آمار مطالب

کل مطالب : 616
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 30
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 1057
بازدید سال : 3130
بازدید کلی : 120027

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان turekish و آدرس kishturr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 21 شهريور 1395
نظرات

هتل داریوش کیش

daruoshh.jpg

هتل داریوش کیش 5 ستاره از بزرگترین هتل های 5 ستاره جزیره کیش می باشد که با الهام اخذ از معماری قدیمی تخت جمشید در زمینى به وسعت ۱۲۱۳۳۰ متر مربع در شمال شرق جزیره زیباى کیش نزديك به کنار شرقی بنا شده، این هتل یادآور معماری خاص و بی همانند ایران باستان بوده با فضای شیدا کننده و غرور باریکلا دوران پادشاهی هخامنشی اقامتی یادبود انگیز و به یادماندنی را برای مسافران عزیز تور کیش نوروز 96 رقم میزند. هتل حائز فضاهای گردشی، ورزشی و امروزین بی نظیریست که چشم هر نظاره گر ای را به خود جذب می کند. چشم انداز هتل داریوش به آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس یادبودی به یادماندنی را در ذهن شما مسافران تور کیش نوروز 96 بر جای خواهد گذاشت.

daruoshh1.jpg

امکانات هتل داریوش کیش:

تلویزیون، استخر (سرباز و سرپوشیده)، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاه، نمازخانه، لابی،لاندری، مینی بار، ماهواره، رستوران ایرانی و فرنگی ، کافی شاپ، سالن ورزش،سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، ماساژ ،زمین تنیس، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی، بیلیارد، سالن آمفي تئاتر، سالن تشريفات، سالن همايش، سالن كنفرانس، ويدئو كنفرانس، روم سرویس و پذیرش 24 ساعته از خدمات ابین هتل می باشد، شما گردشگران تور کیش نوروز 96 با انتخاب این هتل می توانید لحظات خوشی را سپری کنید.

daruoshh5.jpg

daruoshh3.jpg

daruoshh2.jpg

daruoshh4.jpg

تعداد بازدید از این مطلب: 117
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 21 شهريور 1395
نظرات

هتل سورملی استانبول

SOREMELI2.jpg

 

هتل سورملی استانبول در منطقه سیاحتی و تجاری سیسیلی واقع شده است. این هتل دارای رستوران ترکی و اتاق های بزرگ با وای فای رایگان می باشد.هتل 5 ستاره سورملی کمتر از یک کیلومتر تا مرکز خرید جواهر و کمتر از نیم مایل تا مترو فاصله دارد و خیابان استقلال و کاخ ییلدیز در سه کیلومتری و فرودگاه بین المللی آتاتورک در 11 کیلومتری این هتل می باشند. گردشگران تور استانبول نوروز 96 می توانند در هتل سورملی استانبول اقامت خوبی داشته باشند.

خدمات هتل سورملی استانبول :

در هتل سورملی استانبول هر روز صبح در رستوران روگا صبحانه بوفه سرو می شود.از امکانات تفریحی هتل سورملی می توان به استخر روباز با تراس اشاره کرد. این هتل دارای 205 اتاق می باشد که مجهز به مبلمان مدرن، مینی بار، خط تلفن مستقیم، یخچال، تلویزیون، رادیو، تلویزیون، صندوق امانات ، سیستم تهویه مطبوع ، حمام ، وان، سشوار و... می باشند.سالن کنفرانس، استخر، حمام ترکی، سونا، آرایشگاه زنانه و مردانه ، فضای سبز، سالن ورزش، خانه داری، امکانات جلسه ، لاندری، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فروشگاه، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، رستوران، کافی شاپ، پذیرش شبانه روزی، اتاقهای بدون سیگار، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، مرکز سلامت، پارکینگ خصوصی و... را نام برد. گردشگران عزیز تور استانبول نوروز 96 با اقامت در هتل سورملی استانبول می توانند از امکانات آن به صورت رایگان مستفیض شوند.

SOREMELI3.jpg

SOREMELI1.jpg

SOREMELI5.jpg

soremeli.jpg

 

تعداد بازدید از این مطلب: 111
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 21 شهريور 1395
نظرات

هتل سلطان سیده آنتالیا

Hotel-Sultan-Of-Side.jpg

هتل سلطان سیده آنتالیا یکتا از پرنماترین مجلل ترین و شیک ترین هتل های منطقه سیده آنتالیا محسوب میشود که این هتل در سال 2008 بنا شده و در سال 2010 باره بازسازی پیمان گرفته است. که دارای ساحل اختصاصی می باشد که با هتل فقط 200 متر فاصله دارد ،که جز بهترین مناطق توریستی آنتالیا می باشد.  آب و هوای دلنشین، باغ ، کناره اختصاصی ، معماری سازگار با پیرامون زیست ، طبیعت زیبا و بکر و امکاناتی ویژه و خدماتی امروزین سبب شده لغایت این هتل ۵ ستاره سیده مورد پروا مسافران تور آنتالیا نوروز 96 واقع شده است. از لحظ جغرافیایی هتل سلطان سیده الی 70 کیلومتر لغایت مرکز شهر آنتالیا و ۵۶ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیا فاصله دارد .

Hotel-Sultan-Of-Side9.jpg

امکانات اتاقها:

اتاقهای هتل سلطان سیده آنتالیا مجهز و دارای طراحی های گرم و شاد و دکوراسیون امروزین و به روز که فضا دلباز به چشم بخورد. این هتل دارای ۲۳۲ اتاق زیبا ، اقامتی تسکین تقسیم و فراموش نشدنی را برای مدعوین تور آنتالیا نوروز 96 فراهم می کند . اندازه و چیدمان متفاوت این اطاق های لوکس متناسب با بیچارگی و سلیقه مدعوین بوده و تسکین ایشان را تامین می کند .علاوه بر این ، هر اتاق حائز پنجره هایی بزرگ با نور مناسب و بالکن اختصاصی است که مشرف به مناظر ناب و منظره دریای مدیترانه و یا باغ می باشد . بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها بدست پرسنلی کارآزموده و کارکشته ، به گردشگرانتور آنتالیا نوروز 96 ارائه شده و در کم ترین موعد ممکن به امور میهمانان رسیدگی می شود . تلفن سر راست ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم سرمایشی و گرمایشی پسندیده ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، گرمابه با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی و دسترسی به اینترنت پر سرعت مجانی قسمتی از امکانات اتاق های لوکس هتل سلطان سیده آنتالیا است .

Hotel-Sultan-Of-Side7.jpg

Hotel-Sultan-Of-Side5.jpg

Hotel-Sultan-Of-Side1.jpg

امکانات هتل سلطان سیده آنتالیا:

هتل روی هم رفته حائز ۴ استخر بزرگ است و استخر گزیده تر کودکان و استخرهای سرپوشیده نیز طراحی شده است . از آنگونه امکانات ورزشی مهیج و خدمات رفاهی بی همتا هتل سلطان سیده آنتالیا شامل:ماساژ ،سالن بدنسازی ،سرسره های آبی, ورزش های آبی موتوری, امکانات ساحلی برای شنا و گرمابه آفتاب , بیلیارد،پینگ پنگ ، سونا و جکوزی , زمین تنیس , گرمابه ترکی، چندین رستوران با فضایی با شکوه ، کافی شاپ ، سینما ، پیوندیدن به اینترنت پر سرعت و wifi در تمام اتاقها امکناتی برای مسافران تور آنتالیا نوروز 96 در نظر گرفته شده است.

 Hotel-Sultan-Of-Side6.jpg

 

 Hotel-Sultan-Of-Side8.jpg

 

تعداد بازدید از این مطلب: 143
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 21 شهريور 1395
نظرات

پارک دلفین های کیش

parkdolfin2.jpg

مجموعه تفريحي پارك دلفينهای کیش حائز مساحتي حدود ۱۰۰ هكتار می باشد و در جنوب شرقي جزيره كيش واقع شده است. این گردآور شامل فضاي سبز با انواع گونه‌هاي مختلف گياهي، باغ پرندگان و اولين و تنها دلفيناريوم در ايران می باشد. در دلفيناريوم اين گردآور گونه‌هاي مختلفي از پستانداران دريايى از دسته دلفين، شير دريايى شمالى، شير دريايى جنوبى، گربه دريايى شمالى، گراز دريايى و پنگوئن نگهداري مي‌شوند و بازديدكنندگان و گردشگران تور کیش مي‌توانند از هنرنمايي آنان كه بدست مربيان ايراني تربيت مي‌شوند ديدن نمایند و لذت ببرند. رویهمرفته ۲۱ پستاندار دريايى در استخرهايى با حجم ۱۸۰۰۰ متر مكعب پر شده از آب دريا نگهدارى مي‌شوند. گردشگران تور کیش بدست اتوبوس قطاري به پارك طیور و سپس به دلفيناريوم هدايت مي‌شوند.

فضاي سبز پارك دلفين شامل بيش از يكصد گونه گياهي از جمله هزاران درخت نخل، بنجامين‌ هاى بسيار بزرگ، درختان لور (انجير معابد)، اوكاليپتوس، آكاسيا، مورد، كهور، گل ختمى، شيشه شور، تكوما، سياه نوفيلد، كند كارپوس، جونيا پروس و بيش از ۲۵ گونه كاكتوس و ساير گياهان است كه با پروا به وضعيت اقليمي جزيره كيش و مرجاني بودن خاك آن در گونه خود بي‌نظير است.

parkdolfin.jpg

parkdolfin1.jpg

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

تور کیش تابستان 95 

تور کیش شهریور 95 

 تور کیش پاییز 95 

تور کیش مهر 95

تور کیش آبان 95

تور کیش آذر 95 

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

 تور کیش بهمن 95

  تور کیش اسفند 95 

تور کیش نوروز 96

تعداد بازدید از این مطلب: 109
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 21 شهريور 1395
نظرات

رافتینگ رودخانه وحشی آنتالیا

برای قایق سواری در رودخانه ای ترسناک و خروشان می توانید از آنتالیا بهره ببرید، در ابتدا باید موارد لازم را نزد، مربیان برجسته ای بیاموزید و پس به ارتفاعات بروید و در رودخانه های موجود روند تفریح خویش را کامل کنید. قایق های این رودخانه ظرفیت های دو تا ده نفره دارند. در قایق ده نفره یک مربی هستی دارد که به طور خصوصی به شما همه چیز را هشدار خواهد داد و در کمال امنیت به شما مسافران تور آنتالیا کمک می کند که قایق سواری نکوداشتن داشته باشید. گذرگاه رفت و آمد حدودا ۱۴ کیلومتر است که سر شار از هیجان و لذت خواهد بود.

rafingantalya_jpg.jpg

rafingantalya1_jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

                                                                                                                                  تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

 

تور آنتالیا شهریور 95 

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96 

تعداد بازدید از این مطلب: 118
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 21 شهريور 1395
نظرات

هتل سیده پرنسس آنتالیا

seyedeh_peranses.jpg

هتل سیده پرنسس آنتالیا 5 ستاره در ناحیه سیده آنتالیا بنا شده است و  با فرودگاه آنتالیا 60 کیلومتر و 65 کیلومتر با مرکز شهر و تا مراکز خرید تنها 1.5 کیلومتر فاصله دارد. این هتل 5 ستاره دارای کناره اختصاصی می باشد و تمامی اتاقها حائز بالکن که رو به دریای مدیترانه که منظه زیبایی دارد.منطقه سیده یک محیط‌ تفریحی مدرن در ناحیه ساحلی سیده شهر آنتالیا است که از آب و هوای مطبوع و دلپذیر برخوردار بوده و درختان متعدد ، فضای سبز و دریای بی پایان گوشه ها-کناره ها آن واقع شده اند . همکاری کارکنان ورزیده و خوش برخورد این هتل مجهز مایه شده تا پیرامون هتل دائم مزین و نظیف بوده تا گردشگران تور آنتالیا احساس راحتی و رضایت نمایند .

امکانات اتاقها :

اتاقهای هتل سیده پرنسس آنتالیا شامل ۳۲۳ اطاق معمولی ،خانوادگی و استاندارد امروزین و پرنما قشنگ است که در اندازه و طراحی متفاوت ، پاسخ گوی بیچارگی های گردشگران تور آنتالیا با هر سن و سلیقه ای می باشد . چیدمان و رنگ آمیزی اتاقها خوشحال و گرم میباشد و دکوراسیون آن نوین می باشد که باعث شده اتاقها دلباز و خوشحال به نظر برسد و توریستان تور آنتالیا در اتاقها احساس راحتی کنند. روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم سرمایشی و حرارتی مناسب ، تهویه دلنشین-دلپذیر ، تلویزیون ال سی دی ،ماهواره ، یخچال ، مینی بار ، گرمابه با وان و کلیه ابزارها و سشوار ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی  و . . .  زاویه ای از خدمات اتاقهای هتل سیده پرنسس آنتالیا است  .

امکانات  هتل سیده پرنسس آنتالیا:

استخر روباز ، استخر سرپوشیده و استخر کودکان ، پارک آبی با چندین سرسره ، زمین تنیس ، بسکتبال ، واتر پلو ، باشگاه ورزشی پیشرفته ،  ورزش های آبی موتوری و غیر موتوری ، ماساژ و اسپا ، سونا و جکوزی ، حمام ترکی و بخار ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان ،سال زیبایی ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، فروشگاه ، رستوران ، آسانسور ، مرکز تجاری ، انبار بار و چمدان ، خدمات گردشگری ، رستوران هایی مجلل با فضاهایی دلنشین ، اسنک بار ، بار ، کافی شاپ ، محوطه حمام آفتاب ، پلاژ اختصاصی و . . . اشاره ارائه کرد که مایه رضایت مسافران تور آنتالیا را به خود جلب کرده است.

seyedeh_peranses8.jpg

seyedeh_peranses4.jpg

seyedeh_peranses5.jpg

seyedeh_peranses6.jpg

seyedeh_peranses2.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

                                                                                                                                  تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

 

تور آنتالیا شهریور 95 

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96 

تعداد بازدید از این مطلب: 156
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 21 شهريور 1395
نظرات

شهر بازی ویالند استانبول

یکی از پر مهیج ترین و جذاب ترین محیط‌ های تفریحی استانبول شهر بازی ویالند است. که در تقرب میدان تکسیم یا تقسیم استانبول می باشد. شهر بازی ویالند استانبول را رئیس جمهور استانبول ترکیه ساخته است برای همین ملت استانبول بسیار به آنجا علاقه دارند. در این مکان گردشگران تور استانبول می توانند به فروشگاه های آنجا رفته و خرید کنند و وانگهی پارکی زیاد قشنگ با انواع رستوران ها و بوفه ها مخصوص مسافران تور استانبول می باشد. شهر بازی ویالند استانبول دارای انواع ترن های هیجان انگیز، ترن وحشت، ترن آب شار ، دالانه های وحشت، اسکی، حتی سینما، برای مسافران تور استانبول هستی دارد البته امکانات ورزشی و تفریحی هتل هم هست. قیمت های بلیط برای بزرگسالان و کودکان و … در این محل متفاوت می باشد، البته وابستگی به ساعات شبانه روز هم بها ها متغییر می باشد. مسافران تور استانبول می توانند از این جاذبه توریسم لذت ببرند.

vialand2.jpg

vialand.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

 

 مسجد سلطان احمد استانبول 

مسجد سلطان احمد (مسجد آبی) یکی دیگر از جاذبه های توریستی اصلی استانبول است.مسجد آبی در محله سلطان احمد واقع شده است. این مسجد همه روزه از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر باز است. ورودی آن رایگان است، ولی در ساعات نماز به خصوص جمعه ها، ورود ممنوع است. اگر می خواهید از این مکان مذهبی دیدن کنید، یادتان نرود که لباس پوشیده به تن کنید. خانم ها روسری سرشان می کنند که در این محل مرسوم است. اگر یادتان رفت می توانید از مسجد یک روسری قرض کنید. این مسجد مکان خوبی برای زیارت گردشگران تور استانبول است.

 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تور استانبول شهریور 95

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول مهر 95

تور استانبول آبان 95

تور استانبول آذر 95 

تور استانبول زمستان 95

تور استانبول دی 95

تور استانبول بهمن 95

تور استانبول اسفند 95

تور استانبول نوروز 96

تعداد بازدید از این مطلب: 116
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 21 شهريور 1395
نظرات

هتل سوئیس استانبول

hotelsooeis2.jpg

هتل سوئیس استانبول یکی از هتل های 5 ستاره شیک می باشد که در سال 1991 میلادی در منطقه بشیکتاش استانبول در نزدیکی میدان تکسیم واقع شده و در سال 2014 مورد بازسازی قرار گرفت.این هتل در 16 طبقه و دارای  497 اتاق و 63 سوییت برپایی شده است و حاضر خدمت رسانی به میهمانان تور استانبول می باشد.هتل دارای 7 رستوران و کافی شاپ می باشد.قصر توپکاپی و ، بازار بزرگ و مسجد سلطان احمد استانبول 15 دقیقه با ماشین با این هتل فاصله دارند.این هتل با فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه 17 کیلومتر فاصله دارد.این هتل نزدیک به منطقه نیسانتاسی است که این منطقه پر از مراکز خرید و فروشگاه است.

hotelsooeis3.jpg

hotelsooeis1.jpg

امکانات هتل سوئیس استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، لاندری، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی،تهویه مطبوع، بار،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان، صندوق امانات، سرویس مراقبت از کودکان، استخر روباز و سرپوشیده، ماساژ، سونا، جکوزی، مرکز سلامت و آبگرم و SPA، سولاریوم، حمام سنتی ترکی و بخار، تنیس،سالن بدنسازی، اینترنت پرسرعت و... میهمانان می توانند با انتخاب این هتل سفر خوشی را سپری می کنند.

hotelsooeis5.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تور استانبول شهریور 95

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول مهر 95

تور استانبول آبان 95

تور استانبول آذر 95 

تور استانبول زمستان 95

تور استانبول دی 95

تور استانبول بهمن 95

تور استانبول اسفند 95

تور استانبول نوروز 96

تعداد بازدید از این مطلب: 128
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 21 شهريور 1395
نظرات

غار بلدیبی آنتالیا

قبل از هرچیزی بهتره بدونین ناحیه بلدیبی در ۳۸ کیلومتری جنوب غربی آنتالیا و ۱۵ کیلومتری شهر کمر واقع شده و از تفریح گاه های آنتالیا به آمار میاد و در طول سنه میزبان آمار زیادی از گردشگران تور آنتالیا است .ناحیه بلدیبی مناظر کوهستانی و طبیعی زیبایی داره و پر از درخت های نارنج و کاج هستش این طبیعت برای اکثر مردم دلچسبه خصوصا واسه افرادی که پیاده روی تو طبیعت رو خیلی می پسندند . 

غار بلدیبی که در ۲۵ کیلومتری جنوب شرقی آنتالیا و ۱۹ کیلومتری کمر و بین شهر کمر و آنتالیا و در نزدیکی تونل camdag قرار گرفته و یکی از جذابترین دیدنی های آنتالیا می باشد . درون این غار آنتالیا آثار متعلق به دوراق ماقبل تاریخ بدست اومده . غار بلدیبی در کنار دریا و در ارتفاع ۲۵ متری قرار داره . درون حفاری های اتمام شده در غار بلدیبی آلت سنگ چخماق متعلق به دوره پارینه سنگی پیدا شده وانگهی نقاشی انسان شماتیک ، الهه والده ، بز و آهو و بر روی بارو غار کشیده شده و رنگ آمیزی شده . غار بلدیبی د رواقع یک سایت باستان شناسیه که در تمام ایام سنه به روی ملت بازه .گردشگران تور آنتالیا حتما از این جاذبه دنج لذت ببرید.

 gharbalidibi.jpg

gharbalidibi1.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

آسپندوس آنتالیا

آسپندوس که به آمفي تاتر معروف است که در8 کيلو متري شهر سريک آنتالیا واقع شده است .اين شهر 1000 سال قبل از ميلاد به دست يونانيان بنا شده است و يکي از ثروتمند ترين شهر هاي زمان خود بوده است. آمفي تاتر اين شهر 200 سال بعد از ميلاد توسط رومي ها بنا شده که آسپندوس در مسير پر رونق تجاري آن زمان همه ی مسافران تور آنتالیا را حيرت زده ميکند و اکثر توريست ها يي که به آنتاليا مي آيند از منطقه تاريخي و زيبا ديدن مي کنند .

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96  

تعداد بازدید از این مطلب: 105
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 21 شهريور 1395
نظرات

هتل ایمپریال سان لند ریسورت آنتالیا

IMPERIAL-SUBLAND4.jpg

هتل ایمپریال سان لند ریسورت 5 ستاره در کونی آلتی کمر در شهر آنتالیا بین کوههای تائورس و دریای مدیترانه پیمان دارد.این هتل تا مرکز شهر 37 کیلومتر و تا فرودگاه 51 کیلومتر فاصله دارد و اقامتگاهی با کیفیت و خدمات عالی را به گردشگرانتور آنتالیا ارائه می دهد. سرویس‌دهی هتل به صورت ALL می‌باشد و از طرفی گردشگران دسترسی نکویی به مکان های تاریخی شهر دارند چرا که هتل در موقعیت بسیار ویژه ای قرار دارد. هتل ایمپریال سان لند خدمات بی عیب و نقص و امکانات بایسته را در اختصاص مهمانان خویش قرار می دهد .کلیه ی فضاهای اقامتی حسی بی امثال از راحتی را برای گردشگران تور آنتالیا فراهم می آورند.هتل ایمپریال سان لند ریسورت آنتالیا دارای کناره شنی اختصاصی دارد و علاوه بر این ، خدمه ی رفاهی به شما این تضمین را می دهند که تکاپو های بسیاری برای سرگرم شدن خواهند داشت. هدف شما از سفر به کمر هر چه باشد هتل ایمپریال سان لند مکانی آرمانی برای استراحت و تفریح است.

IMPERIAL-SUBLAND7.jpg

این هتل دارای 241 اتاق می باشد که از طریق بالابر می‌توان به کلیه طبقات تردد نمود و تمامی اتاق ها دارای طراحی و چیدمان منحصر به فر د می باشد. هتل امپریال سان لند دارای خدمات تفریحی شبانه مختلفی از جمله نمایش و آواز، موزیک زنده، سینما و دیسکو می‌باشد که به فراخور زمان هرشب اجرا می‌گردد.اینترنت به صورت رایگان در اختیار میهمانان آنتالیا می‌باشد.

امکانات هتل ایمپریال سان لند ریسورت آنتالیا :

 رستوران،کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی ،فروشگاه، بار،استخر سرباز و سرپوشیده، سونا ، جکوزی،پارک آبی، ماساژ، سالن بدنسازی،بیلیارد، باغ،اتاق های پاک و بدن سیگار ، تهویه مطبوع و... از امکانات این هتل می باشد که در اختبار گردشگران تور آنتالیا قرار داد و مسافران سفر خوشی را سپری می کنند.

IMPERIAL-SUBLAND6.jpg

IMPERIAL-SUBLAND3.jpg

IMPERIAL-SUBLAND2.jpg

IMPERIAL-SUBLAND5.jpg

IMPERIAL-SUBLAND1.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96  

تعداد بازدید از این مطلب: 112
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 21 شهريور 1395
نظرات

هتل 5 ستاره بزرگ داریوش کیش به راستی نمادی از فرهنگ و تاریخ کهن کشور بزرگ ایران زمین است. زیبا و مدرن که بعنوان یگانه نماد تاریخی کشور با معماری یکتای جهانی خود، شکوه سلطنت گسترده، فرهنگ  و تمدّن ایرانیان عزیز را آشکار نموده است.
این هتل با الهام از تخت جمشید و بصورت نمادین بیانگر افتخار و عزت ایران باستان در دوران هخامنشیان ‌است. سرمایه ساخت هتل داریوش کیش منشا خارجی داشته و با اندوخته ای 30 ساله از تجربه هتل داری خارجی در جزایر قناری، موجب پیدایش کیفیت و تجربه ای جهانی گردیده است.

امکانات هتل داریوش کیش :

از امکانات و خدمات هتل داریوش کیش می توان به زمین تنیس واقع در ضلع شمالی در پشت عمارت اصلی هتل، دوچرخه واقع در ضلع شمالی در پشت عمارت اصلی هتل، استخر، ماساژ تایلندی، سالن بدنسازی، پینگ پونگ، قایق سواری واقع در دریاچه هتل ضلع شمالی پشت عمارت اصلی هتل ، مجهز به قایق های پدالی و پارویی و خدمات گردشگری شامل کلاسیک شو ، بازدید از باغ پرندگان و پارک دلفین ها ، کشتی تفریحی ، کنسرت های مختلف ، ورزش های آبی ، گشت تفریحی دور جزیره اشاره کرد.برای اقامت در این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید.

 

مطالب مرتبط:

تور کیش تابستان 95 

تور کیش شهریور 95

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95

تور کیش آبان 95

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95 

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96

تعداد بازدید از این مطلب: 91
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 21 شهريور 1395
نظرات

بازار شهر چین کیش

بازار شهر چین در واقع فروشگاه کوچکی است که مدتی در مجاورت بازار مروارید در جزیره کیش بنا شده است .اجناس در این بازارچه بسیار متنوع بوده و انواع لوازم خانگی و کیف و کفش و پوشاک در آن به وفور یافت می شود اما کیفیت بیشتر اجناس پایین میباشد . بازارچه شهر چین در کیش دارای دوشعبه بوده و کلیه اجناس موجود در این بازارچه مستقیما از کشور چین وارد شده و توسط فروشندگان چینی به افرادی که قصد خرید ارزان در کیش را دارند ارائه می گردد و به همین دلیل یکی از بازارهایی است که گردشگران تور کیش را به سوی خود جذب می کند . شعبه دوم بازارچه شهر چین در طبقه دوم بازار پانیذ می باشد که اجناسش به نسبت این بازارچه از تنوع زیادتری برخوردار است .

chinkish.jpg

chinkish1.jpg

جهت رزرو و خرید تور کیش  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

بازارچه فجر کیش

بازارچه فجر در واقع فروشگاه کوچکی جنب درب ورودی اصلی بازار پردیس ۱ واقع شده است. قیمت اجناس این فروشگاه مابین ۱ هزار تا ۵ هزار تومان بوده که نظر برخی از گردشگران تور کیش را به سوی خود جلب می نماید .در این بازارچه انواع پوشاک زنانه و مردانه و بچه گانه و کیف و کفش و اسباب بازی و عطر و ادوکلن و لوازم دکوری و... با قیمتهای بسیار مناسبی به فروش می رسد . اما در واقع صحبت فروش اجناس تا ۵ هزار تومان در واقع تبلیغی بیش نیست و در این بازارچه هم اکثر اجناس با قیمتهای بالای ۱۰ هزار تومان به فروش می رسد .

fajr1.jpg

 fajr2.jpg

مطالب مرتبط:

تور کیش تابستان 95 

تور کیش شهریور 95

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95

تور کیش آبان 95

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95 

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96

تعداد بازدید از این مطلب: 88
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 21 شهريور 1395
نظرات

هتل کاپلان پارادایس آنتاليا

هتل کاپلان پارادایس آنتاليا 4 ستاره در شهر ساحلی تکیروا در کنار کوهستان تاهتالی آنتالیا قرار دارد.این هتل بافرودگاه 52 کیلومتر و 5 کیلومتر از سه جزیره منطقه دیوینگ قرار گرفته است.این هتل دارای پذیرش 24 ساعته . امکانات ویژه معلولین و پارکینگ می باشد. اتاقها دارای چیدمان شیم و منحصر به فرد می باشد تمامی اتاق هادارای امکاناتی نظیر تهویه کننده هوا و تلویزیون صفحه تخت و مینی بار و یک بالکن اختصاصی می باشند.

امکانات هتل کاپلان پارادایس آنتاليا:

استخر سر پوشیده و دو استخر سرباز،سرسره آبی،کلاب کودکان،صبحانه رایگان، کافی شاپ، اسنک بار، بار ساحلی،استخر کودکان، تنیس، باشگاه ورزشی، چتر های آفتاب گیر ساحلی، اسپا، ایروبیک، کرایه دوچرخه، سونا، سرسره های آبی، زمین بازی، سالن بیلیارد،سالن کنفرانس، رختشورخانه، باغ، آسانسور، محوطه مخصوص سیگار کشیدن، سرویس دهی اتاق ها و.. از خدمات این هتل برای گردشگران تور آنتالیا می باشد.

 

 

هتل بست وسترن پلاس خان آنتالیا

هتل بست وسترن پلاس خان آنتالیا

هتل بست وسترن پلاس خان آنتالیا (Best Westen Plus Khan) در شمار هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد و در مرکز شهر آنتالیا واقع گردیده است. این هتل مجلل دارای 135 اتاق بزرگ و تمیز می باشد که همگی دارای بالکن با چشم اندازی زیبا از دریا یا کوه یا مارینا هستند. این هتل تا شهر باستانی کالجی تنها چند دقیقه پیاده روی فاصله دارد ، همچنین فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا 10 کیلومتر می باشد.

امکانات هتل بست وسترن پلاس خان آنتالیا :

آسانسور، تراس، تراس آفتاب، استخر سر باز، سونا، باشگاه ماساژ، کتابخانه، رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور آنتالیا ، خدمات گردشگری، کتابخانه، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه مجهز ، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روم سرویس، ترانسفر فرودگاه (با هزینه)، اتاق وی آی پی، سوییت عروس، سیستم تهویه، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان و ... 

هتل بست وسترن پلاس خان آنتالیا

هتل بست وسترن پلاس خان آنتالیا

 

 مطالب مرتبط:

 تور آنتالیا تابستان 95 

تور آنتالیا شهریور 95 

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95 

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95 

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95 

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95 

تور آنتالیا نوروز 96

تعداد بازدید از این مطلب: 141
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 21 شهريور 1395
نظرات

هتل شروود بریزس آنتالیا

هتل شروود بریزس آنتالیا هتلی 5 ستاره و شیک که در سال 2005 در ناحیه لارا آنتالیا احداث شد و در اوایل سال 2014 مورد بازسازی پیمان گرفت. این هتل دارای کناره اختصاصی به اتفاق ‏با همگی امکانات برای کار و جنبش های ساحلی و آفتاب دریافت می باشد. فاصله هتل الی فرودگاه آنتالیا ۱۰ کیلومتر می باشد. پیرامون هتل مکان مناسبی برای استراحت گردشگران تور آنتالیا است. دفتر استجابت نیز همه روزه ۲۴ ساعته مشغول به سرویس دهی می باشد.

این هتل در یک ساختمان 9 طبقه و رویهمرفته 240 اتاق دارا می باشد که اتاق های هتل شروود بریزس آنتالیا دربرگیرنده اتاق استاندارد، اتاق junior خانوادگی، اتاق خانوادگی connect می باشد . اتاق های هتل شروود بریزس آنتالیا تمامی تهویه هوا، تلویزیون، ماهواره، ایوان رو به دریا، حمام خصوصی با تمام امکانات و یخچال کوچک دارند.

امکانات هتل شروود بریزس آنتالیا :

 مرکز زیبایی سالن کنفرانس، حمام ترکی، سونا جکوزی، ماساژ، بسکتبال، والیبال، سالن بدن سازی، ورزش های آبی ، رسره آبی، پارک کودک، رستوران اصلی با ظرفیت ۴۵۰ نفر و رستوران رو باز با ظرفیت ۶۰۰ نفر، رستوران آلاکارت، آکوا پارک، قنادی  و استخر فضای باز و وای فای رایگان از امکانات هتل شروود بریزس آنتالیا هستند. همه روزه صبحانه به صورت سلف سرویس در رستوران سرو می شود. رستوران منوی سفارشی نیز انواع غذاهای محلی و بین المللی را سرو می کند.استخر روباز , استخر سرپوشیده , سرگرمی های آبی , استخر کودکان , سرسره آبی , ساحل اختصاصی , زمین تنیس , باشگاه بدنسازی ,سونا , جکوزی , ماساژ , جت اسکی , حمام ترکی , قایق رانی , موج سواری و .... از امکانات این هتل که در اختیار گردشگران تور آنتالیا قرار می دهد.

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط:

 تور آنتالیا تابستان 95 

تور آنتالیا شهریور 95 

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95 

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95 

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95 

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95 

تور آنتالیا نوروز 96

تعداد بازدید از این مطلب: 113
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود