آمار مطالب

کل مطالب : 616
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 14
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 1041
بازدید سال : 3114
بازدید کلی : 120011

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان turekish و آدرس kishturr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 17 اسفند 1395
نظرات

هتل هیلتون پارکسا استانبول

 hil1.gif

هتل هیلتون پارکسا استانبول یکی از مناسب ترین هتل های 4 ستاره استانبول می باشد که که در سال 1990 میلادی در بشیکتاش در 8 طبقه با حدود 117 باب اتاق و سوییت با نمایی زیبا از تنگه بسفر ساخته شده است. این هتل از نظر موقعیت مکانی تا فرودگاه آتاتورک حدودا 30 کیلومتر و تا اماکن تاریخی مانند برج گالاتا ، میدان تکسیم و... حدودا 2 کیلومتر فاصله دارد. این هتل در دو دوره یکی در سال 2000 و یکی در سال 2010 بازسازی شذه است. گردشگران تور استانبول با انتخاب این هتل سفری خوش را در کنار خانواده خود تجربه کنند.

hil2.gif

hil3.gif

بابت خرید و رزرو بلیط  تور استانبول و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

هتل ریوا استانبول

یکی از هتل های خوب و تمیز 4 ستاره استانبول هتل ریوا است که در بیوقلو  قرار گرفته است و فقط 3 دقیقه تا میدان تقسیم و خیابان استقلال استانبول فاصله دارد. هتل ریوا استانبول دارای اتاق های مجهز و تمیز ودارای امکاناتی  تهویه کننده هوا، حمامی اختصاصی و مدرن همراه با خشک کننده مو و اینترنت وای فای که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. پذیرش این هتل 24 ساعته در اختیار مسافران تور استانبول می باشند. رستوران هتل دارای غذاهای متنوع از جمله ترکی و انواع دسر ها می باشد. منطقه هتل ریوا استانبول برای مسافران تور استانبول که به خرید کردن ، رستوران گردی و پیاده روی در شب علاقه مند هستند بسیار مناسب است.

 

امکانات هتل ریوا استانبول:

 

رستوران، پذیرش 24 ساعته، گاوصندوق، تهویه، بار، انبار بار و چمدان، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، امکانات جلسه و ضیافت، کرایه اتومبیل برای مسافران تور استانبول، فکس و کپی و... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

 

هتل الیت ورد استانبول

هتل الیت ورد استانبول هتلی 5 ستاره می باشد که در مرکز استانبول و در منطقه تکسیم قرار گرفته است.مسافت  فرودگاه آتاتورک تا هتل پنج ستاره الیت ورد 25 کیلومتری می باشد.

امکانات هتل الیت ورد استانبول:

مسافرین تور استانبول که علاقه مند به مراکز تاریخی و توریستی شهر استانبول هستند میتوانند از بسیاری از مراکز دیدنی این شهر مانند مسجد کبود، کاخ توپکاپی و ... که در نزدیکی این هتل قرار دارند بازدید کنند. امکانات هتل الیت ورد استانبول برای تمام سلیقه ها در نظر گرفته شده است به طوری که نیازهای اکثر مسافرین تور استانبول را به خود جلب می کنند، برخی از این امکانات، فضای سبز هتل، آسانسور، صرافی، لاندری، فروشگاه، ترانسفر رایگان فرودگاهی، چند رستوران مجلل، کافی شاپ و امکانات تفریحی ورزشی نظیر سالن ورزشی مجهز، سونا، جکوزی، استخر سرپوشیده، ماساژ، حمام ترکی و بخار و مرکز سلامت و آبگرم می باشد. تعداد اتاق های این هتل 245 باب است که در انواع مختلف سوئیت، خانوادگی و منحصر به فرد در نظر گرفته شده اند. تجهیزاتی که در هتل الیت ورد استانبول برای خدمت رسانی به مسافرین تور استانبول در نظر گرفته شده اند تلویزیون LCD، بالکن، تهویه مطبوع، مینی بار، حمام مجهز، کلید الکترونیکی و صندوق امانات می باشند. مسافرینتور استانبول برای استفاده از اینترنت پر سرعت در این هتل مجهز، نیاز به پرداخت هزینه اضافی ندارند، زیرا این امکان به صورت رایگان در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

 

هتل الیت ورد استانبول درمنطقه تقسیم قرار گرفته ودر مجاورت منطقه تجاری جامع استانبول و یک کیلو متری مرکز همایشات شهر واقع شده, این هتل در سال 2010 بازسازی شده است و ساختمان بنای مدرن داشته و از دکوراسیون و معماری لوکس روز بر گرفته است.این هتل 245 اتاق استاندارد .خانوادگی. سوئیت لوکس منحصر به فرد دارد و با بهترین پرسنل وامکانات خدمات منحصربه فردی را به میهمانان و گردشگران تور استانبول ارائه می دهد.

هتل الیت ورد استانبول در موقعیت مناسب ، در چند قدمی میدان معروف “تقسیم” ودر مجاورت منطقه تجاری جامع استانبول ودر یک کیلومتری مرکز همایشات شهر واقع شده است. و تا فرودگاه آتاتورک ۲۵ کیلومتر فاصله دارد.این هتل ۵ ستاره با معماری مدرن و متفاوت و با استفاده از آخرین تکنولوژی روز آماده پذیرایی از مسافرین می باشد . ۲ سوئیت ، ۳ اتاق و ۳ اتاق هتل مخصوص معلولین می باشد که در مجموع ۲۴۵ اتاق را با چشم انداز زیبای شهر تحت پوشش قرار می دهد .انواع غذاهای ترکی و بین المللی در یکی از ۶ رستوران و تریا واقع در هتل الیت ورد قابل سرو می باشد.کافه خیابان هتل، محل مناسبی برای صرف غذا و تماشای آمد و شد مردم می باشد.

امکانات رفاهی هتل الیت ورد استانبول:

استخر سرپوشیده مجلل ،استخر کودکان ، سالن تناسب اندام ، امکانات کامپیوتری,حمام سنتی و ترکی از جمله امکانات رفاهی این هتل می باشند .هتل الیت ورد استانبول در چند قدمی خیابان منحصر به فرد “استقلال” که پر از رستوران ، مغازه و بوتیک می باشد ؛ قرارداشته و حدودا ۳ کیلومتر با کاخ “تاپکاپی” ، مسجد کبود و بازار بزرگ شهر فاصله دارد.این هتل با بهترین پرسنل وامکانات خدمات منحصربه فردی را به میهمانان و گردشگران تور استانبول ارائه می دهد.سایر امکانات عبارتند از:سیستم حرارت و برودتی مرکزی – پرستار کودک – پارکینگ و ۴ سالن کنفرانس .هتل با بهترین پرسنل وامکانات خدمات منحصربه فردی را به میهمانان و گردشگران تور استانبول ارائه می دهد .

 

هتل سلطان هان استانبول

از زیبا ترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره استانبول هتل سلطان هان است که در مجاورت مسجد آبی بوده و به بازار بزرگ خطوط تراموا استانبول بسیار نزدیک است. هتل سلطان هان استانبول دارای 40 اتاق زیبا و مدرن و با شیشه های دو جداره و با امکانات عالی و مجهز نظیر ماهواره , اینترنت در واحد , صندوق امانات اختصاصی و ... در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. این هتل برای مسافران تور استانبول استخر, سونا و جکوزی, سالن ورزشی, گیم نت,  تنیس, بیلیارد و .... فراهم کرده است تا مسافران لحظات خوبی را سپری کنند. مسافران تور استانبول می توانند کودکان خود را در پارک بازی که هتل مخصوص کودکان ساخته جهت بازی کردن بگذارند تا کودکان ساعات خوشی را سپری کنند. رستوران هتل سلطان هان استانبول دارای انواع غذاهای متنوع و خوشمزه و کافی شاپی با انواع دسر ها و نوشیدنی ها و همچنین چایخانه سنتی در بام این هتل برای مسافرانتور استانبول می باشد. ترانسفر رایگان یکی از ویژگی های خوب این هتل می باشد.

 

امکانات هتل سلطان هان استانبول:

آژانس خدمات مسافرتی، خدمات خانه داری، پارکینگ اختصاصی، پارکینگ سرپوشیده، نمازخانه، تاکسی سرویس، لاندری ، کافی نت ، فروشگاه, غرفه, ترانسفر رایگان فرودگاه, استخر برای مسافران تور استانبول, سونا و جکوزی, سالن ورزشی, گیم نت,  تنیس, بیلیارد, چایخانه سنتی, کافی شاپ, رستوران, پارک بازی کودکان و ... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. 

 

 هتل پوینت استانبول

 هتلی 5 ستاره پوینت یکی از زیبا ترین هتل های استانبول می باشد که در مرکز شهر استانبول و در منطقه شیشلی تکسیم قرار گرفته است. فاصله این هتل تا میدان تقسیم و مراکز خرید فقط 500 کیلومتر است و به همین دلیل به مسافرین تور استانبول می توانند به مراکز خرید بروند. هتل پوینت استانبول امکانات عالی با کیفیت بالایی را در اختیار مسافران تور استانبول قرار می دهد.

امکانات هتل پوینت استانبول:

رستوران، بار، سونا، استخر سرپوشیده، جکوزی، سالن بدنسازی و اتاق های ماساژ و... مخصوص مسافران تور استانبول می باشد.

 

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 95

تور استانبول اسفند 95

 

تور استانبول نوروز 96

تعداد بازدید از این مطلب: 128
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 12 دی 1395
نظرات

هتل تکسیم گونن استانبول

هتل تکسیم گونن استانبول هتلی شیک و 4 ستاره می باشد که در قلب شهر استانبول واقع شده است و با میدان تکسیم که یکی از مهم ترین میدان های شهر استانبول می باشد تنها 110 متر فاصله دارد. این هتل زیبا در سال 2009 میلادی برای گردشگران تور استانبول بنا گردیده است.

امکانات هتل تکسیم گونن استانبول :

هتل تکسیم گونن استانبول دارای 157 اتاق می باشد که اتاق ها دارای امکاناتی می  باشند. از جمله امکانات اتاق ها می توان به تلویزیون ، مبلمان ، تخت خواب ، یخچال و .... اشاره کرد. توریست های تور استانبول می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی راسفارش داده و میل کنند. از امکانات رفاهی که هتل برای گردشگران تور استانبول در نظر گرفته است می توان به اتاق ماساژ ، حمام ترکی ، سالن تناسب اندام و  .... اشاره کرد.

دیگر امکانات و خدمات هتل تکسیم گونن استانبول :

ترانسفر فرودگاهی ، خدمات خشکشویی و لباسشویی ، سالن زیبایی ، صرافی و ....

جهت رزرو و خرید تور استانبولو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل گرند هیلاریوم استانبول

هتل گرند هیلاریوم استانبول از هتل های 4 ستاره و شیک می باشد که درمعروف ترین منطقه تاریخی ینی کاپی شهر استانبولواقع شده است. این هتل با فرودگاه آتاتورک تنها 12 کیلومتر فاصله دارد. هتل گرند هیلاریوم استانبول به دلیل نزدیکی به مناطق تاریخی و توریستی هر ساله پذیرای زیادی از گردشگران تور استانبول می باشد.

امکانات هتل گرند هیلاریوم استانبول :

هتل گرند هیلاریوم استانبول در مجموع 74 اتاق را دارا می باشد که اتاق ها با دکوراسیون  خاصی طراحی شده اند. اتاق های هتل دارای امکاناتی از جمله تلویزیون ، یخچال ، مبلمان شیک ، تخت خواب های بزرگ و .... می باشند. در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی برای گردشگران تور استانبول طبخ می شود. همچنین توریست های تور استانبول می توانند در سالن تناسب اندام هتل ساعاتی را به ورزش بپردازند.

دیگر امکانات و خدمات هتل گرند هیلاریوم استانبول :

اتاق ماساژ ، حمام ترکی ، استخر سرپوشیده ، خدمات خشکشویی ، پارکینگ ، کافه و .....

جهت رزرو و خرید تور استانبولو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

 

هتل بلک برد استانبول

blakis1jpg.jpg

هتل بلک برد استانبول یکی از هتل های 4 ستاره و لوکس می باشد که در منطقه لاله شهر استانبول قرار دارد. این هتل با فرودگاه آتاتورک تنها 166 کیلومتر فاصله دارد. هتل بلک برد استانبول از موقعیت مکانی خوبی برخوردار می باشد و توریست هایتور استانبول می توانند به آسانی به مراکز خرید و مناطق توریستی و تاریخی دسترسی داشته باشند.

امکانات هتل بلک برد استانبول :

هتل بلک برد استانبول در مجموع 89 اتاق را دارا می باشد که از امکانات اتاق ها می توان  به یخچال ، تلویزیون ، مبلمان شیک ، تخت خواب های بزرگ و ...... اشاره کرد. همچنین توریست های تور استانبول می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی را سفارش داده و میل کنند و لحظات خوشی را در کنار عزیزانشان سپری کنند. هتل بلک برد استانبول دارای امکانات رفاهی از جمله استخر ، سونا ، حمام ترکی ، ماساژ و ... برای گردشگران تور استانبول نیز می باشد.

دیگر امکانات و خدمات هتل بلک برد استانبول :

پذیرش 24 ساعته ، خدمات لباسشویی و خشکشویی ، صرافی ، سالن زیبایی و ....

جهت رزرو و خریدتور استانبولو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

 

هتل ایمپریال بیزینس استانبول

هتل ایمپریال بیزینس استانبول یکی از هتل های لوکس و 5 ستاره شهر استانبول می باشد. از مزایای این هتل برای گردشگرانتور استانبول نزدیکی به مراکز خرید و اماکن  توریستی می باشد. هتل ایمپریال بیزینس استانبول با منطقه تاریخی سلطان احمد استانبول با ماشین تنها 20 دقیقه فاصله دارد.

امکانات هتل ایمپریال بیزینس استانبول :

هتل ایمپریال بیزینس استانبول دارای 203 اتاق زیبا و شیک و همچنین دارای سوئیت های  استاندارد ، دولوکس و سوئیت های خانوادگی می باشد. از امکانات هتل ایمپریال بیزینس استانبول می توان به یخچال ، تلویزیون ، مبلمان ، تخت خواب ، وای فای و .... اشاره کرد. در رستوران هتل انواع غذاهای محلی و بین المللی برای توریست های تور استانبول طبخ  می شود. همچنین هتل ایمپریال بیزینس استانبول دارای امکانات رفاهی از قبیل حمام ترکی ، استخر ، جکوزی و ... برای توریست های تور استانبول می باشد.

جهت رزرو و خرید تور استانبولو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل رادیسون بلو شیشلی استانبول

radisonhs1jpg.jpg

هتل رادیسون بلو شیشلی استانبول هتلی لوکس و 5 ستاره می باشد که در منطقه سیسلی شهر استانبول واقع شده است . این هتل به دلیل نزدیکی به فرودگاه و مراکز تجاری بهترین انتخاب برای گردشگران تور استانبول می تواند باشد.

امکانات هتل رادیسون بلو شیشلی استانبول :

هتل رادیسون بلو شیشلی استانبول دارای 291 اتاق می باشد که همه اتاق ها دارای  امکاناتی از جمله مبلمان لوکس ، تخت خواب های بزرگ ، یخچال ، تلویزیون ، وای فای و ..... می باشند. در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی برای توریست های تور استانبول طبخ می شود. همچنین گردشگران تور استانبول می توانند در سالن تناسب  اندام هتل رادیسون بلو شیشلی استانبول لحظاتی را به ورزش بپردازند. در ضمن کارکنان هتل مجرب بوده و به زبان انگلیسی تسلط کامل دارند.

دیگر امکانات و خدمات هتل رادیسون بلو شیشلی استانبول :

استخر سرپوشیده و سرباز ، حمام ترکی ، کا فی شاپ و ....

radisonhs2jpg.jpg

radison6jpg.JPEG

radisonfs5jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 95

تور استانبول دی 95

تور استانبول بهمن 95

تور استانبول اسفند 95

 

تور استانبول نوروز 96

تعداد بازدید از این مطلب: 123
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 12 دی 1395
نظرات

هتل رادیسون بلو پرا استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul Radisson Blu Pera Hotel

هتل رادیسون بلو استانبول Istanbul Radisson Blu Hotel یکی از هتل های نسبتا نوساز است که در سال 2012 میلادی در منطقه پرا شهر استانبول بنا شده است.این هتل در 6 طبقه و در مجموع با 130 اتاق و سوییت زیبا آماده پذیرایی از مسافران و تجار تور استانبولمی باشد.این هتل مجهز به اینترنت پرسرعت بی سیم می باشد.فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه در 18 کیلومتری هتل رادیسون بلو پرا واقع شده است.صبحانه در این هتل به صورت بوفه سرو می شود.تونل های تاریخی استانبول 350 متر از این هتل فاصله دارند.با کمی پیاده روی مسافران تور استانبول می توانند به اماکن توریستی و تاریخی شهر استانبول همچون موزه پرا ، منطقه گالاتا و برج گالاتا و شهر قدیمی دسترسی داشته باشند.این هتل در طی سال پذیرای تاجران می باشد.

-رادیسون-بلو-پرا-استانبول.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل رادیسون بلو استانبول:

رستوران بین المللی، پدیرش شبانه روزی، اینترنت پرسرعت،تهویه مطبوع،خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت،لباسشویی،خشکشویی،اتوکشی،آسانسور، گاو صندوق،خدمات تحویل بار و چمدان، فروشگاه، بار،سیستم گرمایش، صرافی،رنت کار، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، سولاریوم، حمام سنتی ترکی و بخار، فکس و کپی و...

-رادیسون-بلو-پرا-استانبول-لابی.gif

-رادیسون-بلو-پرا-استانبول-رستوران.gif

-رادیسون-بلو-پرا-استانبول-استخر.gif

-رادیسون-بلو-پرا-استانبول-اتاق.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ریکسوس تکسیم استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Rixos Taksim Hotel

هتل ریکسوس استانبول Istanbul Rixos Hotel در سال 2011 میلادی در منطقه تقسیم استانبول بنا شده است.این هتل در 12 طبقه و در مجموع از 116 اتاق زیبا و 2 پنت هاوس و 21 سوییت مجلل تشکیل شده است و آماده استقبال از میهمانان تور استانبول می باشد.این هتل در 20 کیلومتری فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه و 41 کیلومتری فرودگاه سابیها گوچن قرار دارد.این هتل 200 متر با خیابان معروف استقلال فاصله دارد.قطار شهری تکسیم نیز در فاصله 10 دقیقه ای از هتل ریکسوس واقع شده است. مراکز فرهنگی استانبول 15 دقیقه با هتل فاصله دارند. هتل امکاناتی نظیر ترانسفر فرودگاهی نیز دارد. پذیرش هتل نیز به صورت شبانه روزی می باشد.

 -ریکسوس-تکسیم-استانبول.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل ریکسوس استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، استخر روباز، اینترنت بی سیم،خدمات خانه داری، صرافی، آسانسور،ترانسفر فرودگاهی، فروشگاه،لاندری، صرافی، مینی بار،کافه تریا، بار،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، بار،خدمات تحویل بار و چمدان، حمام  سنتی ترکی و بخار، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و...

-ریکسوس-تکسیم-استانبول-لابی.gif

-ریکسوس-تکسیم-استانبول-استخر.gif

-ریکسوس-تکسیم-استانبول-سالن-بدنسازی.gif

-ریکسوس-تکسیم-استانبول-اتاق.gif

-ریکسوس-تکسیم-استانبول-اتاق-2.gif

 جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل هالیدی این فاتح استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Holiday Inn Hotel

هتل هالیدی این فاتح استانبول Istanbul Holiday Inn Hotel با درجه بندی 5 ستاره در سال 1973 میلادی در منطقه فاتح شهر استانبول بنا شده است.این هتل در 5 طبقه و در مجموع از 203 اتاق و سوییت زیبا تشکیل شده است و آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول می باشد.این هتل در قسمت اروپایی شهر استانبول قرار گرفته است و فاصله آن با اماکن تاریخی و توریستی استانبول نظیر کاخ توپکاپی کمتر از یک کیلومتر،میدان تکسیم استانبول و برج گالاتا 1.5 کیلومتر فاصله دارد.همچنین فاصله هتل هالیدی این فاتح استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول حدود 11 کیلومتر می باشد.رستوران هتل هالیدی این استانبول با انواع غذاهای فرنگی و بین المللی آماده پذیرایی از میهمانان تور استانبول می باشد.این هتل در سال 2010 به طور کامل بازسازی شده است.

 -هالیدی-این-فاتح-استانبول.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل هالیدی این فاتح استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،خدمات تحویل بار و چمدان،سیستم گرمایش،تهویه مطبوع،اینترنت بی سیم رایگان،استخر روباز و سرپوشیده،سالن ورزشی و بدنسازی،ماساژ،حمام سنتی ترکی و بخار،سالن بیلیارد، سونا و جکوزی،صرافی،لاندری،لباسشویی،خشکشویی، اتوکشی،فروشگاه و تجاری،فکس و کپی،آسانسور،خدمات خانه داری،سرویس مراقبت از کودکان،ترانسفر فرودگاه و...

-هالیدی-این-فاتح-استانبول-1.gif

-هالیدی-این-فاتح-استانبول-2.gif

-هالیدی-این-فاتح-استانبول-3.gif

-هالیدی-این-فاتح-استانبول-4.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل مدیسون استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Madison Hotel

هتل مدیسون استانبول Istanbul Madison Hotel هتلی با درجه 4 ستاره می باشد و در سال 2002 میلادی به طور کامل از نو طراحی شده و در مجاورت میدان تکسیم استانبول بنا شده است.هتل از 9 طبقه و در مجموع با 110 اتاق آماده سرویس دهی به گردشگران تور استانبول می باشد.در لابی این هتل آثار هنری زیبایی در معرض دید میهمانان تور استانبول قرار داده اند. در این هتل یه سالن ورزشی و بدنسازی نیز وجود دارد. هتل دارای استخر سرپوشیده می باشد و میهمانان تور استانبول می توانند از آن استفاده کنند. یکی دیگر از امکانات هتل ترانسفر فرودگاهی می باشد. هتل به اینترنت بی سیم رایگان نیز مجهز می باشد.

 -مدیسون-استانبول.gif

-مدیسون-استانبول-1.gif

تصاویر و امکانات هتل مدیسون استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،امکانات جلسه و ضیافت، آسانسور،خدمات تحویل بار و چمدان، تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، بار،خدمات خانه داری،ترانسفر فرودگاهی،لباسشویی،خشکشویی، اتوکشی،سرو صبحانه در اتاق،رنت کار،فکس و کپی،سالن بدنسازی،استخر سرپوشیده،حمام سنتی ترکی و بخار و...

-مدیسون-استانبول-2.gif

-مدیسون-استانبول-3.gif

-مدیسون-استانبول-4.gif

-مدیسون-استانبول-5.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ترویا تکسیم استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Troya Taksim Hotel

هتل ترویا تکسیم استانبول Istanbul Troya Taksim Hotel یک از هتل های 4 ستاره منطقه تکسیم استانبول است که در محله تپه باشی در سال 1990 میلادی بنا شده است. این هتل در 9 طبقه و با 77 اتاق و سوییت همراه با اینترنت رایگان،بدون استعمال دخانیات،تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی و... در ارائه خدمات به گردشگران تور استانبول فعالیت میکند. فاصله هتل ترویا تکسیم استانبول تا اماکان تاریخی و توریستی همچون کاخ توپکاپی،ایاصوفیه،مرکز همایش های لطفی کردار و... نزدیک بوده و مراکز تجاری و خرید استانبول همچون میدان تکسیم استانبول،خیابان استقلال و... تنها 250 متر فاصله دارد و همچنین فاصله هتل ترویا تکسیم استانبول تا فرودگاه آتاتورک استانبول ترکیه حدود 19 کیلومتر میباشد. ما ضمن استقبال شما را به لذت بردن از صبحانه در رستوران پشت بام با نمایی از شاخ طلایی استانبول دعوت میکنیم و گردشگران تور استانبول میتوانند در تراس رستوران هتل از صرف غذاهای ترکیه ای و یونانی لذت ببرند. قهوه ترک معطر و شیرینی های خوشمزه کافه هتل ترویا تکسیم استانبول نیز به شما میهمان تور استانبول پیشنهاد میگردد. میهمانان هتل میتوانند از سالن بدنسازی و سونا در طول اقامت به صورت رایگان استفاده نمایند. هتل ترویا تکسیم استانبول تنها 250 متر تا میدان تقسیم فاصله دارد اکثر رستوران ها و تئاترهای معروفاستانبول در گوشه و کنار هتل واقع شده اند. این هتل در سال 2008 به صورت کامل و در سال 2013 به صورت دوره ای بازسازی شده است. هتل ترویا تکسیم استانبول در منطقه پر جنب و جوش تکسیم و منطقه تاریخی بی اوغلو واقع شده است و انتخاب ایده آل برای اقامت میباشد.

-ترویا-تکسیم-استانبول.jpg

-ترویا-تکسیم-استانبول-1.jpg

 

عکس ها، تصاویر و امکانات هتل ترویا تکسیم استانبول

پذیرش شبانه روزی،رستوران بین المللی،کافه بار،خدمات تحویل بار و چمدان،تهویه مطبوع,روم سرویس 24 ساعته،اینترنت WIFIرایگان،آسانسور،پارکینگ اختصاصی،سالن بدنسازی و سونا،سالن برگزاری جلسات و... .

-ترویا-تکسیم-استانبول-2.jpg

-ترویا-تکسیم-استانبول-3.jpg

-ترویا-تکسیم-استانبول-4.jpg

-ترویا-تکسیم-استانبول-5.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول زمستان 95

تور استانبول دی 95

تور استانبول بهمن 95 

تور استانبول نوروز 96

تعداد بازدید از این مطلب: 116
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 7 دی 1395
نظرات

هتل گرند هيلاريوم استانبول

 

هتل گرند هيلاريوم استانبول از هتل هاي 4 ستاره و شيك مي باشد كه درمعروف ترين منطقه تاريخي يني كاپي شهر استانبولواقع شده است. اين هتل با فرودگاه آتاتورك تنها 12 كيلومتر فاصله دارد. هتل گرند هيلاريوم استانبول به دليل نزديكي به مناطق تاريخي و توريستي هر ساله پذيراي زيادي از گردشگران تور استانبول مي باشد. 

 امكانات هتل گرند هيلاريوم استانبول :

هتل گرند هيلاريوم استانبول در مجموع 74 اتاق را دارا مي باشد كه اتاق ها با دكوراسيون خاصي طراحي شده اند. اتاق هاي هتل داراي امكاناتي از جمله تلويزيون ، يخچال ، مبلمان شيك ، تخت خواب هاي بزرگ و .... مي باشند. در رستوران هتل انواع غذاهاي تركي و بين المللي براي گردشگران تور استانبول طبخ مي شود. همچنين توريست هاي تور استانبول مي توانند در سالن تناسب اندام هتل ساعاتي را به ورزش بپردازند.

ديگر امكانات و خدمات هتل گرند هيلاريوم استانبول :

اتاق ماساژ ، حمام تركي ، استخر سرپوشيده ، خدمات خشكشويي ، پاركينگ ، كافه و .....

 

 

 

 

 جهت رزرو و خريد تور استانبولو اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد. 

هتل بلك برد استانبول

 

هتل بلك برد استانبول يكي از هتل هاي 4 ستاره و لوكس مي باشد كه در منطقه لاله شهر استانبول قرار دارد. اين هتل با فرودگاه آتاتورك تنها 16 كيلومتر فاصله دارد. هتل بلك برد استانبول از موقعيت مكاني خوبي برخوردار مي باشد و توريست هايتور استانبول مي توانند به آساني به مراكز خريد و مناطق توريستي و تاريخي دسترسي داشته باشند.

امكانات هتل بلك برد استانبول :

هتل بلك برد استانبول در مجموع 89 اتاق را دارا مي باشد كه از امكانات اتاق ها مي توان به يخچال ، تلويزيون ، مبلمان شيك ، تخت خواب هاي بزرگ و ...... اشاره كرد. همچنين توريست هاي تور استانبول مي توانند در رستوران هتل انواع غذاهاي تركي و بين المللي را سفارش داده و ميل كنند و لحظات خوشي را در كنار عزيزانشان سپري كنند. هتل بلك برد استانبول داراي امكانات رفاهي از جمله استخر ، سونا ، حمام تركي ، ماساژ و ... براي گردشگران تور استانبول نيز مي باشد. 

ديگر امكانات و خدمات هتل بلك برد استانبول :

پذيرش 24 ساعته ، خدمات لباسشويي و خشكشويي ، صرافي ، سالن زيبايي و ....

 

 

 

جهت رزرو و خريدتور استانبولو اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد. 

هتل هيلتون پاركسا استانبول

 

هتل هيلتون پاركسا استانبول هتلي لوكس و 4 ستاره مي باشد كه در نزديكي پارك ماكا واقع شده است. اين هتل تا فرودگاه آتاتورك با ماشين حدود 30 دقيقه فاصله دارد. هتل هيلتون پاركسا استانبول تنها 2 كيلومتر از ميدان تكسيم كه يكي از مهم ترين ميدان هاي استانبول مي باشد فاصله دارد. هتل هيلتون پاركسا استانبول در سال 1990 ميلادي در منطقه بشيكتاش شهر استانبول براي گردشگران تور استانبول افتتاح شده است. 

 امكانات هتل هيلتون پاركسا استانبول :

هتل هيلتون پاركسا استانبول داراي 117 اتاق زيبا و شيك  مي باشد كه همه اتاق ها از امكانات ويژه اي برخوردار مي باشد. اين امكانات شامل مبلمان زيبا ، تخت خواب هاي نرم ، تلويزيون ، يخچال ، واي فاي و .... مي باشد. توريست هاي تور استانبول مي توانند در رستوران هتل انواع غذاهاي تركي و بين المللي را سفارش داده و ميل كنند.  همچنين گردشگران عزيز تور استانبولمي توانند ساعات استراحت خود را در سالن تناسب اندام هتل به ورزش بپردازند. 

ديگر امكانات و خدمات هتل هيلتون پاركسا استانبول :

فروشگاه ، پذيرش شبانه روزي ، حمام تركي ، استخر و سونا و .....

 

 

 

 

جهت رزرو و خريد تور استانبول و اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد. 

هتل دورا استانبول

 

هتل دورا استانبول از هتل هاي شيك و 4 ستاره شهر استانبول مي باشد كه با ميدان تكسيم كه از مهم ترين ميدان هاي شهر استانبول مي باشد تنها 10 دقيقه فاصله دارد. هتل دورا استانبول به جاذبه هاي توريستي و همچنين مترو 10 دقيقه فاصله دارد و توريست هاي تور استانبول با اقامت در اين هتل مي توانند به راحتي به اين اماكن دسترسي داشته باشند. 

امكانات هتل دورا استانبول :

هتل دورا استانبول داراي 119 اتاق مي باشد كه اتاق ها با دكوراسيون خاصي طراحي شده اند. اتاق ها داراي امكاناتي از قبيل تلويزيون ، يخچال ، مبلمان نرم ، تخت خواب هاي بزرگ ، واي فاي و...... مي باشند. در رستوران هتل دورا استانبول انواع غذاهاي تركي ، بين المللي و.... براي گردشگران تور استانبول طبخ مي شود. 

 

 

 جهت رزرو و خريد تور استانبول و اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد. 

هتل سنترال پالاس استانبول

 

هتل سنترال پالاس استانبول يكي از هتل هاي 4 ستاره شهر استانبول مي باشد. هتل سنترال پالاس استانبول با ميدان تقسيم كه يكي از مهم ترين ميدان هاي شهر استانبول مي باشد كمتر از 100 متر فاصله دارد. اين هتل به دليل نزديكي به مراكز خريد و موقعيت مكاني خوبي كه دارد هر ساله پذيراي زيادي از گردشگران تور استانبول مي باشد.

امكانات هتل سنترال پالاس استانبول :

هتل سنترال پالاس استانبول داراي 107 اتاق شيك مي باشد كه اتاق ها به سبك عثماني و با وسايل شيك طراحي شده اند. اتاق هاي هتل شامل امكاناتي از قبيل مبلمان لوكس ، تخت خواب هاي بزرگ ، يخچال و..... مي باشند. همچنين در رستوران هتل انواع غذاهاي متنوعي براي گردشگران تور استانبول طبخ مي شود. توريست هاي تور استانبول مي توانند ساعات استراحت خود را در سالن تناسب اندام هتل به ورزش بپردازند و لحظات خوشي را سپري كنند. 

ديگرامكانات و خدمات هتل سنترال پالاس استانبول :

 اتاق ماساژ و آبگرم ، خدمات خشكشويي ، امكانات ويژه معلولين و....

 

 

جهت رزرو و خريد تور استانبولو اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد. 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 95 

تور استانبول دي 95 

تور استانبول بهمن 95 

تور استانبول اسفند 95 

 

تور استانبول نوروز 96

تعداد بازدید از این مطلب: 118
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 7 دی 1395
نظرات

هتل ترویا تکسیم استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Troya Taksim Hotel

هتل ترویا تکسیم استانبول Istanbul Troya Taksim Hotel یک از هتل های 4 ستاره منطقه تکسیم استانبول است که در محله تپه باشی در سال 1990 میلادی بنا شده است. این هتل در 9 طبقه و با 77 اتاق و سوییت همراه با اینترنت رایگان،بدون استعمال دخانیات،تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی و... در ارائه خدمات به گردشگران تور استانبول فعالیت میکند. فاصله هتل ترویا تکسیم استانبول تا اماکان تاریخی و توریستی همچون کاخ توپکاپی،ایاصوفیه،مرکز همایش های لطفی کردار و... نزدیک بوده و مراکز تجاری و خرید استانبول همچون میدان تکسیم استانبول،خیابان استقلال و... تنها 250 متر فاصله دارد و همچنین فاصله هتل ترویا تکسیم استانبول تا فرودگاه آتاتورک استانبول ترکیه حدود 19 کیلومتر میباشد. ما ضمن استقبال شما را به لذت بردن از صبحانه در رستوران پشت بام با نمایی از شاخ طلایی استانبول دعوت میکنیم و گردشگران تور استانبول میتوانند در تراس رستوران هتل از صرف غذاهای ترکیه ای و یونانی لذت ببرند. قهوه ترک معطر و شیرینی های خوشمزه کافه هتل ترویا تکسیم استانبول نیز به شما میهمان تور استانبول پیشنهاد میگردد. میهمانان هتل میتوانند از سالن بدنسازی و سونا در طول اقامت به صورت رایگان استفاده نمایند. هتل ترویا تکسیم استانبول تنها 250 متر تا میدان تقسیم فاصله دارد اکثر رستوران ها و تئاترهای معروفاستانبول در گوشه و کنار هتل واقع شده اند. این هتل در سال 2008 به صورت کامل و در سال 2013 به صورت دوره ای بازسازی شده است. هتل ترویا تکسیم استانبول در منطقه پر جنب و جوش تکسیم و منطقه تاریخی بی اوغلو واقع شده است و انتخاب ایده آل برای اقامت میباشد.

-ترویا-تکسیم-استانبول.jpg

-ترویا-تکسیم-استانبول-1.jpg

 

عکس ها، تصاویر و امکانات هتل ترویا تکسیم استانبول

پذیرش شبانه روزی،رستوران بین المللی،کافه بار،خدمات تحویل بار و چمدان،تهویه مطبوع,روم سرویس 24 ساعته،اینترنت WIFIرایگان،آسانسور،پارکینگ اختصاصی،سالن بدنسازی و سونا،سالن برگزاری جلسات و... .

-ترویا-تکسیم-استانبول-2.jpg

-ترویا-تکسیم-استانبول-3.jpg

-ترویا-تکسیم-استانبول-4.jpg

-ترویا-تکسیم-استانبول-5.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل متروپولیتن تکسیم استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Metropolitan Taksim Hotel

هتل متروپولیتن تکسیم استانبول Istanbul Metropolitan Hotel هتلی با گرید 4 ستاره نوساز می باشد که در سال 2015 میلادی در منطقه تقسیم شهر استانبول بنا شده است. هتل متروپولیتن تکسیم استانبول در 6 طبقه و با تعداد کل 86 اتاق (60 اتاق استاندارد،22 اتاق دلوکس،4 سوییت) با لوازم مدرن همچون مبلمان ها،تخت ها،کتری برقی،حمام مجزا با لوازم بهداشتی رایگان،سشوار،گاوصندوق و... همه و همه با در نظر گرفتن تمام نیازهای مهمان تور استانبول انتخاب و تزئین شده است. هتل متروپولیتن استانبول به اماکان تاریخی و توریستی استانبول مانند برج گالاتا،کاخ دلمه باغچه،مسجد آبی،ایاصوفیا و... و به امکان گردشگری و خرید همچون بوتیک ها و رستوران ها و کافه های خیابان استقلال و تقسیم استانبول نزدیک میباشد و همچنین فاصله هتل متروپولیتن استانبول تا فرودگاه بین المللی اتاتورک استانبول ترکیه حدود 21 کیلومتر و 30 دقیقه با ماشین است. میهمان تور استانبول هتل میتوانند وعده غذایی خود را در رستوران فیروزه هتل با انواع غذاهای ترکیه ای و بین المللی میل نمایند و همچنین در عصرها از صرف یک فنجان قهوه و تنقلات در کافه دارچین لذت ببرند. این هتل دارای سه سالن مدرن با امکانات جید برای برگزاری جلسات،سمینار،آموزش و... نیز میباشد. هتل متروپولیتن تکسیم استانبول با طراحی منحصر بفرد و معماری ساده در هماهنگی با جزئیات لوکس یک تجربه منحصر به فرد را برای گردشگران تور استانبول به ارمغان می آورد.

-متروپولیتن-تکسیم-استانبول.jpg

-متروپولیتن-تکسیم-استانبول-1.jpg

عکس ها،تصاویر و امکانات هتل متروپولیتن تکسیم استانبول

پذیرش شبانه روزی،رستوران ترکیه ای و بین المللی،کافه بار،سیستم تهویه مطبوع،صبحانه بوفه،خدمات تحویل بار و چمدان،آسانسور،اجاره اتومبیل،خدمات نظافت اتاق 24 ساعته،لاندری و خشکشویی،تحویل گل در اتاق،دکتر،خیاطی،تحویل روزنامه در اتاق و... .

-متروپولیتن-تکسیم-استانبول-2.jpg

-متروپولیتن-تکسیم-استانبول-3.jpg

-متروپولیتن-تکسیم-استانبول-4.jpg

-متروپولیتن-تکسیم-استانبول-5.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل برلین استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Berlin Hotel

هتل برلین استانبول Istanbul Berlin Hotel یکی از هتل های 4 ستاره است که در سال 2000 میلادی در منطقه شیشلی شهر استانبول و محله Nişantaşı بنا شده است. این هتل در 9 طبقه و در کل با 39 اتاق و سوییت زیبا،تمیز با امکاناتی مدرن نظیر سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره ای، مینی بار،سشوار،لوازم آرایشی رایگان و... آماده خدمات رسانی هر چه بهتر به مسافران تور استانبول می باشد. هتل برلین استانبول از جهت موقعیتی نزدیک به کافه های متعدد،بارها،رستوران ها و بوتیک های معروف میباشد و فاصله هتل تا اماکن تاریخی و توریستی شهر همچون مرکز کنوانسیون لطفی کردار 850 متر،کاخ دلمه باغچه و میدان تکسیم(تقسیم) 20 دقیقه بصورت پیاده و تا برج گالاتا 10 دقیقه با ماشین است. فاصله هتل برلین استانبول تا فرودگاه آتاتورک استانبول ترکیه حدود 20 کیلومتر میباشد و تنها 250 متر با مترو ایستگاه عثمان بی فاصله دارد. میهمانان تور استانبول می توانند صبح خود را با صبحانه بوفه با کیفیت هتل آغاز کنند و از گردش در منطقه لذت ببرند. این هتل در سال 2011 میلادی آخرین بازسازی خود را به انجام رسانده است.

-برلین-استانبول.jpg

-برلین-استانبول-1.jpg

عکس ها،تصاویر و امکانات هتل برلین استانبول

پذیرش شبانه روزی،رستوران و کافه بار،تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی،سونا،ترانسفر فرودگاهی،روم سرویس 24 ساعته،کارکنان مسلط به چند زبان،سرویس نگهبانی،خدمات تحویل بار و چمدان،اینترنت بی سیم و... .

-برلین-استانبول-2.jpg

-برلین-استانبول-3.jpg

-برلین-استانبول-4.jpg

-برلین-استانبول-5.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل گراند آسیان استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Grand Asiyan Hotel

هتل گرند آسیان استانبول Istanbul Grand Asiyan Hotel یکی از هتل های 4 ستاره می باشد که در سال 1987 در منطقه لاللی شهر استانبول ساخته شده است. این هتل درطبقه و در مجموع با 87 اتاق تمیز و زیبا آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول می باشد. همگی اتاق ها دارای تلفن،تلویزیون ال سی دی،مینی بار،گاو صندوق،سشوار،حمام با وان،توالت فرنگی،اینترنت بی سیم رایگان،سیستم تهویه مطبوع و بخاری مرکزی می باشند. هتل گراند آسیان استانبول در قلب تاریخی و قدیمی استانبول واقع شده است و گردشگران تور استانبول به راحتی می توانند از جاذبه های توریستی نظیر مسجد سلطان احمد،کاخ توپکاپی،موزه ایاصوفیه،آب انبار کلیسای قدیمی،بازار سرپوشیده،چشمه آلمانی،میدان سلطان احمد و... دیدن به عمل آورند. استانبول بسیار از توجه و علاقه شما خوشحال می شود و دو روی سواحل خود را به شما نمایان می سازد و با دو قاره به شما خوش آمد می گوید،اروپا در سمت چپ و آسیا در سمت راست. حال شما در منطقه اروپایی آسیایی حضور دارید و هیچ گردشگر تور استانبول از شما خوش شانس تر نخواهد بود.همچنین ویژگی دیگر تنگه بسفر و پل بسفر می باشد که میتوانید شکوه آن را مشاهده بفرمایید. پشت شما کاخ توپکاپی همان محل فرمانروایی بسیاری از امپراطوری های عثمانی می باشد. همین ویژگی ها بود که استانبول را به عنوان پایتخت فرهنگی جهان در سال 2010 برگزید. اگر شما مسافران تور استانبول قصد بازدید از دیگر مکان های گردشگری در شب را دارید، قدم زدن در خیابان استقلال  بهترین گزینه خواهد بود و می توانید با کمی پیاده روی بیشتر از دومین ساب وی قدیمی جهان دیدن به عمل آورید. شما می توانید راه برگشت خود را از تونل 601 متری تاریخی ساب وی که در سال 1875 ساخته شده طی کرده به پل گالاتا برسید و سپس گذری به برج گالاتا داشته باشید و شهر استانبول را از زاویه هایی که ژنوایی سازنده برج گالاتا مشاهده میکرد ببنید و وعده شام خود را در رستوران پاساژ قدیمی چیچک تجربه کنید. فاصله هتل گراند آسیان استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه حدود 20 کیلومتر می باشد. این هتل در سال 2007 به طور کامل بازسازی شده است.

 -گرند-آسیان-استانبول.gif

-گرند-آسیان-استانبول-2.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل گراند آسیان استانبول :

پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع و سیستم گرمایش،رستوران،کافی شاپ و بار،اینترنت بی سیم رایگان،ترانسفر فرودگاه،استخر سرپوشیده،سونا خشک و بخار،ماساژ،سرو غذا در اتاق،خشکشویی و لاندری،خدمات نگهداری بار و چمدان،آسانسور،صندوق امانات داخل اتاق،صرافی.

-گرند-آسیان-استانبول-3.gif

-گرند-آسیان-استانبول-4.gif

-گرند-آسیان-استانبول-5.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل مارمارای استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Marmaray Hotel

هتل مارمارای استانبول Istanbul Marmaray Hotel یک هتل 4 ستاره تقریبا نوساز میباشد و در سال 2011 میلادی در منطقه فاتح شهر استانبول بنا شده است.این هتل 15 دقیقه با میدان تکسیم استانبول و مراکز تفریحی و رستوران ها فاصله دارد. هتل مارمارای استانبول در 17 کیلومتری فرودگاه بین المللی آتاتورک ترکیه استانبول قرار دارد. این هتل در 7 طبقه از 93 اتاق و سوییت تشکیل شده است و آماده سرویس دهی به مسافران تور استانبول می باشد.در نزدیکی این هتل اماکن توریستی و تاریخی استانبول مانند بازار بزرگ، مسجد ایاصوفیه ، قصر و موزه توپ کاپی قرار دارد. در 400 متری این هتل ایستگاه قطار و بندر ینی کاپی استانبول می باشد. این هتل به اینترنت بی سیم مجهز می باشد. فاصله تراموا تا هتل مارمارای استانبول 500 متر است.

-مارمارای-استانبول.gif

 

امکانات و تصاویر هتل مارمارای استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،کتابخانه،تهویه مطبوع، بار،سیستم گرمایش،صرافی،امکانات جلسه و عروسی،خدمات خانه داری،سرو صبحانه در اتاق،خشکشویی،اتوشویی،رنت اتومبیل،فکس و کپی،سالن بدنسازی،ماساژ،سونا،مرکز سلامت و آبگرم،حمام سنتی ترکی و بخار و...

-مارمارای-استانبول-1.gif

-مارمارای-استانبول-2.gif

-مارمارای-استانبول-3.gif

-مارمارای-استانبول-4.gif

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 
مطالب مرتبط:
تعداد بازدید از این مطلب: 115
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 21 آذر 1395
نظرات

هتل پرا پالاس جمیرا استانبول

 

هتل پرا پالاس جمیرا استانبول در محله ی بیوگلو تکسیم استانبول در سال ۱۸۹۵ ساخته و در سال ۲۰۱۰ در شهر استانبول بازسازی شده است . هتل با دارا بودن کادر مجرب و آموزش دیده با  امکانات رفاهی مناسب آماده پذیرایی از میهمانان تور استانبول می‌باشد.

 

امکانات هتل :

 

هتل پرا پالاس جمیرا استانبول دارای  امکاناتی نظیر :مرکز بدنسازی ، ماساژ ، جکوزی ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی و استخر سرپوشیده ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، انبار بار و چمدان ،تهویه ، کافه ، خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت و تمهیدات جهت برگزاری کنفرانس ، لباسشویی ، خشکشویی ، اتو کشی ، صرافی ، خدمات کفش و واکس، خدمات تورهای یکروزه استانبول ، فکس و کپی ، مرکز تجارت، خدمات تهیه بلیط ، کرایه اتومبیل ، سرویس مستخدم ، سرویس ایاب و ذهاب با هزینه جداگانه ، آزاد بودن ورود حیوانات خانگی می باشد .

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل پرا پالاس جمیرا استانبول  دارای ۱۱۵ اتاق می باشد . اتاق ها مجهز به :سیستم تهویه مطبوع ، مینی بار ، میزکار ، تلویزیون ماهواره ای ، جعبه ایمنی لپ تاپ ، بالکن ، اینترنت پرسرعت رایگان و گاوصندوق می باشند و در کنار اتاق های استاندارد امکانات اتاق VIP و تسهیلات برای معلولین نیز وجود دارد.

بابت خرید و رزرو بلیطتور استانبولو جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول

 

هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول در سال 2009 میلادی در منطقه باقرکوی شهر استانبول بنا گردید.این هتل  جزهتل های 5 ستاره استانبول است.این هتل  تا فرودگاه آتاتورک 4 کیلومتر فاصله دارد و در نزدیکی مراکز خرید استانبول می باشد.با اقامت در این هتل می توانید از چشم انداز دریای زیبای مرمره و آتاکوی لذت ببرید .

امکانات هتل :

 

هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول دارای امکاناتی نظیر : رستوران بین المللی،پذیرش 24 ساعته، بار،خدمات تحویل بار و چمدان، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی و امکانات ورزشی: استخر سرباز(فصلی)، سونا، جکوزی، سولاریوم، ماساژ، ایوان مخصوص حمام آفتاب، مرکز بدنسازی، بیلیارد، پینگ پنگ، اسکواش، سونا، جکوزی، ماساژ، اینترنت پرسرعت، آرایشگاه، عکاسی، پرستار کودک،  صرافی، حمام سنتی ترکی و بخار،پارکینگ رایگان و... می باشد. هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول با دارا بودن کادر مجرب و آموزش دیده با  امکانات رفاهی مناسب آماده پذیرایی از میهمانان تور استانبول می‌باشد.

 

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول در 11 طبقه با 181 اتاق و سوییت مدرن و 400 تختخواب تشکیل شده است

بابت خرید و رزرو بلیطتور استانبولو جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

هتل وو استانبول

 

هتل وو استانبول در سال 2007 میلادی در شهر استانبول بنا گردیده است.هتل در 35 کیلومتری فرودگاه و در 4 کیلومتری مرکز شهر واقع شده است .دارای ساحلی وسیع وساحل اختصاصی می باشد.

امکانات هتل :

 

هتل وو استانبول دارای خدمات بینظیری مانند : زمین تنیس، سونا، اتاق و مرکز اسپا، ماساژ، پارک کودک، بیلیارد، پینگ پنگ، دارت، حمام ترکی، سونا خشک و بخار،غواصی،اسکواش، استخر سرپوشیده و روباز، خدمات خشکشویی واتو شویی، آرایشگاه، صرافی، اینترنت، اتو پارک، موزیک زنده، برنامه تفریحی و شبانه.استخر ، ماساژ ، سونا ، تورها ،فکس و کپی ، مرکز تجارت ، تهیه بلیط ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ،فروشگاه در هتل - تهویه مناسب ، استخر سر پوشیده ، اتاق و امکانات برای معلولین ، اتاقهای VIP ،مرکز بدنسازی ، خانه داری ،ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی و خشکشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، کرایه ماشین و... می باشد. هتل به همراه پرسنلی مجرب به شایستگی از میهمانان تور استانبول پذیرایی می نماید.

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل وو استانبول داری ٢٧۵ باب اتاق است. این اتاق ها شیک و مجلل دارای امکانات :   تلویزیون LCD با کانال‌های خصوصی، تهویه‌ی مطبوع ، پنل کنترل دیجیتال و گاوصندوق ، حمام اختصاصی با وان و لوازم بهداشتی , سشوار، خط تلفن مستقیم، اینترنت، مینی‌بار، سیستم گرمایش، چای/قهوه‌سازو تخت دونفره یا کینگ‌ و... از امکانات هراتاق می باشد.

 

گردشگرانتور استانبولکه قصد رزرو هتل وو استانبول در استانبولرا دارند رزرو هتل وو استانبول را با توجه به امکانات بی نظیرش در ذهن داشته باشند.

شما میهمانان گرامی می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن  41954-021 تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

هتل ریکسوس تکسیم استانبول

 

هتل ریکسوس تکسیم استانبول  ۱۵ دقیقه پیاده تا مرکز فرهنگی آتاتورک ، ۲۰ کیلومتر تا فرودگاه آتاتورک فاصله دارد. هتل این اطمینان را به میهمانان تور استانبول می دهد که اقامتی توام با آسایش خواهند داشت.

 

امکانات هتل :

 

هتل ریکسوس تکسیم استانبول امکانات بینظیری به میهمانان تور استانبول ارائه می دهد.مانند :رستوران، پذیرش 24 ساعته، مینی بار، کافه، بار، مجهز به سیستم تهویه، سیستم گرمایش، بار، انبار بار و چمدان، حمام ترکی و بخار، سونا، جکوزی، باشگاه ورزشی، استخر روباز، سرویس اینترنت وای فای، خدمات خانه داری، صرافی، آسانسور، ترانسفر فرودگاه، فروشگاه، لاندری، صرافی و... می باشد.

 

امکانات اتاق ها :

هتل ریکسوس تکسیم استانبول دارای  ۱۱۶ اتاق ،۲۱ سوئیت می باشد که مطابق با استاندارد های روز دنیا طراحی شده است .این اتاق های راحت و تمیز مجهز به : تهویه مطبوع , گاو صندوق , تلفن , تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای , روم سرویس ۲۴ ساعته , مینی بار , حمام و لوازم بهداشتی ، سشوار , اینترنت و … می باشند .

 

گردشگرانتور استانبولکه قصد رزرو این  هتل را دارند رزرو هتل ریکسوس تکسیم استانبول را با توجه به امکانات بی نظیرش در ذهن داشته باشند. 

بابت خرید و رزرو بلیط تور استانبولو جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

هتل سنترال پالاس تکسیم استانبول

 

هتل سنترال پالاس تکسیم استانبول در قلب استانبول و در نزدیکی خیابان های  Istiklal  از Caddesi قرار گرفته و در نزدیکی هتل یک ایستگاه اتوبوس قرار دارد که  امکان دسترسی آسان به مناطق تاریخی استانبول مانند: کاخ دولمه‌ باغچه  ،بازار بزرگ ، کاخ توپ‌کاپی ، ایاصوفیه و مسجد کبود  در فاصله های ۵ تا ۱۵ دقیقه ای را ممکن می سازد.

 

امکانات هتل :

 

 

هتل سنترال پالاس تکسیم استانبول خدمات بینظیری را همراه با کارمندان دوره دیده و مجرب در اختیار میهمانان توراستانبول قرار می دهد. این خدمات شامل : خدماتاتاق، ناهاربسته بندی شده، کرایه ماشین، خدماتشاتل(هزینه اضافه)، فرودگاهشاتل(هزینه اضافه )،  پذیرش۲۴ ساعته، تبدیل ارز، نگهداری چمدان، خشکشویی، خشک تمیز کردن، خدماتاتو، امکانات نشست ضیافت،فکس و فتوکپی، مغازه، امکانات اتاقVIP، روزنامه، صندوق امانات ، فروشگاه ، امکانات برای مهمانانمعلول ، اتاقخانواده ،آسانسور، اتاقعایق صدا ، باشگاه بدنسازی و..... می باشد.

 

امکانات اتاق ها :

 

این  هتل تاریخی  دارای ۱۰۷ باب اتاق زیباست .اتاق های هتل سنترال پالاس تکسیم استانبول  با ترکیب کاملی از دکوراسیون عثمانی و وسایل مدرن تزئین شده است و تمام اتاق ها  دارای امکانات خوبی مانند: تهویه مطبوع، حمام اختصاصی با سشوار، خط تلفن مستقیم، تلویزیون ماهواره‌ای، مینی‌بار و گاوصندوق ، تخت خواب مناسب ، حمام و لوازم بهداشتی ، سشوار و ... می باشند. بشتر اتاق های هتل دارای یک منطقه بزرگ و صندلی برای نشستن و حمام آبگرم است شما احساس شادی و آرامش را در اتاق های بزرگ هتل با سبکعثمانی و سقف طلایی تجربه خواهید کرد. گردشگرانتوراستانبولکه قصد رزرو هتل در  استانبول را دارند رزرو هتل سنترال پالاس تکسیم استانبول را با توجه به امکانات بی نظیرش در ذهن داشته باشند.

 

شما میهمانان گرامی توراستانبول می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن  41954-021 تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

مطالب مرتبط :

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول آذر 95

 تور استانبول زمستان 95

تور استانبول دی 95

 تور استانبول بهمن 95

تور استانبول اسفند 95

 

تور استانبول نوروز 96

تعداد بازدید از این مطلب: 118
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 16 آبان 1395
نظرات

هتل کریستال استانبول

هتل کریستال استانبول تنها در چند قدمی میدان تقسیم و ۱۰۰ متری ایستگاه اتوبوس هایا قرار دارد و اقامت راحتی را در این هتل 4 ستاره داشته باشید. هتل در پاسخگویی به علایق متفاوت میهمانان و متناسب با نیاز آنان، اتاقهای متنوعی را از اتاقهای استاندارد و بزرگ گرفته تا سوئیت های شیک و کوچکتر در اختیار آنان قرار داده است. دسترسی به اینترنت بیسیم و رایگان از دیگر ویژگی اتاقها بوده که ارتباط با محل کار و خانواده را در طی سفر آسان ساخته است.

هتل کریستال استانبول هر اتاق دارای حمام اختصاصی، تخت‌خواب دونفره، خط تلفن مستقیم، تلویزیون صفحه تخت ، اینترنت پرسرعت بی‌سیم (با هزینه‌ی اضافی)، گاوصندوق دیجیتال و مینی‌بار است. سیستم تهویه‌ی مطبوع و گرمایش مرکزی است که از خدمات تمامی اتاق ها میباشد.

امکانات هتل کریستال استانبول:

هتل از یک مرکز تفریحی مجهز نیز برخوردار بوده که شامل استخر سرپوشیده، حمام ترکی و سونا میباشد.مهمانان می‌توانند پس از یک روز طولانی، از آسودن در استخر سرپوشیده‌، حمام ترکی، سونا و با ماساژدرمانی (با هزینه‌ی اضافی) لذت ببرند. انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی در رستوران هتل کریستال استانبول سرو می‌شود. گردشگران تور استانبول باانتخاب این هتل سفر خوب و خوشی را سپری می کنند.

 

 

هتل تکسیم لایف استانبول

هتل 4 ستاره تکسیم لایف استانبول نزدیک ترین هتل های استانبول به میدان تکسیم است و حدود یک دقیقه پیاده تا ایستگاه مترو تکسیم فاصله دارد و فرودگاه بین المللی آتاتورک ۲۰ کیلومتر فاصله دارد. همین موقعیت هتل تکسیم لایف استانبول سبب شده تا دسترسی گردشگران تور استانبول به جاذبه ها و مراکز تفریحی و خرید استانبول سهل باشد.

هتل تکسیم لایف استانبول مجموعا دارای 36 اتاق است. اتاق های هتل به تمامی امکانات رفاهی مجهز بوده و دکوراسیون اتاق ها به سبک مدرن و دلپذیر با رنگ های خنثی و مبلمانی با پارچه نرم تزیین شده است. تلویزیون LCD و اینترنت بیسیم , خدمات 24 ساعته بخشی از امکانات اتاقهای هتل تکسیم لایف استانبول است.

امکانات هتل تکسیم لایف استانبول:

امکانات هتل تکسیم لایف استانبول شامل رستوران با منوی غذاهای ترکی و بین المللی است و سرویس غذا در اتاق ۲۴ ساعته نیز ارائه می شود ، سالن بدنسازی، کافی شاپ ، حمام گرم(سونا) ،حمام بخار فنلاندی، مرکز تناسب اندام، حمام ترکی ،سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه) ,نظافت اتاق،سیستم تهویه ،خشکشویی، اتوشویی، ترانسفر فرودگاهی،صندوق امانات ،روزنامه، لاندری،باشگاه ورزشی،صرف صبحانه در اتاق، و... می باشد.گردشگران تور استانبولباانتخاب این هتل سفر خوب و خوشی را سپری می کنند.

هتل گرند هالیک

هتل گرند هالیک استانبول موقعیت مکانی خوبی در مرکز بی اغلو دارد،در موقعیتی مناسب در شهر استانبول قرار گرفته و ظرف ۱۵ دقیقه پیاده، میتوان به بازار بزرگ و میدان تقسیم دست یافت و پیاده به بسیاری از جاذبه ها و اماکن دیدنی برتر شهر، دسترسی دارد. مرکز پر رفت و آمد Beyoglu نیز که مفرح ترین مرکز تفریحی، تجاری شهر میباشد، ۱۰ دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارد.هتل در مجموع ۱۷۷ اتاق و سوئیت داشته که هریک از امکانات اختصاصی و سیستم تهویه مطبوع برخوردار میباشند. از مراکز خرید استانبول ، مرکز خرید Demioren AVM نزدیک ترین مرکز خرید به هتل گرند هالیک استانبول است و تا هتل ۱۰ دقیقه فاصله دارد. بی اغلو یک انتخاب عالی برای گردشگرانی تور استانبول است.

امکانات هتل گرند هالیک:

اینترنت در تمام محوطه هتل برقرار میباشد. رستوران و تریای هتل گرند هالیک استانبول با سرو خوراکهای ترکی و مدیترانه ای از میهمانان تور استانبولپذیرایی میکنند.گردشگران می توانند از اجرای موسیقی زنده در رستوران لذت ببرند. پذیرش 24 ساعته، آسانسور، سیستم گرمایش، بار، خدمات خانه داری، لباسشویی،پارکینگ رایگان، ماساژ، سونا، حمام ترکی و بخار، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، میز بیلیارد، میز پینگ پنگ و... می باشد.

 

هتل زوریخ استانبول

موقعیت مکانی هتل 4 ستاره زوریخ استانبول:

شما با ماندن در هتل زوریخ استانبول که از هتل های خوب استانبول است میتوانید تا مسجد شاهزاده و گرمابه عمومی به چند دقیقه ای بروید.این هتل نزدیک مسجد سلیمانیه و بازار “گرند بازار”است که باعث جذب مسافران تور استانبول میشود.

امکانات هتل زوریخ استانبول:

شما در این هتل که شامل ۱۲۶ اتاق همراه با کولر و ال سی دی و مینی بار با افکت های رایگان میتوانید احساس راحتی و در خانه بودن را بکنید.در اتاق و هتل شما نیز اینترنت وایرلس (وای فای) و ماهواره وجود دارد تا شما مسافران تور استانبول را سرگرم کند.حمام ها ،شاور های مخصوص و مو خشک کن نیز دارند.در اتاق شما نیز کافه/چایی ساز موجود است.

امکانات تفریحی هتل زوریخ استانبول:

شما میتوانید فول تایمتان را در این هتل بگذرانید (البته شوخی کردم) زیرا در این هتل امکانات فراوانی وجود دارد مغازه و فروشگاه ها و مجتمع تجاری هایی که در کنار هتل واقع شده است به کنار..ما میتوانیم از این ها استفاده کنیم ولی امکانات هتل شامل:سونا،لابی،پارک بچه ها،جکوزی،کافه شاپ،آژانس خدمات مسافرتی،رستوران،ماهواره،خدمات خانه داری،پارکینگ اختصاصی این هتل،اینترنت در لابی هتل،فضای سبزی که در هتل وجود دارد،اینترنت در واحد،گشت درون/برون شهری،نمازخانه،تاکسی،لباس خشک کن، سالن ورزشی،کافی نت،گیم نت،سرویس انتقال به فرودگاه رایگان،چایخانه سنتی،چایخانه در بام هتل،زمین تنیس و بیلیارد. علاوه بر اینکه یک رستوران در خود هتل وجود دارد در کنار هتل یک رستوران هست که مخصوص هتل است که شما مسافران عزیز تور استانبول میتوانید به انجا بروید و غذا یا نوشیدنی مورد علاقه خود را میل کنید و از ان لذت ببرید.

 
تعداد بازدید از این مطلب: 111
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 11 آبان 1395
نظرات

هتل های 4 ستاره استانبول

 هتل گلدن ایج ۱ استانبول

 

هتل گلدن ایج 1 استانبول در مجاورت میدان تقسیم استانبول قرار گرفته است .ایستگاه مترو تقسیم که این ناحیه را به سایر مناطق شهر متصل می کند، در فاصله ی ۵ دقیقه ای قرار گرفته است. خیابان پرتحرک استقلال نیز ۲۰۰ متر تا اینجا فاصله دارد که مملو از رستوران ها و مغازه های معروف می باشد.

 امکانات  هتل گلدن ایج ۱ استانبول :
اتاق های این هتل با رنگ های گرم و مبلمانی به سبک ترکیه ای تزئین شده اند و امکانات مدرنی مانند تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی برای هر اتاق تعبیه شده است. اتاق نشیمن هرکدام نیز جدا بوده و با کاناپه های بسیار راحت تجهیز شده اند.امکانات اتاقها شامل سیستم حرارتی و برودتی مرکزی . خشکشویی و اتوشویی .سالن کنفرانس . استخر روباز . حمام . سونا . جکوزی و بیلیارد است .رستوران لوکوگ معمولا صبحانه را بصورت سلف سرویس و منوی ناهار و شام را بصورت سفارشی سرو می کند. کافه ی نوستالژی نیز در لابی هتل قرار گرفته و انواع نوشیدنی های گرم و بدون الکل را سرو می کند. اما کافه ای که در کنار استخر قرار گرفته معمولا انواع دسر و کوکتل های غربی و خوشمزه را ارائه می دهد. دارای یک حمام ترکیه ای سنتی، سرویس ماساژ و استخری در فضای باز ،مینی بار،سالن کنفرانس،سونا،جکوزی،بیلیارد و... از روی بالکن کافه نیز می توانید مناظری پانوراما از پل بوغاز مشاهده کنید

 

 

 

 

مسافران تور استانبول با انتخاب این هتل سفر خوب و خوشی را سپری می کنند.

هتل ریوا تکسیم استانبول

 

هتل ریوا تکسیم استانبول در 200 متری میدان تکسیم، در محله توریستی استانبول قرار دارد. این هتل در مجموع  دارای 71 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها دارای امکانات سیستم تهویه، حمام، سشوار، روم سرویس هستند. مسافران تور استانبول می توانند در رستوران این هتل صبحانه بوفه میل و برای بقیه روز و گشت و گذار در این شهر زیبا برنامه ریزی کنند. خیابان معروف استقلال با مغازه ها و رستوران های بسیارش در چند قدمی این هتل است و می توان با 5 دقیقه پیاده روی از این هتل به این خیابان زیبا رسید.باوجود ایستگاه مترو دسترسی به مناطق توریستی ،تفریحی و مراکز خرید استانبول را به راحتی مهیا کرده است.این هتل 4 ستاره در میدان تقسیم واقع شده است.در نزدیکی ایهتل ریوا وسایل حمل و نقل عمومی واقع شده اند. ترانسفر فرودگاهی یکی امکانات هتل برای گردشگران تور استانبول می باشد. خیابان استقلال در چند متری این هتل قرار دارد. همه اتاق ها در این هتل از حمام خصوصی برخوردارند. صبحانه هتل ریوا تکسیم به صورت بوفه می باشد.

 

 

امکانات هتل ریوا تکسیم استانبول :

رستوران، پذیرش شبانه روزی، خدمات خانه داری، صبحانه در اتاق، انبار، گاوصندوق، آسانسور، تهویه، بار، انبار بار و چمدان، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت، کرایه اتومبیل، فکس و کپی و... می باشد.در لابی دنج هتل و صندلی های گرم و نرم آن بنشینید، از نوشیدنی خود لذت ببرید و یا از کامپیوتر و پرینتر موجود در لابی استفاده کرده و به کارهای خود برسید.

 

 

 

 مسافران نور استانبول با انتخاب این هتل میتوانند از سفر خود لذت ببرند.

هتل تکسیم لایف استانبول

هتل 4 ستاره  تکسیم لایف استانبول  نزدیک ترین هتل های استانبول به میدان تکسیم است و حدود یک دقیقه پیاده تا ایستگاه مترو تکسیم فاصله دارد و فرودگاه بین المللی آتاتورک ۲۰ کیلومتر فاصله دارد. همین موقعیت هتل تکسیم لایف استانبول سبب شده تا دسترسی گردشگران تور استانبول به جاذبه ها و مراکز تفریحی و خرید استانبول سهل باشد.

 

هتل تکسیم لایف استانبول مجموعا دارای 36 اتاق است. اتاق های هتل به تمامی امکانات رفاهی مجهز بوده و دکوراسیون اتاق ها  به سبک مدرن و دلپذیر با رنگ های خنثی و مبلمانی با پارچه نرم تزیین شده است. تلویزیون LCD و اینترنت بیسیم , خدمات 24 ساعته بخشی از امکانات اتاقهای هتل تکسیم لایف استانبول است.

 

 

 

امکانات هتل تکسیم لایف استانبول:

امکانات هتل تکسیم لایف استانبول شامل رستوران با منوی غذاهای ترکی و بین المللی است و سرویس غذا در اتاق ۲۴ ساعته نیز ارائه می شود ، سالن بدنسازی، کافی شاپ ، حمام گرم(سونا) ،حمام بخار فنلاندی، مرکز تناسب اندام، حمام ترکی ،سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه) ,نظافت اتاق،سیستم تهویه ،خشکشویی، اتوشویی، ترانسفر فرودگاهی،صندوق امانات ،روزنامه، لاندری،باشگاه ورزشی،صرف صبحانه در اتاق، و... می باشد.گردشگران تور استانبول باانتخاب این هتل سفر خوب و خوشی را سپری می کنند.

 

 

 

هتل گرند گولسوی استانبول 

هتل گرند گولسوی استانبول در شهر استانبول واقع شده است.این هتل  4 ستاره در محله شاهزاده باشی قرار گرفته است و به تازگی بازسازی شده است. فاصله این هتل تا میدان تقسیم فقط ۱۰ دقیقه است.هتل گرند گلسوی استانبول دارای ۱۳۸ اتاق می باشد و ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به گردشگران محترم تور استانبول می باشد.

امکانات هتل گرند گولسوی:

این هتل مجلل اقامت لوکسی را همراه با امکانات با کیفیت به مسافران خود ارائه میدهد.امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، سولاریوم ، استخر سر پوشیده ، استخر سرباز و سرپوشیده می باشد.همچنین علاقه مندان به بازیهای کامپیوتری می توانند در اتاق بازی، به انواع بازیهای کامپیوتری بپردازند. این هتل با داشتن فروشگاه های متعدد به خود میبالد. مسافران می توانند در فعالیت هایی نظیر سالن بیلیارد، سالن بدنسازی ،بولینگ شرکت کنند. مسافران تور استانبول می توانند در هتل گرند گولسوی اقامت خوشی را داشته باشند.


 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول آبان 95 

تور استانبول آذر 95 

تور استانبول زمستان 95 

تور استانبول دی 95 

تور استانبول بهمن 95 

تور استانبول اسفند 95 

تور استانبول نوروز 96 

تعداد بازدید از این مطلب: 130
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 13 مهر 1395
نظرات

هتل امیرا استانبول

Amira.jpg

هتل امیرا استانبول 5 ستاره دارای 35 اتاق دارد که 16 عدد از این اتاق ها استاندارد و 14 عدد از این اتاق ها زیبا و شیک می باشند ، این اتاق ها بین 25 تا  45 مترمربع بزرگی دارند و به تخت‌خواب کینگ‌سایز یا تخت دو‌ نفره، لوازم تهیه‌ی چای و قهوه، تلویزیون LCD و حمام همراه با جکوزی یا دوش مجهز شده اند.

Amira4.jpg

 امکانات هتل امیرا استانبول:

سشوار، اینترنت بیسیم، برق ضطراری، پارکینگ، تاکسی سرویس در هتل، جکوزی، خروجی اضطراری، دمپایی داخل اتاق، رستوران، سالن ورزشی، سرویش بهداشتی، سرویس اطفای حریق، سشوار، صرافی، صبحانه بوفه، صندوق امانات، کرایه ماشین، لابی، لاندری، ماساژ، محل نگهداری کودکان و.. هتل خدمات منحصربه فردی را به میهمانان و گردشگران تور استانبولارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید.

Amira1.jpg

Amira5.jpg

 Amira2.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول مهر 95

تور استانبول آبان 95

تور استانبول آذر 95 

تور استانبول زمستان 95

تور استانبول دی 95

تور استانبول بهمن 95

تور استانبول اسفند 95

تور استانبول نوروز 96

تعداد بازدید از این مطلب: 121
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 21 شهريور 1395
نظرات

هتل سورملی استانبول

SOREMELI2.jpg

 

هتل سورملی استانبول در منطقه سیاحتی و تجاری سیسیلی واقع شده است. این هتل دارای رستوران ترکی و اتاق های بزرگ با وای فای رایگان می باشد.هتل 5 ستاره سورملی کمتر از یک کیلومتر تا مرکز خرید جواهر و کمتر از نیم مایل تا مترو فاصله دارد و خیابان استقلال و کاخ ییلدیز در سه کیلومتری و فرودگاه بین المللی آتاتورک در 11 کیلومتری این هتل می باشند. گردشگران تور استانبول نوروز 96 می توانند در هتل سورملی استانبول اقامت خوبی داشته باشند.

خدمات هتل سورملی استانبول :

در هتل سورملی استانبول هر روز صبح در رستوران روگا صبحانه بوفه سرو می شود.از امکانات تفریحی هتل سورملی می توان به استخر روباز با تراس اشاره کرد. این هتل دارای 205 اتاق می باشد که مجهز به مبلمان مدرن، مینی بار، خط تلفن مستقیم، یخچال، تلویزیون، رادیو، تلویزیون، صندوق امانات ، سیستم تهویه مطبوع ، حمام ، وان، سشوار و... می باشند.سالن کنفرانس، استخر، حمام ترکی، سونا، آرایشگاه زنانه و مردانه ، فضای سبز، سالن ورزش، خانه داری، امکانات جلسه ، لاندری، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فروشگاه، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، رستوران، کافی شاپ، پذیرش شبانه روزی، اتاقهای بدون سیگار، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، مرکز سلامت، پارکینگ خصوصی و... را نام برد. گردشگران عزیز تور استانبول نوروز 96 با اقامت در هتل سورملی استانبول می توانند از امکانات آن به صورت رایگان مستفیض شوند.

SOREMELI3.jpg

SOREMELI1.jpg

SOREMELI5.jpg

soremeli.jpg

 

تعداد بازدید از این مطلب: 111
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 21 شهريور 1395
نظرات

شهر بازی ویالند استانبول

یکی از پر مهیج ترین و جذاب ترین محیط‌ های تفریحی استانبول شهر بازی ویالند است. که در تقرب میدان تکسیم یا تقسیم استانبول می باشد. شهر بازی ویالند استانبول را رئیس جمهور استانبول ترکیه ساخته است برای همین ملت استانبول بسیار به آنجا علاقه دارند. در این مکان گردشگران تور استانبول می توانند به فروشگاه های آنجا رفته و خرید کنند و وانگهی پارکی زیاد قشنگ با انواع رستوران ها و بوفه ها مخصوص مسافران تور استانبول می باشد. شهر بازی ویالند استانبول دارای انواع ترن های هیجان انگیز، ترن وحشت، ترن آب شار ، دالانه های وحشت، اسکی، حتی سینما، برای مسافران تور استانبول هستی دارد البته امکانات ورزشی و تفریحی هتل هم هست. قیمت های بلیط برای بزرگسالان و کودکان و … در این محل متفاوت می باشد، البته وابستگی به ساعات شبانه روز هم بها ها متغییر می باشد. مسافران تور استانبول می توانند از این جاذبه توریسم لذت ببرند.

vialand2.jpg

vialand.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

 

 مسجد سلطان احمد استانبول 

مسجد سلطان احمد (مسجد آبی) یکی دیگر از جاذبه های توریستی اصلی استانبول است.مسجد آبی در محله سلطان احمد واقع شده است. این مسجد همه روزه از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر باز است. ورودی آن رایگان است، ولی در ساعات نماز به خصوص جمعه ها، ورود ممنوع است. اگر می خواهید از این مکان مذهبی دیدن کنید، یادتان نرود که لباس پوشیده به تن کنید. خانم ها روسری سرشان می کنند که در این محل مرسوم است. اگر یادتان رفت می توانید از مسجد یک روسری قرض کنید. این مسجد مکان خوبی برای زیارت گردشگران تور استانبول است.

 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تور استانبول شهریور 95

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول مهر 95

تور استانبول آبان 95

تور استانبول آذر 95 

تور استانبول زمستان 95

تور استانبول دی 95

تور استانبول بهمن 95

تور استانبول اسفند 95

تور استانبول نوروز 96

تعداد بازدید از این مطلب: 116
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 21 شهريور 1395
نظرات

هتل سوئیس استانبول

hotelsooeis2.jpg

هتل سوئیس استانبول یکی از هتل های 5 ستاره شیک می باشد که در سال 1991 میلادی در منطقه بشیکتاش استانبول در نزدیکی میدان تکسیم واقع شده و در سال 2014 مورد بازسازی قرار گرفت.این هتل در 16 طبقه و دارای  497 اتاق و 63 سوییت برپایی شده است و حاضر خدمت رسانی به میهمانان تور استانبول می باشد.هتل دارای 7 رستوران و کافی شاپ می باشد.قصر توپکاپی و ، بازار بزرگ و مسجد سلطان احمد استانبول 15 دقیقه با ماشین با این هتل فاصله دارند.این هتل با فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه 17 کیلومتر فاصله دارد.این هتل نزدیک به منطقه نیسانتاسی است که این منطقه پر از مراکز خرید و فروشگاه است.

hotelsooeis3.jpg

hotelsooeis1.jpg

امکانات هتل سوئیس استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، لاندری، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی،تهویه مطبوع، بار،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان، صندوق امانات، سرویس مراقبت از کودکان، استخر روباز و سرپوشیده، ماساژ، سونا، جکوزی، مرکز سلامت و آبگرم و SPA، سولاریوم، حمام سنتی ترکی و بخار، تنیس،سالن بدنسازی، اینترنت پرسرعت و... میهمانان می توانند با انتخاب این هتل سفر خوشی را سپری می کنند.

hotelsooeis5.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تور استانبول شهریور 95

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول مهر 95

تور استانبول آبان 95

تور استانبول آذر 95 

تور استانبول زمستان 95

تور استانبول دی 95

تور استانبول بهمن 95

تور استانبول اسفند 95

تور استانبول نوروز 96

تعداد بازدید از این مطلب: 128
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 26 مرداد 1395
نظرات

هتل گراند عروج استانبول .gif.gif.gif Istanbul Grand Oruc Hotel

هتل گراند عروج استانبول Istanbul Grand Oruc Hotel یکی از هتل های 3 ستاره میباشد که در منطقه آکسارای استانبول ترکیه بنا شده است. این هتل در 8 طبقه و در مجموع با 50 اتاق آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول می باشد. فاصله هتل گرند عروج استانبول تا فرودگاه آتاتورک ترکیه حدود 20 کیلومتر و 30 دقیقه با ماشین می باشد. هتل گرند اروج استانبول در یک و نیم کیلومتری مسجد سلیمانیه استانبول ترکیه واقع شده است و دارای یک رستوران همراه با اینترنت بی سیم رایگان می باشد. بازار بزرگ استانبول 1600 متر و بازار ادویه استانبول هم حدود 2 کیلومتر از هتل گراند عروج استانبول فاصله دارند و هتل دسترسی خوبی به وسایل حمل و نقل عمومی مثل مترو،اتوبوس و... دارد. هتل گراند اروج در سال 2008 بازسازی شده است.

-گراند-عروج-استانبول.gif

-گرند-اروج-استانبول.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل گراند عروج استانبول:

رستوران،کافه بار،پذیرش شبانه روزی،آسانسور،خدمات تحویل بار و چمدان،صندوق امانات،پارکینگ،اتاق ها دارای تلویزیون ال سی دی،حمام مجزا،سشوار و... می باشند.

-گرند-اروج-استانبول-1.gif

-گرند-عروج-استانبول.gif

-گراند-عروج-استانبول-2.gif

-گرند-عروج-استانبول-2.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ویلای زوریخ استانبول .gif.gif.gif Istanbul Villa Zurich Hotel

هتل ویلای زوریخ استانبول Istanbul Villa Zurich Hotel  یکی از هتل های سه 3 ستاره خوب می باشد و در سال 1997 در منطقه تقسیم شهر استانبول بنا شده است. این هتل در 8 طبقه و در مجموع با 42 اتاق تمیز و زیبا آماده استقبال از مسافران و گردشگرانتور استانبول می باشد. هتل ویلای زوریخ استانبول از اماکن توریستی و گردشگری مانند موزه هنرهای معاصر استانبول و مراکز خرید و فروشگاه های خیابان استقلال و میدان تکسیم استانبول حدود 10 دقیقه پیاده فاصله دارد. همچنین گردشگران تور استانبولمیتوانند وعده های غذایی خود را در رستوران هتل با نمایی مشرف به مسجد آبی، ایاصوفیه و کاخ توپکاپی میل کنند و لذت ببرند. فاصله هتل ویلای زوریخ استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول 16 کیلومتر یا 20 دقیقه با ماشین است و به وسایل حمل و نقل عمومی نزدیک می باشد. این هتل در سال 2014 آخرین بازسازی خود را انجام داده است.

-ویلای-زوریخ-استانبول.gif

-ویلای-زوریخ-استانبول-1.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل ویلای زوریخ استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان،اینترنت بی سیم رایگان، صندوق امانات،کافه بار، گرمایش،سرو صبحانه در اتاق،خشکشویی،اتوکشی،صرافی،اجاره اتومبیل،فکس و کپی،سرویس مراقبت از کودکان،حمام ترکی و... .

-ویلای-زوریخ-استانبول-2.gif

-ویلای-زوریخ-استانبول-3.gif

-ویلای-زوریخ-استانبول-4.gif

-ویلای-زوریخ-استانبول-5.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل سابنا توپکاپی استانبول .gif.gif.gif Istanbul Topkapi Sabena Hotel

هتل سابنا استانبول Istanbul Sabena Hotel یکی از هتل های 3 ستاره خوب ارزان قیمت می باشد که در سال 1974 میلادی در منطقه تاریخی توپکاپی استانبول ترکیه بنا شده است. هتل سابنا استانبول با 5 طبقه و در مجموع با تعداد 30 اتاق راحت،تمیز و زیبا خود آماده جذب مسافران تور استانبول می باشد. این هتل در منطقه قدیمی و جذاب توپکاپی استانبول واقع شده است و اماکن تاریخی و توریستی استانبول نظیر بازار بزرگ ، مسجد آبی، موزه ایاسوفیا Hagia ، کاخ توپکاپی ، ارتدوکس و کلیساهای ارمنی که در مرکز قدیمی استانبول واقع شده است به این هتل نزدیک می باشد و حتی گردشگران تور استانبول با کمی پیاده روی می تواانند از کاخ عثمانی دیدن به عمل آورند. فاصله هتل سابنا استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه حدود 12 کیلومتر می باشد. رستوران و کافه هتل واقع در لابی با صبحانه بوفه باز در صبح ها و ناهار منوی انتخابی آماده سرویس دهی به میهمانان تور استانبول می باشند. هتل سابنا استانبول در سال 2005 میلادی به طور کامل بازسازی شده است.

-سابنا-استانبول.gif

-سابنا-استانبول-1.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل سابنا استانبول

پذیرش تمام وقت،رستوران با نمای دریا،کافه بار،سیستم تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان،اینترنت بی سیم،خدمات خانه داری،مینی بار،لاندری و خشک شویی و... .

-سابنا-استانبول-2.gif

-سابنا-استانبول-3.gif

-سابنا-استانبول-4.gif

-سابنا-استانبول-5.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

تعداد بازدید از این مطلب: 460
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 26 مرداد 1395
نظرات

هتل کوانتو استانبول

هتل کوانتو 4 ستاره استانبول با قرار گرفتن در منطقه تجاری ، تفریحی “تقسیم”، و برخورداری از وسایل حمل و نقل عمومی این ناحیه ، اقامت لوکسی را به همراه صبحانه رایگان در رستوران مشرف به تنگه بسفر خود؛ به گردشگران تور استانبول ارائه می دهد.از ویژگی اتاق ها میتوان به مبلمان راحت ، تلویزیون با گیرنده ماهواره ، تهویه مطبوع و سرویس رایگان اینترنت بی سیم در اماکن عمومی هتل اشاره کرد.صبحانه لذیذ ،هر صبح ،به صورت سلف سرویس در رستوران هتل سرو میشود.میهمانان عزیز ،از قهوه و صبحانه فرانسوی لذت ببرید و چشم انداز دیدنی تنگه بسفر را تماشا کنید.در استخر گرم وسرپوشیده هتل شنا کنید و یا اینکه در سونا و حمام ترکی ، زمانی را به آرامش سپری کنید.محله پر رفت وآمد تقسیم در چند قدمی هتل واقع شده و پر از بار، رستوران و فروشگاه است. وسایط تقلیه عمومی فراوان منطقه “تقسیم” ، موجب سهولت دسترسی به اقصی نقاط شهراستانبول شده است.

امکانات هتل کوانتو استانبول:

 

فروشگاه .حمام ترکی . ماساژ.سونا . کابین های سلامتی .خدمات خشکشویی و اتوشویی می باشد. این هتل رستوران مخصوص خودش را دارد و در این رستوران ویژه از گردشگران پذیرایی می کند .

 

هتل یورو پلازا استانبول

هتل یورو پلازا استانبول در 20 کیلومتری فرودگاه آتاتورک ودر مرکز شهر استانبول در منطقه تقسیم ودر میان مراکز خرید استانبولقرار گرفته است .هتل یورو پلازا 4 ستاره مجموعا دارای ۱۵۸ اتاق برای گردشگران تور استانبول دارد که از این تعداد، ۱۱۷ اتاق آن استاندارد، ۳۹ اتاق ویژه و ۲ سوئیت نیز شامل این اتاق ها می شود. علاوه بر این شما می توانید از اتاق هایتان در این هتل منظره زیبای تاج زرین و شهر تاریخی استانبول را نیز مشاهده کنید.این هتل دارای موقعیت عالی برای گردشگران و علاقه مندان تور استانبول می باشد.

خدمات اتاق ها:

تمامی اتاق ها شامل  تلویزیون، بار، تهویه هوا، خدمات ۲۴ساعته، حمام، سشوار، ماهواره، تلفن مستقیم  می باشند و اتاق ها دارای دکوراسیون شیک و مدرن می باشد.

امکانات هتل یورو پلازا استانبول:

هتل یورو پلازا دراستانبول مجهز به یکی از بهترین رستوران های استانبول است, در رستوران هتل یورو پلازا استانبول می توانید همزمان با صرف غذاهای لذیذش و استفاده از خدمات بی نظیر آن از دیدن غروب زیبای استانبول در رستوران نیز لذت ببرید.

هتل یورو پلازا با استخرهای سرپوشیده و سرباز، باشگاه سلامت با حمام بخار، سونا، جکوزی، اتاق ماساژ ، سالن ورزشی و خدمات به صورت سر پوشیده و سرباز می تواند سازنده ی یک روز پر نشاط برای مسافران تور استانبول باشد.گردشگران تور استانبول باانتخاب این هتل سفر خوب و خوشی را سپری می کنند.

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول مرداد 95 

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تور استانبول شهریور 95

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول مهر 95

تعداد بازدید از این مطلب: 166
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 26 مرداد 1395
نظرات

هتل گراند جواهر استانبول

هتل گراندجواهر استانبول 5 ستاره که از لوکس ترین هتل های استانبول است که در ۱۵ کیلومتری فرودگاه و در مرکز شهر استانبول در منطقه شیشلی واقع شده است. هتل گراند جواهر استانبول به عنوان مرکز  اصلی برگزاری کنگره های مختلف در استانبول به حساب می آید . هتل دارای ۳۶ سوئیت ، ۴ واحد شاه نشین ، ۷ سوئیت EXECUTIVE و ۳ سوئیت مخصوص افراد غیر سیگاری ، ۳ اتاق مخصوص معلولین ، ۲۰ اتاق مخصوص افراد غیر سیگاری ، ۳۲ اتاق EXECUTIVE و ۲۳۸ اتاق استاندارد می باشد . این مجموعه دارای ۳۲۳ اتاق و تمامی اتاق ها دارای رنگ آمیزی شاد و گرم  می باشد که دکوراسیون و چیدمان اتاق ها به روز می باشد.

امکانات هتل گراند جواهر استانبول:

تهویه هوا، رستوران، رستوران ژاپنی، استخ پوشیده، استخر کودکان، سرسره آبی، زمین تنیس، باشگاه بدنسازی ، ماساژ و..... بصورت رایگان در اختیار مسافران تور استانبول قرار داده است.

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول مرداد 95 

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تور استانبول شهریور 95

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول مهر 95

تعداد بازدید از این مطلب: 131
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 5 مرداد 1395
نظرات

کاخ بیلدیز استانبول

کاخ بیلدیز استانبول  یکی از مجلل ترین و بزرگترین ساختمان هایی که در سلاطین در آن اقامت داشته و این کاخ به قسمت های مختلفی تقسیم شده که هر قسمت برای هدفی خاص ایجاد شده است . کاخ ییلدیز استانبول در اواخر قرن 19 میلادی توسط سلطان حمید دوم ساخته و به عنوان محل سکونت شخصی سلطان استفاده می شد که در طول 33 سال سلطنت او توسعه بسیار کرد و از دربار ها و یک مسجد تشکیل شده است. .این کاخ در باغ زیبایی وجود دارد که به گل های مختلف سراسر دنیا آراسته شده و امروزه جشن های خصوصی دولت ترکیه در باغ این کاخ برگزار می گردد. حیاط باغ یکی از بهترین و چشم نواز ترین مناظر تنگه بسفر است. در این کاخ موزه زیبایی وجود دارد که بسیار مورد توجه مسافران تور استانبول قرار گرفته است.

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول مرداد 95 

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

 

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 191
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 5 مرداد 1395
نظرات

هتل ریوا تکسیم استانبول

هتل ریوا تکسیم استانبول در 200 متری میدان تکسیم، در محله توریستی استانبول قرار دارد. این هتل در مجموع  دارای 71 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها دارای امکانات سیستم تهویه، حمام، سشوار، روم سرویس هستند. مسافران تور استانبول می توانند در رستوران این هتل صبحانه بوفه میل و برای بقیه روز و گشت و گذار در این شهر زیبا برنامه ریزی کنند. خیابان معروف استقلال با مغازه ها و رستوران های بسیارش در چند قدمی این هتل است و می توان با 5 دقیقه پیاده روی از این هتل به این خیابان زیبا رسید.باوجود ایستگاه مترو دسترسی به مناطق توریستی ،تفریحی و مراکز خرید استانبول را به راحتی مهیا کرده است.این هتل 4 ستاره در میدان تقسیم واقع شده است.در نزدیکی ایهتل ریوا وسایل حمل و نقل عمومی واقع شده اند. ترانسفر فرودگاهی یکی امکانات هتل برای گردشگران تور استانبول می باشد. خیابان استقلال در چند متری این هتل قرار دارد. همه اتاق ها در این هتل از حمام خصوصی برخوردارند. صبحانه هتل ریوا تکسیم به صورت بوفه می باشد.

امکانات هتل ریوا تکسیم استانبول :

رستوران، پذیرش شبانه روزی، خدمات خانه داری، صبحانه در اتاق، انبار، گاوصندوق، آسانسور، تهویه، بار، انبار بار و چمدان، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت، کرایه اتومبیل، فکس و کپی و... می باشد.در لابی دنج هتل و صندلی های گرم و نرم آن بنشینید، از نوشیدنی خود لذت ببرید و یا از کامپیوتر و پرینتر موجود در لابی استفاده کرده و به کارهای خود برسید.

 

 مسافران نور استانبول با انتخاب این هتل میتوانند از سفر خود لذت ببرند.

هتل گرند گولسوی استانبول 

هتل گرند گولسوی استانبول در شهر استانبول واقع شده است.این هتل  4 ستاره در محله شاهزاده باشی قرار گرفته است و به تازگی بازسازی شده است. فاصله این هتل تا میدان تقسیم فقط ۱۰ دقیقه است.هتل گرند گلسوی استانبول دارای ۱۳۸ اتاق می باشد و ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به گردشگران محترم تور استانبول می باشد.

امکانات هتل گرند گولسوی:

این هتل مجلل اقامت لوکسی را همراه با امکانات با کیفیت به مسافران خود ارائه میدهد.امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، سولاریوم ، استخر سر پوشیده ، استخر سرباز و سرپوشیده می باشد.همچنین علاقه مندان به بازیهای کامپیوتری می توانند در اتاق بازی، به انواع بازیهای کامپیوتری بپردازند. این هتل با داشتن فروشگاه های متعدد به خود میبالد. مسافران می توانند در فعالیت هایی نظیر سالن بیلیارد، سالن بدنسازی ،بولینگ شرکت کنند. مسافران تور استانبول می توانند در هتل گرند گولسوی اقامت خوشی را داشته باشند.


 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول تیر 95 

تور استانبول مرداد 95 

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 159
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 3 مرداد 1395
نظرات

سرزمین کاپادوکیه در استانبول

یکی از جاذبه های گردشگری استانبول سرزمین کاپادوکیه است که در پارسی به معنای «سرزمین اسب های زیبا» نام سرزمین باستانی پهناوری در آسیای کوچک (ترکیه کنونی) می باشد. نام کاپادوکیه استانبول پس از روزگار باستان در زمان چیرگی مسیحیت بر این بخش پایدار ماند و امروزه هم در زمینه گردشگری بدین بخش تاریخی کاپادوکیه گفته‌ می‌شود.کاپادوکیه سرزمینی است بسیار زیبا در مرکز آناتولی و محوطه‌ای را در بر میگرفت که امروز میان نوشهیر، نیغده، آکسرای، کرشهیر و قیصریه قرار دارد.از نامی‌ترین قسمتهای این سرزمین امروزه بنام گورمه استانبول یاد می‌گردد که مجسمه‌های باستانی را در دل خود جای داده است. این محوطهٔ باستانی از سال 1985 از طرف یونسکو جزو میراث فرهنگی جهان شناخته شده و ثبت گردیدند. مسافران تور استانبول با رفتن به این مکان دیدنی می توانند روزی پر از هیجان و لذت بخشی را سپری کنند.

 

کاخ دولما باغچه استانبول

کاخ دولما باغچه واقع در استانبول ترکیه بین سالهای ۱۸۴۳ و ۱۸۵۶، به فرمان سلطان عبدالمجید اول، سی و یکمین پادشاه عثمانی، بنا شده است. کاخ دولما باغچه در مساحت ۴۵ هزار متر مربع و در منطقه‌ای با مساحت ۱۱۰ هزار متر مربع بنا شد و از سال ۱۸۸۹ تا ۱۹۰۹ میلادی کاخ دولما باغچه به عنوان مرکز اداری اصلی امپراتوری عثمانی استفاده شده است. این کاخ 600 متری در ساحل اروپایی تنگه بسفر قرارگرفته است. وجود سالن بزرگ در این کاخ با 56 ستون داخل آن و چلچراغ شکیل با 750 لامپ زیبا نمونه ای از شگفتی های معماری در استانبول ترکیه است و برای گردشگران تور استانبول که  به تاریخ  علاقمند اند مکان جذاب و به یاد ماندنی می باشد.

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول تیر 95 

تور استانبول مرداد 95 

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تعداد بازدید از این مطلب: 157
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 8 تير 1395
نظرات

هتل گرند ازتانیک استانبول

هتل گرند ازتانیک استانبول

هتل گرند ازتانیک استانبول در شمار هتل های 4 ستاره استانبول قرار دارد و در منطقه تکسیم استانبول واقع شده است این هتل دارای 193 اتاق می باشد که کلیه اتاق ها دارای امکاناتی نظیر اینترنت رایگان، تلویزیون، ماهواره، سیستم تهویه، مینی بار، چای|قهوه ساز و ... می باشند. همه اتاق ها با رنگ های گرم  طراحی و با مبلمان چوبی دکوربندی شده اند. رستوران این هتل انواع غذاهای مخصوص و بین المللی را به میهمانان تور استانبول ارائه می دهد. این هتل تا کاخ دلمه باغچه 1 کیلومتر فاصله دارد و هتل برای گردشگران تور استانبول می تواند تورهای گردشی در نظر بگیرد. 

آدرس هتل گرند ازتانیک استانبول  : Topcu Cad. No:9 Talimhane Taksim , Beyoglu, 34437 Istanbul, Turkey

امکانات هتل گرند ازتانیک استانبول :

سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، استخر سر پوشیده، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل بنا به درخواست میهمانان تور استانبول ، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، اتاق وی آی پی، سوییت ماه عسل، آسانسور، سیستم ایمنی، وای فای رایگان و ... 

هتل گرند ازتانیک استانبول

هتل گرند ازتانیک استانبول

هتل گرند ازتانیک استانبول

هتل گرند ازتانیک استانبول

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول مرداد 95

تور استانبول شهریور 95

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 189
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 8 تير 1395
نظرات

هتل سوییس استانبول

یکی از شیک ترین و زیبا ترین هتل های 5 ستاره استانبول هتل سوییس است که در مرکز شهر در نزدیکی تنگه بسفراستانبول قرار گرفته است. هتل سوییس استانبول دارای ۴۹۷ اتاق شیک و مدرن و سوئیت هایی زیبا که همی مجهز به اینترنت و با امکانات عالی در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. این هتل برای مسافران تور استانبول امکانات تفریحی و سرگرمی مانند  سالن ماساژ ، استخر روباز, استخر سرپوشیده, سالن ورزش, سونا، جکوزی، حمام بخار، سولاریوم، حمام ترکی و... فراهم کرده تا مسافران اوقات فراغت خود را در آنجا سپری کنند. هتل سوییس استانبول دارای رستوران های عالی می باشد از جمله رستوران های این هتل رستوران ژاپنی مایاک, رستوران گاجا و رستوران سوییس گوارمت که با انواع غذاهای خوب و خوشمزه و نوشیدنی های عالی و انواع کیک ها و دسر ها مخصوص مسافران تور استانبول می باشد. رستوران اوسیس که در کنار استخر هتل قرار دارد و مسافران تور استانبول بعد از آب تنی می توانند برای سرو غذا به آنجا بروند. این هتل بهترین امکانات را در اختیار مسافران تور استانبول قرار می دهد.

 

امکانات هتل سوییس استانبول:

سرویس ۲۴ ساعته اتاق و پذیرش ، آرایشگاه، گل فروشی، خشکشویی، مرکز تجاری ، کرایه ماشین و سرویس لیموزین ، اتاق جلسه و ضیافت ، صرافی، بوتیک های متعدد، خدمات کفش و واکس، فکس و کپی ، خدمات تهیه بلیط ، امکانات اتاق های VIP ، اتاقهای پاک و بدون سیگار, 5 رستوران, کافی شاپ, سالن ماساژ ، استخر روباز, استخر سرپوشیده برای مسافران تور استانبول, سالن ورزش, سونا، جکوزی، حمام بخار، سولاریوم، حمام ترکی، انواع مختلف SPA, بوتیک, اینترنت و ... که مخصوص مسافران تور استانبول می باشد.

 

هتل ریکسوس تکسیم استانبول

یکی از شیک ترین و مجلل ترین هتل های استانبول هتل 5 ستاره ریکسوس تکسیم است که در در منطقه تقسیم استانبول قرار گرفته است. هتل ریکسوس تکسیم استانبول دارای ۱۱۶ اتاق شیک،۲۱ سوئیت و ۲ پنت هاوس مجلل و دارای امکاناتی مانند سشوار, اینترنت, مینی بار و تراسی با چشم اندازی فوق العاده عالی در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. رستوران فانوس هتل دارای انواع غذاهای مختلف و کافی شاپی با انواع دسر ها و نوشیدنی ها مخصوص مسافران تور استانبول می باشد. امکانات رفاهی و سر گرمی این هتل می توان گفت ماساژ، استخرسر پوشیده , مرکز آب درمانی (اسپا) , سونا , جکوزی, حمام ترکی و سنتی, سالن بدنسازی و ... که برای لذت هر چه بیشتر مسافران تور استانبول می باشد. هتل ریکسوس تکسیماستانبول از نظر موقعیت مکانی بسیار نزدیک به فرهنگی آتاتورک, فرودگاه آتاتورک و  ۴۱ کیلومتر تا فرودگاه فاصله دارد و بسیار مناسب مسافران تور استانبول می باشد.

 

امکانات هتل ریکسوس تکسیم استانبول:

پذیرش شبانه روزی , رستوران , ترانسفر فرودگاهی , پارکینگ , صرافی , سالن زیبایی , خشکشویی و صندوق امانات, انواع ماساژ مخصوص مسافران تور استانبول ، استخرسر پوشیده , مرکز آب درمانی (اسپا) , سونا , جکوزی, سالن بدنسازی,  حمام ترکی و سنتی, کافی شاپ و ... که برای مسافران تور استانبول می باشد. 

 

هتل سلطان هان استانبول

از زیبا ترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره استانبول هتل سلطان هان است که در مجاورت مسجد آبی بوده و به بازار بزرگ خطوط تراموا استانبول بسیار نزدیک است. هتل سلطان هان استانبول دارای 40 اتاق زیبا و مدرن و با شیشه های دو جداره و با امکانات عالی و مجهز نظیر ماهواره , اینترنت در واحد , صندوق امانات اختصاصي و ... در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. این هتل برای مسافران تور استانبول استخر, سونا و جکوزی, سالن ورزشي, گیم نت,  تنیس, بیلیارد و .... فراهم کرده است تا مسافران لحظات خوبی را سپری کنند. مسافران تور استانبول می توانند کودکان خود را در پارک بازی که هتل مخصوص کودکان ساخته جهت بازی کردن بگذارند تا کودکان ساعات خوشی را سپری کنند. رستوران هتل سلطان هان استانبول دارای انواع غذاهای متنوع و خوشمزه و کافی شاپی با انواع دسر ها و نوشیدنی ها و همچنین چایخانه سنتی در بام این هتل برای مسافرانتور استانبول می باشد. ترانسفر رايگان یکی از ویژگی های خوب این هتل می باشد.

 

امکانات هتل سلطان هان استانبول:

آژانس خدمات مسافرتی، خدمات خانه داری، پارکینگ اختصاصی، پارکینگ سرپوشیده، نمازخانه، تاکسی سرویس، لاندری ، كافي نت ، فروشگاه, غرفه, ترانسفر رايگان فرودگاه, استخر برای مسافران تور استانبول, سونا و جکوزی, سالن ورزشي, گیم نت,  تنیس, بیلیارد, چایخانه سنتی, کافی شاپ, رستوران, پارک بازی کودکان و ... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. 

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول تابستان 95 

تور های استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95   

تور استانبول تیر 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تیر 95

 تور استانبول مرداد 95

تور استانبول تعطیلات مرداد 95 

تور استانبول تعطیلات شهریور 95 

تور استانبول شهریور 95 

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 170
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 8 تير 1395
نظرات

هتل کالیفرنیا استانبول

از هتل های خوب و مناسب استانبول هتل 3 ستاره کالیفرنیا است که از نظر موقعیت مکانی بسیار مناسب است. هتل کالیفرنیا استانبول در نزدیکی مکان های دیدنی و تاریخی شهر از جمله مسجد سلطان احمد و موزه باستان شناسی, بازار بزرگ  استانبول و  بسیار به فرودگاه و راه آهن نزدیک می باشد. این هتل دارای 20 اتاق و سوئیت های خانوادگی که هر کدام مجهز و تمیز در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. این هتل تراسی برای آفتاب گرفتن مسافران تور استانبول جهت ریلکس کردن فراهم کرده و همچنین صرافی در اختیار آنها گذاشته است. هتل کالیفرنیا استانبول برای مسافران تور استانبول بهترین امکانات را فراهم کرده است. 

 

امکانات هتل کالیفرنیا استانبول: 

اتو کشی ، پذیرش و ترخیص خصوصی ، ترانسفر فرودگاه مخصوص مسافران تور استانبول ، خانه داری ، خشکشویی ، ارائه خبرنامه ،سرویس مستخدم ، فکس و کپی و کرایه اتومبیل و ... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

 

هتل سیرین گلد استانبول

یکی از هتل های 3 ستاره خوب استانبول هتل سیرین گل است که در منطقه کوم کاپی استانبول قرار گرفته است. هتل سیرین گلد استانبول دارای اتاق های خوب و تمیز با امکاناتی مناسب در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. اتاق ها دارای مینی بار رایگان مخصوص مسافران تور استانبول می باشد. رستوران و درینکینگ بار این هتل به صورت ۲۴ ساعت آماده پذیرایی از مسافران است. فاصله هتل سیرین گلد استانبول تا  مسجد بلو ۱٫۴ کیلومتر, تا حاجی سوفیا ۱٫۷ کیلومتر, تا مکان توپ کاپی ۲ کیلومتر می باشد. در تمامی مکان های این هتل اینترنت وجود دارد و به صورت رایگان در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. هتل سیرین گلد استانبول برای مسافران تور استانبول سفر خوشی را آرزو می کند.

 

امکانات هتل سیرین گلد استانبول:

سرویس شاتل(شارژی)،اجاره ماشین برای مسافران تور استانبول، اجاره دوچرخه، ایرپورت شاتل(شارژی), اجازه ورود حیوان به هتل و اتاقتان, پارکینگ شخصی, اینترنت وای فای, رستوران, درینکینگ بار 24 ساعته, رستوران با انواع غذاهای دریایی و .... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

 

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول تابستان 95 

تور های استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95   

تور استانبول تیر 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تیر 95

 تور استانبول مرداد 95

تور استانبول تعطیلات مرداد 95 

تور استانبول تعطیلات شهریور 95 

تور استانبول شهریور 95 

تعداد بازدید از این مطلب: 159
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 8 تير 1395
نظرات

هتل سورملی استانبول

هتل 5 ستاره سورملی استانبول در منطقه تفریحی تجاری سیسیلی واقع شده است. این هتل دارای رستوران ترکی و اتاق های بزرگ با وای فای رایگان می باشد.هتل سورملی کمتر از یک کیلومتر تا مرکز خرید جواهر و کمتر از نیم مایل تا مترو فاصله دارد و خیابان استقلال و کاخ ییلدیز در سه کیلومتری و فرودگاه بین المللی آتاتورک در 11 کیلومتری این هتل می باشند. مسافران تور استانبول می توانند در هتل سورملی استانبول اقامت خوشی داشته باشند.

امکانات هتل سورملی استانبول :

در هتل سورملی استانبول هر روز صبح در رستوران روگا صبحانه بوفه سرو می شود.از امکانات تفریحی هتل سورملی می توان به استخر روباز با تراس اشاره کرد. این هتل دارای 205 اتاق می باشد که مجهز به مبلمان مدرن، مینی بار، خط تلفن مستقیم، یخچال، تلویزیون، رادیو، تلویزیون، صندوق امانات ، سیستم تهویه مطبوع ، حمام ، وان، سشوار و... می باشند.سالن کنفرانس، استخر، حمام ترکی، سونا، آرایشگاه زنانه و مردانه ، فضای سبز، سالن ورزش، خانه داری، امکانات جلسه ، لاندری، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فروشگاه، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، رستوران، کافی شاپ، پذیرش شبانه روزی، اتاقهای بدون سیگار، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، مرکز سلامت، پارکینگ خصوصی و... را نام برد. مسافرانتور استانبول  با اقامت در هتل سورملی استانبول می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول تیر 95 

تور استانبول مرداد 95 

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تعداد بازدید از این مطلب: 184
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 8 تير 1395
نظرات

هتل میم استانبول

هتل میم استانبول که در منطقه اعیان نشین نیشان تاشی قرار دارد که این هتل 4 ستاره به تازگی مورد بازسازی قرار گرفته و از طراحی و دکوراسیون روز بهره گرفته است و دارای فضای شاد . زنده است و این هتل در مجاورت میدان تقسیم و جاذبه گردشگری کاخ دلماباغچه می باشد. مسافت هتل میم استانبول با فرودگاه بین المللی آتاتورک ۱۸ کیلومتر و همچنین ایستگاه های نقلیه عمومی هم در نزدیکی هتل می باشد.اتاق های این هتل بسیار تمیز و شیک می باشد. رستوران این هتل دارای غذا بین المللی و ترکی می باشد و دارای کافه می باشد که در لابی هتل قرار دارد .که اقامت راحتی را به مسافران تور استانبولارائه می دهد.

امکانات هتل میم استانبول:

سیستم تهویه، اتاق های ویژه معلولین، اتاق مخصوص سیگاری ها، اتاق های عاری از آلودگی سیگار،مراکز تجاری، سالن کنفرانس ، تراس برای حمام آفتاب، کافی شاپ، لاندری، خشکشویی، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، تبدیل ارزو.. از امکانات این هتل می باشد.

 

هتل پرنس استانبول

 هتل 4 ستاره پرنس استانبول که در لغت به مرد و یازنی می گویند که از نسل پادشاه می باشد پس اسم این هتل برازنده امکاناتی هست که در اختیار شما میهمانان گرامی تور استانبول گذاشته است.

 

امکانات هتل پرنس استانبول:

هتل پرنس استانبول دارای امکاناتی همچون رستوران و بار , سونا و جکوزی , سالن کنفرانس , صرافی, پارکینگ, لاندری , سالن بازی, اتاق بخار , میز بیلیارد , بوفه صبحانه می باشد و هر اتاق هتل پرنس استانبول دارای امکاناتی همچون تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار , حمام, سشوار, صندوق امانات, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس ۲۴ ساعته برای مسافران تور استانبول , گاو صندوق, یخچال می باشد که این هتل را به یک هتل ۴ ستاره تبدیل کرده است.یکی از دغدقه های اصلی  ما  در مسافرت فاصله هتل اقامتمان تا مناطق تفریحی و فرودگاه می باشد فاصله هتل پرنس تا فرودگاه ۱۸ کیلومتر می باشد که نسبت به دیگر هتل ها در نزدیکی فرودگاه واقع شده است.

هتل پرنس استانبول با مسجد ایاصوفیه ۵۰۰ متر و با میدان سلطان نیز ۶۰۰ متر فاصله دارد . هتل پرنس در نزدیکی یکی از خیابان های پر جنب جوش استانبول  میباشد که شما مسافران تور استانبول  می توانید در این خیابان انواع مارک ها و برندهای معروف را مشاهده کرد .اگر به دنبال این هستید که سفری به یاد ماندنی را در پشت سر بگذارید پس همانند شاهزاده ها به هتل پرنس بروید و از سفر و تعطیلات خود لذت ببرید .

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول تیر 95 

تور استانبول مرداد 95 

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تعداد بازدید از این مطلب: 169
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 8 تير 1395
نظرات

هتل ددمان استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul Dedeman Hotel

 

هتل ددمان استانبول Istanbul Dedeman Hotel با درجه بندی 5 ستاره در سال 1982 میلادی در مرکز شهر استانبول و در جایی بین منطقه بشیکتاش و منطقه قره تپه شهر استانبول بنا شده است.هتل ددمان استانبول در 16 طبقه و در مجموع از 325 اتاق و سوییت زیبا تشکیل شده است و آماده استقبال از مسافران تور استانبول می باشد. این هتل از فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه 20 کیلومتر فاصله دارد.رستوران این هتل با انواع غذاهای بین المللی و مدیترانه ای آماده پذیرایی از میهمانان تور استانبول می باشد.این هتل از ایستگاه مترو قره تپه 500 متر فاصله است.این هتل در نزدیکی مراکز خرید متروسیتی، کانیون، آستوریا، پروفیلو، سواهیر و مرکز خرید جواهر قرار گرفته است.نمایشگاه بین المللی لطفی کردار استانبول نیز در 7 کیلومتری این هتل می باشد.هتل ددمان استانبول در مجموعه خود سالن کنفرانس و سالن رقص و استخر نیز دارد.این هتل آخرین بار در سال 2014 بازسازی شده است.

-ددمان-استانبول.gif 

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل ددمان استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاو صندوق، خدمات تحویل بار و چمدان، فروشگاه، بار،تهویه مطبوع،خدمات خانه داری،صرافی،اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت، رنت کار، خشکشویی، لباسشویی، فکس و کپی، استخر سرپوشیده، ماساژ، سونا، جکوزی، مرکزسلامت و آبگرم، سولاریوم، سالن بدنسازی و...

-ددمان-استانبول-رستوران-1.gif

-ددمان-استانبول-رستوران-2.gif

-ددمان-استانبول-استخر.gif

-ددمان-استانبول-اتاق-1.gif

-ددمان-استانبول-اتاق-2.gif

 جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل دیوان استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul Divan Hotel

هتل دیوان استانبول Istanbul Divan Hotel یکی از هتل های 5 ستاره تقریبا نوساز می باشد و در سال 2011 میلادی در منطقه شیشلی شهر استانبول بنا شده است. این هتل در 11 طبقه و در مجموع از 231 اتاق تشکیل شده است و آماده سرویس دهی به گردشگران تور استانبول می باشد.در این هتل فروشگاه های متعددی وجود دارد.یک صرافی نیز در این هتل وجود دارد. هتل دارای آرایشگاه نیز می باشد. این هتل به صورت پیاده 10 دقیقه با میدان تکسیم استانبول فاصله دارد.رستوران های هتل دیوان استانبول با انواع غذاهای ترکی و بین المللی آماده پذیرایی از میهمانان تور استانبول می باشد.فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی آتاترک استانبول ترکیه 23 کیلومتر می باشد.

-دیوان-استانبول.gif

-دیوان-استانبول-لابی-1.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل دیوان استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش 24 ساعته ، سرویس مراقبت از کودکان، آسانسور، گاو صندوق، فروشگاه، بار، تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان،سرو صبحانه در اتاق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی،رنت کار، آرایشگاه، امکانات جلسه و ضیافت ، فکس و کپی، خدمات خانه داری،سالن  بدنسازی، استخر وباز و سرپوشیده، سونا، ماساژ، حمام سنتی ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، امکانات ورزشی  و...

-دیوان-استانبول-لابی.gif

-دیوان-استانبول-رستوران-1.gif

-دیوان-استانبول-رستوران-2.gif

-دیوان-استانبول-اتاق-3.gif

-دیوان-استانبول-اتاق-2.gif

-دیوان-استانبول-اتاق-1.gif

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل آوانتگارد استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul Avantgarde Hotel

هتل آوانتگارد استانبول Istanbul Avantgarde Hotel با رده بندی هتل های 5 ستاره در سال 2014 میلادی در نزدیکی میدان تقسیم استانبول بنا شده است. دارای فروشگاه های متعدد می باشد.این هتل در 6 طبقه و از 59 اتاق تشکیل شده است و دارای 3 سوییت می باشد و آماده استقبال از گردشگران تور استانبول می باشد. اتاق های این هتل مجهز به عایق صدا می باشند.هتل آوانتگارد استانبول به اتاق جلسه و کنفرانس نیز مجهر می باشد. در این هتل سرویس نگهداری کودکان نیز ارایه می گردد.فاصله این هتل از فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول حدود 16 کیلومتر می باشد.

-آوانتگارد-استانبول.gif

 

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل آوانتگارد استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، بار، تهویه مطبوع، گاو صندوق، فروشگاه و مرکز خرید،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان،خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت، صرافی،سرو صبحانه در اتاق،کرایه ماشین، فکس و کپی،باشگاه بدنسازی،سرویس نگهداری کودکان،استخر سرپوشیده،ماساژ ، سونا، جکوزی، مرکز سلامت و آبگرم، سولاریوم، حمام سنتی ترکی و بخار و...

-هتل-آوانتگارد-استانبول.gif

-هتل-اوانتگارد-استانبول.gif

-هتل-آوانتگارد-استانبول.gif

-هتل-آوانتگارد-استانبول.gif

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل آک گون استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul Akgun Hotel

 هتل آک گون استانبول Istanbul Akgun Hotel با درجه بندی 5 ستاره در سال 1992 در منطقه توپکاپی استانبول بنا شده است. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه حدود 10 کیلومتر می باشد.هتل آک گون استانبول در 8 طبقه و درمجموع از 275 اتاق و سوییت تشکیل شده است و آماده استقبال از مسافران و گردشگران تور استانبول می باشد. هتل آک گون استانبول به مراکز توریستی و تاریخی شهر نزدیک می باشد و مسجد کبود و موزه توپکاپی 2 کیلومتر با این هتل فاصله دارند. این هتل در سال 2014 به طور کامل بازسازی شده است.

-آک-گون-استانبول.gif

 

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل آک گون استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، ترانسفر فرودگاه رایگان، استخر روباز، ماساژ و SPA، حمام سنتی ترکی و بخار، سالن بدنسازی، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سرویس نگهداری و مراقبت از کودکان، اینترنت پرسرعت بی سیم، آرایشگاه زنانه و مردانه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، خدمات خانه داری، صرافی، بار، کافی شاپ، سالن کنفرانس، اجاره اتومبیل، فکس و کپی، فروشگاه و...

-هتل-آک-گون-استانبول.gif

-روباز-هتل-آک-گون-استانبول.gif

-هتل-آک-گون-استانبول.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

تور استانبول شهریور 95

 

تعداد بازدید از این مطلب: 243
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 11 خرداد 1395
نظرات

هتل کالیفرنیا استانبول

از هتل های خوب و مناسب استانبول هتل 3 ستاره کالیفرنیا است که از نظر موقعیت مکانی بسیار مناسب است. هتل کالیفرنیا استانبول در نزدیکی مکان های دیدنی و تاریخی شهر از جمله مسجد سلطان احمد و موزه باستان شناسی, بازار بزرگ  استانبول و  بسیار به فرودگاه و راه آهن نزدیک می باشد. این هتل دارای 20 اتاق و سوئیت های خانوادگی که هر کدام مجهز و تمیز در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. این هتل تراسی برای آفتاب گرفتن مسافران تور استانبول جهت ریلکس کردن فراهم کرده و همچنین صرافی در اختیار آنها گذاشته است. هتل کالیفرنیا استانبول برای مسافران تور استانبول بهترین امکانات را فراهم کرده است. 

 

امکانات هتل کالیفرنیا استانبول: 

اتو کشی ، پذیرش و ترخیص خصوصی ، ترانسفر فرودگاه مخصوص مسافران تور استانبول ، خانه داری ، خشکشویی ، ارائه خبرنامه ،سرویس مستخدم ، فکس و کپی و کرایه اتومبیل و ... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول تابستان 95 

تور استانبول خرداد 95 

تور های استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95   

 تور استانبول مرداد 95

تعداد بازدید از این مطلب: 180
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 11 خرداد 1395
نظرات

هتل کرآون پلازا هاربیه استانبول

از مجلل ترین و شیک ترین هتل های 5 ستاره استانبول هتل کرآون پلازا هاربیه است که در نزدیکی میدان تقسیم قرار گرفته است. هتل کرآون پلازا هاربیه استانبول در نزدیکی مرکز نمایشگاه لطفی کردار, مرکز خرید جواهر همگی و مترو بسیار نزدیک می باشد. اتاق های این هتل بسیار بزرگ و شیک با امکانات عالی از جمله اینترنت رایگان در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. هتل کرآون پلازا هاربیه استانبول برای مسافران تور استانبول امکاناتی تفریحی نظیر استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی, زمین تنیس, زمین بیلیارد, گیم نت و ... فراهم کرده تا مسافران اوقات فراغت در آنجا بگذرانند. رستوران هتل کرآون پلازا هاربیه استانبول دارای انواع غذاهای متنوع و سنتی همراه با کافی شاپی عالی با انواع دسر ها و نوشیدنی ها و همچنین مکانی سنتی بر بام هتل جهت سرو چای و قلیان می باشد. این هتل سفر خوشی را برای مسافران تور استانبول فراهم می کند.

 

امکانات هتل کرآون پلازا هاربیه استانبول:

رستوران، نمازخانه، لاندری، صندوق امانات ، فروشگاه، کافی نت و پارکینگ سرپوشیده ، ترانسفر رایگان فرودگاه, خدمات خانه داری,  زمین تنیس, زمین بیلیارد برای مسافران تور استانبول, سالن ورزشی, پارک کودکان, استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی, گیم نت و ... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول تابستان 95 

تور استانبول خرداد 95 

تور های استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95   

 تور استانبول مرداد 95

 

تعداد بازدید از این مطلب: 177
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 11 خرداد 1395
نظرات

کاخ توپکاپی استانبول

کاخ توپکاپی استانبول منزلگاه سلاطین عثمانی از سال 1465 تا 1856 بوده است و یکی از محبوب ترین جاذبه های شهر استانبول است. معماری بی نظیر و حیاط های زیبایی در این کاخ وجود دارد. این کاخ در سال 1924 یعنی اندکی پس از دوره عثمانی تبدیل به موزه شد.

کاخ توپکاپی محل حرم سلطنتی نیز بوده است. تور حرم جداگانه است و گردشگران تور استانبول که می خواهند از حرم دیدن کنند باید علاوه بر ورودی 13 دلاری این کاخ، 10 دلار دیگر هم بپردازند.

 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول تیر 95 

تور استانبول خرداد 95

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات خرداد 95

تعداد بازدید از این مطلب: 167
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 11 خرداد 1395
نظرات

هتل آلبیناس استانبول

یکی از زیبا ترین هتلی که در استانبول وجود دارد،هتل آلبیناس استانبول است. این هتل یک هتل ۴ ستاره میباشد. این هتل واقع در مرکز استانبول است.نزدیکی آن به بازار آستارا و  مسجد”بلو” هم باعث جذب مسافران تور استانبول میباشد.این هتل با امکانات فوق لوکس و مدرن آماده ی میزبانی مهمانان عزیز است.

امکانات هتل آلبیناس استانبول:

این هتل ۲۸ اتاق دارد که همه آن ها مجهز به کولر، تلوزیون ال سی دی و مینی بار با افکت های رایگان است.تمامی اتاق ها دارای سرویس بهداشتی شخصی هستند.شما میتوانید در اتاق ها به اینترنت پرسرعت و رایگان وای فای متصل شوید و همچنین در اتاق شما یک ماهواره نصب شده است تا شما بتوانید برنامه موردعلاقه خود را از تلویزیون ببینید.همچنین یکی از ویژگی های خوب هتل آلبیناس استانبول این است که اگر شما بچه دارید و میخواهید به داخل شهر بروید میتوانید بچه تان را در اینجا بگذارید و آن ها از بچه هایتان مراقبت میکنند.(همچنین یک تلوزیون در لابی نیز وجود دارد.)

در این هتل یک رستوران و یک کافی شاپ وجود دارد شما مسافران تور استانبول میتوانید به کافه شاپ رفته و نوشیدنی موردعلاقه خود را سفارش داده یا اینکه به رستوران رفته و غذای موردعلاقه خود را سفارش بدهید و از ان لذت ببرید یا اینکه شما میتوانید با سفارش دادن به اتاقتان بروید و آن ها برایتان بیاورند.بیزینس سنتر این هتل به صورت ۲۴/۷ باز است.که شامل یک اتاق کنفرانس و پارکینگ رایگان میباشد.

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول تیر 95 

تور استانبول خرداد 95

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات خرداد 95

تعداد بازدید از این مطلب: 205
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 26 ارديبهشت 1395
نظرات

موزه باستان شناسی استانبول

موزه باستان‌شناسی استانبول بزرگترین موزه باستانشناسی در ترکیه میباشد. ساخت موزه باستان شناسی در سال 1811 میلادی توسط عثمان حمدی بی آغاز شد. این بنا در سال 1908 میلادی شکلی به سبک یونانی جدید پیدا کرد. معماری که ساختمان اصلی موزه باستان شناسی را طراحی کرد، طراحی هتل پرا پالاس در استانبول را نیز برعهده داشت. الهام بخش نمای این ساختمان، تابوت زنان عزادار و تابوت اسکندر بوده که هر دو از برجسته ترین آثاری هستند که درون موزه نگهداری می شوند. همچنین این آثار به دلیل سبک نئو کلاسیک شان از شهرت بسیاری برخوردارند.موزه باستان شناسی استانبول موزه ای دیدنی می باشد که میلیون ها اشیاء عتیقه در این موزه جمع اوری شده و نگهداری می شود.  این موزه در سال 1891 گشایش یافت و از سه ساختمان مجزا تشکیل شده است که موزه شرق باستان را شامل می شود. این موزه در نزدیکی کاخ توپکاپی قرار گرفته است.مسافران تور استانبول با رفتن به موزه باستان شناسی میتوانند عکس های به یاد ماندنی و تاریخی زیادی بگیرند و لحظات خوشی را سپری کنند. 

 


کلیسای چورا استانبول

کلیسای چورا استانبول که در ابتدا به منظور کلیسای بیزانسی ساخته شده بود بعدها تبدیل به مسجد شد و حالا یک موزه است. موزائیک ها و کاشی های زیبای این کلیسا، نمونه باقیمانده از هنر بیزانسی در دنیاست. بخش هایی از آن در سال 400 ساخته شده است، ولی ساختمانی که امروزه می بینیم حدود سال 1500 ساخته شد. این کلیسا تقریباً در سه مایلی شمال غربی سلطان احمد قرار دارد. این موزه همه روزه بجز چهارشنبه ها پذیرای مسافران تور استانبول میباشد.

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول خرداد 95

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات خرداد 95

تور استانبول ویژه تعطیلات اردیبهشت 95

تعداد بازدید از این مطلب: 180
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 26 ارديبهشت 1395
نظرات

هتل الیت استانبول

هتل الیت 5 ستاره در مرکز استانبول و در منطقه تکسیم واقع شده است و فاصله آن تا فرودگاه آتاتورک 25 کیلومتر است .این هتل با معماری مدرن و متفاوت و با استفاده از آخرین تکنولوژی روز آماده پذیرایی از مسافرین تور استانبول می باشد . این هتل دارای 2 سوئیت ، 3 اتاق CONNECT و 3 اتاق مخصوص معلولین می باشد که در مجموع 102 اتاق را با چشم انداز زیبای شهر تحت پوشش قرار می دهد . مناظر پانورامایی که از بالکن کافه ی آن می بینید، فوق العاده جذاب هستند. یک حمام سرامیکی سنتی به همراه استخری با وان آب گرم هم از جمله امکانات آن است.

امکانات هتل الیت استانبول :

سیستم حرارت و برودتی مرکزی ،پرستار کودک ،پارکینگ و 4 سالن کنفرانس می باشد .اتاق های این هتل به اینترنت وای فای مجهز هستند و همگی با رنگ های ملایم تزئین شده اند. در تمامی اتاقها ماهواره، تلویزیون صفحه تخت و حمام خصوصی وجود دارد. 

 

میهمانان هتل الیت استانبول میتوانند از امکانات کامپیوتری رایگان واقع در اماکن عمومی هتل بهره مند شوند.هتل الیت به منطقه ی خرید استانبول یعنی خیابان استقلال استانبول  بسیار نزدیک است و مرکز کنگره ی استانبول نیز تنها ۱ کیلومتر با آن فاصله دارد. کارکنان هتل حتما در برنامه ی سیاحتی به مقصد منطقه ی سلطان احمد، شما را راهنمایی خواهند نمود.هتل حدودا ۳ کیلومتر با کاخ توپکاپی استانبول ، مسجد کبود و بازار بزرگ شهر فاصله دارد.

 


هتل کنراد استانبول

هتل کنراد استانبول با ساختمانی منحنی شکل و زیبا امکانات لوکسی در راستای 5 ستاره ی با ارزش  خود به شما ارائه می نماید. هتل کنراد از جمله ۴۰۰ هتل برتر جهان است دارای چشم اندازی وسیع و بسیار زیبا به تنگه بسفر می باشد.از هتل کنراد تنها ۲۲ کیلومتر با فرودگاه آتاتورک فاصله دارید که گردشگران تور استانبول را به خود جذب میکند.

امکانات هتل کنراد استانبول:

 هتل دارای دو استخر زیبای داخلی و خارجی است که می توانید اوقات خوشی در آن ها سپری نمایید. ٢٧ اتاق کنفرانس، اتاق‌های سرویس‌دهی، سالن پذیرایی از مهمان تور استانبول، لابی‌های بزرگ، مکانی برای صرف قهوه در زمان استراحت کنفرانس ،مرکز کاری و تجاری ٢۴ ساعته،آخرین فناوری‌های روز مثل قفل‌های الکترونیکی، پروژکتورهای LCD ، تابلوهای الکتریکی، اینترنت بی‌سیم ، شارژر، لابی با پذیرش و چک‎اوت ٢۴ ساعته، صندوق امانات، صرافی و رخت‌کن،سیستم تهویه‌ی مطبوع در فضاهای عمومی، سلمانی، کافه، بار و پارکینگ و سرو غذا در اتاق با پرداخت هزینه‌ی اضافی از جمله امکانات هتل لوکس کنرادمی باشند.

اتاق های مدرن هتل کنراد همگی مجهز بوده و استراحتی آرام را برای شما به همراه دارند. از امکانات اتاق ها می توان به لوازم آرایش مارک دار تلویزیون LCD ، قفل های الکترونیکی،گیرنده ماهواره،حمام لوکس وان دار،سشوار، خط تلفن مستقیم،رادیو ،اینترنت، گاوصندوق، مینی‌بار و ... اشاره نمود.دیگر خدماتی که در ساعات تفریح می توانید استفاده نمایید شامل باشگاه سلامتی با سونا ، حمام بخار، استخرهای سرپوشیده و فضای باز و یک باشگاه، ۳ زمین تنیس نیز در ساختمان می باشد.در رستوران مزه و مونه هتل کنراد انواع غذاهای ترکی و بین المللی سرو می شود.مسافران تور استانبول با اقامت در هتل کنراد میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول خرداد 95

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات خرداد 95

تور استانبول ویژه تعطیلات اردیبهشت 95

تعداد بازدید از این مطلب: 191
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 21 ارديبهشت 1395
نظرات

هتل هیلتون بسفر استانبول 

 هتل هیلتون بسفر در مرکز شهر استانبول قرار گرفته است و منظره زیبایی از تنگه بسفر را می توان در هتل مشاهده کرد، این هتل تنها 10 دقیقه با میدان تقسیم فاصله داشته و از ویژگی های بارز آن استخر فضای باز و استخر سرپوشیده، باغ سبز زیبا، حمام سنتی ترکی و 6 رستوران و بار می باشد.  ایستگاه متروی تقسیم پیاده 5 دقیقه با این هتل فاصله دارد که باعث جذب مسافران تور استانبول میشود.

امکانات هتل هیلتون بسفر استانبول:

هتل هیلتون اتاق های روشن با بالکن مشرف به باغ یا تنگه بسفر را به شما  گردشگران تور استانبول ارائه می دهد، از ویژگی های بارز اتاق ها طراحی به سبک سنتی ترکی، پنجره های بزرگ، نشیمنگاه جداگانه، حمام با سنگ مرمر می باشد. شما در اتاق به آسانی می توانید به تنقلات متنوعی دسترسی داشته باشید.

رستوران های هتل در فضای باز با نمایش پانورامایی طبیعت و انواع غذاهای بین المللی و ترکی در خدمت مسافران می باشد. خوراک های منطقه ای مانند غذاهای دریایی و گوشت کبابی در تراس رستوران و با منظره بسفر سرو شده و باعث می شود که مسافران تور استانبول لحظات خوشی را سپری کنند.

باشگاه ورزشی گسترده ای در هتل هیلتون قرار دارد که 24 ساعته باز است و دارای تنیس، راکت، کلاس های ایروبیک، حمام ترکی، 2 عدد سونا، 2 عدد اتاق بخار و ماساژ می باشد.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 202
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 5 ارديبهشت 1395
نظرات

هتل بودو استانبول

یکی از بهترین و مناسب ترین هتل های 4 ستاره استانبول هتل بودو می باشد که در قسمت قدیمی شهر استانبول درمنطقه لالعلی قرار گرفته است. که این منطقه بسیار قدیمی و تاریخی می باشد که در نزدیکی آن پر از رستوران و کافه های زیبا و همچنین مغازه هایی که اجناس خود را به صورت عمده به فروش می رسانند وجود دارد. این هتل برای مسافران تور استانبول که می خواهند به مرکز خرید استانبول بروند مانند آکسارای و لا لی, بازار بزرگ  و ... بسیار نزدیک می باشد. هتل بودواستانبول دارای ۴۶ اتاق زیبا می باشد که هریک به سبک مدرن طراحی شده اند و هتل دارای سوئیت مخصوص تازه عروس، اتاق ۳ تخته، اتاق خانوادگی، اتاق  معمولی و سوئیت که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. اتاقهای هتل همه مجهز و کامل شامل خدمات خانه داری, سیستم تهویه مطبوع و حمام شخصی اشاره کرد.

امکانات هتل بودو استانبول:

رستوران با انواع غذاهای متفاوت از جمله خوراکهای اصیل ترکی، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، اتاق های پاک بدون سیگار، پذیرش و تحویل سریع، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، ترانسفر فرودگاه، لباسشویی، خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، خدمات تورها، فکس و کپی، خدمات تهیه بلیط برای مسافران تور استانبول، کرایه اتومبیل و ... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

 

هتل گلدن هیل استانبول

یکی از هتل های ۴ ستاره شیک استانبول هتل گلدن هیل می باشد که در مناطق قدیمی استانبول و در قلب شهر قرار گرفته است این هتل در منطقه فیندیکزاده واقع شده و بسیار به مکان های دیدنی استانبول نزدیک می باشد. هتل دارای ۹۷ اتاق مجهز می باشد تمامی اتاق ها مجهز به بالکن ، اینترنت ، تلفن ، تلویزیون ، سرویس حمام ، سیستم حرارتی و برودتی و کفپوش آنها نیز از موکت پوشیده شده است این هتل دارای رستوران با غذاهای خوشمزه و فروشگاه‌های زیبا برای مسافران تور استانبول می باشد و حمل و نقل عمومی نیز در مجاورت آن در دسترس است. فرودگاه آتاتورک نیز ١٢ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. هتل گلدن هیل استانبول با ایاصوفیه ، کاخ توپ کاپی ، مسجد کبود ، بازار بزرگ استانبول و کاخ دولمه باغچه, 5 دقیقه فاصله دارد و مسافرانتور استانبول با انتخاب این هتل می توانند به راحتی به جاهای دیدنی استانبول بروند. 

امکانات هتل گلدن هیل استانبول:

سالن های کنفرانس, ویدئو, اینترنت, صرافی, آسانسور,سالن SPA, صندلی‌های حمام آفتاب مخصوص مسافران تور استانبول ، سالن بدنسازی . آرایشگاه . استخر سر پوشیده و … که این هتل در اختیار مسافران تور استانبول قرار می دهد.

هتل مانسول بوتیک استانبول

یکی از معروف تری و بهترین هتل های استانبول هتل 4 ستاره مانسول بوتیک استانبول می باشد که در مرکز استانبول قرار گرفته است. این هتل که نام دارد به طور جالبی به میدان تکسیم یا همان تقسیم فاصله دارد. مسافران تور استانبول کافیست از این هتل حدود ۱۰۰ متر پیاده روی کنند تا به این میدان زیبا برسید. این هتل برای مسافران تور استانبول اینترنت رایگان گذاشته است .طراحی این هتل بهصورت سنتی است و دارای کف پوش های چوبی زیبا می باشد. در این هتل و در تمامی اتاق ها امکاناتی نظیر تهویه کننده هوا ، صندوق امانات به سایز لپ تاپ ، تلویزیون LCD ، چای یا قهوه ساز قرار دارد که در اختیار مسافرانتور استانبول می باشد.

 

امکانات هتل مانسول بوتیک استانبول:

پذیرش 24 ساعته, رستوران با انواع غذاهای مختلف برای مسافران تور استانبول, اینترنت رایگان و ... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

مطالب مرتبط:

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول تابستان 95 

تور استانبول خرداد 95 

تور های استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95   

 

تعداد بازدید از این مطلب: 238
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 9 اسفند 1394
نظرات

 هتل پوینت استانبول

 هتلی 5 ستاره پوینت یکی از زیبا ترین هتل های استانبول می باشد که در مرکز شهر استانبول و در منطقه شیشلی تکسیم قرار گرفته است. فاصله این هتل تا میدان تقسیم و مراکز خرید فقط 500 کیلومتر است و به همین دلیل به مسافرین تور استانبول می توانند به مراکز خرید بروند. هتل پوینت استانبول امکانات عالی با کیفیت بالایی را در اختیار مسافران تور استانبول قرار می دهد.

امکانات هتل پوینت استانبول:

رستوران، بار، سونا، استخر سرپوشیده، جکوزی، سالن بدنسازی و اتاق های ماساژ و... مخصوص مسافران تور استانبول می باشد.

 

هتل آک گون استانبول

 هتل 5 ستاره آک گون جزو شیک ترین هتل های استانبول می باشد که در منطقه توپکاپی قرار دارد. این هتل در 10 کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است. هتل آک گون استانبول دارای 276 اتاق مجزا برای مسافران تور استانبول تشکیل شده است.مسافران در تور استانبول می توانید از  مراکز دیدنی لذت ببرین که بسیار به این هتل نزدیک می باشد و مسجد کبود و موزه توپکاپی 2 کیلومتر با این هتل فاصله دارند. هتل آک گون استانبول سفر خوشی را برای مسافران تور استانبول فراهم می کند.

 امکانات هتل آک گون استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، ترانسفر رایگان فرودگاه، استخر روباز، ماساژ، حمام ترکی و بخار، سالن ورزشی، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سرویس نگهداری از کودکان مسافران تور استانبول، اینترنت وای فای، آرایشگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی،کافی شاپ، سالن کنفرانس، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، لاندری، فروشگاه و...

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول فروردین 95

تعداد بازدید از این مطلب: 219
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 9 اسفند 1394
نظرات

هتل 4 ستاره سپفایر استانبول :

هتل 4 ستاره سپفایر استانبول در سال 1994 در منطقه سیرکچی بنا شده است. ابن هتل در مجموع از 60 اتاق تشکیل شده است. فرودگاه سابیها گوچن در 55 کیلومتری هتل و به طور میانگین 65 دقیقه با هتل فاصله دارد. پذیرش هتل از میهمانان تور استانبول به صورت 24 ساعته می باشد. در نزدیکی هتل چندین مرکز خرید و تفریحی و حمل و نقل عمومی واقع شده است.

_سپفایر_استانبول_1.jpg

_سپفایر_استانبول_2.jpg

امکانات هتل سپفایر استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه، گرمایش، بار، انبار بار و چمدان، کافه، اینترنت عمومی، لابی، صندوق امانات، سرو غذا در اتاق میهمانان تور استانبول ، اتاق تلویزیون، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، خدمات پزشکی، اتاق بازی، صرافی و...  

_سپفایر_استانبول_3.jpg

_سپفایر_استانبول_4.jpg

_سپفایر_استانبول_5.jpg

 

هتل 4 ستاره سلطان هاوس استانبول :

هتل 4 ستاره سلطان هاوس استانبول در منطقه سلطان احمد بنا شده است. این هتل در مجموع از 10 اتاق تشکیل شده است. بازار بزرگ استانبول 10 دقیقه با این هتل تور استانبول فاصله دارد. در هتل یک صرافی هم برای دسترسی میهمانان وجود دارد. اتاق کنفرانس هم یکی دیگر از امکانات هتل می باشد. در ضمن هتل مجهز به اینترنت وایرلس می باشد.

_سلطان_هاوس_استانبول_1.jpg

_سلطان_هاوس_استانبول_2.jpg

امکانات هتا سلطان هاوس استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور استانبول ، تهویه، گرمایش، صرافی، اینترنت، پارکینگ، صبحانه در اتاق، کرایه اتومبیل، فکس و کپی و...

_سلطان_هاوس_استانبول_3.jpg

_سلطان_هاوس_استانبول_4.jpg

_سلطان_هاوس_استانبول_5.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول اسفند 94

تور استانبول نوروز 95

تعداد بازدید از این مطلب: 214
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 9 اسفند 1394
نظرات

مسجدایاصوفیه :

این مسجد به خاطر معماری شگفت انگیز، نماهای باشکوه داخلی و اهمیت تاریخی اش گردشگران تور استانبول را به این شهر جذب می کند. بین سال های 532 و 537 ساختمان آن به مدت هزار سال کلیسا بود. سپس از سال 1453 تا 1934 که تبدیل به موزه شود، مسجد بود. می توانید از این مسجد در محله سلطان احمد، در روزهای سه شنبه تا یکشنبه از ساعت 09:30 تا 04:30 دیدن کنید. ورودی آن 13 دلار آمریکا است. اگر به بناهای تاریخی علاقه مند هستید حتما باتور استانبول همراه شوید .

.jpg

 

مسجد سلطان احمد:

سلطان احمد همیشه می خواست مسجدی بسازد که با مسجد ایاصوفیه رقابت کند و همه تقریباً موافق هستند که او در این کار موفق شده است. این مسجد یکی دیگر از جاذبه های توریستی اصلی استانبولاست.اگر شما گردشگرانتور استانبول می خواهید از این مکان مذهبی دیدن کنید، یادتان نرود که لباس پوشیده به تن کنید. خانم ها روسری سرشان می کنند که در این محل مرسوم است. اگر یادتان رفت می توانید از مسجد یک روسری قرض کنید.مسجد آبی در محله سلطان احمد واقع شده است. این مسجد همه روزه از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر باز است. ورودی آن رایگان است، ولی در ساعات نماز به خصوص جمعه ها، ورود ممنوع است. برای دیدن از این مسجد پر شکوه باتور استانبول همراه شوید .

_سلطان_احمد.jpg

 

 

کاخ توپکاپی (توپکاپی سارایی) :

این کاخ منزلگاه سلاطین عثمانی از سال 1465 تا 1856 بوده است و یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری در تور استانبول است. معماری بی نظیر و حیاط های زیبایی دارد. این سرا در سال 1924 یعنی اندکی پس از دوره عثمانی تبدیل به موزه شد.کاخ توپکاپی محل حرم سلطنتی نیز بوده است. تور حرم جداگانه است و گردشگرانی که می خواهند از حرم دیدن کنند باید علاوه بر ورودی 13 دلاری این کاخ، 10 دلار دیگر هم بپردازند. این موزه از ساعت 9 صبح تا 7 بعد از ظهر همه روزه بجز سه شنبه ها باز است. برای دوستانی که به کاخ های زیبا علاقه مند هستند پیش نهاد میکنم با تور استانبول همراه شوید .

_توپکاپی.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول اسفند 94

تور استانبول نوروز 95

 

تعداد بازدید از این مطلب: 182
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 9 اسفند 1394
نظرات

هتل پرنس استانبول

 هتل 4 ستاره پرنس استانبول که در لغت به مرد و یازنی می گویند که از نسل پادشاه می باشد پس اسم این هتل برازنده امکاناتی هست که در اختیار شما میهمانان گرامی تور استانبول گذاشته است.

 

امکانات هتل پرنس استانبول:

هتل پرنس استانبول دارای امکاناتی همچون رستوران و بار , سونا و جکوزی , سالن کنفرانس , صرافی, پارکینگ, لاندری , سالن بازی, اتاق بخار , میز بیلیارد , بوفه صبحانه می باشد و هر اتاق هتل پرنس استانبول دارای امکاناتی همچون تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار , حمام, سشوار, صندوق امانات, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس ۲۴ ساعته برای مسافران تور استانبول , گاو صندوق, یخچال می باشد که این هتل را به یک هتل ۴ ستاره تبدیل کرده است.یکی از دغدقه های اصلی  ما  در مسافرت فاصله هتل اقامتمان تا مناطق تفریحی و فرودگاه می باشد فاصله هتل پرنس تا فرودگاه ۱۸ کیلومتر می باشد که نسبت به دیگر هتل ها در نزدیکی فرودگاه واقع شده است.

هتل پرنس استانبول با مسجد ایاصوفیه ۵۰۰ متر و با میدان سلطان نیز ۶۰۰ متر فاصله دارد . هتل پرنس در نزدیکی یکی از خیابان های پر جنب جوش استانبول  میباشد که شما مسافران تور استانبول  می توانید در این خیابان انواع مارک ها و برندهای معروف را مشاهده کرد .اگر به دنبال این هستید که سفری به یاد ماندنی را در پشت سر بگذارید پس همانند شاهزاده ها به هتل پرنس بروید و از سفر و تعطیلات خود لذت ببرید .


هتل زوریخ استانبول

موقعیت مکانی هتل 4 ستاره زوریخ استانبول:

شما با ماندن در هتل زوریخ استانبول که از هتل های خوب استانبول است میتوانید تا مسجد شاهزاده و گرمابه عمومی به چند دقیقه ای بروید.این هتل نزدیک مسجد سلیمانیه و بازار “گرند بازار”است که باعث جذب مسافران تور استانبول میشود.

امکانات هتل زوریخ استانبول:

شما در این هتل که شامل ۱۲۶ اتاق همراه با کولر و ال سی دی و مینی بار با افکت های رایگان میتوانید احساس راحتی و در خانه بودن را بکنید.در اتاق و هتل شما نیز اینترنت وایرلس (وای فای) و ماهواره وجود دارد تا شما مسافران تور استانبول را سرگرم کند.حمام ها ،شاور های مخصوص و مو خشک کن نیز دارند.در اتاق شما نیز کافه/چایی ساز موجود است.

امکانات تفریحی هتل زوریخ استانبول:

شما میتوانید فول تایمتان را در این هتل بگذرانید (البته شوخی کردم) زیرا در این هتل امکانات فراوانی وجود دارد مغازه و فروشگاه ها و مجتمع تجاری هایی که در کنار هتل واقع شده است به کنار..ما میتوانیم از این ها استفاده کنیم ولی امکانات هتل شامل:سونا،لابی،پارک بچه ها،جکوزی،کافه شاپ،آژانس خدمات مسافرتی،رستوران،ماهواره،خدمات خانه داری،پارکینگ اختصاصی این هتل،اینترنت در لابی هتل،فضای سبزی که در هتل وجود دارد،اینترنت در واحد،گشت درون/برون شهری،نمازخانه،تاکسی،لباس خشک کن، سالن ورزشی،کافی نت،گیم نت،سرویس انتقال به فرودگاه رایگان،چایخانه سنتی،چایخانه در بام هتل،زمین تنیس و بیلیارد. علاوه بر اینکه یک رستوران در خود هتل وجود دارد در کنار هتل یک رستوران هست که مخصوص هتل است که شما مسافران عزیز تور استانبول میتوانید به انجا بروید و غذا یا نوشیدنی مورد علاقه خود را میل کنید و از ان لذت ببرید.

 جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور استانبول فروردین 95

تعداد بازدید از این مطلب: 166
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 9 اسفند 1394
نظرات

هتل هری این مرتر استانبول

هتل ۵ ستاره هری این مرتر استانبول یک هتل زیبا و لوکس میباشد. این هتل 5 ستاره در نزدیکی فرودگاه استانبول ،کلیسای چوره و دیوار قسطنطنیه قرار گرفته است .مسافران تور استانبول نوروز 95 می توانند در این هتل اقامت خوشی داشته باشند.

-هری-این-مرتر1.jpg

امکانات هتل هری این مرتر استانبول:

آبگرم با سرویس کامل، استخر سرپوشیده ، باشگاه سلامت، دسترسی به اینترنت بی سیم و سیمی موجود در مناطق عمومی ، یک مرکز کسب و کار ۲۴ ساعته، ۲ رستوران ،کافی شاپ ، کافه ها ، خدمات دربان ، خدمات عروسی ، استخر کودکان، سونا، و کارکنان چند زبانه، شاتل فرودگاهی ، پارکینگ ، لابی با پذیرش ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته و... را میتوان نام برد.اتاق ها با طراحی رمانتیک میتوانند ماه عسل یا مسافرت شما را جذاب تر کنند. از دیگر امکانات هتل میتوان به تنیس روی میز، سونا، مرکز تناسب اندام، آبگرم و مرکز سلامتی، ماساژ، حمام، استخر سرپوشیده، صبحانه در اتاق، رستوران ، منو رژیم غذایی ویژه نیز اشاره کرد.مسافران تور استانبول نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-هری-این-مرتر4.jpg

-هری-این-مرتر6.jpg

-هری-این-مرتر5.jpg

-هری-این-مرتر2.jpg


هتل گرند حیات استانبول

هتل ۵ ستاره گرند حیات استانبول در مرکز شهر استانبول واقع و در نزدیکی میدان تقسیم قرار گرفته است.این هتل در نزدیکی ساحل قرار گرفته و همچنین در اطراف این هتل می‌توانید علاوه بر بار، رستوران و کلاب‌های شبانه‌ی فراوان و مراکز خرید استانبول، به حمل و نقل عمومی نیز دسترسی داشته باشید.ایستگاه مترو تقسیم تنها ۴۰۰ متر با هتل گراند حیات فاصله دارد و به فاصله ۵ کیلومتر از این هتل منطقه تاریخی سلطان احمد از جمله موزه و کاخ توپکاپی ، مسجد ایاصوفیه و مسجد آبی قرار گرفته است که از مهم ترین مکان های دیدنی استانبول به شمار می آیند و باعث جذب مسافران تور استانبول نوروز 95 میشود.

-گرند-حیات1.jpg

-گرند-حیات7.jpg

امکانات هتل گرند حیات استانبول:

هتل دارای ٣۶٠ اتاق (شامل ٢۴ سوئیت) می باشد. اتاق‌های هتل گرند حیات استانبول زیبا ، مدرن و دارای سیستم گرمایش و تهویه‌ی مطبوع مرکزی، حمام اختصاصی با سشوار، اینترنت، رادیو، خط تلفن مستقیم، تلویزیون ماهواره‌ای/کابلی، مینی‌بار/یخچال و گاوصندوق هستند. در این هتل که از بهترین هتل های استانبول است ، اکثر اتاق‌ها تخت‌خواب دونفره دارند.از امکانات دیگر این هتل ۵ ستاره می‌توان به لابی با پذیرش ٢۴ ساعته، اینترنت عمومی، صرافی، سلمانی و صندوق امانات اجاره‌ای اشاره کرد. مهمانان حتماً از غذاهای خوشمزه‌ی رستوران هتل با بخش ویژه‌ی غیرسیگاری، بار دنج با موزیک‌های خوب و نوشیدنی‌های متنوع لذت خواهند برد. کافه‌ی هتل هم بهترین فضاست برای لم‌دادن یا گپ‌زدن‌های دوستانه. شب‌ها از سرزندگی کلاب شبانه‌‌ی هتل و روزها از دوچرخه‌سواری در محوطه‌ی اطراف هتل لذت ببرید. هتل ۵ ستاره گرند حیات استانبول دارای یک استخر فضای باز و مرکز تناسب اندام کاملا مجهز می باشد. مرکز تناسب اندام و حمام آب گرم هتل حیات خستگی را از تن شما بیرون خواهد کرد . مسافران تور استانبول نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-گرند-حیات3.jpg

-گرند-حیات2.jpg

-گرند-حیات5.jpg

-گرند-حیات8.jpg


هتل کرآون پلازا هاربیه استانبول

هتل ۵ ستاره کرآون پلازا هاربیه استانبول (Crowne Plaza Istanbul Harbiye Hotel) با ارائه امکانات مناسب اقامتی از گردشگران تور استانبول نوروز 95 استقبال می کند . این هتل ، حدود ۳۵۰ متر با ایستگاه متروی عثمان بی و پیاده حدود ۱۵ دقیقه با میدان تقسیم فاصله دارد و مرکز نمایشگاه لطفی کردار و مرکز خرید جواهر همگی در فاصله ی کمی از این هتل واقع شده اند. این هتل در فاصله ی ۱۵ دقیقه ای با میدان تقسیم قرار دارد.

-کرون-پلازا-استانبول1.jpg

امکانات هتل کرآون پلازا هاربیه استانبول:

اتاق های هتلهمگی مساحتی بزرگ دارند و با دکوراسیون مدرنی تجهیز شده اند و به امکانات رفاهی نظیر سیستم تهویه هوا، اینترنت وای فای رایگان در واحد ها, تلویزیون صفحه تخت، ماهواره و پرده های ضد نور , تمام لوازم بهداشتی، کفش راحتی، حوله و سشوار در حمام مجهز هستند .امکانات تفریحی و ورزشی مناسبی نظیر استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی برای مهمانان تدارک دیده شده است و گیم نت هتل از علاقه مندان به بازی های کامپیوتری دعوت به عمل می آورد . مهمانان می توانند در فعالیت های زمین تنیس و زمین بیلیارد شرکت کنند و یا در سالن ورزشی مجهز هتل به تمیرینات ورزشی بپردازند . وقتی که شما در فضای سبز هتل به استراحت می پردازید پارک کودکان هتل مکانی مناسب برای تفریح و سرگرمی کودکان مسافران تور استانبول نوروز 95 است.صبحانه بصورت بوفه سرو می شود. رستوران هتل کرآون پلازا هاربیه استانبول انواع غذاهای با کیفیت را در وعده های غذایی مختلف سرو می کند و چایخانه سنتی و چایخانه در بام هتل بهترین مکان برای دورهمی های خانوادگی است . کافی شاپ هتل نوشیدنی هایی دلخواه و مطابق با سلیقه تان سرو می کند .

-کرون-پلازا3.jpg

-کرون-پلازا6.jpg

-کرون-پلازا2.jpg

-کرون-پلازا4.jpg

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور کیش نوروز 95

تور استانبول نوروز 95

تعداد بازدید از این مطلب: 213
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 18 بهمن 1394
نظرات

هتل تکسیم گونن استانبول

هتل تکسیم گونن استانبول یکی از هتل های 4 ستاره استانبول می باشد که از 153 اتاق و 3 عدد سوییت تشکیل شده است. این هتل در میدان تقسیم واقع شده است. هتل تکسیم گونن استانبول چند رستوران دارد که انواع غذاهای بین المللی و ترکی در آن برای میهمانان تور استانبول سرو می شود. یکی از رستوران های این هتل در پشت بام قرار گرفته است. یک سالن ورزشی بدنسازی نیز در هتل برای میهمانان تدارک دیده شده است.

_تکسیم_گونن_استانبول_1.jpg

_تکسیم_گونن_استانبول_2.jpg

امکانات هتل تکسیم گونن استانبول:

رستوران،استخر سرپوشیده و روباز، سونا و جکوزی، حمام ترکی، سالن بدنسازی، سالن ماساژ،سرویس اینترنت رایگان، سالن کنفرانس، لباسشویی، آرایشگاه، اتاق های ویژه عروس و داماد، اتوکشی، صرافی، صبحانه در اتاق میهمانان تور استانبول ، فکس و کپی، تهویه، بار، گرمایش، گاوصندوق، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش شبانه روزی و...

_تکسیم_گونن_استانبول_3.jpg

_تکسیم_گونن_استانبول_4.jpg

 

هتل تکسیم هیل استانبول

هتل 4 ستاره تکسیم هیل استانبول در منطقه تقسیم استانبول بنا شده است. این هتل در مجموع از 60 اتاق تشکیل شده است. فرودگاه آتاتورک در 21 کیلومتری هتل قرار گرفته است. خیابان معروف استقلال در 50 متری این هتل واقع شده است. ایستگاه مترو تقسیم 1 دقیقه با هتل فاصله دارد. در هتل یک سالن کنفرانس هم وجود دارد. پذیرش هتل برای مسافران تور استانبول به صورت شبانه روزی می باشد.

_تکسیم_هیل_استانبول_1.jpg

_تکسیم_هیل_استانبول_2.jpg

امکانات هتل تکسیم هیل استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور استانبول ، تهویه، گرمایش، آسانسور، بار، انبار بار و چمدان، فکس و کپی، خشکشویی، لاندری، کافی شاپ، صندوق امانات و...

_تکسیم_هیل_استانبول_3.jpg

_تکسیم_هیل_استانبول_4.jpg

_تکسیم_هیل_استانبول_5.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول بهمن 94

تور استانبول اسفند 94

تور استانبول نوروز 95

تعداد بازدید از این مطلب: 264
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 18 بهمن 1394
نظرات

هتل 3 ستاره بودو استانبول در منطقه آکسارای بنا شده است. این هتل در مجموع 46 اتاق دارد. فاصله فرودگاه آتاتورک تا این هتل 15 کیلومتر می باشد. بازار بزرگ استانبول در فاصله 10 دقیقه ای از هتل بودو قرار گرفته است. این هتل تور استانبول مجهز به اینترنت وایرلس رایگان می باشد. صبحانه هتل به صورت بوفه می باشد. 

_بودو_استانبول_1.jpg

امکانات هتل بودو استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، بار، ترانسفر فرودگاهی، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، صرافی، فکس و کپی، کرایه اتومبیل و... . برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور استانبول همراه شوید .

_بودو_استانبول_3.jpg

_بودو_استانبول_4.jpg

_بودو_استانبول_5.jpg

 

 

هتل 3 ستاره بیاز کوگو استانبول در منطقه تاریخی بایزید بنا شده است. این هتل با بازار بزرگ استانبول 500 فاصله دارد. ایاصوفیه، مسجد و کاخ توپکاپی در فاصله 10 دقیقه ای از هتل قرار دارند. برای رسیدن به فرودگاه آتاتورک نیز 15 دقیقه به صورت سواره زمان لازم است. این هتل تور استانبول در مجموع از 40 اتاق تشکیل شده است. این هتل دارای اینترنت رایگان می باشد. اتاق های هتل از حمام خصوصی برخوردارند.

_بیازکوگو_استانبول_1.jpg

_بیاز_کوگو_استانبول_2.jpg

امکانات هتل بیاز کوگو استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه، بار، گرمایش، آسانسور، انبار بار و چمدان، گاوصندوق، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، کرایه اتومبیل، صرافی، بیلیارد، بازی دارت و... . برای استفاده از امکانات این هتل با تور استانبول همراه شوید .

_بیازکوگو_استانبول_3.jpg

_بیازکوگو_استانبول_4.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول بهمن 94

تور استانبول اسفند 94

تور استانبول نوروز 95

تعداد بازدید از این مطلب: 198
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 18 بهمن 1394
نظرات

هتل گرند مادرید استانبول 

هتل 3 ستاره گرند مادرید استانبول در سال 1990 میلادی در بافت قدیمی شهر استانبول بنا شده است.هتل گرند مادرید در 11 طبقه و در مجموع از 63 اتاق و سوییت تشکیل شده است و آماده سرویس دهی به مسافران تور استانبول نوروز 95 می باشد.طبقه آخر این هتل به تنگه بسفر مشرف می باشد.این هتل با فرودگاه بین الملی آتاتورک استانبول نیم ساعت فاصله دارد. این هتل مجهز به اینترنت پر سرعت بی سیم و پارکینگ رایگان می باشد. اتاق های این هتل مجهز به عایق صدا می باشند.کافه تریای این هتل در بام قرار گرفته است.این هتل در نزدیکی دانشگاه و بازار بزرگ استانبول قرار گرفته است که باعث جذب مسافران تور استانبول نوروز 95میشود. در این هتل تعدادی اتاق ضد آلرژی نیز موجود می باشد.این هتل آخرین بار در سال 2009 مورد بازسازی قرار گرفته است.

_گرند_مادرید_استانبول_1.jpg

_گرند_مادرید_استانبول_4.jpg

امکانات هتل گرند مادرید استانبول:

رستوران،پذیرش شبانه روزی،آسانسور،فروشگاه،بار،گاو صندوق،خدمات تحویل بار و چمدان،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،خدمات خانه داری،لباسشویی،خشکشویی،اتوکشی،صرافی،امکانات جلسه و ضیافت،رنت کار،فکس و کپی،سرو صبحانه در اتاق و... را نام برد.مسافران تور استانبول نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_گرند_مادرید_استانبول_3.jpg

_گرند_مادرید_استانبول_6.jpg

 

 


هتل گرند لیزا استانبول 

هتل 3 ستاره گرند لیزا استانبول  یکی از هتل های سه ستاره تاپ می باشد که در سال 1992 میلادی در منطقه کومکاپی شهر استانبول بنا شده است. این هتل در 8 طبقه و با 36 اتاق آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول نوروز 95 می باشد.هتل گرند لیزا در نزدیکی اماکن تاریخی و توریستی نظیر بازار بزرگ استانبول، موزه ایاصوفیه، کاخ توپکاپی و مسجد کبود قرار دارد.این هتل تا میدان تکسیم 10 دقیقه به صورت پیاده روی فاصله دارد. هتل گرند لیزا 15 دقیقه پیاده روی از مسجد کبود و 2 کیلومتر با کاخ توپکاپی فاصله دارد.فاصله هتل گرند لیزا استانبول تا فرودگاه آتاتورک ترکیه حدود 15 کیلومتر می باشدکه باعث جذب مسافران تور استانبول نوروز 95میشود. این هتل آخرین بار در سال 2008 به طور کامل بازسازی شده است.

-گرند-لیزا-استانبول.gif

امکانات هتل گرند لیزا استانبول:

رستوران،پذیرش شبانه روزی، بار،سیستم گرمایش،گاو صندوق،خدمات تحویل بار و چمدان، تهویه مطبوع،ترانسفر، خانه داری، لباسشویی، اتوکشی، فکس و کپی، صرافی،رنت کارو... میتوان نام برد.مسافران تور استانبول نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-گرند-لیزا-استانبول-2.gif

-گرند-لیزا-استانبول-3.gif

-گرند-لیزا-استانبول-1.gif

 جهت رزرو و مشاوره تور استانبول و اطمینان پیدا کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 


 

هتل سیرین گلد استانبول

 

هتل سه ستاره سیرین گلد در استانبول ترکیه واقع شده است .این هتل در منطقه کوم کاپی واقع شده است.هتل سیرین گلد فقط ۴۰۰ متر تا فرودگاه Yenikapi Ferry قرار دارد.این هتل آماده ی پذیرایی از مسافران تور استانبول نوروز 95  است.

 

 

امکانات هتل سیرین گلد استانبول:

 

این هتل به صورت ۲۴ ساعته سرویس دهی میدهد.همچنین در محیط هتل شما میتوانید به اینترنت پرسرعت وای فای دسترسی داشته باشید.پارکینگ اختصاصی هتل نیز وجود دارد که شما میتوانید وسیله نقلیه تان را آنجا بگذارید.این هتل دارای اتاقی است که در آن صدایی از بیرون به داخل یا از داخل به بیرون نمیرود و در ان یک تلوزیون ال سی دی نیز در ان وجود دارد.یه کولر ایر کندیشنر و همراه با مینی بار رایگان نیز در اتاقتان وجود دارد.مسافران تور استانبول نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

 

 

در اتاق شما سرویس بهداشتی شخصی وجود دارد که شامل دستشویی و حمام میشود.در حمام های تمامی اتاق ها یک مو خشک کن نیز وجود دارد.رستوران و درینکینگ بار به صورت ۲۴ ساعت ۷ روز هفته باز است.در این هتل غذای ماهی های آن خیلی خوشمزه است.همچنین ماهی ها هم تازه هستند.هتل مناسب برای رزرو خانوادگی مسافران تور استانبول نوروز 95 می باشد.

 

هتل سیرین گلد فقط ۱٫۴ کیلومتر تا با مسجد بلو،۱٫۷ کیلومتر تا حاجی سوفیا و ۲ کیلومتر تا مکان توپ کاپی فاصله دارد.همچنین ایر پورت آتاترک تا با هتل ۱۶ کیلومتر فاصله دارد.

 

 

 

 جهت رزرو و مشاوره تور استانبول و اطمینان پیدا کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور کیش نوروز 95

تور استانبول نوروز 95

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 225
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد

به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود