هتل های دبی

آمار مطالب

کل مطالب : 616
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 222
باردید دیروز : 174
بازدید هفته : 707
بازدید ماه : 1328
بازدید سال : 4464
بازدید کلی : 121361

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان turekish و آدرس kishturr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 14 آذر 1395
نظرات

 

 هتل آتلانتیس دبی

 

یکی از مجلل ترین و بزرگ ترین هتل های خاورمیانه دبی هتل 5 ستاره آتلانتیس است که در حلال بالایی جزیره مصنوعی نخل جمیرا در پالم دبی قرار گرفته است.  هتل آتلانتیس دبی دارای 23 طبقه و 1539 اتاق مجلل و مدرن با امکانات عالی که هر کدام  مشرف به آکواریوم اتلانتیس, روبه استخر, روبه پارک آبی, روبه خلیج فارس و حتی سوئیتهایی که دیواره اتاق خواب آن اکواریوم بزرگ هتل آتلانتیس و امکاناتی نظیر مینی بار ، جکوزی ، یخجال ، تلویزیون ، سشوار, اینترنت و .... که در اختیار مسافران تور دبی می باشد. این هتل یکی از بزرگ ترین و پیشرفته ترین پارکی های آبی را دارد که استفاده از آن برای مسافران تور دبی رایگان ولی برای عموم رایگان نمی باشد. امکانات تفریحی این هتل می توان گفت  اتاق بازیهای رایانه ای ،ماساژ, استخر روباز, سونا و جکوزی و ... که مخصوص مسافران تور دبی می باشد.  هتل آتلانتیس دبییک آکواریوم بزرگ زیرآبی بسیار زیبا همراه با انواع آبزیان کوچک وبزرگ و همچنین استخر دولفین که بسیار مورد توجه مسافران تور دبی قرار گرفته است. این هتل به  مراکز خرید اصلی دبی,  ایستگاه مترو, مراکز خرید و مراکز بازرگانی دبی نزدیک می باشد. رستوران این هتل دارای انواع غذاهای بین المللی و با انواع گوشت های حلال مخصوص مسافران تور دبی می باشد. رستوران کاتالان, ایتالیایی و فرانسوی از رستوران های عالی هتل اتلانتیس دبی می باشد. 

 

 

 

امکانات  هتل آتلانتیس دبی:

بزرگ ترین پارک آبی خاورمیانه, زمین بازی کودکان , سرویس نگهداری کودکان با مربیهای حرفه ای, اتاق بازیهای رایانه ای ،ماساژ , استخر روباز مخصوص مسافران تور دبی , امکانات ویژه برای معلولین, سونا و جکوزی, آکواریوم بزرگ زیرآبی با انواع آبزیان کوچک وبزرگ و استخر دولفین, بار, خدمات خانه داری, انواع بازیهای زمینی, کرایه اتومبیل, رستوران کاتالان، ایتالیایی و فرانسوی و .... که در اختیار مسافران تور دبی می باشد.

 

هتل جبل علی دبی

 

هتل جبل علی دبی یکی از هتل های 5 ستاره دبی است و در منطقه پالم جبل علی واقع شده است و دارای امکانات ویژه ای نظیر زمین گلف و ساحل اختصاصی است که این هتل را تبدیل به یکی از رویایی ترین هتل های دبی برای مسافران تور دبی می کند.نمای زیبا و باشکوه هتل در منقه پالم چشم هر بیننده ای را در نگاه اول به خود جلب میکند و نمای آن با نورپردازیش در شب جلوه ویژه ای به منطقه پالم دبی داده که بسیار چشم نواز می باشد.

امکانات هتل :

 

هتل جبل علی دبی دارای امکانات رفاهی مانند : رستوران ، پذیرش شبانه روزی، روزنامه ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور،  گاوصندوق ،  فروشگاه در هتل، تهویه ، بار، باغ، خانه داری،  امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی،  خشکشویی،  صرافی،  کرایه ماشین ،مرکز تجارت،  دستگاه خودپرداز، تنیس،  مرکز بدنسازی،  بیلیارد،  پینگ پنگ ،  زمین گلف ،  موج سواری،  اسکواش ،  اسب سواری ، ماهیگیری، ماساژ ،  جکوزی،  استخر روباز،  سونا ، مرکز سلامت و آبگرم،  شیرجه،  حمام ترکی ، غواصی، زمین بازی کودکان،  سرویس نگهداری کودکان و....می باشد.

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل جبل علی دبی هتلی لوکس دارای ۲۵۳ باب اتاق است که انواع اتاقهای استاندارد و سوئیتهامجلل و زیبا را تشکیل می دهد. همگی چشم اندازی زیبا رو به خلیج و پالم جبل علی دارند و کلیه اتاقها مجهز به :گاوصندوق ، یخچال ، تلفن ، حمام و لوازم بهداشتی ، سشوار ، تلویزیون و اینترنت می باشند .

 

هتل خدمات منحصر به فردی را به گردشگران تور دبی ارئه می دهد. شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یاد ماندنی را در ذهن خود حکاکی خواهید کرد.

جهت رزرو با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

هتل دیزرت پالم دبی

 

هتل دیزرت پالم دبی در سال ۲۰۰۹ ساخته شده است و در حومه شهر دبی واقع شده است. از فضایی شگفت انگیز و بسیار آرامش بخش و مفرح برخوردار می باشد .معماری آن در عین سادگی مدرن و امروزی بوده و از تجهیزات پیشرفته ای در ساخت آن استفاده شده است . این اقامتگاه رویایی از جمله بهترین هتل های پنج ستاره دبی به شمار می رود که گردشگران زیادی از سراسر دنیا مشتاق اقامت در آن هستند . کویر نخل و فرودگاه بین المللی دبی پیاده 20 دقیقه و اتوبان شیخ زاید نیز 15 دقیقه تا هتل فاصله دارند . آرامش مثال زدنی و چشم انداز منحصر به فرد در کنار تکنولوژیهای نوین هتلداری و تدابیر ویژه ای برای راحتی و آسایش میهمانان تور دبی در نظر گرفته است.

 

امکانات هتل :

 

هتل دیزرت پالم دبی به همراه پرسنلی مجرب به شایستگی از میهمانانتور دبی پذیرایی می نماید و خدماتی بینظیری مانند :زمین تنیس ، اسب سواری ، سالن بدنسازی ، استخرهای روباز ، محوطه حمام آفتاب ، ماساژ ، مرکز سلامت و آب گرم ، رستوران هایی مجلل با منوهایی متفاوت  ، اسکواش ، سالن کنفرانس ، پسونا و جکوزی ، صرافی ، فضای سبز ، انواع بار ، آموزش آشپزی ، کتابخانه ، کوهنوردی  و خدمات و امکانات رفاهی بیشمار دیگر ، تنها گوشه ای از امکانات این هتل 5 ستاره محسوب می گردند .

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل دیزرت پالم دبی دارای  38 اتاق بزرگ و دلباز می باشد که ابعاد ، امکانات و طراحی متفاوتی دارند . امکانات اتاق ها شامل : تختهای کینگ سایز ، دکوراسیون لوکس امروزی ، چشم اندازی منحصر به فرد، بالکن مبله ، استخر در برخی از سوئیت ها ، گاوصندوق ، یخچال ، تلفن ، سشوار ، تلویزیون واینترنت ، لوازم آرایش رایگان ، پذیرایی در اتاق ، پرسنل مجرب ، حمام و سرویس بهداشتی بسیار لوکس و ... از ویژگی های ممتاز اتاق های رویایی هتل به شمار می روند .

 

تور دبی به گردشگرانی که به دنبال هتلی لوکس و با امکانات کافی هستند هتل دیزرت پالم دبی را  پیشنهاد میکند. 

شما میهمانان گرامی تور دبی می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن  41954-021 تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

هتل ال جواهر گاردن دبی

هتل 4 ستاره و مجللی است که در سال 2004 و در 8 طبقه احداث گردید . این هتل مجهز در منطقه دیره قرار گرفته و در مجاورت فرودگاه بین المللی دبی قرار دارد به نحوی که فاصله 2 کیلومتری بین هتل تا فرودگاه را پیاده در 4 دقیقه می توان طی کرد . برخورداری از اتاق هایی استاندارد از دیگر ویژگی هتل جواهر است که برای مسافران تور دبی طاحی شده است. در ضمن با چند قدم پیاده روی امکان دسترسی به مراکز تجاری دبی به سهولت انجام می گیرد . علاوه بر موقعیت جغرافیایی مناسب ، هتل باشکوه جواهر گاردن از امکاناتی تاپ و ویژه برخوردار می باشد . پرسنل مجرب و کار آزموده ای نیز شبانه روز آماده سرویس دهی به گردشگران تور دبی بوده و تمام تلاش خود را به کار می برند تا رضایت خاطر میهمانان هتل را جلب نموده و سفری به یاد ماندنی را در ذهن ایشان ایجاد نمایند . در ضمن سرویس دهی در این هتل 4 ستاره به صورت آل ( صبحانه و ناهار) بوده و خدماتی نوین به میهمانان ارائه می شود ، باشد تا رضایت گردشگران تور دبی تامین شده و ایشان با خاطرانی خوش هتل را ترک نمایند.

 

 

عکس ها و امکانات هتل ال جواهر گاردن دبی

پذیرش شبانه روزی,خدمات نگهداری کودک,استخر,سونا,جکوزی,اسپا,سیستم تهویه مطبوع ، تلفن ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره ، رادیو ، ایر کاندیشن ، یخچال ، سیستم برودتی مناسب ، حمام و ست کامل آن ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، سرویس تهیه نوشیدنی های گرم ، سشوار و ...

 

 

 

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور دبی با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل آواری دبی

 

یکی از شیک ترین و زیبا ترین هتل های 4 ستاره دبی هتل آواری است که درنزدیکی میدان ساعت و خیابان شلوغ الرقه دبی قرار گرفته است. هتل آواری دبی دارای 178 اتاق شیک و مدرن و با امکانات عالی نظیر  سشوار ،اینترنت پر سرعت رایگان, سیستم برودتی و سرمایشی عالی ، تلویزیون ال سی دی ماهواره ای, مینی بار و ... که در اختیار مسافران تور دبی می باشد. این هتل دارای 3 رستوران شیک با انواع غذاهای خوب یک رستوران سلف سرویس و 2 رستوران با منوی انتخابی بوده که انواع خوراک های محلی و غذاهای بین المللی را برای مسافران تور دبی سرو می گردد. از امکانات تفریحی و سرگرمی هتل آواری دبی سونا و جکوزی ، استخر روباز در بام هتل همراه با صندلی های مخصوص حمام آفتاب ، ماساژ , سالن بدنسازی و .... مخصوص مسافران تور دبی می باشد. فرودگاه بین المللی دبی, ایستگاه مترو , مراکز تجاری و توریستی شهر در نزدیکی این هتل می باشد. از ویژگی های خوب این هتل سرویس رفت و برگشت رایگان به پارک ساحلی الممزر ، فرودگاه و تعدادی از مراکز خرید مهم دبی می باشد و در اختیار مسافران تور دبی است. 

 

 

 

امکانات هتل آواری دبی:

سونا و جکوزی ، استخر روباز در بام هتل همراه با صندلی های مخصوص حمام آفتاب ، ماساژ و سالن بدنسازی برای  مسافران تور دبی, ترانسفر فرودگاهی رایگان ، سرویس نگه داری از کودک ، صندوق امانات ، لاندری ، پذیرش 24 ساعته ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات تور و تهیه بلیط ، 3 رستوران, کافی شاپ, بار, مرکز تجاری و . . . که برای مسافران تور دبی می باشد.

 


تعداد بازدید از این مطلب: 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود