آمار مطالب

کل مطالب : 616
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 5
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 1032
بازدید سال : 3105
بازدید کلی : 120002

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان turekish و آدرس kishturr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 12 دی 1395
نظرات

هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس کیش از هتل های 2 ستاره جزیره کیش می باشد که در سال 1369 در زمینی به مساحت 65000 متر مربع برای گردشگران تور کیش احداث شده است. این هتل تا فرودگاه تنها 10 دقیقه و با مرکز شهر 5 دقیقه فاصله دارد. هتل گلدیس کیش دارای اتاق های 2 تخته ، 3 تخته و 4 تخته می باشد که همه اتاق ها مجهز به یخچال ، تخت خواب ، تلویزیون و ... می باشند. این هتل برای گردشگران تور کیش دارای رستوران و فضای سبز نیز می  باشد.

دیگر خدمات و امکانات هتل گلدیس کیش :

لابی ، مینی بار ، کافی شاپ ، خشکشویی و ....

جهت رزرو و خرید تور کیشو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل الیت کیش

_الیت.jpg

هتل الیت کیش جز هتل های دو ستاره جزیره زیبای کیش می باشد که اخیرا مورد  بازسازی قرار گرفته است.از امتیازات این هتل میتوان به رستوران شیشه ای روی آب اشاره کرد که جذابیت خاصی به زیبایی های این هتل افزوده است. همچنین میتوان مناسب بودن هزینه اقامت در این هتل را جز مزیت های این هتل در نظر گرفت. هتل الیت کیش از لحاظ موقعیت مکانی نزدیک به  ساحل، بازارهای پردیس و مرجان می باشد و میزبان شما مسافرین تورکیش می باشد.

جهت مشاوره و راهنمایی تورکیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های  کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

هتل خیام کیش

3.jpg

هتل خیام کیش ازهتل های تک ستاره جزیره زیبای کیش است که جز هتل های ویلایی می باشد و در نوار ساحلی کیش قرار دارد. همچنین قابل توجه مسافرانی که به دنبال هتل  ارزان و مناسب هستند می باشند. از مزیت های این هتل می توان به نزدیک بودن آن به مکان های دیدنی ساحل و اسکله تفریحی اشاره کرد که پذیرای مسافران تور کیش می  باشد.

.jpg

هتل ققنوس کیش

1.jpg

هتل ققنوس کیش ازهتل های تک ستاره زیبای کیش است و دارای اتاق های 4 و 5 تخته می باشد. هزینه پایین این هتل نسبت به سایر هتل های موجود درکیش و همچنین مناسب بودن موقعیت مکانی این هتل در مرکزکیش از جمله مزیت های این هتل محسوب می شود. هتل ققنوس کیش از ساحل کیش، مرکز خرید زیتون و فرودگاه به مدت 10 دقیقه فاصله دارد و میزبان میهمانان تور کیش می باشد.اتاق های این هتل دارای امکاناتی نظیر تلویزیون lcd صفحه تخت،وسایل سرمایشی و گرمایشی، اتاق های نورگیر و دارای مبل برای نشستن میباشند.

آدرس :کیش، میدان امیر کبیر، پشت هتل صدف، جنب هتل شایلی

2.jpg

 

 

 

هتل سان رایز کیش

sunrise_0.jpg

 

هتل سان رایز کیش يكي از هتل هاي زیبای سه ستاره كيش مي باشد كه موقعيت مكاني بسيار مناسبى از لحاظ نزديكي به مراكز خريد خصوصا مرکز خرید های پردیس 1 و 22 را دارد و مناسب افرادي كه علاقه مند به خريد كردن هستند مي باشد. اين هتل درسال 1383 بنا شده است و زميني به وسعت 2400 متر مربع كه داراي ساختماني با 4 طبقه که هر طبقه 8 تا 10 سوئیت دارد و با داشتن اتاق هايي تمیز، رنگ آمیزی مناسب و اکثرا دارای منظره رو به دریای زیبا و همیشگی خلیج فارس آماده پذیرایی از مسافران تور كيش می باشد.

آدرس : جزیره كيش، نوار سیاحتی، روبروی مرکز خرید پردیس

امکانات هتل سان رایز کیش:

هتل سان رایز کیش دارای امکاناتی همچون لابي، رستوران، كافي شاپ، آسانسور، سالن، كنفرانس، سیستم تهویه مطبوع، خدمات خانه داري، نمازخانه، فضاي سبز، سالن ورزشي، پاركينگ، اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، تاكسي سرويس، آژانس خدمات مسافرتي، صندوق امانات اختصاصي، پارك كودكان، اينترنت در لابي و اينترنت در واحد، لاندري، كافي نت، فروشگاه و غرفه و... می باشد.

 

sunrise_7.jpg

sunrise5.jpg

sunrise_1.jpg

مطالب مرتبط

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از تبریز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از کرمانشاه

 

تور کیش از مشهد

تعداد بازدید از این مطلب: 110
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 12 دی 1395
نظرات
هتل سورینت صدف کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Sorinet Sadaf Hotel

هتل سورینت صدف کیش Kish Sorinet Sadaf Hotel یکی از هتل های 4 ستاره تاپ جزیره کیش است که در سال 13811 بنا شده است و در سال 13900 با یک بازسازی کلی شامل نوسازی کلی اتاق ها و تجهیزات به گروه هلدینگ سورینت قشم پیوست. هتل سورینت صدف کیش با استانداردهای بین المللی جهانگردی در زمینی به وسعت پانزده هزار متر مربع به شکل ظاهری صدف، در نزدیکی میدان امیرکبیر و روبروی دانشگاه کیش واقع شده است. هتل سورینت صدف کیش دارای 555 اتاق و سوییت زیبا و مدرن در سه  طبقه می باشد و محل اقامت مناسبی برای گردشگران تور کیش می باشد. رستوران هتل سورینت صدف کیش واقع در طبقه زیرین هتل با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد و همچنین  کافه لانژ (کافه مروارید) هتل سورینت صدف کیش با انواع چای،قهوه و... به صورت 24 در حال خدمات دهی به گردشگران تور کیش می باشد. لابی هتل سورینت صدف کیش با طراحی و دکوراسیون زیبا و نقش و طرح ایرانی خود در کف و سقف لابی فضای دلنشینی را برای اقامت میهمانان تور کیش ایجاد  کرده است. گردشگران و مسافران تور کیش می توانند برای برگزاری جلسات خود از سالن کنفرانس هتل سورینت صدف کیش با ظرفیت 500 نفر با  تمام امکانات صوتی و تصویری استفاده نمایند.

هتل پارمیدا کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Parmida Hotel

هتل پارمیدا کیش Kish Parmida Hotel یکی از هتل های 5 ستاره نوساز کیش است که در سال 1393 پس از بازسازی با درجه بندی 4 ستاره به  5 ستاره ارتقا پیدا کرده و در مرکز جزیره کیش واقع شده است. هتل پارمیدا کیش در 4 طبقه و در مجموع با 81 اتاق و سوییت زیبا و تمیز همراه با امکانات و تجهیزات مدرن آماده پذیرایی از گردشگران تور کیش می باشد. لابی هتل پارمیدا کیش با ظرفیت پذیرایی 755 نفر و وجود کافی شاپ آمده استقبال از مسافران تور کیش می باشد. هتل پارمیدا کیش با موقعیت خوب  خود به اکثر مراکز تفریحی و گردشگری جزیره کیش همچون مرکز تجاری کیش،کارتینگ کیش،اسکله تفریحی کیش و... نزدیک می باشد و همچنین پارک شهر کیش روبروی هتل واقع شده است. سه رستوران هتل پارمیدا کیش با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با آشپزهای حرفه ای و مجرب خود آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد و همچنین کافی شاپ هتل پارمیدا کیش به صورت 244 ساعته به میهمانان تور کیش هتل خدمات رسانی میکند. سالن های جلسات و همایش هتل پارمیدا کیش مکان مناسبی برای برگزاری جلسات و ضیافت های میهمانان تور کیش می باشد. هتل پارمیدا کیش با توجه به نرخ مناسب اقامت و کیفیت خدمات ، یکی از هتل های پرتردد جزیره کیش می باشد.

هتل سورینت مریم کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Sorinet Maryam Hotel

هتل سورینت مریم کیش Kish Sorinet Maryam Hotel یکی از هتل های 5 ستاره با کیفیت جزیره کیش میباشد که در سال 13900 به گروه هتل های سورینت پیوست. هتل سورینت مریم کیش در جنوب شرقی میدان امیرکبیر بنا شده است و در 4 طبقه و در مجموع با 56 اتاق و سوئیت زیبا و مدرن از جمله سوییت های جونیور،لوکس و پرزیدنشیال آماده استقبال از گردشگرانتور کیش می باشد. فاصله هتل سورینت مریم کیش با توجه به مرکزیت هتل  تا اکثر مراکز تفریحی و تجاری همچون اسکله تفریحی کیش،تالار شهر،مراکز خرید مروارید،بازارهای پردیس و... بسیار کوتاه می باشد به طوری که مسافران تور کیش می توانند در فصول مناسب و در هوای مطبوع جزیره مسیرها را پیاده طی نمایند. رستوران هتل سورینت مریم کیش با طبخ انواع غذاهای دریایی و فرنگی آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد و همچنین کافه لانژ هتل بصورت 244 ساعته خدمات دهی میکند. شایان ذکر است که هتل سورینت مریم کیش در سال 1383 ساخته شده است و از سال 1390 که به مجموعه هتل های سورینت پیوسته به طور کامل بازسازی شده است و جز معدود هتل های کیش است که از تکنولوژی کنترل هوشمند (BMS) استفاده میکند و در کنار هتل سورینت مریم کیش ساخت یک ساختمان دیگر با هدف گسترش هتل و ارتقا خدمات رسانی طرح ریزی شده است.

هتل شایگان کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Shaygan Hotel

هتل شایگان کیش Kish Shaygan Hotel با درجه بندی 5 ستاره جز هتل های قدیمی و خوب کیش است که در سال 13811 شمسی در زمینی به وسعت هزار و پانصد متر مربع در مرکز جزیره کیش بنا شده است. هتل شایگان کیش در 6 طبقه و در مجموع با 130 اتاق زیبا و سوییت های رویال مجهز به جکوزی با نمای مشرف به دریا آماده پذیرایی از گردشگران تور کیش می باشد. این هتل در موقعیتی مناسب واقع شده است به طوری که فاصلههتل شایگان کیش تا اسکله تفریحی و اکثر مراکز خرید و بازارهای جزیره  کیش و تالار شهر و... نزدیک می باشد. رستوران هتل شایگان کیش با وعده صبحانه بوفه در صبح ها و با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و فست فود در رستوران های مختلف خود آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد.هتل شایگان کیش دارای استخر سرپوشیده،سونا و جکوزی ، سالن بیلیارد و خدمات دیگر می باشد که مسافران تور کیش در صورت تمایل می توانند از انها استفاده نمایند و همچنین هتل شایگان کیش مجهز به سالن همایش با ظرفیت 180 نفر و میتینگ روم با ظرفیت 15 نفر برای برگزاری جلسات میهمانان تور کیش می باشد. هتل شایگان کیش در سال  1392 آخرین بازسازی خود را انجام داده است و در سال 2011 میلادی به عنوان بهترین هتل در زمینه خدمات هتلداری و پذیرایی موفق به اخذ لوح زرین و تندیس طلایی از سازمان جهانی گردشگری اسپانیا UNWTO شده است.

هتل پارمیس کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png kish Parmis Hotel

هتل پارمیس کیش Kish Parmis Hotel یکی از هتل های 5 ستاره خوب و مجهز جزیره کیش است که در سال 13855 در مرکز شهر کیش افتتاح گردید. هتل پارمیس کیش در زمینی به وسعت هفده هزار و پانصد متر مربع و در 9 طبقه بنا شده است و در مجموع با 152 اتاق ، 14 سوئیت ، 2 پنت هاوس مجلل آماده سرویس دهی به مسافران تور کیش می باشد. هتل پارمیس کیش با توجه به موقعیت عالی خود به مراکز خرید و گردشگری تنها هتل  5  ستاره کیش است که تا این حد به مراکز خرید و گردشگری کیش نزدیک می باشد. هتل پارمیس کیش یکی از مجهزترین هتل های کیش می باشد که میهمانان تور کیش در مدت اقامت خود میتوانند از 4 رستوران هتل پارمیس کیش با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و رستوران سنتی لذت ببرند و همچنین هتل پارمیس کیش دارای استخر و سونا، سالن بیلیارد ، آرایشگاه زنانه و مردانه و... می باشد که مسافران تور کیش در صورت تمایل میتوانند از برخی خدمات هتل بصورت رایگان استفاده نمایند. هتل پارمیس کیش دارای یک سالن گفتگو و یک سالن همایش می باشد که آماده برگزاری جلسات و سمینارهای گردشگران تور کیش است.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 12 دی 1395
نظرات

هتل کنراد دبی

هتل کنراد دبی یکی از هتل های 5 ستاره و لوکس می باشد که در منطقه تجاری و فروشگاهی شهر دبی واقع شده است. هتل کنراد دبی در سال 20133 برای توریست های تور دبی افتتاح گردیده است. در ضمن این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی تنها 200 دقیقه فاصله دارد. هتل کنراد دبی به دلیل نزدیکی به مراکز تجاری از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است و می تواند بهترین انتخاب برای توریست های تور دبی باشد.

امکانات هتل کنراد دبی :

هتل کنراد دبی در مجموع 555 اتاق را دارا می باشد که همه اتاق ها لوکس بوده و با  دکوراسیون خاصی طراحی شده اند . از جمله امکانات اتاق ها می توان به تلویزیون ، یخچال ، مبلمان شیک ، تخت خواب های نرم و ... اشاره کرد. در ضمن اتاق ها چشم اندازی زیبا به سمت جاده شیخ زائد و خلیج فارس دارند. همچنین در رستوران هتل انواع غذاهای عربی و بین المللی برای توریست های تور دبی طبخ می شود. از امکانات رفاهی هتل کنراد دبی می توان به اتاق ماساژ ، آبگرم ، استخر ، سالن تناسب اندام و ... برای توریست های تور دبی اشاره کرد.

دیگر امکانات و خدمات هتل کنراد دبی :

خدمات خشکشویی ، دستگاه خود پرداز ، فروشگاه ، صندوق امانات و ......

جهت رزرو و خرید تور دبیو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل رکسوس پالم دبی

هتل رکسوس پالم دبی یکی از هتل های لوکس و 5 ستاره می باشد که در منطقه جمیرا شهر دبی واقع شده است. این هتل تا فرودگاه تنها 47 کیلومتر فاصله دارد و با مرکز دیره  39 کیلومتر فاصله دارد. هتل رکسوس پالم دبی در سال 2012 برای توریست های تور دبی افتتاح شده است.

امکانات هتل رکسوس پالم دبی :

هتل رکسوس پالم دبی در مجموع دارای 231 اتاق می باشد که همه اتاق ها لوکس بوده و  از امکانات ویژه ای برخوردار می باشند. از جمله این امکانات می توان به یخچال ، تلویزیون LCD، مبلمان شیک ، تخت خواب های نرم و .... اشاره کرد. در ضمن اتاق ها دارای بالکن اختصاصی می باشند که جلوه ای زیبا و رو به دریا دارند. توریست های تور دبی می توانند در رستوران هتل رکسوس پالم دبی انواع غذاهای عربی و بین المللی را سفارش داده و سرو کنند. همچنین این هتل دارای امکانات رفاهی از جمله استخر روباز ، باشگاه تناسب اندام ، میز تنیس و .... برای گردشگران تور دبی می باشد.

جهت رزرو و خرید تور دبیو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی

هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی یکی از هتل های لوکس و 5 ستاره می باشد که در منطقه جمیرا شهر دبی قرار گرفته است. این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی تنها  20  کیلومتر فاصله دارد. از مزایای هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی نزدیکی به برج خلیفه و مراکز خرید برای توریست های تور دبی می باشد.

امکانات هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی :

هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی در مجموع دارای 273 اتاق می باشد که اتاق ها لوکس و  شیک بوده و دارای امکاناتی از قبیل تلویزیون ، یخچال ، مبلمان ، تخت خواب ، وای فای و .... می باشند. در رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و اروپایی برای توریست های تور دبی طبخ می شود. از امکانات رفاهی هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی که برای گردشگران تور دبی فراهم شده می توان به زمین تنیس ، باشگاه بدنسازی ، استخر و ..  اشاره کرد.

جهت رزرو و خرید تور دبیو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل لندمارک ریکا دبی

هتل لندمارک ریکا دبی یکی از هتل های 4 ستاره و لوکس شهر دبی می باشد. این هتل با فرودگاه بین المللی دبی تنها 100 دقیقه فاصله دارد. همچنین هتل لندمارک ریکا دبی تا ایستگاه مترو میدان یونیون کمتر از 5 دقیقه فاصله دارد.

امکانات هتل لندمارک ریکا دبی :

هتل لندمارک ریکا دبی دارابی 84 اتاق لوکس می باشد که از امکانات ویژه ای برخوردار  می باشند. از جمله امکانات اتاق ها می توان به مبلمان شیک ، تخت خواب های نرم ، یخچال ، تلویزیون و ..... اشاره کرد. توریست های تور دبی می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای عربی ، بین المللی و... را سفارش داده و سرو کنند. از امکانات رفاهی هتل لندمارک ریکا دبی برای گردشگرانتور دبی می توان به باشگاه تناسب اندام ، استخر ،  سونا و... اشاره کرد.

دیگر امکانات و خدمات هتل لندمارک ریکا دبی :

صرافی ، فروشگاه ، صندوق امانات ، خدمات لباسشویی و خشکشویی ، امکانات ویژه معلولین و ......

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل فورچون گرند دبی

هتل فورچون گرند دبی یکی از هتل های شیک و 4 ستاره شهر دبی می باشد که در مرکز شهر قرار گرفته است. این هتل 12 دقیقه با ساحل و کمتر از 44 کیلومتر با مرکز شهر دیره فاصله دارد. هتل فورچون گرند دبی در سال 2010 میلادی برای توریست های تور دبی افتتاح شده است.

امکانات هتل فورچون گرند دبی :

هتل فورچون گرند دبی دارای 98 اتاق لوکس و زیبا می باشد که همه اتاق ها مجهز به  تلویزیون ، یخچال ، مبلمان شیک ، تخت خواب و... می باشند. توریست های تور دبی می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای سنتی و اروپایی را سفارش داده و میل کنند. گردشگران تور دبی می توانند اوقات استراحت خود را از امکانات رفاهی که هتل برای آنها  در نظر گرفته که شامل استخر ، سونا ، سالن تناسب اندام می باشد بهترین بهره را ببرند.

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور دبی زمستان 95

تور دبی دی 95

تور دبی بهمن 95

تور دبی اسفند 95

 

تور دبی نوروز 96

تعداد بازدید از این مطلب: 112
موضوعات مرتبط: توردبی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 12 دی 1395
نظرات

هتل کرون پالاس تفلیس گرجستان

هتل کرون پالاس تفلیس گرجستان هتلی 4 ستاره و لوکس می باشد که در منطقه تفلیس شهر گرجستان قرار دارد. این هتل در سال 20144 برای توریست های تور گرجستان افتتاح گردیده است. هتل کرون پالاس تفلیس گرجستان در مجموع دارای 599 اتاق می باشد که همه اتاق ها مجهز به مبلمان ، تخت خواب های بزرگ ، تلویزیون ، یخچال و .... می باشند. گردشگران تور گرجستان می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای گرجی و بین المللی را سفارش داده و سرو کنند. از امکانات رفاهی که هتل کرون پالاس تفلیس گرجستان برای گردشگران تور گرجستان فراهم کرده است می توان به استخر ، حمام ترکی و سالن تناسب اندام اشاره کرد. در ضمن کارکنان هتل به زبان های انگلیسی و روسی تسلط کامل دارند و می توانند بهترین خدمات و راهنمایی های لازم را در اختیار گردشگران تور گرجستان ارائه دهند.

جهت رزرو و خرید تور گرجستانو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل لگاسی گرجستان

هتل لگاسی گرجستان یکی از هتل های 4 ستاره می باشد که در منطقه باتومی شهرگرجستان واقع شده است. این هتل با فرودگاه بین المللی گرجستان 33 کیلومتر فاصله دارد.  هتل لگاسی گرجستان از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار می باشد و توریست هایتور گرجستان به آسانی می توانند به مراکز خرید دسترسی داشته باشند.

امکانات هتل لگاسی گرجستان :

هتل لگاسی گرجستان دارای 62 اتاق می باشد که اتاق ها مجهز به تلویزیون ، تخت خواب  ، یخچال ، وای فای و ..... می باشند. این هتل دارای رستوران برای توریست های تور گرجستان می باشد که توریست های عزیز می توانند انواع غذاهای گرجی و بین المللی را در این رستوران سفارش داده و میل کنند. از خدمات و امکانات رفاهی هتل لگاسی گرجستان می توان به زمین بازی مخصوص کودکان ، پذیرش 24 ساعته ، پارکینگ ، خدمات خشکشویی و لباسشویی ، مینی بار و .... برای توریست های تور گرجستان اشاره کرد.

جهت رزرو و خرید تور گرجستانو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل زپ پالاس گرجستان

هتل زپ پالاس گرجستان هتلی 4 ستاره می باشد که در منطقه تفلیس شهر گرجستانواقع شده است. این هتل دارای 322 اتاق می باشد که همه اتاق ها مجهز به یخچال ، تلویزیون ، مبلمان ، تخت خواب ، وای فای و .... می باشند. در رستوران هتل انواع غذاهای گرجی و بین المللی برای توریست های تور گرجستان طبخ می شود. همچنین هتل زپ پالاس گرجستان دارای امکانات رفاهی از جمله ماساژ، سونا ، آبگرم و .... برای گردشگرانتور گرجستان می باشد. در ضمن این هتل دارای کارکنان مجرب بوده و به زبان های  انگلیسی و روسی تسلط دارند و می توانند بهترین خدمات را به گردشگران تور گرجستان ارائه دهند.

دیگر امکانات و خدمات هتل زپ پالاس گرجستان :

سالن زیبایی ، فروشگاه ، اتاق جلسه ، کافی شاپ و .....

جهت رزرو و خرید تور گرجستانو اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل کپالا گرجستان

هتل کپالا گرجستان یکی از هتل های 4 ستاره می باشد که در منطقه تفلیس شهرگرجستان واقع شده است. این هتل با فرودگاه تنها 155 کیلومتر فاصله دارد. هتل کپالا  گرجستان به مراکز خرید و مناطق توریستی نزدیک می باشد و دسترسی توریست هایتور گرجستان به این مراکز به آسانی امکان پذیر می باشد.

امکانات هتل کپالا گرجستان :

هتل کپالا گرجستان دارای اتاق های تمیز می باشد و مجهز به تلویزیون ، یخچال ، تخت  خواب ، وای فای و ... می باشند. همه اتاق ها دارای بالکن می باشند که منظره زیبا و روبه رود mtkvari دارند. در رستوران هتل انواع غذاهای گرجی و بین المللی برای توریست های تور گرجستان طبخ می شود. همچنین گردشگران تور گرجستان می توانند با 55 دقیقه پیاده  روی از هتل به یکی از مهم ترین جاذبه گردشگری حمام های آبگرم گوگردی که خاصیت درمانی نیز دارند برسند.

جهت رزرو و خرید تور گرجستان و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل او گالگر گرجستان

هتل او گالگر گرجستان یکی از هتل های 4 ستاره می باشد که در منطقه باتومی شهرگرجستان قرار گرفته است. این هتل به دلیل موقعیت مکانی خوبی که دارد هر ساله پذیرای زیادی از گردشگران تور گرجستان می باشد.

امکانات هتل او گالگر گرجستان :

هتل او گالگر گرجستان در مجموع دارای 20 اتاق می باشد که اتاق ها مجهز به یخچال ،  تخت خواب ، مبلمان ، وای فای و .... می باشند. از امکانات رفاهی هتل برای توریست های تور گرجستان می توان به ایوان مخصوص آفتاب ، کتابخانه ، خدمات نگهداری از کودکان و ... اشاره کرد. گردشگران تور گرجستان اوقات فراقت خود را می توانند در باغ سرسبز هتل به خوشی سپری کنند. در ضمن هتل او گالگر گرجستان دارای کارکنان مجرب بوده و به زبان های آلمانی ، روسی ، انگلیسی مسلط بوده و می توانند بهترین خدمات را به گردشگرانتور گرجستان ارائه دهند.

جهت رزرو و خرید تور گرجستان و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور گرجستان زمستان 95

تور گرجستان دی 95

تور گرجستان بهمن 95

تور گرجستان اسفند 95

تور گرجستان نوروز 96

تور گرجستان از اصفهان

تور گرجستان از تبریز

 

تور گرجستان از شیراز

تعداد بازدید از این مطلب: 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 12 دی 1395
نظرات

هتل تکسیم گونن استانبول

هتل تکسیم گونن استانبول هتلی شیک و 4 ستاره می باشد که در قلب شهر استانبول واقع شده است و با میدان تکسیم که یکی از مهم ترین میدان های شهر استانبول می باشد تنها 110 متر فاصله دارد. این هتل زیبا در سال 2009 میلادی برای گردشگران تور استانبول بنا گردیده است.

امکانات هتل تکسیم گونن استانبول :

هتل تکسیم گونن استانبول دارای 157 اتاق می باشد که اتاق ها دارای امکاناتی می  باشند. از جمله امکانات اتاق ها می توان به تلویزیون ، مبلمان ، تخت خواب ، یخچال و .... اشاره کرد. توریست های تور استانبول می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی راسفارش داده و میل کنند. از امکانات رفاهی که هتل برای گردشگران تور استانبول در نظر گرفته است می توان به اتاق ماساژ ، حمام ترکی ، سالن تناسب اندام و  .... اشاره کرد.

دیگر امکانات و خدمات هتل تکسیم گونن استانبول :

ترانسفر فرودگاهی ، خدمات خشکشویی و لباسشویی ، سالن زیبایی ، صرافی و ....

جهت رزرو و خرید تور استانبولو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل گرند هیلاریوم استانبول

هتل گرند هیلاریوم استانبول از هتل های 4 ستاره و شیک می باشد که درمعروف ترین منطقه تاریخی ینی کاپی شهر استانبولواقع شده است. این هتل با فرودگاه آتاتورک تنها 12 کیلومتر فاصله دارد. هتل گرند هیلاریوم استانبول به دلیل نزدیکی به مناطق تاریخی و توریستی هر ساله پذیرای زیادی از گردشگران تور استانبول می باشد.

امکانات هتل گرند هیلاریوم استانبول :

هتل گرند هیلاریوم استانبول در مجموع 74 اتاق را دارا می باشد که اتاق ها با دکوراسیون  خاصی طراحی شده اند. اتاق های هتل دارای امکاناتی از جمله تلویزیون ، یخچال ، مبلمان شیک ، تخت خواب های بزرگ و .... می باشند. در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی برای گردشگران تور استانبول طبخ می شود. همچنین توریست های تور استانبول می توانند در سالن تناسب اندام هتل ساعاتی را به ورزش بپردازند.

دیگر امکانات و خدمات هتل گرند هیلاریوم استانبول :

اتاق ماساژ ، حمام ترکی ، استخر سرپوشیده ، خدمات خشکشویی ، پارکینگ ، کافه و .....

جهت رزرو و خرید تور استانبولو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

 

هتل بلک برد استانبول

blakis1jpg.jpg

هتل بلک برد استانبول یکی از هتل های 4 ستاره و لوکس می باشد که در منطقه لاله شهر استانبول قرار دارد. این هتل با فرودگاه آتاتورک تنها 166 کیلومتر فاصله دارد. هتل بلک برد استانبول از موقعیت مکانی خوبی برخوردار می باشد و توریست هایتور استانبول می توانند به آسانی به مراکز خرید و مناطق توریستی و تاریخی دسترسی داشته باشند.

امکانات هتل بلک برد استانبول :

هتل بلک برد استانبول در مجموع 89 اتاق را دارا می باشد که از امکانات اتاق ها می توان  به یخچال ، تلویزیون ، مبلمان شیک ، تخت خواب های بزرگ و ...... اشاره کرد. همچنین توریست های تور استانبول می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی را سفارش داده و میل کنند و لحظات خوشی را در کنار عزیزانشان سپری کنند. هتل بلک برد استانبول دارای امکانات رفاهی از جمله استخر ، سونا ، حمام ترکی ، ماساژ و ... برای گردشگران تور استانبول نیز می باشد.

دیگر امکانات و خدمات هتل بلک برد استانبول :

پذیرش 24 ساعته ، خدمات لباسشویی و خشکشویی ، صرافی ، سالن زیبایی و ....

جهت رزرو و خریدتور استانبولو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

 

هتل ایمپریال بیزینس استانبول

هتل ایمپریال بیزینس استانبول یکی از هتل های لوکس و 5 ستاره شهر استانبول می باشد. از مزایای این هتل برای گردشگرانتور استانبول نزدیکی به مراکز خرید و اماکن  توریستی می باشد. هتل ایمپریال بیزینس استانبول با منطقه تاریخی سلطان احمد استانبول با ماشین تنها 20 دقیقه فاصله دارد.

امکانات هتل ایمپریال بیزینس استانبول :

هتل ایمپریال بیزینس استانبول دارای 203 اتاق زیبا و شیک و همچنین دارای سوئیت های  استاندارد ، دولوکس و سوئیت های خانوادگی می باشد. از امکانات هتل ایمپریال بیزینس استانبول می توان به یخچال ، تلویزیون ، مبلمان ، تخت خواب ، وای فای و .... اشاره کرد. در رستوران هتل انواع غذاهای محلی و بین المللی برای توریست های تور استانبول طبخ  می شود. همچنین هتل ایمپریال بیزینس استانبول دارای امکانات رفاهی از قبیل حمام ترکی ، استخر ، جکوزی و ... برای توریست های تور استانبول می باشد.

جهت رزرو و خرید تور استانبولو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل رادیسون بلو شیشلی استانبول

radisonhs1jpg.jpg

هتل رادیسون بلو شیشلی استانبول هتلی لوکس و 5 ستاره می باشد که در منطقه سیسلی شهر استانبول واقع شده است . این هتل به دلیل نزدیکی به فرودگاه و مراکز تجاری بهترین انتخاب برای گردشگران تور استانبول می تواند باشد.

امکانات هتل رادیسون بلو شیشلی استانبول :

هتل رادیسون بلو شیشلی استانبول دارای 291 اتاق می باشد که همه اتاق ها دارای  امکاناتی از جمله مبلمان لوکس ، تخت خواب های بزرگ ، یخچال ، تلویزیون ، وای فای و ..... می باشند. در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی برای توریست های تور استانبول طبخ می شود. همچنین گردشگران تور استانبول می توانند در سالن تناسب  اندام هتل رادیسون بلو شیشلی استانبول لحظاتی را به ورزش بپردازند. در ضمن کارکنان هتل مجرب بوده و به زبان انگلیسی تسلط کامل دارند.

دیگر امکانات و خدمات هتل رادیسون بلو شیشلی استانبول :

استخر سرپوشیده و سرباز ، حمام ترکی ، کا فی شاپ و ....

radisonhs2jpg.jpg

radison6jpg.JPEG

radisonfs5jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 95

تور استانبول دی 95

تور استانبول بهمن 95

تور استانبول اسفند 95

 

تور استانبول نوروز 96

تعداد بازدید از این مطلب: 123
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 12 دی 1395
نظرات

نمایشگاه خزندگان کیش

نمایشگاه خزندگان کیش یکی دیگر از جاذبه های دیدنی و جذاب جزیره زیبای کیش می  باشد که در خیابان فردوسی نزدیک پارک آهوان واقع شده است. در این نمایشگاه بیش از 100 گونه خزنده ایران و جهان زندگی می کنند و برای گردشگران تور کیش که به موجودات  زنده و خزندگان علاقه دارند بهترین جاذبه دیدنی کیش می باشد. مارهای بزرگ بوآ ، سوسمارهای ماداگاسکارا ، عقرب سیاه امپراتور آفریقا ، مار پرنده تایلند و .... از جمله خزندگانی هستند که در این نمایشگاه نگهداری می شوند.

جهت رزرو و خرید تور کیشو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

بوستان آهوان کیش

بوستان آهوان کیش یکی ازجاذبه های جذاب و دیدنی جزیره زیبای کیش می باشد. این بوستان در زمینی به مساحت 2 هکتار برای گردشگران تور کیش بنا شده است. در این  بوستان علاوه بر نگهداری از آهو حیوانات دیگری نظیر روباه ، میمون ، گوزن و حتی برخی از پرندگان نیز نگهداری می شوند. اما آهوها بدون نگهداری در قفس و به صورت آزاد در اینجا نگهداری می شوند. بوستان آهوان کیش برای کودکان وسایل بازی فراهم کرده است.

جهت رزرو و خرید تور کیشو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

خانه اعیانی کیش

خانه اعیانی کیش یکی دیگر از جاذبه های جزیره کیش می باشد. وسعت این خانه بسیار زیاد است و آثاری که از این خانه به دست آمده است شامل کاشی های ستاره شکلی که نشان و مربوط به دوره ایلخانی می باشد. خانه اعیانی کیش تا به امروزه کمتر مورد توجه گردشگران تور کیش قرار گرفته است اما لازم به ذکر است که این خانه یادآور خانه های  چند خانواری و باستانی است که صاحبان آنها خانوارهایی از کاشان و یزد بوده اند و یکی از نمونه های قدیمی مسکن جمعی در خلیج فارس به حساب می آید.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

باغ پرندگان کیش

باغ پرندگان کيش، يکي از زيبا ترين جاذبه هاي گردشگري جزیره کیش می باشد. باغ پرندگان کیش از سال 1380 دایر است و هرساله گردشگران تور کیش از این باغ زیبا دیدن می کنند. باغ در دو قسمت جداگانه ، فضايي مناسب را براي نگهداري پرندگان فراهم کرده است. بازديدکنندگان و توریست های تور کیش در اولين بخش با عبور از مسيرهاي سبز و زيبا و توقف در کنار قفس ها، پرندگان مختلف را مي بينند و با مطالعه مطالب درج شده  بر روي هر قفس، اطلاعات جامع و مفيدي درباره زيستگاه، نوع تغذيه و ويژگي هر پرنده به دست مي آورند. دومين بخش محوطه اي است زيبا به مساحت حدود 2 هکتار که فضاي مناسبي را براي پرواز آزادانه پرندگان فراهم کرده است.

 

درباغ پرندگان کیش بيش از 55 گونه از پرندگان قاره هاي آسيا ، آفريقا و امريکا نگهداري مي شوند. در برکه وسط باغ فلامينگوها، پليکان هاي پاخاکستري و سفيد درناي تاج دار، ايبيس، قوها و انواع لک لک هاي مارابو و سدلبيلد در محيطي کاملا طبيعي، مناظر کم نظير و زيبايي را در برابر ديد توریست های تور کیش قرار مي دهد. از دیگر گونه هایی که در باغ پرندگان کیش می توان مشاهده  کرد طاووس ها ، انواع طوطی ها ، پنگوئن های پاسیاه و مرغ شاخ دار می باشد.

 

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

پارك دلفين کیش

پارك دلفين يا دلفيناريوم، يكي از جذاب ترين و مهیج انگیز ترین مكان های تفریحی جزيره زيبای كيش می باشد. اين مجموعه زیبا نخستین پارك دلفين در ايران بوده و با سرمايه گذاری بخش خصوصي به سهم برداری رسيده است. لازم به ذكر است كه اين پارك گردشگری، يكي از وسیع ترین پارك های موجود در خاورميانه می باشد و داشتن اين چنين پارك تفريحی در سرزمين مان، ايران افتخاری مثال زدنی است.
مساحت مجموعه‌ ی تفریحی پارک دلفین‌ها، حدود ۱۰۰ هكتار بوده و در جنوب شرقی جزیره‌ی كیش قرار گرفته است. اين مجموعه با داشتن فضای سبز اختصاصی و انواعی از گونه های گياهی و درختان مختلف فضای ارام و لذت بخشی را برای سپری کردن زمان گردشگران تور کیش را دارا می باشد و از پرطرفدارترین مکان های گردشگری کیش می باشد . اين گونه ها مانند درخت لور، اكاليپتوس، آكاسيا، مورد، گل ختمي، بنجامين، نخل و كاكتوس ها مي باشد. فقط بيش از 25 گونه متفاوت كاكتوس در پارك دلفين ها پرورش داده شده است كه با توجه به اقليم و مرجاني بودن خاك در جزيره كيش، توجه و بازرسی ویژه خود را مي طلبد.
پارك دلفين ها علاوه بر گونه ها گونه های گياهی، گردآور كاملي از انواع پرندگان، آبزيان و حيوانات گوناگون و دلفين ها را داراست، پارك دلفين کیش شامل دلفیناریوم یا پارک دلفین ها، باغ پرندگان، سالن آمفی تئاتر، سفره منزل سنتی و سيرك (کلاسیک شو) می باشد. بازدیدكنندگان تور کیش توسط اتوبوس هاي قطاری در فضای بزرگ پارك هدايت و جابه جا  می شوند.

 

مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96

تور کیش از اصفهان

 

تور کیش از مشهد

تعداد بازدید از این مطلب: 98
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 12 دی 1395
نظرات

هتل کارمیر ریزورت آنتالیا

هتل کارمیر ریزورت آنتالیا هتلی لوکس و 5 ستاره می باشد که در منطقه کمر شهر آنتالیا واقع شده است. این هتل مجلل در سال 2014 میلادی در زمینی به مساحت 188 هزار متر مربع برای گردشگران تور آنتالیا تاسیس شده است. هتل کارمیر ریزورت آنتالیا با فرودگاه تنها 40 کیلومتر و با مرکز شهر آنتالیا حدود 300 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل کارمیر ریزورت آنتالیا :

هتل کارمیر ریزورت آنتالیا دارای 295 اتاق لوکس می باشد که اتاق ها از امکانات خاصی برخوردار می باشند. از  جمله امکانات اتاق ها می توان به تلویزیون صفحه تخت ، یخچال ، مبلمان شیک ، وای فای و .... اشاره کرد. این هتل دارای 9 رستوران می باشد که در این رستوران ها انواع غذاهای بین المللی و اروپایی برای توریست های تور آنتالیا طبخ می شود. از امکانات رفاهی هتل کارمیر ریزورت آنتالیا می توان به حمام ترکی ، اتاق ماساژ ، استخر ،  سالن تناسب اندام و ..... برای گردشگران تور آنتالیا اشاره کرد. در ضمن این هتل دارای یک ساحل اختصاصی می باشد که 900 متر با هتل فاصله دارد.

دیگر امکانات و خدمات هتل کارمیر ریزورت آنتالیا :

باشگاه و استخر مخصوص کودکان ، زمین تنیس ، کافه ، امکانات مخصوص معلولین و ......

جهت رزرو و خرید تور آنتالیاو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ویند آف لارا آنتالیا

هتل ویند آف لارا آنتالیا هتلی 5 ستاره و مجلل می باشد که در منطقه لارا شهر آنتالیا واقع شده است. این هتل در سال 2016 میلادی برای گردشگران تور آنتالیا بنا گردیده است. هتل ویند آف لارا آنتالیا تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 12 کیلومتر و با مرکز شهر 199 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل ویند آف لارا آنتالیا :

هتل ویند آف لارا آنتالیا دارای 276 اتاق می باشد که اتاق ها مجهز به تلویزیون ، یخچال ، مبلمان شیک  ، تخت خواب های بزرگ ، بالکن ، مینی بار و .... می باشند. توریست های تور آنتالیا می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای اروپایی و بین المللی را سفارش داده و میل کنند. از امکانات رفاهی هتل ویند آف لارا آنتالیا که برای توریست های تور آنتالیا در نظر گرفته شده است می توان به زمین تنیس ، میز بیلیارد ، سالن بدنسازی ، حمام ترکی ، استخر و سونا و .... اشاره کرد. همچنین هتل دارای ساحل اختصاصی برای گردشگران تور آنتالیا می باشد که فاصله آن تا هتل تنها 3000 متر می باشد. در ضمن خدمات هتل ویند آف لارا آنتالیا به صورت UALLL می باشد.

دیگر امکانات و خدمات هتل ویند آف لارا آنتالیا :

خدمات ویژه معلولین ، آرایشگاه ، خدمات خشکشویی و لباسشویی ، فروشگاه ، خدمات مخصوص کودکان ، پارکینگ و ......

جهت رزرو و خرید تور آنتالیاو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ملاس لارا آنتالیا

هتل ملاس لارا آنتالیا هتلی لوکس و 5 ستاره می باشد که در منطقه لارا شهر آنتالیا قرار گرفته است. این هتل مجلل در سال 2009 میلادی و در مساحت 15000 متر مربع برای توریست های تور آنتالیا بنا گردیده است. در ضمن هتل ملاس لارا آنتالیا زیر مجموعه هتل های زنجیره ای ملاس می باشد. این هتل تا فرودگاه تنها 122 کیلومتر و تا مرکز شهر 15 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل ملاس لارا آنتالیا :

هتل ملاس لارا آنتالیا در 12 طبقه و 264 اتاق را دارا می باشد. از امکانات اتاق ها می توان به تلویزیون ، یخچال ،  مبلمان شیک ، تخت خواب های بزرگ و ..... اشاره کرد. توریست های تور آنتالیا می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و اروپایی را سفارش داده و سرو کنند. در ضمن هتل ملاس لارا دارای ساحل اختصاصی می باشد و خدمات هتل برای توریست های تور آنتالیا به صورت ALL می باشد. همچنین هتل دارای امکانات رفاهی از جمله زمین تنیس ، باشگاه تناسب اندام ، اتاق ماساژ و .... برای گردشگران تور آنتالیا می باشد.

دیگر امکانات و خدمات هتل ملاس لارا آنتالیا :

خدمات 24 ساعته ، امکانات ویژه معلولین ، صندوق امانات و ....

جهت رزرو و خرید تور آنتالیاو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل گلدن رینگ آنتالیا

هتل گلدن رینگ آنتالیا یکی از هتل های لوکس و 4 ستاره شهر آنتالیا می باشد. این هتل برای گردشگران تور آنتالیا از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار می باشد. هتل گلدن رینگ آنتالیا در مجموع 800 اتاق را دارا می باشد که اتاق ها دارای امکاناتی می باشند. از جمله این امکانات می توان به یخچال ، تلویزیون ، مبلمان ، تخت خواب های نرم و .... اشاره کرد. در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی برای گردشگران تور آنتالیا طبخ می شود. همچنین هتل گلدن رینگ آنتالیا دارای امکانات رفاهی از جمله استخر ، سونا ، زمین تنیس ، سالن تناسب اندام ، زمین بازی مخصوص کودکان و ..... برای توریست های تور آنتالیا می باشد. همچنین هتل دارای ساحل  اختصاصی نیز می باشد.

دیگر امکانات و خدمات هتل گلدن رینگ آنتالیا :

کافی نت ، کافی شاپ ، امکانات ویژه معلولین ، خدمات خشکشویی ، فروشگاه ، پارکینگ و .....

جهت رزرو و خرید تور آنتالیاو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل آکا کارلوس آنتالیا

هتل آکا کارلوس آنتالیا هتلی 4 ستاره و لوکس می باشد که در منطقه کمر شهر آنتالیا قرار دارد این هتل زیبا در سال 2003 میلادی تاسیس شده و در سال 2005 برای گردشگران تور آنتالیا بازسازی شده است .

امکانات هتل آکا کارلوس آنتالیا :

هتل آکا کارلوس آنتالیا دارای اتاق های استاندارد و اتاق خانواده و به ویژه اتاق مخصوص معلولین می باشد. گردشگران تور آنتالیامی توانند در رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی ، اروپایی را سفارش داده و میل کنند. گردشگران تور آنتالیا می توانند اوقات فراقت و استراحت خود را در سالن بیلیارد ، سالن ماساژ سپری کنند.

دیگر امکانات و خدمات هتل آکا کارلوس آنتالیا :

سالن بدنسازی ، سالن زیبایی ، اتاق بخار و ....

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نو�

تعداد بازدید از این مطلب: 107
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 12 دی 1395
نظرات

  هتل پالاس

  

 

 

 

 

 

 

 

وجه تمايز هتل پنج ستاره پالاس كيش به هتل هاي موجود در جزيره زيباي كيش، استخر روباز در طبقه پانزدهم و سالن سينما به گنجايش 264 صندلي و سالن مجلل فرهنگي جهت برگزاري نمايشگاه هاي هنري و فرهنگي  مي‌باشد. براي اقامت در اين هتل زيبا با تور كيش همراه شويد.

 

هتل شايگان كيش

_شايگان_كيش_7.JPG

هتل شايگان كيش در شمار هتل هاي 5 ستاره كيش قرار دارد و يكي از هتل هاي معروف كيش محسوب مي شود. اين هتل در زميني به مساحت 15000 مترمربع ساخته شده است و در بهترين نقطه از نوار سياحتي جزيره زيباي كيش واقع گرديده است همچنين با مشرف بودن اكثر اتاق ها به خليج  زيباي هميشه فارس جزو هتلهاي پر طرفدار كيش مي باشد. از لحاظ دسترسي به بازارهاي كيش اين هتل در موقعيت خوبي قرار دارد و به بازارهاي پانيذ و مركز تجاري پرديس كيش بسيار نزديك است از اين رو مورد توجه بسياري از گردشگران تور كيش مي باشد اين هتل از 140 باب اتاق، سوئيت، ويلاي لوكس و آپارتمان ويژه در 6 طبقه تشكيل شده است كه هركدام داراي رنگ بندي متنوع و امكانات كامل اقامتي و رفاهي هستند. هتل شايگان با ارائه بهترين امكانات هر ساله پذيراي بسياري از مسافران تور كيش مي باشد.

امكانات هتل شايگان كيش :

سالن همايش و اجتماعات  ، باشگاه ورزشي  شايگان  شامل استخر سرپوشيده جكوزي، سوناي بخار، سوناي خشك، بدن سازي،  ماساژ،حوضچه آب سرد، استخر كودكان ، سالن بيليارد و اسنوكر ، كلوپ بازي كودكان و... براي ميهمانان تور كيش مي باشد.

آدرس هتل شايگان كيش  :جزيره كيش -ميدان پرديس

_شايگان_كيش_1.jpg

_شايگان_كيش_8.jpg

_شايگان_كيش_6.jpg

_شايگان_كيش_2.jpg

_شايگان_كيش_3.jpg

_شايگان_كيش_5.jpg

 

هتل لوتوس كيش :

 

ic_staron.pngic_staron.pngic_staron.pngic_staron.png

_لوتوس_كيش.jpg

 

 

امكانات هتل لوتوس كيش:

لابي، كافي شاپ، ماهواره، نمازخانه، رستوران، پاركينگ اختصاصي هتل، پاركينگ سرپوشيده، لاندري، آسانسور، خدمات خانه داري، فضاي سبز،  تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي، ترانسفر رايگان فرودگاه . علاقه مندان به اقامت در اين هتل زيبا مي توانند با تور كيش همراه شوند .

 

هتل آفتاب شرق كيش

هتل آفتاب شرق كيش

هتل آفتاب شرق كيش جزء هتل هاي سه ستاره كيش محسوب مي شود و در منطقه بومي نشين جزيره كيش در ابتداي جاده جهان بنا شده است. از امتيازات اين هتل مي توان به نزديكي آن به مراكز خريد اشاره نمود كه گردشگران تور كيش تنها با 5 دقيقه پياده روي مي توانند به آن ها دسترسي پيدا نمايند. هتل آفتاب شرق كيش تا فرودگاه كيش 10 دقيقه فاصله دارد. يك كافي نت با اينترنت پرسرعت رايگان در لابي هتل براي استفاده ميهمانان تور كيش مهيا شده است. در طبقه همكف كافي شاپ هتل قرار دارد كه ظرفيت آن 30 نفر مي باشد. در طبقه اول هتل نيز ميز بيلياردي براي تفريح و سرگرمي ميهمانان تور كيش قرار دارد. اين هتل خدمات رايگاني چون ناهار و دوچرخه سواري را نيز براي مسافران ميهمانان تور كيش فراهم آورده است.

امكانات هتل آفتاب شرق كيش :

لابي، رستوران، كافي شاپ، سالن كنفرانس، ماهواره، اينترنت در لابي و اينترنت در واحد، لاندري، كافي نت، فروشگاه و غرفه، آژانس خدمات مسافرتي، خدمات خانه داري، فضاي سبز، نمازخانه، صندوق امانات اختصاصي، تاكسي سرويس، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، پارك كودكان، خشكشويي، اتاق بيليارد، پيست دوچرخه سواري، اجاره اتومبيل بنا به درخواست ميهمانان تور كيش ، سالن ورزشي و ...

هتل آفتاب شرق كيش

هتل آفتاب شرق كيش

 

هتل گامبرون كيش

هتل گامبرون كيش كه از هتل هاي 5 ستاره و مجلل كيش است،با مساحت 10500 متر مربع و با نمايي سفيد و طراحي زيبا مابين ميدان سيري و ميدان داريوش قرار گرفته است. اين هتل داراي فضاي سبزي زيبا و آب‌ نماها و آلاچيق هاي شيك و دل‌ نواز مي باشد. معناي گامبرون خرچنگ است كه نام قديمي بندر عباس در زمان حضور پرتقالي ها بوده و بعد از بيرون كردن پرتقالي ها در دوران شاه عباس صفوي اين شهر به بندر عباس تغيير نام يافته و به يك شهر گردشگري زيبا تبديل شده است.هتل گامبرون كيش در نزديكي دريا و در شرق جزيره زيباي كيش قرار گرفته و از جاذبه هاي گردشگري آن ميتوان به پارك آهوان اشاره كرد كه نزديك هتل مي باشد و مسافران تور كيش مي توانند از اين جاذبه ها لذت ببرند.

امكانات هتل گامبرون كيش:

رستوران، اينترنت واي فاي،سالن همايش، استخر، سونا، جكوزي،استخر روباز، خشكشويي، سالن بدنسازي، سالن بيليارد، سالن ماساژ، روم سرويس، صندوق امانات، ماهواره، تاكسي سرويس، عابر بانك، فضاي سبز، خدمات پزشكي، كتابخانه، آرايشگاه مردانه و زنانه، زمين تنيس، قايق سواري و جت اسكي، لاندري و...از امكانات هتل گامبرون كيش مي باشند كه ميهمانانتور كيش مي توانند سفر خوب و لذت بخشي را در اين هتل كيش سپري نمايند.

جهت رزرو و خريد تور كيش و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

مطالب مرتبط:

 

تعداد بازدید از این مطلب: 111
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 12 دی 1395
نظرات

هتل بين المللي قصر مشهد

ghasralmas2.jpg

هتل بين المللي قصر مشهد از هتل هاي بسيار مجلل و شيك 5 ستاره مشهد مي باشد كه در مساحت حدود 20000 متر مربع و در 11 طبقه ساخته شده است.اين هتل در فاصله اي كمتر از 800 متر از حرم مطهر حضرت رضا و در مركز شهر مقدس مشهد افتتاح شده است.ابتدا در فروردين سال 13911 اين هتل از قصر به قصر الماس تغيير نام داده و مجددا در خرداد ماه 13933 همزمان با گرفتن گريد پنج ستاره از قصر الماس به هتل بين المللي قصر تغيير نام يافت.هتل بين المللي قصر از لحاظ جغرافيايي در بهترين نقطه شهر مشهد قرار گرفته به طوري كه تا مراكز خريد و تفريحي فاصله بسيار كوتاهي دارد.همچنين فاصله آن تا فرودگاه 10 كيلومتر و تا حرم 15 دقيقه پياده روي مي باشد. بدين ترتيب مسافران تور مشهد سفر  راحت و بدون دغدغه اي را در اين هتل سپري مي نمايند.

ghasralmas1.jpg

هتل بين المللي قصر مشهد داراي 310 اتاق مجهز مي باشد كه تعدادي از آنها سوئيت، آپارتمان و كانكت مي باشند و همگي آنها  به زيباترين وجه و طبق آخرين استانداردهاي بين المللي تجهيز شده اند.از امكانات اين اتاق ها مي توان به يخچال، تلويزيون، اينترنت، سرويس فرنگي، سرويس ايراني، ماهواره و... اشاره كرد. اتاق هاي هتل قصر الماسمشهد با مجلل ترين مبلمان و تجهيزات طراحي و چيدمان شده و بهترين و مناسب ترين فضا و مكانها را براي برگزاري كنفرانس ها، گردهمايي ها و جشن ها در اختيار ميهمانان تور مشهد قرار داده است.

ghasralmas5.jpg

ghasralmas6.jpg

كافي شاپ و رستوران هاي هتل بين المللي قصر مشهد :

ارائه انواع غذاهاي ايراني و فرنگي، انواع كباب ها، خورشت ها،سالادها و فست فودها در رستوران مرسده

سرو غذاهاي دريايي شامل انواع ميگو، ماهي، خرچنگ و... به صورت كبابي سوخاري در رستوران غذاهاي دريايي

سرو انواع غذاهاي ايراني ، فرنگي و متنوع ترين دسرها به همراه سالادها و بوفه در رستوران قصر

سرو انواع اسنك، پيتزا، پيراشكي، پاستا و ...در فست فود ملودي

سرو انواع دسر ها، بستني ها و نوشيدني هاي گرم و سرد در كافي شاپ 24 ساعته هتل

 ghasralmas3.jpg

امكانات هتل بين المللي قصر مشهد:

 
سالن هاي ملودي و مرسده براي جشن ها و ميهماني ها, رستوران هاي قصر و الماس, كافي شاپ 24 ساعته, چايخانه سنتي, سيستم پيشرفته IPTV,باشگاه ميهمانان قصر, نخستين رستوران غذاهاي دريايي،رستوران سنتي, سالن هاي كنفرانس و سمينار, پارك بازي كودك,روم سرويس 24 ساعته,خدمات سي آي (تشريفات ويژه ) رايگان,تاكسي سرويس 24 ساعته,ماساژ آقايان و بانوان, واحد گريم كودكان و عكس،صرافي 24 ساعته,مراكزخريد, سرويس رايگان از فرودگاه تا هتل,گيم نت و كافي نت,آرايشگاه زنانه,آژانس هواپيمايي و مسافرتي,بانك,خدمات اينترنتي,خدمات پزشكي,پاركينگ و....از جمله امكانات رفاهي هتل بين المللي قصر مشهد مي باشند كه مسافران تور مشهد مي توانند از همه اين امكانات بهره مند شوند.
 
ghasralmas4.jpg
 

جهت رزرو و خريد تور مشهد و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

 

هتل مشهد مشهد

يكي از هتل هاي خوب چهار ستاره مشهد مقدس هتل مشهد مشهد ميباشد كه در خيابان امام رضا اول و سوم  واقع شده است.

_مشهد_مشهد.jpg

هتل مشهد مشهد در سال 1354 ساخته شده و همچنين در سال 1392 بازسازي كامل شده است.

hotel_mashhad.jpg

در اين هتل با حضور پرسنل مجرب و ارائه امكانات مناسب با كيفيتي خوب در جايگاهي مدرن، با چشم‌اندازي از بارگاه ملكوتي امام رضا (ع)  ميزبان ميهمانان عزيز تور مشهد ميباشند. هتل مشهد مشهد در فاصله نزديك حرم  و در نزديكي ميدان بيت المقدس بنا شده، از اين رو به تمامي مراكز خريد نيز نزديك بوده و نظر اكثر مسافران تور مشهد را به خود جلب كرده است.

در هتل مشهد مشهد با ارائه بهترين امكانات رفاهي و تفريحي از جمله: " سرويس 24 ساعته، اتاق هايي مجهز به سيستم تهويه مطبوع در ده طبقه با صد و سي و هفت واحد كه 445 تخت در آن موجود است، رستوران (با طبخ متنوع ترين غذاهاي ايراني - سنتي)،  كافي شاپ ( با انواع نوشيدني هاي تازه)" براي ميهمانان تور مشهد، سفري خوب را براي مسافران تور مشهد فراهم ميكند.

mashhad21.jpg

ميهمانان تور مشهد همچنين با وجود تمامي خدمات كه شامل " اينترنت و كافي نت و صندوق امانات و اتاق چمدان در هتل زيباي مشهد است، لحظاتي به ياد ماندني را خواهند داشت.

 

 

هتل كنعان مشهد

kanaan1.jpg

هتل كنعان مشهد از جمله هتل آپارتمان هاي خوب مشهد است كه در سال 1386 در خيابان امام رضا به بهره برداري رسيده و  با فاصله 10 دقيقه اي كه تا حرم مطهر رضوي دارد، باعث رفت و آمد آسان زائران شده است.اين هتل داراي 4 طبقه و 28 باب سوئيت آپارتمان مي باشد كه در اختيار مسافران تور مشهد قرار گرفته است.

kanaan5.jpg

امكانات هتل كنعان مشهد:

پاركينگ , لاندري , رستوران, كافي شاپ, كافي نت, تلفن سانترال, سيستم صوت و تصوير, شبكه مركزي پخش فيلم , تاكسي سرويس و پذيرايي روم سرويس, لابي مجلل با دكوراسيون زيبا و منحصر به فرد ,سيستم هاي تهويه مطبوع , محيطي دلپذير و...از جمله امكانات هتل كنعان مشهد مي باشند. كافي شاپ و رستوران هتل نيز با طراحي مدرن و بي نظير , همراه با سرو غذاهاي ايراني و فرنگي , انواع دسر و نوشيدني هاي سرد و گرم , در فضايي آرام و دنج آماده پذيرايي از ميهمانان تور مشهد مي باشد.

kanaan3.jpg

kanaan2.jpg

جهت رزرو وخريد تور مشهد و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرماييد.

 

هتل عماد مشهد

هتل چهار ستاره عماد مشهد، 350 متر تا حرم مطهر رضوي (ع) فاصله دارد و در ضلع شمالي حرمدر سال 1389 ساخته شده است.

هتل عماد مشهد با 55 اتاق در 9 طبقه جهت پذيرائي 200 نفر از مسافران محترم تور مشهد با امكاناتي از جمله " بهترين سوئيت ، اتاق هاي 2 و 3 تخته لوكس ، 2 سالن و رستوراني با ظرفيت 185 نفر بنا شده است و  با افتخار ميزبان زائران عزيز تور مشهد ميباشد.

 درهتل عماد مشهد با حضور پرسنل مجرب و آموزش ديده پذيراي مسافران و زائران حرم مطهر حضرت علي بن موسي الرضا (ع) مي باشد.

 

امكانات رفاهي هتل عماد مشهد:

رستوران  (با ارائه بهترين غذاهاي ايراني - سنتي و فست فود) و رستوران بام با ديد زيباي حرم مطهر رضوي (ع) ، كافي شاپ (با ارائه تازه ترين نوشيدني ها ) ، سرويس ( فرنگي - ايراني) ، مجموعه آبي با 30 نفر ظرفيت، لابي، فولبرد، لاندري (خشكشويي) ، استخر ، سونا خشك ، سونا بخار ، جكوزي ، سالن بدن سازي - سالن ورزشي، فروشگاه و غرفه، اينترنت ، پاركينگ  و صندوق امانات .

 

در هتل عماد مشهد با ارائه خدمات رفاهي - تفريحي و ورزشي سفري خاطره انگيز را براي مسافران محترم تور مشهد رغم ميزند، همچنين با حضور امكاناتي چون گشت درون و برون شهري و  تاكسي سرويس براي گردش و زيارت حرم سفري زيارتي - سياحتي به ياد ماندني خواهند داشت.

هتل 4 ستاره ميثاق مشهد :

هتل 4 ستاره ميثاق مشهد در زميني به مساحت 26000 متر مربع و در مسير ييلاقات و جاذبه هاي طبيعي و فاصله اي كوتاه تا محل نمايشگاه بين المللي خراسان احداث شده است. اين هتل در مجموع 90 اتاق و سوييت دارد. اين هتل در بلوار وكيل آباد قرار دارد. هتل 60 دقيقه به صورت سواره با حرم مطهر فاصله دارد. همچنين فاصله آن با فرودگاه 45 دقيقه و تا ايستگاه راه آهن 40 دقيقه مي باشد.

هتل ميثاق1

امكانات هتل ميثاق مشهد:

رستوران، پذيرش شبانه روزي، اينترنت در واحد و لابي، لابي، چايخانه، جكوزي، آسانسور، گشت درون شهري و برون شهري، ترانسفر رايگان فرودگاه، كافي شاپ، نمازخانه، بيليارد، سالن كنفرانس، پاركينگ اختصاصي، تاكسي سرويس، ماهواره، سالن ورزشي، استخر، كافي نت، سونا، سرويس حرم، خدمات خانه داري، گيم نت و...

هتل ميثاق3

هتل ميثاق4

 

مطالب مرتبط:

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد دي 95

تور مشهد بهمن 95

تور مشهد اسفند 95

تور مشهد نوروز 96

تور مشهد از شيراز

تور مشهد از تبريز

تور مشهد از اصفهان

تور مشهد از كرمانشاه

تعداد بازدید از این مطلب: 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 12 دی 1395
نظرات

هتل آدم و حوا آنتاليا

هتل 5 ستاره آدم و حوا آنتاليا در سال 2006 ميلادي در منطقه بلك احداث شده است. اين هتل100.000 متر مربع و در مجموع 469 اتاق و ويلا دارد. همه اتاق هاي هتل در متراژ 64 متر مربع ساخته شده است. فاصله هتل آدم و حوا آنتاليا تا مركز شهرآنتاليا 45 كيلومتر و تا فرودگاه 35 كيلومتر است. طويل ترين استخر دنيا در اين هتل ساخته شده است كه باعث جذب مسافرانتور آنتاليا ميشود.

امكانات هتل آدم و حوا آنتاليا:

رستوران بين المللي، پذيرش شبانه روزي، پارك آبي، كافي نت، پرستار كودك، استخر سرپوشيده، استخر روباز، استخر كودكان، باشگاه ورزشي،سالن بدنسازي، تنيس، تنيس روي ميز، فروشگاه، اسكواش، پارك كودكان، سينما، سونا، جكوزي، ماساژ، حمام سنتي تركي و بخار، آرايشگاه، واليبال ساحلي، بيليارد، ايروبيك، ميني گلف، ساحل اختصاصي و... را ميتوان نام برد.مسافران تور آنتاليا با اقامت در هتل آدم و حوا ميتوانند از امكانات آن به صورت رايگان بهره مند شوند.

 

جهت رزرو و خريد تور آنتاليا با بخش فروش آژانس مسافرتي تماس حاصل فرماييد.

 

هتل دلفين ديوا پرمير آنتاليا

dolfin1.jpg

هتل دلفين ديوا پرمير آنتاليا از جمله هتل هاي شيك و 5 ستاره آنتاليا بوده كه در نزديكي ساحل واقع شده است.فاصله اين هتل تا فرودگاه حدود ۲۰ دقيقه و تا مركز شهر آنتاليا هم ۱۵ كيلومتر مي باشد كه مسافران تور آنتاليا دسترسي آساني به اين مناطق دارند.
 

dolfin3.jpg

هتل دلفين ديوا پرمير آنتاليا داراي اتاق هايي بزرگ و شيك با امكاناتي مانند سيستم تهويه مطبوع ، محل نشيمن ، تلويزيون با گيرنده ماهواره و پنجره هاي بزرگ با نماي رو به دريا ،سرويس بهداشتي، حمام هاي تميز و....مي باشد كه ميهمانان تور آنتاليا مي توانند اقامت راحتي را تجربه نمايند.
 

dolfin2.jpg

dolfin4.jpg

تفريحات و سرگرمي هاي هتل دلفين ديوا پرمير آنتالياشامل :ورزشهاي بيليارد، تنيس، بدنسازي، بولينگ، پينگ پنگ و باشگاه بدنسازي مي باشد.در رستوران هتل نيز انواع غذاهاي ايتاليايي ، ژاپني ،تركي و مكزيكي براي مسافران تور آنتاليا طبخ مي شود.
 

dolfin6.jpg

امكانات هتل دلفين ديوا پرمير آنتاليا:

گاو صندوق , ساحل اختصاصي , تراس , فروشگاه , بار , تهويه هوا , روزنامه, رستوران با غذاي بين المللي , رستوران ژاپني , رستوران چيني،واي فاي, خدمات خانه داري, پذيرش 24 ساعته و...از جمله امكانات رفاهي هتل دلفين ديوا پرميرآنتاليا مي باشند كه ميهمانان تور آنتاليا مي توانند از آنها بهره مند شوند.
 

dolfin5.jpg

جهت رزرو وخريد تور آنتاليا و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

 

هتل نيروانا لاگوون آنتاليا

nirvana1.jpg

هتل نيروانا لاگوون آنتاليا يكي از هتل هاي 5 ستاره شيك و مجلل آنتاليا محسوب مي شود كه در محاصره كوه توروس و درياي مديترانه كمر واقع شده است.اين هتل داراي ساحل اختصاصي 900 متري مي باشد و 3 اسكله اختصاصي نيز دارد. فاصله اين هتل تا فرودگاه آنتاليا حدود ۴۳ كيلومتر و تا مركز آنتاليا نيز ۳۰ كيلومتر مي باشد.اين هتل با امكانات و مناظر زيبايي كه دارد، مورد استقبال مسافران و گردشگران تور آنتاليا قرار گرفته است.

nirvana2.jpg

هتل نيروانا لاگوون آنتاليا داراي اتاق هايي بسيار شيك و به روزمي باشد كه همه آنها داراي امكاناتي همچون ميني بار, سشوار، وسايل آرايشي, اينترنت و بالكني رو به دريا و...مي باشند. پارك آبي مشهور اين هتل بسيار بزرگ و هيجان انگيز بوده و سرسره هاي مهيج و رنگارنگي دارد كه نظر همگان را به خود جلب كرده است.اين هتل داراي رستوران هاي رو باز در كنار استخر و نيز سربسته مي باشد.همچنين مسافران تور آنتاليا مي توانند از بوفه و رستوران كنار ساحل دريا استفاده نموده و لحظات خوب و خاطره انگيزي را در آنتاليا سپري نمايند.

nirvana3.jpg

امكانات هتل نيروانا لاگوون آنتاليا:

از جمله امكانات هتل نيروانا لاگوون آنتاليا مي توان به: رستوران، تهويه مطبوع، لباس شويي،خشكشويي، شاتل فرودگاهي، سرويس آبگرم و ماساژ، امكانات ورزشي و بدنسازي، تنيس زمين بازي، غواصي، حمام بخار فنلاندي، استخر در فضاي باز و بسته و...اشاره كرد كه ميهمانان تور آنتاليا با استفاده از اين امكانات مي توانند سفري خوب و لذت بخش را تجربه نمايند.

nirvana4.jpg

nirvana5.jpg

جهت رزرو و خريد تور آنتاليا و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرماييد.

 

هتل گرند رينگ آنتاليا

grandring1.jpg

هتل گرند رينگ آنتاليا از جمله هتل هاي 5 ستاره و شيك آنتاليا مي باشد كه از موقعيت جغرافيايي بسيار عالي برخوردار است .اين هتل در سال 2006 ساخته شده و فاصله آن تا فرودگاه آنتاليا 35 كيلومتر و تا كمر 20 كيلومتر مي باشد.اين هتل داراي ساحل اختصاصي و استخر در فضاي باز و رستوران بوده و مسافران تور آنتاليا مي توانند از فضاي كوهستاني و مناظر سرسبز اطراف هتل لذت ببرند.

grandring2.jpg

grandring4.jpg

هتل گرند رينگ آنتاليا داراي 323 اتاق شامل اتاق هاي خانوادگي ، سوييت ها ، اتاق هاي استاندارد مي باشد كه همه آنها داراي امكاناتي نظير: بالكن، سيستم تهويه، ميني بار ، سشوار ، حمام مجهز، وان ، تخت هاي بزرگ و راحت، صندوق ايمني ، تلفن و ... براي ميهمانان تور آنتاليا مي باشند.

grandring6.jpg

امكانات هتل گرند رينگ آنتاليا:

رستوران، كافي شاپ ، اينترنت بي سيم،  سونا ، استخر ، جكوزي، سالن بيليارد ، بولينگ ،باشگاه ورزشي،  اتاق بازي كودكان ، خدمات لباس شويي ، آرايشگاه، عكاسي،لابي بار و... از جمله امكانات رفاهي و ورزشي هتل گرند رينگ آنتاليا مي باشند كه در اختيار ميهمانان تور آنتاليا قرار گرفته است.

grandring3.jpg

grandring5.jpg

جهت رزرو و خريد تور آنتاليا و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرماييد.

 

هتل ريكسوس سانگيت آنتاليا

reksossangit1.jpg

يكي از مجلل ترين و بهترين هتل هاي 5 ستاره آنتاليا هتل ريكسوس سانگيت آنتاليا است كه در سال 2005 تاسيس و درتاريخ 2011 بازسازي شده است.اين هتل در منطقه بلديبي واقع درجاده كمر ساخته شده و داراي ساحل اختصاصي شني مي باشد و تا مركز شهرآنتاليا 25 كيلومتر و تا فرودگاه 50 كيلومتر(مدت ترانسفر 45 دقيقه ) فاصله دارد.اين هتل همچنين دومين هتل داراي چشمه هاي آب معدني است كه انواع درمان هاي مربوط به سلامتي و زيبايي جسمي و روحي را براي مسافران تور آنتاليا عرضه داشته است. چشمه ي آب معدني هتل ريكسوس سانگيت آنتاليا داراي 8 هزار متر مربع وسعت مي باشد كه به دليل عظمت و امكانات و سرويس دهي فوق العاده اي كه داشته، مورد توجه گردشگران تور آنتاليا قرار گرفته است.

 reksossangit3.jpg

هتل ريكسوس سانگيت آنتاليا داراي 1094 اتاق استاندارد،خانوادگي جكوزي دار و ويلاي مدرن بوده كه تمام آن ها داراي پنجره هايي بزرگ با نورگير عالي و بالكني رو به مناظر چشم نواز ساحل درياي مديترانه و يا طبيعت سبز اطراف هتل مي باشد.اين هتل مي تواند تا 3000 ميهمان را در 1107 اتاق با امكانات عالي پذيرا باشدلازم به ذكر است كه ساعت ورود به هتل ۱۴ بعدازظهر و ساعت خروج از آن ۱۲ ظهر مي باشد.اين اتاق ها براي بچه هاي زير ۱۲سال، اگر از تخت هاي موجود در اتاق استفاده كنند و تخت اضافي نيز نياز نداشته باشند، رايگان بوده و همچنين به بچه هاي هاي زير ۳ سال به صورت رايگان تخت هاي مخصوص داده مي شود. به هر اتاق فقط يك تخت اضافي تعلق گرفته و هر تخت اضافي كه مورد نياز مسافران تور آنتاليا باشد بايد مورد تاييد مديريت قرار گرفته شود.

reksossangit5.jpg

reksossangit6.jpg

reksossangit4.jpg

امكانات هتل ريكسوس سانگيت آنتاليا:

رستوران،استخر سر پوشيده و روباز،حمام تركي،بوفه و پارك كودك،پرستار كودك،جكوزي،سالن كنفرانس،سالن بدنسازي؛سونا،ورزشهاي آبي،ماساژ،دارت؛سينما،پينگ پونگ،پزشك،آرايشگاه و... از جمله امكانات هتل ريكسوس سانگيت آنتاليا مي باشد كه در اختيار ميهمانان تور آنتاليا قرار گرفته است.

reksossangit2.jpg

جهت رزرو و خريد تور آنتاليا و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرماييد.

مطالب مرتبط:

تور آنتاليا نوروز 96

تعداد بازدید از این مطلب: 138
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 12 دی 1395
نظرات

هتل هليپارك امپير مسكو روسيه

هتل هليپارك امپير مسكو روسيه يكي از شيك ترين و زيباترين هتل هاي 4 ستاره شهر مسكو روسيه مي باشد.اين هتل براي مسافران تور روسيه كه به دنبال هتلي آرام و مجلل هستند، مناسب ترين گزينه مي باشد.

هتل هليپارك امپير مسكو روسيه داراي اتاق هايي تميز و شيك مي باشد كه همه پنجره هاي آنها دو جداره بوده و از ورود هر گونه سر و صدا به داخل اتاق جلو گيري مي كند.طراحي و دكوراسيون اتاق ها بسيار شيك و به گونه اي است كه مورد توجه و استقبال مسافران روسيه مي باشد.همه اتاق ها داراي امكاناتي همچون: يخچال ، تلويزيون صفحه تخت ، مبلمان و... مي باشند.رستوران هتل نيز با طبخ انواع غذاهاي اروپايي و روسي آماده پذيرايي از ميهمانان تور روسيه مي باشد.

امكانات هتل هليپارك امپير مسكو روسيه:

رستوراني با انواع غذاهاي خوشمزه، صبحانه در اتاق، لباسشويي و خشكشويي، استخر، خانه داري، ترانسفر فرودگاه، فروشگاه هدايا و سوغات، پذيرش شبانه روزي، خدمات تورها، فكس و كپي، مركز تجارت، خدمات تهيه بليط، سرويس اياب و ذهاب (مشمول هزينه) براي گردش در روسيه و ديدن مكان هاي تاريخي آن،سوئيت هاي مخصوص نو عروسان و...از جمله امكانات هتل هليپارك امپير مسكو روسيه مي باشند كه در اختيار مسافران تور روسيه قرار گرفته است.

جهت رزرو و خريد تور روسيه و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

 

هتل آزيموت المپيك مسكو روسيه

هتل آزيموت المپيك مسكو روسيه از جمله هتل هاي 4 ستاره و شيك مسكو روسيه مي باشد كه در بين هتل هاي ۴ ستاره مسكو يكي از بهترين گزينه هاست.فاصله اين هتل تا استاديوم المپيك و ايستگاه متروي ميرا تنها 10 دقيقه مي باشد و مسافرانتور روسيه دسترسي آساني به اين مناطق دارند.

هتل آزيموت المپيك مسكو روسيه داراي 492 اتاق مي باشد كه همه آنها با رنگ هاي گرم و دلنشين طراحي شده است.همه اين اتاق ها مجهز به مبلمان شيك ، تلويزيون صفحه تخت ، واي فاي ، ميني بار و....مي باشند. دو رستوران در هتل وجود دارد كه انواع غذاهاي روسي ، اروپايي و بين المللي در آنها براي ميهمانان تور روسيه طبخ مي شود.

امكانات هتل آزيموت المپيك مسكو روسيه:

رستوران،اينترنت، 5 استخر روباز، فروشگاه، زمين بازي كودكان،هاكي،بار، رستوران، امكانات براي افراد معلول، خشك شويي و...از جمله امكانات هتل آزيموت المپيك مسكو روسيه مي باشند كه ميهمانان تور روسيه مي توانند از آنها بهره مند شوند.

جهت رزرو و خريد تور روسيه و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

 

هتل مركور سوچي سنتر روسيه

هتل مركور سوچي سنتر روسيه هتلي 4 ستاره در مركز شهر سوچي روسيه مي باشد كه فاصله آن تا ساحل زيباي درياي اژه 2 دقيقه و تا سالن كنسرت فستيوالني 5 دقيقه مي باشد. اين هتل به دليل موقعيت جغرافيايي خوبي كه دارد، همواره مورد توجه و استقبال گردشگران تور روسيه قرار گرفته است.

هتل مركور سوچي سنتر روسيه 200 اتاق دارد كه بسيار شيك و زيبا بوده و با دكوراسيوني خاص طراحي شده اند. در همه اين اتاق ها تلويزيون LCD ، ماهواره، يخچال ، چاي ساز و امكانات ديگر وجود دارد. در رستوران هتل نيز انواع غذاهاي روسي و اروپايي سرو مي شود.همچنين گردشگران تور روسيه مي توانند در ساعات استراحت از باشگاه بدنسازي هتل استفاده نمايند.

امكانات هتل مركور سوچي سنتر روسيه:

مركز بدنسازي،دستگاه خود پرداز ، واي فاي رايگان، امكانات ملاقات و ضيافت، مركز بيزنس، روم سرويس ،ميز تور ،تهويه مطبوع، كتري برقي، تلويزيون صفحه تخت با كانال هاي ماهواره اي، دوش و حمام اختصاصي با سشوار و لوازم بهداشتي رايگان،ميز جلو ۲۴ ساعته و...از جمله امكانات رفاهي هتل مركور سوچي سنتر روسيه مي باشند كه مسافران تور روسيه مي توانند از آنها استفاده نمايند.

جهت رزرو و خريد تور روسيه و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

 

هتل بوگاتير سوچي روسيه

از بهترين و زيبا ترين هتل هاي 4 ستاره روسيه هتل بوگاتير سوچي روسيه است كه در نزديكي ساحل درياي سياه روسيه مي باشد. هتل بوگاتير سوچي روسيه داراي  ۲۷۸ اتاق زيبا و خوب با امكانات بالا شامل كتري برقي، ميني بار، سشوار, اينترنت, بالكني با چشم اندازي زيبا و.... در اختيار مسافران تور روسيه مي باشد. از امكانات تفريخي اي هتل آب گرم، وان آب گرم، مركز تناسب اندام، سونا، اتاق بخار، حمام و حمام تركي,  استخر سرپوشيده و يا استخر فصلي در فضاي باز و ... كه در اختيار مسافران تور روسيه مي باشد. رستوران اين هتل داراي انواع غذاهاي بين المللي و ايتاليايي با بهترين كيفيت و كافي شاپي با دسر هاي متنوع و نوشيدني هاي خوب براي سرو مسافران تور روسيه مي باشد. هتل بوگاتير سوچي روسيه ۱۱ كيلومتر با ايستگاه قطار آدلر و ۱۳ كيلومتري فرودگاه بين المللي سوچي روسيه فاصله دارد. كاركنان اين هتل مسلط به زبان خارجي مي باشند و پذيرش 24 ساعته هتل با خدمات تور و بليط جزو ويژگي هاي خوب آن محسوب مي شود. مسافران تور روسيه به انتخاب اين هتل مي توانند سفر خوشي را تجربه كنند.

امكانات هتل بوگاتير سوچي روسيه:

آب گرم، وان آب گرم، مركز تناسب اندام، سونا، اتاق بخار، حمام و حمام تركي, استخر سرپوشيده و يا استخر فصلي در فضاي باز مخصوص مسافران تور روسيه, كافه, ۲ رستوران,فست فود, خشكشويي و اتوشويي, اينترنت و ... كه براي مسافران تور روسيهمي باشد.

 

هتل كاترينا سيتي مسكو روسيه

هتل كاترينا سيتي مسكو روسيه از جمله هتل هاي 4 ستاره و شيك مسكو روسيه مي باشد. گردشگران تور روسيه با اقامت در اين هتل مي توانند به آساني و با يك پياده روي كمتر از 10 دقيقه به ايستگاه مترو دسترسي داشته باشند.

امكانات هتل كاترينا سيتي مسكو روسيه :

هتل كاترينا سيتي مسكو روسيه 92 اتاق دارد كه همه آنها لوكس و شيك بوده و از امكاناتي نظير: تلويزيون صفحه تخت ، واي فاي ، گاو صندوق ، مبلمان شيك و ....برخوردار مي باشند.رستوران اين هتل نيزانواع غذاهاي روسي و اروپايي را براي ميهمانانتور روسيه طبخ مي كند. همچنين مسافران مي توانند از سالن بدنسازي و استخر هتل نيز استفاده كرده و بهترين اوقات را در اين مكان سپري نمايند.

جهت رزرو و خريد تور روسيه و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

مطالب مرتبط:

تور روسيه نوروز 96

تعداد بازدید از این مطلب: 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 12 دی 1395
نظرات

هتل جا اوشن ويو دبي

 هتل جا اوشن ويو دبي از جمله هتل هاي 4 ستاره دبي واقع در ساحل جميرا و در فاصله  10 دقيقه رانندگي تا مارينا مال و 40 دقيقه رانندگي تا فرودگاه بين المللي دبي مي باشد. اين هتل با 342 اتاق ، كه تمامي اتاق ها داراي بالكن  و مجهز به تلويزيون و حمام خصوصي مي باشند. اين هتل بخاطر موقعيت مكاني و كادر مجرب و مهمان نوازش از جمله پرطرفدارترين هتل در بين مسافران تور دبي مي باشد.

 

امكانات هتل جا اوشن ويو دبي :

 اين هتل داراي خدمات رفاهي همانند رستوران، بار، غذاهاي رژيمي، روم سرويس، استخر سرباز، تراس، سونا، زمين گلف ميني گلف، باشگاه مجهز، اسپا، ماساژ، ساحل، سرويس شاتل رايگان، شاتل فرودگاه، پذيرش شبانه روزي ميهمانان تور دبي ، خدمات تور، نگهداري از كودكان، لاندري، خشكشويي، اتوكشي، واكس، اتاق جلسه مجهز، اتاق كنفرانس، مركز بيزنس، فكس، كپي، فروشگاه، امكاات وي آي پي، روزنامه، آسانسور، پاركينگ رايگان مي باشد.

جهت رزرو و اطلاعات بيشتر از ساير تورهاي دبي با ما تماس حاصل فرماييد.

 

هتل گلوريا دبي

يكي از بهترين و مناسب ترين هتل هاي 4 ستاره دبي هتل گلوريا است كه در خيابان شيخ زايد دبي قرار گرفته است. هتل گلوريا دبي به مراكز خريد شهر مانند دبي مارينا و مركز خريد امارات, باشگاه گلف و مترو نيز بسيار نزديك است. اين هتل داراي اتاق هايي تميز و مجهز و سوئيت هاي خانوادگي و شيك با امكانات عالي در اختيار مسافران تور دبي مي باشد. هتل گلوريا دبيبراي مسافران تور دبي يك استخر روباز بزرگ و آبگرم  و همچنين استخر مخصوص كودكان فراهم كرده است تا مسافران بتوانند تمام استفاده خود را از هتل بكنند. اين هتل داراي 2 رستوران با انواع غذاهاي جنوب شرقي آسيا و انواع غذاهاي بين المللي براي مسافران تور دبي تدارك ديده است. كافي شاپ اين هتل انواع دسر ها و نوشيدني هاي خوب و مناسب و حتي فست فود و اسنك هاي ويژه مخصوص مسافران تور دبي مي باشد. از ديگر امكاناتي كه هتل گلوريا دبي براي مسافران تور دبي فراهم كرده است زمين تنيس, سالن بدن سازي و زميني با وسايل ورزشي مي باشد كه مسافران اوقات فراغت خود را در آنجا به خوبي بگذرانند.

امكانات هتل گلوريا دبي:

اينترنت, پاركينگ, 2 رستوران با انواع غذاهاي مختلف, كافي شاپ مخصوص مسافران تور دبي, زمين تنيس, سالن بدن سازي, زميني با وسايل ورزشي, استخر روباز بزرگ, آبگرم, استخر مخصوص كودكان, خدمات خانه داري و... كه در اختيار مسافران تور دبيمي باشد.  

هتل جميرا زعبيل سراي دبي

 

هتل جميرا زعبيل سراي دبي يكي از هتل هاي 5 ستاره و مجلل دبي است كه در جزيره مصنوعي پالم جميرا واقع شده است.فاصله اين هتل  تا مراكز خريد دبي 20 دقيقه و تا فرودگاه بين المللي دبي ۴۵ دقيقه مي باشد.اين هتل به دليل زيبايي و شرايط و امكانات خاصي كه دارد، همواره مورد توجه مسافران تور دبي بوده است.

هتل جميرا زعبيل سراي دبي داراي 484 اتاق شيك بوده كه رنگ آميزي آنها بسيار شاد و مدرن است. لازم به ذكر است تمام اين اتاق ها مجهز به امكاناتي همچون يخچال، تلويزيون صفحه تخت،جكوزي و ... مي باشند. اين هتل با خدمات منحصربه فردي كه دارد، باعث ايجاد لحظات خوب و به ياد ماندني براي ميهمانان تور دبي مي شود.

امكانات هتل جميرا زعبيل سراي دبي:

از جمله امكانات هتل جميرا زعبيل سراي دبي مي توان به: ساحل اختصاصي ، پارك آبي رايگان و سرويس رايگان به مراكز خريد (دبي مال ، امارات مال و بازديد از مدينه الجميراه) ،زمين تنيس، بيزينس سنتر ، سالن آرايشگاه، 4 سوئيت با سوناي اختصاصي، 2 سالن و رستوران براي مهمانان وي اي پي ،استخر روباز با جكوزي، استخر براي كودكان، 3 حمام تركي، امكانات براي ماهيگيري و غواصي،3 سونا و ...اشاره كرد كه ميهمانان تور دبي مي توانند از آنها بهره مند شوند.

جهت رزرو و خريد تور دبي و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

 

هتل پولمن سيتي سنتر دبي

 

هتل پولمن سيتي سنتر دبي يكي از هتل هاي 5 ستاره دبي مي باشد كه در منطقه ديره دبي واقع شده است .اين هتل در سال 1997 و در كنار ايستگاه مترو سيتي سنتر ديره ساخته شده است.فاصله اين هتل تا فرودگاه بين المللي دبي 3 كيلومتر، تا نمايشگاه 2.6 كيلومتر، تا برج دبي 2.6 كيلومتر و تا پارك آبي وايلد وادي و برج العرب حدود ۱۵ كيلومتر مي باشد.اين هتل داراي 361 اتاق است و با خدمات و امكانات خوبي كه ارائه مي دهد،باعث استقبال مسافران تور دبي شده است.

امكانات هتل پولمن سيتي سنتر دبي :

رستوران با ارائه غذاهاي بين المللي و مراكشي و يوناني، ۴ بار با انواع نوشيدني، تنيس ، سونا ، استخر روباز با چتر آفتاب ، صندلي هاي مخصوص و تخته شيرجه ، قابليت اتصال به اينترنت پر سرعت رايگان ، يك سالن بدنسازي مجهز ، انواع ماساژ ، پذيرش و تحويل سريع و شبانه روزي ، صندوق امانات ، انبار بار و چمدان ، صرافي ، خدمات شستشوي لباس ، سالن زيبايي ، فروشگاه و مركز خريد ، خدمات كپي و فكس ، خدمات گردشگري رستوراني شيك و مدرن و بار ، خدمات خانه داري ، روزنامه ، بالكن ، سرويس نگه داري از كودك و... از جمله امكانات هتل پولمن سيتي سنتر دبي مي باشند كه در اختيار ميهمانان تور دبيمي باشد.

جهت رزرو و خريد تور دبي و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

 

هتل نسيما رويال دبي

هتل نسيما رويال دبي يكي از هتل هاي 5 ستاره و شيك دبي مي باشد كه در خيابان شيخ زائد دبي احداث شده است. اين هتل نزديك پارك Park Place بوده مسافران تور دبي دسترسي آساني به برج هاي امارات Emirates Towers و نمايشگاه و كنفرانس بين المللي دبي خواهند داشت. همچنين فاصله اين هتل تا مركز مالي بين المللي دبي ، مركز خريد ال‌هانا ، مركز تجارت جهاني دبي Dubai World Trade Centre 3 ،مركز خريد بزرگ دبي Dubai Mall و برج خليفه Burj Khalifa نيز 5 كيلومتر مي باشد.

هتل نسيما رويال دبي داراي 471 اتاق شيك بوده  كه دكوراسيون آنها مدرن و به روز و با رنگ آميزي شاد مي باشد .همه اين اتاق ها داراي امكاناتي همچون وان، تلويزيون صفحه تخت، سيستم سرمايشي-گرمايشي، ميني بار و... براي مسافران تور دبيمي باشند.

امكانات هتل نسيما رويال دبي:

از جمله امكانات رفاهي هتل نسيما رويال دبي مي توان به: استخر، باشگاه تناسب اندام، سونا، جكوزي، سالن زيبايي، اينترنت رايگان، سرويس رفت و برگشت رايگان، خدمات 24 ساعته، خدمات ماساژ، حمام، سالن اسپا و تندرستي، استخر مخصوص كودكان، فضا براي ملاقات هاي كاري، اتاق كنفرانس و ميزگرد، خشكشويي، خدمات نگهداري از كودكان، صرافي، خودپرداز، اتاق امانات و... اشاره كرد كه در اختيار ميهمانان تور دبي قرار گرفته است.

جهت رزرو و خريد تور دبي و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

مطالب مرتبط:

تور دبي نوروز 96

تعداد بازدید از این مطلب: 107
موضوعات مرتبط: توردبی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 12 دی 1395
نظرات
هتل ايران كيش 

_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png

 Kish Iran Hotel

هتل ايران كيش Kish Iran Hotel جز هتل هاي 5 ستاره نوساز مي باشد كه در سال 1393 در قلب جزيره كيش آغاز به فعاليت نموده است. هتل ايران كيش با زيربناي دوازده هزار متر مربع با 8 طبقه و 128 واحد مدرن و زيبا كه حدود 22 واحد آنها سوييت مي باشد آماده پذيرايي از مسافران تور كيش مي باشد. هتل ايران كيش داراي معماري منحصر به فرد مي باشد به طوري كه دو ساختمان هتل در طبقه همكف و هفتم به يكديگر متصل گرديده اند و اين هتل يكي از معدود هتل هاي جزيره كيش است كه به صورت هوشمند ساخته شده است و تمامي اتاق هاي هتل ايران كيش با دو نماي رو به دريا و جزيره مجهز به اينترنت بي سيم،سيستم تهويه مطبوع مركزي،تلويزيون هوشمند(IPTV)،تلفن VOIP و... مي باشد. هتل ايران كيش با توجه به موقعيت مناسب خود نزديك به مراكز خريد و تجاري جزيره كيش مي باشد. رستوران هتل با سرو انواع غذاهاي ايراني و فرنگي با كادري مجرب آماده ميزباني از ميهمانان تور كيش مي باشد و همچنين كافي شاپ هتل ايران كيش با انواع نوشيدني ها در خدمت ميهمانان هتل مي باشد. استخر مجموعه ورزشي هتل ايران كيش با فضايي دلنشين و مدرن همراه با جكوزي،سونا خشك و بخار و... آماده سرويس دهي به ميهمانان تور كيش هتل مي باشد و باشگاه بدنسازي هتل هم شعبه باشگاه اكسيژن تهران مي باشد كه با تجهيزات مدرن فعاليت ميكند. هتل ايران كيش به يك سالن براي برگزاري جلسات و همايش ها با ظرفيت پذيرايي 120 نفر نيز مجهز مي باشد.

 

هتل شايگان كيش 

_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png

 Kish Shaygan Hotel

هتل شايگان كيش Kish Shaygan Hotel با درجه بندي 5 ستاره جز هتل هاي قديمي و خوب كيش است كه در سال 1381 شمسي در زميني به وسعت هزار و پانصد متر مربع در مركز جزيره كيش بنا شده است. هتل شايگان كيش در 6 طبقه و در مجموع با 130 اتاق زيبا و سوييت هاي رويال مجهز به جكوزي با نماي مشرف به دريا آماده پذيرايي از گردشگران تور كيش مي باشد. اين هتل در موقعيتي مناسب واقع شده است به طوري كه فاصله هتل شايگان كيش تا اسكله تفريحي و اكثر مراكز خريد و بازارهاي جزيره كيش و تالار شهر و... نزديك مي باشد. رستوران هتل شايگان كيش با وعده صبحانه بوفه در صبح ها و با انواع غذاهاي ايراني و فرنگي و فست فود در رستوران هاي مختلف خود آماده پذيرايي از ميهمانان تور كيش مي باشد.هتل شايگان كيش داراي استخر سرپوشيده،سونا و جكوزي ، سالن بيليارد و خدمات ديگر مي باشد كه مسافران تور كيش در صورت تمايل مي توانند از انها استفاده نمايند و همچنين هتل شايگان كيش مجهز به سالن همايش با ظرفيت 180 نفر و ميتينگ روم با ظرفيت 15 نفر براي برگزاري جلسات ميهمانان تور كيش مي باشد. هتل شايگان كيش در سال 1392 آخرين بازسازي خود را انجام داده است و در سال 2011 ميلادي به عنوان بهترين هتل در زمينه خدمات هتلداري و پذيرايي موفق به اخذ لوح زرين و تنديس طلايي از سازمان جهاني گردشگري اسپانيا UNWTO شده است.

 

هتل سورينت مريم كيش 

_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png

 Kish Sorinet Maryam Hotel

هتل سورينت مريم كيش Kish Sorinet Maryam Hotel يكي از هتل هاي 5 ستاره با كيفيت جزيره كيش ميباشد كه در سال 1390 به گروه هتل هاي سورينت پيوست. هتل سورينت مريم كيش در جنوب شرقي ميدان اميركبير بنا شده است و در 4 طبقه و در مجموع با 56 اتاق و سوئيت زيبا و مدرن از جمله سوييت هاي جونيور،لوكس و پرزيدنشيال آماده استقبال از گردشگران تور كيش مي باشد. فاصله هتل سورينت مريم كيش با توجه به مركزيت هتل تا اكثر مراكز تفريحي و تجاري همچون اسكله تفريحي كيش،تالار شهر،مراكز خريد مرواريد،بازارهاي پرديس و... بسيار كوتاه مي باشد به طوري كه مسافران تور كيش مي توانند در فصول مناسب و در هواي مطبوع جزيره مسيرها را پياده طي نمايند. رستوران هتل سورينت مريم كيش با طبخ انواع غذاهاي دريايي و فرنگي آماده پذيرايي از مسافران تور كيش مي باشد و همچنين كافه لانژ هتل بصورت 24 ساعته خدمات دهي ميكند. شايان ذكر است كه هتل سورينت مريم كيش در سال 1383 ساخته شده است و از سال 1390 كه به مجموعه هتل هاي سورينت پيوسته به طور كامل بازسازي شده است و جز معدود هتل هاي كيش است كه از تكنولوژي كنترل هوشمند (BMS) استفاده ميكند و در كنار هتل سورينت مريم كيش ساخت يك ساختمان ديگر با هدف گسترش هتل و ارتقا خدمات رساني طرح ريزي شده است.

 

هتل پارميدا كيش 

_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png

 Kish Parmida Hotel

هتل پارميدا كيش Kish Parmida Hotel يكي از هتل هاي 5 ستاره نوساز كيش است كه در سال 1393 پس از بازسازي با درجه بندي 4 ستاره به 5 ستاره ارتقا پيدا كرده و در مركز جزيره كيش واقع شده است. هتل پارميدا كيش در 4 طبقه و در مجموع با 81 اتاق و سوييت زيبا و تميز همراه با امكانات و تجهيزات مدرن آماده پذيرايي از گردشگران تور كيش مي باشد. لابي هتل پارميدا كيش با ظرفيت پذيرايي 75 نفر و وجود كافي شاپ آمده استقبال از مسافران تور كيش مي باشد. هتل پارميدا كيش با موقعيت خوب خود به اكثر مراكز تفريحي و گردشگري جزيره كيش همچون مركز تجاري كيش،كارتينگ كيش،اسكله تفريحي كيش و... نزديك مي باشد و همچنين پارك شهر كيش روبروي هتل واقع شده است. سه رستوران هتل پارميدا كيش با انواع غذاهاي ايراني و فرنگي با آشپزهاي حرفه اي و مجرب خود آماده پذيرايي از ميهمانان تور كيش مي باشد و همچنين كافي شاپ هتل پارميدا كيش به صورت 24 ساعته به ميهمانان تور كيش هتل خدمات رساني ميكند. سالن هاي جلسات و همايش هتل پارميدا كيش مكان مناسبي براي برگزاري جلسات و ضيافت هاي ميهمانان تور كيش مي باشد. هتل پارميدا كيش با توجه به نرخ مناسب اقامت و كيفيت خدمات ، يكي از هتل هاي پرتردد جزيره كيش مي باشد.

 

هتل سورينت صدف كيش 

_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png

 Kish Sorinet Sadaf Hotel

هتل سورينت صدف كيش Kish Sorinet Sadaf Hotel يكي از هتل هاي 4 ستاره تاپ جزيره كيش است كه در سال 1381 بنا شده است و در سال 1390 با يك بازسازي كلي شامل نوسازي كلي اتاق ها و تجهيزات به گروه هلدينگ سورينت قشم پيوست. هتل سورينت صدف كيش با استانداردهاي بين المللي جهانگردي در زميني به وسعت پانزده هزار متر مربع به شكل ظاهري صدف، در نزديكي ميدان اميركبير و روبروي دانشگاه كيش واقع شده است.  هتل سورينت صدف كيش داراي 55 اتاق و سوييت زيبا و مدرن در سه طبقه مي باشد و محل اقامت مناسبي براي گردشگران تور كيش مي باشد. رستوران هتل سورينت صدف كيش واقع در طبقه زيرين هتل با انواع غذاهاي ايراني و فرنگي آماده پذيرايي از ميهمانان تور كيش مي باشد و همچنين كافه لانژ (كافه مرواريد) هتل سورينت صدف كيش با انواع چاي،قهوه و... به صورت 24 در حال خدمات دهي به گردشگران تور كيش مي باشد. لابي هتل سورينت صدف كيش با طراحي و دكوراسيون زيبا و نقش و طرح ايراني خود در كف و سقف لابي فضاي دلنشيني را براي اقامت ميهمانان تور كيش ايجاد كرده است. گردشگران و مسافران تور كيش مي توانند براي برگزاري جلسات خود از سالن كنفرانس هتل سورينت صدف كيش با ظرفيت 50 نفر با تمام امكانات صوتي و تصويري استفاده نمايند.

 

هتل سورينت صدف كيش 

_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png

 Kish Sorinet Sadaf Hotel

هتل سورينت صدف كيش Kish Sorinet Sadaf Hotel يكي از هتل هاي 4 ستاره تاپ جزيره كيش است كه در سال 1381 بنا شده است و در سال 1390 با يك بازسازي كلي شامل نوسازي كلي اتاق ها و تجهيزات به گروه هلدينگ سورينت قشم پيوست. هتل سورينت صدف كيش با استانداردهاي بين المللي جهانگردي در زميني به وسعت پانزده هزار متر مربع به شكل ظاهري صدف، در نزديكي ميدان اميركبير و روبروي دانشگاه كيش واقع شده است.  هتل سورينت صدف كيش داراي 55 اتاق و سوييت زيبا و مدرن در سه طبقه مي باشد و محل اقامت مناسبي براي گردشگران تور كيش مي باشد. رستوران هتل سورينت صدف كيش واقع در طبقه زيرين هتل با انواع غذاهاي ايراني و فرنگي آماده پذيرايي از ميهمانان تور كيش مي باشد و همچنين كافه لانژ (كافه مرواريد) هتل سورينت صدف كيش با انواع چاي،قهوه و... به صورت 24 در حال خدمات دهي به گردشگران تور كيش مي باشد. لابي هتل سورينت صدف كيش با طراحي و دكوراسيون زيبا و نقش و طرح ايراني خود در كف و سقف لابي فضاي دلنشيني را براي اقامت ميهمانان تور كيش ايجاد كرده است. گردشگران و مسافران تور كيش مي توانند براي برگزاري جلسات خود از سالن كنفرانس هتل سورينت صدف كيش با ظرفيت 50 نفر با تمام امكانات صوتي و تصويري استفاده نمايند.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 116
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 12 دی 1395
نظرات

هتل ویند آف لارا آنتالیا o.gifo.gifo.gifo.gifo.gif  Wind off Lara Hotel Antalya

هتل ویند آف لارا آنتالیا یکی از بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا میباشد که این هتل زیبا در سال 2016 در ماه می افتتاح شد و در فاصله ای کمتر از 15 کیلومتر از فرودگاه آنتالیا در ساحل لارا قرار گرفته است. هتل ویند آف لارا آنتالیا در مجموع دارای 276 اتاق میباشد که اتاق ها ی هتل بزرگ،تمیز و راحت هستند و کارکنان هتل نیز به صورت 24 ساعته سرویس ارایه میدهند در نتیجه با امکانات بالا و خوبی که در این هتل وجود دارد مهمانان تور آنتالیا میتوانند در این هتل زیبا لحظات خوبی را سپری کنند

امکانات هتل ویند آف لارا آنتالیا:

استخر،تراس،باشگاه بدنسازی،رستوران،حمام ترکی،اینترنت،پارکینگ،خدمات گردشگری،امکانات برای نگهداری کودکان،خشکشویی،اتوشویی و ... میباشد.

_ویند_آف_لارا_آنتالیا1.jpg

_ویند_آف_لارا_آنتالیا2.jpg

_ویند_آف_لارا_آنتالیا3.jpg

_ویند_آف_لارا_آنتالیا4.jpg

_ویند_آف_لارا_آنتالیا5.jpg

جهت مشاوره و راهنمایی تور آنتالیا و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل پاپیلون زیگما آنتالیا q.gifq.gifq.gifq.gifq.gif Hotel Papillon sigma Antalya

هتل پاپیلون زیگما آنتالیا یکی از مجلل ترین هتل های 5 ستاره آنتالیا میباشد که در نزدیکی ساحل واقع شده و تا شهر بلک ۵کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا ۳۵ کیلومتر فاصله دارد.هتل پاپیلون زیگما آنتالیا در مجموع 338 اتاق دارد. اتاق های مدرن هتل پاپیلون زیگما آنتالیا لوکس دارای بالکن هستند اتاق ها مجهز به سیستم تهویه اند ومبله و دارای فضای نشمین جداگانه هستند که با این امکانات ویژه مسافران تور آنتالیا میتوانند از انتخاب خود لذت ببرند.

 امکانات هتل پاپیلون زیگما آنتالیا:

رستوران،کافی شاپ،استخر،سالن بولینگ،پذیرش 24 ساعته،باشگاه ورزشی،زمین بازی کودکان و ... میباشد.

_پاپیلون_زیگما_آنتالیا1.jpg

_پاپیلون_زیگما_آنتالیا_2.jpg

_پاپیلون_زیگما_آنتالیا_3.jpg

_پاپیلون_زیگما_آنتالیا_4.jpg

_پاپیلون_زیگما_آنتالیا_5.jpg

جهت مشاوره و راهنمایی تور آنتالیا و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل پالمت ریزورت آنتالیاk.gifk.gifk.gifk.gifk.gifPalmet Resort Hotel Antalya

هتل پالمت ریزورت آنتالیا یکی از مجلل ترین هتل های 5 ستاره آنتالیا میباشد که در منطقه ی کمر آنتالیا واقع گردیده است و مکانی بی نظیر برای گشت و گذار در این شهر به شمار می رود. از این هتل ، مهمانان تور آنتالیا می توانند دسترسی خوبی به جاذبه های دیدنی شهر داشته باشند.هتل پالمت ریزورت آنتالیا دارای 163 اتاق میباشد و استقبال مهمانان در یک لابی با پذیرش 24 ساعته و چک کردن خدمات انجام میشود.

امکانات هتل پالمت ریزورت آنتالیا:

استخر،رستوران،کافی شاپ،ترانسفر فرودگاهی،آسانسور،فروشگاه،اینترنت،پارکینگ و ... میباشد.

p2.jpg

p1.jpg

p3.jpg

p4.jpg

p5.jpg

جهت مشاوره و راهنمایی تور آنتالیا و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل آمارا وینگ ریزورت آنتالیا y.gify.gify.gify.gify.gif Hotel Amara Wing Resort Antalya

هتل آمارا وینگ ریزورت آنتالیا یکی از هتل های 5 ستاره و لوکس منطقه کمر آنتالیا میباشد و توریستان زیادی مجذوب طبیعت زیبا و آب و هوای بی نظیر این منطقه شده اند. فاصله هتل تا مرکز آنتالیا 45 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا یک ساعت است.هتل آمارا وینگ ریزورت آنتالیا دارای 332 اتاق میباشد که با امکانات عالی خود آماده ی پذیرایی از میهمانان تور آنتالیامیباشد.

امکانات هتل آمارا وینگ ریزورت آنتالیا:

رستوران،استخر،مرکز تناسب اندام،حمام ترکی،خدمات نگهداری از کودکان،سالن زیبایی،صرافی،میز پذیرش 24 ساعته،خشکشویی،صندوق امانات و ... میباشد.

A1.jpg

A2.jpg

a3.jpg

A4.jpg

A5.jpg

جهت مشاوره و راهنمایی تور آنتالیا و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل لیماک لارا دلوکس آنتالیا y.gify.gify.gify.gify.gif Limak Lara Delux Hotel Antalya

 

هتل لیماک لارا دلوکس آنتالیا یکی از هتل های 5 ستاره مجلل آنتالیا می باشد که در منطقه لارا آنتالیا است که در سال 2005میلادی با مساحت 40 هزار متر مربع افتتاح گردیده است.این هتل در فاصله ۲۵ کیلومتری مرکز شهر آنتالیاو ۱۳ کیلومتری فرودگاه آنتالیاواقع شده است.هتل لیماک لارا دلوکس آنتالیا دارای 446 اتاق زیبا است که با خدمات عالی خود پذیرای مهمانان تور آنتالیامیباشد.

امکانات هتل لیماک لارا دلوکس آنتالیا:

رستوران،کافه،اینترنت،مینی بار،ترانسفر فرودگاهی،استخر،ساحل اختصاصی،پارکینگ،صندوق امانات،خشکشویی،سالن زیبایی،سالن کنفرانس،خدمات پزشکی،تسهیلات ویژه معلولین و... میباشد.

L1.jpg

L2.jpg

L3.jpg

L4.jpg

جهت مشاوره و راهنمایی تور آنتالیا و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

تور آنتالیا نوروز 96

تعداد بازدید از این مطلب: 102
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 12 دی 1395
نظرات

هتل تماشا کیش mm.gifmm.gifmm.gif Hotel kish tamasha 

هتل تماشا کیش یکی از هتل های 3 ستاره کیش می باشد که در مرکز جزیره زیبای کیش واقع شده و گردشگران زیادی را به خود جلب میکند. این هتل در بهار سال 1391 بازسازی شد و محیط مطبوع آن میهمانان  تور کیش را از هر فکری  فارغ ساخته و تعطیلات جامع و کاملی  را به آنان ارمغان می دهد. هتل تماشا کیش حدود 10 دقیقه با فرودگاه و حدود 8 دقیقه با بازار فاصله دارد.هتل تماشا کیش نسبت به ساحل زیبای دریای خلیج همیشه فارس و بازار در موقعیت مناسبی قرار گرفته است که همین امر باعث میشود گردشگران تور کیش تعطیلات خوبی را دراین هتل بگذرانند. این هتل دارای 60 اتاق با ظرفیت 2 و 3 و 4 و 5 تخته می باشد و از حدود 22 پرسنل تشکیل شده است. هزینه اقامت برای کودک 2 تا 5 سال در این هتل 7 هزار تومان و کودک بالای 5 سال اندازه یک شخص بزرگسال محاسبه می شود.امکانات رفاهی هتل تماشا کیش شامل: لابی، رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، لاندری، ماهواره، آسانسور، صندوق امانات اختصاصی، پارکینگ و ... می باشد.

-تماشا1.gif

-تماشا2.gif

-تماشا-3.gif

-تماشا-4.gif

-تماشا-5.gif

-تماشا-6.gif

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل پارسیان کیشhh.gifhh.gifhh.gifParsian Hotel Kish 

هتل پارسیان کیش یکی از هتل های پر طرفدار کیش میباشد که با چشم اندازی زیبا و موقیعت مکانی منحصر به فرد در قلب جزیره کیش واقع شده است.این هتل  در سال  1374در جزیره زیبای کیش راه اندازی شده که از لحاظ  کیفیتی در درجه هتل های 3 ستاره کیشمیباشد. هتل پارسیان کیش با دارا بودن کادر مجرب و امکانات رفاهی آماده ی پذیرایی از میهمانان تور کیش می‌باشد. قرار گرفتن در میان دو بازار بزرگ، نزدیکی به 4 بازار معروف دیگر، مجاورت با تالار شهر ( محل برگزاری جشنواره ها و کنسرت های موسیقی )، فاصله بسیار کم با دریا، اسکله تفریحی و اماکن تفریحی در کنار امکانات و خدمات مناسب، سبب شده تا هتل پارسیان کیش به یکی از معروف ترین هتل های جزیره کیش مبدل شود. تمام اتاقهای هتل پارسیان به صورت سوئیت و بسیار تمیز و بزرگ میباشد

امکانات هتل پارسیان کیش:رستوران،کافی شاپ،فست فود،آرایشگاه مردانه،آرایشگاه زنانه،اینترنت بیسیم،تاکسی سرویس،خشک شویی،اجاره اتومبیل،کافی نت و ... میباشد. نمونه هایی از خدمات رایگان این هتل: صبحانه بوفه,ترانسفر فرودگاه,سرویس بازارها,تخفیف رزرو مراکز تفریحی کیش.

 -پارسیان-کیش1.gif

-پارسیان-کیش2.gif

-پارسیان-کیش3.gif

-پارسیان-کیش4.gif

-پارسیان-کیش5.gif

-پارسیان-کیش-6.gif

 جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل سیمرغ  کیش n.gifn.gifn.gif Simorgh Hotel Kish

هتل 3 ستاره سیمرغ کیش در زمینی به مساحت ۲۰۲۳۴ متر مربع واقع در جنوب شرقی جزیره کیش ،ابتدای جاده جهان احداث شده است.هتلی ساحلی با محوطه ای سبز که با درختان نخل و گل هایی زیبا پوشیده شده است. این هتل در بلندترین ناحیه سیاحتی جزیره، در جاده جهان و بعد از بازار مرجان قرار دارد و از بهترین گزینه ها برای خانواده هایی است که خواستار اقامتی کم هزینه در چند قدمی ساحل هستند. هتل سیمرغ کیش علاوه بر نزدیکیش به دریا در کنار مسیر دوچرخه سواری جزیره قرار گرفته و نیز فاصله چندانی تا باغ پرندگان،آکواریوم ندارد، بنابراین دارای موقعیت مکانی بسیار مناسبی است. تخفیفات قابل توجه در بازدید از جاذبه هایی چون باغ پرندگان، دلفیناریوم و کلوپ مریم از جمله امتیازاتی است که هتل سیمرغ کیش برای گردشگران تور کیش در نظر گرفته است. با توجه به ساحل بسیار زیبایی که در این هتل وجود دارد گردشگران تور کیش با اقامت در این هتل احساس ارامش خاصی نیز خواهند داشت.

امکانات هتل سیمرغ کیش:

رستوران،کافی شاپ،سالن کنفرانس،فضای سبز،تاکسی سرویس،خشکشویی،پارکینگ،نمازخانه،لابی،اینترنت،صندوق امانات،اعلان حریق،کانتر خدمات گردشگری و ... میباشد.

si1.gif

si2.gif

si3.gif

si4.gif

si5.gif

si6.gif

 جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل مهتاب کیشh.gifh.gifh.gifh.gifMoonlight Hotel Kish

هتل مهتاب کیش از جمله هتل های 4 ستاره جزیره کیش به شمار می رود. این هتل در سال 1393 در واحد های آپارتمانی ساخته و افتتاح گردید و در خیابان امیر کبیر کیش واقع شده است.این هتل نوساز دارای خدمات مدرن و منحصر به فرد برای مسافران تور کیش می باشد و از بهترین امکانات رفاهی برخوردار است. بیشتر اتاق های هتل مهتاب کیش رو به دریا هستند که همین موضوع موجب شده تا طرفدار زیادی بین مسافران تور کیشپیدا کند. موقعیت این هتل 4 ستاره بسیار خوب و نزدیک بازار های خرید است.تمام اتاق های این هتل مجهز و تمیز و شیک است.پذیرش 24 ساعته کارکنان هتل موجب شده است تا مسافرانتور کیشهر وسیله ای که احتیاج دارند به سرعت در اختیارشان قرار بگیرد.

امکانات هتل مهتاب کیش:

کافی شاپ،رستوران،محوطه سرسبز،ترانسفر فرودگاهی،اینترنت،مستر،سرویس بهداشتی فرنگی و ... میباشد.

ma1.gif

ma2.gif

ma3.gif

 

 جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل سالار کیش t.gift.gif Salar Kish hotel

هتل سالار کیش هتلی 2 ستاره در کیش می باشد که در مجاورت هتل داریوش قرار دارد و از جاذبه های دیدنی که نزدیک به این هتل میباشد ساحل مرجانی زیبای کیش است. این هتل دارای سوئیت ها و اتاق های 1 ، 2 ، 3 خوابه است که مجهز به امکانات لازم می باشد. مسافران تور کیش میتوانند هتل سالار کیش را با قیمت مناسب رزرو کنند و سفر خوبی را به یادگار بگذارند. شما میتوانید تفریحاتی را در اسکله تفریحی که نزدیک به هتل است تجربه کنید.

امکانات هتل سالار کیش :

یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس ایرانی، حمل و نقل، نمازخانه، لابی، ماهواره، كافی شاپ و ... می باشد.

s1.gif

s2.gif

s3.gif

s4.gif

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96

تعداد بازدید از این مطلب: 122
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 12 دی 1395
نظرات

هتل رادیسون پلکاوسکیا روسیه  Radisson Hotel Plkavskya Russia

هتل رادیسون پلکاوسکیا روسیه از دسته هتل های 4 ستاره روسیه میباشد که در نزدیکی میدان ویکتوری و پارک گرودوف گریوف قرار گرفته است. هتل رادیسون پلکاوسکیا روسیه ۵ دقیقه تا ایستگاه متروی ‏Moskovskaya‏ فاصله دارد. چند ایستگاه اتوبوس نیز در نزدیکی این هتل ‏وجود دارد. فرودگاه بین المللی ‏Pulkovo‏ ۳٫۱ مایل از این هتل فاصله دارد.مسافران تور روسیه میتوانند با امکانات مجلل این هتل برای اقامت در این هتل اقدام کنند.

امکانات هتل رادیسون پلکاوسکیا روسیه:

پارکینگ،رستوران،سرویس خشکشویی،اینترنت،استخر،سونا،باشگاه ورزشی،رستوران و ... میباشد.

جهت مشاوره و راهنمایی تور روسیه و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های روسیه با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل ایزمایلو گاما روسیه  Hotel Gamma Ayzmaylv Russia

هتل ایزمایلو گاما روسیه از دسته هتل های 4 ستاره روسیه میباشد یکی از هتل های مجموعه توریستی ایزمایلو است که با فاصله 3.5 کیلومتر از پارک زیبا و دیدنی ایزمالوفسکی ‏واقع شده است، دسترسی به مناطق دیدنی، فرهنگی و تاریخی از این مکان میسر است.مرکز شهر مسکو نیز با مترو قابل دسترسی می باشد که 15 دقیقه ‏طول می کشد.هتل ایزمایلو گاما روسیه دارای 996 اتاق میباشد.

امکانات هتل ایزمایلو گاما روسیه:

رستوران،اینترنت،پارکینگ،سالن بدنسازی،سالن زیبایی،خشکشویی،فروشگاه،پذیرش 24 ساعته و ... میباشد.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل نمایید.

هتل بست وسترن وگا روسیه  Best Western Vega Hotel Russia

هتل بست وسترن وگا روسیه از شیک ترین هتل های 4 ستاره روسیه میباشد که در نزدیکی پارک Izmailovsky Park و در فاصله 15 دقیقه تا میدان سرخ مسکو قرار دارد.این هتل یکی از بهترین برگزیده های مسافران تور روسیه به خاطر موقعیت مکانی  مناسب و کیفیت خدمات دهی عالی می باشد.این هتل دارای 975 اتاق می باشد که تمامی اتاقهای این هتل تمیز و زیبا  و مجهز می باشند.

امکانات هتل بست وسترن وگا روسیه :

این هتل خدمات رفاهی همچون ماساژ ، سونا ، سولاریوم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی ، استخر سر پوشیده می باشد..اتاق جلسه کاملا مجهز، آرايشگاه،وای فای رایگان مهیا ساخته است .همچنین میهمانان تور روسیه می توانند از غذاهای لذیذ و خوشمزه کاري بین المللی و بهترین غذاهای غربی لذت ببرند.

 

جهت مشاوره و راهنمایی تور روسیه و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های روسیه با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل کورستون روسیه  Hotel Koreston Russia

هتل کورستون روسیه ازجمله بهترین هتل های 4 ستاره روسیه میباشد.این هتل زیبا با توجه به لوکس بودن و مجلل بودن از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. اطراف هتل را مراتع سرسبز و خرمی فرا گرفته است به همین خاطر گردشگران تور روسیهزیادی در این هتل اقامت دارند. کلیه فضاهای هتل مانند لابی و اتاقها و رستوران بسیار شیک و باسلیقه هستند تا گردشگران تور روسیه احساس خوشایندی را تجربه کنند.هتل کورستون روسیه دارای 382 اتاق و سوئیت زیبا و مجهز است که از امکاناتی مانند تلویزیون صفحه تخت، یخچال کوچک به همراه مینی بار، تلفن بین المللی رایگان،حمام خصوصی کامل مجهز،تخت خواب و مبلمان شیک و راحت بهره برده اند.

امکانات هتل کورستون روسیه:

کافه،رستوران،استخر،سونا،سالن ژیمناستیک،خدمات خشکشویی،اینترنت،پارکینگ،سالن کنفرانس،سالن بدنسازی و تناسب اندام،بار،سالن زیبایی،پذیرش 24 ساعته و ... میباشد.

 

جهت مشاوره و راهنمایی تور روسیه و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های روسیه با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل رادیسون بلو بیلوروسکایا روسیه  Radisson Blu Belorusskaya Russia Hotel

هتل رادیسون بلو بیلوروسکایا روسیه از جمله بهترین هتل های 4 ستاره روسیه با موقعیت مکانی عالی نزدیک به قصر کرملین و تئاتر Bolshoi حدود 5 دقیقه با ماشین تا هتل و نزدیک 10 دقیقه پیاده با ایستگاه مترو Belorusskaya و پارک Petrovskiy  فاصله دارد، می باشد.هتل با امکانات کامل و مجهز اماده خدمات دهی به مهمانان تور روسیه می باشد.

امکانات هتل رادیسون بلو بیلوروسکایا روسیه:

هتل دارای سالن ورزشی 24 ساعته، سونای فنلاندی و دسترسی به وای فای مجانی،اتاق های لوکس این هتل با تلویزیون صفحه تخت، تهویه هوا و گرمابه های خصوصی زیاد مجهز همراه می باشند.رستوران و کافه ی Filini گونه ها غذاهای خوشمزه ایتالیایی را با به کارگیری محصولات بازپسین و فصلی تدارک می بیند. کافه ی لوکس Sure نیز انواع کوکتل های خارجی و نوشیدنی های بین المللی را سرو می کند و گردشگران تور روسیه به راحتی از ایستگاه مترو Belorusskaya به آنجا بروند.

جهت مشاوره و راهنمایی تور روسیه و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های روسیه با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

تور روسیه نوروز 96

تعداد بازدید از این مطلب: 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 12 دی 1395
نظرات

هتل هلیا مشهد

****

هتل هلیا مشهدهتل هلیا مشهد


هتل هلیا مشهد

کجاست ؟ 

هتل هلیا مشهد در استان خراسان رضوی ، خیابان امام رضا (ع) ، امام رضای هشتم واقع

شده است .

فاصله هتل هلیا

تا فرودگاه : 

فاصله هتل هلیا تا فرودگاه 20 دقیقه با ماشین می باشد .

هتل هلیا مشهدهتل هلیا مشهد


 
بهترین تورهای مشهد 

فاصله هتل هلیا

تا حرم مطهر : 

فاصله هتل هلیا تا حرم مطهر 8 دقیقه پیاده می باشد .

هتل هلیا مشهدهتل هلیا مشهد


 
بهترین تورهای مشهد

درباره هتل هلیا مشهد : 

هتل هلیا مشهد  دارای 85 باب اتاق و سوییت های یک خوابه ، دو خوابه همراه با یک

 رستوران بزرگ و مجلل و یک کافی شاپ 24 ساعته ، پارکینگ اختصاصی  برای

 مسافران تور مشهد ، هم چنین اینترنت وایرلس رایگان در لابی هتل که برای میهمانان

تور مشهد قابل استفاده است .

 بهترین تورهای مشهد 

جهت رزرو و خرید تور مشهد  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل میثاق مشهد

****

هتل میثاق مشهد هتل میثاق مشهد


هتل میثاق مشهد

کجاست ؟ 

هتل میثاق مشهد در شهر مشهد ، بلوار وکیل آباد ، خیابان اقبال لاهوری 20 ، واقع شده

 است.

فاصله هتل میثاق مشهد

تا فرودگاه : 

فاصله هتل میثاق مشهد تا فرودگاه 45 دقیقه با ماشین می باشد .

هتل میثاق مشهد هتل میثاق مشهد


فاصله هتل میثاق

تا حرم مطهر : 

فاصله هتل میثاق تا حرم مطهر 30 دقیقه با ماشین می باشد .

هتل میثاق مشهد هتل میثاق مشهد 


 
بهترین تورهای مشهد 

امکانات هتل میثاق مشهد : 

هتل 4 ستاره میثاق با وسعتی قریب به 26000 مترمربع واقع در مسیر ییلاقات و جاذبه

های طبیعی و فاصله ای کوتاه تا محل نمایشگاه بین المللی خراسان قرارداد دارد. این

مجموعه با برخورداری از فضای بسیار سرسبز ،چشم اندازهای زیبا و موقعیت مناسب

جغرافیایی توانسته است جایگاه ویژه ای در امر میزبانی و برگزاری اکثریت همایشها و

سمینارهای مهم دوایر و کارخانجات را به خود اختصاص دهد. وجود بافتهای گوناگون

اقامتی و امکانات فرهنگی نظیر آمفی تأتر و سالن های جانبی، تشکیل کمیسیون ها و برپایی

نمایشگاهها در کنار تجهیزات مدرن ورزشی عوامل موثری در جذب میهمانان تور مشهد

 بوده است.

طرح توسعه هتل میثاق تعداد 90 سوئیت به اضافه سالن های پذیرائی با ظرفیت 400 نفر و  

همچنین اضافه شدن روف گاردن به امکانات هتل و لابی مجلل با وسعت حدود 1500 متر

 که آغاز بهره بهره برداری از این فاز نوروز 1392 انجام شد و به اتمام رسید.

 بهترین تورهای مشهد 

هتل میثاق مشهد هتل میثاق مشهد 
هتل میثاق مشهد هتل میثاق مشهد

 

 بهترین تورهای مشهد 

 

جهت رزرو و خرید تور مشهد  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل 4 ستاره مشهد

****

هتل مشهدهتل مشهد 


هتل مشهد
 کجاست ؟

 

هتل مشهد واقع در استان خراسان رضوی ، شهر مشهد ، خیابان امام رضا (ع) ، جنب حرم

مطهر می باشد .

فاصله هتل مشهد تا فرودگاه : 

فاصله هتل مشهد تا فرودگاه 20 دقیقه با ماشین می باشد .

 بهترین تورهای مشهدبهترین تورهای مشهد


 
 بهترین تورهای مشهد 

فاصله هتل مشهد

تا حرم مطهر : 

فاصله هتل مشهد تا حرم مطهر 5 دقیقه پیاده می باشد .

هتل مشهدهتل مشهد


درباره هتل مشهد :

هتل 4 ستاره مشهد دارای صد و چهل اتاق دو تختی ، سه تختی ، سوییت و آپارتمان های

لوکس و زیبا است که مجهز به ویدیو مرکزی ، یخچال ، و  کانالهای متنوع موسیقی

و تهویه مطبوع می باشد . هتل مشهد در نزدیکی حرم مطهر قرار دارد و دید بسیار زیبای

تعداد بازدید از این مطلب: 131
موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 12 دی 1395
نظرات

هتل مهتاب کیش Moonlight Hotel Kish

هتل مهتاب کیش از جمله هتل های 4 ستاره جزیره کیش به شمار می رود. این هتل در سال 1393 در واحد های آپارتمانی ساخته و افتتاح گردید و در خیابان امیر کبیر کیش واقع شده است.این هتل نوساز دارای خدمات مدرن و منحصر به فرد برای مسافران تور کیش می باشد و از بهترین امکانات رفاهی برخوردار است. بیشتر اتاق های این هتل رو به دریا هستند که همین موضوع موجب شده تا طرفدار زیادی بین مسافران تور کیش پیدا کند. موقعیت این هتل 4 ستاره بسیار خوب و نزدیک بازار های خرید است.تمام اتاق های این هتل مجهز و تمیز و شیک است.پذیرش 24 ساعته کارکنان هتل موجب شده است تا مسافران تور کیش هر وسیله ای که احتیاج دارند به سرعت در اختیارشان قرار بگیرد.

امکانات هتل مهتاب کیش:

کافی شاپ،رستوران،محوطه سرسبز،ترانسفر فرودگاهی،اینترنت،مستر،سرویس بهداشتی فرنگی،امکانات رفاهی و ... میباشد.

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل پالاس کيش Palas hotel kish

هتل پالاس کیش یکی از هتل های 5 ستاره ای  است که به منظور ارتقاء بستر گردشگری در جزیره کیش به همت بخش خصوصی در دستور کار قرار گرفته شده است.هتل پانزده طبقه پالاس کیش در زمینی به مساحت 10.500 مترمربع در یکی از بهترین نقاط کیش در حال تکمیل میباشد. نکته قابل توجه هتل پالاس کیش که طرفداران زیادی را در تور کیش به  سمت خود خواهد کشاند استخر روباز آن در طبقه پانزدهم و همچنین وجود سالن سینما با ظرفیت 264 صندلی و نیز سالن مجلل فرهنگی برای برگزاری نمایشگاه های مختلف هنری و فرهنگی و رسمی میباشد.

 امکانات هتل پالاس کيش:

رستوران،اینترنت پر سرعت،سرویس فرنگی،سرویس ایرانی،پارکینگ،تاکسی سرویس،ترانسفر فرودگاهی،لابی،ماهواره،کافی شا پ،استخر روباز، سوئیت،تلویزیون،یخچال و ...مقررات هتل پالاس کيش: همراه داشتن مدرک شناسایی میهمانان عزیز و همراهان الزامی است. ساعت ورود به هتل ملاک نیست و زمان تحویل اتاق بعد از ساعت 14 و تخلیه اتاق مطابق مقررات هتل می باشد. میهمان موظف است در پایان (رزرو) نسبت به تخلیه اتاق در ساعت مشخص شده توسط هتل اقدام نماید و در صورت تمایل به تمدید با هماهنگی و توافق هتل ممکن خواهد بود.

 جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل گامبرون کیش  Gambrvn hotel Creed 

هتل  گامبرون کیش هتلی 5 ستاره و مجلل با نمای سفید و طراحی زیبا با مساحت 10500 متر مربع مابین میدان سیری و میدان داریوش قرار دارد. این هتل فضای سبزی زیبا همراه با آب‌نماها و آلاچیق های شیک و دل‌نواز دارد. گامبرون به معنای خرچنگ، نام قدیمی بندر عباس در زمان حضور پرقالی ها بوده است که بعد از بیرون کردن پرتقالی ها در دوره شاه عباس صفوی این شهر به بندر عباس تغییر نام یافت. هتل  گامبرون کیش در شرق جزیره زیبای کیش، در نزدیکی دریا واقع شده و از جاذبه های گردشگری نزدیک هتل، پارک آهوان است که مسافران تور کیش می توانند از آن دیدن کنند. 

امکانات هتل  گامبرون کیش:

رستوران، اینترنت وای فای،سالن همایش، استخر، سونا، جکوزی،استخر روباز، خشکشویی، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، سالن ماساژ، روم سرویس، صندوق امانات، ماهواره، تاکسی سرویس، عابر بانک، فضای سبز، خدمات پزشکی، کتابخانه، آرایشگاه مردانه و زنانه، زمین تنیس، قایق سواری و جت اسکی، لاندری.

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل گلدیس کیش  Goldis hotel kish

هتل گلدیس کیش از دسته هتل های 2 ستاره میباشد که در سال  در بلوار ایران 1369 افتتاح گردید.این هتل در زمینی به مساحت 6500 متر مربع واقع شده است. هتل گلدیس کیش در سال 1379 با تغییراتی که در سازمان عمران جزیره کیش به وجود آمد به مدت 21 سال موظف به ارایه خدمات به مسافران خارجی تور کیش شد.

امکانات هتل گلدیس کیش:

لابی،کافی شاپ،اینترنت،فروشگاه،سونا،جکوزی،تاکسی سرویس،صندوق امانات اختصاصی،رستوران،ترانسفر،فضای سبز،خشکشویی،مینی بار و ... میباشد.

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ریان قائم كیش y.gify.gify.gif Deputy Ryan Kish hotel

هتل ریان قائم كیش از دسته هتل های 3 ستاره میباشد که در سال 1390 در مرکز جزیره کیش به بهره برداری رسیده است و دارای 2 فاز نیز میباشد. اين هتل، داراي 80 اتاق و در مجموع 240 تخت مي باشد که با امکاناتی خوب آماده پذیرایی از میهمانانتور کیش میباشد.. از نظر رستوران و غذا، میهمانان هر دو هتل، از یک مکان و غذا استفاده میی کنند و اين هتل، از نظر موقعیت مکانی برای دسترسی به دریا و مجتمع های تجاری بسیار عالی است.

امکانات هتل ریان قائم كیش:

تاکسی سرویس،صندوق امانات،رستوران،کافی شاپ،ترانسفر فرودگاهی،لابی،پارکینگ،اینترنت،سیستم تهویه مطبوع،صندوق امانات و... میباشد.

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 تور کیش نوروز 96

تعداد بازدید از این مطلب: 120
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 12 دی 1395
نظرات
هتل سورینت صدف کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Sorinet Sadaf Hotel

هتل سورینت صدف کیش Kish Sorinet Sadaf Hotel یکی از هتل های 4 ستاره تاپ جزیره کیش است که در سال 1381 بنا شده است و در سال 1390 با یک بازسازی کلی شامل نوسازی کلی اتاق ها و تجهیزات به گروه هلدینگ سورینت قشم پیوست. هتل سورینت صدف کیش با استانداردهای بین المللی جهانگردی در زمینی به وسعت پانزده هزار متر مربع به شکل ظاهری صدف، در نزدیکی میدان امیرکبیر و روبروی دانشگاه کیش واقع شده است.  هتل سورینت صدف کیش دارای 55 اتاق و سوییت زیبا و مدرن در سه طبقه می باشد و محل اقامت مناسبی برای گردشگران تور کیش می باشد. رستوران هتل سورینت صدف کیش واقع در طبقه زیرین هتل با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد و همچنین کافه لانژ (کافه مروارید) هتل سورینت صدف کیش با انواع چای،قهوه و... به صورت 24 در حال خدمات دهی به گردشگران تور کیش می باشد. لابی هتل سورینت صدف کیش با طراحی و دکوراسیون زیبا و نقش و طرح ایرانی خود در کف و سقف لابی فضای دلنشینی را برای اقامت میهمانان تور کیش ایجاد کرده است. گردشگران و مسافران تور کیش می توانند برای برگزاری جلسات خود از سالن کنفرانس هتل سورینت صدف کیش با ظرفیت 50 نفر با تمام امکانات صوتی و تصویری استفاده نمایند.

هتل شایگان کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Shaygan Hotel

هتل شایگان کیش Kish Shaygan Hotel با درجه بندی 5 ستاره جز هتل های قدیمی و خوب کیش است که در سال 1381 شمسی در زمینی به وسعت هزار و پانصد متر مربع در مرکز جزیره کیش بنا شده است. هتل شایگان کیش در 6 طبقه و در مجموع با 130 اتاق زیبا و سوییت های رویال مجهز به جکوزی با نمای مشرف به دریا آماده پذیرایی از گردشگران تور کیش می باشد. این هتل در موقعیتی مناسب واقع شده است به طوری که فاصله هتل شایگان کیش تا اسکله تفریحی و اکثر مراکز خرید و بازارهای جزیره کیش و تالار شهر و... نزدیک می باشد. رستوران هتل شایگان کیش با وعده صبحانه بوفه در صبح ها و با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و فست فود در رستوران های مختلف خود آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد.هتل شایگان کیش دارای استخر سرپوشیده،سونا و جکوزی ، سالن بیلیارد و خدمات دیگر می باشد که مسافران تور کیش در صورت تمایل می توانند از انها استفاده نمایند و همچنین هتل شایگان کیش مجهز به سالن همایش با ظرفیت 180 نفر و میتینگ روم با ظرفیت 15 نفر برای برگزاری جلسات میهمانان تور کیش می باشد. هتل شایگان کیش در سال 1392 آخرین بازسازی خود را انجام داده است و در سال 2011 میلادی به عنوان بهترین هتل در زمینه خدمات هتلداری و پذیرایی موفق به اخذ لوح زرین و تندیس طلایی از سازمان جهانی گردشگری اسپانیا UNWTO شده است.

هتل شایان کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Shayan Hotel

هتل شایان کیش Kish Shayan Hotel یکی از هتل های قدیمی 5 ستاره جزیره کیش است که در سال 1388 به گروه هتل های پارس پیوست. هتل شایان کیش در زمینی به وسعت حدود پنجاه هزار متر مربع در بهترین منطقه جزیره کیش واقع در روبروی اسکله تفریحی کیش بنا شده است. این هتل در 4 طبقه و در مجموع با 193 واحد اقامتی شامل 82 اتاق دو تخته،28 اتاق سه تخته،32 اتاق دوبلکس،30 سوییت ساحلی،2 ویلای ساحلی،8 سوییت رویال،1 سوییت رویال دوبلکس با نماهای رو به دریا و رو به جزیره آماده استقبال از گردشگران تور کیش می باشد. هتل شایان کیش با موقعیت عالی خود به اکثر بازارها و مراکز تجاری جزیره کیش و همچنین سایر جاذبه های دیدنی کیش نزدیک می باشد. این هتل دارای چندین رستوران می باشد که با انواع غذاهای دریایی و فرنگی آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد و از جمله رستوران ها می توان رستوران شمبلیر،رستوران لوشاتو،رستوران قارچ،سفره خانه سنتی و... را نام برد. هتل شایان کیش یکی از قدیمی ترین هتل های کیش میباشد که در سال 1351 شمسی ساخته شده و سال های اخیر به طور کامل بازسازی شده است و یکی از هتل های با کیفیت جزیره کیش می باشد.

هتل بزرگ داریوش کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Dariush Grand Hotel

هتل داریوش کیش Kish Dariush Grand Hotel یکی از هتل های 5 ستاره نام آشنا جزیره کیش است که در سال 1380 در ساحل شرقی بنا شده است. هتل داریوش کیش در 4 طبقه و در مجموع با 190 اتاق و سوییت زیبا و مجلل آماده استقبال و سرویس دهی به گردشگران تور کیش می باشد و تمامی اتاق ها با نمای رو به دریا و رو به جزیره دارای تهویه مطبوع،حمام اختصاصی،تلویزیون با 32 کانال مختلف و... می باشند. هتل داریوش کیش در زمینی به وسعت دویست و بیست هزار متر مربع و و با معماری هخامنشی و منحصر به فرد خود تاریخ ایرانیان را به رخ می کشد. هتل داریوش کیش به جز اتاق ها و سوییت های داخل ساختمان اصلی چندین سوییت در محوطه هتل نیز دارد که از نظر سرویس دهی با اتاق های دیگر تفاوتی ندارند و میتوانند از خدمات هتل استفاده نمایند.هتل داریوش کیش در قسمت شرقی جزیره واقع شده است و به مراکز خرید همچون بازار پردیس 1 و 2 ،مرکز تجاری کیش و سایر مراکز خرید کیش نزدیک می باشد. میهمانان تور کیش میتوانند از صرف وعده صبحانه در رستوران هتل داریوش کیش لذت ببرند و همچنین رستوران های آپادانا و پاسارگاد هتل  در ادامه از خدمات هتل همچون زمین تنیس،استخر و سونا،سالن بدنسازی،دوچرخه سواری،پکیج های گردشگری و... استفاده نمایند، همچنین هتل داریوش کیش در ساحل اختصاصی خود دارای یک کلوب دریایی برای گردشگران تور کیش می باشد و میتوانند از تفریحات دریایی همچون غواصی،جت اسکی و... استفاده نمایند. هتل داریوش کیش دارای دو رستوران به نام های آپادانا و پاسارگاد میباشد و با انواع غذاهای فرنگی و دریایی آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد و وعده های ناهار هتل رایگان نمی باشد و گردشگران می بایست قبل از ورود نسبت به رزرو وعده های ناهار خود اقدام نمایند. هتل داریوش کیش برای آن دسته از مسافرانی که قصد سهولت در رفت و آمد و چک این فرودگاهی را دارند سرویس ویژه CIP ارائه می دهد. به طور کلی هتل داریوش کیش گردشگران متعددی را جذب میکند و همه ساله میزبان صدها گردشگر و مسافر تور کیش می باشد.

هتل ترنج کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Toranj Hotel

هتل ترنج کیش Kish Toranj Hotel در حال حاضر یکی از بهترین هتل های 5 ستاره کیش و اولین هتل دریایی ایران است که در سال 1394 در سواحل شمال غربی جزیره کیش بنا شده است. هتل ترنج کیش با 100 عدد سوئیت منحصر به فرد خود که بر روی آب های خلیج همیشه فارس واقع شده اند از گردشگران ویژه تور کیش استقبال میکند که این واحدهای اقامتی با متراژهای 40 ، 60 و 120 متری با اسکله چوبی به طول 1 کیلومتر به یکدیگر متصل شده اند. از ویژگی های خاص سوییت های هتل ترنج کیش می توان به کف شیشه ای تمام سوییت ها اشاره کرد که میهمانان تور کیش می توانند از داخل سوییت، کف دریا را تماشا کنند و همچنین برای رفاه حال مسافران تور کیش رفت و آمد در هتل با ماشین های گلف صورت می گیرد. هتل ترنج کیش به دلیل استفاده از مواد اولیه و طراحی دوستدار محیط زیست، اولین و تنها هتل ایران می باشد که موفق به دریافت تندیس دوستدار و حامی محیط زیست گردیده است. مسافران تور کیش می توانند در طول سفر خود از صرف وعده های غذایی در رستوران بین المللی،فست فود،کافی شاپ و... هتل ترنج کیش با نمایی از غروب و طلوع آفتاب در دریا نهایت لذت را ببرند. همچنین لازم به ذکر می باشد که هتل ترنج کیش در دو فاز طراحی شده است که فاز اول (بر روی آب می باشد) که تکمیل گردیده و فاز دوم بر روی ساحل می باشد که در حال تکمیل شدن است. هتل ترنج کیش یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های جزیره کیش است که مسافران تور کیش در صورت رزرو این هتل می توانند از خدمات ترانسفر رفت و برگشتVIP هتل ترنج کیش استفاده نمایند.

مطالب مرتبط:

 تور کیش زمستان 95 

تور کیش دی ماه 95

تعداد بازدید از این مطلب: 126
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 12 دی 1395
نظرات

هتل رادیسون بلو پرا استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul Radisson Blu Pera Hotel

هتل رادیسون بلو استانبول Istanbul Radisson Blu Hotel یکی از هتل های نسبتا نوساز است که در سال 2012 میلادی در منطقه پرا شهر استانبول بنا شده است.این هتل در 6 طبقه و در مجموع با 130 اتاق و سوییت زیبا آماده پذیرایی از مسافران و تجار تور استانبولمی باشد.این هتل مجهز به اینترنت پرسرعت بی سیم می باشد.فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه در 18 کیلومتری هتل رادیسون بلو پرا واقع شده است.صبحانه در این هتل به صورت بوفه سرو می شود.تونل های تاریخی استانبول 350 متر از این هتل فاصله دارند.با کمی پیاده روی مسافران تور استانبول می توانند به اماکن توریستی و تاریخی شهر استانبول همچون موزه پرا ، منطقه گالاتا و برج گالاتا و شهر قدیمی دسترسی داشته باشند.این هتل در طی سال پذیرای تاجران می باشد.

-رادیسون-بلو-پرا-استانبول.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل رادیسون بلو استانبول:

رستوران بین المللی، پدیرش شبانه روزی، اینترنت پرسرعت،تهویه مطبوع،خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت،لباسشویی،خشکشویی،اتوکشی،آسانسور، گاو صندوق،خدمات تحویل بار و چمدان، فروشگاه، بار،سیستم گرمایش، صرافی،رنت کار، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، سولاریوم، حمام سنتی ترکی و بخار، فکس و کپی و...

-رادیسون-بلو-پرا-استانبول-لابی.gif

-رادیسون-بلو-پرا-استانبول-رستوران.gif

-رادیسون-بلو-پرا-استانبول-استخر.gif

-رادیسون-بلو-پرا-استانبول-اتاق.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ریکسوس تکسیم استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Rixos Taksim Hotel

هتل ریکسوس استانبول Istanbul Rixos Hotel در سال 2011 میلادی در منطقه تقسیم استانبول بنا شده است.این هتل در 12 طبقه و در مجموع از 116 اتاق زیبا و 2 پنت هاوس و 21 سوییت مجلل تشکیل شده است و آماده استقبال از میهمانان تور استانبول می باشد.این هتل در 20 کیلومتری فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه و 41 کیلومتری فرودگاه سابیها گوچن قرار دارد.این هتل 200 متر با خیابان معروف استقلال فاصله دارد.قطار شهری تکسیم نیز در فاصله 10 دقیقه ای از هتل ریکسوس واقع شده است. مراکز فرهنگی استانبول 15 دقیقه با هتل فاصله دارند. هتل امکاناتی نظیر ترانسفر فرودگاهی نیز دارد. پذیرش هتل نیز به صورت شبانه روزی می باشد.

 -ریکسوس-تکسیم-استانبول.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل ریکسوس استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، استخر روباز، اینترنت بی سیم،خدمات خانه داری، صرافی، آسانسور،ترانسفر فرودگاهی، فروشگاه،لاندری، صرافی، مینی بار،کافه تریا، بار،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، بار،خدمات تحویل بار و چمدان، حمام  سنتی ترکی و بخار، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و...

-ریکسوس-تکسیم-استانبول-لابی.gif

-ریکسوس-تکسیم-استانبول-استخر.gif

-ریکسوس-تکسیم-استانبول-سالن-بدنسازی.gif

-ریکسوس-تکسیم-استانبول-اتاق.gif

-ریکسوس-تکسیم-استانبول-اتاق-2.gif

 جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل هالیدی این فاتح استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Holiday Inn Hotel

هتل هالیدی این فاتح استانبول Istanbul Holiday Inn Hotel با درجه بندی 5 ستاره در سال 1973 میلادی در منطقه فاتح شهر استانبول بنا شده است.این هتل در 5 طبقه و در مجموع از 203 اتاق و سوییت زیبا تشکیل شده است و آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول می باشد.این هتل در قسمت اروپایی شهر استانبول قرار گرفته است و فاصله آن با اماکن تاریخی و توریستی استانبول نظیر کاخ توپکاپی کمتر از یک کیلومتر،میدان تکسیم استانبول و برج گالاتا 1.5 کیلومتر فاصله دارد.همچنین فاصله هتل هالیدی این فاتح استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول حدود 11 کیلومتر می باشد.رستوران هتل هالیدی این استانبول با انواع غذاهای فرنگی و بین المللی آماده پذیرایی از میهمانان تور استانبول می باشد.این هتل در سال 2010 به طور کامل بازسازی شده است.

 -هالیدی-این-فاتح-استانبول.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل هالیدی این فاتح استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،خدمات تحویل بار و چمدان،سیستم گرمایش،تهویه مطبوع،اینترنت بی سیم رایگان،استخر روباز و سرپوشیده،سالن ورزشی و بدنسازی،ماساژ،حمام سنتی ترکی و بخار،سالن بیلیارد، سونا و جکوزی،صرافی،لاندری،لباسشویی،خشکشویی، اتوکشی،فروشگاه و تجاری،فکس و کپی،آسانسور،خدمات خانه داری،سرویس مراقبت از کودکان،ترانسفر فرودگاه و...

-هالیدی-این-فاتح-استانبول-1.gif

-هالیدی-این-فاتح-استانبول-2.gif

-هالیدی-این-فاتح-استانبول-3.gif

-هالیدی-این-فاتح-استانبول-4.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل مدیسون استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Madison Hotel

هتل مدیسون استانبول Istanbul Madison Hotel هتلی با درجه 4 ستاره می باشد و در سال 2002 میلادی به طور کامل از نو طراحی شده و در مجاورت میدان تکسیم استانبول بنا شده است.هتل از 9 طبقه و در مجموع با 110 اتاق آماده سرویس دهی به گردشگران تور استانبول می باشد.در لابی این هتل آثار هنری زیبایی در معرض دید میهمانان تور استانبول قرار داده اند. در این هتل یه سالن ورزشی و بدنسازی نیز وجود دارد. هتل دارای استخر سرپوشیده می باشد و میهمانان تور استانبول می توانند از آن استفاده کنند. یکی دیگر از امکانات هتل ترانسفر فرودگاهی می باشد. هتل به اینترنت بی سیم رایگان نیز مجهز می باشد.

 -مدیسون-استانبول.gif

-مدیسون-استانبول-1.gif

تصاویر و امکانات هتل مدیسون استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،امکانات جلسه و ضیافت، آسانسور،خدمات تحویل بار و چمدان، تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، بار،خدمات خانه داری،ترانسفر فرودگاهی،لباسشویی،خشکشویی، اتوکشی،سرو صبحانه در اتاق،رنت کار،فکس و کپی،سالن بدنسازی،استخر سرپوشیده،حمام سنتی ترکی و بخار و...

-مدیسون-استانبول-2.gif

-مدیسون-استانبول-3.gif

-مدیسون-استانبول-4.gif

-مدیسون-استانبول-5.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ترویا تکسیم استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Troya Taksim Hotel

هتل ترویا تکسیم استانبول Istanbul Troya Taksim Hotel یک از هتل های 4 ستاره منطقه تکسیم استانبول است که در محله تپه باشی در سال 1990 میلادی بنا شده است. این هتل در 9 طبقه و با 77 اتاق و سوییت همراه با اینترنت رایگان،بدون استعمال دخانیات،تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی و... در ارائه خدمات به گردشگران تور استانبول فعالیت میکند. فاصله هتل ترویا تکسیم استانبول تا اماکان تاریخی و توریستی همچون کاخ توپکاپی،ایاصوفیه،مرکز همایش های لطفی کردار و... نزدیک بوده و مراکز تجاری و خرید استانبول همچون میدان تکسیم استانبول،خیابان استقلال و... تنها 250 متر فاصله دارد و همچنین فاصله هتل ترویا تکسیم استانبول تا فرودگاه آتاتورک استانبول ترکیه حدود 19 کیلومتر میباشد. ما ضمن استقبال شما را به لذت بردن از صبحانه در رستوران پشت بام با نمایی از شاخ طلایی استانبول دعوت میکنیم و گردشگران تور استانبول میتوانند در تراس رستوران هتل از صرف غذاهای ترکیه ای و یونانی لذت ببرند. قهوه ترک معطر و شیرینی های خوشمزه کافه هتل ترویا تکسیم استانبول نیز به شما میهمان تور استانبول پیشنهاد میگردد. میهمانان هتل میتوانند از سالن بدنسازی و سونا در طول اقامت به صورت رایگان استفاده نمایند. هتل ترویا تکسیم استانبول تنها 250 متر تا میدان تقسیم فاصله دارد اکثر رستوران ها و تئاترهای معروفاستانبول در گوشه و کنار هتل واقع شده اند. این هتل در سال 2008 به صورت کامل و در سال 2013 به صورت دوره ای بازسازی شده است. هتل ترویا تکسیم استانبول در منطقه پر جنب و جوش تکسیم و منطقه تاریخی بی اوغلو واقع شده است و انتخاب ایده آل برای اقامت میباشد.

-ترویا-تکسیم-استانبول.jpg

-ترویا-تکسیم-استانبول-1.jpg

 

عکس ها، تصاویر و امکانات هتل ترویا تکسیم استانبول

پذیرش شبانه روزی،رستوران بین المللی،کافه بار،خدمات تحویل بار و چمدان،تهویه مطبوع,روم سرویس 24 ساعته،اینترنت WIFIرایگان،آسانسور،پارکینگ اختصاصی،سالن بدنسازی و سونا،سالن برگزاری جلسات و... .

-ترویا-تکسیم-استانبول-2.jpg

-ترویا-تکسیم-استانبول-3.jpg

-ترویا-تکسیم-استانبول-4.jpg

-ترویا-تکسیم-استانبول-5.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول زمستان 95

تور استانبول دی 95

تور استانبول بهمن 95 

تور استانبول نوروز 96

تعداد بازدید از این مطلب: 116
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 12 دی 1395
نظرات

برج الماس دبی 

از جذاب ترین مکان های گردشگری دبی برج الماس دبی است.این برج یک آسمان خراش فوق العاده زیبا با ارتفاع 360 متری با 74 طبقه از برترین جاذبه های دبی و تنها ساختمان بلند دبی و دنیا می باشد و اسم آن در فهرست بلندترین برج های جهان نیز به چشم اید. از دیدنی های این آسمان خراش می توان به 35 آسانسور ان که برای مشاغل اداری احداث شده اشاره کرد. این برج دبی در سال 2005 میلادی کار ساخت آن آغاز و در سال 2009 میلادی با گذشت تنها 4 سال به اتمام رسید. گردشگران تور دبی با رفتن به این برج می توانند لحظات نکویی را سپری کنند.

 

موزه دبی

تماشای زندگی بومیان قدیمی امارات قبل از پیدایش نفت در این سرزمین بیان کننده زندگی فرهنگی و تجاری مردمان این سرزمین  امیر نشین می باشد.مطمئناً گردشگران تور دبی با بازدید از این موزه ها مطالب زیادی از اهمیت خور، معماری سنتی، صحرا، صید مروارید، مساجد و بازارها می اموزند. قدمت بعضی از اشیاء این موزه ها به 40 قرن پیش بر می گردد. اگر علاقه مند به دیدن و درک بافت تاریخی امارات و زندگی بومیان قدیم دبی هستید آژانس سالی گشت بازدید از موزه ها را به شما توصیه می نمایید.

 

 

 

جهت اطلاعات بیشتر از تور های دبی با شماره تماس 88178815-021 تماس حاصل فرمایید.

مسجد جمیرا دبی

مسجد در دبی، در امارات عربی متحده است که مسجد جمیرا در منطقه جمیرا دبی قرار دارد. این مسجد با یک گنبد به ارتفاع ۱۶ متر، و دو مناره مرتفع بطول تقریبی ۴۰ متر، و منبری بسیار شیک ، نمونه‌ای از معماری نوین اسلامی است.در نماسازی این مسجد از سنگهای ممتاز به رنگ کرمی مایل به صورتی استفاده شده‌است.این مسجد از مشهورترین مسجد های شهر دبی است.تصوير اين مسجد بعنوان سمبلي بر روي اسکناسهاي 500 درهمي چاپ شده است.گردشگران تور دبی می توانند از این مکان تاریخی بازدید کنند.

 

آب نمای دبی

abnama1.jpg

یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری دبی آب نمای بسیار بزرگ برج خلیفه است. این آب نمای دبی با پخش موزیک تغییر شکل می دهد و با نورهای جالبی شروع به فوران می کند. همیشه برای مشاهده از آب نما در این محل گردشگران تور دبی را مشاهده می کنید که از نقاط دور و نزدیک آمده اند تا از این مکان دیدنی بازدید کنند. این آب نما در هر ثانیه ۸۳ هزار لیتر آب را در فضا منتشر می کند. در همین لحظه برخی ربات ها نیز به کار گرفته شده اند که آب ها را تغییر شکل می دهند و نظر گردشگران تور دبی را به خود جلب می کند. منطقه ای که این آب نما بکار گرفته شده در دریاچه مصنوعی برج خلیفه در مسافتی به میزان ۳۰ هکتار می باشد.این آب نما دارای ۶۶۰۰ چراغ است که با هزینه ۲۱۸ میلیون دلار آمریکا بنا شده است.

 

پارک ساحلی جمیرا دبی

 jomeura.jpg

پارک ساحلی جمیرا دبی یکی از زیباترین و پربازدیدترین مناطق دیدنی دبی پارک ساحل جمیرا می باشد که به دلیل وجود مکان های گردشگری از قبیل جمیرا بیچ رزیدنس، مسجد بزرگ جمیرا و ساحل جمیرا همواره جز اولین انتخاب های گردشگران تور دبی قرار می‍‌گیرد. پارک ساحل جمیرا دارای ۳ هتل بین المللی شیک می‌باشد که نام آنها همواره خلاقیت معماری مدرن را در ذهن تداعی می‌کند و دارای امکاناتی همچون ۲۰ رستوران بین‌المللی، پارک آبی، کلوپ مخصوص، یاشگاه سلامتی، ۵ استخر سونا و ماساژ، زمین تنیس و…  در اختیار گردشگران تور دبی قرار می دهد. این منطقه توریستی داری هتل های بسیار دیگری نیز می‌باشد که امکان دسترسی مسافران تور دبی از اقشار متوسط را نیز فراهم می‌کند. این منطقه از لحاظ موقعیت مکانی به دیگر مناطق گردشی دبی از قبیل مراکز بازرگانی، اداری، تفریحی و توریستی را تسهیل میکند.گردشگران تور دبی می توانند از این مکان زیبا بازدید کنند.

مطالب مرتبط:                      

تور دبی بهمن 95

تور دبی دی 95

تور دبی نوروز 96

تور دبی زمستان 95

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد

تعداد بازدید از این مطلب: 108
موضوعات مرتبط: توردبی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 12 دی 1395
نظرات

مرکز خرید اسکادا ارمنستان

ASKADA.jpg

 

مرکز خرید اسکادا در خیابان هانراپتوتیان شهر ایروان ارمنستان قرار دارد. اسکادا شرکتی پرکار در زمینه پوشاک بانوان است که در سال 19788 در مونیخ افتتاح شده است. طراحی ها و بافت منحصر به فرد آن مایه شد این برند به جایگاه مهمی در پوشاک برسد و شعبه های فراوانی را در سراسر جهان تاسیس کند. در سال 1994 فعالیت خود را در گویه لباس های ورزشی نیز ادامه گسترش داد و سپس به تولید کیف و کفش روی آورد. اکنون اسکادا در ایروان شعبه دارد و یکی از مهمترین مراکز خرید ارمنستان و مراکز خرید ایروان ارمنستان میباشد.مسافران تور ارمنستان بذای خرید می توانند از این مرکز خرید استفاده کنند.

بازار پتاک ارمنستان

POTAK.jpg

بازار پتاک در منطقه ایروان ارمنستان است.این از دو بخش تشکیل شده در یک قسمت مخصوص فروش عمده اجناس برای مغازه ها و در بخش دیگر عمده فروش هایی هستند که به مردم جنس می فروشند و همه چیز از لوازم آشپزخانه تا خشکبار لوازم ماهیگیری لباس و لباس شکار و خوراکی و ظروف و شکلات در این بازار موجود می باشد و از نظر قیمت نیز بسیارمناسب می باشد.

بازار ورنیساج ارمنستان

vernicaj.jpg

بازار بزرگ و روباز ورنیساج آخر هفته‌ها (شنبه و یکشنبه) در نزدیکی میدان جمهوری (ریپابلیک) تشکیل می‌شود و یکی از مناطق دیدنی و محبوب گردشگران تور ارمنستان است. انواع جواهرات، نقره‌جات، نقاشی‌ها، صنایع دستی، انواع اشیاء آنتیک، کتاب‌ها و چیزهای دیگر در اینجا به فروش می‌رسند.
آدرس: ارمنستان، ایروان، نزدیک ایستگاه متروی میدان جمهوری

بازار گوم ارمنستان

bazargoom1.jpg

بازار گوم ارمنستان یکی از مهم ترین مراکز خرید ارمنستان است و فاصله این بازار تا میدان جمهوری تنها 10 دقیقه است. این بازار با مساحتی به طول  42 در منطقه شهر ایروان قرار دارد.در این بازار انواع گوشت، میوه، سبزیجات، خشکبارو... را می توان تهیه کرد.مسافران تور ارمنستان می توانند خرید روزانه خود را از این بازار تهیه کنند.

 bazargoom.jpg

نشانی: ارمنستان،خیابان مووسس خورناتسی ، شماره ۳۵

مرکز خرید تاشیر ایروان ارمنستان

tashir.jpg

مرکز خرید تاشیر ایروان ارمنستان، یکی از مناسب ترین مراکز خرید ارمنستان محسوب می شود. در مرکز خرید تاشیر ایروان، بوتیک هایی با اجناس و کالاهای برند وجود دارند. در مرکز خرید تاشیر ایروان، یکه طبقه به طلا و جواهر و سایر طبقات نیز به البسه و پوشاک اختصاص دارد. مرکز خرید تاشیر ایروان ارمنستان به نوعی دارای فروشگاه های لوکس و برند است و برای مسافران تور ارمنستان مناسب  است که دنبال اجناس مارک می گردند.

جهت مشاوره تور ارمنستان و بهترین قیمت لحظه آخری تور ارمنستان با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور ارمنستان نوروز 96

تور ارمنستان بهمن 95 

تور ارمنستان دی 95

تور ارمنستان زمستان 95

تور ارمنستان از شیراز

 تور ارمنستان از تبریز

تور ارمنستان از کرمانشاه

تور ارمنستان از مشهد

تعداد بازدید از این مطلب: 100
موضوعات مرتبط: تورارمنستان , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 12 دی 1395
نظرات

آبشار اخلمد مشهد

akhlamad.jpg

آبشار اخلمد مشهد از آبشارهای استان خراسان رضوی،شمال شرقی ایران در شهرستان چناران در ۸۵ کیلومتری شمال غربیمشهد و ۲۴ کیلومتری چناران روبه کوه‌های بینالود و در دو کیلومتری روستای اخلمد مشهد قرار دارد. این آبشار از دو آبشار بلند کنار هم تشکیل شده است که هر کدام بالای ۴۰ متر ارتفاع دارند. اخلمد که از مکان های دیدنی اطراف مشهد می باشد و قدمتی چند هزار سال دارد، در دره ای در میان کوه بینالود بنا شده که این دره دارای دیواره‌های صخره‌ای با ارتفاع حدود ۲۰۰–۳۰۰ متر می‌باشد که یکی از بزرگ‌ ترین مناطق برای ورزش مفرح سنگنوردی در ایران می‌باشد از دیواره‌های معروف آن می‌توان به (دیواره سفید - الله اکبر -عقاب و...) نام برد. در ابتدای دره ، انواع گل‌ها و گیاهان زیبا و درختان انبوه به همراه باغات فراوان میوه به چشم می‌خورد و پس از طی مسیری آبشار اول که دارای 23 متر ارتفاع است، دیده میشود و با گذر از میان این آبشار و در یک کیلومتری آن، آبشار اصلی اخلمد با ارتفاعی حدودا 40 متری قرار دارد  و آبشار سوم و چهارم نیز در بالای این آبشارها قرار دارد. روستا اخلمد دارای باغ‌های زیبا و پرمحصولی می‌باشد و از میان محصولات این منطقه سیب و گلابی اخلمد بسیار معروف است. مسافران تور مشهدمی توانند با رفتن به این مکان زیبا از مسافرت خود لذت ببرند.

akhlamad2.jpg

آدرس: اخلمد در ۸۴ کیلومتری مشهد و در امتداد جاده مشهد- قوچان 

پارک وحدت مشهد

پارک وحدت مشهد در مکانی به مساحت بیست هکتار در اطراف بلوار وحدت در شرق مشهد به عنوان بزرگترین پارک مشهدمقدس می باشد و هرساله گردشگران تور مشهد زیادی را به خود جلب می کند.این پارک درسال ۱۳۴۵ شمسی تاسیس شده و از آن زمان تاکنون بخش های مختلف فرهنگی و ورزشی و تفریحی درآن بنا شده است و هم اکنون نیز در حال به روز رسانی و پیشرفت وگسترش بیشتری برای پارک می باشند .

 

 


این پارک بخاطر داشتن امکانات سیاحتی و تفریحی و ورزشی همچون فضای سبز ، دریاچه مصنوعی ، آب نما و آبشار ،تئاتر و سینما های تابستانی ، و امکانات ورزشی از قبیل سکوهای تنیس روی میز ، شطرنج ، زمین های ورزشی و زمین اسکیت و …جز بهترین مناطق گردشگری تور مشهد می باشد . در این پارک علاوه بر این با احداث مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) توسط اداره کل ارشاد اسلامی خراسان ، کتابخانه و مراکز فعالیت های فرهنگی و هنری باعث رفاه حال مسافران تور مشهد شده است.


 

مقبره پیر پالان دوز مشهد

مقبره پیر پالان دوز مشهد واقع در قسمت شمال شرقى مجموعه حرم حضرت رضا (ع) و شامل بنایى چهارگوش با گنبدى بر فراز آن،  ‌و ایوانى آجرى در مقابل می باشد. در داخل بقعه، شاه‌نشینى می باشد که در بالاى آن، یزدى‌بندى‌هایى طراحی شده که در اصل داراى نقاشى بوده و به داخل بقعه جلوه ی منحصر به فرد داده است. بدنه‌هاى بنا، از دوران صفویه،با نقاشى طراحی شده است که بر اثر گذر زمان و نفوذ رطوبت، جز بخش کمى از آن که مرمت و ثابت گردیده، بقیه از میان رفته است. در زیر کاسه ی گنبد نیز ترنج زیبایى با نگاره‌هاى گیاهى طنین اندازی شده است. نماى خارجى مقبره به ایجاد طاق‌ نماهاى تیزه‌ دار آجرى و پشت‌‌ بغل‌ هاى کاشى و قاب‌ هاى مستطیل تزئینى بر فراز آن‌ها، در عین سادگى، چشم اندازی زیبا دارد. سطح گنبد پیازى شکل فراز بنا که بر روى گردنى استوانه‌اى شکل استوار شده، داراى پوشش ساده‌اى از کاشى فیروزه‌اى می باشد. شکل کلى بنا و بازمانده‌‌هاى نقاشى‌ هاى درون آن، بنا را اثرى از دوران صفوى معرفى مى‌کند که در سال 985 ( هـ.ق ) تاسیس شده است. تاریخ مزبور، بر کتیبه ی سنگ سفید مربعى تراشیده شده است.


شخصیت به خاک سپرده شده در مقبره پیر پالان دوز مشهد، با توجه به نوشته ی سنگ مزارش، «محمد عارف عباسی»، از عرفاى سلسله ی ذهبیه‌ می باشد. لقب «پالان‌دوز» ازاین جهت به او داده شده که براى گذران زندگى خود، با وجود مقام والایى که نزد مردم داشته، به کار پالان‌ دوزى مشغول بوده است. از این‌ شخصیت، قرآن هفت‌سوره‌اى به جا مانده که به خط خوش ثلث نوشته شده است و حکایت از توانایى او در کار خطاطى می کند.سالی گشت به مسافران عزیز تور مشهد پیشنهاد به زیارت این مقبره را  می دهد. 

 

 

گنبد سبز مشهد :

_سبز_مشهد_1.jpg

بنای تاریخی گنبد سبز مشهد در خیابان آخوند خراسانی و در وسط میدان گنبد سبز واقع شده است.این بنا داراى گنبدى فیروزه‌اى رنگ متمایل به سبز، چهار ایوان و هشت ضلع می‌باشد که علاوه بر ایوان و طاق نماها، کاشی‌کاری زیبای آن به بقعه جلوه خاص بخشیده است. این بنا مدفن شیخ محمد مومن عارف است که در دوره صفویه می زیسته و در سال 904 قمری وفات یافته . شرح زندگانی این عارف در کتابی به نام گنبد سبز آورده شده که به سه زبان انگلیسی، فارسی و عربی منتشر شده است . این بقعه در دوران صفویه در میان قبرستانی به نام  "میر هوا" بوده که بعدها پیرامون آن محوطه سازی شد و با توسعه شهرمشهد این بقعه در میان میدان قرار گرفت و در سال 53 نمای این بنا کاشی کاری شد .دیدن از این بقعه زیبا به مسافران تور مشهد پیشنهاد می شود .

_سبز_مشهد_2.jpg

 

 

سد طرق مشهد :

_طرق_مشهد1.jpg

از تفریحات مشهد که مورد توجه مردم مشهد است ,بند طرق مشهد است . سد طرق در 14 کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد . این سد بر روی رودخانه طرق واقع شده است.این بند در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرقی مشهد قرار دارد و بر روی رودخانه طرق در یکصد متری بالا دست بند قدیمی طرق احداث شده است. ساختار این سازه از نوع بتونی دو قوسی متقارن متشکل از ۲۲ بلوک به عرض ۱۴ متر می‌باشد که در سال ۱۳۶۱ش آغاز و در سال ۱۳۶۷ش به پایان رسیده است. طول تاج این بند ۳۲۲ متر است. بنای اولیه این سازه آبی در زمان تیموری و به امر امیر علیشیر نوایی ساخته شده است. گردشگر و مسافران تور مشهد که می خواهید در مشهد ماهیگیری را تجربه کنید به شما پیشنهاد می کنیم سد طرق را تجربه کنید . 

_طرق_مشهد_2.jpg

_طرق_مشهد_5.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد دی 95

تور مشهد بهمن 95

تور مشهد اسفند 95 

تور مشهد نوروز 96 

تور مشهد از شیراز

تور مشهد از تبریز

تور مشهد از اصفهان

تور مشهد از کرمانشاه

تور مشهد از کیش

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 112
موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 12 دی 1395
نظرات

 

رستوران شانی کیش

shaniiiii.jpg

رستوران شانی در جزیره زیبای کیش که با موسیقی زنده و بهترین غذا های از مسافران تور کیش پذیرایی میکند.ظرفیت این رستوران 250 نفر است و غذا های این رستوران با عالی ترین مواد غذایی طبخ میشوند.در این رستوران مسافران تور کیش نیز میتوانند صبحانه نیز میل کنند.این رستوران از ساعت 7 صبح تا ساعت 23:30 آماده پذیرایی به مسافران تور کیش است.

نشانی: هتل شایگان

رستوران کوکوبانا کیش

koko1.jpg

رستوران کوکوبانا کیش ، رستوران یکی از بازیگران ایرانی خانم روناک یونسی است که مورد توجه مسافران تور کیش قرار گرفته است. رستوران کوکوبانا علاوه بر بخش رستوران دارای کافی شاپ هم هست که مسافران تور کیش می توانند سفارش دهند.با اینکه زمان کمی از افتتاح این رستوران گذشته ولی توانسته بین رستوران های کیش جایگاه خوبی را داشته باشد. مسافران تور کیش میتوانند از این رستوران استفاده کنند و لذت ببرند.

رستوران سورنا کیش

sorena_1.jpg

این رستوران در فاز 2 شهرک صدف ، بازارچه گلستان با ظرفیت 70 نفر آماده پذیرایی از مسافران تور کیش میباشد.رستوران سورنا انواع غذاهای ایرانی برای مسافران کیش سرو می کند، منو غذای این رستوران غذاهای ایرانی که باب میل مسافران تور کیش است.این رستوران زیبا نظر مسافران تور کیش را به خود جلب می کند.

رستوران نقش جهان کیش

naghsheJahan1.jpg

 رستوران تقش جهان کیش در جزیره زیبای کیش قرار دارد که گردشگرانی که با تور کیش به این جزیره سفر کرده اند و به دنبال رستوان ها  و مکان های سنتی این جزیره هستید رستوران نقش جهان را معرفی می کنیم. در رستوران نقش جهان کیش انواع غذاهای سنتی سرو می شود و شما می توانید طعم غذاهای محلی ایران را در این مکان بچشید.این رستوران سنتی نظر مسافران تور کیش را به خود جلب کرده است.

آدرس: خیابان فردوسی - فاز خدماتی حافظ

رستوران پایاب کیش

رستوران پایاب کیش در نزدیکی مجموعه ورزشی المپیک قزار گرفته است و بخشی از محیط های تاریخی پایاب کیش بعنوان جاذبه توریسم جزیره کیش توجه میهمانان را به خود جلب کرده است.رستوران پایاب غذاهای سنتی و بین المللی را بهترین خدمات برای مدعوین تور کیش سرو می کنند.

payabkish1.jpg

آدرس : کیش – جنب مجموعه ورزشی المپیک

 

 

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95 

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از تبریز

تور کیش از مشهد

تور کیش از کرمانشاه

تعداد بازدید از این مطلب: 106
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 12 دی 1395
نظرات

هتل رامادا ریزورت لارا آنتالیا

 

 هتل رامادا ریزورت لارا 5 ستاره در منطقه آکسو شهر آنتالیا در سال 2013 بنا شده و دارای ساحل شنی  قرار دارد.این هتل شیک در دامنه کوهستان Taurus و در نزدیکی منطقه گردشگری این شهر قرار دارد.از نظر موقعیت مکانی تا مرکز شهر و فرودگاه 15 دقیقه فاصله دارد.سرویس دهی این هتل در فصل تابستان UALL و در فصل زمستان ALL می باشد.این هتل  در نزدیکی هتل‌های BAYAR HOMES، LARA FAMILY CLUB، DELPHIN DIVA PREMIERE، DELPHIN IMPERIAL LARA، SHERWOOD BREEZES و LIBERTY HOTELS LARA قرار دارند.گردشگران تور آنتالیا با انتخاب این هتل سفر خوشی را سپری می کنند.

این هتل در مجموع دارای 380 اتاق می باشد که با درختان نخل و آب های نیلگون احاطه شده و همین موضوع, چشم انداز بسیار زیبایی به آن داده است.و دارای طراحی و  چیدمان اتاق ها شیک است و تمامی اتاق ها دارای بالکن اختصاصی می باشد و دارای خدماتی شامل مینی بار, تلویزیون های تخت, ماهواره, اتصال اینترنتی و... مسافران تور آنتالیا در این اتاق ها احساس راحتی می کنند.

امکانات هتل رامادا ریزورت لارا آنتالیا :

لابی بزرگ و راحت, سه بار, یک دیسکو,  رستوران مرکزی, مرکز خرید, مرکز سلامتی و زیبایی, سونا و جکوزی , حمام ترکی, استخر, مرکز ژیمناستیک, کافی نت, سالن کودکان, پارک آبی و... به گردشگران تور آنتالیا ارائه می کند.

 

  

 

 

 

هتل بایا لارا آنتالیا

 هتل بایا لارا آنتالیا 5 ستاره در سال 2009 در زمینی به مساحت 57 هزار مترمربع در نزدیکی ساحل مدیترانه در منطقه لاراآنتالیا افتتاح شده است. هتل بایا لارا تا کنون موفق به کسب 22 جایزه و 7 گواهی‌نامه معتبر شده است. سرویس‌دهی این هتل با شکوه به صورت UALL می‌باشد.از هتل بایا لارا تا فرودگاه آنتالیا  16 کیلومتر و از مرکز شهر 30 کیلومتر فاصله دارد.این هتل زیبا از 399 اتاق و 862 تخت تشکیل شده است مسافران تور آنتالیا با انتخاب این هتل سفر خوبی را سپری می کنند.

اتاق های این هتل بصورت سوئیت،خانوادگی و... است که تمامی اتاق ها دارای طراحی و دکوراسیون شیک می باشند و در تمامی اتاق ها دارای بالکن اختصاصی رو به طبیعت است و همچنین خدماتی نظیر تلویزیون صفحه تخت،مینی بار،تهویه مطبوع،صندوق امانات و... می باشد.

امکانات و عکس های هتل:

 سونا بخار، سونا خشک، جکوزی، حمام ترکی، 13 اتاق ماساژ، استخرهای سرپوشیده و روباز ، باشگاه بدن‌سازی ، استخر مخصوص کودکان ، پارک آبی با 3 سرسره آبی، مینی دیسکو ، زمین فوتبال، والیبال، والیبال ساحلی، واتر پلو، و ایروبیک به مسافران تور آنتالیا ارائه می دهد.

جهت رزرو بیشتر از تور آنتالیا با شماره 88178815-021 تماس حاصل نمایید.

 

 هتل پاپیلون آیس چا آنتالیا

  هتل پاپیلون آیس چا آنتالیا لوکس در منطقه بلک آنتالیا در سال 2001 در زمینی به مساحت 60000 مترمربع بنا شده است.این هتل 5 ستاره که در حاشیه دریای مدیترانه قرار دارد و جز هتل های ساحلی آنتالیا است.این هتل دارای ساحل اختصاصی می باشد و از نظر موقعیت مکانی تا مرکز خرید 4 کیلومتر، مرکز شهر 40 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی 35 کیلومتر فاصله دارد. هتل پاپیلون آیس چا آنتالیا از 363 اتاق تشکیل شده است که شامل اتاق های معمولی، ویلا،سوئیت ماه عسل و .... که دارای طراحی و چیدمان منحصر به فرد است که مسافران تور آنتالیا با انتخاب این هتل سفر خوشی را سپری می کنند.

امکانات هتل پاپیلون آیس چا آنتالیا:

استخر های سرپوشیده و روباز برای کودکان و بزرگسالان ، محوطه حمام آفتاب ، پارک و سرسره های آبی ، سونا و جکوزی ، ماساژ، حمام ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، سالن بدنسازی ، قایق سواری ، موج سواری ، واترپلو ، والیبال ساحلی ، بسکتبال ، فوتبال دستی ، تیر اندازی ، پینگ پنگ ، بیلیارد ، زمین تنیس ، گلف ، ژیمناستیک ، بولینگ ، اسب سواری ، سینما ، ایستگاه بازی ، دیسکو ، برنامه های شاد و سرگرم کننده و شوهای شبانه ، موسیقی زنده ،  زمین بازی ، بوفه کودک ، مینی بولینگ ، مینی دارت ، مینی دیسکو و پارک کودکان ، سرویس نگه داری از کودک ، مرکز تجاری ، پذیرش شبانه روزی ، ترانسفر فرودگاهی ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان در مکان های عمومی ، خدمات پزشکی ، سالن جشن و میهمانی ، سالن کنفرانس ،رستوران های متعدد ، پرستار کودک ، سالن زیبایی ، کافی نت ، بار و . . . آماده پذیرایی از شما گردشگران تور آنتالیا می باشند.

جهت رزرو و اطلاعات بیشتر از  تور آنتالیا با شماره 88178815-021 تماس حاصل نمایید.

هتل  آوانتگارد ووگ آنتالیا

 

هتل ووگ آوانتگارد در منطققه گردشگری کمر شهر آنتالیا قرار دارد. این هتل شیک در زمینی به مساحت 140000 مترمربع بنا شده است. فاصله این هتل 5 ستاره  تا شهر کمر 9 کیلومتر، تا مرکزشهر 35 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 45 کیلومتر فاصله دارد.این هتل مدرن دارای کناره اختصاصی می باشد.مسافران تور آنتالیا با انتخاب این هتل می توانند سفر به یاماندنی را سپری کنند. هتل ووگ آوانتگارد آنتالیا در مجموع 406 اتاق استاندارد، خانوادگی و ویلا دارد.تمامی اتاق ها دارای بالکن اختصاصی رو به دریا می باشد.اتاق های این هتل دارای طراحی و چیدما ن شیک می باشد.

امکانات هتل  آوانتگارد ووگ آنتالیا :

 تفریحات ساحلی ، شنا و سایر ورزش های آبی ، حمام آفتاب ،خدمات شستشوی لباس ، سرویس نگه داری از کودک ، لاندری و صندوق امانات جزو امکانات رفاهی و خدماتی هتل است . استخر سرپوشیده و روباز مناسب برای کودکان و بزرگسالان پارک و سرسره آبی ، سونا ، ورزش های آبی و آموزش غواصی ، میز بیلیارد ، زمین فوتبال ، بولینگ، اسکواش در اخنیار گردشگران تور آنتالیا قرار می دهند.

 

جهت خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از مناسب ترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

هتل آی سی هتل سانتای آنتالیا

هتل آی سی هتل سانتای آنتالیا 5 ستاره در منطقه بلک شهر آنتالیا در آوریل 1995 در زمینی به مساحت 94 هزار متر مربع افتتاح شده است و در سال 2004 مورد بازسازی قرار گرفته است.هتل آی سی سانتای 300 متر ساحل شنی اختصاصی در روبروی هتل دارد.این هتل به صورت UALL سرویس‌دهی می‌کند. از هتل تا مرکز شهر 42 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا 30 کیلومتر فاصله است. این هتل 5 ستاره مجموعا 429 اتاق و 924 تخت خواب دارد که در 6 طبقه بنا گردیده است.تمام اتاق‌ها مبله و دارای بالکن اختصاصی  هستند و مجهز به سیستم تهویه،  صندوق امانات (رایگان)، تلویزیون و مینی‌بار می‌باشند .

امکانات هتل آی سی هتل سانتای آنتالیا:

هتل آی سی سانتای دارای خدمات تفریحی روزانه از جمله پارک آبی، ورزش‌های آبی، باشگاه بدن‌سازی و دارت می‌باشد.خدمات SPA در هتل عبارتند از حمام ترکی، اتاق ماساژ، سونا و جکوزی. همچنین خدمات وسیع ورزشی مانند زمین‌های فوتبال با استاندار های فیفا ، والیبال، تنیس، یوگا و پیلاتس نیز ارائه می‌شود.هتل دارای خدمات تفریحی شبانه از جمله سیرک، جشن‌های  شبانه، جشن‌های  لب ساحل، دیسکو،  نمایش‌های آکروبات، نمایش‌های ترکی، سیرک کودکان و نمایش‌های موزیکال می‌باشد. 

 

 هتل خدمات منحصربه فردی را به میهمانان وگردشگران تورانتالیا ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95 

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95 

تور آنتالیا نوروز 96

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از تبریز

تعداد بازدید از این مطلب: 125
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 7 دی 1395
نظرات

هتل پاپیلون زیگما آنتالیا q.gifq.gifq.gifq.gifq.gif Hotel Papillon sigma Antalya

هتل پاپیلون زیگما آنتالیا یکی از مجلل ترین هتل های 5 ستاره آنتالیا میباشد که در نزدیکی ساحل واقع شده و تا شهر بلک ۵کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا ۳۵ کیلومتر فاصله دارد.هتل پاپیلون زیگما آنتالیا در مجموع 338 اتاق دارد. اتاق های مدرن هتل پاپیلون زیگما آنتالیا لوکس دارای بالکن هستند اتاق ها مجهز به سیستم تهویه اند ومبله و دارای فضای نشمین جداگانه هستند که با این امکانات ویژه مسافران تور آنتالیا میتوانند از انتخاب خود لذت ببرند.

 امکانات هتل پاپیلون زیگما آنتالیا:

رستوران،کافی شاپ،استخر،سالن بولینگ،پذیرش 24 ساعته،باشگاه ورزشی،زمین بازی کودکان و ... میباشد.

_پاپیلون_زیگما_آنتالیا1.jpg

_پاپیلون_زیگما_آنتالیا_2.jpg

_پاپیلون_زیگما_آنتالیا_3.jpg

_پاپیلون_زیگما_آنتالیا_4.jpg

_پاپیلون_زیگما_آنتالیا_5.jpg

جهت مشاوره و راهنمایی تور آنتالیا و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

 

هتل پالمت ریزورت آنتالیاk.gifk.gifk.gifk.gifk.gifPalmet Resort Hotel Antalya

هتل پالمت ریزورت آنتالیا یکی از مجلل ترین هتل های 5 ستاره آنتالیا میباشد که در منطقه ی کمر آنتالیا واقع گردیده است و مکانی بی نظیر برای گشت و گذار در این شهر به شمار می رود. از این هتل ، مهمانان تور آنتالیا می توانند دسترسی خوبی به جاذبه های دیدنی شهر داشته باشند.هتل پالمت ریزورت آنتالیا دارای 163 اتاق میباشد و استقبال مهمانان در یک لابی با پذیرش 24 ساعته و چک کردن خدمات انجام میشود.

امکانات هتل پالمت ریزورت آنتالیا:

استخر،رستوران،کافی شاپ،ترانسفر فرودگاهی،آسانسور،فروشگاه،اینترنت،پارکینگ و ... میباشد.

p2.jpg

p1.jpg

p3.jpg

p4.jpg

p5.jpg

جهت مشاوره و راهنمایی تور آنتالیا و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

 

هتل آمارا وینگ ریزورت آنتالیا y.gify.gify.gify.gify.gif Hotel Amara Wing Resort Antalya

هتل آمارا وینگ ریزورت آنتالیا یکی از هتل های 5 ستاره و لوکس منطقه کمر آنتالیا میباشد و توریستان زیادی مجذوب طبیعت زیبا و آب و هوای بی نظیر این منطقه شده اند. فاصله هتل تا مرکز آنتالیا 45 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا یک ساعت است.هتل آمارا وینگ ریزورت آنتالیا دارای 332 اتاق میباشد که با امکانات عالی خود آماده ی پذیرایی از میهمانان تور آنتالیامیباشد.

امکانات هتل آمارا وینگ ریزورت آنتالیا:

رستوران،استخر،مرکز تناسب اندام،حمام ترکی،خدمات نگهداری از کودکان،سالن زیبایی،صرافی،میز پذیرش 24 ساعته،خشکشویی،صندوق امانات و ... میباشد.

A1.jpg

A2.jpg

a3.jpg

A4.jpg

A5.jpg

جهت مشاوره و راهنمایی تور آنتالیا و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل لیماک لارا دلوکس آنتالیا y.gify.gify.gify.gify.gif Limak Lara Delux Hotel Antalya

 

هتل لیماک لارا دلوکس آنتالیا یکی از هتل های 5 ستاره مجلل آنتالیا می باشد که در منطقه لارا آنتالیا است که در سال 2005میلادی با مساحت 40 هزار متر مربع افتتاح گردیده است.این هتل در فاصله ۲۵ کیلومتری مرکز شهر آنتالیاو ۱۳ کیلومتری فرودگاه آنتالیاواقع شده است.هتل لیماک لارا دلوکس آنتالیا دارای 446 اتاق زیبا است که با خدمات عالی خود پذیرای مهمانان تور آنتالیامیباشد.

امکانات هتل لیماک لارا دلوکس آنتالیا:

رستوران،کافه،اینترنت،مینی بار،ترانسفر فرودگاهی،استخر،ساحل اختصاصی،پارکینگ،صندوق امانات،خشکشویی،سالن زیبایی،سالن کنفرانس،خدمات پزشکی،تسهیلات ویژه معلولین و... میباشد.

L1.jpg

L2.jpg

L3.jpg

L4.jpg

جهت مشاوره و راهنمایی تور آنتالیا و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل فیم رزیدنس آنتالیا w.gifw.gifw.gifw.gifw.gif Fam Residence Hotel Antalya

هتل فیم رزیدنس آنتالیا هتلی 5 ستاره ساحلی درکنار سواحل مدیترانه در9 طبقه درسال 2006 منطقه لارا افتتاح شد.این هتل دارای ساحل اختصاصی شنیوسیع نیزاست و دارای 442 اتاق می باشد.فاصله هتل فیم رزیدنس آنتالیا تا فرودگاه آنتالیا 14 کیلومتر، مرکز خرید آنتالیا 16 کیلومترمی باشد .

امکانات هتل فیم رزیدنس آنتالیا:

رستوران،کافه،گاو صندوق،ساحل اختصاصی،تراس،بار،استخر،باشگاه بدنسازی،زمین فوتبال،حمام ترکی،سرویس معلولین،خشکشویی،نگهداری اطفال و ... میباشد.

f1.gif

f2.gif

f3.gif

f4.gif

f5.gif

جهت مشاوره و راهنمایی تور آنتالیا و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95

تعداد بازدید از این مطلب: 116
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 7 دی 1395
نظرات

هتل ونوس کیش w.gifw.gifw.gif  Hotel Venus Kish

هتل ونوس کیش یکی از هتل های سه ستاره کیش میباشد. هتل ونوس کیش در زمینی به مساحت 6345 مترمربع در پشت بازار ونوس واقع شده است.این هتل یکی از هتل های خوب و نوساز می باشد که در نزدیکی مرکز خرید ونوس کیش واقع شده است. به همین دلیل مسافرانتور کیشکه در این هتل اقامت دارند به راحتی می توانند به این مرکز خرید بروند و از خرید خود لذت ببرند.  هتل ونوس کیش یک هتل نو ساز بوده و زیبایی و مدرنیزه سازی درآن به خوبی رعایت شده استو هر ساله گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند.فاصله هتل با مرکز شهر 2 دقیقه و تا فرودگاه 10 دقیقه با ماشین میباشد. در هتل ونوس کیش اتاق جلسه مجهز برای برگزاری جلسات مهم کاری مسافرانتور کیش موجود است.

امکانات هتل ونوس کیش:

لابی،کافی شاپ، ،رستوران،اینترنت،تاکسی سرویس،کافی نت،صندوق امانات خصوصی،ترانسفر رایگان فرودگاه،آسانسور،لاندری،نمازخانه،فضای سبز،اتاق بیلیارد،روم سرویس 24 ساعته،گشت سیاحتی جزیره،خدمات خانه داری و ... میباشد.
ve1.gif

ve2.gif

ve3.gif

ve4.gif

ve5.gif

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ستاره طلایی کیشv.gifv.gifv.gifGolden star hotel Kish

هتل ستاره طلایی کیش از دسته هتل های سه ستاره کیش میباشد که فاصله آن تا مرکز شهر 2 دقیقه و تا فرودگاه 10 دقیقه با ماشین میباشد.این هتل  درنزدیکی برخی جاذبه های زیبای گردشگری جزیره کیش ازجمله پارک آهوان قرار گرفته البته این هتل ازمراکزخرید کمی دوراست به همین علت هتل ستاره طلایی برای میهمانان و مسافران تور کیش خود سرویس حمل و نقل ترتیب داده تا ازاین نظر کمبودی احساس نشود.هتل ستاره طلایی کیش دارای ۴۲ اتاق هست که ۲۲ واحد آن دو خوابه و سه خوابه، ۱۲واحد آن تک خوابه و ۸ واحد آن با ظرفیت ۴ نفر و8 واحد دوخوابه باظرفیت نفر آماده ارائه  خدمات به مسافرین تور کیش می باشد.

 

امکانات هتل ستاره طلایی کیش:

رستوران،کافی شاپ،فروشگاه،تاکسی سرویس،خشکشویی،اینترنت بیسیم،سالن اجتماعات،دفتر خدمات گردشگری،ترانسفر فرودگاهی،لابی،رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ،صندوق امانات شخصی و ... میباشد.

s1.jpg

s3.jpg

s2.jpg

s4.jpg

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل آنا کیشa.gifa.gifa.gifHotel Anna Kish

هتل آنا کیش از دسته هتل های 3 ستاره کیش میباشد که در سال 1377 در زمینی به مساحت 8500 متر مربع بنا شد. فاصله این هتل تا مرکز شهر 5 دقیقه و تا فرودگاه 10 دقیقه با ماشین میباشد.این هتل 3 ستاره  دارای 152 اتاق با چشم انداز زیبا میباشد که ظرفیت این اتاق ها معادل 1 تا 5 نفر است.تمامی اتاق های این هتل از معماری زیبا و امکاناتی مناسب برخوردارند.

هتل آنا کیش با معماری خاص و داشتن محوطه زیبا بین دوبازار زیتونومرواریدقرار گرفته و از آن دسته هتل هایی است که لحظات خاطره انگیزی را برای گردشگران تور کیش فراهم کرده است.از بهترین مزیت و مشخصه ی این هتل حیاط و محوطه ی زیبا و دلباز آن است  که در شب فضایی بسیار زیبا و دل انگیز به خود می گیرد و بسیاری از مهمانهای هتل آنا در شب به محوطه ی این هتل می آیند و لحظاتی خوش را سپری می کنند.

 

امکانات هتل آنا کیش:

لابی،استخر،کافی شاپ،رستوران،لاندری،سالن کفرانس،تاکسی سرویس،صندوق امانات خصوصی،فروشگاه،ترانسفر فروگاهی،پارک کودکان،آژانس خدمات مسافرتی،اینترنت،فضای سبز و ... میباشد.
a1.jpg

a2.jpg

a4.JPG

a3.JPG

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل گلدیس کیشc.gifc.gif Goldis hotel kish

هتل گلدیس کیش از دسته هتل های 2 ستاره میباشد که در سال  در بلوار ایران 1369 افتتاح گردید.این هتل در زمینی به مساحت 6500 متر مربع واقع شده است. هتل گلدیس کیش در سال 1379 با تغییراتی که در سازمان عمران جزیره کیش به وجود آمد به مدت 21 سال موظف به ارایه خدمات به مسافران خارجی تور کیش شد.

امکانات هتل گلدیس کیش:

لابی،کافی شاپ،اینترنت،فروشگاه،سونا،جکوزی،تاکسی سرویس،صندوق امانات اختصاصی،رستوران،ترانسفر،فضای سبز،خشکشویی،مینی بار و ... میباشد.

g1.jpg

g2.jpg

g3.jpg

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل تاپ رز کیش w.gifw.gifw.gif Hotel Rose Island tops

هتل تاپ رز کیش از دسته هتل های 3 ستاره در قلب جزیره زیبای کیش در زمینی به مساحت 13 هزار هکتار بنا شده است. این هتل از 50 اتاق و 140 تخت خواب تشکیل شده است و دارای 37 ویلای ساحلی که مشرف به ساحل می باشد و کمتر از 50 متر با دریا و اسکله فاصله دارد. هتل تاپ رز کیش روبروی بازار پردیس در انتهای خیابان ابن سینا واقع شده است و با مرکز خرید پانیذ 10 دقیقه به صورت پیاده فاصله دارد.

امکانات هتل تاپ رز کیش:

لابی،کافی شاپ،چایخانه سنتی،رستوران با اجرای موسیقی زنده،پارکینگ،لاندری،خدمات خانه داری،تاکسی سرویس،فضای سبز،صندوق امانات خصوصی،کانتر خدمات گردشگری،خدمات خشکشویی،ترانسفر فرودگاهی و ... میباشد.

t1.jpg

t2.jpg

t3.jpg

t5.jpg

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96

تعداد بازدید از این مطلب: 103
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 7 دی 1395
نظرات

هتل رادیسون پلکاوسکیا روسیه  Radisson Hotel Plkavskya Russia

هتل رادیسون پلکاوسکیا روسیه از دسته هتل های 4 ستاره روسیه میباشد که در نزدیکی میدان ویکتوری و پارک گرودوف گریوف قرار گرفته است. هتل رادیسون پلکاوسکیا روسیه ۵ دقیقه تا ایستگاه متروی ‏Moskovskaya‏ فاصله دارد. چند ایستگاه اتوبوس نیز در نزدیکی این هتل ‏وجود دارد. فرودگاه بین المللی ‏Pulkovo‏ ۳٫۱ مایل از این هتل فاصله دارد.مسافران تور روسیه میتوانند با امکانات مجلل این هتل برای اقامت در این هتل اقدام کنند.

امکانات هتل رادیسون پلکاوسکیا روسیه:

پارکینگ،رستوران،سرویس خشکشویی،اینترنت،استخر،سونا،باشگاه ورزشی،رستوران و ... میباشد.

جهت مشاوره و راهنمایی تور روسیه و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های روسیه با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ایزمایلو گاما روسیه  Hotel Gamma Ayzmaylv Russia

هتل ایزمایلو گاما روسیه از دسته هتل های 4 ستاره روسیه میباشد یکی از هتل های مجموعه توریستی ایزمایلو است که با فاصله 3.5 کیلومتر از پارک زیبا و دیدنی ایزمالوفسکی ‏واقع شده است، دسترسی به مناطق دیدنی، فرهنگی و تاریخی از این مکان میسر است.مرکز شهر مسکو نیز با مترو قابل دسترسی می باشد که 15 دقیقه ‏طول می کشد.هتل ایزمایلو گاما روسیه دارای 996 اتاق میباشد.

امکانات هتل ایزمایلو گاما روسیه:

رستوران،اینترنت،پارکینگ،سالن بدنسازی،سالن زیبایی،خشکشویی،فروشگاه،پذیرش 24 ساعته و ... میباشد.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل نمایید.

هتل بست وسترن وگا روسیه  Best Western Vega Hotel Russia

هتل بست وسترن وگا روسیه از شیک ترین هتل های 4 ستاره روسیه میباشد که در نزدیکی پارک Izmailovsky Park و در فاصله 15 دقیقه تا میدان سرخ مسکو قرار دارد.این هتل یکی از بهترین برگزیده های مسافران تور روسیه به خاطر موقعیت مکانی  مناسب و کیفیت خدمات دهی عالی می باشد.این هتل دارای 975 اتاق می باشد که تمامی اتاقهای این هتل تمیز و زیبا  و مجهز می باشند.

امکانات هتل بست وسترن وگا روسیه :

این هتل خدمات رفاهی همچون ماساژ ، سونا ، سولاریوم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی ، استخر سر پوشیده می باشد..اتاق جلسه کاملا مجهز، آرايشگاه،وای فای رایگان مهیا ساخته است .همچنین میهمانان تور روسیه می توانند از غذاهای لذیذ و خوشمزه کاري بین المللی و بهترین غذاهای غربی لذت ببرند.

 

جهت مشاوره و راهنمایی تور روسیه و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های روسیه با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل کورستون روسیه  Hotel Koreston Russia

هتل کورستون روسیه ازجمله بهترین هتل های 4 ستاره روسیه میباشد.این هتل زیبا با توجه به لوکس بودن و مجلل بودن از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. اطراف هتل را مراتع سرسبز و خرمی فرا گرفته است به همین خاطر گردشگران تور روسیهزیادی در این هتل اقامت دارند. کلیه فضاهای هتل مانند لابی و اتاقها و رستوران بسیار شیک و باسلیقه هستند تا گردشگران تور روسیه احساس خوشایندی را تجربه کنند.هتل کورستون روسیه دارای 382 اتاق و سوئیت زیبا و مجهز است که از امکاناتی مانند تلویزیون صفحه تخت، یخچال کوچک به همراه مینی بار، تلفن بین المللی رایگان،حمام خصوصی کامل مجهز،تخت خواب و مبلمان شیک و راحت بهره برده اند.

امکانات هتل کورستون روسیه:

کافه،رستوران،استخر،سونا،سالن ژیمناستیک،خدمات خشکشویی،اینترنت،پارکینگ،سالن کنفرانس،سالن بدنسازی و تناسب اندام،بار،سالن زیبایی،پذیرش 24 ساعته و ... میباشد.

 

جهت مشاوره و راهنمایی تور روسیه و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های روسیه با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

 

هتل رادیسون بلو بیلوروسکایا روسیه  Radisson Blu Belorusskaya Russia Hotel

هتل رادیسون بلو بیلوروسکایا روسیه از جمله بهترین هتل های 4 ستاره روسیه با موقعیت مکانی عالی نزدیک به قصر کرملین و تئاتر Bolshoi حدود 5 دقیقه با ماشین تا هتل و نزدیک 10 دقیقه پیاده با ایستگاه مترو Belorusskaya و پارک Petrovskiy  فاصله دارد، می باشد.هتل با امکانات کامل و مجهز اماده خدمات دهی به مهمانان تور روسیه می باشد.

امکانات هتل رادیسون بلو بیلوروسکایا روسیه:

هتل دارای سالن ورزشی 24 ساعته، سونای فنلاندی و دسترسی به وای فای مجانی،اتاق های لوکس این هتل با تلویزیون صفحه تخت، تهویه هوا و گرمابه های خصوصی زیاد مجهز همراه می باشند.رستوران و کافه ی Filini گونه ها غذاهای خوشمزه ایتالیایی را با به کارگیری محصولات بازپسین و فصلی تدارک می بیند. کافه ی لوکس Sure نیز انواع کوکتل های خارجی و نوشیدنی های بین المللی را سرو می کند و گردشگران تور روسیه به راحتی از ایستگاه مترو Belorusskaya به آنجا بروند.

جهت مشاوره و راهنمایی تور روسیه و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های روسیه با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور روسیه زمستان 95 

تور روسیه دی 95

تور روسیه بهمن 95

تور روسیه اسفند 95

تور روسیه نوروز 96

تعداد بازدید از این مطلب: 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 7 دی 1395
نظرات

هتل فورچون بوتیک دبی

****

هتل فورچون بوتیک دبیهتل فورچون بوتیک دبی

هتل فورچون بوتیک دبی

کجاست؟

مسافرین عزیز تور دبی هتل فورچون بوتیک دبی در منطقه دیره واقع شده و جزء هتل های 4 ستاره دبی می باشد.

هتل فورچون بوتیک دبیهتل فورچون بوتیک دبی

نمای داخلی

هتل فورچون بوتیک دبی

گردشگران عزیز تور دبی نمای داخل هتلی لوکس و مجلل است که طراحی زیبا و چشم نواز این هتل از فضایی دنج و دکوراسیونی زیبا بهره برده است .

                                                      رستوران

هتل فورچون بوتیک دبی

هتل فورچون بوتیک دبیهتل فورچون بوتیک دبی

میهمانان عزیز تور دبی دو رستوران مجلل در هتل به سرو انواع خوراک ، نوشیدنی و سالاد از نقاط مختلف دنیا می پردازد . بار ، کافی شاپ و لابی هتل نیز ، با نوشیدنی و دسرهایی لذیذ از مهمانان تور دبی  پذیرایی می کنند. 

فاصله هتل فورچون بوتیک دبی

تا مراکز خرید

گردشگران عزیز تور دبی  فاصله هتل تا مرکز تجاری دبی تنها چند قدم بوده و تا فرودگاه بین المللی دبی نیز فقط 10 دقیقه است .  این هتل باشکوه تدابیر ویژه ای برای راحتی و آسایش عزیزان گردشگران تور دبی در نظر گرفته است که از آن جمله باید به سرویس رفت و برگشت رایگان به سیتی سنتر دیره که یکی از مراکز خرید اصلی و مهم دبی بوده  و پارک ساحلی الممزر که تفرجگاهی بی نظیر می باشد ، اشاره نمود . 

اتاق های

هتل فورچون بوتیک دبی

هتل فورچون بوتیک دبیهتل فورچون بوتیک دبی

مسافرین عزیز تور دبی اتاقهای هتل شامل 80 اتاق بزرگ و خانوادگی ، ضد صدا و اتاق پاک و بدون سیگار می باشد که در شرایطی استاندارد و فضایی بکر و راحت از میهمانان تور دبی  پذیرایی می کند .تمام نکات بهداشتی به طور کامل در این اتاق ها رعایت شده و مطابق با اصول هتلداری می باشند  .  

امکانات اتاق های

هتل فورچون بوتیک دبی

میهمانان عزیز تور دبی امکانات اتاق های این هتل  شامل : تلفن ، سیستم تهویه مطبوع ، سیستم خنک کننده ممتاز ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان ، تلویزیون ال سی دی ماهواره ای ، مینی بار ، چای - قهوه ساز ، سرویس بیداری ، حمام مجهز به لوازم کامل مثل حوله و دمپایی و سشوار میباشد.

 

سایر امکانات

هتل فورچون بوتیک دبی

هتل فورچون بوتیک دبیهتل فورچون بوتیک دبی

میهمانان عزیز تور دبی امکانات این هتل شامل : رستوران، پذیرش شبانه روزی دبی، استخر سر پوشیده و سر باز، جکوزی، سونای خشک، باشگاه، اینترنت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، تهویه، گرمایش، بار، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فکس و کپی، مرکز بدنسازی، بیلیارد، خدمات خانه داری، صرافی، آسانسور و...میباشد. 

بهترین مرجع تورهای دبی 

جهت رزرو و خرید تور دبی  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل  نووتل دیره سی تی سنتر دبی

****

هتل  نووتل دیره سی تی سنتر دبیهتل نووتل دیره سی تی سنتر دبی

هتل نووتل دیره سی تی سنتر دبی

کجاست؟

هتل  نووتل دیره سی تی سنتر دبیهتل نووتل دیره سی تی سنتر دبی

مسافرین عزیز تور دبی هتل نووتل دیره سیتی سنتر در منطقه دیره و در کنار مراکز خرید شهر واقع شده است.

 رستوران

هتل نووتل دیره سی تی سنتر دبی

هتل  نووتل دیره سی تی سنتر دبیهتل نووتل دیره سی تی سنتر دبی
هتل  نووتل دیره سی تی سنتر دبیهتل نووتل دیره سی تی سنتر دبی

مهمانان تور دبی  هتل نووتل دیره سیتی سنتر می‌توانند با خوردن غذاهای مدیترانه‌ای در رستوران لذت ببرند و از بین انواع شیرینی‌ها در قنادی هتل که بصورت 24 ساعته باز است شیرینی موردعلاقه خود را انتخاب و نوش جان نمایند. 2 کافه بار در هتل نیز وجود دارد که در تمام ساعات می‌توانید از نوشیدنی‌ها و یا تنقلات آن سفارش دهید.

فاصله

هتل نووتل دیره سی تی سنتر دبی

تا مراکز خرید

گردشگران عزیز تور دبی با یک رانندگی کوتاه از این هتل می‌توان به مرکز تجارت جهانی دبی رسید. همچنین برای رفتن به فرودگاه بین المللی دبی حدود 5 دقیقه رانندگی لازم است. نزدیکترین ایستگاه مترو با 4 دقیقه پیاده‌روی در دسترس می‌باشد. جاذبه‌هایی مانند زمین گلف در خور دبی و باشگاه قایق‌های تفریحی فقط 2 کیلومتر با هتل نووتل فاصله دارند. 

 اتاق های

هتل نووتل دیره سی تی سنتر دبی

هتل  نووتل دیره سی تی سنتر دبیهتل نووتل دیره سی تی سنتر دبی

 

 
تعداد بازدید از این مطلب: 107
موضوعات مرتبط: توردبی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 7 دی 1395
نظرات

هتل تماشا کیشtamasha hotel kish 

هتل تماشا کیش یکی از هتل های 3 ستاره کیش می باشد  که در مرکز جزیره زیبای کیش واقع شده و گردشگران زیادی را به خود جلب میکند. این هتل در بهار سال 1391 بازسازی شد و محیط مطبوع آن میهمانان تور کیش را از هر فکری  فارغ ساخته و تعطیلات جامع و کاملی  را به آنان ارمغان می دهد. هتل تماشا کیش حدود 10 دقیقه با فرودگاه و حدود 8 دقیقه با بازار فاصله دارد.هتل تماشا کیش نسبت به ساحل زیبای دریای خلیج همیشه فارس و بازار در موقعیت مناسبی قرار گرفته است که همین امر باعث میشود گردشگران تور کیش تعطیلات خوبی را دراین هتل بگذرانند. این هتل دارای 60 اتاق با ظرفیت 2 و 3 و 4 و 5 تخته می باشد و از حدود 22 پرسنل تشکیل شده است. هزینه اقامت برای کودک 2 تا 5 سال در هتل تماشا کیش 7 هزار تومان و کودک بالای 5 سال اندازه یک شخص بزرگسال محاسبه می شود.

امکانات رفاهی هتل تماشا کیش

شامل: لابی، رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، لاندری، ماهواره، آسانسور، صندوق امانات اختصاصی، پارکینگ و ... می باشد.

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ونوس کیش Hotel Venus Kish

هتل ونوس کیش یکی از هتل های سه ستاره کیش میباشد. هتل ونوس کیش در زمینی به مساحت 6345 مترمربع در پشت بازار ونوس واقع شده است.این هتل یکی از هتل های خوب و نوساز می باشد که در نزدیکی مرکز خرید ونوس کیش واقع شده است. به همین دلیل مسافران تور کیش که در این هتل اقامت دارند به راحتی می توانند به این مرکز خرید بروند و از خرید خود لذت ببرند. هتل ونوس کیش یک هتل نو ساز بوده و زیبایی و مدرنیزه سازی درآن به خوبی رعایت شده است و هر ساله گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند.فاصله هتل با مرکز شهر 2 دقیقه و تا فرودگاه 10 دقیقه با ماشین میباشد. در هتل ونوس کیش اتاق جلسه مجهز برای برگزاری جلسات مهم کاری مسافران تور کیش موجود است.

امکانات هتل ونوس کیش:

لابی،کافی شاپ، ،رستوران،اینترنت،تاکسی سرویس،کافی نت،صندوق امانات خصوصی،ترانسفر رایگان فرودگاه،آسانسور،لاندری،نمازخانه،فضای سبز،اتاق بیلیارد،روم سرویس 24 ساعته،گشت سیاحتی جزیره،خدمات خانه داری و ... میباشد.

 

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل تاپ رز کیش Hotel Rose Island tops

هتل تاپ رز کیش از هتل های 3 ستاره در قلب جزیره زیبای کیش در زمینی به مساحت 13 هزار هکتار بنا شده است. این هتل از 50 اتاق و 140 تخت خواب تشکیل شده است و دارای 37 ویلای ساحلی که مشرف به ساحل می باشد و کمتر از 50 متر با دریا و اسکله فاصله دارد. هتل تاپ رز کیش روبروی بازار پردیس در انتهای خیابان ابن سینا واقع شده است و با مرکز خرید پانیذ 10 دقیقه به صورت پیاده فاصله دارد به همین دلیل گردشگران تور کیش میتوانند لحظات خوبی را در این هتل بگذرانند.

امکانات هتل تاپ رز کیش:

لابی،کافی شاپ،چایخانه سنتی،رستوران با اجرای موسیقی زنده،پارکینگ،لاندری،خدمات خانه داری،تاکسی سرویس،فضای سبز،صندوق امانات خصوصی،کانتر خدمات گردشگری،خدمات خشکشویی،ترانسفر فرودگاهی و ... میباشد.

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل پارس نیک کیش  Nick Kish Pars Hotel

هتل سه ستاره پارس نیک کیش در میدان امیرکبیر جزیره کیش در محیطی آرام نزدیک به اسکله تفریحی قرار گرفته است. هتل در سه طبقه دارای 38 اتاق متنوع دلباز و شیک با خدماتی درخور هتل های سه ستاره می باشد. هتل پارس نیک کیش با ارائه ی بهترین خدمات در قلب جزیره ی زیبای کیش نظر همه ی مسافران  را به خود جلب کرده است. صبحانه بصورت بوفه میباشد و دارای اتاق نگهداری کودک خاطره خوشی را برای شما بوجود میاورد. هتل پارس نیک کیش 155 دقیقه با ماشین تا فرودگاه فاصله دارد. قیمت اتاق ها در این هتل نسبت به هتل های 3 ستاره دیگر جزیره مناسب تر می باشد.  این هتل برای کسانی مناسب است که هتلی نزدیک به مراکز خرید از معیارهای اصلی انتخابشان باشد. هتل پارس نیک کیش در فاصله کمتر از ده دقیقه از بازار زیتون، مریم، مروارید، ونوس و همچنین مرکز  جزیره واقع شده است. هتل پارس نیک با کادری مجرب و امکانات رفاهی نظیر استقبال فرودگاهی، اینترنت پرسرعت، رمپ ورودی ویژه معلولین، فضای سبز زیبا، دوچرخه سواری، فوتبال دستی، پینگ پنگ، دارت میزبان میهمانان عزیز تور کیش می باشد.
این هتل با ارائه ی بهترین خدمات در قلب جزیره ی زیبای کیش نظر همه ی مسافران  را به خود جلب کرده است. صبحانه بصورت بوفه میباشد و دارای اتاق نگهداری کودک خاطره خوشی را برای شما بوجود میاورد. هتل پارس نیک کیش 155 دقیقه با ماشین تا فرودگاه فاصله دارد. قیمت اتاق ها در این هتل نسبت به هتل های 33 ستاره دیگر جزیره مناسب تر می باشد.

 

 جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ریان قائم كیش y.gify.gify.gif Deputy Ryan Kish hotel

هتل ریان قائم كیش از دسته هتل های 3 ستاره میباشد که در سال 1390 در مرکز جزیره کیش به بهره برداری رسیده است و دارای 2 فاز نیز میباشد. اين هتل، داراي 80 اتاق و در مجموع 240 تخت مي باشد که با امکاناتی خوب آماده پذیرایی از میهمانانتور کیش میباشد.. از نظر رستوران و غذا، میهمانان هر دو هتل، از یک مکان و غذا استفاده میی کنند و اين هتل، از نظر موقعیت مکانی برای دسترسی به دریا و مجتمع های تجاری بسیار عالی است.

امکانات هتل ریان قائم كیش:

تاکسی سرویس،صندوق امانات،رستوران،کافی شاپ،ترانسفر فرودگاهی،لابی،پارکینگ،اینترنت،سیستم تهویه مطبوع،صندوق امانات و... میباشد.

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

مطالب مرتبط:

تور کیش دی 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

تعداد بازدید از این مطلب: 97
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 7 دی 1395
نظرات

هتل ترنج کیش Kish Toranj Hotel در حال حاضر یکی از بهترین هتل های 5 ستاره کیش و اولین هتل دریایی ایران است که در سال 1394 در سواحل شمال غربی جزیره کیش بنا شده است. هتل ترنج کیش با 100 عدد سوئیت منحصر به فرد خود که بر روی آب های خلیج همیشه فارس واقع شده اند از گردشگران ویژه تور کیش استقبال میکند که این واحدهای اقامتی با متراژهای 40 ، 60 و 120 متری با اسکله چوبی به طول 1 کیلومتر به یکدیگر متصل شده اند. از ویژگی های خاص سوییت های هتل ترنج کیش می توان به کف شیشه ای تمام سوییت ها اشاره کرد که میهمانان تور کیش می توانند از داخل سوییت، کف دریا را تماشا کنند و همچنین برای رفاه حال مسافران تور کیش رفت و آمد در هتل با ماشین های گلف صورت می گیرد. هتل ترنج کیش به دلیل استفاده از مواد اولیه و طراحی دوستدار محیط زیست، اولین و تنها هتل ایران می باشد که موفق به دریافت تندیس دوستدار و حامی محیط زیست گردیده است. مسافران تور کیش می توانند در طول سفر خود از صرف وعده های غذایی در رستوران بین المللی،فست فود،کافی شاپ و... هتل ترنج کیش با نمایی از غروب و طلوع آفتاب در دریا نهایت لذت را ببرند. همچنین لازم به ذکر می باشد که هتل ترنج کیش در دو فاز طراحی شده است که فاز اول (بر روی آب می باشد) که تکمیل گردیده و فاز دوم بر روی ساحل می باشد که در حال تکمیل شدن است. هتل ترنج کیش یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های جزیره کیش است که مسافران تور کیش در صورت رزرو این هتل می توانند از خدمات ترانسفر رفت و برگشتVIP هتل ترنج کیش استفاده نمایند.

هتل مارینا پارک کیش Kish Marina Park Hotel یکی از بهترین هتل های 5 ستاره جزیره کیش است که در سال 1390 هجری شمسی در زمینی به وسعت ده هزار متر مربع و در نزدیکی بلوار مرجان جزیره کیش بنا شده است. هتل مارینا پارک کیش در 2 طبقه و در مجموع با 190 اتاق و سوییت زیبا و آرامش بخش آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران تور کیش می باشد. تمامی اتاق های استاندارد هتل دارای امکاناتی همچون تهویه مطبوع،سیستم گرمایشی،تلویزیون LED،حمام مجزا،مبل راحتی،گاو صندوق،چای ساز و... می باشند و اتاق ها فضای بزرگتری نسبت به سایر هتل ها دارند. گردشگران تور کیش در نظر داشته باشند که هتل مارینا پارک کیش به دلیل مکان بکر و منحصر بفرد خود کمی تا مرکز شهر و اماکن گردشگری و تاریخی کیش فاصله دارد. هتل مارینا پارک کیش در ساحل جزیره واقع شده است و اطراف هتل ساحل مرجانی بسیار زیبایی وجود دارد. هتل مارینا پارک کیش دارای دو رستوران لوتوس و باغ می باشد که انتخاب صرف غذا در محیط داخلی و خارجی برای میهمانان تور کیش امکان پذیر می کند و همچنین میهمانان هتل میتوانند از سه کافی شاپ موجود و نوشیدن یک فنجان چای و قهوه لذت ببرند. هتل مارینا پارک کیش دارای بخش های دیگری چون استخر و سونا،ماساژ و SPA،مرکز تجاری،اجاره اتومبیل و... میباشد. همچنین هتل مارینا پارک کیش دارای دو سالن برای برگزاری ضیافت و جلسات با ظرفیت پذیرایی 400 نفر می باشد. هتل مارینا پارک کیش یکی از بهترین هتل های جزیره کیش میباشد و در سال 92 به عنوان بهترین هتل جزیره کیش لوح افتخار دریافت نموده است.

هتل داریوش کیش Kish Dariush Grand Hotel یکی از هتل های 5 ستاره نام آشنا جزیره کیش است که در سال 1380 در ساحل شرقی بنا شده است. هتل داریوش کیش در 4 طبقه و در مجموع با 190 اتاق و سوییت زیبا و مجلل آماده استقبال و سرویس دهی به گردشگران تور کیش می باشد و تمامی اتاق ها با نمای رو به دریا و رو به جزیره دارای تهویه مطبوع،حمام اختصاصی،تلویزیون با 32 کانال مختلف و... می باشند. هتل داریوش کیش در زمینی به وسعت دویست و بیست هزار متر مربع و و با معماری هخامنشی و منحصر به فرد خود تاریخ ایرانیان را به رخ می کشد. هتل داریوش کیش به جز اتاق ها و سوییت های داخل ساختمان اصلی چندین سوییت در محوطه هتل نیز دارد که از نظر سرویس دهی با اتاق های دیگر تفاوتی ندارند و میتوانند از خدمات هتل استفاده نمایند.هتل داریوش کیش در قسمت شرقی جزیره واقع شده است و به مراکز خرید همچون بازار پردیس 1 و 2 ،مرکز تجاری کیش و سایر مراکز خرید کیش نزدیک می باشد. میهمانان تور کیش میتوانند از صرف وعده صبحانه در رستوران هتل داریوش کیش لذت ببرند و همچنین رستوران های آپادانا و پاسارگاد هتل  در ادامه از خدمات هتل همچون زمین تنیس،استخر و سونا،سالن بدنسازی،دوچرخه سواری،پکیج های گردشگری و... استفاده نمایند، همچنین هتل داریوش کیش در ساحل اختصاصی خود دارای یک کلوب دریایی برای گردشگران تور کیش می باشد و میتوانند از تفریحات دریایی همچون غواصی،جت اسکی و... استفاده نمایند. هتل داریوش کیش دارای دو رستوران به نام های آپادانا و پاسارگاد میباشد و با انواع غذاهای فرنگی و دریایی آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد و وعده های ناهار هتل رایگان نمی باشد و گردشگران می بایست قبل از ورود نسبت به رزرو وعده های ناهار خود اقدام نمایند. هتل داریوش کیش برای آن دسته از مسافرانی که قصد سهولت در رفت و آمد و چک این فرودگاهی را دارند سرویس ویژه CIP ارائه می دهد. به طور کلی هتل داریوش کیش گردشگران متعددی را جذب میکند و همه ساله میزبان صدها گردشگر و مسافر تور کیش می باشد.

هتل ایران کیش Kish Iran Hotel جز هتل های 5 ستاره نوساز می باشد که در سال 1393 در قلب جزیره کیش آغاز به فعالیت نموده است. هتل ایران کیش با زیربنای دوازده هزار متر مربع با 8 طبقه و 128 واحد مدرن و زیبا که حدود 22 واحد آنها سوییت می باشد آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد. هتل ایران کیش دارای معماری منحصر به فرد می باشد به طوری که دو ساختمان هتل در طبقه همکف و هفتم به یکدیگر متصل گردیده اند و این هتل یکی از معدود هتل های جزیره کیش است که به صورت هوشمند ساخته شده است و تمامی اتاق های هتل ایران کیش با دو نمای رو به دریا و جزیره مجهز به اینترنت بی سیم،سیستم تهویه مطبوع مرکزی،تلویزیون هوشمند(IPTV)،تلفن VOIP و... می باشد. هتل ایران کیش با توجه به موقعیت مناسب خود نزدیک به مراکز خرید و تجاری جزیره کیش می باشد. رستوران هتل با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با کادری مجرب آماده میزبانی از میهمانان تور کیش می باشد و همچنین کافی شاپ هتل ایران کیش با انواع نوشیدنی ها در خدمت میهمانان هتل می باشد. استخر مجموعه ورزشی هتل ایران کیش با فضایی دلنشین و مدرن همراه با جکوزی،سونا خشک و بخار و... آماده سرویس دهی به میهمانان تور کیش هتل می باشد و باشگاه بدنسازی هتل هم شعبه باشگاه اکسیژن تهران می باشد که با تجهیزات مدرن فعالیت میکند. هتل ایران کیش به یک سالن برای برگزاری جلسات و همایش ها با ظرفیت پذیرایی 120 نفر نیز مجهز می باشد.

هتل شایان کیش Kish Shayan Hotel یکی از هتل های قدیمی 5 ستاره جزیره کیش است که در سال 1388 به گروه هتل های پارس پیوست. هتل شایان کیش در زمینی به وسعت حدود پنجاه هزار متر مربع در بهترین منطقه جزیره کیش واقع در روبروی اسکله تفریحی کیش بنا شده است. این هتل در 4 طبقه و در مجموع با 193 واحد اقامتی شامل 82 اتاق دو تخته،28 اتاق سه تخته،32 اتاق دوبلکس،30 سوییت ساحلی،2 ویلای ساحلی،8 سوییت رویال،1 سوییت رویال دوبلکس با نماهای رو به دریا و رو به جزیره آماده استقبال از گردشگران تور کیش می باشد. هتل شایان کیش با موقعیت عالی خود به اکثر بازارها و مراکز تجاری جزیره کیش و همچنین سایر جاذبه های دیدنی کیش نزدیک می باشد. این هتل دارای چندین رستوران می باشد که با انواع غذاهای دریایی و فرنگی آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد و از جمله رستوران ها می توان رستوران شمبلیر،رستوران لوشاتو،رستوران قارچ،سفره خانه سنتی و... را نام برد. هتل شایان کیش یکی از قدیمی ترین هتل های کیش میباشد که در سال 1351 شمسی ساخته شده و سال های اخیر به طور کامل بازسازی شده است و یکی از هتل های با کیفیت جزیره کیش می باشد.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 94
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 7 دی 1395
نظرات

هتل ديدار كيش

 

هتل ديدار كيش يكي از هتل هاي تك ستاره جزيره زيباي كيش مي باشد كه به تازگي براي گردشگران تور كيش مورد بازسازي قرار گرفته است. اين هتل وابسته به مخابرات مي باشد و به مركز جزيره دور مي باشد. هتل ديدار كيش براي گردشگران تور كيش كه مي خواهند در هتلي به دور از هياهو و شلوغي اقامت داشته باشند مناسب مي باشد. در ضمن اين هتل به اسكله ميرمهنا و همچنين بازار عرب ها نزديك مي باشد. هتل ديدار كيش داراي اتاق هاي 2 تخته ، 3 تخته و 4 تخته مي باشد. 

امكانات هتل ديدار كيش :

تلويزيون ، يخچال ، كافي شاپ ، رستوران ، واي فاي ، نماز خانه و ......

 

 

جهت رزرو و خريد تور كيشو اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد. 

هتل آسيا كيش

هتل آسيا كيش يكي از هتل هاي تك ستاره جزيره زيباي كيش مي باشد. اين هتل از مركز جزيره و مراكز خريد دور مي باشد و براي گردشگران تور كيش كه مي خواهند اقامتي همراه با آرامش و به دور از هياهو داشته باشند مناسب مي باشد. هتل آسيا كيش در مجموع 19 اتاق و 80 تخت خواب را دارا مي باشد و براي گردشگران تور كيش كه مي خواهند در هتلي با قيمت مناسب اقامت داشته باشند بهترين گزينه مي باشد. در ضمن هتل آسيا كيش پذيراي توريست هاي خارجي كه ويزاي كيش را دارند مي باشد. 

 

 

 جهت رزرو و خريد تور كيشو اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد. 

هتل خاتم كيش

هتل خاتم كيش يكي از هتل هاي تك ستاره جزيره زيباي كيش مي باشد و در نزديكي بازار عرب ها قرار گرفته است. اين هتل داراي 28 اتاق و در مجموع 78 تخت خواب مي باشد. هتل خاتم كيش براي گردشگران تور كيش كه مي خواهند اقامتي همراه با قيمت مناسب داشته باشند مي تواند بهترين گزينه باشد. از مزاياي ديگر اين هتل براي گردشگران تور كيش نزديكي به مراكز خريد مي باشد كه توريست هاي تور كيش به راحتي مي توانند به اين مراكز دسترسي داشته باشند.  

 

 

جهت رزرو و خريد تور كيش و اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد. 

هتل اليت كيش

هتل اليت كيش يكي از هتل هاي 2 ستاره جزيره زيباي كيش مي باشد كه اخيراً بازسازي شده است. هتل اليت كيش داراي موقعيت مكاني خوبي مي باشد و در نزديكي بازار مرجان و پرديس قرار گرفته است. اين هتل براي گردشگران تور كيش كه مي خواهند به راحتي به مراكز خريد دسترسي داشته باشند مي تواند بهترين انتخاب باشد. از مزاياي اين هتل داشتن يك رستوران شيشه اي روي آب و همچنين قيمت مناسب مي تواند باشد. 

 

 

جهت رزرو و خريد تور كيش و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد. 

 

هتل آپارتمان فارابي كيش

هتل آپارتمان فارابي كيش از هتل هاي 2 ستاره جزيره زيباي كيش مي باشد. اين هتل كه به صورت آپارتمان بوده و داراي سوئيت هاي 1 خوابه در 60 واحد ، سوئيت هاي 2 خوابه در 50 واحد ، سوئيت 2 تخته در 8 واحد و سوئيت هاي 2 نفره در 18 واحد به بالا مي باشد. اين هتل براي گردشگران تور كيش كه مي خواهند اقامتي همراه با قيمت مناسب داشته باشند مي تواند بهترين انتخاب باشد. از امكانات رفاهي هتل براي گردشگران تور كيش مي توان به ميز بيليارد اشاره كرد. در ضمن هتل فارابي داراي سفره خانه سنتي براي توريست هاي تور كيش مي باشد. 

 

 

جهت رزرو و خريد تور كيش و اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد. 

مطالب مرتبط : 

تور كيش زمستان 95 

 تور كيش دي 95 

 تور كيش بهمن 95 

 تور كيش اسفند 95 

تور كيش نوروز 96 

تور كيش از اصفهان

تور كيش از مشهد

تعداد بازدید از این مطلب: 106
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 7 دی 1395
نظرات

هتل ويند آف لارا آنتاليا

 

هتل ويند آف لارا آنتاليا هتلي 5 ستاره و مجلل مي باشد كه در منطقه لارا شهر آنتاليا واقع شده است. اين هتل در سال 2016 ميلادي براي گردشگران تور آنتاليا بنا گرديده است. هتل ويند آف لارا آنتاليا تا فرودگاه بين المللي آنتاليا 12 كيلومتر و با مركز شهر 19 كيلومتر فاصله دارد.

امكانات هتل ويند آف لارا آنتاليا :

هتل ويند آف لارا آنتاليا داراي 276 اتاق مي باشد كه اتاق ها مجهز به تلويزيون ، يخچال ، مبلمان شيك ، تخت خواب هاي بزرگ ، بالكن ، ميني بار و .... مي باشند. توريست هاي تور آنتاليا مي توانند در رستوران هتل انواع غذاهاي اروپايي و بين المللي را سفارش داده و ميل كنند. از امكانات رفاهي هتل ويند آف لارا آنتاليا كه براي توريست هاي تور آنتاليا در نظر گرفته شده است مي توان به زمين تنيس ، ميز بيليارد ، سالن بدنسازي ، حمام تركي ، استخر و سونا و .... اشاره كرد. همچنين هتل داراي ساحل اختصاصي براي گردشگران تور آنتاليا مي باشد كه فاصله آن تا هتل تنها 300 متر مي باشد. در ضمن خدمات هتل ويند آف لارا آنتاليا به صورت UALL مي باشد.

ديگر امكانات و خدمات هتل ويند آف لارا آنتاليا :

خدمات ويژه معلولين ، آرايشگاه ، خدمات خشكشويي و لباسشويي ، فروشگاه ، خدمات مخصوص كودكان ، پاركينگ و ......

 

 

 

 

جهت رزرو و خريد تور آنتالياو اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد. 

هتل ملاس لارا آنتاليا

 

هتل ملاس لارا آنتاليا هتلي لوكس و 5 ستاره مي باشد كه در منطقه لارا شهر آنتاليا قرار گرفته است. اين هتل مجلل در سال 2009 ميلادي و در مساحت 15000 متر مربع براي توريست هاي تور آنتاليا بنا گرديده است. در ضمن هتل ملاس لارا آنتاليا زير مجموعه هتل هاي زنجيره اي ملاس مي باشد. اين هتل تا فرودگاه تنها 12 كيلومتر و تا مركز شهر 15 كيلومتر فاصله دارد. 

امكانات هتل ملاس لارا آنتاليا :

هتل ملاس لارا آنتاليا در 12 طبقه و 264 اتاق را دارا مي باشد. از امكانات اتاق ها مي توان به تلويزيون ، يخچال ، مبلمان شيك ، تخت خواب هاي بزرگ و ..... اشاره كرد. توريست هاي تور آنتاليا مي توانند در رستوران هتل انواع غذاهاي بين المللي و اروپايي را سفارش داده و سرو كنند. در ضمن هتل ملاس لارا داراي ساحل اختصاصي مي باشد و خدمات هتل براي توريست هاي تور آنتاليا به صورت ALL مي باشد. همچنين هتل داراي امكانات رفاهي از جمله زمين تنيس ، باشگاه تناسب اندام ، اتاق ماساژ و .... براي گردشگران تور آنتاليا مي باشد. 

ديگر امكانات و خدمات هتل ملاس لارا آنتاليا :

خدمات 24 ساعته ، امكانات ويژه معلولين ، صندوق امانات و ....

 

 

 

جهت رزرو و خريد تور آنتالياو اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد. 

هتل كيليكيا كمر آنتاليا

 

هتل كيليكيا كمر آنتاليا هتلي لوكس و 5 ستاره مي باشد كه در منطقه كمر آنتاليا واقع شده است. اين هتل زيبا داراي يك ساحل اختصاصي براي توريست هاي تور آنتاليا مي باشد و مي توانند بهترين لحظات را سپري كنند. 

امكانات هتل كيليكيا كمر آنتاليا :

هتل كيليكيا كمر آنتاليا در مجموع داراي 460 اتاق شيك و لوكس مي باشد كه همه اتاق ها از امكانات ويژه اي برخوردار مي باشند. امكانات اتاق ها شامل تلويزيون ، يخچال ، مبلمان شيك ، تخت خواب هاي نرم و .... مي باشند. در ضمن همه اتاق ها داراي بالكن مي باشند كه منظره اي زيبا و رو به دريا دارند.  توريست هاي تور آنتاليا مي توانند در رستوران هتل انواع غذاهاي اروپايي ، بين المللي و ... را سفارش داده و سرو كنند. هتل كيليكيا كمر آنتاليا براي گردشگران تور آنتاليا امكانات رفاهي از جمله باشگاه تناسب اندام ، استخر ، سونا و.... را در نظر گرفته است. 

ديگر امكانات و خدمات هتل كيليكيا كمر آنتاليا :

خدمات لباسشويي و خشكشويي ، زمين تنيس ، زمين بسكتبال ، صرافي و......

 

 

 

جهت رزرو و خريد تور آنتاليا و اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد. 

هتل گلدن رينگ آنتاليا

 

هتل گلدن رينگ آنتاليا يكي از هتل هاي لوكس و 4 ستاره شهر آنتاليا مي باشد. اين هتل براي گردشگران تور آنتاليا از موقعيت جغرافيايي خوبي برخوردار مي باشد. هتل گلدن رينگ آنتاليا در مجموع 80 اتاق را دارا مي باشد كه اتاق ها داراي امكاناتي مي باشند. از جمله اين امكانات مي توان به يخچال ، تلويزيون ، مبلمان ، تخت خواب هاي نرم و .... اشاره كرد. در رستوران هتل انواع غذاهاي تركي و بين المللي براي گردشگران تور آنتاليا طبخ مي شود. همچنين هتل گلدن رينگ آنتاليا داراي امكانات رفاهي از جمله استخر ، سونا ، زمين تنيس ، سالن تناسب اندام ، زمين بازي مخصوص كودكان و ..... براي توريست هاي تور آنتاليا مي باشد. همچنين هتل داراي ساحل اختصاصي نيز مي باشد. 

ديگر امكانات و خدمات هتل گلدن رينگ آنتاليا :

كافي نت ، كافي شاپ ، امكانات ويژه معلولين ، خدمات خشكشويي ، فروشگاه ، پاركينگ و .....

 

 

 

جهت رزرو و خريد تور آنتالياو اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد. 

هتل آكا كارلوس آنتاليا

 

هتل آكا كارلوس آنتاليا هتلي 4 ستاره و لوكس مي باشد كه در منطقه كمر شهر آنتاليا قرار دارد اين هتل زيبا در سال 2003 ميلادي تاسيس شده و در سال 2005 براي گردشگران تور آنتاليا بازسازي شده است .

امكانات هتل آكا كارلوس آنتاليا :

هتل آكا كارلوس آنتاليا داراي اتاق هاي استاندارد و اتاق خانواده و به ويژه اتاق مخصوص معلولين مي باشد. گردشگران تور آنتاليامي توانند در رستوران هتل انواع غذاهاي بين المللي ، اروپايي را سفارش داده و ميل كنند. گردشگران تور آنتاليا مي توانند اوقات فراقت و استراحت خود را در سالن بيليارد ، سالن ماساژ سپري كنند.

ديگر امكانات و خدمات هتل آكا كارلوس آنتاليا :

سالن بدنسازي ، سالن زيبايي ، اتاق بخار و ....

 

 

 

جهت رزرو و خريد تور آنتاليا و اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد. 

مطالب مرتبط:

تور آنتاليا زمستان 95

تور آنتاليا دي 95

تور آنتاليا بهمن 95

تور آنتاليا اسفند 95

تور آنتاليا نوروز 96  

تور آنتاليا از اصفهان

 

تور آنتاليا از تبريز

تعداد بازدید از این مطلب: 97
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 7 دی 1395
نظرات

هتل گرند هيلاريوم استانبول

 

هتل گرند هيلاريوم استانبول از هتل هاي 4 ستاره و شيك مي باشد كه درمعروف ترين منطقه تاريخي يني كاپي شهر استانبولواقع شده است. اين هتل با فرودگاه آتاتورك تنها 12 كيلومتر فاصله دارد. هتل گرند هيلاريوم استانبول به دليل نزديكي به مناطق تاريخي و توريستي هر ساله پذيراي زيادي از گردشگران تور استانبول مي باشد. 

 امكانات هتل گرند هيلاريوم استانبول :

هتل گرند هيلاريوم استانبول در مجموع 74 اتاق را دارا مي باشد كه اتاق ها با دكوراسيون خاصي طراحي شده اند. اتاق هاي هتل داراي امكاناتي از جمله تلويزيون ، يخچال ، مبلمان شيك ، تخت خواب هاي بزرگ و .... مي باشند. در رستوران هتل انواع غذاهاي تركي و بين المللي براي گردشگران تور استانبول طبخ مي شود. همچنين توريست هاي تور استانبول مي توانند در سالن تناسب اندام هتل ساعاتي را به ورزش بپردازند.

ديگر امكانات و خدمات هتل گرند هيلاريوم استانبول :

اتاق ماساژ ، حمام تركي ، استخر سرپوشيده ، خدمات خشكشويي ، پاركينگ ، كافه و .....

 

 

 

 

 جهت رزرو و خريد تور استانبولو اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد. 

هتل بلك برد استانبول

 

هتل بلك برد استانبول يكي از هتل هاي 4 ستاره و لوكس مي باشد كه در منطقه لاله شهر استانبول قرار دارد. اين هتل با فرودگاه آتاتورك تنها 16 كيلومتر فاصله دارد. هتل بلك برد استانبول از موقعيت مكاني خوبي برخوردار مي باشد و توريست هايتور استانبول مي توانند به آساني به مراكز خريد و مناطق توريستي و تاريخي دسترسي داشته باشند.

امكانات هتل بلك برد استانبول :

هتل بلك برد استانبول در مجموع 89 اتاق را دارا مي باشد كه از امكانات اتاق ها مي توان به يخچال ، تلويزيون ، مبلمان شيك ، تخت خواب هاي بزرگ و ...... اشاره كرد. همچنين توريست هاي تور استانبول مي توانند در رستوران هتل انواع غذاهاي تركي و بين المللي را سفارش داده و ميل كنند و لحظات خوشي را در كنار عزيزانشان سپري كنند. هتل بلك برد استانبول داراي امكانات رفاهي از جمله استخر ، سونا ، حمام تركي ، ماساژ و ... براي گردشگران تور استانبول نيز مي باشد. 

ديگر امكانات و خدمات هتل بلك برد استانبول :

پذيرش 24 ساعته ، خدمات لباسشويي و خشكشويي ، صرافي ، سالن زيبايي و ....

 

 

 

جهت رزرو و خريدتور استانبولو اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد. 

هتل هيلتون پاركسا استانبول

 

هتل هيلتون پاركسا استانبول هتلي لوكس و 4 ستاره مي باشد كه در نزديكي پارك ماكا واقع شده است. اين هتل تا فرودگاه آتاتورك با ماشين حدود 30 دقيقه فاصله دارد. هتل هيلتون پاركسا استانبول تنها 2 كيلومتر از ميدان تكسيم كه يكي از مهم ترين ميدان هاي استانبول مي باشد فاصله دارد. هتل هيلتون پاركسا استانبول در سال 1990 ميلادي در منطقه بشيكتاش شهر استانبول براي گردشگران تور استانبول افتتاح شده است. 

 امكانات هتل هيلتون پاركسا استانبول :

هتل هيلتون پاركسا استانبول داراي 117 اتاق زيبا و شيك  مي باشد كه همه اتاق ها از امكانات ويژه اي برخوردار مي باشد. اين امكانات شامل مبلمان زيبا ، تخت خواب هاي نرم ، تلويزيون ، يخچال ، واي فاي و .... مي باشد. توريست هاي تور استانبول مي توانند در رستوران هتل انواع غذاهاي تركي و بين المللي را سفارش داده و ميل كنند.  همچنين گردشگران عزيز تور استانبولمي توانند ساعات استراحت خود را در سالن تناسب اندام هتل به ورزش بپردازند. 

ديگر امكانات و خدمات هتل هيلتون پاركسا استانبول :

فروشگاه ، پذيرش شبانه روزي ، حمام تركي ، استخر و سونا و .....

 

 

 

 

جهت رزرو و خريد تور استانبول و اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد. 

هتل دورا استانبول

 

هتل دورا استانبول از هتل هاي شيك و 4 ستاره شهر استانبول مي باشد كه با ميدان تكسيم كه از مهم ترين ميدان هاي شهر استانبول مي باشد تنها 10 دقيقه فاصله دارد. هتل دورا استانبول به جاذبه هاي توريستي و همچنين مترو 10 دقيقه فاصله دارد و توريست هاي تور استانبول با اقامت در اين هتل مي توانند به راحتي به اين اماكن دسترسي داشته باشند. 

امكانات هتل دورا استانبول :

هتل دورا استانبول داراي 119 اتاق مي باشد كه اتاق ها با دكوراسيون خاصي طراحي شده اند. اتاق ها داراي امكاناتي از قبيل تلويزيون ، يخچال ، مبلمان نرم ، تخت خواب هاي بزرگ ، واي فاي و...... مي باشند. در رستوران هتل دورا استانبول انواع غذاهاي تركي ، بين المللي و.... براي گردشگران تور استانبول طبخ مي شود. 

 

 

 جهت رزرو و خريد تور استانبول و اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد. 

هتل سنترال پالاس استانبول

 

هتل سنترال پالاس استانبول يكي از هتل هاي 4 ستاره شهر استانبول مي باشد. هتل سنترال پالاس استانبول با ميدان تقسيم كه يكي از مهم ترين ميدان هاي شهر استانبول مي باشد كمتر از 100 متر فاصله دارد. اين هتل به دليل نزديكي به مراكز خريد و موقعيت مكاني خوبي كه دارد هر ساله پذيراي زيادي از گردشگران تور استانبول مي باشد.

امكانات هتل سنترال پالاس استانبول :

هتل سنترال پالاس استانبول داراي 107 اتاق شيك مي باشد كه اتاق ها به سبك عثماني و با وسايل شيك طراحي شده اند. اتاق هاي هتل شامل امكاناتي از قبيل مبلمان لوكس ، تخت خواب هاي بزرگ ، يخچال و..... مي باشند. همچنين در رستوران هتل انواع غذاهاي متنوعي براي گردشگران تور استانبول طبخ مي شود. توريست هاي تور استانبول مي توانند ساعات استراحت خود را در سالن تناسب اندام هتل به ورزش بپردازند و لحظات خوشي را سپري كنند. 

ديگرامكانات و خدمات هتل سنترال پالاس استانبول :

 اتاق ماساژ و آبگرم ، خدمات خشكشويي ، امكانات ويژه معلولين و....

 

 

جهت رزرو و خريد تور استانبولو اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد. 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 95 

تور استانبول دي 95 

تور استانبول بهمن 95 

تور استانبول اسفند 95 

 

تور استانبول نوروز 96

تعداد بازدید از این مطلب: 118
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 7 دی 1395
نظرات

هتل لگاسي گرجستان 

 

هتل لگاسي گرجستان يكي از هتل هاي 4 ستاره مي باشد كه در منطقه باتومي شهر گرجستان واقع شده است. اين هتل با فرودگاه بين المللي گرجستان 3 كيلومتر فاصله دارد. هتل لگاسي گرجستان از موقعيت جغرافيايي خوبي برخوردار مي باشد و توريست هاي تور گرجستان به آساني مي توانند به مراكز خريد دسترسي داشته باشند. 

امكانات هتل لگاسي گرجستان :

هتل لگاسي گرجستان داراي 62 اتاق مي باشد كه اتاق ها مجهز به تلويزيون ، تخت خواب ، يخچال ، واي فاي و ..... مي باشند. اين هتل داراي رستوران براي توريست هاي تور گرجستان مي باشد كه توريست هاي عزيز مي توانند انواع غذاهاي گرجي و بين المللي را در اين رستوران سفارش داده و ميل كنند. از خدمات و امكانات رفاهي هتل لگاسي گرجستان مي توان به زمين بازي مخصوص كودكان ، پذيرش 24 ساعته ، پاركينگ ، خدمات خشكشويي و لباسشويي ، ميني بار و .... براي توريست هاي تور گرجستان اشاره كرد.

 

 

 

جهت رزرو و خريد تور گرجستانو اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد. 

هتل زپ پالاس گرجستان

 

هتل زپ پالاس گرجستان هتلي 4 ستاره مي باشد كه در منطقه تفليس شهر گرجستان واقع شده است. اين هتل داراي 32 اتاق مي باشد كه همه اتاق ها مجهز به يخچال ، تلويزيون ، مبلمان ، تخت خواب ، واي فاي و .... مي باشند. در رستوران هتل انواع غذاهاي گرجي و بين المللي براي توريست هاي تور گرجستان طبخ مي شود. همچنين هتل زپ پالاس گرجستان داراي امكانات رفاهي از جمله ماساژ، سونا ، آبگرم و .... براي گردشگران تور گرجستان مي باشد. در ضمن اين هتل داراي كاركنان مجرب بوده و به زبان هاي انگليسي و روسي تسلط دارند و مي توانند بهترين خدمات را به گردشگران تور گرجستان ارائه دهند.

ديگر امكانات و خدمات هتل زپ پالاس گرجستان :

سالن زيبايي ، فروشگاه ، اتاق جلسه ، كافي شاپ و .....

 

 

 جهت رزرو و خريد تور گرجستانو اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد. 

 

هتل كپالا گرجستان

 

هتل كپالا گرجستان يكي از هتل هاي 4 ستاره مي باشد كه در منطقه تفليس شهر گرجستان واقع شده است. اين هتل با فرودگاه تنها 15 كيلومتر فاصله دارد. هتل كپالا گرجستان به مراكز خريد و مناطق توريستي نزديك مي باشد و دسترسي توريست هاي تور گرجستان به اين مراكز به آساني امكان پذير مي باشد. 

امكانات هتل كپالا گرجستان :

هتل كپالا گرجستان داراي اتاق هاي تميز مي باشد و مجهز به تلويزيون ، يخچال ، تخت خواب ، واي فاي و ... مي باشند. همه اتاق ها داراي بالكن مي باشند كه منظره زيبا و روبه رود mtkvari دارند. در رستوران هتل انواع غذاهاي گرجي و بين المللي براي توريست هاي تور گرجستان طبخ مي شود. همچنين گردشگران تور گرجستان مي توانند با 5 دقيقه پياده روي از هتل به يكي از مهم ترين جاذبه گردشگري حمام هاي آبگرم گوگردي كه خاصيت درماني نيز دارند برسند. 

 

 

 

 جهت رزرو و خريد تور گرجستان و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

هتل او گالگر گرجستان 

 

هتل او گالگر گرجستان يكي از هتل هاي 4 ستاره مي باشد كه در منطقه باتومي شهر گرجستان قرار گرفته است. اين هتل به دليل موقعيت مكاني خوبي كه دارد هر ساله پذيراي زيادي از گردشگران تور گرجستان مي باشد. 

 امكانات هتل او گالگر گرجستان  :

هتل او گالگر گرجستان در مجموع داراي 20 اتاق مي باشد كه اتاق ها مجهز به يخچال ، تخت خواب ، مبلمان ، واي فاي و .... مي باشند. از امكانات رفاهي هتل براي توريست هاي تور گرجستان مي توان به ايوان مخصوص آفتاب ، كتابخانه ، خدمات نگهداري از كودكان و ... اشاره كرد. گردشگران تور گرجستان اوقات فراقت خود را مي توانند در باغ سرسبز هتل به خوشي سپري كنند. در ضمن هتل او گالگر گرجستان داراي كاركنان مجرب بوده و به زبان هاي آلماني ، روسي ، انگليسي مسلط بوده و مي توانند بهترين خدمات را به گردشگران تور گرجستان ارائه دهند.

 

 

 جهت رزرو و خريد تور گرجستان و اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد. 

هتل بريتيش هاوس گرجستان

 

هتل بريتيش هاوس گرجستان هتلي 4 ستاره در مركز شهر تفليس گرجستان مي باشد. اين هتل 4 ستاره به مراكز خريد و توريستي نزديك مي باشد و توريست هاي تور گرجستان مي توانند با اقامت در اين هتل به راحتي به اين مراكز دسترسي داشته باشند.

امكانات هتل بريتيش هاوس گرجستان :

هتل بريتيش هاوس گرجستان درمجموع داراي 8 اتاق مي باشد كه اتاق ها از امكاناتي از جمله تلويزيون ، مبلمان ، تخت خواب هاي نرم و ....برخوردار مي باشند. همچنين توريست هاي تور گرجستان مي توانند در رستوران هتل انواع غذاهاي بين المللي و گرجي را سفارش داده و سرو كنند.

ديگر امكانات و خدمات هتل بريتيش هاوس گرجستان :

خدمات لباسشويي و خشكشويي ، صندوق امانات ، ماهواره و .....

 

 

جهت رزرو و خريد تور گرجستان و اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد. 

مطالب مرتبط :

 تور گرجستان زمستان 95  

تور گرجستان دي 95 

تور گرجستان بهمن 95 

تور گرجستان اسفند 95 

 تور گرجستان نوروز 96  

تور گرجستان از اصفهان

 تور گرجستان از تبريز

تور گرجستان از شيراز 

 

 تور گرجستان از كرمانشاه

 

تعداد بازدید از این مطلب: 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 7 دی 1395
نظرات

هتل ركسوس پالم دبي

 

هتل ركسوس پالم دبي يكي از هتل هاي لوكس و 5 ستاره مي باشد كه در منطقه جميرا شهر دبي واقع شده است. اين هتل تا فرودگاه تنها 47 كيلومتر فاصله دارد و با مركز ديره 39 كيلومتر فاصله دارد. هتل ركسوس پالم دبي در سال 2012 براي توريست هاي تور دبي افتتاح شده است. 

 امكانات هتل ركسوس پالم دبي :

هتل ركسوس پالم دبي در مجموع داراي 231 اتاق مي باشد كه همه اتاق ها لوكس بوده و از امكانات ويژه اي برخوردار مي باشند. از جمله اين امكانات مي توان به يخچال ، تلويزيون LCD، مبلمان شيك ، تخت خواب هاي نرم و .... اشاره كرد. در ضمن اتاق ها داراي بالكن اختصاصي مي باشند كه جلوه اي زيبا و رو به دريا دارند. توريست هاي تور دبي مي توانند در رستوران هتل ركسوس پالم دبي انواع غذاهاي عربي و بين المللي را سفارش داده و سرو كنند. همچنين اين هتل داراي امكانات رفاهي از جمله استخر روباز ، باشگاه تناسب اندام ، ميز تنيس و .... براي گردشگران تور دبي مي باشد. 

 

 

 

جهت رزرو و خريد تور دبيو اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد. 

هتل فور سيزن ريزرت جميرا دبي

 

هتل فور سيزن ريزرت جميرا دبي يكي از هتل هاي لوكس و 5 ستاره مي باشد كه در منطقه جميرا شهر دبي قرار گرفته است. اين هتل تا فرودگاه بين المللي دبي تنها 20 كيلومتر فاصله دارد. از مزاياي هتل فور سيزن ريزرت جميرا دبي نزديكي به برج خليفه و مراكز خريد براي توريست هاي تور دبي مي باشد. 

امكانات هتل فور سيزن ريزرت جميرا دبي :

هتل فور سيزن ريزرت جميرا دبي در مجموع داراي 273 اتاق مي باشد كه اتاق ها لوكس و شيك بوده و داراي امكاناتي از قبيل تلويزيون ، يخچال ، مبلمان ، تخت خواب ، واي فاي و .... مي باشند.  در رستوران هتل انواع غذاهاي بين المللي و اروپايي براي توريست هاي تور دبي طبخ مي شود. از امكانات رفاهي هتل فور سيزن ريزرت جميرا دبي كه براي گردشگران تور دبي فراهم شده مي توان به زمين تنيس ، باشگاه بدنسازي ، استخر و .. اشاره كرد. 

 

 

 

 

 

 جهت رزرو و خريد تور دبيو اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد. 

هتل پولمن ديره دبي

 

هتل پولمن ديره دبي يكي از هتل هاي 5 ستاره ولوكس مي باشد كه در منطقه ديره شهر دبي قرار گرفته است. اين هتل زيبا از موقعيت مكاني خوبي برخوردار مي باشد و به بزرگترين مركز خريد دبي نزديكي دارد. توريست ها ي تور دبي به راحتي مي توانند به اين مراكز دسترسي داشته باشند. همچنين هتل پولمن ديره دبي تا فرودگاه دبي فاصله چنداني ندارد. 

امكانات هتل پولمن ديره دبي :

هتل پولمن ديره دبي داراي 317 اتاق لوكس و مجلل مي باشد كه همه اتاق ها از امكانات خاصي برخوردارمي باشند. از جمله امكانات اتاق ها مي توان به تلويزيون ، مبلمان شيك ، تخت خواب هاي بزرگ ، واي فاي ، يخچال و ... اشاره كرد. هتل پولمن ديره دبي داراي چندين رستوران مي باشد كه انواع غذاهاي بين المللي و اروپايي در اين رستوران ها براي گردشگران تور دبي طبخ مي شود. از امكانات رفاهي هتل براي توريست هاي تور دبي مي توان به ميز تنيس ، زمين گلف ، باشگاه بدنسازي ، اتاق ماساژ ، استخر و...... اشاره كرد. 

 ديگر امكانات و خدمات هتل پولمن ديره دبي :

صرافي ، سالن زيبايي ، خدمات خشكشويي ، پاركينگ و ......

 

 

 

جهت رزرو و خريد تور دبيو اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد. 

هتل شانگري لا دبي

 

هتل شانگري لا دبي يكي از بهترين هتل هاي 5 ستاره شهر دبي مي باشد كه در خيابان شيخ زايد قرار گرفته است. هتل شانگري لا دبي با برج خليفه و مركز خريد دبي مال با ماشين تنها 10 دقيقه فاصله دارد. در ضمن اين هتل با مركز خريد سيتي سنتر ديره كه از بزرگترين مركز خريد دبي مي باشد تنها 11 كيلومتر فاصله دارد. 

امكانات هتل شانگري لا دبي :

هتل شانگري لا دبي داراي 302 اتاق مي باشد كه اتاق ها از امكانات خاصي برخوردار مي باشند.  از امكانات اتاق ها مي توان به مبلمان شيك ، تخت خواب هاي بزرگ ، يخچال و ... اشاره كرد. هتل شانگري لا دبي داراي 8 رستوران مي باشد كه توريست هاي تور دبي مي توانند انواع غذاهاي بين المللي ، اروپايي و ....را در اين رستوران ها سفارش داده و ميل كنند. همچنين اين هتل داراي امكانات رفاهي از قبيل سونا ، استخر سرپوشيده ، استخر مخصوص كودكان ، زمين اسكواش و ..... براي توريست هايتور دبي مي باشد و گردشگران عزيز مي توانند لحظات خوشي را سپري كنند. 

 

 

 

جهت رزرو و خريد تور دبيو اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد. 

هتل كرون پلازا دبي 

 

هتل كرون پلازا دبي هتلي شيك و 5 ستاره مي باشد. اين هتل زيبا در موقعيت مكاني خوبي قرار دارد و امكان دسترسي به مناطق توريستي و مراكز خريد براي گردشگران تور دبي كه در اين هتل اقامت دارند بسيار آسان مي باشد. هتل كرون پلازا دبي با فرودگاه بين المللي دبي 15 دقيقه فاصله دارد. 

امكانات هتل كرون پلازا دبي :

هتل كرون پلازا دبي در مجموع 142 اتاق را دارا مي باشد. اتاق هاي هتل مجهز به يخچال ، تلويزيون ، مبلمان شيك ، تخت خواب هاي بزرگ و ... مي باشند. در رستوران هتل كرون پلازا دبي انواع غذاهاي بين المللي و اروپايي براي توريست هاي تور دبي طبخ مي شود. از امكانات رفاهي هتل كه براي گردشگران تور دبي در نظر گرفته شده است مي توان به زمين اسكواش ، استخر روباز ، سالن تناسب اندام و ... اشاره كرد. 

ديگر امكانات و خدمات هتل كرون پلازا دبي :

امكانات ويژه معلولين ، خدمات خشكشويي ، صرافي ، فروشگاه و ....

 

 

 

جهت رزرو و خريد تور دبي و اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد. 

مطالب مرتبط :

تور دبي زمستان 95

تور دبي دي 95 

تور دبي بهمن 95 

تور دبي اسفند 95

 

تور دبي نوروز 96

تعداد بازدید از این مطلب: 135
موضوعات مرتبط: توردبی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 7 دی 1395
نظرات

هتل شايلي كيش

هتل سه ستاره شايلي كيش (هتل عالي قاپو سابق) در سال ۱۳۸۵ افتتاح گرديد و در سال ۱۳۹۴ آخرين بازسازي اين مجموعه انجام شده است. اين هتل داراي ۴۰ واحد با ظرفيت ۸۷ تخت مي باشد كه در ۲ طبقه بدون آسانسور براي مسافران تور كيش بنا گرديده است. هتل شايلي با امكاناتي همچون: رستوران با انواع غذاهاي ايراني و فرنگي، كافي شاپ با انواع نوشيدني هاي سرد و گرم، فضاي سبز، صندوق امانات، اتاق چمدان و ديگر امكانات با پرسنلي مجرب و آموزش ديده آماده پذيرايي و خدمت رساني به شما عزيزان مي باشد. گردشگراني كه قصد رزرو تور كيش را دارند اين هتل يكي از بهترين هتل هاي 4 ستاره در كيش ميباشد.

 

 

عكس ها و امكانات هتل شايلي كيش
تلويزيون,لابي,اينترنت,كافي شاپ,بار,ميني بار,سيستم تهويه مطبوع,صندوق امانات,سرويس فرنگي و ....

 

 

جهت رزرو و دريافت اطلاعات بيشتر راجع به تور كيش با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

 

 

هتل هليا كيش

يكي از هتل هاي چهار ستاره جزيره زيباي كيش هتل هليا كيش است كه در سال 1382 در بنايي با ظرفيت 160 نفر، روبروي بازار زيتون بنا شده است. اين هتل در موقعيت مناسبي در شهر واقع شده و به مراكز خريد و تفريحي و دريا فاصله كمي دارد، همچنين فاصله هتل تا فرودگاه به مدت ده دقيقه با ماشين تخمين زده شده است.

 

 

هتل 4 ستاره هليا كيش در نزديكي ميدان امير كبير، در ساختماني شيك با آب نماهاي متنوع ساخته شده است. هتل هليا كيش با حضور پرسنل مجرب، با ارائه تمامي امكانات ميزبان ميهمانان تور كيش ميباشند. همچنين هتل با پذيرش 24 ساعته و خدمات مناسب، سفر خاطره انگيزي را براي مسافران محترم تور كيش، مهيا ميكند.

 

 

 

امكانات رفاهي هتل هليا كيش شامل: سوئيت و اتاق هاي شيك، با وجود امكانات كامل و آشپزخانه و سيستم تهويه مطبوع، رستوران ( با ارائه متنوع ترين غذاهاي سنتي ), كافي شاپ ( با ارائه نوشيدني هاي تازه به ميهمانان عزيز تور كيش), دسترسي به اينترنت پر سرعت, گاو صندوق اختصاصي, خشكشوئي, سالن كنفرانس و ... ميشود.

همچنين با ارائه ترانسفر فرودگاه و اتومبيل براي گشت در شهر, نگهداري از كودكان ميهمانان تور كيش، و ... نظر مسافران تور كيش را جلب كرده است.

 

 

 

 

هتل گامبرون كيش

 

هتل گامبرون كيش هتلي 5 ستاره و مجلل با نماي سفيد و طراحي زيبا با مساحت 10500 متر مربع مابين ميدان سيري و ميدان داريوش واقع شده است. اين هتل داراي فضاي سبزي زيبا همراه با آب‌ نماها و آلاچيق هاي شيك و دل‌ نواز  مي باشد. گامبرون به معني خرچنگ، نام قديمي بندر عباس در زمان حضور پرتقالي ها بوده است كه بعد از بيرون كردن پرتقالي ها در دوران شاه عباس صفوي اين شهر به بندر عباس تغيير نام يافت و به يك شهر گردشگري خوب تبديل شد.اين هتل در شرق جزيره زيبايكيش و در نزديكي دريا قرار گرفته و پارك آهوان از جاذبه هاي گردشگري نزديك هتل،مي باشد كه گردشگران تور كيش مي توانند از آن ديدن كنند.

 

 

امكانات هتل گامبرون كيش:

از امكانات هتل گامبرون كيش مي توان به:رستوران، اينترنت واي فاي،سالن همايش، استخر، سونا، جكوزي،استخر روباز، خشكشويي، سالن بدنسازي، سالن بيليارد، سالن ماساژ، روم سرويس، صندوق امانات، ماهواره، تاكسي سرويس، عابر بانك، فضاي سبز، خدمات پزشكي، كتابخانه، آرايشگاه مردانه و زنانه، زمين تنيس، قايق سواري و جت اسكي، لاندري و...اشاره كرد.

 

جهت رزرو و خريد تور كيش و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

 

 

 هتل پارميدا كيش

هتل پارميدا 5 ستاره كيش در خيابان رودكي، جنب ساختمان ديپلمات، در اوايل اسفند ماه سال ۱۳۹۳ روبروي پارك شهر جزيره زيباي كيش واقع شده است.

هتل پارميدا كيش فاصله كمي با مراكز تجاري - خريد و اماكن ديدني و  گردشگري دارد و با امكانات مدرن در جزيره بنا شده است . از اين رو نظر ميهمانان محترم تور كيش را به خود جلب كرده است.

 

هتل پارميدا كيش مجهز به اتاق هاي زيبا و مدرن با سيستم هاي تهويه مناسب و امكانات رفاهي با حضور پرسنل مجرب و مسلط به زبان هاي عربي و انگليسي ميباشد كه سعي در ايجاد آسايش و رفاه حال مسافران عزيز را دارند تا لحظاتي به ياد ماندني را براي مسافران تور كيش رقم بزند.

 

 

امكانات رفاهي - تفريحي و ورزشي هتل پارميدا كيش:

روم سرويس، پذيرش 24 ساعته ، TV (ماهواره)، كافي نت، اينترنت (در اتاق ها و لابي) ، رستوران (با انواع غذاهاي ايراني و فرنگي - ارائه بهترين غذاهاي سنتي و دريايي) ، سرويس (فرنگي - ايراني) ، ميني بار، صندوق امانات، فروشگاه ، خشكشوئي، نمازخانه، سالن ( همايش - كنفرانس) و  استخر، سالن اسپا، جكوزي، سونا بخار - ماساژ، بيليارد و سالن بدنسازي 

از اين رو در هتل پارميدا كيش با حضور در كافي شاپ ( ارائه سرويس بصورت 24 ساعته )، كافه سنتي و پياده روي در محوطه فضاي سبز و فضاي باغ در هتل لحظاتي لذت بخش و خاطره انگيز را براي مسافران عزيز تور كيش مهيا ميكند. ميهمانان محترم ميتوانند با اجاره ماشين بدون راننده سفر خوشي را در جزيره زيباي كيش با مناظره طبيعت چشم نواز داشته باشند.

 

 

هتل سورينت مريم كيش

 هتل سورينت مريم هتلي زيبا با نمايي متاثر از سبك معماري اروپايي (باروك) در چهار طبقه متشكل از 56 اتاق و سوئيت بنا شده است . فاصله كم هتل تا ساحل و اسكله تفريحي ، تالار شهر،مراكز اصلي خريد مانند بازارهاي مرواريد ، پرديس 1 و 2 ، مركز تجاري ،هايپر ماركت و... اين امكان را به مسافران تور كيش مي دهد تا در صورت تمايل مسيرها را در فصول مناسب پياده طي كنيد و از هواي مطبوع جزيره بهره مند شويد.  تا خدمات شايسته تري را به مسافران تور كيش عرضه كند.

 

امكانات  هتل سورينت مريم كيش:

هتل سورينت مريم جزو معدود هتل هايي است كه از تكنولوژي كنترل هوشمند (BMS) براي خدمت رساني به ميهمانان استفاده مي كند . با تجهيز هتل به سيستم هوشمند ، وسايل الكترونيكي هر اتاق مانند روشنايي ، تهويه مطبوع ، سرمايش و گرمايش و ... همزمان با ورود مسافر به صورت خودكار فعال مي شوند . امكانات اين سيستم مدرن شرايط مناسب تري براي تامين آسايش و آرامش ميهمانان تور كيش فراهم ميكند.

 

 

 

يكي ديگر از خدمات هتل سورينت مريم امكان استفاده از تلوزيون اينترنتي ( IPTV) است. اين سيستم علاوه بر پخش شبكه هاي تلويزيوني داراي آرشيو ديداري شنيداري ، مشاهده صورتحساب ، دسترسي به اينترنت، اطلاعات مراكز گردشگري ، اعلام اوقات شرعي و وضعيت آب و هوا مي باشد.
با اقامت در هر يك از 56 اتاق هتل سورينت مريم ، ميتوانيد از روم سرويس ، رستوران ،اينترنت بي سيم پر سرعت ، صندوق امانات، ميني بار و تشريفات فرودگاهي (رفت و برگشت) استفاده كنيد.

 

 

 

 كافي لانژ هتل

كافي لانژهتل سورينت مريم 24 ساعته با طنين دلنواز پيانو پذيراي مهمانان گرامي است. انواع نوشيدني هاي سرد و گرم ، با بهترين كيفيت سرو مي گردد. كافي لانژهتل سورينت مريم محيط آرام و دلپذيري را براي شما مسافران تور كيش  فراهم مي كند.

 

 

 

 

مطالب مرتبط

تور كيش زمستان 95

تور كيش دي 95

تور كيش بهمن 95 

تور كيش اسفند 95

تور كيش نوروز 96

تور كيش از شيراز

تور كيش از تبريز

تور كيش از اصفهان

تور كيش از كرمانشاه

 

تور كيش از مشهد

تعداد بازدید از این مطلب: 99
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 7 دی 1395
نظرات
هتل پارميدا كيش 

_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png

 Kish Parmida Hotel

هتل پارميدا كيش Kish Parmida Hotel يكي از هتل هاي 5 ستاره نوساز كيش است كه در سال 1393 پس از بازسازي با درجه بندي 4 ستاره به 5 ستاره ارتقا پيدا كرده و در مركز جزيره كيش واقع شده است. هتل پارميدا كيش در 4 طبقه و در مجموع با 81 اتاق و سوييت زيبا و تميز همراه با امكانات و تجهيزات مدرن آماده پذيرايي از گردشگران تور كيش مي باشد. لابي هتل پارميدا كيش با ظرفيت پذيرايي 75 نفر و وجود كافي شاپ آمده استقبال از مسافران تور كيش مي باشد. هتل پارميدا كيش با موقعيت خوب خود به اكثر مراكز تفريحي و گردشگري جزيره كيش همچون مركز تجاري كيش،كارتينگ كيش،اسكله تفريحي كيش و... نزديك مي باشد و همچنين پارك شهر كيش روبروي هتل واقع شده است. سه رستوران هتل پارميدا كيش با انواع غذاهاي ايراني و فرنگي با آشپزهاي حرفه اي و مجرب خود آماده پذيرايي از ميهمانان تور كيش مي باشد و همچنين كافي شاپ هتل پارميدا كيش به صورت 24 ساعته به ميهمانان تور كيش هتل خدمات رساني ميكند. سالن هاي جلسات و همايش هتل پارميدا كيش مكان مناسبي براي برگزاري جلسات و ضيافت هاي ميهمانان تور كيش مي باشد. هتل پارميدا كيش با توجه به نرخ مناسب اقامت و كيفيت خدمات ، يكي از هتل هاي پرتردد جزيره كيش مي باشد.

هتل سورينت مريم كيش 

_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png

 Kish Sorinet Maryam Hotel

هتل سورينت مريم كيش Kish Sorinet Maryam Hotel يكي از هتل هاي 5 ستاره با كيفيت جزيره كيش ميباشد كه در سال 1390 به گروه هتل هاي سورينت پيوست. هتل سورينت مريم كيش در جنوب شرقي ميدان اميركبير بنا شده است و در 4 طبقه و در مجموع با 56 اتاق و سوئيت زيبا و مدرن از جمله سوييت هاي جونيور،لوكس و پرزيدنشيال آماده استقبال از گردشگران تور كيش مي باشد. فاصله هتل سورينت مريم كيش با توجه به مركزيت هتل تا اكثر مراكز تفريحي و تجاري همچون اسكله تفريحي كيش،تالار شهر،مراكز خريد مرواريد،بازارهاي پرديس و... بسيار كوتاه مي باشد به طوري كه مسافران تور كيش مي توانند در فصول مناسب و در هواي مطبوع جزيره مسيرها را پياده طي نمايند. رستوران هتل سورينت مريم كيش با طبخ انواع غذاهاي دريايي و فرنگي آماده پذيرايي از مسافران تور كيش مي باشد و همچنين كافه لانژ هتل بصورت 24 ساعته خدمات دهي ميكند. شايان ذكر است كه هتل سورينت مريم كيش در سال 1383 ساخته شده است و از سال 1390 كه به مجموعه هتل هاي سورينت پيوسته به طور كامل بازسازي شده است و جز معدود هتل هاي كيش است كه از تكنولوژي كنترل هوشمند (BMS) استفاده ميكند و در كنار هتل سورينت مريم كيش ساخت يك ساختمان ديگر با هدف گسترش هتل و ارتقا خدمات رساني طرح ريزي شده است.

هتل شايگان كيش 

_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png

 Kish Shaygan Hotel

هتل شايگان كيش Kish Shaygan Hotel با درجه بندي 5 ستاره جز هتل هاي قديمي و خوب كيش است كه در سال 1381 شمسي در زميني به وسعت هزار و پانصد متر مربع در مركز جزيره كيش بنا شده است. هتل شايگان كيش در 6 طبقه و در مجموع با 130 اتاق زيبا و سوييت هاي رويال مجهز به جكوزي با نماي مشرف به دريا آماده پذيرايي از گردشگران تور كيش مي باشد. اين هتل در موقعيتي مناسب واقع شده است به طوري كه فاصله هتل شايگان كيش تا اسكله تفريحي و اكثر مراكز خريد و بازارهاي جزيره كيش و تالار شهر و... نزديك مي باشد. رستوران هتل شايگان كيش با وعده صبحانه بوفه در صبح ها و با انواع غذاهاي ايراني و فرنگي و فست فود در رستوران هاي مختلف خود آماده پذيرايي از ميهمانان تور كيش مي باشد.هتل شايگان كيش داراي استخر سرپوشيده،سونا و جكوزي ، سالن بيليارد و خدمات ديگر مي باشد كه مسافران تور كيش در صورت تمايل مي توانند از انها استفاده نمايند و همچنين هتل شايگان كيش مجهز به سالن همايش با ظرفيت 180 نفر و ميتينگ روم با ظرفيت 15 نفر براي برگزاري جلسات ميهمانان تور كيش مي باشد. هتل شايگان كيش در سال 1392 آخرين بازسازي خود را انجام داده است و در سال 2011 ميلادي به عنوان بهترين هتل در زمينه خدمات هتلداري و پذيرايي موفق به اخذ لوح زرين و تنديس طلايي از سازمان جهاني گردشگري اسپانيا UNWTO شده است.

هتل پارميس كيش 

_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png

 kish Parmis Hotel

هتل پارميس كيش Kish Parmis Hotel يكي از هتل هاي 5 ستاره خوب و مجهز جزيره كيش است كه در سال 1385 در مركز شهر كيش افتتاح گرديد. هتل پارميس كيش در زميني به وسعت هفده هزار و پانصد متر مربع و در 9 طبقه بنا شده است و در مجموع با 152 اتاق ، 14 سوئيت ، 2 پنت هاوس مجلل آماده سرويس دهي به مسافران تور كيش مي باشد. هتل پارميس كيش با توجه به موقعيت عالي خود به مراكز خريد و گردشگري تنها هتل 5 ستاره كيش است كه تا اين حد به مراكز خريد و گردشگري كيش نزديك مي باشد. هتل پارميس كيش يكي از مجهزترين هتل هاي كيش مي باشد كه ميهمانان تور كيش در مدت اقامت خود ميتوانند از 4 رستوران هتل پارميس كيش با انواع غذاهاي ايراني و فرنگي و رستوران سنتي لذت ببرند و همچنين هتل پارميس كيش داراي استخر و سونا، سالن بيليارد ، آرايشگاه زنانه و مردانه و... مي باشد كه مسافران تور كيش در صورت تمايل ميتوانند از برخي خدمات هتل  بصورت رايگان استفاده نمايند. هتل پارميس كيش داراي يك سالن گفتگو و يك سالن همايش مي باشد كه آماده برگزاري جلسات و سمينارهاي گردشگران تور كيش است.

هتل شايان كيش 

_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png

 Kish Shayan Hotel

هتل شايان كيش Kish Shayan Hotel يكي از هتل هاي قديمي 5 ستاره جزيره كيش است كه در سال 1388 به گروه هتل هاي پارس پيوست. هتل شايان كيش در زميني به وسعت حدود پنجاه هزار متر مربع در بهترين منطقه جزيره كيش واقع در روبروي اسكله تفريحي كيش بنا شده است. اين هتل در 4 طبقه و در مجموع با 193 واحد اقامتي شامل 82 اتاق دو تخته،28 اتاق سه تخته،32 اتاق دوبلكس،30 سوييت ساحلي،2 ويلاي ساحلي،8 سوييت رويال،1 سوييت رويال دوبلكس با نماهاي رو به دريا و رو به جزيره آماده استقبال از گردشگران تور كيش مي باشد. هتل شايان كيش با موقعيت عالي خود به اكثر بازارها و مراكز تجاري جزيره كيش و همچنين ساير جاذبه هاي ديدني كيش نزديك مي باشد. اين هتل داراي چندين رستوران مي باشد كه با انواع غذاهاي دريايي و فرنگي آماده پذيرايي از ميهمانان تور كيش مي باشد و از جمله رستوران ها مي توان رستوران شمبلير،رستوران لوشاتو،رستوران قارچ،سفره خانه سنتي و... را نام برد. هتل شايان كيش يكي از قديمي ترين هتل هاي كيش ميباشد كه در سال 1351 شمسي ساخته شده و سال هاي اخير به طور كامل بازسازي شده است و يكي از هتل هاي با كيفيت جزيره كيش مي باشد.

تعداد بازدید از این مطلب: 96
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 7 دی 1395
نظرات
هتل پارمیدا کیش 

_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png

 Kish Parmida Hotel

هتل پارمیدا کیش Kish Parmida Hotel یکی از هتل های 5 ستاره نوساز کیش است که در سال 1393 پس از بازسازی با درجه بندی 4 ستاره به 5 ستاره ارتقا پیدا کرده و در مرکز جزیره کیش واقع شده است. هتل پارمیدا کیش در 4 طبقه و در مجموع با 81 اتاق و سوییت زیبا و تمیز همراه با امکانات و تجهیزات مدرن آماده پذیرایی از گردشگران تور کیش می باشد. لابی هتل پارمیدا کیش با ظرفیت پذیرایی 75 نفر و وجود کافی شاپ آمده استقبال از مسافران تور کیش می باشد. هتل پارمیدا کیش با موقعیت خوب خود به اکثر مراکز تفریحی و گردشگری جزیره کیش همچون مرکز تجاری کیش،کارتینگ کیش،اسکله تفریحی کیش و... نزدیک می باشد و همچنین پارک شهر کیش روبروی هتل واقع شده است. سه رستوران هتل پارمیدا کیش با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با آشپزهای حرفه ای و مجرب خود آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد و همچنین کافی شاپ هتل پارمیدا کیش به صورت 24 ساعته به میهمانان تور کیش هتل خدمات رسانی میکند. سالن های جلسات و همایش هتل پارمیدا کیش مکان مناسبی برای برگزاری جلسات و ضیافت های میهمانان تور کیش می باشد. هتل پارمیدا کیش با توجه به نرخ مناسب اقامت و کیفیت خدمات ، یکی از هتل های پرتردد جزیره کیش می باشد.

هتل سورینت مریم کیش 

_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png

 Kish Sorinet Maryam Hotel

هتل سورینت مریم کیش Kish Sorinet Maryam Hotel یکی از هتل های 5 ستاره با کیفیت جزیره کیش میباشد که در سال 1390 به گروه هتل های سورینت پیوست. هتل سورینت مریم کیش در جنوب شرقی میدان امیرکبیر بنا شده است و در 4 طبقه و در مجموع با 56 اتاق و سوئیت زیبا و مدرن از جمله سوییت های جونیور،لوکس و پرزیدنشیال آماده استقبال از گردشگران تور کیش می باشد. فاصله هتل سورینت مریم کیش با توجه به مرکزیت هتل تا اکثر مراکز تفریحی و تجاری همچون اسکله تفریحی کیش،تالار شهر،مراکز خرید مروارید،بازارهای پردیس و... بسیار کوتاه می باشد به طوری که مسافران تور کیش می توانند در فصول مناسب و در هوای مطبوع جزیره مسیرها را پیاده طی نمایند. رستوران هتل سورینت مریم کیش با طبخ انواع غذاهای دریایی و فرنگی آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد و همچنین کافه لانژ هتل بصورت 24 ساعته خدمات دهی میکند. شایان ذکر است که هتل سورینت مریم کیش در سال 1383 ساخته شده است و از سال 1390 که به مجموعه هتل های سورینت پیوسته به طور کامل بازسازی شده است و جز معدود هتل های کیش است که از تکنولوژی کنترل هوشمند (BMS) استفاده میکند و در کنار هتل سورینت مریم کیش ساخت یک ساختمان دیگر با هدف گسترش هتل و ارتقا خدمات رسانی طرح ریزی شده است.

هتل شایگان کیش 

_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png

 Kish Shaygan Hotel

هتل شایگان کیش Kish Shaygan Hotel با درجه بندی 5 ستاره جز هتل های قدیمی و خوب کیش است که در سال 1381 شمسی در زمینی به وسعت هزار و پانصد متر مربع در مرکز جزیره کیش بنا شده است. هتل شایگان کیش در 6 طبقه و در مجموع با 130 اتاق زیبا و سوییت های رویال مجهز به جکوزی با نمای مشرف به دریا آماده پذیرایی از گردشگران تور کیش می باشد. این هتل در موقعیتی مناسب واقع شده است به طوری که فاصله هتل شایگان کیش تا اسکله تفریحی و اکثر مراکز خرید و بازارهای جزیره کیش و تالار شهر و... نزدیک می باشد. رستوران هتل شایگان کیش با وعده صبحانه بوفه در صبح ها و با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و فست فود در رستوران های مختلف خود آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد.هتل شایگان کیش دارای استخر سرپوشیده،سونا و جکوزی ، سالن بیلیارد و خدمات دیگر می باشد که مسافران تور کیش در صورت تمایل می توانند از انها استفاده نمایند و همچنین هتل شایگان کیش مجهز به سالن همایش با ظرفیت 180 نفر و میتینگ روم با ظرفیت 15 نفر برای برگزاری جلسات میهمانان تور کیش می باشد. هتل شایگان کیش در سال 1392 آخرین بازسازی خود را انجام داده است و در سال 2011 میلادی به عنوان بهترین هتل در زمینه خدمات هتلداری و پذیرایی موفق به اخذ لوح زرین و تندیس طلایی از سازمان جهانی گردشگری اسپانیا UNWTO شده است.

هتل پارمیس کیش 

_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png

 kish Parmis Hotel

هتل پارمیس کیش Kish Parmis Hotel یکی از هتل های 5 ستاره خوب و مجهز جزیره کیش است که در سال 1385 در مرکز شهر کیش افتتاح گردید. هتل پارمیس کیش در زمینی به وسعت هفده هزار و پانصد متر مربع و در 9 طبقه بنا شده است و در مجموع با 152 اتاق ، 14 سوئیت ، 2 پنت هاوس مجلل آماده سرویس دهی به مسافران تور کیش می باشد. هتل پارمیس کیش با توجه به موقعیت عالی خود به مراکز خرید و گردشگری تنها هتل 5 ستاره کیش است که تا این حد به مراکز خرید و گردشگری کیش نزدیک می باشد. هتل پارمیس کیش یکی از مجهزترین هتل های کیش می باشد که میهمانان تور کیش در مدت اقامت خود میتوانند از 4 رستوران هتل پارمیس کیش با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و رستوران سنتی لذت ببرند و همچنین هتل پارمیس کیش دارای استخر و سونا، سالن بیلیارد ، آرایشگاه زنانه و مردانه و... می باشد که مسافران تور کیش در صورت تمایل میتوانند از برخی خدمات هتل  بصورت رایگان استفاده نمایند. هتل پارمیس کیش دارای یک سالن گفتگو و یک سالن همایش می باشد که آماده برگزاری جلسات و سمینارهای گردشگران تور کیش است.

هتل شایان کیش 

_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png

 Kish Shayan Hotel

هتل شایان کیش Kish Shayan Hotel یکی از هتل های قدیمی 5 ستاره جزیره کیش است که در سال 1388 به گروه هتل های پارس پیوست. هتل شایان کیش در زمینی به وسعت حدود پنجاه هزار متر مربع در بهترین منطقه جزیره کیش واقع در روبروی اسکله تفریحی کیش بنا شده است. این هتل در 4 طبقه و در مجموع با 193 واحد اقامتی شامل 82 اتاق دو تخته،28 اتاق سه تخته،32 اتاق دوبلکس،30 سوییت ساحلی،2 ویلای ساحلی،8 سوییت رویال،1 سوییت رویال دوبلکس با نماهای رو به دریا و رو به جزیره آماده استقبال از گردشگران تور کیش می باشد. هتل شایان کیش با موقعیت عالی خود به اکثر بازارها و مراکز تجاری جزیره کیش و همچنین سایر جاذبه های دیدنی کیش نزدیک می باشد. این هتل دارای چندین رستوران می باشد که با انواع غذاهای دریایی و فرنگی آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد و از جمله رستوران ها می توان رستوران شمبلیر،رستوران لوشاتو،رستوران قارچ،سفره خانه سنتی و... را نام برد. هتل شایان کیش یکی از قدیمی ترین هتل های کیش میباشد که در سال 1351 شمسی ساخته شده و سال های اخیر به طور کامل بازسازی شده است و یکی از هتل های با کیفیت جزیره کیش می باشد.

ادامه مطلب:

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تعداد بازدید از این مطلب: 106
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 7 دی 1395
نظرات

هتل گاردن سی ویو ریزورت پاتایا تایلند .gif.gif.gif Garden Sea View Resort Hotel Pattaya Thailand

هتل گاردن سی ویو پاتایا تایلند در ساحل پاتایا واقع شده و 3 دقیقه پیاده تا ساحل مسافت دارد . اتاق های هتل گاردن سی ویو پاتایا تهویه مطبوع ، بالکن و وان حمام دارد . هتل دارای یک استخر ، میز تور ، سالن ملاقات و میز جلو 24 ساعته می باشد. مسافت هتل گاردن سی ویو پاتایا تا پناهگاه حقیقت 5 دقیقه است . این هتل یک درایو 1.5 ساعته به فرودگاه بین المللی سووارنابومی راه دارد . اتاق ها با یک تلویزیون کابلی ، مینی بار و صندوق امانات مجهز شده است . امکانات دوش در حمام اختصاصی مهیا شده است . برخی از اتاق ها دارای منظره رو به دریا هستند . غذاهای بین المللی را می توانید در رستوران چیونگ فا Cheung Pha سرو کنید و لذت ببرید . اسنک و نوشیدنی در کافی شاپ هتل گاردن سی ویو پاتایا ارائه میشود. گردشگرانی که قصد رزرو تور تایلند را دارند میتوانند این هتل را جز انتخابهای خود قرار دهند.

_گاردن_سی_ویو_پاتایا_تایلند.jpg

-گاردن-سی-ویو-پاتایا-تایلند-1.jpg

عکس ها و امکانات هتل گاردن سی ویو ریزورت پاتایا تایلند

تهویه مطبوع,تلویزیون,رادیو,مینی بار,اینترنت (شارژ),تلفن مستقیم,حمام اختصاصی,صندوق امانات,والیبال ساحلی,جت اسکی,تنیس روی میز,پارک پیاده روی,تناسب اندام,سالن زیبایی,استخر شنا و...

-گاردن-سی-ویو-پاتایا-تایلند-2.jpg

-گاردن-سی-ویو-پاتایا-تایلند-5.jpg

-گاردن-سی-ویو-پاتایا-تایلند-4.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات راجع به تور تایلند با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل رویال کلیف پاتایا تایلند .gif.gif.gif.gif.gif Royal Cliff Hotel Pattaya Thailand

هتل رویال کلیف پاتایا در کشور تایلند و در شهر زیبا و دیدنی پاتایا قرار دارد و یکی از لوکس ترین و زیباترین هتل های تایلند و پاتایا است هتلی زیبا در کنار ساحلی شگفت انگیز در این هتل میتوانید اتاقی با منظره کوه یا دریا داشته باشید ۱۱ رستوران زیبا و چندین استخر در فضای باز ایین هتل دیدنی قرار دارد. هتل ۵ ستاره رویال کلیف در ۵ کیلومتری شهر پاتایا قرار دارد  و فقط ۸۰۰ متر با بنایی تاریخی WAT Khao Phra فاصله دارد. دکوراسیون هتل به شکل بناهای تایلندی قدیمی است ولی با مدرن ترین وسایل تجهیز شده است. اتاق های هتل ۵ ستاره رویال کلیف داری  بالکن ,تلویزیون , اینترنت  رایگان ,اجازه سفارش غذا به مهمانان تور تایلند ، تماشای فیلم های با کیفیت بالا و.. است. میتوانید وبرای گردش و دیدن شهر زیبای پاتایا از دوچرخه های موجود در هتل استفاده کنید و یا در مرکز تناسب اندام هتل ورزش کنید و یا در اتاق بخار و سونا از ماساژ تسکین دهنده بهره ببرید کلاس  آشپزی برای مهمانان تور تایلند که می خواهند تجربه ای خاص از غذاهای اصیل تایلندی داشته باشند برگزار میشود. در رستوران های زیبای این هتل میتوانید یک صبحانه دلپذیر با یک نمای پانورمایی  رو به خلیج سیام داشته باشید در رستوران های این هتل انواع غذاهای هندی و  چینی هم در رستوران های Maharani و Chrysanthemum برای مهمانان تور تایلند سرو می شود.

-رویال-کلیف-پاتایا-تایلند-2.jpg

-رویال-کلیف-پاتایا-تایلند-7.jpg

عکس ها و امکانات هتل رویال کلیف پاتایا تایلند

خانه داری,امکانات جلسه و ضیافت,لباسشویی,خشکشویی,آرایشگاه,صبحانه در اتاق,اتو کشی,صرافی,فروشگاه هدایا و سوغات,خدمات کفش و واکس,بسته های نهار,خدمات تورها,فکس و کپی,مرکز تجارت,دستگاه خودپرداز,رستوران,پذیرش شبانه روزی,روزنامه,بالکن,اتاقهای پاک و بدون سیگار,آسانسور,پذیرش و تحویل سریع,گاوصندوق,انبار بار و چمدان,فروشگاه در هتل,تهویه,محل مخصوص کشیدن سیگار,بار,باغ,منطقه بدون سیگار,امکانات باربیکیو,تنیس,مرکز بدنسازی,بیلیارد,پینگ پنگ, بازی دارت,دوچرخه سواری,کرایه دوچرخه,اسکواش,مینی گلف,اتاق و امکانات برای معلولین,سوئیت مخصوص تازه عروس,اتاقهای خالی از حساسیت,اتاقهای VIP,ماساژ,جکوزی,استخر روباز,سونا,مرکز سلامت و آبگرم,حمام ترکی و بخار,غواصی,زمین بازی کودکان,سرویس نگهداری کودکان و... 

-رویال-کلیف-پاتایا-تایلند-1.jpg

-رویال-کلیف-پاتایا-تایلند-4.jpg

-رویال-کلیف-پاتایا-تایلند-8.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور تایلند با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل نووتل فنیکس سیلوم بانکوک تایلند .gif.gif.gif.gif Novotel Fenix Silom Hotel Bangkuk Thailand

هتل نووتل فنیکس سیلوم بانکوک تایلند در منطقه سیلم قرار دارد و در سال 2010 ساخته شده است. این هتل خدمات ترنسفر رایگان به ایستگاههای ترن سریع السیر ارائه می دهد، یک استخر روباز و 4 غذاخوری دارد. اینترنت Wi-Fi به صورت رایگان در سراسر هتل قابل استفاده می باشد. شما به اتاقتان در هتل نووتل فنیکس سیلوم بانکوک راهنمایی می‌شوید، شاید ترجیح می‌دهید غذا را در اتاق خود میل کنید، این امر در تمام ساعت‌های شبانه‌روز در هتل نووتل فنیکس سیلوم بانکوک برای مسافرانتور تایلند امکان‌پذیر است. البته 4 گزینه غذاخوری دیگر هم پیش روی شما است. درب رستوران اسکوئر در تمام طول روز با بوفه غذاهای بین‌المللی به روی مهمانان تور تایلند باز است. کافه پیاده‌روی جمز تنقلات سبک را برای شما تدارک دیده است. همچنین انواع نوشیدنی‌ها در بار استون منتظر شما است. اگر به تفریح یا استراحت نیاز دارید به مرکز بدنسازی هتل نووتل فنیکس سیلوم بانکوک سری بزنید یا در کنار استخر روباز هتل به استراحت بپردازید. سفرهای یک‌روزه و خودروی اجاره‌ای بخشی از خدمات تور هتل هستند. همچنین یک مرکز تجاری کاملا مجهز نیازهای حرفه‌ای شما را برطرف خواهد کرد. 

-نووتل-بانکوک-تایلند.jpg

-نووتل-بانکوک-تایلند-4.jpg

عکس ها و امکانات هتل نووتل فنیکس سیلوم بانکوک تایلند

استخر در فضای آزاد، سونا,سرویس دهی اتاق ها ، سرویس ترنسفر رایگان ، اجاره اتومبیل، مطبوعات ، گاو صندوق، فروشگاه داخلی، اتاق برای افراد غیر سیگاری، امکانات برای افراد معلول، آسانسور،تهویه هوا,اینترنت بی سیم رایگان در سراسرهتل ، پارکینک رایگان,رستوران، کافه,پذیرش 24 ساعته، صرافی، میز گردشگر، انبار چمدان، خدمات دربان,خدمات نگه داری و سرویس نوزاد,خشک شویی و خدمات اتو کشی,امکانات برگزاری همایش و ملاقات، مرکز تجاری، خدمات فکس و کپی و...

-نووتل-بانکوک-تایلند-1.jpg

-نووتل-بانکوک-تایلند-5.jpg

-نووتل-بانکوک-تایلند-3.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور تایلند با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل اونانگ کرابی تایلند .gif.gif.gif.gif Aonang Villa Hotel Krabi Thailand

هتل اونانگ کرابی تایلند در منطقه موآنگ تایلند قرار دارد این هتل نیز در سال 2002 ساخته شده است. این هتل که تنها چند قدم با ساحل Aonang فاصله دارد، منظره ای فوق العاده تماشایی از دریای آندامان بدست می دهد. فرودگاه بین المللی کرابی در 30 کیلومتری هتل قرار گرفته است. اینترنت رایگان، سالن ورزشی و 2 استخر فضای باز برای مسافران تور تایلند تعبیه شده. عصرها با چای عصرانه پذیرایی خواهید شد. اتاق ها وسیع و نورانی هستند؛ دیوارها از زمین تا سقف با شیشه کار شده و از روی بالکن خصوصی آن می توانید منظره ای زیبا از دریای آندامان یا صخره های عظیم اطراف را مشاهده کنید. برخی اتاق ها تنها چند قدم با استخر فاصله دارند.

-اونانگ-کرابی-تایلند-6.jpg

-اونانگ-کرابی-تایلند.jpg

عکس ها و امکانات هتل اونانگ کرابی تایلند

سرویس اتاق ۲۴ ساعته، امکانات ویژه برای افراد مسن و معلول ،رستوران و کافه مخصوص به استخر، نگهداری از کودکان، پارکینگ مخصوص برای ماشین، کافی شاپ رویایی، دستگاه خود پرداز، خدمات اینترنت پر سرعت، صرافی، آسانسور، خدمات لباس های شسته شده، مطبوعات، کلوپ شبانه نوار کنار استخر و مطالعه، رستوران، خدمات اتاق، جعبه سپرده ایمنی, ماساژ ، شیرجه ، ایوان مخصوص حمام آفتاب و...

-اونانگ-کرابی-تایلند-2.jpg

-اونانگ-کرابی-تایلند-5.jpg

-اونانگ-کرابی-تایلند-3.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور تایلند با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل دی سان ریزورت پاتایا تایلند .gif.gif.gifThe Sun Resort Hotel Pattaya Thailand

هتل دی سان ریزورت پاتایا تایلند که در منطقه چون بری قرار دارد و در اکتبر سال 1996 ساخته شده است. این هتل تفریحی و 3 ستاره، امکانات رفاهی و خدمات متنوعی را به میهمانان تور تایلند ارائه می دهد.کارکنان مهربان و با دقت هتل، آماده خدمت رسانی میباشند. امکانات رفاهی هتل شامل مرکز سلامت و آبگرم می باشد. اين هتل با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود ميبالد. در صورت درخواست مسافرين تور تایلند ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت. برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد. بعد از يک روز کاري و يا گردش در شهر سري به رستوران هتل زده ؛ از غذاي خوشمزه آن ميل کنيد. برای آبتنی در استخر مرتب باحوله های بسیار تمیز وزیبا از مهمانان تور تایلند استقبال میکنند هتل دارای ۸۰ اتاق در ۴طبقه. است که در این اتاقها تمام امکانات برای یک گردشگر ومیهمان تور تایلند وجود دارد. فضای بیرونی رابسیار زیبا طراحی کرده اند ویک استخر شیک وبسیار تمیز در فضای بیرونی آن قرار داده اند. این استخر روباز کوچک است ولی بسیار بهداشتی و در عین حال زلال میباشد. صبحانه را به رایگان در اختیارمیهمانان تور تایلند قرار میدهند صبح ها روتختی و حوله ها تعویض میکنند و نظافت کلی اتاق را انجام میدهند.

-دی-سان-ریزوزت-پاتایا-تایلند.jpg

-دی-سان-ریزورت-پاتایا-تایلند-3.jpg

عکس ها و امکانات هتل دی سان ریزورت پاتایا تایلند

تهویه مطبوع، تلویزیون، دسترسی به اینترنت [وای فای]، یخچال و فریزر، مینی‌بار، صندوق امانات,اینترنت رایگان، دوربین های امنیتی، رستوران، استخر شنا و پارکینگ رایگان,پذیرش 24 ساعته , آسانسور , رستوران , فروشگاه , انتقال به فرودگاه , خشکشویی , اتاق سرویس دهی , اتاق ویژه افراد سیگاری , پارکینگ , اتاق کنفرانس , جعبه کمک های اولیه , خدمات گردشگری و...

-دی-سان-ریزورت-پاتایا-تایلند-1.jpg

-دی-سان-ریزورت-پاتایا-تایلند-2.jpg

-دی-سان-ریزورت-پاتایا-تایلند-1.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور تایلند با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

ادامه مطلب:

تور تایلند پاییز 95

تور تایلند آذر 95

تور تایلند نوروز 96

تور تایلند زمستان 95

تور تایلند دی 95

تور تایلند بهمن 95

تور تایلند اسفند 95

تعداد بازدید از این مطلب: 98
موضوعات مرتبط: تورتایلند , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود