هتل های 4 ستاره دبی

آمار مطالب

کل مطالب : 616
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 192
باردید دیروز : 174
بازدید هفته : 677
بازدید ماه : 1298
بازدید سال : 4434
بازدید کلی : 121331

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان turekish و آدرس kishturr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 26 مرداد 1395
نظرات

هتل فورچون بوتیک دبی

هتل فورچون بوتیک دبی

هتل فورچون بوتیک دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در قلب شهر دبی و منطقه دیره واقع شده است و یکی از لوکس ترین و مجلل ترین هتل های دبی محسوب می شود. این هتل در نزدیکی مرکز تجاری دبی واقع شده است از این رو مورد توجه مسافران تور دبی قرار دارد. همچنین فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی نیز تنها 10 دقیقه می باشد . از امتیازات این هتل برای مسافران تور دبی می توان به سرویس رفت و برگشت رایگان به سیتی سنتر دیره که یکی از مراکز خرید اصلی و مهم دبی بوده  و پارک ساحلی الممزر که تفرجگاهی بی نظیر می باشد ، اشاره نمود . هتل دارای 80 اتاق بزرگ و خانوادگی ، ضد صدا و اتاق پاک و بدون سیگار می باشد که در شرایطی استاندارد و فضایی بکر و راحت آماده پذیرایی از شما میهمانان تور دبی می باشد.

امکانات هتل فورچون بوتیک دبی :

رستوران، پذیرش 24 ساعته میهمانان تور دبی ، مجهز به سیستم تهویه، سیستم گرمایش، بار، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فکس و کپی، باشگاه ورزشی، بیلیارد، خدمات خانه داری، صرافی، آسانسور، استخر سر پوشیده، استخر روباز، جکوزی، سونای خشک، باشگاه، سرویس اینترنت وایرلس پرسرعت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی و ...

هتل فورچون بوتیک دبی

هتل فورچون بوتیک دبی

هتل فورچون بوتیک دبی

 

هتل مسکو دبی

هتل مسکو دبی

هتل مسکو دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در خیابان المکتوم واقع شده است . طراحی این هتل به سبک و سیاق کلاسیک روسی می باشد و دارای ویژگی‏هایی از فرهنگ روس است. در معماری و طراحی این هتل معماری روسی به وضوح برای مسافران تور دبی قابل مشاهده است. هتل مسکو دبی دارای 138 اتاق شامل اتاق های استاندارد ، خانوادگی ، سوئیت ، اتاق پاک و بدون سیگار می باشد و هر یک به سادگی تزئین شده و دارای مبلمانی مدرن ، نورکافی وپنجره هایی رو به مناظر شهر هستند. ورودی و لابی هتل مسکو به سبک تئاتر Bolshoi روسیه طراحی و چلچراغ های کریستالی و طاقدیس های آن را به نمایش گذاشته است . شما میهمانان تور دبی می توانید نوشیدنی خود را در تریا نشیمن هتل مسکو میل نمائید و از نمای زیبای هتل لذت ببرید. این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 3 کیلومتر و تا زمین گلف خور دبی 2 کیلومتر فاصله دارد. گردشگران تور دبی با 7 دقیقه رانندگی می توانند به مرکز تجارت جهانی دبی دسترسی داشت. 

امکانات هتل مسکو دبی :

رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، تهویه، گرمایش، بار، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، آسانسور، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه وضیافت، خدمات خانه داری، ترانسفر فرودگاه، آرایشگاه، صرافی، فروشگاه، فکس و کپی، مرکز سلامت، استخر روباز، سونا و ...

هتل مسکو دبی

هتل مسکو دبی

هتل مسکو دبی

هتل مسکو دبی

هتل مسکو دبی

هتل مسکو دبی

مطالب مرتبط:                      

تور دبی تابستان 95

 تور دبی شهریور 95

 تور دبی پاییز 95

تور دبی مهر 95



تعداد بازدید از این مطلب: 137
موضوعات مرتبط: توردبی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود