مراکز خرید مشهد

آمار مطالب

کل مطالب : 616
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 174
باردید دیروز : 174
بازدید هفته : 659
بازدید ماه : 1280
بازدید سال : 4416
بازدید کلی : 121313

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان turekish و آدرس kishturr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 29 فروردين 1396
نظرات

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد :

 

_شرق_2.jpg

 

_شرق_1.jpg

 

 

مجتمع تجاری الماس شرق با 6 طبقه و زیربنای 67267 مترمربع ، در یک موقعیت مکانی ویژه یا دسترسی‌‌های بسیار مناسب شهری در حاشیه بزرگراه صد متری کمربندی شهرمشهد قرار گرفته و هدف از ایجاد آن بهبود و گسترش فرهنگ گردشگری بوده است «الماس شرق» یک مجموعه تجاری و تفریحی است که می‌تواند یک روز شاد را برای مسافران تور مشهد بسازد.این مجتمع  شامل۱۲۳۸باب واحد تجاری ، یک کافی شاپ، یک رستوران فست فود، شهربازی، آب‌نما جامپینــگ، سالن نمازخانه و سالن اجتماعات، پارکینگ طبقاتی، مجموعه‌های اداری مرتبط، بازار چینی‌ها، نمایندگی های معتبر لوازم خانگی و پوشاک مارک،۵بانک رسـمی و آژانس های هواپیمایی و ... می‌باشد. این بازار بزرگ در شش طبقه واقع شده‌است که نمایی از معماری مدرن و اسلامی را به نمایش گذاشته‌که گنبد بزرگ و بسیار زیبایش، شبیه به الماس تراشیده شده‌ است. این بازار به فروش لوازم خانگی٬ البسه و پوشاک٬ لوازم صوتی و تصویری اختصاص دارد. در این مجتمع شبکه بیسیم - وای فای - عمومی وجود دارد.

مجتمع تجاری الماس شرق در نشانی مشهد انتهای بلوار خیام واقع است.

 

_شرق_7.jpg

 

 

بازار حکیم مشهد :

 

_حکیم_1.jpg

 

بازار حکیم یکی از بزرگترین مراکز خریدمشهد، میباشد که با توجه به گوناگونی اجناس، مورد توجه زائران قرار گرفته است. این بازار شامل ۴طبقه و۱۲۰واحد تجاری است که در آن تمام اجناس مورد نیاز از قبیل انواع پوشاک و مانتو های چهار فصل، انواع اسباب بازی، سیسمونی، کت و شلوار،و انواع کریستال و لوازم خانگی و کیف و کفش  لوازم آرایشی و بهداشتی و نقره جات و غیره به فروش میرسد. این مجموعه در خیابان امام خمینی واقع شده است و زائران تور مشهد می توانند جهت خرید و بازدید به این مکان مراجعه نمایند.

 

 

 

بازار شرق زیست مشهد :

_شرق_زیست_مشهد1.jpg

بازار شرق زیست مشهددر توریستی ترین و پر رفت و آمد ترین منطقه مشهد واقع شده و در ضلع شمالی حرم مطهر با فاصله ای کمتر از 100 متر از حرم مطهر یکی از بزرگترین مراکز خرید مجاور حرم علی ابن موسی الرضا در شهر مقدسمشهدمی باشد
این مجموعه شامل 180 باب مغازه بوده که در سه طبقه همکف، مثبت یک و منفی یک مجتمع بزرگ شرق زیست واقع شده اند. مشاغلی که در بازار بزرگ شرق زیست مشغول به فعالیت می باشند شامل: انواع پوشاک زنانه و مردانه، سجاده و تسبیح، سوغات مشهد 
شامل زرشک و زعفران و خشکبار، لوکس و لوازم خانگی، کفش و دمپایی، محصولات فرهنگی و ... می باشند.اگر باتور مشهد به مشهد سفر میکنید خرید از این مرکز خرید را ازدست ندهید.

_شرق_زیست_مشهد_2.jpg

 

مرکز خرید پروما مشهد

مرکز خرید پروما مشهد در سال 1383 افتتاح شده و یکی از مراکز تجاری مورد توجه در بین شهروندان و توریستان داخلی و خارجی این شهر مشهد می باشد. پروما مجموعه ای از فروشگاه های زنجیره ای است . مجموعه ساختمانی پروما در 4 طبقه و با مساحت25000 متر مربع ساخته شد که طبقه ی همکف آن به هایپر مارکت پروما تعلق دارد و در آن می توانید انواع محصولات مورد نیاز مانند موادغذایی، میوه، پوشاک، کیف و کفش، لوازم خانگی و همه نیازهای خود را بطور جامع تهیه کنید. پارکینگ این مرکز خرید دارای ظرفیت 2000 خودرو میباشد و دارای امکاناتی همچون آسانسور، پله برقی، رستوران و کافی شاپ می بلشد که مسافران تور مشهد می توانند از این مرکز خرید بهره ببرند.

proma-mashhad.jpg

امکانات مرکز خرید پروما مشهد:

  • فروشگاه برند های معروف
  • شهربازی و بولینگ 
  • سوپرمارکت
  • مواد پروتئینی و فراورده های گوشتی
  • قنادی، غرفه زعفران و خشکبار
  • زیورآلات و جواهرات
  • البسه و پوشاک، کیف و کفش، سیسمونی و لوازم کودک
  • محصولات بهداشتی و لوازم آرایشی
  • انواع لوازم آشپزخانه و ظروف پلاستیکی
  • لوازم خانگی، لوازم صوتی تصویری
  • محصولات فرهنگی و نرم افزاری و تجهیزات آموزشی
  • صنایع دستی، کادویی،گل های مصنوعی،لوازم تزئینی، لوازم دکوری
  • مجتمع تجاری فردوسی در انتهای سی متری طلاب نبش میدان مفتح  در زمینی به مساحت 7000 متر  با ۷۲۵ واحد تجاری و در 4 طبقه قرار دارد. تنوع زیاد در محصولات عرضه شده در مجتمع تجاری فردوسی مشهد همراه با قیمت مناسب باعث استقبال مسافران تور مشهد از این مجموعه شده است.به این صورت که هر طبقه شامل سیسمونی نوزاد و لباس کودک، پوشاک آقایان و خانمها ، یک بورس مانتو و روسری ، لوازم عروس و داماد، ساعت ، بدلیجات، طلا و جواهر به فروش می رسد.

    ferdosi.jpg

    آدرس: مشهد - انتهای بلوار مفتح - نرسیده به میدان مفتح

  • مطالب مرتبط:

     تور مشهد اردیبهشت 96

    تور مشهد تابستان 96 

    تور مشهد تیر 96 

    تور مشهد مرداد 96

    تور مشهد شهریور 96

    تور مشهد از شیراز

    تور مشهد از تبریز

    تور مشهد از اصفهان

    تور مشهد از کرمانشاه

    تور مشهد از کیش



تعداد بازدید از این مطلب: 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود