هتل های 4 ستاره استانبول

آمار مطالب

کل مطالب : 616
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 548
باردید دیروز : 239
بازدید هفته : 1272
بازدید ماه : 1893
بازدید سال : 5029
بازدید کلی : 121926

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان turekish و آدرس kishturr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 16 آبان 1395
نظرات

هتل کریستال استانبول

هتل کریستال استانبول تنها در چند قدمی میدان تقسیم و ۱۰۰ متری ایستگاه اتوبوس هایا قرار دارد و اقامت راحتی را در این هتل 4 ستاره داشته باشید. هتل در پاسخگویی به علایق متفاوت میهمانان و متناسب با نیاز آنان، اتاقهای متنوعی را از اتاقهای استاندارد و بزرگ گرفته تا سوئیت های شیک و کوچکتر در اختیار آنان قرار داده است. دسترسی به اینترنت بیسیم و رایگان از دیگر ویژگی اتاقها بوده که ارتباط با محل کار و خانواده را در طی سفر آسان ساخته است.

هتل کریستال استانبول هر اتاق دارای حمام اختصاصی، تخت‌خواب دونفره، خط تلفن مستقیم، تلویزیون صفحه تخت ، اینترنت پرسرعت بی‌سیم (با هزینه‌ی اضافی)، گاوصندوق دیجیتال و مینی‌بار است. سیستم تهویه‌ی مطبوع و گرمایش مرکزی است که از خدمات تمامی اتاق ها میباشد.

امکانات هتل کریستال استانبول:

هتل از یک مرکز تفریحی مجهز نیز برخوردار بوده که شامل استخر سرپوشیده، حمام ترکی و سونا میباشد.مهمانان می‌توانند پس از یک روز طولانی، از آسودن در استخر سرپوشیده‌، حمام ترکی، سونا و با ماساژدرمانی (با هزینه‌ی اضافی) لذت ببرند. انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی در رستوران هتل کریستال استانبول سرو می‌شود. گردشگران تور استانبول باانتخاب این هتل سفر خوب و خوشی را سپری می کنند.

 

 

هتل تکسیم لایف استانبول

هتل 4 ستاره تکسیم لایف استانبول نزدیک ترین هتل های استانبول به میدان تکسیم است و حدود یک دقیقه پیاده تا ایستگاه مترو تکسیم فاصله دارد و فرودگاه بین المللی آتاتورک ۲۰ کیلومتر فاصله دارد. همین موقعیت هتل تکسیم لایف استانبول سبب شده تا دسترسی گردشگران تور استانبول به جاذبه ها و مراکز تفریحی و خرید استانبول سهل باشد.

هتل تکسیم لایف استانبول مجموعا دارای 36 اتاق است. اتاق های هتل به تمامی امکانات رفاهی مجهز بوده و دکوراسیون اتاق ها به سبک مدرن و دلپذیر با رنگ های خنثی و مبلمانی با پارچه نرم تزیین شده است. تلویزیون LCD و اینترنت بیسیم , خدمات 24 ساعته بخشی از امکانات اتاقهای هتل تکسیم لایف استانبول است.

امکانات هتل تکسیم لایف استانبول:

امکانات هتل تکسیم لایف استانبول شامل رستوران با منوی غذاهای ترکی و بین المللی است و سرویس غذا در اتاق ۲۴ ساعته نیز ارائه می شود ، سالن بدنسازی، کافی شاپ ، حمام گرم(سونا) ،حمام بخار فنلاندی، مرکز تناسب اندام، حمام ترکی ،سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه) ,نظافت اتاق،سیستم تهویه ،خشکشویی، اتوشویی، ترانسفر فرودگاهی،صندوق امانات ،روزنامه، لاندری،باشگاه ورزشی،صرف صبحانه در اتاق، و... می باشد.گردشگران تور استانبولباانتخاب این هتل سفر خوب و خوشی را سپری می کنند.

هتل گرند هالیک

هتل گرند هالیک استانبول موقعیت مکانی خوبی در مرکز بی اغلو دارد،در موقعیتی مناسب در شهر استانبول قرار گرفته و ظرف ۱۵ دقیقه پیاده، میتوان به بازار بزرگ و میدان تقسیم دست یافت و پیاده به بسیاری از جاذبه ها و اماکن دیدنی برتر شهر، دسترسی دارد. مرکز پر رفت و آمد Beyoglu نیز که مفرح ترین مرکز تفریحی، تجاری شهر میباشد، ۱۰ دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارد.هتل در مجموع ۱۷۷ اتاق و سوئیت داشته که هریک از امکانات اختصاصی و سیستم تهویه مطبوع برخوردار میباشند. از مراکز خرید استانبول ، مرکز خرید Demioren AVM نزدیک ترین مرکز خرید به هتل گرند هالیک استانبول است و تا هتل ۱۰ دقیقه فاصله دارد. بی اغلو یک انتخاب عالی برای گردشگرانی تور استانبول است.

امکانات هتل گرند هالیک:

اینترنت در تمام محوطه هتل برقرار میباشد. رستوران و تریای هتل گرند هالیک استانبول با سرو خوراکهای ترکی و مدیترانه ای از میهمانان تور استانبولپذیرایی میکنند.گردشگران می توانند از اجرای موسیقی زنده در رستوران لذت ببرند. پذیرش 24 ساعته، آسانسور، سیستم گرمایش، بار، خدمات خانه داری، لباسشویی،پارکینگ رایگان، ماساژ، سونا، حمام ترکی و بخار، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، میز بیلیارد، میز پینگ پنگ و... می باشد.

 

هتل زوریخ استانبول

موقعیت مکانی هتل 4 ستاره زوریخ استانبول:

شما با ماندن در هتل زوریخ استانبول که از هتل های خوب استانبول است میتوانید تا مسجد شاهزاده و گرمابه عمومی به چند دقیقه ای بروید.این هتل نزدیک مسجد سلیمانیه و بازار “گرند بازار”است که باعث جذب مسافران تور استانبول میشود.

امکانات هتل زوریخ استانبول:

شما در این هتل که شامل ۱۲۶ اتاق همراه با کولر و ال سی دی و مینی بار با افکت های رایگان میتوانید احساس راحتی و در خانه بودن را بکنید.در اتاق و هتل شما نیز اینترنت وایرلس (وای فای) و ماهواره وجود دارد تا شما مسافران تور استانبول را سرگرم کند.حمام ها ،شاور های مخصوص و مو خشک کن نیز دارند.در اتاق شما نیز کافه/چایی ساز موجود است.

امکانات تفریحی هتل زوریخ استانبول:

شما میتوانید فول تایمتان را در این هتل بگذرانید (البته شوخی کردم) زیرا در این هتل امکانات فراوانی وجود دارد مغازه و فروشگاه ها و مجتمع تجاری هایی که در کنار هتل واقع شده است به کنار..ما میتوانیم از این ها استفاده کنیم ولی امکانات هتل شامل:سونا،لابی،پارک بچه ها،جکوزی،کافه شاپ،آژانس خدمات مسافرتی،رستوران،ماهواره،خدمات خانه داری،پارکینگ اختصاصی این هتل،اینترنت در لابی هتل،فضای سبزی که در هتل وجود دارد،اینترنت در واحد،گشت درون/برون شهری،نمازخانه،تاکسی،لباس خشک کن، سالن ورزشی،کافی نت،گیم نت،سرویس انتقال به فرودگاه رایگان،چایخانه سنتی،چایخانه در بام هتل،زمین تنیس و بیلیارد. علاوه بر اینکه یک رستوران در خود هتل وجود دارد در کنار هتل یک رستوران هست که مخصوص هتل است که شما مسافران عزیز تور استانبول میتوانید به انجا بروید و غذا یا نوشیدنی مورد علاقه خود را میل کنید و از ان لذت ببرید.

 


تعداد بازدید از این مطلب: 113
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود