هتل های 3 ستاره استانبول

آمار مطالب

کل مطالب : 616
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 1
باردید دیروز : 239
بازدید هفته : 725
بازدید ماه : 1346
بازدید سال : 4482
بازدید کلی : 121379

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان turekish و آدرس kishturr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 18 بهمن 1394
نظرات

هتل گرند مادرید استانبول 

هتل 3 ستاره گرند مادرید استانبول در سال 1990 میلادی در بافت قدیمی شهر استانبول بنا شده است.هتل گرند مادرید در 11 طبقه و در مجموع از 63 اتاق و سوییت تشکیل شده است و آماده سرویس دهی به مسافران تور استانبول نوروز 95 می باشد.طبقه آخر این هتل به تنگه بسفر مشرف می باشد.این هتل با فرودگاه بین الملی آتاتورک استانبول نیم ساعت فاصله دارد. این هتل مجهز به اینترنت پر سرعت بی سیم و پارکینگ رایگان می باشد. اتاق های این هتل مجهز به عایق صدا می باشند.کافه تریای این هتل در بام قرار گرفته است.این هتل در نزدیکی دانشگاه و بازار بزرگ استانبول قرار گرفته است که باعث جذب مسافران تور استانبول نوروز 95میشود. در این هتل تعدادی اتاق ضد آلرژی نیز موجود می باشد.این هتل آخرین بار در سال 2009 مورد بازسازی قرار گرفته است.

_گرند_مادرید_استانبول_1.jpg

_گرند_مادرید_استانبول_4.jpg

امکانات هتل گرند مادرید استانبول:

رستوران،پذیرش شبانه روزی،آسانسور،فروشگاه،بار،گاو صندوق،خدمات تحویل بار و چمدان،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،خدمات خانه داری،لباسشویی،خشکشویی،اتوکشی،صرافی،امکانات جلسه و ضیافت،رنت کار،فکس و کپی،سرو صبحانه در اتاق و... را نام برد.مسافران تور استانبول نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_گرند_مادرید_استانبول_3.jpg

_گرند_مادرید_استانبول_6.jpg

 

 


هتل گرند لیزا استانبول 

هتل 3 ستاره گرند لیزا استانبول  یکی از هتل های سه ستاره تاپ می باشد که در سال 1992 میلادی در منطقه کومکاپی شهر استانبول بنا شده است. این هتل در 8 طبقه و با 36 اتاق آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول نوروز 95 می باشد.هتل گرند لیزا در نزدیکی اماکن تاریخی و توریستی نظیر بازار بزرگ استانبول، موزه ایاصوفیه، کاخ توپکاپی و مسجد کبود قرار دارد.این هتل تا میدان تکسیم 10 دقیقه به صورت پیاده روی فاصله دارد. هتل گرند لیزا 15 دقیقه پیاده روی از مسجد کبود و 2 کیلومتر با کاخ توپکاپی فاصله دارد.فاصله هتل گرند لیزا استانبول تا فرودگاه آتاتورک ترکیه حدود 15 کیلومتر می باشدکه باعث جذب مسافران تور استانبول نوروز 95میشود. این هتل آخرین بار در سال 2008 به طور کامل بازسازی شده است.

-گرند-لیزا-استانبول.gif

امکانات هتل گرند لیزا استانبول:

رستوران،پذیرش شبانه روزی، بار،سیستم گرمایش،گاو صندوق،خدمات تحویل بار و چمدان، تهویه مطبوع،ترانسفر، خانه داری، لباسشویی، اتوکشی، فکس و کپی، صرافی،رنت کارو... میتوان نام برد.مسافران تور استانبول نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-گرند-لیزا-استانبول-2.gif

-گرند-لیزا-استانبول-3.gif

-گرند-لیزا-استانبول-1.gif

 جهت رزرو و مشاوره تور استانبول و اطمینان پیدا کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 


 

هتل سیرین گلد استانبول

 

هتل سه ستاره سیرین گلد در استانبول ترکیه واقع شده است .این هتل در منطقه کوم کاپی واقع شده است.هتل سیرین گلد فقط ۴۰۰ متر تا فرودگاه Yenikapi Ferry قرار دارد.این هتل آماده ی پذیرایی از مسافران تور استانبول نوروز 95  است.

 

 

امکانات هتل سیرین گلد استانبول:

 

این هتل به صورت ۲۴ ساعته سرویس دهی میدهد.همچنین در محیط هتل شما میتوانید به اینترنت پرسرعت وای فای دسترسی داشته باشید.پارکینگ اختصاصی هتل نیز وجود دارد که شما میتوانید وسیله نقلیه تان را آنجا بگذارید.این هتل دارای اتاقی است که در آن صدایی از بیرون به داخل یا از داخل به بیرون نمیرود و در ان یک تلوزیون ال سی دی نیز در ان وجود دارد.یه کولر ایر کندیشنر و همراه با مینی بار رایگان نیز در اتاقتان وجود دارد.مسافران تور استانبول نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

 

 

در اتاق شما سرویس بهداشتی شخصی وجود دارد که شامل دستشویی و حمام میشود.در حمام های تمامی اتاق ها یک مو خشک کن نیز وجود دارد.رستوران و درینکینگ بار به صورت ۲۴ ساعت ۷ روز هفته باز است.در این هتل غذای ماهی های آن خیلی خوشمزه است.همچنین ماهی ها هم تازه هستند.هتل مناسب برای رزرو خانوادگی مسافران تور استانبول نوروز 95 می باشد.

 

هتل سیرین گلد فقط ۱٫۴ کیلومتر تا با مسجد بلو،۱٫۷ کیلومتر تا حاجی سوفیا و ۲ کیلومتر تا مکان توپ کاپی فاصله دارد.همچنین ایر پورت آتاترک تا با هتل ۱۶ کیلومتر فاصله دارد.

 

 

 

 جهت رزرو و مشاوره تور استانبول و اطمینان پیدا کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور کیش نوروز 95

تور استانبول نوروز 95

 

 



تعداد بازدید از این مطلب: 226
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود