آمار مطالب

کل مطالب : 616
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 233
باردید دیروز : 174
بازدید هفته : 718
بازدید ماه : 1339
بازدید سال : 4475
بازدید کلی : 121372

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان turekish و آدرس kishturr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 21 ارديبهشت 1395
نظرات

هتل هیلتون بسفر استانبول 

 هتل هیلتون بسفر در مرکز شهر استانبول قرار گرفته است و منظره زیبایی از تنگه بسفر را می توان در هتل مشاهده کرد، این هتل تنها 10 دقیقه با میدان تقسیم فاصله داشته و از ویژگی های بارز آن استخر فضای باز و استخر سرپوشیده، باغ سبز زیبا، حمام سنتی ترکی و 6 رستوران و بار می باشد.  ایستگاه متروی تقسیم پیاده 5 دقیقه با این هتل فاصله دارد که باعث جذب مسافران تور استانبول میشود.

امکانات هتل هیلتون بسفر استانبول:

هتل هیلتون اتاق های روشن با بالکن مشرف به باغ یا تنگه بسفر را به شما  گردشگران تور استانبول ارائه می دهد، از ویژگی های بارز اتاق ها طراحی به سبک سنتی ترکی، پنجره های بزرگ، نشیمنگاه جداگانه، حمام با سنگ مرمر می باشد. شما در اتاق به آسانی می توانید به تنقلات متنوعی دسترسی داشته باشید.

رستوران های هتل در فضای باز با نمایش پانورامایی طبیعت و انواع غذاهای بین المللی و ترکی در خدمت مسافران می باشد. خوراک های منطقه ای مانند غذاهای دریایی و گوشت کبابی در تراس رستوران و با منظره بسفر سرو شده و باعث می شود که مسافران تور استانبول لحظات خوشی را سپری کنند.

باشگاه ورزشی گسترده ای در هتل هیلتون قرار دارد که 24 ساعته باز است و دارای تنیس، راکت، کلاس های ایروبیک، حمام ترکی، 2 عدد سونا، 2 عدد اتاق بخار و ماساژ می باشد.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 204
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 5 ارديبهشت 1395
نظرات

هتل بودو استانبول

یکی از بهترین و مناسب ترین هتل های 4 ستاره استانبول هتل بودو می باشد که در قسمت قدیمی شهر استانبول درمنطقه لالعلی قرار گرفته است. که این منطقه بسیار قدیمی و تاریخی می باشد که در نزدیکی آن پر از رستوران و کافه های زیبا و همچنین مغازه هایی که اجناس خود را به صورت عمده به فروش می رسانند وجود دارد. این هتل برای مسافران تور استانبول که می خواهند به مرکز خرید استانبول بروند مانند آکسارای و لا لی, بازار بزرگ  و ... بسیار نزدیک می باشد. هتل بودواستانبول دارای ۴۶ اتاق زیبا می باشد که هریک به سبک مدرن طراحی شده اند و هتل دارای سوئیت مخصوص تازه عروس، اتاق ۳ تخته، اتاق خانوادگی، اتاق  معمولی و سوئیت که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. اتاقهای هتل همه مجهز و کامل شامل خدمات خانه داری, سیستم تهویه مطبوع و حمام شخصی اشاره کرد.

امکانات هتل بودو استانبول:

رستوران با انواع غذاهای متفاوت از جمله خوراکهای اصیل ترکی، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، اتاق های پاک بدون سیگار، پذیرش و تحویل سریع، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، ترانسفر فرودگاه، لباسشویی، خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، خدمات تورها، فکس و کپی، خدمات تهیه بلیط برای مسافران تور استانبول، کرایه اتومبیل و ... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

 

هتل گلدن هیل استانبول

یکی از هتل های ۴ ستاره شیک استانبول هتل گلدن هیل می باشد که در مناطق قدیمی استانبول و در قلب شهر قرار گرفته است این هتل در منطقه فیندیکزاده واقع شده و بسیار به مکان های دیدنی استانبول نزدیک می باشد. هتل دارای ۹۷ اتاق مجهز می باشد تمامی اتاق ها مجهز به بالکن ، اینترنت ، تلفن ، تلویزیون ، سرویس حمام ، سیستم حرارتی و برودتی و کفپوش آنها نیز از موکت پوشیده شده است این هتل دارای رستوران با غذاهای خوشمزه و فروشگاه‌های زیبا برای مسافران تور استانبول می باشد و حمل و نقل عمومی نیز در مجاورت آن در دسترس است. فرودگاه آتاتورک نیز ١٢ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. هتل گلدن هیل استانبول با ایاصوفیه ، کاخ توپ کاپی ، مسجد کبود ، بازار بزرگ استانبول و کاخ دولمه باغچه, 5 دقیقه فاصله دارد و مسافرانتور استانبول با انتخاب این هتل می توانند به راحتی به جاهای دیدنی استانبول بروند. 

امکانات هتل گلدن هیل استانبول:

سالن های کنفرانس, ویدئو, اینترنت, صرافی, آسانسور,سالن SPA, صندلی‌های حمام آفتاب مخصوص مسافران تور استانبول ، سالن بدنسازی . آرایشگاه . استخر سر پوشیده و … که این هتل در اختیار مسافران تور استانبول قرار می دهد.

هتل مانسول بوتیک استانبول

یکی از معروف تری و بهترین هتل های استانبول هتل 4 ستاره مانسول بوتیک استانبول می باشد که در مرکز استانبول قرار گرفته است. این هتل که نام دارد به طور جالبی به میدان تکسیم یا همان تقسیم فاصله دارد. مسافران تور استانبول کافیست از این هتل حدود ۱۰۰ متر پیاده روی کنند تا به این میدان زیبا برسید. این هتل برای مسافران تور استانبول اینترنت رایگان گذاشته است .طراحی این هتل بهصورت سنتی است و دارای کف پوش های چوبی زیبا می باشد. در این هتل و در تمامی اتاق ها امکاناتی نظیر تهویه کننده هوا ، صندوق امانات به سایز لپ تاپ ، تلویزیون LCD ، چای یا قهوه ساز قرار دارد که در اختیار مسافرانتور استانبول می باشد.

 

امکانات هتل مانسول بوتیک استانبول:

پذیرش 24 ساعته, رستوران با انواع غذاهای مختلف برای مسافران تور استانبول, اینترنت رایگان و ... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

مطالب مرتبط:

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول تابستان 95 

تور استانبول خرداد 95 

تور های استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95   

 

تعداد بازدید از این مطلب: 238
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 9 اسفند 1394
نظرات

 هتل پوینت استانبول

 هتلی 5 ستاره پوینت یکی از زیبا ترین هتل های استانبول می باشد که در مرکز شهر استانبول و در منطقه شیشلی تکسیم قرار گرفته است. فاصله این هتل تا میدان تقسیم و مراکز خرید فقط 500 کیلومتر است و به همین دلیل به مسافرین تور استانبول می توانند به مراکز خرید بروند. هتل پوینت استانبول امکانات عالی با کیفیت بالایی را در اختیار مسافران تور استانبول قرار می دهد.

امکانات هتل پوینت استانبول:

رستوران، بار، سونا، استخر سرپوشیده، جکوزی، سالن بدنسازی و اتاق های ماساژ و... مخصوص مسافران تور استانبول می باشد.

 

هتل آک گون استانبول

 هتل 5 ستاره آک گون جزو شیک ترین هتل های استانبول می باشد که در منطقه توپکاپی قرار دارد. این هتل در 10 کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است. هتل آک گون استانبول دارای 276 اتاق مجزا برای مسافران تور استانبول تشکیل شده است.مسافران در تور استانبول می توانید از  مراکز دیدنی لذت ببرین که بسیار به این هتل نزدیک می باشد و مسجد کبود و موزه توپکاپی 2 کیلومتر با این هتل فاصله دارند. هتل آک گون استانبول سفر خوشی را برای مسافران تور استانبول فراهم می کند.

 امکانات هتل آک گون استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، ترانسفر رایگان فرودگاه، استخر روباز، ماساژ، حمام ترکی و بخار، سالن ورزشی، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سرویس نگهداری از کودکان مسافران تور استانبول، اینترنت وای فای، آرایشگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی،کافی شاپ، سالن کنفرانس، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، لاندری، فروشگاه و...

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول فروردین 95

تعداد بازدید از این مطلب: 220
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 9 اسفند 1394
نظرات

هتل 4 ستاره سپفایر استانبول :

هتل 4 ستاره سپفایر استانبول در سال 1994 در منطقه سیرکچی بنا شده است. ابن هتل در مجموع از 60 اتاق تشکیل شده است. فرودگاه سابیها گوچن در 55 کیلومتری هتل و به طور میانگین 65 دقیقه با هتل فاصله دارد. پذیرش هتل از میهمانان تور استانبول به صورت 24 ساعته می باشد. در نزدیکی هتل چندین مرکز خرید و تفریحی و حمل و نقل عمومی واقع شده است.

_سپفایر_استانبول_1.jpg

_سپفایر_استانبول_2.jpg

امکانات هتل سپفایر استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه، گرمایش، بار، انبار بار و چمدان، کافه، اینترنت عمومی، لابی، صندوق امانات، سرو غذا در اتاق میهمانان تور استانبول ، اتاق تلویزیون، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، خدمات پزشکی، اتاق بازی، صرافی و...  

_سپفایر_استانبول_3.jpg

_سپفایر_استانبول_4.jpg

_سپفایر_استانبول_5.jpg

 

هتل 4 ستاره سلطان هاوس استانبول :

هتل 4 ستاره سلطان هاوس استانبول در منطقه سلطان احمد بنا شده است. این هتل در مجموع از 10 اتاق تشکیل شده است. بازار بزرگ استانبول 10 دقیقه با این هتل تور استانبول فاصله دارد. در هتل یک صرافی هم برای دسترسی میهمانان وجود دارد. اتاق کنفرانس هم یکی دیگر از امکانات هتل می باشد. در ضمن هتل مجهز به اینترنت وایرلس می باشد.

_سلطان_هاوس_استانبول_1.jpg

_سلطان_هاوس_استانبول_2.jpg

امکانات هتا سلطان هاوس استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور استانبول ، تهویه، گرمایش، صرافی، اینترنت، پارکینگ، صبحانه در اتاق، کرایه اتومبیل، فکس و کپی و...

_سلطان_هاوس_استانبول_3.jpg

_سلطان_هاوس_استانبول_4.jpg

_سلطان_هاوس_استانبول_5.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول اسفند 94

تور استانبول نوروز 95

تعداد بازدید از این مطلب: 219
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 9 اسفند 1394
نظرات

مسجدایاصوفیه :

این مسجد به خاطر معماری شگفت انگیز، نماهای باشکوه داخلی و اهمیت تاریخی اش گردشگران تور استانبول را به این شهر جذب می کند. بین سال های 532 و 537 ساختمان آن به مدت هزار سال کلیسا بود. سپس از سال 1453 تا 1934 که تبدیل به موزه شود، مسجد بود. می توانید از این مسجد در محله سلطان احمد، در روزهای سه شنبه تا یکشنبه از ساعت 09:30 تا 04:30 دیدن کنید. ورودی آن 13 دلار آمریکا است. اگر به بناهای تاریخی علاقه مند هستید حتما باتور استانبول همراه شوید .

.jpg

 

مسجد سلطان احمد:

سلطان احمد همیشه می خواست مسجدی بسازد که با مسجد ایاصوفیه رقابت کند و همه تقریباً موافق هستند که او در این کار موفق شده است. این مسجد یکی دیگر از جاذبه های توریستی اصلی استانبولاست.اگر شما گردشگرانتور استانبول می خواهید از این مکان مذهبی دیدن کنید، یادتان نرود که لباس پوشیده به تن کنید. خانم ها روسری سرشان می کنند که در این محل مرسوم است. اگر یادتان رفت می توانید از مسجد یک روسری قرض کنید.مسجد آبی در محله سلطان احمد واقع شده است. این مسجد همه روزه از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر باز است. ورودی آن رایگان است، ولی در ساعات نماز به خصوص جمعه ها، ورود ممنوع است. برای دیدن از این مسجد پر شکوه باتور استانبول همراه شوید .

_سلطان_احمد.jpg

 

 

کاخ توپکاپی (توپکاپی سارایی) :

این کاخ منزلگاه سلاطین عثمانی از سال 1465 تا 1856 بوده است و یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری در تور استانبول است. معماری بی نظیر و حیاط های زیبایی دارد. این سرا در سال 1924 یعنی اندکی پس از دوره عثمانی تبدیل به موزه شد.کاخ توپکاپی محل حرم سلطنتی نیز بوده است. تور حرم جداگانه است و گردشگرانی که می خواهند از حرم دیدن کنند باید علاوه بر ورودی 13 دلاری این کاخ، 10 دلار دیگر هم بپردازند. این موزه از ساعت 9 صبح تا 7 بعد از ظهر همه روزه بجز سه شنبه ها باز است. برای دوستانی که به کاخ های زیبا علاقه مند هستند پیش نهاد میکنم با تور استانبول همراه شوید .

_توپکاپی.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول اسفند 94

تور استانبول نوروز 95

 

تعداد بازدید از این مطلب: 186
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 9 اسفند 1394
نظرات

هتل پرنس استانبول

 هتل 4 ستاره پرنس استانبول که در لغت به مرد و یازنی می گویند که از نسل پادشاه می باشد پس اسم این هتل برازنده امکاناتی هست که در اختیار شما میهمانان گرامی تور استانبول گذاشته است.

 

امکانات هتل پرنس استانبول:

هتل پرنس استانبول دارای امکاناتی همچون رستوران و بار , سونا و جکوزی , سالن کنفرانس , صرافی, پارکینگ, لاندری , سالن بازی, اتاق بخار , میز بیلیارد , بوفه صبحانه می باشد و هر اتاق هتل پرنس استانبول دارای امکاناتی همچون تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار , حمام, سشوار, صندوق امانات, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس ۲۴ ساعته برای مسافران تور استانبول , گاو صندوق, یخچال می باشد که این هتل را به یک هتل ۴ ستاره تبدیل کرده است.یکی از دغدقه های اصلی  ما  در مسافرت فاصله هتل اقامتمان تا مناطق تفریحی و فرودگاه می باشد فاصله هتل پرنس تا فرودگاه ۱۸ کیلومتر می باشد که نسبت به دیگر هتل ها در نزدیکی فرودگاه واقع شده است.

هتل پرنس استانبول با مسجد ایاصوفیه ۵۰۰ متر و با میدان سلطان نیز ۶۰۰ متر فاصله دارد . هتل پرنس در نزدیکی یکی از خیابان های پر جنب جوش استانبول  میباشد که شما مسافران تور استانبول  می توانید در این خیابان انواع مارک ها و برندهای معروف را مشاهده کرد .اگر به دنبال این هستید که سفری به یاد ماندنی را در پشت سر بگذارید پس همانند شاهزاده ها به هتل پرنس بروید و از سفر و تعطیلات خود لذت ببرید .


هتل زوریخ استانبول

موقعیت مکانی هتل 4 ستاره زوریخ استانبول:

شما با ماندن در هتل زوریخ استانبول که از هتل های خوب استانبول است میتوانید تا مسجد شاهزاده و گرمابه عمومی به چند دقیقه ای بروید.این هتل نزدیک مسجد سلیمانیه و بازار “گرند بازار”است که باعث جذب مسافران تور استانبول میشود.

امکانات هتل زوریخ استانبول:

شما در این هتل که شامل ۱۲۶ اتاق همراه با کولر و ال سی دی و مینی بار با افکت های رایگان میتوانید احساس راحتی و در خانه بودن را بکنید.در اتاق و هتل شما نیز اینترنت وایرلس (وای فای) و ماهواره وجود دارد تا شما مسافران تور استانبول را سرگرم کند.حمام ها ،شاور های مخصوص و مو خشک کن نیز دارند.در اتاق شما نیز کافه/چایی ساز موجود است.

امکانات تفریحی هتل زوریخ استانبول:

شما میتوانید فول تایمتان را در این هتل بگذرانید (البته شوخی کردم) زیرا در این هتل امکانات فراوانی وجود دارد مغازه و فروشگاه ها و مجتمع تجاری هایی که در کنار هتل واقع شده است به کنار..ما میتوانیم از این ها استفاده کنیم ولی امکانات هتل شامل:سونا،لابی،پارک بچه ها،جکوزی،کافه شاپ،آژانس خدمات مسافرتی،رستوران،ماهواره،خدمات خانه داری،پارکینگ اختصاصی این هتل،اینترنت در لابی هتل،فضای سبزی که در هتل وجود دارد،اینترنت در واحد،گشت درون/برون شهری،نمازخانه،تاکسی،لباس خشک کن، سالن ورزشی،کافی نت،گیم نت،سرویس انتقال به فرودگاه رایگان،چایخانه سنتی،چایخانه در بام هتل،زمین تنیس و بیلیارد. علاوه بر اینکه یک رستوران در خود هتل وجود دارد در کنار هتل یک رستوران هست که مخصوص هتل است که شما مسافران عزیز تور استانبول میتوانید به انجا بروید و غذا یا نوشیدنی مورد علاقه خود را میل کنید و از ان لذت ببرید.

 جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور استانبول فروردین 95

تعداد بازدید از این مطلب: 170
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 9 اسفند 1394
نظرات

هتل هری این مرتر استانبول

هتل ۵ ستاره هری این مرتر استانبول یک هتل زیبا و لوکس میباشد. این هتل 5 ستاره در نزدیکی فرودگاه استانبول ،کلیسای چوره و دیوار قسطنطنیه قرار گرفته است .مسافران تور استانبول نوروز 95 می توانند در این هتل اقامت خوشی داشته باشند.

-هری-این-مرتر1.jpg

امکانات هتل هری این مرتر استانبول:

آبگرم با سرویس کامل، استخر سرپوشیده ، باشگاه سلامت، دسترسی به اینترنت بی سیم و سیمی موجود در مناطق عمومی ، یک مرکز کسب و کار ۲۴ ساعته، ۲ رستوران ،کافی شاپ ، کافه ها ، خدمات دربان ، خدمات عروسی ، استخر کودکان، سونا، و کارکنان چند زبانه، شاتل فرودگاهی ، پارکینگ ، لابی با پذیرش ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته و... را میتوان نام برد.اتاق ها با طراحی رمانتیک میتوانند ماه عسل یا مسافرت شما را جذاب تر کنند. از دیگر امکانات هتل میتوان به تنیس روی میز، سونا، مرکز تناسب اندام، آبگرم و مرکز سلامتی، ماساژ، حمام، استخر سرپوشیده، صبحانه در اتاق، رستوران ، منو رژیم غذایی ویژه نیز اشاره کرد.مسافران تور استانبول نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-هری-این-مرتر4.jpg

-هری-این-مرتر6.jpg

-هری-این-مرتر5.jpg

-هری-این-مرتر2.jpg


هتل گرند حیات استانبول

هتل ۵ ستاره گرند حیات استانبول در مرکز شهر استانبول واقع و در نزدیکی میدان تقسیم قرار گرفته است.این هتل در نزدیکی ساحل قرار گرفته و همچنین در اطراف این هتل می‌توانید علاوه بر بار، رستوران و کلاب‌های شبانه‌ی فراوان و مراکز خرید استانبول، به حمل و نقل عمومی نیز دسترسی داشته باشید.ایستگاه مترو تقسیم تنها ۴۰۰ متر با هتل گراند حیات فاصله دارد و به فاصله ۵ کیلومتر از این هتل منطقه تاریخی سلطان احمد از جمله موزه و کاخ توپکاپی ، مسجد ایاصوفیه و مسجد آبی قرار گرفته است که از مهم ترین مکان های دیدنی استانبول به شمار می آیند و باعث جذب مسافران تور استانبول نوروز 95 میشود.

-گرند-حیات1.jpg

-گرند-حیات7.jpg

امکانات هتل گرند حیات استانبول:

هتل دارای ٣۶٠ اتاق (شامل ٢۴ سوئیت) می باشد. اتاق‌های هتل گرند حیات استانبول زیبا ، مدرن و دارای سیستم گرمایش و تهویه‌ی مطبوع مرکزی، حمام اختصاصی با سشوار، اینترنت، رادیو، خط تلفن مستقیم، تلویزیون ماهواره‌ای/کابلی، مینی‌بار/یخچال و گاوصندوق هستند. در این هتل که از بهترین هتل های استانبول است ، اکثر اتاق‌ها تخت‌خواب دونفره دارند.از امکانات دیگر این هتل ۵ ستاره می‌توان به لابی با پذیرش ٢۴ ساعته، اینترنت عمومی، صرافی، سلمانی و صندوق امانات اجاره‌ای اشاره کرد. مهمانان حتماً از غذاهای خوشمزه‌ی رستوران هتل با بخش ویژه‌ی غیرسیگاری، بار دنج با موزیک‌های خوب و نوشیدنی‌های متنوع لذت خواهند برد. کافه‌ی هتل هم بهترین فضاست برای لم‌دادن یا گپ‌زدن‌های دوستانه. شب‌ها از سرزندگی کلاب شبانه‌‌ی هتل و روزها از دوچرخه‌سواری در محوطه‌ی اطراف هتل لذت ببرید. هتل ۵ ستاره گرند حیات استانبول دارای یک استخر فضای باز و مرکز تناسب اندام کاملا مجهز می باشد. مرکز تناسب اندام و حمام آب گرم هتل حیات خستگی را از تن شما بیرون خواهد کرد . مسافران تور استانبول نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-گرند-حیات3.jpg

-گرند-حیات2.jpg

-گرند-حیات5.jpg

-گرند-حیات8.jpg


هتل کرآون پلازا هاربیه استانبول

هتل ۵ ستاره کرآون پلازا هاربیه استانبول (Crowne Plaza Istanbul Harbiye Hotel) با ارائه امکانات مناسب اقامتی از گردشگران تور استانبول نوروز 95 استقبال می کند . این هتل ، حدود ۳۵۰ متر با ایستگاه متروی عثمان بی و پیاده حدود ۱۵ دقیقه با میدان تقسیم فاصله دارد و مرکز نمایشگاه لطفی کردار و مرکز خرید جواهر همگی در فاصله ی کمی از این هتل واقع شده اند. این هتل در فاصله ی ۱۵ دقیقه ای با میدان تقسیم قرار دارد.

-کرون-پلازا-استانبول1.jpg

امکانات هتل کرآون پلازا هاربیه استانبول:

اتاق های هتلهمگی مساحتی بزرگ دارند و با دکوراسیون مدرنی تجهیز شده اند و به امکانات رفاهی نظیر سیستم تهویه هوا، اینترنت وای فای رایگان در واحد ها, تلویزیون صفحه تخت، ماهواره و پرده های ضد نور , تمام لوازم بهداشتی، کفش راحتی، حوله و سشوار در حمام مجهز هستند .امکانات تفریحی و ورزشی مناسبی نظیر استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی برای مهمانان تدارک دیده شده است و گیم نت هتل از علاقه مندان به بازی های کامپیوتری دعوت به عمل می آورد . مهمانان می توانند در فعالیت های زمین تنیس و زمین بیلیارد شرکت کنند و یا در سالن ورزشی مجهز هتل به تمیرینات ورزشی بپردازند . وقتی که شما در فضای سبز هتل به استراحت می پردازید پارک کودکان هتل مکانی مناسب برای تفریح و سرگرمی کودکان مسافران تور استانبول نوروز 95 است.صبحانه بصورت بوفه سرو می شود. رستوران هتل کرآون پلازا هاربیه استانبول انواع غذاهای با کیفیت را در وعده های غذایی مختلف سرو می کند و چایخانه سنتی و چایخانه در بام هتل بهترین مکان برای دورهمی های خانوادگی است . کافی شاپ هتل نوشیدنی هایی دلخواه و مطابق با سلیقه تان سرو می کند .

-کرون-پلازا3.jpg

-کرون-پلازا6.jpg

-کرون-پلازا2.jpg

-کرون-پلازا4.jpg

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور کیش نوروز 95

تور استانبول نوروز 95

تعداد بازدید از این مطلب: 215
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 18 بهمن 1394
نظرات

هتل تکسیم گونن استانبول

هتل تکسیم گونن استانبول یکی از هتل های 4 ستاره استانبول می باشد که از 153 اتاق و 3 عدد سوییت تشکیل شده است. این هتل در میدان تقسیم واقع شده است. هتل تکسیم گونن استانبول چند رستوران دارد که انواع غذاهای بین المللی و ترکی در آن برای میهمانان تور استانبول سرو می شود. یکی از رستوران های این هتل در پشت بام قرار گرفته است. یک سالن ورزشی بدنسازی نیز در هتل برای میهمانان تدارک دیده شده است.

_تکسیم_گونن_استانبول_1.jpg

_تکسیم_گونن_استانبول_2.jpg

امکانات هتل تکسیم گونن استانبول:

رستوران،استخر سرپوشیده و روباز، سونا و جکوزی، حمام ترکی، سالن بدنسازی، سالن ماساژ،سرویس اینترنت رایگان، سالن کنفرانس، لباسشویی، آرایشگاه، اتاق های ویژه عروس و داماد، اتوکشی، صرافی، صبحانه در اتاق میهمانان تور استانبول ، فکس و کپی، تهویه، بار، گرمایش، گاوصندوق، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش شبانه روزی و...

_تکسیم_گونن_استانبول_3.jpg

_تکسیم_گونن_استانبول_4.jpg

 

هتل تکسیم هیل استانبول

هتل 4 ستاره تکسیم هیل استانبول در منطقه تقسیم استانبول بنا شده است. این هتل در مجموع از 60 اتاق تشکیل شده است. فرودگاه آتاتورک در 21 کیلومتری هتل قرار گرفته است. خیابان معروف استقلال در 50 متری این هتل واقع شده است. ایستگاه مترو تقسیم 1 دقیقه با هتل فاصله دارد. در هتل یک سالن کنفرانس هم وجود دارد. پذیرش هتل برای مسافران تور استانبول به صورت شبانه روزی می باشد.

_تکسیم_هیل_استانبول_1.jpg

_تکسیم_هیل_استانبول_2.jpg

امکانات هتل تکسیم هیل استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور استانبول ، تهویه، گرمایش، آسانسور، بار، انبار بار و چمدان، فکس و کپی، خشکشویی، لاندری، کافی شاپ، صندوق امانات و...

_تکسیم_هیل_استانبول_3.jpg

_تکسیم_هیل_استانبول_4.jpg

_تکسیم_هیل_استانبول_5.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول بهمن 94

تور استانبول اسفند 94

تور استانبول نوروز 95

تعداد بازدید از این مطلب: 266
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 18 بهمن 1394
نظرات

هتل 3 ستاره بودو استانبول در منطقه آکسارای بنا شده است. این هتل در مجموع 46 اتاق دارد. فاصله فرودگاه آتاتورک تا این هتل 15 کیلومتر می باشد. بازار بزرگ استانبول در فاصله 10 دقیقه ای از هتل بودو قرار گرفته است. این هتل تور استانبول مجهز به اینترنت وایرلس رایگان می باشد. صبحانه هتل به صورت بوفه می باشد. 

_بودو_استانبول_1.jpg

امکانات هتل بودو استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، بار، ترانسفر فرودگاهی، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، صرافی، فکس و کپی، کرایه اتومبیل و... . برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور استانبول همراه شوید .

_بودو_استانبول_3.jpg

_بودو_استانبول_4.jpg

_بودو_استانبول_5.jpg

 

 

هتل 3 ستاره بیاز کوگو استانبول در منطقه تاریخی بایزید بنا شده است. این هتل با بازار بزرگ استانبول 500 فاصله دارد. ایاصوفیه، مسجد و کاخ توپکاپی در فاصله 10 دقیقه ای از هتل قرار دارند. برای رسیدن به فرودگاه آتاتورک نیز 15 دقیقه به صورت سواره زمان لازم است. این هتل تور استانبول در مجموع از 40 اتاق تشکیل شده است. این هتل دارای اینترنت رایگان می باشد. اتاق های هتل از حمام خصوصی برخوردارند.

_بیازکوگو_استانبول_1.jpg

_بیاز_کوگو_استانبول_2.jpg

امکانات هتل بیاز کوگو استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه، بار، گرمایش، آسانسور، انبار بار و چمدان، گاوصندوق، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، کرایه اتومبیل، صرافی، بیلیارد، بازی دارت و... . برای استفاده از امکانات این هتل با تور استانبول همراه شوید .

_بیازکوگو_استانبول_3.jpg

_بیازکوگو_استانبول_4.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول بهمن 94

تور استانبول اسفند 94

تور استانبول نوروز 95

تعداد بازدید از این مطلب: 200
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 18 بهمن 1394
نظرات

هتل گرند مادرید استانبول 

هتل 3 ستاره گرند مادرید استانبول در سال 1990 میلادی در بافت قدیمی شهر استانبول بنا شده است.هتل گرند مادرید در 11 طبقه و در مجموع از 63 اتاق و سوییت تشکیل شده است و آماده سرویس دهی به مسافران تور استانبول نوروز 95 می باشد.طبقه آخر این هتل به تنگه بسفر مشرف می باشد.این هتل با فرودگاه بین الملی آتاتورک استانبول نیم ساعت فاصله دارد. این هتل مجهز به اینترنت پر سرعت بی سیم و پارکینگ رایگان می باشد. اتاق های این هتل مجهز به عایق صدا می باشند.کافه تریای این هتل در بام قرار گرفته است.این هتل در نزدیکی دانشگاه و بازار بزرگ استانبول قرار گرفته است که باعث جذب مسافران تور استانبول نوروز 95میشود. در این هتل تعدادی اتاق ضد آلرژی نیز موجود می باشد.این هتل آخرین بار در سال 2009 مورد بازسازی قرار گرفته است.

_گرند_مادرید_استانبول_1.jpg

_گرند_مادرید_استانبول_4.jpg

امکانات هتل گرند مادرید استانبول:

رستوران،پذیرش شبانه روزی،آسانسور،فروشگاه،بار،گاو صندوق،خدمات تحویل بار و چمدان،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،خدمات خانه داری،لباسشویی،خشکشویی،اتوکشی،صرافی،امکانات جلسه و ضیافت،رنت کار،فکس و کپی،سرو صبحانه در اتاق و... را نام برد.مسافران تور استانبول نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_گرند_مادرید_استانبول_3.jpg

_گرند_مادرید_استانبول_6.jpg

 

 


هتل گرند لیزا استانبول 

هتل 3 ستاره گرند لیزا استانبول  یکی از هتل های سه ستاره تاپ می باشد که در سال 1992 میلادی در منطقه کومکاپی شهر استانبول بنا شده است. این هتل در 8 طبقه و با 36 اتاق آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول نوروز 95 می باشد.هتل گرند لیزا در نزدیکی اماکن تاریخی و توریستی نظیر بازار بزرگ استانبول، موزه ایاصوفیه، کاخ توپکاپی و مسجد کبود قرار دارد.این هتل تا میدان تکسیم 10 دقیقه به صورت پیاده روی فاصله دارد. هتل گرند لیزا 15 دقیقه پیاده روی از مسجد کبود و 2 کیلومتر با کاخ توپکاپی فاصله دارد.فاصله هتل گرند لیزا استانبول تا فرودگاه آتاتورک ترکیه حدود 15 کیلومتر می باشدکه باعث جذب مسافران تور استانبول نوروز 95میشود. این هتل آخرین بار در سال 2008 به طور کامل بازسازی شده است.

-گرند-لیزا-استانبول.gif

امکانات هتل گرند لیزا استانبول:

رستوران،پذیرش شبانه روزی، بار،سیستم گرمایش،گاو صندوق،خدمات تحویل بار و چمدان، تهویه مطبوع،ترانسفر، خانه داری، لباسشویی، اتوکشی، فکس و کپی، صرافی،رنت کارو... میتوان نام برد.مسافران تور استانبول نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-گرند-لیزا-استانبول-2.gif

-گرند-لیزا-استانبول-3.gif

-گرند-لیزا-استانبول-1.gif

 جهت رزرو و مشاوره تور استانبول و اطمینان پیدا کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 


 

هتل سیرین گلد استانبول

 

هتل سه ستاره سیرین گلد در استانبول ترکیه واقع شده است .این هتل در منطقه کوم کاپی واقع شده است.هتل سیرین گلد فقط ۴۰۰ متر تا فرودگاه Yenikapi Ferry قرار دارد.این هتل آماده ی پذیرایی از مسافران تور استانبول نوروز 95  است.

 

 

امکانات هتل سیرین گلد استانبول:

 

این هتل به صورت ۲۴ ساعته سرویس دهی میدهد.همچنین در محیط هتل شما میتوانید به اینترنت پرسرعت وای فای دسترسی داشته باشید.پارکینگ اختصاصی هتل نیز وجود دارد که شما میتوانید وسیله نقلیه تان را آنجا بگذارید.این هتل دارای اتاقی است که در آن صدایی از بیرون به داخل یا از داخل به بیرون نمیرود و در ان یک تلوزیون ال سی دی نیز در ان وجود دارد.یه کولر ایر کندیشنر و همراه با مینی بار رایگان نیز در اتاقتان وجود دارد.مسافران تور استانبول نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

 

 

در اتاق شما سرویس بهداشتی شخصی وجود دارد که شامل دستشویی و حمام میشود.در حمام های تمامی اتاق ها یک مو خشک کن نیز وجود دارد.رستوران و درینکینگ بار به صورت ۲۴ ساعت ۷ روز هفته باز است.در این هتل غذای ماهی های آن خیلی خوشمزه است.همچنین ماهی ها هم تازه هستند.هتل مناسب برای رزرو خانوادگی مسافران تور استانبول نوروز 95 می باشد.

 

هتل سیرین گلد فقط ۱٫۴ کیلومتر تا با مسجد بلو،۱٫۷ کیلومتر تا حاجی سوفیا و ۲ کیلومتر تا مکان توپ کاپی فاصله دارد.همچنین ایر پورت آتاترک تا با هتل ۱۶ کیلومتر فاصله دارد.

 

 

 

 جهت رزرو و مشاوره تور استانبول و اطمینان پیدا کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور کیش نوروز 95

تور استانبول نوروز 95

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 225
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 4 بهمن 1394
نظرات

هتل 4 ستاره باده استانبول در 3 کیلومتری میدان تقسیم استانبول بنا شده است. این هتل در مجموع از 128 اتاق و سوییت تشکیل شده است. فرودگاه آتاتورک در فاصله 21 کیلومتری هتل قرار گرفته است. مراکز خرید استانبول حدود 400 متر از هتل فاصله دارد. ایستگاه مترو نیز در چند قدمی هتل واقع شده است. در این هتل صبحانه به صورت بوفه برای میهمانان تور استانبول سرو می شود. اتاق های هتل مجهز به اینترنت وایرلس است.

_باده_استانبول_1.jpg

_باده_استانبول_2.jpg

امکانات هتل باده استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بار، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، حمام ترکی و بخار، پارکینگ، مینی بار، بالکن، لاندری، ماهواره، تلفن، صندوق امانات، یخچال، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، کرایه اتومبیل و... . برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور استانبول همراه شوید.

_باده_استانبول_3.jpg

_باده_استانبول_4.jpg

_باده_استانبول_5.jpg

 

 

هتل 4 ستاره بلک برد استانبول در منطقه شهزاده باشی استانبول بنا شده است. این هتل از 81 اتاق تشکیل شده و در نزدیکی بازار استانبول قرار گرفته است. این هتل در 16 کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار دارد و به مسجد سلمانیه نزدیک می باشد. مسجد فاتح تا هتل بلک برد 2 کیلومتر فاصله دارد. اتاق های این هتل تور استانبول به اینترنت وایرلس مجهز می باشند. در این هتل یک کافه 24 ساعته نیز وجود دارد. هتل بلک برد استانبول 650 متر با شبکه حمل و نقل شهری و حدود 1 کیلومتر با دانشگاه استانبول فاصله دارد.

_بلک_برد_استانبول_1.jpg

_بلک_برد_استانبول_2.jpg

_بلک_برد_استانبول_3.jpg

امکانات هتل بلک برد استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، گاوصندوق، انبار بار، روزنامه، آسانسور،  فروشگاه، تهویه، بار، گرمایش، صبحانه در اتاق، اتوکشی، لباسشویی، خشکشویی، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، صرافی، آرایشگاه، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، مرکز بدنسازی، ماساژ، سونا، حمام ترکی و بخار و... . برای استفاده کردن از امکانات این هتل مجلل با تور استانبول همراه شوید .

 

_بلک_برد_استانبول_5.jpg

_بلک_برد_استانبول_6.jpg

_بلک_برد_استانبول_7.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول اسفند 94

تور استانبول بهمن 94

 

تعداد بازدید از این مطلب: 163
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 4 بهمن 1394
نظرات

هتل 3 ستاره آکرا استانبول در سال 2009 در منطقه تاریخی سلطان احمد بنا شده است. این هتل در مجموع از 30 اتاق تشکیل شده است. مسجدکبود و کاخ توپکاپی و مسجد ایاصوفیه به صورت پیاده 8 دقیقه با این هتل فاصله دارند. همچنین با استفاده از وسایل نقلیه می توان در زمان 10 دقیقه به بازار بزرگ دسترسی داشت. ایستگاه قطار سیرکچی در فاصله 15 دقیقه ای از این هتل تور استانبول قرار دارد. فرودگاه آتاتورک در 20 کیلومتری و آتاتورک سابیها گوچن در 56 کیلومتری از این هتل واقع شده اند.

 

_آکرا_استانبول.jpg

امکانات هتل آکرا استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، آسانسور، گاوصندوق، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق مسافران تور استانبول ، صرافی، کرایه اتومبیل، فکس و کپی و...

_آکرا_استانبول_1.jpg

_آکرا_استانبول_3.jpg

_آکرا_استانبول_4.jpg

 

هتل 3 ستاره آستین استانبول روبروی دریای مرمره و در مرکز شهر استانبول بنا شده است.فاصله این هتل تا مسجد سوفیا کمتر از 10 دقیقه می باشد و همچنین در فاصله 18 کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است. هتل آستین در منطقه سلطان احمد واقع شده و 2 کیلومتر با باشگاه سوارکاری فاصله دارد. صبحانه هتل برای میهمانان تور استانبول به صورت بوفه می باشد.

_آستین_استانبول.jpg

امکانات هتل آستین استانبول:

رستوران، پذیرش 24 ساعته مسافران تور استانبول ، گاوصندوق، فکس و کپی، انبار بار و چمدان، بار، گرمایش، تهویه، خانه داری، خشکشویی، اتوکشی، کرایه ماشین،اینترنت، صرافی و...

_آستین_استانبول_1.jpg

_آستین_استانبول_2.jpg

_آستین_استانبول_3.jpg

_آستین_استانبول_4.jpg

_آستین_استانبول_5.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول بهمن 94

تور استانبول اسفند 94

تور استانبول نوروز 95

 

تعداد بازدید از این مطلب: 217
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 4 بهمن 1394
نظرات

هتل آلاهان استانبول

آلاهان

هتل خوب استانبول هتل 3 ستاره آلاهان است که در فاصله 10 دقیقه ای از ساحل واقع شده است. این هتل در مجموع از 64 اتاق خوب برای مسافران تور استانبول نوروز 95 تشکیل شده است. این هتل در منطقه آکسارای واقع شده است و از ایستگاه تراموا 300 متر فاصله دارد. این هتل مجهز به اینترنت رایگان مخصوص مسافران تور استانبول نوروز 95 می باشد. پذیرش هتل آلاهان به صورت شبانه روزی است. مسجد کبود، قصر و موزه توپکاپی و ایاصوفیه به این هتل نزدیک می باشد.

آلاهان1

آلاهان3

امکانات هتل آلاهان استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی برای مسافران تور استانبول نوروز 95، آسانسور، فروشگاه، بار، تهویه، گرمایش، انبار بار و چمدان، باشگاه بدنسازی، سونا، ماساژ، صندوق امانات، کافی شاپ، امکانات تفریحی و ورزشی، اینترنت، خدمات خانه داری، لباسشویی و...

آلاهان2

آلاهان4

 

هتل آستین استانبول

3.JPG

بهترین هتل 3 ستاره استانبول هتل آستین است که روبروی دریای مرمره و در مرکز شهر استانبول واقع شده است. این هتل تا مسجد سوفیا کمتر از 10 دقیقه فاصله دارد و همچنین 18 کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است. هتل آستین در منطقه سلطان احمد واقع شده و 2 کیلومتر با باشگاه سوارکاری فاصله دارد. صبحانه هتل به صورت بوفه می باشد.در هتل آستین مسافران تور استانبول نوروز 95 می توانند بهترین روز ها را سپری کنند.

2.jpg نوع

1.JPG

امکانات هتل آستین استانبول:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، گاوصندوق، فکس و کپی، انبار بار و چمدان، بار، گرمایش، تهویه، خانه داری، خشکشویی، اتوکشی، کرایه ماشین،اینترنت، صرافی و...

 

هتل آسپن استانبول

_آسپن_استانبول2.jpg

بهترین هتل 4 ستاره استانبول هتل آسپن در مرکز شهر استانبول و در منطقه لاللی است. این هتل دارای 63 اتاق خوب تشکیل شده است. در 1 کیلومتری این هتلبازار بزرگ استانبول واقع شده است. جکوزی هتل در پشت بام هتل آرامش خوبی را برای مسافران تور استانبول قرار دارد. هتل به اینترنت وایرلس رایگان مجهز می باشد. فرودگاه آتاتورک در فاصله 17 کیلومتری از هتل قرار دارد. مسجد ایاصوفیه و مسجد سلطان احمد نزدیک به هتل می باشند.هتل برای کودکان زیر 6 سال در صورتی که نیاز به تخت اضافی نداشته باشند و کودکان زیر 2 سال در صورتی که از تخت کودک استفاده کنند رایگان می باشد.

_آسپن_استانبول.jpg

_آسپن_استانبول1.jpg

امکانات هتل آسپن استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت، آرایشگاه زنانه، آرایشگاه مردانه، اتاق ماساژ، جکوزی، حمام ترکی و بخار، سالن بازی، سونا، تهویه، گرمایش، انبار بار و چمدان، فکس و کپی، تریا، لابی، اتاق تلویزیون و...

_آسپن_استانبول3.jpg

 مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95 

 تور آنتالیا نوروز 95 

تور ترکیه نوروز 95 

تور کیش نوروز 95    

 

تعداد بازدید از این مطلب: 199
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 4 بهمن 1394
نظرات

هتل گرند گولسوی استانبول

هتل ۴ ستاره گرند گولسوی استانبول که در محله شاهزاده باشی قرار گرفته است. فاصله این هتل تا میدان تقسیم فقط ۱۰ دقیقه است.(حدود ۱۰ کیلومتر کمتر) و فاصله تا مغازه های لباس زنانه خیابان فیضی پاشا ۱۰ دقیقه است  .مسافران تور استانبول می توانند در این هتل اقامت خوشی داشته باشند.

 -گرند-گولسوی1.jpg

-گرند-گولسوی5.jpg

امکانات هتل گرند گولسوی استانبول

صبحانه ، اینترنت ، استخر سرپوشیده و روباز، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد ، سونا ، ماساژ ، پیرایش و آرایش ،  اتوشویی، مینی بار، چای ساز ،سالن جلسات و.. میباشد.هتل وان بسیار تمیزی دارد .کیفیت و تنوع صبحانه هتل مطلوب است و صبحانه در نیم طبقه اول و دوم سرو می شود. سالن سرو صبحانه، بزرگ و شیک است. مسافران تور استانبول نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

4هتل-گرند-گولسوی.jpg

-گرند-گولسوی7.jpg

-گرند-گولسوی2.jpg

 


هتل سمینال استانبول

هتل چهار ستاره سمینال استانبول که تقریبا در نزدیکی میدان تقسیم قرار گرفته است از هتل های معروف و مناسب استانبول می باشد که آماده ی پذیرایی از مسافران تور استانبول  است.اگر بخواهیم از نمای هتل و اتاق ها توصیف کنیم باید گفت میتوان از بالکن های آن  منظره ی پانوراما از پل بوغاز را تماشا کنیم.

امکانات هتل سمینال استانبول:

اتاق های هتل سیمنال بسیار مرتب و شیک می باشد و از نظر بهداشت هم خیلی تمییز و مناسب می باشد ,اتاق ها با رنگ آمیزی همیشه نو ساز مانده اند و همچنین امکانات دیگر اتاق مانند تلویزیون صفحه تخت، یخچال، کتری برقی و حمام خصوصی و نیاز ضروری این روزها وای فای می باشد که این نیاز را هم برای شما بر طرف کرده اند و در اتاق ها هم دسترسی به اینترنت برای مسافران تور استانبول تامیین شده است.

امکانات رفاهی هتل سمینال استانبول برای مسافران تور استانبول نوروز 95 مناسب می باشد مانند :استخر در هتل,چايخانه در بام هتل,اينترنت در لابي,رستوران,ترانسفر رايگان فرودگاه و امکانات دیگر که هتل های چهار ستاره دارند و این هتل هم از کمبودی برخوردار نمی باشد.وجود سالن جلسات در این هتل چهار ستاره استانبول باعث شده است کسانی که برای سفر کاری به استانبول سفر میکنند بتوانند در هتل با هماهنگی کارکنان برای بر قراری جلسه به مشکلی بر نخورند,یکی دیگر از خوبی های این هتل چهار ستاره که برای مهمانان ایرانی تور استانبول مناسب بوده است و نشانه رضایت دارند از این هتل ,نزدیک بودن هتل به خیابان استقلال و مراکز خرید می باشد که می توانند در ساعت های دلخواه دسترسی به بازار داشته باشند. پذیرش هتل سمینال استانبول شبانه روزی می باشد.مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.


هتل پرنس استانبول

هتل 4 ستاره پرنس استانبول , اسم این هتل برازنده امکاناتی هست که در اختیار شما میهمانان گرامی تور استانبول نوروز 95 گذاشته است .مسافران تور استانبول می توانند در این هتل اقامت خوشی داشته باشند.

امکانات هتل پرنس استانبول:

هتل پرینس استانبول دارای امکاناتی همچون رستوران و بار, سونا و جکوزی, سالن کنفرانس, صرافی, پارکینگ, لاندری, سالن بازی, اتاق بخار, میز بیلیارد, بوفه صبحانه می باشد و هر اتاق هتل پرنس دارای امکاناتی تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار , حمام, سشوار, صندوق امانات, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس ۲۴ ساعته, گاو صندوق, یخچال برای مسافران تور استانبول می باشد که این هتل را به یک هتل ۴ ستاره تبدیل کرده است.

یکی از دقدقه های اصلی  ما  در مسافرت فاصله هتل اقامتمان تا مناطق تفریحی و فرودگاه می باشد فاصله هتل پرنستا فرودگاه ۱۸ کیلومتر می باشد که نسبت به دیگر هتل ها در نزدیکی فرودگاه واقع شده است.

هتل پرینس استانبول یا در لغت هتل شاهزاده با مسجد ایاصوفیه ۵۰۰ متر و با میدان سلطان نیز ۶۰۰ متر فاصله دارد .هتل پرنس در نزدیکی یکی از خیابان های پر جنب جوش استانبول  میباشد که می توانید در این خیابان انواع مارک ها و برندهای معروف را مشاهده کنید .مسافران تور استانبول نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

جهت رزرو و خرید تور استانبول با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور کیش نوروز 95

تور استانبول نوروز 95

تعداد بازدید از این مطلب: 213
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 15 آذر 1394
نظرات

هتل 5 ستاره رامادا پلازا استانبول در 2 کیلومتری میدان تقسیم استانبول بنا شده است. این هتل از 170 اتاق تشکیل شده است. فرودگاه آتاتورک در 23 کیلومتری هتل قرار دارد. اتاق های این هتل به اینترنت وایرلس مجهز می باشند. در بام این هتل یک استخر نیز موجود می باشد. در رستوران این هتل گلچینی از غذاهای ترکی و بین المللی سرو می شود. همچنین اتاق های این هتل تور استانبول ضدصدا می باشد.

_رامادا_پلازا_استانبول_1.jpg

_رامادا_پلازا_استانبول_2.jpg

_رامادا_پلازا_استانبول_3.jpg

_رامادا_پلازا_استانبول_4.jpg

امکانات هتل رامادا پلازا استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، بار، گرمایش، فروشگاه، انبار بار و چمدان، گاوصندوق، تهویه، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، آرایشگاه، صرافی، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، مرکز بدنسازی، سرویس نگهداری کودکان، استخر روباز، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، ماساژ و... . برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور استانبول همراه شوید .

_رامادا_پلازا_استانبول_5.jpg

_رامادا_پلازا_استانبول_6.jpg

_رامادا_پلازا_استانبول_7.jpg

_رامادا_پلازا_استانبول_8.jpg

_رامادا_پلازا_استانبول_9.jpg

 

 

هتل 5 ستاره ریتز کارلتون استانبول در سال 2000 و در منطقه تقسیم استانبول بنا شده است. این هتل زیرمجموعه هتل های بین المللی و زنجیره ای ریتز کارلتون می باشد. این هتل مشرف به تنگه بسفر می باشد و در مجموع از 244 اتاق تشکیل شده است. این هتل 12 طبقه می باشد. فاصله این هتل تور استانبول با اماکن تاریخی کاخ و موزه توپکاپی، مسجد آبی، بازار بزرگ و منطقه سلطان احمد 15 دقیه است. همه اتاق های هتل ضد صدا می باشد.

_ریتزکارلتون_استانبول_1.jpg

_ریتزکارلتون_استانبول_2.jpg

امکانات هتل ریتز کارلتون استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، صبحانه در اتاق، تهویه، مینی بار، حمام ترکی و بخار، اینترنت وایرلس، صندوق امانات، گرمایش، بار، انبار بار و چمدان، استخر سرپوشیده و روباز، جکوزی، ماساژ، سالن ورزشی، مرکز سلامت و آبگرم، خدمات خانه داری، آسانسور، فکس و کپی، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، نگهداری از کودکان، صرافی، لاندری، فروشگاه، ترانسفر فرودگاه، کافی شاپ، سولاریوم، آرایشگاه، کرایه اتومبیل، اتاق بازی و... . برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور استانبول همراه شوید .

_ریتزکارلتون_استانبول_3.jpg

_ریتزکارلتون_استانبول_4.jpg

_ریتزکارلتون_استانبول_5.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول دی 94

تور استانبول بهمن 94

 

تعداد بازدید از این مطلب: 199
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 15 آذر 1394
نظرات

موزه کوچ استانبول کارخانه راحمی :

موزه راحمی کوچ در محله هاسکوی استانبول قرار گرفته و تاریخ آن مربوط به دوره عثمانیها می باشد. از این مکان در گذشته با نام لنگرخانه نیز یاد می شده است. علت نامگذاری این مکان با این نام دست ساخته های آهنی و استیلی است که در آنجا وجود دارد. در حال حاضر در این موزه استانبول پیشرفت صنعتی محقق شده از گذشته تا به حال به شکل مناسبی در معرض دید بازدیدکنندگان و گردشگران تور استانبول قرار گرفته است . 

 

_ماشین.jpg

 

مسجد فاتح استانبول :

مسجد فاتح استانبول در منطقه فاتح استانبول بر روی بالاترین تپه این منطقه واقع شده و یکی از بزرگ ترین نمونه های معماری اسلامی - ترکی در استانبول است. قبل از ساخت این مسجد در این محل یک کلیسا و آرامگاه کنستانتین بوده است. نام این مسجد برگرفته از سلطان محمدفاتح عثمانی است که فاتح قسطنطنیه بود. این مسجد امروزه به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری در تور استانبول به شمار می رود. این مسجد به دستور سلطان محمد فاتح در فاصله سال های 1463 تا 1470 ساخته شد و سه بار در زلزله های مختلف تخریب و دوباره بازسازی شد. 

 

_فاتح.jpg

_فاتح_2.jpg

 

مسجد سلیمانیه :

مسجد سلیمانیه شهر استانبول در ترکیه با تلفیقی از عناصر اسلامی و بیزانسی ساخته شده و مناره‌هایی بلند و نیم گنبدهایی چشم نواز دارد.این مسجد به دستور سلطان سلیمان و با معماری سینان پاشا ساخته شد. کار ساخت این مسجد در سال 1550 آغاز و در سال 1558 به اتمام رسید.این ساختمان بزرگ و وسیع دینی که مسجد سلیمانیه نام دارد عناصر اسلامی و بیزانسی را ترکیب کرده و در معماری آن از مناره‌های بلند و باریک، گنبد‌ها و نیم گنبدهایی به سبک کلیسای بیزانسی استانبول که بعدها به مسجد ایاصوفیه تبدیل شد بهره گرفته است.این مسجد در سال 1660 در آتش ویران شد و از سوی سلطان محمد چهارم مورد مرمت قرار گرفت. همچنین بخشی از گنبد آن در سال 1766 براثر زلزله فروریخت. مرمت‌های بعدی به نوعی صورت گرفت که تزئینات اصلی آن حفظ شود.مسجد در حیاط بزرگی احاطه شده است. حیاط داخلی سنگفرش مرمر است که در بزرگ و باشکوهی داشته و در حیاط حوض دیده می‌شود که توجه گردشگران تور استانبول را به خود جلب می نماید. بر خلاف دیگر مساجد 4 مناره این مسجد در 4 گوشه حیاط واقع شده‌اند. مناره‌ها و گنبد مسجد تناسب خاص و چشم نوازی دارند که از زیبایی‌های خاص سلیمانیه محسوب می‌شود .. مسجد دارای یک گنبد اصلی و دو نیم گنبد دیگری است که گنبد اصلی را دربر می‌گیرند. طراحی گنبد به صورتی است که در داخل مسجد قوانین آکوستیک صدا رعایت شده است. بر روی در اصلی مسجد برای روشنایی شمع‌های بسیاری به کار برده شده است.ورودیه اصلی مسجد سرپوشیده و دارای سردر است. وسط حیاط مسجد وضوخانه قرار دارد.معماری داخلی با فضای باز و گسترده و تزئینات چشم‌نواز بر زیبایی این مسجد می‌افزاید. گنبد مرکزی به ارتفاع 53 متر و قطر 26.50 متر ساخته شده و در زمان ساخت، این مناره بلندترین مناره امپراتوری عثمانی بوده است.در چهار گوشه این مجموعه چهار مناره ساده ولی ظریف بنا شده است که دو تای آن دارای 2 گلدسته و 2 مناره دیگر دارای 3 گلدسته است. این 10 گلدسته نشانه آن است که سلطان سلیمان قانونی که دستور ساخت مسجد را صادر کرده دهمین سلطان عثمانی است.مسجد سلیمانیه دارای ساختمان‌های جنبی مانند مدرسه، حمام، کتابخانه، کاروانسرا، بیمارستان و آشپزخانه عمومی نیز بوده است. این‌ ساختمان‌های جنبی را به همراه فضا اصلی، مسجد می‌نامیدند.در باغ پشت این مسجد گورهای سلطان سلیمان اول و همسر و مادر و خواهرش و نیز گور سلطان سلیمان دوم و سلطان احمد دوم قرار دارد. در تور استانبول حتما سری هم به این مکان دیدین بزنید

_سلیمانیه_استانبول_3.jpg

_سلیمانیه_استانبول.jpg

_سلیمانیه_استانبول_2.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول نوروز 95

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول دی 94

تور استانبول بهمن 94

تعداد بازدید از این مطلب: 206
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 15 آذر 1394
نظرات

هتل سیهانگیر استانبول

مناسب ترین هتل سه ستاره سیهانگیر در 500  متری میدان تکسیم قرار دارد. این هتل دارای 90 اتاق است که همه اتاق ها دارای امکانات کامل از جمله تلویزیون، مینی بار و حمام، سیستم تهویه و وای فای رایگان هستند. در تور استانبول فاصله مرکز فرهنگی آتاترک تا این هتل کمتر از 10 دقیقه پیاده روی است. در رستوران این هتل غذاهای خوشمزه با کیفیت بالای ترکی سرو می شود. این هتل دارای چشم انداز زیبای شهر می باشد. از مزیت های هتل موقعیت مکانی عالی هتل است که به دلیل نزدیکی به میدان تکسم و خیابان استقلال مسافرانبه راحتی می توانند به کلیه امکانات رفاهی دسترسی داشته باشند.

امکانات هتل سیهانگیر استانبول

رستوران، بار، فکس، کپی، اتاق جلسه، اتوکشی، خشکشویی، لاندری، خدمات گردشگری، پذیرش 24 ساعته، شاتل فرودگاه(با هزینه)، سرویس شاتل(با هزینه)، اجاره اتومبیل، آسانسور، روزنامه.

Cihangir2.jpgCihangir1.jpg

هتل لاساگرادا استانبول

بهترین هتل 5 ستاره لاساگرادا که توسط معمار مینیمالیست ایتالیایی طراحی شده در محله عثمان بی، در چند قدمی منطقه نیسانتاسی استانبول قرار دارد. این هتل 84 اتاق عالی  با امکانات عالی دارد که مجهز به امکانات تلویزیون، حمام، کتری برقی، وای فای رایگان و ... می باشند. هتل، تراسی دارد که چشم اندازی پانارومایی از شهر زیبای استانبول می دهد . در این هتل در رستوران "کایرا" غذاهای ایتالیایی و بین المللی سرو می شود و در رستوران "دفنه" نیز صبحانه بوفه مفصل شامل آب میوه تازه، قهوه ایتالیایی، نان های تازه و ... سرو می شود. تور استانبول امکانات اسپا شامل سونا و حمام ترکی است که مهمانان می توانند در آن به ریلکسیشن بپردازند، همچنین باشگاه با امکانات خوب نیز در محل موجود می باشد. ایستگاه متروی عثمان بی که در نزدیکی هتل است امکان رفت و آمد آسان را برای رسیدن به میدان تکسیم فراهم می کند. فاصله میدان تکسیم تا این هتل 1/6 کیلومتر و تا فرودگاه آتاترک 30 کیلومتر است.

آدرس: Mesrutiyet Mahallesi Halaskargazi Caddesi No:96 Osmanbey Sisli , Sisli, 34371 Istanbul, Turkey

امکانات هتل لاساگرادا استانبول 

تراس، سونا، باشگاه، اسپا، حمام ترکی، استخر سر بسته، کتابخانه، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(ربا هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی،اتاق وی آی پی، سوییت ماه عسل، روزنامه، مغازه، آسانسور، سیستم ایمنی، وای فای رایگان.

__هتل_لاساگرادا.jpg_هتل_لاسارگرادا.jpg

_ترکی_هتل_لاسارگرادا.jpg

 مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95 

 تور آنتالیا نوروز 95 

تور ترکیه نوروز 95 

تور کیش نوروز 95    

تعداد بازدید از این مطلب: 240
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 15 آذر 1394
نظرات

هتل گرند استار استانبول

هتل 4 ستاره گرند استار استانبول که در مرکز شهر استانبول قرار دارد و در میدان تکسیم قرار گرفته است.شما می توانید به راحتی به خیابان استقلال دسترسی پیدا کنید,یعنی از مسیر هتل  به پل بسفر می توانید از این مسیر به خیابان معروف استانبول برسید. مسافران تور استانبول می توانند در این هتل اقامت خوشی داشته باشند.

-گرند-استار_2.jpg

امکانات هتل گرند استار استانبول:

اتاق های هتل گرند استار مناسب و شیک می باشد ,سوئیت های دو نفره و سه نفره هتل مناسب برای رزرو خانوادگی مسافرانتور استانبول می باشد که امکانات اتاق ها و سوئیت ها:تخت خواب های عالی و مناسب برای استراحت,اینترنت در اتاق,سشوار,حمام,تلویزیون و امکانات رفاهی دیگر که در مجموعه ۷۱ اتاق هتل (فتوکپی , خشکشویی , اسانسور…) برای مهمانان فراهم کرده اند. وجود امکانات تفریحی و سرگرمی هتل گرند استار مانند سونا, جکوزی, سالن بدنسازی, استخر, و حمام بخار و مغازه های داخل هتل که نیاز های شما خصوصا برای خرید سوغات استانبول مناسب می باشد.

6هتل-گرند-استار.jpg

4هتل-گرند-استار.jpg

 


هتل گرند گولسوی استانبول

هتل ۴ ستاره گرند گولسوی استانبول که در محله شاهزاده باشی قرار گرفته است. فاصله این هتل تا میدان تقسیم فقط ۱۰ دقیقه است.(حدود ۱۰ کیلومتر کمتر) و فاصله تا مغازه های لباس زنانه خیابان فیضی پاشا ۱۰ دقیقه است  .مسافران تور استانبول می توانند در این هتل اقامت خوشی داشته باشند.

 -گرند-گولسوی1.jpg

-گرند-گولسوی5.jpg

امکانات هتل گرند گولسوی استانبول

صبحانه ، اینترنت ، استخر سرپوشیده و روباز، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد ، سونا ، ماساژ ، پیرایش و آرایش ،  اتوشویی، مینی بار، چای ساز ،سالن جلسات و.. میباشد.هتل وان بسیار تمیزی دارد .کیفیت و تنوع صبحانه هتل مطلوب است و صبحانه در نیم طبقه اول و دوم سرو می شود. سالن سرو صبحانه، بزرگ و شیک است. مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

4هتل-گرند-گولسوی.jpg

-گرند-گولسوی7.jpg

-گرند-گولسوی2.jpg


هتل آل سیزن استانبول

هتل 4 ستاره آل سیزن استانبول در قلب تاریخی این شهر و در منطقه فاتح استانبول بنا شده است. این هتل در نزدیکی میدان تقسیم ، بازار بزرگ، مسجد سلمانیه،مسجد سلطان احمد و موزه کاخ تاپکاپی می باشد. اتاق های این هتل ضد صدا است و برای کودکان میهمانان تور استانبول اتاق های بازی های کامپیوتری نیز در نظر گرفته شده است. هتل آل سیزن استانبول به فرودگاه آتاتورک دسترسی آسانی دارد. از امکانات قابل ذکر هتل می توان به خدمات اتومبیل کرایه و اینترنت رایگان بیسیم اشاره کرد. ایستگاه متروی فندوق زاده در فاصله 2 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. صبحانه در این هتل به صورت منوی باز سرو می شود.

-آل_سیزنl.jpg

امکانات هتل آل سیزن استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، انبار بار، گاوصندوق، آسانسور، گرمایش، تهویه، بار، بار مخصوص تنقلات، فکس و کپی، خانه داری، استخر، سونا، ماساژ، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، کرایه اتومبیل و... میتوان اشاره کرد. مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-آل-سیزن2.jpg

-آل-سیزن7.jpg

-آل-سیزن6.jpg

-آل-سیزن4.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور کیش نوروز 95

تعداد بازدید از این مطلب: 231
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 15 آذر 1394
نظرات

هتل گرند حیات استانبول

هتل ۵ ستاره گرند حیات استانبول در مرکز شهر استانبول واقع و در نزدیکی میدان تقسیم قرار گرفته است.این هتل در نزدیکی ساحل قرار گرفته و همچنین در اطراف این هتل می‌توانید علاوه بر بار، رستوران و کلاب‌های شبانه‌ی فراوان و مراکز خرید استانبول، به حمل و نقل عمومی نیز دسترسی داشته باشید.ایستگاه مترو تقسیم تنها ۴۰۰ متر با هتل گراند حیات فاصله دارد و به فاصله ۵ کیلومتر از این هتل منطقه تاریخی سلطان احمد از جمله موزه و کاخ توپکاپی ، مسجد ایاصوفیه و مسجد آبی قرار گرفته است که از مهم ترین مکان های دیدنی استانبول به شمار می آیند و باعث جذب مسافران تور استانبول میشود.

-گرند-حیات1.jpg

-گرند-حیات7.jpg

امکانات هتل گرند حیات استانبول:

هتل دارای ٣۶٠ اتاق (شامل ٢۴ سوئیت) می باشد. اتاق‌های هتل گرند حیات استانبول زیبا ، مدرن و دارای سیستم گرمایش و تهویه‌ی مطبوع مرکزی، حمام اختصاصی با سشوار، اینترنت، رادیو، خط تلفن مستقیم، تلویزیون ماهواره‌ای/کابلی، مینی‌بار/یخچال و گاوصندوق هستند. در این هتل که از بهترین هتل های استانبول است ، اکثر اتاق‌ها تخت‌خواب دونفره دارند.از امکانات دیگر این هتل ۵ ستاره می‌توان به لابی با پذیرش ٢۴ ساعته، اینترنت عمومی، صرافی، سلمانی و صندوق امانات اجاره‌ای اشاره کرد. مهمانان حتماً از غذاهای خوشمزه‌ی رستوران هتل با بخش ویژه‌ی غیرسیگاری، بار دنج با موزیک‌های خوب و نوشیدنی‌های متنوع لذت خواهند برد. کافه‌ی هتل هم بهترین فضاست برای لم‌دادن یا گپ‌زدن‌های دوستانه. شب‌ها از سرزندگی کلاب شبانه‌‌ی هتل و روزها از دوچرخه‌سواری در محوطه‌ی اطراف هتل لذت ببرید. هتل ۵ ستاره گرند حیات استانبول دارای یک استخر فضای باز و مرکز تناسب اندام کاملا مجهز می باشد. مرکز تناسب اندام و حمام آب گرم هتل حیات خستگی را از تن شما بیرون خواهد کرد . مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-گرند-حیات3.jpg

-گرند-حیات2.jpg

-گرند-حیات5.jpg

-گرند-حیات8.jpg


هتل هری این مرتر استانبول

هتل ۵ ستاره هری این مرتر استانبول یک هتل زیبا و لوکس میباشد. این هتل 5 ستاره در نزدیکی فرودگاه استانبول ،کلیسای چوره و دیوار قسطنطنیه قرار گرفته است .مسافران تور استانبول می توانند در این هتل اقامت خوشی داشته باشند.

-هری-این-مرتر1.jpg

امکانات هتل هری این مرتر استانبول:

آبگرم با سرویس کامل، استخر سرپوشیده ، باشگاه سلامت، دسترسی به اینترنت بی سیم و سیمی موجود در مناطق عمومی ، یک مرکز کسب و کار ۲۴ ساعته، ۲ رستوران ،کافی شاپ ، کافه ها ، خدمات دربان ، خدمات عروسی ، استخر کودکان، سونا، و کارکنان چند زبانه، شاتل فرودگاهی ، پارکینگ ، لابی با پذیرش ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته و... را میتوان نام برد.اتاق ها با طراحی رمانتیک میتوانند ماه عسل یا مسافرت شما را جذاب تر کنند. از دیگر امکانات هتل میتوان به تنیس روی میز، سونا، مرکز تناسب اندام، آبگرم و مرکز سلامتی، ماساژ، حمام، استخر سرپوشیده، صبحانه در اتاق، رستوران ، منو رژیم غذایی ویژه نیز اشاره کرد.مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-هری-این-مرتر4.jpg

-هری-این-مرتر6.jpg

-هری-این-مرتر5.jpg

-هری-این-مرتر2.jpg


هتل ریکسوس پرا استانبول

هتل 5 ستاره ریکسوس پرا در 200 متری خیابان معروف استقلال قرار دارد. این هتل دارای 116 اتاق است که اتاق ها مجهز به وای فای 128 کیلو بایت، مینی بار، حمام، سیستم تهویه و ... هستند و بعضی از اتاق ها چشم انداز زیایی از شاخ طلایی دارند. از نظر دسترسی به حمل و نقل عمومی این امکان برای مسافران تور استانبول فراهم است که با 10 دقیقه پیاده روی از این هتل به ایستگاه متروی تکسیم رسیده و به منطقه تاریخی سلطان احمد رفته و از جاذبه های توریستی آنجا دیدن کنند. در کافه رویال این هتل می توان از انواع نوشیدنی ها و اسنک های خوشمزه همراه با چشم انداز زیبای شاخ طلایی لذت برد. فاصله این هتل تا فرودگاه آتاترک حدود 30 کیلومتر است.

-ریکسوس-پرا2.jpg

امکانات هتل ریکسوس پرا استانبول:

تراس، سونا، باشگاه، ماساژ، حمام ترکی، رستوران، بار، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، فکس، کپی، سوییت ماه عسل، لاندری، اتوکشی، خشکشویی، آسانسور و.. را نام برد. مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-ریکسوس-پرا4.jpg

-ریکسوس-پرا6.jpg

-ریکسوس-پرا5.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور کیش نوروز 95

تعداد بازدید از این مطلب: 336
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 12 آبان 1394
نظرات

بهترین قیمت تور استانبول پاییز 94 تاریخ 17 به 21 آبان هتل سلطان هان استانبول

_سلطان_هان_استانبول_1.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور استانبول پاییز 94   :     پاییز 94

مقصد پرواز از                                          :      تهران

نام هتل                                                   :هتل سلطان هان استانبول

هواپيمايي                                               :      ايرباس زاگرس

مدت اقامت                                               :       4 شب و 5 روز

پايه قيمت از                                            :      1200000 تومان

خدمات تور استانبول                                :      بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                :       پروازهای تور استانبول به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                               :    سالی گشت

تلفن تماس                                             :      88452588-9 – 021


ارزان ترین تور استانبول پاییز 94 تاریخ 18 به 22 آبان هتل تکسیم گونن استانبول

_تکسیم_گونن_استانبول_1.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور استانبول پاییز 94   :     پاییز 94

مقصد پرواز از                                          :      تهران

نام هتل                                                   :هتل تکسیم گونن استانبول

هواپيمايي                                               :      ايرباس آتا

مدت اقامت                                               :       4 شب و 5 روز

پايه قيمت از                                            :      950000 تومان

خدمات تور استانبول                                :      بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                :       پروازهای تور استانبول به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                               :    سالی گشت

تلفن تماس                                             :      88452588-9 – 021


نرخ ویژه تور استانبول پاییز 94 تاریخ 19 به 23 آبان هتل پراکپیتال استانبول

_پراکپیتال_استانبول_3.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور استانبول پاییز 94   :     پاییز 94

مقصد پرواز از                                          :      تهران

نام هتل                                                   :هتل پراکپیتال استانبول

هواپيمايي                                               :      ايرباس تابان

مدت اقامت                                               :       4 شب و 5 روز

پايه قيمت از                                            :      750000 تومان

خدمات تور استانبول                                :      بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                :       پروازهای تور استانبول به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                               :    سالی گشت

تلفن تماس                                             :      88452588-9 – 021


آفر تور استانبول پاییز 94 تاریخ 20 به 24 آبان هتل سلطانیه استانبول

_سلطانیه_استانبول_1.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور استانبول پاییز 94   :     پاییز 94

مقصد پرواز از                                          :      تهران

نام هتل                                                   :هتل سلطانیه استانبول

هواپيمايي                                               :      ايرباس زاگرس

مدت اقامت                                               :       4 شب و 5 روز

پايه قيمت از                                            :      1100000 تومان

خدمات تور استانبول                                :      بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                :       پروازهای تور استانبول به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                               :    سالی گشت

تلفن تماس                                             :      88452588-9 – 021


تور استانبول پاییز 94 تاریخ 21 به 25 آبان هتل تکسیم هیل استانبول با پرواز تابان

_تکسیم_هیل_استانبول_1.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور استانبول پاییز 94   :     پاییز 94

مقصد پرواز از                                          :      تهران

نام هتل                                                   : هتل تکسیم هیل استانبول

هواپيمايي                                               :      ايرباس تابان

مدت اقامت                                               :       4 شب و 5 روز

پايه قيمت از                                            :      990000 تومان

خدمات تور استانبول                                :      بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                :       پروازهای تور استانبول به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                               :    سالی گشت

تلفن تماس                                             :      88452588-9 – 021

//آژانس مسافرتی سالی گشت قصد دارد تورهای استانبول را با بهترین قیمت و برترین کیفیت، خدمت شما مسافرین عزیز معرفی نماید ضمنا این آژانس طراح و مجری مسقیم تورهای استانبول ویژه پاییز 94 در بین آژانس های ایرانی می باشد.

// آژانس مسافرتی سالی گشت در کنار اجرای تور استانبول اقدام به اخذ و تهیه بلیط  و رزرو هتل در استانبول و بیمه مسافرتی با ارائه واچر رسمی می نماید.

// آژانس مسافرتی سالی گشت قصد دارد تا بهترین و متنوع ترین پکیج های تور استانبول پاییز 94 را با نازلترین قیمت در اختیار مسافرین عزیز قرار دهد تا شما عزیزان بهترین نحوه از تعطیلات پاییز 94 استفاده نمایید

// قیمت های درج شده در پکیج ها صرفا قیمت پایه میباشد و این امکان وجود دارد در تاریخ های مختلف قیمت های تورها بالاتر یا پایین تر از قیمت های درج شده در سایت باشد لذا خواهشمند است جهت اطلاع دقیق از قیمت تورها با کانتر مربوطه تماس حاصل فرمایید همکاران ما از خدمت رسانی و پاسخگویی به شما خرسند می شوند

// آژانسهايي كه مايل به دریافت پکیج های تور استانبول میباشند میبایست فرم درخواست خود را به شماره 88452589 ارسال کرده تا همکاران ما در کوتاهترین زمان در اختیارشان قرار دهند

// آژانس مسافرتی سالی گشت پیشاپیش سفر خوشي را برای شما آرزو مينمايد ..

تعداد بازدید از این مطلب: 195
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 12 آبان 1394
نظرات

تور استانبول آذر 94 تاریخ 10 به 13 آذر ماه هتل امیرا استانبول با پرواز آتا

_امیرا_استانبول_1.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور استانبول پاییز 94   :     آذر 94

مقصد پرواز از                                          :      تهران

نام هتل                                                   :    هتل امیرا استانبول

هواپيمايي                                               :      ايرباس آتا

مدت اقامت                                               :       3 شب و 4 روز

پايه قيمت از                                            :      990000 تومان

خدمات تور استانبول                                :      بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                :       پروازهای تور استانبول به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                               :    سالی گشت

تلفن تماس                                             :      88452588-9 – 021


بهترین قیمت تور استانبول آذر 94 تاریخ 11 به 14 آذر ماه هتل آسپن استانبول

.JPG

تاريخ ارسال پكيج تور استانبول پاییز 94   :     آذر 94

مقصد پرواز از                                          :      تهران

نام هتل                                                   :  هتل آسپن استانبول

هواپيمايي                                               :      ايرباس زاگرس

مدت اقامت                                               :       3 شب و 4 روز

پايه قيمت از                                            :      990000 تومان

خدمات تور استانبول                                :      بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                :       پروازهای تور استانبول به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                               :    سالی گشت

تلفن تماس                                             :      88452588-9 – 021


ارزان ترین تور استانبول آذر 94 تاریخ 12 به 15 آذر ماه هتل آلاهان استانبول

_آلان_استانبول.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور استانبول پاییز 94   :     آذر 94

مقصد پرواز از                                          :      تهران

نام هتل                                                   :  هتل آلاهان استانبول

هواپيمايي                                               :      ايرباس آتا

مدت اقامت                                               :       3 شب و 4 روز

پايه قيمت از                                            :      700000 تومان

خدمات تور استانبول                                :      بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                :       پروازهای تور استانبول به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                               :    سالی گشت

تلفن تماس                                             :      88452588-9 – 021


نرخ ویژه تور استانبول آذر 94 تاریخ 13 به 16 آذر ماه هتل اینترکنتینانتال استانبول

_استانبول_1.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور استانبول پاییز 94   :     آذر 94

مقصد پرواز از                                          :      تهران

نام هتل                                                   :  هتل اینترکنتینانتال استانبول

هواپيمايي                                               :      ايرباس تابان

مدت اقامت                                               :       3 شب و 4 روز

پايه قيمت از                                            :      1000000 تومان

خدمات تور استانبول                                :      بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                :       پروازهای تور استانبول به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                               :    سالی گشت

تلفن تماس                                             :      88452588-9 – 021


آفر تور استانبول آذر 94 تاریخ 14 به 17 آذر ماه هتل آزیاده استانبول

_آزیاده_استانبول.png

تاريخ ارسال پكيج تور استانبول پاییز 94   :    آذر 94

مقصد پرواز از                                          :      تهران

نام هتل                                                   : هتل آزیاده استانبول

هواپيمايي                                               :      ايرباس قشم ایر

مدت اقامت                                               :       3 شب و 4 روز

پايه قيمت از                                            :      800000 تومان

خدمات تور استانبول                                :      بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                :       پروازهای تور استانبول به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                               :    سالی گشت

تلفن تماس                                             :      88452588-9 – 021


تور استانبول آذر 94 تاریخ 15 به 18 آذر ماه هتل ایمپریال بیزینس استانبول با پرواز تابان

_ایمپریال_بیزنس.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور استانبول پاییز 94   :     آذر 94

مقصد پرواز از                                          :      تهران

نام هتل                                                   :  هتل ایمپریال بیزینس استانبول

هواپيمايي                                               :      ايرباس تابان

مدت اقامت                                               :       3 شب و 4 روز

پايه قيمت از                                            :      1100000 تومان

خدمات تور استانبول                                :      بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                :       پروازهای تور استانبول به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                               :    سالی گشت

تلفن تماس                                             :      88452588-9 – 021

//آژانس مسافرتی سالی گشت قصد دارد تورهای استانبول را با بهترین قیمت و برترین کیفیت، خدمت شما مسافرین عزیز معرفی نماید ضمنا این آژانس طراح و مجری مستقیم تور استانبول ویژه پاییز 94 در بین آژانس های ایرانی می باشد.

// آژانس مسافرتی سالی گشت در کنار اجرای تور استانبول اقدام به اخذ و تهیه بلیط  و رزرو هتل در استانبول و بیمه مسافرتی با ارائه واچر رسمی می نماید.

// آژانس مسافرتی سالی گشت قصد دارد تا بهترین و متنوع ترین پکیج های تور استانبول آذر 94 را با نازلترین قیمت در اختیار مسافرین عزیز قرار دهد تا شما عزیزان بهترین نحوه از تعطیلات پاییز 94 استفاده نمایید

// قیمت های درج شده در پکیج ها صرفا قیمت پایه میباشد و این امکان وجود دارد در تاریخ های مختلف قیمت های تورها بالاتر یا پایین تر از قیمت های درج شده در سایت باشد لذا خواهشمند است جهت اطلاع دقیق از قیمت تورها با کانتر مربوطه تماس حاصل فرمایید همکاران ما از خدمت رسانی و پاسخگویی به شما خرسند می شوند

// آژانسهايي كه مايل به دریافت پکیج های تور استانبول میباشند میبایست فرم درخواست خود را به شماره 88452589 ارسال کرده تا همکاران ما در کوتاهترین زمان در اختیارشان قرار دهند

// آژانس مسافرتی سالی گشت پیشاپیش سفر خوشي را برای شما آرزو مينمايد

تعداد بازدید از این مطلب: 363
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : چهار شنبه 22 مهر 1394
نظرات

هتل 4 ستاره آنتیک استانبول Istanbul Antik Hotel در سال 1881 میلادی در منطقه بایزید استانبول بنا شده است. این هتل با مرکز شهر 1 کیلومتر و با فرودگاه آتاتورک استانبول 16 کیلومتر فاصله دارد. این هتل در 4 طبقه و در مجموع از 194 اتاق تشکیل شده است که شامل 6 سوییت، 9 اتاق سه نفره، 22 اتاق دو نفره، 37 اتاق کانکت و 14 اتاق یک نفره می باشد. در این هتل یک صرافی و فروشگاه نیز وجود دارد. همچنین هتل مجهز به اینترنت بی سیم نیز می باشد.

-آنتیک-استانبول.gif

 

امکانات هتل آنتیک استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، تهویه مطبوع، بار،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان، فکس و کپی، گاوصندوق، ترانسفر فرودگاه، کرایه اتومبیل، صرافی، ایوان مخصوص حمام آفتاب و... 

-هتل-آنتیک-استانبول-1.gif

 

هتل اورینت اکپرس استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Orient Express Hotel

 

هتل 4 ستاره اورینت اکسپرس استانبول Istanbul Oreint Express Hotel در سال 2000 میلادی در نزدیکی مکان های توریستی و تاریخی استانبول بنا شده است. این هتل در 6 طبقه و در مجموع از 54 اتاق تشکیل شده است. در این هتل یک صرافی وجود دارد. در این هتل سرویس نگهداری از کودکان ارائه می شود. هتل اورینت اکسپرس یک استخر سرپوشیده نیز دارد. فاصله فرودگاه آتاتورک ترکیه از هتل اورینت حدود 20 کیلومتر می باشد.

-اورینت-اکسپرس-استانبول.gif

سایر امکانات هتل اورینت اکسپرس استانبول:

رستوران بین امللی، پذیرش 24 ساعته، آسانسور، گاو صندوق، بار،سیستم گرمایش، خدمات تحویل بار و چمدان،تهویه مطبوع،خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی،اجاره اتومبیل، فکس و کپی، استخر سرپوشیده ،اینترنت پرسرعت و...

-هتل-اورینت-اکسپرس-استانبول.gif

-هتل-اورینت-اکسپرس-استانبول.gif

-هتل-اورینت-اکسپرس-استانبول.gif

 

هتل ایکبال دلوکس استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Ikbal Deluxe Hotel

 

هتل 4 ستاره ایکبال دلوکس استانبول Istanbul Ikbal Deluxe Hotel در سال 1993 میلادی در منطقه لاللی استانبول بنا شده است. این هتل در نزدیکی دیواره های تاریخی شهر استانبول قرار گرفته است. مسجد ایاصوفیه در 1 کیلومتری این هتل قرار دارد. این هتل در 8 طبقه و در مجموع از 144 اتاق تشکیل شده است. در مقابل این هتل ایستگاه تراموا واقع شده است. میدان تقسیم 4 کیلومتر از این هتل فاصله دارد.فاصله هتل ایکبال دلوکس از فرودگاه آتاتورک استانبول حدود 12 کیلومتر می باشد.

-ایکبال-دلوکس-استانبول.gif

سایر امکانات هتل ایکبال دلوکس استانبول:

رستوران بین امللی،پذیرش شبانه روزی، حمام سنتی ترکی و بخار،ماساژ و SPA، سونا، جکوزی، سولاریوم،تهویهمطبوع،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان، بار، اینترنت بی سیم، آسانسور، صرافی، باشگاه بدنسازی،سالن بیلیارد، پرتاب دارت، سالن کنفرانس و...

-هتل-ایکبال-دلوکس-استانبول.gif

-هتل-ایکبال-استانبول.gif

-هتل-ایکبال-دلوکس-استانبل.gif

تعداد بازدید از این مطلب: 215
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : چهار شنبه 22 مهر 1394
نظرات

هتل 5 ستاره رادیسون بلو پرا استانبول :

هتل 5 ستاره رادیسون بلو پرا استانبول در منطقه پرا بنا شده است. این هتل مجهز به اینترنت وایرلس رایگان می باشد. فرودگاه آتاتورک در 18 کیلومتری هتل رادیسون بلو پرا واقع شده است. صبحانه در این هتل به صورت بوفه سرو می شود. این هتل از 130 اتاق تشکیل شده است. تونل های تاریخی استانبول 350 از این هتل فاصله دارند.با کمی پیاده روی می توان به موزه پرا ، منطقه گالاتا و برج گالاتا و شهر قدیمی دسترسی داشت.

_رادیسون_بلو_پرا_استانبول_1.jpg

_رادیسون_بلو_پرا_استانبول_2.jpg

_رادیسون_بلو_پرا_استانبول_3.jpg

4_هتل_رادیسون_بلو_پرا_استانبول.jpg

_رادیسون_بلو_پرا_استانبول_5.jpg

امکانات هتل رادیسون بلو پرا استانبول:

رستوران، پدیرش شبانه روزی، اینترنت وایرلس، تهویه، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشکاه، بار، گرمایش، صرافی، کرایه اتومبیل، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، سولاریوم، حمام ترکی و بخار، فکس و کپی و...

_رادیسون_بلو_پرا_استانبول_6.jpg

_رادیسون_بلو_پرا_استانبول_7.jpg

_رادیسون_بلو_پرا_استانبول_8.jpg

_رادیسون_بلو_پرا_استانبول_9.jpg

_رادیسون_بلو_پرا_استانبول_10.jpg

تعداد بازدید از این مطلب: 450
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : چهار شنبه 22 مهر 1394
نظرات

هتل 4 ستاره آزیاده استانبول :

هتل 4 ستاره آزیاده استانبول نزدیک منطقه سلطان احمد بنا شده است. این هتل در مجموع از 106 اتاق تشکیل شده است. بازار بزرگ در 1 کیلومتری این هتل قرار گرفته است. فرودگاه آتاتورک در 15 کیلومتری آن قرار دارد. این هتل مجهز به اینترنت رایگان می باشد.

هتل آزیاده استانبول

هتل آزیاده استانبول 1

امکانات هتل آزیاده استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه، بار، گرمایش، انبار بار و چمدان، اینترنت وایرلس، باشگاه SPA، آب در مانی، حمام ترکی و بخار، سونا، جکوزی، صبحانه در اتاق، صرافی و...

هتل آزیاده استانبول 2

هتل آزیاده استانبول 3

هتل آزیاده استانبول 4

هتل آزیاده استانبول 5

 

تعداد بازدید از این مطلب: 271
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : چهار شنبه 22 مهر 1394
نظرات

هتل 3 ستاره اورینت مینتور استانبول در مجاورت اکثر مناطق تاریخی استانبول و در مرکز شهر استانبول بنا شده است. این هتل تور استانبول در چند قدمی بازار قرار گرفته است. هتل مجهز به اینترنت رایگان می باشد. صبحان در هتل به صورت بوفه می باشد و رایگان است. هتل اورینت مینتور به طور کلی از 43 اتاق تشکیل شده است.

_اورینت_مینتور.jpg

امکانات هتل اورینت مینتور استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، انبار بار و چمدان، گاوصندوق، آسانسور، گرمایش، تهویه، بار، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، صرافی، فکس و کپی، خدمات خانه داری، صبحانه در اتاق میهمانان تور استانبول ، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاه و...

_اورینت_مینتور_1.jpg

_اورینت_مینتور_2.jpg

_اورینت_مینتور_3.jpg

_اورینت_مینتور_4.jpg

_اورینت_مینتور_5.jpg

_اورینت_مینتور_6.jpg

 

هتل 3 ستاره امین سلطان در منطقه سلطان احمد استانبول بنا شده است. این هتل در مجموع از 10 اتاق تشکیل شده است. پذیرش این هتل تور استانبول شبانه روزی است. ترانسفر فرودگاهی یکی از ویژگی های این هتل می باشد.

_امین_سلطان_استانبول.jpg

امکانات هتل امین سلطان استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی تور استانبول ، لابی، کافی نت، فروشگاه، چایخانه سنتی، ترانسفر فرودگاه، پارکینگ، سالن ورزشی، گیم نت، سونا، جکوزی، زمین تنیس، بیلیارد، پارک برای کودکان، فضای سبز و...

_امین_سلطان_استانبول_1.jpg

_امین_سلطان_استانبول_2.jpg

_امین_سلطان_استانبول_3.jpg

_امین_سلطان_استانبول_4.jpg

تعداد بازدید از این مطلب: 279
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : چهار شنبه 22 مهر 1394
نظرات
هتل 4 ستاره دارک هیل استانبول : هتل 4 ستاره دارک هیل استانبول در منطقه لاللی استانبول بنا شده است. این هتل تور استانبول در سال 2005 باز سازی شده و در مجموع دارای 107 اتاق می باشد. این هتل 15 دقیقه با بازار بزرگ فاصله دارد. منطقه تاریخی سلطان در فاصله 20 دقیقه ای از از این هتل قرار گرفته است. فرودگاه آتاتورک 15 کیلومتر با هتل فاصله دارد. از اماکن تاریخی مانند مسجد کبود چند دقیقه با این هتل تور استانبول فاصله است. _دارک_هیل_استانبول_1.jpg _دارک_هیل_استانبول_2.jpg امکانات هتل دارک هیل استانبول: رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور استانبول ، تهویه، گرمایش، بار، انبار بار و چمدان، اینترنت، فروشگاه، اتاق بازی، اتاق کنفرانس، صرافی، کرایه اتومبیل، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، سونا، حمام ترکی و بخار، ماساژ، استخر سرپوشیده و... _دارک_هیل_استانبول_3.jpg _دارک_هیل_استانبول_4.jpg _دارک_هیل_استانبول_5.jpg هتل 4 ستاره دسیتی استانبول در منطقه ینی کاپی استانبول بنا شده است. این هتل در نزدیکی مسجد کبود و ایاصوفیه و کاخ توپکاپی قرار گرفته است. اتاق های این هتل به اینترنت وای فای رایگان مجهز می باشد. ایستگاه مترو 10 دقیقه با این هتل تور استانبول فاصله دارد. این هتل برای کودکان زیر 2 سال در صورتی که از تخت کودک استفاده کنند و برای کودکان زیر 6 سال در صورتی که نیاز به تخت اضافی نداشته باشند رایگان است. هتل دسیتی با فرودگاه آتاتورک 15 کیلومتر فاصله دارد. _دسیتی_استانبول1.jpg _دسیتی_استانبول_2.jpg امکانات هتل دسیتی استانبول: رستوران، پذیرش شبانه روزی، بار، گرمایش، تهویه، انبار بار و چمدان، سالن بدنسازی، اینترنت برای میهمانان تور استانبول ، جکوزی، سونا، ماساژ، سالن کنفرانس، پارکینگ، لاندری، آرایشگاه، صندوق امانات، گاوصندوق، یخچال، حمام ترکی و بخار، سالن ورزشی و... _دسیتی_استانبول_3.jpg _دسیتی_استانبول_4.jpg _دسیتی_استانبول_5.jpg مطالب مرتبط : تور لحظه آخری استانبول تور استانبول پاییز 94 تور استانبول آبان 94
تعداد بازدید از این مطلب: 232
موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود