هتل های تایلند

آمار مطالب

کل مطالب : 616
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 1516
باردید دیروز : 239
بازدید هفته : 2240
بازدید ماه : 2861
بازدید سال : 5997
بازدید کلی : 122894

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان turekish و آدرس kishturr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 30 آذر 1395
نظرات

هتل آیبیس ریور ساید بانکوک تایلند :

_آیبیس_ریور_ساید_بانکوک_تایلند_1.jpg

این هتل از لحاظ موقعیت در جنوب غربي بانكوك ،در كنار رودخانه "Chaopraya" واقع شده است و فاصله آن تا ایستگاه مترو 10 دقیقه میباشد . از این هتل تا ایستگاه مترو دارای سرویس رایگان میباشد. این هتل داراي امکاناتی چون استخر روباز ،خشكشويي و اينترنت مي باشد. اتاق ها این هتل داراي تلويزيون LCD،سشوار و يخچال برای رفاه حال مسافران تور تایلند میباشد. رستوران هتل با غذاهاي تايلندي و ساندويچ  پذيراي ميهمانان است. فاصله این هتل تا فرودگاه 30 دقیقه میباشد . همچنین جاذبه های گردشگری زیادی در اطراف این هتل قرار دارند. فاصله این هتل به مراکز خرید نیز نزدیک است .

_آیبیس_2.jpg

_آیبیس_3.jpg

_آیبیس_4.jpg

 

هتل پرنس پالاس بانکوک تایلند.gif.gif.gif.gifPrince Palace Bangkok Thailand

هتل پرنس پالاس بانکوک تایلند Prince Palace Bangkok Thailand این هتل 4 ستاره در کلانگ ماهانک در سال 1995 ساخته شده است و در سال 2010 ساخته شده است. این هتل دارای رستورانی با غذاهای تایلندی برای مسافران تور تایلند میباشد. این هتل دارای استخر,حمام,سونا,جکوزی,خدمات شبانه روزی,سرویس تهویه مطبوع,خدمات مراقبت کودک,صرافی و .... میباشد. این هتل برای گردشگرانی ک قصد رزرو تور تایلند را دارند یکی از بهترین و مناسب ترین هتل هایی است که معمولا مسافران در نظر دارند.

-پرنس-پالاس-بانکوک-تایلند.gif

-پرنس-پالاس-بانکوک-تایلند-2.gif

-پرنس-پالاس-بانکوک-تایلند-8.gif

-پرنس-پالاس-بانکوک-تایلند-7.gif

-پرنس-پالاس-بانکوک-تایلند-9.gif

-پرنس-پالاس-بانکوک-تایلند-6.gif

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور تایلند با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل هالیوا کرابی تایلند.gif.gif.gif.gifHaleeva Hotel Krabi Thailand

هتل هالیوا کرابی در ساحل آو نانگ قرار گرفته و با باغات سرسبز گرمسیری احاطه شده است. کرابی در جنوب تایلند قرار دارد. غار معروف فرا نانگ و تالاب پرنسس در 4 کیلومتری و فرودگاه کرابی در 188 کیلومتری هتل مستقر می باشند. ساحل فرا ننگ یکی از سواحل کرابی در آنجا واقع است، که شاید زیبا ترین مکان در جنوب تایلند است. اتاق های هتل با کف سرامیک شده و طراحی وسیع، با امکاناتی همچون تهویه هوا، حمام خصوصی، تلویزیون صفحه تخت، یخچال کوچک، اتاق نشیمن جداگانه و (بعضی ها) با بالکن خصوصی تجهیز شده اند. مهمانان تور تایلند می توانند از دفتر توریستی ماشین کرایه کنند و به سیاحت در  مناطق اطراف بپردازند یا کوه نوردی کنند. پس از یک روز تحرک و فعالیت، سرویس ماساژ هتل خستگی را از تن شما بدر خواهد کرد. وای فای رایگان، استخر فضای باز و رستوران از امکانات مورد توجه آن می باشند. گردشگرانی که قصد رزرو تور تایلند را دارند  این هتل یکی از بهترین هتل های تایلند میباشد.

-هالیوا-کرابی-تایلند-1.jpg

-هالیوا-کرابی-تایلند-4.jpg

عکس ها و امکانات هتل هالیوا کرابی تایلند

رستوران,کافی شاپ,خدمات ۲۴ ساعته در اتاق,ترانسفر فرودگاهی,آسانسور,خشکشویی,فروشگاه,نگه داری بچه,صندوق امانات,ورود حیوانات,رستوران فضای باز,کافی شاپ فضای باز,تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای,مینی بار رایگان,سشوار,سرویس رایگان رفت و آمد,پارکینگ,پزشک,نگهداری بچه و....

-هالیوا-کرابی-تایلند-2.jpg

-هالیوا-کرابی-تایلند-5.jpg

-هالیوا-کرابی-تایلند-3.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور تایلند با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل نووتل فنیکس سیلوم بانکوک تایلند .gif.gif.gif.gif Novotel Fenix Silom Hotel Bangkuk Thailand

هتل نووتل فنیکس سیلوم بانکوک تایلند در منطقه سیلم قرار دارد و در سال 2010 ساخته شده است. این هتل خدمات ترنسفر رایگان به ایستگاههای ترن سریع السیر ارائه می دهد، یک استخر روباز و 4 غذاخوری دارد. اینترنت Wi-Fi به صورت رایگان در سراسر هتل قابل استفاده می باشد. شما به اتاقتان در هتل نووتل فنیکس سیلوم بانکوک راهنمایی می‌شوید، شاید ترجیح می‌دهید غذا را در اتاق خود میل کنید، این امر در تمام ساعت‌های شبانه‌روز در هتل نووتل فنیکس سیلوم بانکوک برای مسافرانتور تایلند امکان‌پذیر است. البته 4 گزینه غذاخوری دیگر هم پیش روی شما است. درب رستوران اسکوئر در تمام طول روز با بوفه غذاهای بین‌المللی به روی مهمانان تور تایلند باز است. کافه پیاده‌روی جمز تنقلات سبک را برای شما تدارک دیده است. همچنین انواع نوشیدنی‌ها در بار استون منتظر شما است. اگر به تفریح یا استراحت نیاز دارید به مرکز بدنسازی هتل نووتل فنیکس سیلوم بانکوک سری بزنید یا در کنار استخر روباز هتل به استراحت بپردازید. سفرهای یک‌روزه و خودروی اجاره‌ای بخشی از خدمات تور هتل هستند. همچنین یک مرکز تجاری کاملا مجهز نیازهای حرفه‌ای شما را برطرف خواهد کرد. 

-نووتل-بانکوک-تایلند.jpg

-نووتل-بانکوک-تایلند-4.jpg

عکس ها و امکانات هتل نووتل فنیکس سیلوم بانکوک تایلند

استخر در فضای آزاد، سونا,سرویس دهی اتاق ها ، سرویس ترنسفر رایگان ، اجاره اتومبیل، مطبوعات ، گاو صندوق، فروشگاه داخلی، اتاق برای افراد غیر سیگاری، امکانات برای افراد معلول، آسانسور،تهویه هوا,اینترنت بی سیم رایگان در سراسرهتل ، پارکینک رایگان,رستوران، کافه,پذیرش 24 ساعته، صرافی، میز گردشگر، انبار چمدان، خدمات دربان,خدمات نگه داری و سرویس نوزاد,خشک شویی و خدمات اتو کشی,امکانات برگزاری همایش و ملاقات، مرکز تجاری، خدمات فکس و کپی و...

-نووتل-بانکوک-تایلند-1.jpg

-نووتل-بانکوک-تایلند-5.jpg

-نووتل-بانکوک-تایلند-3.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور تایلند با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

ادامه مطلب:

تور تایلند زمستان 95

تور تایلند دی 95

تور تایلند بهمن 95

تور تایلند اسفند 95

تور تایلند نوروز 96



تعداد بازدید از این مطلب: 122
موضوعات مرتبط: تورتایلند , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود