هتل های 4 ستاره ارمنستان

آمار مطالب

کل مطالب : 616
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 175
باردید دیروز : 174
بازدید هفته : 660
بازدید ماه : 1281
بازدید سال : 4417
بازدید کلی : 121314

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان turekish و آدرس kishturr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 7 دی 1395
نظرات

هتل مینوتل برسام سوییتس ایروان ارمنستان

یکی از زیبا ترین هتل های 4 ستاره ارمنستان هتل مینوتل برسام سوییتس ایروان است که در مرکز ایروان ارمنستان واقع شده است. این هتل تا میدان معروف جمهوری 5 دقیقه پیاده فاصله دارد. هتل 50 اتاق  زیبا دارد که هر کدام از اتاق ها مجهز به سیستم تهویه، پخجال، ماهواره، تلویزیون و ... برای مسافران تور ارمنستان هستند. همه اتاق ها با رنگ گرم طراحیشده اند و حمام مجهز به سشوار، توالت و دوش است. مسافران تور ارمنستان می توانند در کافه ای که در نزدیکی این هتل فاصله دارد به صرف غذا بپردازند.این هتل تا فرودگاه ایروان 20 دقیقه با ماشین فاصله دارد.

امکانات هتل مینوتل برسام سوییتس ایروان ارمنستان:

 رستوران، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه) برای مسافران تور ارمنستان، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری روزانه، فکس، کپی، سوییت ماه عسل، روزنامه، اتاق خانوادگی، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان و...

 

هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان

بهترین و زیبا ترین هتل ارمنستان هتل 4 ستاره نورک رزیدنس ایروان ارمنستان است که خیابان مولدواکان ایروان ارمنستان قرار گرفته است. هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان دارای 36 اتاق زیبا و تمیز با امکانات عالی و بالکنی بسیار زیبا و چشم اندازی فوق العاده در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. در لابی این هتل انواع نوشیدنی ها، ککتل و اسنک های خوشمزه موجود می باشد. این هتل دارای رستورانی با انواع غذاهای بین المللی، ایرانی و ارمنی مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان تا فرودگاه ایروان 20 دقیقه رانندگی، تا ایستگاه راه آهن ایروان 15 دقیقه رانندگی و تا ایستگاه اتوبوس 50 متر فاصله دارد. از امکانات آبی و تفریحی هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان می توان گفت استخر سر باز، باغ، سونا، سولاریوم، باشگاه، اسپا، ماساژ، بیلیارد و... برای مسافران تور ارمنستان می باشد.

امکانات هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان:

استخر سر باز، باغ، سونا، سولاریوم برای مسافران تور ارمنستان، باشگاه، اسپا، ماساژ، بیلیارد، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، لاندری، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روم سرویس، آسانسور، کرایه اتومبیل، سیستم تهویه، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستانمی باشد. 

 

هتل هاوس ارمنستان

هتل هاوس ایروان از جمله هتل های زیبا و آرام  4 ستاره واقع در مرکز شهر ایروان ارمنستان با موقعیت مکانی عالی و نزدیک به مهم ترین جاذبه های دیدنی ایروان ارمنستان که تنها چند دقیقه فاصله دارد.هتل هاوس ایروان ارمنستان بخاطر داشتن معماری و طراحی خاص و مجلل داخلی و خارجی ساختمان به جاذبه دیدنی مبدل شده است.کارکنان مجرب و کار آزموده در تمامی طول شبانه روز اماده خدمات رسانی به میخمانان تور ارمنستان می باشند همچنین در این هتل به زبان های روسی,انگلیسی,آلمانی صحبت می شود و مسافران عزیز تور ارمنستان از این بابت مشکلی نخواهند داشت.

 

 

 امکانات هتل هاوس ایروان :

 
در این هتل بنا به خواست گردشکران تور ارمنستان دارای سرو صبحانه در اتاق,منو مخصوص رژیم غذایی شما,غذای مخصوص بچه می باشد.همچنین برای رفاه حال مسافران تور ارمنستان خدماتی از قبیل امکانات باربکیو,استخر رو باز (فصلی)سالن ماساژ و رستوران با منوی غذاهای دریایی ، غذاهای سنتیارمنستان و غذاهای پرطرفدار بین المللی و کافی شاپ مجلل و مدرن ,اجاره دوچرخه,باغ,تراس,دسترسی به اینترنت WiFi در همه هتل ,سرویس اتاق,کرایه ماشین,ترانسفر فرودگاه,پذیرش 24 ساعته,خدمات بلیط,انبار به چمدان,خشکشویی,خدمات اتوکشی,سرویس روزانه,اتاق فکس فتوکپی,گاوصندوق,پوشاک,سیستم تهویه هوا مطبوع, پارکینگ عمومی فراهم دیده است.
 
 
 
 جهت رزرو و اطلاعات بیشتر از تور ارمنستان با شماره تماس 88178815-021 تماس حاصل فرمایید.

هتل باس بیوتیک ارمنستان

هتل باس بیوتیک ارمنستان در محله اکولوژیک بنام آیگدزور در مرکز شهر ایروان ارمنستان پیمان دارد. این هتل 4 ستاره در تقرب کاخ رییس جمهور و خانه اپرا پیمان دارد و 10 دقیقه تا مترو فاصله دارد.هتل باس بیوتیک 141 اتاق دارد و از هتل های قدیمی ارمنستان محسوب می شود و پیشینه 18 ساله دارد.در رستوران این هتل غذاهای ارمنی و اروپایی برای مسافران تور ارمنستانسرو می شود.

امکانات هتل باس بیوتیک ارمنستان :

استخر،سونا، ماساژ، رستوران، بار، روم سرویس، اجاره اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری روزانه، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، سوییت ماه عسل، آسانسور، سیستم تهویه، وای فای رایگان، پارکینگ عمومی رایگان گردشگران تور ارمنستان با انتخاب این هتل سفر خوشی را سپری می کنند.

 

 

هتل فروم ارمنستان

 

 

 


امکانات هتل فروم ارمنستان :

از امکانات هتل می توان به سونا هایی با سبک روسی و ترکی ، پارکینگ رایگان، اجاره ماشین ، پذیرش ۲۴ ساعته ، خدمات تور و گردشگری، خرید بلیط ، لباسشویی، اتوشویی ، اتاق هایی برای میهمانی و جلسات کاری ،  فکس و فتوکپی ، صندوق امانات ، اتاق عروس و داماد ،اتاق عایق صدا،  اتاق های بدون سیگار و.. اشاره نمود. و همین طور در رستوران این هتل که دارای دو هال غذاخوری و وی آی پی می باشد با جمعیتی تقریبا ۱۷۰ تا ۱۸۰ نفر میهمانان تور ارمنستان هنگام صرف غذا می توانند از موسیقی زنده و انواع غذا های ارمنی و اروپایی لذت ببرند و همچنین می توانند در سالن غذاخوری رستوران که بسیار لوکس و زیبا می باشد صبحانه سوئدی، ترکی و اروپایی را صرف نمایند.

جهت اطلاعات بیشتر از تور ارمنستان با ما تماس حاصل نمایید.

مطالب مرتبط:

تور ارمنستان نوروز 96

تور ارمنستان بهمن 95 

تور ارمنستان دی 95

تور ارمنستان زمستان 95

تور ارمنستان از شیراز

 تور ارمنستان از تبریز

تور ارمنستان از کرمانشاه

تور ارمنستان از مشهد



تعداد بازدید از این مطلب: 111
موضوعات مرتبط: تورارمنستان , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود