هتل های دبی

آمار مطالب

کل مطالب : 616
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 148
باردید دیروز : 239
بازدید هفته : 872
بازدید ماه : 1493
بازدید سال : 4629
بازدید کلی : 121526

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان turekish و آدرس kishturr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 7 دی 1395
نظرات

هتل سوفتیل دبی 

softil2.jpg

هتل سوفتیل دبی در منطقه ساحلی جمیرا دبی قرار دارد.این هتل لوکس 5 ستاره یکی از هتل های شیک و مدرن به معنی واقعی کلمه، یک هتل لاکچری است.این هتل تا مدیا سیتی و اینترنت سیتی شهر دبی و منطقه جبل علی با ماشین 7 دقیقه ،تا تفریحگاه ساحلی 1 کیلومتر، 10 دقیقه رانندگی به دبی مارینا ،20 دقیقه رانندگی به مرکز خرید دبی مال و برج خلیفه و تا فرودگاه بین‌المللی دبی 30 کیلومتر فاصله‌ دارد.

softil3.jpg

امکانات اتاق ها:

طراحی و چیدمان تمامی اتاق ها مدرن و شیک است. اتاق ها دارای تلویزیون صفحه تخت، مینی بار،تهویه مطبوع ، وای فای رایگان و.... از خدمات اتاق ها می باشد. اگر یکی از سوئیت‌ها یا آپارتمان‌ها را انتخاب کرده‌اید، یک اتاق پذیرایی و یک اتاق ناهارخوری به همراه یک حمام اختصاصی با امکاناتی از برندهای معروف هرمس یا لانوین در اختیار گردشگران تور دبی خواهد بود.

softil4.jpg

امکانات هتل سوفتیل دبی :

ساحل اختصاصی،سه استخر و کلوپ بازی کودکان،مرکز سلامت و آبگرم سو 28 اتاق سرویس‌دهی،استخر آب دریا، سونا و سرویس‌های زیبایی فرانسوی شامل ماساژ و اتاق‌های تمدد اعصاب عمیق را به شما ارائه خواهد کرد. مرکز تناسب‌اندام ، اسکله قایق‌سواری ، 2 زمین تنیس، رستوران،لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، آرایشگاه، فکس و کپی، فروشگاه، بار، مجهز به سیستم تهویه، اتاق های ضد صدا، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، خدمات خانه داری، صبحانه در اتاق و... بصورت 24 ساعته آماده پذیرایی از گردشگران تور دبی می باشد.

softil1.jpg

softil.jpg

جهت رزروتور دبی با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید

هتل فرست سنترال دبی

auris-first-central3.jpg

هتل فرست سنترال دبی 4 ستاره در منطقه شیخ زائد دبی قرار دارد.نام قبلی این هتل AURIS FIRST CENTRAL SUITES فعالیت میکرده است.از نظر موقعیت مکانی این هتل به ایستگاه های اتوبوس و مترو دبی اینترنت سیتی نزدیک است و تا مرکز شهر دبی حدود 19 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی دبی 30 کیلومتر فاصله دارد.این هتل تا مرکز خرید امارات و مارینا پنج کیلومتر فاصله دارد.سرویس دهی این هتل زیبا بصورت HB می‌باشد.

auris-first-central1.jpg

هتل های BYBLOS HOTEL، AURIS METRO CENTRAL HOTEL APARTMENTS، YASSAT GLORIA HOTEL APARTMENTS و BOUTIQUE 7 HOTEL AND SUITES در مجاورت قرار  دارند.گردشگران تور دبی با انتخاب این هتل خاطره خوبی را در ذهن خود حک می کنند.

امکانات اتاق ها:

auris-first-central.jpg

هتل فرست سنترال از 524 اتاق (سوئیت کلاسیک استودیو، کلاسیک، اجرایی استودیو و اجرایی) و سوئیت تشکیل شده که تمامی اتاق های این هتل دارای تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، صندوق امانات، تلفن، حمام اختصاصی، سشوار و اینترنت هستند.

auris-first-central5.jpg

auris-first-central6.jpg

امکانات هتل فرست سنترال دبی:

رستوران  PANORAMIC RESTAURANT( در طبقه 30 ام هتل قرار دارد و با چشم انداز پاناروما از شهر دبی)و  MANINO DELI CAFÉ،کافه،استخر، بدنسازی و...

auris-first-central7.jpg

auris-first-central4.jpg

تور دبی به گردشگرانی که به دنبال هتلی لوکس را پیشنهاد میکنیم.

 

هتل حیات پالاس دبی

hayatpalce1.jpg

هتل حیات پالاس دبی در منطقه دیره شهر دبی واقع شده است.هتل حیات پالاس 4 ستاره  15 دقیقه از ساحل الممزر، 11 کیلومتر تا مرکز شهر دبی و تا فرودگاه بین المللی دبی 3 کیلومتر فاصله دارد.هتل حیات پالاس دبی 2 کیلومتر تا مرکز خرید سیتی سنتر دیره، 5 کیلومتر تا مرکز خرید برجمان، 7 کیلومتر تا مرکز خرید دبی مال، مرکز تجارت جهانی و برج خلیفه فاصله دارد. سرویس دهی این هتل لوکس بصورت BB است. توریستان تور دبی باانتخاب این هتل لحظات خوبی را در ذهن خود حک می کنند.

امکانات اتاقها:

hayatpalce3.jpg

این هتل از 210 اتاق خانوادگی، استاندارد و سوئیت  تشکیل شده است که نمامی اتاقها دارای طراحی و چیدمان شیک و از رنگ های گرمم استفاده شده است.اتاقها دارای خدماتی  شامل  فضایی وسیع ، تخت بزرگ و مبلمانی راحت ، سیستم تهویه مطبوع و... در اختیار گردشگران تور دبی قرار میدهد.

امکانات هتل حیات پالاس دبی:

استخر روباز  ، مرکز سونا و جکوزی ، ماساژ ، جیم ، مرکز تناسب اندام ، کلوپ شبانه ، محوطه حمام آفتاب ،تاکسی سرویس ، خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ،اتو کشی ،مراکز تجاری ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، مرکز تجارت ، دستگاه خودپرداز ، صرافی ، دو رستوران لوکس ، بار ، کافی شاپ و.. را به گردشگران تور دبی ارائه  می دهد. 

hayatpalce.jpg

hayatpalce2.jpg

جهت رزرو و اطلاعات بیشتر از تور دبی با شماره 88178815-021 تماس حاصل نمایید.

هتل فیرمونت دبی

firmont.jpg

هتل فیرمونت دبی در شمار هتل های 5 ستاره لوکس دبی قرار دارد. از نظر موقعیت مکانی در مقابل مترو و مرکز تجارت جهانی قرار گرفته و تا فرودگاه بین المللی دبی 10 کیلومتر ، تا مرکز خرید 20 دقیقه و تا برج خلیفه فاصله کوتاهی دارد.این هتل زیبا در مجموع 394 اتاق دارد که تمامی اتاق ها دارای رنگ آمیزی شاد و چیدمان تاق ها مدرن است که اتاق ها مجهز به پنجره‌های تمام قدی با منظره 360 درجه‌ی خلیج‌ فارس و شهر است. مسافران تور دبی با انتخاب این هتل احساس راحتی و آرامش می کنند.

firmont4.jpg

 firmont3.jpg

خدمات هتل فیرمونت دبی:

رستوران برای صرف شام در رستوران نویر و کافه سوشی که نقطه ملاقات سنت و نوآوری است،استیک‌های رستوران اکسچنج گریل و یا در فضای خودمانی دوکوز که رستورانی ترکی روی پشت‌بام است، لذت ببرید.

 

جکوزی ، دو استخر روبازبرروی پشت بام ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، سولاریوم ، حمام ترکی و بخار،صرافی، آرایشگاه، اتاق جلسه و... 

firmont2.jpg

 

هتل خدمات منحصربه فردی را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید.

هتل جمیرا زعبیل سرای دبی

Jumeirah-Zabeel-Saray.jpg

هتل جمیرا زعبیل سرای دبی در جزیره مصنوعی پالم جمیرا  که بعنوان یکی از مکان های تفریحی دبی شناخته شده قرار دارد.این هتل 5 ستاره لوکس تا مراکز خرید دبی 20 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی دبی ۴۵ دقیقه فاصله دارد.هتل زعبیل از 484 اتاق شیک تشکیل شده و رنگ آمیزی اتاق ها شاد و مدرن است و تمامی اتاق ها دارای خدماتی نظیر یخچال، تلویزیون صفحه تخت،جکوزی و ... می باشد. هتل خدمات منحصربه فردی را به مسافران تور دبی ارائه می دهد که خاطرات خوب و به یادماندنی داشته باشند. 

Jumeirah-Zabeel-Saray2.jpg

Jumeirah-Zabeel-Saray1.jpg 

امکانات هتل جمیرا زعبیل سرای دبی:

ساحل اختصاصی ، پارک آبی رایگان و سرویس رایگان به مراکز خرید (دبی مال ، امارات مال و بازدید از مدینه الجمیراه) ،زمین تنیس، بیزینس سنتر ، سالن آرایشگاه، 4 سوئیت با سونای اختصاصی، 2 سالن و رستوران برای مهمانان وی ای پی ،استخر روباز با جکوزی، استخر برای کودکان، 3 حمام ترکی، امکانات برای ماهیگیری و غواصی،3 سوناو ...

Jumeirah-Zabeel-Saray4.jpg

Jumeirah-Zabeel-Saray5.jpg

جهت رزرو و اطلاعات بیشتر از تور دبی  با شماره 88178815-021 تماس حاصل نمایید.

مطالب مرتبط:                      

تور دبی بهمن 95

تور دبی دی 95

تور دبی نوروز 96

تور دبی زمستان 95

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد



تعداد بازدید از این مطلب: 111
موضوعات مرتبط: توردبی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود