هتل های 5 ستاره دبی

آمار مطالب

کل مطالب : 616
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 143
باردید دیروز : 174
بازدید هفته : 628
بازدید ماه : 1249
بازدید سال : 4385
بازدید کلی : 121282

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان turekish و آدرس kishturr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 26 مرداد 1395
نظرات

هتل وستین مینا سیاحی مارینا دبی

هتل وستین مینا سیاحی مارینا دبی  The Westin Dubai Mina Seyahi Dubai از جمله هتل های ۵ ستاره دبی در کنار جمیرا بوده و تا برج الخلیفه و دبی مال ۲۰ دقیقه نیز فاصله دارد و دارای ۵ استخر، و حدود 1 کیلومتر ساحل اختصاصی و ۸ رستوران و اتاق هایی لوکس و مجلل می باشد. این هتل حائز ۲۹۴ اتاق با پانورمایی مشرف به جمیرا هستند. اطاق ها و سراچه های هتل تمامی مبله و حائز سرویس اینترنت بی سیم و دیگرامکانات امروزین رفاهی تور دبی می باشند.

امکانات هتل وستین مینا سیاحی مارینا دبی :

گردشگران تور دبی می توانند از امکانات تفریحی هتل مثل آبگرم و استخر خدمات ماساژ درمانی را به همراه جکوزی و سونا و زمین تنیس استفاده کنند. وانگهی این هتل دارای استخر و زمین بازی ویژه کودکان هم می باشد تا سفر مسافران ارجمند تور دبی خود سفر خوشی را داشته باشند. در هتل وستین مینا سیاحی مارینا دبی  گونه ها غذاهای چینی، تایلندی و آسیایی و اروپایی در رستوران های این هتل سرو می شود. منوی رستوران های هتل حائز یک بخش ویژه کودکان نیز می باشد.

هتل ساحلی لمردین مینا سیاحی دبی

هتل مجلل ساحلی لمردین مینا سیاحی دبی در ساحل دارای بزرگترین ساحل خصوصی در دبی می باشد از خاصیت های بزرگ هتل لمردین مینا سیاحی دبی یک دکور کلاسیک ویژه با رنگ بنفش و 220 اتاق که تمامی اتاقهای هتل و سوئیتهای پرنما و لوکس حائز دیدن پانوراما خلیج فارس و مورد پسند برای مسافران تور دبی می باشند.طراحی نوین و ویژه هتل ساحلی لمردین مینا سیاحی دبی 10 ماه بطول انجامید و در این مدت با درهم امیختن دانش امروزین دبی با میراث اروپایی، فضای فرهنگی معنی دار و الهام بخش برای جشن زیبایی در مدرنترین مملکت خاورمیانه چهره گرفت.

امکانات هتل ساحلی لمردین مینا سیاحی دبی :

باشگاه تناسب اندام در طبقه 10 هتل و در ضمن یک سوئیت تشریفاتی در این طبقه می باشد. این هتل حائز 5 استخر شنا همچون یک استخر سایه دار برای کودکان و استخری برای شناگران چیره دست تور دبی است کل استخرها حائز درجه حرارت مهار شده و صندلی آفتابگیری و حوله میباشد. هتل لمردین تنها 5 روز در سال هوای بارانی است و پسندیده برای ورزشکاران و ورزشهای آبی و مسابقات ورزشی متنوع که هر ساله در ساحل اختصاصی هتل برگزار میگردد. در ضمن هتل ساحلی لمردین مینا سیاحی دبی حائز زمین تنیس اختصاصی،کلاب کودکان به اسم پنگون هست. گردشگران تور دبی با ماندن در این هتل می توانند سفری خوش و یادبود انگیزی داشته باشند

مطالب مرتبط:                      

تور دبی تابستان 95

 تور دبی شهریور 95

 تور دبی پاییز 95

تور دبی مهر 95



تعداد بازدید از این مطلب: 157
موضوعات مرتبط: توردبی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود