هتل های 5 ستاره کیش

آمار مطالب

کل مطالب : 616
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 176
باردید دیروز : 239
بازدید هفته : 900
بازدید ماه : 1521
بازدید سال : 4657
بازدید کلی : 121554

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان turekish و آدرس kishturr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 26 مرداد 1395
نظرات

هتل پارمیس کیش

از زیبا ترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره کیش هتل پارمیس است که بسیار با بازار پردیس کیش نزدیک می باشد و مسافرانتور کیش می توانند به آنجا بروند. هتل پارمیس کیش دارای اتاق هایی تمیز و شیک و کاملا مجهز در اختیار مسافران تور کیش می باشد. این هتل استخر, سونا,جکوزی و سالن بیلیارد برای مسافران تور کیش فراهم کرده تا آنها اوقات فراغت خود را در آنجا سپری کنند. این هتل از نظر مکانی بسیار مناسب بوده زیرا به مراکز خرید بسیار نزدیک است و مسافران با کمی قدم زدن می توانند به آنجا بروند. هتل پارمیس کیش آماده استقبال از مسافران تور کیش می باشد.

امکانات هتل پارمیس کیش:

 استخر, سونا,جکوزی , سالن بیلیارد, 2 رستوران با انواع غذاهای ایتالیایی و ...., کافی شاپ با انواع دسر ها و نوشیدنی ها مخصوص مسافران تور کیش, خدمات خانه داری, اینترنت, کرایه دوچرخه سواری, کرایه موتور سیکلت و .... که در اختیار مسافرانتور کیش می باشد.

 

هتل پارمیدا کیش 

یکی از بهترین و شیک ترین هتل های 5 ستاره کیش هتل پارمیدا می باشد که در کنار مرکز تجاری کیش قرار گرفته است. هتل پارمیدا کیش  دارای اتاق های زیبا و لوکس با طراحی منحصر به فردی برخوردار می باشد و دارای مبلمانی راحت ، نور کافی و پنچره هایی با چشم انداز زیبایی روبه شهر برخوردار است. این هتل برای مسافران تور کیش استخر , سونا و کافی شاپی با پذیرش 24 ساعته فراهم کرده است. در نزدیکی این هتل مراکز خرید قرار دارد و مسافران تور کیش با چند قدم می توانند به راحتی به آنجا بروند.

امکانات هتل پارمیدا کیش:

استخر ، جکوزی، کافی شاپ ۲۴ ساعته برای مسافران تور کیش، اسپا ، اینترنت در اتاق,سالن کنفرانس,  رستوران با غذاهای متنوع و ... که در اختیار مسافران تور کیش می باشد.

 

هتل مارینا پارک کیش

یکی از مجلل ترین و زیبا ترین هتل های 5 ستاره جزیره کیش هتل مارینا پارک می باشد.از فضای بیرونی هتل مارینا پارککیش شاهد فضاي سبز زيبا و آبنماهاي بسيار جذاب هستیم که در دو طرف ساحل هتل مارینا پارک کیش درياي مرجاني و بسيار زيباي خليج فارس نظره مسافران تور کیش را به خود جلب می کند. اتاق های این هتل بسیار شیک و مدرن با امکاناتی عالی و خوب می باشد. مسافران تور کیش با انتخاب این هتل می توانند سفر به یاد ماندنی را تجربه کنند.

امکانات هتل مارینا پارک کیش:

استخر سرپوشیده و استخر های آب شیرین متعدد،, سالن بدنسازی, سونا, جکوزی , اسپا و ماساژ تایلندی , زمین استاندارد تنیس ,ساحل ماسه ای، مارینای تفریحی اختصاصی، پارک بازی، سالن ماساژ تایلندی، اسکله اختصاصی با قایق، مرکز غواصی، دوچرخه سواری، پارک بازی مجلل , پارک دارای فضای سبز ،آب نما,کافی شاپ مخصوص مسافران تور کیش, کافی نت, سالن های همایش مجلل برای برگزاری مراسم و ضیافت ها، همایش ها ، سمینارها ،جلسات مهم اداری و ... که در اختیار مسافرانتور کیش می باشد.



تعداد بازدید از این مطلب: 96
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود