آمار مطالب

کل مطالب : 616
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 6
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 1033
بازدید سال : 3106
بازدید کلی : 120003

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان turekish و آدرس kishturr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 9 اسفند 1394
نظرات

هتل آونیو دبی

هتل آونیو دبی

بهترین هتل 4 ستاره دبی هتل آونیو است که در خیابان رقه واقع شده و در مجموع از 133 اتاق مجهز برای مسافران تور دبی نوروز 95 تشکیل شده  است. نام قدیم این هتل منهتن بوده است. در این هتل فروشگاه های زیادی برای مسافران تور دبی نوروز 95وجود دارد. این هتل دارای یک استخر روباز می باشد که روی پشت بام هتل قرار گرفته است. در این هتل یک باشگاه بدنسازی و دارت و بیلیارد در دسترس مسافران تور دبی نوروز 95 می باشد. اتاق های هتل به اینترنت رایگان مجهز هستند. این هتل برای مسافران تور دبی نوروز 95 کلوپ های مکزیکی و فیلیپینی همراه با موسیقی زنده فراهم کرده است.

هتل آونیو دبی1

هتل آونیو دبی2

هتل آونیو دبی3

امکانات هتل آونیو دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، انبار بار و چمدان، گاوصندوق، فروشگاه، تهویه، بار، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، استخر روباز، بازی دارت، بیلیارد مخصوص مسافران تور دبی نوروز 95، مرکز بدنسازی، فکس و کپی و...

هتل آونیو دبی4

 

 

هتل امواج روتانا دبی 

AMWAJ روتانا 3

شیک ترین هتل 5 ستاره دبی هتل امواج روتانا است که در ساحل جمیرا واقع شده است. این هتل در مجموع از 301 اتاق لوکس تشکیل شده است. این هتل 12 کيلومتر با مرکز شهر دبي و 30 کيلومتر با فرودگاه بين المللي شهر فاصله دارد. در رستوران هتل انواع غذاهای متنوع ایتالیایی و پیتزاهایی که داخل  تنورهای هیزمی پخته میشود برای مسافران تور دبی نوروز 95 سرو می شود. همچنین در رستوران بنی هانا انواع غذاهای دریایی تازه، سوشی و استیک نیز ارایه می شود. رستوران کنار محوطه آفتاب هتل نيز غذاهاي سبک و نوشابه هاي متنوع را برای مسافران تور دبی نوروز 95 سرو ميکند.

AMWAJ روتانا

AMWAJ روتانا 1

امکانات هتل امواج روتانا دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق مخصوص مسافران تور دبی نوروز 95، فروشگاه، بار، تهویه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، خدمات خانه داری، صبحانه در اتاق، آرایشگاه، امکانات جلسه و ضیافت، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، صرافی، ترانسفر فرودگاه، سرویس نگهداری از کودکان، سونا، ماساژ، جکوزی، استخر روباز و...

AMWAJ روتانا 2

 

 

هتل امارات گرند دبی

امارات گراند3

یکی از هتل های خوب  4 ستاره دبی هتل  امارات گرند می باشد که در اتوبان شیخ زائد واقع شده است. این هتل در مجموع از 409 اتاق مجهز تشکیل شده که همگی دارای اینترنت وایرلس می باشد. از امکانات هتل می توان به پارکینگ اختصاصی رایگان مخصوص مسافران تور دبی نوروز 95 اشاره کرد. در این هتل سرویس نگهداری از اطفال نیز ارایه می شود. در این هتل یک صرافی هم برای دسترسی مسافران تور دبی نوروز 95 در نظر گرفته شده است.

امارات گراند4

امارات گراند

امکانات هتل امارات گرند دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی برای مسافران تور دبی نوروز 95، آسانسور، انبار بار و چمدان، تهویه، بوفه، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، صبحانه در اتاق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، فکس و کپی، وان آب داغ، مرکز بدنسازی، تنیس، سرویس نگهداری از کودکان، استخر روباز، سونا، مرکز سلانت  وآبگرم، ماساژ و...

امارات گرند 5

 

 

 مطالب مرتبط:

تور مالزی نوروز 95

تور تایلند نوروز 95 

تور مشهد نوروز 95 

تور دبی نوروز 95

تعداد بازدید از این مطلب: 194
موضوعات مرتبط: توردبی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 9 اسفند 1394
نظرات

هتل آسیا تایلند

آسیا

بهترین هتل تایلند هتل 4 ستاره  آسیا است. این هتل در شهر پاتایا مشرف به خلیج تایلند بر روی یک صخره قرار گرفته است. انواع غذاهای دریایی در رستوران این هتل برای مسافران تور تایلند نوروز 95 سرو می گردد. از امکانات این هتل دارا بودن ساحل اختصاصی مخصوص مسافران تور تایلند نوروز 95 است. در نزدیکی هتل مناطق تفریحی و مراکز خرید برای مسافران تور تایلند نوروز 95 واقع شده است. این هتل در جنوب شهر پاتایا احداث شده است. شهر پاتایا 3 کیلومتر با این هتل فاصله دارد.

آسیا1

آسیا3

 امکانات هتل آسیا تایلند شامل:

لباسشویی، خشکشویی، مرکز بدنسازی برای مسافران تور تایلند نوروز 95، زمین گلف، خودپرداز، ماساژ، استخر روباز، رستوران، پذیرش 24 ساعته، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، مجهز به سیستم تهویه، بار و...

آسیا2

آسیا4

 

 

هتل آدریاتیک تایلند

آدریاتیک

بهترین هتل تایلند هتل 4 ستاره آدریاتیک پالاس است. این هتل مجموعا دارای 402 اتاق مجهز برای پذیرایی از مسافران تور تایلند نوروز 95 می باشد. این هتل در مرکز شهر بانکوک قرار گرفته است. از امکانات این هتل مجهز بودن به اینترنت وایرلس پرسرعت برای مسافران تور تایلند نوروز 95 است. از مزایای این هتل برای مسافران تور تایلند نوروز 95 دسترسی سریع و آسان به ایستگاه های منوریل و اتوبوس است.

آدریاتیک2

آدریاتیک3

امکانات هتل آدریانتیک تایلندشامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، اینترنت وایرلس، گاوصندوق برای مسافران تور تایلند نوروز 95، ماهواره، مجهز به سیستم تهویه، استخر، بار، لباسشویی، خشک‌شویی، اتوکشی، ماساژ، اتاق جلسه، سالن بدنسازی و... 

آدریاتیک1

 

 

هتل ال کی رونسانس تایلند

هتل ال کی رونسانس تایلند

بهترین هتل 4 ستاره تایلند هتل ال کی رونسانس است که در شهر پاتایا بنا شده است. فرودگاه در نزدیکی این هتل قرار دارد. در این هتل سه بالکن مخصوص برای حمام آفتاب ویژه مسافران تور تایلند نوروز 95 وجود دارد. مرکز خرید رویال گاردن و کافه هارد راک نیز در فاصله 1 کیلومتری از این هتل واقع شده است که مسافران تور تایلند نوروز 95 می توانند به راحتی به خرید بروند. این هتل دارای 129 اتاق شیک می باشد.

هتل ال کی رونسانس تایلند4

 امکانات هتل ال کی رونسانس تایلند شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، ترانسفر فرودگاهی، لباسشویی، خشکشویی، ماساژ، اینترنت پرسرعت وایرلس، پارکینگ، استخر روباز برای مسافران تور تایلند نوروز 95، سونا، جکوزی، بالکن مخصوص آفتاب، باشگاه بدنسازی و... 

هتل ال کی رونسانس تایلند1

هتل ال کی رونسانس تایلند3

 

 

 

 مطالب مرتبط:

تور مالزی نوروز 95

تور تایلند نوروز 95 

تور مشهد نوروز 95 

تور دبی نوروز 95

تعداد بازدید از این مطلب: 212
موضوعات مرتبط: تورتایلند , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 9 اسفند 1394
نظرات

هتل الغدیر مشهد

هتل الغدیر مشهد

بهترین هتل 4 ستاره مشهد هتل الغدیر است که در چهارراه شهدا مشهد قرار دارد.این هتل در فاصله 5 دقیقه ای از حرم مطهر واقع شده است تا مسافران تور مشهد نوروز 95 به راحتی به حرم بروند. این هتل در مجموع از 289 اتاق خوب تشکیل شده است. این هتل مجهز به اینترنت وایرلس رایگان برای مسافران تور مشهد نوروز 95 می باشد. همچنین در لابی این هتل یک دستگاه خودپرداز برای مسافران تور مشهد نورز 95 در نظر گرفته شده است. هتل با فرودگاه مشهد 30 دقیقه و با ایستگاه راه آهن 20 دقیقه فاصله دارد.

هتل الغدیر مشهد1

امکانات هتل الغدیر مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، اینترنت در واحد و لابی، نمازخانه، کافی شاپ، صندوق امانات، گیم نت مخصوص مسافرانتور مشهد نوروز 95، خدمات خانه داری، سرویس حرم، سونا، سالن کنفرانس، پارکینگ اختصاصی، جکوزی، گشت درون شهری و برون شهری، بیلیارد، تاکسی سرویس، پارک کودکان، سالن ورزشی، استخر، فروشگاه و...

هتل الغدیر مشهد2

 

 

 

هتل آزادی مشهد

آزادی3

یکی از هتل های خوب مشهد هتل 4 ستاره آزادی است که در خیابان شیرازی واقع شده است. این هتل فاصله بسیار کمی ار حرم رضوی دارد. در این هتل 2 رستوران و تریا برای مسافران تور مشهد نوروز 95 در نظر گرفته شده است. این هتل به صورت پیاده 10 دقیقه با حرم فاصله دارد. همچنین فرودگاه مشهد در فاصله 30  دقیقه ای و راه آهن در فاصله 10 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است.این هتل امکات خوبی را در اختیار مسافران تور مشهد نوروز 95 قرار می دهد.

آزادی

آزادی1

آزادی2

امکانات هتل آزادی مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی مخصوص تور مشهد نوروز 95، فروشگاه، پاركينگ، ماهواره، آسانسور، روزنامه، نمازخانه، فروشگاه صنايع دستي، آتليه عكاسي، صندوق امانات، لابي، سالن کنفرانس، لاندری، خشکشویی، فتوکپی و...

آزادی4

 

 

هتل اعیان مشهد

اعیان1

یکی از هتل های خوب 3 ستاره مشهد هتل اعیان است که در سال 1380در جوار حرم امام رضا (ع) بنا شده است. این هتل با حرم مطهر رضوی 5 دقیقه فاصله دارد تا مسافران تور مشهد نوروز 95 به راحتی به حرم مطهر بروند و تا بازار امام رضا کمتر از 2 دقیقه فاصله دارد. همچنین فاصله این هتل با فرودگاه و ایستگاه راه آهن 10 دقیقه می باشد.این هتل امکانات خوبی را ذر اختیار مسافرانتور مشهد نوروز 95 قرار می دهد.

اعیان 

اعیان2

اعیان4

امکانات هتل اعیان مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی برای مسافران تور مشهد نوروز 95، آسانسور، اینترنت، پارکینگ، لباسشویی، خشکشویی، سالن بدنسازی، سونا، صرافی، ماهواره، جکوزی، تاکسی سرویس، صندوق امانات، مرکز خرید و...

اعیان3

اعیان5

 

 مطالب مرتبط:

تور مالزی نوروز 95

تور تایلند نوروز 95 

تور مشهد نوروز 95 

تور دبی نوروز 95

تعداد بازدید از این مطلب: 186
موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 9 اسفند 1394
نظرات

بازارچه شهر چین

بازارچه شهر چین در کیش دوشعبه دارد .  این بازارچه از جمله بازرهای مناسبی است که برای گردشگران بسیار جالب است زیرا فروشندگان آن همه چینی میباشند ؛ اولین شعبه فروشگاهی بازارچه شهر چین در کیش که چندان بزرگ نیست و مدتی است در کنار مرکز خرید مروارید مشغول به کارشده است . کلیه اجناس موجود در این بازارچه مستقیما از کشور چین واردشده و توسط فروشندگان چینی به کسانی که قصد خرید ارزان در کیش دارند ارائه می گردد .

_شهر_کیش.jpg

کالاهای متنوع این مرکز خرید دارای قیمت مناسب و کیفیت نسبتا پایینی بوده که شامل انواع لباس ، کیف و کفش ، لوازم خانگی و . . . می باشد . شعبه دیگر بازارچه شهر چین در طبقه دوم بازار پانیذ قرار دارد .

_کیش.jpg

 

بازار مریم کیش

بازار مریم کیش  بازار مريم در سال 1369 در زميني به مساحت 5.700 مترمربع در 1 طبقه در نوار سياحتي  جزیره كيش واقع شده است  در واقع تنها بازار سر باز با ساختاره چوبی جزیره کیش است که طراحی منحصر به فردی دارد . 

_مریم_کیش.jpg

فضای دلنشین بازار،معماری متفاوت،نورپردازیها،گل کاریها و قیمت نسبتاً ارزان کالاها، آن را به یکی از بازارهای مورد توجه گردشگران تبدیل کرده است. بازار مریم دارای ۵۲ غرفه فعال در زمینه پوشاک، کیف و کفش، بهداشتی و آرایشی، مواد غذایی، خدمات مسافرتی و … می باشد.

_مریم_کیش_1.jpg
در محوطه میانی بازار که فضای سبز قرار دارد نیمکتهایی برای استراحت مشتریان قرار داده شده است و کافی شاپ کوچکی هم درست در وسط این بازار قرار دارد.

بازار پانیذ کیش

بازار پانیذ کیش در سال ۱۳۷۷ در زمینی به مساحت تقریبی یک هکتار، با ۲۰۸ واحد تجاری، اداری در خیابان فردوسی جزیره  زیبای کیش، احداث و فعالیت خود را آغاز نموده استبازار بین‌المللی پانیذ با نمای شیشه‌ای و فضا سازی بسیار مناسب و بسیار با طراوت می باشد که در شرق جزیره و در خیابان فردوسی کیش در بین بازارهای اصلی جزیره کیش قراردارد.

_پانیذ-کیش.jpg

موقعیت بازار پانیذ بین دیگر مراکز تجاری محبوب جزیره کیش از جمله بازارهای پردیس ۱ و ۲، مرکز تجاری و هایپرمارکت واقع شده است و از این‌رو در قطب مراکز خرید جزیره قرار دارد. بخش مهمی از شهرت بازار پانیذ به ارزان بودن اجناس خانگی عرضه شده در آن، در قیاس با دیگر بازارهای جزیره است

 بیشتر فروشگاه های موجود در بازار پانیذ به فروش پوشاک اختصاص داشته و بقیه غرفه ها اجناس مختلف مانند لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، اسباب بازی، لوازم سفر و ... را ارائه می کنند.
یکی از نکات مثبت بازار پانیذ ارزان بودن اجناس خانگی در آن است.

_پانیذ-کیش_1.jpg

به همین دلیل بازار پانیذ مورد توجه اکثر مسافران جزیره کیش بوده و میباشد .
در طبقه دوم بازار پانیذ شعبه ی دوم فروشگاه شهر چین  نیز واقع شده است .
این مرکز خرید در نزدیکی بازارهای مرکز تجاری کیش - بال هایپر مارکت و زیتون واقع شده است .
در محوطه درونی این بازار کافی نت و کافی شاپ و در محوطه بیرونی آن چند رستوران وجود دارد

 

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 94

تور کیش اسفند 94

تور کیش نوروز 95

تعداد بازدید از این مطلب: 193
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 9 اسفند 1394
نظرات

شهر تاریخی حریره کیش

بقايايى در مرکز ساحل شمالى جزيره کیش قراردارد كه به احتمال بسيار قوى به دوره ساسانيان و اوايل دوره اسلامى بر مى گردد . اين بقايا در وسعتى بالغ بر سه کيلومتر مربع ، بازگو کننده اين مطلب است که روزگارى شهرى بزرگ و اباد در اين منطقه وجود داشته و جمعيت کثيرى را در خود جاى مى داده است.

_تاریخی_حریره_جزیره_کیش.jpg

 

آن چه امروز از اين شهر بر جاى مانده حجمى از معمارى شهرى است اما کمتر و به ندرت طاق ها و پوشش ها و سقف ها سالم برجاى مانده است جز پاره اى موارد که پوشش هاى طاقى شکل سنگى از گزند تخريب در امان مانده است.بقاياى شهر حريره در امتداد ساختمانهاى بندرگاه و دفاتر آن ، قابل ديدن است. طبق نظر سازمان ميراث فرهنگى ، شهر حريره هشتصد سال قدمت دارد.     
حمام حريره کیش

حمام در ناحيه شمال غربى خانه اعيانى و با فاصله تقريبى 30 مترى از آن ، دومين بخش از محوطه حريره قرار دارد . اين بخش شامل حمامى است با صحن هاى متعدد و حصار آن با مساحتى تقريبى 500 متر مربع .     
به نظر مى رسد اين حمام در نوع خود از قديمى ترين حمام هاى ايران باشد كه طى كاوش هاى باستان شناسى كشف و شناخته شده است . بناى حمام از سنگ هاى قلوه آهكى و مرجانى و ساروج ساخته شده و داراى فضاهاى مختص از جمله گرمخانه ، محل تنظيف ، خزينه ، سربينه مى باشد .

در كف گرمخانه هنگام كاوش ، قطعات سفالى ساده و لعابدار از دوره تاريخى ( ايلخانى و تيمورى ) مى باشد و دليل عمده آن وجود دو خزينه با اختلاف سطح 5/1 متر است كه خزينه قديم تر آن در لايه زيرين قرار دارد و توسط خزينه جديد بريده شده است . 

قطعات سفالى ساده دوره ايلخانى كشف شده مربوط به ظروفى است كه در حمام استفاده مى شده است . 
با توجه به ظرفيت محدود حمام كه يك حمام كوچك و خصوصى است و با در نظر گرفتن ديوار بيرونى سراسرى كه تا مجموعه عمارت اعيانى كه در جنوب شرقى حمام و بر فراز تپه اى بلند قرار گرفته ، امتداد يافته است به نظر مى رسد كه اين بنا حمامى خصوصى بوده و به صاحب مجموعه اعيانى تعلق داشته است . 
در منتهى اليه بخش شمالى شهر حريره ، كنار ساحل بلند صخره اى و با فاصله كمى از دريا ، پستى و بلندى ها ادامه دارد ، كه بقاياى ديوارها ، چاه ها و كانال هاى آب در آن نظر بيننده را به سوى خود جلب مى كند . در ايتدا تصور مى شد كه اين آثار هيچ ارتباطى به هم ندارند و فقط مى شد حدس زد كه اين آثار قسمتى از شهر قديم حريره بوده و به نوعى با فعاليت هاى دريايى ارتباط دارند .

در كناره ساحل شهر حريره و در مجاورت مجموعه صنعتى ، شش چاه و يك پلكان سنگى در بيرون مجموعه و چهار چاه در داخل مجموعه كه در حين حفارى ديده شد وجود دارد . 
اين چاه ها به كانال هاى زيرزمينى راه مى بايد كه دهانه آنها در مقطع ساحل صخره اى مثل دريچه اى رو به دريا باز مى شود . اين كانال هاى افقى و زيرزمينى چاه ها را در گوشه و كنار مجموعه صنعتى و جتى داخل اتاق ها و راهروها هم حتى مى توان ديد .  
در دهانه خليجى كه در سمت شرق اين مجموعه قرار گرفته توده هاى صدف ها و گوش ماهى هاى شكار شده را مى توان ديد كه نشانه ى فعاليت هاى صيادى مخصوصاً صيد مرواريد در گذشته است . عملكرد اين مجموعه جالب چندان مشخص نيست . ولى آنچه مسلم است ارتباط مستقيم با فعاليت هاى صيادى و صيد ماهى ، مرواريد و مرجان داشته و براى دسترسى آسان تر به دريا ساخته شده است .

_تاریخی_حریره_جزیره_کیش_2.jpg


در مجاورت اين آثار ، و در كنار ساحل صخره اى كه تقريباً چهار تا پنج متر از سطح دريا بلندتر است و قسمتهاى زيادى از آن به مرور زمان به دريا ريخته ، تعدادى چاه و پلكانى كه راه به دريا دارد و حفر شده است . قطر دهانه چاه ها اغلب دو متر است و عمق آن تا سطح درياست .

 

لاک پشتهای دریایی کیش

از ساليان بسيار دور و به واسطه امنيت و آرامشى كه بر سواحل زيباى جزيره كيش حاكم است انواع آبزيان و از جمله لاك پشت ها در آن آشيانه گزيده اند.

دو نوع لاک پشت در خليج فارس وجود دارد. لاک پشت نوک دار (Hawksbill) و لاک پشت سبز (Green)

درآبهاى ساحلى جزيره كيش مخصوصاً در نزديكى دماغه غربى و همه سواحل سنگى جنوب و غرب جزيره ، لاک پشت های دريايى غول پيكر را به راحتى از فراز ديوارهاى ساحلى مى توان مشاهده نمود. وفور لاك پشت ها در آبهاى ساحلى مخصوصاً درهنگام غروب يكى از جاذبه هاى سواحل صخره اى کیش است

 

_پشت_کیش.jpg 

 

لاک پشت های دريايى در اولين حلقه چرخه اکوسيستم دريايي قرار دارند و وجود اين آبزيان براي بقاي نسل بشر لازم و ضروريست. اين جانوارن توازن زيست محيطي را بر عهده داشته و از بين رفتن آنان انسان را مواجه با فاجعه اي بزرگ و جبران ناپذير خواهد ساخت.اين موجودات در راسته اي همراه کروکوديل ها و مارمولک ها از مهره داران 200 ميليون سال پيش هستند و بيش از ديگر خزندگان پا به مرحله حيات گذاشته اند لاک پشتهاي دريايي و مارهاي دريايي تنها خزندگاني هستند که با زندگي در آب دريا سازش يافته اند.لاک پشت های دريايى به عنوان گروهي از جانوران که معرف بخش قديمي و متفاوتي از تنوع زيستي جهان به شمار مي روند رده بندي شده اند. 

_پشت_کیش__1.jpg

 اما ارتباط خود را با خشکي قطع نکرده اند. آنها براي تنفس به سطح آب وابسته هستند و در فصل توليد مثل براي تخم گذاري به سواحل شني کیش مي آيند. لاک پشت های دريايى  معمولا از گياهان دريايي، عروس هاي دريايي، اسفنج ها، لارو سخت پوستان و نرم تنان تغذيه ميکنند. لاک پشتهاي دريايي پراکنش جهاني دارند و انتشار جغرافيايي آنها در آبهاي گرم و نيمه گرم استوايي و از جمله خليج فارس و درياي عمان است. با توجه به شرايط نامناسب سواحل جنوب ايران محل تخم گذاري لاک پشت های دريايى به سواحل شني جزاير محدود گرديده است.

چند توصيه براي حفظ بقاء اين موجودات دوست داشتنى : 1- بهتر است از شنا كردن در اطراف آنها و يا دست زدن به آنها خوددارى كنيد. 2- از تردد در زيستگاه لاک پشتها خودداري نماييد. 3- هنگام قايقراني مواظب لاک پشتهايي که براي تنفس به سطح آب مي آيند باشيد. 4- از ريختن زباله و پسمانده در دريا خودداري کنيد . 5- به هنگام غواصي از تعقيب لاک پشتها خودداري نماييد. 6- از دست زدن به تخم لاک پشتها و يا برداشتن آنها خودداري نماييد

 

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 94

تور کیش اسفند 94

تور کیش نوروز 95

تعداد بازدید از این مطلب: 198
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 9 اسفند 1394
نظرات

 هتل فلامینگو  کیش

 44.jpg 

ic_staron.pngic_staron.pngic_staron.pngic_staron.png

نوع هتلهتل چهار ستاره گريد A           تعداد اتاق ها : 205

آدرس : كيش ،میدان امیر کبیر ،بلوار دریا

شروع قيمت از 320,000 تومان

هتل چهار ستاره ی فلامینگو  کیش با مساحت 27000 متر مربع در قلب جزیره زیبای  کیش در ضلع غربی بلوار دریا و فضای سبز روح انگیز به همراه آبنما ها و آلاچیق های زیبا و چشم انداز به آبهای نیلگون خلیج  همیشگی فارس واقع گردیده است. طراحی معماری هتل فلامینگو کیش به صورت اتاق های ویلایی در فاز 1و2 و ساختاری متفاوت در فاز جدید انجام گردیده که مشتمل بر202 اتاق و سوئیت می باشد. هتل زیبای فلامینگو دسترسیآسان به مراکز خرید و تفریحی جزیره را امکانپذیر نموده که از جمله این مراکز می توان به بازارهای مروارید، زیتون، پانیذ، مرکز تجاری کیش، ونوس، مریم، هایپرمارکت و اسکله تفریحی جدید (جهت استفاده از جت اسکی، قایق های کف شیشه ای، دوچرخه سواری و...) و بولینگ مریم اشاره نمود.

 

122.jpg

13.jpg نوع نوع

15.jpg نوع نوع

22.jpg

هتل بین اامللی 5 ستاره ایران کیش در تیرماه  1393 با 700 متر مربع زیربنا در مقابل پارک شهر کیش بنا شد. این هتل دارای 7 طبقه، 130 اتاق و 310 تخت خواب می باشد. این هتل از معماری بسیار زیبایی برخوردار است. این هتل در دو برج مجزا طراحی شده که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و این خصوصیت این هتل را از دیگر هتل های کیش متفاوت می کند. در ساخت این هتل بیش از 55 میلیارد تومان هزینه شده است. طاحی هتل ایران کیش به گونه است که اتاق هایی که در ضلع شمالی هتل قرار گرفته اند مشرف به دریا و اتاق هایی که در ضلع جنوبی هتل قرار گرفته اند رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند. در تمام طبقات و اتاق های این هتل بین المللی اینترنت وجود دارد و تنها هتلی در جزیره است که دارای نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) می باشد. این هتل از دریا 20 دقیقه فاصله دارد.

iran_hotel_1.jpg

 

امکانات هتل ایران کیش:

سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی، سالن همایش، رستوران اصلی و رستوران روباز، صندوق امانات اختصاصی، اینترنت رایگان در لابی و در تمام اتاق ها، لاندری ۲۴ ساعته، پارکینگ سرپوشیده، کافی شاپ، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری، ماهواره و...

iran_hotel_2.jpg

iran_hotel_3.jpg

iran_hotel_5.jpg

iran_hotel_4.jpg

iran_hotel_6.jpg

iran_hotel_7.jpg

 

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 94

تور کیش اسفند 94

تور کیش نوروز 95

تعداد بازدید از این مطلب: 192
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 9 اسفند 1394
نظرات

هتل آتلانتیس دبی

مجلل ترین هتل 5 ستاره دبی هتل آتلانتیس است که در جزیره نخل جمیرا واقع شده است. این هتل 23 طبقه عظیم از 1600 اتاق و سوییت  مجلل تشکیل شده است. این هتل دارای یک محوطه مارپیچ زیر آبی و بزرگترین پارک آبی خاورمیانه همراه با سرسره های تقریبا عمودی و رودخانه خروشان مخصوص مسافران تور دبی است. باشگاه گلف در نزدیکی هتل و بازار دبی در فاصله 20 دقیقه ای با ماشین است. هتل آتلانتیس تا فرودگاه بین المللی دبی 40 دقیقه فاصله دارد. اتاقهای این هتل در انواع اتاقهای استاندارد، اتاقهای لوکس، اتاقهای دلوکس، اتاقهای کینگ، اتاقهای مخصوص ماه عسل، اتاقهایی با سرویس ویژه برای معلولین، اتاقهای VIP و همچنین پرزیدنت روم  برای مسافران تور دبی است.

امکانات هتل آتلانتیس دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی برای مسافران تور دبی، آسانسور، فروشگاه، تهویه، بار، باغ، صبحانه در اتاق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت، آرایشگاه، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، تنیس، مرکز بدنسازی، پینگ پنگ، زمین گلف، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، ماساژ، استخر روباز، زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری از کودکان، اتاق بازی، گاوصندوق، مینی بار، جکوزی، یخچال، تلویزیون، سشوار، تلفن، اینترنت و...

 

 

 

هتل ال بوستان روتانا دبی

 هتل 5 ستاره ال بوستان روتانا جزو مجلل ترین هتل های دبی می باشد که در ۱کیلومتری فرودگاه بین المللی دبی قرار گرفته است. این هتل در مجموع از 275 اتاق و سوییت مجلل تشکیل شده است. در این هتل یک سالن کنفرانس شیک هم وجود دارد. همچنین پارکینگ و گاراژ نیز در دسترس مسافران تور دبی وجود دارد. این هتل نزدیک به باشگاه گلف و قایقرانی دبی کریک، دهکده‌ی کارگو‌ی دبی، کالج آموزشی امارات، سرزمین عجایب، فستیوال سیتی، کالج هوانوردی دبی، ورزشگاه تنیسو دهکده‌ی ایرلندی برای مسافران تور دبی می باشدمسافران تور دبی با رفتن به هتل ال بوستان روتانا می توانند سفر به یاد ماندنی را تجربه کنند.

امکانات هتل ال بوستان روتانا دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، سونا، جکوزی، ماساژ، زمین تنیس، گلف، اسکواش، استخر، سرویس نگهداری از کودکان، کافی شاپ، مرکز تناسب اندام، وان آب داغ، کرایه اتومبیل، انبار بار و چمدان، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، فکس و کپی، فروشگاه، امکانات جلسه و ضیافت، آسانسور و... مخصوص مسافران تور دبی می باشد.

 

 

مطالب مرتبط:

تور دبی اردیبهشت 95

تور دبی فروردین 95

 

تعداد بازدید از این مطلب: 219
موضوعات مرتبط: توردبی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 9 اسفند 1394
نظرات

هتل توسان کوش آداسی ترکیه

هتل 4 ستاره توسان بیچ بهترین و زیبا ترین هتل کوش آداسی ترکیه می باشد که در سال 1962 در ساحل دریای اژه قرار گرفته است. این هتل دارای 377 اتاق زیبا می  باشد که 286 واحد رو به ساحل دریای زیبا و آرام مخصوص مسافران تور ترکیه می باشد. هتل توسان در فاصله 75 کیلومتری از فرودگاه قرار دارد. هتل توسان بیچ کوش آداسی ترکیه برای کودکان زیر ۶ سال درصورتی‌که به تخت اضافی در اتاق نیاز داشته باشند و برای یک کودک زیر ۲سال درصورتیکه از تخت کودک استفاده کند رایگان است.این هتل خدمات عالی با کیفیت بالایی را در اختیار مسافران تور ترکیه قرار می دهد.

امکانات هتل توسان بیچ کوش آداسی ترکیه:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بوفه، اسنک بار، روم سرویس، ارائه خدمات به معلول، مرکز خرید، فروشگاه، صندوق امانات، خشک‌شویی، انبار چمدان، صرافی، اجاره ماشین،تهویه، تراس، ترانسفر فرودگاهی، ساحل اختصاصی، اسپا، سونا، ماساژ، استخرسرپوشیده، استخر روباز، سالن بدن‌سازی، حمام ترکی، تنیس، دارت، اینترنت وایرلس رایگان و... مخصوص مسافران تور ترکیه می باشد.

 

هتل آرورا کوش آداسی ترکیه

یکی از هتل های خوب کوش آداسی ترکیه هتل 4 ستاره آرورا است که در کنار ساحل شهر کوش آداسی واقع شده است. این هتل در منطقه لانگ بیچ در فاطله 5 کیلومتری مرکز شهر کوش اداسی ترکیه واقع شده است. هتل در مجموع از 92 اتاق خوب تشکیل شده است. هتل تا مرکز شهر 5 کیلومتر و تا شهر باستانی افسوس 18 کیلومتر فاصله دارد. هتل آرورا کوش آداسی ترکیه امکانات خوبی را در اختیار مسافران تور ترکیه قرار می دهد.

 امکانات هتل آرورا کوش آداسی ترکیه:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، استخر روباز برای مسافران تور ترکیه، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، حمام ترکی، استخر سر پوشیده، اتاق و امکانات برای معلولین، مرکز بدنسازی، پینگ پنگ، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتو کشی، صرافی، فکس و کپی، تهویه، بار و...

 

 

 

مطالب مرتبط:

تور های ترکیه اردیبهشت 95

تور ترکیه فروردین 95

تعداد بازدید از این مطلب: 182
موضوعات مرتبط: تورترکیه , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 9 اسفند 1394
نظرات

هتل داریوش کیش 

هتل 5 ستاره داریوش جزو بهترین و شیک ترین هتل های کیش می باشد که در نزدیکی سواحل شرقی نگین خلیج نیلگون همیشه فارس قرار دارد.طراحی این هتل به صورت تخت جمشید که سمبلی از افتخار و شكوه ایران باستان در دوران هخامنشیان ساخته شده‌است و از نظر معماری در زمینى به وسعت ۱۲۱۳۳۰ متر مربع از منحصر به فردترین هتل‌های جنوب کشور است و با فضایی مجلل و بسیار شیکدر قلب خلیج فارس قرار دارد که مسافران تور کیش را به خود جذب میکند.

امكانات هتل داريوش كیش :

سالن کنفرانس , اتاق بيليارد, کافى شاپ لابى,  روم سرويس 24 ساعته , لاندرى , مينى بار و صندوق امانات , امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها , گشت سياحتى جزيره , گشت بازارها , کافي نت , سالن بدنسازي , صبحانه بوفه + ترانسفر و... را نام برد .در اختیار مسافران تور کیش می باشد.

 

هتل ایران کیش 

 

هتل بین اامللی 5 ستاره ایران کیش در تیرماه  1393 با 700 متر مربع زیربنا در مقابل پارک شهر کیش بنا شد. این هتل دارای 7 طبقه، 130 اتاق و 310 تخت خواب می باشد. این هتل از معماری بسیار زیبایی برخوردار است. این هتل در دو برج مجزا طراحی شده که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و این خصوصیت این هتل را از دیگر هتل های کیش متفاوت می کند. در ساخت این هتل بیش از 55 میلیارد تومان هزینه شده است. طاحی هتل ایران کیش به گونه است که اتاق هایی که در ضلع شمالی هتل قرار گرفته اند مشرف به دریا و اتاق هایی که در ضلع جنوبی هتل قرار گرفته اند رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند. در تمام طبقات و اتاق های این هتل بین المللی اینترنت وجود دارد و تنها هتلی در جزیره است که دارای نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) می باشد. این هتل از دریا 20 دقیقه فاصله دارد.

 

 

 

امکانات هتل ایران کیش:

سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی برای مسافران تور کیش، سالن همایش، رستوران اصلی و رستوران روباز، صندوق امانات اختصاصی، اینترنت رایگان در لابی و در تمام اتاق ها، لاندری ۲۴ ساعته، پارکینگ سرپوشیده، کافی شاپ، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری، ماهواره و...

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:

تور کیش فروردین 95

تعداد بازدید از این مطلب: 180
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 9 اسفند 1394
نظرات

هتل توفنکیان هیستوریک ایروان ارمنستان

 هتل 4 ستاره توفنکیان هیستوریک ایروان جزو هتل های خوب ارمنستان می باشد که در 500 متری میدان جمهوری قرار دارد در نزدیکی این هتل موزه ها، کافه ها و رستوران های متنوعی برای مسافران تور ارمنستان وجود دارند. این هتل دارای 82 اتاق کاملا مجهز است که اتاق ها با وسایل و صنایع دستی زیبای ارمنستان طراحی شده اند و رستوران زیبای این هتل دارای نواع غذاهای خوشمزه ایتالیایی و بین المللی برای مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل با چوب و سنگ و اشیای فلزی طراحی شده است. فاصله این هتل تا موزه تاریخی ملی 5 دقیقه پیاده روی و تا فرودگاه بین المللی ایروان 12 کیلومتر است. 

امکانات هتل توفنکیان هیستوریک ایروان ارمنستان:

استخر سرباز، تراس، بالکن، اتاق جلسه، رستوران، بار، ماساژ، ماهواره، تلویریون، حمام، مینی بار، فکس، کپی، فزوشگاه، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خدمات تور، پذیرش 24 ساعته، ترانسفر فرودگاهی و ...برای مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

هتل مینوتل برسام سوییتس ایروان ارمنستان

یکی از زیبا ترین هتل های 4 ستاره ارمنستان هتل مینوتل برسام سوییتس ایروان است که در مرکز ایروان ارمنستان واقع شده است. این هتل تا میدان معروف جمهوری 5 دقیقه پیاده فاصله دارد. هتل 50 اتاق  زیبا دارد که هر کدام از اتاق ها مجهز به سیستم تهویه، پخجال، ماهواره، تلویزیون و ... برای مسافران تور ارمنستان هستند. همه اتاق ها با رنگ گرم طراحیشده اند و حمام مجهز به سشوار، توالت و دوش است. مسافران تور ارمنستان می توانند در کافه ای که در نزدیکی این هتل فاصله دارد به صرف غذا بپردازند.این هتل تا فرودگاه ایروان 20 دقیقه با ماشین فاصله دارد.

امکانات هتل مینوتل برسام سوییتس ایروان ارمنستان:

 رستوران، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه) برای مسافران تور ارمنستان، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری روزانه، فکس، کپی، سوییت ماه عسل، روزنامه، اتاق خانوادگی، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان و...

 

 

مطالب مرتبط:

تور ارمنستان فروردین 95

تعداد بازدید از این مطلب: 191
موضوعات مرتبط: تورارمنستان , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 9 اسفند 1394
نظرات

 هتل پوینت استانبول

 هتلی 5 ستاره پوینت یکی از زیبا ترین هتل های استانبول می باشد که در مرکز شهر استانبول و در منطقه شیشلی تکسیم قرار گرفته است. فاصله این هتل تا میدان تقسیم و مراکز خرید فقط 500 کیلومتر است و به همین دلیل به مسافرین تور استانبول می توانند به مراکز خرید بروند. هتل پوینت استانبول امکانات عالی با کیفیت بالایی را در اختیار مسافران تور استانبول قرار می دهد.

امکانات هتل پوینت استانبول:

رستوران، بار، سونا، استخر سرپوشیده، جکوزی، سالن بدنسازی و اتاق های ماساژ و... مخصوص مسافران تور استانبول می باشد.

 

هتل آک گون استانبول

 هتل 5 ستاره آک گون جزو شیک ترین هتل های استانبول می باشد که در منطقه توپکاپی قرار دارد. این هتل در 10 کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است. هتل آک گون استانبول دارای 276 اتاق مجزا برای مسافران تور استانبول تشکیل شده است.مسافران در تور استانبول می توانید از  مراکز دیدنی لذت ببرین که بسیار به این هتل نزدیک می باشد و مسجد کبود و موزه توپکاپی 2 کیلومتر با این هتل فاصله دارند. هتل آک گون استانبول سفر خوشی را برای مسافران تور استانبول فراهم می کند.

 امکانات هتل آک گون استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، ترانسفر رایگان فرودگاه، استخر روباز، ماساژ، حمام ترکی و بخار، سالن ورزشی، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سرویس نگهداری از کودکان مسافران تور استانبول، اینترنت وای فای، آرایشگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی،کافی شاپ، سالن کنفرانس، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، لاندری، فروشگاه و...

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول فروردین 95

تعداد بازدید از این مطلب: 219
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 9 اسفند 1394
نظرات

هتل پالاس آنتالیا

 هتل های  5 ستاره مردان پالاس آنتالیا یکی از مجلل ترین هتل های آنتالیا می باشد که در سال 2009 میلای و در منطقه لارا بنا شده است. این هتل در مجموع از 546 اتاق بسیار مجلل تشکیل شده است. در معماری و طراحی این هتل 1.4 میلیارد دلار هزینه شده است. همچنین برای ساخت این هتل از 10000 متر مربع طلا، 500000  قطعه کریستال و بیش از 23000 متر مربع مرمر ایتالیایی استفاده شده است. فاصله مرکز آنتالیا با هتل حدود 15 کیلومتر که با ماشین در مدت زمان 20 دقیقه می باشد.این هتل برای مسافران تور آنتالیا استخر مجزا که جزء بزرگترین استخرهای اروپا و آکواریم با الهام از دریاهای سرخ، مدیترانه، خزر و کارائیب با بیش از 2400 ماهی جزء بزرگترین آکواریوم های اروپا به شمار می رود.

امکانات هتل مردان پالاس آنتالیا:

8 رستوران(روسی،  ترکی،  مدیترانه ای،  ژاپنی،  تایلندی،  فرانسوی، آمریکایی وغذاهای دریایی و رستوران ساحل) بار، استخر روباز، ، حمام ترکی، سونا، جکوزی، سونای بخار، سالن بدنسازی، دیسکو، سینما و قطار که در مسیرهای خاصی از هتل رفت و آمد می کند، کلوپ کودک، پرستار کودک، استخر کودکان با سرسره های آبی، اسکواش، والیبال ساحلی، تنیس روی میز، بدمینتون، آرایشگاه، ماساژ، خشک شویی، تلفن و نمابر، دکتر و... مخصوص مسافران تور آنتالیا می باشد.

 

هتل آرماس ریزورت آنتالیا

هتل 5 ستاره آرماس ریزورت مجلل ترین هتل های آنتالیا می باشد که در منطقه کمر قرار دارد. این هتل ۳۰۰ متر از ساحل دریا فاصله دارد. هتل آرماس ریزورت ۵۵ کیلومتری از فرودگاه آنتالیا فاصله دارد. همچنین هتل مجهز به اینترنت پر سرعت که در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. هتل آرماس ریزورت آنتالیا دارای امکانات عالی و اتاق های مجهز می باشد.مسافران تور آنتالیا با رفتن به این هتل می توانند سفر به یادمانی به جای بگذارند.

امکانات هتل آرماس ریزورت آنتالیا:

رستوران، پذيرش شبانه روزي،گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه، تهويه، بار، بوفه، بار مخصوص تنقلات برای مسافران تور آنتالیا، خدمات خانه داري، لباسشويي، خشکشويي، آرايشگاه، صرافي، فکس و کپي، تنيس، مرکز بدنسازي، بيليارد، پينگ پنگ، بازي دارت، کرايه دوچرخه، کوه نوردي، ميني گلف، دوچرخه، وان آب داغ، شيرجه، حمام ترکي، استخر سرباز، استخر سرپوشيده، ورزشهاي آبي، سرويس نگهداري کودکان، اتاق بازيهاي کامپيوتري،کلوپ با DJ و...

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا فروردین 95

تعداد بازدید از این مطلب: 180
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 9 اسفند 1394
نظرات

هتل 4 ستاره سپفایر استانبول :

هتل 4 ستاره سپفایر استانبول در سال 1994 در منطقه سیرکچی بنا شده است. ابن هتل در مجموع از 60 اتاق تشکیل شده است. فرودگاه سابیها گوچن در 55 کیلومتری هتل و به طور میانگین 65 دقیقه با هتل فاصله دارد. پذیرش هتل از میهمانان تور استانبول به صورت 24 ساعته می باشد. در نزدیکی هتل چندین مرکز خرید و تفریحی و حمل و نقل عمومی واقع شده است.

_سپفایر_استانبول_1.jpg

_سپفایر_استانبول_2.jpg

امکانات هتل سپفایر استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه، گرمایش، بار، انبار بار و چمدان، کافه، اینترنت عمومی، لابی، صندوق امانات، سرو غذا در اتاق میهمانان تور استانبول ، اتاق تلویزیون، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، خدمات پزشکی، اتاق بازی، صرافی و...  

_سپفایر_استانبول_3.jpg

_سپفایر_استانبول_4.jpg

_سپفایر_استانبول_5.jpg

 

هتل 4 ستاره سلطان هاوس استانبول :

هتل 4 ستاره سلطان هاوس استانبول در منطقه سلطان احمد بنا شده است. این هتل در مجموع از 10 اتاق تشکیل شده است. بازار بزرگ استانبول 10 دقیقه با این هتل تور استانبول فاصله دارد. در هتل یک صرافی هم برای دسترسی میهمانان وجود دارد. اتاق کنفرانس هم یکی دیگر از امکانات هتل می باشد. در ضمن هتل مجهز به اینترنت وایرلس می باشد.

_سلطان_هاوس_استانبول_1.jpg

_سلطان_هاوس_استانبول_2.jpg

امکانات هتا سلطان هاوس استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور استانبول ، تهویه، گرمایش، صرافی، اینترنت، پارکینگ، صبحانه در اتاق، کرایه اتومبیل، فکس و کپی و...

_سلطان_هاوس_استانبول_3.jpg

_سلطان_هاوس_استانبول_4.jpg

_سلطان_هاوس_استانبول_5.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول اسفند 94

تور استانبول نوروز 95

تعداد بازدید از این مطلب: 214
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 9 اسفند 1394
نظرات

مسجدایاصوفیه :

این مسجد به خاطر معماری شگفت انگیز، نماهای باشکوه داخلی و اهمیت تاریخی اش گردشگران تور استانبول را به این شهر جذب می کند. بین سال های 532 و 537 ساختمان آن به مدت هزار سال کلیسا بود. سپس از سال 1453 تا 1934 که تبدیل به موزه شود، مسجد بود. می توانید از این مسجد در محله سلطان احمد، در روزهای سه شنبه تا یکشنبه از ساعت 09:30 تا 04:30 دیدن کنید. ورودی آن 13 دلار آمریکا است. اگر به بناهای تاریخی علاقه مند هستید حتما باتور استانبول همراه شوید .

.jpg

 

مسجد سلطان احمد:

سلطان احمد همیشه می خواست مسجدی بسازد که با مسجد ایاصوفیه رقابت کند و همه تقریباً موافق هستند که او در این کار موفق شده است. این مسجد یکی دیگر از جاذبه های توریستی اصلی استانبولاست.اگر شما گردشگرانتور استانبول می خواهید از این مکان مذهبی دیدن کنید، یادتان نرود که لباس پوشیده به تن کنید. خانم ها روسری سرشان می کنند که در این محل مرسوم است. اگر یادتان رفت می توانید از مسجد یک روسری قرض کنید.مسجد آبی در محله سلطان احمد واقع شده است. این مسجد همه روزه از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر باز است. ورودی آن رایگان است، ولی در ساعات نماز به خصوص جمعه ها، ورود ممنوع است. برای دیدن از این مسجد پر شکوه باتور استانبول همراه شوید .

_سلطان_احمد.jpg

 

 

کاخ توپکاپی (توپکاپی سارایی) :

این کاخ منزلگاه سلاطین عثمانی از سال 1465 تا 1856 بوده است و یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری در تور استانبول است. معماری بی نظیر و حیاط های زیبایی دارد. این سرا در سال 1924 یعنی اندکی پس از دوره عثمانی تبدیل به موزه شد.کاخ توپکاپی محل حرم سلطنتی نیز بوده است. تور حرم جداگانه است و گردشگرانی که می خواهند از حرم دیدن کنند باید علاوه بر ورودی 13 دلاری این کاخ، 10 دلار دیگر هم بپردازند. این موزه از ساعت 9 صبح تا 7 بعد از ظهر همه روزه بجز سه شنبه ها باز است. برای دوستانی که به کاخ های زیبا علاقه مند هستند پیش نهاد میکنم با تور استانبول همراه شوید .

_توپکاپی.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول اسفند 94

تور استانبول نوروز 95

 

تعداد بازدید از این مطلب: 182
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 9 اسفند 1394
نظرات

هتل الا کوالیتی آنتالیا

_الا_کوالیتی_آنتالیا_1.jpg

هتل الا کوالیتی آنتالیا از جمله هتل های 5 ستاره و لوکس آنتالیا می باشد این هتل در کنار ساحل قرار گرفته است و دارای طراحی و دکوراسیونی مدرن و زیبا می باشد که مورد توجه بسیاری از مسافران تور آنتالیا قرار دارد. فاصله هتل تا تا مر کز شهر بلک 2 کیلومتر می باشد. اتاق های هتل دارای بالکن هایی با چشم انداز دریا و یا باغ می باشند و میهمانان تور آنتالیا می توانند منظره مورد علاقه خود را انتخاب نمایند و از سفر خود در این هتل لذت ببرند. تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون ال سی دی , سیستم تهویه مطبوع , اینترنت رایگان , حمام و... می باشد.

این هتل در رستوران اصلی با سرو غذاهای ترکی خاص و بین المللی به صورت بوفه باز و در 7 رستوران دیگر خود با طبخ غذاهای بین المللی لذیذ و همچنین 9 کافه با دکوراسیون داخلی زیبا و منحصر به فرد آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می باشد.

امکانات هتل الا کوالیتی آنتالیا :

 ساحل اختصاصی , استخر روباز و سر پوشیده , سونا , جکوزی , سالن ماساژ , سالن بدنسازی و ...  برای مسافران تور آنتالیا می باشد

_الا_کوالیتی_آنتالیا_2.jpg

_الا_کوالیتی_آنتالیا_3.jpg

_الا_کوالیتی_آنتالیا_4.jpg

 

هتل 5 ستاره یلکن بلو لایف آنتالیا در سال 2011ميلادي در منطقه بلدیبی آنتالیا بنا شده است. این هتل در مجموع از 332 اتاق تشکیل شده است. هتل در فاصله 28 کیلومتری از مرکز شهر آنتالیا قرار گرفته است. هتل یلکن در فاصله بسیار کمی از دریا واقع شده است. فاصله هتل تا مركز شهر كمتر از 10كيلومتر است. فاصله فرودگاه با این هتل تور آنتالیا 40 کیلومتر می باشد. هتل مجهز به اینترنت وای فای می باشد. 

_یلکن_بلو_لایف_آنتالیا_2.jpg

امکانات هتل یلکن بلو لایف آنتالیا:

2 سالن بدنسازی، استخرهای سرپوشیده و روباز( کودکان و بزرگسالان)، پارک آبی و سرسرهای مهیج، سونا، جکوزی، کلاس غواصی، ورزش های آبی موتوری و غیر موتوری، حمام ترکی و بخار برای میهمانان تور آنتالیا ، ماساژ و اسپا، آرایشگاه، ساحل و پلاژ اختصاصی با فضای مخصوص حمام آفتاب، صرافی، فروشگاه، انبار بار و چمدان، آسانسور ، تهویه، اینترنت وایرلس رایگان، پزشک، ترانسفر فرودگاه، کرایه دوچرخه، کرایه اتومبیل، گیم نت، کافی نت، برنامه های شاد شبانگاهی، مینی کلاب، لباسشویی، سرویس نگهداری از کودکان ، لاندری، صندوق امانات، رستوران، لابی، بار، کافه، استخر و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_یلکن_بلو_لایف_آنتالیا_5.jpg

_یلکن_بلو_لایف_آنتالیا_3.jpg

_یلکن_بلو_لایف_آنتالیا.jpg

_یلکن_بلو_لایف_آنتالیا_4.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور آنتالیا اسفند 94

تعداد بازدید از این مطلب: 218
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 9 اسفند 1394
نظرات

آبشارهای دودن آنتالیا 

آبشارهای دودن گروهی از آبشارهایی است که با فاصله بیست و هشت کیلومتر از  جاده قدیم آنتالیا است. این آبشارها از از بزرگترین رودخانه در جنوب آنتالیا به نام رودخانه دودن شکل گرفته است. این آب ها از صخره های دودن به پایین می ریزد و وارد دریای مدیترانه می شود و چشم اندازی بسیار زیبایی را در نظر گردشگران تور آنتالیا به وجود می آورد.

 

_دودن_آنتالیا.jpg

 

سرچشمه این آبشار از دو چشمه است.به نامهای پینارباشی در منطقه کیرک گوزلر که چهل کیلومتر با آن فاصله دارد . آب این دو چشمه پس از عبور از مسیری کوتاه  هم مسیر  شده و رود دودن را به وجود می آورند دودن پس از طی مسیر چهارده کیلومتر از زیرزمین در گودالی بنام وارساک در روی زمین میریزد و در طرف دیگر گودال درعمق زمین فرو می‌رود. آبی که در گودال وارساک به زمین فرو می‌رود پس از عبور دو  کیلومتر در آبریز آبشار بیرون می اید و آبشار دودن را می سازد.سرانجام این آب بعد ازطی نه کیلومتر و پس از عبور از آنتالیا  وارد دریای مدیترانه می‌شود. این آبشار یکی از جاذبه های گردشگری در تور آنتالیا به شمار می آید

 

ساکلیکنت آنتالیا : 

ساکلیکنت یکی از جذاب ترین مناطق طبیعی و تفریحی شهر توریستی آنتالیا می باشد. ساکلیکنت در ارتفاع 185 متری و در 45 کیلومتری شمال غربی آنتالیا در امتداد رشته کوه های بیداغ قرار گرفته است . گردشگران عزیز تور آنتالیا که به قصد تفریح به این شهر سفر می کنند قطعا سری هم به منطقه ساکلیکنت بزنند چون جاذبه های تفریحی گردشی فراوانی دارند که بهترین آن اسکی است که توجه گردشگران را به سوی خود جلب می کند.بهترین زمان برای رفتن به اسکی در ساکلیکنت بین ماه های نوامبر تا می است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید شما می توانید صبح زود به اسکی بپردازید و بعدازظهر در دریای نیلگون مدیترانه شنا کنید و لذت ببرید و اگر می خواهید تفریح زمستانی داشته باشید در ماه های سپتامبر تا آوریل به این منطقه بیاید. در منطقه ساکلیکنت دو تله کابین , رستوران , کافی شاپ , کلبه های چوبی زیبا , هتل , بازار , مغازه و... وجو دارد و همین امر باعث افزایش رفاه گردشگران تور آنتالیا شده است.

 

_آنتالیا_4.jpg

_آنتالیا.jpg

_آنتالیا_2.jpg

_آنتالیا_3.jpg

 

 

شهر تاریخی میسیس آنتالیا :

اگر به آنتالیا سفر کردید ،کمی جلوتر از جاده آدانا در حوالی شهر اسکندرون و در نزدیکی یاکاپینار شهری با نام میسیس قرار گرفته است که از دیدنی ها در تور آنتالیا است . از ویژگیهای این شهر قرار گرفتن آن در سر راه جاده ابریشم است. در میسیس و اطراف آن در نگاه اول ویرانه های دوران رومیان از جمله سنگفرش موزائیکی که متعلق به قرن چهارم میلادی است به چشم می خورد. در این سنگفرش کشتی نوح و حیوانات داخل آن نیز به تصویر کشیده شده است. کمی آنطرف تر و در امتداد جاده، ویرانه های تاریخی ییلان کاله و کاخ شاهمران برفراز کوهی سنگی به شکلی که کاملاً بر روی رودخانه جیحان قرار گرفته است ، که ازجاهای دیدنی آنتالیا ست ، ارز اندام میکند. در قسمت جنوبی ییلان کاله و در منطقه سیرکلی به جنبه کاری های انجام شده توسط هئیت هیت ها نماینگر آن است که موواتالیش در طول مسیر حرکتی خود به کشور مصر در منطقهسیرکلی سری زده و در آنجا توقفی نیز داشته است .این مکان برای گردشگران تور آنتالیا بسیار دیدنی خواهد بود.

 

misis1.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور آنتالیا زمستان 94

تعداد بازدید از این مطلب: 168
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 9 اسفند 1394
نظرات

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش در شمار هتل های 4 ستاره کیش قرار دارد. این هتل در سال 1393 در مجاورت مرکز تجاری کیش بنا گردید. هتل پارمیدا از نظر موقعیت مکانی در مکان بسیار مناسبی قرار گرفته است از این رو مورد توجه بسیاری از گردشگران تور کیش می باشد. این هتل جزء هتل های نوساز جزیره کیش محسوب می شود.

 امکانات هتل پارمیدا کیش :

رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور کیش، استخر، اسپا، جکوزی، اینترنت در واحد ،رستوران، کافی­شاپ، باغ، مسیر پیاده روی، سالن همایش، سالن کنفرانس و...

 

 

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش در شمار هتل های 4 ستاره کیش قرار دارد و یکی از هتل های شیک و لوکس کیش محسوب می شود. این هتل درفضایی بالغ بر پانزده هزار متر مربع بنا گردیده است و از 54  اتاق و 140 تخت تشکیل شده است ، هتل صدف کیش از لحاظ موقعیت جغرافیایی به بازارهای بزرگ جزیره نزدیک است و روبروی دانشگاه جزیره کیش قرار دارد. این هتل در سال هشتادو یک بنا شد . هتل صدف در میان مسافران تور کیش محبوبیت خاصی دارد و یکی از هتل های پر طرفدار و با کیفیت کیش به شمار می رود.

 آدرس هتل صدف کیش : جزیره کیش، میدان امیر کبیر

امکانات هتل صدف کیش :

لابی با فضایی دلپذیر ، کافی شاپ ، رستوران  ، سالن کنفرانس ،  کافی نت و... برای میهمانان تور کیش می باشد.

 

 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش اسفند 94

تور کیش نوروز 95

تعداد بازدید از این مطلب: 199
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 9 اسفند 1394
نظرات

هتل سه ستاره تماشا در جزیره کیش و در موقعیتی مناسب از نظر بازار و ساحل زیبای خلیج فارس قرار گرفته که می توانید تعطیلات خوبی را در آن بگذرانید. صبحانه و ناهار و شام شما میهمانان تور کیش در این هتل فراهم است و می توانید از کیفیت آن ها نهایت استفاده را ببرید. اگر از طریق خطوط هوایی وارد کیش شوید سرویس های این هتل برای خوش آمد گویی در فرودگاه حضور خواهند داشت و از طرفی به ساکنین این هتل تخفیف ۵۰ درصدی پارک دلفین ها داده می شود.

_تماشا_کیش_6.jpg

امکانات هتل تماشا کیش :

لابی، رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، لاندری، ماهواره، آسانسور، صندوق امانات اختصاصی، پارکینگ و ... می باشد.ت برای استفاده از امکانات و اقامت هتل با تور کیش همراه شوید .

 

_تماشا_کیش.jpg

_تماشا_کیش_4.jpg

_تماشا_کیش_1.jpg

 

 

هتل گراند کیش

هتل گراند کیش در شمار هتل های 3 ستاره کیش قرار دارد و در زمینی به مساحت 6400 متر مربع روبروی بازار ونوس بنا شده است. فاصله هتل گراند از دریا حدود 7 دقیقه و از نزدیکترین بازار تا هتل یعنی بازار ونوس حدود 5 دقیقه می باشد و در کل نسبت به بازارهای تجاری کیش در موقعیت بسیار مناسبی واقع شده است از این رو مورد توجه بسیاری از گردشگران تور کیش قرار دارد. این هتل از 60 اتاق تشکیل شده است که اکثر این اتاق ها دارای تراس می باشد و از دید دریا برخوردارند. این هتل ظرفیت پذیرش 200 میهمان را دارد. هتل گراند کیش امکان بازدید از هتل داریوش و همچنین تخفیف 30 درصدی پارک دلفین ها را به به میهمانان خود ارائه می دهد. از خدمات رایگانی که هتل گراند در اختیار میهمانان تور کیش می گذارد می توان به صبحانه و ترانسفر رفت اشاره نمود.

آدرس هتل گراند کیش : جزیره کیش - خیابان سنایی - روبروی مرکز خرید ونوس 

امکانات هتل گراند کیش :

لابی، رستوران، چایخانه سنتی، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، تلویزیون، یخچال، سونا و جکوزی، اینترنت بی سیم، کافی نت، آسانسور، خشکشویی، مینی بار، تاکسی سرویس، سیستم اعلام حریق، ماهواره، لاندری، خودپرداز، فضای سبز، تهویه مطبوع و... برای میهمانان تور کیش می باشد

 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش اسفند 94

تور کیش نوروز 95

تعداد بازدید از این مطلب: 206
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 9 اسفند 1394
نظرات

هتل امارات گرند دبی

_امارات_گرند_دبی_1.jpg

هتل امارات گرند دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در خیابان معروف شیخ زاید واقع شده است. این هتلتور دبی تا ایستگاه مترو 5 دقیقه پیاده روی فاصله دارد از این رو دسترسی به مناطق مختلف شهر را برای میهمانان تور دبی آسان می نماید. این هتل از 47 طبقه تشکیل شده است و دارای 430 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها به سبک مدیترانه ای دکور بندی شده اند و مجهز به سیستم تهویه، تلویزیون، آشپزخانه مجهز، یخچال، میکروفر و ... می باشند. این هتل همچنین دارای باشگاهی مجهز و زمین تنیس می باشد تا مسافران تور دبی در اوقات فراغت خود در سفر به تفریح و ورزش بپردازند. همچنین مرکز اسپا هتل دارای امکاناتی نظیر سونا و اتاق بخار می باشد.

در طبقه 43 این هتل رستوران با چشم اندازی بی نظیر و زیبا از خلیخ فارس وجود دارد که می توانید از تماشای آن بی نهایت لذت ببرید. این رستوران منویی متنوع از غذاهای بین المللی را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد. هتل امارات گرند دبی تا مرکز کنوانسیون بین امللی 5 دقیقه با تاکسی و تا دبی مال و برج خلیفه 10 دقیقه رانندگی با ماشین و تا فرودگاه بین المللی دبی 15 دقیقه رانندگی فاصله دارد.

آدرس هتل امارات گرند دبی :  Sheikh Zayed Road, Trade Center 2, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل امارات گرند دبی

رستوران، روم سرویس، زمین تنیس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، کرایه اتومبیل بنا به درخواست میهمانان تور دبی ، ترانسفر فرودگاه (با هزینه)، پذیرش شبانه روزی ، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری روزانه، اتاق جلسه مجهز ، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور.

_امارات_گرند_دبی_2.jpg

 

هتل ابجار گرند دبی

 

هتل ابجار گرند دبی - Abjar Grand - در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در منطقه دیره شهر دبی واقع شده است. این هتل در فاصله 3 کیلومتری ابوهیل و در منطقه هور العنض قرار دارد. هتل ابجار گرند که قبلا RAMADA CONTINENTAL نام داشته است تا ایستگاه مترو ابو هیل 400 متر فاصله دارد. این هتل از موقعیت مکانی مناسب هم برای مقاصد تفریحی و هم برای مقاصد تجاری مسافران تور دبی برخوردار می باشد.

هتل ابجار گرند دبی در مجموع دارای 192 اتاق می باشد. تمامی اتاق های این هتل مجهز به تهویه , تلویزیون , چای ساز ,مینی بار , صندوق امانات , تلفن , حمام اختصاصی , سشوار و اینترنت می باشند. میهمانان تور دبی می توانند با اقامت در این هتل از بوفه صبحانه و غذاهای لذیذ رستوران این هتل لذت ببرند.

فاصله هتل ابجار گرند تا مرکز خرید سیتی سنتر دیره 5 کیلومتر و تا مرکز خرید دبی مال , مرکز تجارت جهانی و برج خلیفه 10 کیلومتر می باشد، همچنین هتل ابجار گرند تا مرکز شهر دبی 17 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی دبی 7 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل ابجار گرند دبی :

استخر بر روی بام هتل , سونا , اتاق بخار , باشگاه بدنسازی و ... . این هتل همچنین فضا و امکانات خاصی برای برگزاری نشست های تجاری میهمانان تور دبی را دارا می باشد. 

 

مطالب مرتبط :

تور دبی زمستان 94

تور دبی اسفند 94

تور دبی نوروز 95

تعداد بازدید از این مطلب: 162
موضوعات مرتبط: توردبی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 9 اسفند 1394
نظرات

هتل امپریال سوییت دبی

_امپریال_سوییت_دبی.jpg

هتل امپریال سوییت دبی از جمله هتل های 3 ستاره دبی محسوب می شود و در فاصله 200 متری تا متروی آل فهیدی قرار دارد. از جاذبه های گردشگری که به این هتل نزدیک است می توان به بازار مینا، برجمان مال، خور دبی، موزه دبی اشاره کرد که گردشگران تور دبی می توانند با اندکی پیاده روی به این مکان ها دسترسی داشته باشند. این هتل دارای 157 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها دارای وسایل مدرن و مجهز به مینی بار، میز کار، سیستم تهویه، حمام می باشند. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای شما مسافران تور دبی به ارمغان می آورد.

آدرس هتل امپریال سوییت دبی : Rolla Street, Bur Dubai, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل امپریال سوییت دبی

رستوران، بار، استخر سر باز، تراس، روم سرویس، کرایه اتومبیل بنا به درخواست مسافران تور دبی ، شاتل فرودگاه (با هزینه)، پذیرش شبانه روزی، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، اتاق وی آی پی، وای فای (با هزینه)، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم تهویه.

_امپریال_سوییت_دبی_2.jpg

_امپریال_سوییت_دبی_3.jpg

 

 

هتل نیهال دبی

هتل نیهال دبی در شمار هتل های 3 ستاره دبی قرار دارد و یکی از قیمت مناسب ترین هتل های دبی محسوب می شود این هتل در منطقه دیره قرار گرفته است و به مرکز شهر، جاذبه های گردشگری دبی، مراکز خرید و وسایل حمل و نقل عمومی به راحتی دسترسی دارد از این رو هم برای تفریح هم برای کار و تجارت مسافران تور دبی بسیار مناسب است. در هتل کافه ، بار و رستورانی مجلل نیز مشغول خدمت رسانی به میهمانان تور دبی می باشند و صبحانه را به صورت بوفه سرو می کنند.

هتل نیهال دارای 70 اتاق استاندارد بزرگ و مبله می باشد اتاق های هتل از نور مناسب برخوردارند و چشم انداز زیبایی از شهر دبی را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد .همچنین تمامی اتاق ها مجهز به سشوار ، تلویزیون ال سی دی ، حمام اختصاصی با وان و کلیه تجهیزات ، ماهواره ، صندوق امانات ، یخچال و ... می باشد.

امکانات هتل نیهال دبی :

پذیرش 24 ساعته مسافران تور دبی ، استخر سر پوشیده ، خدمات خانه داری ، خدمات گردشگری , صندوق امانات ، آسانسور ، خدمات شستشوی لباس ، تهویه مناسب ، سرویس رفت و آمد رایگان به مرکز خرید سیتی سنتر ، دی تو دی و گرین هاوس ، پارک ساحلی الممزر و فرودگاه بین المللی ، لاندری ، خدمات کپی و فکس و ....

 

 

مطالب مرتبط :

تور دبی زمستان 94

تور دبی اسفند 94

تور دبی نوروز 95

تعداد بازدید از این مطلب: 190
موضوعات مرتبط: توردبی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 9 اسفند 1394
نظرات

هتل شایگان کیش

_شایگان_کیش_7.JPG

هتل شایگان کیش در شمار هتل های 5 ستاره کیش قرار دارد و یکی از هتل های معروف کیش محسوب می شود. این هتل در زمینی به مساحت 15000 مترمربع ساخته شده است و در بهترین نقطه از نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش واقع گردیده است همچنین با مشرف بودن اکثر اتاق ها به خلیج  زیبای همیشه فارس جزو هتلهای پر طرفدار کیش می باشد. از لحاظ دسترسی به بازارهای کیش این هتل در موقعیت خوبی قرار دارد و به بازارهای پانیذ و مرکز تجاری پردیس کیش بسیار نزدیک است از این رو مورد توجه بسیاری از گردشگران تور کیش می باشد این هتل از 140 باب اتاق، سوئیت، ویلای لوکس و آپارتمان ویژه در 6 طبقه تشکیل شده است که هرکدام دارای رنگ بندی متنوع و امکانات کامل اقامتی و رفاهی هستند. هتل شایگان با ارائه بهترین امکانات هر ساله پذیرای بسیاری از مسافران تور کیش می باشد.

امکانات هتل شایگان کیش :

سالن همایش و اجتماعات  ، باشگاه ورزشی  شایگان  شامل استخر سرپوشیده جکوزی، سونای بخار، سونای خشک، بدن سازی،  ماساژ،حوضچه آب سرد، استخر کودکان ، سالن بیلیارد و اسنوکر ، کلوپ بازی کودکان و... برای میهمانان تور کیش می باشد.

آدرس هتل شایگان کیش  :جزیره کیش -میدان پردیس

_شایگان_کیش_1.jpg

_شایگان_کیش_8.jpg

_شایگان_کیش_6.jpg

_شایگان_کیش_2.jpg

_شایگان_کیش_3.jpg

_شایگان_کیش_5.jpg

 

 هتل پارمیس کیش

_پارمیس_کیش_2.jpg

هتل پارمیس یکی از هتل های 5 ستاره کیش می باشد که امکانات آن شامل سالن بیلیارد ،  استخر سونا ،  جکوزى ،  ،  کافى شاپ ،  کافى نت ،  سالن همایش و... برای میهمانان تور کیش اشاره کرد.

 


 مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش اسفند 94

تور کیش نوروز 95

تعداد بازدید از این مطلب: 171
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 9 اسفند 1394
نظرات

 هتل 4 ستاره سورینت مریم به عنوان یکی از هتل های سورینت معرفی شد. این هتل در میدان امیر کبیر که یکی از میادین اصلی و مرکزی کیش میباشد واقع شده است. این هتل تور کیش شامل 4 طبقه می باشد که از 56 اتاق و سوئیت تشکیل شده است. معماری این بنا تحت تاثیر معماری اروپایی می باشد. این هتل تور کیش در نزدیکی ساحل دریا و اسکله، مراکز خرید(بازار پردیس 1و2 ، بازارهای مروارید، هایپر مارکت، مرکز تجاری و...)، تالار شهر قرار دارد.

_سورینت_مریم_1.jpg

 

امکانات  هتل سورینت مریم :

 وسایل الکترونیکی از جمله روشنایی، سرمایش و گرمایش، تهویه و... می باشد و همزمان با ورود مسافر فعال می شود. سرویس تلویزیون اینترنتی IPTV یکی از خدمات قابل تامل در این سورینت مریم می باشد... اگر مایل به اقامت در این هتل مدرن هستید با تور کیش همراه شوید .

 

_سورینت_مریم_4.jpg

_سورینت_مریم_7.jpg

_سورینت_مریم_6.jpg

 

هتل آریان کیش

 _آریان_کیش.jpg

 

هتل 4 ستاره آریان کیش در میدان امیرکبیر واقع شده و از نظر موقعیت مکانی، در کنار بازارهای کیش قرار دارد بطوریکه که در شمال هتل مرکز تجاری زیتون قرار دارد، بازار پانیذ و پردیس را در شرق هتل شما میهمانان تور کیش می توانید مشاهده کنید و بازار مروارید در جنوب هتل آریان قرار دارد.

 


 مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش اسفند 94

تور کیش نوروز 95

تعداد بازدید از این مطلب: 209
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 9 اسفند 1394
نظرات

هتل پرنس استانبول

 هتل 4 ستاره پرنس استانبول که در لغت به مرد و یازنی می گویند که از نسل پادشاه می باشد پس اسم این هتل برازنده امکاناتی هست که در اختیار شما میهمانان گرامی تور استانبول گذاشته است.

 

امکانات هتل پرنس استانبول:

هتل پرنس استانبول دارای امکاناتی همچون رستوران و بار , سونا و جکوزی , سالن کنفرانس , صرافی, پارکینگ, لاندری , سالن بازی, اتاق بخار , میز بیلیارد , بوفه صبحانه می باشد و هر اتاق هتل پرنس استانبول دارای امکاناتی همچون تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار , حمام, سشوار, صندوق امانات, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس ۲۴ ساعته برای مسافران تور استانبول , گاو صندوق, یخچال می باشد که این هتل را به یک هتل ۴ ستاره تبدیل کرده است.یکی از دغدقه های اصلی  ما  در مسافرت فاصله هتل اقامتمان تا مناطق تفریحی و فرودگاه می باشد فاصله هتل پرنس تا فرودگاه ۱۸ کیلومتر می باشد که نسبت به دیگر هتل ها در نزدیکی فرودگاه واقع شده است.

هتل پرنس استانبول با مسجد ایاصوفیه ۵۰۰ متر و با میدان سلطان نیز ۶۰۰ متر فاصله دارد . هتل پرنس در نزدیکی یکی از خیابان های پر جنب جوش استانبول  میباشد که شما مسافران تور استانبول  می توانید در این خیابان انواع مارک ها و برندهای معروف را مشاهده کرد .اگر به دنبال این هستید که سفری به یاد ماندنی را در پشت سر بگذارید پس همانند شاهزاده ها به هتل پرنس بروید و از سفر و تعطیلات خود لذت ببرید .


هتل زوریخ استانبول

موقعیت مکانی هتل 4 ستاره زوریخ استانبول:

شما با ماندن در هتل زوریخ استانبول که از هتل های خوب استانبول است میتوانید تا مسجد شاهزاده و گرمابه عمومی به چند دقیقه ای بروید.این هتل نزدیک مسجد سلیمانیه و بازار “گرند بازار”است که باعث جذب مسافران تور استانبول میشود.

امکانات هتل زوریخ استانبول:

شما در این هتل که شامل ۱۲۶ اتاق همراه با کولر و ال سی دی و مینی بار با افکت های رایگان میتوانید احساس راحتی و در خانه بودن را بکنید.در اتاق و هتل شما نیز اینترنت وایرلس (وای فای) و ماهواره وجود دارد تا شما مسافران تور استانبول را سرگرم کند.حمام ها ،شاور های مخصوص و مو خشک کن نیز دارند.در اتاق شما نیز کافه/چایی ساز موجود است.

امکانات تفریحی هتل زوریخ استانبول:

شما میتوانید فول تایمتان را در این هتل بگذرانید (البته شوخی کردم) زیرا در این هتل امکانات فراوانی وجود دارد مغازه و فروشگاه ها و مجتمع تجاری هایی که در کنار هتل واقع شده است به کنار..ما میتوانیم از این ها استفاده کنیم ولی امکانات هتل شامل:سونا،لابی،پارک بچه ها،جکوزی،کافه شاپ،آژانس خدمات مسافرتی،رستوران،ماهواره،خدمات خانه داری،پارکینگ اختصاصی این هتل،اینترنت در لابی هتل،فضای سبزی که در هتل وجود دارد،اینترنت در واحد،گشت درون/برون شهری،نمازخانه،تاکسی،لباس خشک کن، سالن ورزشی،کافی نت،گیم نت،سرویس انتقال به فرودگاه رایگان،چایخانه سنتی،چایخانه در بام هتل،زمین تنیس و بیلیارد. علاوه بر اینکه یک رستوران در خود هتل وجود دارد در کنار هتل یک رستوران هست که مخصوص هتل است که شما مسافران عزیز تور استانبول میتوانید به انجا بروید و غذا یا نوشیدنی مورد علاقه خود را میل کنید و از ان لذت ببرید.

 جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور استانبول فروردین 95

تعداد بازدید از این مطلب: 166
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 9 اسفند 1394
نظرات

هتل آدم و حوا آنتالیا

هتل 5 ستاره آدم و حوا آنتالیا در سال 2006 ميلادي در منطقه بلك احداث شده است. این هتل100.000 متر مربع و در مجموع 469 اتاق و ویلا دارد. همه اتاق های هتل در متراژ 64 متر مربع ساخته شده است. فاصله هتل آدم و حوا آنتالیا تا مركز شهر آنتاليا45 كيلومتر و تا فرودگاه 35 كيلومتر است. طویل ترین استخر دنیا در این هتل ساخته شده است که باعث جذب مسافران تور آنتالیا میشود.

امکانات هتل آدم و حوا آنتالیا:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، پارک آبی، کافی نت، پرستار کودک، استخر سرپوشیده، استخر روباز، استخر کودکان، باشگاه ورزشی،سالن بدنسازی، تنیس، تنیس روی میز، فروشگاه، اسکواش، پارک کودکان، سینما، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام سنتی ترکی و بخار، آرایشگاه، والیبال ساحلی، بیلیارد، ایروبیک، مینی گلف، ساحل اختصاصی و... را میتوان نام برد.مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل آدم و حوا میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش آژانس مسافرتی تماس حاصل فرمایید.

 تور آنتالیا فروردین 95

تعداد بازدید از این مطلب: 180
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 9 اسفند 1394
نظرات

هتل داریوش کیش 

هتل 5 ستاره داریوش کیش که با الهام گرفتن از تخت جمشید بصورت سمبلی از افتخار و شكوه ایران باستان در دوران هخامنشیان ساخته شده‌است. از نظر موقعیت مکانی در سواحل شرقی خلیج همیشه فارس با معماری بی‌نظیر در زمینى به وسعت ۱۲۱۳۳۰ متر مربع از منحصر به فردترین هتل‌های جنوب کشور است و با فضایی مجلل و بسیار زیبا در خلیج فارس قرار دارد که مسافران تور کیش را به خود جذب میکند. 

امكانات هتل داريوش كیش :

سالن کنفرانس , اتاق بيليارد, کافى شاپ لابى,  روم سرويس 24 ساعته , لاندرى , مينى بار و صندوق امانات , امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها , گشت سياحتى جزيره , گشت بازارها , کافي نت , سالن بدنسازي , صبحانه بوفه + ترانسفر و... را نام برد .مسافران تور کیش با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوندو لحظات خوشی را در هتل داریوش سپری کنند.

 

 جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

 تور کیش بهار 95

 تور کیش فروردین 95

تعداد بازدید از این مطلب: 220
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 9 اسفند 1394
نظرات

هتل میراکل آنتالیا

هتل 5 ستاره میراکل آنتالیا از همه لحاظ مناسب می باشد .هتل میر اکل دارای برنامه های مناسب و همچنین کارکنان خوب و خوش رفتار میباشد که شما می توانید در این هتل لحظات خوبی را سپری کنید . هتل میراکل در یکی از بهترین نقاط انتالیا می باشد که شما مسافران تور آنتالیا می توانید در این شهر زیبا و دلنشین سفر خوبی را تجربه داشته باشید. نزدیک بودن و حدود تقریبی هتل تا مرکز شهر ۱۱ کیلومتر و تا فرودگاه ز ۱۴ کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل میراکل آنتالیا:

هتل میراکل آنتالیا که برای مسافران خود برنامه های تفریحی و سرگرمی از قبیل :موج سواری .کشتی . قایق رانی. اسکی روآب . تور کشتی وجت اسکی و همچنین این هتل که در نزدیکی ساحل زیبای لارا و ساحل شنی اختصاصی دارد که برای مسافرانتور آنتالیا خیلی مناسب می باشد.این هتل ۵ ستاره آنتالیا مجزا و شیک و مدرن تقریبا بیشتر اتاق رو به دریا دارد و همچنین اتاق های مخصوص معلولین هم دارد که بتوانند با امکانات خاص در اتاق ها راحت باشند و همچنین اتاق های خانوادگی و بزرگ برای کسانی که همراه با خانواده و دست جمعی قصد مسافرات به انتالیا دارند مناسب می باشد. برای دیدن تورهای آنتالیا با این هتل به صفحه مربوطه در سایت مراجعه کنید .

 

 اگر کودک همراه خود دارید و شما قصد خرید یا برنامه ای دیگه مانند مراسم های شب های ترک بروید در هتل میراکل آنتالیا برای این موضوع هم برنامه طراحی کرده اند که شما مسافران تور آنتالیا می توانید کودکانتان را تحویل پرستاران هتل دهید یا اینکه شب ها کودکانتان را در مراسم که برای کودکان جشن میگیرند در ساعت ۲۱ در این هتل ببرید. وجود اتاق ها و سوئیت های استاندارد این هتل که در تمامی اتاق ها اینترنت ,گاو صندوق ,صندلی ,سشوار, تلویزیون ,حمام و وان می باشد.استخر کودکان و فروشگاه، بار و همچنین خدمات غیررایگان هتل شامل : دکتر . ارایشگاه . ماساژ .بازیهای کامپیوتری می باشد.

 

 

 جهت رزرو و خرید تور آنتالیاو اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

 تور آنتالیا بهار 95

تور آنتالیا فروردین 95

تعداد بازدید از این مطلب: 180
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 9 اسفند 1394
نظرات

هتل آسیا مشهد

فاصله هتل 4 ستاره آسیا مشهد  از حرم ۵ دقيقه با ماشين و ۲۰ دقيقه پياده  مي باشد. این هتل چهار ستاره با گريد A با امکانات ویژه خود پذیرای زائران و گردشگران عزیز تور مشهد می باشد. رستوران هتل انواع غذاها را برای شما طبخ و سرو می نماید.

امکانات هتل آسیا مشهد:

شما می توانید در سالن بدنسازی به ورزش پرداخته و از بازی تنیس لذت ببرید. در صورت تمایل می توانید از خدمات ترانسفر فرودگاه استفاده نمایید. در مرکز سونا و استخر سرپوشید تجدید نیرو نمایید و شاد و سرزنده شوید. اتاق بازی های کامپیوتری آماده است تا شما مسافران تور مشهد سری به آن زده و از بازی های مود علاقه خود لذت ببرید. در گاوصندوق هتل می توانید اشیا قیمتی خود را نگه دارید. پاکیزگی هتل در حدی بسیار عالی قرار دارد و راحتی آن شما را بینهایت راضی نگه خواهد داشت. کارکنان مجرب هتل آماده ارائه خدمات به شما عزیزان تور مشهد می باشند. در هتل آسیا مشهد با چهار ستاره درخشانش روزهای خوب و خوشی را سپری خواهید نمود و از اقامت خود لذت خواهید برد.مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 


هتل سینور مشهد

هتل 4 ستاره سینور مشهد تازه تاسیس است و در سال ۹۳ راه اندازی شده است و دارای ۲۲ طبقه و مجموعا ۳۰۰ واحد مجزا که امکاناتی چون مراکز تجاری و اداری، چندین رستوران با چشم انداز بی نظیر، سالن آمفی تئاتر و همایش، کلوپ ورزشی، سونا و استخر در سه طبقه و کافی شاپ ۲۴ ساعته برای مسافران تور مشهد را به عنوان سرویس های خود در نظر گرفته است.فاصله هتل سینور گرچه به نزدیکی خیلی از هتل های دیگر نیست ولی ۱۰۰۰ متر آنقدر ها هم زیاد نیست و شما با چند دقیقه پیاده روی می توانید به حرم مشرف شوید.همچنین فاصله مناسب هتل سینور مشهد تا مراکزی همچون بازار رضا و یا فرودگاه و دیگر مکان های مهم مشهد دلیلی مناسب برای انتخاب این هتل می باشد. به زودی مجموعه ای آبی در این هتل راه اندازی خواهد شد. این هتل همچنین دارای روف گاردن و کافی شاپی شیک برای سرویس رسانی به مسافران تور مشهد می باشد.

امکانات هتل سینور مشهد:

 در طبقات ۱۶ و ۱۷ هتل سینور رستوران های آن قرار دارند که چشم اندازی بسیار فوق العاده از حرم مطهر به شما نمایش می دهند. اتاق های خود را می توانید با توجه به سلیقه خودتان رو به حرم و یا مشرف به شهر انتخاب کنید. همچنین کارکنان این هتل می توانند به عربی، انگلیسی، آلمانی و فرانسوی صحبت کنند.

فروشگاه و غرفه، پاركينگ، تراس، آسانسور، روزنامه، نمازخانه، فروشگاه صنايع دستي، تلويزيون در لابي، اتاق عقد، فروشگاه سوغاتي، آرايشگاه زنانه، صندوق امانات، لابي، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در راهرو، تاکسی سرویس، كافي شاپ، رستوران، رستوران فضاي باز، كافي شاپ ۲۴ ساعته برای زائران تور مشهد، سالن آمفي تئاتر، سالن تشريفات، سالن همايش، سالن كنفرانس، اتاق ميهماني و جلسات كاري، سالن بدنسازي، استخر، اسپا، سونا خشك، سونا بخار، جكوزي، استخر كودكان، ماساژ، امكانات ورزش هاي آبي، سالن بيليارد، استخر فضاي بسته، اتاق غير سيگاري ها، اتاق براي سيگاري ها، حمام تركي، اينترنت در لابي، اينترنت در اتاق، شبكه پخش فيلم داخلي، امكان شارژ وسايل الكترونيكي در لابي، تلويزيون LED و LCD در لابي از دیگر امکانات هتل سینور مشهد  هستند.

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور مشهد فروردین 95تور مشهد اردیبهشت 95

تعداد بازدید از این مطلب: 183
موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 9 اسفند 1394
نظرات

مرکز خرید مارک آنتالیا

مرکز خرید مارک آنتالیا که جدیدترین مرکز خرید در آنتالیامی باشد ، در سال 2013 افتتاح گردیده است .در محوطه ای به وسعت 51/000 مترمربع در مرکز شهر آنتالیا در ابتدای منطقه کنیالتی واقع شده است . در این مرکز خرید  155  مغازه و به علاوه تعدادی رستوران و  پارکینگ بزرگی با گنجایش 3000 ماشین قرار دارد . معماری این ساختمان مدرن است و  انواع مارک های معروف ترک و غیر ترک  در این مرکز خرید شعبه دارند .مرکز خرید مارک آنتالیا در مرکزشهر آنتالیا قرار دارد و دسترسی به این مرکز خرید برای مسافرینی که با تور آنتالیا نوروز 95 به این شهر سفر می کنند ، بسیار راحت است . تراموا نیز از کنار این مرکز خرید عبور میکند و اگر سوار تراموا میشوید میتوانید روبه روی این مرکز خرید پیاده شوید . مرکز خرید مارک آنتالیا دارای 10 سالن سینما و همچنین بزرگترین محوطه پارکینگ در آنتالیا می باشد .

مارک های معروفی  مانند مانگو ، کتون ، ماوی ، اپل ف ناین وست و ... در این مرکز خرید شعبه دارند . اگر برای خرید البسه به این مرکز خرید مراجعه کنید مطمئن باشید که دست خالی بر نخواهید گشت . برای هر بودجه و سلیقه ای می توانید اجناس مناسب پیدا کنید . برای خرید سوغاتی نیز میتوانید موارد مناسبی پیدا کنید .مسافران تور آنتالیا نوروز 95 با خرید در این مرکز خرید می توانند لحظات خوبی داشته باشند. 


مرکز خرید لاورا آنتالیا

 

لارا در مرکز شهر آنتالیا ( قلب ترکیه ) قرار دارد . زندگی ساکنین این منطقه و گردشگران تور آنتالیا نوروز 95در هم تنیده شده است . لارا دفتر مرکزی شرکت های مختلف گردشگری ست . 

مرکز خرید لاورا آنتالیا در سال ۲۰۰۴ افتتاح شد  . لارا دارای ۸۰ فروشگاه است و هر فروشگاه نمایندگی یکی از بهترین برندهای تجاری دنیا هستند  . این مرکز خرید دارای پارکینگ سرپوشیده با ظرفیت ۶۰۰ خودرو ست . ۲ سوپرمارکت بزرگ ، ۶ سالن سینما مجهز به بالاترین سیستم های ویدئویی و صوتی ، ۱۴ رستوران با غذاهای سنتی و بین المللی و … از دیگر امکانات این مرکز خرید  است  که آنرا به یکی از تفریحات برای مسافران تور آنتالیا نوروز 95 تبدیل نموده است .

 

در لارا علاوه بر خرید ، میتوانید ساعت ها خود و فرزندانتان را سرگرم کنید ، طعم غذاهای ترکی را بچشید ، در مراکز بازی سرگرم شوید ، بهترین لباس ها را بخرید ، از نمایندگی های معتبر لوازم آرایشی بهداشتی تهیه کنید و در آخر از کیفیت اجناسی که خریداری نموده اید ، اطمینان داشته باشید و هر چیز را که بخواهید در آنجا پیدا کنید .

 


مرکز خرید دیپو آنتالیا

مرکز خرید دیپو آنتالیا در قسمت شرق آنتالیا واقع شده است که فضایی شاد و دوستانه دارد  و برخی از مارک های معروف دنیا و همچنین مارک های  مطرح ترکیهکه به خوبی در سراسرترکیه شناخته شده اند در دیپو شعبه دارند.این مرکز خرید بزرگ شامل پانزده رستوران و هشتاد مغازه است و دارای پیست اسکی و پارک بازی و کارتینگ می باشد شاید نسبت به مراکز خرید دیگر آنتالیا ارزانتر باشد البته این مورد کمی سلیقه ای می باشد .

 در طبقه همکف این مرکز خرید نمایندگی مک دونالد و کینگ برگر وجود دارد . ۵ سالن سینما و آرایشگاه نیز در طبقه دوم این مرکز خرید وجود دارد این مرکز خرید به فرودگاه آنتالیا نزدیک است این مرکز خرید تعدادی شاتل آماده در مراکز مختلف شهر دارد که در ساعت های مشخص وظیفه رفت و برگشت مهمانان تور آنتالیا نوروز 95به صورت رایگان به دیپو را بر عهده دارند .با تور آنتالیا می توانید از خرید در دیپو آنتالیا  لذت ببرید.

 


مرکز خرید کالیسی آنتالیا

یکی از بهترین مراکز خرید Kaleici است، که نزدیک دیوارهای شهر مستقر است. با پیاده روی تا دیوار شهر شما شانس یافتن موارد زیادی برای خرید دارید. عطر غذاها و ادویه جات به همراه سر و صدای بازاریان شما را به گذشته ترکیه و این شهر تاریخی میبرد. علاقه مندان به این مرکز خرید می توانند با تور آنتالیا نوروز 95 همراه شوند .

 جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور آنتالیا اسفند 94

تعداد بازدید از این مطلب: 192
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 9 اسفند 1394
نظرات

هتل فانتاسیا کوش آداسی,ترکیه

هتل پنج ستاره فانتاسیا کوش آداسی یکی از بهترین هتل های کوش اداسی می باشد .این هتل در منطقه ای که توریست ها برای تفریح می روند واقع شده است.نمای بسیار زیبا این هتل مثال زدنی می باشد.این هتل ۵ ستاره دارای امکاناتی عالی و مجزا می باشد که اکثر مهمانان تور ترکیه فروردین 95 از رفتن به این هتل راضی می باشند.

امکانات هتل فانتاسیا کوش آداسی:

هتل فانتاسیا کوش آداسی اتاق های متنوعی دارد مانند: اتاقهای استاندارد ، سوئیت لوکس ، سوئیت های تازه ساخت ، سوئیت های خانوادگی ، سوئیت های بزرگ و برتر که اماکانات هر یک از اتاق ها خاص و خاص تر می باشد ,امکاناتی مانند:حمام و سشوار و حوله ، تلفن ، ماهواره / تلویزیون ، اینترنت ، مینی بار ، یخچال ، سیستم گرمایشی وبالکن کاملا مجهز و همچنین  چای ساز قهوه ساز , حوله پوشیدنی و اصلی ترین امکان اتاق نمای اتاق به غروب آفتاب که شما غروب آفتاب را از روی دریا و ساحل می توانید ببینید که این عمل هم آرامش و هم نکته عالی برای مهمانان تور ترکیه هتل فانتاسیا می باشد.

هتل فانتاسیا مدرسه غواصی دارد که شما مسافران تور ترکیه می توانید کلاس شنا و همچنین غواصی را در این هتل آموزش ببننید ,امکانات و ماساژ درمانی در هتل Fantasia Deluxe Hotel با اب گرم و سرد و حمام ترکی هم در این هتل برای مهمانان و توریست های تور ترکیه فروردین 95 در نظر گرفته اند که شما می توانید از این آب درمانی ها لذت ببرید.حتی یک زمین تنیس هم برای ورزش وجود دارد که به راحتی می توانید به این امکانات دسترسی داشته باشید.رستوران هتل ۵ ستاره فانتاسیا هم دارای غذاهای خوب و بین المللی می باشد که همراه با میل کردن غذا برای شما آهنگ ترکی می نوازند و می توایند از این فرصت هم استفاده کنید.پذیرش در این هتل ۲۴ ساعته می باشد که شما می توانید در هر زمان به این هتل بروید و اتاق یا سوئیت رزرو کنید ,لابی این هتل بسیار شیک می باشد که با امکانات زیبایی تزیین شده است که در لابی و اتاق ها دسترسی به اینترنت برای شما فراهم شده است.

امکانات دیگری چون خدمات به عروس ها و معلولین ها در این هتل وجود دارد که شما می توانید پرستار بچه، فکس و کپی و نزدیک بودن هتل فانتاسیا کوش آداسی به خانه حضرت مریم که با ماشین از این هتل حدود ۲۵ دقیقه می باشد.استخرهای منحصر به فرد هتل Fantasia Deluxe Hotel :استخر روباز , استخر سرپوشیده , استخر کودکان و ۴ رستوران ویژه در این هتل نشانه بالا بودن کیفیت در این هتل می باشد که شما مسافران تور ترکیه فروردین 95 می توانید برای سفر به کوش آداسی این هتل را انتخاب کنید.

 جهت رزرو و خرید تور ترکیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور ترکیه بهار 95

تور ترکیه فروردین 95

تور ترکیه اردیبهشت 95

تعداد بازدید از این مطلب: 276
موضوعات مرتبط: تورترکیه , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 9 اسفند 1394
نظرات

هتل ای سی گرین پالاس آنتالیا

هتل 5 ستاره ای سی گرین پالاس آنتالیا در منطقه Kundu که با انبوه درختان نخل زیبا احاطه شده و در کنار ساحل دلچسب دریای مدیترانه واقع شده است این هتل ۵ ستاره و لوکس از موقعیت بسیارخوب جغرافیایی برخوردار می باشد. مسافران تور آنتالیا نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند لحظات خوبی داشته باشند. 

 امکانات هتل ای سی گرین پالاس آنتالیا:

هتل ای سی گرین پالاس دارای اتاق های مجلل و سوئیت مخصوص تازه عروس می باشد. اتاق ها در اندازه های متفاوت و با رنگ هایی گرم و دلچسب طراحی و تزئین شده است . اتاق هایی بزرگ با نور مناسب ، پذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته برای مسافرانتور آنتالیا نوروز 95 ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، سیستم تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با ست کامل ، صندوق امانات ، ارائه خبرنامه ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان  و میز کار ، تنها بخشی از امکانات اتاق های هتل ای سی گرین پالاس می باشد. از دیگر امکانات هتل می توان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد. برای خوردن ناهار و شام سری به رستوران هتل ای سی گرین پالاس زده و از غذاهای بی نظیر و فوق العاده آن لذت ببرید.همچنین در بار موجود در هتل می توانید انواع نوشیدنی را امتحان کنید.

کارکنان این هتل ۵ ستاره شبانه روز آماده پذیرایی و ارائه خدمات به میهمانان محترم تور آنتالیا نوروز 95 می باشند تا رضایت خاطر عزیزان را در طول مدت اقامتشان جلب نماید. مهمانانتور آنتالیا نوروز 95 می توانند از امکاناتی نظیر ماساژ و حمام ترکی در مرکز آب گرم استفاده نمایند، کودکان نیز می توانند با سرسره بازی آبی، بازی و شرکت در باشگاه کودکان سرگرم شوند. تمام میهمانان تور آنتالیا نوروز 95 از ساحل و ورزشهای متعدد آبی آن لذت خواهند برد. تماشای نمایش در آمفی تئاتر به میهمانان توصیه می شود.از فعالیت های ورزشی هتل ای سی گرین پالاس می توان به تنیس ،مرکز بدنسازی ،بیلیارد ، پینگ پنگ ، کوه نوردی ، موج سواری ، کانو ، بولینگ ، اسکواش و مینی گلف اشاره کرد.هتل خدمات دیگری از جمله خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ،آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، کرایه ماشین ، فکس و کپی و مرکز تجارت به مهمانان و گردشگران تور آنتالیا نوروز 95 ارائه می دهد.


هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا

هتل ۵ ستاره  هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا در ساحل Konyaalti آنتالیا و در ۳۵۰ متری ایستگاه اتوبوس Akdeniz Blv واقع شده است.این هتل در نزدیکی جاذبه های دیدنی شهر از جمله دروازه و Kesik Minaret که تنها ۹ کیلومتر فاصله می باشد قرار گرفته است. هتل هرینگتون پارک در ۲ کیلومتری آکواریوم دیدنی آنتالیا واقع شده است.برای رفتن به فرودگاه بین المللی شهر تنها ۲۰ دقیقه باید رانندگی کرد که باعث جذب مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میشود.

امکانات هتل هرینگنتون پارک ریزورت آنتالیا:

اين هتل و مرکز تفریحی دارای ۳۳۴ اتاق ۱ تخته ،۲ تخته ، اتاق استاندارد، اتاق و امکانات برای معلولین و اتاقهای VIP می باشد.که همگی آن ها مجهز به اینترنت رایگان بیسیم، حمام ، سشوار، تلویزیون ال سی دی ، یخچال ، صندوق امانات ، تلفن،بالکن،مینی بار و روم سرویس۲۴ ساعته برای مسافران تور آنتالیا نوروز 95 می باشد. این هتل ۵ ستاره با میهمان نوازی خود پذیرای میهمانانتور آنتالیا نوروز 95  در محیطی مجلل و مدرن می باشد. امکانات رفاهی هتل هرینگتون پارک شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، شیرجه ، حمام ترکی ، استخر سر پوشیده می باشد.از دیگر امکانات هتل می توان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد.

در هتل هرینگتون پارک یک صرافی نیز وجود دارد که گردشگران و توریستان تور آنتالیا نوروز 95 به راحتی می توانند تبدیل ارز انجام دهند.همچنین اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود می باشد.اتومبيل کرايه نيز بنا به درخواست ميهمانانتور آنتالیا نوروز 95 ، در اختيار آنان قرار خواهد گرفت.هتل دارای کتابخانه برای علاقه مندان به مطالعه می باشد.از فعالیت های ورزشی هتل می توان به پينگ پنگ، پرتاب دارت اشاره کرد.

 
 
 

هتل رامادا پلازا آنتالیا

هتل 5 ستاره رامادا پلازا آنتالیا در سواحل شهر لارا بنا شده است.  این هتل در مجموع از 240 اتاق تشکیل شده است. هتل با مناطق تاریخی و مکان های توریستی شهر از جمله شهر باستانی کالئی تنها 700 متر فاصله دارد. موزه و آثار باستانی شهر آنتالیادر فاصله 800 متری هتل واقع شده است. فاصله فرودگاه تا هتل حدود 10 کیلومتر می باشد. مسافران تور آنتالیا نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند لحظات خوبی داشته باشند. 

_رامادا_پلازا_آنتالیا1.jpg

امکانات هتل رامادا پلازا آنتالیا:

هتل دارای امکاناتی از قبیل اینترنت رایگان،استخر آب گرم ،سالن ورزشی ،استخر سرپوشیده ،حمام ترکی ، ماساژ درمانی و اتاقهای رو به دریا و کوه است .اتاقهای هتل مجهز به تلویزیون با گیرنده ماهواره ،سیستم تهویه و بالکن اختصاصی می باشد.رستوران هتل انواع غذاهای خارجی و ترکی را ارائه میدهد که باعث جذب مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میشود. هتل تا فرودگاه ده کیلومتر و تا موزه ی باستانی هشتصد کیلومتر فاصله دارد میمانان میتوانند از پارکینگ اختصاصی نیز استفاده نمایند. 

_رامادا_پلازا_آنتالیا_2.jpg

_رامادا_پلازا_آنتالیا_5.jpg

_رامادا_پلازا_آنتالیا_3.jpg

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور آنتالیا اسفند 94

تعداد بازدید از این مطلب: 248
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 9 اسفند 1394
نظرات

هتل هری این مرتر استانبول

هتل ۵ ستاره هری این مرتر استانبول یک هتل زیبا و لوکس میباشد. این هتل 5 ستاره در نزدیکی فرودگاه استانبول ،کلیسای چوره و دیوار قسطنطنیه قرار گرفته است .مسافران تور استانبول نوروز 95 می توانند در این هتل اقامت خوشی داشته باشند.

-هری-این-مرتر1.jpg

امکانات هتل هری این مرتر استانبول:

آبگرم با سرویس کامل، استخر سرپوشیده ، باشگاه سلامت، دسترسی به اینترنت بی سیم و سیمی موجود در مناطق عمومی ، یک مرکز کسب و کار ۲۴ ساعته، ۲ رستوران ،کافی شاپ ، کافه ها ، خدمات دربان ، خدمات عروسی ، استخر کودکان، سونا، و کارکنان چند زبانه، شاتل فرودگاهی ، پارکینگ ، لابی با پذیرش ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته و... را میتوان نام برد.اتاق ها با طراحی رمانتیک میتوانند ماه عسل یا مسافرت شما را جذاب تر کنند. از دیگر امکانات هتل میتوان به تنیس روی میز، سونا، مرکز تناسب اندام، آبگرم و مرکز سلامتی، ماساژ، حمام، استخر سرپوشیده، صبحانه در اتاق، رستوران ، منو رژیم غذایی ویژه نیز اشاره کرد.مسافران تور استانبول نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-هری-این-مرتر4.jpg

-هری-این-مرتر6.jpg

-هری-این-مرتر5.jpg

-هری-این-مرتر2.jpg


هتل گرند حیات استانبول

هتل ۵ ستاره گرند حیات استانبول در مرکز شهر استانبول واقع و در نزدیکی میدان تقسیم قرار گرفته است.این هتل در نزدیکی ساحل قرار گرفته و همچنین در اطراف این هتل می‌توانید علاوه بر بار، رستوران و کلاب‌های شبانه‌ی فراوان و مراکز خرید استانبول، به حمل و نقل عمومی نیز دسترسی داشته باشید.ایستگاه مترو تقسیم تنها ۴۰۰ متر با هتل گراند حیات فاصله دارد و به فاصله ۵ کیلومتر از این هتل منطقه تاریخی سلطان احمد از جمله موزه و کاخ توپکاپی ، مسجد ایاصوفیه و مسجد آبی قرار گرفته است که از مهم ترین مکان های دیدنی استانبول به شمار می آیند و باعث جذب مسافران تور استانبول نوروز 95 میشود.

-گرند-حیات1.jpg

-گرند-حیات7.jpg

امکانات هتل گرند حیات استانبول:

هتل دارای ٣۶٠ اتاق (شامل ٢۴ سوئیت) می باشد. اتاق‌های هتل گرند حیات استانبول زیبا ، مدرن و دارای سیستم گرمایش و تهویه‌ی مطبوع مرکزی، حمام اختصاصی با سشوار، اینترنت، رادیو، خط تلفن مستقیم، تلویزیون ماهواره‌ای/کابلی، مینی‌بار/یخچال و گاوصندوق هستند. در این هتل که از بهترین هتل های استانبول است ، اکثر اتاق‌ها تخت‌خواب دونفره دارند.از امکانات دیگر این هتل ۵ ستاره می‌توان به لابی با پذیرش ٢۴ ساعته، اینترنت عمومی، صرافی، سلمانی و صندوق امانات اجاره‌ای اشاره کرد. مهمانان حتماً از غذاهای خوشمزه‌ی رستوران هتل با بخش ویژه‌ی غیرسیگاری، بار دنج با موزیک‌های خوب و نوشیدنی‌های متنوع لذت خواهند برد. کافه‌ی هتل هم بهترین فضاست برای لم‌دادن یا گپ‌زدن‌های دوستانه. شب‌ها از سرزندگی کلاب شبانه‌‌ی هتل و روزها از دوچرخه‌سواری در محوطه‌ی اطراف هتل لذت ببرید. هتل ۵ ستاره گرند حیات استانبول دارای یک استخر فضای باز و مرکز تناسب اندام کاملا مجهز می باشد. مرکز تناسب اندام و حمام آب گرم هتل حیات خستگی را از تن شما بیرون خواهد کرد . مسافران تور استانبول نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-گرند-حیات3.jpg

-گرند-حیات2.jpg

-گرند-حیات5.jpg

-گرند-حیات8.jpg


هتل کرآون پلازا هاربیه استانبول

هتل ۵ ستاره کرآون پلازا هاربیه استانبول (Crowne Plaza Istanbul Harbiye Hotel) با ارائه امکانات مناسب اقامتی از گردشگران تور استانبول نوروز 95 استقبال می کند . این هتل ، حدود ۳۵۰ متر با ایستگاه متروی عثمان بی و پیاده حدود ۱۵ دقیقه با میدان تقسیم فاصله دارد و مرکز نمایشگاه لطفی کردار و مرکز خرید جواهر همگی در فاصله ی کمی از این هتل واقع شده اند. این هتل در فاصله ی ۱۵ دقیقه ای با میدان تقسیم قرار دارد.

-کرون-پلازا-استانبول1.jpg

امکانات هتل کرآون پلازا هاربیه استانبول:

اتاق های هتلهمگی مساحتی بزرگ دارند و با دکوراسیون مدرنی تجهیز شده اند و به امکانات رفاهی نظیر سیستم تهویه هوا، اینترنت وای فای رایگان در واحد ها, تلویزیون صفحه تخت، ماهواره و پرده های ضد نور , تمام لوازم بهداشتی، کفش راحتی، حوله و سشوار در حمام مجهز هستند .امکانات تفریحی و ورزشی مناسبی نظیر استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی برای مهمانان تدارک دیده شده است و گیم نت هتل از علاقه مندان به بازی های کامپیوتری دعوت به عمل می آورد . مهمانان می توانند در فعالیت های زمین تنیس و زمین بیلیارد شرکت کنند و یا در سالن ورزشی مجهز هتل به تمیرینات ورزشی بپردازند . وقتی که شما در فضای سبز هتل به استراحت می پردازید پارک کودکان هتل مکانی مناسب برای تفریح و سرگرمی کودکان مسافران تور استانبول نوروز 95 است.صبحانه بصورت بوفه سرو می شود. رستوران هتل کرآون پلازا هاربیه استانبول انواع غذاهای با کیفیت را در وعده های غذایی مختلف سرو می کند و چایخانه سنتی و چایخانه در بام هتل بهترین مکان برای دورهمی های خانوادگی است . کافی شاپ هتل نوشیدنی هایی دلخواه و مطابق با سلیقه تان سرو می کند .

-کرون-پلازا3.jpg

-کرون-پلازا6.jpg

-کرون-پلازا2.jpg

-کرون-پلازا4.jpg

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور کیش نوروز 95

تور استانبول نوروز 95

تعداد بازدید از این مطلب: 213
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 9 اسفند 1394
نظرات

هتل جام جم کیش

هتل ۳ ستاره جام جم کیشدر مرکز  جزیره کیش واقع شده است. هتل جام جم با موقعیت مکانی مناسب و همچنین نزدیک به بازار زیتون، مروارید، ونوس، دانشگاه و اسکله تفریحی جزیره کیش می باشد. هتل جام جم با امکانات عالی جهت سفرهای کاری مناسب می باشد. فاصله هتل تا بازار مرجان جزیره کیش ۴٫۴کیلومتر می باشد که میهمانان تور کیش نوروز 95را به خود جذب میکند. هتل جام جم دارای ۵۱ باب اتاق دو تخته الی پنج تخته و سوئیت میباشد.

-جام-جم2.jpg

 امکانات هتل جام جم کیش:

رستوران، کافی شاپ، سالن کنفرانس، چایخانه سنتی، روم سرویس ۲۴ ساعته، لاندری، اینترنت وایرلس، سرویس بهداشتی فرنگی، سالن بیلیارد، ترانسفر استقبال فرودگاهی، ژنراتور برق اضطراری، دوربین مدار بسته، دستگاه آب شیرین کن، تاکسی سرویس، کانتر گردشگری جهت اماکن تفریحی جزیره کیش می باشد. مسافران تور کیش نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-جام-جم1.jpg

-جام-جم4.jpg


هتل آرا کیش

هتل 3 ستاره آرا كیش قبلا با نام هتل آرام بوده و در سال ۱۳۹۱ اقدام به بازسازی نمود که از هتل دو ستاره به سه ستاره معمولی ارتقاء پیدا کرد. فاصله این هتل ۳ ستاره تا فرودگاه کیش ۶٫۸ کیلومترمی باشد. همچنین هتل آرا، به خاطر نزدیکی به مراکز مهم خرید، مثل پردیس ۱ و ۲ و بازار مرکز تجاری کیش (که از اصلی ترین بازارهای جزیره زیبای كیش می باشند)، مورد توجه می باشد و آماده خدمت رسانی به مهمانان تور کیش نوروز 95 می باشد . 

-آرا-کیش1.jpg

-آرا-کیش6.jpg

امکانات هتل آرا کیش:

هتل آرادارای ۶۰ اتاق و در مجموع ۲۰۰ تخت می باشد. اتاق های این هتل، شامل دو تخته، سه تخته و چهار تخته می باشد. تمامی اتاق ها نیز مجهز به حمام ، سشوار، یخچال ، تلفن و روم سرویس۲۴ ساعته می باشد. مسافران تور کیش نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-آرا-کیش2.jpg

-آرا-کیش3.jpg

هتل آرا، جزء هتل های قدیمی و  ارزان قیمت جزیره كیش می باشد از طرفی دسترسی به دریا و اسكله نیز با ۱۰ دقیقه پیاده روی به آسانی  برای مسافران تور کیش نوروز 95 میسر می شود.

-آرا-کیش5.jpg

 


هتل سارا کیش

هتل سه ستاره سارا کیش در قلب مراکز تفریحی و تجاری کیش  ,هتلی با امکانات مناسب می باشد  با دسترسی آسان به مراکز خرید و بازارهای کیش نظیر پردیس یک و دو، بازار مرکز تجاری کیش ، پانیذ ، هایپرمارکت و نزدیکی به دریا ، اسکله ، اماکن تفریحی و گردشگری در کیش ، ادارات و بانک ها از مهمانان تور کیش نوروز 95 برای اقامت دعوت می کند . همچنین هتل سارا کیش ۱۰ دقیقه با ماشین تا فرودگاه کیش فاصله دارد .هتل سارا کیش در چهار طبقه و ۷۲ اتاق در سال ۱۳۸۸ تاسیس شده است و در جزیره کیش ، خیابان رودکی بعد از میدان پردیس واقع شده است . ۷۲ باب اتاق هتل سارا کیش شامل (۶ باب رویال سوئیت) (۱۱ باب سه تخت) (۳ باب سینگل) (۵۲ باب دوتخت) می باشد .

امکانات هتل سارا کیش:

خدمات هتل سارا کیششامل یخچال ، تلویزیون ، رستوران ساینا با ظرفیت ۱۲۰ نفر، فست فود با ظرفیت ۱۲۰ نفر، کافی شاپ با ظرفیت ۷۵ نفر ، چایخانه سنتی هتل سارا (چای , قلیان , آش و …) ، اینترنت ، سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی ، پارکینگ ، لابی ، سالن همایش هتل سارا کیش (کنفرانس) ظرفیت ۷۰ نفر ، ATM ، لاندرى ، نمازخانه (مردانه و زنانه) ، آسانسور ۲ دستگاه ، صندلى ماساژور، راهنماى گردشکری تور کیش نوروز 95هتل سارا کیش ( مستقر در لابی) ، سه باب غرفه و … می باشد .مسافران تور کیش نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند. در هتل سارا کیش صبحانه بوفه و ترانسفر (استقبال) فرودگاهى رایگان برای مسافران تور کیش نوروز 95 بوده و همچنین نفرات بالاى پنج سال سرویس اضافه کامل محاسبه میگردد.


هتل هلیا کیش

اگر به دنبال اوقاتی خوش و خاطره انگیز در نگین خلیج فارس هستید پیشنهاد ما برای اقامت در هتل هلیا چهار ستاره کیش را بپذیرید. مجموعه هتل هليا در زمينى به وسعت ۵٫۰۰۰ متر مربع با زيربناء ۴٫۰۰۰ متر مربع در سال ۱۳۸۲ کار خود را آغاز نمود . این هتل به دلیل نزدیکی به بازارها و مراكز خريد و در مركز جزيره زيباى كيش محل مناسبی برای لذت بردت از امکانات این جزیره برای مسافرانتور کیش نوروز 95 است.

امکانات هتل هلیا کیش:

تعداد اتاقهاى هتل هلیا کیش ۶۲ باب مى باشد که تعداد ۲۲۵ عدد تخت را در خود جاى مي دهد و ۸ سرويس بهداشتی اضافه را دارا مى باشد. رستوران زیبای هتل با وعده های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی آماده پذیرایی میهمانان عزیز تور کیش نوروز 95می باشد. فضای سرسبز و زیبای داخل هتل با آبنماهای زیبا و سرویس کافی شاپ، قلیان و چای آماده پذیرایی از میهمانان عزیز تور کیش نوروز 95است. میهمانان گرامی می توانند با استفاده از اتومبیل های مجهز و سرویسهای منظم با آرامش به فرودگاه رفت و آمد نمایند.همچنین ماشینهای مدل بالا دارای امکان اجاره در این هتل را دارند. پرسنل و کادر مجرب هتل هلیا کیش آماده پذیرایی و خدمت رسانی به میهمانان عزیز و گرانقدر تور کیش نوروز 95 می باشند.

جهت رزرو و خرید تورکیش  با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور کیش نوروز 95

تور استانبول نوروز 95

تعداد بازدید از این مطلب: 206
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 9 اسفند 1394
نظرات

هتل آرمیس ازمیر, ترکیه

هتل 4 ستاره آرمیس ازمیر ۱۵۰ متر تا نمایشگاه بین المللی شهر فاصله دارد ایستگاه قطار و ایستگاه مترو  Basmane در ۷۰۰ متری و همچنین فرودگاه Adnan Menderes در ۱۷ کیلومتری این هتل ۴ ستاره واقع شده است.از هتل تا میدان Eylul تنها ۵ دقیقه فاصله می باشد که باعث جذب مسافران تور ترکیه نوروز 95 میشود. 

 

 

 امکانات هتل آرمیس ترکیه:

هتل آرمیس دارای ۷۴ اتاق ، ۱ تخته، ۲ تخته  وسوئیت های خانوادگی است که با طراحی شیک و مدرن ، پذیرای میهمانان و گردشگران تور ترکیه نوروز 95می باشد،اتاق ها همگی در اندازه های مناسب و متنوع  از امکانات کامل ولوکس برخوردار می باشند. تمامی اتاق ها دارای حمام ، سیستم تهویه هوا، سشوار، تلویزیون ال سی دی ، یخچال ،اتاق ها و امکاناتی ویژه معلولین، صندوق امانات، تلفن،بالکن،مینی بار ،ارائه خبرنامه  و روم سرویس۲۴ ساعته برا ی مسافران تور ترکیه نوروز 95می باشد. میهمانان هتل آرمیس می توانند در این اتاق های مجهز و تمیز به دور از هر گونه مزاحمتی به استراحت بپردازند. پرسنل هتل آموزش های استاندارد بین المللی را جهت برآورده نمودن آرامش شما کسب نموده و همواره در حال ارزیابی می باشند. خدمات این هتل به صورت آل می باشد همچنین هتل آرمیسخدمات لوکس منحصر به فردی را ارائه می دهد  ودر رستوران  برای مسافران تور ترکیه نوروز 95صبحانه ، ناهار ، شام ، نوشیدنی و میان وعده  سرو می گردد.

 

از جمله خدماتی که هتل آرمیس ارائه می دهد می توان به  اتو کشی ، امکانات اتاق VIP ، امکانات جلسه و ضیافت ، ترانسفر فرودگاه ، خانه داری ، خشکشویی ، سرویس مستخدم ، صبحانه در اتاق ، صرافی ، فکس و کپی ، لباسشویی و کرایه اتومبیل اشاره کرد. این هتل با داشتن سیستم اینترنت وایرلس وای فای با کیفیت عالی و به صورت رایگان در خدمت میهمانان گرامی تور ترکیه نوروز 95می باشد.


هتل نک ازمیر, ترکیه

هتل 4 ستاره نک ازمیر در منطقه Konak و در ۱۷٫۵ کیلومتری فرودگاه Adnan Menderes واقع شده است همچنین ترمینال اتوبوس تنها در ۷ کیلومتری هتل واقع شده است که باعث جذب مسافران تور ترکیه نوروز 95 میشود.

  

امکانات هتل نک ازمیر:

هتل نک دارای ۵۴ اتاق ۱ تخته ،۲ تخته و سوئیت مخصوص تازه عروس می باشد. میهمانان تور ترکیه نوروز 95 می توانند در اتاق های مجهز به لوازم مدرن و راحت خود، به استراحت پرداخته و از طریق اینترنت بی سیم، به گشت و گذار در اینترنت مشغول شوند.اتاق های هتل نک دارای امکاناتی نظیر : پذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته برای مسافران تور ترکیه نوروز 95، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با ست کامل ، صندوق امانات ، میز کار ، گاو صندوق، یخچال می باشد. شيشه های دوجداره اتاق ها نيز از ورود هرگونه سر و صدا درهنگامی که شما چرت می زنيد، جلوگيری می کند.

هتل نک ازمیر انواع غذاهای ترکی و بین المللی را در رستوران داخل و محوطه هتل با خدمات منحصر به فرد ، مدرن وبه صورت ALL ( شامل : صبحانه، ناهار و شام) ارائه می دهد. در صورت درخواست مسافرينتور ترکیه نوروز 95، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.کارکنان این هتل  ۴ ستاره به زبان ترکی و عربی صحبت می کنند. کارکنان مهربان و با دقت هتل،به صورت شبانه روز آماده خدمت رسانی می باشند.

 جهت رزرو و خرید تور ترکیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور مشهد نوروز 95

تور ترکیه نوروز 95

تعداد بازدید از این مطلب: 258
موضوعات مرتبط: تورترکیه , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 9 اسفند 1394
نظرات

هتل منجی مشهد

هتل 3 ستاره منجی مشهد در فروردین ماه ۱۳۹۳ شروع به فعالیت نموده است و با گرید سه ستاره در ۸ طبقه و زیر بنای ۳۴۰۰ متر مربع در ضلع جنوبی بازار نبش شیخ طوسی و در جوار بارگاه رضوی واقع شده است. فاصله هتل تا حرم امام رضا، ۵ دقیقه می باشد.هتل منجی دارای ۴۲ اتاق ۱ تخته ،۲ تخته و استاندارد می باشد.مسافران تور مشهد نوروز 95با اقامت در این هتل میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

امکانات هتل منجی مشهد:

از امکانات این هتل ۳ ستاره می توان به آسانسور ، چایخانه سنتی ، کافی شاپ ، صندوق امانات ، نمازخانه ، سالن کنفرانس ، سالن اجتماعات ، تاکسی سرويس،  استخر ، سونا و جکوزی و بسیاری خدمات دیگر اشاره کرد.اتاق های هتل منجی به سبکی زیبا و با چیدمان عالی مبلمان ،تزئین و مجهز شده است. در تمامی اتاق ها اینترنت رایگان وجود دارد. رستوران هتل منجی با سرو انواع خوراک های محلی ، صرف صبحانه به صورت بوفه از مهمانان تور مشهد نوروز 95 پذیرایی می کنند.

هتل منجی دارای سالن ملاقات می باشد که بصورت اختصاصی و منحصر به فرد برای سمینارها و سازمان ها طراحی شده است و با محیطی مدرن و بسیار گسترده پذیرای جشن های عروسی  نیز می باشد. این سالن ها به طور کامل برای افراد حرفه ای که برای جلسات ، گردهمایی های کسب و کار خود برنامه ریزی کرده اند آماده ی ارائه خدمات می باشد ، همچنین مهمان های عزیز تور مشهد نوروز 95 که قصد برگزاری جشن عروسی و مهمانی های خاص را دارند می توانند از امکانات بی نظیر هتل منجی استفاده کنند.

 

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور مشهد نوروز 95

تور ترکیه نوروز 95

تعداد بازدید از این مطلب: 240
موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود