هتل های ترکیه

آمار مطالب

کل مطالب : 616
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 442
باردید دیروز : 239
بازدید هفته : 1166
بازدید ماه : 1787
بازدید سال : 4923
بازدید کلی : 121820

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان turekish و آدرس kishturr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 14 آذر 1395
نظرات

 

هتل های ترکیه

 

هتل هیلتون ازمیر ترکیه 

 

 

هتل هیلتون ازمیر ترکیه در سال ۱۹۹۲ تاسیس گردیده و در سال ۲۰۰۰ بازسازی شده است.  این هتل در مرکز شهر ازمیر و در کنار شهر قدیمی (Old Town) واقع شده و فقط چند دقیقه با مراکز خرید و تفریحی و مراکز فرهنگی فاصله دارد. فاصله هتل از فرودگاه عندان مندرس (Adnan Menderes) فقط 18 کیلومتر است. با چشم اندازی فوق العاده از دریای اژه و ارگ از امکانات این هتل لذت ببرید.

 

امکانات هتل هیلتون ازمیر ترکیه:

 

این هتل دارای 34 طبقه و ۳۸۰ اتاق می باشد . سوئیت های بزرگ با امکاناتی عالی که به سیستم تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، پذیرش ۲۴ ساعته ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم بهداشتی و سشوار ،کلید الکترونیکی ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان ، تناسب اندام،  استخر سرپوشیده گرم با سولاریوم، اتاق بخار و اتاق ماساژ , امکان پرداختن به ورزش هایی همچون اسکواش و تنیس ،سرویس ترانسفر, کافی شاپ, زمین گلف, پرستار بچه ،در ستوران هتل ، همزمان با صرف غذاهایی متنوع می توان از مناظر خلیج ازمیر و نیز اجرای موسیقی زنده پیانو مسافران ترکیه لذت ببرند.

 

 

 

 

امکانات اتاق: 

اتاق های هتل به شیوه مدرن  تزئین شده و به اینترنت پرسرعت، یک میز کاری و صندلی آرگونومیک مجهز است. تمام اتاق ها و سوئیت ها دارای منظره دید کوه و شهر ترکیه  و سواحل خلیج ازمیر است.مناظر زیبای  ترکیه نیز مشرف بوده و آماده ارائه خدمات به میهمانان ترکیه می باشد.

 

 

هتل خدمات منحصر به فردی را به گردشگران تور تورکیه ارئه می دهد. شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یاد ماندنی را در ذهن خود حکاکی خواهید کرد.

 

 

 

 

هتل میندس پانسیین بدروم

هتل میندس پانسیین بدروم در مرکز بدروم قرار دارد و تنها ۲۵ متر تا دریای اژه فاصله دارد.هتل میندس پانسیین۱۰ دقیقه پیاده تا قلعه بدروم و کمتر از ۵۰۰ متر تا بندرگاه بدروم فاصله دارد. موقعیت هتل میندس پانسیین دسترسی به اماکن توریستی را آسان ساخته است وبرای دیدن جاذبه های دیدنی و باستانی شهر تنها ۲ کیلومتر فاصله می باشد. مسافران تور ترکیه می توانند لحظات خوشی را در این هتل سپری کنند. هتل میندس پانسیین بدروم  دارای اتاق هایی شیک و مجلل ، سوئیت و اتاق های خانوادگی می باشد که اتاق های این هتل با امکانات رفاهی و دکوراسیون شیک و تکنولوژی بالا آرامش مسافران را به همراه دارد و تمامی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه هوا ،گاوصندوق ، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای،تلفن مستقیم و… می باشد. هتل میندس پانسیین امکانات عالی خود را در اختیار تک تک اعضای خانواده ها قرار داده و برای کودکان نیزامکانات بازی وسرگرمی با کیفیت استاندارد ، ارائه می دهد.در رستوران هتل میندس یانسیین می توانید غذا و نوشیدنی مورد علاقه خود را میل کنید و لذت ببرید.

 

 

 

 

 

هتل گرند بلیش کوشی آداسی ترکیه

 

هتل گرند بلیش کوشی آداسی ترکیه در سال ۲۰۰۹ ساخته شده است .این هتل در ساحل لانگ در 15 کیلومتری مرکز کوش آداسی ترکیه و رو به دریا ساخته شده و دارای یکی از بهترین ساحل های شنی منطقه است.فاصله هتل از فرودگاه عندان مندرس  100 کیلومتر فاصله دارد. این فرودگاه در 18 کیلومتری جنوب مرکز شهر ازمیر واقع شده است.

 

امکانات هتل :

 

هتل گرند بلیش کوشی آداسی ترکیه از امکانات هتل  می توان به : باشگاه، اتاق ویژه معلولین، استخر سر پوشیده، لاندری، ماساژ، کلوب شبانه، روم سرویس، سونا، تنیس، ورزش های آبی، اینترنت وای فای، زمین بازی کودکان، استخر کودکان، دکتر 24 ساعته ، مرکز فیتنس، اتاق بازی، آرایشگاه، ساحل شنی، چشم انداز دریا، آبگرم، حمام ترکی، استخر، بار، دیسکو، اتاق های پاک، بالکن و باغ ... اشاره کرد.

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل گرند بلیش کوشی آداسی ترکیه دارای 178 اتاق و 20 سوییت می باشد. تمامی اتاق های هتل مجهز به: ال سی دی ، تلفن، مینی بار، حمام و لوازم بهداشتی ،سشوار و ... می باشد.

 

گردشگرانتور ترکیهکه قصد رزرو هتل گرند بلیش کوشی آداسی ترکیهرا دارند رزرو هتل گرند بلیش کوشی آداسی ترکیه را با توجه به امکانات بی نظیرش در ذهن داشته باشند.

جهت رزرو تور ترکیهبا شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

 

هتل یاسمین بدروم ، ترکیه

هتل یاسمین بدروم در منطقه کادی کالسی در شهر تورگوت ریس در جنوب غرب ترکیه قرار دارد. این هتل 5 ستاره دارای ساحل اختصاصی است که گردشگران تور ترکیه می توانند لحظات خوشی را در این هتل سپری کنند. این هتل مدرن طبق استانداردهای معماری مدرن روز ساخته شده است، و دارای 152 اتاق با دکوراسیون مختلف با هدف جلب رضایت مهمانان تور ترکیه  است. 



اتاق ها دارای بالکن فرانسوی و یک تراس است که رو به باغ باز می شود. از جمله امکانات اتاق ها می توان به تهویه مطبوع مرکزی، تلفن مستقیم، تلویزیون ماهواره ای، مینی بار، گاوصندوق، خط اینترنت و یک صندلی راحت با قابلیت تبدیل به تخت بزرگسالان اشاره نمود. 

 


امکانات هتل یاسمین بدروم : 

دارای یک رستوران مرکزی به نام میندوس و سه رستوران مجهز به سیستم رزرو است که در آنها انواع غذاهای ترکی و بین المللی، رژیمی و بوفه گیاهی به توریستان تور ترکیه عرضه می شود. رستوران اصلی آن به دو بخش فضای باز و سالن سرپوشیده تشکیل شده است.
گردشگران  قادرند به ورزش ها و فعالیت هایی همچون دارت، بوچیا ، تنیس روی میز، بیلیارد، والیبال ساحلی، تنیس، قایق موتوری، قایق پارویی، مینی فوتبال، بکستبال ،شنا ، ماساژ با روغن های معطر، ماساژهای سنتی شرق دور، مدیتیشن، حمام ترکی، سونا و اتاق بخار ، غواصی و آبگرم بپردازند. 
در هتل یاسمین بدروم  انواع برنامه های شاد و سرگرم کننده ارائه می شود که برگزاری مسابقات گروهی، برنامه های خاص شبانه، کنسرت زنده موسیقی و جشن های شبانه از آن جمله است. 

 

 

 

هتل کلاب فالکون آنتالیا ترکیه

هتل کلاب فالکون آنتالیا ترکیه، هتلی چهار ستاره با ارائه بهترین خدمات تفریحی و ورزشی به میهمانان عزیز تور ترکیه میباشد که در منطقه لارا واقع شده است.

 

 

* هتل از نظر مسافتی در فاصله مناسبی قرار دارد:

6 کیلومتر تا ساحل لارا

1 کیلومتر تا منطقه توریستی لارا

5 کیلومتر تا مرکز شهر

10 کیلومتر تا فرودگاه.

در هتل کلاب فالکون آنتالیا ترکیه با وجود کارکنان آموزش دیده که مسلط به زبان های ترکی، روسی، فرانسوی، انگلیسی و آلمانی هستند و خدمات مجلل ورزشی و رفاهی و ارائه خدمات نگهداری کودکان، میزبان مسافران عزیز تور ترکیه میباشند و گردشگران محترم تور ترکیه لحظاتی شاد و به یاد ماندنی در این هتل لوکس خواهند داشت.

امکانات هتل کلاب فالکون آنتالیا ترکیه:

274 اتاق (اتاق های مجهز به تمامی امکانات رفاهی و بالکن با سیستم تهویه مطبوع برای میهمانان تور ترکیه)، سرویس داخل اتاق، خدمات خانه داری، خشکشویی و ...

سرویس 24 ساعته برای مسافران تور ترکیه، رستوران های مختلف با ارائه متنوع ترین غذاهای بین المللی، کافی شاپ و ...

حمام ترکی و سونا و جکوزی، استخر (سر پوشیده و در فضای باز)، باشگاه ورزشی، پینگ پنگ، بازی دارت، زمین بازی کودکان، تنیس و ساحل خصوصی.

و همچنین با وجود اینترنت رایگان، پارکینگ خصوصی، آرایشگاه و فروشگاه در فضایی مدرن، سفری لذت بخش را برای میهمانان محترم تور ترکیه فراهم خواهد کرد.

 

مطالب مرتبط :

تور ترکیه پاییز 95

تور ترکیه آذر 95

تور ترکیه زمستان 95

تور ترکیه دی 95

تور ترکیه بهمن 95

تور ترکیه اسفند 95

 

تور ترکیه نوروز 96



تعداد بازدید از این مطلب: 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود