جاذبه های گردشگری دبی

آمار مطالب

کل مطالب : 616
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 136
باردید دیروز : 174
بازدید هفته : 621
بازدید ماه : 1242
بازدید سال : 4378
بازدید کلی : 121275

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان turekish و آدرس kishturr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 27 فروردين 1396
نظرات

موزه دبی

تماشای زندگی بومیان قدیمی امارات قبل از پیدایش نفت در این سرزمین بیان کننده زندگی فرهنگی و تجاری مردمان این سرزمین  امیر نشین می باشد.مطمئناً گردشگران تور دبی با بازدید از این موزه ها مطالب زیادی از اهمیت خور، معماری سنتی، صحرا، صید مروارید، مساجد و بازارها می اموزند. قدمت بعضی از اشیاء این موزه ها به 40 قرن پیش بر می گردد. اگر علاقه مند به دیدن و درک بافت تاریخی امارات و زندگی بومیان قدیم دبی هستید آژانس سالی گشت بازدید از موزه ها را به شما توصیه می نمایید.

 

 

 

جهت اطلاعات بیشتر از تور های دبی با شماره تماس 88178815-021 تماس حاصل فرمایید.

آب نمای دبی

abnama1.jpg

یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری دبی آب نمای بسیار بزرگ برج خلیفه است. این آب نمای دبی با پخش موزیک تغییر شکل می دهد و با نورهای جالبی شروع به فوران می کند. همیشه برای مشاهده از آب نما در این محل گردشگران تور دبی را مشاهده می کنید که از نقاط دور و نزدیک آمده اند تا از این مکان دیدنی بازدید کنند. این آب نما در هر ثانیه ۸۳ هزار لیتر آب را در فضا منتشر می کند. در همین لحظه برخی ربات ها نیز به کار گرفته شده اند که آب ها را تغییر شکل می دهند و نظر گردشگران تور دبی را به خود جلب می کند. منطقه ای که این آب نما بکار گرفته شده در دریاچه مصنوعی برج خلیفه در مسافتی به میزان ۳۰ هکتار می باشد.این آب نما دارای ۶۶۰۰ چراغ است که با هزینه ۲۱۸ میلیون دلار آمریکا بنا شده است.

 

دلفین بی دبی

dolfin.jpg

دلفین بی دبی که در اتلانتیس پالم دبی قرار دارد که بزرگترین مرکز نگهداری و نمایش دلفین در دنیا است و جز محبوب ترین دیدنی های دبی است.در این مجموعه تفریحات با همه نوع گروه سنی وجود دارد.می‌توانید در آب‌های کم‌عمق برویدکنار دلفین‌ها بایستید، بغلشان کنید، کنارشان شنا و غواصی کنید و یک عکس یادگاری بگیرید. دلفین‌ها حیوانات مهربانی هستند و همراه مربی می‌توانید حسابی کنارشان خوش بگذرانید.مسافران تور دبی می توانند از این مکان بازدید کنند.

 

سافاری بیابانی دبی

safari.jpg

سافاری بیابانی دبی دربیابان‌های حفاظت‌شده‌ای قرار دارد که شامل تپه‌های کویری و شنی با انواع گونه‌های گیاهی، پرندگان، خزندگان و پستاندارانی مثل غزال عربی می باشد و یکی از مناطق گردشگری تور دبی نوروز 96 است.برای دیدن این مکان، تورهایی وجود دارد تا گردشگران به طبیعت آسیبی نزند. اما اگر دنبال هیجان هستید و دیدن طبیعت به تنهایی راضیتان نمی‌کند، باید از تورهای متنوعی استفاده کنید که شما را همراه یک راننده و ماشین شاسی بلند به دل بیابان می‌فرستند تا لذت رانندگی در شن و بالا و پایین رفتن از تپه‌ها را از نزدیک تجربه کنید. این تورها در سه زمان صبح، عصر و نیمه شب برگزار می‌شوند. در این تورها ماشین شما را جلوی در هتل سوار می‌کند و به دل صحرا می‌برد. تازه می‌توانید برای هیجان بیشتر بخشی از مسیر را خودتان رانندگی کنید. شترسواری در صحرا، اسکی روی شن، عکسبردار از غروب خورشید،رقص، آرایش با حنا، ATV سواریو خوردن ناهار یا شام هم بخشی از جاذبه‌های این تورها است. گردشگران تور دبی نوروز 96 می توانند از این منطقه زیبا لذت ببرند.

safari1.jpg

جهت رزرو تور دبی نوروز 96 و اطلاعات بیشتر از با شماره 41954 -021 تماس حاصل نمایید.

باشگاه گلف امارات دبی

golf.jpg

باشگاه گلف امارات دبی در سال ۱۹۸۸بنا شده و زمین‌ های قهرمانی بین‌المللی بسیار زیبایی دارد.این باشگاه یکی از مراکز تفریحی و گردشگری دبی می باشد.زمین گلف این باشگاه ۳۶ حفره دارد و از نوع تمام چمن است .امکان گلف بازی کردن هم در روز و هم در شب وجود دارد. علاوه بر این‌ها می‌توانید ورزش‌های دیگری همچون تنیس،بدنسازی و اسکواش را نیز تجربه کنید. در این باشگاه امکاناتی مثل فروشگاه لوازم ورزشی، امکانات غذاخوری، تسهیلات برگزاری مراسم گوناگون در چهار مرکز روباز یا سرپوشیده و ... وجود دارد.گردشگران  تور دبی نوروز 96 می توانند از این مکان استفاده کنند.

مطالب مرتبط:                      

 تور دبی اردیبهشت 96 

 تور دبی خرداد 96    

تور دبی تابستان 96

تور دبی تیر 96

تور دبی مرداد 96 

تور دبی شهریور 96 

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد



تعداد بازدید از این مطلب: 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود