هتل های 4 ستاره آنتالیا

آمار مطالب

کل مطالب : 616
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 481
باردید دیروز : 239
بازدید هفته : 1205
بازدید ماه : 1826
بازدید سال : 4962
بازدید کلی : 121859

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان turekish و آدرس kishturr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 3 مرداد 1395
نظرات

هتل آپارتمان های کآیرا آنتالیا

اگر قصد مسافرت و گردش به آنتالیا را دارید و برای اقامت نمی خواهید هزینه زیادی بپردازید ما برای شما هتل آپارتمان کایرا را پیشنهاد می دهیم .این هتل از نظر نظافت و بهداشتی ,مناسب می باشد و برای ارائه خدمات به مهمانان تور آنتالیا که در این مکان اقامت می کنند با تلاش زیاد و خون گرم بودن خدمه هتل که به زبان های انگلیسی و ترکی صحبت می کنند ,می توانید برای استراحت در این هتل ,به خوبی آرامش داشته باشید.

-کایرا1.jpg

امکانات هتل آپارتمان های کآیرا آنتالیا :

اتاق های هتل آپارتمان کایرا هم مجهز به امکانات رفاهی ,تخت خواب ,میز ارایشی ,میز غذا خوری ,حمام و سرویس بهداشتی شیک و تمییز و سيستم تهويه مطبوع و …مجهز می باشد.شما می توانید در اتاق های هتل هم از اینترنت با وای فای استفاده کنید .وجود اتاق های بزرگ و خانوادگی در هتل هم جوابگو مهمانان تور آنتالیا می باشد. 

-کایرا3.jpg

-کایرا4.jpg

اگر قصد تفریح دارید در هتل استخر رو باز برای شنا و سرگرم شدن با آب تمییز برای ورزش و تفریح شنا موجود می باشد,شما می توانید در هتل کایرا آنتالیا دوچرخه اجاره کنید و با آن در شهر به راحتی بچرخید که هم ورزش کرده باشید و هم به تفریح و دیدن در آنتالیا بپردازید.

خدمات دیگر هتل آپارتمان های کآیرا آنتالیا : ترانسفر فرودگاه ,گاوصندوق – محل مخصوص کشیدن سیگار و امکانات دیگر… را میتوان نام برد.مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-کایرا6.jpg

-کایرا2.jpg

هتل لارا دینک آنتالیا

هتل 4 ستاره لارا دینک آنتالیا از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار می باشد این هتل مجلل تنها ۳۰۰ متر از ساحل زیبای دریای مدیترانه فاصله دارد. همچنین برای رفتن به مرکز شهر آنتالیا ۲۰ دقیقه باید رانندگی کرد. بنا به درخواست علاقه مندان ترانسفر فرودگاهی و یا کرایه اتومبیل به مقصد فرودگاه بین المللی آنتالیا که در ۷ کیلومتری این هتل ۴ ستاره قرار گرفته، امکان پذیر می باشد. این هتل ساحلی اقامتی مقرون به صرفه را به میهمانان تور آنتالیا ارائه می دهد .

-لارا-دینگ8.jpg

-لارا-دینگ-2.jpg

امکانات هتل لارا دینگ آنتالیا:

هتل لارا دینک با ۴۸ اتاق استاندارد و ۴ اتاق دولوكس یك هتل كوچك و دوستانه به شمار می آید که تمامی اتاق های این هتل با امکانات رفاهی و دکوراسیون مدرن و تکنولوژی بالا آسودگی خاطر مسافرین را به همراه دارد وهمچنین مجهز به سیستم تهویه هوا ،گاوصندوق ، تلویزیون با کانال های ماهواره ای،تلفن مستقیم و… می باشد. رستوران هتل با سرو غذاهای مدیترانه ایی و تركی در خدمت میهمانان تور آنتالیا است.

-لارا-دینگ5.jpg

-لارا-دینگ-1.jpg

امکانات رفاهی و ورزشی هتل لارا دینگ آنتالیاشامل ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر روباز ، استخر سرپوشیده (تمام فصل) ومرکز بدنسازی کاملا مجهز می باشد. مهمانان تور آنتالیا می توانند در استخرهتل به آبتنی بپردازند و رفع خستگی کنند.

-لارا-دینگ4.jpg

-لارا-دینگ-6.jpg

 



تعداد بازدید از این مطلب: 184
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود