هتل های 5 ستاره آنتالیا

آمار مطالب

کل مطالب : 616
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 501
باردید دیروز : 239
بازدید هفته : 1225
بازدید ماه : 1846
بازدید سال : 4982
بازدید کلی : 121879

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان turekish و آدرس kishturr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 3 مرداد 1395
نظرات

هتل آکا آنتدون آنتالیا

هتل آکا آنتدون آنتالیا

هتل آکا آنتدون آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد و در منطقه کمر آنتالیا واقع گردیده است ، این هتل یکی از شیک ترین هتل های آنتالیا محسوب می شود که از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است و در ساحلی بسیار زیبا واقع شده است. این هتل دارای اتاق های بزرگ و تمیز می باشد و تمامی اتاق های هتل مجهز به سیستم تهویه ، تلویزیون ، یخچال و . . . می باشد . در رستوران های این هتل انواع غذاهای خوشمزه برای میهمانان تور آنتالیا سرو می شود. هتل آکا آنتدون آنتالیا برای مسافران تور آنتالیا سوئیت تازه عروس و اتاق های خانوادگی نیز ارائه می کند. 

 امکانات هتل آکا آنتدون آنتالیا :

پذیرش شبانه روزی ، زمین های بازی و ورزش ، استخر ها، سونا ، جکوزی ، مکان بازی برای کودکان، اتاق ماساژ ، آب گرم ،مرکز سلامتی، حمام ترکی و بخار، امکانات جلسه و ضیافت ، صبحانه در اتاق ،کرایه اتومبیل ،  فروشگاه در هتل و . . . اشاره کرد.

هتل آکا آنتدون آنتالیا

هتل آکا آنتدون آنتالیا

هتل آکا آنتدون آنتالیا

هتل آکا آنتدون آنتالیا

هتل آکا آنتدون آنتالیا

 

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد و جزء یکی از شیک ترین و لوکس ترین هتل های آنتالیا به شمار می رود. این هتل مدرن و جذاب با سبک و سیاق عثمانی و شبیه کاخ توپکاپی در استانبول ساخته شده است. فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا 20 کیلومتر می باشد. هتل وو توپکاپی پالاس 8500 مترمربع زیربنا دارد و دارای 908 اتاق است که شامل 92 اتاق خانوادگی و 10 اتاق ویژه معلولین می‌باشد. تمامی اتاق‌ها دارای امکاناتی نظیر سالن استراحت، حمام همراه با دوش و سشوار، خط تلفن مستقیم، تلویزیون ماهواره‌ای/کابلی، مینی‌بار، گاوصندوق اجاره‌ای، تخت کینگ‌سایز، تهویه‌ی مطبوع هوا، سیستم گرمایشی و بالکن یا تراس با چشم‌انداز رو به استخر است. تمام وعده‌های غذایی در این هتل به صورت بوفه برای مسافران تور آنتالیا سرو می‌شوند، ناهار و میان‌ وعده‌ها را می‌توانید از منو نیز سفارش دهید. همچنین می‌توانید سفارشات رژیمی و غذای مورد نظرتان را به رستوران اعلام کنید. اتاق‌ها را می‌توان با تمام وعده‌های غذایی رزرو نمود.

در این هتل زمین های ورزشی برای بازی تنیس و بیلیارد و اتاق های مخصوص بازی های کامپیوتری نیز در نظر گرفته شده است. گردشگران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از فعالیت هایی نظیر اسکواش ، پینگ پنگ ، پرتاب دارت ، موج سواری ، قایق رانی با کانو بهره ببرند و سفری به یاد ماندنی را تجربه نمایند.

امکانات هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا :

لابی با پذیرش شبانه روزی ، تهویه‌ی مطبوع  سونا و جکوزی ، استخر ، حمام ترکی ، اتاق بازی ، صرافی ، اتاق جلسه مجهز ، آرایشگاه ، پارک کودک ، کافی شاپ ، رستوران ، پارکینگ اختصاصی ، فضای سبز ، نمازخانه، سالن ورزشی ، صندق امانات ، کافی نت ، چایخانه و . . .

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا

جدول مرتبط:

تور آنتالیا تابستان 95    

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا شهریور 95

 

 



تعداد بازدید از این مطلب: 224
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود