هتل های 4 ستاره روسیه

آمار مطالب

کل مطالب : 616
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 568
باردید دیروز : 239
بازدید هفته : 1292
بازدید ماه : 1913
بازدید سال : 5049
بازدید کلی : 121946

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان turekish و آدرس kishturr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 7 دی 1395
نظرات

هتل رادیسون پلکاوسکیا روسیه  Radisson Hotel Plkavskya Russia

هتل رادیسون پلکاوسکیا روسیه از دسته هتل های 4 ستاره روسیه میباشد که در نزدیکی میدان ویکتوری و پارک گرودوف گریوف قرار گرفته است. هتل رادیسون پلکاوسکیا روسیه ۵ دقیقه تا ایستگاه متروی ‏Moskovskaya‏ فاصله دارد. چند ایستگاه اتوبوس نیز در نزدیکی این هتل ‏وجود دارد. فرودگاه بین المللی ‏Pulkovo‏ ۳٫۱ مایل از این هتل فاصله دارد.مسافران تور روسیه میتوانند با امکانات مجلل این هتل برای اقامت در این هتل اقدام کنند.

امکانات هتل رادیسون پلکاوسکیا روسیه:

پارکینگ،رستوران،سرویس خشکشویی،اینترنت،استخر،سونا،باشگاه ورزشی،رستوران و ... میباشد.

جهت مشاوره و راهنمایی تور روسیه و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های روسیه با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ایزمایلو گاما روسیه  Hotel Gamma Ayzmaylv Russia

هتل ایزمایلو گاما روسیه از دسته هتل های 4 ستاره روسیه میباشد یکی از هتل های مجموعه توریستی ایزمایلو است که با فاصله 3.5 کیلومتر از پارک زیبا و دیدنی ایزمالوفسکی ‏واقع شده است، دسترسی به مناطق دیدنی، فرهنگی و تاریخی از این مکان میسر است.مرکز شهر مسکو نیز با مترو قابل دسترسی می باشد که 15 دقیقه ‏طول می کشد.هتل ایزمایلو گاما روسیه دارای 996 اتاق میباشد.

امکانات هتل ایزمایلو گاما روسیه:

رستوران،اینترنت،پارکینگ،سالن بدنسازی،سالن زیبایی،خشکشویی،فروشگاه،پذیرش 24 ساعته و ... میباشد.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل نمایید.

هتل بست وسترن وگا روسیه  Best Western Vega Hotel Russia

هتل بست وسترن وگا روسیه از شیک ترین هتل های 4 ستاره روسیه میباشد که در نزدیکی پارک Izmailovsky Park و در فاصله 15 دقیقه تا میدان سرخ مسکو قرار دارد.این هتل یکی از بهترین برگزیده های مسافران تور روسیه به خاطر موقعیت مکانی  مناسب و کیفیت خدمات دهی عالی می باشد.این هتل دارای 975 اتاق می باشد که تمامی اتاقهای این هتل تمیز و زیبا  و مجهز می باشند.

امکانات هتل بست وسترن وگا روسیه :

این هتل خدمات رفاهی همچون ماساژ ، سونا ، سولاریوم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی ، استخر سر پوشیده می باشد..اتاق جلسه کاملا مجهز، آرايشگاه،وای فای رایگان مهیا ساخته است .همچنین میهمانان تور روسیه می توانند از غذاهای لذیذ و خوشمزه کاري بین المللی و بهترین غذاهای غربی لذت ببرند.

 

جهت مشاوره و راهنمایی تور روسیه و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های روسیه با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل کورستون روسیه  Hotel Koreston Russia

هتل کورستون روسیه ازجمله بهترین هتل های 4 ستاره روسیه میباشد.این هتل زیبا با توجه به لوکس بودن و مجلل بودن از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. اطراف هتل را مراتع سرسبز و خرمی فرا گرفته است به همین خاطر گردشگران تور روسیهزیادی در این هتل اقامت دارند. کلیه فضاهای هتل مانند لابی و اتاقها و رستوران بسیار شیک و باسلیقه هستند تا گردشگران تور روسیه احساس خوشایندی را تجربه کنند.هتل کورستون روسیه دارای 382 اتاق و سوئیت زیبا و مجهز است که از امکاناتی مانند تلویزیون صفحه تخت، یخچال کوچک به همراه مینی بار، تلفن بین المللی رایگان،حمام خصوصی کامل مجهز،تخت خواب و مبلمان شیک و راحت بهره برده اند.

امکانات هتل کورستون روسیه:

کافه،رستوران،استخر،سونا،سالن ژیمناستیک،خدمات خشکشویی،اینترنت،پارکینگ،سالن کنفرانس،سالن بدنسازی و تناسب اندام،بار،سالن زیبایی،پذیرش 24 ساعته و ... میباشد.

 

جهت مشاوره و راهنمایی تور روسیه و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های روسیه با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

 

هتل رادیسون بلو بیلوروسکایا روسیه  Radisson Blu Belorusskaya Russia Hotel

هتل رادیسون بلو بیلوروسکایا روسیه از جمله بهترین هتل های 4 ستاره روسیه با موقعیت مکانی عالی نزدیک به قصر کرملین و تئاتر Bolshoi حدود 5 دقیقه با ماشین تا هتل و نزدیک 10 دقیقه پیاده با ایستگاه مترو Belorusskaya و پارک Petrovskiy  فاصله دارد، می باشد.هتل با امکانات کامل و مجهز اماده خدمات دهی به مهمانان تور روسیه می باشد.

امکانات هتل رادیسون بلو بیلوروسکایا روسیه:

هتل دارای سالن ورزشی 24 ساعته، سونای فنلاندی و دسترسی به وای فای مجانی،اتاق های لوکس این هتل با تلویزیون صفحه تخت، تهویه هوا و گرمابه های خصوصی زیاد مجهز همراه می باشند.رستوران و کافه ی Filini گونه ها غذاهای خوشمزه ایتالیایی را با به کارگیری محصولات بازپسین و فصلی تدارک می بیند. کافه ی لوکس Sure نیز انواع کوکتل های خارجی و نوشیدنی های بین المللی را سرو می کند و گردشگران تور روسیه به راحتی از ایستگاه مترو Belorusskaya به آنجا بروند.

جهت مشاوره و راهنمایی تور روسیه و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های روسیه با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور روسیه زمستان 95 

تور روسیه دی 95

تور روسیه بهمن 95

تور روسیه اسفند 95

تور روسیه نوروز 96



تعداد بازدید از این مطلب: 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود