هتل های کیش

آمار مطالب

کل مطالب : 616
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 661
باردید دیروز : 239
بازدید هفته : 1385
بازدید ماه : 2006
بازدید سال : 5142
بازدید کلی : 122039

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان turekish و آدرس kishturr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 26 مرداد 1395
نظرات

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش از بزرگترین هتل های 5 ستاره جزیره کیش می باشد که با الهام گرفتن از معماری باستانی تخت جمشید در زمینى به وسعت ۱۲۱۳۳۰ متر مربع در شمال شرق جزیره زیباى کیش نزديك به ساحل شرقی بنا شده، این هتل یادآور معماری خاص و بی نظیر ایران باستان بوده با فضای مجذوب کننده و غرور آفرین دوران پادشاهی هخامنشی اقامتی خاطره انگیز و به یادماندنی را برای مسافران عزیز  تور کیش رقم  میزند. این هتل دارای فضاهای گردشی، ورزشی و مدرن بی نظیریست که چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند. چشم انداز هتل داریوش به آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس خاطره ای به یادماندنی را در ذهن شما مسافران بر جای خواهد گذاشت.

امکانات هتل داریوش کیش:

تلویزیون، استخر (سرباز و سرپوشیده)، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاه، نمازخانه، لابی،لاندری، مینی بار، ماهواره، رستوران ایرانی و فرنگی ، کافی شاپ، سالن ورزش،سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، ماساژ ،زمین تنیس، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی، بیلیارد، سالن آمفي تئاتر، سالن تشريفات، سالن همايش، سالن كنفرانس، ويدئو كنفرانس، روم سرویس و پذیرش 24 ساعته از خدمات ابین هتل می باشد، شما مسافران تور کیش  با انتخاب این هتل می توانید لحظات خوشی را سپری کنید.

 

 

هتل پارمیس کیش

هتل بین‌المللی پارمیس کیش یکی از بزرگترین و مجهزترین هتل های جزیره ی کیش میباشد،این هتل 5 ستاره  کیش که به سبب داشتن مرکزیت بسیار مناسب در میدان پردیس و روبروی بازارهای  پردیس  و اماکن تفریحی جزیره از جمله هتلهای پر طرفدار کیش است . هتل پارمیس کیش در سال 1385 احداث شده است .این هتل همچنین دارای معماری زیبا و لابی شیک و مدرن است . هتل پارمیس کیش یکی از هتلهاي پر طرفدار كيش است که هم از نظر  کیفیت سرویس دهی و غذایی , تنوع اتاقها , موقعیت مرکزی در جزیره , برخورد خوب پرسنل و ...  امتيازات ويژه اي دارد که میهمانان تور کیش را به خود جذب میکند.

 

امکانات هتل پارمیس کیش 

از امکانات هتل پارمیس کیش  میتوان به سالن بیلیارد ،  استخر سونا ،  جکوزى ،  کافى شاپ ، کافى نت ،  سالن همایش و...  اشاره کرد . هتل پارميس داراى چهار رستوران به شرح ذيل مى باشد :دو رستوران با ارائه غذاى ايرانى و فرنگى ،رستوران سنتى با معمارى منحصر به فرد دوران صفويه و رستوران خانه اسپاگتى با انواع غذاهاى ايتاليايى و... مسافران تور کیش با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

هتل پارمیس کیش از گزینه‌های مناسب اقامتی در جزیره‌ی کیش است که می‌تواند اقامتی به یادماندنی و دلچسب را برای مسافران تور کیش بیافریند.

مطالب مرتبط:

 تور کیش تابستان 95 

 

تور کیش شهریور 95 

 



تعداد بازدید از این مطلب: 131
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود