هتل های کوش آداسی

آمار مطالب

کل مطالب : 616
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 205
باردید دیروز : 239
بازدید هفته : 929
بازدید ماه : 1550
بازدید سال : 4686
بازدید کلی : 121583

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان turekish و آدرس kishturr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 9 آذر 1395
نظرات

هتل پرستیژ رزیدنس کوش آداسی .gif.gif.gif Prestige Residence Hotel Kusadasi

هتل پرستیژ رزیدنس کوش آداسی در شمال کوش آداسی در موقعیت مکانی ایده آلی واقع شده است. ایستگاه حمل و نقل محلی جلوی درب هتل در دسترس است و ۲۰ دقیقه طول می کشد تا به مرکز شهر برسید این هتل شامل چند بلوک ۲ طبقه را در  کنار باغ با راه مشرف به استخر و رستوران زیبای هتل استعلاوه بر این هتل دارای دسترسی به اینترنت و اتاق و سرویس رختشویی با هزینه اضافی می باشد شهرستان باستانی افسس ۱۷ کیلومتر از هتل فاصله دارد خانه مریم مقدس ۲۵ کیلومتر فاصله داردنزدیک فرودگاه عدنان مندرس  ۸۰ کیلومتر فاصله دارد. استخر زیبای هتل در میان باغ های سبز احاظه شده است و یک بوفه در کنار استخر برای ارائه نوشیدنی و تنقلات وجود دارد مهمانان تور کوش آداسی میتوانند تمرینات ورزشی خود را در  باشگاه ورزشی هتل ادامه دهند. اتاق ها در رنگ های گرم ایجاد یک فضای صلح آمیز و آرام تزئین شده و  به سادگی مبله شده اند. اتاق ها مجهز به تلویزیون ماهواره ای، یخچال کوچک، منطقه ای با صندلی، تهویه مطبوع ،سشوار،صندوق امن، در دسترس می باشد. گردشگران تور کوش آداسی نیز اگر قصد رزرو این هتل را دارند یکی از بهترین هتل های سه ستاره میباشد.

-پرستیژ-کوش-آداسی.jpg

-پرستیژ-کوش-آداسی-4.jpg

عکس ها و امکانات هتل پرستیژ رزیذنس کوش آداسی

پذبرش شبانه روزی,محل نگهداری کودک,حمام,استخر,سونا,جکوزی,سیستم تهویه مطبوع,سیستم سرمایشی و گرمایشی,اسپا,اینترنت رایگان,لابی,کافی شاپ,مینی بار,بار,صرافی,رختشور خانه,آسانسور,کرایه اتومبیل و....

-پرستیژ-کوش_آداسی-5.jpg

-پرستیژ-کوش-آداسی-1.jpg

-پرستیژ-کوش-آداسی-6.jpg

-پرستیژ-کوش-آداسی-2.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور کوش آداسی با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل سنتور کوش آداسی .gif.gif.gif Santur kushadasi Hotel

هتل سنتور کوش آداسی در 55 متری ساحل و 330 متری مرکز خرید کوش آداسی قرار گرفته است. از ان جا که هتل سنتور کوش آداسی در مرکز شهر قرار دارد و سه ستاره است، دارای ساحل اختصاصی برای مسافران تور کوش آداسی نیست. مانند دیگر هتل‌های کوش آداسی، هتل سنتور کوش آداسی نیز با فرودگاه عدنان مندرس ازمیر که نزدیک فرودگاه است، 70 کیلومتر اختلاف دارد. هتل‌های سه ستاره، معمولاً کوچک هستند و اتاق‌های زیادی ندارند. هتل سنتور کوش آداسی دارای 62 اتاق استاندارد است که شامل تلویزیون، و حمام خصوصی هستند. اما در این اتاق‌ها، بالکن اختصاصی دیده نمی شود. یک استخر زیبای روباز و کوچک در هتل سنتور کوش آداسی‌ وجود دارد که بخش کودکان نیز برای ان در نظر گرفته شده است. حمام ترکی و خدمات ماساژ در هتل سنتور کوش آداسی وجود دارد که برای استراحت و تمدد اعصاب مهمانان تور کوش آداسی می‌توانید از آنها استفاده کنید. هتل سنتور کوش آداسی دارای باغ و کافی شاپ فضای باز نیز هست که مناسب قدم زدن و گردش و استفاده از باربکیو هستند. گردشگرانی که قصد رزرو تور کوش آداسی را دارند میتوانند این هتل را جز بهترین انتخاب های خود قرار دهند.

-سنتور-کوش-آداسی-3.jpg

-سنتور-کوش-آداسی.jpg

عکس ها و امکانات هتل سنتور کوش آداسی

رستوران,پارکینگ,مرکز خرید,روم سرویس و پذیرش 24 ساعته,کافی شاپ,آسانسور,پارکینگ,اتوشویی و خشکشویی,امکانات برای معلولین,صندوق امانات, باربکیو ، باغ ، کافی شاپ فضای باز,صرافی,روزنامه رایگان,اتاق خانوادگی, تهویه مطبوع, تاکسی تلفنی در هتل,خدمات ورزشی و تفریحی,استخر روباز,سونا,اتاق ماساژ, سالن بدنسازی ، فیتنس,سالن بیلیارد,اینترنت رایگان وای فای در لابی,وای فای رایگان در اتاق های,غواصی و....

-سنتور-کوش-آداسی-2.jpg

-سنتور-کوش-آداسی-6.jpg

-سنتور-کوش-آداسی-5.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور کوش آداسی  با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل ساحلی سورملی کوش آداسی

s1.jpg

s2.jpg

a12.jpg

s3.jpg

هتل 5 ستاره ساحلی سورملی کوش آداسی بهترین و شیک ترین هتل در منطقه خود می باشد این هتل درکنار دریا ساخته شده است و تقریبا هم سطح دریا می باشد. این هتل دارای 436 اتاق لوکس و زیبا با ساحلی ارام و دل نشین وتمیز با آب وهوایی مطبوع و بسیار دل انگیز می باشد.
 s5.jpg

امکانات هتل ساحلی سورملی کوش آداسی :

 s9.jpg
s10.jpg
s11.jpg
s4.jpg

هتل ساحلی سورملی کوش آداسی دارای امکاناتی نظیر استخر سر پوشیده، سالن ورزش، سونا، جکوزی، استخر رو باز، زمین بازی کودکان،استخر کودکان، بر کنار استخر اینترنت بی سیم در تمام نقاط هتل و همچنین دارای اتاق هایی شامل سیستم تهویه با بار کوچک، تلویزیون، ماهواره، سرویس بهداشتی، میز ارایش، و سشوار می باشد.یکی از مزیت های این هتل برگزاری بهترین و مجلل ترین مراسم عروسی، عقد و نامزدی که برای گردشگران تور کوش آداسی اجرا می شود.

s8.jpg

s6.jpg

s7.jpg

a13.jpg

بابت خرید و رزرو بیلیط تور کوش آداسی و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 02141954 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

هتل فانتاسیا دلوکس کوش آداسی

ak1.jpg

هتل 5 ستاره فانتاسیا دلوکس هم اکنون یکی از بهترین هتل های تور کوش آداسی (ترکیه) محسوب میشود. این هتل ارائه کننده خدمات All Inclusive میباشد .

امکانات  هتل فانتاسیا دلوکس کوش آداسی :

 ak2.jpg

این هتل ساحلی، دارای استخر سرپوشیده و فضای باز به همراه یک مرکز ورزشی مجهز می باشد . تمام اتاق های آن دارای وای فای رایگان ، ماهواره ، تلویزیون ، سیستم تهویه هوا و چای / قهوه ساز می باشد. برخی از اتاق ها نیز منظره ای رو به دریای اژه دارند . گردشگران تور کوش آداسی می توانند از سونا ، حمام ترکی یا ماساژ استفاده کنند . دو زمین تنیس و یک مدرسه ی شنا هم تدارک دیده شده است.

ak.jpg

انواع غذاهای ترکیه ای و بین المللی را می توانید در رستوران پالم و رستوران پین میل کنید . رستوران پیازیتا نیز غذاهای ایتالیایی سرو می کند . در رستوران فیشنت و سوفی نیز انواع غذاهای خاور دور برای شما سرو خواهد شد . خانه ی مریم مقدس حدود 10 دقیقه با این هتل فاصله دارد . پارکینگ هتل رایگان می باشد.

بابت خرید و رزرو بیلیط تور کوش آداسی و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 02141954 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

 

 

هتل توسان بیچ کوش آداسی ترکیه

 

هتل توسان بیچ کوش آداسی ترکیه(۵ ستاره) هتلی زیبا با نمایی منحصر به فرد و زیبا در شمار هتل های 5 ستاره ترکیه به حساب می آید.و همچنین این هتل مجلل رو به خلیج Tusan یکی از تفریگاه های لوکس و عالی در کوش آداسی می باشد. هتل توسان بیچ کوش آداسی ترکیه شامل یک ساختمان اصلی ۶ طبقه و یک بلوک فرعی ۵ طبقه با مجموع ۳۷۷ اتاق، که ۳۶۶ عدد از این اتاق های استاندارد ۲ تخته هستند و ۹ عدد سوئیت می باشد. اتاق ها در توچال ساحلی دارای مبلمان مدرن و حمام خصوصی می باشند و امکانات خوبی مانند : ا تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی ، حمام باسشوار، خط تلفن مستقیم، تلویزیون کابلی / ماهواره ای، دسترسی به اینترنت، مینی بار ، صندوق امن  برای گردشگران تور کوش آداسی ترکیه مهیا می کند  برخی از اتاق ها  دارایبالکن یا تراس با نمایی زیبا و خیره کننده رو به خلیج توسان هستند 

امکانات هتل توسان بیچ کوش آداسی ترکیه :

میتوان به پذیرش ۲۴ساعته، لابی، صندوق امن، میز ارز، آسانسور، کافه، اتاق تلویزیون، اتاق بازی، سالن کنفرانس، دسترسی به اینترنت WLAN ، رستوران، باشگاه برای کودکان ۴ تا ۱۲ سال، زمین بازی، پارکینگ خودرو ، گاراژ تعمیرات، خدماتآرایشی، رختشویی و کمک های پزشکی اشاره نمود این هتل زیبا و  مدرن تنها ۵٫۵ کیلومتر ازمرکز کوش آداسی ترکیه ،که در آن مهمانان میتوانند تعداد بی شماری از مغازه ها، بوتیک ها، کافه ها، رستوران ها،و باشگاه های تفریحی را پیدا کنند فاصله دارد نزدیکترین ایستگاه حمل و نقل عمومی  فقط ۲۰۰ متر دورتر از هتل قرار دارد و فرودگاه ازمیر ۷۰ کیلومتر دورتر از هتل و فرودگاه بدروم ۱۴۰کیلومتر از هتل فاصله دارد 

اتاق ها در توچال ساحلیدارای مبلمان مدرن و حمام خصوصی می باشند و امکانات خوبی مانند : ا تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی، حمام باسشوار، خط تلفن مستقیم، تلویزیون کابلی/ ماهواره ای، دسترسی به اینترنت، مینی بار، صندوق امن برای گردشگران تور کوش آداسی ترکیه مهیا می کند  برخی از اتاق ها  دارایبالکن یا تراس با نمایی زیبا و خیره کننده رو به خلیج توسان هستند 

 

 بابت خرید و رزرو بیلیط تور کوش آداسی ترکیه جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

 

هتل آکوا فانتزی کوش آداسی ترکیه

 

هتل آکوا فانتزی کوش آداسی ترکیه جز هتل های مجلل و شیک 5 ستاره کوش آداسی ترکیه درمنطقه افسوس است که در مجاورت سواحل زیبای کوش آداسی ترکیه قرار دارد و به دلیل برخورداری از پارک آبی عظیم با 26 سرسره و قسمت های جذاب و مهیج ، عنوان بهترین هتل آبی جهان را به خود اختصاص داده و همه ساله هتل و پارک آبی معروف آن، پذیرای تعداد بیشماری از گردشگران تور کوش آداسی ترکیه می باشند. هتل آکوا فانتزی کوش آداسی ترکیه دارای سازه ای مدرن و معماری زیبا، کامل ترین سرویس دهی وبهترین خدمات رفاهی، گسترده ترین امکانات تفریحی و ورزشی و ... بوده که همین خصوصیات هتل آکوا فانتزی کوش آداسی ترکیه را به نگین هتل های منطقه مبدل کرده است. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی آدنان مندرس ازمیر 80 کیلومتر است. اتاق های هتل آکوا فانتزی کوش آداسی ترکیه دارای مساحت متنوع، بالکن، تاپ ترین خدمات و سرویس دهی، مجرب ترین پرسنل، پذیرایی در اتاق، روم سرویس 24 ساعته، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی، یخچال،مینی بار، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار، صندوق امانات، کلید الکترونیکی، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان، تلفن مستقیم، کاناپه، مبل و فرش و ... می باشد. 

 

امکانات هتل آکوا فانتزی کوش آداسی ترکیه : 

استخر های روباز و سرپوشیده برای کودکان و بزرگسالان، ساحل و پلاژ اختصاصی، ماساژ، حمام ترکی، بولینگ، زمین بازی کودکان، باغ، پارک آبی منحصر به فرد، سرویس نگه داری از کودک، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان، روزنامه، آسانسور، خدمات کپی و فکس، خدمات شستشوی لباس، صرافی، فروشگاه، ترانسفر رایگان فرودگاهی، صبحانه بوفه، چندین رستوران با فضایی با شکوه، کافی شاپ و . . . تنها گوشه ای از امکانات گسترده این هتل مجلل 5 ستاره است .شما گردشگران تور کوش آداسی ترکیه با اقامت در هتل آکوا فانتزی کوش آداسی ترکیهخود را در دنیای متفاوت احساس کنید

 

ادامه ی مطلب:

تور کوش آداسی پاییز 95

تور کوش آداسی آذر 95

تور کوش آداسی زمستان 95

تور کوش آداسی دی 95

تور کوش آداسی بهمن 95

تور کوش آداسی اسفند 95

 تور کوش آداسی نوروز 96



تعداد بازدید از این مطلب: 202
موضوعات مرتبط: تورکوشاداسی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود