آمار مطالب

کل مطالب : 616
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 105
باردید دیروز : 174
بازدید هفته : 590
بازدید ماه : 1211
بازدید سال : 4347
بازدید کلی : 121244

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان turekish و آدرس kishturr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 11 خرداد 1395
نظرات

هتل ابجار گرند دبی

 یکی از هتل های خوب 4 ستاره دبی هتل ابجار گرند است که در فاصله ۳ کیلومتری ابوهیل و در منطقه هور العنض قزاردبی گرفته است. هتل ابجار گرند دبی دارای ۱۹۲ اتاق خوب و مدرن که در آنها با طراحی زیبا و دکور چشم‌نواز طراحی شده و امکاناتی نظیر وای‌فای، تلویزیون‌های پلاسما با کانال‌های ماهوارهای، گاوصندوق در اتاق، قهوه جوش, چایساز و ... که در اختیار مسافران تور دبی می باشد. این هتل در چند قدمی مرکز تجاری دبی و در ۱۰۰ متری ایستگاه متروی ابو هیل و 5 دقیقه با ماشین تا فرودگاه فاصله دارد. هتل ابجار گرند دبی دارای رستوران با غذاهای لذیذ و خوشمزه و کافی شاپی مخصوص مسافرانتور دبی می باشد.

امکانات هتل ابجار گرند دبی:

سرویس اتاق به صورت ۲۴ ساعته، اینترنت، سونا، حمام بخار، ژیمناستیک مخصوص مسافران تور دبی، باشگاه سلامت و تندرستی، سالن آرایش و زیبایی، صرافی، پست صوتی, بوفه صبحانه, رستوران با غذاهای لذیذ و…. که در اختیار مسافران تور دبی می باشد.

هتل کنکورد امارات اند رزیدنس دبی

یکی از شیک ترین و بهترین هتل های 4 ستاره دبی هتل کنکورد امارات اند رزیدنس است هتل در یکی از بهترین مکان هایدبی و در مرکز شهر قرار گرفته است. هتل کنکورد امارات اند رزیدنس دبی فاصله نزدیکی با آبنمای شهر، باشگاه گلف، بازار ادویه، طلا و بازار های بزرگ و تجاری برای راحتی مسافران تور دبی دارد. این هتل دارای اتاق ها و سوئیت های بسیار تمیز شیکبا امکانات عالی که در اختیار مسافران تور دبی می باشد. این هتل تا فرودگاه فاصله بسیار کمی دارد.

 

امکانات هتل کنکورد امارات اند رزیدنس دبی:

,سرویس نگهداری کودکان و ماساژ , استخر روباز , سونا, حمام ترکی و بخار مخصوص مسافران تور دبی, اسنوکر، پینگ پنگ،فوتبال دستی،بازی بیلیارد, تور های صحرا و تور دریایی و تور شهر, اینترنت و.. که در اختیار مسافران تور دبی می باشد.

هتل گلوریا دبی

یکی از بهترین و مناسب ترین هتل های 4 ستاره دبی هتل گلوریا است که در خیابان شیخ زاید دبی قرار گرفته است. هتل گلوریا دبی به مراکز خرید شهر مانند دبی مارینا و مرکز خرید امارات, باشگاه گلف و مترو نیز بسیار نزدیک است. این هتل دارای اتاق هایی تمیز و مجهز و سوئیت های خانوادگی و شیک با امکانات عالی در اختیار مسافران تور دبی می باشد. هتل گلوریا دبی برای مسافران تور دبی یک استخر روباز بزرگ و آبگرم  و همچنین استخر مخصوص کودکان فراهم کرده است تا مسافران بتوانند تمام استفاده خود را از هتل بکنند. این هتل دارای 2 رستوران با انواع غذاهای جنوب شرقی آسیا و انواع غذاهای بین المللی برای مسافران تور دبی تدارک دیده است. کافی شاپ این هتل انواع دسر ها و نوشیدنی های خوب و مناسب و حتی فست فود و اسنک های ویژه مخصوص مسافران تور دبی می باشد. از دیگر امکاناتی که هتل گلوریا دبی برای مسافران تور دبی فراهم کرده است زمین تنیس, سالن بدن سازی و زمینی با وسایل ورزشی می باشد که مسافران اوقات فراغت خود را در آنجا به خوبی بگذرانند.

امکانات هتل گلوریا دبی:

اینترنت, پارکینگ, 2 رستوران با انواع غذاهای مختلف, کافی شاپ مخصوص مسافران تور دبی, زمین تنیس, سالن بدن سازی, زمینی با وسایل ورزشی, استخر روباز بزرگ, آبگرم, استخر مخصوص کودکان, خدمات خانه داری و... که در اختیار مسافران تور دبی می باشد.  

 

 

مطالب مرتبط:

 تور دبی خرداد 95 

تور دبی تابستان95 

 تورهای دبی ویژه تعطیلات خرداد 95

تور های دبی ویژه تعطیلات تابستان  95

تور دبی تیر 95

تور دبی ویژه تعطیلات تیر 95 

تور دبی مرداد 95 



تعداد بازدید از این مطلب: 181
موضوعات مرتبط: توردبی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود