آمار مطالب

کل مطالب : 616
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 42
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 49
بازدید ماه : 1069
بازدید سال : 3142
بازدید کلی : 120039

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان turekish و آدرس kishturr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 4 بهمن 1394
نظرات

هتل پالاس گلدن هورسیز مالزی

پالاس گلدن هورسیز

یکی از شیک ترین هتل های 5 ستاره مالزی هتل پالاس گلدن هورسیز است که در منطقه ماینس شهر کولالامپور واقع شده است. در نزدیکی این هتل پوتراجایا واقع شده است. همچنین پوتراجایا 20 دقیقه با این هتل فاصله دارد. هتل پالاس گلدن هورسیز دارای 6 رستوران خوب برای مسافران تور مالزی نوروز 95 می باشد. این هتل دارای 480 اتاق مجلل می باشد. در این هتل 19 اتاق جلسه برای مسافران تور مالزی نوروز 95 در نظر گرفته شده است. فرودگاه این شهر در فاصله 35 دقیقه این از این هتل قرار دارد.مسافران تور مالزی نوروز 95 می توانند با رفتن به این هتل سفر خوبی را تجربه کنند.

پالاس گلدن هورسیز1

پالاس گلدن هورسیز2

پالاس گلدن هورسیز4

امکانات هتل پالاس گلدن هورسیز مالزی شامل:

استخر روباز مخصوص مسافران تور مالزی نوروز 95 ، اسب سواری، مرکز سلامت و آبگرم، باشگاه ورزشی، پینگ پنگ، سرویس اتومبیل کرایه، فکس و کپی، سرویس ایاب و ذهاب، زمین گلف، کرایه دوچرخه، رستوران، پذیرش 24 ساعته، مجهز به سیستم تهویه، فروشگاه، بار، باغ، انبار بار و چمدان، گاوصندوق، ماساژ، خدمات نگهداری از اطفال، آسانسور و... 

پالاس گلدن هورسیز3

 

 

 

 

هتل اینترکنتیننتال مالزی

هتل اینتر کنتیننتال

مجلل ترین هتل 5 ستاره مالزی هتل اینترکنتیننتال کوآلالامپور است که در قسمت شمالی پورت لوئیس این شهر و مشرف به خلیج بالاک لاوا قرار دارد. این هتل در مجموع 210 اتاق و سوییت مجهز تشکیل شده است. در هتل اینترکنتیننتال 6 کافی شاپ و رستوران برای استفاده مسافران تور مالزی نوروز 95 وجود دارد. فاصله این هتل با برج های دوقلوی پتروناس 10 دقیقه می باشد. مسافران تور مالزی نوروز 95 با رفتن به این هتل می توانند سفر خوبی را تجربه کنند.

هتل اینتر کنتیننتال 2

هتل اینتر کنتیننتال 1

هتل اینتر کنتیننتال 4

امکانات هتل شامل:

خدمات خانه داری، صرافی، خدمات کرایه اتومبیل، آرایشگاه مخصوص مسافران تور مالزی نوروز 95، سرویس ایاب و ذهاب رایگان، خدمات نگهداری از اطفال، استخر روباز، مرکز سلامت و آبگرم، ماساژ، باشگاه ورزشی، رستوران، پذیرش 24 ساعته، آسانسور، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، مجهز به سیستم تهویه، گاوصندوق، بار و... 

هتل اینتر کنتیننتال 3

 

 

هتل پارک رویال مالزی

پارک رویال

مجلل ترین هتل مالزی هتل 5 ستاره پارک رویال است که در خیابان سلطان اسماعیل این شهر واقع شدهاست. این هتل مجموعا از 426 اتاق مجلل تشکیل شده است. فرودگاه کوالالامپور 1 ساعت با این هتل فاصله دارد. این هتل در مکان مناسبی از مالزی واقع شده که اماکن خرید نزدیک را برای مسافران تور مالزی نوروز 95 فراهم می کند. مرکز خرید بین تانگ واک و پلاژ سانگی وانگ 500 متر با این هتل فاصله دارد. در فاصله 3 کیلومتری از هتل نیز محله چینی ها واقع شده است. همچنین برج های دوقلوی پتروناس 1500 متر با این هتل فاصله دارد که باعث می شود مسافران تور مالزی نوروز 95 به راحتی از آنجا دیدن کنند.

پارک رویال11

امکانات هتل پارک رویال مالزی شامل:

خشکشویی، صرافی، خدمات خانه داری، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، فکس و کپی، آرایشگاه، استخر روباز، خدمات نگهداری از کودکان، رستوران، پذیرش 24 ساعته، آسانسور، فروشگاه، مجهز به سیستم تهویه برای مسافران تور مالزی نوروز 95 ، بار، انبار بار و چمدان، اتوکشی، لباسشویی، زمین گلف، مرکز سلامت و آبگرم و... 

پارک رویال1

پارک رویال2

 

 مطالب مرتبط:

تور مالزی نوروز 95

تور تایلند نوروز 95 

تور مشهد نوروز 95 

تور دبی نوروز 95

 

تعداد بازدید از این مطلب: 202
موضوعات مرتبط: تورمالزی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 15 آذر 1394
نظرات

هتل 5 ستاره اکوتوریا پنانگ مالزی

هتل اکورتور پنانگ از معروف ترین هتل های پنانگ است که در ارتفاع 150 متری از سطح دریا قرار داشته و دارای نمایی باشکوه ، زیبا و مجلل است . برخورداری از موقعیت جغرافیایی ایده آل و امکانات و خدمات کامل و مطابق با اصول هتلداری بر شهرت آن افزوده است.برای مثال فرودگاه بین المللی پنانگ مالزی 10 دقیقه و منطقه صنعتی بیان لپس نیز پیاده 5 دقیقه تا هتل فاصله دارد . این هتل مجلل و لوکس با خدمه ای مجرب و ورزیده پذيراي میهمانان تور مالزی بوده و امیدوار هستیم که لحظات خوبی را سپری کنید.

oktoria2.jpgoktoria1.jpg

 

تعداد بازدید از این مطلب: 218
موضوعات مرتبط: تورمالزی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


صفحه قبل 1 صفحه بعد

به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود