هتل های لوکس دبی

آمار مطالب

کل مطالب : 616
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 1448
باردید دیروز : 239
بازدید هفته : 2172
بازدید ماه : 2793
بازدید سال : 5929
بازدید کلی : 122826

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان turekish و آدرس kishturr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 12 دی 1395
نظرات

هتل کنراد دبی

هتل کنراد دبی یکی از هتل های 5 ستاره و لوکس می باشد که در منطقه تجاری و فروشگاهی شهر دبی واقع شده است. هتل کنراد دبی در سال 20133 برای توریست های تور دبی افتتاح گردیده است. در ضمن این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی تنها 200 دقیقه فاصله دارد. هتل کنراد دبی به دلیل نزدیکی به مراکز تجاری از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است و می تواند بهترین انتخاب برای توریست های تور دبی باشد.

امکانات هتل کنراد دبی :

هتل کنراد دبی در مجموع 555 اتاق را دارا می باشد که همه اتاق ها لوکس بوده و با  دکوراسیون خاصی طراحی شده اند . از جمله امکانات اتاق ها می توان به تلویزیون ، یخچال ، مبلمان شیک ، تخت خواب های نرم و ... اشاره کرد. در ضمن اتاق ها چشم اندازی زیبا به سمت جاده شیخ زائد و خلیج فارس دارند. همچنین در رستوران هتل انواع غذاهای عربی و بین المللی برای توریست های تور دبی طبخ می شود. از امکانات رفاهی هتل کنراد دبی می توان به اتاق ماساژ ، آبگرم ، استخر ، سالن تناسب اندام و ... برای توریست های تور دبی اشاره کرد.

دیگر امکانات و خدمات هتل کنراد دبی :

خدمات خشکشویی ، دستگاه خود پرداز ، فروشگاه ، صندوق امانات و ......

جهت رزرو و خرید تور دبیو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل رکسوس پالم دبی

هتل رکسوس پالم دبی یکی از هتل های لوکس و 5 ستاره می باشد که در منطقه جمیرا شهر دبی واقع شده است. این هتل تا فرودگاه تنها 47 کیلومتر فاصله دارد و با مرکز دیره  39 کیلومتر فاصله دارد. هتل رکسوس پالم دبی در سال 2012 برای توریست های تور دبی افتتاح شده است.

امکانات هتل رکسوس پالم دبی :

هتل رکسوس پالم دبی در مجموع دارای 231 اتاق می باشد که همه اتاق ها لوکس بوده و  از امکانات ویژه ای برخوردار می باشند. از جمله این امکانات می توان به یخچال ، تلویزیون LCD، مبلمان شیک ، تخت خواب های نرم و .... اشاره کرد. در ضمن اتاق ها دارای بالکن اختصاصی می باشند که جلوه ای زیبا و رو به دریا دارند. توریست های تور دبی می توانند در رستوران هتل رکسوس پالم دبی انواع غذاهای عربی و بین المللی را سفارش داده و سرو کنند. همچنین این هتل دارای امکانات رفاهی از جمله استخر روباز ، باشگاه تناسب اندام ، میز تنیس و .... برای گردشگران تور دبی می باشد.

جهت رزرو و خرید تور دبیو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی

هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی یکی از هتل های لوکس و 5 ستاره می باشد که در منطقه جمیرا شهر دبی قرار گرفته است. این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی تنها  20  کیلومتر فاصله دارد. از مزایای هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی نزدیکی به برج خلیفه و مراکز خرید برای توریست های تور دبی می باشد.

امکانات هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی :

هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی در مجموع دارای 273 اتاق می باشد که اتاق ها لوکس و  شیک بوده و دارای امکاناتی از قبیل تلویزیون ، یخچال ، مبلمان ، تخت خواب ، وای فای و .... می باشند. در رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و اروپایی برای توریست های تور دبی طبخ می شود. از امکانات رفاهی هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی که برای گردشگران تور دبی فراهم شده می توان به زمین تنیس ، باشگاه بدنسازی ، استخر و ..  اشاره کرد.

جهت رزرو و خرید تور دبیو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل لندمارک ریکا دبی

هتل لندمارک ریکا دبی یکی از هتل های 4 ستاره و لوکس شهر دبی می باشد. این هتل با فرودگاه بین المللی دبی تنها 100 دقیقه فاصله دارد. همچنین هتل لندمارک ریکا دبی تا ایستگاه مترو میدان یونیون کمتر از 5 دقیقه فاصله دارد.

امکانات هتل لندمارک ریکا دبی :

هتل لندمارک ریکا دبی دارابی 84 اتاق لوکس می باشد که از امکانات ویژه ای برخوردار  می باشند. از جمله امکانات اتاق ها می توان به مبلمان شیک ، تخت خواب های نرم ، یخچال ، تلویزیون و ..... اشاره کرد. توریست های تور دبی می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای عربی ، بین المللی و... را سفارش داده و سرو کنند. از امکانات رفاهی هتل لندمارک ریکا دبی برای گردشگرانتور دبی می توان به باشگاه تناسب اندام ، استخر ،  سونا و... اشاره کرد.

دیگر امکانات و خدمات هتل لندمارک ریکا دبی :

صرافی ، فروشگاه ، صندوق امانات ، خدمات لباسشویی و خشکشویی ، امکانات ویژه معلولین و ......

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل فورچون گرند دبی

هتل فورچون گرند دبی یکی از هتل های شیک و 4 ستاره شهر دبی می باشد که در مرکز شهر قرار گرفته است. این هتل 12 دقیقه با ساحل و کمتر از 44 کیلومتر با مرکز شهر دیره فاصله دارد. هتل فورچون گرند دبی در سال 2010 میلادی برای توریست های تور دبی افتتاح شده است.

امکانات هتل فورچون گرند دبی :

هتل فورچون گرند دبی دارای 98 اتاق لوکس و زیبا می باشد که همه اتاق ها مجهز به  تلویزیون ، یخچال ، مبلمان شیک ، تخت خواب و... می باشند. توریست های تور دبی می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای سنتی و اروپایی را سفارش داده و میل کنند. گردشگران تور دبی می توانند اوقات استراحت خود را از امکانات رفاهی که هتل برای آنها  در نظر گرفته که شامل استخر ، سونا ، سالن تناسب اندام می باشد بهترین بهره را ببرند.

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور دبی زمستان 95

تور دبی دی 95

تور دبی بهمن 95

تور دبی اسفند 95

 

تور دبی نوروز 96



تعداد بازدید از این مطلب: 115
موضوعات مرتبط: توردبی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود