جاذبه های گردشگری کیش

آمار مطالب

کل مطالب : 616
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 462
باردید دیروز : 239
بازدید هفته : 1186
بازدید ماه : 1807
بازدید سال : 4943
بازدید کلی : 121840

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان turekish و آدرس kishturr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 12 دی 1395
نظرات

نمایشگاه خزندگان کیش

نمایشگاه خزندگان کیش یکی دیگر از جاذبه های دیدنی و جذاب جزیره زیبای کیش می  باشد که در خیابان فردوسی نزدیک پارک آهوان واقع شده است. در این نمایشگاه بیش از 100 گونه خزنده ایران و جهان زندگی می کنند و برای گردشگران تور کیش که به موجودات  زنده و خزندگان علاقه دارند بهترین جاذبه دیدنی کیش می باشد. مارهای بزرگ بوآ ، سوسمارهای ماداگاسکارا ، عقرب سیاه امپراتور آفریقا ، مار پرنده تایلند و .... از جمله خزندگانی هستند که در این نمایشگاه نگهداری می شوند.

جهت رزرو و خرید تور کیشو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

بوستان آهوان کیش

بوستان آهوان کیش یکی ازجاذبه های جذاب و دیدنی جزیره زیبای کیش می باشد. این بوستان در زمینی به مساحت 2 هکتار برای گردشگران تور کیش بنا شده است. در این  بوستان علاوه بر نگهداری از آهو حیوانات دیگری نظیر روباه ، میمون ، گوزن و حتی برخی از پرندگان نیز نگهداری می شوند. اما آهوها بدون نگهداری در قفس و به صورت آزاد در اینجا نگهداری می شوند. بوستان آهوان کیش برای کودکان وسایل بازی فراهم کرده است.

جهت رزرو و خرید تور کیشو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

خانه اعیانی کیش

خانه اعیانی کیش یکی دیگر از جاذبه های جزیره کیش می باشد. وسعت این خانه بسیار زیاد است و آثاری که از این خانه به دست آمده است شامل کاشی های ستاره شکلی که نشان و مربوط به دوره ایلخانی می باشد. خانه اعیانی کیش تا به امروزه کمتر مورد توجه گردشگران تور کیش قرار گرفته است اما لازم به ذکر است که این خانه یادآور خانه های  چند خانواری و باستانی است که صاحبان آنها خانوارهایی از کاشان و یزد بوده اند و یکی از نمونه های قدیمی مسکن جمعی در خلیج فارس به حساب می آید.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

باغ پرندگان کیش

باغ پرندگان کيش، يکي از زيبا ترين جاذبه هاي گردشگري جزیره کیش می باشد. باغ پرندگان کیش از سال 1380 دایر است و هرساله گردشگران تور کیش از این باغ زیبا دیدن می کنند. باغ در دو قسمت جداگانه ، فضايي مناسب را براي نگهداري پرندگان فراهم کرده است. بازديدکنندگان و توریست های تور کیش در اولين بخش با عبور از مسيرهاي سبز و زيبا و توقف در کنار قفس ها، پرندگان مختلف را مي بينند و با مطالعه مطالب درج شده  بر روي هر قفس، اطلاعات جامع و مفيدي درباره زيستگاه، نوع تغذيه و ويژگي هر پرنده به دست مي آورند. دومين بخش محوطه اي است زيبا به مساحت حدود 2 هکتار که فضاي مناسبي را براي پرواز آزادانه پرندگان فراهم کرده است.

 

درباغ پرندگان کیش بيش از 55 گونه از پرندگان قاره هاي آسيا ، آفريقا و امريکا نگهداري مي شوند. در برکه وسط باغ فلامينگوها، پليکان هاي پاخاکستري و سفيد درناي تاج دار، ايبيس، قوها و انواع لک لک هاي مارابو و سدلبيلد در محيطي کاملا طبيعي، مناظر کم نظير و زيبايي را در برابر ديد توریست های تور کیش قرار مي دهد. از دیگر گونه هایی که در باغ پرندگان کیش می توان مشاهده  کرد طاووس ها ، انواع طوطی ها ، پنگوئن های پاسیاه و مرغ شاخ دار می باشد.

 

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

پارك دلفين کیش

پارك دلفين يا دلفيناريوم، يكي از جذاب ترين و مهیج انگیز ترین مكان های تفریحی جزيره زيبای كيش می باشد. اين مجموعه زیبا نخستین پارك دلفين در ايران بوده و با سرمايه گذاری بخش خصوصي به سهم برداری رسيده است. لازم به ذكر است كه اين پارك گردشگری، يكي از وسیع ترین پارك های موجود در خاورميانه می باشد و داشتن اين چنين پارك تفريحی در سرزمين مان، ايران افتخاری مثال زدنی است.
مساحت مجموعه‌ ی تفریحی پارک دلفین‌ها، حدود ۱۰۰ هكتار بوده و در جنوب شرقی جزیره‌ی كیش قرار گرفته است. اين مجموعه با داشتن فضای سبز اختصاصی و انواعی از گونه های گياهی و درختان مختلف فضای ارام و لذت بخشی را برای سپری کردن زمان گردشگران تور کیش را دارا می باشد و از پرطرفدارترین مکان های گردشگری کیش می باشد . اين گونه ها مانند درخت لور، اكاليپتوس، آكاسيا، مورد، گل ختمي، بنجامين، نخل و كاكتوس ها مي باشد. فقط بيش از 25 گونه متفاوت كاكتوس در پارك دلفين ها پرورش داده شده است كه با توجه به اقليم و مرجاني بودن خاك در جزيره كيش، توجه و بازرسی ویژه خود را مي طلبد.
پارك دلفين ها علاوه بر گونه ها گونه های گياهی، گردآور كاملي از انواع پرندگان، آبزيان و حيوانات گوناگون و دلفين ها را داراست، پارك دلفين کیش شامل دلفیناریوم یا پارک دلفین ها، باغ پرندگان، سالن آمفی تئاتر، سفره منزل سنتی و سيرك (کلاسیک شو) می باشد. بازدیدكنندگان تور کیش توسط اتوبوس هاي قطاری در فضای بزرگ پارك هدايت و جابه جا  می شوند.

 

مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96

تور کیش از اصفهان

 

تور کیش از مشهد



تعداد بازدید از این مطلب: 99
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود