تبدیل کیش به هاب انرژی

آمار مطالب

کل مطالب : 616
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 262
باردید دیروز : 239
بازدید هفته : 986
بازدید ماه : 1607
بازدید سال : 4743
بازدید کلی : 121640

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان turekish و آدرس kishturr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : niknam
تاریخ : چهار شنبه 12 مهر 1396
نظرات

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آزادگاه کیش، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد كیش با اشاره به پیشینه استقرار نمایشگاه انرژي درجزیره كیش گفت : عرضه واپسین دستاوردهای تولیدكنندگان درونی وخارجی درحوزه انرژی های نفت، گاز، پتروشیمی، آب ، برق و انرژی های نو ، تبادل اطلاعات وظرفیت ها، برقراری ارتباطات بین تولیدكنندگان ،سازندگان تجهیزات ومصرف كنندگان از آنگونه مزایای برگزاری این نمایشگاه برای بازدیدكنندگان وشركت كنندگان  تور کیش است.

دکتر مونسان با اشاره به جایگاه كشورمان ازنظر ذخایر نفت وگازدرجهان افزود: حضور دراین نمایشگاه فرصت مناسبی برای بازاریابی درزمینه تولیدات وتجهیزات گستره انرژی به خصوص دردو بخش نفت وگازفراهم كرده است وشركت كنندگان می توانند دراین نمایشگاه برای سرمایه گذاری و سرمایه پذیری با هم تعامل داشته باشند .

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه انرژی چون سال‌های گذشته با استقبال خوب شرکت‌های داخلی و خارجی روبرو بوده گفت: این جستار می‌تواند آزادگاه کیش را به یک قطب انرژی تبدیل کند.

وی با ذکر اینکه نمایشگاه انژری مذهب می‌تواند محل تبادل اطلاعات بین ایران و کشورهای بیگانه باشد گفت: با توجه به نمایش دستاوردهای ایران برای شرکت‌های بیگانه این محل می تواند محل تعامل و تبادل شرکت‌های داخلی و خارجی باشد.

مدیرعامل سازمان آزادگاه كیش از تدابیر وزارت نفت برای تبدیل ناحیه به عنوان قطب انرژی در مملکت تازه داد و افزود: تبدیل کیش به هاب انرژی گویه سازتوسعه و رشد اقتصادی کشور است.وی قوانین تسهیل‌کننده آزادگاه ها و پایین بودن بروکراسی‌های اداری را موجب اشاعه مبادلات با شرکت‌های نفتی بیان کرد.دكتر مونسان با اشاره به مأموریت محوری مناطق آزاد در دولت تدبیر و امید ، مأموریت محوری کیش را حوزه گردشگری و بازرگانی ذکر کرد و افزود: برای جبران عقب‌ماندگی‌های پایین ساختی کیش در حوزه گردشگری، اقدامات بسیاری شده است.

مديرعامل سازمان آزادگاه كيش پافشاری کرد: جزيره کیش در تأمین انرژی به نقطه ثبات دریافتی است.وی با ذکر اینکه در سال گذشته 25 پروژه در آیین به سپریدن واصله وبا اشاره به تفاوت هاي ايجاد شده در فضای شهری گفت: سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری و گسترش بندر تجاری دین مایه رونق اقتصادي و اتمام عملیات لایروبی اسکله 12 هزار تنی و احداث اسکله 35 هزار تنی از دسته اقدامات سازمان آزادگاه کیش در جهت توسعه است .



تعداد بازدید از این مطلب: 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود