هتل های روسیه

آمار مطالب

کل مطالب : 616
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 300
باردید دیروز : 239
بازدید هفته : 1024
بازدید ماه : 1645
بازدید سال : 4781
بازدید کلی : 121678

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان turekish و آدرس kishturr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 17 اسفند 1395
نظرات

هتل رادیسون رویال روسیه

هتل رادیسون رویال در مسکو، یک هتل تاریخی لوکس پنج ستاره است که با خدمات متنوع و مدرن خود، از مهمانان پذیرایی می کند. اتاق های راحت این هتل، امکانات رفاهی متعدد آن و دسترسی خوب هتل به اماکن گردشگری از جمله مزایای رادیسون رویال به شمار می رود. این هتل که یکی از مجلل ترین هتل های مسکو به شمار می رود، از یک سو به رودخانه مسکوا مشرف است و از سوی دیگر در کنار کاخ سفید (وایت هاوس) مقر روسیه قرار گرفته است. هتل مزبور به دیدنی های اصلی مسکو از جمله میدان سرخ، کاخ کرملین، تئاتر بولشوی ، نگارخانه ترتیاکوف و ساختمان های دولتی روسیه دسترسی راحتی دارد. ایستگاه قطار نیز که دسترسی را برای مسافران تور روسیه به فرودگاه ونوکوو را فراهم می سازد، کمی بیش از نیم مایل با هتل فاصله دارد.

 

امکانات هتل رادیسون رویال:

این هتل دارای 505 اتاق، 38 آپارتمان، 5 رستوران، یک مرکز کنفرانس، استخر آب گرم، جکوزی و استخر سرپوشیده است. از دیگر امکانات هتل رادیسون رویال می توان به تورهای قایق سواری، سالن مهمانی، کتابخانه، خدمات پزشکی، خدمات بهداشتی و بدنسازی، امکان سرو غذا در اتاق، فروشگاه ،تلفن ،اینترنت وای فای رایگان و کاملاً در دسترس ،دستگاه پاسخگویی خودکار “Answering Machine”و کافه اشاره کرد. مسافران تور روسیه با اقامت در هتل رادیسون رویال میتوانند از امکانات آن بصورت رایگان بهره مند شوند.

 

هتل ماریوت نوی آربات روسیه

هتل ماریوت نوی آربات روسیه یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره روسیه می باشد . این هتل با ایستگاه مترو تنها  10 دقیقه فاصله دارد. 

امکانات هتل ماریوت نوی آربات روسیه :

دکوراسیون داخلی هتل بسیار شیک و زیبا می باشد.این هتل 234 اتاق در نوع های مختلف دارد.امکانات اتاق ها شامل تخت خواب راحت، مبلمان نرم و شیک، تلویزیون صفحه تخت، وای فای رایگان و از ویژگی های تمامی اتاق ها نور و روشنایی بسیار خوب آنهاست . اتاقها با رنگهای کرم طبیعی  و تن بژ طراحی شده که بسیار آرامش بخش و دل انگیز می باشد به همین خاطر گردشگران تور روسیه می توانند با اقامت در این هتل لحظات آرام و خوشی را سپری کنند. در رستوران هتل ماریوت نوی آربات روسیه میتوانید انواع غذاهای اروپایی و روسی و...را سرو کنید . همچنین این هتل یک باشگاه تناسب اندام برای میهمانان عزیز در نظر گرفته است .

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل نمایید.

هتل کرینتیا سنت پترزبورگ روسیه

هتل کرینتیا در شهر سنت پترزبورگ که بعد از مسکو بزرگترین شهر کشور روسیه می باشد واقع شده است . اگر قصد اقامتی شاهانه و لوکس را دارید هتل کرینتیا که یکی از هتل های 5 ستاره شهر سنت پترزبورگ روسیه است بهترین گزینه برای گردشگران تور روسیه می باشد . اقامت در این هتل می تواند بهترین لحظات شما را در شهر سنت پترزبورگ روسیه رقم بزند.  

امکانات هتل کرینتیا سنت پترزبورگ :

هتل کرینتیا سنت پترزبورگ روسیه دارای 388 اتاق می باشد. از امکانات اتاق ها می توان به مبلمان شیک و راحت ، تخت خواب های نرم ، تلویزیون LCD ، اینترنت و .... اشاره کرد. رستوران های هتل بسیار لوکس و مجلل بوده و انواع غذاهای روسی و فرنگی و ..... در آنجا سرو می شود. از دیگر خدمات هتل می توان به ماساژ درمانی ، سونا و سالن بدنسازی برای رفاه و استراحت شما گردشگران تور روسیه اشاره کرد.

جهت رزرو وخرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل نمایید.

 

هتل هیلتون مسکو روسیه

هتل هیلتون مسکو روسیه 5 ستاره می باشد و در یکی از بهترین موقعیت های شهر مسکو قرار گرفته است. هتل هیلتون مسکو از ویژگی های عناصر نفس گیر که شامل ستون هایی با سنگ مرمر بزرگ و لوستر برنز دیدنی و جذاب به نقاشیهای دیواری اصلی و گچ سفید زینتی است. هتل هیلتون مسکو در سال 1947 در یکی از برج های افسانه ای مسکو ساخته شده است و در سال 1954 شروع به فعالیت نمود. 

امکانات هتل هیلتون مسکو روسیه :

هتل هیلتون مسکو روسیه دارای ۲۷۳ اتاق است که همه اتاق ها لوکس و مجلل بوده و از امکانات ویژه ای برخوردارند. از جمله امکانات اتاق ها می توان به تلویزیون LCD ، تخت خواب نرم و مدرن ، مبلمان شیک ، وای فای و .... اشاره کرد. همچنین گردشگران تور روسیه برای گشت و گذاری لذت بخش می توانند کودکان خود را به بخش نگهداری اطفال بسپارند و خیالتان بابت کودکتان راحت باشد چرا که کارکنان همه آموزش دیده و مجرب می باشند. انواع غذاهای بین المللی و دسرهای خانگی در رستوران هتل هیلتون روسیه طبخ می شود. این هتل دارای کارکنان بسیار منظم، خوشرو و با تجربه می باشد. از جمله خدمات رفاهی هتل می توان به سونا ، سولاریوم ، استخر اشاره کرد. برای اینکه استخر هتل هیلتون در تمام فصل ها  برای گردشگران تور روسیه بر قرار باشد آن را به صورت سر پوشیده تهیه کرده اند.

جهت رزرو وخرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل نمایید.

 

هتل حیات ریجنسی سوچی روسیه

هتل حیات ریجنسی سوچی روسیه هتلی است 5 ستاره در قلب شهر سوچی روسیه که بسیار مجلل و شیک می باشد. این هتل زیبا در مرکز شهر واقع شده است به همین منظور سالانه گردشگران تور روسیه زیادی در این هتل اقامت می کنند. 

امکانات هتل حیات ریجنسی سوچی روسیه :

هتل حیات ریجنسی سوچی دارای 14 طبقه و 198 اتاق می باشد. اتاق های این هتل 5ستاره و لوکس دارای بالکن با دید به دریا و فضای نشیمن می باشند و اتاق ها شیک و زیبا بوده و در هر اتاقی یخچال ، تلویزیون LCD ، وای فای ، قهوه ساز و ... وجود دارد. در رستوران هتل حیات ریجنسی سوچی روسیه انواع غذاهای قفقازی ، روسی و اروپایی برای گردشگران تور روسیه طبخ می شود. از دیگر امکانات هتل مینی بار ، سونا ، میز پینگ پنگ و بیلیارد ، ماساژ و ....می توان اشاره کرد. هتل حیات ریجنسی تا باغ گیاه شناسی سوچی کمتر از 15 دقیقه فاصله دارد.

 

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل نمایید.

 



تعداد بازدید از این مطلب: 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود