رایزن های تجاری 16 کشور در سالن همایش های رازی

آمار مطالب

کل مطالب : 616
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 165
باردید دیروز : 174
بازدید هفته : 650
بازدید ماه : 1271
بازدید سال : 4407
بازدید کلی : 121304

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان turekish و آدرس kishturr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : niknam
تاریخ : چهار شنبه 12 مهر 1396
نظرات

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان آزادگاه کیش، در این اجلاس فرصت های بازرگانی و سرمایه گذاری دیگر کشورها در جزیره کیش و در ضمن شرایط بازاریابی محصولات تولیدی صنایع کیش در بازرهای قصد باره رسیدگی پیمان گرفت.

دراین نشانیدن سندیکای صاحبان صنایع، جامعه هتل داران، جامعه اصناف و بازاریان،تولیدکنندگان و صادر کنندگان جزیره به ارائه توانمندی های خود برای برقراری هر نوعرابطه بازرگانی و اقتصادی با سایر کشورها پرداختند و مدیر عامل سندیکای صاحبان صنایع کیش به روشنگری شرایط کلی چگونگی صنعت جزیره و قابلیت های آن پرداخت.

نماینده جامعه بازاریان کیش نیز با ذکر توضیحاتی در رابطه با پتانسیل های جزیره از رایزن های تجاری خواست تا با برقراری پیوستگی سازنده با برندهای معتبر کشورهای متبوع خود، آنها را جهت سرمایه گذاری به دین هدایتکنند. جامعه هتل داران نیز ضمن آمادگی هتل سازان جزیره برای حضور در کشورهای دیگراز رایزنان بازرگانی خواستند که گروه های هتل داری و هتل سازی را جهت سرمایه گذاری در بحث ساخت و تجهیز هتل ها جذب گردشگران تور کیش کنند.

جامعه هتلداران همچنین بر آمادگی کامل هتل های جزیره در میزبانی گردشگران خارجی تور کیش تاکید کردند.گفتنی است از مهم ترین مباحث مورد مذاکره این جلسه تاکید بر جذب گردشگر سلامت به جزیرهبود. وانگهی در این جلسه مقرر شد که دو تفاهم نامه بین سازمان منطقه آزاد کیش و سازمان گسترش بازرگانی جهت اشاعه مشارکت ها و به کارگیری ظرفیت ها وتوانایی مشاور های تجاری امضا شود.



تعداد بازدید از این مطلب: 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود