هتل های 3 ستاره کیش

آمار مطالب

کل مطالب : 616
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 34
باردید دیروز : 239
بازدید هفته : 758
بازدید ماه : 1379
بازدید سال : 4515
بازدید کلی : 121412

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان turekish و آدرس kishturr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 13 مهر 1395
نظرات

هتل 3 ستاره گراند کیش با برخورداری از موقعیت عالی در جزیره کیش که حدودا ۸ دقیقه با ماشین تا فرودگاه کیش فاصله دارد و به مساحت پنج‌هزار و ۴۰۰ مترمربع و با زيربناي شش‌هزار و ۴۰۰ مترمربع تا دريا حدود ۷ دقيقه و تا بازار ونوس (نزديکترين بازار تا هتل ) ۵ دقيقه و تا بازار زيتون ۷ دقيقه راه فاصله دارد . هتل ۴ ستاره گراند کیش با داشتن شش طبقه داراي ۶۰ اتاق با قابليت پذيرش ۲۰۰ مسافر پذیرای مسافران تور کیش می باشد .

 

امکانات هتل گراند کیش:

از امکانات هتل ۴ ستاره گراند کیش می توان به یخچال به همراه ميني بار ، سشوار در حمام ، تلفن ، تهويه مطبوع ، تلویزیون ، شبكه تلويزيوني ماهواره اي، صندوق امانات اختصاصي , استخر ، سوئیت ، رستوران ، چايخانه سنتي ، کافي شاپ , اینترنت ، سرویس فرنگی، پارکینگ ، حمل و نقل ، نمازخانه ، لابی ، سالن ورزش ، فروشگاه و غرفه ، آسانسور , تاکسي سرويس ، لاندري ، رم سرويس ، خود پرداز و فضاي سبز اشاره کرد .امکانات رایگان هتل گراند کیش شامل صبحانه و ترانسفر رفت برای مسافران تور کیش می باشد.

 

 

هتل پارمیدا کیش

هتل ۴ستاره پارمیدا کیش در اوایل اسفند ماه سال ۱۳۹۳ روبروی پارک شهر کیش افتتاح و شروع به کار نمود. این هتل در کنار مرکز تجاری کیش واقع شده و از موقعیت عالی جهت دسترسی به مکانهای دیدنی جزیره برخوردار است. فاصله هتل پارمیدا تا فرودگاه با ماشین تنها ۲۰ دقیقه می باشدکه باعث جذب مسافران تور کیش میشود.

 

امکانات هتل پارمیدا کیش:

هتل پارمیدا ازاتاق های ۱ تخته ،۲ تخته و سوئیت تشکیل شده است . اتاق های زیبا و لوکس هتل پارمیدا از چیدمان و طراحی منحصر به فردی برخوردار می باشد . مبلمانی راحت ، نور کافی و پنچره هایی رو به مناظر شهر از ویژگی های این اتاق های مدرن است . اما امکانات ویژه ای که در اتاق ها به گردشگران تور کیش عرضه می شود شامل : حمام لوکس مجهز به وان ، سشوار ، تلویزیون ال سی دی و تلفن می باشد.

 

این هتل ۴ ستاره که به تازگی در جزیره زیبای کیش افتتاح شده است از امکانات رفاهی – تفریحی بسیاری ازجمله استخر ، جکوزی، کافی شاپ ۲۴ ساعته، رستوران ، اسپا ، اینترنت در اتاق و … برخوردار می باشد. مسافران تور کیش با اقامت در هتل پارمیدا می توانند از امکانات آن به صورت رایگان استفاده کنند و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند. مسافران تور کیش که در این هتل اقامت می کنند به راحتی می توانند به مجتمع تجاری نزدیک هتل بروند و هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند. همچنین هتل دارای سالن کنفرانس منحصر به فرد با اتاق های مالاقات در اندازه های مختلف می باشد که محل مناسبی برای سازمان های خصوصی و یا جلسات کاری و اداری می باشد.

 

 

مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95

تور کیش آبان 95 

 تور کیش نوروز 96

 تور کیش آذر 95 

تور کیش زمستان 95 

تور کیش دی 95

 تور کیش بهمن 95 

 تور کیش اسفند 95 

تور کیش از شیراز

تور کیش از تبریز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از کرمانشاه

تور کیش از مشهد

 



تعداد بازدید از این مطلب: 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود