آمار مطالب

کل مطالب : 616
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 7
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 1034
بازدید سال : 3107
بازدید کلی : 120004

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان turekish و آدرس kishturr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 8 تير 1395
نظرات

هتل 5 ستاره لیماک آرکادیا آنتالیا در منطقه بلک بنا شده است. این هتل در مجموع 444 اتاق دارد. این هتل تور آنتالیا با فرودگاه آنتالیا 35 کیلومتر و با مرکز  شهر آنتالیا 40 کیلومتر فاصله دارد .هتل لیماک آرکادیا در اسکله موکی منطقه ساحلی، توریستی و زیبای بلک قرار دارد.

_لیماک_آرکادیا_آنتالیا_5.jpg

 

امکانات هتل لیماک آرکادیا آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، سرسره های آبی، مینی گلف، سه زمین تنیس، استخر روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، باشگاه ورزشی، ورزش های آبی، سرویس نگهداری از کودکان میهمانان تور آنتالیا ، زمین بازی، پینگ پنگ، والیبال ساحلی، زمین فوتبال، بیلیارد، تخت های حمام آفتاب، مینی کلاب، دارت، کانو، بولینگ، صرافی، کپی و فکس، تهویه، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، آسانسور، آرایشگاه، سینمای روباز، اسکواش، مرکز تجاری، فروشگاه، ترانسفر فرودگاه، اینترنت پر سرعت رایگان، سالن کنفرانسبوفه، بار، کافی شاپ و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_لیماک_آرکادیا_آنتالیا_2.jpg

_لیماک_آرکادیا_آنتالیا_4.jpg

_لیماک_آرکادیا_آنتالیا_3.jpg

_لیماک_آرکادیا_آنتالیا.jpg

 

 

هتل 5 ستاره دلفین دیوا پرمیر آنتالیا در سال ۲۰۰۴ در منطقه لارا احداث شده است. این هتل تور آنتالیا در مجموع ۳۹۰ اتاق دارد. هتل دلفین دیوا از 230 متر ساحل اختصاصی برخوردار است. این هتل در 15 کیلومتری Downtown  آنتالیا و 11 کیلومتری فرودگاه بین المللی واقع شده است.

 

_دلفین_دیوا_پرمیر_آنتالیا_4.jpg

امکانات هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، خدمات خانه داری، تهویه‌، آسانسور، صندوق امانات، آرایشگاه، فروشگاه، کافه، کلاب شبانه، سالن تئاتر، اتاق بازی، سالن کنفرانس، اینترنت، خدمات پزشکی، خشک‌شویی، سرو غذا در اتاق، پارکینگ، زمین بازی کودکان، تنیس، بسکتبال، بولینگ، اتاق بازی، کاریوکی،استخر روباز و سرپوشیده، ماساژ، سونا،  مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، تنیس، مرکز بدنسازی،بیلیارد، پینگ پنگ، بازی دارت، کانو، بولینگ، وان آب داغ و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

_دلفین_دیوا_پرمیر_آنتالیا_5.jpg

_دلفین_دیوا_پرمیر_آنتالیا_2.jpg

_دلفین_دیوا_پرمیر_آنتالیا.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تیر 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات مرداد 95

تعداد بازدید از این مطلب: 156
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 8 تير 1395
نظرات

مرکز خرید تراسیتی :

 

_خرید_2.jpg

این مرکز خرید در منطقه لارا آنتالیا قرار دارد و بیش از چهار سال است که در زمینه  پوشاک ترک و بهترین پوشاک مارک فعالیت دارد.همین موضوع این مرکز خرید را به  جاذبه های توریسیتی در تور آنتالیا تبدیل کرده است .این مرکز خرید با ۱۵۰ فروشگاه لوکس و ۳۰ رستوران مدرن  جزء بزرگترین مراکز خرید آنتالیا محسوب می شود.تمامی نمایندگی های مارک دنیا در این مرکز خرید شعبه هایی دارند.

_خرید_4.jpg

در طبقه هم کف این مرکز خرید رستوران ها و کافی شاپ هایی با شیک ترین دکوراسیون ها وجود دارد که شما گردشگرانتور آنتالیا میتوانید بهترین لحظات خود را در آنجا بگذرانید.

تراسیتی فقط یک مرکز خرید نیست بلکه بزرگترین سینمای آنتالیا در آنجا قراردارد.شما با مراجعه به طبقهA9  در این مرکز خرید میتوانید از این سینما دیدن کنید

 

_خرید.jpg

 

 

مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا یکی از بهترین مراکز خرید این شهر می باشد . گردشگران تور آنتالیا می توانند علاوه بر خرید از دیگر امکانات این مرکز نیز استفاده کنند . از امکانات این مرکز خرید می توان به : سالن نمایش فیلم ، زمین بازی برای کودکان ، زمین بولینگ ، کافی شاپ ، رستوران و ... اشاره کرد .غذاهای رستوران های مرکز خرید اوزدیلک از بهترین غذاهای ترکی می باشد و همچنین در این رستوران ها غذاهای بین المللی نیز سرو می شود . مراکز خرید اوزدیلک از مراکز خرید زنجیره ای می باشد . ارائه خدمات خوب به مشتریان و کیفیت خوب اجناس باعث شده تا خریداران از این مرکز راضی خرید کنند.

_خرید_اوزدیلک_آنتالیا_2.jpg

_خرید_اوزدیلک_آنتالیا.jpg

 

مرکز خرید میگروس آنتالیا :

_خرید_میگروس_آنتالیا.jpg

مرکز خرید میگروس یکی از مراکز خرید بین المللی سوئیسی می باشد . این مجموعه بی نظیر دارای 470 قرفه می باشد و انواع مختلفی از برندها و محصولات مختلف در تنوع های گوناگون را می توان در این مرکز پیدا نمود . این مجموعه دارای امکانات خاصی شامل انواع رستوران و کافی شاپ ، مراکز فرهنگی و ورزشی متعدد ، مراکز تفریحی  و ... می باشدl .علاقه مندان به این مرکز خرید می توانند با تور آنتالیا همراه شوند .

 

_خرید_میگروس_آنتالیا_3.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا شهریور 95

 

تعداد بازدید از این مطلب: 178
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 8 تير 1395
نظرات

مسجد کنگره دار Yivli Minareli :

_کنگره_دار_2.jpg

ييولي ميناره لي توسط سلطان علاء الدين كي قباد سلطان سلجوقي در قرن سیزدهم در مركز شهر آنتالیابنا نهاده شد. اين مسجد با مناره هاي زيبايش امروز به يك سمبل در شهر آنتاليا تبديل شده است. مدرسه كاراتاي - مدرسه علوم ديني در منطقه داخل قلعه كاله ايچي قرار دارد. اين مدرسه از همان ابتداء در زمينه حكاكي بر روي سنگ در زمره بهترين مدارس در دوران سلجوقيان به شمار مي آمده است . از ديگر مناطق ديدني در تور آنتالیا مي توان به دو مسجد كه در زمان عثمانيان سا خته شده نيز اشاره كرد. يكي از آنها مسجد مراد پاشا است كه در قرن شانزدهم ساخته شد و ديگري مسجد Tekeli - تكلي محمد پاشا كه در قرن هجدهم بنا شده است ميباشد. اين مساجد از لحاظ كاشيكاري در نوع خود يك شاهكار هنري محسوب مي گردند. در كنار بندرگاه شهر مسجد باشكوه ديگري بنام اسكله – Iskele قرار دارد كه مربوط به اواخر قرن نوزدهم است. اين مسجد از سنگهاي بريده شده با چهارستون تشكيل شده كه در بالاي چشمه اي طبيعي بنا شده است. برج هيديرليك- Hidirlik كه احتمالاً در قرن دوم به عنوان مقري براي استفاده از فانوس دريايي مورد استفاده قرار مي گرفته است از جمله نقاط ديگر ديدني شهر تور آنتالیا است.

_کنگره_دار.jpg

 

 

مقبره آهی یوسف آنتالیا : 

 

 

40702_557.jpg

 

از دیدنی های آنتالیا ، مقبره آهی یوسف است که واقع در محله سلجوق کوچه مرمرلی آنتالیا می باشد و در سال ۱۲۴۹ با نام آهی یوسف بنا شده است. از سنگ ساخته شده و مسجدی کوچک به شکل مربع می باشد. در قسمت جنوب مسجد و در میان دیوار های قلعه مقبره آهی یوسف قرار دارد که مورد احترام مردمآنتالیا می باشد . اگر به مکان های تاریخی علاقه مند می باشید حتما از این مقبره در تور آنتالیا دیدن فرمایید.

 

مسجد محمد پاشا آنتالیا :

مسجد محمد پاشا مربوط به دوره عثمانی می باشد و یکی از مهمترین مساجد آن زمان به شمار می رود . این مسجد در منطقه کالکاپیسی آنتالیا و در قرن 18 ساخته شد. نمای این مسجد به صورت یک گنبد اصلی بزرگ است که سه گنبد دیگر اطراف آن قرار گرفته است و داخل آن را با آیه های قرآنی مزین گردیده شده است. بسیاری از گردشگران تور آنتالیا دیدن این مسجد در برنامه سفرشان قرار دارد.

 

_محمد_پاشا.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تیر 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات مرداد 95

تعداد بازدید از این مطلب: 157
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 8 تير 1395
نظرات

سافاری کیش

سافاری کیش

مجموعه ورزشی، تفریحی و توریستی پارس سافاری کیش با هدف توسعه گردشگری طبيعی و ایجاد فضایی  شاد و سالم برای همه گروه های سنی به ويژه جوانان و مسافران تور کیش ايجاد شده است . 
سافاری كيش نخستین  برگزار کننده تورهای سافاری صحرا در ایران می باشد و با تلاش مهندسین و صنعتگران ایرانی مهندسی بنا شده است . سافاري (Safari) در لغت به معناي بازديد کردن و سياحت اکتشافي در آفريقا ميباشد و به برنامه تور گردشي گفته ميشود که در آن گردشگران در تور توسط انواع خودروها و يا چهار پايان و با طي مسيري مشخص از مکانهاي ديدني و جذاب بازديد کرده و از آن لذت مي برند .
يکي از معروفترين انواع تور سافاري ، تور صحرا است که شرايط اقليمی و  مسير حرکت آن مكانهای بياباني و صحرائي ميباشد . در اين تورها از خودروهاي دو ديفرانسيل و چهار محور نظير لندرور ، تويوتا لندکروز و... حتي شتر نيز استفاده می شود . 
شرايط اقليمي مورد نياز يک تور صحرا طبيعت گرم و خشک بياباني و نيمه بياباني است. جزیره زيباي کیش با توجه به دارا بودن شرایط آب و هوایی و موقعیت مناسب برای پذیرش گردشگران تور کیش يكي از مكانهاي بالقوه براي تور سافاري است .

سافاری کیش

سافاری کیش

سافاری کیش

سافاری کیش

 

کارتینگ کیش

کارتینگ کیش

كارتينگ ورزش مفرح و هيجان انگيز و پايه ورزش اتومبيل رانى حرفه اى است . يكى از بزرگ ترين پيست هاى خاورميانه و نخستين پيست كارتينگ در ايران پيست كارتينگ كيش با طول 800 متر می باشد. در این مجموعه موتورهاى چهار چرخ ATV و ماشين هاى كنترل از راه دور هم وجود دارد. برای سرگرمی در تور کیش می توانید این تفریح هیجان انگیز را انتخاب نمایید.

آدرس مجموعه کارتینگ کیش : ميدان اميركبير ، خيابان انديشه ، روبروى هتل دريا 

کارتینگ کیش

کارتینگ کیش

 

قایق های کف شیشه ای کیش

قایق های کف شیشه ای کیش در اسکله تفريحي در جزیره کیش مستقر هستند و با استفاده از نورافکن امکان گشت دريايي شبانه را نيز برای گردشگران تور کیش فراهم نموده اند. آب هاي اطراف جزيره کيش محل زندگي انواع موجودات دريايي نظير مرجان ها، ماهاي تزئيني و خوراکي، توتياها، خرچنگ ها، ستاره دريايي و ... است و  قايق های کف شيشه ای تماشاي اين زيبايي ها را امکان پذير نموده اند. اين قايق ها مسافتى را طى مى كنند تا به منطقه اى كه ماهى و مرجان زيادتر است برسند ، طى عبور از نواحى مختلف ساحل شما گردشگران تور کیش مى توانيد مرجان ها و ساير موجودات دريايى كف دريا را ببينيد. 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 95

تور کیش تیر 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95

تور کیش ویژه تعطیلات مرداد 95

تعداد بازدید از این مطلب: 151
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 8 تير 1395
نظرات

هتل ایران کیش

_ایران_کیش_1.jpg

هتل بین المللی ایران کیش در شمار هتل های 5 ستاره این جزیره قرار دارد و در تیرماه  1393 با 700 متر مربع زیربنا در مقابل پارک شهر کیش افتتاح شد. هتل ایران از دریا 20 دقیقه فاصله دارد. این هتل شامل 7 طبقه، 130 اتاق و 310 تخت خواب می باشد. معماری و طراحی هتل ایران بسار زیبا و منحصر به فرد می باشد به گونه ای که توجه بسیاری از گردشگران تور کیش را به خود جلب می نماید این هتل در دو برج مجزا طراحی شده که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و این خصوصیت این هتل را از دیگر هتل های کیش متمایز می کند. ساخت این هتل هزینه ای بیشتر از 55 میلیارد تومان را در بر داشته است. طراحی هتل ایران کیش به گونه است که اتاق هایی که در ضلع شمالی هتل قرار گرفته اند مشرف به دریا و اتاق هایی که در ضلع جنوبی هتل قرار گرفته اند رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند. در تمامی طبقات و اتاق های این هتل بین المللی اینترنت رایگان برای مسافران تور کیش وجود دارد و تنها هتلی در جزیره است که دارای نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) می باشد. 

امکانات هتل ایران کیش:

سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی، سالن همایش،رستوران اصلی و رستوران روباز، صندوق امانات اختصاصی،اینترنت رایگان در لابی و در تمام اتاق ها، لاندری۲۴ساعته، پارکینگ سرپوشیده، کافی شاپ، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری، ماهواره و... . این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای شما میهمانان تور کیش به ارمغان می آورد.

_ایران_کیش_2.jpg

_ایران_کیش_3.jpg

_ایران_کیش_4.jpg

_ایران_کیش_5.jpg

_ایران_کیش_6.jpg

 

هتل سورینت مريم كيش

هتل مریم کیش در شمار هتل های 5 ستاره کیش قرار دارد و در اسفند سال 1390 به عنوان یکی از هتل های سورینت معرفی شد. این هتل در اردیبهشت سال 1391 در دست بازسازی قرار گرفت و در تاریخ 12/8/1392 به بهره برداری رسید. هتل مریم در میدان امیر کبیر که یکی از میادین اصلی و مرکزی کیش میباشد بنا شده است. این هتل دارای 4 طبقه می باشد که از 56 اتاق و سوئیت تشکیل شده است. معماری این بنا به سبک معماری اروپایی می باشد. این هتل در نزدیکی ساحل دریا و اسکله، مراکز خرید(بازار پردیس 1و2 ، بازارهای مروارید، هایپر مارکت، مرکز تجاری و...)، تالار شهر قرار دارد. این هتل دارای 2 رستوران ( رستوران شبنم و رستوران بام مریم ) و کافی شاپ می باشد. میهمانان تور کیش می توانند برای صرف صبحانه از رستوران بام مریم هتل لذت ببرند. تجهیزات این هتل هوشمند( وسایل الکترونیکی از جمله روشنایی، سرمایش و گرمایش، تهویه و...) می باشد و همزمان با ورود مسافران تور کیش فعال می شود. از خدمات ویژه این هتل می توان به سرویس تلویزیون اینترنتی IPTV اشاره نمود.

امکانات هتل سورینت مریم کیش :

تلويزيون ماهواره اى دى وى دى  ، اينترنت وايرلس ، کافى نت ، مينى بار ، خشكشویی ، صندوق ، تهويه مطبوع ، برق اختصاصى ، سيستم اطفا حريق ، سونای خشك ، سونای بخار  ، جكوزى ، سالن بدنسازى ، سالن بيليارد و ... برای میهمانان تور کیش می باشد

 

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 95

تور کیش تیر 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95

تور کیش ویژه تعطیلات مرداد 95

تعداد بازدید از این مطلب: 137
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 8 تير 1395
نظرات

هتل باب الشمس دبی

هتل باب الشمس دبی

هتل باب الشمس دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و یکی از هتل های شیک و لوکس دبی محسوب می شود. این هتل در بیابان های دبی ایجاد شده و با فضای آرامش بخش خود چشم انداز زیبایی از بیابان های دبی را به گردشگران تور دبی ارائه می دهد. طراحی هتل باب الشمش به سبک قلعه های سنتی عربی می باشد و حیاط آن به سبک روستاهای عربی طراحی شده است. این هتل 4 رستوران دارد که با انواع غذاهای سنتی و بین المللی خوشمزه آماده پذیرایی از مسافران تور دبی می باشد. هتل باب الشمس از 113 اتاق تشکیل شده است که به صورتی خاص و زیبا طراحی شده اند. مسافران تور دبی می توانند با اتومبیل جیپ، شتر یا اسب به گردش در بیابان های اطراف این هتل بپردازنند و از سکوت و آرامش بیابان لذت ببرند. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی و مرکز دبی 45 دقیقه می باشد.

امکانات هتل باب الشمس دبی :

باغ، تراس، استخر سرباز، پینگ پونگ، دوچرخه سواری، اسب سواری، مینی گلف، باشگاه، اسپا، ماساژ، اجاره دوچرخه، زمین بازی، باشگاه کودکان، تفریحات بعدازظهر، رستوران، بار، فروشگاه، سالن زیبایی، فکس، کپی، لاندری، اتوکشی، خشکشویی، عابر بانک، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، ترانسفر فرودگاهی، وای فای و ...

هتل باب الشمس دبی 

هتل باب الشمس دبی

هتل باب الشمس دبی

هتل باب الشمس دبی

 

هتل دی اچ دبی

_دی_اچ_دبی_1.jpg

هتل دی اچ دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در خیابان معروف شیخ زاید، در چند قدمی مرکز تجارت جهانی دبی واقع شده است. این هتل دارای 236 اتاق است که طراحی اتاق ها به صورت بسیار شیک و زیبا می باشد و تمامی آن ها پنجره های قدی بزرگ و چشم انداز زیبایی از شهر دبی دارند و مجهز به تلویزیون، مینی بار، حمام لوکس، سشوار و ... می باشند. هتل دارای 6 رستوران است که در آن ها انواع غذاهای متنوع و لذیذ با کیفیت بالا برای میهمانان تور دبی سرو می شود. فاصله این هتل تا دبی مال 10 دقیقه رانندگی، تا مال امارات 15 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 9/7 کیلومتر می باشد. این هتل با ارائه امکاناتی بی نظیر سفری خوش و خاطره انگیز را برای میهمانان تور دبی به ارمغان می آورد.

 آدرس هتل دی اچ دبی : One Sheikh Zayed Road, Dubai 125511, United Arab Emirates

امکانات هتل دی اچ دبی

استخر سر باز، سونا، باشگاه، روم سرویس، بار، رستوران، کرایه انومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتنل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی، خدمات بلیت، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی برای میهمانان تور دبی ، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق های پاک، اتاق خانوادگی، وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان.

_دی_اچ_دبی_2.jpg

_دی_اچ_دبی_3.jpg

_دی_اچ_دبی_4.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور دبی تابستان 95

تور دبی تیر 95

تور دبی مرداد 95

تور دبی شهریور 95

تور دبی ویژه تعطیلات تابستان 95

تور دبی ویژه تعطیلات تیر 95

تور دبی ویژه تعطیلات مرداد 95

تعداد بازدید از این مطلب: 161
موضوعات مرتبط: توردبی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 8 تير 1395
نظرات

هتل ابجار گرند دبی

 

هتل ابجار گرند دبی - Abjar Grand - در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در منطقه دیره شهر دبی واقع شده است. این هتل در فاصله 3 کیلومتری ابوهیل و در منطقه هور العنض قرار دارد. هتل ابجار گرند که قبلا RAMADA CONTINENTAL نام داشته است تا ایستگاه مترو ابو هیل 400 متر فاصله دارد. این هتل از موقعیت مکانی مناسب هم برای مقاصد تفریحی و هم برای مقاصد تجاری مسافران تور دبی برخوردار می باشد.

هتل ابجار گرند دبی در مجموع دارای 192 اتاق می باشد. تمامی اتاق های این هتل مجهز به تهویه , تلویزیون , چای ساز ,مینی بار , صندوق امانات , تلفن , حمام اختصاصی , سشوار و اینترنت می باشند. میهمانان تور دبی می توانند با اقامت در این هتل از بوفه صبحانه و غذاهای لذیذ رستوران این هتل لذت ببرند.

فاصله هتل ابجار گرند تا مرکز خرید سیتی سنتر دیره 5 کیلومتر و تا مرکز خرید دبی مال , مرکز تجارت جهانی و برج خلیفه 10 کیلومتر می باشد، همچنین هتل ابجار گرند تا مرکز شهر دبی 17 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی دبی 7 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل ابجار گرند دبی :

استخر بر روی بام هتل , سونا , اتاق بخار , باشگاه بدنسازی و ... . این هتل همچنین فضا و امکانات خاصی برای برگزاری نشست های تجاری میهمانان تور دبی را دارا می باشد. 

 

هتل جواهر گاردن دبی

هتل جواهر گاردن دبی

هتل جواهر گاردن دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در سال 2004 در منطقه دیره در 8 طبقه بنا گردید. از امتیازات این هتل در بین گردشگران تور دبی می توان به نزدیکی آن به مراکز تجاری اشاره نمود . همچنین این هتل در کنار فرودگاه بین المللی دبی قرار دارد. این هتل از 108 اتاق تشکیل شده است که تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، تلفن، ماهواره، تلویزیون، رادیو، یخچال، حمام، سشوار، اینترنت پر سرعت رایگان، سرویس تهیه نوشیدنی های گرم و ... می باشد. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش را برای میهمانان تور دبی به ارمغان می آورد.

امکانات هتل جواهر گاردن دبی :

استخر روباز، استخر سرپوشیده، سسونا و جکوزی، سالن ورزشی، انبار بار و چمدان ،صندوق امانات، پارکینگ اختصاصی رایگان ،آسانسور ، رستوران، کافی شاپ ، ترانسفر فرودگاهی، سرویس رفت وآمد به مراکز خرید رایگان، پذیرش شبانه روزی مسافران تور دبی ،  اینترنت پر سرعت رایگان در همه جای هتل و ...

هتل جواهر گاردن دبی

 

هتل جواهر گاردن دبی

 

 

مطالب مرتبط :

 

تور دبی تابستان 95

 

تور دبی تیر 95

 

تور دبی مرداد 95

 

تور دبی شهریور 95

 

تور دبی ویژه تعطیلات تابستان 95

 

تور دبی ویژه تعطیلات تیر 95

 

تور دبی ویژه تعطیلات مرداد 95

 

تعداد بازدید از این مطلب: 179
موضوعات مرتبط: توردبی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 8 تير 1395
نظرات

هتل گرند ازتانیک استانبول

هتل گرند ازتانیک استانبول

هتل گرند ازتانیک استانبول در شمار هتل های 4 ستاره استانبول قرار دارد و در منطقه تکسیم استانبول واقع شده است این هتل دارای 193 اتاق می باشد که کلیه اتاق ها دارای امکاناتی نظیر اینترنت رایگان، تلویزیون، ماهواره، سیستم تهویه، مینی بار، چای|قهوه ساز و ... می باشند. همه اتاق ها با رنگ های گرم  طراحی و با مبلمان چوبی دکوربندی شده اند. رستوران این هتل انواع غذاهای مخصوص و بین المللی را به میهمانان تور استانبول ارائه می دهد. این هتل تا کاخ دلمه باغچه 1 کیلومتر فاصله دارد و هتل برای گردشگران تور استانبول می تواند تورهای گردشی در نظر بگیرد. 

آدرس هتل گرند ازتانیک استانبول  : Topcu Cad. No:9 Talimhane Taksim , Beyoglu, 34437 Istanbul, Turkey

امکانات هتل گرند ازتانیک استانبول :

سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، استخر سر پوشیده، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل بنا به درخواست میهمانان تور استانبول ، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، اتاق وی آی پی، سوییت ماه عسل، آسانسور، سیستم ایمنی، وای فای رایگان و ... 

هتل گرند ازتانیک استانبول

هتل گرند ازتانیک استانبول

هتل گرند ازتانیک استانبول

هتل گرند ازتانیک استانبول

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول مرداد 95

تور استانبول شهریور 95

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 189
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 8 تير 1395
نظرات
 

هتل جام جم کیش

هتل جام جم کیش

هتل جام جم کیش جزء هتل های سه ستاره کیش محسوب می شود و در مرکز جزیره واقع شده است. هتل جام جم کیش از موقعیت مکانی مناسبی برخوردار است و به بازار زیتون، مروارید، ونوس، دانشگاه و اسکله تفریحی نزدیک می باشد از این رو مورد علاقه گردشگران تور کیش می باشد. هتل جام جم با امکانات عالی جهت سفرهای کاری نیز مناسب است. هتل جام جم از 51 اتاق و سوئیت تشکیل شده است که تمامی آن ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع (اسپیلیت)، خط تلفن شهری، یخچال به همراه مینى بار کامل، تلویزیون LCD، سیستم ماهواره ای و شبکه های خبری می باشد. فاصله این هتل تا فرودگاه تنها 10 دقیقه رانندگی با ماشین می باشد.

از امکانات هتل جام جم کیش می توان به رستوران، کافی شاپ، سالن کنفرانس، چایخانه سنتی، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور کیش ، لاندری، اینترنت وایرلس، سرویس بهداشتی فرنگی، سالن بیلیارد، ترانسفر استقبال فرودگاهی، ژنراتور برق اضطراری، دوربین مدار بسته، دستگاه آب شیرین کن، تاکسی سرویس، کانتر گردشگری جهت اماکن تفریحی جزیره کیش و ... برای آسایش و راحتی مسافران تور کیش اشاره نمود.

هتل جام جم کیش

هتل جام جم کیش

 

 

هتل پارس نیک کیش

هتل پارس نیک کیش

هتل پارس نیک کیش جزء هتل های 3 کیش محسوب می شود و در محیطی آرام واقع شده است که مناسب برای اقامت و استراحت گردشگران تور کیش می باشد . در نزدیکی این هتل بازار مروارید قرار دارد و تا حدودی نیز بازارهای دیگر و دریا به این هتل نزدیک می باشد. همچنین فاصله این هتل تا فرودگاه 15 دقیقه با ماشین است.

آدرس هتل پارس نیک کیش : جزيره كيش، ميدان امير كبير، هتل پارس نیک

امکانات هتل پارس نیک کیش :

لابی، رستوران مجهز به انواع غذاهای ایرانی مخصوص مسافران تور کیش ، كافی شاپ،  یخچال ، تلویزیون مجهز به ماهواره، سرویس فرنگی ، پاركینگ ، حمل و نقل، روم سرویس، مینی بار، لاندری، صندوق امانات در داخل رسپشن، سيستم خنك كننده

 هتل پارس نیک کیش

هتل پارس نیک کیش

 

 مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 95 

تور کیش تیر 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95

تور کیش ویژه تعطیلات مرداد 95

تعداد بازدید از این مطلب: 155
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 8 تير 1395
نظرات

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش از جمله هتل های 4 ستاره کیش محسوب می شود و به نوبه ی خود یکی از هتل های بسیار شیک و لوکس کیش می باشد. این هتل در سال 81 در فضایی بالغ بر پانزده هزار متر مربع  رو به روی دانشگاه جزیره کیش ساخته شده است و دارای 54  اتاق و 140 تخت می باشد ، از امتیازات هتل صدف کیش که بسیار مورد توجه گردشگران تور کیش قرار دارد می توان به نزدیکی آن به مراکز خرید و بازارهای بزرگ جزیره اشاره نمود . هتل صدف در بین هتل های کیش یکی از هتل های پر طرفدار و با کیفیت می باشد.

 آدرس هتل : جزیره کیش، میدان امیر کبیر

از امکانات هتل صدف کیش می توان به لابی با فضایی دلپذیر ، کافی شاپ ، رستوران  ، سالن کنفرانس ،  کافی نت و ... برای آسایش و راحتی میهمانان تور کیش اشاره کرد.

 

هتل فلامینگو کیش

_فلامینگو_1.jpg

 

هتل 4 ستاره فلامینگو کیش در قلب جزیره کیش در ضلع غربی بلوار دریا و فضای سبز روح انگیز به همراه آبنماها ،آلاچیق های زیبا و چشم انداز به آبهای خلیج فارس واقع گردیده است.طراحیساختمانی این هتل تور کیشبه صورت اتاق های ویلایی در فاز 1و2 و ساختاری متفاوت در فاز جدید انجام گردیده که مشتمل بر 202 اتاق و سوئیت می باشد.

 

 مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 95 

تور کیش تیر 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95

تور کیش ویژه تعطیلات مرداد 95

 

تعداد بازدید از این مطلب: 161
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 8 تير 1395
نظرات

هتل سوییس استانبول

یکی از شیک ترین و زیبا ترین هتل های 5 ستاره استانبول هتل سوییس است که در مرکز شهر در نزدیکی تنگه بسفراستانبول قرار گرفته است. هتل سوییس استانبول دارای ۴۹۷ اتاق شیک و مدرن و سوئیت هایی زیبا که همی مجهز به اینترنت و با امکانات عالی در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. این هتل برای مسافران تور استانبول امکانات تفریحی و سرگرمی مانند  سالن ماساژ ، استخر روباز, استخر سرپوشیده, سالن ورزش, سونا، جکوزی، حمام بخار، سولاریوم، حمام ترکی و... فراهم کرده تا مسافران اوقات فراغت خود را در آنجا سپری کنند. هتل سوییس استانبول دارای رستوران های عالی می باشد از جمله رستوران های این هتل رستوران ژاپنی مایاک, رستوران گاجا و رستوران سوییس گوارمت که با انواع غذاهای خوب و خوشمزه و نوشیدنی های عالی و انواع کیک ها و دسر ها مخصوص مسافران تور استانبول می باشد. رستوران اوسیس که در کنار استخر هتل قرار دارد و مسافران تور استانبول بعد از آب تنی می توانند برای سرو غذا به آنجا بروند. این هتل بهترین امکانات را در اختیار مسافران تور استانبول قرار می دهد.

 

امکانات هتل سوییس استانبول:

سرویس ۲۴ ساعته اتاق و پذیرش ، آرایشگاه، گل فروشی، خشکشویی، مرکز تجاری ، کرایه ماشین و سرویس لیموزین ، اتاق جلسه و ضیافت ، صرافی، بوتیک های متعدد، خدمات کفش و واکس، فکس و کپی ، خدمات تهیه بلیط ، امکانات اتاق های VIP ، اتاقهای پاک و بدون سیگار, 5 رستوران, کافی شاپ, سالن ماساژ ، استخر روباز, استخر سرپوشیده برای مسافران تور استانبول, سالن ورزش, سونا، جکوزی، حمام بخار، سولاریوم، حمام ترکی، انواع مختلف SPA, بوتیک, اینترنت و ... که مخصوص مسافران تور استانبول می باشد.

 

هتل ریکسوس تکسیم استانبول

یکی از شیک ترین و مجلل ترین هتل های استانبول هتل 5 ستاره ریکسوس تکسیم است که در در منطقه تقسیم استانبول قرار گرفته است. هتل ریکسوس تکسیم استانبول دارای ۱۱۶ اتاق شیک،۲۱ سوئیت و ۲ پنت هاوس مجلل و دارای امکاناتی مانند سشوار, اینترنت, مینی بار و تراسی با چشم اندازی فوق العاده عالی در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. رستوران فانوس هتل دارای انواع غذاهای مختلف و کافی شاپی با انواع دسر ها و نوشیدنی ها مخصوص مسافران تور استانبول می باشد. امکانات رفاهی و سر گرمی این هتل می توان گفت ماساژ، استخرسر پوشیده , مرکز آب درمانی (اسپا) , سونا , جکوزی, حمام ترکی و سنتی, سالن بدنسازی و ... که برای لذت هر چه بیشتر مسافران تور استانبول می باشد. هتل ریکسوس تکسیماستانبول از نظر موقعیت مکانی بسیار نزدیک به فرهنگی آتاتورک, فرودگاه آتاتورک و  ۴۱ کیلومتر تا فرودگاه فاصله دارد و بسیار مناسب مسافران تور استانبول می باشد.

 

امکانات هتل ریکسوس تکسیم استانبول:

پذیرش شبانه روزی , رستوران , ترانسفر فرودگاهی , پارکینگ , صرافی , سالن زیبایی , خشکشویی و صندوق امانات, انواع ماساژ مخصوص مسافران تور استانبول ، استخرسر پوشیده , مرکز آب درمانی (اسپا) , سونا , جکوزی, سالن بدنسازی,  حمام ترکی و سنتی, کافی شاپ و ... که برای مسافران تور استانبول می باشد. 

 

هتل سلطان هان استانبول

از زیبا ترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره استانبول هتل سلطان هان است که در مجاورت مسجد آبی بوده و به بازار بزرگ خطوط تراموا استانبول بسیار نزدیک است. هتل سلطان هان استانبول دارای 40 اتاق زیبا و مدرن و با شیشه های دو جداره و با امکانات عالی و مجهز نظیر ماهواره , اینترنت در واحد , صندوق امانات اختصاصي و ... در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. این هتل برای مسافران تور استانبول استخر, سونا و جکوزی, سالن ورزشي, گیم نت,  تنیس, بیلیارد و .... فراهم کرده است تا مسافران لحظات خوبی را سپری کنند. مسافران تور استانبول می توانند کودکان خود را در پارک بازی که هتل مخصوص کودکان ساخته جهت بازی کردن بگذارند تا کودکان ساعات خوشی را سپری کنند. رستوران هتل سلطان هان استانبول دارای انواع غذاهای متنوع و خوشمزه و کافی شاپی با انواع دسر ها و نوشیدنی ها و همچنین چایخانه سنتی در بام این هتل برای مسافرانتور استانبول می باشد. ترانسفر رايگان یکی از ویژگی های خوب این هتل می باشد.

 

امکانات هتل سلطان هان استانبول:

آژانس خدمات مسافرتی، خدمات خانه داری، پارکینگ اختصاصی، پارکینگ سرپوشیده، نمازخانه، تاکسی سرویس، لاندری ، كافي نت ، فروشگاه, غرفه, ترانسفر رايگان فرودگاه, استخر برای مسافران تور استانبول, سونا و جکوزی, سالن ورزشي, گیم نت,  تنیس, بیلیارد, چایخانه سنتی, کافی شاپ, رستوران, پارک بازی کودکان و ... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. 

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول تابستان 95 

تور های استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95   

تور استانبول تیر 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تیر 95

 تور استانبول مرداد 95

تور استانبول تعطیلات مرداد 95 

تور استانبول تعطیلات شهریور 95 

تور استانبول شهریور 95 

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 170
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 8 تير 1395
نظرات

هتل کالیفرنیا استانبول

از هتل های خوب و مناسب استانبول هتل 3 ستاره کالیفرنیا است که از نظر موقعیت مکانی بسیار مناسب است. هتل کالیفرنیا استانبول در نزدیکی مکان های دیدنی و تاریخی شهر از جمله مسجد سلطان احمد و موزه باستان شناسی, بازار بزرگ  استانبول و  بسیار به فرودگاه و راه آهن نزدیک می باشد. این هتل دارای 20 اتاق و سوئیت های خانوادگی که هر کدام مجهز و تمیز در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. این هتل تراسی برای آفتاب گرفتن مسافران تور استانبول جهت ریلکس کردن فراهم کرده و همچنین صرافی در اختیار آنها گذاشته است. هتل کالیفرنیا استانبول برای مسافران تور استانبول بهترین امکانات را فراهم کرده است. 

 

امکانات هتل کالیفرنیا استانبول: 

اتو کشی ، پذیرش و ترخیص خصوصی ، ترانسفر فرودگاه مخصوص مسافران تور استانبول ، خانه داری ، خشکشویی ، ارائه خبرنامه ،سرویس مستخدم ، فکس و کپی و کرایه اتومبیل و ... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

 

هتل سیرین گلد استانبول

یکی از هتل های 3 ستاره خوب استانبول هتل سیرین گل است که در منطقه کوم کاپی استانبول قرار گرفته است. هتل سیرین گلد استانبول دارای اتاق های خوب و تمیز با امکاناتی مناسب در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. اتاق ها دارای مینی بار رایگان مخصوص مسافران تور استانبول می باشد. رستوران و درینکینگ بار این هتل به صورت ۲۴ ساعت آماده پذیرایی از مسافران است. فاصله هتل سیرین گلد استانبول تا  مسجد بلو ۱٫۴ کیلومتر, تا حاجی سوفیا ۱٫۷ کیلومتر, تا مکان توپ کاپی ۲ کیلومتر می باشد. در تمامی مکان های این هتل اینترنت وجود دارد و به صورت رایگان در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. هتل سیرین گلد استانبول برای مسافران تور استانبول سفر خوشی را آرزو می کند.

 

امکانات هتل سیرین گلد استانبول:

سرویس شاتل(شارژی)،اجاره ماشین برای مسافران تور استانبول، اجاره دوچرخه، ایرپورت شاتل(شارژی), اجازه ورود حیوان به هتل و اتاقتان, پارکینگ شخصی, اینترنت وای فای, رستوران, درینکینگ بار 24 ساعته, رستوران با انواع غذاهای دریایی و .... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

 

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول تابستان 95 

تور های استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95   

تور استانبول تیر 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تیر 95

 تور استانبول مرداد 95

تور استانبول تعطیلات مرداد 95 

تور استانبول تعطیلات شهریور 95 

تور استانبول شهریور 95 

تعداد بازدید از این مطلب: 159
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 8 تير 1395
نظرات

هتل نیروانا لاگوون آنتالیا

یکی از شیک ترین و زیبا ترین هتل های ساحلی آنتالیا هتل 5 ستاره نیروانا لاگوون است که در محاصره کوه توروس و دریای مدیترانه کمر آنتالیا قرار گرفته است. هتل نیروانا لاگوون آنتالیا دارای اتاق هایی بسیار زیبا و مناسب با امکانات عالی شامل مینی بار, سشوار، وسایل آرایشی, اینترنت و بالکنی رو به دریای بسیار زیبا در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. پارک آبی مشهور این هتل بسیار بزرگ و هیجان انگیز می باشد و دارای  سرسره های مهیج و رنگارنگ که در اختیار مسافران تور آنتالیا است. از دیگر امکانات تفریحی هتل نیروانا لاگوون آنتالیا می توان گفت سرویس آبگرم و ماساژ، امکانات ورزشی و بدنسازی, تنیس, زمین بازی, غواصی, حمام بخار فنلاندی, استخر در فضای باز و بسته و ... می باشد و مسافران تور آنتالیا می توانند از آنجا لذت ببرند. رستوران های این هتل هم روباز در کنار استخر و هم بسته می باشد. مسافران تور آنتالیا می توانند از بوفه و رستوران کنار ساحل دریا استفاده کنند و لحظات خوبی را سپری کنند. مسافران تور آنتالیا با انتخاب این هتل می توانند لحظات خوبی را سپری کنند.

امکانات هتل نیروانا لاگوون آنتالیا:

تهویه مطبوع، خشکشویی، خدمات اتو و لباس شویی، شاتل فرودگاهی, سرویس آبگرم و ماساژ، امکانات ورزشی و بدنسازی, تنیس برای مسافران تور آنتالیا, زمین بازی, غواصی, حمام بخار فنلاندی, استخر در فضای باز و بسته, اینترنت و ... که در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد.

 

هتل رویال وینگس آنتالیا

یکی از مجلل ترین و لوکس ترین هتل های آنتالیا هتل 5 ستاره رویال وینگز است که در نزدیکی ساحل لارا آنتالیا قرار گرفته است.هتل رویال وینگز آنتالیا دارای اتاق های شیک و مدرن و با تجهیزات کامل و بالکنی با چشم انداز فوق العاده در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. از ویژگی های خوب هتل رویال وینگز آنتالیا ترانسفر فرودگاهی, نزدیک به مرکز شهر آنتالیا و کرایه اتومبیل مخصوص مسافران تور آنتالیا می باشد. رستوران این هتل از انواع غذاهای ایتالیایی و بین المللی با انواع دسرها برای مسافرانتور آنتالیا می باشد. امکانات تفریحی و سرگرمی هتل رویال وینگز آنتالیا پینگ پنگ، تنیس، بولینگ، پرتاب دارت, ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرباز (فصلی), استخر سرپوشیده (فصلی) و از همه مهم تر کتابخانه ای با انواع کتاب های برای علاقه مندان به مطالعه می باشد و مسافران تور آنتالیا در این هتل می توانند ساعات خوشی را بگذرانند. یکی دیگر از ویژگی های خوب این هتل ساحل اختصاصی آن است که این هتل را از بقیه هتل های دیگر متمایز می کند. مسافرانتور آنتالیا با انتخاب این هتل سفر خوب و خوشی را تجربه کنند.

 

امکانات هتل رویال وینگز آنتالیا:

پینگ پنگ، تنیس، بولینگ، پرتاب دارت شرکت کنند. اتومبیل کرایه، کتابخانه, ماساژ برای مسافران تور آنتالیا ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرباز (فصلی) ، ساحل اختصاصی ، استخر سرپوشیده (فصلی) و امکانات ورزشهای آبی, رستوران با انواع غذاهای ایتالیایی و بین المللی, بار, رانسفر فرودگاهی و ... که در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. 

 

 

هتل سیام الگانس آنتالیا

یکی از بهترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره آنتالیا هتل سیام الگانس است که در ساحل دیدنی مدیترانه آنتالیا می باشد.هتل سیام الگانس آنتالیا دارای ۳۲۲ اتاق،اتاق های خانوادگی و سوئیت مجلل می باشد که در اندازه های متفاوت طراحی شده و دارای دکوراسیون و وسایل و امکاناتی عالی و همچنین اتاقی مخصوص معلولین در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. این هتل دارای خدمات 24 ساعته و خدمات خانه داری می باشد. کافی شاپ هتل سیام الگانس آنتالیا دارای نوشیدنی های متنوع و انواع دسر ها و 9 رستوران با انواع غذاهای لذیذ و خوب مخصوص مسافران تور آنتالیا می باشد. از امکانات تفریحی این هتل سرسره های آبی ، زمین گلف ، زمین تنیس ، استخر روباز و سرپوشیده ، سونا و جکوزی ، ماساژ و اسپا ، حمام ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، سولاریوم ، بیلیارد ، تخت های حمام آفتاب ، سالن اسکواش ، میز پینگ پنگ می باشد تا مسافران تور آنتالیااوقات خوبی را سپری کنند.

امکانات هتل سیام الگانس آنتالیا:

سرسره های آبی ، زمین گلف ، زمین تنیس ، استخر روباز و سرپوشیده ، سونا و جکوزی ، ماساژ و اسپا مخصوص مسافران تور آنتالیا، حمام ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، سولاریوم ، بیلیارد ، تخت های حمام آفتاب ، سالن اسکواش ، میز پینگ پنگ ، اجرای موسیقی زنده سالن بدنسازی و ورزش های آبی, اینترنت, خدمات خانه داری و ... که در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا تابستان95  

تور های آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95  

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تیر 95 

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا تعطیلات مرداد 95

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا تعطیلات شهریور 95

تعداد بازدید از این مطلب: 162
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 8 تير 1395
نظرات

هتل لاس پالماس ارمنستان

از هتل های خوب و تمیز ارمنستان هتل 3 ستاره لاس پالماس است که از موقعیت مکانی خوبی بر خوردار است. هتل لاس پالماس ارمنستان دارای اتاق و سوئبت های ییلاقی بسیار تمیز و مناسب است که سر تا سر اتاقها را درختان نخل و گیاهان سر سبز پوشش داده و منظره زیبایی را درست کرده است. اتاق های این هتل از امکانات خوبی برخودار که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل برای مسافران تور ارمنستان استخر رو باز با فضایی دل نشین و وان آب گرم که با محیط فضا سازگار است فراهم کرده تا مسافران لذت ببرند. بازار تا هتل ۱۵ کیلومتر, پارک قهوه معروف کلمبیا ۲۵ کیلومتر و به فرودگاه نزدیک می باشد. بار این هتل بسیار مناسب و دارای انواع نوشیدنی ها مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. هتل لاس پالماسارمنستان آماده پذیرایی از مسافران تور ارمنستان می باشد.

امکانات هتل لاس پالماس ارمنستان:

رستوران، بار، استخر روباز، باغ، اتاق ماساژ مخصوص مسافران تور ارمنستان، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان و … که برای مسافران تور ارمنستان می باشد. 

 

هتل آرگ ارمنستان

یکی از مناسب ترین هتل های ارمنستان هتل 3 ستاره آرگ است که دارای اتاق هایی تمیز و مناسب با امکاناتی نظیر سيستم تهويه مطبوع, تلویزیون, مینی بار, سشوار و ... در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل دارای باغی است بسیار زیبا که مسافران تور ارمنستان برای سرو غذا می توانند به آنجا بروند. از امکانات تفریحی و گردشی هتل آرگ ارمنستان خدمات ماساژ درمانی, بیلیارد, صرافی و ... می باشو و مسافران تور ارمنستان می توانند زمان خوبی را در آنجا سپری کنند. رستوران این هتل بسیار خوب با انواع غذاهای مختلف و دسرها می باشد. هتل آرگ ارمنستان 24 ساعته در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

امکانات هتل آرگ ارمنستان:

خدمات ماساژ, اینترنت, بیلیارد, باغ, رستوران, مینی بار, خدمات 24 ساعته, خدمات خانه داری, صرافی و .... که برای مسافرانتور ارمنستان می باشد.

 

هتل گرین پالاس ایروان ارمنستان

از بهترین و مناسب ترین هتل های 3 ستاره ارمنستان هتل گرین پالاس ایروان ارمنستان است که در مرکز 5 کیلومتری سیتی سنتر ایروان ارمنستان قرار گرفته است. هتل گرین پالاس ایروان ارمنستان دارای 15 اتاق تمیز و مناسب و با امکاناتی مناسب در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل دارای استخری سر پوشیده و تمیز است که مسافران تور ارمنستان از ساعت 6 بعد از ظهر می توانند به آنجا بروند و اوقات خوشی را سپری کنند. هتل گرین پالاس ایروان ارمنستان دارای باغی زیبا و سر سبز که در آن آلاچیق هایی موجود است که مسافران تور ارمنستان می توانند به سرو صبحانه به آنجا بروند. هتل دارای ترانسفر فرودگاهی رایگان می باشد و در نزدیکی باغ وحش,  ایستگاه اصلی راه آهن و فرودگاه می باشد.

امکانات هتل گرین پالاس ایروان ارمنستان:

باغ، تراس، استخر، سونا، ماساژ، حمام ترکی برای مسافران تور ارمنستان، رستوران، روم سرویس، ترانسفر فرودگاه(رایگان)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری روزانه، سوییت ماه عسل، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. 

 

مطالب مرتبط:

 

تور ارمنستان تابستان 95

تور های ارمنستان ویژه تعطیلات تابستان 95  

تور ارمنستان تیر 95 

 تور ارمنستان ویژه تعطیلات تیر 95 

تور ارمنستان مرداد 95

تور ارمنستان تعطیلات مرداد 95

تور ارمنستان شهریور 95

تور ارمنستان تعطیلات شهریور 95

 

تعداد بازدید از این مطلب: 153
موضوعات مرتبط: تورارمنستان , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 8 تير 1395
نظرات

هتل نایری ایروان ارمنستان

یکی از هتل های خوب و مناسب ارمنستان هتل 4 ستاره نایری ایروان ارمنستان است که در منطقه نوررک ماراش ایروانارمنستان قرار گرفته است. هتل نایری ایروان ارمنستان دارای 120 اتاق زیبا و مدرن می باشد همراه با امکاناتی نظیر سشوار, ماهواره, مینی بار و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل امکاناتی مانند سونا و استخر برای تفریح مسافران تور ارمنستان فراهم کرده تا آنها در تایم استراحت به انجا بروند. هتل نایری ایروان ارمنستان 4 دقیقه تا مرکز پزشکی نورک ماراش, 6 دقیقه باغ وحش و 5 دقیقه رانندگی تا مرکز شهر ایروان ارمنستان فاصله دارد. از ویزگی های خوب این هتل ترانسفر فرودگاهی می باشد که در اختیار مسافران تور ارمنستان است.

امکانات هتل نایری ایروان ارمنستان:

سونا, استخر, رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، عابر بانک، لاندری، اتوکشی برای مسافران تور ارمنستان، مرکز بیزنس، آسانسور، سیستم تهویه، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان, خدمان خانه داری و ... که برای مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان

بهترین و زیبا ترین هتل ارمنستان هتل 4 ستاره نورک رزیدنس ایروان ارمنستان است که خیابان مولدواکان ایروان ارمنستان قرار گرفته است. هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان دارای 36 اتاق زیبا و تمیز با امکانات عالی و بالکنی بسیار زیبا و چشم اندازی فوق العاده در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. در لابی این هتل انواع نوشیدنی ها، ککتل و اسنک های خوشمزه موجود می باشد. این هتل دارای رستورانی با انواع غذاهای بین المللی، ایرانی و ارمنی مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان تا فرودگاه ایروان 20 دقیقه رانندگی، تا ایستگاه راه آهن ایروان 15 دقیقه رانندگی و تا ایستگاه اتوبوس 50 متر فاصله دارد. از امکانات آبی و تفریحی هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان می توان گفت استخر سر باز، باغ، سونا، سولاریوم، باشگاه، اسپا، ماساژ، بیلیارد و... برای مسافران تور ارمنستان می باشد.

امکانات هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان:

استخر سر باز، باغ، سونا، سولاریوم برای مسافران تور ارمنستان، باشگاه، اسپا، ماساژ، بیلیارد، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، لاندری، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روم سرویس، آسانسور، کرایه اتومبیل، سیستم تهویه، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستانمی باشد. 

 

هتل پاریس ایروان ارمنستان

از بهترین و شیک ترین هتل های 4 ستاره ارمنستان هتل پاریس ایروان ارمنستان است که در خیابان امیریان،در داون تون ایروان ارمنستان می باشد. هتل پاریس ایروان ارمنستان دارای 65 اتاق که هر کدام بسیار تمیزو شیک با امکاناتی عالی نظیر سیستم تهویه و مینی بار، کتری برقی و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل بسیار به رستوران ها، موزه ها، گالری ها و مراکز خرید می باشد و مسافران تور ارمنستان می توانند با کمی پیاده روی به آنجا بروند و دیدن نمایند. رستوران هتل پاریس ایروان ارمنستان دارای انواع غذاهای مختلف و متنوع همراه با دسر های خوشمزه مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. 

امکانات هتل پاریس ایروان ارمنستان:

2 اتاق کنفرانس، تراس برای مسافران تور ارمنستان، بار، پذیرش 24 ساعته، باشگاه، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، رستوران، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، فکس، کپی، سالن زیبایی، مرکز بیزنس، وای فای رایگان و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

 

مطالب مرتبط:

 

تور ارمنستان تابستان 95

تور های ارمنستان ویژه تعطیلات تابستان 95  

تور ارمنستان تیر 95 

 تور ارمنستان ویژه تعطیلات تیر 95 

تور ارمنستان مرداد 95

تور ارمنستان تعطیلات مرداد 95

تور ارمنستان شهریور 95

تور ارمنستان تعطیلات شهریور 95

 

تعداد بازدید از این مطلب: 157
موضوعات مرتبط: تورارمنستان , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 8 تير 1395
نظرات

هتل ارکید دبی

یکی از هتل های خوب و تمیز دبی هتل 3 ستاره هتل ارکید است که در منطقه دیره و خیابان الرقه دبی قرار گرفته است. هتل ارکید دبی دارای  84 اتاق زیبا و تمیز و با امکاناتی خوب  حمام مجهز ، سشوار ، سیستم برودتی مناسب ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره ، مینی بار ، امکانات برای تهیه نوشیدنی های گرم و ... که در اختیار مسافران تور دبی می باشد. از امکانات رفاهی این هتل می توان گفت سرویس رفت و برگشت رایگان به پارک ساحلی الممزر ، فرودگاه ، میدان ناصر و برخی از مراکز خرید که در اختیار مسافران تور دبی می باشد. هتل ارکید دبی برای مسافران تور دبی امکانات تفریحی شامل کلوپ شبانه عربی همراه با دی - جی, سونا ، جکوزی ، استخر روباز ، یک سالن بدنسازی مجهز و ... می باشد. هتل ارکید دبی به مترو بسیار نزدیک است و مسافران تور دبی با انتخاب این هتل می توانند به همه جا بروند.

 

امکانات هتل ارکید دبی:

کلوپ شبانه عربی همراه با دی - جی, اینترنت, سونا ، جکوزی ، استخر روباز مخصوص  مسافران تور دبی ، یک سالن بدنسازی مجهز ، پذیرش شبانه روزی ، صندوق امانات ، ترانسفر فرودگاهی رایگان ، صرافی ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات کپی و فکس ، خدمات گردشگری ، کرایه اتومبیل ، خدمات خانه داری و پذیرش, تحویل سریع, رستوران, بار و ... که برای مسافران تور دبی می باشد.

مطالب مرتبط:

تور دبی تابستان 95 

تور دبی مرداد 95 

تور دبی شهریور 95 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 153
موضوعات مرتبط: توردبی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 8 تير 1395
نظرات

هتل آواری دبی

یکی از شیک ترین و زیبا ترین هتل های 4 ستاره دبی هتل آواری است که درنزدیکی میدان ساعت و خیابان شلوغ الرقه دبی قرار گرفته است. هتل آواری دبی دارای 178 اتاق شیک و مدرن و با امکانات عالی نظیر  سشوار ،اینترنت پر سرعت رایگان, سیستم برودتی و سرمایشی عالی ، تلویزیون ال سی دی ماهواره ای, مینی بار و ... که در اختیار مسافران تور دبی می باشد. این هتل دارای 3 رستوران شیک با انواع غذاهای خوب یک رستوران سلف سرویس و 2 رستوران با منوی انتخابی بوده که انواع خوراک های محلی و غذاهای بین المللی را برای مسافران تور دبی سرو می گردد. از امکانات تفریحی و سرگرمی هتل آواری دبی سونا و جکوزی ، استخر روباز در بام هتل همراه با صندلی های مخصوص حمام آفتاب ، ماساژ , سالن بدنسازی و .... مخصوص مسافرانتور دبی می باشد. فرودگاه بین المللی دبی, ایستگاه مترو , مراکز تجاری و توریستی شهر در نزدیکی این هتل می باشد. از ویژگی های خوب این هتل سرویس رفت و برگشت رایگان به پارک ساحلی الممزر ، فرودگاه و تعدادی از مراکز خرید مهم دبی می باشد و در اختیار مسافران تور دبی است. 

امکانات هتل آواری دبی:

سونا و جکوزی ، استخر روباز در بام هتل همراه با صندلی های مخصوص حمام آفتاب ، ماساژ و سالن بدنسازی برای  مسافرانتور دبی, ترانسفر فرودگاهی رایگان ، سرویس نگه داری از کودک ، صندوق امانات ، لاندری ، پذیرش 24 ساعته ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات تور و تهیه بلیط ، 3 رستوران, کافی شاپ, بار, مرکز تجاری و . . . که برای مسافران تور دبی می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور دبی تابستان 95 

تور دبی مرداد 95 

تور دبی شهریور 95 

تعداد بازدید از این مطلب: 164
موضوعات مرتبط: توردبی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 8 تير 1395
نظرات

هتل شایگان کیش

یکی از شیک ترین و بهترین هتل های 5 ستاره جزیره زیبای کیش هتل شایگان است که در نزدیکی مراکز خرید پانيذ و مرکز تجاري پرديس کیش قرار گرفته است. هتل شایگان کیش دارای ۱۰۰ اتاق بسیار مجلل و متفاوت از بقیه و با امکانات عالی نظیر جکوزی, اینترنت, سشوار و اکثرا نمایی روبه آبهاي نيلگون خليج فارس که در اختیار مسافران تور کیش می باشد. از امکانات تفریحی این هتل می توان گفت  استخر سرپوشيده با درجه‌ی آب کنترل شده، جکوزی، سونای بخار، سونای خشک، بدن سازی، بوفه، ماساژ، ناجی و مربی، حوضچه‌ی آب سرد، استخر کودکان ، بيليارد و اسنوکر با سالن دارای ۱۲ ميز بيليارد و اسنوکر لوکس ، زمين تنيس و ... که مسافران تور کیشمی توانند اوقات فراغت خود را در آنجا سپری کنند. رستوران هتل شایگان کیش دارای انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه و کافی شاپی با انواع دسر ها در اختیار مسافران تور کیش می باشد. 

 

امکانات هتل شایگان کیش:

 استخر سرپوشيده با درجه‌ی آب کنترل شده، جکوزی، سونای بخار، سونای خشک، بدن سازی، بوفه، ماساژ، ناجی و مربی، حوضچه‌ی آب سرد، استخر کودکان ، بيليارد و اسنوکر با سالن دارای ۱۲ ميز بيليارد و اسنوکر لوکس ، زمين تنيس, محل نگهدارى کودک برای مسافران تور کیش ، مجموعه آفتابگردان شامل(سالن همايش خورشيد-سالن متينگ آفتاب – سالن ميتينک روم ونوس-سالن ميتينگ روم مهتاب)، کافه تراس دريا، کافى شاپ آفتابگردان، ديزل ژنراتور، سيستم آب شيرين کن، موزيک زنده رستوران، موزيک زنده لابى (پيانو) ،قهوه خانه سنتى ، فست فود ، رستوران شاني ، سالن همايش و آمفى تاتر، موزيک سقفى، ماهواره، خياطى، آرايشگاه مردانه ، آرايشگاه زنانه ،رنت کار، کانسيرژ،دستگاه POS،دستگاه ATM، ترانسفر استقبال و … برای مسافران تور کیش می باشد.

 

مطالب مرتبط:

 تور کیش تابستان 95 

 تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95 

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95 

 تور کیش تیر 95 

تور کیش مرداد 95 

تور کیش تعطیلات مرداد 95

 تور کیش شهریور 95 

 تور کیش تعطیلات شهریور 95

 

تعداد بازدید از این مطلب: 156
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 8 تير 1395
نظرات

هتل فرور کلاب بدروم ترکیه

یکی از هتل های زیبا و شیک 4 ستاره ترکیه هتل فرور کلاب بدروم ترکیه است که در ۱ کیلومتری مرکز بدروم ترکیه قرار گرفته است. هتل فرور کلاب بدروم ترکیه دارای اتاق ها با سوئیت های زیبا و تمیز با امکاناتی عالی و چشم اندازی فوق العاده در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد. امکانات تفریحی این هتل می توان گفت ماساژ ، سونا ، حمام ترکی ، استخر سرباز (فصلی) و ... که مخصوص مسافران تور ترکیه می باشد. باغ زیبا و سر سبز این هتل از ویژگی های خوب آن است که در آن مسافران تور ترکیهمی توانند فعاليت هايی نظير پينگ پنگ، بيليارد، پرتاب دارت انجام دهند و اوقات خوبی را سپری کنند. یکی دیگر از ویژگی های خوب هتل فرور کلاب بدروم ترکیه ساحل اختصاصی آن است که مسافران تور ترکیه می توانند به شنا و افتاب گیری برونند و کارکنان هتل فرور کلاب بدروم ترکیه آماده خدمت به مسافران می باشند. 

 

امکانات هتل فرور کلاب بدروم ترکیه: 

ماساژ ، سونا ، حمام ترکی ، استخر سرباز (فصلی), پينگ پنگ، بيليارد، پرتاب دارت,  خدمات زيبايی آرايشگاه برای مسافران تور ترکیه, پارکینگ اختصاصی, کافی شاپ, رستوران, اینترنت, سرویس رفت آمد­ رایگان به مراکز خرید, سرویس خانه داری و ... که در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد.

 

هتل ویلا لوانت ازمیر ترکیه

یکی از بهترین و شیک ترین هتل های 4 ستاره ترکیه هتل ویلا لوانت ازمیر ترکیه است که در مرکز منطقه برنوا قرار گرفته است.هتل ویلا لوانت ازمیر ترکیه دارای اتاق ها و سوئیت هایی شیک و تمیز با امکاناتی خوب مانند: سیستم تهویه هوا، سشوار، تلویزیون ال سی دی ، یخچال ، صندوق امانات، وای فای رایگان، تلفن, مینی بار ،ارائه خبرنامه و بالکنی بسیار زیبا با چشم اندازی عالی در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد. این هتل تا ساحل کردان 5 دقیقه منطقه قدیمی کوناک 20 دقیقه و مرکز خرید برناوا 5 دقیقه فاصله دارد. یکی از ویژگی های خوب هتل ویلا لوانت ازمیر ترکیه  ایوان مخصوص آن است که مسافران تور ترکیه می توانند جهت آفتاب گرفتن به آنجا بروند و از دیگر ویژگی های خوب هتل کارکنان آن است که به زبان انگلیسی و ترکی مسلط می باشند. باغ زیبایی این هتل جهت سرو غذا و نوشیدنی و حتی اوقات فراغت مسافران تور ترکیه می باشد.

 

امکانات هتل ویلا لوانت ازمیر ترکیه:

ترانسفر فرودگاه, کارکنان به زبان انگلیسی و ترکی,  باغ زیبا, رستوران, بار, کافی شاپ, سالن واتاق ضیافت, اینترنت, خدمات خانه داری برای مسافران تور ترکیه , کرایه اتومبیل و ... که در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد.

 

هتل ویوالدی سی گلد آنکارا ترکیه

یکی از شیک و مناسب 4 ستاره ترکیه هتل ویوالدی سی گلد آنکارا ترکیه است که در منطقه کانکایا و در قلب آنکارا ترکیه قرار گرفته است. هتل ویوالدی سی گلد آنکارا ترکیه در فاصله ۶٫۴ کیلومتری میدان کیزیلای  و ۳۴ کیلومتری فرودگاه قرار دارد. این هتل دارای ۴۹ اتاق استاندارد ،سوئیت های خانوادگی در اندازه های متفاوت, رنگ هایی ملایم , نور مناسب و با تراسی بسیار زیبا و چشم اندازی فوق العاده و همچنین شيشه های دوجداره اتاق ها که از ویژگی های خوب اتاق ها می باشد نیز در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد. هتل ویوالدی سی گلد آنکارا ترکیه برای مسافران تور ترکیه سونا ، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم و ... فراهم کرده است تا مسافران لحظات خوبی را سپری کنند. از ویژگی های بسیار خوب این هتل مسلط بودن کارکان به 3 زبان انگلیسی ،ترکی و فرانسوی می باشد و در صورت تمایل مسافران تور ترکیه ترانسفر فرودگاه در اختيارشان می باشد. 

 

امکانات هتل ویوالدی سی گلد آنکارا ترکیه:

سونا ، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم برای مسافران تور ترکیه, کارکنان پذيرش، شبانه روز پاسخگوی , برگزاری کنفرانس ها, مرکز اداری, صرافی, کارکنان مسلط به زبان انگلیسی ،ترکی و فرانسوی, ترانسفر فرودگاه, خدمات خانه داری و ... که در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد.

 

 

مطالب مرتبط:

تور ترکیه تابستان 95 

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95 

تور ترکیه ویژه تعطیلات تیر 95 

تور ترکیه تیر 95 

 تور ترکیه مرداد 95 

تور ترکیه شهریور 95

تور ترکیه تعطیلات شهریور 95

تعداد بازدید از این مطلب: 191
موضوعات مرتبط: تورترکیه , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 8 تير 1395
نظرات

هتل لت مسکو روسیه

یکی از هتل عای شیک و زیبا روسیه هتل 4 ستاره لت مسکو روسیه است که از موقعیت مکانی مناسبی برخوردار است. هتل لت مسکو روسیه دارای ۳۰۴ اتاق شیک و تمیز که با امکانات عالی در اختیار مسافران تور روسیه می باشد. این هتل دارای فروشگاه های متعددی می باشد و مسافران تور روسیه می توانند برای خرید و هدیه خریدن به آنجا بروند. از امکانات تفریحی و ورزشی هتل لت مسکو روسیه می توان به ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی ، استخر, مرکز بدنسازی و وان آب داغ و ... مخصوص مسافران تور روسیه اشاره کرد که همه در اختیار مسافران تور روسیه می باشد. خدمات زیبایی هتل بسیار مناسب برای مسافرانی است که می خواهند آرایش روسی را روی چهره ی خود امتحان کنند. رستوران های این هتل دارای غذاهای بین المللی و محلی و انواع دسر ها مخصوص مسافران تور روسیه می باشد.

امکانات هتل لت مسکو روسیه:

اتاق های پاک و بدون دود، اتاق های ویژه معلولین, ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی مخصوص مسافران تور روسیه ، استخر, مرکز بدنسازی و وان آب داغ, خدمات زیبایی, اینترنت, رستوران,بار, کافی شاپ و ... که برای مسافران تور روسیهمی باشد. 

 

هتل بوگاتیر سوچی روسیه

از بهترین و زیبا ترین هتل های 4 ستاره روسیه هتل بوگاتیر سوچی روسیه است که در نزدیکی ساحل دریای سیاه روسیه می باشد. هتل بوگاتیر سوچی روسیه دارای  ۲۷۸ اتاق زیبا و خوب با امکانات بالا شامل کتری برقی، مینی بار، سشوار, اینترنت, بالکنی با چشم اندازی زیبا و.... در اختیار مسافران تور روسیه می باشد. از امکانات تفریخی ای هتل آب گرم، وان آب گرم، مرکز تناسب اندام، سونا، اتاق بخار، حمام و حمام ترکی,  استخر سرپوشیده و یا استخر فصلی در فضای باز و ... که در اختیار مسافرانتور روسیه می باشد. رستوران این هتل دارای انواع غذاهای بین المللی و ایتالیایی با بهترین کیفیت و کافی شاپی با دسر های متنوع و نوشیدنی های خوب برای سرو مسافران تور روسیه می باشد. هتل بوگاتیر سوچی روسیه ۱۱ کیلومتر با ایستگاه قطار آدلر و ۱۳ کیلومتری فرودگاه بین المللی سوچی روسیه فاصله دارد. کارکنان این هتل مسلط به زبان خارجی می باشند و پذیرش 24 ساعته هتل با خدمات تور و بلیط جزو ویژگی های خوب آن محسوب می شود. مسافران تور روسیه به انتخاب این هتل می توانند سفر خوشی را تجربه کنند.

امکانات هتل بوگاتیر سوچی روسیه:

آب گرم، وان آب گرم، مرکز تناسب اندام، سونا، اتاق بخار، حمام و حمام ترکی, استخر سرپوشیده و یا استخر فصلی در فضای باز مخصوص مسافران تور روسیه, کافه, ۲ رستوران,فست فود, خشکشویی و اتوشویی, اینترنت و ... که برای مسافران تور روسیهمی باشد.

 

هتل ایزمایلوو آلفا مسکو روسیه

یکی از لوکس ترین و شیک ترین هتل های 4 ستاره روسیه هتل ایزمایلوو آلفا مسکو روسیه است که در منطقه ای مناسب نزدیک به جاذبه های گردشگری و تجاری مسکو روسیه قرار گرفته است. هتل ایزمایلوو آلفا مسکو روسیه دارای اتاق های مناسب و مدرن, اتاق های ویژه عروس و داماد، سویت های استاندارد، همچنین اتاق های ویژه معلولین و با امکانات عالی در اختیار مسافران تور روسیه می باشد. رستوران این هتل بسیار مناسب با انواع غذاهای متنوع و دارای منوی متفاوت و حتی منو رژیمی مخصوص مسافران تور روسیه می باشد. هتل ایزمایلوو آلفا مسکو روسیه برای مسافران تور روسیه استخر, سونا و جکوزی فراهم کرده تا مسافران لحظلت خوبی را سپری کنند. سرویس ترنسفر فرودگاهی نیز در اختیارتان مسافران تور روسیه در صورت تمایل قرار خواهد گرفت.

امکانات هتل ایزمایلوو آلفا مسکو روسیه:

رستوران, سالن جشن و سالن, برگذاری جلسه, آرایشگاه برای مسافران تور روسیه , خانه داری, امکانات جلسه و ضیافت, لباسشویی , استخر, اتو کشی , خدمات کفش و واکس,خدمات تورها, فکس و کپی, مرکز تجارت, کرایه اتومبیل, سرویس ایاب و ذهاب و ... که در اختیار مسافران تور روسیه می باشد.

 

 

مطالب مرتبط:

تور روسیه تابستان 95

 

تورهای روسیه ویژه تعطیلات تابستان 95 

 تور روسیه ویژه تعطیلات تیر 95 

تور روسیه تیر 95 

 تور روسیه مرداد 95

تور روسیه تعطیلات مرداد 95

تور روسیه تعطیلات شهریور 95

 تور روسیه شهریور 95

تعداد بازدید از این مطلب: 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 8 تير 1395
نظرات

هتل سورملی استانبول

هتل 5 ستاره سورملی استانبول در منطقه تفریحی تجاری سیسیلی واقع شده است. این هتل دارای رستوران ترکی و اتاق های بزرگ با وای فای رایگان می باشد.هتل سورملی کمتر از یک کیلومتر تا مرکز خرید جواهر و کمتر از نیم مایل تا مترو فاصله دارد و خیابان استقلال و کاخ ییلدیز در سه کیلومتری و فرودگاه بین المللی آتاتورک در 11 کیلومتری این هتل می باشند. مسافران تور استانبول می توانند در هتل سورملی استانبول اقامت خوشی داشته باشند.

امکانات هتل سورملی استانبول :

در هتل سورملی استانبول هر روز صبح در رستوران روگا صبحانه بوفه سرو می شود.از امکانات تفریحی هتل سورملی می توان به استخر روباز با تراس اشاره کرد. این هتل دارای 205 اتاق می باشد که مجهز به مبلمان مدرن، مینی بار، خط تلفن مستقیم، یخچال، تلویزیون، رادیو، تلویزیون، صندوق امانات ، سیستم تهویه مطبوع ، حمام ، وان، سشوار و... می باشند.سالن کنفرانس، استخر، حمام ترکی، سونا، آرایشگاه زنانه و مردانه ، فضای سبز، سالن ورزش، خانه داری، امکانات جلسه ، لاندری، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فروشگاه، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، رستوران، کافی شاپ، پذیرش شبانه روزی، اتاقهای بدون سیگار، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، مرکز سلامت، پارکینگ خصوصی و... را نام برد. مسافرانتور استانبول  با اقامت در هتل سورملی استانبول می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول تیر 95 

تور استانبول مرداد 95 

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تعداد بازدید از این مطلب: 184
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 8 تير 1395
نظرات

رافتینگ رودخانه وحشی آنتالیا

برای قایق سواری در رودخانه ای وحشتناک و خروشان می توانید از آنتالیا بهره ببرید، در ابتدا باید موارد لازم را نزد، مربیان برجسته ای بیاموزید و بعد به ارتفاعات بروید و در رودخانه های موجود روند تفریح خود را کامل کنید. قایق های این رودخانه ظرفیت های دو تا ده نفره دارند. در قایق ده نفره یک مربی وجود دارد که به طور خصوصی به شما همه چیز را هشدار خواهد داد و در کمال امنیت به شما مسافران تور آنتالیا کمک می کند که قایق سواری خوبی داشته باشید. مسیر رفت و آمد حدودا ۱۴ کیلومتر است که سر شار از هیجان و لذت خواهد بود.

 

حمام رومی آنتالیا

وجود آثار باستاني به جاذبه گردشگري آنتاليا کمک بسياري کرده است. حمام رومي آنتالیا داراي فضاي آرامش بخشي است. علاوه برآن کليه امکانات تفريحي و آسايشي نيز در اين منطقه وجود دارد. در اين حمام که امروزه از آن به عنوان موزه استفاده مي شود مجموعه اي از بهترين آثار باستان شناسي گرد هم آورده  است. اين حمام که از ديدني هاي آنتاليا است ، در شرق منطقه سيده-دش و در ميان جنگل هاي درختان کاج اقامتگاه سورگون که شامل تيتريين گل به معناي گل لرزان قرار گرفته است که به دليل دارا بودن سواحل ماسه اي و درياي آرام و آبي خود بسيار مورد توجه توریستان تور آنتالیا  قرار گرفته است.

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

تور آنتالیا تیر 95 

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تعداد بازدید از این مطلب: 168
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 8 تير 1395
نظرات

هتل مجیک سان آنتالیا

هتل 4 ستاره مجیک سان آنتالیا در شمار هتل های 4 ستاره قرار دارد و این هتل در منطقه کمر و در فاصله 150 کیلومتری از ساحل واقع شده است. فرودگاه آنتالیا 40 کیلومتر و مراکز خرید این شهر 45 کیلومتر با این هتل فاصله دارد. در این هتل مجموعا 180 اتاق دو و سه نفره وجود دارد. پلاژ اختصاصی یکی از امکاناتی است که هتل برای میهمانان خود در نظر گرفته است.

 -مجیک-سان-آنتالیا1.jpg

امکانات هتل مجیک سان آنتالیا :

رستوران، پذیرش شبانه روزی ، آسانسور ، گاوصندوق ، فروشگاه ، تهویه ، بار، باغ ، خدمات خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، صرافی ، استخر روباز،سونا، مرکز سلامت و آبگرم، استخر سر پوشیده، زمین بازی کودکان و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-مجیک-سان-آنتالیا.jpg

_مجیک_سان_آنتالیا_7.jpg

-مجیک-سان-آنتالیا2.jpg

 

هتل آدونیس آنتالیا

هتل 4 ستاره آدونیس آنتالیا در بین آنتالیا و منطقه لارا احداث شده است. این 10 طبقه هتل مجموعا 227 اتاق دارد. فاصله این هتل تا مرکز شهر در حدود  5 کيلومتر است. فرودگاه آنتاليا در 15 کيلومتري این هتل قرار دارد.

_آدونیس_آنتالیا_5.JPG

امکانات هتل آدونیس آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بالکن، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، بار، باغ، گرمای،بوفه، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، فکس و کپی، بیلیارد، پینگ پنگ، بازی دارت، استخر سرباز، ساحل اختصاصی، استخر سرپوشیده و... . مسافرانتور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_آدونیس_آنتالیا_4.jpg

_آدونیس_آنتالیا_2.jpg

_آدونیس_آنتالیا.jpg

 

 

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 182
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 8 تير 1395
نظرات

هتل میم استانبول

هتل میم استانبول که در منطقه اعیان نشین نیشان تاشی قرار دارد که این هتل 4 ستاره به تازگی مورد بازسازی قرار گرفته و از طراحی و دکوراسیون روز بهره گرفته است و دارای فضای شاد . زنده است و این هتل در مجاورت میدان تقسیم و جاذبه گردشگری کاخ دلماباغچه می باشد. مسافت هتل میم استانبول با فرودگاه بین المللی آتاتورک ۱۸ کیلومتر و همچنین ایستگاه های نقلیه عمومی هم در نزدیکی هتل می باشد.اتاق های این هتل بسیار تمیز و شیک می باشد. رستوران این هتل دارای غذا بین المللی و ترکی می باشد و دارای کافه می باشد که در لابی هتل قرار دارد .که اقامت راحتی را به مسافران تور استانبولارائه می دهد.

امکانات هتل میم استانبول:

سیستم تهویه، اتاق های ویژه معلولین، اتاق مخصوص سیگاری ها، اتاق های عاری از آلودگی سیگار،مراکز تجاری، سالن کنفرانس ، تراس برای حمام آفتاب، کافی شاپ، لاندری، خشکشویی، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، تبدیل ارزو.. از امکانات این هتل می باشد.

 

هتل پرنس استانبول

 هتل 4 ستاره پرنس استانبول که در لغت به مرد و یازنی می گویند که از نسل پادشاه می باشد پس اسم این هتل برازنده امکاناتی هست که در اختیار شما میهمانان گرامی تور استانبول گذاشته است.

 

امکانات هتل پرنس استانبول:

هتل پرنس استانبول دارای امکاناتی همچون رستوران و بار , سونا و جکوزی , سالن کنفرانس , صرافی, پارکینگ, لاندری , سالن بازی, اتاق بخار , میز بیلیارد , بوفه صبحانه می باشد و هر اتاق هتل پرنس استانبول دارای امکاناتی همچون تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار , حمام, سشوار, صندوق امانات, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس ۲۴ ساعته برای مسافران تور استانبول , گاو صندوق, یخچال می باشد که این هتل را به یک هتل ۴ ستاره تبدیل کرده است.یکی از دغدقه های اصلی  ما  در مسافرت فاصله هتل اقامتمان تا مناطق تفریحی و فرودگاه می باشد فاصله هتل پرنس تا فرودگاه ۱۸ کیلومتر می باشد که نسبت به دیگر هتل ها در نزدیکی فرودگاه واقع شده است.

هتل پرنس استانبول با مسجد ایاصوفیه ۵۰۰ متر و با میدان سلطان نیز ۶۰۰ متر فاصله دارد . هتل پرنس در نزدیکی یکی از خیابان های پر جنب جوش استانبول  میباشد که شما مسافران تور استانبول  می توانید در این خیابان انواع مارک ها و برندهای معروف را مشاهده کرد .اگر به دنبال این هستید که سفری به یاد ماندنی را در پشت سر بگذارید پس همانند شاهزاده ها به هتل پرنس بروید و از سفر و تعطیلات خود لذت ببرید .

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول تیر 95 

تور استانبول مرداد 95 

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تعداد بازدید از این مطلب: 169
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 8 تير 1395
نظرات

هتل پرتوبلو  آنتالیا

هتل  پرتوبلو آنتالیا  هتلی 5 ستاره شیک و مجلل که در منطقه ساحلی کونیالیتی در شهر آنتالیا در سال 2002 بنا شده است. از هتل پرتوبلو بندرگاه و آب گرم بی داقلاری و جزیره رودرز و سواحل دریای مدیترانه قابل دسترس بوده و کوهستان 3000 متری تائوروس در قسمت پشت این  محدوده قرار دارد . این هتل دارای ساحل اختصاصی و پلاژ می باشد و برای گردشگرانی که قصد دارند سفر خود را در منطقه ساحلی سپری کنند حرف اول را میزند.فاصله هتل تا مرکز شهر آنتالیا 12 کیلومترو تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 22 کیلومتر است .

 این هتل تازه تاسیس ساختمان های دو قلوی و مجموعا شامل 346 اتاق و سوئیت است که 276 اتاق آن استاندارد ، 62 اتاق خانوادگی و 8 سوئیت مدرن می باشد .اتاق ها دارای بالکن اختصاصی رو به فضای سبز، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت و بار می باشد. هتل پرتوبلو آماده خدمت رسانی به گردشگران تور آنتالیا  می باشد.

امکانات هتل پرتوبلو آنتالیا:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،آسانسور،گاو صندوق،خدمات تحویل بار و چمدان، فروشگاه،تهویه مطبوع، بار،سیستم گرمایش، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه،اتو کشی، صرافی، کرایه ماشین، فکس و کپی، تنیس، سالن بدنسازی، پینگ پنگ، بازی دارت، کرایه دوچرخه، کانو،ماساژ، جکوزی، استخر روباز،سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام سنتی ترکی و بخار، شیرجه،استخر سر پوشیده، غواصی، زمین بازی کودکان، سرویس مراقبت از کودکان،اتاق بازی های کامپیوتری و...

 هتل خدمات منحصربه فردی را به میهمانان وگردشگران تور آنتالیا ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید

 

هتل ورا کلاب آنتالیا

هتل 5 ستاره ورا کلاب آنتالیا در سال 2008 در منطقه ساحلی بلک احداث شده است. این هتل در کنار ساحل اختصاصی خود قرار گرفته است. این هتل تا مرکز شهر بلک 5 کیلومتر فاصله دارد.هتل فاصله ای ۴۵ کیلومتری از مرکز شهر آنتالیا،۴۰ کیلومتر تا فرودگاه آنتالیا، ۱۱ کیلومتر تا سریک دارد.مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل ورا کلاب آنتالیا میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

امکانات هتل ورا کلاب آنتالیا:

این هتل در مجموع 219 اتاق استاندارد ، 64 اتاق خانوادگی ، 4  سوئیت و 3 اتاق ویژه معلولان دارد.رستوران، پذیرش شبانه روزی، تخت های حمام آفتاب، چتر آفتاب، صرافی، خدمات کپی و فکس، تهویه، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، آسانسور، مرکز تجاری، فروشگاه، پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاه، پارک، زمین بازی، مینی کلاب، برنامه های شاد شبانه، اینترنت پر سرعت رایگان وایرلس، خدمات پزشکی، بار، کافی شاپ، مینی گلف، زمین تنیس، استخر روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ و اسپا، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، باشگاه ورزشی، ورزش های آبی موتوری، فوتبال دستی، پینگ پنگ، بسکتبال، والیبال ساحلی، بیلیارد، بولینگ، پرتاب دارت، واترپلو، قایق پدالی، ایروبیک، موج سواری، سرویس نگهداری از کودک و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل ورا کلاب آنتالیا می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا مرداد 95

                                                                                                                                  تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

 

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 162
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 8 تير 1395
نظرات

هتل شایان کیش

 

هتل شایان کیش در زمینی به مساحت 55000 متر مربع در سال 1351 افتتاح شده که جز یکی از بزرگترین و شیک ترین هتل های 5 ستاره جزیره کیش محسوب می شودو در سال 1388 به مجموعه هتل های پارس اضافه شده است. فاصله هتل تا فرودگاه فقط 7 کیلومتر است. این هتل نزدیک به ساحل درخشان خلیج نیلگون  فارس ،مراکز تجاری و همچنین جاذبه گردشگری اسکله تفریحی روبروی این هتل قرار دارد .فضای داخلی این هتل مدرن و به روز است و باعث می شود لحظات ماندنی در ذهن شما مسافران عزیز حک کند.  هتل شایان با ۱۹۵ اتاق مجهز، سوئیتهای ساحلی، سوئیتهای معمولی، رویال، اتاقهای روبه دریا و جزیره و همچنین دوبلکس های لوکس با طرحی گرم و مدرن می باشد.با انتخاب هتل شایان نهایت لذت را از سفر خود میبرید.

امکانات هتل شایان کیش:

دارای چندین رستوران با غذاهای ایرانی و فرنگی و سالن مجلل و رستوران شمبلیر ،باغ بهشت،فرانسوی از مجمعه رستوران های این هتل می باشد. از دیگر خدمات این هتل لابی ،کافی شاپ، آرایشگاه، سالن های کنفرانس، کافی نت و گیم نت، پارکینگ اختصاصی، خشکشوئی، سالن تفریحات سالم و همچنین خدمات فکس، دسترسی آسان به مراکز خرید، دریا و … میباشد و دارای کادر مجرب آماده پذیرایی از شما مسافران تور کیشمی باشد.

جهت رزرو و خرید  تور کیش  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط: 

 تور کیش تابستان 95 

تور کیش مرداد 95

تعداد بازدید از این مطلب: 161
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 8 تير 1395
نظرات

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش از بزرگترین هتل های 5 ستاره جزیره کیش می باشد که با الهام گرفتن از معماری باستانی تخت جمشید در زمینى به وسعت ۱۲۱۳۳۰ متر مربع در شمال شرق جزیره زیباى کیش نزديك به ساحل شرقی بنا شده، این هتل یادآور معماری خاص و بی نظیر ایران باستان بوده با فضای مجذوب کننده و غرور آفرین دوران پادشاهی هخامنشی اقامتی خاطره انگیز و به یادماندنی را برای مسافران عزیز  تور کیش رقم  میزند. این هتل دارای فضاهای گردشی، ورزشی و مدرن بی نظیریست که چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند. چشم انداز هتل داریوش به آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس خاطره ای به یادماندنی را در ذهن شما مسافران بر جای خواهد گذاشت.

امکانات هتل داریوش کیش:

تلویزیون، استخر (سرباز و سرپوشیده)، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاه، نمازخانه، لابی،لاندری، مینی بار، ماهواره، رستوران ایرانی و فرنگی ، کافی شاپ، سالن ورزش،سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، ماساژ ،زمین تنیس، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی، بیلیارد، سالن آمفي تئاتر، سالن تشريفات، سالن همايش، سالن كنفرانس، ويدئو كنفرانس، روم سرویس و پذیرش 24 ساعته از خدمات ابین هتل می باشد، شما مسافران تور کیش  با انتخاب این هتل می توانید لحظات خوشی را سپری کنید.

 

 

هتل شایگان کیش

هتل  شایگان کیش از جمله هتل های مدرن 5 ستاره جزیره کیش می باشد که با ۱۰۰ اتاق و سوئيت متفاوت که شامل  ۷۹ اتاق ۲ تخته و ۲۱ سوئیت ۱ خوابه و ۲ خوابه به همراه جکوزی بوده اقامتی دلنشین را برای شما در جزیره  کیش برای شما گردشگران عزیز به ارمغان می آورد.

امکانات هتل شایگان کیش:

هتل  شایگان کیش با مساحت۱۱۰۰۰ متر مربع (از ۱۵۰۰۰ متر مربع کل هتل ) و معماری فوق العاده در موقعیتی عالی واقع شده که حدودا ۲ تا ۵ دقيقه با بازارهاي پانيذ و مرکز تجاري پرديس کیش فاصله دارد .اکثر اتاق و سوئيت های هتل شایگان کیش نمای بی نظیری از آبهاي نيلگون خليج فارس را برای مهمانان تور کیش به نمایش می گذارند .هتل شایگان کیش دارای سالن همايش، کنفرانس, جلسه و اجتماعات بهمراه سالن جداگانه‌ی پذيرايی در طبقه‌ی چهارم فضای عالی را برای اجتماع فراهم می آورد .

همچنین کلوپ ورزشی هتل شایگان کیش شامل استخر سرپوشيده با درجه‌ی آب کنترل شده، جکوزی، سونای بخار، سونای خشک، بدن سازی، بوفه، ماساژ، ناجی و مربی، حوضچه‌ی آب سرد، استخر کودکان ، بيليارد و اسنوکر با سالن دارای ۱۲ ميز بيليارد و اسنوکر لوکس ، زمين تنيس که در طبقه همکف هتل شایگان واقع شده اند .تمام اتاقهای هتل شایگان کیش مجهز به سيستم قفل الکترونيکی، سرويس بهداشتی، تلويزيون مجهز به کانالهای ماهواره ای ، ۵ شبکه تلويزيون محلی ، کامپيوتر با امکان دسترسی به اينترنت می باشد .خدمات هتل شایگان کیش  شامل محل نگهدارى کودک ، مجموعه آفتابگردان شامل(سالن همايش خورشيد-سالن متينگ آفتاب – سالن ميتينک روم ونوس-سالن ميتينگ روم مهتاب)، کافه تراس دريا، کافى شاپ آفتابگردان، ديزل ژنراتور، سيستم آب شيرين کن، موزيک زنده رستوران، موزيک زنده لابى (پيانو) ،قهوه خانه سنتى ، فست فود ، رستوران شاني ، سالن همايش و آمفى تاتر، موزيک سقفى، ماهواره، خياطى، آرايشگاه مردانه ، آرايشگاه زنانه ،رنت کار، کانسيرژ،دستگاه POS،دستگاه ATM، ترانسفر استقبال و … می باشد.امکانات رفاهی رایگان هتل شایگان کیش صبحانه بوفه رايگان ، استقبال در فرودگاه ، استخر و سونا و جکوزى  می باشد .

 

 

جهت رزرو و خرید  تور کیش  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط: 

 تور کیش تابستان 95 

تور کیش مرداد 95

تعداد بازدید از این مطلب: 155
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 8 تير 1395
نظرات

هتل دیپلمات مشهد

 هتل دیپلمات مشهد یکی از هتل های نوساز مشهد می باشد که در سال 1391 ساخته شده است  که در نزدیکی میدان راه آهن قرار دارد این هتل 3 ستاره  آماده پذیرایی از شما مسافران تور مشهد می باشد. هتل دیپلمات مشهد  ده طبقه که دارای 60 اتاق و سوئیت می باشد ,اتاق های یک خوابه,دو خوابه و اتاق های خانوادگی بسیار مرتب و شیک دارای تلویزیون ال سی دی دارد که امکانات رفاهی خوب و مناسبی برخوردار می باشد .

امکانات هتل دیپلمات مشهد:

 رستوران ، کافی شاپ که انواع نوشیدنی های سرد و گرم  را دارد و در لابی هتل قرار دارد و از دیگر امکانات این هتل استخر، سونا ، جکوزی، لابی، اینترنت ،حمام ترکی ،ماساژ،لاندری،سالن کنفرانس،صندوق امانات و ترانسفر رایگان فرودگاه هز امکانات این هتل می باشد.

شما مسافران با انتخاب  هتل دیپلمات مشهد می توانید از سفر خود لذت ببرید.

 

جهت رزرو و خرید تور مشهد و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور مشهد تیر 95

تور مشهد مرداد 95  

تور مشهد تابستان 95

تور مشهد ویژه تعطیلات تابستان 95

 

تعداد بازدید از این مطلب: 166
موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 8 تير 1395
نظرات

 هتل یوستان ازمیر ترکیه

هتل یوستان ازمیر در مرکز شهر ازمیر بنا شده است. این هتل 4 ستاره  تا ساحل کردن فاصله کوتاهی دارد و همچنین موزه آتاتورک و نمایشگاه بین المللی ازمیر در ۲۵۰ متری هتل است که شما مسافران عزیز تور ترکیه  میتوانید این مکان های دیدنی مشاهده کنید. این هتل به ایستگاه مترو در شهر ازمیر تنها ۱۰ دقیقه و با فرودگاه آدنان مندرس 17 کیلومتر فاصله دارد.  هتل یوستان ازمیر  دارای ۳۰ اتاق شیک  می باشد که اتاق ها در اندازه های متفاوت و با طراحی مدرن و رنگ های گرم با نور مناسب تزئین شده است.

امکانات هتل یوستان ازمیر ترکیه:

 روم سرویس ۲۴ ساعته ، صندوق امانات ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار ، حمام  ، تلویزیون صفحه تخت  ،wifi پرسرعت ، شما گردشگران تور ترکیه با اقامت در این هتل با فضای ارامش بخش دعوت می کند. در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی سرو می شود.از دیگر امکانات این هتل سالن کنفرانس و جلسه برای سازمان ها می باشد.

 

هتل تونتاس آپرت کوش آداسی ,ترکیه

 

هتل چهار ستاره تونتاس آپرت کوش آداسی امکانات عالی و متنوعی برای اقامت کنندگان تور ترکیه در هتل دارد. این هتل چهار ستاره در شهر محبوب کوش آداسی است .

 

هتل تونتاس آپرت کوش اداسی دارای ۷۰ اتاق خوب و تمییز که دارای امکانات نظیر تخت خواب و سسیتم تهویه مطبوع ,سرویس بهداشتی و حمام های تمییز می باشد,چشم انداز و  تراس اختصاصی رو به دریا می باشد که بسیار زیبا است .اینترنت در اتاق ها که شما مسافران تور ترکیه با وای فای می توانید استفاده کنید.رستوران هتل که در طبقه همکف دارای انواع غذاها از صبحانه و ناهار  ترکی برای مهمانان تور ترکیه در نظر گرفته اند و همچنین شما می توانید برای صرف غذا در فضای باز هتل بروید و در این مکان غذا میل کنید.

خدمات و تفریحات هتل تونتاس آپرت کوش اداسی استخر رو باز و مخصوص می باشد.غواصی یکی دیگر از تفریحات این هتل می باشد و باغ این هتل که فضای زیبایی دارد و برای میل کردن نوشیدنی مناسب می باشد.برای کرایه کردن اتومبیل هم می توانید با هماهنگی خدمه هتل ماشین را اجاره کنید و به مکان های دلخواه بروید همچنین شما مسافران تور ترکیه می توانید در ساحل نزدیک هتل پیاده روی کنید.

 

جهت رزرو و خرید تور ترکیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :  

تور ترکیه تیر 95 

تور ترکیه مرداد 95  

 تور ترکیه تابستان 95

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95

 

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 184
موضوعات مرتبط: تورترکیه , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 8 تير 1395
نظرات

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا یکی از هتل های 5 ستاره مدرن و شیک در منطقه ساحلی 1992 میلادی بلک شهر آنتالیا بنا شده و در سال 2010 بازسازی شده است. این هتل شیک توسط جنگل های انبوه کاج ، ساحلی شنی و آب های زلال و شفاف دریای مدیترانه احاطه شده است . هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا دارای ساحل اختصاصی، پلاژ برخوردار می باشد و مرکز گلف ترکیه  حدود یک کیلومتری این هتل قرار دارد. فاصله هتل تا مرکز شهر آنتالیا 39 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 29 کیلومتر می باشد .

امکانات اتاقهای هتل آدورا گلف ریزورت 

اتاقها شامل 500 اتاق دو و سه تخته استاندارد و سوئیت مدرن است که تنها 38 اتاق آن بدون بالکن بوده و بقیه اتاق ها دارای بالکن اختصاصی که روبه فضای سبز و جنگل های انبوه می باشد.اتاق ها دارای رنگ مناسب و دلباز رویایی می باشد. از امکانات اتاق ها میتوان سیسیتم سرمایشی و گرمایشی استاندارد ، روم سرویس 24 ساعته ، لاندری ، تلفن ، حمامی لوکس با کلیه وسایل و وان ، سشوار ، تلویزیون ال سی دی ، مینی بار، صندوق امانات ، حوله ، کلید الکترونیکی و تهویه مطبوع از جمله امکاناتی است که دراتاق های مجهز هتل آدورا گلف ریزورت به میهمانان تور آنتالیا ارائه می گردد.

امکانات هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، سالن آمفی تئاتر، سرویس کرایه اتومبیل، موسیقی زنده، اینترنت وایرلس رایگان، مرکز سلامت و آبگرم، سالن بدنسازی، اسکی روی آب، موج سواری، پارا شوت، جت اسکی، قایق سواری، اسکواش، ایروبیک، اتاق بازی، زمین گلف، زمین تنیس، استخر روباز، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ و اسپا، حمام ترکی و بخار، شهر بازی کودک، فوتبال، والیبال ساحلی، بسکتبال، پینگ پنگ، بیلیارد، تخت های حمام آفتاب، صرافی، آرایشگاه، آتلیه عکاسی، کپی و فکس، مجهز به سیستم تهویه، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، آسانسور، مرکز تجاری، فروشگاه، ترانسفر فرودگاه و... می باشد.

این هتل آماده پذیرای از گردشگران تور آنتالیا می باشد.

 

هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا

هتل 5 ستاره ریکسوس سان گیت آنتالیا در سال 2005 میلادی در زمینی به مساحت 250.000 متر مربع و در منطقه بلدیبی در سواحل دریای مدیترانه بنا شده است. این هتل در 20 طبقه و در مجموع 1094 اتاق دارد. شهر کمر ۱۰ کلیومتر، آنتالیا  25 کلیومتر و فرودگاه آنتالیا  50 کلیومتر با هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا فاصله دارد.  این هتل در سال 2012 بازسازی شده است. مسافرانتور آنتالیا با اقامت در این هتل میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

امکانات هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا:

این هتل در 20 طبقه و در مجموع 1094 اتاق دارد. در این هتل استخر های سرپوشیده و سرباز و پارک آبی با مساحت ۱۸ هزار متر مربع وجود دارد.20 بار و 13 رستوران هتل سان گیت با سرو انواع غذاهای بین المللی در شبانه روز آماده پذیرایی از میهمانانتور آنتالیا می باشند.

رستوران، پذیرش شبانه روزی،آکروبات،پرستار برای نگهداری کودک، اجرای برنامه های شاد و سرگرم کننده برای کودکان، پارک بازی،خدمات پزشکی، ساحل و پلاژ اختصاصی با فضای مخصوص حمام آفتاب، صرافی، فروشگاه، خدمات تحویل بار و چمدان، آسانسور ،تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، اینترنت بی سیم رایگان، لباسشویی ،سرویس مراقبت از کودکان ، لاندری، صندوق امانات، بار، دیسکو ،کافی شاپ ، بوفه کامل صبحانه ، استخرهای سرپوشیده و روباز ، پارک آبی و سرسرهای مهیج ، سونا، جکوزی،حمام سنتی ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، ماساژ ، سالن زیبایی، سالن بولینگ با 4 خط، سولاریوم, ... میباشد.کورد تنیس، تیر اندازی، ژیمناستیک،بیلیارد،سالن بدنسازی،ورزش های آبی موتوری و غیرموتوری، والبیال ساحلی، بسکتبال، فوتبال، تنیس روی میز، و...از امکانات ورزشی این هتل میباشد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل ریکسوس سان گیت میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین نرخ ها با بخش فروش آژانس هواپیمایی تماس حاصل فرمایید.

95antalyanet.ir

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا تیر 95 

تور آنتالیا مرداد 95 

 تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

 

تعداد بازدید از این مطلب: 159
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود