آمار مطالب

کل مطالب : 616
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 18
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 1045
بازدید سال : 3118
بازدید کلی : 120015

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان turekish و آدرس kishturr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 16 آبان 1395
نظرات

هتل های لوکس دبی

هتل تاج پالاس دبی

pelas1.jb5.jpg

هتل پنج ستاره تاج پالاس دبی هتلی زیبا و مجلل و از گروه هتل های زنجیره تاج می باشد . هتل تاج پالاس دبی زیبا و مثال زدنی در منطقه مرکزی دبی و نزدیک به سیتی سنتر دبی و برج ساعت دبی واقع شده است .

اتاقهای هتل تاج پالاس دبی بسیار متنوع و مجلل می باشد که شامل یکصد و چهل و هفت اتاق استاندارد ، ده سوئیت استاندارد و دو رویال سوئیت است ، سوئیت آپارتمانهای تور دبی هتل تاج پالاس شامل یک خوابه ، دو خوابه و سه خوابه می باشد، .کلیه اتاقها مجهز به اینترنت و وای فای ، تهویه هوا ، وان جکوزی ، چای و قهوه ساز ، بطری آب رایگان ، نظافت روزانه، میز تحریر، لوازم اتو ، مینی بار ، تلویزیون کابلی و ماهواره می باشد.داشتن اتاقهای ویژه معلولین و اتاقهای پاک بدون اجازه مصرف دخانیات و اتاقهای مخصوص افراد سیگاری جزء امکانات این هتل است که در اختیارگردشگران تور دبی می باشد .

palas5.jpg

palas3.taj4.JPG

امکانات پنج ستاره هتل تاج پالاس دبی :

امکانات هتل تاج پالاس دبی بسیار متنوع است تمام این امکانات موجب شده که گردشگران این هتل را بعنوان یکی از بهترین هتلهای دبیبشناسند. ،امکانات ورزشی متنوع شامل مرکز بدنسازی ، استخر بام سونا ، ماساژ و مرکز سلامت آب گرم و اسپا فضایی مجلل وخیره کننده سرشار از تحرک وشادابی با امکانات وسیع تفریحی برای انواع سلایق ، زوجهای جوان ،توریستها،بازرگانان ،کودکان ،جوانان،بزرگسالان و ورزشکاران ایجاد نموده است و همه افراد با هر سلیقه ای می توانند از امکانات هتل تاج پالاس دبی بهره مند شوند.

pelas2.jpg

هتل دارای شش رستوران و تریا می باشد که شامل رستوران هندی و انواع رستورانهای بین المللی است امکانات جلسات گروهی و ضیافت ، ترانسفر فرودگاههی ، لباسشویی و خشکشویی ، آرایشگاه ، خدمات صبحانه در اتاق ، صرافی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، خدمات کفش و واکس ، بسته های نهار، رنت کار یا کرایه ماشین - خدمات تورها ی دبی - فکس و کپی - مرکز تجارت - دستگاه خودپرداز - خدمات تهیه بلیط هواپیما ا بخشی از امکانات هتل تاج پالاس دبی می باشد .

palas4.jpg

بابت خرید و رزرو بیلیط تور دبی و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

 

 

هتل ميلينيوم پلازا دبي

یکی از شیک ترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره دبی هتل ميلينيوم پلازا است که در خیابان شیخ زاید دبی قرار گرفته است.هتل ميلينيوم پلازا دبي دارای 65 طبقه مجموعا از 413 اتاق شیک و مدرن با امکانات خوب همراه با بالکنی بسیار زیبا و اینترنت در اختیار گردشگران توردبی می باشد. این هتل دارای 4 رستوران و کافه بسیار خوب با انواغ غذاها و دسر ها مخصوص مسافران هتل می باشد. از امکانات تفریحی این هتل می توان گفت جکوزی, استخری بر روی تراس با چشم اندازی عالی, استخر ویژه کودکان, سونا, ماساژ، باشگاه ورزشی و ... که برای گردشگران تور دبی می باشد. گردشگران توردبی با رفتن به این هتل می توانند سفر خوبی را تجربه کنند.

امکانات هتل ميلينيوم پلازا دبي:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، جکوزی، فکس و کپی، فروشگاه، استخر ویژه کودکان، سرویس کرایه اتومبیل، استخر، سونا مخصوص گردشگران تور دبی ، کافی شاپ ، مرکز اسپا، رستوران، پارکینگ، ماساژ، باشگاه ورزشی، صرافی، ترانسفر فرودگاه، استخر روباز و ... برای گردشگران توردبی می باشد.

جهت رزرو و خرید توردبی و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل رز ریحان دبی

هتل رز ریحان دارای 333 متر ارتفاع می باشد و در یکی از معروف ترین خیابان های دبی قرار گرفته است. این هتل 4 ستاره دومین هتل بلند جهان به شمار می آید. هتل رز ریحان به دلیل نزدیکی به مراکز تجاری و تفریحی گردشگران تور دبی زیادی دراین هتل اقامت دارند.

امکانات هتل رز ریحان

هتل رز ریحان 72 طبقه و در مجموع 462 اتاق دارد. اتاق های هتل لوکس و زیبا بوده و امکاناتی از قبیل مبلمان ، تلویزیون ، وای فای ، یخچال و ... می باشد. گردشگران تور دبی می توانند از استخر ، سونا ، اتاق ماساژ و جکوزی هتل استفاده نمایند. همچنین توریست های تور دبی در رستوران هتل رز ریحان می توانند لحظات به یاد ماندنی و خاطره انگیزی را تجربه کنند و از غذاهای رستوران هتل لذت ببرند.

دیگر امکانات و خدمات هتل رز ریحان

مرکز تجاری ، خشکشویی ، صرافی ، خدمات نگهداری از کودک و....

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل حیات پالاس دبی

هتل حیات پالاس دبی هتلی 4 ستاره و در قلب شهر دیره قراردارد. هتل حیات پالاس با ساحل الممزر تنها 15 دقیقه فاصله دارد. گردشگران تور دبی با اقامت در این هتل می توانند به مراکز مهم شهر به آسانی دسترسی داشته باشند. در ضمن هتل حیات پالاس دبی با فرودگاه بین المللی دبی پیاده 10 دقیقه فاصله دارد.

امکانات هتل حیات پالاس دبی

هتل حیات پالاس دبی دارای 210 اتاق می باشد. اتاق های هتل همه لوکس بوده و از امکاناتی از قبیل مبلمان نرم و راحت ، تخت خواب های بزرگ ، چای ساز ، وای فای و .... می باشد. گردشگران تور دبی می توانند در سالن بدنسازی هتل حیات پالاس به ورزش بپردازند. این هتل شامل دو رستوران و کافی شاپ می باشد که توریست های تور دبی می توانند انواع غذاهای مختلف را تجربه و سرو کنند. از دیگر امکانات رفاهی هتل می توان به استخر روباز ، ماساژ ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی و خشکشویی ، دستگاه خود پرداز و .... اشاره کرد.

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل کورال اوریتنال دبی

هتل کورال اوریتنال دبی هتلی 4 ستاره و شیک است که واقع در میدان برج النهار شهر دیرا دبیمیباشد. این هتل زیبا برای توریست های تور دبی که می خواهند به آسانی به مراکز خرید و یا منطقه های فرهنگی دسترسی داشته باشند بهترین انتخاب است. هتل کورال اوریتنال دبی تا فرودگاه بین المللی دبی تنها 5 کیلومتر و با ساحل 4 کیلومتر فاصله دارد. همچنین گردشگران تور دبیبا اقامت در این هتل با یک پیاده روی کوتاه می توانند به بازار طلای دبی و بازار ادویه دسترسی داشته باشند.

امکانات هتل کورال اوریتنال دبی :

هتل کورال اوریتنال دبی دارای 95 اتاق می باشد که اتاق ها زیبا و با دکوراسیون خاصی طراحی شده اند. همه اتاق های هتل مجهز به تلویزیون ، مبلمان شیک ، وای فای ، تخت خواب های نرم و .... می باشند. هتل کورال اوریتنال دبی دارای دو رستوران با انواع غذاهای متنوعی می باشد که گردشگران تور دبی می توانند غذای دلخواه خود را سفارش داده و میل نمایند. همچنین توریست های تور دبی می توانند از امکانات ورزشی و رفاهی از جمله سالن تناسب اندام ، سونا و جکوزی که هتل برای آنها در نظر گرفته است استفاده و بهره ببرند.

دیگر امکانات و خدمات هتل کورال اوریتنال دبی :

خدمات نگهداری از کودک ، خشکشویی ، صندوق امانات و ....

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

مطالب مرتبط :

تور دبی پاییز 95

تور دبی آبان 95

تور دبی آذر 95

تور دبی زمستان 95

تور دبی دی 95

تور دبی بهمن 95

تور دبی اسفند 95

تعداد بازدید از این مطلب: 98
موضوعات مرتبط: توردبی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 16 آبان 1395
نظرات

هتل کریستال استانبول

هتل کریستال استانبول تنها در چند قدمی میدان تقسیم و ۱۰۰ متری ایستگاه اتوبوس هایا قرار دارد و اقامت راحتی را در این هتل 4 ستاره داشته باشید. هتل در پاسخگویی به علایق متفاوت میهمانان و متناسب با نیاز آنان، اتاقهای متنوعی را از اتاقهای استاندارد و بزرگ گرفته تا سوئیت های شیک و کوچکتر در اختیار آنان قرار داده است. دسترسی به اینترنت بیسیم و رایگان از دیگر ویژگی اتاقها بوده که ارتباط با محل کار و خانواده را در طی سفر آسان ساخته است.

هتل کریستال استانبول هر اتاق دارای حمام اختصاصی، تخت‌خواب دونفره، خط تلفن مستقیم، تلویزیون صفحه تخت ، اینترنت پرسرعت بی‌سیم (با هزینه‌ی اضافی)، گاوصندوق دیجیتال و مینی‌بار است. سیستم تهویه‌ی مطبوع و گرمایش مرکزی است که از خدمات تمامی اتاق ها میباشد.

امکانات هتل کریستال استانبول:

هتل از یک مرکز تفریحی مجهز نیز برخوردار بوده که شامل استخر سرپوشیده، حمام ترکی و سونا میباشد.مهمانان می‌توانند پس از یک روز طولانی، از آسودن در استخر سرپوشیده‌، حمام ترکی، سونا و با ماساژدرمانی (با هزینه‌ی اضافی) لذت ببرند. انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی در رستوران هتل کریستال استانبول سرو می‌شود. گردشگران تور استانبول باانتخاب این هتل سفر خوب و خوشی را سپری می کنند.

 

 

هتل تکسیم لایف استانبول

هتل 4 ستاره تکسیم لایف استانبول نزدیک ترین هتل های استانبول به میدان تکسیم است و حدود یک دقیقه پیاده تا ایستگاه مترو تکسیم فاصله دارد و فرودگاه بین المللی آتاتورک ۲۰ کیلومتر فاصله دارد. همین موقعیت هتل تکسیم لایف استانبول سبب شده تا دسترسی گردشگران تور استانبول به جاذبه ها و مراکز تفریحی و خرید استانبول سهل باشد.

هتل تکسیم لایف استانبول مجموعا دارای 36 اتاق است. اتاق های هتل به تمامی امکانات رفاهی مجهز بوده و دکوراسیون اتاق ها به سبک مدرن و دلپذیر با رنگ های خنثی و مبلمانی با پارچه نرم تزیین شده است. تلویزیون LCD و اینترنت بیسیم , خدمات 24 ساعته بخشی از امکانات اتاقهای هتل تکسیم لایف استانبول است.

امکانات هتل تکسیم لایف استانبول:

امکانات هتل تکسیم لایف استانبول شامل رستوران با منوی غذاهای ترکی و بین المللی است و سرویس غذا در اتاق ۲۴ ساعته نیز ارائه می شود ، سالن بدنسازی، کافی شاپ ، حمام گرم(سونا) ،حمام بخار فنلاندی، مرکز تناسب اندام، حمام ترکی ،سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه) ,نظافت اتاق،سیستم تهویه ،خشکشویی، اتوشویی، ترانسفر فرودگاهی،صندوق امانات ،روزنامه، لاندری،باشگاه ورزشی،صرف صبحانه در اتاق، و... می باشد.گردشگران تور استانبولباانتخاب این هتل سفر خوب و خوشی را سپری می کنند.

هتل گرند هالیک

هتل گرند هالیک استانبول موقعیت مکانی خوبی در مرکز بی اغلو دارد،در موقعیتی مناسب در شهر استانبول قرار گرفته و ظرف ۱۵ دقیقه پیاده، میتوان به بازار بزرگ و میدان تقسیم دست یافت و پیاده به بسیاری از جاذبه ها و اماکن دیدنی برتر شهر، دسترسی دارد. مرکز پر رفت و آمد Beyoglu نیز که مفرح ترین مرکز تفریحی، تجاری شهر میباشد، ۱۰ دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارد.هتل در مجموع ۱۷۷ اتاق و سوئیت داشته که هریک از امکانات اختصاصی و سیستم تهویه مطبوع برخوردار میباشند. از مراکز خرید استانبول ، مرکز خرید Demioren AVM نزدیک ترین مرکز خرید به هتل گرند هالیک استانبول است و تا هتل ۱۰ دقیقه فاصله دارد. بی اغلو یک انتخاب عالی برای گردشگرانی تور استانبول است.

امکانات هتل گرند هالیک:

اینترنت در تمام محوطه هتل برقرار میباشد. رستوران و تریای هتل گرند هالیک استانبول با سرو خوراکهای ترکی و مدیترانه ای از میهمانان تور استانبولپذیرایی میکنند.گردشگران می توانند از اجرای موسیقی زنده در رستوران لذت ببرند. پذیرش 24 ساعته، آسانسور، سیستم گرمایش، بار، خدمات خانه داری، لباسشویی،پارکینگ رایگان، ماساژ، سونا، حمام ترکی و بخار، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، میز بیلیارد، میز پینگ پنگ و... می باشد.

 

هتل زوریخ استانبول

موقعیت مکانی هتل 4 ستاره زوریخ استانبول:

شما با ماندن در هتل زوریخ استانبول که از هتل های خوب استانبول است میتوانید تا مسجد شاهزاده و گرمابه عمومی به چند دقیقه ای بروید.این هتل نزدیک مسجد سلیمانیه و بازار “گرند بازار”است که باعث جذب مسافران تور استانبول میشود.

امکانات هتل زوریخ استانبول:

شما در این هتل که شامل ۱۲۶ اتاق همراه با کولر و ال سی دی و مینی بار با افکت های رایگان میتوانید احساس راحتی و در خانه بودن را بکنید.در اتاق و هتل شما نیز اینترنت وایرلس (وای فای) و ماهواره وجود دارد تا شما مسافران تور استانبول را سرگرم کند.حمام ها ،شاور های مخصوص و مو خشک کن نیز دارند.در اتاق شما نیز کافه/چایی ساز موجود است.

امکانات تفریحی هتل زوریخ استانبول:

شما میتوانید فول تایمتان را در این هتل بگذرانید (البته شوخی کردم) زیرا در این هتل امکانات فراوانی وجود دارد مغازه و فروشگاه ها و مجتمع تجاری هایی که در کنار هتل واقع شده است به کنار..ما میتوانیم از این ها استفاده کنیم ولی امکانات هتل شامل:سونا،لابی،پارک بچه ها،جکوزی،کافه شاپ،آژانس خدمات مسافرتی،رستوران،ماهواره،خدمات خانه داری،پارکینگ اختصاصی این هتل،اینترنت در لابی هتل،فضای سبزی که در هتل وجود دارد،اینترنت در واحد،گشت درون/برون شهری،نمازخانه،تاکسی،لباس خشک کن، سالن ورزشی،کافی نت،گیم نت،سرویس انتقال به فرودگاه رایگان،چایخانه سنتی،چایخانه در بام هتل،زمین تنیس و بیلیارد. علاوه بر اینکه یک رستوران در خود هتل وجود دارد در کنار هتل یک رستوران هست که مخصوص هتل است که شما مسافران عزیز تور استانبول میتوانید به انجا بروید و غذا یا نوشیدنی مورد علاقه خود را میل کنید و از ان لذت ببرید.

 
تعداد بازدید از این مطلب: 111
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 16 آبان 1395
نظرات

هتل گرند رینگ آنتالیا

هتل گرند رینگ آنتالیا در سال 2006 و بر روی زمینی به مساحت 20 هزار متر مربع بنا شده است.این هتل 5 در 35 کیلومتری فرودگاه آنتالیا و 20 کیلومتری شهر کمر واقع شده است و از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است .این هتل دارای ساحل اختصاصی می باشد و سرویس دهی آن ALL می باشد.این هتل 5 ستاره دارای 295 اتاق می باشد که این هتل دارای اتاق های خانوادگی ، سوییت ها ، اتاق های استاندارد نیز می باشد و تمامی اتاق ها مجهز به مینی بار ، سشوار ، وان ، صندوق ایمنی ، تلفن و ... و همچنین دارای بالکن اختصاصی می باشند . این هتل همچنین دارای لابی بار و دریا بار نیز می باشد که گردشگران تور آنتالیا می توانند برای استراحت و صرف نوشیدنی های خنک و خوش طمع از این قسمت هتل استفاده نمایند .

GERANDRING.jpg

GERANDRING3.jpg

امکانات هتل گرند رینگ آنتالیا :

استخر در فضای باز، باغ ، تراس، تنیس، بیلیارد، دارت، بولینگ،امکانات ورزش های آبی،پارک آبی، ساحل خصوصی، سونا، باشگاه ورزشی، ماساژ، حمام ، اسپا، استخر سر پوشیده، اتاق بازی ،غواصی، کلاب شبانه، زمین بازی مخصوص کودک، کلاب کودکان، رستوران و بار، اسنک بار و... مسافران تور آنتالیا با انتخاب این هتل سفر خوب و خوشی را سپری می کنند.

GERANDRING5.jpg

GERANDRING6.jpg

GERANDRING1.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیاو اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل کایا پلازو آنتالیا

هتل کایا پلازو آنتالیا در ساحل بلک قرار دارد و در این مکان یک ساختمان مرتفع ۲۰۰ متری است که اختصاص به هتل کایا پلازو دارد. این هتل ۵ ستاره بهترین مکان برای گردشگران تور آنتالیا است که می خواهند در هنگام استراحت و اقامت خود نیز دریا را ببینید. هتل کایا پلازو درست در ۶٫۵ کیلومتری شهر بلک قرار گرفته است که گردشگران از طریق فرودگاه آنتالیا به آن جا می روند. مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.این هتل 5 ستاره در مجموع دارای 639 اتاق است و دکوراسیون و چیدمان اتاق ها شیک و به روز است و در برخی از اتاق ها دارای بالکن می باشد که مشرف به استخر و فضای سبز و باغ است.

امکانات هتل کایا پلازو آنتالیا:

امکانات ورزشی نظیر غواصی، تنیس روی میز، گلف، استخر سرپوشیده، اتاق بازی کودکان و سالن بدنسازی در هتل کایا پلازو بهره مند شوید. همچنین مجموعه ی اسپا شامل سالن آبگرم و سالن زیبایی، سونا و ماساژ نیز در اختیار مسافران تور آنتالیا است. برای راحتی بیشتر والدین در این هتل امکان نگهداری کودکان و مراقبت از آن ها به خوبی فراهم است.از دیگر امکانات این هتل سالن همایش، سالن جلسه، سالن سخنرانی نیز میتوان اشاره کرد. رستوران هتل دارای منوی انعطاف پذیر است که می توانید از انواع غذاهای محلی، ترکی و بین المللی در آن دیدن کرده و مورد استفاده قرار دهید.برای اقامت خود به گونه ای برنامه ریزی کنید که از هر ۱۰ رستوران و ۵ کافی شاپ هتل حتما استفاده کنید و لذت ببرید.

مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل کایا پلازو آنتالیا میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوندو اوقات خوشی را برای شما در سواحل زیبای بلک به ارمغان میاورد.

هتل آسکا لارا آنتالیا

هتل آسکا لارا آنتالیا هتلی 5 ستاره در منطقه لارا در شهر آنتالیا ساخته شده است و جز زنجیره هتلهای آسکا محسوب می شود. هتل آسکا لارا در سال 2014 و در زمینی به مساحت 62 هزار مترمربع بنا گردید. این هتل دارای 150 متر ساحل شنی اختصاصی است که 350 متر با هتل فاصله دارد. هتل آسکا لارا آنتالیا تا کنون موفق به کسب 10 جایزه و گواهی‌نامه در زمینه هتلداری شده است. این هتل 525 اتاق در تیپ های اتاق های دونفره، استاندارد دوگانه و استاندارد سه گانه دارد. از جمله امکانات اتاق ها تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، مینی بار، کتری برقی، حمام با دوش و سشوار رو تمامی اتاق ها دارای بالکن اختصاصی که مشرف به دریا و فضای سبز می باشد و مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.



امکانات هتل آسکا لارا آنتالیا:

شش رستوران سفارش از منو نیز در «آسکا لارا» فعال است که غذاهای متنوعی از قبیل غذاهای آسیای شرقی، سنتی ترکیه و ایتالیایی عرضه میکنند.

برخی دیگر از امکانات این هتل استخرسرباز و سرپوشیده با یک پارک ابی با 9 سرسره آبی دارا می باشد. مرکز تناسب اندام، حمام ترکی، ساحل اختصاصی، وایفای رایگان در محوطه های عمومی، سالن بسکتبال، تنیس،سالن بیلیارد، سالن بدنسازی،اتاق بازی کودکان،کلاب شبانه، میز پذیرش 24 ساعته، باشگاه شبانه، ماساژ، سونا، حمام آفتاب.

اگر قصد سفر با تور آنتالیارا دارید می توانید هتل آسکا لارا را برای اقامت در شهر آنتالیا انتخاب نمایید.

هتل سندر آنتالیا

هتل ۵ ستاره سندردر مرکز شهر و برروی صخره در خلیج زیبای آنتالیا واقع شده است. این هتل اقامتی بياد ماندنی در قلب شهر با ساحلی زيبا در كنار آبهای آبی دريای مديترانه به مسافرين تور آنتالیا ارائه می دهد.این هتل لوکس و زیبا در ۸۰ متری ایستگاه اتوبوس واقع شده است.همچنین فاصله هتل تا فرودگاه ۱۱ كیلومتر می باشد.

امکانات هتل سندر آنتالیا:

هتل دارای ۱۵۶ اتاق، يك سوئيت و يك سوئيت لوكس می باشد.تمامی اتاق های هتل سندر، دارای حمام ، سیستم تهویه مناسب، سشوار ، تلویزیون ، مینی یخچال، تلفن،بالکن، گاوصندوق ، مینی بار و روم سرویس۲۴ ساعته می باشد. اتاق های پاکیزه این هتل ۵ ستاره بهترین مکان برای استراحت و آرامش مسافران تور آنتالیا می باشند . خدمات کارکنان متعهد و حرفه ای هتل سندر آنتالیا موجب شده تا هتل به هدف نهایی تمام گردشگران تور آنتالیا تبدیل شود.

امکانات رفاهی هتل شامل سونا و حمام ترکی می باشد.از دیگر امکانات هتل می توان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد.يک صرافی نيزجهت تهیه ارزدر هتل وجود دارد. از امکانات ورزشی هتل سندر آنتالیا می توان به مرکز بدنسازی ، بیلیارد و پینگ پنگ اشاره کرد. زمین بازی ویژه کودکان نیز در هتل وجود دارد.

مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند لحظات خوبی داشته باشند.

 

 

هتل رویال وینگس آنتالیا

هتل 5 ستاره رویال وینگس آنتالیا در ۵۰۰ متری ساحل لارا واقع شده است. بنا به تقاضای علاقه مندان ترانسفر فرودگاهی و یا کرایه اتومبیل به مقصد فرودگاه آنتالیا که در ۱۵ کیلومتری این هتل ۵ ستاره قرار گرفته، امکان پذیر می باشد که آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا می باشد. موقعیت جغرافیایی بی نظیر، از ویژگی های متمایز این هتل می باشد.برای رفتن به مرکز شهر آنتالیا باید ۱۷ کیلومتر با ماشین طی کرد.

-رویال-ویگنس1.jpg

امکانات هتل رویال وینگس آنتالیا:

هتل رویال وینگس دارای اتاق های ، ۱ تخته، ۲ تخته و استاندارد با طراحی شیک و مدرن می باشد،اتاق ها همگی از امکانات کامل ولوکس برخوردار می باشند. تمامی اتاق ها دارای حمام ، سیستم تهویه مناسب ، سشوار، تلویزیون ال سی دی ، یخچال ، صندوق امانات، تلفن،بالکن،مینی بار ،ارائه خبرنامه و روم سرویس۲۴ ساعته می باشد. از دیگر امکانات هتل میتوان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد.میهمانان می توانند در فعالیت هایی نظیر پینگ پنگ، تنیس، بولینگ، پرتاب دارت شرکت کنند. اتومبیل کرایه نیز بنا به درخواست میهمانان، در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.همچنین هتل رویال وینگس آنتالیا دارای یک کتابخانه برای علاقه مندان به مطالعه می باشد. از امکانات تفریحی ورزشی هتل می توان به ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرباز (فصلی) ، ساحل اختصاصی ، استخر سرپوشیده (فصلی) و امکانات ورزشهای آبی در سایت هتل اشاره کرد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-رویال-ویگنس2.jpg

-رویال-ویگنس3.jpg

-رویال-ویگنس5.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95

تور آنتالیا زمستان 95

تو�

تعداد بازدید از این مطلب: 114
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 16 آبان 1395
نظرات

هتل مارینا 2 قشم .gif.gif.gif Qeshm Marina 2 Hotel

هتل مارینا 2 قشم یکی از هتل های با کیفیت و نوساز سه 3 ستاره جزیره میباشد و در سال 1390 شمسی در مرکز شهر قشم بنا شده است. این هتل در 4 طبقه و در مجموع با 24 اتاق خود شامل اتاق های یک، دو، سه و چهار تخته زیبا و آرام آماده پذیرایی از گردشگران تور قشم می باشد. هتل مارینا 2 قشم به مراکز تجاری جزیره بسیار نزدیک بوده و روبروی بازار ستاره قشم واقع شده است، همچنین فاصله اماکن توریستی نظیر قلعه پرتغالی ها، مجتمع سیتی سنتر و... به این هتل نزدیک می باشد.  فاصله هتل مارینا 2 قشم تا فرودگاه جزیره قشم 50 دقیقه با ماشین است. صرف ناهار در رستوران سنتی این هتل گزینه مناسبی برای مسافران تور قشم میباشد.

-مارینا-2-قشم.jpg

عکس ها، تصاویر و امکانات هتل مارینا 2 قشم

پذیرش 24 ساعته،رستوران،کافی شاپ،اینترنت بی سیم،خدمات تحویل بار و چمدان،آسانسور،سیستم تهویه مطبوع،تاکسی سرویس،صندوق امانات،خشکشویی و لاندری،کافی نت،پارکینگ اختصاصی و... .

-مارینا-2-قشم-1.jpg

-مارینا-2-قشم-2.jpg

-مارینا-2-قشم-3.jpg

قوانین هتل مارینا 2 قشم 

ساعت تحویل اتاق ها 14:00 و ساعت تخلیه اتاق ها 12:00

هزینه اقامت برای کودکان زیر سه 3 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان می باشد.

هزینه اقامت برای کودکان بین 3 تا 8 سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیم بها می باشد.

پذیرش بانوان به صورت تنها با ارائه مدارک معتبر شناسایی امکان پذیر می باشد.

موقعیت هتل مارینا 2 قشم روی نقشه

-هتل-مارینا-2-قشم-روی-نقشه.jpg

 

هتل آرام قشم .gif.gif.gif Qeshm Aram Hotel

هتل آرام قشم یکی از هتل های سه ستاره جزیره می باشد و در مرکز شهر قشم در نزدیکی بازار ستاره کوی نور بنا شده است. این هتل در 5 طبقه و در مجموع با 22 اتاق زیبا ، تمیز و آرام و دلنشین آماده خدمات رسانی به مسافران تور قشم می باشد. این هتل به مراکز تجاری شهر نزدیک بوده است و برای مسافرانی که قصد خرید دارند بهترین گزینه می باشد. فاصله هتل آرام قشم تا اماکن تاریخی و توریستی جزیره قشم مانند قلعه پرتغالی ها 1.4 کیلومتر، مراکز تجاری 500 متر، جنگل های حرا 35 کیلومتر می باشد. همچنین فاصله هتل آرام قشم تا فرودگاه جزیره حدود 40 کیلومتر میباشد. این هتل جز هتل های 3 ستاره خوب جزیره می باشد به خصوص برای آن دسته از مسافران تور قشم که برای خرید به جزیره زیبا قشم سفر میکنند.

-آرام-قشم.jpg

-آرام-قشم-2.jpg

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل آرام قشم

پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع،رستوران،کافی شاپ،آسانسور،خدمات تجویل بار و چمدان،اینترنت رایگان بی سیم لابی،پارکینگ،یخچال،تلویزیون و...

-آرام-قشم-1.jpg

-آرام-قشم-3.jpg

-آرام-قشم-4.jpg

قوانین هتل آرام قشم 

ساعت تحویل اتاق ها 14:00 و ساعت تخلیه اتاق ها 12:00

هزینه اقامت برای کودکان زیر چهار 4 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان می باشد.

هزینه اقامت برای کودکان بین 4 تا 9 سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیم بها می باشد.

پذیرش بانوان به صورت تنها با ارائه مدارک معتبر شناسایی امکان پذیر می باشد.

موقعیت هتل آرام قشم روی نقشه

 

 

ادامه مطلب:
 تور قشم پاییز 95

 تور قشم مهر 95

تور قشم آبان 95

تور قشم آذر 95

تور قشم زمستان 95

تعداد بازدید از این مطلب: 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 16 آبان 1395
نظرات

هتل توریست آنتالیا

هتل ۴ ستاره توربست آنتالیا با نمای زیبا رو به دریا توانسته مسافران و گردشگران تور آنتالیا را به خود جذب کند و در هر سری سفر به آنتالیا به هتل توریست آنتالیا بروند.

امکانات هتل توریست آنتالیا:

هتل tourist دارای استخر رو باز می باشد که همراه با ماساژ و همچنین سونا و حمام ترکی دارد که برای کودکان هم زمین بازی خاص در نظر گرفته اند و همین باعث شده است گردشگران تور آنتالیا از این هتل راضی باشند.اتاق های هتل Tourist آنتالیا دارای امکانات مناسب برای مهمانان تور آنتالیا می باشد که امکانات رفاهی را کامل در نظر گرفته و همچنبن اتاق های مخصوص برای معلولین و سوئیت های مخصوص تازه عروسان و کسانی که قصد ماه عسل به آنتالیا دارند.

امکانات تفریحی و بازی و سرگرمی در این هتل فراوان می باشد مثلا در اتاق ها بازی های کامپیوتری و در سالن هتل پینگ پنگ و اسب سواری در هتل برای مسافران و مهمانان تور آنتالیا در نظر گرفته اند.اگر برای تفریح با دوچرخه در آنتالیا راضی هستید می توانید از هتل اجاره بگیرید و برای تفریح و ورزش در شهر دور بزنید.رستوران هتل توریست آنتالیا هم اماده پذبرایی برای مهمانان تور آنتالیا در وعده :صبحانه ,نهار و شام اماده خدمت و پذبرایی هستند و همچنین کنار استخر می توان نوشیدنی تهیه کرد و میل کرد ,خدمات دهی رستوران ۲۴ ساعته می باشد.

 

 

هتل الدار ریزورت آنتالیا 

هتل 4 ستاره الدار ریزورت آنتالیا در سال 2011 میلادی در زمینی به مساحت حدود 11.000 متر مربع در منطقه کمر آنتالیا احداث شده است.این هتل در یک ساختمان 5 طبقه و در مجموع دارای 172 اتاق می باشد. این هتل در کنار دریا واقع شده است. در این هتل سالن کنفرانس وجود دارد. همچنین یک صرافی برای دسترسی میهمانان تور آنتالیا در نظر گرفته شده است.فاصله هتل الدر ریزورت آنتالیا تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 48 کیلومتر و فاصله هتل تا شهر کمر آنتالیا  حدود 8 کیلومتر می باشد.

 

سایر امکانات و تصاویر هتل الدار ریزورت آنتالیا :

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع، سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان،روم سرویس،تلویزیون ال سی دی،ماهواره،تلفن، مینی بار،گاو صندوق،بالکن،حمام،سشوار، صندوق امانات،حمام،استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی و ورزشی،استخر روباز،حمام سنتی ترکی،پزشک،خدمات پرینت و فکس،صرافی،پارکینگ، لاندری، اسکواش، فروشگاه، سونا،جکوزی،ماساژ،سالن کنفرانس و... را میتوان نام برد که مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل الدار ریزورت میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

 

 

هتل نظر بیچ آنتالیا

هتل چهار ستاره نظر بیچ در مرکز شهر انتالیا واقع شده و یکی از چهار ستاره های خوب این شهر برای مسافران تور آنتالیا است. خدمات درجه یک این هتل به صورت آل all بوده و صبحانه ، ناهار،شام ،میان وعده ها و نوشیدنی ها در این هتل برای مسافران به صورت رایگان سرو میگردد. هتل نظر بیچ در نزدیکی دریا قرار دارد و منظره خوبی برای ثبت خاطرات سفر را دارا می باشد. این هتل در فاصله 10 دقیقه ای با مرکز شهر انتالیا و 20 دقیقه ای از فرودگاه قرار دارد. استخر ، سونا ، حمام ترکی و مرکز تناسب اندام از امکانات دیگر این هتل برای مسافران تور آنتالیا هستند. موقیعت هتل نظر بیچ آنتالیا طوری ست که  در منطقه لارا آنتالیا واقع شده است  و تا آنتالیا حدود ۱۰ کیلومتر فاصله دارد . فاصله این هتل تا فرودگاه آنتالیا ۱۲ کیلومتر و تا ایستگاه اتوبوس ۲۵ کیلومتر میباشد. این هتل دارای ساحل اختصاصی برای مسافران تور آنتالیا است. هتل نظر بیچ آنتالیا دارای منظره کوه و دریا بوده و تا مراکز خرید آنتالیا نه کیلومتر فاصله دارد. هتل نظر بیچ آنتالیا دارای دویست و چهارده اتاق استاندارد میباشد که تمامی اتاقهای هتل نظر بیچ آنتالیا مجهز به مینی بار، بالکن، تلویزیون ، اینترنت، سیستم تهویه هوا و سیستم حرارتی و برودتی میباشد همچنین تمامی اتاقها با منظره دریا و یا باغ میباشند. امکانات هتل نظربیچ آنتالیا شامل استخر روباز و سرپوشیده،سرسره آبی،سالنهای ورزشی،دیسکو،اتاق کنفرانس با کلیه امکانات،حمام ترکی،رستوران،اسنک بار،لابی بار،بار در کنار استخرو ویتامین بار میشود ، همچنین پذیرایی در هتل به صورت (ALL) بوده و انواع غذاهای بین المللی را سرو میکند. عکسهای هتل نظر بیچ آنتالیا این امکانات را به نمایش می گذارد. این هتل مهمان نوازی اصیل خانواده های ترکیه ای را دارد و غذاهای خانگی ارائه می دهد. اتاق های آن بسیار تمیز و راحت هستند. صاحبان و کارکنان بسیار صمیمی دارد.

عکس ها و امکانات هتل نظر بیچ آنتالیا

رستوران,گاو صندوق,ساحل اختصاصی,تراس,باغچه,روزنامه,رستوران,سرسره آبی,باشگاه بدنسازی,سونا,جکوزی,حمام ترکی,فکس/فتوکپی,خشکشویی,اسانسور و....

 

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

ادامه مطلب:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95 

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96

تعداد بازدید از این مطلب: 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 16 آبان 1395
نظرات

روستای باغو

 یکی از دیدنی های جزیره زیبای کیش روستای باغو است که با داشتن درختان کهنسال در منطقه ای بومی و خوش آب و هوا و همچنین با وجود مسجد تاریخی محمد که به دوران قاجاریه ( 881 ه.ق ) میرسد، جز جاذبه های گردشگری کیش شده است. به تمامی گردشگران تور کیش حضور در این روستای زیبا با طبیعتی چشم نواز، با درختان لور پیشنهاد میشود. این آبادی زیبا در قسمت جنوب غربی جزیره کیش میباشد. افراد معدودی که در این روستا زندگی میکنند به دامداری مشغولند. دلیل نامگذاری روستای باغو به ننه باغو، پیرزن صد ساله میرسد. از این رو گذراندن لحظاتی به یاد ماندنی برای مسافران تور کیش در این بیشه دلپذیر خالی از لطف نیست.

 rostaye_bagho.jpg

بابت خريد و رزرو بليط تور کیش و جهت اطلاع از مناسب ترين قيمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

 

جت اسکی کیش

یکی از بهترین تفریحات جزیره زیبای کیش جت اسکی کیش است. جت اسکی کیش سرشار از سرعت و هیجان بر روی آب های خلیج فارس جز لذت بخش ترین لحظات برای گردشگران تور کیش میباشد. این ورزش با بهترین جت اسکی ها از نظر سیستم و قدرت موتور ، تفریحی خاطره انگیز را برای میهمانان عزیز تور کیش ایجاد خواهد کرد.

 

شرايط دريافت جت اسکی کیش برای مسافران تور کیش 
1. به افراد كمتر از 20 سال جت اسکی داده نمیشود مگر با همراهی مربی كلوپ و يا همراه بالای 20 سال اجاره كننده
2. از سوار شدن خردسالان به لحاظ تامين امنيت آنان جلوگيری ميشود.
3.  ظرفيت جت اسكي تا 2 نفر ميباشد
4. پوشيدن جليقه نجات برای گردشگران عزیز تور کیش الزاميست
5.  به يك گروه، دو دستگاه جت اسكی بطور همزمان داده نميشود.
7. پر كردن فرم مربوطه و تعهد دادن به رعايت دقيق قوانين و هشدارها.

پارک شهر کیش

پارک شهر کیش جز یکی از بهترین اماکن تفریحی جزیره زیبای  کیش به حساب می آید.

پارک شهر کیش تفریحگاهی خوب و ویژه برای گردشگران تور کیش میباشد. همچنین مسافران عزیز تور کیش با حضور در این پارک و استفاده از امکانات آن از جمله: فضاهای سبز، دریاچه مصنوعی، فضای ورزش و تندرستی، پیست دوچرخه و اسکیت، آلاچیق های زیبا و پارکینگ مناسب لحظاتی به یاد ماندنی خواهند داشت.

از این رو گردشگران محترم تور کیش و همچنین ساکنین عزیز جزیره، با تماشای محوطه زیبا با آب نماهای متنوع و میدان گل و قایق سواری اوقات فراغت خود را بگذرانند.

پارک ساحلی سیمرغ کیش

یکی از بهترین جاذبه های گردشگری جزیره پارک ساحلی سیمرغ کیش با مساحتی حدود 15000 مترمربع می باشد .

پارک ساحلی سیمرغ کیش در ضلع جنوب شرقي جزیره زیبای کیش میباشد. از این رو با توجه به فاصله کم این پارک تا هتل های مارینا پارک و سیمرغ و مرکز گردشگری و تفریحی دلفیناریوم نظر اکثر مسافران عزیز تور کیش را به خود جلب کرده است.

 با توجه به امکاناتی از جمله: فضاهايي برای بازي كودكان و فضاهاي ورزشي (زمين بدمينتون ، پينگ پنگ ، پيست اسكيت) لحظاتی لذت بخش را برای میهمانان تور کیش فراهم میکند. همچنین  گردشگران تور کیش میتوانند با دوچرخه سواری و پیاده روی در محوطه سرسبز و زیبای پارک ساحلی سیمرغ کیش اوقات خوبی را در ساحل خلیج فارس داشته باشند.

 

 

ادامه مطلب:

تور کیش پاییز 95

تور کیش آبان 95

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96

تعداد بازدید از این مطلب: 90
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 16 آبان 1395
نظرات

 هتل ماربل کوش آداسی.gif.gif.gif.gifMarbel Kusadasi Hotel

هتل ماربل کوش آداسی درسال 1990 ساخته شده است در مرکز کوش آداسی واقع شده است، این هتل کمتر از سه کیلومتر از دریای اژه فاصله دارد. اتاق های این هتل دارای تهویه کننده هوا می باشد و این هتل یک استخر روباز همراه با تراس آفتاب برای مسافران تور کوش آداسی دارد. این هتل بر اساس هنر دکو طراحی و ساخته شده و دارای یک ساختمان هفت طبقه با مفهوم کاملی از مهمان نوازی مدیترانه ای است هتل ماربل را به عنوان یکی از نفیس ترین و صمیمی ترین هتل ها در مرکز کوش آداسی شناخته می شود هتل دارای یک  فضای باز با شکوه همراه با یک استخر زیبا در فضای باز است  همچنین استخر کودکان نیز در کنار استخر اصلی قرار دارد نوار دور تا دور استخر توسط گیاهان سبز مدیترانه ای احاطه شده است. این هتل دارای یک تیم سرگرمی بزرگ و بسیار عالی است، در کنار یک محل عالی  امکانات هتل نیز بسیار عالی است، تمام موارد لازم برای یک تعطیلات کامل در این هتل مورد نظر قرار گرفته است. هتل ماربل حدود ۲۰ کیلومتر از شهر تاریخی  افسس فاصله دارد این هتل دارای ۱۰۵ اتاق برای میهمانان است اتاق های هتل بسیار مطبوع می باشند و به راحت ترین و زیباترین روش ممکن دکور شده اسند و امکانات خوبی مانند : دو تخت، حمام ،تلویزیون ماهواره ای و موسیقی، تلفن مستقیم، مینی بار، سشوار را در اختیار میهمانان تور کوش آداسی قرار می دهد اتاق ها دارای یک بالکن با نمایشی زیبا از باغ هتل هستندانواع ورزش ها و فعالیت های تفریحی شامل : زمین تنیس، والیبال، بسکتبال، فوتبال، زمین بازی کودکان، استخر و میزهای تنیس روی میز و یک سالنتلویزیون در هت وجود دارد همچنین یک منطقه سلامتی و تمدد اعصاب با امکانات خوبی مانند حمام ترکی، سالن بدنسازی تناسب اندام، سونا، خدماتماساژ و سالن زیبایی (برخی از خدمات با هزینه اضافی) نیز در هتل وجود دارد. سرگرمی های شبانه و نمایش های زیبا در هتل برگزار می شودرستوران هتل دارای دو محیط داخلی و خارجی بسیار زیبا است که میهمانان هتل ماربل می توانند وعده های مختلف غذایی خود را به دلخواه در داخل و خارج رستوران میل کنند علاوه بر رستوران های اصلی  یک ساندویچ فروشی، یک کافه کوچک در سالن لابی، یک کافه در کنار استخر نیز به میهمانان انواع تنقلات و نوشیدنی های با طراوات را نمایش می دهد رستوران های هت به سبک بوفه انواع غذاهای ترکی و غذاهای بین المللی را در طول روزبرای میهمانان هتل آماده می کنند.

Marbel-Hotel-By-Palmwings-photos-Exterior.JPEG

Marbel-Hotel-By-Palmwings-photos-Exterior_1.JPEG

عکس ها و امکانات هتل ماربل کوش آداسی

  • سالن كنفرانس,سونا,لابي,پارك كودكان,جكوزي,كافي شاپ,آژانس خدمات مسافرتي,رستوران,ماهواره,خدمات خانه داري,پاركينگ اختصاصي هتل,اينترنت در لابي,فضاي سبز,پاركينگ سرپوشيده,اينترنت در واحد,گشت درون شهری و برون شهري,نمازخانه,تاكسي سرويس,لاندري,سالن ورزشي,صندوق امانات اختصاصي,كافي نت فروشگاه و غرفه,ترانسفر رايگان فرودگاه,گيم نت,چايخانه سنتي,چايخانه در بام هتل,زمين تنيس بيليارد و...
  • download.jpg
  • 6420211_14_b.jpg
  • download.jpg
  • جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور کوش آداسی با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.
  • هتل پانوراما هیل کوش آداسی .gif.gif.gif.gif Panorama Hill Hotel

    هتل پانوراما هیل کوش آداسی (THE PANORAMA HILL) در مرکز شهر کوش آداسی واقع شده است. این هتل در 18 کیلومتری شهر باستانی افسوس و 73 کیلومتری شهر ازمیر واقع شده است. فاصله هتل تا ساحل عمومی صفر نبوده و حدود 500 متر فاصله دارد. هتل پانوراما هیل ارائه کننده خدمات ALL INCLUSIVE می‌باشد. هتل‌های ADA CLASS ،PRESTIGE RESIDENCE و RAMADA RESORT در مجاورت این هتل قرار دارند. هتل پانوراما هیل دارای امکانات ورزشی و ماساژ ، استخر روباز و تراس اختصاصی می باشد. اینترنت WIFI و پارکینگ در این هتل رایگان است.... برای مسافران تور کوش آداسی قرار دارد. گردشگرانی که قصد رزرو تور کوش آداسی را دارند این هتل یکی از بهترین هتل های 4 ستاره میباشد.

    Panorama2.JPG

    images.jpg

    عکس ها و امکانات هتل پانوراما هیل کوش آداسی

    • استخر روباز,استخر کودکان,حوله ساحل,اینترنت بی‌سیم,اتاق بازی,حمام ترکی,مرکز تناسب اندام,حمام بخار,تنیس روی میز,دارت, بالکن، تهویه مرکزی، تلفن مستقیم، صندوق امانات (شارژ)، تلویزیون، سشوار و اینترنت و...
    • Panorama5.jpg
    • images_1.jpg
    • Panorama4.JPG
    • جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور کوش آداسی با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.
    • هتل گرند بلیش کوش آداسی.gif.gif.gif.gif.gifGrand Belish Hotel

      هتل گرند بلیش کوش آداسی (Grand Belish) یک هتل و ریزورت مدرن در لانگ بیچ (Long Beach) در 15 کیلومتری مرکز کوش آداسی، در ساحل دریای اژه است. این هتل که رو به دریا ساخته شده و دارای یکی از بهترین ساحل های شنی منطقه است، 178 اتاق و 20 سوئیت از تیپ superior دارد.اتاق های هتل به بالکن، مبلمان شیک و وای فای رایگان مجهز است. هر اتاق دارای فرش، تلویزیون LCD 32 اینچی، تلفن، سشوار، مینی بار و گاو صندوق برای مسافران تور کوش آداسی است. مهمانان می توانند در رستوران بوفه باز هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی را بچشند. در رستوران Fish House نیز غذاهای مختلف دریایی سرو می شود. از جمله امکانات Grand Belish می توان به این موارد اشاره کرد: استخر روباز، امکانات آبگرم (اسپا)، حمام ترکی، سونا، پارکینگ اختصاصی رایگان، مرکز تناسب اندام، بار استخر، بار لابی، بار ویتامین، باشگاه شبانه، اتاق بازی و غیره. مرکز آبگرم هتل که در داخل ساختمان هتل قرار گرفته انواع خدمات ماساژ و زیبایی را به مهمانان تور کوش آداسی عرضه می دارد. در این هتل مهمانان علاوه بر انجام ورزش هایی همچون بسکتبال، تنیس و مینی فوتبال می توانند به انواع ورزش های آبی نیز بپردازند. «گرند بلیش» از فرودگاه عندان مندرس(Adnan Menderes)  100 کیلومتر فاصله دارد. این فرودگاه در 18 کیلومتری جنوب مرکز شهر ازمیر واقع شده است. 

      kusadasi-grand-blish-hotel-b.jpg

      files_hotelPhotos_316682_1212051524009005826_STD531fe5a72060d404af7241b14880e70e.jpg

      عکس ها و امکانات هتل گرند بلیش کوش آداسی

       سونا،باشگاه ورزشی،اسپا،ماساژ،حمام،زمین تنیس،سونا،دارت،زمین بازی مخصوص کودکان،ساحل خصوصی،استخر سرپوشیده,رستوران و بار،امکان صرف صبحانه در اتاق,اینترنت,پارکینگ,پذیرش ۲۴ ساعته،کرایه اتومبیل،صرافخانه،رختشورخانه،سالن زیبایی،اتوشویی،پرستار کودک،آسانسور،امکانات ویژه معلولین،فروشگاه،سیستم امنیتی و...

      Grand-Belish-Hotel-2.jpg

      LeBleu2.jpg

      11.jpg

      جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور کوش آداسی با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

       

       

      ادامه ی مطلب:

      تور کوش آداسی پاییز 95

      تور کوش آداسی آبان 95

      تور کوش آداسی آذر 95

      تور کوش آداسی زمستان 95

      تور کوش آداسی دی 95

      تور کوش آداسی بهمن 95

      تور کوش آداسی اسفند 95

       تور کوش آداسی نوروز 96

تعداد بازدید از این مطلب: 186
موضوعات مرتبط: تورکوشاداسی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 16 آبان 1395
نظرات
 

هتل ای بیس استورن بانکوک تایلند.gif.gif.gifIbis Sathorn Hotel

هتل ای بیس استورن بانکوک تایلند در سال 2004 ساخته شده است قلب منطقه تجاری و نزدیک به ایستگاه مترو قرار دارد که دسترسی آسانی به جاذبه های توریستی نظیر دریاچه چائو فرایا و بازارهای مختلف می دهد. دارای موقعیت مکانی عالی در شهر می باشد و در اطراف آن رستوران ومراکز خرید بانکوک برای مسافران تور تایلندواقع شده اند. با اقامت در این هتل به راحتی می تواند به نقاط مختلف شهر دسترسی داشت. این هتل ۳ ستاره تا فرودگاه ۳۰ کیلومتر فاصله دارد. این هتل در کنار رودخانه ی زیبای Chao Phraya واقع شده و دارای اتاق هایی نورگیر با امکانات مدرن می باشد. در اتاق های هتل تلویزیون، ماهواره و قهوه ساز وجود دارد. هتل دارای استخر در فضای باز و سرویس گشت شهری رایگان به ایستگاه قطار هوایی Krungthonburi می باشد. اتاق ها کف چوبی دارند و در دکوراسیون آن ها از رنگ های روشن استفاده شده است. 

108193_121105163440738.jpg

24.jpg

عکس ها و امکانات هتل ای بیس استورن بانکوک تایلند

استخر در فضای باز,آبگرم,رستوران و بار,هتل دارای سرویس اینترنت رایگان می باشد,استفاده از پارکینگ هتل رایگان است,سرویس اتاق ها ، گشت شهری، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش ۲۴ ساعته ، صرافخانه، اتوشویی، سالن کنفرانس، خدمات تورها، حمل چمدان ها رختشورخانه، سیستم امنیتی، سیستم تهویه، آسانسور، اتاق هایی که در آن ها سیگار کشیدن ممنوع است و....

ibis-Bangkok-Sathorn-1.jpg

ibis-Bangkok-Sathorn-2.jpg

ibis-Bangkok-Sathorn-3.jpg

images.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور تایلند با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

 
 

هتل سامویی ایلند بیچ ریزورت .gif.gif.gif Samui Island Beach Resort & Hotel

در اینجا می توانید از مهمان نوازی گرم و صمیمانه ی تایلندی در فضایی آرام و محاط با جنگل های سرسبز گرمسیری لذت ببرید. با این حال، بازارها، مغازه ها، رستوران ها و کلوپ های شبانه نیز در مجاورت ان واقع شده اند. این ریزورت در شمال ساحل Chaweng قرار گرفته که می توانید در زیر آفتاب و در کنار نخل های تنومند و خمیده استراحت کنید و پس از آن برای خنک شدن در آب نیلگون دریا شنا کنید. این هتل با ارایه ی خدماتی مناسب به مسافران تور تایلند یکی از بهترین هتل های سه ستاره در شهر سامویی تایلند قرار دارد. این هتل دارای استخر,سونا,جکوزی و خدمات دیگر نیز میباشد. این هتل با قرار دادن رستوران های سنتی نیز این امکان برای مسافران تور تایلند فراهم شده است که بتوانند از غذاهای سنتی تایلند نیز استفاده کنند.

14197_101_z.jpg

003050-10-ih_pool.jpg

عکس ها و امکانات هتل آیلند سامویی بیچ تایلند

پذیرش شبانه روزی,خدمات نگهداری کودک,استخر,سونا,جکوزی,حمام,اتاق سیگار,صرافی,خشکشویی,ترانسفر فرودگاهی,اینترنت وای فای,عکس و فتوکپی و.....

15.jpg

files-hotels-20-هتل-سامویی-ایلند-بیچ-ریزورت-کافه-گردش9ce21aa0732d07d83d6ce3be5c0bc479.jpg

files-hotels-14943101-هتل-سامویی-ایلند-بیچ-ریزورت-کافه-گردش9ce21aa0732d07d83d6ce3be5c0bc479.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور تایلند با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل شیدی هوم بانکوک تایلند.gif.gif.gifShadi Home Residence Hotel

هتل شیدی هوم بانکوک تایلند در قلب شهر بانکوک قرار دارد ، این هتل دارای اتاق هایی مجهز به تهویه کننده هوا برای مسافران تور تایلند می باشد و یک ‏رستوران ، اینترنت رایگان ‏Wi-Fi‏ و پارکینگ رایگان نیز دارد. ‏هتل شیدی هوم اند رزیدنس در قلب شهر بانکوک قرار دارد ، این هتل دارای اتاق هایی مجهز به تهویه کننده هوا می باشد و یک ‏رستوران ، اینترنت رایگان ‏Wi-Fi‏ و پارکینگ رایگان نیز دارد. ‏شیدی هوم ۵ دقیقه تا منطقه خرید پراتونام فاصله دارد و فاصله آن تا ایستگا قطار نیز ۵ دقیقه می باشد. ‏تمامی اتاق ها دارای محوطه جدا برای نشستن ، تلویزیون کابلی صفحه تخت و صندوق امانات هستند. حمام اختصاصی اتاق ها ‏امکانات بهداشتی و سشوار دارند. ‏رسپشن هتل به صورت ۲۴ ساعته پاسخگو مسافران تور تایلند می باشد و خدماتی نظیر خشکشویی ، فتوکپی و فکس نیز ارائه می گردد. ‏رستوران هتل انواع غذاهای تایلندی ، هندی ، ایرانی و اروپایی را برای مسافران تور تایلندسرو می کند.‏ پاتوموان برای افرادی که علاقه مند به خرید لباس و غذاخوردن هستند گزینه مناسبی می باشد. ‏

files_hotelPhotos_18068588531fe5a72060d404af7241b14880e70e.jpg

1724-600x375.jpg

عکس ها و امکانات هتل شیدی هوم بانکوک تایلند

اینترنت wifi رایگان,پارکینگ,رستوران,صندوق امانات,خشکشویی,مینی بار,خدمات 24 ساعته اتاق,تلویزیون,سشوار,سیستم سرمایشی / گرمایشی,سیستم صوتی و...

1820-600x375.jpg

files_hotelPhotos_18068011531fe5a72060d404af7241b14880e70e.jpg

files_hotelPhotos_18069049531fe5a72060d404af7241b14880e70e.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور تایلند با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

ادامه مطلب:

تور تایلند پاییز 95

تور تایلند آبان 95

تور تایلند آذر 95

تور تایلند نوروز 96

تعداد بازدید از این مطلب: 81
موضوعات مرتبط: تورتایلند , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 11 آبان 1395
نظرات

جاذبه های گردشگری روسیه

کاخ کرملین مسکو روسیه

از زیبا ترین و بزرگ ترین کاخ های روسیه کاخ کرملین است که در هسته مرکزی شهر مسکو «ارگ» یا «کرملین» است. کاخ کرملین روسیه که می‌توان آن را مروارید معماری و یادبود تاریخی روسیه معاصر نامید از چهار قصر زیبا و چهار کلیسا مجلل تشکیل شده ‌که به منظور اسکان رئیس جمهور روسیه استفاده می‌گردد. این کاخ دارای 800 اتاق جداگانه از جمله تالارها، سالن‎ها، رخت‎کن، راهرو و اتاق‎های اختصاصی برای اعضای شخص اول مملکت، اتاق مطبوعات و اتاق‎هایی برای خدمه فنی است و کرملین جایی است که تمام راه‎های روسیه به آنجا ختم می‎شود. دیوارهای کرملین و برج‌ها در سال‌های 1485 تا 1495 توسط استادان ایتالیایی ساخته شدند که توجه بسیاری از مسافران تور روسیه را به خود جلب کرده است. زوایای ناهماهنگ مثلثی شکل دیوار کاخ کرملین روسیه محوطه‌ای به مساحت 275000 متر مربع (68 جریب) را در بر می‌گیرد. کف پوش برخی تالارهای کاخ کرملین روسیه از پارکت است که از 20 نوع چوب‌های گوناگون درست شده و چنین پارکتی یادآور نقش و نگار حک شده بر فرش است. در طی مدت 160 سال این کاخ تغییرات زیادب کرده است. در اینجا ایوان مخوف و استالین حکومت کردند، «ناپلئون» از کرملین آتش‎گرفتن مسکو را تماشا کرد، «لنین» دیکتاتوری پرولتاریا را شکل داد، «گورباچف» مبتکر دگرگون‎سازی بود، «یلتسین» سعی کرد اصلاحات را به انجام برساند و «ولادیمیر پوتین» در راه به انجام رساندن اصلاحات و قراردادن روسیه در ردیف 10 کشور پیشرفته جهان تلاش کرد. کاخ کرملین روسیه در روزهای پنجشنبه باز نیست و مسافران تور روسیه می توانند در روزهای دیگر از انجا دیدن نمایند و عکاسی داخل کاخ های آن ممنوع می باشد.

 

دریاچه بایکال روسیه

دریاچه بایکال روسیه دریاچه ‌ای در جنوب سیبری در کشور روسیه، میانی فرمانروایی ایرکوتسک و بوریاتیا از زیبا ترین عجایب روسیه می باشد . این دریاچه در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. بایکال کهن ترین و عمیق‌ ترین دریاچه ی آب شیرین دنیا می باشد. از آنجایی که این دریاچه خیلی قدیمی و دور افتاده‌ می باشد. دارای جانورانی نایاب است که تنها در این دریاچه یافت می‌شود این جانوران شامل تعداد زیادی از بی‌ مهرگان، چندین نوع از ماهی‌ها و فک آب شیرین دریاچه بایکال می‌باشند. فک آب شیرین بایکال تنها فک آب شیرین دنیا است و دائماً در آب شیرین زندگی می‌کند ؛دانشمندان بر این باور هستند که خوک‌های آبی این دریاچه در زمان های قدیم از اقیانوس شمالی (شمالگان) آمده و بعد از سفر به سمت بالای رودخانه، به این دریاچه رسیده‌ اند. دریاچه بایکال روسیه وسیع ترین منبع آب شیرین دنیابه آمار می‌آید. تقریباً ۲۰ درصد تمام آب شیرین روی کره زمین در این دریاچه پیمان دارد. این دریاچه ۳۱۵۰۰ کیلومتر چهارگوش پهناوری دارد.گردشگران تور روسیه می توانند از دیدن این منظره نهایت لذت را از تماشای این منظره ببرند.

شهر بازی سوچی روسیه

یکی از هیجان انگیز ترین و سرگرم کننده ترین مکان های روسیه شهر بازی سوچی روسیه است. مسافران تور روسیه از دروازه ی آتش ورود و داخل آن همه جا و همه چیز رنگ و بوی داستان های تخیلی روسی را نشان می دهد. شهر بازی سوچی روسیه دارای داستان های جن و پری، قلعه های باشکوه، جنگجویان افسانه ای، کلبه های رنگارنگ، جنگل طلسم شده ی مملو از موجودات عجیب و غریب، چشمه ی صلح و آرامش در قلب شهری بزرگ و یا ادیسه ی فضایی، معجزه ی پیشرفت علم و تکنولوژی و .... در اختیار مسافران تور روسیه می باشد. همچنین مسافران تور روسیه می توانند از نمایش زیبای اسب ها در سرزمین بوگاتیرز و از پرش کوانتوم ، بلندترین و سریع ترین کاستر روسیه دیدن نمایند. یکی دیگر از جاذبه های گردشگری روسیهجنگل افسون شده رفته، بر روی بال های پرنده ی آتش سوار شده است و مسافران تور روسیه با رفتن به شهر بازی سوچی روسیه می توانند زمان خوشی را سپری کنند.

مطالب مرتبط:

تور روسیه پاییز 95

تور روسیه آبان 95

تور روسیه آذر 95

تور روسیه زمستان 95

تور روسیه دی 95

تور روسیه بهمن 95

تور روسیه اسفند 95

 

تور روسیه نوروز 96

تعداد بازدید از این مطلب: 90
موضوعات مرتبط: توردبی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 11 آبان 1395
نظرات

هتل های 5 ستاره دبی

هتل گرند حیات دبی

هتل گرند حیات دبی از هتل های 5 ستاره دبی می باشد که در سال ۲۰۰۳ ساخته شده است.فاصله این هتل با فرودگاه تنها ۱۰ دقیقه می باشدکه مسافران تور دبی می توانند از اتومبیل های هتل نیز برای رفتن به فرودگاه استفاده نمایند.فاصله این هتل تا برج خلیفه نیز  15 دقیقه با ماشین می باشد.همچنین در صورت نیاز شما می توانید با 15 دقیقه پیاده روی به مرکز خرید وافی مراجعه کنید.

طراحی و  دکوراسیون اتاق های هتل گرند حیات دبی به شیوه مدرن و سبک سنتی عربی می باشد و این اتاق ها دارای امکاناتی همچون: تلویزیون ، اینترنت رایگان ، یک مینی بار ،حمام سنگ مرمر و...هستند.همچنین میهمانان تور دبی می توانند در محوطه اطراف استخر حمام آفتاب گرفته و یا از استخر سرپوشیده و داخلی هتل برای شنا کردن استفاده نمایند.

هتل گرند حیات دبی 14 رستوران و کافه دارد که دارای انواع غذاهای بین المللی است و میهمانان تور دبی می توانند غذای مورد علاقه خود را از رستوران های هندی، ژاپنی و یا سنگاپوری این هتل انتخاب نموده و همچنین می توانند غذای خود را در فضای باز تراس میل نمایند.

امکانات هتل گرند حیات دبی:

پاسخگویی ۲۴ ساعته،ترانسفر فرودگاه،نگهداری ازکودکان،امکانات مراسم،مرکز اداری،امکانات معلولین،پذیرش سریع،رختشویی/خشک شویی،انباربار و چمدان،روزنامه،اتاق های پاک و بدون دخانیات،رستوران،صندوق امانات،فروشگاه،اتاق دخانیات و...از جمله امکانات رفاهی هتل گرند حیات دبی به شمار می روند که مسافران تور دبی می توانند از همه آنها بهره مند شده و سفر آرام و دلپذیری را تجربه نمایند.

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش  تماس حاصل فرمایید.

هتل شرایتون کریک دبی

هتل شرایتون کریک دبی که از هتل های 5 ستاره دبی می باشد،در کنار آبنمای شهر دبی و در موقعیتی بسیار مناسب واقع شده است.این هتل به تازگی بازسازی شده و اتاق های آن دارای پنجره های بلند رو به مناظر زیبای شهر می باشند.هتل و برج شرایتون دبی تا بازار معروف طلا فروشی و بازار ادویه جات تنها 3 کیلومتر فاصله دارد.همچنین فاصله این هتل با مراکز خرید از جمله برجمان و بازار مرکز شهر کمتر از 15 دقیقه با ماشین می باشد. بنابراین مسافران تور دبی می توانند به راحتی به این مناطق دسترسی داشته باشند.

هتل شرایتون کریک دبی دارای 268 اتاق در 11 طبقه می باشد.همه اتاق های آن دارای امکاناتی همچون:تلویزیون LCD، نمایشگر دی وی دی و گیرنده ماهواره، چای ، گاو صندوق ، حوله ، لباس ، دمپایی، سرویس اتاق 24 ساعته ، اینترنت رایگان، میز جلو 24 ساعته و...می باشند که میهمانان تور دبی می توانند اقامت راحتی را در این اتاق ها داشته باشند.

هتل شرایتون کریک دبی دارای یک مرکز سلامت بوده که شامل ورزشگاه مجهز به دستگاه های ورزشی ، سونا، اتاق بخار و ماساژ درمانی می باشد.ورزشگاه به استخر بزرگسالان و کودکان مشرف می باشد.این هتل تمام امکانات ضروری برای آسایش و راحتی مسافران تور دبی را فراهم می سازد.

امکانات هتل شرایتون کریک دبی:

رستوران، بار،فعالیت های تفریحی،باشگاه ورزشی، ماساژ، زمین گلف، زمین تنیس،استخر در فضای باز،اینترنت بی سیم رایگان درلابی هتل و اتاق ها، پارکینگ، سرویس دهی و پذیرش 24 ساعته،خشکشویی، سالن برگزاری جلسات، مرکز تجاری، کرایه اتومبیل، گشت شهری، ترانسفرفرودگاهی،فکس و کپی، آرایشگاه، فروشگاه، روزنامه، محوطه مخصوص سیگار کشیدن، سوئیت خانوادگی و...از جمله امکانات رفاهی هتل شرایتون کریک دبی می باشند که باعث رضایت خاطر مسافران تور دبی شده است.

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش  تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور دبی پاییز 95

تور دبی آبان 95

تور دبی آذر 95

تور دبی زمستان 95

تور دبی دی 95

تور دبی بهمن 95

تور دبی اسفند 95

 

تور دبی نوروز 96

 

 

 

[ بازدید : 0 ]

 

 

[ سه شنبه 11 آبان 1395 ] 14:14 ] [ هانیه بیدی ]

نظر بدهید ]

جاذبه های گردشگری روسیه

کاخ کرملین مسکو روسیه

از زیبا ترین و بزرگ ترین کاخ های روسیه کاخ کرملین است که در هسته مرکزی شهر مسکو «ارگ» یا «کرملین» است. کاخ کرملین روسیه که می‌توان آن را مروارید معماری و یادبود تاریخی روسیه معاصر نامید از چهار قصر زیبا و چهار کلیسا مجلل تشکیل شده ‌که به منظور اسکان رئیس جمهور روسیه استفاده می‌گردد. این کاخ دارای 800 اتاق جداگانه از جمله تالارها، سالن‎ها، رخت‎کن، راهرو و اتاق‎های اختصاصی برای اعضای شخص اول مملکت، اتاق مطبوعات و اتاق‎هایی برای خدمه فنی است و کرملین جایی است که تمام راه‎های روسیه به آنجا ختم می‎شود. دیوارهای کرملین و برج‌ها در سال‌های 1485 تا 1495 توسط استادان ایتالیایی ساخته شدند که توجه بسیاری از مسافران تور روسیه را به خود جلب کرده است. زوایای ناهماهنگ مثلثی شکل دیوار کاخ کرملین روسیه محوطه‌ای به مساحت 275000 متر مربع (68 جریب) را در بر می‌گیرد. کف پوش برخی تالارهای کاخ کرملین روسیه از پارکت است که از 20 نوع چوب‌های گوناگون درست شده و چنین پارکتی یادآور نقش و نگار حک شده بر فرش است. در طی مدت 160 سال این کاخ تغییرات زیادب کرده است. در اینجا ایوان مخوف و استالین حکومت کردند، «ناپلئون» از کرملین آتش‎گرفتن مسکو را تماشا کرد، «لنین» دیکتاتوری پرولتاریا را شکل داد، «گورباچف» مبتکر دگرگون‎سازی بود، «یلتسین» سعی کرد اصلاحات را به انجام برساند و «ولادیمیر پوتین» در راه به انجام رساندن اصلاحات و قراردادن روسیه در ردیف 10 کشور پیشرفته جهان تلاش کرد. کاخ کرملین روسیه در روزهای پنجشنبه باز نیست و مسافران تور روسیه می توانند در روزهای دیگر از انجا دیدن نمایند و عکاسی داخل کاخ های آن ممنوع می باشد.

 

دریاچه بایکال روسیه

دریاچه بایکال روسیه دریاچه ‌ای در جنوب سیبری در کشور روسیه، میانی فرمانروایی ایرکوتسک و بوریاتیا از زیبا ترین عجایب روسیه می باشد . این دریاچه در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. بایکال کهن ترین و عمیق‌ ترین دریاچه ی آب شیرین دنیا می باشد. از آنجایی که این دریاچه خیلی قدیمی و دور افتاده‌ می باشد. دارای جانورانی نایاب است که تنها در این دریاچه یافت می‌شود این جانوران شامل تعداد زیادی از بی‌ مهرگان، چندین نوع از ماهی‌ها و فک آب شیرین دریاچه بایکال می‌باشند. فک آب شیرین بایکال تنها فک آب شیرین دنیا است و دائماً در آب شیرین زندگی می‌کند ؛دانشمندان بر این باور هستند که خوک‌های آبی این دریاچه در زمان های قدیم از اقیانوس شمالی (شمالگان) آمده و بعد از سفر به سمت بالای رودخانه، به این دریاچه رسیده‌ اند. دریاچه بایکال روسیه وسیع ترین منبع آب شیرین دنیابه آمار می‌آید. تقریباً ۲۰ درصد تمام آب شیرین روی کره زمین در این دریاچه پیمان دارد. این دریاچه ۳۱۵۰۰ کیلومتر چهارگوش پهناوری دارد.گردشگران تور روسیه می توانند از دیدن این منظره نهایت لذت را از تماشای این منظره ببرند.

شهر بازی سوچی روسیه

یکی از هیجان انگیز ترین و سرگرم کننده ترین مکان های روسیه شهر بازی سوچی روسیه است. مسافران تور روسیه از دروازه ی آتش ورود و داخل آن همه جا و همه چیز رنگ و بوی داستان های تخیلی روسی را نشان می دهد. شهر بازی سوچی روسیه دارای داستان های جن و پری، قلعه های باشکوه، جنگجویان افسانه ای، کلبه های رنگارنگ، جنگل طلسم شده ی مملو از موجودات عجیب و غریب، چشمه ی صلح و آرامش در قلب شهری بزرگ و یا ادیسه ی فضایی، معجزه ی پیشرفت علم و تکنولوژی و .... در اختیار مسافران تور روسیه می باشد. همچنین مسافران تور روسیه می توانند از نمایش زیبای اسب ها در سرزمین بوگاتیرز و از پرش کوانتوم ، بلندترین و سریع ترین کاستر روسیه دیدن نمایند. یکی دیگر از جاذبه های گردشگری روسیهجنگل افسون شده رفته، بر روی بال های پرنده ی آتش سوار شده است و مسافران تور روسیه با رفتن به شهر بازی سوچی روسیه می توانند زمان خوشی را سپری کنند.

مطالب مرتبط:

تور روسیه پاییز 95

تور روسیه آبان 95

تور روسیه آذر 95

تور روسیه زمستان 95

تور روسیه دی 95

تور روسیه بهمن 95

تور روسیه اسفند 95

 

تور روسیه نوروز 96

تعداد بازدید از این مطلب: 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 11 آبان 1395
نظرات

کافی شاپ یخی دبی

اولین کافی شاپ در دبی که از یخ ساخته شده این کافی شاپ است که دارای ظرفیت حدود 40 الی 50 نفر است. طراحی این کافی شاپ به این صورت است که میز و صندلی های آنجا از یخ درست شده و برای نشستن روی آن پوست مخصوص انداخته شده است. مسافران تور دبی قبل از ورود به داخل کافی شاپ به هر کدام از مشتریان، لباس های مخصوص داده می شود تا از سرمای محیط در امان باشند. این کافی شاپ در مرکز شهر دبی قرار دارد و مسافران تور دبی می توانند در حالی  که دمای بیرون 40 درجه است در داخل این کافی شاپ دنیایی از یخ و سرما را تجربه کنند. مسافران تور دبی با رفتن به این کافی شاپ می توانند بهترین لحظه ها رو سپری کنند.

پیست اسکی دبی

یکی از مکانهای دیدنی و تفریحی جذاب دبی پیست اسکی دبی می باشد. این پیست شامل پنج دور با ارتفاع و شیب مختلف است که بیشترین دور دارای طول چهار صد متر و ارتفاع بیش از شصت متر است.این پیست اسکی مساحتی به اندازه سه هزار متر مربع برای راحتی مسافران تور دبی می باشد. و مجهز به تمام امکانات اسکی است و تله کابینی بسیار جذاب در اختیار مسافران تور دبی می باشد.

 

آکواریوم دبی

از زیباترین و جذاب ترین مکان های دیدنی دبی آکواریوم آن است که جزء بزرگ ترین آکواریوم در جهان است. در این آکواریوم ده میلیون لیتر آب و بیش از سی و سه هزار نوع جانور آبزی, باغ  وحش دریایی, مانند اختاپوسهای بزرگ دریایی،کروکودیلها،سمورهای آبی،شیر ماهی،اسب آبی و .... می باشد. در قسمت دیگر آکواریوم دبی انواع سوسمارها،مارهای خزنده و مارمولکها وجود دارند. این آکواریوم دارای طول پنجاه متر و عرض بیست متر و ارتفاع یازده متر نیز هست. مسافران تور دبی سوار بر قایق میتوانند بر روی اب حرکت کنند و از منظره زیبای آکواریوم لذت ببرند. تونل این آکواریوم دارای طول چهل و هشت متر است و شما در این تونل میتوانید به تماشای این آکواریو بزرگ بپردازید. 

 

مطالب مرتبط:

تور دبی پاییز 95

تور دبی آبان 95

تور دبی آذر 95

تور دبی زمستان 95

تور دبی دی 95

تور دبی بهمن 95

تور دبی اسفند 95

 

تور دبی نوروز 96

تعداد بازدید از این مطلب: 107
موضوعات مرتبط: توردبی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 11 آبان 1395
نظرات

هتل های 5 ستاره روسیه

هتل ريتز كارلتون مسكو روسيه

از بين سه هتل برتر شهر مسكو روسيه مي توان به هتل ريتز كارلتون مسكو روسيه كه واقع در داخل مركز تجاري مسكو ،در نزديكي ميدان سرخ و كاخ كرملين ، مركز خريد بزرگ گوم GUM و بالشوي تئاتر،اشاره كرد. همچنين گردشگران تور روسيه اي كه به تئاتر، فرهنگ و معماري علاقه مند هستند، تورسكوي (Tverskoy) يك انتخاب عالي مي باشد. همچنين دسترسي آسان به مترو از ديگر ويژگي هاي اين هتل مي باشد. اين هتل داراي ۱۲ طبقه و ۳۳۴ اتاق بزرگ و لوكس و كلاسيك با امكان كنترل الكترونيكي پرده ها و نور اتاق و اينترنت رايگان در سرتاسر هتل مي باشد.هتل داراي تراس پشت بام با چشم انداز بزرگ و زيبا به ميدان سرخ و كاخ كرملين بوده كه لانج O2 واقع در هتل انواع غذاي ژاپني و بين المللي و كافي شاپ و رستوران نويكوف (Novikov) نيز انواع غذا هاي اروپايي و آسيايي را براي گردشگران تور روسيه سرو مي كند همچنين در كافه رستوران Russe نيز غذا هاي اصيل روسي را با دستور پخت اصلي طبخ مي شود.

امكانات هتل ريتز كارلتون مسكو روسيه :

امكانات مركز وسيع اسپاي هتل ريتز كارلتون مسكو روسيه شامل وان آب گرم، استخر سر پوشيده و ۱۴ اتاق درمان ، روشنايي (نورپردازي) كريستال، شمع ها و امكانات بسيار زيبا، مركز تناسب اندام و سالن زيبايي، پاركينگ خصوصي ، نهار هاي بسته بندي شده، اجاره اتومبيل، خدمات ترانسفر (با پرداخت هزينه اضافي)، ترانسفر فرودگاهي (با پرداخت هزينه اضافي)، پذيرش مسافر ۲۴ ساعته، صرافي، خدمات تور، خدمات بليط، محل نگهداري چمدان ها، دستگاه خودپرداز، خدمات اطلاع رساني، خدمات نگهداري و مراقبت از نوزاد و كودكان، لباسشويي، خشك شويي، خدمات اتوشويي، واكس كفش، نظافت روزانه اتاق ها، خدمات جلسات و ميهماني ها، مركز تجاري، فكس و فتوكپي، آرايشگاه و سالن زيبايي، فروشگاه ، امكانات اتاق VIP را نام برد و امكاناتي عمومي نظير روزنامه ها، گاوصندوق، فروشگاه (در داخل محوطه)، اتاق هاي بدون استعمال دخانيات، تسهيلات براي مهمانان داراي ناتواني جسمي، آسانسور، اتاق هاي عايق صدا، سيستم گرمايشي مي باشد ،كاركنان هتل ريتز كارلتون با مسافران تور روسيه به زبان هاي انگليسي و روسي صحبت مي كنند.

 

جهت اطلاعات بيشتر از تور روسيه با آژانس سالي گشت تماس حاصل نماييد.

هتل آرارات پارك حيات مسكو روسيه

هتل آرارات پارك حيات مسكو روسيه كه از هتل هاي 5 ستاره روسيه است،نزديك ميدان سرخ و در مركز شهر مسكو واقع شده است.ايستگاه تئاترالنايا نزديك‌ ترين ايستگاه به اين هتل مي باشد و در صورت درخواست مسافرين تور روسيه،ترانسفر فرودگاه نيز در اختيار آنها قرار مي گيرد.اين هتل داراي ۲۱۶ اتاق ،۲ رستوران، ۳ بار، يك اتاق كنفرانس، يك استخر سرپوشيده، يك مركز تناسب‌ اندام و بدنسازي مي باشد كه همه‌ ي اتاق‌ هاي آن با ميني‌ بار، سشوار، گاو صندوق و تهويه‌ ي مطبوع تجهيز شده اند.

امكانات هتل آرارات پارك حيات مسكو روسيه:

سونا، مركز سلامت و آبگرم، ماساژ،سولاريوم، حمام تركي و بخار، استخر سرپوشيده (تمام فصل)، سرويس نگهداري كودكان، اتاق و امكانات براي مسافران معلول تور روسيه، سوئيت مخصوص تازه عروس، امكانات جلسه و ضيافت، ترانسفر فرودگاه مسافران تور روسيه، فكس و كپي، مركز تجارت، دستگاه خودپرداز،خدمات تهيه بليط تور روسيه، سرويس مستخدم، سرويس اياب و ذهاب ، منوهاي رژيمي، VIP پذيرش و ترخيص اختصاصي، پذيرش شبانه روزي، روزنامه، بالكن، اتاقهاي پاك و بدون سيگار، آسانسور، پذيرش و تحويل سريع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، محل عبادت، رستوران با منوي رژيمي و …از جمله امكانات رفاهي هتل آرارات پارك حيات مسكو روسيه مي باشند كه مسافران تور روسيه مي توانند اقامت خوب و راحتي را در اين هتل سپري نمايند.

جهت رزرو و خريد تور روسيه و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

مطالب مرتبط:

تور روسيه پاييز 95

تور روسيه آبان 95

تور روسيه آذر 95

تور روسيه زمستان 95

تور روسيه دي 95

تور روسيه بهمن 95

تور روسيه اسفند 95

تور روسيه نوروز 96



برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره روسیه,لوکس ترین هتل های روسیه,مجلل ترین هتل های روسیه,
+ نوشته شده در یکشنبه ۹ آبان ۱۳۹۵ساعت ۱۵:۵۷ توسط زینب بنازاده دسته : تور روسیه نظر(0)

جاذبه های گردشگری روسیه

تئاتر بولشوي مسكو روسيه

در حال حاضر در مسكو روسيه بيش از صد تئاتر وجود دارد يكي از قديمي ترين و مشهورترين تئاترهاي اروپا تئاتر بولشوي مسكو روسيه است كه جرء مهم ترين تالار و از افتخارات فرهنگ و هنر روسيه مي باشد و مسافران تور روسيه مي توانند براي تماشاي رقص به آنجا بروند. تئاتر بولشوي مسكو روسيه از مشهور ترين تالار هاي جهان براي هنر هاي اپرا و باله مي باشد. اين تالار در سال 1776 احداث و سه بار در سال هاي 1805,1812 و 1853 آتش گرفت. ديدن از سالن زيرزميني به ارتفاع شش طبقه براي مسافران تور روسيه بسيار جالب است. بناي ستون دار بي نظير آن در مركز مسكو روسيه نمونه معماري كلاسيك روسيه است. بالشوي تئاتر – تئاتر ملي روسيه، حافظ سنن روسي و مركز فرهنگ موزيكال جهان است. آلبرت كاووس معمار نامدار تنها كسي بود كه توانست سالن تماشاچيان را به شكل يك ساز بزرگ موزيكال طراحي كند در ساخت سقف از چوب به جاي آهن استفاده كرده، نقاشي هاي سقف نيز از تخته هاي چوبي درست شد. در تئاتر بولشوي مسكو روسيه بيش از ۲۵۰۰ نفر در بالشوي تئاتر كار مي كنند و حدود ۹۰۰ هنرمند اپرا ، كر ، باله ، اركستر ، گروههاي پانتوميم و كر كودكان به فعاليت مشغولند و تاثير زيادي بر مسافران تور روسيه گذاشته است.

كاخ كرملين مسكو روسيه

از زيبا ترين و بزرگ ترين كاخ هاي روسيه كاخ كرملين است كه در هسته مركزي شهر مسكو «ارگ» يا «كرملين» است. كاخ كرملين روسيه كه مي‌توان آن را مرواريد معماري و يادبود تاريخي روسيه معاصر ناميد از چهار قصر زيبا و چهار كليسا مجلل تشكيل شده ‌كه به منظور اسكان رئيس جمهور روسيه استفاده مي‌گردد. اين كاخ داراي 800 اتاق جداگانه از جمله تالارها، سالن‎ها، رخت‎كن، راهرو و اتاق‎هاي اختصاصي براي اعضاي شخص اول مملكت، اتاق مطبوعات و اتاق‎هايي براي خدمه فني است و كرملين جايي است كه تمام راه‎هاي روسيه به آنجا ختم مي‎شود. ديوارهاي كرملين و برج‌ها در سال‌هاي 1485 تا 1495 توسط استادان ايتاليايي ساخته شدند كه توجه بسياري از مسافران تور روسيه را به خود جلب كرده است. زواياي ناهماهنگ مثلثي شكل ديوار كاخ كرملين روسيه محوطه‌اي به مساحت 275000 متر مربع (68 جريب) را در بر مي‌گيرد. كف پوش برخي تالارهاي كاخ كرملين روسيه از پاركت است كه از 20 نوع چوب‌هاي گوناگون درست شده و چنين پاركتي يادآور نقش و نگار حك شده بر فرش است. در طي مدت 160 سال اين كاخ تغييرات زيادب كرده است. در اينجا ايوان مخوف و استالين حكومت كردند، «ناپلئون» از كرملين آتش‎گرفتن مسكو را تماشا كرد، «لنين» ديكتاتوري پرولتاريا را شكل داد، «گورباچف» مبتكر دگرگون‎سازي بود، «يلتسين» سعي كرد اصلاحات را به انجام برساند و «ولاديمير پوتين» در راه به انجام رساندن اصلاحات و قراردادن روسيه در رديف 10 كشور پيشرفته جهان تلاش كرد. كاخ كرملين روسيه در روزهاي پنجشنبه باز نيست و مسافران تور روسيه مي توانند در روزهاي ديگر از انجا ديدن نمايند و عكاسي داخل كاخ هاي آن ممنوع مي باشد.

مطالب مرتبط:

تور روسيه پاييز 95

تور روسيه آبان 95

تور روسيه آذر 95

تور روسيه زمستان 95

تور روسيه دي 95

تور روسيه بهمن 95

تور روسيه اسفند 95

تور روسيه نوروز 96

 

تعداد بازدید از این مطلب: 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 11 آبان 1395
نظرات

هتل باروت لارا آنتاليا

baroot1.jpg

هتل باروت لارا آنتاليا از هتل هاي 5 ستاره ساحلي آنتاليا است كه داراي استخرهاي سرپوشيده و فضاي باز با اسلايد آب مي باشد .فاصله اين هتل تا فرودگاه آنتاليا تنها 10 كيلومتر مي باشد. اين هتل 8 رستوران مجزا و همچنين آبگرم به همراه حمام تركي دارد كه مسافران تور آنتاليا مي توانند سفر خوشي را در اين هتل سپري كنند.

baroot2.jpg

اتاق هاي هتل باروت لارا آنتاليا داراي امكاناتي همچون :تلويزيون ال سي دي, ماهواره, تلفن, ميني بار , حمام, سشوار, صندوق امانات, سيستم تهويه مطبوع, روم سرويس 24 ساعته, گاو صندوق و يخچال و... مي باشند.اتاق هاي بزرگ نيزبا بالكن و ميز و صندلي تجهيز شده و هر كدام داراي منطقه اي براي نشيمنگاه مجهز به تلويزيون LCD، دي وي دي پلير (در صورت درخواست) و ميني بار مي باشد.لازم به ذكر است كه ميهمانان تور آنتاليا ميتوانند از مركز ورزش هاي آبي آنتاليا هم استفاده كنند.

baroot6.jpg

هتل باروت لارا آنتاليا داراي رستوران هايي با غذاهاي محلي و بين المللي است كه اين غذاها مي تواند در اتاق مسافر نيز سرو شود.همچنين در اين هتل يك شيريني پزي و 5 بار مختلف تعبيه شده كه انواع غذاها و نوشيدني ها را براي ميهمانان تور آنتاليا فراهم مي كند.انواع سرگرمي ها همچون اجراي تيم نمايشي لارا و موسيقي زنده در كلوپ شبانه هتل نيز برقرار مي باشد.

baroot3.jpg

baroot5.jpg

امكانات هتل باروت لارا آنتاليا:

از امكانات هتل باروت لارا آنتاليا مي توان به :رستوران و بار, استخر سرپوشيده, سالن زيبايي, سالن بدنسازي, سونا و جكوزي, ماساژ, سالن كنفرانس, استخر روباز, زمين تنيس, محل نگهداري كودكان, خدمات پرينت و فكس, صرافي, پاركينگ, لاندري, فروشگاه, سالن بازي, سرويس ترانسفر, ميز بيليارد, پرستار كودك, بوفه صبحانه و ....اشاره كرد كه همه مسافران تور آنتاليا ميتوانند از اين امكانات بهره ببرند.

baroot4.jpg

جهت رزرو وخريد تور آنتاليا و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

هتل كريستال سان ست آنتاليا

sanset4.jpg

sanset1.jpg

هتل كريستال سان ست آنتاليا كه در منطقه سيده و شهر آنتاليا قرار دارد از هتل هاي 5 ستاره آنتاليااست.اين هتل بسيار مجهز و باشكوه و لوكس مي باشد و داراي استخرهايي متعدد و امكانات و ورزشهاي مفرح و سرگرم كننده بسياري است.هتل كريستال سان ست حدود ۷۰ كيلومتر تا مركز آنتالياو ۶۵ كيلومتر تا فرودگاه بين المللي آنتاليا فاصله دارد.همچنين اين هتل داراي پلاژ اختصاصي بوده و ميهمانان تور آنتاليا ميتوانند با قدم زدن در ساحل و بهره برداري از امكانات موجود اقامت لذت بخشي را در آنتاليا تجربه نمايند.

sanset7.jpg

هتل كريستال سان ست آنتاليا ۵۰۰ اتاق استاندارد و مدرن دارد كه هركدام آنها متناسب با سلايق مسافران تور آنتاليا متنوع مي باشند. رنگ هاي گرم اين اتاق ها باعث آرام بخش بودن آن گشته اند.هر اتاق بالكني نيز با چشم انداز بي نظير درياي مديترانه دارد. در نتيجه هميشه از بهترين خدمات و امكانات در اين اتاق ها استفاده شده است.

sanset2.jpg

امكانات هتل كريستال سان ست آنتاليا:

از امكانات هتلكريستال سان ست آنتاليا ميتوان به:سالن بدنسازي مجهز ، چندين استخر سرپوشيده و روباز ، ورزش هاي آبي ، واليبال ساحلي ، بسكتبال ساحلي ، ميز بيليارد ، سيبل دارت ، جت اسكي ، ميز پينگ پنگ ، دو مركز ماساژ و اسپا ، سونا و جكوزي ، حمام تركي ، بازي هاي كامپيوتري ، خدمات پزشكي ، ميني گلف ، تنيس ، سرويس نگه داري از كودك ، سرگرمي كودك ، غذاي مخصوص كودك ، فروشگاه ، سينما و ۷ رستوران و بار با انواع غذاهاي تركي ، بين المللي ، و بسياري خوراك ها و نوشيدني هاي الكلي و غير الكلي و ...اشاره كرد كه مسافران تور آنتاليا مي توانند از آنها بهره مند شوند.

sanset5.jpg

 

امكانات اتاق هاي هتل كريستال سان ست آنتاليا:

امكانات اتاق هاي اين هتل آنتاليا نيز شامل:روم سرويس ۲۴ ساعته ، سيستم برودتي و حرارتي مناسب ، تهويه مطبوع ، تلويزيون ال سي دي ، ماهواره ، يخچال ، ميني بار ، حمام همراه وان ، آينه مخصوص آرايش و سشوار ، جكوزي ، صندوق امانات ، كليد الكترونيكي ، سرويس بيدارباش و كفپوش لمينيت و...مي باشند كه همواره باعث اقامتي خوب و خاطره انگيز براي ميهمانان تور آنتاليا شده است.

sanset3.jpg

جهت رزرو وخريد تور آنتاليا و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

 

هتل ونيزيا پالاس آنتاليا

venizia1.jpg

هتل ونيزيا پالاس آنتاليا از هتل هاي 5 ستاره آنتاليا است كه در سال 2003 ميلادي و در لاراي آنتاليا و منطقه زيباي كندو ساخته شده است.اين هتل با فرودگاه آنتاليا 15 كيلومتر و با مركز شهر آنتاليا 20 كيلومتر فاصله دارد.در ساخت اين هتل از معماري ايتاليايي الهام گرفته شده كه متشكل از از ۵ عمارت متفاوت ، پلاژ و ساحل اختصاصي است.اين هتل با استفاده از بهترين و به روزترين امكانات مي تواند اقامتيخاطره انگيز و لذت بخش را را براي ميهمانان تور آنتاليا فراهم كند.

venizia2.jpg

۵۳۶ اتاق در هتل ونيزيا پالاس آنتاليا موجود مي باشد كه شامل ۴۱۹ اتاق استاندارد ، ۴۰ اتاق با فضاي خانوادگي ، ۵۹ اتاق كستلو استاندارد ، ۱۵ اتاق خانوادگي ، ۶ اتاق ويژه عزيزان معلول و در نهايت سه ويلاي مجلل و بك اتاق شاه نشين هستند.طراحي اين اتاق ها به گونه است كه پاسخ گوي نيازها و سليقه هاي متفاوت مسافران تور آنتاليا مي باشد.از امكانات اتاق هاي هتل ونيزيا پالاس آنتاليا مي توان به : تلويزيون ال سي دي با كانال هاي ماهواره اي ، ميني بار ، سيستم تهويه مطبوع ، تلفن ، حمام مدرن با لوازم جانبي ، و روم سرويس ۲۴ ساعته و...اشاره كرد.

venizia4.jpg

venizia3.jpg

امكانات هتل ونيزيا پالاس آنتاليا :

امكانات رفاهي هتل ونيزيا پالاس آنتاليا شامل: رستوران هاي متنوع، مركز زيبايي و آرايشگاه ، پزشك ، جواهر فروشي و بوتيك ، سوپر ماركت ، عكاسي ، چرم فروشي ، كافي نت و سالن اجتماعات براي رفاه حال بيشتر گردشگران در هتل،سيبل دارت ، زمين تنيس ، ميني فوتبال ، ميز بيليارد و پينگ پنگ ، سالن ايروبيك ، تير و كمان ، دوچرخه سواري ، آموزش شنا و غواصي ، جت اسكي ، پارك و سرسره آبي ويژه كودكان و بزرگسالان ، استخر سرپوشيده و روباز ، سونا و جكوزي ، حمام تركي و بخار و سالن بدنسازي مجهز و... مي باشند كه ميهمانان تور آنتاليا مي توانند از آنها بهره مند شوند.

venizia5.jpg

مواردي مانند: دكتر, آرايشگاه, ماساژ, بازيهاي كامپيوتري, تلفن و نمابر, برخي نوشيدني هاي الكلي, بولينگ و ورزشهاي آبي شامل جت اسكي و اسكي روي آب، قايقراني, آموزش غواصي, آموزش تنيس و...از جمله خدمات جانبي هتل ونيزيا پالاس آنتاليا مي باشند كه مسافران تور آنتاليا مي توانند با پرداخت هزينه از آنها استفاده نمايند.

venizia6.jpg

جهت رزرو وخريد تور آنتاليا و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

مطالب مرتبط:

تور آنتاليا پاييز 95

تور آنتاليا آبان 95

تور آنتاليا آذر 95

تور آنتاليا زمستان 95

تور آنتاليا دي 95

تور آنتاليا بهمن 95

تور آنتاليا اسفند 95

تور آنتاليا نوروز 96

 

 

 
تعداد بازدید از این مطلب: 93
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 11 آبان 1395
نظرات

جاذبه های گردشگری کیش

چتر پاراسل

یکی از تفریحات بسیار جذاب تور کیش چتر پاراسل می باشد.  چتر بازی بر فراز دریا بسیار هیجان انگیز و لذت بخش می باشد به گونه ای که شما سواربر چتر شده  و توسط یک طناب به طول حدود ۱۵۰ متر توسط یک قایق با سرعت نسبتا زیاد بر روی دریا کشیده می شوید. چتر پاراسل بسیار ارمش بخش و لذت بخش می باشد و در عین حال امکان دیدن سواحل و نمای زیبای  جزیره  زیر آسمان آبی و روی آب های نیلگون خلیج فارس  در ارتفاع  ۵۰ تا ۶۰ متری به چتر سواران می دهد .

 

 

 

کشتی تفریحی کیش

یکی از لذت بخش ترین تفریح های کیش گشت و گذار در آبهای نیلگون همیشه خلیج فارس با کشتی تفریحی کیش می باشد . کشتی های تفریحی شبانه که در آب هاي اطراف جزيره کيش معمولا از ساعت 21 شروع شده و تا ساعت یک بامداد در سانس های دو ساعته ادامه پیدا می کند و همین طور به همراه با پذیرایی از مهمانان تور کیش، سرو شام در رستوران کشتی همراه با موزیک زنده، جنگ شادی، برنامه های شاد و مهیج، قرعه کشی و اهدای جوایز می باشد. 

آب های اطراف جزيره کيش محل زندگي انواع موجودات دريايي نظير مرجان ها، ماهی هاي تزئينی و خوراکی، توتياها، خرچنگ ها، ستاره دريايی و ... است. با کشتی های آکواریوم و قايقهاي کف شيشه ای تماشای اين زيبايی ها امکان پذیر می باشد. که این کشتی ها مسافتى را طى مى كنند تا به منطقه اى كه ماهى و مرجان زيادتر است برسند، طى عبور از نواحى مختلف ساحل مسافران تور کیش می توانند مرجان ها و ساير موجودات دريايى كف دريا راببینند. گشت کشتی های آکواریوم معمولا به همراه موزیک زنده و پذیرایی است.کشتی های آکواریوم و قایقهای کف شیشه ایی در اسکله تفريحي مستقر هستند و با استفاده از نورافکن امکان گشت دريايي شبانه را برای مسافران تور کیش نيز فراهم کرده اند.

 

 

 

 

 

 

شهر تاریخی حریره جزیره کیش

شهر تاریخی حریره جزیره  کیش مربوط به قرن ۵ تا ۱۰ ه. ق که به  احتمال بسيار قوى به دوره ساسانيان و اوايل دوره اسلامى  می باشد. بقایای این  شهر 800 ساله تاریخی حریره در مرکز ساحل شمالى جزيره در وسعتى بالغ بر سه کيلومتر مربع قرار گرفته است.این اثار ملی در تاریخ 1376/6/1 به عنوان اثار ملی ثبت شده است. شهر تاریخی حریره جزیره  کیش واقع در بخش کیش از توابع شهرستان بندر لنگه و از نقاط  دیدنی استان هرمزگان در جنوب ایران می باشد. محوطه باستانی حریره، براساس نتایج کاوشهای باستان‌شناسی انجام شده تا کنون، از مجموعه ساحلی و خانه اعیانی، حمام، مسجد و قنات‌های قدیمی متشکل شده است. مسافران تور کیش می توانند از این اثار باستانی دیدن فرمایند و لذت ببرند

 

 

 

 

خانه اعیانی کیش

 

خانه اعیانی کیش یکی دیگر از جاذبه های جزیره کیش می باشد. وسعت این خانه بسیار زیاد است و آثاری که از این خانه به دست آمده است شامل کاشی های ستاره شکلی که نشان و مربوط به دوره ایلخانی می باشد. خانه اعیانی کیش تا به امروزه کمتر مورد توجه گردشگران تور کیش قرار گرفته است اما لازم به ذکر است که این خانه یادآور خانه های چند خانواری و باستانی است که صاحبان آنها خانوارهایی از کاشان و یزد بوده اند و یکی از نمونه های قدیمی مسکن جمعی در خلیج فارس به حساب می آید. 

 

 جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور کیش پاییز 95 

تور کیش آبان 95 

تور کیش آذر 95 

تور کیش زمستان 95 

 تور کیش دی 95 

 تور کیش بهمن 95 

 تور کیش اسفند 95 

 

تور کیش نوروز 96 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 93
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 11 آبان 1395
نظرات

هتل ستاره طلایی کیش

 

هتل ستاره طلایی کیش از جمله هتل های 3 ستاره بسیار با کیفیت کیش می باشد.به علت دور بودن هتل از مراکز خرید هتل برای گردشگران تور کیش که قصد خرید را دارند سرویس هایی تا بازار برای رفاه حال گردشگران تور کیش قرار داده است.از مزیت هایی ایتن هتل می توان به تمیزی اتاق ها و کارکنان دلسوز و مجرب  این هتل و نزدیکی به برخی از جاذبه های گردشگری همچون پارک آهوان کیش اشاره کرد.

 

 

 

امکانات هتل ستاره طلایی کیش :

این هتل خدماتی همچون لابی، رستوران با انواع غذاهای ایرانی لذیذ و با کیفیت ، کافی شاپ، تلویزیون، یخچال، سرویس ایرانی، صندوق امانات شخصی و... در اختیار میمانان تور کیش خود قرار می دهد.

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش یکی از بهترین هتل های 4 ستاره کیش برای مسافران تور کیش می باشد.  این هتل دارای اتاقهای ۲ تخته  ۳ تخته  سویتهای ۴ تخته است .علاوه بر ساختمان اصلی هتل تعدادی سوئیت درون محوطه هتل موجود می باشد. هتل گاردنیا کیش در دو فاز هتلی و ویلایی ساخته شده است که سوئیت های ویلایی در محوطه هتل قرار گرفته اند . فاصله هتل تا مراکز خرید 8 دقیقه می باشد. با توجه به سویتهای لوکس هتل و امکا نات کامل رفاهی و خدمات مناسب و قیمت ارزان ازنظرجغرافیای یکی از پرطرف ترین هتل های ساحلی کیش است. هتل گاردنیا کیش خدماتی ویژه و منحصر به فردی برای میهمانان محترم تور کیش خود ارایه می دهد این هتل دارای پرسنل مجرب و کار ازموده می باشند که در 24 ساعت شبانه روز اماده خدمات دهی به میهمانان تور کیش می باشند

 

 



امکانات ویژه هتل گاردنیا کیش :

استقبال فرودگاهی ، سرویس رایگان مراکز خرید یک بار در روز ، تخفیفات ویژه گردشگری ، ۲۰% تخفیف بیلیارد و رستوران سنتی هتل ، ۵۰ % تخفیف مجموعه تفریحی هتل گرند کیش بازدید از دیدنی های کیش . و بندر گاه باستان .بازدید از اکواریوم طبعی وکلبه هور.اینترنت وایرلس رایگان . و خدمات جانبی هتلشامل ۵۰% تخفیف جنگل شادی شبهای شایان،۳۰%تخفیف قواصی بانوان،۳۰% تخفیف رنت اتومبیل با راننده و بدون راننده،۳۰% تخفیف جت اسکی و تفریحات آبی،۳۰% تخفیف کرایه دوچرخه، ۳۵% تخفیف کافی شاپ گاردنیا،۲۰% تخفیف رستورا گاردنیا نهار و شام، ۴۰% تخفیف شام هتل داریوش همراه با موزیک…و صبحانه برای مهمانان عزیز تور کیش به صورت بوفه می باشد

 

 

 

هتل فلامینگو کیش  Kish Flamingo Hotel

هتل فلامینگو کیش Kish Flamingo Hotel یکی از هتل های 4 ستاره خوب می باشد و در سال 1376 شمسی در ضلع غربی بلوار دریا و در قلب جزیره زیبای کیش و در فضایی به مساحت 24 هزار متر مربع افتتاح گردید.نمای ظاهری این هتل فلامینگو کیش به صورت دلفین می باشد و از نظر ظاهری بسیار متفاوت با هتل های دیگر کیش می باشد.  در این هتل فضای سبز بسیار با طراوت و آبنماها و آلاچیق های زیبا که مشرف به آب های نیلگون خلیج همیشه فارس است طراحی شده است. در این هتل حدود 200 اتاق و سوئیت و اتاق های ویلایی در فاز 1 و 2 وجود دارد که دارای 180 تخت می باشد و حدود 52 نفر در این مجموعه مشغول به کار هستند.هتل فلامینگو کیش از نظر جغرافیایی در منطقه ای از کیش قرار دارد که به راحتی می توان به مراکز تجاری و تفریحی دسترسی داشت مانند بازارهای مریم، پانیذ، مروارید، ونوس، زیتون، هایپرمارکت، مرکز تجاری کیش، بولینگ مریم، و اسکله تفریحی جدید (جهت استفاده از جت اسکی، قایق های کف شیشه ای، دوچرخه سواری و...).

 

امکانات و تصاویر هتل فلامینگو کیش:

رستوران با انواع غذاهای فرنگی،دریایی و...،تلویزیون،یخچال،سرویس فرنگی،سرویس ایرانی،اینترنت بی سیم،پاركینگ،ماهواره،نمازخانه،لابی،حمل و نقل،سالن بدنسازی، كافی شاپ

 

 

خدمات رایگان هتل فلامینگو کیش:

ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، گشت جزیره و بازار بصورت رفت و برگشت،صبحانه بوفه مخصوص فلامینگو،ناهار، اینترنتWIFI رایگان، و سرو چای و آب معدنی داخل اتاق و...

لازم به ذکر است که اقامت کودکان زیر 2 سال در هتل فلامینگو کیش به صورت رایگان است. 

 

 

هتل سورینت مریم کیش  Kish Sorinet Maryam Hotel

هتل سورینت مریم کیش Kish Sorinet Maryam Hotel با رده بندی هتل های لوکس در سال 1390 جز زیر مجموعه گروه هتل های سورینت معرفی شد و این هتل در سال 1391 شروع به بازسازی با بهترین و جدیدترین شیوه های هتل سازی نمود.این هتل در 4 طبقه و در مجموع 56 اتاق دارا می باشد.رستوران این هتل با طبخ انواع غذا های با کیفیت آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد.همچنین یک ساختمان جدید 7 طبقه با همان طرح ظاهری ساختمان قبلی در مجاورت ساختمان قبلی هتل سورینت مریم در دست اجراست.

 

سایر امکانات و عکس های هتل سورینت مریم کیش

 

پذیرش شبانه روزی،رستوران،سیستم گرمایش،تهویه مطبوع،خدمات تحویل بار و چمدان،تجهیزات هوشمند اتاق ها،تلویزیون اینترنتی IPTV و....

 

 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش پاییز 95 

تور کیش آبان 95 

تور کیش آذر 95 

تور کیش زمستان 95 

 تور کیش دی 95 

 تور کیش بهمن 95 

 تور کیش اسفند 95 

 

تور کیش نوروز 96

تعداد بازدید از این مطلب: 88
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 11 آبان 1395
نظرات

هتل رویال کروز گرجستان

هتل رویال کروز گرجستان با طراحی منحصر به فرد خود که به شکل یک کشتی ساخته شده و در سواحل رودخانه‌ی Mtkvari در مکانی مناسب در مجاورت مرکز شهر واقع شده است .این هتل تا شهر باستانی تفلیس (که در آن کلیسای سنت جورج متعلق به قرن سیزدهم و همان باستانی Abanotubani واقع شده است) 15 دقیقه ،تا ایستگاه قطار مرکزی 5 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی تفلیس 20 دقیقه فاصله دارد.به میهمانان ارائه میدهد. هتل در محیطی آرام و نزدیک به ساحل قرار گرفته است.  هتل کروز در تفلیس گرجستان در مجموع دارای 51 اتاق با طراحی خاص و لوکس با تم دریانوردی و ملوانی داشته و مجهز به عایق صوتی و تلویزیون LCD و وسایل بهداشتی بوده و همین طور دارای بالکن های اختصاصی که برخی از آنها رو به رودخانه می‌باشد.این هتل 3 ستاره با داشتن کادری مجرب از پرطرفدارترین هتل های تور گرجستان می باشد.

 

 

 

امکانات هتل رویال کروز گرجستان :

این هتل دارای اینترنت رایگان، باغ، تراس، تجهیزات باربکیو، رستوران (منوی آزاد) ، رستوران (سلف سرویس) ، امکان صرف صبحانه در اتاق،منوی رژیمی مخصوص، پارکینگ اختصاصی رایگان، روم سرویس، نهار بسته بندی شده، اجاره ی خودرو، ترانسفر شهری، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش شبانه روزی، راهنمای گردشگری، خدمات مربوط به بلیط، انبار چمدان، check-in/check-out اختصاصی، خشکشویی، اتوشویی، تجهیزات مربوط به ملاقات یا نشست، دستگاه فکس/فتوکپی، سوئیت عروس، گاوصندوق، اتاقهای مخصوص افراد غیرسیگاری، آسانسور، نمازخانه، سیستم گرمایشی، اتاقهای عایق صوتی، اتاقهای ضدآلرژی، محل مخصوص افراد سیگاری و کلیه امکانات را برای رفاه حال گردشگران تور گرجستان دارا می باشد. همچنین میهمانان تور گرجستان می توانند در رستوران هتل هر روز صبحانه به شکل بوفه با انواع غذاهای گرجستانی و اروپایی را میل نمایند.

 

 

 

 هتل دپلازا تفلیس گرجستان

 هتل دپلازا تفلیس گرجستان از جمله هتل های 3 ستاره خوب و با کیفیت گرجستان که در سال 2008 تاسیس شده است و در فاصله 200 متر از مرکز نمایشگاهی گرجستان و در مرکز تجاری تفلیس،و در فاصله 1 کیلومتری از استادیوم دینامو و پارک آبی Europak  و در نزدیکی دریای تفلیس ، پارک vake ، استادیوم Mikheil Meskhiا می باشد که به خاطر موقعیت مکانی این هتل از جمله هتل های برگزیده مسافران تور گرجستان گردیده است. همچنین این هتل دارای 119 اتاق بزرگ و سوییتهای مجهز به امکاناتی همچون تهویه مطبوع ، پنکه سقفی ، تلفن ، مینی بار ، تلویزیون LCD با کانالهای کابلی/ ماهواره ای ، فیلم در صورت درخواست ،  چای/قهوه ساز – حمام و سشوار و ... می باشند.

 

 

امکانات هتل دپلازا تفلیس گرجستان :

در رستوران این هتل بوفه صبحانه کامل و انواع غذاهای گرجی و اروپایی برای میهمانان تور گرجستان سرو می شود،همچنین هتل دارای امکاناتی همچون بار ،wifi رایگان در تمامی فضاهای هتل ، کامپیوتر با دسترسی اینترنت در لابی ، پارکینگ خصوصی رایگان ( بدون نیاز به رزرو قبلی ) ، پذیرش شبانه روزی،خدمات اطلاعات، خدمات ترجمه،خدمات امنیتی 24 ساعته ، نگهداری چمدانها،خدمات خشکشویی و لباسشویی،خدمات 24 ساعته اتاق ،دستگاه کپی واسکن،آسانسور ،سیستم گرمایشی،سیستم تهویه مطبوع، ترانسفر فرودگاهی،خدمات شاتل ( با پرداخت هزینه ) می باشد.

 

 

 

 

 
هتل بوموند گاردن ریزورت گرجستان از جمله بهترین و شیک ترین هتل های 3 ستاره گرجستان می باشد.این هتل با داشتن موقعیت مکانی مناسب و داشتن قیمتی مناسب و همچنین داشتن کادر مجرب که در تمام طول شبانه روز آماده خدمات رسانی به میهمانان تور گرجستان می باشند از جمله هتل های خوب و پر طرفدار بین گردشگران تور گرجستان می باشد.
 
 
 
 

 

امکانات بوموند گاردن ریزورت گرجستان :

 
 این هتل برای رفاه حال گردشگران تور گرجستان داری خدمات رفاهی از جمله:باربیکیو،استخر سرباز ،ورود حیوانات ، خدمات 24 ساعته در اتاق ، منوی غذای رژیمی ، اینترنت بیسیم رایگان در لابی ، اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها، بوفه رستوران ،بار ،چک این ،چک اوت خصوصی ، رستوران ، کفاشی ، خدمات دربان ، خشکشویی ،روزنامه ، سوئیت برای ماه عسل ، آسانسور ، اجاره اتومبیل ، پارکینگ ،ATM روی سایت، فکس ، فتوکپی ، مرکز تجاری ، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه هوا،سالن پذیرایی ، تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای،خدمات شاتل می باشد.
 
 
 
  برای اطلاعات بیشتر و رزرو تور گرجستان با شماره تماس 88178815-021 تماس حاصل نمایید.

هتل دولابوری تفلیس گرجستان

این هتل واقع درمرکز شهر تفلیس واقع شده است و از دیواره خاکریزی رودخانه کورا حدود 2 دقیقه پیاده روی و 5 دقیقه پیاده روی تا ایستگاه مترو آراغولی تفلیس گرجستان و از فرودگاه بین المللی تفلیس گرجستان 14 کیلومتر و از کلیسای تاریخی تفلیس که در نزدیکی 2/3 کیلومتری هتل و 5 کیلو متر تامیدان آزادی تفلیس گرجستان فاصله دارد.سیستم اینترنت بیسیم در همه قسمتهای هتل موجود می باشد و پاسخ رهنورد در این هتل به طریق 24 ساعته انجام می شود.اتاقهای هتل مجهز به سیستم گرمایشی و خنک کننده می باشد و در آنها مینی بار ، تلویزیون صفحه اریکه و حمام اختصاصی وجود دارد.هتل دارای یک رستوران می باشد که در آن گونه ها غذاهای گرجی و غذاهای اروپائی  برای گردشگران تور گرجستان سرو میشود. 

 

 

 

مطالب مرتبط :

تور گرجستان پاییز 95 

تور گرجستان آبان 95 

 تور گرجستان آذر 95 

 تور گرجستان زمستان 95  

تور گرجستان دی 95 

تور گرجستان بهمن 95 

تور گرجستان اسفند 95 

 تور گرجستان نوروز 96  

 

تعداد بازدید از این مطلب: 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 11 آبان 1395
نظرات

هتل های 5 ستاره آنتالیا

هتل اونکل رزیدنس آنتالیا

هتل اونکل رزیدنس مدرن ترین هتل در منطقه کنی آلتی شهر آنتالیا است.  مساحت این هتل 5 ستاره تقریبا ۱۳ هزار مترمربع است . این هتل تا ساحل زیبای دریای مدیترانه تنها ۱ کیلومتر فاصله دارد و سرویس دهی هتل اونکل به صورت ALL می باشد. فاصله هتل اونکل رزیدنس تا فرودگاه آنتالیا حدود ۶۰ کیلومتر و تا مرکز آنتالیا حدود ۳۰ کیلومتر و  توریستان تور آنتالیابه راحتی به مراکز خرید آنتالیا دسترسی خواهند داشت. 

خدمات اتاق ها:

اتاق های هتل اونکل رزیدنس آنتالیا  بسیار زیبا و شیک و مبله می باشد البته هتل اونکل رزیدنس آپارتمان هایی با آشپزخانه مجهز هم دارد که می توان رزرو کرد . تمامی آپارتمان ها از امکاناتی نظیر بالکن، تهویه ، تلفن ، آشپزخانه ، حمام اختصاصی ، سشوار و تلویزیون برخوردار هستند . رستوران زیبا و با انواع غذاهای متنوع و لذیذ که گردشگران تور آنتالیا از طرفداران غذاهای رستوران هتل اونکل رزیدنس هستند.

 

خدمات هتل اونکل رزیدنس:

از خدمات شامل استخر روباز به مساحت ۱۲۵۰ مترمربع ، کافه کنار استخر ، استخر سرپوشیده با آب گرم ، سونا ، حمام ترکی ، باشگاه بدن سازی و سالن ماساژ ، پارکینگ سرپوشیده برای ۲۴۰ اتومبیل ، پارکینگ در فضای باز برای ۶۰ اتومبیل ، اینترنت Wi-Fi ،  سالن بسکتبال و والیبال نیز برای خود دارد که مسافران تور آنتالیا از سفر خود لذت بیشتری ببرند، آرایشگاه  ، ترانسفر فرودگاه ، خشکشویی ، صرافی ، کرایه اتومبیل و … پرسنل مجرب 24 ساعته آماده پذیرایی از شما مسافران تور آنتالیا می باشد.

 

هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا

هتل ۵ ستاره  هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا در ساحل Konyaalti آنتالیا و در ۳۵۰ متری ایستگاه اتوبوس Akdeniz Blv واقع شده است.این هتل در نزدیکی جاذبه های دیدنی شهر از جمله دروازه و Kesik Minaret که تنها ۹ کیلومتر فاصله می باشد قرار گرفته است. هتل هرینگتون پارک در ۲ کیلومتری آکواریوم دیدنی آنتالیا واقع شده است.برای رفتن به فرودگاه بین المللی شهر تنها ۲۰ دقیقه باید رانندگی کرد که باعث جذب مسافران تور آنتالیا میشود.

امکانات هتل هرینگنتون پارک ریزورت آنتالیا:

این هتل و مرکز تفریحی دارای ۳۳۴ اتاق ۱ تخته ،۲ تخته ، اتاق استاندارد، اتاق و امکانات برای معلولین و اتاقهای VIP می باشد.که همگی آن ها مجهز به اینترنت رایگان بیسیم، حمام ، سشوار، تلویزیون ال سی دی ، یخچال ، صندوق امانات ، تلفن،بالکن،مینی بار و روم سرویس۲۴ ساعته برای مسافران تور آنتالیا می باشد. این هتل ۵ ستاره با میهمان نوازی خود پذیرای میهمانان تور آنتالیادر محیطی مجلل و مدرن می باشد. امکانات رفاهی هتل هرینگتون پارک شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، شیرجه ، حمام ترکی ، استخر سر پوشیده می باشد.از دیگر امکانات هتل می توان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد.

در هتل هرینگتون پارک یک صرافی نیز وجود دارد که گردشگران و توریستان تور آنتالیا به راحتی می توانند تبدیل ارز انجام دهند.همچنین اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود می باشد.اتومبیل کرایه نیز بنا به درخواست میهمانان تور آنتالیا، در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.هتل دارای کتابخانه برای علاقه مندان به مطالعه می باشد.از فعالیت های ورزشی هتل می توان به پینگ پنگ، پرتاب دارت اشاره کرد.

 
 
 

هتل دلفین امپریال آنتالیا

هتل ۵ ستاره دلفین امپریال آنتالیا یکی از هتل های مجموعه ی دلفین است که در ترکیه و در انتالیا ساخته شده است. این هتل از نظر امکانات بسیار بی نظیر است .این هتل در ۱۲ طبقه سه سال پیش ساخته شد و تا اکنون هزاران هزار مسافر تور آنتالیا، روزهای شیرین سفر خود را در آن سپری کرده اند. ساحل لارا از جمله امتیازهای گردشگری این هتل به حساب می آید. برای رسیدن به مرکز شهر باید فاصله ی ۲۰ کیلومتر را طی کنید اما تا فرودگاه تنها باید ۱۰ کیلومتر سپری کنید.

-دلفین-امپریال1.jpg

این هتل ۵۴ هزار متر زیر بنا دارد، که ۶۵۰ اتاق از جمله ویژگی های آن است. اتاق های هتل امپریال در واقع شامل نمونه های مختلفی از سوییت لوکس تا استاندارد و … می شودکه  آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا می باشد.کودکان در این هتل از تفریحات و سرگرمی های زیادی برخوردارند.این هتل هر چند از جدیدترین هتل های انتالیا است اما در بین هتل های برتر آنتالیا رتبه ی ۸ ام را از آن خود کرده است.این هتل به عنوان لوکس ترین هتل آنتالیا در سال ۲۰۱۳ شناخته شده است .

-امپریال9.jpg

-امپریال8.jpg

امکانات هتل دلفین امپریال آنتالیا:

سرسره های آبی، اتاق های بازی و … همه از امکانات تفریحی در این هتل است. هتل دارای امکانات آب گرم و استخر است. مسافرین تور آنتالیا که در فصل بهار و ایام نوروز به این هتل سفر می کنند، می توانند از استخر روباز با آب گرم ۲۸ درجه استفاده کنند.رستوران های این هتل شامل بهترین منوها با تنوع بالا، برای غذاهای بین المللی و ترکی است. شما می توانید از بوفه ی هتل نیز برای صرف نوشیدنی و حتی غذاهای ساده استفاده کنید. در برخی مکان های این هتل می توانید وای فای رایگان در اختیار داشته باشید. فراموش نکنید که برای خرید نیز می توانید سری به فروشگاه های این هتل بزنید.سالن جلسه در هتل، با بهترین امکانات و دکوراسیون در اختیار توریست ها قرار دارد. البته سالن همایش و سالن جشنی نیز در هتل دایر است که پذیرای مهمانی ها و مراسمات گرم شماست.هتل دارای امکانات رفاهی نظیر سونا و ماساژ نیز می باشد.مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-دلفین-امپریال7.jpg

-امپریال5.jpg

-دلفین-امپریال2.jpg

-دلفین-امپریال4.jpg

 

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

 هتل 5 ستاره رویال هالیدی پالاس آنتالیا که بسیار شیک و لوکس است و جزو گروهی Stone Group Hotels است که در مساحتی به وسعت 53 هزار متر مربع ساخته شد و در اول آوریل 2011 افتتاح گردید. این هتل در 17 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا و 15 کیلومتری فرودگاه آنتالیا واقع شده است.این هتل دارای 500 اتاق می باشد که به 363 اتاق ممتاز، 48 اتاق دوبلکس، 54 اتاق خانوادگی، 8 سوئیت، 23 سوئیت دوبلکس و 2 سوئیت شاهانه و مجلل تقسیم شده اند که  آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا می باشد.

-رویال-هالیدی-پالاس3.jpg

-رویال-هالیدی-پالاس-آنتالیا8.jpg

امکانات رفاهی هتل رویال هالیدی پالاس :

شامل ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی ، استخر سرباز (فصلی) ، ساحل اختصاصی ، استخر سرپوشیده (فصلی) ، امکانات ورزشهای آبی در سایت هتل می باشد. این هتل ۵ ستاره دارای اتاق بازیهای کامپیوتری و کارمندان مخصوص بازی و سرگرمی می باشد. یک صرافی نیزجهت تهیه ارز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهزبرای مهمانانی که به قصد تجارت به آنتالیا سفر می کنند این هتل لوکس گزینه خوبی برای اقامت آنان می باشد.میهمانان و گردشگران می توانند در باغ هتل استراحت کنند و از زیبایی های آن لذت ببرند. میهمانان می توانند در فعالیت هایی نظیر پینگ پنگ، قایقرانی با کانو، بیلیارد، تنیس، بولینگ، پرتاب دارت شرکت کنند.همچنین یک سالن بدنسازی کاملا مجهز در هتل وجود دارد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-رویال-هالیدی-پالاس4.jpg

-رویال-هالیدی-پالاس7.jpg

-رویال-هالیدی-پالاس5.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل کالیستا آنتالیا

هتل 5 ستاره کالیستا آنتالیادر زمینی به مساحت 120000 متر مربع در منطقه بلک احداث شده است. ساخت هتل در سال 2005 توسط شركت اوزكار آغاز شد. این هتل در مجموع 502 اتاق استاندارد دارد. این هتل تاآنتالیا 37 کیلومتر و تا فرودگاه 27 کیلومتر فاصله دارد که مسافران تور آنتالیا را به خود جذب میکند.

_کالیستا_آنتالیا_3.jpg

_کالیستا_آنتالیا.jpg

امکانات هتل کالیستا آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، فروشگاه، تهویه، بار، باغ، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، فکس و کپی، زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری کودکان، اتاق بازیهای کامپیوتری، تنیس، مرکز بدنسازی، بیلیارد، پینگ پنگ، ماساژ، جکوزی، استخر روباز،سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سولاریوم، حمام ترکی، استخر سر پوشیده و...  . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

-کالیستا-آنتالیا6.jpg

 

-کالیستا-آنتالیا2.jpg

 

 

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96

تعداد بازدید از این مطلب: 107
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 11 آبان 1395
نظرات

کشتی کروز آنتالیا

kashti-koroz2.jpg

کشتی کروز آنتالیا یک تور تفریحی کامل برای گردشگران شهر آنتالیا می باشد.کشتی کروز در واقع همان گشت با کشتی روی آب های گرم و نیلگون مدیترانه است. برای اینکه گردشگران تور آنتالیا بتوانند سوار این کشتی ها بشوند باید ابتدا با اتوبوس و یا وسیله شخصی خود بندر منطقه کمر آنتالیا بروند و سپس سوار این کشتی ها شوند. این کشتی در مسیر خود توقف های کوتاهی دارد که گردشگران تور آنتالیا می توانند در زمان توقف به دریا بروند و شنا کنند.این تور با کشتی های مختلفی از قبیل موبی دیک، حارم ، آکواپارادایس انجام می گیرد. برنامه تمام کشتی ها از ساعت ۱۰ الی ۱۱ صبح از بندر اصلی آنتالیا در غرب آنتالیا حرکت نموده و پس طی سواحل شهر آنتالیا به نواحی شرقی شهر رسیده و در کنار آبشار دودن (بزرگترین آبشار آنتالیا) اولین وقت شنا به میهمانان تور آنتالیا داده می شود. پس از حدود ۴۵ دقیقه شنا در دریای مدیترانه با تجهیزات، مجددا حرکت نموده و به سمت غرب و جاده شهر کمر حرکت می کند. کشتی ها ۳ طبقه بوده و برای سلیقه ها و سنین مختلف کاملا مناسب می باشد به این صورت که طبقه بالا جهت دادن مناظر، عکاسی و حمام بوده، طبقه وسط محل رقص و پایکوبی و طبقه پائین رستوران کشتی را در بر می گیرد.

kashti-koroz1.jpg

 

غار داملاتاش آنتالیا 

غار داملاتاش آنتالیا مكان مناسبي است براي گردشگران تورآنتالیا كه در آن علاوه بر ديدن مناظر خارق العاده طبيعي امكان ديدن سنگهائي تغيير شكل يافته نيز وجود دارد. در اين غار ديوارهاي سنگي كه به طرز خارق العاده اي در طول زمان تغيير شكل داده تصاوير بسيار زيبايي را خلق كرده اند.در همين محدوده موزه باستان شناسي و قوم نگاري نيز وجود دارد كه بازديد از آنها نيز خالي از لطف نمي باشد. (اين موزه همه روزه بجز روزهاي دوشنبه جهت بازديد گردشگران باز مي باشد). از مكانهاي ديدني ديگر اين منطقه 3 غار دريائي بنام هاي فسفرلوماعارا به معناي غار فسفري با تركيبات سنگي درخشان و شب تابي كه در خود جاي داده استوكيزلارماعاراسي غار دخترها كه در گذشته محل نگهداري اسراي زن توسط دزدان دريائي به شمار مي آمده است  كه دسترسي به اين 3 غار با قايق امكان پذيرخواهد بود . برای دیدن از این مکان تاریخی با تورآنتالیا  همراه شوید .

 

ساحل پاتارا آنتالیا 

ساحل پاتارا آنتالیا ساحلی آرام و بسیار زیبا و به گفته بعضی ها زادگاه بابانوئل می باشد . این ساحل می تواند جای مناسبی برای تفریح و گردش توریستان تور آنتالیا باشد زیرا بسیار دنج و خلوت می باشد. ساحل پاتارا 50 متر عرض و 20 کیلومتر طول دارد و به دلیل دارا بودن آثار تاریخی زیاد امکانات رفاهی آنچنانی ندارد. در واقع برای ایجاد امکانات رفاهی باید این آثار تاریخی را از بین می بردند اما خوشبختانه این اتفاق تا کنون نیفتاده است. آثار تاریخی ذکر شده عبارتند از دروازه و کاخ رومی , حمام رومی , طاقهای رومی و بسیاری از اثار قدیمی دیگر. مسافران و گردشگران تور آنتالیا در این ساحل علاوه بر تفریح می توانند از دیدن این آثار تاریخی لذت ببرند.

 

کسیک مناره آنتالیا
 کسیک مناره از دیدنی های آنتالیا ست و این مسجد به مسجد مناره شکسته کسیک مشهور است در نتیجه خسارتی که از آتش سوزی سال 1896 به مسجد وارد آمد و سوختگی قسمت چوبی بالای مناره آن ، و به معنای مناره های بریده شده می باشد که در گذشته بعنوان کلیسا از آن استفاده شده است.  این اثر در واقع نمایانگر تاریخ آنتالیا ترکیه که زمان رومی ها ، بیزانس  ، سلجوقیان ، عثمانی ها تا به امروز را شامل میشود .کسیک مناره که در کلیسای کورکوت قرار گرفته در قرن پنجم میلادی به نام مریم مقدس ساخته و در زمان بایزید دوم به دستور شاهزاده کورکوت به مسجد تبدیل شد، به همین دلیل از آن بنام مسجد کورکوت یا مسجد کبیر یاد می شود.  زمانیکه  امپراتور ها دریان در سال 130 بعد از میلاد در شهر (فاسیلین) از آنتالیا دیدن  کرد به افتخار او  دروازه ای با سه  طاق و ستونهای تزئین شده بنا گردید. در آن زمان این دروازه تنها راه ورودی به شهر به محسوب می شد.گردشگران تور آنتالیا می توانند از مناطق تاریخی لذت ببرند.

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96  

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 103
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 11 آبان 1395
نظرات

هتل های 4 ستاره استانبول

 هتل گلدن ایج ۱ استانبول

 

هتل گلدن ایج 1 استانبول در مجاورت میدان تقسیم استانبول قرار گرفته است .ایستگاه مترو تقسیم که این ناحیه را به سایر مناطق شهر متصل می کند، در فاصله ی ۵ دقیقه ای قرار گرفته است. خیابان پرتحرک استقلال نیز ۲۰۰ متر تا اینجا فاصله دارد که مملو از رستوران ها و مغازه های معروف می باشد.

 امکانات  هتل گلدن ایج ۱ استانبول :
اتاق های این هتل با رنگ های گرم و مبلمانی به سبک ترکیه ای تزئین شده اند و امکانات مدرنی مانند تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی برای هر اتاق تعبیه شده است. اتاق نشیمن هرکدام نیز جدا بوده و با کاناپه های بسیار راحت تجهیز شده اند.امکانات اتاقها شامل سیستم حرارتی و برودتی مرکزی . خشکشویی و اتوشویی .سالن کنفرانس . استخر روباز . حمام . سونا . جکوزی و بیلیارد است .رستوران لوکوگ معمولا صبحانه را بصورت سلف سرویس و منوی ناهار و شام را بصورت سفارشی سرو می کند. کافه ی نوستالژی نیز در لابی هتل قرار گرفته و انواع نوشیدنی های گرم و بدون الکل را سرو می کند. اما کافه ای که در کنار استخر قرار گرفته معمولا انواع دسر و کوکتل های غربی و خوشمزه را ارائه می دهد. دارای یک حمام ترکیه ای سنتی، سرویس ماساژ و استخری در فضای باز ،مینی بار،سالن کنفرانس،سونا،جکوزی،بیلیارد و... از روی بالکن کافه نیز می توانید مناظری پانوراما از پل بوغاز مشاهده کنید

 

 

 

 

مسافران تور استانبول با انتخاب این هتل سفر خوب و خوشی را سپری می کنند.

هتل ریوا تکسیم استانبول

 

هتل ریوا تکسیم استانبول در 200 متری میدان تکسیم، در محله توریستی استانبول قرار دارد. این هتل در مجموع  دارای 71 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها دارای امکانات سیستم تهویه، حمام، سشوار، روم سرویس هستند. مسافران تور استانبول می توانند در رستوران این هتل صبحانه بوفه میل و برای بقیه روز و گشت و گذار در این شهر زیبا برنامه ریزی کنند. خیابان معروف استقلال با مغازه ها و رستوران های بسیارش در چند قدمی این هتل است و می توان با 5 دقیقه پیاده روی از این هتل به این خیابان زیبا رسید.باوجود ایستگاه مترو دسترسی به مناطق توریستی ،تفریحی و مراکز خرید استانبول را به راحتی مهیا کرده است.این هتل 4 ستاره در میدان تقسیم واقع شده است.در نزدیکی ایهتل ریوا وسایل حمل و نقل عمومی واقع شده اند. ترانسفر فرودگاهی یکی امکانات هتل برای گردشگران تور استانبول می باشد. خیابان استقلال در چند متری این هتل قرار دارد. همه اتاق ها در این هتل از حمام خصوصی برخوردارند. صبحانه هتل ریوا تکسیم به صورت بوفه می باشد.

 

 

امکانات هتل ریوا تکسیم استانبول :

رستوران، پذیرش شبانه روزی، خدمات خانه داری، صبحانه در اتاق، انبار، گاوصندوق، آسانسور، تهویه، بار، انبار بار و چمدان، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت، کرایه اتومبیل، فکس و کپی و... می باشد.در لابی دنج هتل و صندلی های گرم و نرم آن بنشینید، از نوشیدنی خود لذت ببرید و یا از کامپیوتر و پرینتر موجود در لابی استفاده کرده و به کارهای خود برسید.

 

 

 

 مسافران نور استانبول با انتخاب این هتل میتوانند از سفر خود لذت ببرند.

هتل تکسیم لایف استانبول

هتل 4 ستاره  تکسیم لایف استانبول  نزدیک ترین هتل های استانبول به میدان تکسیم است و حدود یک دقیقه پیاده تا ایستگاه مترو تکسیم فاصله دارد و فرودگاه بین المللی آتاتورک ۲۰ کیلومتر فاصله دارد. همین موقعیت هتل تکسیم لایف استانبول سبب شده تا دسترسی گردشگران تور استانبول به جاذبه ها و مراکز تفریحی و خرید استانبول سهل باشد.

 

هتل تکسیم لایف استانبول مجموعا دارای 36 اتاق است. اتاق های هتل به تمامی امکانات رفاهی مجهز بوده و دکوراسیون اتاق ها  به سبک مدرن و دلپذیر با رنگ های خنثی و مبلمانی با پارچه نرم تزیین شده است. تلویزیون LCD و اینترنت بیسیم , خدمات 24 ساعته بخشی از امکانات اتاقهای هتل تکسیم لایف استانبول است.

 

 

 

امکانات هتل تکسیم لایف استانبول:

امکانات هتل تکسیم لایف استانبول شامل رستوران با منوی غذاهای ترکی و بین المللی است و سرویس غذا در اتاق ۲۴ ساعته نیز ارائه می شود ، سالن بدنسازی، کافی شاپ ، حمام گرم(سونا) ،حمام بخار فنلاندی، مرکز تناسب اندام، حمام ترکی ،سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه) ,نظافت اتاق،سیستم تهویه ،خشکشویی، اتوشویی، ترانسفر فرودگاهی،صندوق امانات ،روزنامه، لاندری،باشگاه ورزشی،صرف صبحانه در اتاق، و... می باشد.گردشگران تور استانبول باانتخاب این هتل سفر خوب و خوشی را سپری می کنند.

 

 

 

هتل گرند گولسوی استانبول 

هتل گرند گولسوی استانبول در شهر استانبول واقع شده است.این هتل  4 ستاره در محله شاهزاده باشی قرار گرفته است و به تازگی بازسازی شده است. فاصله این هتل تا میدان تقسیم فقط ۱۰ دقیقه است.هتل گرند گلسوی استانبول دارای ۱۳۸ اتاق می باشد و ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به گردشگران محترم تور استانبول می باشد.

امکانات هتل گرند گولسوی:

این هتل مجلل اقامت لوکسی را همراه با امکانات با کیفیت به مسافران خود ارائه میدهد.امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، سولاریوم ، استخر سر پوشیده ، استخر سرباز و سرپوشیده می باشد.همچنین علاقه مندان به بازیهای کامپیوتری می توانند در اتاق بازی، به انواع بازیهای کامپیوتری بپردازند. این هتل با داشتن فروشگاه های متعدد به خود میبالد. مسافران می توانند در فعالیت هایی نظیر سالن بیلیارد، سالن بدنسازی ،بولینگ شرکت کنند. مسافران تور استانبول می توانند در هتل گرند گولسوی اقامت خوشی را داشته باشند.


 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول آبان 95 

تور استانبول آذر 95 

تور استانبول زمستان 95 

تور استانبول دی 95 

تور استانبول بهمن 95 

تور استانبول اسفند 95 

تور استانبول نوروز 96 

تعداد بازدید از این مطلب: 130
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 11 آبان 1395
نظرات

هتل های 5 ستاره دبی

هتل تاج پالاس دبی

 

هتل پنج ستاره تاج پالاس دبی هتلی زیبا و مجلل و از گروه هتل های زنجیره تاج می باشد .  هتل تاج پالاس دبی زیبا و مثال زدنی در منطقه مرکزی دبی و نزدیک به سیتی سنتر  دبی و برج ساعت دبی واقع شده است .

اتاقهای هتل تاج پالاس دبی بسیار متنوع و مجلل می باشد که شامل یکصد و چهل و هفت اتاق استاندارد ، ده سوئیت استاندارد و دو رویال سوئیت است ، سوئیت آپارتمانهای تور دبی هتل تاج پالاس شامل یک خوابه ، دو خوابه و سه خوابه می باشد، .کلیه اتاقها مجهز به اینترنت و وای فای ، تهویه هوا ، وان جکوزی ، چای و قهوه ساز ، بطری آب رایگان ، نظافت روزانه، میز تحریر، لوازم اتو ، مینی بار ، تلویزیون کابلی و ماهواره می باشد.داشتن اتاقهای ویژه معلولین و اتاقهای پاک بدون اجازه مصرف دخانیات و اتاقهای مخصوص افراد سیگاری جزء امکانات این هتل است که در اختیارگردشگران تور دبی می باشد . 

 

 

امکانات پنج ستاره هتل تاج پالاس دبی :

امکانات هتل تاج پالاس دبی بسیار متنوع است تمام این امکانات موجب شده که گردشگران این هتل را بعنوان یکی از بهترین هتلهای دبیبشناسند. ،امکانات ورزشی متنوع شامل مرکز بدنسازی ، استخر بام  سونا ، ماساژ و مرکز سلامت آب گرم و اسپا فضایی مجلل وخیره کننده سرشار از تحرک وشادابی با امکانات وسیع تفریحی برای انواع سلایق ، زوجهای جوان ،توریستها،بازرگانان ،کودکان ،جوانان،بزرگسالان و ورزشکاران ایجاد نموده است و همه افراد با هر سلیقه ای می توانند از امکانات هتل تاج پالاس دبی  بهره مند شوند.

 

هتل دارای شش رستوران و تریا می باشد که شامل رستوران هندی و انواع رستورانهای بین المللی است امکانات جلسات گروهی  و ضیافت ، ترانسفر فرودگاههی ،   لباسشویی و خشکشویی ، آرایشگاه ، خدمات صبحانه در اتاق ، صرافی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، خدمات کفش و واکس ، بسته های نهار، رنت کار یا کرایه ماشین - خدمات تورها ی دبی - فکس و کپی - مرکز تجارت - دستگاه خودپرداز - خدمات تهیه بلیط هواپیما ا بخشی از امکانات هتل تاج پالاس دبی می باشد .

 

بابت خرید و رزرو بیلیط تور دبی و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.


هتل جمیرا کریک ساید دبی 

 

 

 

هتل جمیرا کریک ساید دبی در قلب این شهر واقع شده است و چشم اندازی از رودخانه کریک ، دسترسی سریع و آسان به فرودگاه بین المللی دبی در کمتر از چند دقیقه تا مراکز خرید و فروشگاه های معتبر و مهم دبی از مزیت های این هتل 5 ستاره جمیرا کریک ساید دبی می باشد.
کریک ساید با داشتن 292 سوئیت و اتاق مجلل و بسیار شیک و همچنین سالن های کنفرانس مدرن ، این امکان را برای گردشگران تور دبی به وجود می آورد که در حین تفریح و گردش فعالیت های بازرگانی و تجاری خود را انجام دهند. همچنین استخرهای زیبا و دسترسی همه روزه به سواحل اختصاصی هتل جمیرا یکی از امکانات این هتل لوکس و زیبا می باشد.

 

 

منوی ماساژو فعالیت های درمانی برای آقایان و بانوان و استفاده از کارکنان متخصص ، راحتی و آرامش وصف نشدنی را برای گردشگران عزیز تور دبی به وجود می آورد.
هر کدام از 14 اتاق ماساژ درمانی ، به همراه اسپای آکورو و سونا و حمام سنتی ، فضایی آرامش بخش بوجود می اورد.

استخری با کلاس جهانی و با لاین های 25 متری که دارای استاندارد بین المللی می باشد ، تجربه شنای حرفه ای را برای گردشگرن فراهم می کند.

 

 

 

بابت خرید و رزرو بیلیط تور دبی و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 02141954 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

 

 

هتل ال ماروج روتانا دبی

 

هتل ال ماروج روتانا دبی از جمله هتل های شیک و مدرن دبی است.این هتل 5 ستاره با نمای شیک و کلاسیک با طراحی و دکوراسیونی خاص در موقعیت مکانی عالی قرار گرفته است. فاصله هتل ال ماروج روتانا دبیتا مراکز توریستی مهمی مانند پارک ساحلی جمیرا 10 دقیقه پیاده ، تا فرودگاه 10 کیلومتر و تا دبی مارینا نیز 19 کیلومتر می باشد.محیط آرام و خانوادگی ، امکانات گسترده و خدمات جامع و شبانه روزی هتل توانسته رضایت همه مسافران تور دبی را به خود جلب کرده است. اتاقهای زیبا و امکانات پیشرفته و رستورانها و فروشگاههای موجود  این هتل نیز از جذابیت هاو  محبوبیت های  آن به شمار می رود .بعضی از اتاق ها دارای تراس می باشد که منظره زیبا برج خلیفه را می توانند مشاهده کنند.

 

امکانات اتاق ها:

هتل ال ماروج روتانا دبی 387 اتاق شامل اتاقهای استاندارد، اتاقهای دلوکس ، سوئیتهای مجلل ، اتاقهای ویژه معلولین ، اتاقهای ویژه افراد سیگاری، اتاقهای پاک و سیگار ممنوع می باشد. امکانات دیگری همچون یخچال ، مینی بار ، لوازم آرایش رایگان ، سرویس تهیه نوشیدنی های گرم ، حمامی مجهز به وان و کامل ترین تجهیزات ، سرویس بهداشتی مدرن ، سیستم حرارتی و برودتی استاندارد ، میز کار ، روم سرویس 24 ساعته ، تلویزیون ال سی دی ، کانال های ماهواره ، سیستم الکترونیکی کیکارد و ... در کنار ، دکوراسیون مدرن و خدمات شبانه روزی ، اقامتی سرشار از آرامش و خوشی را برای میهمانان تور دبی فراهم می سازد.

 

 

 

 

مطالب مرتبط :

تور دبی پاییز 95

تور دبی آبان 95 

تور دبی آذر 95

تور دبی زمستان 95

تور دبی دی 95 

تور دبی بهمن 95 

تور دبی اسفند 95

تور دبی نوروز 96 

تعداد بازدید از این مطلب: 92
موضوعات مرتبط: توردبی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 11 آبان 1395
نظرات

هتل وياژ بلك آنتالیا

 هتل وياژ بلك در منطقه بلک شهر آنتالیا در سال 2007 در زمینی به مساحت 93500 احداث شده است.این هتل 5 ستاره جز هتل های شیک منطقه بلک می باشد.هتل ویاژ بلک دارای کناره اختصاصی به وسعت 200 متر می باشد. این هتل تا مرکز شهر 40 کیلومتر، 35 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی و تا منطقه بلک 2 کیلومتر فاصله دارد.سرویس دهی این هتل بصورت UALL می باشدو گردشگران تور آنتالیا با انتخاب این هتل سفر خوب و خوشی را سپری می کنند.

امکانات اتاق ها:

این هتل دارای اتاق های استاندارد، خانوادگی  و سوئیت می باشدواتاق ها دارای طراحی و چیدمان شیک و مدرن و رنگ امیزی شاد و دلباز می باشد. تمامی اتاق ها دارای مینی بار، تلویزیون صحفه تخت، تهویه مطبوع، روم سرویس، صندوق امانات، کلید الکترونیکی و دارای بالکن اختصاصی رو به فضای سبز و دریا از خدمات این هتل 5 ستاره است که در اختیار گردشگران تور آنتالیا قرار می دهد تا اقامتی مطلوب و رضایت بخشی را تجربه کنند.

امکانات هتل وياژ بلك آنتالیا:

زمین گلف ، ۵ استخر روباز و سرپوشیده ، سونا و جکوزی ، ماساژ و اسپا ، حمام ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، سالن بدنسازی ، ورزش های آبی ، سرویس نگه داری از کودک ، پارک بازی کودکان  ، قایق رانی ، موج سواری ، دوچرخه سولری دریایی ، جت اسکی ، رینگو ، اسکی روی اب ، والیبال ساحلی ، تنیس ، مینی فوتبال ، فوتبال ، مینی گلف ، پرتاب دارت ، پینگ پنگ ، بولینگ ، بدمینتون ، تخت های حمام آفتاب ، مرکز تجاری ، فروشگاه ، پذیرش شبانه روزی ، ترانسفر فرودگاهی ، پارک آبی با سرسره هایی موجی ، برگزاری برنامه های سرگرم کننده و مفرح در سال آمفی تئاتر و اجرای موسیقی زنده ، قنادی ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان ، خدمات پزشکی، رستوران ( با غذاهایی به سبک ژاپنی ، چینی ، ایتالیایی ، مکزیکی ، دریایی ، یونانی )، خانه استیک ،۱۰ کافه و ... 

  هتل خدمات منحصربه فردی را به گردشگران تور آنتالیا ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در هتل ویاژ بلک خاطرات خوبی را در ذهن خود حک می کنند.

 

هتل 4 ستاره له شاتو پرستیژ آنتالیا در منطقه کمر احداث شده است. این هتل در مجموع 400 اتاق و سویی دارد. هتل در فاصله 45 کیلومتری از شهر آنتالیا قرار دارد. آنتالیا در 30 کیلومتری هتل واقع شده است. هتل دارای ساحل اختصاصی می باشد.

_له_شاتو_پرستیژ_آنتالیا_2.jpg

امکانات هتل له شاتو پرستیژ آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، صرافی، پارکینگ، لاندری، اسکواش، فروشگاه، میز بیلیارد، میز پینگ پنگ، زمین گلف، تلویزیون ال سی دی، ماهواره، تلفن،مینی بار، حمام، سشوار، صندوق امانات، تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق، بالکن، یخچال بار، سالن زیبایی، باشگاه ورزشی، سونا، جکوزی، ماساژ، آرایشگاه، زمین تنیس، محل نگهداری اطفال و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

 

_له_شاتو_پرستیژ_آنتالیا_3.jpg

 

_له_شاتو_پرستیژ_آنتالیا_4.jpg

 

_له_شاتو_پرستیژ_آنتالیا_5.jpg

 

_له_شاتو_پرستیژ_آنتالیا.jpg

 

هتل نظر بیچ آنتالیا

موقعیت جغرافیایی هتل نظربیچ آنتالیا:

این هتل در منطقه لارا آنتالیا واقع شده است و تا آنتالیا حدود 10 کیلومتر فاصله دارد. فاصله این هتل تا فرودگاه آنتالیا 12 کیلومتر و تا ایستگاه اتوبوس 25 کیلومتر میباشد. 

این هتل دارای ساحل اختصاصی است.

 

امکانات اتاق ها :

امکانات این هتل شامل رستوران ، استخر روباز و سرپوشیده ، سونا وجکوزی ، حمام ترکی ، سالن بدنسازی ، اینترنت بی سیم میباشد .

 

 

هتل لاتانیا پالم آنتالیا

هتل لاتانیا پالم آنتالیا

هتل لاتانیا پالم آنتالیا (Latanya Palm Hotel Antalya) در شمار هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد ، این هتل در مرکز شهر آنتالیا که به ترکیش ریورا معروف است بنا شده است و از این رو گردشگران تور آنتالیا می توانند به راحتی به تمامی نقاط مختلف شهر دسترسی پیدا نمایند . ساعت تحویل و تخلیه اتاق ها به ترتیب ساعت 14 و 12 است.

امکانات هتل لاتانیا پالم آنتالیا :

رستوران و بار ، مرکز spa که شامل باشگاه تناسب اندام، سونا، جکوزی، استخر سرپوشیده و استخر روباز و ...

هتل لاتانیا پالم آنتالیا

هتل لاتانیا پالم آنتالیا

 

 

 مطالب مرتبط:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95 

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95 

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95 

تور آنتالیا نوروز 96

 

تعداد بازدید از این مطلب: 106
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 11 آبان 1395
نظرات

رستوران گیزلی باهس آنتالیا :

رستوران گیزلی باهس آنتالیا دارای غذاهای لذیذ و محیطی باشکوه است. یک میز رمانتیک در باغ ایتالیایی، در بلندترین نقطه چشم انداز حیاط خلوت انتخاب کنید، و یا جایی در کنار دیوارهای قدیمی با چشم اندازی به از تاریخ برگزینید. منوی رستوران که از بهترین رستورانهای آنتالیا ست شامل خوراکهای اصیل ترکی است که به همراه خوراکهای ویژه محلی همچون Saksuka که همراه با بادمجان، کدو سبز، گوجه فرنگی و هنر سرآشپز ارائه میگردد. از دیگر خوراکیهای این رستوران سالاد غذای دریایی آن است که حتما باید آن را امتحان کنید، این سالاد همراه سبزیجات و سس پرتقال سرو میشود. یا کباب مخصوص آنرا که ترکیبی از گوشت راسته گوسفند به همراه گوجه فرنگی، ماست و بادمجان است را از یاد نبرید .

 

_گیزلی_باهس_آنتالیا.jpg

رستوران alp pasa آنتالیا  :

این رستوران در هتل alp pasa واقعه شده است و دارای محیطی زیبا و دلنشین می باشد منوی این رستوران شامل غذاهای سنتی ترکی است ،کیفیت غداها فوق العاده و دارای طعم لذیذ و به یاد ماندنی می باشد . اگر به شهر آنتالیا سفر کردید حتما سری هم به این رستوران بزنید.

 

_alp_pasa_آنتالیا.JPEG

_alp_pasa_آنتالیا_2.JPG

 

 

رستوران سریسرفین دینینگ آنتالیا

رستوران سریسرفین دینینگ آنتالیامناسب برای ملاقاتهای رمانتیک ، قرارهای کاری و سرگرمی بوده و به همراه چشم اندازی از بار و مناظر بیرون رستوران ، ساعات خوشی را برای شما فراهم مینماید. در این رستوران میتوانید ناهار ، شام و دثر میل نمائید. منوی رستوران شامل خوراک های بین المللی است .مسافران تور آنتالیابا آمدن به این رستوران لحظات خوبی را تجربه خواهند کرد .

 

-سریسرفین-دینینگ-آنتالیا.jpg

 2رستوران-سریسرفین-دینینگ-آنتالیا.jpg

 

رستوران آرکاداش بالیک آنتالیا :

منوی این رستوران شامل غذاهای خوش طمع ترکی می باشد و در آن انواع استیک های گوشت و مرغ سرو می شود . این رستوران از کیفیت غذایی خوبی برخوردار است همچنین یکی از ویژگی های خاص این رستوران این است که واقع در فضای باز و در طبیعت آزاد بنا شده است و شما می توانید غذای خود را در طبیعت آزاد و در کنار آب میل کنید . مسافران تور آنتالیا با آمدن به این رستوران لحظات خوبی را تجربه خواهند کرد .

_آرکاداش_بالیک_آنتالیا.jpg

_آرکاداش_بالیک_آنتالیا_2.jpg

 

 

 مطالب مرتبط:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95 

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95 

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95 

تور آنتالیا نوروز 96

تعداد بازدید از این مطلب: 104
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 11 آبان 1395
نظرات

رستوران شاندیز صفدری کیش

shandizSafdari.JPG

رستوران شاندیز صفدری کیش در محیطی زیبا در زمستان 1394 افتتاح شده و ظرفیت این رستوران 900 نفر است. این رستوران زیبا و رویایی با محیطی آرام و استثنایی یکی از بهترین رستوران های کیش است که به همراه موزییک آماده پذیرایی از شما مسافران تور کیش می باشد.همچنین در کنار این رستوران زیبا ، اولین جامپینگ منحصر به فرد ساخته شده است که یکی از مهیج ترین تفریحات جزیره زیبای کیش به حساب می آید.رستوران شاندیز صفدری  در نزدیکی کناره مرجان قرار گرفته است . 

shandizSafdari1.JPG

shandizSafdari2.JPG

آدرس: جزیره کیش- بعد از بازار مرجان - روبروی برج های دوقلو

رستوران جوجه اناری کیش

رستوران جوجه اناری کیش یکی از معروف ترین رستوران های جزیره نقره فام کیش است. این رستوران با کیفیت بالا، غذاهای لذیذ و قیمت مناسب  توانسته توجه گردشگران تور کیش را به خود جلب کند.نوع این رستوران چلو کبابی می باشد و انواع غذاهای ایرانی را با کیفیت خوب برای گردشگران کیش سرو می کند.

joojeanari.jpg

joojeanari1.jpg

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از مناسب ترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

رستوران کوه نور کیش

رستوران کوه نور یکی از زیباترین رستوران های جزیره کیش با ظرفیت 100 نفر می باشد. رستوران کوه نور به همراه کافی شاپی در داخل و خارج ، همچون مرواریدی درخشان، نمای زیبایی به محدوده خود داده است .نور پردازی منحصر به فرد این رستوران در شب زیباترین خاطره ای است که می توان به یادگار از سفر به جزیره زیبای کیش به همراه داشت , منوی رستوران به گونه ای تنظیم شده است تا مسافران تور کیش، با هر سلیقه ای بتوانند غذای دلخواه خود را سفارش دهند.

آدرس: کیش ، میدان امیرکبیر، روبرو دانشگاه

 kohenoor.jpg

kohenoor1.jpg

تعداد بازدید از این مطلب: 97
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 11 آبان 1395
نظرات

هتل پارس مشهد :

هتل 5 ستاره پارس مشهد در زمان زمینی به مساحت  5 هكتار در غرب شهر و در حاشيه بلوار وكيل آباد احداث و در سال 1382 افتتاح شده است.در سال 1388 به جهت ايجاد رفاه ميهمانان و زائرين و مجاورين امام رضا (عدر كنار درياچه طرح ايجاد رستوران سنتي وشربت خانه ايراني و پارك بازي كودكان ارائه و در ظرف مدت بسيار كوتاهي به بهره برداري رسيد. این هتل در مجموع از 228 اتاق تشکیل شده است. فاصله بسیار نزدیک با نمایشگاه بین المللی مشهد و ییلاقات تفریحی طرقبه و شاندیز از ویژگی های این هتل می باشد.

_پارس_مشهد.JPG

Pars2.JPG

امکانات هتل پارس مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه، پارکینگ، آسانسور، آرایشگاه، صندوق امانات، لابی، چایخانه تابستانی، صبحانه در اتاق، نمازخانه، اتاق عقد، بانک، آتلیه عکاسی، سالن همایش، آمفی تئاتر، امکانات جلسه و ضیافت، سالن بدنسازی، باشگاه ماهیگیری، استخر، اسپا، سونا، جکوزی، استخر کودکان، دارت، زمین تنیس، اسکواش، بیلیارد، ماساژ، اینترنت و...

Pars3.jpg

Pars4.jpg

_5.jpg

 

تعداد بازدید از این مطلب: 94
موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 11 آبان 1395
نظرات

مجموعه تفریحی کوهسنگی

_مشهد3.jpg

پارک کوهسنگی مشهد با دو کوه سنگی که نزدیک به شهر مقدس مشهد می باشد به این نام معروف شده است. این پارک نزدیک رشته کوه های جنوبی شهر مشهد واقع شده است که از زیباترین جاذبه های تفریحی مشهد مقدس می باشد. پارک کوهسنگی مشهد رتبه سوم را به علت بازدید گردشگران تور مشهد بعد از حرم مطهر امام رضا علیه السلام و آرامگاه فردوسی کسب کرده است.

_مشهد5.jpg

کوهسنگییکی از قدیمی ترین و خاطره انگیز ترین گردشگاه های مشهد است که به دلیل وجود دو کوه سنگی مشرف به شهر به این نام خوانده می شود و در کنار رشته کوه های جنوبی مشهد واقع شده است.هوای لطیف و دید مناسب ,پارک کوهسنگی مشهد گردشگاه ها قدیمی مشهد از فراز کوه هایی که رسیدن به بالای آنها سهل وآسان است، این پارک زیبای مثلثی شکل را از دیر باز مورد استقبال زائران و مجاوران تور مشهد قرار داده است.

_مشهد1.jpg

_مشهد2.jpg

 

 

بنای هارونیه مشهد :

_هارونیه_3.jpg

بنای هارونیه، بنايى ناشناخته و پررمز و راز و يگانه اثر برجاى مانده از شهر باستانى طوس است  که در 25 کیلومتری شمال غربیمشهددر حاشیه غربی جاده مشهد-طوس،بنایی ناشناخته و پر رمزو راز قراردارد.بقعه هارونیه بنایی است مکعب شکل و آجری که در قلب دشت طوس واقع گردیده است.در کنار این مکان یک سنگ مشکی وجود دارد که نشان دهنده ی امام محمد غزالی است که در قرن 7 تا 8 هجری قمری زندگی میکردند.همچنین بنای هارونیه مشهد از زیبای و شگفت انگیزی خاصی برخوردار است.  فضاهای داخلی آن نیز شامل ورودی ایوان، چهارشاه‌نشین، گنبدخانه و سهاتاق فرعی است که تمامی این قسمت‌ها در معرض دید عموم قرار دارد.

_هارونیه_4.jpg

 

گنبد سبز مشهد :

_سبز_مشهد_1.jpg

بنای تاریخی گنبد سبز مشهد در خیابان آخوند خراسانی و در وسط میدان گنبد سبز واقع شده است.این بنا داراى گنبدى فیروزه‌اى رنگ متمایل به سبز، چهار ایوان و هشت ضلع می‌باشد که علاوه بر ایوان و طاق نماها، کاشی‌کاری زیبای آن به بقعه جلوه خاص بخشیده است. این بنا مدفن شیخ محمد مومن عارف است که در دوره صفویه می زیسته و در سال 904 قمری وفات یافته . شرح زندگانی این عارف در کتابی به نام گنبد سبز آورده شده که به سه زبان انگلیسی، فارسی و عربی منتشر شده است . این بقعه در دوران صفویه در میان قبرستانی به نام  "میر هوا" بوده که بعدها پیرامون آن محوطه سازی شد و با توسعه شهر مشهد این بقعه در میان میدان قرار گرفت و در سال 53 نمای این بنا کاشی کاری شد .دیدن از این بقعه زیبا به مسافران تور مشهد پیشنهاد می شود .

_سبز_مشهد_2.jpg

 

 

 

مطالب مرتبط :

تور مشهد پاییز 95

تور مشهد آبان 95

تور مشهد آذر 95 

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد دی 95

تور مشهد بهمن 95

تور مشهد اسفند 95 

تور مشهد نوروز 96

تعداد بازدید از این مطلب: 106
موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 11 آبان 1395
نظرات

هتل گلدن پالاس ایروان ارمنستان

یکی از شیک ترین هتل های ۵ ستاره ارمنستان هتل گلدن پالاس ایروان است که در كنار پارك حق تاناك نزديك به مركز شهر قرار گرفته است همه ی اتاق های هتل گلدن پالاس ایروان ارمنستان مجهز با امکانات بالا نظیر تلفن، حمام, خوشامد گویی و... می باشد. در باغ این هتل زمین بزگی از فوتبال با منظره ای بسیار زیبا برای مسافران تور ارمنستان فراهم شده است. رستوران ها و ترياهاي هتل گلدن پالاس ایروان ارمنستان دارای انواع غذاهای متنو از جمله غذاهای ایتالیایی و... می باشد.این هتل برای لذت بیشتر مسافران تور ارمنستان لابی نوار “قطب شمال”، سیگار برگ “هاوانا باشگاه”و کافه در فضای باز “تراس طلایی” فراهم کرده است. مسافران تور ارمنستان می توانند سفر خوبی را با انتخاب این هتل بر جای بگذارند.

امکانات هتل گلدن پالاس ایروان ارمنستان:

اینترنت وای فای در همه اتاقها, استخر ، سالن زیبائی مخصوص مسافران تور ارمنستان، روزنامه روز موجود در لابی ، میز محافظ شخصی، صرافی ،سالن بدن سازی وسونا(SPA)، کلاب سلامتی وماساژ، دسترسی به اینترنت درلابی، سرویس خشکشوئی ولباس شوئی، پزشکیار، مستخدمین چند زبانه، پارکینگ(رایگان)، ماموران امنیتی، وان اسپا، سرویس عروسی، صندلی معلولین ،آسانسور و... که این هتل برای مسافران تور ارمنستان فراهم کرده است.

 

هتل دیاموند هاوس ایروان ارمنستان

هتل دیاموند هاوس ایروان در مرکز شهر ایروان ارمنستان قرار دارد و فاصله این هتل 4 ستاره تا ایستگاه متروی میدان جمهموری و خانه اپرا فاصله کوتاهی دارد. از هتل تا ایستگاه قطار 10 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی 12 کیلومتر فاصله دارد.این هتل 52 اتاق دارد که اتاق ها به شکل کلاسیک طراحی شده اند و دارای خدماتی نظیر  تلویزیون، سیستم تهویه، ماهواره، حمام، سشوار و ... هستند.گردشگران تورارمنستان با انتخاب این هتل سفر خوشی را سپری می کنند.

امکانات هتل دیاموند هاوس ایروان ارمنستان

تراس، دوچرخه سواری، ماساژ، رستوران ( غذاهای ارمنی ، روسی و اروپایی سرو می کنند)، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه ، اتاق جلسه، سوییت ماه عسل، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، وای فای رایگان در اختیار مسافران ارمنستان قرار می دهند.

جهت رزرو و خرید تورارمنستان و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

 

هتل لاس پالماس ارمنستان

از هتل های خوب و تمیز ارمنستان هتل 3 ستاره لاس پالماس است که از موقعیت مکانی خوبی بر خوردار است. هتل لاس پالماس ارمنستان دارای اتاق و سوئبت های ییلاقی بسیار تمیز و مناسب است که سر تا سر اتاقها را درختان نخل و گیاهان سر سبز پوشش داده و منظره زیبایی را درست کرده است. اتاق های این هتل از امکانات خوبی برخودار که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل برای مسافران تور ارمنستان استخر رو باز با فضایی دل نشین و وان آب گرم که با محیط فضا سازگار است فراهم کرده تا مسافران لذت ببرند. بازار تا هتل ۱۵ کیلومتر, پارک قهوه معروف کلمبیا ۲۵ کیلومتر و به فرودگاه نزدیک می باشد. بار این هتل بسیار مناسب و دارای انواع نوشیدنی ها مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. هتل لاس پالماس ارمنستان آماده پذیرایی از مسافران تور ارمنستان می باشد.

امکانات هتل لاس پالماس ارمنستان:

رستوران، بار، استخر روباز، باغ، اتاق ماساژ مخصوص مسافران تور ارمنستان، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان و … که برای مسافران تور ارمنستان می باشد. 

تعداد بازدید از این مطلب: 117
موضوعات مرتبط: تورارمنستان , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 11 آبان 1395
نظرات

هتل گلدن پالاس ایروان ارمنستان

یکی از شیک ترین هتل های ۵ ستاره ارمنستان هتل گلدن پالاس ایروان است که در كنار پارك حق تاناك نزديك به مركز شهر قرار گرفته است همه ی اتاق های هتل گلدن پالاس ایروان ارمنستان مجهز با امکانات بالا نظیر تلفن، حمام, خوشامد گویی و... می باشد. در باغ این هتل زمین بزگی از فوتبال با منظره ای بسیار زیبا برای مسافران تور ارمنستان فراهم شده است. رستوران ها و ترياهاي هتل گلدن پالاس ایروان ارمنستان دارای انواع غذاهای متنو از جمله غذاهای ایتالیایی و... می باشد.این هتل برای لذت بیشتر مسافران تور ارمنستان لابی نوار “قطب شمال”، سیگار برگ “هاوانا باشگاه”و کافه در فضای باز “تراس طلایی” فراهم کرده است. مسافران تور ارمنستان می توانند سفر خوبی را با انتخاب این هتل بر جای بگذارند.

امکانات هتل گلدن پالاس ایروان ارمنستان:

اینترنت وای فای در همه اتاقها, استخر ، سالن زیبائی مخصوص مسافران تور ارمنستان، روزنامه روز موجود در لابی ، میز محافظ شخصی، صرافی ،سالن بدن سازی وسونا(SPA)، کلاب سلامتی وماساژ، دسترسی به اینترنت درلابی، سرویس خشکشوئی ولباس شوئی، پزشکیار، مستخدمین چند زبانه، پارکینگ(رایگان)، ماموران امنیتی، وان اسپا، سرویس عروسی، صندلی معلولین ،آسانسور و... که این هتل برای مسافران تور ارمنستان فراهم کرده است.

 

هتل دیاموند هاوس ایروان ارمنستان

هتل دیاموند هاوس ایروان در مرکز شهر ایروان ارمنستان قرار دارد و فاصله این هتل 4 ستاره تا ایستگاه متروی میدان جمهموری و خانه اپرا فاصله کوتاهی دارد. از هتل تا ایستگاه قطار 10 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی 12 کیلومتر فاصله دارد.این هتل 52 اتاق دارد که اتاق ها به شکل کلاسیک طراحی شده اند و دارای خدماتی نظیر  تلویزیون، سیستم تهویه، ماهواره، حمام، سشوار و ... هستند.گردشگران تورارمنستان با انتخاب این هتل سفر خوشی را سپری می کنند.

امکانات هتل دیاموند هاوس ایروان ارمنستان

تراس، دوچرخه سواری، ماساژ، رستوران ( غذاهای ارمنی ، روسی و اروپایی سرو می کنند)، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه ، اتاق جلسه، سوییت ماه عسل، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، وای فای رایگان در اختیار مسافران ارمنستان قرار می دهند.

جهت رزرو و خرید تورارمنستان و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

 

هتل لاس پالماس ارمنستان

از هتل های خوب و تمیز ارمنستان هتل 3 ستاره لاس پالماس است که از موقعیت مکانی خوبی بر خوردار است. هتل لاس پالماس ارمنستان دارای اتاق و سوئبت های ییلاقی بسیار تمیز و مناسب است که سر تا سر اتاقها را درختان نخل و گیاهان سر سبز پوشش داده و منظره زیبایی را درست کرده است. اتاق های این هتل از امکانات خوبی برخودار که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل برای مسافران تور ارمنستان استخر رو باز با فضایی دل نشین و وان آب گرم که با محیط فضا سازگار است فراهم کرده تا مسافران لذت ببرند. بازار تا هتل ۱۵ کیلومتر, پارک قهوه معروف کلمبیا ۲۵ کیلومتر و به فرودگاه نزدیک می باشد. بار این هتل بسیار مناسب و دارای انواع نوشیدنی ها مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. هتل لاس پالماس ارمنستان آماده پذیرایی از مسافران تور ارمنستان می باشد.

امکانات هتل لاس پالماس ارمنستان:

رستوران، بار، استخر روباز، باغ، اتاق ماساژ مخصوص مسافران تور ارمنستان، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان و … که برای مسافران تور ارمنستان می باشد. 

تعداد بازدید از این مطلب: 112
موضوعات مرتبط: تورارمنستان , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 11 آبان 1395
نظرات

دره گل ها ارمنستان

دره گل ها در 50 کیلومتری شمال شرقی شهر ایروان ارمنستان در دل کوه قرار گرفته است.از ویژگی های بارز این مکان، طبیعت سرسبز کوهستانی آن است که در فصل تابستان غرق در گها و گیاهان زیبا و در زمستان نیز با انبوهی ازبرف پوشیده می شود. دره گلها شامل مجموعه های ورزشی و انواع رستوران ها و هتلهاست. طول پیست اسکی دره گلها 7 کیلومتر است و درسال 2004 تل سیژ آن بازسازی وبه تعداد ایستگاه های آن اضافه شده است. چهار کلیسای بزرگ و دو کلیسای کوچک، مجموعه کلیسا های دره گلها را تشکیل می دهد. در محوطه کلیسا مقبره بنیانگذار آن و سنگهای صلیبی قرن 12 و 13 می باشد ونیز آرامگاه دو پادشاه ارمنی که در جنگ سلجوقیان جان سپرده اند در آنجا قرار دارد.گردشگران تور ارمنستان می توانند از این منطقه بازدید کنند.

دریاچه سوان ارمنستان


دریاچه سوان ارمنستان در ۶۰ کیلومتری شمال شرقی ایروان ارمنستان و واقع در فرمانروایی گغارکونیک می باشد . این دریاچه که وسیع ترین دریاچهٔ قفقاز و از وسیع ترین دریاچه‌های کوهستانی آب شیرین در دنیا است در ارتفاع ۱۹۱۶ متری سطح دریا واقع شده است. نام سوان از ریشهٔ اورارتویی سیونا و به معنی «سرزمین دریاچه‌ها» گرفته شده‌است. حدود ۳۶ جویبار به این دریاچه می‌ریزند و تنها رودخانه‌ای که از سوان سرچشمه می‌گیرد رود هِرازدان ارمنستان است.
از گردشگاه‌های پیرامون این دریاچه، چشمهٔ آب معدنی دیلیجان و شهرستانی به همین اسم است. ماهی قزل‌آلای مشهوری به نام ایشخان (شاهزاده) بومی این دریاچه می باشد.دریاچه سوان تنها دریاچه ای است که داخل مرز ارمنستان امروزی قرار دارد. شبه جزیره سواناوانک ( که در قدیم جزیره بوده است ) با سواحل شمالی خود منطقه تاریخی دریاچه محسوب می شود.این دریاچه کوهستانی بیش از 5% از مساحت کل ارمنستان را دربرمی گیرد ، و صومعه شبه جزیره یکی از مکان های دیدنی بسیار معروف و در ضمن نزدیک ترین محل برای بازدید گردشگران تور ارمنستان به شمار می رود.

 

 

قلعه تاتیو ارمنستان

 

 

از دیدنی های جذاب و زیبای ارمنستان قلعه تاتیو است که در قرن نهم در دهکده ای در منطقه جنوبی قلعه تاتیو ارمنستان ساخته شده است این قلعه در اصل مجموعه ای از ساختمان های اداری و کلیساها بوده است و از مهم ترین و زیبا ترین جاذبه های گردشگری ارمنستان و برای مسافران تور ارمنستان بسیار جذاب می باشد. قسمت اصلی طبقات معنوی و فرهنگی و سیاسی ارمنستان در این ناحیه جمع شده است و این قلعه فرمانروایی بر چند دهکده بود. مسافران تور ارمنستان با رفتن به آنجا می توانند لحظات خوبی را سپری کنند. 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:

تور ارمنستان پاییز 95

تور ارمنستان نوروز 96

تور ارمنستان آبان 95

تور ارمنستان بهمن 95 

تور ارمنستان دی 95

تور ارمنستان زمستان 95

تور ارمنستان آذر 95

تور ارمنستان از شیراز

 تور ارمنستان از تبریز

تور ارمنستان از کرمانشاه

تور ارمنستان از مشهد

 

تعداد بازدید از این مطلب: 79
موضوعات مرتبط: تورارمنستان , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 11 آبان 1395
نظرات

هتل مینا سلام دبی

هتل مینا سلام دبی 5 ستاره در منطقه جمیرا دبی واقه شده است . این هتل دارای مساحت 40 هکتار است و در سال 2003 احداث شده و در گروه هتل های مدرن و لوکس  هتل های جمیرا می باشد.امکانات گسترده و شگفت انگیز و اتاقهای رویایی هتل مینا سلام اقامت خوبی را برای گردشگران تور دبی به ارمغان می آورد.این هتل 5 ستاره از 292 اتاق تشکیل شده و دارای اتاقهای استاندارد، سوئیت، دلوکس ، خانوادگی مجلل می باشد که تمامی اتاق ها دارای طراحی و چیدمان استثنایی و لوکس می باشد. تمامی اتاق ها دارای خدماتی نظیر مینی بار ،تهویه مطبوع،بالکن اختصاصی رو به دریا، تلویزیون صفحه تخت،مبله و ... می باشد که گردشگران تور دبی با انتخاب این هتل لحظات خوبی را سپری می کنند.

 

امکانات هتل مینا سلام دبی:

رستوران بین المللی، مرکز تناسب اندام، اسپای بین المللی تالیس، 26 اتاق ماساژ درمانی luxury،اتاقک ماساژ در ساحل، سونا و اتاق های بخار ،سونای مادون قرمز، استخرهای مخصوص، مکان های ریلکیسشن، استخر اختصاصی، کلاس های خصوصی یوگا و...

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از مناسب ترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

 

هتل کاپتورن دبی

هتل کاپتورن دبی

هتل کاپتورن دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و یکی از هتل های معروف در دبی محسوب می شود. این هتل از لحاظ جغرافیایی در موقعیتی عالی از شهر نزدیک بازار خرید دیره قرار دارد. هتل کاپتورن دبی از 188  اتاق و سوییت تشکیل شده است که تمامی آن ها از امکانات و شرایط خوبی برخوردار می باشند. بسیاری از واحد ها دارای بالکن اختصاصی با چشم انداز عالی هستند که مناظر زیبایی را برای گردشگران تور دبی به ارمغان می آورند. از جمله این چشم اندازها آب نمای مشهور دبی می باشد. چهار رستوران و آب میوه سرای هتل برای صرف غذا و نوشیدنی پذیرای شما میهمانان تور دبی می باشند. منوی رستوران منوی بسیار قوی است که هر گونه غذای محلی و بین المللی در آن یافت می شود.  یکی از رستوران ها صرفا به طبخ و ارائه ی غذاهای عربی می پردازد.

امکانات هتل کاپتورن دبی :

سرویس نگهداری کودکان , ماساژ , جکوزی , استخر روباز , سونا , اتاقهای خالی از حساسیت , اتاق های خانوادگی , مرکز بدنسازی , بیلیارد , زمین گلف, خانه داری , امکانات جلسه و ضیافت , لباسشویی , خشکشویی , آرایشگاه , صبحانه در اتاق , اتو کشی , صرافی , خدمات کفش و واکس ,  کرایه ماشین , فکس و کپی , مرکز تجارت , خدمات تهیه بلیط , رستوران , پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی , روزنامه , اتاقهای پاک وبدون سیگار , آسانسور , پذیرش و تحویل سریع , گاوصندوق , انبار بار و چمدان , تهویه , اتاقهای ضد صدا , منطقه بدون سیگار و ... 

هتل کاپتورن دبی

هتل کاپتورن دبی

هتل کاپتورن دبی

هتل کاپتورن دبی

 

هتل استار مترو دیره دبی

هتل استار مترو دیره در منطقه دیره شهر دبی قرار دارد. این هتل 4 ستاره در مجاورت خیابان صلاح الدین قرار دارد.این هتل تا مراکز خرید و برج خلیفه  15 دقیقه فاصله دارد و تا مرکز خرید سیتی سنتر 4 کیلومتر  و تا مرکز شهر 4 کیلومتر و تا  فرودگاه 10 کیلومتر فاصله دارد.سرویس دهی هتل بصورت BB می باشد. این هتل در مجموع 168 اتاق و سوئیت دارد که تمامی اتاق ها دارای خدماتی مانند تلویزیون صفحه تخت، تلفن، صندوق امانات، حمام با اختصاصی، سشوار و اینترنت هستند.

امکانات هتل استار مترو دیره دبی:

رستوران، استخر ، سونا و جکوزی، مراکز خرید،باشگاه بدنسازی،ماساژ ، ترانسفر فرودگاهی، اتاق کنفرانس،لابی از خدمات این هتل است که در اختیار مسافران تور دبی قرار می دهد.

 

مطالب مرتبط:                      

 تور دبی پاییز 95

تور دبی آبان 95

تور دبی بهمن 95

تور دبی دی 95

تور دبی نوروز 96

تور دبی زمستان 95

تور دبی آذر 95

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد

 

تعداد بازدید از این مطلب: 111
موضوعات مرتبط: توردبی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 11 آبان 1395
نظرات

هتل دی اچ دبی

_دی_اچ_دبی_1.jpg

هتل دی اچ دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در خیابان معروف شیخ زاید، در چند قدمی مرکز تجارت جهانی دبی واقع شده است. این هتل دارای 236 اتاق است که طراحی اتاق ها به صورت بسیار شیک و زیبا می باشد و تمامی آن ها پنجره های قدی بزرگ و چشم انداز زیبایی از شهر دبی دارند و مجهز به تلویزیون، مینی بار، حمام لوکس، سشوار و ... می باشند. هتل دارای 6 رستوران است که در آن ها انواع غذاهای متنوع و لذیذ با کیفیت بالا برای میهمانان تور دبی سرو می شود. فاصله این هتل تا دبی مال 10 دقیقه رانندگی، تا مال امارات 15 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 9/7 کیلومتر می باشد. این هتل با ارائه امکاناتی بی نظیر سفری خوش و خاطره انگیز را برای میهمانان تور دبی به ارمغان می آورد.

 آدرس هتل دی اچ دبی : One Sheikh Zayed RoadDubai 125511United Arab Emirates

امکانات هتل دی اچ دبی

استخر سر باز، سونا، باشگاه، روم سرویس، بار، رستوران، کرایه انومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتنل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی، خدمات بلیت، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی برای میهمانان تور دبی ، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق های پاک، اتاق خانوادگی، وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان.

_دی_اچ_دبی_2.jpg

_دی_اچ_دبی_3.jpg

_دی_اچ_دبی_4.jpg

تعداد بازدید از این مطلب: 106
موضوعات مرتبط: توردبی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 11 آبان 1395
نظرات

آسپندوس آنتالیا 

آسپندوس آنتالیا که به آمفي تئاتر  معروف است که در8 کيلو متري شهر سريک آنتالیا بنا شده است .اين شهر 1000 سال قبل از ميلاد به دست يونانيان ساخته شده است و يکي از ثروتمند ترين شهر هاي زمان خود بوده است. آمفي تئاتر اين شهر 200 سال بعد از ميلاد توسط رومي ها بنا شده که آسپندوس در مسير پر رونق تجاري آن زمان گردشگران تور آنتالیا جلب توجه مي کند و اکثر گردشگران تور آنتالیا  از این منطقه تاريخي و زيبا ديدن مي کنند .

 

کسيک مناره آنتاليا

کسيک مناره آنتالیا که در کليساي کورکوت قرار گرفته در قرن پنجم ميلادي به نام مريم مقدس ساخته و در زمان بايزيد دوم به دستور شاهزاده کورکوت به مسجد تبديل شد، به همين دليل از آن بنام مسجد کورکوت يا مسجد کبير مشهور است. در نتيجه خسارتي که از آتش سوزي سال 1896 به مسجد وارد آمد و سوختگي قسمت چوبي بالاي مناره آن ، اين مسجد به مسجد مناره شکسته کسيک مشهور مي باشد .اين اثر در واقع نمايانگر تاريخ کهن شهر که زمان رومي ها ، بيزانس  ، سلجوقيان ، عثماني ها تا به امروز را شامل ميشود. هنگاميکه امپراتورها دريان در سال 130 بعد از ميلاد در شهر (فاسيلين) از استان آنتاليا ديدن  کرد بافتخار او دروازه اي با سه  طاق و ستونهاي تزئين شده بنا گرديد. در آن زمان اين دروازه تنها راه ورودي به شهر محسوب می شود.امروزه دو برج دروازه و قسمتهائي از ديوار مربوطه را مي توان در کنار بندرگاه مشاهده نمود . اين مناره ازجاذبه های گردشگری آنتالیا است که گردشگران را به سمت خود جذب می کند. 

                                                                                                                                                                                                 

 

رودخانه ماناوگات آنتالیا

رودخانه ماناوگات آنتالیا رودخانه ای است بی نظیر که از جنوب کوه های طرس جاری میشود و به در یای مدیترانه میپیوندد . بهترین راه بازدید از این رودخانه برای مسافران تور آنتالیا گشت با کشتی است که از کنار شهر زیبای سیده عبور می کند و فرصتی برای بازدید از مناظر دیدنی اطراف را به ارمغان می اورد . همچنین مسافران این کشتی میتوانند در رودخانه ماناوگات شنا کنند.

حدود 150 الی 200 سال قبل از میلاد حمل و نقل بار و مسافر بر روی رودخانه ماناوگات صورت میگرفته است.ماناوگات در سال 1913 یک روستای جمهوریه ترکیه شد. آبشار ماناوگات در 4 کیلومتری شمال ماناوگات واقع شده است. یکی از نقاط زیبای مورد علاقه ترکها و همچنین بازدیدکنندگان خارجی تور آنتالیا است.اینجا زیر درختان صنوبر ، شما می توانید از یک ناهار عالی درست شده از فزل آلای کبابی لذت ببرید. تقریبا 3 کیلومتر دورتر شما به شیهلار می رسید . مسافران عزیز تور آنتالیا می توانند از گردش خود با کشتی در این رودخانه و دریای مدیترانه سفری خاطره انگیز را تجربه کنند.

 

 

ادامه مطلب:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 90
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 11 آبان 1395
نظرات

هتل پورت نیچر ریزورت آنتالیا 

هتل پورت نیچر ریزورت آنتالیا شیک یک هتل 5 ستاره در منطقه بلک در آنتالیا واقع شده است. این هتل در سال 2014 بر روی ساحل دریای مدیترانه و در کنار جنگل انبوه بنا شده است. این هتل که یکی از زیباترین هتل‌های منطقه بلک محسوب می‌شود دارای ساحل اختصاصی شنی- سنگ ریزه‌ای می‌باشد. هتل پورت نیچر ناحیه‌ای به مساحت 50 هزار مترمربع را در اختیار دارد و سرویس‌دهی هتل به صورت UALL می‌باشد. این هتل دارای 612 اتاق شیک با طراحی دکوراسیون گرم می باشد که دارای یک پارک آبی همراه با 18 سرسره آبی علاوه برا آن دارای استخر سرپوشیده،آب گرم وماساژ و مسافران تور آنتالیا در این هتل اوقات خوشی را میگذرانند.

امکانات هتل پورت نیچر ریزورت آنتالیا :

این مجموعه دارای 6 رستوران که یک رستوران اصلی با غذاهای بین المللی و چندین بار می باشد.انواع ورزش های آبی ،والیبال ساحلی، دارت، آیروبیک،تنیس، بسکتبال ،سالن بدنسازی و ... اوقات شادی برای خود فراهم آورند. مرکز تناسب اندام، استخر( سرپوشیده، سرباز، کودکان) ، پارک آبی، کلاب شبانه ،مرکز خرید شامل فروشگاه چرم، طلافروشی، بوتیک، ساحل اختصاصی، بالکن و غیره، پزشک، سرویس کرایه خودرو، جکوزی ، سونا ،ماساژ ، سرویس معلولین و.... کودکان می توانند در باشگاه ویژه هتل کودکان به خوبی سرگرم شوند.

مسافران تور آنتالیا با انتخاب هتل پورت نیچر ریزورت سفر خوبی را تجربه می کنند.

 

هتل دایما بیز کمر آنتالیا

هتل دایما بیز کمر آنتالیا (DAIMA BIZ HOTEL) در منطقه کیریش (کمر) شهر آنتالیا واقع شده است. این هتل دارای ساحل شنی اختصاصی به طول 350 متر در سواحل دریای مدیترانه است. این هتل در کنار هتل دایما ریزورت (DAIMA RESORT HOTEL) واقع شده است که هر کدام استخرهای جداگانه دارند اما سرسره‌های آبی، محل تشکیل جنگ‌های شبانه و بعضی تفریحات دیگر برای هر 2 هتل مشترک است. این هتل با مساحتی حدود ۶۰۰۰۰ متر مربع در ۵ ساختمان جداگانه و ۴ طبقه بنا گردیده است که از طریق آسانسور دسترسی به طبقات برای مسافران تور آنتالیا فراهم میگردد . ساختمان های این هتل مانند قایق می باشند و با چندین استخر عظیم و یک ساحل اختصاصی احاطه شده اند.تمام اتاق ها دارای یک بالکن خصوصی می باشند و با منظره ی اقیانوس، تهویه هوا، دکوراسیون مدرن با رنگ های ملایم، تلویزیون، ماهواره و یک حمام خصوصی با امکانات کامل تزئین و تجهیز شده اند.

Dima-biz1.jpg

004.jpg

عکس ها و امکانات هتل دایما بیز کمر آنتالیا

سرویس نگهداری کودکان , اتاق بازیهای کامپیوتری , کارمندان مخصوص بازی و سرگرمی , کلوپ , استخر , ماساژ , سونا , حمام ترکی و بخار , شیرجه , حمام ترکی , استخر سرباز (فصلی) , استخر سرپوشیده (فصلی) , امکانات ورزشهای آبی ,  تنیس , مرکز بدنسازی , بیلیارد , پینگ پنگ , بازی دارت , کرایه دوچرخه , کوه نوردی , مینی گلف , دوچرخه (رایگان) , وان آب داغ ,  خانه داری , لباسشویی , خشکشویی , آرایشگاه , صرافی , خدمات کفش و واکس , کرایه ماشین , فکس و کپی , سرویس اتو شلوار و.....

Daima-Biz-Hotel3.jpg

Daima-Resort-Hotel_035.jpg

files_hotelPhotos_34906967531fe5a72060d404af7241b14880e70e.jpg

images.jpg

جهت رزرو و اطلاعات بیشتر راجع به تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل مجیک آنتالیا

 یکی از بهترین هتل های 4 ستاره آنتالیا، هتل ساحلی مجیک می باشد که در منطقه کمر بنا شده است. هتل مجیک آنتالیا با توجه به ارائه بهترین امکانات رفاهی و تفریحی اقامتگاهی خوب از جمله پلاژهای اختصاصی برای میهمانان محترم تور آنتالیامیباشد.

در هتل مجیک آنتالیا با حضور تعداد زیادی پرسنل مجرب و آموزش دیده و 148 اتاق 3 نفره و 32 اتاق 2 نفره آماده پذیرایی از مسافران عزیز تور آنتالیا میباشد. مسافت این هتل 40 KM تا فرودگاه و 45 KM تا مراکز خرید آنتالیا و فاصله آن با دریا 150 متر است.

میهمانان عزیز تور آنتالیا با انتخاب این هتل مجیک آنتالیا و بهره بردن از امکانات رفاهی، سفری خاطره انگیز و به یاد ماندنی خواهند داشت.

امکانات هتل مجیک آنتالیا:

رستوران (با ارائه انواع غذاهای متنوع ) , مینی کلوپ , استخر , سونا , سالن بدنسازی برای مسافران تور آنتالیا, سالن ماساژ , حمام ترکی , آکوا پارک و سرسره آبی، مرکز سلامت و آبگرم ، پذیرش 24 ساعته، صرافی، زمین بازی کودکان و سالن کنفرانس. همچنین با ارائه ویژه ترین امکانات و سیستم تهویه مطبوع سعی بر ایجاد رضایت میهمانان عزیز تور آنتالیا میباشند.

 

ادامه مطلب:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95

تعداد بازدید از این مطلب: 108
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 11 آبان 1395
نظرات

هتل ميلينيوم پلازا دبي

یکی از شیک ترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره دبی هتل ميلينيوم پلازا است که در خیابان شیخ زاید دبی قرار گرفته است. هتل ميلينيوم پلازا دبي دارای 65 طبقه مجموعا از 413 اتاق شیک و مدرن با امکانات خوب همراه با بالکنی بسیار زیبا و اینترنت در اختیار مسافران تور دبی می باشد. این هتل دارای 4 رستوران و کافه بسیار خوب با انواغ غذاها و دسر ها مخصوص مسافران تور دبی می باشد. از امکانات تفریحی این هتل می توان گفت جکوزی, استخری بر روی تراس با چشم اندازی عالی, استخر ویژه کودکان, سونا, ماساژ، باشگاه ورزشی و ... که برای مسافران تور دبی می باشد. مسافران تور دبی با رفتن به این هتل می توانند سفر خوبی را تجربه کنند.

امکانات هتل ميلينيوم پلازا دبي:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، جکوزی، فکس و کپی، فروشگاه، استخر ویژه کودکان، سرویس کرایه اتومبیل، استخر، سونا مخصوص سافران تور دبی ، کافی شاپ ، مرکز اسپا، رستوران، پارکینگ، ماساژ، باشگاه ورزشی، صرافی، ترانسفر فرودگاه، استخر روباز و ... برای مسافران تور دبی می باشد.

 هتل آتلانتیس دبی

یکی از مجلل ترین و بزرگ ترین هتل های خاورمیانه دبی هتل 5 ستاره آتلانتیس است که در حلال بالایی جزیره مصنوعی نخل جمیرا در پالم دبی قرار گرفته است.  هتل آتلانتیس دبی دارای 23 طبقه و 1539 اتاق مجلل و مدرن با امکانات عالی که هر کدام  مشرف به آکواریوم اتلانتیس, روبه استخر, روبه پارک آبی, روبه خلیج فارس و حتی سوئیتهایی که دیواره اتاق خواب آن اکواریوم بزرگ هتل آتلانتیس و امکاناتی نظیر مینی بار ، جکوزی ، یخجال ، تلویزیون ، سشوار, اینترنت و .... که در اختیار مسافران تور دبی می باشد. این هتل یکی از بزرگ ترین و پیشرفته ترین پارکی های آبی را دارد که استفاده از آن برای مسافران تور دبی رایگان ولی برای عموم رایگان نمی باشد. امکانات تفریحی این هتل می توان گفت  اتاق بازیهای رایانه ای ،ماساژ, استخر روباز, سونا و جکوزی و ... که مخصوص مسافران تور دبی می باشد.  هتل آتلانتیس دبییک آکواریوم بزرگ زیرآبی بسیار زیبا همراه با انواع آبزیان کوچک وبزرگ و همچنین استخر دولفین که بسیار مورد توجه مسافران تور دبی قرار گرفته است. این هتل به  مراکز خرید اصلی دبی,  ایستگاه مترو, مراکز خرید و مراکز بازرگانی دبی نزدیک می باشد. رستوران این هتل دارای انواع غذاهای بین المللی و با انواع گوشت های حلال مخصوص مسافران تور دبی می باشد. رستوران کاتالان, ایتالیایی و فرانسوی از رستوران های عالی هتل اتلانتیس دبی می باشد. 


امکانات  هتل آتلانتیس دبی:

بزرگ ترین پارک آبی خاورمیانه, زمین بازی کودکان , سرویس نگهداری کودکان با مربیهای حرفه ای, اتاق بازیهای رایانه ای ،ماساژ , استخر روباز مخصوص مسافران تور دبی , امکانات ویژه برای معلولین, سونا و جکوزی, آکواریوم بزرگ زیرآبی با انواع آبزیان کوچک وبزرگ و استخر دولفین, بار, خدمات خانه داری, انواع بازیهای زمینی, کرایه اتومبیل, رستوران کاتالان، ایتالیایی و فرانسوی و .... که در اختیار مسافران تور دبی می باشد.

 

هتل ابن بطوطه گیت دبی

هتل ابن بطوطه گیت دبی یکی از شیک ترین و زیبا ترین هتل های 5 ستاره دبی است که از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است. هتل ابن بطوطه گیت دبی دارای 396 اتاق شیک و مدرن با امکاناتی به تلویزیون صفحه تخت و مینی بار، سشوار, اینترنت و .... در اختیار مسافران تور دبی می باشد. امکانات رفاهي هتل شامل ماساژ ، استخر سرباز (تمام فصول) ، ايوان مخصوص حمام آفتاب مي باشد.از ديگر امکانات هتل ميتوان به ارائه خدمات نگهداري از اطفال اشاره کرد. رستوران این هتل دارای انواع غذاهای بین المللی و کافی شاپی با انواع دسر ها و باری با انواع نوشیدنی ها مخصوص مسافران تور دبی می باشد. امکانات تفریحی هتل ابن بطوطه گیت دبی اتاق بازیهای کامپیوتری, کلوپ با DJ, ماساژ, استخر سرباز (تمام فصول), ایوان مخصوص حمام آفتاب و ... می باشد. مسافران تور دبی با انتخاب این هتل سفر خوبی را تجربه می کنند.

 

امکانات هتل ابن بطوطه گیت دبی:

رستوران, پذیرش شبانه روزی, اتاقهای پاک و بدون سیگار, پذیرش و تحویل سریع , انبار بار و چمدان,  فروشگاه در هتل, محل مخصوص کشیدن سیگار, بار , بوفه , بار مخصوص تنقلات, اتاق بازیهای کامپیوتری, کلوپ با DJ, ماساژ, استخر سرباز (تمام فصول), ایوان مخصوص حمام آفتاب و ... برای مسافرانتور دبی می باشد.

 

ادامه ی مطلب:

تور دبی پاییز 95

تور دبی آبان 95

تور دبی آذر 95

تعداد بازدید از این مطلب: 95
موضوعات مرتبط: توردبی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 11 آبان 1395
نظرات

هتل ال بوستان روتانا دبی

هتل ال بوستان روتانا دبی در 1 کیلومتری فرودگاه بین المللی دبی قرار دارد و این هتل 5 ستاره جزء مدرن ترین و شیک ترین هتل های دبی می باشد. این هتل در مجموع از 275 اتاق و سوییت مجلل تشکیل شده و اتاقها دارای رنگ آمیزی گرم و طبیعی می باشد و از خدمات اتاقها میتوان به تلویزیون های صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، میز کار ، حمام، حوله با دمپایی، لوازم اتو، سیستم تهویه‌ی مطبوع اشاره کرد. در این هتل یک سالن کنفرانس شیک وجود دارد. همچنین پارکینگ و گاراژ نیز در دسترس گردشگران تور دبی قرار دارد . در نزدیکی این هتل باشگاه گلف و قایقرانی دبی کریک ، دهکده‌ی کارگو‌ی دبی ، کالج آموزشی امارات ، سرزمین عجایب ، فستیوال سیتی ، کالج هوانوردی دبی ، ورزشگاه تنیسو دهکده‌ی ایرلندی برای گردشگران تور دبی می باشد . گردشگران تور دبی با رفتن به هتل ال بوستان روتانا دبی می توانند سفر به یاد ماندنی داشته باشند .

امکانات هتل ال بوستان روتانا دبی :

رستوران، پذیرش شبانه روزی، سونا، جکوزی، ماساژ، زمین تنیس، گلف، اسکواش، استخر، سرویس نگهداری از کودکان، کافی شاپ، مرکز تناسب اندام، وان آب داغ، کرایه اتومبیل، انبار بار و چمدان، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، فکس و کپی، فروشگاه، امکانات جلسه و ضیافت، آسانسور و... مخصوص گردشگران تور دبی می باشد.

بابت خرید و رزرو بیلیط تور دبی و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954 بخش فروش آزانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

هتل ال ماروج روتانا دبی

هتل ال ماروج روتانا دبی از جمله هتل های شیک و مدرن دبی است.این هتل 5 ستاره با نمای شیک و کلاسیک با طراحی و دکوراسیونی خاص در موقعیت مکانی عالی قرار گرفته است. فاصله هتل ال ماروج روتانا دبی تا مراکز توریستی مهمی مانند پارک ساحلی جمیرا 10 دقیقه پیاده ، تا فرودگاه 10 کیلومتر و تا دبی مارینا نیز 19 کیلومتر می باشد.محیط آرام و خانوادگی ، امکانات گسترده و خدمات جامع و شبانه روزی هتل توانسته رضایت همه مسافران تور دبی را به خود جلب کرده است. اتاقهای زیبا و امکانات پیشرفته و رستورانها و فروشگاههای موجود  این هتل نیز از جذابیت هاو  محبوبیت های  آن به شمار می رود .بعضی از اتاق ها دارای تراس می باشد که منظره زیبا برج خلیفه را می توانند مشاهده کنند.

 

امکانات هتل ال ماروج روتانا دبی :

هتل ال ماروج روتانا دبی 387 اتاق شامل اتاقهای استاندارد، اتاقهای دلوکس ، سوئیتهای مجلل ، اتاقهای ویژه معلولین ، اتاقهای ویژه افراد سیگاری، اتاقهای پاک و سیگار ممنوع می باشد. امکانات دیگری همچون یخچال ، مینی بار ، لوازم آرایش رایگان ، سرویس تهیه نوشیدنی های گرم ، حمامی مجهز به وان و کامل ترین تجهیزات ، سرویس بهداشتی مدرن ، سیستم حرارتی و برودتی استاندارد ، میز کار ، روم سرویس 24 ساعته ، تلویزیون ال سی دی ، کانال های ماهواره ، سیستم الکترونیکی کیکارد و ... در کنار ، دکوراسیون مدرن و خدمات شبانه روزی ، اقامتی سرشار از آرامش و خوشی را برای گردشگران تور دبی فراهم می سازد.

گردشگران تور دبی که قصد رزرو هتل در دبی را دارند رزرو هتل ال ماروج روتانا دبی را با توجه به امکانات بی نظیرش در ذهن داشته باشند.

هتل آواری دبی

یکی از شیک ترین و زیبا ترین هتل های 4 ستاره دبی هتل آواری است که درنزدیکی میدان ساعت و خیابان شلوغ الرقه دبی قرار گرفته است. هتل آواری دبی دارای 178 اتاق شیک و مدرن و با امکانات عالی نظیر  سشوار ،اینترنت پر سرعت رایگان, سیستم برودتی و سرمایشی عالی ، تلویزیون ال سی دی ماهواره ای, مینی بار و ... که در اختیار مسافران تور دبی می باشد. این هتل دارای 3 رستوران شیک با انواع غذاهای خوب یک رستوران سلف سرویس و 2 رستوران با منوی انتخابی بوده که انواع خوراک های محلی و غذاهای بین المللی را برای مسافران تور دبی سرو می گردد. از امکانات تفریحی و سرگرمی هتل آواری دبی سونا و جکوزی ، استخر روباز در بام هتل همراه با صندلی های مخصوص حمام آفتاب ، ماساژ , سالن بدنسازی و .... مخصوص مسافران تور دبی می باشد. فرودگاه بین المللی دبی, ایستگاه مترو , مراکز تجاری و توریستی شهر در نزدیکی این هتل می باشد. از ویژگی های خوب این هتل سرویس رفت و برگشت رایگان به پارک ساحلی الممزر ، فرودگاه و تعدادی از مراکز خرید مهم دبی می باشد و در اختیار مسافران تور دبی است. 

امکانات هتل آواری دبی:

سونا و جکوزی ، استخر روباز در بام هتل همراه با صندلی های مخصوص حمام آفتاب ، ماساژ و سالن بدنسازی برای  مسافران تور دبی, ترانسفر فرودگاهی رایگان ، سرویس نگه داری از کودک ، صندوق امانات ، لاندری ، پذیرش 24 ساعته ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات تور و تهیه بلیط ، 3 رستوران, کافی شاپ, بار, مرکز تجاری و . . . که برای مسافران تور دبی می باشد.

 

هتل کامفورت این دبی .gif.gif.gif.gif Comfort Inn Hotel

هتل  کامفورت این دبی ، در خیابان الریگا  و در مرکز شهر دیره قرار گرفته است. میهمانان میتوانند پیاده به بازار خرید Ghurair و ایستگاه مترو میدان وحدت دست یابند. ظرف اندک زمانی نیز سواره میتوان به فرودگاه بین المللی دوبی دست یافت. وجود اتوبوس رایگان هتل، جهت ایاب و ذهاب به ساحل و بهترین مراکز خرید، آسایش خاطر میهمانان تور دبی را فراهم آورده است. رستوران هتل به سرو انواع خوراک های بین المللی پرداخته و علاوه بر آن کافی شاپ و سفارش اتاق شبانه روزی نیز در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است. مرکز خرید امارات و اینترنت سیتی 5 دقیقه تا هتل کامفورت این فاصله داشته و فرودگاه بین المللی دبی 5 کیلومتر تا این مرکز اقامتی فاصله گرفته است.مرکز خرید القریر نیز در چند قدمی آن بوده و ایستگاه متروی میدان وحدت ، با چند قدم پیاده روی قابل دسترس است . البته از دیگر ویژگی های ممتاز این هتل 3 ستاره باید دسترسی آسان به وسایل حمل و نقل عمومی را نیز یاد کرد . هزینه اقامت در این هتل  نسبت به امکانات ، خدمات و موقعیت مکانی آن بسیار مناسب می باشد .  پذیرش سریع ، محیط خانوادگی ، رفتار محترمانه پرسنل و مدریتی کار آمد سبب شده تا این هتل باشکوه در میان هتل های هم ردیف خود بدرخشد . در ضمن فروشگاه هتل ، به صورت 24 ساعته باز بوده تا خواسته های گردشگران تور دبی را تامین نماید.

29_383x235xfiles_hotelPhotos_146582_1210191237007796047_STDP5B531fe5a72060d404af7241b14880e70eP5D.jpg.pagespeed.ic.IzyaG_wr7l.jpg

download.jpg

عکس ها و امنات هتل کامفورت این دبی

سالن بدنسازی, میز بیلیارد, استخر سرپوشیده, سونا و جکوزی,تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار, حمام, سشوار, یخچال, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس 24 ساعته, گاو صندوق,رستوران و بار, سالن کنفرانس, بوفه صبحانه, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری, سرویس ترانسفر و...

images_1.jpg

studio_suite_king_2.jpg.950x537_0_99_4947.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور دبی با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

ادامه ی مطلب:

تور دبی پاییز 95

تور دبی آبان 95

تور دبی آذر 95

 

تعداد بازدید از این مطلب: 136
موضوعات مرتبط: توردبی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 11 آبان 1395
نظرات

پارک ساحلي مرجان کیش

پارک ساحلي مرجان که در مجاورت بازار مرجان واقع شده، يکي از زيباترين مراکز ديدني کيش است که بازار مرجان را به دريا ارتباط مي دهد. بسياري از مسافران و ساکنين جزيره اوقات تفريحي خود را در کنار اين پارک گذرانده و از مناظر زيباي ساحلي کيش لذت مي برند.

آلاچيق ها و محوطه سازي جذاب پارک ساحلي مرجان فرصت مناسبي را براي شما مسافران تور کیش بوجود مي آورد که فارغ از هياهوي بازار به ديدار دريا و چشم انداز هاي زيباي طبيعت اطراف برويد و در طول اقامت خود در جزيره کيش از اين منطقه که داراي ساحلي بسيار زلال و شفاف مي باشد ديدن کنيد.

 

شهر باستانی حریره کیش

شهر تاریخی حریره جزیره کیش بقايايى در مرکز ساحل شمالى جزيره قراردارد كه به احتمال بسيار قوى به دوره ساسانيان و اوايل دوره اسلامى بر مى گردد . اين بقايا در وسعتى بالغ بر سه کيلومتر مربع ، بازگو کننده اين مطلب است که روزگارى شهرى بزرگ و آباد در اين منطقه وجود داشته و جمعيت کثيرى را در خود جاى مى داده است.آن چه امروز از اين شهر بر جاى مانده حجمى از معمارى شهرى است اما کمتر و به ندرت طاق ها و پوشش ها و سقف ها سالم برجاى مانده است جز پاره اى موارد که پوشش هاى طاقى شکل سنگى از گزند تخريب در امان مانده است.بقاياى شهر حريره در امتداد ساختمانهاى بندرگاه و دفاتر آن ، قابل ديدن است. طبق نظر سازمان ميراث فرهنگى ، شهر حريره هشتصد سال قدمت دارد.     

حمام در ناحيه شمال غربى خانه اعيانى و با فاصله تقريبى 30 مترى از آن ، دومين بخش از محوطه حريره قرار دارد . اين بخش شامل حمامى است با صحن هاى متعدد و حصار آن با مساحتى تقريبى 500 متر مربع .  به نظر مى رسد اين حمام در نوع خود از قديمى ترين حمام هاى ايران میباشد كه طى كاوش هاى باستان شناسى كشف و شناخته شده است . بناى حمام از سنگ هاى قلوه آهكى و مرجانى و ساروج ساخته شده و داراى فضاهاى مختص از جمله گرمخانه ، محل تنظيف ، خزينه ، سربينه مى باشد .مسافران تور کیش با رفتن به مکان تاریخی حریره کیش  لحظات خوشی را سپری خواهند کرد.

 

آب انبار کیش

آب انبار کیش در قدیم الایام یکی از روشهاي ذخيره آب آشاميدني بوده است و ایرانیان معماری ویژه ای برای نگهداری از آب داشته اند. در سال 72 ساخت آب انبار پنج بادگیر کیش جهت جمع آوري آب هاي سطحي در محل يك آب انبار باستاني در محدوده شهر حريره در نزديكي مجموعه درخت سبز ساخته شد ، يك آب انبار دو قلو با پنج بادگير و دو گنبد؛ به سبك معماري سنتي يزدي. بادگیرها عمل خنک کردن آب انبار را در این سبک معماری انجام می دهند.

روزنه‌های ورودی و بادگیرها هوای داخل آب‌انبار را در فصول گرم سال متعادل و حتی خنک می‌سازند. برخورد باد با آب داخل آب انبار به این مهم کمک می‌کند. در حال حاضر با توجه به اینکه دیگر آبی در آب‌انبار نیست خنکی هوا کمتر احساس می‌شود. روزنه بالای گنبدهای این آب‌انبار به تهویه هوا کمک می‌کند.

با توجه به ساخت و سازهاي كيش و از بين رفتن مسير آبهاي سطحي منتهي به آب انبارهاي سنتي، اين آب انبارها كاربري اصلي خود را از دست داده و امروزه از دستگاه هاي آب شيرين كن براي تهيه آب شيرين استفاده مي شود. معماري خاص اين بنا ياد آور ايام گذشته و براي گردشگران بسيار جالب و ديدني است.

آب‌انبار سنتی جزیره کیش اکنون تنها به صورت یک آب انبار نمایشی درآمده است، به طوری که مسیر پاشیر آب انبار عوض شده تا بازدیدکنندگان بتوانند از داخل محوطه‌ های آبگیر آن بازدید کنند.مسافران تور کیش با رفتن به مکان تاریخی آب انبار کیش  لحظات خوشی را سپری خواهند کرد.

 

لاک پشتهاي دريايي کیش

لاک پشتهاي دريايي کیش از ساليان بسيار دور و به واسطه امنيت و آرامشى كه بر سواحل زيباى جزيره كيش حاكم است انواع آبزيان و از جمله لاك پشت ها در آن آشيانه گزيده اند .لاک پشت نوک دار و لاک پشت سبز در خلیج فارس وجود دارد.  لاک پشت های دريايى در اولين حلقه چرخه اکوسيستم دريايي قرار دارند وجود این لاک پشت ها براي بقاي نسل بشر لازم است. اين جانوارن توازن زيست محيطي را بر عهده داشته و از بين رفتن آنان انسان را مواجه با فاجعه اي بزرگ و جبران ناپذير خواهد ساخت.اين موجودات در راسته اي همراه کروکوديل ها و مارمولک ها از مهره داران 200 ميليون سال پيش هستند و بيش از ديگر خزندگان پا به حيات گذاشته اند .لاک پشتها  ارتباط خود را با خشکي قطع نکرده و آنها براي تنفس به سطح آب میایند و در هنگام تخم گذاری برروی سواحل میایند. لاک پشت های دريايى  معمولا از گياهان دريايي، عروس هاي دريايي، اسفنج ها، لارو سخت پوستان و نرم تنان تغذيه ميکنند.لاک پشتهاي دريايي کیش یکی از جاذبه های گردشگری کیش است .که مسافران تور کیش می توانند لحظات خوبی را در آنجا سپری کنند.

 

ادامه مطلب:

تور کیش پاییز 95

تور کیش آبان 95

تور کیش آذر 95

تعداد بازدید از این مطلب: 110
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 11 آبان 1395
نظرات

هتل شایگان کیش

هتل ۵ ستاره شایگان کیش از جمله هتل های لوکس جزیره کیش می باشد که با ۱۰۰ اتاق و سوئيت متفاوت که شامل  ۷۹ اتاق ۲ تخته و ۲۱ سوئیت ۱ خوابه و ۲ خوابه به همراه جکوزی بوده اقامتی دلنشین را برای شما در جزیره زیبای کیش برای مسافران تور کیش به ارمغان می آورد .

 

امکانات هتل شایگان کیش:

هتل شایگان کیش با مساحت۱۱۰۰۰ متر مربع (از ۱۵۰۰۰ متر مربع کل هتل ) و معماری فوق العاده در موقعیتی عالی واقع شده که حدودا ۲ تا ۵ دقيقه با بازارهاي پانيذ و مرکز تجاري پرديس کیش فاصله دارد .اکثر اتاق و سوئيت های هتل شایگان کیش نمای بی نظیری از آبهاي نيلگون خليج فارس را برای مهمانان تور کیش به نمایش می گذارند .هتل شایگان کیش دارای سالن همايش و اجتماعات بهمراه سالن جداگانه‌ی پذيرايی در طبقه‌ی چهارم فضای عالی را برای اجتماع فراهم می آورد .

همچنین کلوپ ورزشی هتل شایگان کیش شامل استخر سرپوشيده با درجه‌ی آب کنترل شده، جکوزی، سونای بخار، سونای خشک، بدن سازی، بوفه، ماساژ، ناجی و مربی، حوضچه‌ی آب سرد، استخر کودکان ، بيليارد و اسنوکر با سالن دارای ۱۲ ميز بيليارد و اسنوکر لوکس ، زمين تنيس که در طبقه همکف هتل شایگان واقع شده اند .تمام اتاقهای هتل شایگان کیش مجهز به سيستم قفل الکترونيکی، سرويس بهداشتی، تلويزيون مجهز به کانالهای ماهواره ای ، ۵ شبکه تلويزيون محلی ، کامپيوتر با امکان دسترسی به اينترنت می باشد .خدمات هتل شایگان کیش شامل محل نگهدارى کودک ، مجموعه آفتابگردان شامل(سالن همايش خورشيد-سالن متينگ آفتاب – سالن ميتينک روم ونوس-سالن ميتينگ روم مهتاب)، کافه تراس دريا، کافى شاپ آفتابگردان، ديزل ژنراتور، سيستم آب شيرين کن، موزيک زنده رستوران، موزيک زنده لابى (پيانو) ،قهوه خانه سنتى ، فست فود ، رستوران شاني ، سالن همايش و آمفى تاتر، موزيک سقفى، ماهواره، خياطى، آرايشگاه مردانه ، آرايشگاه زنانه ،رنت کار، کانسيرژ،دستگاه POS،دستگاه ATM، ترانسفر استقبال و … می باشد.امکانات رفاهی رایگان هتل شایگان کیش صبحانه بوفه رايگان ، استقبال در فرودگاه ، استخر و سونا و جکوزى  می باشد .مسافران تور کیش با اقامت در این هتل میتوانند لحظات خوبی داشته باشند.

 

هتل شایلی کیش

هتل سه ستاره شایلی کیش (هتل عالی قاپو سابق) در سال ۱۳۸۵ افتتاح گردید و در سال ۱۳۹۴ آخرین بازسازی این مجموعه انجام شده است. این هتل دارای ۴۰ واحد با ظرفیت ۸۷ تخت می باشد که در ۲ طبقه بدون آسانسور برای مسافران تور کیش بنا گردیده است. هتل شایلی با امکاناتی همچون: رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، کافی شاپ با انواع نوشیدنی های سرد و گرم، فضای سبز، صندوق امانات، اتاق چمدان و دیگر امکانات با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی و خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. گردشگرانی که قصد رزرو تور کیش را دارند این هتل یکی از بهترین هتل های 4 ستاره در کیش میباشد.

shayli_1.jpg

1628.jpg

عکس ها و امکانات هتل شایلی کیش
تلویزیون,لابی,اینترنت,کافی شاپ,بار,مینی بار,سیستم تهویه مطبوع,صندوق امانات,سرویس فرنگی و ....

8877.jpg

5716146815520225596_shayli_2_1.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل سوییت محوطه ارم

هتل ۳ ستاره ارم را می توان از مراکز اقامتی کیش با بهترین و ممتازترین موقعیت مکانی به شمار آورد. اگر خرید از انگیزه های سفرتان به کیش است این هتل از بهترین گزینه ها برای مسافران تور کیش میباشد. هتل ارم و در نزدیکی مراکز تجاری معروف و روبروی تالار شهر قرار گرفته است. از اینجا می توانید با صرف زمان کمی به بازارها و مراکز خرید شهر بروید و به دریا و اسکله تفریحی دسترسی داشته باشید، هتل ارم را می توان از مراکز اقامتی کیش با بهترین و ممتازترین موقعیت مکانی برای مسافران تور کیش به شمار آورد. هتل ارم کیش با دارا بودن کادر مجرب و امکانات رفاهی آماده ی پذیرایی از میهمانان تور کیش عزیز می‌باشد. 

download_1.jpg

eram_027.jpg

عکس ها و امکانات هتل سوییت محوطه ارم

اینترنت,تلویزیون,لابی,ترانسفر,صبحانه,خدمات گردشگری و...

eram1.jpg

download.jpg

2.JPG

جهت رزرو و اطلاعات بیشتر راجع به تور کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

ادامه مطلب:

تور کیش پاییز 95

تور کیش آبان 95

تور کیش آذر 95

تعداد بازدید از این مطلب: 100
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 11 آبان 1395
نظرات

 هتل ماربل کوش آداسی.gif.gif.gif.gifMarbel Kusadasi Hotel

هتل ماربل کوش آداسی درسال 1990 ساخته شده است در مرکز کوش آداسی واقع شده است، این هتل کمتر از سه کیلومتر از دریای اژه فاصله دارد. اتاق های این هتل دارای تهویه کننده هوا می باشد و این هتل یک استخر روباز همراه با تراس آفتاب برای مسافران تور کوش آداسی دارد. این هتل بر اساس هنر دکو طراحی و ساخته شده و دارای یک ساختمان هفت طبقه با مفهوم کاملی از مهمان نوازی مدیترانه ای است هتل ماربل را به عنوان یکی از نفیس ترین و صمیمی ترین هتل ها در مرکز کوش آداسی شناخته می شود هتل دارای یک  فضای باز با شکوه همراه با یک استخر زیبا در فضای باز است  همچنین استخر کودکان نیز در کنار استخر اصلی قرار دارد نوار دور تا دور استخر توسط گیاهان سبز مدیترانه ای احاطه شده است. این هتل دارای یک تیم سرگرمی بزرگ و بسیار عالی است، در کنار یک محل عالی  امکانات هتل نیز بسیار عالی است، تمام موارد لازم برای یک تعطیلات کامل در این هتل مورد نظر قرار گرفته است. هتل ماربل حدود ۲۰ کیلومتر از شهر تاریخی  افسس فاصله دارد این هتل دارای ۱۰۵ اتاق برای میهمانان است اتاق های هتل بسیار مطبوع می باشند و به راحت ترین و زیباترین روش ممکن دکور شده اسند و امکانات خوبی مانند : دو تخت، حمام ،تلویزیون ماهواره ای و موسیقی، تلفن مستقیم، مینی بار، سشوار را در اختیار میهمانان تور کوش آداسی قرار می دهد اتاق ها دارای یک بالکن با نمایشی زیبا از باغ هتل هستندانواع ورزش ها و فعالیت های تفریحی شامل : زمین تنیس، والیبال، بسکتبال، فوتبال، زمین بازی کودکان، استخر و میزهای تنیس روی میز و یک سالنتلویزیون در هت وجود دارد همچنین یک منطقه سلامتی و تمدد اعصاب با امکانات خوبی مانند حمام ترکی، سالن بدنسازی تناسب اندام، سونا، خدماتماساژ و سالن زیبایی (برخی از خدمات با هزینه اضافی) نیز در هتل وجود دارد. سرگرمی های شبانه و نمایش های زیبا در هتل برگزار می شودرستوران هتل دارای دو محیط داخلی و خارجی بسیار زیبا است که میهمانان هتل ماربل می توانند وعده های مختلف غذایی خود را به دلخواه در داخل و خارج رستوران میل کنند علاوه بر رستوران های اصلی  یک ساندویچ فروشی، یک کافه کوچک در سالن لابی، یک کافه در کنار استخر نیز به میهمانان انواع تنقلات و نوشیدنی های با طراوات را نمایش می دهد رستوران های هت به سبک بوفه انواع غذاهای ترکی و غذاهای بین المللی را در طول روزبرای میهمانان هتل آماده می کنند.

Marbel-Hotel-By-Palmwings-photos-Exterior.JPEG

Marbel-Hotel-By-Palmwings-photos-Exterior_1.JPEG

عکس ها و امکانات هتل ماربل کوش آداسی

  • سالن كنفرانس,سونا,لابي,پارك كودكان,جكوزي,كافي شاپ,آژانس خدمات مسافرتي,رستوران,ماهواره,خدمات خانه داري,پاركينگ اختصاصي هتل,اينترنت در لابي,فضاي سبز,پاركينگ سرپوشيده,اينترنت در واحد,گشت درون شهری و برون شهري,نمازخانه,تاكسي سرويس,لاندري,سالن ورزشي,صندوق امانات اختصاصي,كافي نت فروشگاه و غرفه,ترانسفر رايگان فرودگاه,گيم نت,چايخانه سنتي,چايخانه در بام هتل,زمين تنيس بيليارد و...
  • download.jpg
  • 6420211_14_b.jpg
  • download.jpg
  • جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور کوش آداسی با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.
  • هتل پانوراما هیل کوش آداسی .gif.gif.gif.gif Panorama Hill Hotel

    هتل پانوراما هیل کوش آداسی (THE PANORAMA HILL) در مرکز شهر کوش آداسی واقع شده است. این هتل در 18 کیلومتری شهر باستانی افسوس و 73 کیلومتری شهر ازمیر واقع شده است. فاصله هتل تا ساحل عمومی صفر نبوده و حدود 500 متر فاصله دارد. هتل پانوراما هیل ارائه کننده خدمات ALL INCLUSIVE می‌باشد. هتل‌های ADA CLASS ،PRESTIGE RESIDENCE و RAMADA RESORT در مجاورت این هتل قرار دارند. هتل پانوراما هیل دارای امکانات ورزشی و ماساژ ، استخر روباز و تراس اختصاصی می باشد. اینترنت WIFI و پارکینگ در این هتل رایگان است.... برای مسافران تور کوش آداسی قرار دارد. گردشگرانی که قصد رزرو تور کوش آداسی را دارند این هتل یکی از بهترین هتل های 4 ستاره میباشد.

    Panorama2.JPG

    images.jpg

    عکس ها و امکانات هتل پانوراما هیل کوش آداسی

    • استخر روباز,استخر کودکان,حوله ساحل,اینترنت بی‌سیم,اتاق بازی,حمام ترکی,مرکز تناسب اندام,حمام بخار,تنیس روی میز,دارت, بالکن، تهویه مرکزی، تلفن مستقیم، صندوق امانات (شارژ)، تلویزیون، سشوار و اینترنت و...
    • Panorama5.jpg
    • images_1.jpg
    • Panorama4.JPG
    • جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور کوش آداسی با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.
    • هتل لو بلو کوش آداسی ترکیه

       

      هتل لو بلو کوش آداسی ترکیه جز هتل های ۵ ستاره کوش آداسی ترکیه است. این هتل در نزدیکی ساحل واقع شده و با اقامت در آن به راحتی می توان به ساحل دسترسی داشت. هتل دارای استخر در فضای باز و استخر سرپوشیده و زمین تنیس و یک اسپا لوکس با امکاناتی از قبیل سونا و حمام ترکی می باشد. اتاق های هتل Le Bleu دکوراسیونی شیک و لوکس دارند. تمام اتاق ها مجهز به سیستم تهویه اند و در اتاق ها یخچال و و همچنین تلویزیون وماهواره هم وجود دارد. گردشگران تور کوش آداسی ترکیه می توانند برای صرف غذا به یکی از رستوران های هتل بروند . در رستوران های هتل انواع غذاهای ترکی و ایتالیایی و غذاهای دریایی سرو می شود. صبحانه هم در هتل هر روز سرو می شود. در کافه وبار هتل لو بلو کوش آداسی ترکیه هم انواع اسنک و کیک و شیرینی و انواع قهوه و نوشیدنی سرو می شود. هتل دارای یک بار ساحلی و هم چنین یک بار در کنار استخر است که انواع نوشیدنی ها را سرو می کند. هتل دارای پارک آبی با سرسره هاس آبی و هم چنین امکانات تفریحی مخصوص کودکان هم می باشد. گردشگران هتل می توانند با پرداخت هزینه ای از ماساژترکی هم لذت ببرند. این هتل تا مرکز شهر کوش آداسی ترکیه ۳ کیلومتر و تا فرودگاه Adnan Menderes حدود ۷۰ کیلومتر فاصله دارد. در اطراف هتل هم فروشگاه و کلاب های شبانه واقع شده اند. هتل دارای ۲۶۳ اتاق با تمام امکانات رفاهی می باشد. اتاق ها مجهز به سیستم تهویه و در اتاق ها بار و تلویزیون و ماهواره هم وجود دارد. تمام اتاق ها دارای بالکن هستند. اتاق ها دارای سرویس اینترنت بی سیم هم هستند. تمام اتاق ها دارای حمام و سرویس بهداشتی شخصی می باشند.

      اسپا و دیگر امکانات هتل لو بلو کوش آداسی ترکیه :

      هتل دارای یک اسپا لوکس است و میهمانان هتل می توانند با پرداخت هزینه اضافه از یک ماساژ ترکی آرامش بخش لذت ببرند. هتل دارای دو استخر در فضای باز و هم چنین محوطه ساحلی خصوصی می باشد. هتل لو بلو کوش آداسی ترکیه دارای سرویس اینترنت بی سیم است. از دیگر امکانات این هتل میتوان به وجود پرستار کودک و هم چنین فروشگاه اشاره کرد. از بین امکانات بی نظیر هتل می توان به رختشورخانه، اتوشویی، پذبرش ۲۴ ساعته و سایت کامپیوتری, تراس، باغ ، استخر در فضای باز سونا، باشگاه ورزشی، ماساژ، امکانات ورزش های آبی، کلاب کودکان، اسپا، ساحل خصوصی، موج سواری، دارت، زمین گلف، پارک آبی، کلاب شبانه، زمین بازی کودکان، ساحل خصوصی، کرایه دوچرخه  اشاره کرد. هتل لو بلو کوش آداسی ترکیه دارای سالن برگزاری کنفرانس و جلسات و همایش ها با تمام امکانات می باشد. این هتل دارای پارکینگ هم می باشد.که در مجموع همه امکانات سفری به یاد ماندنی را برای گردشگران تور کوش آداسی ترکیه به ارمغان می اورند.

       

      جهت رزرو و خرید تور کوش آداسی ترکیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

       

      ادامه ی مطلب:

      تور کوش آداسی پاییز 95

      تور کوش آداسی آبان 95

      تور کوش آداسی آذر 95

تعداد بازدید از این مطلب: 181
موضوعات مرتبط: تورکوشاداسی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 11 آبان 1395
نظرات

هتل ای بیس استورن بانکوک تایلند.gif.gif.gifIbis Sathorn Hotel

هتل ای بیس استورن بانکوک تایلند در سال 2004 ساخته شده است قلب منطقه تجاری و نزدیک به ایستگاه مترو قرار دارد که دسترسی آسانی به جاذبه های توریستی نظیر دریاچه چائو فرایا و بازارهای مختلف می دهد. دارای موقعیت مکانی عالی در شهر می باشد و در اطراف آن رستوران ومراکز خرید بانکوک برای مسافران تور تایلندواقع شده اند. با اقامت در این هتل به راحتی می تواند به نقاط مختلف شهر دسترسی داشت. این هتل ۳ ستاره تا فرودگاه ۳۰ کیلومتر فاصله دارد. این هتل در کنار رودخانه ی زیبای Chao Phraya واقع شده و دارای اتاق هایی نورگیر با امکانات مدرن می باشد. در اتاق های هتل تلویزیون، ماهواره و قهوه ساز وجود دارد. هتل دارای استخر در فضای باز و سرویس گشت شهری رایگان به ایستگاه قطار هوایی Krungthonburi می باشد. اتاق ها کف چوبی دارند و در دکوراسیون آن ها از رنگ های روشن استفاده شده است. 

108193_121105163440738.jpg

24.jpg

عکس ها و امکانات هتل ای بیس استورن بانکوک تایلند

استخر در فضای باز,آبگرم,رستوران و بار,هتل دارای سرویس اینترنت رایگان می باشد,استفاده از پارکینگ هتل رایگان است,سرویس اتاق ها ، گشت شهری، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش ۲۴ ساعته ، صرافخانه، اتوشویی، سالن کنفرانس، خدمات تورها، حمل چمدان ها رختشورخانه، سیستم امنیتی، سیستم تهویه، آسانسور، اتاق هایی که در آن ها سیگار کشیدن ممنوع است و....

ibis-Bangkok-Sathorn-1.jpg

ibis-Bangkok-Sathorn-2.jpg

ibis-Bangkok-Sathorn-3.jpg

images.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور تایلند با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل گراند پرزیدنت بانکوک تایلندs.gifs.gifs.gifGrand President Hotel Bangkok Thailand

هتل گراند پرزیدنت بانکوک تایلند Grand President Hotel Bangkok Thailand یکی از هتل های سه ستاره در بانکوک میباشد این هتل در منطقه سوخوم ویت در سال 1996 ساخته شده است. این هتل از نظر دسترسی به اماکن عموی دارای یک موقعیت عالی برای مسافران تور تایلند نیز میباشد. این هتل دارای استخر و سونا و جکوزی نیز میباشد. این هتل دارای رستوران سنتی برای مسافران تور تایلند میباشد. این هتل 12 طبقه دارد که دارای 437 عدد اتاق میباشد. گردشگرانی که قصد رزرو تور تایلند را دارند این هتل از نظر قیمت و امکانات دیگر مناسب است.

-گراند-پرزیدنت-بانکوک-تایلند.gif

-گراند-پرزیدنت-بانکوک-تایلند-5.gif

عکس ها وامکانات هتل گراند پرزیدنت بانکوک تایلند

پذیرش شبانه روزی,محل نگهداری کودک,صرافی,حمام,استخر,سونا,جکوزی,اینترنت رایگان,خدمات تهویه مطبوع,خدمات فرودگاهی,اتوکشی,ترانسفر فرودگاهی,تحویل بار و چمدان,آسانسور و....

-گراند-پرزیدنت-بانکوک-تایلند-1.gif

-گراند-پرزیدنت-بانکوک-تایلند-2.gif

-گراند-پرزیدنت-بانکوک-تایلند-4.gif

-گراند-پرزیدنت-بانکوک-تایلند-7.gif

 جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور تایلند با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل تانگو بیچ رزیدنس سامویی تایلند.gif.gif.gif.gif Tango Beach Resort Samui Thailand

هتل تانگو بیچ رزیدنس سامویی تایلند   Tango Beach Resort Samui Thailandیکی از هتل های 4 ستاره در تایلند میباشد که در منطقه چاونگ قرار دارد این هتل در سال 2006 ساخته شده است. این هتل دارای استخر روباز برای مسافران تور تایلند میباشد. این هتل دارای رستوران هایی با غذاهای محلی نیز می باشد. این هتل برای مسافران تور تایلند بهترین و مناسب ترین هتل 4 ستاره در تایلند میباشند این هتل,هتلی مناسب است. 

-تانکو-بیچ-رزیدنس-تایلند.gif

عکس ها و امکانات هتل تانگو بیچ رزیدنس سامویی تایلند

خدمات شبانه روزی,صرافی,محل نگهداری کودک,حمام,یخچال,تهویه مطبوع,استخر,سونا,جکوزی و....

-تانگو-بیچ-رزیدنس-سامویی-تایلند-1.gif

-تانگو-بیچ-رزیدنس-سامویی-تایلند-2.gif

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور تایلند با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل پرنس پالاس بانکوک تایلند.gif.gif.gif.gifPrince Palace Bangkok Thailand

هتل پرنس پالاس بانکوک تایلند Prince Palace Bangkok Thailand این هتل 4 ستاره در کلانگ ماهانک در سال 1995 ساخته شده است و در سال 2010 ساخته شده است. این هتل دارای رستورانی با غذاهای تایلندی برای مسافران تور تایلند میباشد. این هتل دارای استخر,حمام,سونا,جکوزی,خدمات شبانه روزی,سرویس تهویه مطبوع,خدمات مراقبت کودک,صرافی و .... میباشد. این هتل برای گردشگرانی ک قصد رزرو تور تایلند را دارند یکی از بهترین و مناسب ترین هتل هایی است که معمولا مسافران در نظر دارند.

-پرنس-پالاس-بانکوک-تایلند.gif

-پرنس-پالاس-بانکوک-تایلند-2.gif

-پرنس-پالاس-بانکوک-تایلند-8.gif

-پرنس-پالاس-بانکوک-تایلند-7.gif

-پرنس-پالاس-بانکوک-تایلند-9.gif

-پرنس-پالاس-بانکوک-تایلند-6.gif

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور تایلند با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

ادامه مطلب:

تور تایلند پاییز 95

تور تایلند آبان 95

تور تایلند آذر 95

تعداد بازدید از این مطلب: 181
موضوعات مرتبط: تورتایلند , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 2 آبان 1395
نظرات

هتل هالیدی اند لیزور کلاب کوش آداسی

یکی از هتل های کوش آداسی ترکیه هتل هالیدی اند لیزور کلاب کوش آداسی ( Hotel Holiday & Leisure Club Kusadasi ) می باشد که با امکاناتی مناسب پذیرای گردشگران و مسافران تور کوش آداسی ترکیه است. با اقامت در هتل هالیدی اند لیزور کلاب کوش آداسی می توانید از شنا در استخر روباز و امکانات رفاهی ماساژ ، سونا و حمام ترکی بهره ببرید. همچنین هتل هالیدی اند لیزور کلاب کوش آداسی فعالیت هایی نظیر مرکز بدنسازی و پینگ پنگ را برای علاقه مندان به ورزش فراهم نموده است. می توانید در باغ هتل به استراحت بپردازید در حالیکه کودکان دلبندتان در زمین بازی مخصوص کودکان مشغول به بازی هستند و کارمندان مخصوص بازی و سرگرمی از آن ها مراقبت می کنند . حتی مسافران تور کوش آداسی به آرایشگاه و مرکز خدمات زیبایی هتل بروید. امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، حمام ترکی می باشد.وجود زمین بازی مخصوص کودکان، باعث شده آنها با خاطره ایی خوش هتل را ترک کنند. یک صرافی نیز در هتل برای مسافران تور کوش آداسیوجود دارد. در باغ هتل استراحت کنید. میهمانان تور کوش آداسی میتوانند در فعالیت هایی نظیر پینگ پنگ شرکت کنند.شما نیز می توانید از خدمات زیبایی آرایشگاه هتل استفاده کنید.در هر اتاق صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت وجوددارد. در محیط سیگار ممنوع هتل هیچکس اجازه کشیدن سیگار را ندارد.

 holiday_leisure3-turkey.jpg

hotel7.jpg

عکس ها و امکانات هتل هالیدی اند لیزور کلاب کوش آداسی

  • زمین بازی کودکان,ریلکسیشن با ماساژ,حمام مخصوص ترکی,خدمات آرایشی,استخر روباز,محیط سیگار ممنوع,سیستم تهویه ایر کاندیشنر,سالن غذا خوری,کافی شاپ,سالن,زمین تنیس روی میز,کارمندان مخصوص بازی و سرگرمی,خدمات کپی و ارسال فکس,انکافی شاپ کافی شاپ و چمدان,سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه),کافی شاپ,حمام گرم(سونا),صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت,محیط باز حیاط فضای سبز,ارائه خبرنامه,سالن غذا خوری,آمادگی پذیرش ۲۴ ساعته,باشگاه ورزشی,تبادل ارز,در هتل خدمات ماساژ نیز ارائه می شود.

hotel411.jpg

هتل تعطیلات اوقات فراغت-باشگاه-کوش آداسی-2.JPG

جهت دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور کوش آداسی با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل کوستور کلوب هالیدی کوش آداسی

 k1.jpg

k2.jpg

k4.jpg

k5.jpg

هتل کوستور کلوب هالیدی کوش آداسی هتلی گردشی و  در ساحل شنی بوستانی آرام و زیبا و اختصاصی خود در كوش آداسي ساخته شده است و خدمات و امکانات بسیار متنوع و با کیفیتی را با برنامه های شاد و محیج و بسیار متنوع همانند: ورزشهای آبی و باشگاه برای کودکان برای گردشگران تور کوش آداسی فراهم کرده اند. هتل کوستور کلوب هالیدی کوش آداسی انتخابی عالی برای خانواده هایی که به دنبال یک گردش و تور آرام و خوب میگردند، باشد. اتاق ها به سیستم تهویه مطبوع , تلویزیون ماهواره ای، تجهیز شده است. بعضی از اتاق ها نیز 2 اتاق خواب دارند. کودکان از بازی کردن در استخر روباز و بزرگ هتل و سرسره های آبی لذت میبرند. استخر دیگری هم در هتل ساخته شده است که گردشگران میتوانند در آن شنا کنند و از آفتاب لذت ببرند. عصرها خانواده ها می توانند با قایق پدالی تفریح کنند و خوش بگذرانند. رستوران هتل کوستور کلوب هالیدی کوش آداسی بوفه خوراکهای خوشمزه و متنوع را صرف میکند و طبخ میکنند . گردشگران می توانند میزی در یکی از 3 رستوران هتل کوستور کلوب هالیدی کوش آداسی رزرو کنند و خوراکهای ترکی و یا سوشی خوش طعم را تجربه کنند. پس از یک روز چهره نگاری , فعالیتهای آبی، و یا برنزه کردن،  گردشگران می توانند زمانی را به استراحت در حمام بخار و سونای هتل و حمام ترکی لذت ببرند. سالن تئاتر بزرگ هتل کوستور کلوب هالیدی کوش آداسی، تفریحات و گردش های شبانه مختلف و متنوع را برای همه اعضای خانواده تدارک دیده اند.

بابت خرید و رزرو بیلیط تور کوش آداسی و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 02141954 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

 هتل ریچموند کوش آداسی

 

r1.jpg

هتل ریچموند کوش آداسی یکی از هتل های 5 ستاره است که در سال 1989 بنا شده و دارای یک ساختمان اصلی و 6 طبقه و 2 بلوک فرعی می باشد.

ساحل سنگی جذب کننده، ساحل زلال و آرامش بخش، استخر های روباز و سر پوشیده تنها بخشی از مزیت های این هتل تفریحی می باشد.  

غذاهای خوشمزه و سلف سرویس رستوران فضای باز هتل، گردشگران را به مهمانی عالی دعوت می کند که گردشگران تور کوش آداسی نمی توانند از آن بگذرند. رستوران های هتل ریچموند کوش آداسی از مواد غذایی تازه و متفاوتی برای طبخ انواع غذاهای ترکی و بین المللی مصرف میکنند و غذا در رستوران هتل به صورت بوفه صرف می شود. 

r2.jpg

 امکانات هتل ریچموند کوش آداسی :

زمین بازی کودکان، اتاق بازی های کامپیوتری، امکانات برای معلولین، انبار بار و چمدان، محل مخصوص کشیدن سیگار، باغ و کتابخانه می باشد. در هتل برای علاقه مندان به ورزش، زمین مینی گلف، تنیس، تیر اندازی با کمان، بسکتبال، والیبال ساحلی، ژیمناستیک و ... برای گردشگران تور کوش آداسی تدارک دیده شده است. 

هتل ریچموند کوش آداسی در مرکز توریستی شهر ساخته شده است و به طور مستقیم در کنار ساحل خوش آب وهوای شهر کوش آداسی قرار دارد. 

تعداد زیادی مرکز خرید، کافه و رستوران در نزدیکی هتل وجود دارند که با چند دقیقه پیاده روی قابل دسترسی هستند.

همچنین ایستگاه حمل و نقل عمومی در مجاورت هتل قرار گرفته است. فرودگاه ازمیر با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی 70 دقیقه تا هتل فاصله دارد. 

r3.jpg

بابت خرید و رزرو بیلیط تور کوش آداسی و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 02141954 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

هتل ساحلی سورملی کوش آداسی

s1.jpg

s2.jpg

a12.jpg

s3.jpg

هتل 5 ستاره ساحلی سورملی کوش آداسی بهترین و شیک ترین هتل در منطقه خود می باشد این هتل درکنار دریا ساخته شده است و تقریبا هم سطح دریا می باشد. این هتل دارای 436 اتاق لوکس و زیبا با ساحلی ارام و دل نشین وتمیز با آب وهوایی مطبوع و بسیار دل انگیز می باشد.
 s5.jpg

امکانات هتل ساحلی سورملی کوش آداسی :

 s9.jpg
s10.jpg
s11.jpg
s4.jpg

هتل ساحلی سورملی کوش آداسی دارای امکاناتی نظیر استخر سر پوشیده، سالن ورزش، سونا، جکوزی، استخر رو باز، زمین بازی کودکان،استخر کودکان، بر کنار استخر اینترنت بی سیم در تمام نقاط هتل و همچنین دارای اتاق هایی شامل سیستم تهویه با بار کوچک، تلویزیون، ماهواره، سرویس بهداشتی، میز ارایش، و سشوار می باشد.یکی از مزیت های این هتل برگزاری بهترین و مجلل ترین مراسم عروسی، عقد و نامزدی که برای گردشگران تور کوش آداسی اجرا می شود.

s8.jpg

s6.jpg

s7.jpg

a13.jpg

بابت خرید و رزرو بیلیط تور کوش آداسی و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 02141954 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

 

مطالب مرتبط:

تور کوش آداسی پاییز 95 

تور کوش آداسی آبان 95

تور کوش آداسی آذر 95

تعداد بازدید از این مطلب: 181
موضوعات مرتبط: تورکوشاداسی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 2 آبان 1395
نظرات
 هتل ایندرا ریجینت بانکوک تایلند فرمت .gifفرمت .gifفرمت .gifفرمت .gif Indra Regent Hotel

هتل ایندرا ریجینت بانکوک تایلند این هتل با مرکز خرید Central World حدود 500 متر فاصله دارد و از موقعیت مکانی خوبی در منطقه ی Pratunam در بانکوک برخوردار است. یک استخر فضای باز با 8 رستوران در ساختمان هتل تعبیه شده اند و می توانید فرودگاه بین المللیSuvarnabhumi را در 35 کیلومتری هتل بیابید. مرکز خرید MBK حدود 5 کیلومتر و مرکز همایش های ملی Queen Sirikit حدود 7 کیلومتر با آن فاصله دارند. پارکینگ رایگان نیز در دسترس است. این هتل یکی از بهترین هتل های چهار ستاره در تایلند میباشد. ابن هتل تنها هتلی است در تایلند که دارای اتاق مخصوص سیگار میباشد. مسافرانی که قصد رزرو این هتل را دارند یکی از بهترین هتل های چهار ستاره در تایلند برای مسافران تور تایلند میباشد. این هتل دارای رستوران سنتی میباشد. گردشگرانی که قصد رزرو این هتل را دارند یکی از مقرون به صرفه ترین هتل های چهار ستاره در تایلند برای مسافران تور تایلند میباشد.

بدون عنوان-1.gif

بدون عنوان-3.gif

عکس ها و امکانات هتل ایندرا ریجینت بانکوک تایلند

سرویس اتاق، خدمات شاتل (هزینه اضافه) ،میز پذیرش ۲۴ ساعته، تبدیل ارز ،میز تور ،نگهداری به چمدان ،دستگاه خودپرداز، پول نقد ، خشکشویی ،تمیز کردن ، خدمات اتو ، نشست ، سالن مهمانی ،مرکز تجاری، فاکس، مغازه کادو فروشی، وای فای با پرداخت هزینه ، گاوصندوق، فروشگاه ها (درهتل)، اتاق غیر سیگاری ،آسانسور ،منطقه سیگار کشیدن

بدون عنوان-2.gif

بدون عنوان-4.gif

بدون عنوان-5.gif

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور تایلند با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ای وان پاتایا تایلند A One Hotel Pattaya Thailand

هتل ای وان پاتایا تایلند A One Hotel Pattaya Thailand این هتل درست در مقابل ساحل پاتایا قرار گرفته و یک هتل منحصربفرد با زمینه ی دریایی می باشد. یک استخر در فضای باز، پارکینگ رایگان و وای فای رایگان در اماکن عمومی از امکانات تکمیلی هتل هستند. تئاترTiffany حدود 350 متر و کافه ی Hard Rock حدود 700 متر با این هتل فاصله دارند.  یک شاتل رایگان هم به مقصد خیابان Walking Street، پلاژ رویال گاردن و مرکز خرید معروف Central Festival تدارک دیده شده است. این هتل یکی از بهترین هتل های 5 ستاره در تایلند برای مسافران تور تایلند میباشد. این هتل برای مسافران خود خدماتی مانند اسپا,سونا,جکوزی و... را در نظر میگیرد. گردشگرانی که قصد رزرو تور تایلند را دارند این هتل یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین هتل های تایلند میباشد.

-ای-وان-پاتایا-تایلند-3.gif

-ای-وان-پاتایا-تایلند-6.gif

عکس ها و امکانات هتل ای وان پاتایا تایلند

پذیرش شبانه روزی,خدمات نگهداری کودک,حمام,استخر,سونا,جکوزی,سرویس بار و چمدان,اسپا,خدمات اب گرم,صرافی,سالن ورزش,اینترنت و...

-ای-وان-پاتایا-تایلند-1.gif

-ای-وان-پاتایا-تایلند-2.gif

-ای-وان-پاتایا-تایلند.gif

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور تایلند با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل کیپ دارا رزورت پاتایافرمت .gifفرمت .gifفرمت .gifفرمت .gifفرمت .gifCape Dara Resort Pattaya Thailand

هتل کیپ دارا پاتایا تایلند Cape Dara Resort Pattaya Thailand این هتل در امتداد ساحل پاتایا قرار دارد و دارای یک استخر در فضای باز برای مسافران تور تایلند می باشد. اتاق ها دارای بالکن خصوصی مشرف به دریا می باشد. با یک رانندگی 10 دقیقه ای شما از این هتل می توانید به مراکز خرید مرکزی می رسید. WiFi رایگان نیز در دسترس می باشد.از این هتل با 15 دقیقه رانندگی به خیابان معروف و محبوب Walking Street می رسید. فاصله ی این هتل با فرودگاه بین المللی Suvarnabhumi نیز 45 دقیقه با اتومبیل می باشد.اتاق ها با طراحی کاشی کاری برای مسافران تور تایلند می باشند و دارای تلویزیون داخلی و لوازم چای و قهوه و حمام اختصاصی می باشد.کارکنان این هتل 24 ساعته در دسترس مسافران تور تایلند و مهمانان می توانند از تورهای ویژه این هتل نیز برای گشت و گذار استفاده کنند. خشکشویی و خدمات اتاق نیز همیشه در دسترس می باشد.منوی باز و بین المللی برای صبحانه، ناهار و شام موجود بوده و مهمانان می توانند از غذاهای آن لذت ببرند.

-کیپ-دارا-پاتایا-تایلند.gif

-کیپ-دارا-پاتایا-تایلند-4.gif

عکس ها و امکانات هتل کیپ دارا ریزورت پاتایا تایلند

رستوران و بار, پارکینگ, لاندری, فروشگاه, خدمات پرینت و فکس, ترانسفر فرودگاهی, پرستار کودک, سرویس درمانی, محل نگهداری کودکان,استخر روباز, سونا و جکوزی, زمین گلف, سالن بدنسازی, ماساژ,تلویزیون ال سی دی, تلفن, مینی بار, حمام , سشوار, یخچال, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس 24 ساعته, گاو صندوق, صندوق امانات, بالکن

 

-کیپ-دارا-پاتایا-تایلند-3.gif

-کیپ-دارا-پاتایا-تایلند-5.gif

-کیپ-دارا-پاتایا-تایلند-1.gif

-کیپ-دارا-پاتایا-تایلند-7.gif

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور تایلند با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل میلینیوم پوکت تایلند Miliniumm Hotel Phucket Thailand

هتل میلینیوم پوکت تایلند Miliniumm Hotel Phucket Thailand  پنج ستاره ی لوکس میلنیوم تنها 5 دقیقه پیاده تا ساحل پاتونگ فاصله دارد و با جنگل های سرسبز احاطه شده است. دو استخر بسیار بزرگ فضای باز و 5 رستوران از امکانات تکمیلی آن می باشند.تمام اتاق های این هتل مجلل با کاناپه و پنجره های بزرگ تجهیز شده اند تا نسیم خنک دریا به درون اتاق راه یابد. تلویزیون، ماهواره و سیستم صوتی تصویری نیز در هر اتاق فراهم شده است. این هتل یکی از بهترین هتل های پنج ستاره برای مسافران تور تایلند میباشد. این هتل برای مسافران دارای رستوران هایی با غذاهای سنتی میباشد. گردشگرانی که قصد رزرو این تور تایلند را دارند این هتل یکی از بهترین هتل های پنج ستاره در تایلند میباشد.

-میلینیوک-پوکت-تایلند-5پ.gif

 -میلینیوم-پوکت-تایلند-7.gif

عکس ها و امکانات هتل میلینیوم پوکت تایلند

خدمات شبانه روزی,محل نگهداری کودک,صرافی,استخر,سونا,جکوزی,کافی شاپ,بار,حمل چمدان و بار و....

-میلینیوم-پوکت-تایلند-3.gif

-میلینوم-پوکت-تایلند-4.gif

-میلینیوم-پوکت-تایلند.gif

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور تابلند با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل میراژ پاتونگ پوکت s.gifs.gifs.gif Mirage Patong Phuket Hotel

هتل میراژ پاتونگ پوکت Mirage Patong Phucket Hotel دارای یک موقعیت مکانی عالی در شهر پوکت است و در نزدیکی ساحل، مراکز خرید و مراکز تفریحی می باشد. این هتل ۳ ستاره تا مرکز شهر ۷.۶ کیلومتر فاصله دارد و با اقامت در آن به راحتی می توان به نقاط مختلف شهر دسترسی داشت. برای آسایش و راحتی گردشگران تور تایلند در این هتل بهترین امکانات و خدمات در اختیار آنان قرار می گیرد. این هتل دارای اتاق های مدرنی است که مجهز به سیستم تهویه هستند. هتل تا ساحل پاتونگ و خیابان Bangla پنج دقیقه فاصله دارد. هتل میراژ پاتونگ پوکت دارای استخر در فضای باز، رستوران و سرویس اینترنت بی سیم می باشد. هتل تا مرکز خرید جانگسیلون کمتر از ۵ دقیقه فاصله دارد. فاصله ی این هتل تا شهر پوکت ۲۵ دقیقه و تا فرودگاه بین المللی پوکت ۵۰ دقیقه است. در اتاق های هتل تلویزیون، یخچال و کتری برقی وجود دارد. در حمام ها سشوار هم وجود دارد. هتل دارای میز تور است که برنامه بازدید از مناطق توریستی مسافران تور تایلند را عهده دار است. میهمانان هتل می توانند در صورت تمایل از رختشورخانه هتل استفاده کنند و همچنین می توانند برای صرف غذا به رستوران هتل بروند و از غذاهای تایلندی و بین المللی که در این رستوران سرو می شود لذت ببرند.

-میراژ-پاتونگ-پاتایا.gif

-میراژ-پاتونگ-پوکت-تابلند-4.gif

-میراژ-پاتونگ-پوکت-تایلند-1.gif

-میراژ-پاتونگ-پوکت-تایلند-3.gif

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور تایلند با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور تایلند پاییز 95 

تور تایلند آبان 95

تعداد بازدید از این مطلب: 94
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود