هتل های 5 ستاره روسیه

آمار مطالب

کل مطالب : 616
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 350
باردید دیروز : 239
بازدید هفته : 1074
بازدید ماه : 1695
بازدید سال : 4831
بازدید کلی : 121728

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان turekish و آدرس kishturr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 3 مرداد 1395
نظرات

هتل هالیدی این ساچفسکی مسکو روسیه

هتل هالیدی این ساچفسکی مسکو روسیه یکی از هتل های شیک و زیبای 5 ستاره روسیه است که از نظر مکانی در موقیعت مناسبی قرار گرفته است. هتل هالیدی این ساچفسکی مسکو روسیه 312 اتاق شیک و مدرن با امکاناتی عالی در اختیار مسافران تور روسیه می باشد. رستوران شیک این هتل دارای انواع غذاهای بین المللی و اروپایی و کافی شاپی با انواع دسر ها می باشد. امکانات تفریحی این هتل استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، استخر کودکان، باغ هتل، باغ مخصوص کودکان، مرکز ماساژ، زمین گلف، بیلیارد، تنیس، سالن ورزشی و ... برای مسافران تور روسیه می باشد. هتل هالیدی این ساچفسکی مسکو در نزدیکی مرکز شهر مسکو و همچنین در نزدیکی 4 ایستگاه مترو قرار گرفته است. مسافران تور روسیه با انتخاب این هتل سفر خوشی را به جای می گذارند.

امکانات هتل هالیدی این ساچفسکی مسکو روسیه: 

استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، استخر کودکان، باغ هتل، باغ مخصوص کودکان، مرکز ماساژ، زمین گلف، بیلیارد، تنیس، سالن ورزشی، رستوران با منوی عالی، صرافی، ترانسفر فرودگاهی، اینترنت بی سیم پر سرعت، اتاق جلسات، اتاق های مخصوص افراد معلول، مرکز نگهداری اطفال و کودکان، پارکینگ اختصاصی، کافی شاپ و.... برای مسافران تور روسیه می باشد.

 

هتل کمپینسکی مویکا ۲۲ سنت پترزبورگ روسیه

یکی از شیک ترین و زیبا ترین هتل های روسیه هتل 5 ستاره کمپینسکی مویکا ۲۲ سنت پترزبورگ روسیه است که از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است. هتل کمپینسکی مویکا ۲۲ سنت پترزبورگ روسیه دارای ۱۹۷ اتاق شیک و مدرن که هر کدام از امکانات عالی و مجهز در اختیار مسافران تور روسیه می باشد. این هتل برای مسافران تور روسیه استخر و سونا و جکوزی برای ریلکس کردن آنها فراهم کرده است. در رستوران این هتل مسافران می توانند غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و در بار نوشیدنی مورد علاقه خود را بنوشند. برای مسافرانی که در رژیم غذایی به سر می برند منوی رژیمی نیز وجود دارد. سوئیت های مخصوص نو عروس در هتل موجود می باشد و همچنین معلولین می توانند از امکانات و اتاق های ویژه معلولین استفاده نمایند. هتل کمپینسکی مویکا ۲۲ سنت پترزبورگ روسیه به صورت 24 ساعته در اختیار مسافران تور روسیه می باشد.

امکانات هتل کمپینسکی مویکا ۲۲ سنت پترزبورگ روسیه:

خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، خدمات کفش و واکس ، بسته های نهار ، فکس و کپی ، مرکز تجارت ، دستگاه خودپرداز ، خدمات تهیه بلیط مخصوص مسافران تور روسیه ، سرویس مستخدم,  استخر و سونا و جکوزی, رستوران, کافی شاپ و ... که برای مسافران تور روسیه می باشد.

 مطالب مرتبط:

 تور روسیه تابستان 95  

تورهای روسیه ویژه تعطیلات تابستان 95

تور روسیه مرداد 95

 تور روسیه شهریور 95 

 



تعداد بازدید از این مطلب: 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود