هتل های 4 ستاره استانبول

آمار مطالب

کل مطالب : 616
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 332
باردید دیروز : 239
بازدید هفته : 1056
بازدید ماه : 1677
بازدید سال : 4813
بازدید کلی : 121710

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان turekish و آدرس kishturr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 7 دی 1395
نظرات

هتل ترویا تکسیم استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Troya Taksim Hotel

هتل ترویا تکسیم استانبول Istanbul Troya Taksim Hotel یک از هتل های 4 ستاره منطقه تکسیم استانبول است که در محله تپه باشی در سال 1990 میلادی بنا شده است. این هتل در 9 طبقه و با 77 اتاق و سوییت همراه با اینترنت رایگان،بدون استعمال دخانیات،تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی و... در ارائه خدمات به گردشگران تور استانبول فعالیت میکند. فاصله هتل ترویا تکسیم استانبول تا اماکان تاریخی و توریستی همچون کاخ توپکاپی،ایاصوفیه،مرکز همایش های لطفی کردار و... نزدیک بوده و مراکز تجاری و خرید استانبول همچون میدان تکسیم استانبول،خیابان استقلال و... تنها 250 متر فاصله دارد و همچنین فاصله هتل ترویا تکسیم استانبول تا فرودگاه آتاتورک استانبول ترکیه حدود 19 کیلومتر میباشد. ما ضمن استقبال شما را به لذت بردن از صبحانه در رستوران پشت بام با نمایی از شاخ طلایی استانبول دعوت میکنیم و گردشگران تور استانبول میتوانند در تراس رستوران هتل از صرف غذاهای ترکیه ای و یونانی لذت ببرند. قهوه ترک معطر و شیرینی های خوشمزه کافه هتل ترویا تکسیم استانبول نیز به شما میهمان تور استانبول پیشنهاد میگردد. میهمانان هتل میتوانند از سالن بدنسازی و سونا در طول اقامت به صورت رایگان استفاده نمایند. هتل ترویا تکسیم استانبول تنها 250 متر تا میدان تقسیم فاصله دارد اکثر رستوران ها و تئاترهای معروفاستانبول در گوشه و کنار هتل واقع شده اند. این هتل در سال 2008 به صورت کامل و در سال 2013 به صورت دوره ای بازسازی شده است. هتل ترویا تکسیم استانبول در منطقه پر جنب و جوش تکسیم و منطقه تاریخی بی اوغلو واقع شده است و انتخاب ایده آل برای اقامت میباشد.

-ترویا-تکسیم-استانبول.jpg

-ترویا-تکسیم-استانبول-1.jpg

 

عکس ها، تصاویر و امکانات هتل ترویا تکسیم استانبول

پذیرش شبانه روزی،رستوران بین المللی،کافه بار،خدمات تحویل بار و چمدان،تهویه مطبوع,روم سرویس 24 ساعته،اینترنت WIFIرایگان،آسانسور،پارکینگ اختصاصی،سالن بدنسازی و سونا،سالن برگزاری جلسات و... .

-ترویا-تکسیم-استانبول-2.jpg

-ترویا-تکسیم-استانبول-3.jpg

-ترویا-تکسیم-استانبول-4.jpg

-ترویا-تکسیم-استانبول-5.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل متروپولیتن تکسیم استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Metropolitan Taksim Hotel

هتل متروپولیتن تکسیم استانبول Istanbul Metropolitan Hotel هتلی با گرید 4 ستاره نوساز می باشد که در سال 2015 میلادی در منطقه تقسیم شهر استانبول بنا شده است. هتل متروپولیتن تکسیم استانبول در 6 طبقه و با تعداد کل 86 اتاق (60 اتاق استاندارد،22 اتاق دلوکس،4 سوییت) با لوازم مدرن همچون مبلمان ها،تخت ها،کتری برقی،حمام مجزا با لوازم بهداشتی رایگان،سشوار،گاوصندوق و... همه و همه با در نظر گرفتن تمام نیازهای مهمان تور استانبول انتخاب و تزئین شده است. هتل متروپولیتن استانبول به اماکان تاریخی و توریستی استانبول مانند برج گالاتا،کاخ دلمه باغچه،مسجد آبی،ایاصوفیا و... و به امکان گردشگری و خرید همچون بوتیک ها و رستوران ها و کافه های خیابان استقلال و تقسیم استانبول نزدیک میباشد و همچنین فاصله هتل متروپولیتن استانبول تا فرودگاه بین المللی اتاتورک استانبول ترکیه حدود 21 کیلومتر و 30 دقیقه با ماشین است. میهمان تور استانبول هتل میتوانند وعده غذایی خود را در رستوران فیروزه هتل با انواع غذاهای ترکیه ای و بین المللی میل نمایند و همچنین در عصرها از صرف یک فنجان قهوه و تنقلات در کافه دارچین لذت ببرند. این هتل دارای سه سالن مدرن با امکانات جید برای برگزاری جلسات،سمینار،آموزش و... نیز میباشد. هتل متروپولیتن تکسیم استانبول با طراحی منحصر بفرد و معماری ساده در هماهنگی با جزئیات لوکس یک تجربه منحصر به فرد را برای گردشگران تور استانبول به ارمغان می آورد.

-متروپولیتن-تکسیم-استانبول.jpg

-متروپولیتن-تکسیم-استانبول-1.jpg

عکس ها،تصاویر و امکانات هتل متروپولیتن تکسیم استانبول

پذیرش شبانه روزی،رستوران ترکیه ای و بین المللی،کافه بار،سیستم تهویه مطبوع،صبحانه بوفه،خدمات تحویل بار و چمدان،آسانسور،اجاره اتومبیل،خدمات نظافت اتاق 24 ساعته،لاندری و خشکشویی،تحویل گل در اتاق،دکتر،خیاطی،تحویل روزنامه در اتاق و... .

-متروپولیتن-تکسیم-استانبول-2.jpg

-متروپولیتن-تکسیم-استانبول-3.jpg

-متروپولیتن-تکسیم-استانبول-4.jpg

-متروپولیتن-تکسیم-استانبول-5.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل برلین استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Berlin Hotel

هتل برلین استانبول Istanbul Berlin Hotel یکی از هتل های 4 ستاره است که در سال 2000 میلادی در منطقه شیشلی شهر استانبول و محله Nişantaşı بنا شده است. این هتل در 9 طبقه و در کل با 39 اتاق و سوییت زیبا،تمیز با امکاناتی مدرن نظیر سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره ای، مینی بار،سشوار،لوازم آرایشی رایگان و... آماده خدمات رسانی هر چه بهتر به مسافران تور استانبول می باشد. هتل برلین استانبول از جهت موقعیتی نزدیک به کافه های متعدد،بارها،رستوران ها و بوتیک های معروف میباشد و فاصله هتل تا اماکن تاریخی و توریستی شهر همچون مرکز کنوانسیون لطفی کردار 850 متر،کاخ دلمه باغچه و میدان تکسیم(تقسیم) 20 دقیقه بصورت پیاده و تا برج گالاتا 10 دقیقه با ماشین است. فاصله هتل برلین استانبول تا فرودگاه آتاتورک استانبول ترکیه حدود 20 کیلومتر میباشد و تنها 250 متر با مترو ایستگاه عثمان بی فاصله دارد. میهمانان تور استانبول می توانند صبح خود را با صبحانه بوفه با کیفیت هتل آغاز کنند و از گردش در منطقه لذت ببرند. این هتل در سال 2011 میلادی آخرین بازسازی خود را به انجام رسانده است.

-برلین-استانبول.jpg

-برلین-استانبول-1.jpg

عکس ها،تصاویر و امکانات هتل برلین استانبول

پذیرش شبانه روزی،رستوران و کافه بار،تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی،سونا،ترانسفر فرودگاهی،روم سرویس 24 ساعته،کارکنان مسلط به چند زبان،سرویس نگهبانی،خدمات تحویل بار و چمدان،اینترنت بی سیم و... .

-برلین-استانبول-2.jpg

-برلین-استانبول-3.jpg

-برلین-استانبول-4.jpg

-برلین-استانبول-5.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل گراند آسیان استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Grand Asiyan Hotel

هتل گرند آسیان استانبول Istanbul Grand Asiyan Hotel یکی از هتل های 4 ستاره می باشد که در سال 1987 در منطقه لاللی شهر استانبول ساخته شده است. این هتل درطبقه و در مجموع با 87 اتاق تمیز و زیبا آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول می باشد. همگی اتاق ها دارای تلفن،تلویزیون ال سی دی،مینی بار،گاو صندوق،سشوار،حمام با وان،توالت فرنگی،اینترنت بی سیم رایگان،سیستم تهویه مطبوع و بخاری مرکزی می باشند. هتل گراند آسیان استانبول در قلب تاریخی و قدیمی استانبول واقع شده است و گردشگران تور استانبول به راحتی می توانند از جاذبه های توریستی نظیر مسجد سلطان احمد،کاخ توپکاپی،موزه ایاصوفیه،آب انبار کلیسای قدیمی،بازار سرپوشیده،چشمه آلمانی،میدان سلطان احمد و... دیدن به عمل آورند. استانبول بسیار از توجه و علاقه شما خوشحال می شود و دو روی سواحل خود را به شما نمایان می سازد و با دو قاره به شما خوش آمد می گوید،اروپا در سمت چپ و آسیا در سمت راست. حال شما در منطقه اروپایی آسیایی حضور دارید و هیچ گردشگر تور استانبول از شما خوش شانس تر نخواهد بود.همچنین ویژگی دیگر تنگه بسفر و پل بسفر می باشد که میتوانید شکوه آن را مشاهده بفرمایید. پشت شما کاخ توپکاپی همان محل فرمانروایی بسیاری از امپراطوری های عثمانی می باشد. همین ویژگی ها بود که استانبول را به عنوان پایتخت فرهنگی جهان در سال 2010 برگزید. اگر شما مسافران تور استانبول قصد بازدید از دیگر مکان های گردشگری در شب را دارید، قدم زدن در خیابان استقلال  بهترین گزینه خواهد بود و می توانید با کمی پیاده روی بیشتر از دومین ساب وی قدیمی جهان دیدن به عمل آورید. شما می توانید راه برگشت خود را از تونل 601 متری تاریخی ساب وی که در سال 1875 ساخته شده طی کرده به پل گالاتا برسید و سپس گذری به برج گالاتا داشته باشید و شهر استانبول را از زاویه هایی که ژنوایی سازنده برج گالاتا مشاهده میکرد ببنید و وعده شام خود را در رستوران پاساژ قدیمی چیچک تجربه کنید. فاصله هتل گراند آسیان استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه حدود 20 کیلومتر می باشد. این هتل در سال 2007 به طور کامل بازسازی شده است.

 -گرند-آسیان-استانبول.gif

-گرند-آسیان-استانبول-2.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل گراند آسیان استانبول :

پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع و سیستم گرمایش،رستوران،کافی شاپ و بار،اینترنت بی سیم رایگان،ترانسفر فرودگاه،استخر سرپوشیده،سونا خشک و بخار،ماساژ،سرو غذا در اتاق،خشکشویی و لاندری،خدمات نگهداری بار و چمدان،آسانسور،صندوق امانات داخل اتاق،صرافی.

-گرند-آسیان-استانبول-3.gif

-گرند-آسیان-استانبول-4.gif

-گرند-آسیان-استانبول-5.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل مارمارای استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Marmaray Hotel

هتل مارمارای استانبول Istanbul Marmaray Hotel یک هتل 4 ستاره تقریبا نوساز میباشد و در سال 2011 میلادی در منطقه فاتح شهر استانبول بنا شده است.این هتل 15 دقیقه با میدان تکسیم استانبول و مراکز تفریحی و رستوران ها فاصله دارد. هتل مارمارای استانبول در 17 کیلومتری فرودگاه بین المللی آتاتورک ترکیه استانبول قرار دارد. این هتل در 7 طبقه از 93 اتاق و سوییت تشکیل شده است و آماده سرویس دهی به مسافران تور استانبول می باشد.در نزدیکی این هتل اماکن توریستی و تاریخی استانبول مانند بازار بزرگ، مسجد ایاصوفیه ، قصر و موزه توپ کاپی قرار دارد. در 400 متری این هتل ایستگاه قطار و بندر ینی کاپی استانبول می باشد. این هتل به اینترنت بی سیم مجهز می باشد. فاصله تراموا تا هتل مارمارای استانبول 500 متر است.

-مارمارای-استانبول.gif

 

امکانات و تصاویر هتل مارمارای استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،کتابخانه،تهویه مطبوع، بار،سیستم گرمایش،صرافی،امکانات جلسه و عروسی،خدمات خانه داری،سرو صبحانه در اتاق،خشکشویی،اتوشویی،رنت اتومبیل،فکس و کپی،سالن بدنسازی،ماساژ،سونا،مرکز سلامت و آبگرم،حمام سنتی ترکی و بخار و...

-مارمارای-استانبول-1.gif

-مارمارای-استانبول-2.gif

-مارمارای-استانبول-3.gif

-مارمارای-استانبول-4.gif

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 
مطالب مرتبط:


تعداد بازدید از این مطلب: 118
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود