هتل های 4 ستاره گرجستان

آمار مطالب

کل مطالب : 616
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 140
باردید دیروز : 174
بازدید هفته : 625
بازدید ماه : 1246
بازدید سال : 4382
بازدید کلی : 121279

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان turekish و آدرس kishturr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 12 دی 1395
نظرات

هتل کرون پالاس تفلیس گرجستان

هتل کرون پالاس تفلیس گرجستان هتلی 4 ستاره و لوکس می باشد که در منطقه تفلیس شهر گرجستان قرار دارد. این هتل در سال 20144 برای توریست های تور گرجستان افتتاح گردیده است. هتل کرون پالاس تفلیس گرجستان در مجموع دارای 599 اتاق می باشد که همه اتاق ها مجهز به مبلمان ، تخت خواب های بزرگ ، تلویزیون ، یخچال و .... می باشند. گردشگران تور گرجستان می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای گرجی و بین المللی را سفارش داده و سرو کنند. از امکانات رفاهی که هتل کرون پالاس تفلیس گرجستان برای گردشگران تور گرجستان فراهم کرده است می توان به استخر ، حمام ترکی و سالن تناسب اندام اشاره کرد. در ضمن کارکنان هتل به زبان های انگلیسی و روسی تسلط کامل دارند و می توانند بهترین خدمات و راهنمایی های لازم را در اختیار گردشگران تور گرجستان ارائه دهند.

جهت رزرو و خرید تور گرجستانو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل لگاسی گرجستان

هتل لگاسی گرجستان یکی از هتل های 4 ستاره می باشد که در منطقه باتومی شهرگرجستان واقع شده است. این هتل با فرودگاه بین المللی گرجستان 33 کیلومتر فاصله دارد.  هتل لگاسی گرجستان از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار می باشد و توریست هایتور گرجستان به آسانی می توانند به مراکز خرید دسترسی داشته باشند.

امکانات هتل لگاسی گرجستان :

هتل لگاسی گرجستان دارای 62 اتاق می باشد که اتاق ها مجهز به تلویزیون ، تخت خواب  ، یخچال ، وای فای و ..... می باشند. این هتل دارای رستوران برای توریست های تور گرجستان می باشد که توریست های عزیز می توانند انواع غذاهای گرجی و بین المللی را در این رستوران سفارش داده و میل کنند. از خدمات و امکانات رفاهی هتل لگاسی گرجستان می توان به زمین بازی مخصوص کودکان ، پذیرش 24 ساعته ، پارکینگ ، خدمات خشکشویی و لباسشویی ، مینی بار و .... برای توریست های تور گرجستان اشاره کرد.

جهت رزرو و خرید تور گرجستانو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل زپ پالاس گرجستان

هتل زپ پالاس گرجستان هتلی 4 ستاره می باشد که در منطقه تفلیس شهر گرجستانواقع شده است. این هتل دارای 322 اتاق می باشد که همه اتاق ها مجهز به یخچال ، تلویزیون ، مبلمان ، تخت خواب ، وای فای و .... می باشند. در رستوران هتل انواع غذاهای گرجی و بین المللی برای توریست های تور گرجستان طبخ می شود. همچنین هتل زپ پالاس گرجستان دارای امکانات رفاهی از جمله ماساژ، سونا ، آبگرم و .... برای گردشگرانتور گرجستان می باشد. در ضمن این هتل دارای کارکنان مجرب بوده و به زبان های  انگلیسی و روسی تسلط دارند و می توانند بهترین خدمات را به گردشگران تور گرجستان ارائه دهند.

دیگر امکانات و خدمات هتل زپ پالاس گرجستان :

سالن زیبایی ، فروشگاه ، اتاق جلسه ، کافی شاپ و .....

جهت رزرو و خرید تور گرجستانو اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل کپالا گرجستان

هتل کپالا گرجستان یکی از هتل های 4 ستاره می باشد که در منطقه تفلیس شهرگرجستان واقع شده است. این هتل با فرودگاه تنها 155 کیلومتر فاصله دارد. هتل کپالا  گرجستان به مراکز خرید و مناطق توریستی نزدیک می باشد و دسترسی توریست هایتور گرجستان به این مراکز به آسانی امکان پذیر می باشد.

امکانات هتل کپالا گرجستان :

هتل کپالا گرجستان دارای اتاق های تمیز می باشد و مجهز به تلویزیون ، یخچال ، تخت  خواب ، وای فای و ... می باشند. همه اتاق ها دارای بالکن می باشند که منظره زیبا و روبه رود mtkvari دارند. در رستوران هتل انواع غذاهای گرجی و بین المللی برای توریست های تور گرجستان طبخ می شود. همچنین گردشگران تور گرجستان می توانند با 55 دقیقه پیاده  روی از هتل به یکی از مهم ترین جاذبه گردشگری حمام های آبگرم گوگردی که خاصیت درمانی نیز دارند برسند.

جهت رزرو و خرید تور گرجستان و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل او گالگر گرجستان

هتل او گالگر گرجستان یکی از هتل های 4 ستاره می باشد که در منطقه باتومی شهرگرجستان قرار گرفته است. این هتل به دلیل موقعیت مکانی خوبی که دارد هر ساله پذیرای زیادی از گردشگران تور گرجستان می باشد.

امکانات هتل او گالگر گرجستان :

هتل او گالگر گرجستان در مجموع دارای 20 اتاق می باشد که اتاق ها مجهز به یخچال ،  تخت خواب ، مبلمان ، وای فای و .... می باشند. از امکانات رفاهی هتل برای توریست های تور گرجستان می توان به ایوان مخصوص آفتاب ، کتابخانه ، خدمات نگهداری از کودکان و ... اشاره کرد. گردشگران تور گرجستان اوقات فراقت خود را می توانند در باغ سرسبز هتل به خوشی سپری کنند. در ضمن هتل او گالگر گرجستان دارای کارکنان مجرب بوده و به زبان های آلمانی ، روسی ، انگلیسی مسلط بوده و می توانند بهترین خدمات را به گردشگرانتور گرجستان ارائه دهند.

جهت رزرو و خرید تور گرجستان و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور گرجستان زمستان 95

تور گرجستان دی 95

تور گرجستان بهمن 95

تور گرجستان اسفند 95

تور گرجستان نوروز 96

تور گرجستان از اصفهان

تور گرجستان از تبریز

 

تور گرجستان از شیراز



تعداد بازدید از این مطلب: 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود