرفته است.

 

امکانات هتل :

 

هتل دیزرت پالم دبی به همراه پرسنلی مجرب به شایستگی از میهمانانتور دبی پذیرایی می نماید و خدماتی بینظیری مانند :زمین تنیس ، اسب سواری ، سالن بدنسازی ، استخرهای روباز ، محوطه حمام آفتاب ، ماساژ ، مرکز سلامت و آب گرم ، رستوران هایی مجلل با منوهایی متفاوت  ، اسکواش ، سالن کنفرانس ، پسونا و جکوزی ، صرافی ، فضای سبز ، انواع بار ، آموزش آشپزی ، کتابخانه ، کوهنوردی  و خدمات و امکانات رفاهی بیشمار دیگر ، تنها گوشه ای از امکانات این هتل 5 ستاره محسوب می گردند .

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل دیزرت پالم دبی دارای  38 اتاق بزرگ و دلباز می باشد که ابعاد ، امکانات و طراحی متفاوتی دارند . امکانات اتاق ها شامل : تختهای کینگ سایز ، دکوراسیون لوکس امروزی ، چشم اندازی منحصر به فرد، بالکن مبله ، استخر در برخی از سوئیت ها ، گاوصندوق ، یخچال ، تلفن ، سشوار ، تلویزیون واینترنت ، لوازم آرایش رایگان ، پذیرایی در اتاق ، پرسنل مجرب ، حمام و سرویس بهداشتی بسیار لوکس و ... از ویژگی های ممتاز اتاق های رویایی هتل به شمار می روند .

 

تور دبی به گردشگرانی که به دنبال هتلی لوکس و با امکانات کافی هستند هتل دیزرت پالم دبی را  پیشنهاد میکند. 

شما میهمانان گرامی تور دبی می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن  41954-021 تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

هتل فورچون بوتیک دبی

 

هتل فورچون بوتیک دبی واقع در مرکز شهر دبی و منطقه دیره بنا شده است. فاصله هتل تا مرکز تجاری چند قدم و تا فرودگاه بین المللی دبی 10 دقیقه است. این هتل 4 ستاره  را تور دبی به گردشگرانی که به دنبال هتلی با امکانات کافی هستند پیشنهاد میکند.

امکانات هتل :

 

هتل فورچون بوتیک دبی تدابیر ویژه ای برای راحتی و آسایش میهمانان تور دبی در نظر گرفته است که شامل : رستوران، پذیرش 24 ساعته، مجهز به سیستم تهویه، سیستم گرمایش، بار، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فکس و کپی، باشگاه ورزشی، بیلیارد، خدمات خانه داری، صرافی، آسانسور، استخر سر پوشیده، استخر روباز، جکوزی، سونای خشک، باشگاه، سرویس اینترنت وایرلس پرسرعت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی و... می باشد.

 

 

امکانات اتاق ها :

هتل فورچون بوتیک دبی  اتاق ها بسیار زیبا و تمیز هستند. این هتل دارای  80 باب اتاق است. خدمات اتاق ها شامل : ضد صدا و اتاق پاک و بدون سیگار، تهویه هوا مطبوع
،تلویزیون ال سی دی ،حمام و لوازم بهداشتی ،روم سرویس 24 ساعته ،سشوار ،لوازم اتو ،مینی بار ،اتاقهای ضد صدا ،ماهواره و تلوییزیون ،فضای نشیمن مناسب و .... میباشد. بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط پرسنلی ورزیده ، به گردشگران تور دبی ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می کنند.

 

 

برایرزرو هتل فورچون بوتیک دبی و کسب اطلاعات بیشتر در موردتور دبیبا شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

هتل حیات پالاس دبی

 هتل حیات پالاس دبی (HYATT PLACE DUBAI AL RIGGA) در منطقه دیره شهر دبی واقع شده است. موقعیت مکانی مناسب این هتل به گونه ای است که هم برای مقاصد تفریحی و هم برای مقاصد تجاری مناسب مسافران تور دبی می‌باشد.هتل حیات پالاس 2 کیلومتر تا مرکز خرید سیتی سنتر دیره، 5 کیلومتر تا مرکز خرید برجمان، 7 کیلومتر تا مرکز خرید دبی مال، مرکز تجارت جهانی و برج خلیفه فاصله دارد.ایستگاه مترو الرقه در فاصله 400 متری هتل قرار برای مسافران تور دبی دارد.هتل های AVENUE HOTEL DUBAI، GRAND CENTRAL HOTEL، RIMAL ROTANA، WELCOME HOTEL APARTMENTS، RAMEE GUESTLINE DEIRA HOTEL در مجاورت قرار دارند.سرویس دهی هتل به صورت BB می‌باشد.هتل حیات پالاس 15 دقیقه از ساحل الممزر فاصله دارد و در قلب دیره قرار دارد. این هتل دارای اینترنت رایگان ، استخر روباز و 2 رستوران برای مسافران تور دبی می باشد.

 

 

عکس ها و امکانات هتل حیات پالاس دبی

  • استخر روباز,سونا,باشگاه بدن سازی,ماساژ,مسابقات شبانه,نایت کلاب روسی، عربی و هندی,نمایش های شبانه,ترانسفر فرودگاهی (شارژ),ترانسفر شهری (رایگان),نگهداری از کودک,پذیرش 24 ساعته,خشکشویی,صندوق امانات و...

 

 

 

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور دبی با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل صدف دبی

 

هتل صدف دبی یکی از هتل های 3 ستاره خوب و تمیز دبی می باشد که در نزدیکی مرکز ال قریر و باشگاه گلف امارات دبی قرار گرفته است. هتل صدف دبی  دارای ۴۵ اتاق تمیز و مرتب است که همگی دارای فضایی آرام و مدرن با امکانات مناسب در اختیار مسافران تور دبی می باشد. از خدمات این هتل فروشگاه هاي متعدد, آرايشگاه زیبایی, بيليارد, ماساژ درمانی, ترانسفر فرودگاه و .. که مخصوص مسافران تور دبی می باشد. هتل صدف دبی در نزدیکی بازار مرشید و گلد سوک معروف دبی قرار دارد و ایستگاه متروی یونیون نزدیک ترین ایستگاه مترو به این هتل می باشد که با کمی پیاده روی مسافران تور دبی به آن می رسند و همچنین با چند دقیقه پیاده روی به مرکز خرید الغریر و خیابان الریگا و فروشگاهها و رستورانهای آن می رسید.

 

امکانات هتل صدف دبی:

پذیرش شبانه روزی، کافی شاپ مخصوص مسافران تور دبی، محوطه مخصوص سیگار کشیدن، ترانسفر فرودگاهی، رختشوی خانه، مرکز تجاری، رستوران، ماساژ، خدمات تورها, بیلیارد و ... که برای مسافران تور دبی می باشد.

 

بابت خرید و رزرو بیلیط تور دبی و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 02141954 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور دبی پاییز 95 

تور دبی آذر 95 

تور دبی زمستان 95

تور دبی دی 95

تور دبی بهمن 95

تور دبی اسفند 95

 

تور دبی نوروز 96

 

تعداد بازدید از این مطلب: 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 21 آذر 1395
نظرات

هتل گامبرون کیش

 

هتل گامبرون کیش هتلی مجلل با نمای سفید و طراحی زیبا در بهترین موقعیت جغرافیایی جزیره زیبای کیش در زمینی به مساحت ۱۰۵۰۰ متر مربع و با زیر بنای ۲۵۰۴۸ متر بنا شده است.گامبرون به معنای خرچنگ، نام قدیمی بندر عباس در زمان حضور پرتقالی ها بوده است که بعد از بیرون کردن آنها در دوره شاه عباس صفوی این شهر به بندر عباس تغییر نام یافت. این هتل در شرق جزیره زیبای کیش، در نزدیکی دریا واقع شده است و به یک شهر گردشگری مناسب برای گردشگران تور کیش تبدیل شده است.

 

امکانات هتل:

 

هتل گامبرون کیش برای مسافران تور کیش خدماتی نظیر : رستوران، اینترنت وای فای،سالن همایش،سونا،جکوزی،استخرروباز،خشکشویی،سالن بدنسازی،سالن بیلیارد، سالن ماساژ،روم سرویس،صندوق امانات، تاکسی سرویس، عابر بانک، فضای سبز، خدمات پزشکی، کتابخانه، آرایشگاه مردانه و زنانه، زمین تنیس، قایق سواری و جت اسکی، لاندری،صبحانه،نهار و شام ، ترانسفر رفت و برگشت ،مسافران کیش می توانند با اقامت در این هتل لحظات شادی را تجربه کنند.

امکانات اتاق ها :

 

هتل گامبرون کیش دارای اتاق های دو تخته و سه تخته است و خدمات رفاهی شما میهمانان تور کیش در این هتل فراهم شده است. این خدمات شامل: تخت راحتی ،حمام ،سشوار,لوازم بهداشتی،تلوییزیون ،ماهواره ,تراس با ویو مناسب , اینترنت و... می باشد.

 

هتل گامبرون کیش خدمات منحصر به فردی را به گردشگران تور کیش ارئه می دهد. شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یاد ماندنی را در ذهن خود حکاکی خواهید کرد.

هتل مارینا پارک کیش

 

 

یکی از مجلل ترین و زیبا ترین هتل های 5 ستاره جزیره کیش هتل مارینا پارک می باشد.از فضای بیرونی هتل مارینا پارک کیش شاهد فضاي سبز زيبا و آبنماهاي بسيار جذاب هستیم که در دو طرف ساحل هتل مارینا پارک کیش درياي مرجاني و بسيار زيباي خليج فارس نظره مسافران تور کیش را به خود جلب می کند. اتاق های این هتل بسیار شیک و مدرن با امکاناتی عالی و خوب می باشد.

 

 

امکانات هتل مارینا پارک کیش :

استخر سرپوشیده و استخر های آب شیرین متعدد،, سالن بدنسازی, سونا, جکوزی , اسپا و ماساژ تایلندی , زمین استاندارد تنیس ,ساحل ماسه ای، مارینای تفریحی اختصاصی، پارک بازی، سالن ماساژ تایلندی، اسکله اختصاصی با قایق، مرکز غواصی، دوچرخه سواری، پارک بازی مجلل , پارک دارای فضای سبز ،آب نما,کافی شاپ مخصوص مسافران تور کیش, کافی نت, و ... که در اختیار گردشگران تور کیش می باشد.

 

 

 

 

 

گردشگران تور کیش که قصد رزرو هتل در کیش را دارند رزرو هتل مارینا پارک کیش را با توجه به امکانات بی نظیرش در ذهن داشته باشند.

هتل ارم کیش

 

هتل ارم کیش در فاصله 5 کیلومتری فرودگاه کیش قرار دارد و تامرکز خرید فقط 5 دقیقه فاصلخه دارد.این هتل  در زمينى به مساحت 50.000 متر مربع در شمال شرقى جزیره کیش با زير بناء 42.800 مترمربع ساخته شده است و در بلندترین منطقه شمال شرقی جزیره زیبای کیشمشرف به دریای نیلگون خلیج فارس واقع شده است .این چشم اندازهای زیبا با ایجاد احساسی دلنشین، اقامت آرام شما را در این جزیره رویایی به خاطراتی ماندگار و همیشگی تبدیل خواهند نمود.

امکانات هتل :

 

هتل ارم کیش دارای خدماتی نظیر :رستوران با غذاهای متنوع (گردان ، سنتی )، کافي شاپ، فست فود، تالار ازدواج و جشن تولد و دو سالن آمفي تئاتر، يک سالن کنفرانس، کلوپ ورزشي وتفريحي ،ساخت پلکاني هتل بزرگ ارم باعث گرديده که 70 درصد اتاق هاي آن روبه دريا باشد واتاق هاي روبه جزيره نيز به خاطر اشراف کامل بر جزيره کيش و زيبائيهاي بي نظير آن، ارزشي برابر اتاق هاي روبه دريا دارد . سوئيت آپارتمان هاي محوطه با توجه به اينکه در ميان باغي از نخلستان و گل وگياه و فضاي سبز واقع گرديده، با اقامت در آن احساس آرامش بيشتري مي نمايند.از دیگر خدمات هتل :سالن بيليارد ، پينت بال ،سالن برف بازى ، محل نگهدارى كودكان، به مساحت 800 متر مربع براى آقايان و بانوان ،سوناى خشك و بخار، سالن بدنسازى ،استخر كودكان ،كافى شاپ ، سالن ماساژ ، آب درمانى ،ورزشى(واليبال،بسكتبال،هندبال،فوتسال،زمين مينى،گلف،تنيس)و ... می باشد.هتل ارم کیش با دارا بودن کادر مجرب و آموزش دیده با  امکانات رفاهی مناسب آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می‌باشد.

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل ارم کیش دارای 210 باب اتاق، 30 سوئیت ، 140 سوئیت آپارتمان و دو استخر و سونا به همراه سایر امکانات مانند: تلوییزیون ، تخت راحتی ، حمام و لوازم بهداشتی ، سشوار ، اتو ، تراس ، صندوق امانات و .... را داراست. 

جهت رزرو هتل ارم کیش با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

هتل سورینت صدف کیش

 

هتل سورینت صدف کیش بر اساس استانداردهاى بين المللى با نمايى به شکل صدف در سال ۱۳۸۱ به بهره بردارى رسيدو در در مجاورت مراکز بزرگ تجارى جزيره و روبروی دانشگاه بین المللی جزیره کیش قرار گرفته است و  فاصله آن تا مرکز شهر 5 دقیقه و تا فرودگاه 15 دقیقه می باشد .در هنگام ورود به هتل صدف کیش با لابی زیبایی مواجه خواهید شد با کف سنگی و نقش معماری ایرانی که متقارن با آن را در سقف لابی مشاهده خواهید کرد. تعبیه آسانسور شیشه ای پانوراما و پله هایی که با نور تزیین شده و به دور آسانسور پیچیده شده به زیبایی لابی میافزاید.

امکانات هتل :

 

 

هتل سورینت صدف کیش بعنوان یکی از بهترین هتلهای کیش میباشد که با داشتن فضاهاى مختلف اقامتى ٫ ورزشى ٫ تفريحى و رستوران هاى متعدد ميتواند مکانى براى اقامت راحت و آسوده برای ميهمانان فراهم آورد.رستوران کوه نور، رستوران کولیزه تنها رستوران جزیره با طراحی به سبک ایتالیا، رستوران دلفین و رستوران چینی دورین، سه کافی شاپ، سالن بیلیارد، بولینگ، اینترنت وایرلس، استخر روباز، جکوزی در تعدادی از اتاق ها، سالن کنفرانس، کافی نت ، آرایشگاه ،روم سرويس ، پذيرش 24 ساعته ،لاندری ،خشکشویی ،خدمات اتو ،صبحانه و نهار در اتاق ، اجاره ماشين ، تبديل ارز ، اجاره ماشين بدون راننده ،خدمات ترانسفر رفت فرودگاهي رايگان ،مكالمه كاركنان مسلط به زبان عربي و مسلط به زبان انگليسي از دیگر خدماتی است که این هتل به مسافران تور کیش ارائه می دهد.

امکانات اتاق :

 

اتاق هاي هتل سورینت صدف کیش بسیار زیبا و تمیز میباشد. این هتل داراى ۵۴ اتاق باب سوئیت دو تخته و سه تخته است. یخچال,سیستم تهویه مطبوع ,سرویس بهداشتی ,صندوق امانات ,سشوار ،ماهواره ، تلویزیون ، اینترنت در اتاق از دیگر امکانات این هتل است.مسافران تور کیش با انتخاب این هتل میتوانند خاطره خوبی را از این سفر با خود به همراه داشته باشند.

 

هتل خدمات منحصر به فردی را به گردشگران تور کیش ارئه می دهد. شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یاد ماندنی را در ذهن خود حکاکی خواهید کرد.

هتل آفتاب شرق کیش

 

هتل آفتاب شرق کیش سال 1385 در زمینی به مساحت 1200 مترمربع برای پذیرایی از شما میهمانان محترم تور کیش تاسیس گردید.این هتل ۳ ستاره در منطقه بومی نشین جزیره کیش، در ابتدای جاده جهان واقع گردیده است. هتل 10 دقیقه تا فرودگاه فاصله دارد.

امکانات هتل :

 

هتل آفتاب شرق کیش امکانات رفاهی مانند : لابي، رستوران، كافي شاپ، سالن كنفرانس، ماهواره، اينترنت در لابي و اينترنت در واحد، لاندري، كافي نت، فروشگاه و غرفه، آژانس خدمات مسافرتي،خدمات خانه داري، فضاي سبز، نمازخانه، صندوق امانات اختصاصي، تاكسي سرويس، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، پارك كودكان، خشکشویی و... را داراست.هتل به همراه پرسنلی مجرب به شایستگی از میهمانان تور کیش پذیرایی می نماید.

امکانات اتاق ها :

 

هتل آفتاب شرق کیش با ظرفیت 47 باب اتاق می باشد.

 

 

شما میهمانان گرامی تور کیش می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن  41954-021 تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 95

 تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

 تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

 

تور کیش نوروز 96

 

تعداد بازدید از این مطلب: 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 21 آذر 1395
نظرات

هتل پرا پالاس جمیرا استانبول

 

هتل پرا پالاس جمیرا استانبول در محله ی بیوگلو تکسیم استانبول در سال ۱۸۹۵ ساخته و در سال ۲۰۱۰ در شهر استانبول بازسازی شده است . هتل با دارا بودن کادر مجرب و آموزش دیده با  امکانات رفاهی مناسب آماده پذیرایی از میهمانان تور استانبول می‌باشد.

 

امکانات هتل :

 

هتل پرا پالاس جمیرا استانبول دارای  امکاناتی نظیر :مرکز بدنسازی ، ماساژ ، جکوزی ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی و استخر سرپوشیده ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، انبار بار و چمدان ،تهویه ، کافه ، خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت و تمهیدات جهت برگزاری کنفرانس ، لباسشویی ، خشکشویی ، اتو کشی ، صرافی ، خدمات کفش و واکس، خدمات تورهای یکروزه استانبول ، فکس و کپی ، مرکز تجارت، خدمات تهیه بلیط ، کرایه اتومبیل ، سرویس مستخدم ، سرویس ایاب و ذهاب با هزینه جداگانه ، آزاد بودن ورود حیوانات خانگی می باشد .

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل پرا پالاس جمیرا استانبول  دارای ۱۱۵ اتاق می باشد . اتاق ها مجهز به :سیستم تهویه مطبوع ، مینی بار ، میزکار ، تلویزیون ماهواره ای ، جعبه ایمنی لپ تاپ ، بالکن ، اینترنت پرسرعت رایگان و گاوصندوق می باشند و در کنار اتاق های استاندارد امکانات اتاق VIP و تسهیلات برای معلولین نیز وجود دارد.

بابت خرید و رزرو بلیطتور استانبولو جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول

 

هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول در سال 2009 میلادی در منطقه باقرکوی شهر استانبول بنا گردید.این هتل  جزهتل های 5 ستاره استانبول است.این هتل  تا فرودگاه آتاتورک 4 کیلومتر فاصله دارد و در نزدیکی مراکز خرید استانبول می باشد.با اقامت در این هتل می توانید از چشم انداز دریای زیبای مرمره و آتاکوی لذت ببرید .

امکانات هتل :

 

هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول دارای امکاناتی نظیر : رستوران بین المللی،پذیرش 24 ساعته، بار،خدمات تحویل بار و چمدان، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی و امکانات ورزشی: استخر سرباز(فصلی)، سونا، جکوزی، سولاریوم، ماساژ، ایوان مخصوص حمام آفتاب، مرکز بدنسازی، بیلیارد، پینگ پنگ، اسکواش، سونا، جکوزی، ماساژ، اینترنت پرسرعت، آرایشگاه، عکاسی، پرستار کودک،  صرافی، حمام سنتی ترکی و بخار،پارکینگ رایگان و... می باشد. هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول با دارا بودن کادر مجرب و آموزش دیده با  امکانات رفاهی مناسب آماده پذیرایی از میهمانان تور استانبول می‌باشد.

 

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول در 11 طبقه با 181 اتاق و سوییت مدرن و 400 تختخواب تشکیل شده است

بابت خرید و رزرو بلیطتور استانبولو جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

هتل وو استانبول

 

هتل وو استانبول در سال 2007 میلادی در شهر استانبول بنا گردیده است.هتل در 35 کیلومتری فرودگاه و در 4 کیلومتری مرکز شهر واقع شده است .دارای ساحلی وسیع وساحل اختصاصی می باشد.

امکانات هتل :

 

هتل وو استانبول دارای خدمات بینظیری مانند : زمین تنیس، سونا، اتاق و مرکز اسپا، ماساژ، پارک کودک، بیلیارد، پینگ پنگ، دارت، حمام ترکی، سونا خشک و بخار،غواصی،اسکواش، استخر سرپوشیده و روباز، خدمات خشکشویی واتو شویی، آرایشگاه، صرافی، اینترنت، اتو پارک، موزیک زنده، برنامه تفریحی و شبانه.استخر ، ماساژ ، سونا ، تورها ،فکس و کپی ، مرکز تجارت ، تهیه بلیط ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ،فروشگاه در هتل - تهویه مناسب ، استخر سر پوشیده ، اتاق و امکانات برای معلولین ، اتاقهای VIP ،مرکز بدنسازی ، خانه داری ،ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی و خشکشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، کرایه ماشین و... می باشد. هتل به همراه پرسنلی مجرب به شایستگی از میهمانان تور استانبول پذیرایی می نماید.

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل وو استانبول داری ٢٧۵ باب اتاق است. این اتاق ها شیک و مجلل دارای امکانات :   تلویزیون LCD با کانال‌های خصوصی، تهویه‌ی مطبوع ، پنل کنترل دیجیتال و گاوصندوق ، حمام اختصاصی با وان و لوازم بهداشتی , سشوار، خط تلفن مستقیم، اینترنت، مینی‌بار، سیستم گرمایش، چای/قهوه‌سازو تخت دونفره یا کینگ‌ و... از امکانات هراتاق می باشد.

 

گردشگرانتور استانبولکه قصد رزرو هتل وو استانبول در استانبولرا دارند رزرو هتل وو استانبول را با توجه به امکانات بی نظیرش در ذهن داشته باشند.

شما میهمانان گرامی می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن  41954-021 تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

هتل ریکسوس تکسیم استانبول

 

هتل ریکسوس تکسیم استانبول  ۱۵ دقیقه پیاده تا مرکز فرهنگی آتاتورک ، ۲۰ کیلومتر تا فرودگاه آتاتورک فاصله دارد. هتل این اطمینان را به میهمانان تور استانبول می دهد که اقامتی توام با آسایش خواهند داشت.

 

امکانات هتل :

 

هتل ریکسوس تکسیم استانبول امکانات بینظیری به میهمانان تور استانبول ارائه می دهد.مانند :رستوران، پذیرش 24 ساعته، مینی بار، کافه، بار، مجهز به سیستم تهویه، سیستم گرمایش، بار، انبار بار و چمدان، حمام ترکی و بخار، سونا، جکوزی، باشگاه ورزشی، استخر روباز، سرویس اینترنت وای فای، خدمات خانه داری، صرافی، آسانسور، ترانسفر فرودگاه، فروشگاه، لاندری، صرافی و... می باشد.

 

امکانات اتاق ها :

هتل ریکسوس تکسیم استانبول دارای  ۱۱۶ اتاق ،۲۱ سوئیت می باشد که مطابق با استاندارد های روز دنیا طراحی شده است .این اتاق های راحت و تمیز مجهز به : تهویه مطبوع , گاو صندوق , تلفن , تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای , روم سرویس ۲۴ ساعته , مینی بار , حمام و لوازم بهداشتی ، سشوار , اینترنت و … می باشند .

 

گردشگرانتور استانبولکه قصد رزرو این  هتل را دارند رزرو هتل ریکسوس تکسیم استانبول را با توجه به امکانات بی نظیرش در ذهن داشته باشند. 

بابت خرید و رزرو بلیط تور استانبولو جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

هتل سنترال پالاس تکسیم استانبول

 

هتل سنترال پالاس تکسیم استانبول در قلب استانبول و در نزدیکی خیابان های  Istiklal  از Caddesi قرار گرفته و در نزدیکی هتل یک ایستگاه اتوبوس قرار دارد که  امکان دسترسی آسان به مناطق تاریخی استانبول مانند: کاخ دولمه‌ باغچه  ،بازار بزرگ ، کاخ توپ‌کاپی ، ایاصوفیه و مسجد کبود  در فاصله های ۵ تا ۱۵ دقیقه ای را ممکن می سازد.

 

امکانات هتل :

 

 

هتل سنترال پالاس تکسیم استانبول خدمات بینظیری را همراه با کارمندان دوره دیده و مجرب در اختیار میهمانان توراستانبول قرار می دهد. این خدمات شامل : خدماتاتاق، ناهاربسته بندی شده، کرایه ماشین، خدماتشاتل(هزینه اضافه)، فرودگاهشاتل(هزینه اضافه )،  پذیرش۲۴ ساعته، تبدیل ارز، نگهداری چمدان، خشکشویی، خشک تمیز کردن، خدماتاتو، امکانات نشست ضیافت،فکس و فتوکپی، مغازه، امکانات اتاقVIP، روزنامه، صندوق امانات ، فروشگاه ، امکانات برای مهمانانمعلول ، اتاقخانواده ،آسانسور، اتاقعایق صدا ، باشگاه بدنسازی و..... می باشد.

 

امکانات اتاق ها :

 

این  هتل تاریخی  دارای ۱۰۷ باب اتاق زیباست .اتاق های هتل سنترال پالاس تکسیم استانبول  با ترکیب کاملی از دکوراسیون عثمانی و وسایل مدرن تزئین شده است و تمام اتاق ها  دارای امکانات خوبی مانند: تهویه مطبوع، حمام اختصاصی با سشوار، خط تلفن مستقیم، تلویزیون ماهواره‌ای، مینی‌بار و گاوصندوق ، تخت خواب مناسب ، حمام و لوازم بهداشتی ، سشوار و ... می باشند. بشتر اتاق های هتل دارای یک منطقه بزرگ و صندلی برای نشستن و حمام آبگرم است شما احساس شادی و آرامش را در اتاق های بزرگ هتل با سبکعثمانی و سقف طلایی تجربه خواهید کرد. گردشگرانتوراستانبولکه قصد رزرو هتل در  استانبول را دارند رزرو هتل سنترال پالاس تکسیم استانبول را با توجه به امکانات بی نظیرش در ذهن داشته باشند.

 

شما میهمانان گرامی توراستانبول می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن  41954-021 تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

مطالب مرتبط :

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول آذر 95

 تور استانبول زمستان 95

تور استانبول دی 95

 تور استانبول بهمن 95

تور استانبول اسفند 95

 

تور استانبول نوروز 96

تعداد بازدید از این مطلب: 118
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 21 آذر 1395
نظرات

هتل کایا پرستیژ ازمیر ترکیه

 

هتل کایا پرستیژ ازمیر ترکیه هتلی چهارستاره در شهر ازمیر ترکیه واقع شده است .مهمان می تواند غذاهای ترکی و لذت بردن از غذاهای مدیترانه ای در رستوران دیوان، همراه با موسیقی زندگی می کنند. مرحبا بار هتل در خدمت نوشیدنی های مختلف فراهم می کند و نمایش شهرستان خیره کننده. هتل کایا پرستیژ امکاناتی که از یک مرکز کسب و کار به طور کامل عملیاتی، به یک سالن بدنسازی مجهز، از آرامش بخش ماساژ به سونا و درمان های زیبایی در سالن در سایت فراهم می کند. یک صرافی نیز در هتل وجود دارد. اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود می باشد. اتومبیل کرایه نیز بنا به درخواست میهمانان تور ترکیه در اختیار آنان قرار خواهد گرفت. میهمانان می توانند در فعالیت هایی مختلف ورزشی شرکت کنند. 

امکانات هتل:

 

هتل کایا پرستیژ ازمیر ترکیه دارای امکاناتی نظیر : رستوران و بار, استخر سرپوشیده, سالن بدنسازی, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانس, استخر روباز, حمام ترکی, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری, فروشگاه, کافی شاپ, میز بیلیاردو... است.

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل کایا پرستیژ ازمیر ترکیه هتل کایا پرستیژ دارای ۱۴۲ اتاق می باشد.اتاق ها دارای امکانات رفاهی مناسبی برای میهمانان تور ترکیه  میباشد .مانند : تخت و لوازم بهداشتی ، سشوار،تلویزیون و... است.

 

بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط پرسنلی ورزیده ، به گردشگران تور ترکیه ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می کنند.

جهت رزروبا شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

هتل کلاب فالکون آنتالیا ترکیه

هتل کلاب فالکون آنتالیا ترکیه، هتلی چهار ستاره با ارائه بهترین خدمات تفریحی و ورزشی به میهمانان عزیز تور ترکیه میباشد که در منطقه لارا واقع شده است.

 

 

* هتل از نظر مسافتی در فاصله مناسبی قرار دارد:

6 کیلومتر تا ساحل لارا

1 کیلومتر تا منطقه توریستی لارا

5 کیلومتر تا مرکز شهر

10 کیلومتر تا فرودگاه.

در هتل کلاب فالکون آنتالیا ترکیه با وجود کارکنان آموزش دیده که مسلط به زبان های ترکی، روسی، فرانسوی، انگلیسی و آلمانی هستند و خدمات مجلل ورزشی و رفاهی و ارائه خدمات نگهداری کودکان، میزبان مسافران عزیز تور ترکیه میباشند و گردشگران محترم تور ترکیه لحظاتی شاد و به یاد ماندنی در این هتل لوکس خواهند داشت.

امکانات هتل کلاب فالکون آنتالیا ترکیه:

274 اتاق (اتاق های مجهز به تمامی امکانات رفاهی و بالکن با سیستم تهویه مطبوع برای میهمانان تور ترکیه)، سرویس داخل اتاق، خدمات خانه داری، خشکشویی و ...

سرویس 24 ساعته برای مسافران تور ترکیه، رستوران های مختلف با ارائه متنوع ترین غذاهای بین المللی، کافی شاپ و ...

حمام ترکی و سونا و جکوزی، استخر (سر پوشیده و در فضای باز)، باشگاه ورزشی، پینگ پنگ، بازی دارت، زمین بازی کودکان، تنیس و ساحل خصوصی.

و همچنین با وجود اینترنت رایگان، پارکینگ خصوصی، آرایشگاه و فروشگاه در فضایی مدرن، سفری لذت بخش را برای میهمانان محترم تور ترکیه فراهم خواهد کرد.

 

 

هتل سی لایت کوشی آداسی ترکیه

 

هتل سی لایت کوشی آداسی ترکیه درسال ۲۰۰۷ بنا گردید و در سال 2012 مورد بازسازی شد.هتل در 5 کیلومتری مرکز شهر کوش آداسی و در ۷۵ کلیومتر ازمیر ترکیه و ۲۰ کلیومتر با شهر تاریخی افسوس واقع شده است . این هتل دارای ساحلی 300 متری اختصاصی میباشد.

امکانات هتل :

 

هتل سی لایت کوشی آداسی ترکیه دارای امکاناتی نظیر : تراس، استخر درفضای باز، باغ ، سونا، باشگاه ورزشی، ماساژ، کلاب کودکان، اسپا، ساحل خصوصی، موج سواری، دارت، کلاب شبانه، زمین بازی کودکان، ساحل خصوصی، کرایه دوچرخه، سالن بیلیارد، کلاب کودکان، اتاق بازی های کامپیوتری ، رستوران و بار، پذیرش ۲۴ ساعته،رختشورخانه، صرفخانه،پرستارکودک، فکس وکپی،فروشگاه، سالن زیبایی، روزنامه،  اتاق هایی که سیگار کشیدن در آن ها ممنوع است،آسانسور، سیستم تهویه، اتاق هایی که سیگار کشیدن در آن ها ممنوع است ،امکانات ویژه معلولین و... می باشد. هتل به همراه پرسنلی مجرب به شایستگی از میهمانان تور ترکیه پذیرایی می نماید.

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل سی لایت کوشی آداسی ترکیه دارای ۴۶۵ باب اتاق است که شامل :  ۲۵۵ اتاق استاندارد، ۴۵ اتاق فامیلی روم،۸۰  سوپریور، ۷ کورنرسوئیت، ۸  اتاق دولوکس، ۲۲ اتاق ماه عسل است.تمام اتاق ها از امکاناتی چون خط تلفن مستقیم ، یخچال ، تلویزیون ، کانالهای رادیو از طریق تلویزیون ، سیستم الکترونیکی کیکارد ، صندوق امانات ، پذیرایی در اتاق ، سیستم تهویه مطبوع ، کاناپه ، مبل ، فرش ، توالت ، حمام ، وان، سشوار و بالکن برخوردارمی باشند .

 

شما میهمانان گرامی تور ترکیه می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن  41954-021 تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

هتل گرند بلیش کوشی آداسی ترکیه

 

هتل گرند بلیش کوشی آداسی ترکیه در سال ۲۰۰۹ ساخته شده است .این هتل در ساحل لانگ در 15 کیلومتری مرکز کوش آداسی ترکیه و رو به دریا ساخته شده و دارای یکی از بهترین ساحل های شنی منطقه است.فاصله هتل از فرودگاه عندان مندرس  100 کیلومتر فاصله دارد. این فرودگاه در 18 کیلومتری جنوب مرکز شهر ازمیر واقع شده است.

 

امکانات هتل :

 

هتل گرند بلیش کوشی آداسی ترکیه از امکانات هتل  می توان به : باشگاه، اتاق ویژه معلولین، استخر سر پوشیده، لاندری، ماساژ، کلوب شبانه، روم سرویس، سونا، تنیس، ورزش های آبی، اینترنت وای فای، زمین بازی کودکان، استخر کودکان، دکتر 24 ساعته ، مرکز فیتنس، اتاق بازی، آرایشگاه، ساحل شنی، چشم انداز دریا، آبگرم، حمام ترکی، استخر، بار، دیسکو، اتاق های پاک، بالکن و باغ ... اشاره کرد.

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل گرند بلیش کوشی آداسی ترکیه دارای 178 اتاق و 20 سوییت می باشد. تمامی اتاق های هتل مجهز به: ال سی دی ، تلفن، مینی بار، حمام و لوازم بهداشتی ،سشوار و ... می باشد.

 

گردشگرانتور ترکیهکه قصد رزرو هتل گرند بلیش کوشی آداسی ترکیهرا دارند رزرو هتل گرند بلیش کوشی آداسی ترکیه را با توجه به امکانات بی نظیرش در ذهن داشته باشند.

جهت رزرو تور ترکیهبا شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

هتل ایسیس بدروم ترکیه 

 

هتل ایسیس بدروم ترکیه در منطقه گونبت واقع شده است و در سال ۲۰۰۸ بازسازی شد .یکی از بهترین و مجلل ترین هتل های بدروم ترکیه به شمار می رود. فاصله ی هتل  تا مرکز شهر 4 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی بدروم 45 کیلومتر می باشد. هتل ایسیس بدروم ترکیه به همراه پرسنلی مجرب به شایستگی از میهمانان تور ترکیه پذیرایی می نماید.

 

 

امکانات هتل :

هتل ایسیس بدروم ترکیه دارای ساحل و پلاژ اختصاصی ، ساختمانی مدرن است از ویژگی های هتل وجود ساحل و دریا و تفرجگاه ساحلی است و دارای خدماتی نظیر: استخر های روباز و سرپوشیده برای کودکان و بزرگسالان ، سونا و جکوزی ، ماساژ ، تیم انیمیشن ، ساحل اختصاصی ، سالن بازی کودکان ، ورزش های آبی ، تنیس ،باشگاه ورزشی  ، آرایشگاه ، والیبال ساحلی ، فوتبال ، بسکتبال ، دوچرخه ساحلی ، محوطه حمام آفتاب ، کلاب شبانه ، خدمات پزشکی ، سرویس نگه داری از کودک ، اینترنت پرسرعت ، آسانسور ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، صرافی ، لاندری ، فروشگاه ، چندین رستوران با فضایی مناسب و غذاهای متنوع ، کافی شاپ و.... با انتخاب تور ترکیه یکی از بهترین سفرهای خود را با اقامت در این هتل تجربه کنید.

 

 

 

امکانات اتاق ها :

هتل ایسیس بدروم ترکیه دارای ۳۷۴ اتاق می باشد. اتاق های هتل شامل :خانوادگی ، استاندارد ، کلاب ، سوئیت است . امکان سرو غذا در اتاق ، کافی میکر ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، تهویه مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون و ماهواره ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم  بهداشتی و سشوار ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی ، دسترسی به اینترنت پر سرعت، تلفن مستقیم ، کاناپه ، مبلمان و... بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط پرسنلی ورزیده ، به گردشگران تور ترکیه ارائه شده و در کم ترین زمان به امور میهمانان گرامی رسیدگی می شود.

 

 

 

تور ترکیه به گردشگرانی که به دنبال هتلی لوکس و با امکانات کافی هستند هتل ایسیس بدروم ترکیه را  پیشنهاد میکند.

مطالب مرتبط :

تور ترکیه پاییز 95

تور ترکیه آذر 95

تور ترکیه زمستان 95

تور ترکیه دی 95

تور ترکیه بهمن 95

تور ترکیه اسفند 95

 

تور ترکیه نوروز 96

تعداد بازدید از این مطلب: 115
موضوعات مرتبط: تورترکیه , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 21 آذر 1395
نظرات

 هتل ریچموند کوش آداسی

 

r1.jpg

هتل ریچموند کوش آداسی یکی از هتل های 5 ستاره است که در سال 1989 بنا شده و دارای یک ساختمان اصلی و 6 طبقه و 2 بلوک فرعی می باشد.

ساحل سنگی جذب کننده، ساحل زلال و آرامش بخش، استخر های روباز و سر پوشیده تنها بخشی از مزیت های این هتل تفریحی می باشد.  

غذاهای خوشمزه و سلف سرویس رستوران فضای باز هتل، گردشگران را به مهمانی عالی دعوت می کند که گردشگران تور کوش آداسی نمی توانند از آن بگذرند. رستوران های هتل ریچموند کوش آداسی از مواد غذایی تازه و متفاوتی برای طبخ انواع غذاهای ترکی و بین المللی مصرف میکنند و غذا در رستوران هتل به صورت بوفه صرف می شود. 

r2.jpg

 امکانات هتل ریچموند کوش آداسی :

زمین بازی کودکان، اتاق بازی های کامپیوتری، امکانات برای معلولین، انبار بار و چمدان، محل مخصوص کشیدن سیگار، باغ و کتابخانه می باشد. در هتل برای علاقه مندان به ورزش، زمین مینی گلف، تنیس، تیر اندازی با کمان، بسکتبال، والیبال ساحلی، ژیمناستیک و ... برای گردشگران تور کوش آداسی تدارک دیده شده است. 

هتل ریچموند کوش آداسی در مرکز توریستی شهر ساخته شده است و به طور مستقیم در کنار ساحل خوش آب وهوای شهر کوش آداسی قرار دارد. 

تعداد زیادی مرکز خرید، کافه و رستوران در نزدیکی هتل وجود دارند که با چند دقیقه پیاده روی قابل دسترسی هستند.

همچنین ایستگاه حمل و نقل عمومی در مجاورت هتل قرار گرفته است. فرودگاه ازمیر با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی 70 دقیقه تا هتل فاصله دارد. 

r3.jpg

بابت خرید و رزرو بیلیط تور کوش آداسی و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 02141954 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

 

هتل فانتاسیا دلوکس کوش آداسی

ak1.jpg

هتل 5 ستاره فانتاسیا دلوکس هم اکنون یکی از بهترین هتل های تور کوش آداسی (ترکیه) محسوب میشود. این هتل ارائه کننده خدمات All Inclusive میباشد .

امکانات  هتل فانتاسیا دلوکس کوش آداسی :

 ak2.jpg

این هتل ساحلی، دارای استخر سرپوشیده و فضای باز به همراه یک مرکز ورزشی مجهز می باشد . تمام اتاق های آن دارای وای فای رایگان ، ماهواره ، تلویزیون ، سیستم تهویه هوا و چای / قهوه ساز می باشد. برخی از اتاق ها نیز منظره ای رو به دریای اژه دارند . گردشگران تور کوش آداسی می توانند از سونا ، حمام ترکی یا ماساژ استفاده کنند . دو زمین تنیس و یک مدرسه ی شنا هم تدارک دیده شده است.

ak.jpg

انواع غذاهای ترکیه ای و بین المللی را می توانید در رستوران پالم و رستوران پین میل کنید . رستوران پیازیتا نیز غذاهای ایتالیایی سرو می کند . در رستوران فیشنت و سوفی نیز انواع غذاهای خاور دور برای شما سرو خواهد شد . خانه ی مریم مقدس حدود 10 دقیقه با این هتل فاصله دارد . پارکینگ هتل رایگان می باشد.

بابت خرید و رزرو بیلیط تور کوش آداسی و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 02141954 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

 

هتل اونریا کلاروس کوش آداسی ترکیه

 

هتل اونریا کلاروس کوش آداسی ترکیه در ساحل دریای اژه واقع شده و جزء هتل های 5 ستاره کوش آداسی ترکیه  می باشد. این هتل در کنار شهر ازمیر در شرق ترکیه قرار گرفته است. مساحت این هتل 93 هکتار است. شهر باستانی کلاروس در نزدیکی این هتل قرار گرفته که این شهر یکی از 12 شهر تمدن اژه می باشد.

امکانات هتل اونریا کلاروس کوش آداسی ترکیه :

رستوران، پذیرش 24 ساعته، آیور ودا (ماساژ سنتی هندی) و شیاتسو (ماساژ سنتی ژاپنی)، اینترنت وایرلس، استخر سرپوشیده، جکوزی، حمام سنتی ترکی، مرکز تناسب اندام، مرکز یوگا، استخر آب درمانی، سونا و... می باشد.کلیه امکانات هتل اونریا کلاروس کوش آداسی ترکیه سفری لذت بخش را یرای گردشگران تور کوش آداسی ترکیه فراهم میکنند.

بابت خرید و رزرو بیلیط تور کوش آداسی ترکیه و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954 بخش فروش آزانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

 

 

هتل گلف اند اسپا ریزورت کوش آداسی .gif.gif.gif.gif.gif Kusadasi Golf Spa Hotel

هتل گلف اند اسپا در منطقه آیدین ساخته شده است این هتل ,هتلی نوساز است و در 17 کیلومتری مرکز شهر کوش آداسی، و در مسیر مرکز خرید سکه کوش آداسی، هتل گلف اند اسپا ریزورت کوش آداسی‌ قرار گرفته است. این هتل دارای ساحل اختصاصی است و فاصله بسیار کمی با دریا وجود دارد. با این حال، سرویس انتقال مهمانان تور کوش آداسی به ساحل در هتل گلف اند اسپا ریزورت کوش آداسی وجود دارد. مانند تمام هتل‌های کوش آداسی، این هتل نیز 70 کیلومتر با فرودگاه عدنان مندرس ازمیر فاصله دارد. در هتل گلف اند اسپا ریزورت کوش آداسی، 475 اتاق وجود دارد که همه آنها به صورت ساختمان‌های جدا از هم ساخته شده اند. ورود حیوانات به هتل گلف اند اسپا ریزورت کوش آداسی ازاد است و تمام امکانات رفاهی، از جمله بالکن اختصاصی رو به دریا، دستگاه پخش دی وی دی، آشپزخنه مجهز و سوئیت‌های دوبلکس برای مسافران تور کوش آداسیاست. مزیت اصلی هتل گلف اند اسپا ریزورت کوش آداسی در استخرهای آن است. 11 استخر بزرگسالان و 8 استخر کودکان، به همراه پارک آبی، ورزش‌های ابی موتوری و غیر موتوری، حمام ترکی، خدمات اسپا و ماساژ و زمین گلف بسیار بزرگ از ویژگی‌های هتل کوش آداسی گلف اند اسپا ریزورت کوش آداسی هستند.

-گلف-اند-اسپا-کوش-آداسی-4.jpg

-گلف-اند-اسپا-کوش-آداسی-6.jpg

عکس ها و امکانات هتل گلف اند اسپا ریزورت کوش آداسی

تهویه مطبوع,گاو صندوق,تلفن,تلویزیون کابلی/ماهواره‌,روم سرویس ۲۴ ساعته,مینی بار,سشوار,اینترنت,ترانسفر فرودگاهی,پذیرش شبانه روزی,ورود حیوانات,رستوران,کافی شاپ و بار,آسانسور,پارکینگ,فروشگاه,صرافی,کافی شاپ,کتابخانه,سالن زیبایی,خشکشویی,صندوق امانات,سرویس نگهداری کودکان,خدمات پزشکی,تسهیلات ویژه معلولین,سالن کنفرانس,کرایه(رنت) خودرو,استخر روباز,استخر سرپوشیده,استخر ویژه کودکان,پارک آبی,ساحل اختصاصی,ورزش های آبی (غیر موتوری),ورزش های آبی (موتوری),حمام ترکی,جکوزی,سونا,مرکز آب درمانی (اسپا),ماساژ,سالن بازی کودکان,تیم انیمیشن,سالن بدنسازی,تنیس,گلف/مینی گلف و....

-گلف-اند-اسپا-کوش-آداسی-1.jpg

-گلف-اند-اسپا-کوش-آداسی-5.jpg

-گلف-اند-اسپا-کوش-آداسی-2.jpg

-گلف-اند-اسپا-کوش-آداسی-3.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور کوش آداسی با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل سنتور کوش آداسی .gif.gif.gif Santur kushadasi Hotel

هتل سنتور کوش آداسی در 55 متری ساحل و 330 متری مرکز خرید کوش آداسی قرار گرفته است. از ان جا که هتل سنتور کوش آداسی در مرکز شهر قرار دارد و سه ستاره است، دارای ساحل اختصاصی برای مسافران تور کوش آداسی نیست. مانند دیگر هتل‌های کوش آداسی، هتل سنتور کوش آداسی نیز با فرودگاه عدنان مندرس ازمیر که نزدیک فرودگاه است، 70 کیلومتر اختلاف دارد. هتل‌های سه ستاره، معمولاً کوچک هستند و اتاق‌های زیادی ندارند. هتل سنتور کوش آداسی دارای 62 اتاق استاندارد است که شامل تلویزیون، و حمام خصوصی هستند. اما در این اتاق‌ها، بالکن اختصاصی دیده نمی شود. یک استخر زیبای روباز و کوچک در هتل سنتور کوش آداسی‌ وجود دارد که بخش کودکان نیز برای ان در نظر گرفته شده است. حمام ترکی و خدمات ماساژ در هتل سنتور کوش آداسی وجود دارد که برای استراحت و تمدد اعصاب مهمانان تور کوش آداسی می‌توانید از آنها استفاده کنید. هتل سنتور کوش آداسی دارای باغ و کافی شاپ فضای باز نیز هست که مناسب قدم زدن و گردش و استفاده از باربکیو هستند. گردشگرانی که قصد رزرو تور کوش آداسی را دارند میتوانند این هتل را جز بهترین انتخاب های خود قرار دهند.

-سنتور-کوش-آداسی-3.jpg

-سنتور-کوش-آداسی.jpg

عکس ها و امکانات هتل سنتور کوش آداسی

رستوران,پارکینگ,مرکز خرید,روم سرویس و پذیرش 24 ساعته,کافی شاپ,آسانسور,پارکینگ,اتوشویی و خشکشویی,امکانات برای معلولین,صندوق امانات, باربکیو ، باغ ، کافی شاپ فضای باز,صرافی,روزنامه رایگان,اتاق خانوادگی, تهویه مطبوع, تاکسی تلفنی در هتل,خدمات ورزشی و تفریحی,استخر روباز,سونا,اتاق ماساژ, سالن بدنسازی ، فیتنس,سالن بیلیارد,اینترنت رایگان وای فای در لابی,وای فای رایگان در اتاق های,غواصی و....

-سنتور-کوش-آداسی-2.jpg

-سنتور-کوش-آداسی-6.jpg

-سنتور-کوش-آداسی-5.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور کوش آداسی  با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

ادامه ی مطلب:

تور کوش آداسی پاییز 95

تور کوش آداسی آذر 95

تور کوش آداسی زمستان 95

تور کوش آداسی دی 95

تور کوش آداسی بهمن 95

تور کوش آداسی اسفند 95

 تور کوش آداسی نوروز 96

تعداد بازدید از این مطلب: 183
موضوعات مرتبط: تورکوشاداسی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 21 آذر 1395
نظرات

هتل شمس قشم .gif.gif.gif Qeshm Shams Hotel

هتل شمس قشم یکی از هتل های 3 سه ستاره جزیره قشم است و با وسعت 1400 متر مربع در قسمت سواحل غربی جزیره و نزدیک به دریا واقع شده است. این هتل در 4 طبقه و در مجموع با 19 اتاق تمیز آماده استقبال از گردشگران تور قشم می باشد. هتل شمس قشم به مراکز تجاری جزیره قشم مانند بازار ستاره،فردوسی،پاساژ پردیس و بازار مرجان و خلیج نزدیک بوده و حدود 500 متر فاصله دارد. رستوران و کافی شاپ هتل شمس با انواع غذاهای محلی و دریایی و نوشیدنی ها از مسافران تور قشمپذیرایی میکنند. فاصله هتل شمس قشم تا فرودگاه بین المللی جزیره حدود 40 کیلومتر می باشد.

 -شمس-قشم.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل شمس قشم

پذیرش شبانه روزی،رستوران،کافی شاپ،تهویه مطبوع،خدمات تحویل بار و چمدان،صندوق امانات،خشکشویی و لاندری،اینترنت بی سیم رایگان،پارکینگ،خودپرداز،یخچال و...

-شمس-قشم-1.gif

-شمس-قشم-2.gif

-شمس-قشم-3.gif

 

قوانین هتل شمس قشم 

ساعت تحویل اتاق ها 14:00 و ساعت تخلیه اتاق ها 12:00

هزینه اقامت برای کودکان زیر نه 9 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان می باشد.

پذیرش بانوان به صورت تنها با ارائه مدارک معتبر شناسایی امکان پذیر می باشد.

موقعیت هتل شمس قشم روی نقشه

 

 

هتل آپادانا قشم .gif.gif.gif Qeshm Apadana Hotel

هتل آپادانا قشم یکی از هتل های خوب قشم با گرید سه 3 ستاره است و در سال 1384 در خیابان ولیعصر و تقریبا در مرکز شهر قشم بنا شده است. این هتل در سه 3 طبقه و در مجموع با 37 اتاق تمیز و زیبا آماده ارائه خدمات به صورت شبانه روزی به مسافران تور قشم می باشد. فاصله هتل آپادانا قشم تا اماکن تاریخی و گردشگری جزیره قشم همانند میدان امام قلی خان، قلعه پرتغالی ها، بازار سنتی قشم به ترتیب 3 کیلومتر ، 700 متر ، 200 متر می باشد. مجتمع تجاری سیتی سنتر قشم نیز تنها 5 دقیقه با هتل فاصله دارد. رستوران هتل آپادانا قشم نیز با انواع غذاهای با کیفیت آماده پذیرایی هر بهتر از مسافران تور قشممی باشد و مسافران در صورت اقامت در این هتل میتوانند از گشت جزیره هتل هم به صورت رایگان استفاده نمایند. فاصله هتل آپادانا قشم تا فرودگاه بین المللی جزیره حدود 52 کیلومتر می باشد. این هتل در سال 1393 آخرین بازسازی خود را به انجام رسانده است.

-آپادانا-قشم.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل آپادانا قشم

پذیرش شبنه روزی،رستوران،کافی شاپ،سیستم تهویه مطبوع،خدمات تحویل بار و چمدان،آسانسور،خدمات خانه داری،اینترنت در لابی،تلویزیون ال ای دی و...

-آپادانا-قشم-1.gif

-آپادانا-قشم-2.gif

-آپادانا-قشم-3.gif

-آپادانا-قشم-4.gif

قوانین هتل آپادانا قشم 

ساعت تحویل اتاق ها 14:00 و ساعت تخلیه اتاق ها 12:00

هزینه اقامت برای کودکان زیر سه 3 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان می باشد.

پذیرش بانوان به صورت تنها با ارائه مدارک معتبر شناسایی امکان پذیر می باشد.

موقعیت هتل آپادانا قشم روی نقشه

-آپادانا-قشم-روی-نقشه.gif

 

هتل ارم قشمفرمت .gifفرمت .gifفرمت .gifفرمت .gif

هتل ارم قشم هتلی 4 ستاره در جزیره زیبای قشم است. این هتل دارای کلیه امکانات رفاهی از جمله سالن ورزشی و خدمات روزانه خانه داری برای مسافران تور قشم است. این هتل جمعه دارای 100 باب اتاق است و ظرفیت پذیرش 300 مهمان را بطور همزمان دارد. این هتل موقعیت مکانی مناسب نزدیک به دریا دارد بطوریکه از تمام اتاقها در طبقات و جهات مختلف، ویو دریا برای مسافران تور قشم قابل مشاهده است. همچنین هتل ارم قشم به بازارهای قشم دسترسی مناسبی دارد.

9256.jpeg

ارم-هتل-قشم-lobby.jpg

عکس ها و امکانات هتل ارم قشم

امکانات داخل اتاق مسافران هتل ارم قشم شامل سرویس بهداشتی مجزا و بزرگ، تلویزیون LED، اینترنت، مینی بار، تلفن، میز مطالعه، سشوار و ...

images.jpg

ارم-هتل-قشم-room2.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور قشم با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل آپارتمان پلاس قشم .gif.gif Qeshm Plus Hotel

هتل آپارتمان پلاس نزدیک ترین هتل به بازار سنتی قشم، دریا، قلعه پرتغالی ها و ... می باشد. این هتل مدرن امکاناتی از قبیل: لابی شیک، کافی شاپ مدرن، روم سرویس ۲۴ ساعته و ... دارد. فاصله این هتل تا مرکز شهر،بازار قدیم، مراکز تجاری، آکواریوم و پارک ساحلی زیتون کمتر از پنج دقیقه می باشد .هتل پلاس اقامتی خوشی را برای شما مهمانان گرامی آرزومند است. گردشگران تور قشم که قصد رزرو این هتل آپارتمان را دارند یکی از بهترین هتل های 2 ستاره قشم میباشد.

-آپارتمان-پلاس-_قشم.jpg

-آپارتمان-پلاس-قشم-1.jpg

-آپارتمان-پلاس-قشم-2.jpg

-آپارتمان-پلاس-قشم-3.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور قشم با بخش تماس حاصل فرمایید.

هتل سما 2 قشم .gif.gif.gif Qeshm Sama Hotel 2

 هتل سما 2 قشم در قِشم بزرگترین جزیره خلیج فارس و بزرگترین جزیره غیر مستقل دنیا که از موقعیت سوق‌الجیشی برخوردار است این هتل یکی از بهترین هتل های 3 ستاره قشم میباشد. مسافران تور قشم در صورتی که یک هتل نزدیک به بازار مد نظر دارند این هتل بهترین انتخاب است. هتل سما با در اختیار گذاشتن بهترین امکانات به مسافران یکی از بهترین هتل های قشم است. گردشگرانی که قصد رزرو تور قشم را دارند این هتل جز یکی از بهترین انتخاب هایشان میتواند باشد.

-سما-2-قشم-2.jpg

-سما-2-قشم-3.jpg

عکس ها و امکانات هتل سما 2 قشم

پذیرش شبانه روزی,خدمات نگهداری کودک,نمازخانه,مینی بار,بار,کافی شاپ,لابی و....

-سما-2-قشم-1.jpg

-سما-2-قشم-5.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور قشم با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

ادامه مطلب:
تور قشم پاییز 95

تور قشم آذر 95

تور قشم زمستان 95

تور قشم دی 95

تور قشم بهمن 95

تور قشم اسفند 95

تعداد بازدید از این مطلب: 187
موضوعات مرتبط: تورقشم , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 21 آذر 1395
نظرات

هتل آماری آتریوم تایلند:

_آماری_تایلند1.jpg

هتل آماری آتریوم تایلند در کنار خیابان New Petchburi و در 2.5 کیلومتری ایستگاه متروی Phetchaburi مستقر شده است.فاصله این هتل تا ایستگاه مترو بسیار کم می باشد و فاصله آن تا مرکز تجاری و مراکز خرید با مترو حدود 5 دقیقه میباشد .مرکز ملی همایش کوئین سیرکیت ، فقط ده دقیقه با هتل آماری آتریوم بانکوک تایلند فاصله دارد و دسترسی آسانی به مراکز خرید و تجاری دارد . میهمانان و مسافران  تور تایلند می توانند از امکانات ورزشی مرکز تناسب اندام بهره مند بشوند و همچنین از خدمات ماساژ درمانی هم استفاده نمایند.

_آماری_تایلند2.jpg

_آمارای_تایلند3.jpg

امکانات هتل آماری آتریوم بانکوک تایلند:

 سالن بدنسازی ، ماساژ ، استخر و سونا و جکوزی ، زمین تنیس ، پارکینگ ، اینترنت وایرلس ، کلوپ شبانه و رستوران و... می باشد . 

_آماری_تایلند4.jpg

_آماری_تایلند5.jpg

_آماری_تایلند6.jpg


 

هتل آی رزیدنس سیلوم بانکوک (تایلند) :

_ای_رزیدنس_1.jpg

_ای_رزیدنس_2.jpg

هتل آی رزیدنس سیلوم بانکوک (تایلند) در نزدیکی ایستگاه قطار بی تی اس و مابین مناطق سیلوم و سترن واقع شده است.اگر قصدپیاده روی به سمت فروشگاه LA LAI SAP MARKET را از هتل داشته باشید فقط 3 دقیقه طول میکشد تا به آنجا برسید , همچنین این هتل با فرودگاه بین المللی SUVARNABHUMI 30 کیلومتر میباشد.هتل ای رزیدنس سیلوم بانکوک تایلندنزدیک جاذبه های گردشگری از جمله "Royal Palace" ، بودای طلایی ، بودای خوابیده ، بودای یشمی قرار دارد و برای گردش و دیدن شهر در نقطه مناسب قرار دارد .مسافرین تور تایلند  با رفتن به هتل ای رزیدنس سیلوم به طراحی های ویژه این هتل بسیار شیک که شامل استخر بی نهایت خیره کننده  و رستوران واقع شده در پشت بام این هتل میباشد پی خواهند برد.دیگر امکاناتهتل ای رزیدنس سیلوم بانکوک تایلندشامل استخر روباز ، سالن اسپا و ماساژ ، مرکز بدنسازی را میتوان نام برد.هتل ای رزیدنس سیلوم بانکوک تایلندسه ستاره شامل 113 اتاق مي باشد.

_ای_رزیدنس_3.jpg

_ای_رزیدنس_4.jpg

_ای_رزیدنس_5.jpg

_ای_رزسدنس_6.jpg

 

هتل سنتارا کارون بیچ پوکت تایلند

_سنتارا_کارون_بیچ_پوکت_تایلند.jpg

هتل سنتارا کارون بیچ پوکت تایلند 4 ستاره در جزیره پوکت تایلند قرار دارداین هتل تنها 3 دقیقه پیاده با ساحل فاصله دارد. 4 ساختمان اقامتی

جداگانه با 3 استخر در فضای باز و 6 رستوران از امکانات قابل توجه آن می باشند. پارکینگ رایگان نیز در دسترس است.اتاق های این هتل به

سبک تایلندی آراسته شده اند و همگی دارای تلویزیون، ماهواره، یخچال و چای/قهوه ساز می باشند.

_سنتارا_کارون1.jpg

_سنتارا_کارون2.jpg

میهمانان تور تایلند میتوانند از ماساژهایمرکز آب گرم Cenvaree لذت برده و یا در ورزشگاه هتل به ورزش بپردازند. فعالیت هایی از قبیل پرش آزاد،

اتومیبل رانی نیز با هماهنگی قبلیامکان پذیر میباشند. از دیگر امکانات رفاهی هتل میتوان به زمینهای تنیس و مرکز تفریحی کودکان اشاره

کرد.رستوران Lotus، با سرو بوفه صبحانهو ناهار و شام از روی منو از میهمانان پذیرایی میکند. صرف غذای مختصر در رستوران کنار استخر Azure

به میهمانان تور تایلند توصیه میشود. سهتریای Tropix، Lagoon و تراسها نیز که هر یک در کنار یکی از سه استخر هتل قرار گرفته اند.هتل 45

دقیقه با ماشین تا فرودگاه بین المللی فوکت و 15 دقیقه تا مرکز شهر آن فاصله دارد.

_سنتارا_کارون3.jpg

_سنتارا_کارون4.jpg

_سنتارا_کارون_5.jpg

 

هتل آرکا الج پاتایا تایلند.gif.gif.gif.gifAreca Lodge Pattaya Thailand

هتل آرکا الج پاتایا تایلند Areca Lodge Pattaya Thailand  این هتل 4 ستاره واقع در مرکز پاتایا در سال 2002 ساخته شده است. از ویژگی های بارز این هتل نزدیکی این هتل به ساحل است. فاصله این هتل از فرودگاه حدود 86 کیلومتر است. این هتل دارای 2 استخر در فضای آزاد برای مسافران تور تایلند میباشد. این هتل دارای دو آشپزخانه غربی و تایلندی میباشد.گردشگران تور تایلندبا توجه به امکانات نیبت به قیمت رضایتمندی بالایی از این هتل دارند. این هتل یکی از بهترین هتل های 4 ستاره در پاتایا میباشد. گردشگران تور تایلند که قصد رزرو این هتل در تایلند را دارند رزرو ختل آرکا الج پاتایا تایلند را با توجه به قیمت مناسب و امکانات حوب در ذهن داشته باشند.

-آرکا-الج-پاتایا-تایلند.gif

-آرکا-الج-پاتایا-تایلند-4.gif

تصاویر و امکانات هتل آرکا الج پاتایا تایلند

خدمات پذیرش شبانه روزی,محل نگهداری کودک,استخر روباز, رستوران,کافی شاپ,بار,خدمات نظافت,ماساژ,سالن ورزش,

مرکز آبگرم و سلامتی,اینترنتWifi,صرافی,خشکشویی,تهویه مطبوع و....

-آرکا-الج-پاتایا-تایلند-6.gif

-آرکا-الج-پاتایا-تایلند-5.gif

-آرکا-الج-پاتایا-تایلند-4.gif

-آرکا-الج-پاتایا-تایلند-2.gif

-آرکا-الج-پاتایا-تایلند-3.gif

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور تایلند با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل دی سان ریزورت پاتایا تایلند .gif.gif.gifThe Sun Resort Hotel Pattaya Thailand

هتل دی سان ریزورت پاتایا تایلند که در منطقه چون بری قرار دارد و در اکتبر سال 1996 ساخته شده است. این هتل تفریحی و 3 ستاره، امکانات رفاهی و خدمات متنوعی را به میهمانان تور تایلند ارائه می دهد.کارکنان مهربان و با دقت هتل، آماده خدمت رسانی میباشند. امکانات رفاهی هتل شامل مرکز سلامت و آبگرم می باشد. اين هتل با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود ميبالد. در صورت درخواست مسافرين تور تایلند ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت. برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد. بعد از يک روز کاري و يا گردش در شهر سري به رستوران هتل زده ؛ از غذاي خوشمزه آن ميل کنيد. برای آبتنی در استخر مرتب باحوله های بسیار تمیز وزیبا از مهمانان تور تایلند استقبال میکنند هتل دارای ۸۰ اتاق در ۴طبقه. است که در این اتاقها تمام امکانات برای یک گردشگر ومیهمان تور تایلند وجود دارد. فضای بیرونی رابسیار زیبا طراحی کرده اند ویک استخر شیک وبسیار تمیز در فضای بیرونی آن قرار داده اند. این استخر روباز کوچک است ولی بسیار بهداشتی و در عین حال زلال میباشد. صبحانه را به رایگان در اختیارمیهمانان تور تایلند قرار میدهند صبح ها روتختی و حوله ها تعویض میکنند و نظافت کلی اتاق را انجام میدهند.

-دی-سان-ریزوزت-پاتایا-تایلند.jpg

-دی-سان-ریزورت-پاتایا-تایلند-3.jpg

عکس ها و امکانات هتل دی سان ریزورت پاتایا تایلند

تهویه مطبوع، تلویزیون، دسترسی به اینترنت [وای فای]، یخچال و فریزر، مینی‌بار، صندوق امانات,اینترنت رایگان، دوربین های امنیتی، رستوران، استخر شنا و پارکینگ رایگان,پذیرش 24 ساعته , آسانسور , رستوران , فروشگاه , انتقال به فرودگاه , خشکشویی , اتاق سرویس دهی , اتاق ویژه افراد سیگاری , پارکینگ , اتاق کنفرانس , جعبه کمک های اولیه , خدمات گردشگری و...

-دی-سان-ریزورت-پاتایا-تایلند-1.jpg

-دی-سان-ریزورت-پاتایا-تایلند-2.jpg

-دی-سان-ریزورت-پاتایا-تایلند-1.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور تایلند با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

 
تعداد بازدید از این مطلب: 124
موضوعات مرتبط: تورتایلند , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 21 آذر 1395
نظرات
هتل شایان کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Shayan Hotel

هتل شایان کیش Kish Shayan Hotel یکی از هتل های قدیمی 5 ستاره جزیره کیش است که در سال 1388 به گروه هتل های پارس پیوست. هتل شایان کیش در زمینی به وسعت حدود پنجاه هزار متر مربع در بهترین منطقه جزیره کیش واقع در روبروی اسکله تفریحی کیش بنا شده است. این هتل در 4 طبقه و در مجموع با 193 واحد اقامتی شامل 82 اتاق دو تخته،28 اتاق سه تخته،32 اتاق دوبلکس،30 سوییت ساحلی،2 ویلای ساحلی،8 سوییت رویال،1 سوییت رویال دوبلکس با نماهای رو به دریا و رو به جزیره آماده استقبال از گردشگران تور کیش می باشد. هتل شایان کیش با موقعیت عالی خود به اکثر بازارها و مراکز تجاری جزیره کیش و همچنین سایر جاذبه های دیدنی کیش نزدیک می باشد. این هتل دارای چندین رستوران می باشد که با انواع غذاهای دریایی و فرنگی آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد و از جمله رستوران ها می توان رستوران شمبلیر،رستوران لوشاتو،رستوران قارچ،سفره خانه سنتی و... را نام برد. هتل شایان کیش یکی از قدیمی ترین هتل های کیش میباشد که در سال 1351 شمسی ساخته شده و سال های اخیر به طور کامل بازسازی شده است و یکی از هتل های با کیفیت جزیره کیش می باشد. مشاهده هتل شایان کیش روی نقشه

هتل سورینت مریم کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Sorinet Maryam Hotel

هتل سورینت مریم کیش Kish Sorinet Maryam Hotel یکی از هتل های 5 ستاره با کیفیت جزیره کیش میباشد که در سال 1390 به گروه هتل های سورینت پیوست. هتل سورینت مریم کیش در جنوب شرقی میدان امیرکبیر بنا شده است و در 4 طبقه و در مجموع با 56 اتاق و سوئیت زیبا و مدرن از جمله سوییت های جونیور،لوکس و پرزیدنشیال آماده استقبال از گردشگران تور کیش می باشد. فاصله هتل سورینت مریم کیش با توجه به مرکزیت هتل تا اکثر مراکز تفریحی و تجاری همچون اسکله تفریحی کیش،تالار شهر،مراکز خرید مروارید،بازارهای پردیس و... بسیار کوتاه می باشد به طوری که مسافران تور کیش می توانند در فصول مناسب و در هوای مطبوع جزیره مسیرها را پیاده طی نمایند. رستوران هتل سورینت مریم کیش با طبخ انواع غذاهای دریایی و فرنگی آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد و همچنین کافه لانژ هتل بصورت 24 ساعته خدمات دهی میکند. شایان ذکر است که هتل سورینت مریم کیش در سال 1383 ساخته شده است و از سال 1390 که به مجموعه هتل های سورینت پیوسته به طور کامل بازسازی شده است و جز معدود هتل های کیش است که از تکنولوژی کنترل هوشمند (BMS) استفاده میکند و در کنار هتل سورینت مریم کیش ساخت یک ساختمان دیگر با هدف گسترش هتل و ارتقا خدمات رسانی طرح ریزی شده است.

مشاهده هتل سورینت مریم کیش روی نقشه

هتل مارینا پارک کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Marina Park Hotel

هتل مارینا پارک کیش Kish Marina Park Hotel یکی از بهترین هتل های 5 ستاره جزیره کیش است که در سال 1390 هجری شمسی در زمینی به وسعت ده هزار متر مربع و در نزدیکی بلوار مرجان جزیره کیش بنا شده است. هتل مارینا پارک کیش در 2 طبقه و در مجموع با 190 اتاق و سوییت زیبا و آرامش بخش آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران تور کیش می باشد. تمامی اتاق های استاندارد هتل دارای امکاناتی همچون تهویه مطبوع،سیستم گرمایشی،تلویزیون LED،حمام مجزا،مبل راحتی،گاو صندوق،چای ساز و... می باشند و اتاق ها فضای بزرگتری نسبت به سایر هتل ها دارند. گردشگران تور کیش در نظر داشته باشند که هتل مارینا پارک کیش به دلیل مکان بکر و منحصر بفرد خود کمی تا مرکز شهر و اماکن گردشگری و تاریخی کیش فاصله دارد. هتل مارینا پارک کیش در ساحل جزیره واقع شده است و اطراف هتل ساحل مرجانی بسیار زیبایی وجود دارد. هتل مارینا پارک کیش دارای دو رستوران لوتوس و باغ می باشد که انتخاب صرف غذا در محیط داخلی و خارجی برای میهمانان تور کیش امکان پذیر می کند و همچنین میهمانان هتل میتوانند از سه کافی شاپ موجود و نوشیدن یک فنجان چای و قهوه لذت ببرند. هتل مارینا پارک کیش دارای بخش های دیگری چون استخر و سونا،ماساژ و SPA،مرکز تجاری،اجاره اتومبیل و... میباشد. همچنین هتل مارینا پارک کیش دارای دو سالن برای برگزاری ضیافت و جلسات با ظرفیت پذیرایی 400 نفر می باشد. هتل مارینا پارک کیش یکی از بهترین هتل های جزیره کیش میباشد و در سال 92 به عنوان بهترین هتل جزیره کیش لوح افتخار دریافت نموده است.

هتل ایران کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Iran Hotel

هتل ایران کیش Kish Iran Hotel جز هتل های 5 ستاره نوساز می باشد که در سال 1393 در قلب جزیره کیش آغاز به فعالیت نموده است. هتل ایران کیش با زیربنای دوازده هزار متر مربع با 8 طبقه و 128 واحد مدرن و زیبا که حدود 22 واحد آنها سوییت می باشد آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد. هتل ایران کیش دارای معماری منحصر به فرد می باشد به طوری که دو ساختمان هتل در طبقه همکف و هفتم به یکدیگر متصل گردیده اند و این هتل یکی از معدود هتل های جزیره کیش است که به صورت هوشمند ساخته شده است و تمامی اتاق های هتل ایران کیش با دو نمای رو به دریا و جزیره مجهز به اینترنت بی سیم،سیستم تهویه مطبوع مرکزی،تلویزیون هوشمند(IPTV)،تلفن VOIP و... می باشد. هتل ایران کیش با توجه به موقعیت مناسب خود نزدیک به مراکز خرید و تجاری جزیره کیش می باشد. رستوران هتل با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با کادری مجرب آماده میزبانی از میهمانان تور کیش می باشد و همچنین کافی شاپ هتل ایران کیش با انواع نوشیدنی ها در خدمت میهمانان هتل می باشد. استخر مجموعه ورزشی هتل ایران کیش با فضایی دلنشین و مدرن همراه با جکوزی،سونا خشک و بخار و... آماده سرویس دهی به میهمانان تور کیش هتل می باشد و باشگاه بدنسازی هتل هم شعبه باشگاه اکسیژن تهران می باشد که با تجهیزات مدرن فعالیت میکند. هتل ایران کیش به یک سالن برای برگزاری جلسات و همایش ها با ظرفیت پذیرایی 120 نفر نیز مجهز می باشد.

هتل بزرگ داریوش کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Dariush Grand Hotel

هتل داریوش کیش Kish Dariush Grand Hotel یکی از هتل های 5 ستاره نام آشنا جزیره کیش است که در سال 1380 در ساحل شرقی بنا شده است. هتل داریوش کیش در 4 طبقه و در مجموع با 190 اتاق و سوییت زیبا و مجلل آماده استقبال و سرویس دهی به گردشگران تور کیش می باشد و تمامی اتاق ها با نمای رو به دریا و رو به جزیره دارای تهویه مطبوع،حمام اختصاصی،تلویزیون با 32 کانال مختلف و... می باشند. هتل داریوش کیش در زمینی به وسعت دویست و بیست هزار متر مربع و و با معماری هخامنشی و منحصر به فرد خود تاریخ ایرانیان را به رخ می کشد. هتل داریوش کیش به جز اتاق ها و سوییت های داخل ساختمان اصلی چندین سوییت در محوطه هتل نیز دارد که از نظر سرویس دهی با اتاق های دیگر تفاوتی ندارند و میتوانند از خدمات هتل استفاده نمایند.هتل داریوش کیش در قسمت شرقی جزیره واقع شده است و به مراکز خرید همچون بازار پردیس 1 و 2 ،مرکز تجاری کیش و سایر مراکز خرید کیش نزدیک می باشد. میهمانان تور کیش میتوانند از صرف وعده صبحانه در رستوران هتل داریوش کیش لذت ببرند و همچنین رستوران های آپادانا و پاسارگاد هتل  در ادامه از خدمات هتل همچون زمین تنیس،استخر و سونا،سالن بدنسازی،دوچرخه سواری،پکیج های گردشگری و... استفاده نمایند، همچنین هتل داریوش کیش در ساحل اختصاصی خود دارای یک کلوب دریایی برای گردشگران تور کیش می باشد و میتوانند از تفریحات دریایی همچون غواصی،جت اسکی و... استفاده نمایند. هتل داریوش کیش دارای دو رستوران به نام های آپادانا و پاسارگاد میباشد و با انواع غذاهای فرنگی و دریایی آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد و وعده های ناهار هتل رایگان نمی باشد و گردشگران می بایست قبل از ورود نسبت به رزرو وعده های ناهار خود اقدام نمایند. هتل داریوش کیش برای آن دسته از مسافرانی که قصد سهولت در رفت و آمد و چک این فرودگاهی را دارند سرویس ویژه CIP ارائه می دهد. به طور کلی هتل داریوش کیش گردشگران متعددی را جذب میکند و همه ساله میزبان صدها گردشگر و مسافر تور کیش می باشد.

مطالب مرتیط:

تور کیش آذر 95

تعداد بازدید از این مطلب: 108
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 14 آذر 1395
نظرات

  

هتل ستاره طلایی کیشGolden star hotel Kish

هتل ستاره طلایی کیش از دسته هتل های سه ستاره کیش میباشد که فاصله آن تا مرکز شهر 2 دقیقه و تا فرودگاه 10 دقیقه با ماشین میباشد.این هتل  درنزدیکی برخی جاذبه های زیبای گردشگری جزیره کیش ازجمله پارک آهوان قرار گرفته البته این هتل ازمراکزخرید کمی دوراست به همین علت هتل ستاره طلایی برای میهمانان و مسافران تور کیش خود سرویس حمل و نقل ترتیب داده تا ازاین نظر کمبودی احساس نشود.هتل ستاره طلایی کیش دارای ۴۲ اتاق هست که ۲۲ واحد آن دو خوابه و سه خوابه، ۱۲ واحد آن تک خوابه و ۸ واحد آن با ظرفیت ۴ نفر و8 واحد دوخوابه باظرفیت 5 نفر آماده ارائه  خدمات به مسافرین تور کیش می باشد.

 

امکانات هتل ستاره طلایی کیش:

رستوران،کافی شاپ،فروشگاه،تاکسی سرویس،خشکشویی،اینترنت بیسیم،سالن اجتماعات،دفتر خدمات گردشگری،ترانسفر فرودگاهی،لابی،رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ،صندوق امانات شخصی و ... میباشد.

 

 

 

 

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل گراند کیش kish Grand Hotel

هتل گرند کیش یکی از بهترین هتل های چهار ستاره کیش می باشد کهدر زمینی به مساحت 6400 متر مربع در موقیعت خوبی نسبت به دریا و بازارها مراکز خرید کیش احداث شده است به طوری که پیاده تا دریا حدود 7 دقیقه و تا بازار ونوس 5 دقیقه راه است.براي ساخت اين هتل كه چهار سال به طول انجاميده است، معادل 50 ميليارد ريال هزينه شده است.این هتل دارای  60 اتاق مجهز و تزیین شده میباشد.هتل گراند کیش با دارا بودن امکانات رفاهی و کادر مجرب آماده ی پذیرایی از میهمانان تور کیشمیباشد.

امکانات هتل گراند کیش:

فروشگاه و غرفه , دستگاهATM  تراس , آسانسور , روزنامه , نمازخانه , تلويزيون در لابي , آرايشگاه مردانه , صندوق امانات , لابي , سرویس بهداشتی،غذا و نوشیدنی هتل كافي شاپ , رستوران , كافي شاپ 24 ساعته امکانات ورزشی تفریحی خانه دارت , زمين تنيس , سالن بيليارد , پينگ پنگ , فوتبال دستی , صندلی ماساژ . ابب نما هتل و آکواریوم اب شیرین از امکانات خاص هتل میباشد.

 

 

 

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

هتل سالار کیش  Salar Kish hotel

هتل سالار کیش هتلی 2 ستاره در کیش می باشد که در مجاورت هتل داریوش قرار دارد و از جاذبه های دیدنی که نزدیک به این هتل میباشد ساحل مرجانی زیبای کیش است. این هتل دارای سوئیت ها و اتاق های 1 ، 2 ، 3 خوابه است که مجهز به امکانات لازم می باشد. مسافران تور کیش میتوانند هتل سالار کیش را با قیمت مناسب رزرو کنند و سفر خوبی را به یادگار بگذارند. شما میتوانید تفریحاتی را در اسکله تفریحی که نزدیک به هتل است تجربه کنید.

امکانات هتل سالار کیش :

یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس ایرانی، حمل و نقل، نمازخانه، لابی، ماهواره، كافی شاپ و ... می باشد.

 

 

 

 

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل مهتاب کیشMoonlight Hotel Kish

هتل مهتاب کیش از جمله هتل های 4 ستاره جزیره کیش به شمار می رود. این هتل در سال 1393 در واحد های آپارتمانی ساخته و افتتاح گردید و در خیابان امیر کبیر کیش واقع شده است.این هتل نوساز دارای خدمات مدرن و منحصر به فرد برای مسافران تور کیش می باشد و از بهترین امکانات رفاهی برخوردار است. بیشتر اتاق های هتل مهتاب کیش رو به دریا هستند که همین موضوع موجب شده تا طرفدار زیادی بین مسافران تور کیشپیدا کند. موقعیت این هتل 4 ستاره بسیار خوب و نزدیک بازار های خرید است.تمام اتاق های این هتل مجهز و تمیز و شیک است.پذیرش 24 ساعته کارکنان هتل موجب شده است تا مسافرانتور کیشهر وسیله ای که احتیاج دارند به سرعت در اختیارشان قرار بگیرد.

امکانات هتل مهتاب کیش:

کافی شاپ،رستوران،محوطه سرسبز،ترانسفر فرودگاهی،اینترنت،مستر،سرویس بهداشتی فرنگی و ... میباشد.

 

 

 

 

 جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

 

هتل سیمرغ  کیش  Simorgh Hotel Kish

هتل 3 ستاره سیمرغ کیش در زمینی به مساحت ۲۰۲۳۴ متر مربع واقع در جنوب شرقی جزیره کیش ،ابتدای جاده جهان احداث شده است.هتلی ساحلی با محوطه ای سبز که با درختان نخل و گل هایی زیبا پوشیده شده است. این هتل در بلندترین ناحیه سیاحتی جزیره، در جاده جهان و بعد از بازار مرجان قرار دارد و از بهترین گزینه ها برای خانواده هایی است که خواستار اقامتی کم هزینه در چند قدمی ساحل هستند. هتل سیمرغ کیش علاوه بر نزدیکیش به دریا در کنار مسیر دوچرخه سواری جزیره قرار گرفته و نیز فاصله چندانی تا باغ پرندگان،آکواریوم ندارد، بنابراین دارای موقعیت مکانی بسیار مناسبی است. تخفیفات قابل توجه در بازدید از جاذبه هایی چون باغ پرندگان، دلفیناریوم و کلوپ مریم از جمله امتیازاتی است که هتل سیمرغ کیش برای گردشگران تور کیش در نظر گرفته است. با توجه به ساحل بسیار زیبایی که در این هتل وجود دارد گردشگران تور کیش با اقامت در این هتل احساس ارامش خاصی نیز خواهند داشت.

امکانات هتل سیمرغ کیش:

رستوران،کافی شاپ،سالن کنفرانس،فضای سبز،تاکسی سرویس،خشکشویی،پارکینگ،نمازخانه،لابی،اینترنت،صندوق امانات،اعلان حریق،کانتر خدمات گردشگری و ... میباشد.

 

 

 

 

 

 

 جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط: 

تور کیش پاییز 95 

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

 

تور کیش نوروز 96

 

تعداد بازدید از این مطلب: 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 14 آذر 1395
نظرات

  

هتل رادیسون بلو بیلوروسکایا روسیه Radisson Blu Belorusskaya Russia Hotel

هتل رادیسون بلو بیلوروسکایا روسیه از جمله بهترین هتل های 4 ستاره روسیه با موقعیت مکانی عالی نزدیک به قصر کرملین و تئاتر Bolshoi حدود 5 دقیقه با ماشین تا هتل و نزدیک 10 دقیقه پیاده با ایستگاه مترو Belorusskaya و پارک Petrovskiy  فاصله دارد، می باشد.هتل با امکانات کامل و مجهز اماده خدمات دهی به مهمانان تور روسیه می باشد.

امکانات هتل رادیسون بلو بیلوروسکایا روسیه:

هتل دارای سالن ورزشی 24 ساعته، سونای فنلاندی و دسترسی به وای فای مجانی،اتاق های لوکس این هتل با تلویزیون صفحه تخت، تهویه هوا و گرمابه های خصوصی زیاد مجهز همراه می باشند.رستوران و کافه ی Filini گونه ها غذاهای خوشمزه ایتالیایی را با به کارگیری محصولات بازپسین و فصلی تدارک می بیند. کافه ی لوکس Sure نیز انواع کوکتل های خارجی و نوشیدنی های بین المللی را سرو می کند و گردشگران تور روسیه به راحتی از ایستگاه مترو Belorusskaya به آنجا بروند.

 

 

 

 

 

جهت مشاوره و راهنمایی تور روسیه و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های روسیه با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ماریوت مسکو پاولتسکایا  Marriott Moscow Pavltskaya

هتل ماریوت مسکو پاولتسکایا یکی از بهترین هتل های چهار ستاره مسکو است که در موقعیت مکانی بسیار خوبی در شهر مسکو واقع شده است و با میدان سرخ حدود ۴ کیلومتر و ۸۰۰ متر فاصله بیشتر ندارد. این هتل دسترسی خوبی به گالری معروف ترتیاکوف دارد لابی روشن، محوطه ی زیبای هتل ماریوت کورتیارد پاولتسکایا، اتاق های مدرن و شیک دارای امکاناتی نظیر تلویزیون صفحه تخت، تهویه و گاو صندوق از امکانات این هتل است.هتل ماریوت مسکو پاولتسکایا مکانی بسیار ایده آل برای قرارهای کاری و گذراندن اوقات فراغتی شاد به همراه تجربه خدمات کورتیارد مسکو پاولتسکایا با سبکی مدرن است. همچنین خانه بین المللی موسیقی نیز در مسافت کمی از هتل قرار دارد .با این توصیفات این هتل انتخابی عالی در تور روسیه برای علاقه مندان به فرهنگ ، موزه و تاریخ می باشد .

امکانات هتل ماریوت مسکو پاولتسکایا:

وای فای رایگان،پارکینگ،مرکز تناسب اندام،رستوران،خشکشویی،اتوشویی،خدمات برای مهمانان معلول،آسانسور،صندوق امانات و ... میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

 جهت مشاوره و راهنمایی تور روسیه و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های روسیه با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

 

هتل رادیسون اسلاویانسکایا روسیه  Radisson Hotel Aslavyanskaya Russia

هتل رادیسون اسلاویانسکایا روسیه با منظره ای پانوراما از آسمان شهر مسکو یکی از مجلل ترین هتل های 4 ستاره ای است که در حاشیه ی رودخانه ی مسکو قرار گرفته است. این هتل دارای امکانات و خدمات عالی و کامل است که آماده ی پذیرایی از گردشگران تور روسیه میباشد. یک استخر 25 متری سرپوشیده ، سوناهای مختلف و سالن ژیمناستیک به همراه درمان های زیبایی و کلاس های ایروبیک از امکانات تکمیلی هتل هستند . سوئیت ها دارای چای و قهوه ساز تلویزیون صفحه تخت و وای فای رایگان است . غذاهای فوق العاده لذیذ ژاپنی در رستوران Sumosan سرو می شود . رستوران ایتالیایی Talavera ، کافه Amadeus با منوی بین المللی و رستوران روسی Russky از دیگر گزینه های غذایی هستند که میهمانان تور روسیه از آن ها لذت می برند. بیش از 20 بوتیک و مغازه در نزدیکی این هتل مستقر شده اند و ایستگاه مترو Kievskaya در فاصله ی 300 متری قرار گرفته است .

امکانات هتل رادیسون اسلاویانسکایا روسیه:

سالن کنفرانس،مینی بار،خشکشویی،صندوق امانات،رستوران،زمین تنیس،استخر،باشگاه بدنسازی،سیستم تهویه مطبوع،بار،فروشگاه،آرایشگاه و... میباشد.

 

 

 

 

 

 

 جهت مشاوره و راهنمایی تور روسیه و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های روسیه با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل رنسانس روسیه  Renaissance Hotels Russia

هتل رنسانس روسیه یکی از هتل های 4 ستاره  معروف و مجلل روسیه است که با امکانات کامل و عالی و در موقعیت مکانی عالی آماده پذیرایی از میهمانان تور روسیه میباشد. این هتل  در مارس سال 2010 افتتاح شده و در فاصله 25 کیلومتری فرودگاه شرمیتوا قرار دارد. هتل در خیابان  لنینگرادسکایا، در فاصله ای نه چندان دور از مرکز شهر میباشد. هتل رنسانس روسیه دارای 366 اتاق است که 267 اتاق استاندارد و 99 اتاق لوکس دارد. اتاق ها و سوئیت های هتل دارای طراحی کلاسیک با مبلمانی مجلل بوده و مجهز به تلویزیون LCD و حمام لوکس مرمرین می باشند و در مقابل هیپودرام مرکزی مسکو و در ۵ کیلومتری شمال مرکز شهر مسکو قرار گرفته است. همچنین سرویس اتاق ها نیز ۲۴ ساعته می باشد.

 امکانات رفاهی هتل رنسانس روسیه:

استخر سرپوشیده، وان آب گرم، اتاق بخار،سالن ورزشی،مرکز تناسب اندام،سیستم حمل و نقل رایگان،رستوران،آرایشگاه،سرویس خشک شویی،لابی،وای فای رایگان و ... میباشد.

 

 

 

 

 

 

 جهت مشاوره و راهنمایی تور روسیه و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های روسیه با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ایزمایلوو آلفا روسیه   Ayzmaylvv Alpha Hotel Russia

یکی از لوکس ترین و شیک ترین هتل های 4 ستاره روسیه هتل ایزمایلوو آلفا روسیه است که در منطقه ای مناسب نزدیک به جاذبه های گردشگری و تجاری مسکو قرار گرفته است. این هتل بزرگ دارای 945 واحد است که هزینه اقامت در آنها با توجه به امکانات و تجهیزاتشان، کاهش یا افزایش پیدا می کند. تمامی اتاق ها مجهز به اینترنت بی سیم رایگان هستند. البته امکانات اولیه ای مانند تلویزیون، صندوق امانات، خط تلفن مستقیم و سرویس بهداشتی در تمام اتاق ها در نظر گرفته شده است. این هتل دارای مرکز خریدی مدرن، و همچنین یک سالن کنفرانس می باشد که برای کسانی که به سفری کاری می روند امکانات مناسبی است. هتل ایزمایلوو آلفا روسیه دارای اتاق های مناسب و مدرن, اتاق های ویژه عروس و داماد، سویت های استاندارد، همچنین اتاق های ویژه معلولین و با امکانات عالی در اختیار مسافران تور روسیه می باشد. رستوران این هتل بسیار مناسب با انواع غذاهای متنوع و دارای منوی متفاوت و حتی منو رژیمی مخصوص مسافران  می باشد. هتل ایزمایلوو آلفا روسیه برای مسافران عزیز استخر, سونا و جکوزی فراهم کرده تا مسافران لحظلت خوبی را سپری کنند. سرویس ترنسفر فرودگاهی نیز در اختیارتان مسافران تور روسیه در صورت تمایل قرار خواهد گرفت.. از جمله خدمات عام این هتل می توان به خانه داری – امکانات جلسه و ضیافت – لباسشویی – آرایشگاه – اتو کشی – خدمات کفش و واکس – خدمات تورها – فکس و کپی – مرکز تجارت – کرایه اتومبیل – سرویس ایاب و ذهاب  اشاره کرد که البته برخی مشمول هزینه های اضافی می شود.

 

 

 

 

 

 

جهت مشاوره و راهنمایی تور روسیه و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های روسیه با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

 تور روسیه پاییز 95

تور روسیه آذر 95

تور روسیه زمستان 95 

تور روسیه دی 95

تور روسیه اسفند 95

تور روسیه نوروز 96

 

تعداد بازدید از این مطلب: 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 14 آذر 1395
نظرات

هتل گامبرون کیش Gambrvn hotel Kish

هتل گامبرون کیش یکی از مجلل ترین هتل های 5 ستاره کیش میباشد که  با نمای سفید و طراحی زیبا با مساحت 10500 متر مربع مابین میدان سیری و میدان داریوش قرار دارد.  گامبرون به معنای خرچنگ، نام قدیمی بندر عباس در زمان حضور پرتقالی ها بوده است که بعد از بیرون کردن پرتقالی ها در دوره شاه عباس صفوی این شهر به بندر عباس تغییر نام یافت و به یک شهر گردشگری مناسب برای گردشگران تور کیش تبدیل شد.هتل گامبرون کیش فضای سبزی زیبا همراه با آب‌نماها و آلاچیق های شیک و دل‌نواز دارد و همین موضوع موجب جلب بیشترمسافران تور کیش شده است.

امکانات هتل گامبرون کیش:

رستوران،اینترنت وای فای،سالن همایش، استخر، سونا، جکوزی،استخر روباز، خشکشویی، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، سالن ماساژ، روم سرویس، صندوق امانات، ماهواره، تاکسی سرویس، عابر بانک، فضای سبز، خدمات پزشکی، کتابخانه، آرایشگاه مردانه و زنانه، زمین تنیس، قایق سواری و جت اسکی، لاندری و ... میباشد.

 

 

 

 

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل شایان کیش

*****

 

 

 

هتل شایان کیش

 

 

 

 

 

 

هتل شایان کیش کجاست؟

هتل شایان کیش در بهترین موقعیت جزیره کیش و نزدیک به ساحل و بازارهای جزیره زیبای کیش در میدان ساحل قرار گرفته که یکی از گزینه های همیشگی مسافران تور کیش می باشد.



 

 

هتل شایان کیش

 

 

 

 

نمای داخلی هتل شایان چطور می باشد؟ 

 

نمای داخلی مدرن هتل شایان کیش و چشم انداز زیبای اسکله آرامش خلیج نیلگون فارس لحظات به یاد ماندنی زیبایی را در خاطر میهمانان عزیز تور کیش نقش خواهد زد.

 

 

 

هتل شایان کیش

 

 

 

 

 

رستوران هتل شایان کیش

 

هتل شایان کیش همچون دیگر هتلهای 5 ستاره دارای چندین رستوران و سالن مجلل است که با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی لذت اقامت شما را در این هتل تکمیل خواهد کرد. رستوران فرانسوی، رستوران شمبلیر و رستوران باغ بهشت از جمله این رستورانها هستند که آماده پذیرایی از مهمانان تور می باشد.

کافی شاپ ، فست فود و فضای سبز زیبای هتل از دیگر امکانات محیطی و رفاهی در خدمت شما مسافرین تور کیش است.

 

 

 

 

هتل شایان کیش

 

 

 

 

 

 

 

فاصله هتل شایان کیش تا مراکز خرید

 فاصله هتل شایان نزدیک به مراکز تجاری و بازارها میباشد و بسیاری از جاذبه های گردشگری جزیره زیبای کیش مثل اسکله تفریحی که فقط چند دقیقه تا هتل شایان کیش فاصله دارد و مسافرین تور کیش می توانن به راحتی به این مراکز دسترسی داشته باشند.

 

 

 

اتاق های

هتل شایان کیش

 

هتل شایان کیش دارای ۱۹۳ اتاق است . تعدادی از اتاق های هتل شایان رو به دریا بوده و چشم اندازی بی نظیر و آرامش بخش دارند و تعدادی از اتاق ها رو به جزیره زیبای کیش قرار دارند. علاوه بر واحد های هتلی تعدادی سوئیت ویلایی در ساحل هتل قرار دارند که منظره ایی بسیار زیبا را برای مهمانان تور کیش فراهم خواهد کرد.

 

 

 

هتل شایان کیش

 

 

 

 

امکانات اتاق ها به ترتیب

 تلویزیون LCD؛ آشپزخانه؛ مینی بار غیر رایگان؛ چای ساز؛ صبحانه ؛ اینترنت ؛ سرویس فرنگی؛ قفل درب کارتی؛سیستم تهویه مطبوع؛ نیز سرویس حمام داخل هر اتاق همراه با کابین دوش های بهداشتی و تجهیزات کامل را دارا می باشد.

 

   

 سایر امکانات

هتل شایان کیش

 

ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهى و ترانسفر رفت بازار، پاركينگ ؛ ماهواره ؛دستگاه ATM؛ تراس ؛آسانسور؛ روزنامه؛  نمازخانه ؛تلويزيون در لابي ؛آتليه عكاسي ؛ آرايشگاه مردانه ؛آرايشگاه زنانه؛ صندوق امانات لابي؛ سرویس بهداشتی ایرانی در لابی.

هدیه هتل شایان به میهمانان گرامی تور کیش جشن شاد شبانه است که هر شب از ساعت 12:30 الی 3 بامداد در هتل برگزار می شود.

 

طبق قوانین هتل ها که برای تمامی هتل ها یکسان می باشد ساعت ورود و خروج به شرح زیر می باشد.

  • ساعت ورود 14:00 (Check in)

 

  • ساعت خروج 12:00 (Check Out)

هتل پارمیدا کیش

*****

 

 

 

هتل پارمیدا کیش

 

 

 

 

 

هتل پارمیدا کیش کجاست؟

هتل پارمیدا در کنار مرکز تجاری کیش واقع شده و از نظر موقعیت در بهترین مکان و دسترسی قرار گرفته که مورد توجه بسیاری از مسافرین تور کیش است.



 

 

هتل پارمیدا کیش 

 

 

 

 

 

نمای داخلی هتل پارمیدا چطور می باشد؟ 

نمای داخل هتل پارمیدا کیش بسیار دلپذیر و اتاق های زیبا و لوکس از چیدمان منحصر به فرد این هتل به شمار می‌رود، هتل پارمیدا با دارا بودن امکانات رفاهی و کادر مجرب و آموزش دیده میزبان میهمانان گرامی تور میباشد.



 

 

هتل پارمیدا کیش

 

 

 

 

 

 

رستوران و کافی شاپ های

هتل پارمیدا کیش

 

 

 

هتل پارمیدا کیش

 

 

 

 

 

رستوران هتل پارمیدا واقع در طبقه همکف با ظرفیت 170 نفر (ساعت کاری: صبحانه 8:00 الی 10:00 ،

نهار 13:00 الی 15:00 ، شام 20:00 الی 22:00)

کافی شاپ هتل پارمیدا واقع در طبقه همکف (ساعت کاری: 24 ساعته)

کافه سنتی هتل پارمیدا واقع در محوطه (ساعت کاری: 24 ساعته) پذیرای میهمانان محترم تور کیشمیباشد.

 

 

 

فاصله هتل پارمیدا کیش تا مراکز خرید

 فاصله هتل پارمیدا کیش تا مرکز خرید پردیس ۱و۲ حدود ۱۰ دقیقه پیاده ؛فاصله تا شهر زیرزمینی کاریز ۱۱ دقیقه با خودرو؛فاصله تا کشتی یونانی۱۹ دقیقه با خودرو؛ فاصله تا پارک دلفینها  ۹ دقیقه با خودرو؛ فاصله تا باغ پرندگان۹دقیقه با خودرو؛ فاصله تا فرودگاه ۱۰ دقیقه با ماشین.

 

 

اتاق های

هتل پارمیدا کیش

 

هتل پارمیدا کیش دارای اتاق های ۲ تا + نوشته شده در يکشنبه 14 آذر 1395ساعت 13:39 توسط zahra  |  نظر بدهید


هتل های 4 ستاره کیش

  

هتل بزرگ ارم کیشEram Kish Hotel

هتل بزرگ ارم کیش یکی از هتل های 4 ستاره در کیش می باشد. هتل بزرگ ارم کیش در بلندترین منطقه سیاحتی شمال شرقی جزیره زیبای کیش واقع گردیده که مشرف به دریای نیلگون خلیج فارس با یکصد هزار متر مربع عرصه واعیان می باشد.هتل بزرگ ارم مجهز به سیستم تهویه مطبوع مرکزی و محیطی سر سبز با درختان نخل ، گل و گیاه ، محوطه سازی زیبا و آبنماهای  پر طراوت است .

هتل بزرگ ارم کیش در زمينى به مساحت 50.000 متر مربع در شمال شرقى جزيره زيباى كيش با زير بناء 43000 متر مربع احداث گرديده است .از ويژگى هاى منحصر به فرد اين مجموعه مشرف به دريا بودن 70 درصد از اتاق های آن است.

امکانات هتل بزرگ ارم کیش:

خشك شويى تمام اتوماتيك, قنادى, نانوائى, آرايشگاه آقايان, آرايشگاه بانوان, كفاشى, گل فروشى, صنايع دستى, اجاره اتومبيل, دفتر خدمات مسافرتى, كلوپ تفريحى, فروشگاه لوازم فرهنگى, بانك, شيرينى فروشى و خشكبار, بوتيك, لوازم آرايشى و بهداشتى، سالنى به مساحت 1.200 متر مربع جهت برپايى گالرى و نمايشگاه, سالن سينما و آمفى تأتر به ظرفيت 450 صندلى و ... می باشد.

 

 

 

 

 

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل گاردنیا کیش

****

 

 

هتل گاردنیا کیش

 

 

 

هتل گاردنیا کیش کجاست؟

جزیره کیش- میدان امیر کبیر - بلوار هرمز نرسیده به میدان حافظ واقع شده است. هتل گاردنیا کیش درسواحل نیلگون خلیج قرار گرفته ازنظرجغرافیای یکی از پرطرف دارترین هتل های ساحلی کیش در بین مسافران تور کیش میباشد.

ا

 

 

هتل گاردنیا کیش

 

 



نمای داخلی هتل گاردنیا کیش چطور می باشد؟ 

نمای داخلی هتل گاردنیا کیش دارای فضایی گرم و دلنشین میباشد که توجه همه مسافران کیش را به خود جلب می کند.

 

 

 

هتل گاردنیا کیش

 

 



رستوران هتل گاردنیا کیش

سرسرای باران - کافی شاپ نسیم - رستوران نخل

 

 

هتل گاردنیا کیش

 

 

 

فاصله هتل گاردنیا کیش تا مراکز خرید

 هتل گاردنیا در موقیعت بسیار مناسبی در جزیره کیش واقع شده ؛ هتل گاردنیا کیش سرویس به مراکز خرید کیش و بازدید از دیدنی های کیش برای مسافران عزیز تور کیش آماده میباشد.

اتاق های هتل گاردنیاکیش

فاز 1 هتل گاردنیا کیش به صورت ویلاهای کنار هم در 21 باب با ظرفیت اتاق های  3، 2 و 4 تخته در محوطه هتل گاردنیا ساخته شد.

فاز 2 هتل گاردنیا کیش که ساختمان اصلی هتل میباشد در 5 طبقه با ظرفیت 36 باب اتاق 3،2،1 و 4 تخته برای پذیرایی از شما میهمانان محترم تور کیش هتل گاردنیا ساخته شد.

 

 

 

هتل گاردنیا کیش

 

 

 

امکانات اتاق ها به ترتیب

مجهز به يخچال، سرويس بهداشتي، تلويزيون ، تلفن، تهويه مطبوع، مبلمان مي باشد.  

سایر امکانات هتل گاردنیا کیش

ترانسفر فرودگاهی

سرویس به مراکز خرید

تخفیفات خدمات گردشگری

اینترنت وایرلس

خدمات گردشگری که توسط هتل گاردنیا به میهمانان تور کیش هتل ارائه میشود جزو کاملترین خدمات گردشگری هتلهای کیش است.

طبق قوانین هتل ها که برای تمامی هتل ها یکسان می باشد  ساعت ورود و خروج به شرح زیر می باشد.

  • ساعت ورود 14:00 (Check in)

 

  • ساعت خروج 12:00 (Check Out)

هتل صدف کیش

****

 

 

هتل صدف کیش

 

 

 

هتل صدف کیش کجاست؟

هتل صدف کیش در جزیره کیش ، میدان امیر کبیر واقع شده و یکی از بهترین هتل های جزیره کیش است که در سال ۱۳۸۱ در زمینی به مساحت ۱۵۰۰۰ متر مربع به بهره برداری رسیده است. در کنار هتل بین المللی صدف و در فضای استثنایی و بیاد ماندنی کوهی به بلندی ۲۷ متر با آبشارهای عظیم و چشم اندازی زیبا بنا شده است  هتل صدف کیش به علت فضای زیبا و دلپذیر به یکی از اولین انتخاب های مسافران تور کیش در بین هتل های چهار ستاره قرار گرفته است.

 

 

هتل صدف کیش

 

 



نمای داخلی هتل صدف کیش چطور می باشد؟ 

نمای داخل هتل صدف فضایی دلپذیر و آرام بخش به همراه دکوراسیون هماهنگ و زیبا با آسانسور پانورما و طراحی پله های نورانی استثنائی که با آرامش خاصی گرداگرد آن پیچیده است، چیدمان سنگ کف با نقش معماری ایرانی که بطور موازی در سقف نیز تکرار شده است که توجه هر مسافر تور کیش را به خود جلب می کند.

 

 

هتل صدف کیش

 

 



رستوران هتل صدف کیش

رستوران های هتل صدف کیش از رستورانهای معروف کیش میباشد .هتل صدف کيش داراى سه رستوران کوه نور ٫ دلفين ٫رستوران چينى دورين و سه کافى شاپ ميباشد. کافی شاپ دوستانه و پذیرایی بی نظیر این مجموعه شرایطی منحصر به فرد برای اقامت راحت و آسوده میهمانان تور کیش فراهم می نماید.

 

 

هتل صدف کیش

 

 

فاصله هتل صدف کیش تا مراکز خرید

موقعیت جغرافیایی مناسب هتل صدف کیش جذابیت این مکان اقامتی را دو چندان کرده است. این هتل روبروی دانشگاه کیش واقع شده و دسترسی به مراکز خرید را برای مسافران تور کیش آسان نموده.

اتاق های هتل صدف کیش

داراى ۵۵ اتاق و ۱۴۰ تخت دو تخته

دو تخته لوکس   هتل صدف کیش

سوئيت يک خوابه لوکس

سوئيت دو خوابه لوکس

سوئيت دوخوابه پرزيدنشال ( داراى جکوزى)

 

 

هتل صدف کیش

 

 

 

امکانات اتاق ها به ترتیب

یخچال، تلویزیون، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی،ماهواره،مينى بار و صندوق امانات

 

 

سایر امکانات هتل صدف کیش

سالن کنفرانس -اتاق بيليارد- کافى نت- اتاق بازى کودکان- سالن زيبايى بانوان- جکوزى- سوناى خشک و بخار- روم سرويس ۲۴ساعته- لاندرى- گشت سياحتى جزيره

طبق قوانین هتل ها که برای تمامی هتل ها یکسان می باشد  ساعت ورود و خروج به شرح زیر می باشد.

  • ساعت ورود 14:00 (Check in)
  • ساعت خروج 12:00 (Check Out)

 

 

 

هتل فلامینگو کیش

****

 

 

هتل فلامینگو کیش

 

 

 

هتل فلامینگوکیش کجاست؟

هتل فلامینگو كيش در میدان امیر کبیر، در قلب جزیره کیش در ضلع غربی بلوار دریا با مساحت ۲۷۰۰۰ متر مربع و با چشم اندازی به آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس واقع شده است  که هر سال آماده پذیرایی از مهمانان تور کیش می باشد.

 

 

 

هتل فلامینگو کیش

 

 



نمای داخلی هتل فلامینگوکیش چطور می باشد؟ 

هتل فلامینگو کیش لوكس و شيك با طراحي زيبا و دلنشيني كه به شكل دلفين مي باشد. هتل زیبای فلامینگو با فضای سبز روح انگیز به همراه آبنما ها و آلاچیق های زیبا و چشم انداز به آبهای نیلگون خلیج فارس زیبا ترین لحظات را در یک سفر رویایی به جزیره کیش را برای مسافران تور کیش به ارمغان می آورد.

 

 

هتل فلامینگو کیش

 

 



رستوران هتل فلامینگوکیش

رستوران با انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی، کافی شاپ پذیرای مهمانان عزیز تور کیش میباشد.

تعداد بازدید از این مطلب: 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 14 آذر 1395
نظرات

 

هتل پریمیر این دبی

 

هتل پریمیر این دبی یکی از مناسب ترین هتل های 3 ستاره دبی می باشد که در 50 کیلومتری منطقه ای به نام بر در دبیساخته شده است این هتل از نظر موقعیت مکانی یکی از مناسب ترین هاست زیرا در مرکز شهر بر ساخته شده و حدودا به همه مراکز خرید دبی و مکان های گردشگری این شهر نزدیک می باشد فاصله این هتل تا فرودگاه 40 کیلومتر و تا ساحل جمیرا حدودا 35 دقیقه فاصله دارد. گردشگران تور دبی می توانند با انتخاب این هتل سفری خوش را در کنار خانواده خود تجربه کنند.

 

امکانات هتل پریمیر این دبی :

 

 

امکانات هتل پریمیر این دبی شامل صندوق امانات ، لابی ، آسانسور ، سرویس رفت و آمد ، خدمات گردشگری ، تهویه مناسب ، پذیرش ، حمام ، تلویزیون ، سشوار ، ماهواره ، اینترنت ، یخچال ، بار و.... که همه این امکانات برای جلب رضایت گردشگران تور دبی می باشد.

 

بابت خرید و رزرو بلیط  تور دبی و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

هتل سیتی مکس بر دبی

 

 

هتل سیتی مکس بر دبی یکی از مناسب ترین هتل های 3 ستاره دبی می باشد که در شهر قدیمی بر در دبی با 690 اتاق با تخت های 1 نفره ، 2 نفره ، 3 نفره و استاندارد ساخته شده است. این هتل از نظر موقعیت مکانی در نزدیکی مراکز خرید دبی می باشد. گردشگران تور دبی می توانند با انتخاب این هتل سفری خوش را در کنار خانواده خود تجربه کنند.

 

امکانات هتل سیتی مکس بر دبی :

 

 

از جمله امکانات هتل سیتی مکس بر دبی اتاق ها با تخت های راحتی ، تلویزیون LCD ، مینی بار ، صبحانه ، استخر ، ماهواره ، تلفن ، حمام ، یخچال ، سیستم تهویه مطبوع ، گاو صندوق ، سشوار ، اینترنت رایگان و... که همه این ها برای جلب رضایت گردشگران تور دبی می باشد.

 

 

بابت خرید و رزرو بلیط  تور دبی و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

هتل سیتی مکس البرشا دبی

 

 

هتل سیتی مکس البرشا دبی یکی از مناسب ترین هتل های 3 ستاره دبی می باشد این هتل از نظر موقعیت مکانی در نزدیکی بازار جهانی و اماکن تجاری و اداری دبی ساخته شده است. یکی از مزیت های این هتل نزدیکی به سواحل دبی و برخی از مکان های دیدنی این شهر می باشد. که گردشگران تور دبی می توانند با انتخاب این هتل سفری خوش را در کنار خانواده خود تجربه کنند .

 

امکانات هتل سیتی مکس البرشا دبی :

 

ازجمله امکانات هتل سیتی مکس البرشا دبی اتاق هایی با مبلمان و تخت های راحتی ، تهویه هوای مطبوع ، لابی ، تلویزیون LED ، کافی شاپ با انواع نوشیدنی گرم و سرد ، بار ، استخر ، اینترنت بی سیم و.... که همه این امکانات برای جلب رضایت گردشگران تور دبی می باشد.

 

 

بابت خرید و رزرو بلیط  تور دبی و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

هتل سیتی استار دبی 

 

 

هتل سیتی استار دبی یکی از مناسب ترین هتل های 3 ستاره دبی می باشد یکی از مزیت های این هتل نزدیک بودن به مراکز تجاری و بازرگانی و فرودگاه می باشد اتاق های هتل سیتی استار دبی بصورت دونفره و تک نفره و سوئیت های چند نفره با امکانات خوب را دارا می باشد. این هتل با برنامه های مهیج خود محیطی شاد و به یاد ماندنی را برای گردشگران عزیز به وجود می آورد .گردشگران تور دبی می توانند با انتخاب این هتل سفری خوب را در کنار خانواده خود تجربه کنند.

 

امکانات هتل سیتی استار دبی :

 

از جمله امکانات هتل سیتی استار دبی می توان به اتاق های زیبا با مبلمان و تخت های راحتی ، صبحانه ، ناهار ، اینترنت بی سیم ، لابی شیک و زیبا ، اتاق ها با تهویه هوای مطبوع ، سرویس دهی 24 ساعته و... اشاره کرد که همه این ها برای راحتی حال گردشگران تور دبی می باشد.

 

 

 

بابت خرید و رزرو بلیط  تور دبی و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

هتل ورسای دبی 

 

هتل ورسای دبی یکی از مناسب ترین هتل های 3 ستاره دبی می باشد این هتل در منطقه دیره و میدان ساعت دبی ساخته شده است. این هتل از نظر موقعیت مکانی از فرودگاه دبی 10 دقیقه وتا مرکز تجارت جهانی حدودا 15 دقیقه فاصله دارد این هتل 85 اتاق را دارا می باشد. گردشگران تور دبی می توانند با انتخاب این هتل سفر و گردشی به یاد ماندنی در کنار خانواده خود راتجربه کنند. 

 

 

بابت خرید و رزرو بلیط  تور دبی و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

 

 مطالب مرتبط:

تور دبی نوروز 96

تور دبی پاییز 95 

تور دبی آذر 95 

تور دبی زمستان 95

تور دبی دی 95 

تور دبی اسفند 95

 

تعداد بازدید از این مطلب: 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 14 آذر 1395
نظرات

 

هتل دیدنی های کیش

 

هتل دیدنی های کیش یکی از مناسب ترین هتل های 3 ستاره کیش می باشد که در کنار بازار مرجان ساخته شده این هتل از نظر موقعیت مکانی یکی از مناسب ترین هتل هاست زیرا به مراکز خرید و مکان های گردشگری نزدیک بوده و یکی از مزیت های این هتل در مرکز شهر بودن آن است. واحد های این هتل همه بصورت ویلایی می باشند هتل دیدنی های کیش  جنب برج دوقلو بنا شده که خود این برج یکی از اماکن دیدنی و گردشگری کیش می باشد. گردشگران تور کیش می توانند با انتخاب و رزرو این هتل سفری خوش را تجربه کنند.

امکانات هتل دیدنی های کیش :

 

از جمله امکانات هتل دیدنی های کیش میتوان به رستوران با اجرای موسیقی زنده ، اتاق ها با تخت های راحتی ، پارکینگ ، ماهواره ، نماز خانه ، تلویزیون در لابی و اتاق ها ، صندوق امانات ، کافی شاپ ، لابی و.... اشاره کرد که همه این امکانات برای جلب رضایت گردشگران تور کیش می باشد.

 

بابت خرید و رزرو بلیط تور کیش و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

هتل پارس نیک کیش

 

هتل پارس نیک کیش یکی از مناسب ترین هتل های 3 ستاره کیش می باشد که در سال 1380 در زمینی به مساحت حدودا 4200 متر مربع با دارا بودن حدود 38 اتاق در 3 طبقه با امکانات کامل ساخته شده است. این هتل از نظر موقعیت مکانی در نزدیکی مراکز خرید کیش واقع شده است. گردشگران تور کیش می توانند با انتخاب این هتل سفری خوش را در کنار خانواده خود تجربه کنند.

 

امکانات هتل پارس نیک کیش :

 

از جمله امکانات هتل پارس نیک کیش می توان به رستوران ، کافی شاپ ، سالن کنفرانس ، چایخانه سنتی ، ماهواره ، مینی بار ، اینترنت بی سیم ، تاکسی سرویس و... اشاره کرد که همه این امکانات برای رفاه حال گردشگران تور کیش می باشد.

 

بابت خرید و رزرو بلیط تور کیش و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

هتل لوتوس کیش

 

هتل لوتوس کیش یکی از هتل های 3 ستاره کیش می باشد که در اواسط سال 1384 در زمینی به مسحات تقریبی 1200 متر مربع ساخته شده است. این هتل 72 اتاق با 250 تخت راداراست. این هتل در سال 1390 بازسازی شد. هتل لوتوس کیش از موقعیت مکانی خوبی بهره مند است که گردشگران تور کیش می توانند با انتخاب این هتل سفری به یاد ماندنی در کنار خانواده خود داشته باشند.

 

امکانات هتل لوتوس کیش : 

 

از جمله امکانات هتل لوتوس کیش می توان به اتاق ها با تهویه هوای مناسب و تخت های راحتی ، رستوران با انواع غذاهای محلی و کیفیثت مواد عالی ، صبحانه ، ناهار ، اینترنت ، لابی ، فضای سبز ، تاکسی سرویس و... که همه این امکانات برای جلب رضایت گردشگران تور کیش می باشد.

 

 

بابت خرید و رزرو بلیط تور کیش و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

هتل آفتاب شرق کیش

 

هتل آفتاب شرق کیش یکی از مناسب ترین هتل های 3 ستاره کیش می باشد که در منطقه بومی نشینان و در محلی به اسم جهان و در سال 1385 در زمینی به وسعت 1200 متر مربع با حدود 160 تخت که تعداد اتاق های این هتل 47 واحد ساخته شده است. این هتل از نظر موقعیت مکانی در نزدیکی بازار عرب ها می باشد این هتل تا مرکز خرید سعدی و مرکزی کیش حدودا 15 دقیقه فاصله دارد که گردشگران تور کیش با انتخاب هتل می توانند سفری خوش و گردشی به یاد ماندنی را در کنار خانواده خود تجربه کنند.

 

امکانات هتل آفتاب شرق کیش :

 

رستوران ،سالن بیلیارد ، ماهواره ، تلویزیون ، اتاق هایی با تخت و مبلمان راحتی ، صبحانه ، لابی ، تاکسی سرویس گردشگری رایگان ، کافی نت ، اینترنت در لابی ، مینی بار ، فضای سبز ، دوچرخه سواری در فضای هتل و... که همه این امکانات و خدمات رسانی ها برای جلب رضایت و خوشنودی گردشگران تور کیش می باشد.

 

 

بابت خرید و رزرو بلیط تور کیش و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

هتل آنا کیش

 

هتل آنا کیش یکی از مناسب ترین هتل های 3 ستاره کیش می باشد که در زمینی به متراژ 8500 متر مربع در اواسط سال 1377 ساخته شد. یکی از مزیت های خوب این هتل می توان به نزدیک بودن به مرکز خرید زیتون و مروارید اشاره کرد. این هتل قدیمی می باشد به همین خاطر با معماری خاص و قدیمی خود امکان جذب شدن هر شخصی را دارد. هتل آنا 152 اتاق را دارا می باشد که ظرفیت نفرات هر اتاق از 1 تا 5 نفر است. گردشگران تور کیش می توانند با سفر به جزیره کیش و انتخاب این هتل سفری خوش را تجربه کنند.

 

امکانات هتل آنا کیش : 

 

از جمله امکانات هتل آنا کیش اتاق های 1 تا 5 نفره ، حمام ، سرویس بهداشتی ، لابی ، تلویزیون ، کافی شاپ ، اتاق ها با تهویه هوای مناسب ، ماهواره ، استخر ، رستوران ، صندوق امانات  ، سالن کنفرانس ، اینترنت در لابی و اتاق ها ، نماز خانه و... که همه این امکانات برای جلب رضایت و خوشنودی گردشگران تور کیش می باشد.

 

 

 

بابت خرید و رزرو بلیط تور کیش و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

 

تور کیش نوروز 96

تور کیش پاییز 95

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

 

تور کیش اسفند 95

 

تعداد بازدید از این مطلب: 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 14 آذر 1395
نظرات

 

هتل ایج 1 استانبول

 

هتل ایج 1 استانبول یکی از بهترین های 4 ستاره استانبول می باشد که در مرکز شهر ساخته شده است این هتل از نظر موقعیت مکانی یکی از مناسب ترین های شهر استانبول می باشد زیرا در منطقه پر رفت و آمد تقسیم بنا شده این هتل تقریبا به بیشتر مراکز خرید و مکان های دیدنی و گردشگری استانبول دسترسی دارد گردشگران تور استانبول می توانند با انتخاب این هتل سفری خوش و به یاد ماندنی را در کنار خانواده خود تجربه کنند.

 

امکانات هتل ایج 1 استانبول : 

 

از جمله امکانات هتل ایج 1 استانبول می توان به سونا ، حمام ترکی ، سالن کنفرانس ، بار ، تلفن ، سرویس ، تلویزیون ، ماهواره ، سرویس حرارتی ، اتو ، خشکشویی و... اشاره کرد که همه این امکانات برای جلب رضایت گردشگران تور استانبول می باشد.

 

بابت خرید و رزرو بلیط  تور استانبول و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

هتل دمرمره پرا استانبول

 

 

هتل دمرمره پرا استانبول یکی از بهترین هتل های 4 ستاره استانبول می باشد این هتل از موقعیت مکانی بسیار خوبی بهره مند است و تا ایستگاه تراما حدودا 5 دقیقه پیاده روی دارد هتل آتاتورک از این هتل فاصله 22 کیلومتری را دارا می باشد. گردشگران تور استانبول می توانند  با انتخاب این هتل سفری به یاد ماندنی را کنار خانواده خود تجربه کنند .

 

امکانات هتل دمرمره پرا استانبول :

 

از جمله امکانات هتل دمرمره پرا استانبول اتاق ها با تهویه هوایی مناسب و با تخت های راحتی ، بار ، رستوران با انواع غذاهای محلی و با مواد خوب و مرغوب ، سالن بدنسازی ، سالن کنفرانس ، استخر روباز ، محل نگهداری کودکان و... می باشد. که همه این امکانات برای راحتی گردشگران تور استانبول است.

 

بابت خرید و رزرو بلیط  تور استانبول و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.  

هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول

 

هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول یکی از بهترین هتل های 4 ستاره استانبول می باشد که از نظر موقعیت مکانی در مرکز شهر و در محله تقسیم و در نزدیکی مراکز تجاری ساخته شده است. گردشگران تور استانبول می توانند با انتخاب ابن هتل سفری خوش را درکنار خانواده خود تجربه کنند این هتل برای تاجران بسیار مکان خوبی است.

 

امکانات هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول :

 

امکانات هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول شامل استخر سر پوشیده ، ماساژ ، سونا ، رستوران ، مینی بار ، صرافی و... می باشد که همه این امکانات برای رفاه حال شما گردشگران تور استانبول می باشد.

 

 

 

بابت خرید و رزرو بلیط  تور استانبول و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

هتل پرنس استانبول

 

 

هتل پرنس استانبول یکی از بهترین هتل های 4 ستاره استانبول می باشد موقعیت مکانی این هتل بسیار خوب بوده زیرا تا فرودگاه حدودا 18 کیلومتر مربع فاصله دارد و در نزدیکی دو مکان گردشگری زیبای استانبول ساخته شده این هتل تا مسجد ایاصوفیه حدودا 500 متر و با میدان سلطان استانبول 600 متر فاصله دارد که گردشگران تور استانبول می توانند با انتخاب این هتل گردشی به یاد ماندنی را تجربه کنند.

 

امکانات هتل پرنس استانبول : 

 

از جمله امکانات هتل پرنس استانبول می توان به اتاق ها با تهویه هوای مناسب ، صبحانه ، مینی بار ، بیلیارد ، شسوار ، مبلمان و تخت های راحتی و زیبا ، صرافی ، صندوق امانات ، سیستم حفاظتی ، تلویزیون LCD ، ماهواره ، یخچال ، حمام بخار ،سونا و جکوزی ، لابی ، تلفن و... که همه این خدمات رسانی ها برای جلب رضایت و آسایش و آرامش گردشگران تور استانبول می باشد .

 

 

 

بابت خرید و رزرو بلیط  تور استانبول و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

هتل گلدن ایج 2 استانبول

 

هتل گلدن ایج 2 استانبول یکی از هتل های 4 ستاره مناسب استانبول می باشد این هتل در مرکز منطقه تجاری در میدان تقسیم استانبول ساخته شده است. این هتل به سبک قدیمی و به تاریخ قدیم استانبول پذیرایی می کنند. هدف هتل گلدن ایج 2 استانبول فراهم کردن آسایش و آرامش برای گردشگران تور استانبول می باشد.

 

امکانات هتل گلدن ایج 2 استانبول :

 

از جمله امکانات هتل گلدن ایج 2 استانبول می توان به اتاق هایی با تهویه هوای مطبوع ، مبلمان راحتی ، اینترنت ، استخر سرپوشیده ، سونا ، حمام بخار و ترکی ،تلویزیون ، ماهواره ، باشگاه و..... اشاره کرد که همه این امکانات برای رفاه حال گردشگران تور استانبول می باشد .

 

بابت خرید و رزرو بلیط  تور استانبول و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

مطالب مرتبط :

 

تور استانبول نوروز 96

 

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول آذر 95

تور استانبول زمستان 95 

تور استانبول دی 95

تور استانبول بهمن 95

 

تور استانبول اسفند 95

تعداد بازدید از این مطلب: 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 14 آذر 1395
نظرات

 

هتل آپارتمان پارسا مشهد

 

هتل آپارتمان پارسا مشهد یکی از مناسب ترین هتل های 3 ستاره مشهد می باشد که با فاصله حدودا 10 دقیقه تا حرم فاصله دارد این هتل از امکانات خوبی بهره مند می باشد که گردشگران تور مشهد می توانند با انتخاب این هتل سفری خوش را در کنار خانواده خود تجربه کنند زیرا این هتل تا ایستگاه راه آهن حدودا 20 دقیقه و تا فرودگاه 25 دقیقه فاصله دارد این هتل در مرکز شهر ساخته شده است و حدودا به تمامی نقاط مشهد دسترسی دارد.

امکانات هتل آپارتمان پارسا مشهد :

 

از جمله امکانات هتل آپارتمان پارسا مشهد رستوران ، آسانسور ، پارکینگ ، لباس شویی ، صندوق امانات ، خوشکشویی ، اینترنت و... که همه این امکانات برای جلب رضایت گردشگران تور مشهد می باشد.

 

بابت خرید و رزرو بلیط  تور مشهد و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

هتل بهارستان مشهد

 

هتل بهارستان مشهد یکی از مناسب ترین هتل های 3 ستاره مشهد می باشد که در خیابان امام خمینی با 50 واحد اتاق کاملا مجهز ساخته شده است. این هتل از نظر موقعیت مکانی به مراکز خرید و مکان های گردشگری مشهد نزدیک می باشد و تقریبا در مرکز شهد واقع شده است. هتل بهارستان مشهد تا درب ورودی حرم 10 دقیقه فاصله دارد. گردشگران تور مشهد با انتخاب کردن این هتل می توانند سفری خوب را در کنار خانواده خود تجربه کنند زیرا این هتل با در نظر گرفتن شرایط 7 نوبت سرویس رایگان تا حرم را در طول شبانه روز برای گردشگران عزیز فراهم کرده است.

 

امکانات هتل بهارستان مشهد : 

 

از جمله امکانات هتل بهارستان مشهد می توان به تلویزیون ، حمام ، سرویس بهداشتی ، رستوران با ظرفیت حدود 200 نفر ، کافی شاپ ، لابی ، سرویس 24 ساعته ، آسانسور ، اینترنت در اتاق ها ، یخچال ، نمازخانه و... اشاره کرد که همه این امکانات برای رضایت گردشگران تور مشهد در نظر گرفته شده است.

 

 

بابت خرید و رزرو بلیط  تور مشهد و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

هتل باختر مشهد

 

هتل باختر مشهد یکی از مناسب ترین و با سابقه ترین هتل های 3 ستاره مشهد می باشد این هتل اولین هتل مشهد است که در سال 1394 بازسازی شده است این هتل حدودا 36 اتاق در 8 طبقه را داراست این هتل 30 سال سابقه دارد. گردشگران تور مشهد می توانند با انتخاب این هتل سفری خوش را در کنار خانواده خود تجربه کنند.

 

امکانات هتل باختر مشهد :

 

از جمله امکانات هتل باختر مشهدد سالن کنفرانس ، رستوران ، اتاق هایی باتخت های راحتی ، فروشگاه ، تلویزیون و... که همه این امکانات برای جلب رضایت شما گردشگران تور مشهد می باشد.

 

 

بابت خرید و رزرو بلیط  تور مشهد و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

هتل تهران مشهد

 

هتل تهران مشهد یکی از خوب ترین هتل های 3 ستاره مشهد می باشد این هتل در اواسط سال 1352 در زمینی به وسعت 11000 متر مربع ساخته شده است. این هتل یکی از قدیمی ترین هتل های شهر مشهد می باشد. هتل تهران مشهد در مجاورت حرم امام رضا (ع) می باشد. موقعیت مکانی این هتل تا فرودگاه حدودا 15 دقیقه و تا حرم مطهر امام رضا (ع) 10 دقیقه پیاده روی دارد این هتل در نزدیکی حرم ساخته شده است. این هتل در سال 1392 بازسازی شده است. هتل تهران مشهد در خیابان امام رضا می باشد. گردشگران تور مشهد می توانند با انتخاب این هتل سفر خوبی را در کنار خانواده خود تجربه کنند.

 

امکانات هتل تهران مشهد :

 

ازجمله امکانات هتل تهران مشهد شامل لابی ، آسانسور ، تلفن ، فضای سبز ، 2 رستوران ، اینترنت در لابی و... می باشد که همه این امکانات و خدمات رسانی ها برای جلب رضایت گردشگران  تور مشهد می باشد.

 

 

بابت خرید و رزرو بلیط  تور مشهد و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

 

 

هتل آپارتمان نیلگون مشهد

 

هتل آپارتمان نیلگون مشهد یکی از مناسب ترین هتل های 3 ستاره شهر مشهد مقدس می باشد. این هتل با 25 واحد اتاق که حدود 20 واحد از آنها تک نفره و 5 واحد سوئیت می باشد این هتل در نزدیکی حرم مقدس امام رضا (ع) ساخته شده است که حدودا 20 تا 25 دقیقه تا صحن حرم فاصله دارد. این هتل انتخاب خوبی برای گردشگران تور مشهد می باشد تا زیارت و سفری خوبی را داشته باشند.

امکانات هتل آپارتمان نیلگون مشهد :

 

از جمله امکانات هتل آپارتمان نیلگون مشهد می توان به آشپزخانه ، رستوران ، صندوق امانات ، لابی ، حمام ، آسانسور و...... اشاره کرد که این امکانات برای رفاه حال گردشگران تور مشهد می باشد.

 

بابت خرید و رزرو بلیط  تور مشهد و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

مطالب مرتبط :

تور مشهد پاییز 95 

تور مشهد نوروز 96

تور مشهد آذر 95

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد دی 95

تور مشهد بهمن 95

 

تور مشهد اسفند 95

تعداد بازدید از این مطلب: 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 14 آذر 1395
نظرات

 

هتل ونوس کیش

 

هتل ونوس کیش یکی از مناسب ترین هتل های 3 ستاره کیش می باشد که در زمینی به مساحت حدودا 4700 متر مربع در نزدیکی بازار ونوس کیش ساخته شده است اتاق های این هتل شامل اتاق های 1 تخته ، 2 تخته ، 3 تخته ، 4 تخته و سوئیت های 4 نفره می باشد این هتل از امکانات خوبی بهره مند می باشد که از مزیت های خوب این هتل است. گردشگران تور کیش می توانند با انتخاب این هتل سفری خوش را در کنار خانواده خود تجربه کنند.

امکانات هتل ونوس کیش :

 

از جمله امکانات هتل ونوس کیش یخچال ، تلویزیون ، ماهواره ، کافی شاپ ، لابی ، اینترنت در لابی ، اینترنت در اتاق ها ، نماز خانه ، آسانسور و... که همه این امکانات برای جلب رضایت گردشگران تور کیش می باشد.

 

بابت خرید و رزرو بلیط  تور کیش و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

هتل عالی قاپو کیش

 

هتل عالی قاپو کیش یکی از بهترین و مناسب ترین هتل های کیش می باشد این هتل 2 ستاره در زمینی به وسعت 3429 که دارای حدود 28 باب اتاق و 128 تخت ساخته شده است. موقعیت مکانی این هتل بسیار مناسب می باشد که در نزدیکی اکثر مراکز خرید کیش می باشد. گردشگران تور کیش می توانند با انتخاب این هتل سفری خوش را در کنار خانواده خود تجربه کنند.

امکانات هتل عالی قاپو کیش : 

از جمله امکانات هتل عالی قاپو کیش شامل تلویزیون ، یخچال ، سرویس بهداشتی ، تلفن داخل اتاق ها ، سیستم اعلام حریق و... می باشد که همه این امکانات برای رضایت گردشگران تور کیش می باشد.

 

بابت خرید و رزرو بلیط  تور کیش و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

 

هتل آپارتمان گلدیس کیش

 

هتل آپارتمان گلدیس کیش یکی از مناسب ترین هتل های کیش می باشد این هتل در زمینی به متراژ 6500 متر مربع که در اواخر سال 1369 ساخته شد که می توان گفت یکی از قدیمی ترین هتل های کیش می باشد این هتل 3 ستاره می باشد که ساختمان اصلی آن 2700 متر مربع است. گردشگران تور کیش می توانند با انتخاب این هتل سفری خوش را در کنار خانواده خود تجربه کنند.

 

امکانات هتل آپارتمان گلدیس کیش :

 

از جمله امکاناتهتل آپارتمان گلدیس کیش می توان به اتاق ها با تخت های راحتی ،یخچال ، تلویزیون ، رستوران که غذاهایی با مواد تازه و مرغوب طبخ می شود ،سرویس بهداشتی های ایرانی ، اینترنت در لابی هتل ، تاکسی سرویس ، ماهواره ، کافی شاپ با انواع نوشیدنی های گرم و سرد و......اشاره کرد که همه این امکانات برای آسایش و رفاه گردشگران تور کیش می باشد.

 

بابت خرید و رزرو بلیط  تور کیش و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

 

هتل شباویز کیش

 

هتل شباویز کیش یکی از مناسب ترین و خوب ترین هتل های 2 ستاره دجزیره کیش می باشد که از نظر مکانی در جایی خوش آب و هوا می باشد. این هتل دارای 92 اتاق و حدودا 276 تخت در زمینی به متراژ 20000 متر مربع ساخته شده است. مصالح به رفته در این هتل از چوب می باشد که امکان غذا درست کردن در آن امکان پذیر نمی باشد. اتاق خواب های ابن هتل بسیار آرام هستند که می توان محل مناسبی برای استراحت گردشگران تور کیش باشد.

امکانات هتل شباویز کیش :

 

از جمله امکانات هتل شباویز کیش اتاق ها با تهویه هوای مناسب ، تلویزیون ، ماهواره ، لابی ، سرویس بهداشتی ، تاکسی سرویس ، پارکینگ ، صبحانه که بر عهده هتل می باشد و... که همه این امکانات و خدمات رسانی ها برای آسایش و آرامش گردشگران تور کیش می باشد .

 

 بابت خرید و رزرو بلیط  تور کیش و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

هتل دريا کیش

 

هتل دريا کیش یکی از بهترین و شیک ترین هتل 3 ستاره در کیش می باشد که با مساحت 3850 متر مربع ساحته شده است.این هتل در مرکز جزیره کیش بنا شده است که از نظر نزدیکی به مراکز خرید و مکان های دیدنی کیش نزدیک می باشد که گردشگران تور کیش میتوانند به راحتی به تمام  جزیره دسترسی داشته باشند.
ر ستوران این هتل در کنار لابی ساخته شده است و انواع غذاهای ایرانی و محلی را با مرغوب ترین مواد طبخ می کند.

 

کافی شاپ هتل در فضای داخلی هتل ساخته شده است که انواع نوشیدنی های گرم و سرد و ازجمله صبحانه در این مکان صرف میشود.

کافی نت هتل در لابی می باشد ولی در اتاق ها بطور جداگانه به صورت وایرلس موجود می باشد.

امکانات هتل دريا کیش :

اتاق هایی با تهویه هوای مناسب ،حمام ،سرویس بهداشتی ،اینترنت در اتاق ها ، رستوران ،کافی شاپ ، سالن کنفرانس ،دوربین مدار بسته و... که هتل دریا کیش سفری خوبی را برای گردشگران تور کیش به ارمغان می آورد.

 

 بابت خرید و رزرو بلیط  تور کیش و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

 

 مطالب مرتبط :

تورهای کیش نوروز 96 

تور کیش پاییز 95           

تور کیش آذر 95  

تور کیش زمستان 95  

تور کیش دی 95

تور کیش اسفند 95

تعداد بازدید از این مطلب: 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 14 آذر 1395
نظرات

 

 هتل مارینا پارک کیش

*****

 

 

هتل مارینا پارک کیش

 

هتل مارینا پارک کیشکجاست؟

جزیره کیش - بلوار مرجان - جنب برج های دوقلو - مارینا پارک هتل

هتل پنج ستاره مارینا پارک واقع شده در زیباترین نقطه جزیره کیش دارای زمینی به مساحت بیش از ده هکتار بنا شده فضای سبز بسیار زیبا با گونه های گیاهی متنوع و آب نماهای بسیار جذاب آن را در سراسر جزیره متمایز می سازد. در دو طرف هتل ساحل مرجانی و بسیار زیبای خلیج فارس خودنمایی می کند .

این فضای مفرح و بسیار خوش منظره، نگاه هر مسافری را به خود جلب نموده و اقامت در این هتل شکوهمند را دلنشین می نماید.

 

هتل مارینا پارک کیش

 

 

نمای داخلی هتل مارینا پارک کیش چطور می باشد

هنر طراحی  منحصر به فرد همراه با دکوراسیون و تجهیزات مدرن در کنار طبیعتی بکر تعریفی جدید از سفر را در ذهن متجلی می‌سازد.

کافی شاپ های هتل در لابی های طبقه اول و دوم با موزیک زنده و محیطی آرام با ارائه انواع نوشیدنی های سرد و گرم، بستنی و اسنک پذیرای شما مهمانان عزیر می باشندکه در آن اینترنت برای مسافران قابل دسترس می باشد و همچنین  آماده پذیرایی از میهمانان عزیز می باشد.

هتل مارینا پارک کیش

 

 

رستوران های هتل مارینا پارک کیش

رستوران باغ (گل کاغذی) با ظرفیت ۱۵۰ نفر در محوطه هتل مارینا پارک کیش واقع شده است که دارای لذت صرف غذای عالی در محیطی دلنشین و فرح بخش پارکاست. رستوران لوتوس با ظرفیت ۲۰۰ نفر لابی رستوران لوتوس

 

رستوران های هتل با کادری آموزش دیده و حرفه ای آماده سرو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی بصورت بوفه و الاکارت می باشد.

  رستوران های هتل مارینا پارک کیش در  وعده های صبحانه با بوفه کامل و در  ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی خوبی از میهمانان هتل پذیرایی می کند. میهمانان عزیز می توانند به وسیله برنامه های تفریحی و گردشگری هتل برای خود و خانواده خود لحظات شاد و مفرحی را رقم بزنند.

 

 

 

هتل مارینا پارک کیش

 

فاصله هتل مارینا پارک کیش تا مراکز خرید

فاصله تا بازار پردیس ۷ دقیقه با خودرو

فاصله تا بازار پردیس ۷ دقیقه با خودرو

 

 

اتاق های هتل مارینا پارک کیش

 

هتل مارینا پارک کیش دارای اتاق و سوئیت های مجزا می باشد.

سوئیت ها

 

اتاق سوئیت رویال مارینا پارک هتل با طراحی آرامش بخش ، فضائی بزرگ و دلنشین را به مهمانان خود ارائه می کند.

اتاق ها

ظرفیت: 2 نفره (امکان اضافه کردن یک عدد تخت اضافی برای مهمانان زیر 15 سال با پرداخت هزینه اضافی وجود دارد)

اتاق های دبل پارک مارینا پارک هتل با طراحی آرامش بخش ، فضائی بزرگ و دلنشین را به مهمانان خود ارائه می کند.

 

امکانات اتاق ها و  سوئیت ها ی هتل مارینا پارک کیش

سرویس بهداشتی و حمام ؛     اتاق نشیمن و ناهارخوری ؛    آشپزخانه؛   دید فضای پارک و دریا؛ اینترنت پر سرعت؛ تلویزیون 40 اینچ LCD؛ سشوار؛ صندوق امانات؛ سرویس چای و قهوه؛ مینی بار؛ سیستم اعلام یا اطفاء حریق؛ بالش طبی؛ خدمات خشکشویی

 

 

هتل مارینا پارک کیش

سایر امکانات هتل مارینا پارک کیش

مهمانان محترم میتوانند در صورت تمایل با کرایه اتومبیل بدون راننده به گردش در جزیره زیبای کیش بپردازند .امکان اجاره انواع ماشین های آخرین مدل، با راننده و بدون راننده

این هتل برای خدمت رسانی به مسافراناتومبیل های مدرن باسرویسهای منظم جهت استقبال مسافران از فرودگاه فراهم کرده است.

پکیج های تفریحی وگردشگری هتل مارینا پارک کیش برنامه هایگوناگون  و تخفیف های ویژه مهمانان هتلاز دیگر خدمات این هتل می باشد.

فعایت های سلامتی

نعمت سلامتی خود را با امکانات مناسب و محیط آرامش بخش در این هتل حفظ و ارتقاء دهید

تنیس

زمین های خاک رس، شخصیت اصیل و لوکس تنیس را با مربی مجرب به شما انتقال می دهد. ..

 

 

طبق قوانین هتل ها که برای تمامی هتل ها یکسان می باشد  ساعت ورود و خروج به شرح زیر می باشد.

  • ساعت ورود 14:00 (Check in)
  • ساعت خروج 00:00 (اتمام)      

 

قوانین

1-   استعمال دخانیات در اتاق ها و اماکن داخلی هتل ممنوع میباشد.

2-   ساعت تحویل اتاق 00: 14 و ساعت تخلیه اتاق 00 : 12 و بعد از ساعت 12 مبلغ نیم شارژ به حساب مسافر تعلق میگیرد.

3-   در اتاق های دو تخته نهایتاٌ  یک سرویس اضافه می توان اضافه کرد .

4-   بچه های زیر پنج سال نباید هزینه ای بابت سرویس اضافه پرداخت کنند .

5-   در صورت داشتن دو فرزند زیر پنج سال هزینه یک سرویس محاسبه خواهد شد .

6-   بچه های بالای پنج سال بزرگسال حساب شده و میبایست هزینه دو سوم را پرداخت کنند .

7-   داخل سوییت های یک خوابه میتوان دو سرویس اضافه کرد به شرطی که نفر چهارم زیر 15 سال باشد .

هتل شایان کیش

*****

هتل شایان کیش

 

هتل شایان کیش کجاست؟

هتل شایان کیش در بهترین موقعیت جزیره و نزدیک به ساحل و بازارهای جزیره زیبای کیش در میدان ساحل قرار گرفته .

هتل شایان کیش



 

نمای داخلی هتل شایان چطور می باشد؟

نمای داخلی مدرن هتل و چشم انداز زیبای اسکله آرامش خلیج نیلگون فارس لحظات به یاد ماندنی زیبایی را در خاطر میهمانان عزیز نقش خواهد زد.

 

هتل شایان کیش



رستوران هتل شایان کیش

هتل شایان کیش همچون دیگر هتلهای 5 ستاره دارای چندین رستوران و سالن مجلل است که با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی لذت اقامت شما را در این هتل تکمیل خواهد کرد. رستوران فرانسوی، رستوران شمبلیر و رستوران باغ بهشت از جمله این رستورانها هستند.

کافی شاپ ، فست فود و فضای سبز زیبای هتل از دیگر امکانات محیطی و رفاهی در خدمت شماست.

 

 

 

هتل شایان کیش

 

 

 

فاصله هتل شایان کیش تا مراکز خرید

فاصله هتل شایان نزدیک به مراکز تجاری و بازارها میباشد و بسیاری از جاذبه های گردشگری جزیره زیبای کیش مثل اسکله تفریحی که فقط چند دقیقه تا هتل فاصله دارد.

 

هتل شایان کیش

 

اتاق های هتل شایان کیش

این هتل دارای ۱۹۳ اتاق است . تعدادی از اتاق های هتل شایان رو به دریا بوده و چشم اندازی بی نظیر و آرامش بخش دارند و تعدادی از اتاق ها رو به جزیره زیبای کیش قرار دارند. علاوه بر واحد های هتلی تعدادی سوئیت ویلایی در ساحل هتل قرار دارد.

امکانات اتاق ها به ترتیب

 تلویزیون LCD؛ آشپزخانه؛ مینی بار غیر رایگان؛ چای ساز؛ صبحانه ؛ اینترنت ؛ سرویس فرنگی؛ قفل درب کارتی؛سیستم تهویه مطبوع؛ نیز سرویس حمام داخل هر اتاق همراه با کابین دوش های بهداشتی و تجهیزات کامل را دارا می باشد.

 

   

 سایر امکانات هتل شایان کیش

 

ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهى و ترانسفر رفت بازار، پاركينگ ؛ ماهواره ؛دستگاه ATM؛ تراس ؛آسانسور؛ روزنامه؛  نمازخانه ؛تلويزيون در لابي ؛آتليه عكاسي ؛ آرايشگاه مردانه ؛آرايشگاه زنانه؛ صندوق امانات لابي؛ سرویس بهداشتی ایرانی در لابی.

هدیه هتل شایان به میهمانان گرامی جشن شاد شبانه است که هر شب از ساعت 12:30 الی 3 بامداد در هتل برگزار می شود.

 

طبق قوانین هتل ها که برای تمامی هتل ها یکسان می باشدساعت ورود و خروج به شرح زیر می باشد.  

  • ·ساعت ورود 14:00 (Check in)       
  • ·ساعت خروج 00:00(اتمام)        

تور کیش هتل پارمیس 

*****

 

 

هتل پارمیس کیش کجاست؟

مجموعههتل پارمیسبا موقعیت استثنائی در میدان پردیس و مقابل بازار پردیس در جزیره زیبای کیش قرار گرفته استکه مورد توجه مسافرینتور کیش می باشد.

 

 

نمای داخلیهتل پارمیس چطور می باشد؟

نمایداخل هتل پارمیس کیش بسیار مدرن و با سلیقه طراحی شده است .  هتل بین‌المللی پارمیسکیشیکی از بزرگترین و مجهزترین هتل های جزیره ی کیش می‌باشد و یکی از پر طرفدارترین هتلهای جزیره در بین مسافرانتور کیش میباشد.

 

 

رستورانهتل پارمیس کیش

هتل پارميسداراى چهار رستوران، دو رستوران با ارائه غذاى ايرانى و فرنگى، رستوران سنتى با معمارى منحصر به فرد دوران صفويه و رستوران خانه اسپاگتى با انواع غذاهاى ايتاليايى آماده پذیرایی از شما میهمانان عزیزتور کیش می باشد.

خدمات رايگان هتل شامل صبحانه و نهار به صورت بوفه میباشد.

 

فاصلههتل پارمیس کیشتا مراکز خرید

فاصلههتل پارمیس کیشتا مرکز خرید یکی از مزایای این هتل قرارگیری در نزدیکی مراکز خرید، دسترسی به مکان های دیدنی و تفریحی جزیره کیش میباشد.

اتاق هایهتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش در مجموع دارای 152 اتاق در انواع 2تخته,3تخته,اتاق ویژه عروس ,سوئیت ... تمامی اتاق ها با بهترین سلیقه طراحی شده و مکان بسیار آرامی برای استراحت و رفع خستگی مسافرانتور کیشمیباشد.

 

امکانات اتاق ها به ترتیب

سرویس بهداشتی و حمام ؛ سیستم تهویه مطبوع ؛ مینی بار غیررایگان ؛ اینترنت پر سرعت؛ سرویس ایرانی و فرنگی ؛ سشوار؛ صندوق امانات؛ سرویس چای و قهوه؛ قفل درب کارتی ؛ صندوق امانات ؛ صبحانه ؛ تلویزیون؛ خدمات خشکشویی.

نیز سرویس حمام داخل هر اتاق همراه با کابین دوش های بهداشتی و تجهیزات کامل را دارا می باشد.

سایر امکاناتهتل پارمیس کیش

از امکاناتهتل پارمیس کیشمی توان به رستوران های مختلف , استخر، سونا ، جكوزى - آرايشگاه مردانه و زنانه - كافى شاپ - كافى نت - فروشگاه - سالن همايش با ظرفيت 200 نفر- استفاده از اينترنت در اتاق اشاره کرد همچنین امکان اجاره اتومبیل های روز دنیا بصورت روزانه هم برای مهمانانتور هتل پارمیس مهیاست.

تعداد بازدید از این مطلب: 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 14 آذر 1395
نظرات

 

 هتل آتلانتیس دبی

 

یکی از مجلل ترین و بزرگ ترین هتل های خاورمیانه دبی هتل 5 ستاره آتلانتیس است که در حلال بالایی جزیره مصنوعی نخل جمیرا در پالم دبی قرار گرفته است.  هتل آتلانتیس دبی دارای 23 طبقه و 1539 اتاق مجلل و مدرن با امکانات عالی که هر کدام  مشرف به آکواریوم اتلانتیس, روبه استخر, روبه پارک آبی, روبه خلیج فارس و حتی سوئیتهایی که دیواره اتاق خواب آن اکواریوم بزرگ هتل آتلانتیس و امکاناتی نظیر مینی بار ، جکوزی ، یخجال ، تلویزیون ، سشوار, اینترنت و .... که در اختیار مسافران تور دبی می باشد. این هتل یکی از بزرگ ترین و پیشرفته ترین پارکی های آبی را دارد که استفاده از آن برای مسافران تور دبی رایگان ولی برای عموم رایگان نمی باشد. امکانات تفریحی این هتل می توان گفت  اتاق بازیهای رایانه ای ،ماساژ, استخر روباز, سونا و جکوزی و ... که مخصوص مسافران تور دبی می باشد.  هتل آتلانتیس دبییک آکواریوم بزرگ زیرآبی بسیار زیبا همراه با انواع آبزیان کوچک وبزرگ و همچنین استخر دولفین که بسیار مورد توجه مسافران تور دبی قرار گرفته است. این هتل به  مراکز خرید اصلی دبی,  ایستگاه مترو, مراکز خرید و مراکز بازرگانی دبی نزدیک می باشد. رستوران این هتل دارای انواع غذاهای بین المللی و با انواع گوشت های حلال مخصوص مسافران تور دبی می باشد. رستوران کاتالان, ایتالیایی و فرانسوی از رستوران های عالی هتل اتلانتیس دبی می باشد. 

 

 

 

امکانات  هتل آتلانتیس دبی:

بزرگ ترین پارک آبی خاورمیانه, زمین بازی کودکان , سرویس نگهداری کودکان با مربیهای حرفه ای, اتاق بازیهای رایانه ای ،ماساژ , استخر روباز مخصوص مسافران تور دبی , امکانات ویژه برای معلولین, سونا و جکوزی, آکواریوم بزرگ زیرآبی با انواع آبزیان کوچک وبزرگ و استخر دولفین, بار, خدمات خانه داری, انواع بازیهای زمینی, کرایه اتومبیل, رستوران کاتالان، ایتالیایی و فرانسوی و .... که در اختیار مسافران تور دبی می باشد.

 

هتل جبل علی دبی

 

هتل جبل علی دبی یکی از هتل های 5 ستاره دبی است و در منطقه پالم جبل علی واقع شده است و دارای امکانات ویژه ای نظیر زمین گلف و ساحل اختصاصی است که این هتل را تبدیل به یکی از رویایی ترین هتل های دبی برای مسافران تور دبی می کند.نمای زیبا و باشکوه هتل در منقه پالم چشم هر بیننده ای را در نگاه اول به خود جلب میکند و نمای آن با نورپردازیش در شب جلوه ویژه ای به منطقه پالم دبی داده که بسیار چشم نواز می باشد.

امکانات هتل :

 

هتل جبل علی دبی دارای امکانات رفاهی مانند : رستوران ، پذیرش شبانه روزی، روزنامه ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور،  گاوصندوق ،  فروشگاه در هتل، تهویه ، بار، باغ، خانه داری،  امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی،  خشکشویی،  صرافی،  کرایه ماشین ،مرکز تجارت،  دستگاه خودپرداز، تنیس،  مرکز بدنسازی،  بیلیارد،  پینگ پنگ ،  زمین گلف ،  موج سواری،  اسکواش ،  اسب سواری ، ماهیگیری، ماساژ ،  جکوزی،  استخر روباز،  سونا ، مرکز سلامت و آبگرم،  شیرجه،  حمام ترکی ، غواصی، زمین بازی کودکان،  سرویس نگهداری کودکان و....می باشد.

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل جبل علی دبی هتلی لوکس دارای ۲۵۳ باب اتاق است که انواع اتاقهای استاندارد و سوئیتهامجلل و زیبا را تشکیل می دهد. همگی چشم اندازی زیبا رو به خلیج و پالم جبل علی دارند و کلیه اتاقها مجهز به :گاوصندوق ، یخچال ، تلفن ، حمام و لوازم بهداشتی ، سشوار ، تلویزیون و اینترنت می باشند .

 

هتل خدمات منحصر به فردی را به گردشگران تور دبی ارئه می دهد. شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یاد ماندنی را در ذهن خود حکاکی خواهید کرد.

جهت رزرو با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

هتل دیزرت پالم دبی

 

هتل دیزرت پالم دبی در سال ۲۰۰۹ ساخته شده است و در حومه شهر دبی واقع شده است. از فضایی شگفت انگیز و بسیار آرامش بخش و مفرح برخوردار می باشد .معماری آن در عین سادگی مدرن و امروزی بوده و از تجهیزات پیشرفته ای در ساخت آن استفاده شده است . این اقامتگاه رویایی از جمله بهترین هتل های پنج ستاره دبی به شمار می رود که گردشگران زیادی از سراسر دنیا مشتاق اقامت در آن هستند . کویر نخل و فرودگاه بین المللی دبی پیاده 20 دقیقه و اتوبان شیخ زاید نیز 15 دقیقه تا هتل فاصله دارند . آرامش مثال زدنی و چشم انداز منحصر به فرد در کنار تکنولوژیهای نوین هتلداری و تدابیر ویژه ای برای راحتی و آسایش میهمانان تور دبی در نظر گرفته است.

 

امکانات هتل :

 

هتل دیزرت پالم دبی به همراه پرسنلی مجرب به شایستگی از میهمانانتور دبی پذیرایی می نماید و خدماتی بینظیری مانند :زمین تنیس ، اسب سواری ، سالن بدنسازی ، استخرهای روباز ، محوطه حمام آفتاب ، ماساژ ، مرکز سلامت و آب گرم ، رستوران هایی مجلل با منوهایی متفاوت  ، اسکواش ، سالن کنفرانس ، پسونا و جکوزی ، صرافی ، فضای سبز ، انواع بار ، آموزش آشپزی ، کتابخانه ، کوهنوردی  و خدمات و امکانات رفاهی بیشمار دیگر ، تنها گوشه ای از امکانات این هتل 5 ستاره محسوب می گردند .

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل دیزرت پالم دبی دارای  38 اتاق بزرگ و دلباز می باشد که ابعاد ، امکانات و طراحی متفاوتی دارند . امکانات اتاق ها شامل : تختهای کینگ سایز ، دکوراسیون لوکس امروزی ، چشم اندازی منحصر به فرد، بالکن مبله ، استخر در برخی از سوئیت ها ، گاوصندوق ، یخچال ، تلفن ، سشوار ، تلویزیون واینترنت ، لوازم آرایش رایگان ، پذیرایی در اتاق ، پرسنل مجرب ، حمام و سرویس بهداشتی بسیار لوکس و ... از ویژگی های ممتاز اتاق های رویایی هتل به شمار می روند .

 

تور دبی به گردشگرانی که به دنبال هتلی لوکس و با امکانات کافی هستند هتل دیزرت پالم دبی را  پیشنهاد میکند. 

شما میهمانان گرامی تور دبی می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن  41954-021 تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

هتل ال جواهر گاردن دبی

هتل 4 ستاره و مجللی است که در سال 2004 و در 8 طبقه احداث گردید . این هتل مجهز در منطقه دیره قرار گرفته و در مجاورت فرودگاه بین المللی دبی قرار دارد به نحوی که فاصله 2 کیلومتری بین هتل تا فرودگاه را پیاده در 4 دقیقه می توان طی کرد . برخورداری از اتاق هایی استاندارد از دیگر ویژگی هتل جواهر است که برای مسافران تور دبی طاحی شده است. در ضمن با چند قدم پیاده روی امکان دسترسی به مراکز تجاری دبی به سهولت انجام می گیرد . علاوه بر موقعیت جغرافیایی مناسب ، هتل باشکوه جواهر گاردن از امکاناتی تاپ و ویژه برخوردار می باشد . پرسنل مجرب و کار آزموده ای نیز شبانه روز آماده سرویس دهی به گردشگران تور دبی بوده و تمام تلاش خود را به کار می برند تا رضایت خاطر میهمانان هتل را جلب نموده و سفری به یاد ماندنی را در ذهن ایشان ایجاد نمایند . در ضمن سرویس دهی در این هتل 4 ستاره به صورت آل ( صبحانه و ناهار) بوده و خدماتی نوین به میهمانان ارائه می شود ، باشد تا رضایت گردشگران تور دبی تامین شده و ایشان با خاطرانی خوش هتل را ترک نمایند.

 

 

عکس ها و امکانات هتل ال جواهر گاردن دبی

پذیرش شبانه روزی,خدمات نگهداری کودک,استخر,سونا,جکوزی,اسپا,سیستم تهویه مطبوع ، تلفن ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره ، رادیو ، ایر کاندیشن ، یخچال ، سیستم برودتی مناسب ، حمام و ست کامل آن ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، سرویس تهیه نوشیدنی های گرم ، سشوار و ...

 

 

 

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور دبی با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل آواری دبی

 

یکی از شیک ترین و زیبا ترین هتل های 4 ستاره دبی هتل آواری است که درنزدیکی میدان ساعت و خیابان شلوغ الرقه دبی قرار گرفته است. هتل آواری دبی دارای 178 اتاق شیک و مدرن و با امکانات عالی نظیر  سشوار ،اینترنت پر سرعت رایگان, سیستم برودتی و سرمایشی عالی ، تلویزیون ال سی دی ماهواره ای, مینی بار و ... که در اختیار مسافران تور دبی می باشد. این هتل دارای 3 رستوران شیک با انواع غذاهای خوب یک رستوران سلف سرویس و 2 رستوران با منوی انتخابی بوده که انواع خوراک های محلی و غذاهای بین المللی را برای مسافران تور دبی سرو می گردد. از امکانات تفریحی و سرگرمی هتل آواری دبی سونا و جکوزی ، استخر روباز در بام هتل همراه با صندلی های مخصوص حمام آفتاب ، ماساژ , سالن بدنسازی و .... مخصوص مسافران تور دبی می باشد. فرودگاه بین المللی دبی, ایستگاه مترو , مراکز تجاری و توریستی شهر در نزدیکی این هتل می باشد. از ویژگی های خوب این هتل سرویس رفت و برگشت رایگان به پارک ساحلی الممزر ، فرودگاه و تعدادی از مراکز خرید مهم دبی می باشد و در اختیار مسافران تور دبی است. 

 

 

 

امکانات هتل آواری دبی:

سونا و جکوزی ، استخر روباز در بام هتل همراه با صندلی های مخصوص حمام آفتاب ، ماساژ و سالن بدنسازی برای  مسافران تور دبی, ترانسفر فرودگاهی رایگان ، سرویس نگه داری از کودک ، صندوق امانات ، لاندری ، پذیرش 24 ساعته ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات تور و تهیه بلیط ، 3 رستوران, کافی شاپ, بار, مرکز تجاری و . . . که برای مسافران تور دبی می باشد.

 
تعداد بازدید از این مطلب: 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 14 آذر 1395
نظرات

 

هتل گامبرون کیش

 

هتل گامبرون کیش هتلی مجلل با نمای سفید و طراحی زیبا در بهترین موقعیت جغرافیایی جزیره زیبای کیش در زمینی به مساحت ۱۰۵۰۰ متر مربع و با زیر بنای ۲۵۰۴۸ متر بنا شده است.گامبرون به معنای خرچنگ، نام قدیمی بندر عباس در زمان حضور پرتقالی ها بوده است که بعد از بیرون کردن آنها در دوره شاه عباس صفوی این شهر به بندر عباس تغییر نام یافت. این هتل در شرق جزیره زیبای کیش، در نزدیکی دریا واقع شده است و به یک شهر گردشگری مناسب برای گردشگران تور کیش تبدیل شده است.

 

امکانات هتل:

 

هتل گامبرون کیش برای مسافران تور کیش خدماتی نظیر : رستوران، اینترنت وای فای،سالن همایش،سونا،جکوزی،استخرروباز،خشکشویی،سالن بدنسازی،سالن بیلیارد، سالن ماساژ،روم سرویس،صندوق امانات، تاکسی سرویس، عابر بانک، فضای سبز، خدمات پزشکی، کتابخانه، آرایشگاه مردانه و زنانه، زمین تنیس، قایق سواری و جت اسکی، لاندری،صبحانه،نهار و شام ، ترانسفر رفت و برگشت ،مسافران کیش می توانند با اقامت در این هتل لحظات شادی را تجربه کنند.

امکانات اتاق ها :

 

هتل گامبرون کیش دارای اتاق های دو تخته و سه تخته است و خدمات رفاهی شما میهمانان تور کیش در این هتل فراهم شده است. این خدمات شامل: تخت راحتی ،حمام ،سشوار,لوازم بهداشتی،تلوییزیون ،ماهواره ,تراس با ویو مناسب , اینترنت و... می باشد.

 

هتل گامبرون کیش خدمات منحصر به فردی را به گردشگران تور کیش ارئه می دهد. شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یاد ماندنی را در ذهن خود حکاکی خواهید کرد.

هتل داریوش کیش

 

هتل داریوش کیش یکی از شیک ترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره کیش است که در شمال شرق جزیره زیباى کیش نزديك به ساحل شرقی که الهام گرفته از تخت جمشید و پاسارگاد قرار گرفته است. هتل داریوش کیش دارای 168  اتاق شیک و سوئیت با چشم اندازی زیبا از دریای نیلگون خلیج فارس و با امکانات عالی در اختیار مسافران تور کیش می باشد. 2 رستوران آپادانا و پاسارگاد این هتل از انواع غذاهای دریایی، فرنگی و ایرانی, فست فود و کافی شاپی با انواع نوشیدنی های سرد و گرم, انواع شیرینی و دسر آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد. از امکانات ورزشی و تفریحی هتل داریوش کیش می توان گفت سالن بدن سازی, استخ, اسپا, ماساژ, زمین تنیس, بیلیارد, پینگ پنگ, قایق سواری, غواصی, ماساژ تایلندی, پینت بال, دوچرخه سواری و ... می باشد.

 

 

 

امکانات هتل داریوش کیش:

اجاره ماشین, سالن بدن سازی, استخ, اسپا, ماساژ, زمین تنیس, بیلیارد, پینگ پنگ, قایق سواری, غواصی, ماساژ تایلندی, پینت بال, دوچرخه سواری, 2 رستوران, کافی شاپ و ... برای مسافران تور کیش می باشد.

 

هتل ارم کیش

 

هتل ارم کیش در فاصله 5 کیلومتری فرودگاه کیش قرار دارد و تامرکز خرید فقط 5 دقیقه فاصلخه دارد.این هتل  در زمينى به مساحت 50.000 متر مربع در شمال شرقى جزیره کیش با زير بناء 42.800 مترمربع ساخته شده است و در بلندترین منطقه شمال شرقی جزیره زیبای کیشمشرف به دریای نیلگون خلیج فارس واقع شده است .این چشم اندازهای زیبا با ایجاد احساسی دلنشین، اقامت آرام شما را در این جزیره رویایی به خاطراتی ماندگار و همیشگی تبدیل خواهند نمود.

امکانات هتل :

 

هتل ارم کیش دارای خدماتی نظیر :رستوران با غذاهای متنوع (گردان ، سنتی )، کافي شاپ، فست فود، تالار ازدواج و جشن تولد و دو سالن آمفي تئاتر، يک سالن کنفرانس، کلوپ ورزشي وتفريحي ،ساخت پلکاني هتل بزرگ ارم باعث گرديده که 70 درصد اتاق هاي آن روبه دريا باشد واتاق هاي روبه جزيره نيز به خاطر اشراف کامل بر جزيره کيش و زيبائيهاي بي نظير آن، ارزشي برابر اتاق هاي روبه دريا دارد . سوئيت آپارتمان هاي محوطه با توجه به اينکه در ميان باغي از نخلستان و گل وگياه و فضاي سبز واقع گرديده، با اقامت در آن احساس آرامش بيشتري مي نمايند.از دیگر خدمات هتل :سالن بيليارد ، پينت بال ،سالن برف بازى ، محل نگهدارى كودكان، به مساحت 800 متر مربع براى آقايان و بانوان ،سوناى خشك و بخار، سالن بدنسازى ،استخر كودكان ،كافى شاپ ، سالن ماساژ ، آب درمانى ،ورزشى(واليبال،بسكتبال،هندبال،فوتسال،زمين مينى،گلف،تنيس)و ... می باشد.هتل ارم کیش با دارا بودن کادر مجرب و آموزش دیده با  امکانات رفاهی مناسب آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می‌باشد.

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل ارم کیش دارای 210 باب اتاق، 30 سوئیت ، 140 سوئیت آپارتمان و دو استخر و سونا به همراه سایر امکانات مانند: تلوییزیون ، تخت راحتی ، حمام و لوازم بهداشتی ، سشوار ، اتو ، تراس ، صندوق امانات و .... را داراست. 

جهت رزرو هتل ارم کیش با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

هتل صدف کیش

 

هتل صدف کیش  در سال ۱۳۸۱ با ساختمانی به شکل صدف در کیش به بهره برداری رسید. هتل صدف با داشتن امکانات متعدد ميتواند مکانى براى اقامت راحت و آسوده ميهمانان باشد.این هتل با فرودگاه 10 دقیقه و با مرکز خرید 5 دقیقه فاصله دارد.هتل خدمات منحصر به فردی را به گردشگران تور کیش ارئه می دهد. شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یاد ماندنی را در ذهن خود حکاکی خواهید کرد.

امکانات هتل :

 

هتل صدف کیش خدماتی نظیر:استخر، سونا و جکوزی،رستوران کوه نور، رستوران ایتالیایی کولیزه، رستوران دلفین، رستوران چینى دورین،کافی شاپ،مینی بار،کافی نت، اینترنت بی سیم،آرایشگاه زنانه،میز بیلیارد و فوتبال دستی،سالن بدنسازی،ماهواره،سالن اجتماعات،پارک کودکان،کانتر رزرواسیون گردشگری ,جشن شبانه شايان هر شب از ساعت 12:30 الى 3بامدادو..را در اخیتیار میهمانان تور کیش قرار می دهد. تور کیشبه گردشگرانی که به دنبال هتلی با امکانات کافی هستند هتل صدف کیش را پیشنهاد میکند.

امکانات اتاق ها :

 

هتل صدف کیش دارای ۵۴ باب اتاق است .اتاق ها شامل خدماتی نظیر : تخت راحتی، حمام و لوازم بهداشتی , تلویزیون , سشوار, تهویه مناسب و.... می باشند.بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط پرسنلی ورزیده ، به گردشگران تور کیش ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می کنند.

 

بابت خرید و رزرو بلیطتور کیشو جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

هتل ایران کیش

 

هتل بین المللی ایران کیش در گروه هتل های 5 ستاره کیش قرار دارد این هتل مجلل و شیک در مقابل پارک شهر کیش بنا شده است. این هتل دارای 7 طبقه، 130 اتاق و 310 تخت خواب می باشد. هتل ایران کیش از معماری بسیار زیبایی برخوردار است. این هتل در دو برج مجزا طراحی شده که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و این خصوصیت این هتل را از دیگر هتل های کیش متفاوت می کند. در ساخت هتل ایران کیش بیش از 55 میلیارد تومان هزینه شده است. طراحی هتل ایران کیش به گونه ای است که اتاق هایی که در ضلع شمالی هتل قرار گرفته اند مشرف به دریا و اتاق هایی که در ضلع جنوبی هتل قرار گرفته اند رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند. در تمام طبقات و اتاق های این هتل بین المللی اینترنت وجود دارد و تنها هتلی در جزیره کیش است که دارای نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) می باشد. این هتل از دریا 20 دقیقه فاصله دارد.

 

 

 

امکانات هتل ایران کیش:

سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی برای مسافران تور کیش، سالن همایش، رستوران اصلی و رستوران روباز، صندوق امانات اختصاصی، اینترنت رایگان در لابی و در تمام اتاق ها، لاندری ۲۴ ساعته، پارکینگ سرپوشیده، کافی شاپ، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری، ماهواره و... همگی امکانات منحصر بفرد هتل ایران کیش است.

 

 

 

گردشگران تور کیش با انتخاب هتل ایران کیش سفری به یاد ماندنی را تجربه خواهند کرد.

مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 95

 تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

 تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

 

تور کیش نوروز 96

 

تعداد بازدید از این مطلب: 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 14 آذر 1395
نظرات

 

هتل ریکسوس تکسیم استانبول

 

هتل ریکسوس تکسیم استانبول  ۱۵ دقیقه پیاده تا مرکز فرهنگی آتاتورک ، ۲۰ کیلومتر تا فرودگاه آتاتورک فاصله دارد. هتل این اطمینان را به میهمانان تور استانبول می دهد که اقامتی توام با آسایش خواهند داشت.

 

امکانات هتل :

 

هتل ریکسوس تکسیم استانبول امکانات بینظیری به میهمانان تور استانبول ارائه می دهد.مانند :رستوران، پذیرش 24 ساعته، مینی بار، کافه، بار، مجهز به سیستم تهویه، سیستم گرمایش، بار، انبار بار و چمدان، حمام ترکی و بخار، سونا، جکوزی، باشگاه ورزشی، استخر روباز، سرویس اینترنت وای فای، خدمات خانه داری، صرافی، آسانسور، ترانسفر فرودگاه، فروشگاه، لاندری، صرافی و... می باشد.

 

امکانات اتاق ها :

هتل ریکسوس تکسیم استانبول دارای  ۱۱۶ اتاق ،۲۱ سوئیت می باشد که مطابق با استاندارد های روز دنیا طراحی شده است .این اتاق های راحت و تمیز مجهز به : تهویه مطبوع , گاو صندوق , تلفن , تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای , روم سرویس ۲۴ ساعته , مینی بار , حمام و لوازم بهداشتی ، سشوار , اینترنت و … می باشند .

 

گردشگرانتور استانبولکه قصد رزرو این  هتل را دارند رزرو هتل ریکسوس تکسیم استانبول را با توجه به امکانات بی نظیرش در ذهن داشته باشند. 

بابت خرید و رزرو بلیط تور استانبولو جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

هتل آک گون استانبول

 

هتل آک گون استانبول جزو شیک ترین هتل های 5 ستاره استانبول می باشد که در منطقه توپکاپی واقع شده است.فاصله این هتل تا فرودگاه آتاتورک 10 کیلومتر می باشد که در منطقه ای ممتاز از لحاظ جغرافیایی قرار دارد.این هتل در مجاورت منطقه تقسیم و سلطان احمد واقع شده و به بسیاری از جاذبه های توریستی – تاریخی شهر دسترسی آسانی دارد.مسافران  تور استانبول می توانند از  مراکز دیدنی استانبول که بسیار نزدیک به هتل می باشد،لذت ببرند .همچنین مسجد کبود و موزه توپکاپی 2 کیلومتر با این هتل فاصله دارند. رعایت بهداشت و پاکیزگی در این هتل حرف اول را می زند .

 

هتل آک گون استانبول شامل ۲۷۶ اتاق استاندارد ، خانوادگی و سوئیت لوکس و منحصر به فرد است . اندازه این اتاق های مجلل متناسب با نیاز و سلیقه میهمانان بوده و آرامش ایشان را تامین می نماید. در طراحی و دکوراسیون آن ها از رنگ هایی ملایم استفاده شده تا فضای اتاق ها دلبازتر و بزرگتر به نظر برسد . علاوه بر این ، هر اتاق  هم دارای پنجره هایی بزرگ با نور مناسب  است . برخی اتاق ها نیز دارای نشیمن می باشند .به طور کلی باید گفت که تمام انتظارات میهمانان تور استانبول با اقامت در هتل آک گون تامین می شود .

 

امکانات اتاق های هتل آک گون استانبول:

امکان سرو غذا در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان  و اتاق های پاک و بدون دخانیات برای افراد غیر سیگاری و اتاق هایی با امکانات ویژه برای معلولان ، قسمتی از امکانات ویژه اتاق های هتل آک گون استانبول است تا مسافران تور استانبول اوقات خوب و آرامی را در این هتل سپری نمایند.

 

 امکانات کلی هتل آک گون استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، ترانسفر رایگان فرودگاه، استخر روباز، ماساژ، حمام ترکی و بخار، سالن ورزشی، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سرویس نگهداری از کودکان مسافران تور استانبول، اینترنت وای فای، آرایشگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی،کافی شاپ، سالن کنفرانس، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، لاندری، فروشگاه و...

 

 

هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول

 

هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول در سال 2009 میلادی در منطقه باقرکوی شهر استانبول بنا گردید.این هتل  جزهتل های 5 ستاره استانبول است.این هتل  تا فرودگاه آتاتورک 4 کیلومتر فاصله دارد و در نزدیکی مراکز خرید استانبول می باشد.با اقامت در این هتل می توانید از چشم انداز دریای زیبای مرمره و آتاکوی لذت ببرید .

امکانات هتل :

 

هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول دارای امکاناتی نظیر : رستوران بین المللی،پذیرش 24 ساعته، بار،خدمات تحویل بار و چمدان، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی و امکانات ورزشی: استخر سرباز(فصلی)، سونا، جکوزی، سولاریوم، ماساژ، ایوان مخصوص حمام آفتاب، مرکز بدنسازی، بیلیارد، پینگ پنگ، اسکواش، سونا، جکوزی، ماساژ، اینترنت پرسرعت، آرایشگاه، عکاسی، پرستار کودک،  صرافی، حمام سنتی ترکی و بخار،پارکینگ رایگان و... می باشد. هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول با دارا بودن کادر مجرب و آموزش دیده با  امکانات رفاهی مناسب آماده پذیرایی از میهمانان تور استانبول می‌باشد.

 

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول در 11 طبقه با 181 اتاق و سوییت مدرن و 400 تختخواب تشکیل شده است

بابت خرید و رزرو بلیطتور استانبولو جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

هتل هیلتون پارک سا استانبول

 

هتل هیلتون پارک سا استانبول در مرکز استانبول قرار دارد .، این هتل 15 دقیقه با بازار بزرگ  و تا فرودگاه 21 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل :

 

 

هتل هیلتون پارک سا استانبول خدمات بی نقصی نظیر : رستوران (غذاهای ترکی و بین المللی )، بار, بوفه صبحانه , باشگاه بدنسازی ،صرافی,سرویس ترانسفر,پرستار کودک, ،لاندری, یک اتاق بدنسازی 24 ساعته ،نظافت اتاق،سیستم گرمایشی،کافی شاپ،مجهز به آسانسور،مرکز خرید داخلی فلاندری،خشکشویی،آمادگی پذیرش ۲۴ ساعته،تهیه سوغات از فروشگاه هتل،تهویه ایر کاندیشنر،تبادل ارز،سالن کنفرانس, اتاق های عاری از آلودگی سیگار،صندوق برای نگهداری اشیا گران قیمت،امکانات اتاق VIP،اتاق های ویژه معلواین،خدمات آرایشی،تورهای داخلی،ارائه خبرنامه ،تحویل سریع اتاق ،اتو کشیدن البسه ،دمات پرینت و فکس و... را به میهمانان تور استانبول ارائه میدهد.

 

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل هیلتون پارک سا استانبول دارای 117 باب اتاق است اتاق چند تخته, دولوکس, سوئیت, رویال, جونیور, لوکس ، همه اتاق ها دارای میزکار بوده و در برخی از اتاق ها دارای امکانات چای و قهوه، حمام ها با سنگ مرمر و امکانات لوکس، وای فای  رایگان، ماهواره و تلویزیون , تلفن, مینی بار , حمام, سشوار, روم سرویس 24 ساعته, بالکن, یخچال و صندوق امانات و ... می باشد.همه‌ی اتاق‌ها دارای چشم‌انداز بینظیر شهر یا دریا هستند و با انتخاب این هتل خاطره خوبی را از سفر به استانبول با خود به همراه ببرید.

 

 

تور استانبول  به گردشگرانی که به دنبال هتلی لوکس و با امکانات کافی هستند هتل هیلتون پارک سا استانبول ، را پیشنهاد میکنید.

 

هتل الیت وورد استانبول

 

هتل الیت وورد استانبول (Elite World Istanbul Hotel) در شمار هتل های 5 ستاره استانبول قرار دارد که در مرکز استانبول و در منطقه تکسیم واقع شده است. یکی از امتیازات این هتل برای گردشگران تور استانبول نزدیکی به خیابان استقلال و مکان های معروف استانبول از جمله کاخ تاپکاپی، مسجد کبود و بازار بزرگ استانبول می باشد. این هتل تا فرودگاه آتاتورک 25 کیلومتر فاصله دارد. هتل الیت وورد دارای 245 اتاق است که تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون LCD، بالکن، تهویه مطبوع، مینی بار، حمام مجهز، کلید الکترونیکی و صندوق امانات می باشند. مسافرین تور استانبول برای استفاده از اینترنت پر سرعت در این هتل مجهز، نیاز به پرداخت هزینه اضافی ندارند، زیرا در این هتل به صورت رایگان در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

آدرس هتل الیت ورد استانبول : Şht. Muhtar Mh., Taksim Cd, Beyoğlu, Turkey

امکانات هتل الیت وورد استانبول :

پذیرش شبانه روزی میهمانان تور استانبول , رستوران ,  ماساژ , سونا , حمام ترکی و بخار , استخر سر پوشیده ,مرکز بدنسازی , اتاقهای پاک و بدون سیگار , گاوصندوق , انبار بار و چمدان , فروشگاه در هتل , تهویه , محل مخصوص کشیدن سیگار , بار , گرمایش , اتاق و امکانات برای معلولین , اتاقهای VIP , خانه داری , امکانات جلسه و ضیافت , لباسشویی , خشکشویی , آرایشگاه , اتو کشی , صرافی , کرایه ماشین , فکس و کپی 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول آذر 95

 تور استانبول زمستان 95

تور استانبول دی 95

 تور استانبول بهمن 95

تور استانبول اسفند 95

 

تور استانبول نوروز 96

 

تعداد بازدید از این مطلب: 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 14 آذر 1395
نظرات

 

هتل های ترکیه

 

هتل هیلتون ازمیر ترکیه 

 

 

هتل هیلتون ازمیر ترکیه در سال ۱۹۹۲ تاسیس گردیده و در سال ۲۰۰۰ بازسازی شده است.  این هتل در مرکز شهر ازمیر و در کنار شهر قدیمی (Old Town) واقع شده و فقط چند دقیقه با مراکز خرید و تفریحی و مراکز فرهنگی فاصله دارد. فاصله هتل از فرودگاه عندان مندرس (Adnan Menderes) فقط 18 کیلومتر است. با چشم اندازی فوق العاده از دریای اژه و ارگ از امکانات این هتل لذت ببرید.

 

امکانات هتل هیلتون ازمیر ترکیه:

 

این هتل دارای 34 طبقه و ۳۸۰ اتاق می باشد . سوئیت های بزرگ با امکاناتی عالی که به سیستم تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، پذیرش ۲۴ ساعته ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم بهداشتی و سشوار ،کلید الکترونیکی ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان ، تناسب اندام،  استخر سرپوشیده گرم با سولاریوم، اتاق بخار و اتاق ماساژ , امکان پرداختن به ورزش هایی همچون اسکواش و تنیس ،سرویس ترانسفر, کافی شاپ, زمین گلف, پرستار بچه ،در ستوران هتل ، همزمان با صرف غذاهایی متنوع می توان از مناظر خلیج ازمیر و نیز اجرای موسیقی زنده پیانو مسافران ترکیه لذت ببرند.

 

 

 

 

امکانات اتاق: 

اتاق های هتل به شیوه مدرن  تزئین شده و به اینترنت پرسرعت، یک میز کاری و صندلی آرگونومیک مجهز است. تمام اتاق ها و سوئیت ها دارای منظره دید کوه و شهر ترکیه  و سواحل خلیج ازمیر است.مناظر زیبای  ترکیه نیز مشرف بوده و آماده ارائه خدمات به میهمانان ترکیه می باشد.

 

 

هتل خدمات منحصر به فردی را به گردشگران تور تورکیه ارئه می دهد. شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یاد ماندنی را در ذهن خود حکاکی خواهید کرد.

 

 

 

 

هتل میندس پانسیین بدروم

هتل میندس پانسیین بدروم در مرکز بدروم قرار دارد و تنها ۲۵ متر تا دریای اژه فاصله دارد.هتل میندس پانسیین۱۰ دقیقه پیاده تا قلعه بدروم و کمتر از ۵۰۰ متر تا بندرگاه بدروم فاصله دارد. موقعیت هتل میندس پانسیین دسترسی به اماکن توریستی را آسان ساخته است وبرای دیدن جاذبه های دیدنی و باستانی شهر تنها ۲ کیلومتر فاصله می باشد. مسافران تور ترکیه می توانند لحظات خوشی را در این هتل سپری کنند. هتل میندس پانسیین بدروم  دارای اتاق هایی شیک و مجلل ، سوئیت و اتاق های خانوادگی می باشد که اتاق های این هتل با امکانات رفاهی و دکوراسیون شیک و تکنولوژی بالا آرامش مسافران را به همراه دارد و تمامی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه هوا ،گاوصندوق ، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای،تلفن مستقیم و… می باشد. هتل میندس پانسیین امکانات عالی خود را در اختیار تک تک اعضای خانواده ها قرار داده و برای کودکان نیزامکانات بازی وسرگرمی با کیفیت استاندارد ، ارائه می دهد.در رستوران هتل میندس یانسیین می توانید غذا و نوشیدنی مورد علاقه خود را میل کنید و لذت ببرید.

 

 

 

 

 

هتل گرند بلیش کوشی آداسی ترکیه

 

هتل گرند بلیش کوشی آداسی ترکیه در سال ۲۰۰۹ ساخته شده است .این هتل در ساحل لانگ در 15 کیلومتری مرکز کوش آداسی ترکیه و رو به دریا ساخته شده و دارای یکی از بهترین ساحل های شنی منطقه است.فاصله هتل از فرودگاه عندان مندرس  100 کیلومتر فاصله دارد. این فرودگاه در 18 کیلومتری جنوب مرکز شهر ازمیر واقع شده است.

 

امکانات هتل :

 

هتل گرند بلیش کوشی آداسی ترکیه از امکانات هتل  می توان به : باشگاه، اتاق ویژه معلولین، استخر سر پوشیده، لاندری، ماساژ، کلوب شبانه، روم سرویس، سونا، تنیس، ورزش های آبی، اینترنت وای فای، زمین بازی کودکان، استخر کودکان، دکتر 24 ساعته ، مرکز فیتنس، اتاق بازی، آرایشگاه، ساحل شنی، چشم انداز دریا، آبگرم، حمام ترکی، استخر، بار، دیسکو، اتاق های پاک، بالکن و باغ ... اشاره کرد.

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل گرند بلیش کوشی آداسی ترکیه دارای 178 اتاق و 20 سوییت می باشد. تمامی اتاق های هتل مجهز به: ال سی دی ، تلفن، مینی بار، حمام و لوازم بهداشتی ،سشوار و ... می باشد.

 

گردشگرانتور ترکیهکه قصد رزرو هتل گرند بلیش کوشی آداسی ترکیهرا دارند رزرو هتل گرند بلیش کوشی آداسی ترکیه را با توجه به امکانات بی نظیرش در ذهن داشته باشند.

جهت رزرو تور ترکیهبا شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

 

هتل یاسمین بدروم ، ترکیه

هتل یاسمین بدروم در منطقه کادی کالسی در شهر تورگوت ریس در جنوب غرب ترکیه قرار دارد. این هتل 5 ستاره دارای ساحل اختصاصی است که گردشگران تور ترکیه می توانند لحظات خوشی را در این هتل سپری کنند. این هتل مدرن طبق استانداردهای معماری مدرن روز ساخته شده است، و دارای 152 اتاق با دکوراسیون مختلف با هدف جلب رضایت مهمانان تور ترکیه  است. 



اتاق ها دارای بالکن فرانسوی و یک تراس است که رو به باغ باز می شود. از جمله امکانات اتاق ها می توان به تهویه مطبوع مرکزی، تلفن مستقیم، تلویزیون ماهواره ای، مینی بار، گاوصندوق، خط اینترنت و یک صندلی راحت با قابلیت تبدیل به تخت بزرگسالان اشاره نمود. 

 


امکانات هتل یاسمین بدروم : 

دارای یک رستوران مرکزی به نام میندوس و سه رستوران مجهز به سیستم رزرو است که در آنها انواع غذاهای ترکی و بین المللی، رژیمی و بوفه گیاهی به توریستان تور ترکیه عرضه می شود. رستوران اصلی آن به دو بخش فضای باز و سالن سرپوشیده تشکیل شده است.
گردشگران  قادرند به ورزش ها و فعالیت هایی همچون دارت، بوچیا ، تنیس روی میز، بیلیارد، والیبال ساحلی، تنیس، قایق موتوری، قایق پارویی، مینی فوتبال، بکستبال ،شنا ، ماساژ با روغن های معطر، ماساژهای سنتی شرق دور، مدیتیشن، حمام ترکی، سونا و اتاق بخار ، غواصی و آبگرم بپردازند. 
در هتل یاسمین بدروم  انواع برنامه های شاد و سرگرم کننده ارائه می شود که برگزاری مسابقات گروهی، برنامه های خاص شبانه، کنسرت زنده موسیقی و جشن های شبانه از آن جمله است. 

 

 

 

هتل کلاب فالکون آنتالیا ترکیه

هتل کلاب فالکون آنتالیا ترکیه، هتلی چهار ستاره با ارائه بهترین خدمات تفریحی و ورزشی به میهمانان عزیز تور ترکیه میباشد که در منطقه لارا واقع شده است.

 

 

* هتل از نظر مسافتی در فاصله مناسبی قرار دارد:

6 کیلومتر تا ساحل لارا

1 کیلومتر تا منطقه توریستی لارا

5 کیلومتر تا مرکز شهر

10 کیلومتر تا فرودگاه.

در هتل کلاب فالکون آنتالیا ترکیه با وجود کارکنان آموزش دیده که مسلط به زبان های ترکی، روسی، فرانسوی، انگلیسی و آلمانی هستند و خدمات مجلل ورزشی و رفاهی و ارائه خدمات نگهداری کودکان، میزبان مسافران عزیز تور ترکیه میباشند و گردشگران محترم تور ترکیه لحظاتی شاد و به یاد ماندنی در این هتل لوکس خواهند داشت.

امکانات هتل کلاب فالکون آنتالیا ترکیه:

274 اتاق (اتاق های مجهز به تمامی امکانات رفاهی و بالکن با سیستم تهویه مطبوع برای میهمانان تور ترکیه)، سرویس داخل اتاق، خدمات خانه داری، خشکشویی و ...

سرویس 24 ساعته برای مسافران تور ترکیه، رستوران های مختلف با ارائه متنوع ترین غذاهای بین المللی، کافی شاپ و ...

حمام ترکی و سونا و جکوزی، استخر (سر پوشیده و در فضای باز)، باشگاه ورزشی، پینگ پنگ، بازی دارت، زمین بازی کودکان، تنیس و ساحل خصوصی.

و همچنین با وجود اینترنت رایگان، پارکینگ خصوصی، آرایشگاه و فروشگاه در فضایی مدرن، سفری لذت بخش را برای میهمانان محترم تور ترکیه فراهم خواهد کرد.

 

مطالب مرتبط :

تور ترکیه پاییز 95

تور ترکیه آذر 95

تور ترکیه زمستان 95

تور ترکیه دی 95

تور ترکیه بهمن 95

تور ترکیه اسفند 95

 

تور ترکیه نوروز 96

تعداد بازدید از این مطلب: 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 14 آذر 1395
نظرات

هتل شمس قشم .gif.gif.gif Qeshm Shams Hotel

هتل شمس قشم یکی از هتل های 3 سه ستاره جزیره قشم است و با وسعت 1400 متر مربع در قسمت سواحل غربی جزیره و نزدیک به دریا واقع شده است. این هتل در 4 طبقه و در مجموع با 19 اتاق تمیز آماده استقبال از گردشگران تور قشم می باشد. هتل شمس قشم به مراکز تجاری جزیره قشم مانند بازار ستاره،فردوسی،پاساژ پردیس و بازار مرجان و خلیج نزدیک بوده و حدود 500 متر فاصله دارد. رستوران و کافی شاپ هتل شمس با انواع غذاهای محلی و دریایی و نوشیدنی ها از مسافران تور قشمپذیرایی میکنند. فاصله هتل شمس قشم تا فرودگاه بین المللی جزیره حدود 40 کیلومتر می باشد.

 -شمس-قشم.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل شمس قشم

پذیرش شبانه روزی،رستوران،کافی شاپ،تهویه مطبوع،خدمات تحویل بار و چمدان،صندوق امانات،خشکشویی و لاندری،اینترنت بی سیم رایگان،پارکینگ،خودپرداز،یخچال و...

-شمس-قشم-1.gif

-شمس-قشم-2.gif

-شمس-قشم-3.gif

 

قوانین هتل شمس قشم 

ساعت تحویل اتاق ها 14:00 و ساعت تخلیه اتاق ها 12:00

هزینه اقامت برای کودکان زیر نه 9 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان می باشد.

پذیرش بانوان به صورت تنها با ارائه مدارک معتبر شناسایی امکان پذیر می باشد.

موقعیت هتل شمس قشم روی نقشه

-شمس-قشم-روی-نقشه.gif

 

هتل آرمان درگهان قشم .gif.gif.gif Qeshm Arman Dargahan Hotel

هتل آرمان قشم که به تازگی بعد از بازسازی اخیر به درجه بندی هتل های 3 ستاره ارتقا یافته و در منطقه درگهان جزیره قشم در فاصله 300 متری از دریا واقع شده است. هتل آرمان قشم با 4 طبقه و در مجموع با 27 اتاق زیبا و تمیز آماده خدمات رسانی به گردشگران تور قشم می باشد. فاصله هتل آرمان درگهان قشم تا امکان گردشگری و تفریحی جزیره قشم مانند دره ستارگان 15 کیلومتر، قلعه پرتغالی ها 20 کیلومتر، جنگل های دریایی حرا 40 کیلومتر، غار خربس حدود 20 کیلومتر میباشد و همچنین فاصله هتل آرمان قشم تا مجتمع های تجاری درگهان و بازار قدیم درگهان حدود 700 متر می باشد. رستوران هتل آماده پذیرایی از میهمانان تور قشم و همچنین سرو غذا در اتاق می باشند. فاصله هتل آرمان قشم تا فرودگاه جزیره حدود 30 دقیقه با ماشین است. همچنین مسافران تور قشم در صورت داشتن اقامت 4 شب ویا بیشتر میتوانند از تخفیفات ویژه و خدمات گردشگری هتل استفاده نمایند.

-آرمان-قشم.gif

-آرمان-قشم-1.gif

امکانات،تصاویر و عکس های هتل آرمان قشم

پذیرش 24 ساعته،رستوران،کافش شاپ،تهویه مطبوع،تلویزیون ال سی دی،تلفن،یخچال،میز آرایش و آیینه،کمد مخصوص لباس و آویز،تاکسی سرویس،ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت،اینترنت رایگان بی سیم و...

-آرمان-قشم-2.gif

-آرمان-قشم-3.gif

-آرمان-قشم-4.gif

قوانین هتل آرمان قشم 

ساعت تحویل اتاق ها 14:00 و ساعت تخلیه اتاق ها 12:00

هزینه اقامت برای کودکان زیر هفت 7 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان می باشد.

پذیرش بانوان به صورت تنها با ارائه مدارک معتبر شناسایی امکان پذیر می باشد.

موقعیت هتل آرمان قشم روی نقشه

-آرمان-قشم-روی-نقشه.gif

 

هتل آرام قشم .gif.gif.gif Qeshm Aram Hotel

هتل آرام قشم یکی از هتل های سه ستاره جزیره می باشد و در مرکز شهر قشم در نزدیکی بازار ستاره کوی نور بنا شده است. این هتل در 5 طبقه و در مجموع با 22 اتاق زیبا ، تمیز و آرام و دلنشین آماده خدمات رسانی به مسافران تور قشم می باشد. این هتل به مراکز تجاری شهر نزدیک بوده است و برای مسافرانی که قصد خرید دارند بهترین گزینه می باشد. فاصله هتل آرام قشم تا اماکن تاریخی و توریستی جزیره قشم مانند قلعه پرتغالی ها 1.4 کیلومتر، مراکز تجاری 500 متر، جنگل های حرا 35 کیلومتر می باشد. همچنین فاصله هتل آرام قشم تا فرودگاه جزیره حدود 40 کیلومتر میباشد. این هتل جز هتل های 3 ستاره خوب جزیره می باشد به خصوص برای آن دسته از مسافران تور قشم که برای خرید به جزیره زیبا قشم سفر میکنند.

-آرام-قشم.jpg

-آرام-قشم-2.jpg

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل آرام قشم

پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع،رستوران،کافی شاپ،آسانسور،خدمات تجویل بار و چمدان،اینترنت رایگان بی سیم لابی،پارکینگ،یخچال،تلویزیون و...

-آرام-قشم-1.jpg

-آرام-قشم-3.jpg

-آرام-قشم-4.jpg

قوانین هتل آرام قشم 

ساعت تحویل اتاق ها 14:00 و ساعت تخلیه اتاق ها 12:00

هزینه اقامت برای کودکان زیر چهار 4 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان می باشد.

هزینه اقامت برای کودکان بین 4 تا 9 سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیم بها می باشد.

پذیرش بانوان به صورت تنها با ارائه مدارک معتبر شناسایی امکان پذیر می باشد.

موقعیت هتل آرام قشم روی نقشه

-هتل-آرام-قشم-روی-نقشه.jpg

 

هتل آلاله قشم.gif.gif.gif

هتل آلاله 2 واقع در درگهان و در نزدیکی مراکز خرید، ساحل و اسکله درگهان و در محیطی آرام و چشم اندازی رو به دریا برای مسافران تور قشم می باشد. هتل الاله دو مشتمل 8 طبقه اتاق ها و 1 طبقه لابی و 1 طبقه رستوران (که به زودی افتتاح) می باشد. فاصله تا مراکز خرید و گردشگری 5 دقیقه فاصله برای گردشگران تور قشم می باشد. هتل الاله 2 تازه تاسیس می باشد.

Hotel-Alaleh-Gheshm.jpg

alaleh-hotel-qeshm-reception.jpg

عکس ها و امکانات هتل آلاله قشم

امکانات و خدمات.هتل آلاله درگهان شامل رستوران گردان، کافی شاپ و صبحانه خوری، میز بیلیارد و ... می باشد. فاصله این هتل به تمامی بازار ها و مراکز خرید منطقه درگهان اعم از بازار های دو دولفین ، بازار قدیم ، مروارید ، اطلس ، پرشین گلف، ایران مال و بازار دریا کمتر از 5 دقیقه می باشد . امکانات هتل  شامل رستوران گردان ، کافی شاپ ، صبحانه خوری ، دستگاه دیجیتال ( شامل کانال های مجاز ماهواره ای ) ، سرویس اینترنت رایگان در تمامی طبقات ، صتدوق امانات شخصی ، سرویس مبلمان ، روم سرویس 24 ساعته و مینی بار می باشد.

images_1.jpg

alalehh.jpg

2427.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور قشم با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

ادامه مطلب:
تور قشم پاییز 95

تور قشم آذر 95

تور قشم زمستان 95

تور قشم دی 95

تور قشم بهمن 95

تور قشم اسفند 95

تعداد بازدید از این مطلب: 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 14 آذر 1395
نظرات

هتل ویستا هیل کوش آداسی ترکیه

در فاصله ۶ کیلومتری شهر کوش آداسی ترکیه و در کنار هتل فانتاسیا دلوکس هتلی ۵ ستاره با امکاناتی بی نظیر از گردشگرانتور کوش آداسی ترکیه پذیرایی می کند . هتل ویستا هیل کوش آداسی ترکیه هتلی ۵ ستاره است که از قدیمی ترین هتل های منطقه بوده و در سال ۲۰۱۱ نوسازی کاملی روی آن انجام گرفته. هتل ویستا هیل کوش آداسی در فاصله ۸۰ کیلومتری فرودگاه (ازمیر) و فاصله کمی از مرکز شهر کوش آداسی ترکیه واقع شده است . هتل ویستا هیل کوش آداسی ترکیه داراي ۳۱۵ اتاق و پاسخگویی شبانه روزی کارمندان پذیرش هتل پذیرایی مهمانان می باشند . 

امکانات هتل ویستا هیل کوش آداسی ترکیه :

امکانات ورزشی و تفریحی هتل ویستا هیل کوش آداسی ترکیه شامل ورزشهای آبی در سایت هتل ، استخر سرباز ، استخر سرپوشیده ، ایوان مخصوص حمام آفتاب ، ساحل اختصاصی ، حمام ترکی ، مرکز سلامت و آبگرم ، سالن های مخصوص ماساژ و درمان های زیبایی و سالن ورزشی مجهز با کادر آموزشی مجرب، مرکز بدنسازی ، ورزشهای آبی و شیرجه ، تنیس ، بلییارد ، بسکتبال ، فوتبال ساحلی ، پينگ پنگ ، تنيس ، پرتاب دارت و . . . همگی از امکانات بی نظیر برای گردشگران تور کوش آداسی ترکیه می باشد .

از دیگر امکانات هتل ویستا هیل کوش آداسی ترکیه می توان به سرویس نگهداری کودکان ، اتاق و امکانات برای معلولین ، سوئیت مخصوص تازه عروس ، آرایشگاه ، اتو کشی ، امکانات جلسه و ضیافت ، خانه داری ، خشکشویی ، سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه) ، صبحانه در اتاق ، صرافی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، فکس و کپی ، لباسشویی ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، انبار بار و چمدان ، بار ، بار مخصوص تنقلات ، باغ ، بالکن ، بوفه ، پذیرش شبانه روزی ، رستوران ، گاوصندوق و گرمایش اشاره کرد .

بابت خرید و رزرو بیلیط تور کوش آداسی ترکیه و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954 بخش فروش آزانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

 

هتل افیژا کوش آداسی .gif.gif.gif.gif Ephesia Hotel Kusadasi

هتل افیژا کوش آداسی در سال 2007 ساخته شده است. این هتل یکی از بهترین هتل های 4 ستاره در کوش آداسی ترکیه میباشد. هتل افیژا کوش آداسی در محیطی ارام قرار دارد برای مسافران تور کوش آداسی شرایطی را فراهم میکند که در هتل بتوانند استراحت کنند. از اینجا ، مهمانان تور کوش آداسی می توانند از دسترسی آسانی که به دیدنی های این شهر پر جنب و جوش دارند لذت ببرند. برای گشت و گذار و بازدید از جاذبه های محلی مهمانان نیازی به طی کردن مسافت های دور ندارند چرا که هتل در نزدیکی کاروانسرا و قلعه ی شهر واقع شده است. هتل امکانات بسیاری را برای فراهم ساختن اقامتی خوش در کوش آداسی در اختیار مهمانان تور کوش آداسی می گذارد و دسترسی خوبی به طیف وسیعی از خدمات ، از جمله آسانسور ، خدمات سرویس اتاق ، پذیرش و ترخیص سریع مسافر، پذیرش 24 ساعته و سالن دارد. فضاهای اقامتی هتل با بالاترین درجه از آسایش و راحتی در اختیار مهمانان تور کوش آداسی قرار می گیرند. در اغلب اتاق ها ، مهمانان می توانند صفحه نمایش تلویزیون LCD / پلاسما ، قفل اتاق ، تلویزیون کابلی / ماهواره ای ، بالکن / تراس و فضای نشیمن را بیابند. هتل انواع امکانات تفریحی از جمله ورزش های آبی (غیر موتوری)، مرکز تناسب اندام ، استخر سرپوشیده ، تنیس روی میز و باغ دارد. در مجموع هتل افسیا مقصدی ایده آل برای اقامتی باکیفیت در کوش آداسی می باشد.

-افیژا-کوش_آداسی.jpg

-افیژا-کوش_آداسی-1.jpg

عکس ها و امکانات هتل افیژا کوش آداسی

استخر سرباز, استخر سرپوشیده, سونا, جکوزی, ماساژ, بیلیارد, سالن بدنسازی, باغ, زمین تنیس, ورزش های آبی,اینترنت بیسیم رایگان در لابی, اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها,رستوران, پذیرش شبانه روزی, اتاقهای پاک و بدون سیگار, آسانسور , گاوصندوق, انبار بار و چمدان, تهویه , بار, باغ,,پارکینگ اتومبیل,رستوران, خدمات 24 ساعته در اتاق, کافی شاپ, ترانسفر فرودگاهی, آسانسور, نگهداری از کودک, بار, گاو صندوق در اتاق, محل کشیدن سیگار و....

-افیژا-کوش_آداسی-3.JPEG

-افیژا-کوش_آداسی-5.jpg

-افیژا-کوش_آداسی-4.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور کوش آداسی با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل آداکوله کوش آداسی ترکیه

 

هتل آداکوله کوش آداسی ترکیه (۵ ستاره) یک هتل لوکس واقع در شمال کوش آداسی ترکیه است این هتل درخلیجی زیبا و در کنار آب های نیلگون دریای مدیترانه قرار گرفته و با تپه های سنگی شیبدار و درختان نخل عظیم احاطه شده است.این هتل دارای ساحل خصوصی باشکوه، همراه با منظره دریایی فوق العاده و نمایشی پانورامایی و منحصر به فرد از خلیج آنتالیا است  این هتل قابل توجه داری ۲۶۵ اتاق که در یک ساختمان اصلی در ۸ طبقه و همچنین یک ساختمان فرعی با ۶۴ اتاق واقع شده اند . اتاق های هتل آداکوله کوش آداسی ترکیه مجلل و بسیار تمیز هستند و از ویژگی های استاندارد و امکانات خوبی مانند :  مجموعه حمام با سشوار، تلفن مستقیم، تلویزیون ماهواره ای، مینی بار، تهویه مطبوع، حرارت مرکزی و صندوق امن برخوردار است.اتاق های خانواده شامل مبلمان و یک تخت دو نفره یکسره هستند ومنطقه ای دارای صندلی هستندبسیاری از اتاق را می توان با دید رو به دریا رزرو کرد و تمامی اتاق ها دارای بالکن هستند

امکانات هتل آداکوله کوش آداسی ترکیه : 

لابی با پذیرش۲۴ساعته،صندوق امن،خدمات ارز،۲ آسانسور پانوراما،کیوسک روزنامه،آرایشگاه،۲مغازه،کلوپ شبانه،یک اتاق تلویزیون، اتاقبازی، اتاق کنفرانس ، دسترسی به اینترنت ,۲ کافه، ۳رستوران های تخصصی، رختشویی ،خدمات پزشکی ،باشگاه ،امکانات پارکینگ، می باشد.

هتل آداکوله کوش آداسی ترکیه یک مرکز تناسب اندام، حمام ترکی و استخر سرپوشیده را نیز برای گردشگران تور کوش آداسیآماده کرده است یک استخر در فضای باز هتل مکان مناسبی برای شنا و آب تنی روزانه در هتل است در کنار این استخر اصلی یک استخر جداگانه برای کودکان وجود دارد و همچنین در کنار اسخر مکانی برای حمام آفتاب و ۲ کافه برای صرف میان وعده وجود دارد. علاوه بر این، زمین های  فوتبال،والیبال، بسکتبال در هتل وجود دارد و تنیس روی میز نیز از ورزش هایی است که در هتل میتوانید بازی کنید گردشگران در زمان اقامت در هتل زیبای آداکوله کوش آداسی  از قایق و pedaloes به مدت ۱۵ دقیقه در هر روز استفاده کنند و در شب ها با صرف هزینه های اضافی، نور افکن در زمین تنیس برای شما روشن می شود. 

رستوران اندلس هتل آداکوله کوش آداسی ترکیه نمونه هایی از غذاهای دریای اژه، ترکیه ای و جهانی را به صورت بوفه برای گردشگران تور کوش آداسی آماده میکند صبحانه بوفه نیز درآنادولو سرو می شود که در آن گردشگران می توانند نمایشی خیره کننده از دریا را هنگام صرف صبحانه ببینند و لذت ببرند نوشیدنی های مختلف در نوار ساحل و لابی در دسترس هستند.

 

هتل کرومار دیلوکس کوش آداسی ترکیه 

هتل ۵ ستاره کرومار دیلوکس کوش آداسی ترکیه  در ۹ طبقه با ۲۷۲ اتاق یکی از کوش آداسی ترکیه بوده که دارای یک باغ زیبای مدیترانه ای به وسعت ۴۷۸۳ مترمربع می باشد و چشم انداز زیبایی از جزیره Pigeon و شهر کوشي آداسی را به نمایش می گذارد .هتل کرومار دیلوکس کوش آداسی ترکیه دارای اتاق و امکانات برای معلولین ، سوئیت مخصوص تازه عروس و اتاقهای VIPبوده است.هتلکرومار دیلوکس کوش آداسی ترکیه یکی از بزرگترین استخرهای روباز منطقه Aegean در این هتل قرار دارد که در کنار لذت بردن از ۲ ساحل اختصاصی و خلیج شنی خصوصی می توانید از ورزش های آبی مورد علاقه بهره ببرید .هتل کرومار دیلوکس کوش آداسی حدود ۱۰ دقیقه تا مرکز شهر کوش آداسی با مکان های زیادی برای خرید و مغازه های متعدد و همچنین اماکن تفریحی فاصله دارد .گردشگران تور کوش آداسی ترکیه با توجه به امکانات منحصر به فرد این هتل رضایت مندی بالایی از این هتل دارند.

امکانات هتل کرومار دیلوکس کوش آداسی ترکیه:

امکانات و خدمات تفریحی ورزشی هتل کرومار دیلوکس کوش آداسی ترکیه شامل ماساژ ، جکوزی ، استخر روباز، استخر سر پوشیده ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، سولاریوم ، شیرجه ، حمام ترکی ، تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد و پینگ پنگ می باشد .رستوران تراس هتل کرومار دیلوکس کوش آداسی ترکیه با ارائه چشم انداز تماشایی ازغروب آفتاب و رستوران داخل هتل با سرو بهترین خوراکهای بین المللی از گردشگران تور کوش آداسی ترکیه پذیرایی می کنند .از سایر امکانات هتل کرومار دیلوکس ترکیه می توان به زمین بازی کودکان ، سرویس نگهداری کودکان ، خانه داری ، لباسشویی ، اتو کشی ، آرایشگاه ، صرافی ، کرایه ماشین ، فکس و کپی ، مرکز تجارت ، پذیرش شبانه روزی ، بالکن ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، فروشگاه در هتل ، بار ، باغ ، دسترسی اینترنت ، روزنامه فروشی، سوپر مارکت و خدمات پزشکی با هزینه اضافی اشاره کرد . 

 

 

گردشگران تور کوش آداسی ترکیه که قصد رزرو هتل در کوش آداسی را دارند رزرو هتل کرومار دیلوکس کوش آداسی ترکیه را با توجه به امکانات بی نظیرش در ذهن داشته باشند.

 

هتل آکوا فانتزی کوش آداسی ترکیه

 

هتل آکوا فانتزی کوش آداسی ترکیه جز هتل های مجلل و شیک 5 ستاره کوش آداسی ترکیه درمنطقه افسوس است که در مجاورت سواحل زیبای کوش آداسی ترکیه قرار دارد و به دلیل برخورداری از پارک آبی عظیم با 26 سرسره و قسمت های جذاب و مهیج ، عنوان بهترین هتل آبی جهان را به خود اختصاص داده و همه ساله هتل و پارک آبی معروف آن، پذیرای تعداد بیشماری از گردشگران تور کوش آداسی ترکیه می باشند. هتل آکوا فانتزی کوش آداسی ترکیه دارای سازه ای مدرن و معماری زیبا، کامل ترین سرویس دهی وبهترین خدمات رفاهی، گسترده ترین امکانات تفریحی و ورزشی و ... بوده که همین خصوصیات هتل آکوا فانتزی کوش آداسی ترکیه را به نگین هتل های منطقه مبدل کرده است. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی آدنان مندرس ازمیر 80 کیلومتر است. اتاق های هتل آکوا فانتزی کوش آداسی ترکیه دارای مساحت متنوع، بالکن، تاپ ترین خدمات و سرویس دهی، مجرب ترین پرسنل، پذیرایی در اتاق، روم سرویس 24 ساعته، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی، یخچال،مینی بار، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار، صندوق امانات، کلید الکترونیکی، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان، تلفن مستقیم، کاناپه، مبل و فرش و ... می باشد. 

 

امکانات هتل آکوا فانتزی کوش آداسی ترکیه : 

استخر های روباز و سرپوشیده برای کودکان و بزرگسالان، ساحل و پلاژ اختصاصی، ماساژ، حمام ترکی، بولینگ، زمین بازی کودکان، باغ، پارک آبی منحصر به فرد، سرویس نگه داری از کودک، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان، روزنامه، آسانسور، خدمات کپی و فکس، خدمات شستشوی لباس، صرافی، فروشگاه، ترانسفر رایگان فرودگاهی، صبحانه بوفه، چندین رستوران با فضایی با شکوه، کافی شاپ و . . . تنها گوشه ای از امکانات گسترده این هتل مجلل 5 ستاره است .شما گردشگران تور کوش آداسی ترکیه با اقامت در هتل آکوا فانتزی کوش آداسی ترکیهخود را در دنیای متفاوت احساس کنید

 

ادامه ی مطلب:

تور کوش آداسی پاییز 95

تور کوش آداسی آذر 95

تور کوش آداسی زمستان 95

تور کوش آداسی دی 95

تور کوش آداسی بهمن 95

تور کوش آداسی اسفند 95

 تور کوش آداسی نوروز 96

 

تعداد بازدید از این مطلب: 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 14 آذر 1395
نظرات

هتل آیبیس پوکت تایلند

ibis1.jpg

ibis2.jpg

هتل آیبیس پوکت یکی از هتلهای سه ستاره تایلند می باشد ، در موقعیتی مطلوب و در بخش ساحلی شهر پاتونگ قرار گرفته است. هتل Ibis

Phuket تنها ده دقیقه با آبهای شفاف ساحل Kata فاصله دارد. و همچنین فاصله اش تا فرودگاه تقریبا 45 دقیقه است. مراکز خرید و رستورانهای زیادی در

نزدیکی این هتل قرار دارد . امکانات این هتل شامل استخر شنای بزرگ ، دوچرخه ،و اتومبیل کرایه میباشد . غداهای رستوران هتل، با سلیقه ی

مسافر درست می شود. اتاقهای هتل به سبک مدرن تزیین و دارای امکاناتی نظیر اینترنت پر سرعت بی سیم،حمام و دستشویی و خدمات 24 ساعته

می باشد. هتل دارای استخر و تریای 24 ساعته می باشد. یک مرکز تجاری نیز برای علاقمندان مهیا می باشد. میتوانید در رستوران از  انواع غذای

محلی استفاده نمایید.فاصله هتل تا ساحل نیز بسیار کم می باشد. رستوران تایلندی هتل با انواع غذاهای مخصوص خود آماده پذیرایی از میهمانان می

باشند . نوشیدنی ها و خوراکی ها به صورت شبانه روز در اختیار مسافران و میهمانان عزیز تور تایلند در صورت نیاز قرار می گیرد.

ibis3.jpg

ibis4.jpg

ibis5.jpg

ibis6.jpg

 

هتل آماری واترگیت بانکوک تایلند

هتل آماری واترگیت هتلی پنج ستاره میباشد و در منطقه مدرن و تجاری و بازرگانی شهر بانکوک تایلند واقع شده است. و آمیزه ای از اتاقهای لوکس و مجلل ، رستوران های عالی و امکانات تفریحی متنوع به میهمانان خود ارائه میکند.فروشگاه های Central World و Gaysorn Plazaو Siam Paragon و همچنین فروشگاه های پوشاک و مد Pratunam تنها در چند قدمی هتل قرار دارند و پیاده میتوان به آنجا رسید.

 

_آمارای_واتر_گیت_تایلند.jpg

_آماری_واتر_گیت1.jpg

_آماری_واتر_گیت2.jpg

مسافران تور تایلند میتوانند با بهره مندی از خدمات ماساژ درمانی مرکز Sivara Spa که گویی بهشتی درقلب شهر است؛ دمی را به آرامش سپری کنند و با استحمام در استخر التیام بخش مملو از گلبرگ های گل سرخ و عطراگین سنبل وylang ylang ؛ اضطراب و نگرانی را از خود دور کرده و تجدید قوا کنند. سپس می توانند به اتاق استراحت بزرگ خود بازگردند و صبح با استشمام عطر صبحانه تازه و خوشمزه از خواب بیدار شوند و روز فوق العاده دیگری را در این شهر فریبنده شروع کنند.

_آماری_واتر_گیت3.jpg

_آماری_واتر_گیت5.jpg

_آماری_واتر_گیت6.jpg

_آماری_واتر_گیت7.jpg


 

هتل تاوانا رامادا بانکوک تایلند:

_رامادا_2.jpg

هتل تاوانا رامادا بانکوک تایلند در جاده Surawongse شهر بانکوک بنا شده است.مسافتهتل تاوانا رامادا بانکوک تایلندتا فرودگاه با ماشین حدود 35 دقیقه است.  فاصلههتل تاوانا رامادا بانکوک تایلندتا ایستگاه ترن هوایی و مترو بسیار کم می باشد. امکاناتهتل تاوانا رامادا بانکوک تایلندشامل استخر روباز ، سونا ، میباشد . از دیگر امکاناتهتل تاوانا رامادا بانکوک تایلند میتوان به ارائه خدمات نگهداری از کودک، اینترنت رایگان، ایستگاه قایق رو، سالن ماساژ ، اتاق ملاقات ،کافی شاپ ،پارکینگ رایگان و استخر آب گرم، گاو صندوق، مینی بار، رستوران هایهتل تاوانا رامادا بانکوک تایلند که انواع غذاهای تایلندی و همچنین بین المللی را سرو می کنند اشاره کرد.

_رامادا_4.jpg

_رامادا_6.jpg

_رامادا_3.jpg

 

هتل آی رزیدنس سیلوم بانکوک (تایلند) :

_ای_رزیدنس_1.jpg

_ای_رزیدنس_2.jpg

هتل آی رزیدنس سیلوم بانکوک (تایلند) در نزدیکی ایستگاه قطار بی تی اس و مابین مناطق سیلوم و سترن واقع شده است.اگر قصدپیاده روی به سمت فروشگاه LA LAI SAP MARKET را از هتل داشته باشید فقط 3 دقیقه طول میکشد تا به آنجا برسید , همچنین این هتل با فرودگاه بین المللی SUVARNABHUMI 30 کیلومتر میباشد.هتل ای رزیدنس سیلوم بانکوک تایلندنزدیک جاذبه های گردشگری از جمله "Royal Palace" ، بودای طلایی ، بودای خوابیده ، بودای یشمی قرار دارد و برای گردش و دیدن شهر در نقطه مناسب قرار دارد .مسافرین تور تایلند  با رفتن به هتل ای رزیدنس سیلوم به طراحی های ویژه این هتل بسیار شیک که شامل استخر بی نهایت خیره کننده  و رستوران واقع شده در پشت بام این هتل میباشد پی خواهند برد.دیگر امکاناتهتل ای رزیدنس سیلوم بانکوک تایلندشامل استخر روباز ، سالن اسپا و ماساژ ، مرکز بدنسازی را میتوان نام برد.هتل ای رزیدنس سیلوم بانکوک تایلندسه ستاره شامل 113 اتاق می باشد.

 

_ای_رزیدنس_3.jpg

 

_ای_رزیدنس_4.jpg

 

_ای_رزیدنس_5.jpg

_ای_رزسدنس_6.jpg

 

هتل دوسیت  لاگونا پوکت (تایلند)

_دوسیت_لاگونا_پوکت_1.jpg

هتل دوسیت  لاگونا پوکت که در امتداد خلیج بنگ تائو واقع شده و در میان انبوه درختهای استوایی و در مجاور دریای نیلگون  آندامان بنا شده است.هتل دوسیت لاگونا پوکت تایلند تا فرودگاه بین المللی پوکت فقط 20 دقیقه فاصله دارد .از برتریهای این هتل 5 ستاره و مجلل نزدیکی به ساحل و مرکز شهر است به گونه ای که تا ساحل پاتونگ 30 دقیقه و تا مرکز پوکت نیز پیاده 30 دقیقه فاصله دارد . بسیاری از تفریحات ساحلی و ورزش های آبی و خدمات به روز در کنار تاپ ترین سرویس دهی در این هتل رویایی به بهترین شکل ممکن ، به گردشگران تور پوکت ارائه می گردد . هدف کادر هتل دوسیت تانی لاگونا پوکت جلب رضایت گردشگران تور تایلند و تور پوکت است.

3_هتل_دوسیت_لاگونا.jpg

_دوسیت_لاگونا_پوکت_2.jpg

امکانات هتل دوسیت لاگونا پوکت (تایلند) :

اینترنت رایگان در محیط اداری، دسترسی رایگان به زمین گلف با هجده گودال،مرکز آب گرم ،استخر ، یک باغ, یک رستوران، یک کلیسای کوچک است .اکثر 254 اتاق هتل دوسیت لاگونا پوکت تایلندبا رنگهای انرژی بخش رنگ و روشن رنگ آمیزی شده است ، اتاقهای هتل دوسیت لاگونا پوکت تایلند دارای سیستم تهویه مطبوع، مبلمان چوبی زیبای تایلندی و خراطی شده و شیک ،  تراس مخصوص نزدیک به ساحل پر نخل نارگیل و دریای آندامان می باشند.

_دوسیت_لاگونا_پوکت_4.jpg

_دوسیت_لاگونا_پوکت_6.jpg

_دوسیت_لاگونا_پوکت_تایلند5.jpg

 ادامه مطلب:

تور تایلند پاییز 95

تور تایلند آذر 95

تور تایلند نوروز 96

تور تایلند زمستان 95

تور تایلند دی 95

تعداد بازدید از این مطلب: 90
موضوعات مرتبط: تورتایلند , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 9 آذر 1395
نظرات

هتل شروود بریزز ریزورت آنتالیا 

 هتل شروود بریزز ریزورت آنتالیا هتلی 5 ستاره و لوکس می باشد که در سال 2005 میلادی افتتاح گردیده و در سال 2014 برای گردشگران تور آنتالیا بازسازی شده است. این هتل 5 ستاره در منطقه لارا شهر آنتالیا قراردارد که تا مرکز شهر تنها 12 کیلومتر و با فرودگاه آنتالیا 15 دقیقه فاصله دارد.

امکانات هتل شروود بریزز ریزورت آنتالیا :

هتل شروود بریزز ریزورت آنتالیا در مجموع 499 اتاق را دارا می باشد که اتاق ها مدرن بوده و با دکوراسیون خاصی طراحی شده اند. اتاق ها از امکاناتی از جمله تلویزیون صفحه تخت ، یخچال ، مبلمان شیک ، مینی بار و ... برخوردار می باشند. هتل شروود بریزز ریزورت آنتالیا دارای 4 رستوران می باشد که توریست های تور آنتالیا می توانند انواع غذاهای ایتالیایی و بین المللی را در رستوران های این هتل سرو کنند. همچنین هتل دارای امکانات رفاهی از قبیل استخرهای روباز همراه با سرسره های آبی ، حمام ترکی ، سونا و ... برای گردشگران تور آنتالیا می باشد. 

دیگر امکانات و خدمات هتل شروود بریزز ریزورت آنتالیا :

ساحل اختصاصی ، سالن تناسب اندام ، خدمات خشکشویی و.....

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل باروت لارا آنتالیا

barutlara1jpg.jpg

هتل باروت لارا آنتالیا هتلی ساحلی و 5 ستاره می باشد که در منطقه لارا شهر آنتالیا قرار دارد. این هتل لوکس با فرودگاه تنها 10 کیلومتر فاصله دارد. هتل باروت لارا آنتالیا در سال 1997 میلادی برای گردشگران تور آنتالیا تاسیس شده است.

 امکانات هتل باروت لارا آنتالیا :

هتل باروت لارا آنتالیا دارای اتاق های بزرگ و استاندارد می باشد که از امکانات ویژه ای برخوردار می باشند . امکانات اتاق ها شامل تلویزیون ، یخچال ، مبلمان شیک ، تخت خواب های نرم و .... می باشند. هتل باروت لارا آنتالیا دارای 5 رستوران می باشد که انواع غذاهای بین المللی و اروپایی برای گردشگران تور آنتالیا در این رستوران ها طبخ می شود. از امکانات رفاهی هتل می توان به استخر ، سونا ، حمام ترکی اشاره کرد.

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل پمار بیچ ریزورت آنتالیا

هتل پمار بیچ ریزورت آنتالیا هتلی شیک و 5 ستاره می باشد که در منطقه سیده شهر آنتالیا قرار دارد. این هتل لوکس و زیبا در سال 2004 برای توریست های تور آنتالیا احداث گردیده است. در ضمن خدمات هتل پمار بیچ آنتالیا برای گردشگران عزیز تور آنتالیا به صورت uall می باشد. همچنین این هتل 90 کیلومتر با فرودگاه و 15 کیلومتر با مرکز خرید آنتالیا فاصله دارد.

امکانات هتل پمار بیچ ریزورت آنتالیا :

هتل پمار بیچ ریزورت آنتالیا دارای 537 اتاق می باشد که اکثر اتاق ها چشم اندازی زیبا و رو به دریا دارند. اتاق های هتل از امکانات ویژه ای از قبیل تلویزیون صفحه تخت ، یخچال ، مینی بار ، وای فای و ... برخوردار می باشند. هتل پمار بیچ آنتالیا دارای یک رستوران اصلی و یک رستوران ساحلی می باشد که گردشگران تور آنتالیا می توانند انواع غذاهای بین المللی و اروپایی را سفارش داده و میل کنند. همچنین این هتل امکانات رفاهی از جمله سالن تناسب اندام ، ماساژ ، اسکله ، زمین تنیس ، ورزش های آبی و ... در نظر گرفته است. 

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیاو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل آلوادونا ورلد پالاس آنتالیا

هتل آلوادونا ورلد پالاس آنتالیا یکی از بهترین هتل های 5 ستاره شهر آنتالیا می باشد. هتل آلوادونا ورلد پالاس آنتالیا با فرودگاه 66 کیلومتر فاصله دارد. این هتل برای گردشگران تور آنتالیا دارای ساحل اختصاصی نیز می باشد.

امکانات هتل آلوادونا ورلد پالاس آنتالیا : 

هتل آلوادونا ورلد پالاس آنتالیا در مجموع دارای 308 اتاق می باشد. اتاق های هتل شیک و لوکس بوده و همه ی اتاق ها از امکاناتی از جمله تلویزیون صفحه تخت ، یخچال ، مبلمان شیک ، تخت خواب های نرم ، وای فای و ....برخوردار می باشند. هتل آلوادونا ورلد پالاس دارای چندین رستوران می باشد که توریست های تور آنتالیا می توانند انواع غذاهای دریایی ، ایتالیایی  و غذاهای سنتی ترکیه ای را در رستوران های هتل سرو کنند. همچنین توریست های تور آنتالیا می توانند اوقات فراقت خود را در سالن بدنسازی ، زمین تنیس ، میز بیلیارد سپری کنند. امکانات هتل همه به صورت uall می باشد. 

 

دیگر امکانات و خدمات هتل آلوادونا ورلد پالاس آنتالیا :

حمام ترکی ، سونا ، والیبال ساحلی ، پارکینگ ، خشکشویی و ...

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل ترکیز بلدیبی آنتالیا 

هتل ترکیز بلدیبی آنتالیا استراحت گاهی شیک است که در سواحل بلدیبی واقع شده و از آب و هوای مطبوع منطقه توریستی کمر برخوردار می باشد . این هتل ۵ ستاره در مجاورت دریای اژه و کوهستانی باشکوه قرار داشته و دارای ساحل و پلاژ خصوصی می باشد.و به مناطق گردشگری شهر تاریخی فاسیلیس ، شهر اولیمپوس و مرکز غواصی سه جزیره که از جاذبه های دیدنی و آثار باستانی آنتالیا به شمار می رود که در نزدیکی هتل ترکیز می باشد. فاصله این هتل شیک تا مرکز شهر آنتالیا ۲۵ کیلومتر ، تافرودگاه بین المللی آنتالیا۴۰ کیلومتر ، تا مرکز کمر ۲۵ کیلومتر و تا منطقه بلدیبی پیاده ۵ دقیقه است.

turkiz-beldibi-resort-kemer.jpg

turkiz-beldibi-resort-kemer5.jpg

امکانات اتاق ها:

دارای ۱۸۱ اتاق استاندارد و سوئیت مدرن است که در تمامی اتاق ها دارای بالکن اختصاصی رو به طبیعت می باشد. طراحی و چیدمان اتاق ها به روز و شیم کی باشد و اتاق ها دارای تهویه مطبوع، مبله، مینی بار، روم سرویس 24 ساعته ، اتاق ویژه معلولیت و اتاق ویژه ماه عسل و ... از جمله خدمات این هتل 5 ستاره است.

turkiz-beldibi-resort-kemer3.jpg

امکانات هتل ترکیز بلدیبی آنتالیا :

سالن بدنسازی مجهز ، استخر های سرپوشیده و روباز ، سرسرهای مهیج ، سونا و جکوزی ، حمام ترکی و بخار ، زمین تنیس ، پرتاب دارت ، پینگ پنگ ، تیر اندازی ، تفنگ بادی ، والیبال ساحلی ، بسکتبال ، ایروبیک ، ژیمناستیک آبی ، واتر پلو ، بولینگ ، اسپا ، آرایشگاه و سالن زیبایی ، ماساژ ، ساحل و پلاژ اختصاصی با فضای مخصوص حمام آفتاب ، صرافی ، فروشگاه ، خدمات گردشگری ، انبار بار و چمدان آسانسور ، روزنامه ، تهویه مطبوع ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان ، خدمات شستشوی لباس ، سرویس نگه داری از کودک ، لاندری و صندوق ، رستوران های مجلل ، بار کافی شاپ ، بوفه کامل صبحانه و . . .

turkiz-beldibi-resort-kemer4.jpg

turkiz-beldibi-resort-kemer2.jpg

turkiz-beldibi-resort-kemer1.jpg

هتل خدمات منحصربه فردی را به میهمانان وگردشگران تورآنتالیا ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا آذر 95

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95

 

تور آنتالیا نوروز 96  

 

تعداد بازدید از این مطلب: 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 9 آذر 1395
نظرات

هتل مرکور گرجستان 

هتل مرکور گرجستان هتلی 4 ستاره در منطقه تفلیس شهر گرجستان می باشد. این هتل 4 ستاره در سال 2015 میلادی برای توریست های تور گرجستان تاسیس گردیده است. هتل مرکور گرجستان با فرودگاه حدود 15 کیلومتر فاصله دارد . این هتل از لحاظ موقعیت مکانی در مرکز شهر قرار دارد و دسترسی به مراکز خرید و همچنین مناطق تفریحی و توریستی به آسانی برای توریست های تور گرجستان صورت می گیرد.

امکانات هتل مرکور گرجستان :

هتل مرکور گرجستان دارای 102 اتاق می باشد که اتاق ها از امکانات خاصی برخوردار می باشند. از امکانات اتاق ها می توان به تلویزیون ، یخچال ، تخت خواب های بزرگ ، وای فای و ... اشاره کرد. گردشگران تور گرجستان می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای گرجی ، اروپایی و بین المللی را سفارش داده و میل کنند. همچنین توریست های عزیز تور گرجستان می توانند در سالن بدنسازی هتل لحظاتی را به ورزش بپردازند. 

 دیگر امکانات و خدمات هتل مرکور گرجستان :

استخر و سونا ، تراس مخصوص آفتاب ، امکانات ویژه معلولین ، پارکینگ و ...

جهت رزرو و خرید تور گرجستان و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل هالیدی این تفلیس گرجستان

هتل هالیدی این تفلیس گرجستان هتلی 4 ستاره در شهر تفلیس گرجستان می باشد.  هتل هالیدی با فرودگاه تنها 18 کیلومتر و با کوهستان کاکسوس 10 دقیقه فاصله دارد. هتل هالیدی این گرجستان برای گردشگران تور گرجستان که می خواهند به راحتی به مراکز تفریحی دسترسی داشته باشند بهترین انتخاب است.

امکانات هتل هالیدی این تفلیس گرجستان :

هتل هالیدی این تفلیس گرجستان در مجموع دارای 252 اتاق می باشد که همه اتاق ها از امکانات ویزه ای از جمله یخچال ، تلویزیون ، وای فای ، تخت خواب و .... برخوردار می باشند. همچنین گردشگران تور گرجستان می توانند انواع غذاهای گرجی ، بین المللی را در رستوران هتل سرو کنند. 

دیگر امکانات و خدمات هتل هالیدی این تفلیس گرجستان :

استخر روباز ، باغ ، کافی شاپ ، سالن تناسب اندام ، پارکینگ ، خدمات نگهداری از کودک و ......

جهت رزرو و خرید تور گرجستان و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل شرایتون باتومی گرجستان 

batumigorji1jpg.jpg

هتل شرایتون باتومی گرجستان هتلی 5 ستاره و لوکس می باشد که دربلوار ساحلی باتومی شهر گرجستان قرار دارد . هتل شرایتون گرجستان با فرودگاه حدود 15 دقیقه فاصله دارد و از موقعیت مکانی خوبی برخوردار می باشد که توریست های تور گرجستان با اقامت در این هتل به راحتی می تواند به مناطق توریستی و تفریحی دسترسی داشته باشند.

امکانات هتل شرایتون باتومی گرجستان :

هتل شرایتون باتومی گرجستان دارای 202 اتاق می باشد که اتاق ها مجهز به تلویزیون ، یخچال ، مبلمان شیک ، تخت خواب های بزرگ ، وای فای و .... می باشند. گردشگران تور گرجستان می توانند انواع غذاهای گرجی و بین المللی را در رستوران این هتل سفارش داده و سرو کنند. همچنین هتل شرایتون گرجستان امکانات رفاهی از جمله استخر سرپوشیده ، اتاق ماساژ ، حمام ترکی و... را برای گردشگران تور گرجستان فراهم کرده است.

دیگر امکانات و خدمات هتل شرایتون باتومی گرجستان :

باشگاه تناسب اندام ، خدمات لباسشویی و خشکشویی ، آبگرم ، فروشگاه و ....

batumigorji2jpg.jpg

batumigorji3jpg.jpg

batumigorji4jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور گرجستان و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل اینتوریست پالاس گرجستان

هتل اینتوریست پالاس گرجستان از هتل های 5 ستاره شهر گرجستان می باشد. هتل اینتوریست پالاس گرجستان تا میدان مرکزی شهر تنها 200 متر و 300 متر تا دریا فاصله دارد. این هتل از لحاظ موقعیت جغرافیایی بهترین انتخاب برای گردشگران تور گرجستان می تواند باشد. 

امکانات هتل اینتوریست پالاس گرجستان :

هتل اینتوریست پالاس گرجستان دارای 145 اتاق می باشد که اتاق ها با دکوراسیون شیکی طراحی شده اند. اتاق های هتل مجهز به تلویزیون ، یخچال ، مبلمان ، تخت خواب های بزرگ و ... می باشند. توریست های تور گرجستان می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و ایتالیایی را سفارش داده و سرو کنند. از امکانات رفاهی هتل برای گردشگران تور گرجستان می توان به حمام ترکی ، استخر ، آبگرم ، ماساژ و ... اشاره کرد. در ضمن کارکنان هتل مجرب بوده و به زبان های انگلیسی ، روسی ، ترکی تسلط دارند و می توانند بهترین خدمات را به گردشگران تور گرجستان ارائه دهند. 

دیگر امکانات و خدمات هتل اینتوریست پالاس گرجستان :

میز بیلیارد ، سالن زیبایی ، فروشگاه ، صرافی و ......

جهت رزرو و خرید تور گرجستانو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل جی ان جی تفلیس گرجستان 

هتل جی ان جی تفلیس گرجستان در شمار هتل های 4 ستاره و در جنوب شرقی تفلیس گرجستان قرار گرفته است. این هتل با تئاتر تفلیس و خانه اپرا تنها 5 کیلومتر فاصله دارد و با فرودگاه بین المللی تفلیس 19 کیلومتر فاصله دارد. همچنین توریست های تور گرجستان با 10 دقیقه پیاده روی به استادیوم the mikheil meshki خواهند رسید. به دلیل قرار گرفتن هتل جی ان جی تفلیس گرجستان در یکی از خیابان های اصلی شهر تفلیس گرجستان این هتل به دریاچه و پارک و کافه بارهای مختلفی نزدیکی دارد و بهترین انتخاب برای گردشگران تور گرجستان می باشد.

امکانات هتل جی ان جی تفلیس گرجستان 

هتل جی ان جی تفلیس در مجموع دارای 22 اتاق می باشد. اتاق ها با رنگ های کرم و نورپردازی خوب طراحی شده اند که باعث شده جلوه خاصی به اتاق های هتل داده شود. امکانات اتاق ها شامل یخچال ، اتو و میز اتو ، چای ساز ، تلفن و .... می باشد. گردشگران تور گرجستان می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای گرجی و اروپایی را سفارش داده و سرو کنند. 

دیگر امکانات و خدمات هتل جی ان جی تفلیس گرجستان 

خشکشویی ، حمل و نقل فرودگاهی ، سالن کنفرانس ، صندوق امانات ، تراس پشت بام و .....

جهت رزرو و خرید تور گرجستان و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

مطالب مرتبط :

تور گرجستان پاییز 95  

 تور گرجستان آذر 95 

 تور گرجستان زمستان 95  

تور گرجستان دی 95 

تور گرجستان بهمن 95 

تور گرجستان اسفند 95 

 

 تور گرجستان نوروز 96  

 

تعداد بازدید از این مطلب: 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 9 آذر 1395
نظرات

هتل آپارتمان سالار کیش

هتل آپارتمان سالار کیش یکی از هتل های 2 ستاره جزیره زیبای کیش می باشد که در نزدیکی بازار ونوس قرار دارد. گردشگران تور کیش با اقامت در این هتل می توانند به آسانی به مراکز خرید دسترسی داشته باشند.

امکانات هتل آپارتمان سالار کیش :

هتل آپارتمان سالار کیش دارای سوئیت های 1 خوابه ، 2 خوابه و 3 خوابه می باشد که این سوئیت ها دارای امکاناتی از قبیل یخچال ، تلویزیون ، کولر گازی ، اجاق گاز ، تخت خواب های بزرگ ، مبلمان و ... می باشند. در ضمن هتل آپارتمان سالار کیش نزدیک به اسکله تفریحی می باشد و گردشگران تور کیش به آسانی می توانند به این منطقه تفریحی دسترسی داشته باشند.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل دریا کیش

هتل دریا کیش هتلی 2 ستاره در جزیره زیبای کیش می باشد . این هتل در زمینی به مساحت 3850 متر مربع و در سه بلوک مجزا که هر بلوک به صورت پلکانی در دو طبقه ، یک طبقه و همکف برای گردشگران تور کیش بنا گردیده است. هتل دریا کیش در موقعیت مکانی خوبی قرار دارد که گردشگران تور کیش می توانند به آسانی به مراکز خرید و تفریحی دسترسی داشته باشند. در ضمن این هتل تا فرودگاه تنها 10 دقیقه فاصله دارد.

امکانات هتل دریا کیش :

هتل دریا کیش دارای اتاق های دو تخته ، سه تخته ، چهار تخته و سوئیت های دوبلکس می باشد. اتاق های هتل مجهز به کولر گازی ، سرویس فرنگی ، وای فای و ... می باشند. در رستوان هتل انواع غداهای متنوع برای گردشگران تور کیش طبخ می شود. همچنین هتل دریا کیش دارای فضای سبز می باشد که گردشگران تور کیش می توانند از این فضا استفاده کنند و بهترین لحظات را سپری کنند. 

دیگر امکانات و خدمات هتل دریا کیش :

کافی شاپ ، لابی ، نماز خانه ، صندوق امانات و.....

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل مهتاب کیش

هتل مهتاب کیش در سال ۱۳۹۳ در واحد های اپارتمانی تاسیس شده است . این هتل واقع در خیابان امیر کبیر کیش است و دارای خدمات مدرن و منحصر به فرد و همچنین امکانات رفاهی مانند :کافی شاپ ،رستوران ،اینترنت ،محوطه سرسبز ،صبحانه و ترانسفر فرودگاهی نیز می باشد و همین طور اکثر اتاق ها رو به دریا است هتل مهتاب کیش از بهترین هتل های 4 ستاره نوساز کیش می باشد که همین نکته می تواند دلیلی برای انتخاب این هتل برای  اقامت مسافران تور کیش باشد.

 

 

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش یکی از بهترین هتل های 4 ستاره کیش برای مسافران تور کیش می باشد.  این هتل دارای اتاقهای ۲ تخته  ۳ تخته  سویتهای ۴ تخته است .علاوه بر ساختمان اصلی هتل تعدادی سوئیت درون محوطه هتل موجود می باشد. هتل گاردنیا کیش در دو فاز هتلی و ویلایی ساخته شده است که سوئیت های ویلایی در محوطه هتل قرار گرفته اند . فاصله هتل تا مراکز خرید 8 دقیقه می باشد. با توجه به سویتهای لوکس هتل و امکا نات کامل رفاهی و خدمات مناسب و قیمت ارزان ازنظرجغرافیای یکی از پرطرف ترین هتل های ساحلی کیش است. هتل گاردنیا کیش خدماتی ویژه و منحصر به فردی برای میهمانان محترم تور کیش خود ارایه می دهد این هتل دارای پرسنل مجرب و کار ازموده می باشند که در 24 ساعت شبانه روز اماده خدمات دهی به میهمانان تور کیش می باشند



امکانات ویژه هتل گاردنیا کیش :

استقبال فرودگاهی ، سرویس رایگان مراکز خرید یک بار در روز ، تخفیفات ویژه گردشگری ، ۲۰% تخفیف بیلیارد و رستوران سنتی هتل ، ۵۰ % تخفیف مجموعه تفریحی هتل گرند کیش بازدید از دیدنی های کیش . و بندر گاه باستان .بازدید از اکواریوم طبعی وکلبه هور.اینترنت وایرلس رایگان . و خدمات جانبی هتلشامل ۵۰% تخفیف جنگل شادی شبهای شایان،۳۰%تخفیف قواصی بانوان،۳۰% تخفیف رنت اتومبیل با راننده و بدون راننده،۳۰% تخفیف جت اسکی و تفریحات آبی،۳۰% تخفیف کرایه دوچرخه، ۳۵% تخفیف کافی شاپ گاردنیا،۲۰% تخفیف رستورا گاردنیا نهار و شام، ۴۰% تخفیف شام هتل داریوش همراه با موزیک…و صبحانه برای مهمانان عزیز تور کیش به صورت بوفه می باشد

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش از جمله هتل های ۵ ستاره خوب  جزیره کیش می باشد که دراوایل اسفند سال ۱۳۹۳ در نزدیکی مجتمع تجاری کیش وروبروی پارک شهر کیش تاسیس شد.فاصله این هتلتا فرودگاه با ماشین تنها ۲۰ دقیقه می باشد. این هتل پیشتر جزء هتل های ۴ ستاره کیش بود که با توجه به کیفیت بالا ی هتل به هتل ۵ ستاره تبدیل شد. هتل  گردشگران عزیز تور کیش  که قصد رزرو هتل های ۵ ستاره را دارند حتما هتل پارمیدا کیش را در نظر داشته باشند. با توجه به نوساز بودن این هتل و امکانات آن اقامتی لذت بخش برای مسافران تور کیش خواهد بود.

 

  • امکانات هتل پارمیدا کیش :

    از جمله امکانات هتل پارمیدا کیشاستخر، اسپا،جکوزی،اینترنت پر سرعت، رستوراکافی شاپ ۲۴ ساعته، محوطه فضای سبز،سالن همایش، سالن کنفرانس منحصر به فرد با اتاق های مالاقات در اندازه های مختلف می باشد که محل مناسبی برای سازمان های خصوصی و یا جلسات کاری و اداری می باشد ، و اتاق های ۱ تخته ،۲ تخته و سوئیت می توان اشاره کرد . اتاق های زیبا و لوکس هتل پارمیدا از چیدمان و طراحی منحصر به فردی برخوردار می باشد . مبلمانی راحت ، نور کافی و پنچره هایی رو به مناظر شهر از ویژگی های این اتاق های مدرن است . اما امکانات ویژه ای که در اتاق ها به گردشگران ارایه می شود همچون: حمام لوکس مجهز به وان ، سشوار ، تلویزیون ال سی دی و تلفن می باشد.و مسافران تور کیش که در این هتل اقامت می کنند به رایگان می توانند از این امکانات بهره ببرند.

تعداد بازدید از این مطلب: 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 9 آذر 1395
نظرات

هتل سیتی سیزنز دبی

هتل سیتی سیزنز دبی هتلی 4 ستاره و در مرکز شهر دبی قرار دارد. این هتل زیبا در سال 2008 میلادی برای گردشگران تور دبی احداث گردیده است. هتل سیتی سیزنز دبی تا فرودگاه دبی 10 دقیقه و تا مراکز تجاری شهر دبی تنها 5 دقیقه فاصله دارد.

 امکانات هتل سیتی سیزنز دبی :

هتل سیتی سیزنز دبی دارای 180 اتاق و سوئیت های بزرگ و شیک می باشد. اتاق های هتل از امکانات ویژه ای از جمله تلویزیون ، مبلمان شیک ، یخچال ، وای فای و ..... برخوردار می باشند. توریست های تور دبی می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و اروپایی و غذاهای معروف شهر دبی را سفارش داده و سرو کنند. توریست های تور دبی می توانند در سالن تناسب اندام و استخر روباز هتل اوقات فراقت خوبی را سپری کنند. 

دیگر امکانات و خدمات هتل سیتی سیزنز دبی :

امکانات ویژه معلولین ، خشکشویی ، پذیرش شبانه روزی ، سالن زیبایی ، صرافی و ....

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل نووتل البرشا دبی 

هتل نووتل البرشا دبی یکی از بهترین و شیک ترین هتل های 4 ستاره شهر دبی و در معروف ترین خیابان شیخ زاید واقع شده است. هتل نووتل البرشا دبی به دلیل دسترسی آسان به مراکز تجاری و جاذبه های تفریحی بهترین انتخاب برای توریست های تور دبی می باشد. همچنین هتل نووتل البرشا دبی به ایستگاه مترو نزدیکی دارد.

امکانات هتل نووتل البرشا دبی :

هتل نووتل البرشا دبی دارای 41 طبقه و 465 اتاق می باشد. اتاق های هتل همه لوکس بوده و مجهز به تخت خواب های بزرگ ، مبلمان نرم ، تلویزیون ، یخچال ، وای فای و .... می باشند. گردشگران تور دبی می توانند انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه را در رستوران هتل سرو کنند. همچنین هتل نووتل البرشا دبی برای اوقات فراقت و سرگرمی گردشگران تور دبی سالن تناسب اندام ، استخر و سونا را مهیا کرده است . 

دیگر امکانات و خدمات هتل نووتل البرشا دبی :

ماساژ ، اتاق بخار ، صرافی ، خشکشویی و ....

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

 

 

هتل کرون پلازا دبی 

هتل کرون پلازا دبی هتلی شیک و 5 ستاره می باشد. این هتل زیبا در موقعیت مکانی خوبی قرار دارد و امکان دسترسی به مناطق توریستی و مراکز خرید برای گردشگران تور دبی که در این هتل اقامت دارند بسیار آسان می باشد. هتل کرون پلازا دبی با فرودگاه بین المللی دبی 15 دقیقه فاصله دارد. 

امکانات هتل کرون پلازا دبی :

هتل کرون پلازا دبی در مجموع 142 اتاق را دارا می باشد. اتاق های هتل مجهز به یخچال ، تلویزیون ، مبلمان شیک ، تخت خواب های بزرگ و ... می باشند. در رستوران هتل کرون پلازا دبی انواع غذاهای بین المللی و اروپایی برای توریست های تور دبی طبخ می شود. از امکانات رفاهی هتل که برای گردشگران تور دبی در نظر گرفته شده است می توان به زمین اسکواش ، استخر روباز ، سالن تناسب اندام و ... اشاره کرد. 

دیگر امکانات و خدمات هتل کرون پلازا دبی :

امکانات ویژه معلولین ، خدمات خشکشویی ، صرافی ، فروشگاه و ....

 

 

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل جمیرا مینا سلام دبی 

minasalamdu1jpg.jpg

هتل جمیرا مینا سلام دبی یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره شهر دبی می باشد. توریست های تور دبی که می خواهند اقامتی به یاد ماندنی را تجربه کنند این هتل می تواند بهترین انتخاب باشد.

 امکانات هتل جمیرا مینا سلام دبی :

هتل جمیرا مینا سلام دبی در مجموع 292 اتاق را دارا می باشد که همه اتاق ها لوکس بوده و با دکوراسیون خاصی طراحی شده اند. امکانات اتاق ها شامل مبلمان شیک ، تخت خواب های بزرگ ، وای فای ، تلویزیون ، یخچال و ... می باشند. توریست های تور دبی می توانند در رستوران های هتل انواع غذاهای اروپایی و بین المللی را سفارش داده و میل کنند. همچنین هتل دارای امکانات رفاهی بسیار خوبی می باشد که در اینجا می توان به ورزش های آبی ، سالن تناسب اندام ، باشگاه کودکان و .... اشاره کرد . در ضمن این هتل دارای ساحل اختصاصی برای توریست های تور دبی می باشد. 

دیگر امکانات و خدمات هتل جمیرا مینا سلام دبی :

پارکینگ ، خدمات لباسشویی و خشکشویی ، استخر روباز و سرپوشیده و ....

minasalamdu2jpg.jpg

minasalamdu3jpg.jpg

minasalam6jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل الغریر ریحان روتانا دبی

 

هتل الغریر ریحان روتانا دبی هتلی لوکس و 5 ستاره می باشد که در منطقه دیره شهر دبی واقع شده است. این هتل شیک و زیبا تا ایستگاه مترو 10 دقیقه  فاصله دارد . هتل الغریر ریحان روتانا دبی در نزدیکی مرکز خرید الغریر قرار دارد و برای توریست های تور دبی که می خواهند به آسانی به مراکز خرید دسترسی داشته باشند این هتل بهترین انتخاب است. 

امکانات هتل الغریر ریحان روتانا دبی :

هتل الغریر ریحان روتانا دبی در مجموع 428 اتاق و سوئیت های شیک و استاندارد دارد که از امکانات ویژه ای از جمله مبلمان شیک ، تخت خواب های نرم ، تلویزیون ، یخچال و... برخوردار می باشند. هتل الغریر ریحان روتانا دبی دارای چندین رستوران می باشد که انواع غذاهای ایرانی ، عربی ، ایتالیایی و غذاهای دریایی برای توریست های تور دبی در این رستوران ها طبخ می شود. همچنین این هتل امکانات رفاهی از جمله باشگاه بدنسازی ، استخر ، زمین تنیس ، سونا و .... برای گردشگران تور دبی در نظر گرفته است.

دیگر امکانات و خدمات هتل الغریر ریحان روتانا دبی :

کافی شاپ ، خدمات نگهداری از کودک ، پارکینگ ، ماساژ و .....

 

 

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط :

تور دبی پاییز 95 

تور دبی آذر 95

تور دبی زمستان 95

تور دبی دی 95 

تور دبی بهمن 95 

تور دبی اسفند 95

تور دبی نوروز 96

تعداد بازدید از این مطلب: 108
موضوعات مرتبط: توردبی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 9 آذر 1395
نظرات

هتل آلاله قشم.gif.gif.gif

هتل آلاله 2 واقع در درگهان و در نزدیکی مراکز خرید، ساحل و اسکله درگهان و در محیطی آرام و چشم اندازی رو به دریا برای مسافران تور قشم می باشد. هتل الاله دو مشتمل 8 طبقه اتاق ها و 1 طبقه لابی و 1 طبقه رستوران (که به زودی افتتاح) می باشد. فاصله تا مراکز خرید و گردشگری 5 دقیقه فاصله برای گردشگران تور قشم می باشد. هتل الاله 2 تازه تاسیس می باشد.

Hotel-Alaleh-Gheshm.jpg

alaleh-hotel-qeshm-reception.jpg

عکس ها و امکانات هتل آلاله قشم

امکانات و خدمات.هتل آلاله درگهان شامل رستوران گردان، کافی شاپ و صبحانه خوری، میز بیلیارد و ... می باشد. فاصله این هتل به تمامی بازار ها و مراکز خرید منطقه درگهان اعم از بازار های دو دولفین ، بازار قدیم ، مروارید ، اطلس ، پرشین گلف، ایران مال و بازار دریا کمتر از 5 دقیقه می باشد . امکانات هتل  شامل رستوران گردان ، کافی شاپ ، صبحانه خوری ، دستگاه دیجیتال ( شامل کانال های مجاز ماهواره ای ) ، سرویس اینترنت رایگان در تمامی طبقات ، صتدوق امانات شخصی ، سرویس مبلمان ، روم سرویس 24 ساعته و مینی بار می باشد.

images_1.jpg

alalehh.jpg

2427.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور قشم با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل بهشت قشم .gif.gif.gif Qeshm Behesht Hotel

هتل بهشت قشم یکی از هتل های 3 ستاره خوب جزیره قشم است و در سال 1383 در بهترین قسمت شهر قشم بنا شده است. این هتل با 2 طبقه و تعداد 70 اتاق مختلف تمیز و زیبا آماده سرویس دهی به گردشگران تور قشم می باشد. هتل بهشت قشم به مراکز تجاری،تاریخی و توریستی قشم مانند مجتمع تجاری سیتی سنتر،قلعه پرتغالی ها،بازار سنتی قشم بسیار نزدیک بوده و فاصله هتل بهشت قشم تا فرودگاه جزیره حدود 53 کیلومتر می باشد. رستوران هتل بهشت قشم یکی از بهترین رستوران های جزیره است و با انواع غذاهای با کیفیت و لذیذ آماده سرویس دهی به گردشگران تور قشم می باشد. این هتل در سال 1393 آخرین بازسازی خود را به انجام رسانده است.

-بهشت-قشم.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل بهشت قشم

پذیرش تمام وقت،تهویه مطبوع،خدمات تحویل بار و چمدان،رستوران،کافی شاپ،اینترنت رایگان بی سیم،پارکینگ،یخچال،تلویزیون و... .

-بهشت-قشم-1.gif

-بهشت-قشم-2.gif

-بهشت-قشم-3.gif

قوانین هتل بهشت قشم 

ساعت تحویل اتاق ها 14:00 و ساعت تخلیه اتاق ها 12:00

هزینه اقامت برای کودکان زیر چهر 4 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان می باشد.

هزینه اقامت برای کودکان بین 4 تا 8 سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیم بها می باشد.

پذیرش بانوان به صورت تنها با ارائه مدارک معتبر شناسایی امکان پذیر می باشد.

موقعیت هتل بهشت قشم روی نقشه

 -بهشت-قشم-روی-نقشه.gif

 

 

هتل آرمان درگهان قشم .gif.gif.gif Qeshm Arman Dargahan Hotel

هتل آرمان قشم که به تازگی بعد از بازسازی اخیر به درجه بندی هتل های 3 ستاره ارتقا یافته و در منطقه درگهان جزیره قشم در فاصله 300 متری از دریا واقع شده است. هتل آرمان قشم با 4 طبقه و در مجموع با 27 اتاق زیبا و تمیز آماده خدمات رسانی به گردشگران تور قشم می باشد. فاصله هتل آرمان درگهان قشم تا امکان گردشگری و تفریحی جزیره قشم مانند دره ستارگان 15 کیلومتر، قلعه پرتغالی ها 20 کیلومتر، جنگل های دریایی حرا 40 کیلومتر، غار خربس حدود 20 کیلومتر میباشد و همچنین فاصله هتل آرمان قشم تا مجتمع های تجاری درگهان و بازار قدیم درگهان حدود 700 متر می باشد. رستوران هتل آماده پذیرایی از میهمانان تور قشم و همچنین سرو غذا در اتاق می باشند. فاصله هتل آرمان قشم تا فرودگاه جزیره حدود 30 دقیقه با ماشین است. همچنین مسافران تور قشم در صورت داشتن اقامت 4 شب ویا بیشتر میتوانند از تخفیفات ویژه و خدمات گردشگری هتل استفاده نمایند.

-آرمان-قشم.gif

-آرمان-قشم-1.gif

امکانات،تصاویر و عکس های هتل آرمان قشم

پذیرش 24 ساعته،رستوران،کافش شاپ،تهویه مطبوع،تلویزیون ال سی دی،تلفن،یخچال،میز آرایش و آیینه،کمد مخصوص لباس و آویز،تاکسی سرویس،ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت،اینترنت رایگان بی سیم و...

-آرمان-قشم-2.gif

-آرمان-قشم-3.gif

-آرمان-قشم-4.gif

قوانین هتل آرمان قشم 

ساعت تحویل اتاق ها 14:00 و ساعت تخلیه اتاق ها 12:00

هزینه اقامت برای کودکان زیر هفت 7 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان می باشد.

پذیرش بانوان به صورت تنها با ارائه مدارک معتبر شناسایی امکان پذیر می باشد.

موقعیت هتل آرمان قشم روی نقشه

-آرمان-قشم-روی-نقشه.gif

هتل شمس قشم .gif.gif.gif Qeshm Shams Hotel

هتل شمس قشم یکی از هتل های 3 سه ستاره جزیره قشم است و با وسعت 1400 متر مربع در قسمت سواحل غربی جزیره و نزدیک به دریا واقع شده است. این هتل در 4 طبقه و در مجموع با 19 اتاق تمیز آماده استقبال از گردشگران تور قشم می باشد. هتل شمس قشم به مراکز تجاری جزیره قشم مانند بازار ستاره،فردوسی،پاساژ پردیس و بازار مرجان و خلیج نزدیک بوده و حدود 500 متر فاصله دارد. رستوران و کافی شاپ هتل شمس با انواع غذاهای محلی و دریایی و نوشیدنی ها از مسافران تور قشمپذیرایی میکنند. فاصله هتل شمس قشم تا فرودگاه بین المللی جزیره حدود 40 کیلومتر می باشد.

 -شمس-قشم.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل شمس قشم

پذیرش شبانه روزی،رستوران،کافی شاپ،تهویه مطبوع،خدمات تحویل بار و چمدان،صندوق امانات،خشکشویی و لاندری،اینترنت بی سیم رایگان،پارکینگ،خودپرداز،یخچال و...

-شمس-قشم-1.gif

-شمس-قشم-2.gif

-شمس-قشم-3.gif

 

قوانین هتل شمس قشم 

ساعت تحویل اتاق ها 14:00 و ساعت تخلیه اتاق ها 12:00

هزینه اقامت برای کودکان زیر نه 9 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان می باشد.

پذیرش بانوان به صورت تنها با ارائه مدارک معتبر شناسایی امکان پذیر می باشد.

موقعیت هتل شمس قشم روی نقشه

-شمس-قشم-روی-نقشه.gif

 

هتل سینگو قشم .gif.gif.gif Qeshm Singo Hotel

هتل سینگو قشم تازه تاسیس در قلب مراکز تجاری درگهان و در کنار ساحل نیلگون خلیج فارس واقع شده است. این هتل ۳ ستاره دارای ۶۵ اتاق با امکانات رفاهی نظیر اینترنت پرسرعت، کافی شاپ، پارکینگ و ... می‌باشد. این هتل در مجاورت ساحل خلیج فارس است و شما با چند قدم پیاده‌روی می‌توانید به ساحل برسید. این هتل چون نوساز است وسایل نو و شیکی دارد و اتاق‌هایش تمیز و دل باز هستند. هتل سینگو در طبقه‌ی دوم مجتمع تجاری دریا برای مسافران تور قشم قرار گرفته. شما می‌توانید یک طبقه پایین بیایید و از این مرکز تجاری خرید کنید. نگران سنگینی بار و رفت و آمدتان هم نخواهید بود. اگر هم دوست داشتید به مراکز خرید دیگر سر بزنید، مجتمع‌های تجاری مثل سیتی سنتر و بازار بین المللی ستاره هم در دسترس مسافران تور قشم هستند. اسکله لافت، غار خربس، زیارتگاه شاه شهید، دره ستارگان، جنگل‌های حرا و ... از دیدنی‌های نزدیک هتل هستند. 

_سینگو_قشم_4.jpg

_سینگو_قشم_5.jpg

عکس ها و امکانات هتل سینگو قشم

یخچال، تلویزیون، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، لابی، ماهواره، کافی شاپ، اینترنت در لابی, مینی بار و....

_سینگو_قشم_1.jpg

_سینگو_قشم.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور قشم با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

ادامه مطلب:
تور قشم پاییز 95

تور قشم آذر 95

تور قشم زمستان 95

تعداد بازدید از این مطلب: 164
موضوعات مرتبط: تورقشم , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود