هتل های کیش

آمار مطالب

کل مطالب : 616
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 194
باردید دیروز : 174
بازدید هفته : 679
بازدید ماه : 1300
بازدید سال : 4436
بازدید کلی : 121333

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان turekish و آدرس kishturr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 5 بهمن 1395
نظرات
هتل ترنج کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Toranj Hotel

هتل ترنج کیش Kish Toranj Hotel در حال حاضر یکی از بهترین هتل های 5 ستاره کیش و اولین هتل دریایی ایران است که در سال 139444 در سواحل شمال غربی جزیره کیش بنا شده است. هتل ترنج کیش با 100 عدد سوئیت منحصر به فرد خود که بر روی آب های خلیج همیشه فارس واقع شده اند از گردشگران ویژهتور کیش استقبال میکند که این واحدهای اقامتی با متراژهای 40 ، 60 و  1200 متری با اسکله چوبی به طول 11 کیلومتر به یکدیگر متصل شده اند. از ویژگی های خاص سوییت های هتل ترنج کیش می توان به کف شیشه ای تمام سوییت ها اشاره کرد که میهمانان تور کیش می توانند از  داخل سوییت، کف دریا را تماشا کنند و همچنین برای رفاه حال مسافران تور کیش رفت و آمد در هتل با ماشین های گلف صورت می گیرد. هتل ترنج کیش به دلیل استفاده از مواد اولیه و طراحی دوستدار محیط زیست، اولین و تنها هتل ایران می باشد که موفق به دریافت تندیس دوستدار و حامی محیط زیست گردیده است. مسافران تور کیشمی توانند در طول سفر خود از صرف وعده های غذایی در  رستوران بین المللی،فست فود،کافی شاپ و... هتل ترنج کیش با نمایی از غروب و طلوع آفتاب در دریا نهایت لذت را ببرند. همچنین لازم به ذکر می باشد که هتل ترنج کیش در دو فاز طراحی شده است که فاز اول (بر روی آب می باشد) که تکمیل گردیده و فاز دوم بر روی ساحل می باشد که در حال تکمیل شدن است. هتل ترنج کیشیکی از بهترین و لوکس ترین هتل های جزیره کیش است که مسافران تور کیش در صورت رزرو این هتل می توانند از خدمات ترانسفر رفت و برگشتVIP هتل ترنج  کیش استفاده نمایند.

هتل ایران کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Iran Hotel

هتل ایران کیش Kish Iran Hotel جز هتل های 5 ستاره نوساز می باشد که در سال 13933 در قلب جزیره کیش آغاز به فعالیت نموده است. هتل ایران کیش با زیربنای دوازده هزار متر مربع با 88 طبقه و 128 واحد مدرن و زیبا که حدود 22 واحد آنها سوییت می باشد آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد. هتل ایران  کیش دارای معماری منحصر به فرد می باشد به طوری که دو ساختمان هتل در طبقه همکف و هفتم به یکدیگر متصل گردیده اند و این هتل یکی از معدود هتل های جزیره کیش است که به صورت هوشمند ساخته شده است و تمامی اتاق های هتل ایران کیش با دو نمای رو به دریا و جزیره مجهز به اینترنت بی سیم،سیستم تهویه مطبوع مرکزی،تلویزیون هوشمند(IPTV)،تلفنVOIP و... می باشد. هتل ایران کیش با توجه به موقعیت مناسب خود نزدیک به مراکز خرید و تجاری  جزیره کیش می باشد. رستوران هتل با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با کادری مجرب آماده میزبانی از میهمانان تور کیش می باشد و همچنین کافی شاپ هتل ایران کیش با انواع نوشیدنی ها  در خدمت میهمانان هتل می باشد.  استخر مجموعه ورزشی هتل ایران کیش با فضایی دلنشین و مدرن همراه با جکوزی،سونا خشک و بخار و... آماده سرویس دهی به میهمانان تور کیش هتل می باشد و باشگاه بدنسازی هتل هم شعبه باشگاه اکسیژن تهران می باشد که با تجهیزات مدرن فعالیت میکند. هتل ایران کیش به یک سالن برای برگزاری جلسات و همایش ها با ظرفیت پذیرایی 12000 نفر نیز مجهز می باشد.

هتل پارمیس کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png kish Parmis Hotel

هتل پارمیس کیش Kish Parmis Hotel یکی از هتل های 5 ستاره خوب و مجهز جزیره کیش است که در سال 138555 در مرکز شهر کیش افتتاح گردید. هتل پارمیس کیش در زمینی به وسعت هفده هزار و پانصد متر مربع و در 9 طبقه بنا شده است و در مجموع با 152 اتاق ، 14 سوئیت ، 2 پنت هاوس مجلل آماده سرویس دهی به مسافران تور کیش می باشد. هتل پارمیس کیش با توجه به موقعیت عالی خود به مراکز خرید و گردشگری تنها هتل 555 ستاره کیش است که تا این حد به مراکز خرید و گردشگری کیش نزدیک می باشد. هتل پارمیس کیش یکی از مجهزترین هتل های کیش می باشد که میهمانان تور کیش در مدت اقامت خود میتوانند از 4 رستوران هتل پارمیس کیش با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و رستوران سنتی لذت ببرند و همچنین هتل پارمیس کیش دارای استخر و سونا، سالن بیلیارد ، آرایشگاه زنانه و مردانه و... می باشد که مسافران تور کیش در صورت تمایل میتوانند از برخی خدمات هتل بصورت رایگان استفاده نمایند. هتل پارمیس کیش دارای یک سالن گفتگو و یک  سالن همایش می باشد که آماده  برگزاری جلسات و سمینارهای گردشگران تور کیش است.

هتل سورینت مریم کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Sorinet Maryam Hotel

هتل سورینت مریم کیش Kish Sorinet Maryam Hotel یکی از هتل های 5 ستاره با کیفیت جزیره کیش میباشد که در سال 139000 به گروه هتل های سورینت پیوست. هتل سورینت مریم کیش در جنوب شرقی میدان امیرکبیر بنا شده است و در 4 طبقه و در مجموع با 56 اتاق و سوئیت زیبا و مدرن از جمله سوییت های جونیور،لوکس و پرزیدنشیال آماده استقبال از گردشگران تور کیش می باشد.  فاصله هتل سورینت مریم کیش با توجه به مرکزیت هتل تا اکثر مراکز تفریحی و تجاری همچون اسکله تفریحی کیش،تالار شهر،مراکز خرید مروارید،بازارهای پردیس و... بسیار کوتاه می باشد به طوری که مسافران تور کیش می توانند در فصول مناسب و در هوای مطبوع جزیره مسیرها را پیاده طی نمایند. رستوران هتل سورینت مریم کیش با طبخ انواع غذاهای دریایی و فرنگی آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد و همچنین کافه لانژ هتل بصورت 2444 ساعته خدمات دهی میکند. شایان ذکر است که هتل سورینت مریم کیش در سال 13833 ساخته شده است و از سال 13900 که به مجموعه هتل های سورینت پیوسته به طور کامل بازسازی شده است و جز معدود هتل های کیش است که از تکنولوژی کنترل هوشمند (BMS) استفاده میکند و در کنار هتل سورینت مریم کیش ساخت یک ساختمان دیگر با هدف گسترش هتل و ارتقا خدمات رسانی طرح ریزی شده است.

هتل سورینت صدف کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Sorinet Sadaf Hotel

هتل سورینت صدف کیش Kish Sorinet Sadaf Hotel یکی از هتل های 4 ستاره تاپ جزیره کیشاست که در سال 1381 بنا شده است و در سال 13900 با یک بازسازی کلی شامل نوسازی کلی اتاق ها و تجهیزات به گروه هلدینگ سورینت قشم پیوست. هتل سورینت صدف کیش با استانداردهای بین المللی جهانگردی در زمینی به وسعت پانزده هزار متر مربع به شکل ظاهری صدف، در نزدیکی میدان امیرکبیر و روبروی دانشگاه کیش واقع شده است. هتل سورینت صدف کیشدارای 555 اتاق و سوییت  زیبا و مدرن در سه طبقه می باشد و محل اقامت مناسبی برای گردشگران تور کیش می باشد. رستوران هتل سورینت صدف کیش واقع در طبقه زیرین هتل با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی آماده پذیرایی از میهمانانتور کیش می باشد و همچنین کافه لانژ (کافه مروارید) هتل سورینت صدف کیش با انواع چای،قهوه و... به صورت 2444 در حال خدمات دهی به گردشگران تور کیش می باشد. لابی هتل سورینت صدف کیش با طراحی و دکوراسیون زیبا و نقش و طرح ایرانی خود در کف و سقف لابی فضای دلنشینی را برای اقامت میهمانان تور کیش ایجاد کرده است. گردشگران و مسافران تور کیش می توانند برای برگزاری جلسات خود از سالن کنفرانس هتل سورینت صدف کیش با ظرفیت 5000 نفر با  تمام امکانات صوتی و تصویری استفاده نمایند.

مطالب مرتبط :

تور کیش نوروز 96



 



تعداد بازدید از این مطلب: 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود