آمار مطالب

کل مطالب : 616
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 22
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 1049
بازدید سال : 3122
بازدید کلی : 120019

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان turekish و آدرس kishturr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 26 مرداد 1395
نظرات

غار داملاتاش آنتالیا 

غار داملاتاش آنتالیا مكان مناسبي است براي گردشگران تورآنتالیا كه در آن علاوه بر ديدن مناظر خارق العاده طبيعي امكان ديدن سنگهائي تغيير شكل يافته نيز وجود دارد. در اين غار ديوارهاي سنگي كه به طرز خارق العاده اي در طول زمان تغيير شكل داده تصاوير بسيار زيبايي را خلق كرده اند.در همين محدوده موزه باستان شناسي و قوم نگاري نيز وجود دارد كه بازديد از آنها نيز خالي از لطف نمي باشد. (اين موزه همه روزه بجز روزهاي دوشنبه جهت بازديد گردشگران باز مي باشد). از مكانهاي ديدني ديگر اين منطقه 3 غار دريائي بنام هاي فسفرلوماعارا به معناي غار فسفري با تركيبات سنگي درخشان و شب تابي كه در خود جاي داده استوكيزلارماعاراسي غار دخترها كه در گذشته محل نگهداري اسراي زن توسط دزدان دريائي به شمار مي آمده است  كه دسترسي به اين 3 غار با قايق امكان پذيرخواهد بود . برای دیدن از این مکان تاریخی با تورآنتالیا  همراه شوید .

 

شهر تاریخی میسیس آنتالیا

شهر تاریخی میسیس آنتالیا در حوالی شهر اسکندرون و در نزدیکی یاکاپینار قرار دارد. شهر تاریخی میسیس از جمله جاذبه های گردشگری آنتالیا به شمار می رود که همه ساله گردشگران تور آنتالیا را به طرف خود جذب می کند.این شهر در سر راه جاده ابریشم واقع شده است و این یکی از ویژگی های منحصر به فرد آن است.

در داخل شهر و اطراف آن ویرانه هایی از دوران رومیان و سنگ فرش های آن زمان دیده می شود که مربوط به قرن چهارم میلادی می باشد. در این سنگفرش ها تصاویری از کشتی نوح و حیوانات آن به چشم می خورد. در امتداد جاده ویرانه های ییلان کاله و کاخ شاهمران بر فراز کوه سنگی بر بالای رودخانه جیحان نیز دیده می شود.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 121
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 26 مرداد 1395
نظرات

هتل گرند پارک لارا آنتالیا

هتل ۵ ستاره گرند پارک لارا (Grand Park Lara) هتلی بسیار زیبا در منطقه لارا آنتالیا است که با ساحل اختصاصی خود تنها ۲۰۰ متر فاصله دارد این هتل یک استخر بزرگ و آبگرم مرکزی دارد. اتاق ها در هتل گرند پارک با بهترین امکانات روز مجهز شده اند تهویه متبوع , تلوزیون ال سی دی , حمام اختصاصی با وان و…خدمات کارکنان متعهد و حرفه ای هتل گرند پارک لارا موجب شده تا هتل به هدف نهایی تمام گردشگران تور آنتالیا تبدیل شود. فاصله هتل تا مرکز شهر حدود ۳۰ دقیقه و تا فرودگاه ۱۴ کیلومتر است.مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

امکانات هتل گرند پارک لارا آنتالیا:
حمام ترکی، سونا، سالن بدنسازی، ماساژ، یک استخر بزرگ و یک استخر کودکان را نیز می‌توانید در مرکز SPA مجهز هتل بیابید.

در طول روز سرگرمی‌های متنوعی از جمله اماکن ورزشی و سرگرمی‌های آبی در محوطه هتل برقرار است و باشگاه کودکان (ALI’S CLUB) بین 4 تا 12 سال نیز وجود دارد.مسافران تور آنتالیا با اقامت درهتل گرند پارک لارا می توانند لحظات خوبی داشته باشند. 

هتل تایتانیک دلوکس بلک آنتالیا  

هتل تایتانیک دلوکس بلک آنتالیا هتلی شیک و مدرن در منطقه بلک در آنتالیا قرار دارد. این هتل 5 ستاره لوکس و زیر مجموعه گروه هتل های زنجیره ای "تایتانیک" میباشد . این هتل با بیش از 200 هزار متر مربع مساحت، در کنار جنگل های طبیعی کاج، دریای مدیترانه و رودخانه زیبای بسگازواقع شده و امکانات رفاهی لوکس و سرویس های عالی به گردشگران تور آنتالیا خود ارائه میدهد.از فرودگاه بین المللی آنتالیا تقریباً 45 دقیقه با ماشین با هتل تایتانیک دلوکس بلک فاصله دارد.

امکاناتهتل تایتانیک دلوکس بلک آنتالیا:

دارای نه رستوران، چهار بار، یازده استخر، یک مرکز آبگرم و تناسب اندام، محل برگزاری رویدادهای شبانه و روزانه، ساحل شنی اختصاصی به طول نزدیک به هزار متر و دو زمین گلف است. این هتل دارای 600 اتاق است که بخش اعظم آن را اتاق های استاندارد (251 اتاق) و اتاق های سوپریور (226 اتاق) تشکیل می دهد. از دیگر انواع اتاق های هتل می توان به سوئیت های دلوکس، سوئیت های خانوادگی و اتاق های کنار رودخانه اشاره کرد.

برخی امکانات داخل اتاق ها عبارتند از: اینترنت بی سیم رایگان، تخت خواب های کاملاً راحت ساخته شده از الیاف طبیعی، حمام و سرویس بهداشتی، تلویزیون های تخت بزرگ ماهواره ای، مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، میز آرایش، میز کاری و کمد بزرگ لباس و..

 هتل خدمات منحصربه فردی را به میهمانان وگردشگران تور آنتالیا  ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید.

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 128
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 26 مرداد 1395
نظرات

هتل 4 ستاره گرند هاربر آنتالیا در منطقه کمر احداث شده است. این هتل در مجموع از 311 اتاق تشکیل شده است. این هتل و تا مرکز شهر آنتالیا 1 ساعت فاصله دارد. هتل گرند هاربر در 60 کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار دارد و دارای پلاژ اختصاصی است.

_گرند_هاربر_آنتالیا.jpg

امکانات هتل گرند هاربر آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بار، استخر سرپوشیده، سالن زیبایی، باشگاه ورزشی، سولاریوم، سونا، جکوزی، ماساژ، اتاق جلسه، استخر روباز، یوگا، حمام ترکی، آرایشگاه، زمین تنیس، سرویس نگهداری کودکان، پزشک، پرینت و فکس، صرافی، پارکینگ، لاندری، اسکواش، فروشگاه، سالن بازی، ترانسفر فرودگاه، اتاق بخار، کافی شاپ، میز بیلیارد، میز پینگ پنگ، زمین گلف، پرستار کودک، بوفه صبحانه و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_گرند_هاربر_آنتالیا_3.jpg

_گرند_هاربر_آنتالیا_2.jpg

 

هتل گرین وود ریزورت آنتالیا

هتل گرین وود ریزورت آنتالیا

هتل گرین وود ریزورت آنتالیا در شمار هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد و امکاناتی عالی را در اختیار گردشگران تور آنتالیا قرار می دهد. این هتل تور کمر را در برنامه گردشی خود قرار داده است . فاصله هتل گرین وود ریزورت آنتالیا تا فرودگاه آنتالیا 55 کیلومتر و تا مراکز خرید 45 کیلومتر می باشد. این هتل از 223 اتاق تمیز و مرتب تشکیل شده است که تمامی اتاق ها استاندارد می باشند و برای اقامت خانوادگی و میهمانان تور آنتالیا در نظر گرفته شده است. اکثر اتاقها مجهز به سیستم تهویه مطبوع و سیستم حرارتی می باشد . همچنین اتاقها دارای تلویزیون با شبکه ماهواره ای , صندوق امانات و ... می باشد. هتل گرین وود دارای پلاژ اختصاصی است.

امکانات هتل گرین وود ریزورت آنتالیا :

رستورانهای سرپوشیده و روباز , رستوران الاکارت , استخر فصلی برای تمام فصول , سونا و جکوزی , حمام ترکی , اتاق ماساژ و سالن ورزش و بدنسازی , بیلیارد , ورزشهای آبی , مرکز خرید برای خرید مایحتاج و دیگر لوازم , اینترنت و زمین تنیس و ...

هتل گرین وود ریزورت آنتالیا

 

 

 

 مطالب مرتبط:

 تور آنتالیا تابستان 95 

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا شهریور 95 

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95

تعداد بازدید از این مطلب: 196
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 26 مرداد 1395
نظرات

هتل آی سی هتل سانتای آنتالیا

هتل آی سی هتل سانتای آنتالیا 5 ستاره در منطقه بلک شهر آنتالیا در آوریل 1995 در زمینی به مساحت 94 هزار متر مربع افتتاح شده است و در سال 2004 مورد بازسازی قرار گرفته است.هتل آی سی سانتای 300 متر ساحل شنی اختصاصی در روبروی هتل دارد.این هتل به صورت UALL سرویس‌دهی می‌کند. از هتل تا مرکز شهر 42 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا 30 کیلومتر فاصله است. این هتل 5 ستاره مجموعا 429 اتاق و 924 تخت خواب دارد که در 6 طبقه بنا گردیده است.تمام اتاق‌ها مبله و دارای بالکن اختصاصی  هستند و مجهز به سیستم تهویه،  صندوق امانات (رایگان)، تلویزیون و مینی‌بار می‌باشند .

امکانات هتل آی سی هتل سانتای آنتالیا:

هتل آی سی سانتای دارای خدمات تفریحی روزانه از جمله پارک آبی، ورزش‌های آبی، باشگاه بدن‌سازی و دارت می‌باشد.خدمات SPA در هتل عبارتند از حمام ترکی، اتاق ماساژ، سونا و جکوزی. همچنین خدمات وسیع ورزشی مانند زمین‌های فوتبال با استاندار های فیفا ، والیبال، تنیس، یوگا و پیلاتس نیز ارائه می‌شود.هتل دارای خدمات تفریحی شبانه از جمله سیرک، جشن‌های  شبانه، جشن‌های  لب ساحل، دیسکو،  نمایش‌های آکروبات، نمایش‌های ترکی، سیرک کودکان و نمایش‌های موزیکال می‌باشد. 

 

 هتل خدمات منحصربه فردی را به میهمانان وگردشگران تورانتالیا ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید

 

 مطالب مرتبط:

 تور آنتالیا تابستان 95 

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا شهریور 95 

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 155
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 5 مرداد 1395
نظرات

آکوالند آنتالیا 

مجموعه تفریحی آکوالند از زیباترین مراکز آبی تفریحی آنتالیا می باشد و در ناحیه ساحلی کنیا آلتی قرار گرفته است . دراین مکان شما می توانید با استفاده  از بازیهای آبی وسرسره های مختلف روزی آرامش بخش و هیجان انگیزی را سپری کنید. در این مجموعه موسیقی زنده اجرا می شود که شامل موزیک و مسابقه های جالب می باشد و شما می توانید  از شرکت کنندهای این برنامه باشید .در صورت تمایل میتوانید در ساعت معین به برنامه نمایش دلفینها در محوطه ای جدا در دلفین لند بنشینید .

 آسپندوس آنتالیا 

آسپندوس آنتالیا که به آمفي تئاتر  معروف است که در8 کيلو متري شهر سريک آنتالیا بنا شده است .اين شهر 1000 سال قبل از ميلاد به دست يونانيان ساخته شده است و يکي از ثروتمند ترين شهر هاي زمان خود بوده است. آمفي تئاتر اين شهر 200 سال بعد از ميلاد توسط رومي ها بنا شده که آسپندوس در مسير پر رونق تجاري آن زمان گردشگران تور آنتالیا جلب توجه مي کند و اکثر گردشگران تور آنتالیا  از این منطقه تاريخي و زيبا ديدن مي کنند .

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا مرداد 95 

 تور آنتالیا شهریور 95

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 126
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 5 مرداد 1395
نظرات

هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا

هتل 5 ستاره دلفین دیوا آنتالیا در نزدیکی ساحل و با داشتن ساحل اختصاصی یکی از هتل های خوب آنتالیا می باشد .این هتل که یکی از هتل های قدیمی آنتالیا می باشد(البته بنای آن نو ساز و شیک می باشد) در نزد گردشگران ایرانی و تورهای آنتالیا معروف می باشد و برای سفر به آنتالیا از این هتل برای اقامت انتخاب میکنند.

 

امکانات هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا:

اتاق های هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا بزرگ و شیک می باشد,اتاق ها دارای سیستم طهویه مطبوع ، محل نشیمن ، تلویزیون با گیرنده ماهواره و پنجره های بزرگ که رو به دریا نما دارد .سرویس بهداشتی و حمام های شیک و تمیز هتل هم مناسب می باشد که در حد هتل های پنج ستاره می باشد.هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا تا فرودگاه تقریبا با ماشین حدود ۲۰ دقیقه زمان و تا مرکز شهر آنتالیا هم ۱۵ کیلومتر فاصله دارد که شما مسافران تور آنتالیا می توانید به راحتی سفر کرده به هر نفطه خاص آنتالیا تا سفر خوبی را داشته باشید.

تفریحات و سرگرمی هتل مناسب می باشد از جمله سرگرمی های این هتل :ورزشهای بیلیارد، تنیس، بدنسازی، بولینگ، پینگ پنگ و باشگاه بدنسازی می باشد که شما در هتل بهترین امکانات را برای تفریح و استراحت فراهم کرده اند.رستوران هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا هم غذاهای خوشمزه ای مانند غذاهای ایتالیایی ، ژاپنی ،ترکی و مکزیکی را برای مهمانان تور آنتالیا  هتل تدارک دیده است که با سلیقه و مزاج شما مناسب باشد.پذیرش هم شبانه روزی می باشد.

 

هتل مردان پالاس آنتالیا 

هتل 5 ستاره مردان پالاس آنتالیا یکی از مدرنترین و زیباترین هتلهای دنیاست. این هتل در 23 ماه می در آنتالیا ساخته شد و با 560 اتاق و انواع سوییت ها تشکیل شده است و آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا می باشد.ساحل اختصاصی و آکواریومی با بیش از 2400 ماهی یکی از بزرگترین هتلهای منطقه لارا محسوب میشود. در ساخت این هتل 1.4 میلیارد دلار هزینه شده است. همچنین برای ساخت این هتل از 10000 متر مربع طلا،500000  قطعه کریستال و بیش از 23000 متر مربع مرمر ایتالیایی استفاده شده است. مرکز آنتالیا حدود 15 کیلومتر با هتل فاصله دارد که با ماشین در مدت زمان 20 دقیقه می توان به آنجا رفت و فاصله فرودگاه بین المللی آنتالیا نیز 10 کیلومتر با این هتل فاصله دارد.

 

امکانات هتل مردان پالاس آنتالیا:

استخر این هتل جزء بزرگترین استخرهای اروپا و آکواریم با الهام از دریاهای سرخ، مدیترانه، خزر و کارائیب با بیش از 2400 ماهی جزء بزرگترین آکواریوم های اروپا به شمار می رود.

رستوران های بین المللی (روسی، ترکی، مدیترانه ای،ژاپنی،تایلندی،فرانسوی،آمریکایی و غذاهای دریایی و رستوران ساحلی)سرویس مردان پالاس به صورت U ALL  به این معناست که شما میتوانید در طول شبانه روز از سرویس های خوراکی و آشامیدنی به طور رایگان استفاده کنید.استخر روباز، ،حمام سنتی ترکی، سونا، جکوزی، سونای بخار، سالن بدنسازی، دیسکو، بار، سینما و قطار که در مسیرهای خاصی از هتل رفت و آمد می کند، کلوپ کودک، پرستار کودک، استخر کودکان با سرسره های آبی، اسکواش، والیبال ساحلی، تنیس روی میز، بدمینتون، آرایشگاه،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،ماساژ، خشک شویی، تلفن و نمابر، دکتر و...

 

مطالب مرتبط:

 تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا مرداد 95 

 تور آنتالیا شهریور 95

تعداد بازدید از این مطلب: 158
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 5 مرداد 1395
نظرات

دروازه هادریان آنتالیا

یکی از مهمترین و زیباترین بنای تاریخی آنتالیا دروازه هادریان است. این دروازه که بخشی از دیواری باستانی است که به گرداگرد شهر قدیمی بوده و از مرمر سفید و به‌صورت سه قوس با ستون های بزرگ ساخته شده است. دروازه هادریان آنتالیا در سال ۱۳۰ پس از میلاد ساخته شده است و مسافران تور آنتالیا می توانند از این مکان تاریخی دیدن نمایند. این بنا که تنها دروازهٔ ورودی باقی‌مانده به شهر باستانی آنتالیا می باشد دارای ۸ ستون گرانیتی که در دو طرف چهار پایه‌ٔ نگهدارندهٔ طاق‌های سه‌گانهٔ دروازه قرار گرفته است و همچنین دو برج نیز در دو طرف دروازهٔ هادریان قرار دارد که برج سمت چپ از نظر تاریخی به دوران روم باستان تعلق دارد اما بخشی از برج سمت راست به‌نظر می‌رسد که در عصر امپراتوری بیزانس بازسازی شده باشد و احتمال این که  سازهٔ اولیه دراصل دو طبقه بوده اما تنها بخش زیرین آن باقی‌مانده باشد زیاد است. دروازهٔ هادریان نمونه‌ای کلاسیک از طاق نصرت‌های رومی است و همچنین این دروازه را به‌عنوان زیباترین دروازهٔ پامفیلیا درنظر گرفته‌ شده است. مسافران تور آنتالیا با رفتن به این مکان تاریخی می توانند زمان خوب و دل انگیزی را سپری کنند.

 

تورهای آنتالیا تابستان 95

 تورهای آنتالیا مرداد 95

تورهای آنتالیا شهریور 95

 

تعداد بازدید از این مطلب: 142
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 5 مرداد 1395
نظرات

کشتی کروز آنتالیا

کشتی کروز آنتالیا یک تور تفریحی کامل برای توریستان شهر آنتالیا می باشد.کشتی کروز در واقع همان گشت با کشتی روی آب های گرم و نیلگون مدیترانه است. برای اینکه گردشگران تور آنتالیا بتوانند سوار این کشتی ها بشوند باید ابتدا با اتوبوس و یا وسیله شخصی خود بندر منطقه کمر آنتالیا بروند و سپس سوار این کشتی ها شوند. این کشتی در مسیر خود توقف های کوتاهی دارد که گردشگران تور آنتالیا می توانند در زمان توقف به دریا بروند و شنا کنند.این تور با کشتی های مختلفی از قبیل موبی دیک، حارم ، آکواپارادایس انجام می گیرد. برنامه تمام کشتی ها از ساعت ۱۰ الی ۱۱ صبح از بندر اصلی آنتالیا در غرب آنتالیا حرکت نموده و پس طی سواحل شهر آنتالیا به نواحی شرقی شهر رسیده و در کنار آبشار دودن (بزرگترین آبشار آنتالیا) اولین وقت شنا به میهمانان داده می شود. پس از حدود ۴۵ دقیقه شنا در دریای مدیترانه با تجهیزات، مجددا حرکت نموده و به سمت غرب و جاده شهر کمر حرکت می کند. کشتی ها ۳ طبقه بوده و برای سلیقه ها و سنین مختلف کاملا مناسب می باشد به این صورت که طبقه بالا جهت دادن مناظر، عکاسی و حمام بوده، طبقه وسط محل رقص و پایکوبی و طبقه پائین رستوران کشتی را در بر می گیرد.

 در طول مسیر نهار بوفه باز در کشتی سرو می گردد. در تمامی طول مسیر از ابتدای شروع تور دیسکوی کشتی فعال می باشد و با موزیک های ایرانی و خارجی لذت یک روز فراموش نشدنی در دریای مدیترانه را چندین برابر می کند. پس از رسیدن به جزیره موش در حوالی شهر کمر دومین وقت شنا به میهمانان داده می شود. پس از حدود یک ساعت توقف کشتی مجددا به سوی بندر حرکت می کند. لازم به ذکر است در طول حرکت کشتی بار کشتی با نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی نامحدود محلی پذیرای میهمانان گرامی می باشد. در نهایت در حدود ساعات ۱۵ تا ۱۶ کشتی به بندر بازگشته و میهمانان عزیز به سمت هتل ها با وسایل نقلیهتور آنتالیا باز می گردند. همچنین در این گشت و گذار با کشتی می توانید مناظر طبیعی اطراف را مشاهده کنید و از دیدن آن ها لذت ببرید.

 

مسجد كنگره دار آنتالیا  

مسجد كنگره دار آنتالیا توسط سلطان علاء الدين كي قباد سلطان سلجوقي در قرن 13  در مركز شهر آنتالیا بنا نهاده شد. اين مسجد با مناره هاي زيبايش امروز به يك سمبل در شهر آنتالیا تبديل شده است. مدرسه كاراتاي - مدرسه علوم ديني كه در منطقه داخل قلعه كاله ايچي قرار دارد. اين مدرسه از همان ابتداء در زمينه حكاكي بر روي سنگ در زمره بهترين مدارس در دوران سلجوقيان به شمار مي آمده است. از ديگر مناطق ديدني شهر مي توان به 2 مسجد كه در زمان عثمانيان ساخته شده نيز اشاره كردکه گردشگران تور آنتالیا می توانند از آن دیدن کنند.

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا مرداد 95

     تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا شهریور 95 

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 140
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 5 مرداد 1395
نظرات

هتل رویال تاج محل آنتالیا

هتل رویال تاج محل آنتالیا 5 ستاره این هتل مدرن با فضای آرامبخش ، باغ های با شکوه و ساحل طلایی و خصوصی دریای مدیترانه که توسط گروه هتلهای رویال در آنتالیا در سال 2015 افتتاح شده است.این هتل در مساحت ۴۰٫۰۰۰ متر مربع بنا شده است و معماری هتل الهام گرفته از بنای باستانی تاج محل هند هست و دارای ساحل اختصاصی می باشد. هتل تاج محل آنتالیا در ماناوگات سیده قرار دارد و منطقه سیده بهترین شرایط آب و هوایی دارد،  این هتل در ۷۰ کیلومتری مرکز شهر آنتالیا و در ۴۸ کیلومتری فرودگاه آنتالیا . تا مرکز شهر فقظ 7.5 کیلومتر فاصله دارد. 

امکانات هتل رویال تاج محل آنتالیا:

 این هتل دارای اتاق های شیک و دلباز می باشد و شامل استخر سرپوشیده و رو باز ، پارک آبی ، سالن بدنسازی ، سینما ، سولاریوم ، مراکز ماساژ ، یوگا و ایروبیک ، حمام ترکی ، مرکز بازی های ویدئویی ، زمین والیبال ساحلی ، بیلیارد ، امکانات ورزش های آبی (جت اسکی قایقرانی و…) ، تیم انیمیشن و نمایش ، سرگرمی شبانه ، سینمای کودک ، استخر و پارک آبی کودکان ، اتاق بازی ، سرویس کودک ، محل نگه داری کودک ، رستوارن ، کافه ، پزشک ، آرایشگاه و سالن زیبایی ، فروشگاه ، خشکشویی ، صرافی ، سالن آمفی تئاتر برای نمایش ، اینترنت ، پارکینگ اختصاصی رایگان ، اجاره اتومبیل ، پذیرش ۲۴ ساعته ،  و … البته برای استفاده از آرایشگاه ، انواع ماساژ ، تلفن و فکس ، ورزشهای آبی و زمین گلف باید بصورت جداگانه وجه پرداخت کنید. مسافران تور آنتالیا با نتخاب این هتل سفر خوب و خوشی را سپری می کنند.

 

هتل کلاب سرا  آنتالیا 

هتل کلاب سرا هتل مجلل و شیک در چند قدمی ساحل لارا و در شهر آنتالیا قرار گرفته است.از ویژگیهای هتل میتوان به اتاق های مجلل ، استخر آب گرم ، مرکز زیبایی اندام و چندین استخر اشاره کرد. تمام اتاق‌های لوکس و مجلل هتل دارای تهویه مطبوع و تلویزیون ماهواره‌ای است و طراحی داخلی آنها، از شکوه و رفاه کاخ‌های عثمانی نشان دارد. در هتل خدمات مراقبت از بدن و چهره ارائه می‌شود. مرکز تناسب اندام هتل نیز دارای تجهیزات مدرن بوده و به سرویس‌دهی مشغول‌اند. میهمانان تور آنتالیا از تنوع غذاهای بین المللی و ترکی رستوران هتل کلاب سرا میل نمائید و همزمان از سواحل نیلگون و دیدنی آنتالیا لذت ببرید. هتل تنها 15 دقیقه تا فرودگاه آنتالیا فاصله دارد. مینی کلاب هتل، محیطی سرگرم‌کننده و در عین تحت نظارت و کنترل است .در رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و ترکی ارائه می‌شود، و مهمانان تور آنتالیا علاوه بر صرف غذا می‌توانند از تماشای مناظر پانورامای ساحل جنوبی آنتالیا لذت ببرند.


امکانات هتل کلاب سرا :
این هتل دارای رستوران آلاکارت ، موزیک زنده ، استخر روباز ، استخر سرپوشیده ، استخر کودک ، مرکز بازی کودکان ، سرسره ، حمام بخار ، حمام ترک ، سونا ، جکوزی ، ماساژ ، سالن بدن سازی ، مرکزآبدرمانی ، سالن جشن ها و میهمانی ، سالن کنگره و سمینار ، تنیس ، تنیس روی میز ، اسکواش ، ورزش های دومیدانی ، ورزش های آبی ، قایق موتوری ، غواصی ، ورزش های زمینی ، فروشگاه ، آرایشگاه ، دکتر می باشد.

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا مرداد 95

  تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا شهریور 95 

تعداد بازدید از این مطلب: 141
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 5 مرداد 1395
نظرات

ساحل پاتارا آنتالیا 

ساحل پاتارا آنتالیا ساحلی آرام و بسیار زیبا و به گفته بعضی ها زادگاه بابانوئل می باشد . این ساحل می تواند جای مناسبی برای تفریح و گردش توریستان تور آنتالیا باشد زیرا بسیار دنج و خلوت می باشد. ساحل پاتارا 50 متر عرض و 20 کیلومتر طول دارد و به دلیل دارا بودن آثار تاریخی زیاد امکانات رفاهی آنچنانی ندارد. در واقع برای ایجاد امکانات رفاهی باید این آثار تاریخی را از بین می بردند اما خوشبختانه این اتفاق تا کنون نیفتاده است. آثار تاریخی ذکر شده عبارتند از دروازه و کاخ رومی , حمام رومی , طاقهای رومی و بسیاری از اثار قدیمی دیگر. مسافران و گردشگران تور آنتالیا در این ساحل علاوه بر تفریح می توانند از دیدن این آثار تاریخی لذت ببرند.

 

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تعداد بازدید از این مطلب: 144
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 5 مرداد 1395
نظرات

هتل توریست آنتالیا

هتل ۴ ستاره توریست آنتالیا  می باشد و با نمای زیبا و رو به دریا توانسته مسافران و گردشگران تور آنتالیا را به خود جذب کند .

1هتل_-توریست.jpg

امکانات هتل توریست آنتالیا:

هتل tourist دارای استخر رو باز می باشد که همراه با ماساژ و همچنین سونا و حمام ترکی دارد که برای کودکان هم زمین بازی خاص در نظر گرفته اند.اتاق های مخصوص برای معلولین و سوئیت های مخصوص تازه عروس و داماد نیز در نظر گرفته اند.در اتاق ها بازی های کامپیوتری و در سالن هتل پینگ پنگ و اسب سواری در هتل برای مسافران و مهمانان در نظر گرفته شده است. رستوران هتل توریست آنتالیا هم اماده پذبرایی برای مهمانان در وعده :صبحانه ,نهار و شام میباشد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-توریست2.jpg

-توریست3.jpg

-توریست_5.jpg

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ماتیات آنتالیا

هتل 4 ستاره ماتیات آنتالیا در منطقه کمر آنتالیا احداث شده است. این هتل در مجموع 140 اتاق دارد. فرودگاه آنتالیا 1 ساعت با این هتل فاصله دارد. این هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع می باشد. همچنین پذیرش هتل به صورت 24 ساعته است که مورد توجه بسیاری از مسافران تور آنتالیا قرار دارد.

_ماتیات_آنتالیا_3.jpg

امکانات هتل ماتیات آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاه، پارکینگ، مرکز خرید، خدمات و تخت برای کودک و نوزاد، باربیکیو، باغ، کافی شاپ فضای باز، صرافی، ساحل اختصاصی، آسانسور، اتوشویی، خشکشویی، لاندری، صندوق امانات، تهویه مطبوع، جکوزی، پارک آبی، سالن بدنسازی، فیتنس، پارک، اتاق بازی، استخر کودکان، وای فای رایگان در اتاق ها، غواصی، کتابخانه، استخر رو باز، اتاق ماساژ، اجاره دوچرخه و اتومبیل، تنیس روی میز، سونا، ورزش های آبی موتوری، دارت و... را نام برد. مسافران تور آنتالیابا اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_ماتیات_آنتالیا_4.jpg

_ماتیات_آنتالیا.jpg

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 146
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 5 مرداد 1395
نظرات

هتل لاتانیا پالم آنتالیا

هتل لاتانیا پالم آنتالیا

هتل لاتانیا پالم آنتالیا (Latanya Palm Hotel Antalya) در شمار هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد ، این هتل در مرکز شهر آنتالیا که به ترکیش ریورا معروف است بنا شده است و از این رو گردشگران تور آنتالیا می توانند به راحتی به تمامی نقاط مختلف شهر دسترسی پیدا نمایند . ساعت تحویل و تخلیه اتاق ها به ترتیب ساعت 14 و 12 است.

امکانات هتل لاتانیا پالم آنتالیا :

رستوران و بار ، مرکز spa که شامل باشگاه تناسب اندام، سونا، جکوزی، استخر سرپوشیده و استخر روباز و ...

هتل لاتانیا پالم آنتالیا

هتل لاتانیا پالم آنتالیا

 

هتل مونتانا بیچ آنتالیا

هتل مونتانا بیچ آنتالیا

هتل مونتانا بیچ آنتالیا در شمار هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد که در منطقه زیبای کمر واقع شده است. این هتل منظره فوق العاده زیبایی را به گردشگران تور آنتالیا ارائه می دهد. فاصله هتل مونتانا بیچ تا مرکز آنتالیا 30 کیلومتر و تا مرکز کمر 15 کیلومتر می باشد. این هتل دارای اتاق های تمیز و زیبا می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون ال سی دی، ماهواره، تلفن، مینی بار، حمام، سشوار، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته، یخچال و ... می باشد.

امکانات هتل مونتانا بیچ آنتالیا :

استخر روباز , استخر سر پوشیده , رستوران در فضای باز , والیبال ساحلی , سالن ورزشی , سالن شطرنج و تنیس , سالن بدنسازی, سالن کنفرانس, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری... علاوه بر این در میان وعده های صبحانه , نهار , شام اسنک و عصرانه نیز برای میهمانان تور آنتالیا سرو می شود. 

هتل مونتانا بیچ آنتالیا

هتل مونتانا بیچ آنتالیا

 

هتل گرین وود ریزورت آنتالیا

هتل گرین وود ریزورت آنتالیا

هتل گرین وود ریزورت آنتالیا در شمار هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد و امکاناتی عالی را در اختیار گردشگران تور آنتالیا قرار می دهد. این هتل تور کمر را در برنامه گردشی خود قرار داده است . فاصله هتل گرین وود ریزورت آنتالیا تا فرودگاه آنتالیا 55 کیلومتر و تا مراکز خرید 45 کیلومتر می باشد. این هتل از 223 اتاق تمیز و مرتب تشکیل شده است که تمامی اتاق ها استاندارد می باشند و برای اقامت خانوادگی و میهمانان تور آنتالیا در نظر گرفته شده است. اکثر اتاقها مجهز به سیستم تهویه مطبوع و سیستم حرارتی می باشد . همچنین اتاقها دارای تلویزیون با شبکه ماهواره ای , صندوق امانات و ... می باشد. هتل گرین وود دارای پلاژ اختصاصی است.

امکانات هتل گرین وود ریزورت آنتالیا :

رستورانهای سرپوشیده و روباز , رستوران الاکارت , استخر فصلی برای تمام فصول , سونا و جکوزی , حمام ترکی , اتاق ماساژ و سالن ورزش و بدنسازی , بیلیارد , ورزشهای آبی , مرکز خرید برای خرید مایحتاج و دیگر لوازم , اینترنت و زمین تنیس و ...

هتل گرین وود ریزورت آنتالیا

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات مرداد 95

تعداد بازدید از این مطلب: 149
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 5 مرداد 1395
نظرات

هتل سلطان سیده آنتالیا

هتل سلطان سیده آنتالیا 5 ستاره یکی از مدرن ترین و به روز ترین هتل های منطقه سیده آنتالیا بشمار میاید. هتل سلطان سیده آنتالیا در سال 2008 افتتاح شده و در سال 2010 مورد بازسازی قرار گرفته است این هتل دارای ساحل اختصاصی می باشد که با هتل فقط 200 متر فاصله دارد ،که جز بهترین مناطق گردشگری آنتالیا می باشد. منطقه سیده دارای آب و هوای مطبوع ، باغ ، ساحل اختصاصی ، معماری سازگار با محیط زیست ، طبیعت زیبا و بکر و امکاناتی ویژه و خدماتی نوین سبب شده تا این هتل ۵ ستاره سیده مورد توجه گردشگران تور آنتالیا واقع شده است. از لحاظ جغرافیایی هتل سلطان سیده تا 70 کیلومتر تا مرکز شهر آنتالیا و ۵۶ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیا فاصله دارد .

امکانات اتاقها:

 اتاقهای هتل سلطان سیده آنتالیا مجهز و دارای طراحی های گرم و شاد و دکوراسیون مدرن و به روز که فضا دلباز به چشم بخورد. این هتل  در مجموع ۲۳۲ اتاق زیبا ، اقامتی آرامش بخش و فراموش نشدنی را برای میهمانان تور آنتالیا فراهم می کند . اندازه و چیدمان متفاوت این اتاق های لوکس متناسب با نیاز و سلیقه میهمانان بوده و آرامش ایشان را تامین می کند .علاوه بر این ، هر اتاق  دارای پنجره هایی بزرگ با نور مناسب و بالکن اختصاصی است که مشرف به مناظر ناب و چشم انداز دریای مدیترانه و یا باغ می باشد . بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط  پرسنلی مجرب و کارکشته ، به گردشگران تور آنتالیا ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می شود . تلفن مستقیم ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی و دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان  قسمتی از امکانات اتاق های لوکس هتل سلطان سیده آنتالیا است .

امکانات هتل سلطان سیده آنتالیا:

هتل در مجموع دارای ۴ استخر بزرگ است و استخر ویژه کودکان و استخرهای سرپوشیده نیز طراحی شده است . از جمله امکانات ورزشی مهیج و خدمات رفاهی منحصر به فرد هتل سلطان سیده می توان به :ماساژ ،سالن بدنسازی ،سرسره های آبی, ورزش های آبی موتوری, امکانات ساحلی برای شنا و حمام آفتاب , بیلیارد،پینگ پنگ ، سونا و جکوزی , زمین تنیس  , حمام ترکی، چندین رستوران با فضایی با شکوه ،  کافی شاپ ، سینما ، اتصال به اینترنت پر سرعت  و wifi  در تمام  اتاقها امکناتی برای مسافران تور آنتالیا در نظر گرفته شده است. 

 

هتل خدمات منحصربه فردی را به گردشگران تور آنتالیا ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات مرداد 95

تعداد بازدید از این مطلب: 151
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 3 مرداد 1395
نظرات

هتل آپارتمان های کآیرا آنتالیا

اگر قصد مسافرت و گردش به آنتالیا را دارید و برای اقامت نمی خواهید هزینه زیادی بپردازید ما برای شما هتل آپارتمان کایرا را پیشنهاد می دهیم .این هتل از نظر نظافت و بهداشتی ,مناسب می باشد و برای ارائه خدمات به مهمانان تور آنتالیا که در این مکان اقامت می کنند با تلاش زیاد و خون گرم بودن خدمه هتل که به زبان های انگلیسی و ترکی صحبت می کنند ,می توانید برای استراحت در این هتل ,به خوبی آرامش داشته باشید.

-کایرا1.jpg

امکانات هتل آپارتمان های کآیرا آنتالیا :

اتاق های هتل آپارتمان کایرا هم مجهز به امکانات رفاهی ,تخت خواب ,میز ارایشی ,میز غذا خوری ,حمام و سرویس بهداشتی شیک و تمییز و سيستم تهويه مطبوع و …مجهز می باشد.شما می توانید در اتاق های هتل هم از اینترنت با وای فای استفاده کنید .وجود اتاق های بزرگ و خانوادگی در هتل هم جوابگو مهمانان تور آنتالیا می باشد. 

-کایرا3.jpg

-کایرا4.jpg

اگر قصد تفریح دارید در هتل استخر رو باز برای شنا و سرگرم شدن با آب تمییز برای ورزش و تفریح شنا موجود می باشد,شما می توانید در هتل کایرا آنتالیا دوچرخه اجاره کنید و با آن در شهر به راحتی بچرخید که هم ورزش کرده باشید و هم به تفریح و دیدن در آنتالیا بپردازید.

خدمات دیگر هتل آپارتمان های کآیرا آنتالیا : ترانسفر فرودگاه ,گاوصندوق – محل مخصوص کشیدن سیگار و امکانات دیگر… را میتوان نام برد.مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-کایرا6.jpg

-کایرا2.jpg

هتل لارا دینک آنتالیا

هتل 4 ستاره لارا دینک آنتالیا از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار می باشد این هتل مجلل تنها ۳۰۰ متر از ساحل زیبای دریای مدیترانه فاصله دارد. همچنین برای رفتن به مرکز شهر آنتالیا ۲۰ دقیقه باید رانندگی کرد. بنا به درخواست علاقه مندان ترانسفر فرودگاهی و یا کرایه اتومبیل به مقصد فرودگاه بین المللی آنتالیا که در ۷ کیلومتری این هتل ۴ ستاره قرار گرفته، امکان پذیر می باشد. این هتل ساحلی اقامتی مقرون به صرفه را به میهمانان تور آنتالیا ارائه می دهد .

-لارا-دینگ8.jpg

-لارا-دینگ-2.jpg

امکانات هتل لارا دینگ آنتالیا:

هتل لارا دینک با ۴۸ اتاق استاندارد و ۴ اتاق دولوكس یك هتل كوچك و دوستانه به شمار می آید که تمامی اتاق های این هتل با امکانات رفاهی و دکوراسیون مدرن و تکنولوژی بالا آسودگی خاطر مسافرین را به همراه دارد وهمچنین مجهز به سیستم تهویه هوا ،گاوصندوق ، تلویزیون با کانال های ماهواره ای،تلفن مستقیم و… می باشد. رستوران هتل با سرو غذاهای مدیترانه ایی و تركی در خدمت میهمانان تور آنتالیا است.

-لارا-دینگ5.jpg

-لارا-دینگ-1.jpg

امکانات رفاهی و ورزشی هتل لارا دینگ آنتالیاشامل ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر روباز ، استخر سرپوشیده (تمام فصل) ومرکز بدنسازی کاملا مجهز می باشد. مهمانان تور آنتالیا می توانند در استخرهتل به آبتنی بپردازند و رفع خستگی کنند.

-لارا-دینگ4.jpg

-لارا-دینگ-6.jpg

 

تعداد بازدید از این مطلب: 181
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 3 مرداد 1395
نظرات

 هتل سیده پرمیوم آنتالیا

 

 

هتل سیده پرمیوم آنتالیا هتلی 5 ستاره که در منطقه سیده آنتالیا واقع شده است.این هتل یکی از هتل های مدرن و به روز آنتالیامحسوب میشود. که از موقعیت ساحلی در منطقه برخوردار بوده و تنها ۴۵۰ متر با ساحل اختصاصی فاصله دارد . آب و هوای مطبوع ، باغ ، ساحل اختصاصی ، معماری سازگار با محیط زیست ، طبیعت زیبا و بکر و امکاناتی ویژه و خدماتی نوین سبب شده تا این هتل ۵ ستاره مورد توجه توریستان تور آنتالیا واقع گردد . هتل سیده پرمیوم آنتالیا تنها ۶۵ کیلومتر تا مرکز شهر آنتالیا و ۴۵ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیا فاصله دارد . سیده با داشتن طبیعتی دلنشین و زیبا یکی از بهترین اماکن تفریحی، گردشی آنتالیا می باشد.این هتل در مجموع 450 اتاق و سوئیت های شیک دارا می باشد که طرحی و چیدمان آن بسیار شیک و منحصر به فرد می باشد و تمامی اتاق ها دارای رنگ آمیزی زیبا و دلباز نیز می باشند.

امکانات هتل سیده پرمیوم آنتالیا:

تمامی اتاق ها  دارای پنجره هایی بزرگ با نور مناسب و بالکن اختصاصی است که مشرف به مناظر ناب و چشم انداز دریای مدیترانه و یا باغ می باشد . این هتل دارای رستوران مرکزی و چندین رستوران دیگر می باشد که انواع غذاها را می توانید در آنجا سرو کنید. بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط مجرب ترین کارکنان ، به گردشگران تور آنتالیا ارائه شده است.از امکانات این هتل میتوان به روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات ، سرسره آبی،سالن بدنسازی، استخر سرپوشیده و سرباز، استخر کودکان ،سونا و جکوزی ،پینگ پنگ، بیلیارد، حموم ترکی ، کافی شاپ ،ستما، مراکز تجاری،کلید الکترونیکی و دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان  قسمتی از امکانات اتاق های لوکس هتل ۵ ستاره سیده پرمیوم آنتالیا است.

 توریستان تور آنتالیا با انتخاب این هتل اقامتی آرامش بخش و فراموش نشدنی را برای گردشگران فراهم می کند .

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

تور آنتالیا تیر 95 

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تعداد بازدید از این مطلب: 167
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 3 مرداد 1395
نظرات

هتل آکا آنتدون آنتالیا

هتل آکا آنتدون آنتالیا

هتل آکا آنتدون آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد و در منطقه کمر آنتالیا واقع گردیده است ، این هتل یکی از شیک ترین هتل های آنتالیا محسوب می شود که از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است و در ساحلی بسیار زیبا واقع شده است. این هتل دارای اتاق های بزرگ و تمیز می باشد و تمامی اتاق های هتل مجهز به سیستم تهویه ، تلویزیون ، یخچال و . . . می باشد . در رستوران های این هتل انواع غذاهای خوشمزه برای میهمانان تور آنتالیا سرو می شود. هتل آکا آنتدون آنتالیا برای مسافران تور آنتالیا سوئیت تازه عروس و اتاق های خانوادگی نیز ارائه می کند. 

 امکانات هتل آکا آنتدون آنتالیا :

پذیرش شبانه روزی ، زمین های بازی و ورزش ، استخر ها، سونا ، جکوزی ، مکان بازی برای کودکان، اتاق ماساژ ، آب گرم ،مرکز سلامتی، حمام ترکی و بخار، امکانات جلسه و ضیافت ، صبحانه در اتاق ،کرایه اتومبیل ،  فروشگاه در هتل و . . . اشاره کرد.

هتل آکا آنتدون آنتالیا

هتل آکا آنتدون آنتالیا

هتل آکا آنتدون آنتالیا

هتل آکا آنتدون آنتالیا

هتل آکا آنتدون آنتالیا

 

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد و جزء یکی از شیک ترین و لوکس ترین هتل های آنتالیا به شمار می رود. این هتل مدرن و جذاب با سبک و سیاق عثمانی و شبیه کاخ توپکاپی در استانبول ساخته شده است. فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا 20 کیلومتر می باشد. هتل وو توپکاپی پالاس 8500 مترمربع زیربنا دارد و دارای 908 اتاق است که شامل 92 اتاق خانوادگی و 10 اتاق ویژه معلولین می‌باشد. تمامی اتاق‌ها دارای امکاناتی نظیر سالن استراحت، حمام همراه با دوش و سشوار، خط تلفن مستقیم، تلویزیون ماهواره‌ای/کابلی، مینی‌بار، گاوصندوق اجاره‌ای، تخت کینگ‌سایز، تهویه‌ی مطبوع هوا، سیستم گرمایشی و بالکن یا تراس با چشم‌انداز رو به استخر است. تمام وعده‌های غذایی در این هتل به صورت بوفه برای مسافران تور آنتالیا سرو می‌شوند، ناهار و میان‌ وعده‌ها را می‌توانید از منو نیز سفارش دهید. همچنین می‌توانید سفارشات رژیمی و غذای مورد نظرتان را به رستوران اعلام کنید. اتاق‌ها را می‌توان با تمام وعده‌های غذایی رزرو نمود.

در این هتل زمین های ورزشی برای بازی تنیس و بیلیارد و اتاق های مخصوص بازی های کامپیوتری نیز در نظر گرفته شده است. گردشگران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از فعالیت هایی نظیر اسکواش ، پینگ پنگ ، پرتاب دارت ، موج سواری ، قایق رانی با کانو بهره ببرند و سفری به یاد ماندنی را تجربه نمایند.

امکانات هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا :

لابی با پذیرش شبانه روزی ، تهویه‌ی مطبوع  سونا و جکوزی ، استخر ، حمام ترکی ، اتاق بازی ، صرافی ، اتاق جلسه مجهز ، آرایشگاه ، پارک کودک ، کافی شاپ ، رستوران ، پارکینگ اختصاصی ، فضای سبز ، نمازخانه، سالن ورزشی ، صندق امانات ، کافی نت ، چایخانه و . . .

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا

جدول مرتبط:

تور آنتالیا تابستان 95    

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا شهریور 95

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 220
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 3 مرداد 1395
نظرات

هتل مجیک سان آنتالیا

هتل 4 ستاره مجیک سان آنتالیا در منطقه کمر و در فاصله 150 کیلومتری از ساحل واقع شده است. فرودگاه آنتالیا 40 کیلومتر و مراکز خرید این شهر 45 کیلومتر با این هتل فاصله دارد. در این هتل مجموعا 180 اتاق دو و سه نفره وجود دارد. پلاژ اختصاصی یکی از امکاناتی است که هتل برای میهمانان تور آنتالیا در نظر گرفته است.

 

امکانات هتل مجیک سان آنتالیا :

رستوران، پذیرش شبانه روزی ، آسانسور ، گاوصندوق ، فروشگاه ، تهویه ، بار، باغ ، خدمات خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، صرافی ، استخر روباز،سونا، مرکز سلامت و آبگرم، استخر سر پوشیده، زمین بازی کودکان و... را میتوان نام برد. مسافران تور آنتالیا  با اقامت در هتل مجیک سان آنتالیا می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

 

 

هتل لارا فالکن آنتالیا

هتل 4 ستاره لارا فالکن آنتالیا در منطقه لارا و در یک ساحل صخره ای زیبا قرار گرفته است. این هتل دارای امکانات رفاهی فوق العاده ای می باشد و به مسافران عزیز تور آنتالیا توصیه می شود که این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند. از مزایای هتل لارا فالکن نزدیک بودنش به مراکز خرید و دیدنی های آنتالیا می باشد.هتل لارا فالکن در مرکز شهر آنتالیا قرار دارد ، دارای یک ساحل اختصاصی ، استخر و باغ می باشد که نمایی به سمت دریای مدیترانه دارند. منطقه تاریخی Kaleci آنتالیا فقط 4.8 کیلومتر از این هتل فاصله دارد و فرودگاه آنتالیا در فاصله 16.9 کیلومتری آن است.

امکانات هتل لارا فالکن آنتالیا :

 هتل لارا فالکن متشکل از 6 بلوک مجزا و 275 اتاق می باشد که کف آن ها پارکت شده. اتاق ها دارای بالکن های با چشم انداز بی نظیری هستند. اتاق ها بسیار مجهز هستند و دارای حمام خصوصی کامل , ماهواره , تلویزیون , سیستم تهویه و.... می باشند.از امکانات این هتل 4 ستاره می توان به موارد زیر اشاره کرد: استخر سرپوشیده و روباز , استخر کودک , رستوران ساحلی , انواع سونا , پارک کودک , مزیک زنده , مینی کلوپ , سالن تنیس والیبال و ایروبیک , سالن ماساژ , حمام ترکی , پارک کودک و... . از خدماتی که مسافران تور آنتالیا می توانند به صورت رایگان از آن ها استفاده کنند عبارتند از سونا خشک و بخار , استخر کودک , برنامه های تفریحی روزانه و شبانه , سالن تنیس , آکوا پارک , رستوران آلا کارت , موزیک زنده و... . مسافران عزیز تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند.

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا مرداد 95

   تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا شهریور 95 

تعداد بازدید از این مطلب: 136
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 3 مرداد 1395
نظرات

هتل رویال تاج محل آنتالیا

هتل رویال تاج محل آنتالیا 5 ستاره این هتل مدرن با فضای آرامبخش ، باغ های با شکوه و ساحل طلایی و خصوصی دریای مدیترانه که توسط گروه هتلهای رویال در آنتالیا در سال 2015 افتتاح شده است.این هتل در مساحت ۴۰٫۰۰۰ متر مربع بنا شده است و معماری هتل الهام گرفته از بنای باستانی تاج محل هند هست و دارای ساحل اختصاصی می باشد. هتل تاج محل آنتالیا در ماناوگات سیده قرار دارد و منطقه سیده بهترین شرایط آب و هوایی دارد،  این هتل در ۷۰ کیلومتری مرکز شهر آنتالیا و در ۴۸ کیلومتری فرودگاه آنتالیا . تا مرکز شهر فقظ 7.5 کیلومتر فاصله دارد. 

امکانات هتل رویال تاج محل آنتالیا:

 این هتل دارای اتاق های شیک و دلباز می باشد و شامل استخر سرپوشیده و رو باز ، پارک آبی ، سالن بدنسازی ، سینما ، سولاریوم ، مراکز ماساژ ، یوگا و ایروبیک ، حمام ترکی ، مرکز بازی های ویدئویی ، زمین والیبال ساحلی ، بیلیارد ، امکانات ورزش های آبی (جت اسکی قایقرانی و…) ، تیم انیمیشن و نمایش ، سرگرمی شبانه ، سینمای کودک ، استخر و پارک آبی کودکان ، اتاق بازی ، سرویس کودک ، محل نگه داری کودک ، رستوارن ، کافه ، پزشک ، آرایشگاه و سالن زیبایی ، فروشگاه ، خشکشویی ، صرافی ، سالن آمفی تئاتر برای نمایش ، اینترنت ، پارکینگ اختصاصی رایگان ، اجاره اتومبیل ، پذیرش ۲۴ ساعته ،  و … البته برای استفاده از آرایشگاه ، انواع ماساژ ، تلفن و فکس ، ورزشهای آبی و زمین گلف باید بصورت جداگانه وجه پرداخت کنید. مسافران تور آنتالیا با نتخاب این هتل سفر خوب و خوشی را سپری می کنند.

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا شهریور 95 

تعداد بازدید از این مطلب: 166
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 8 تير 1395
نظرات

هتل 5 ستاره لیماک آرکادیا آنتالیا در منطقه بلک بنا شده است. این هتل در مجموع 444 اتاق دارد. این هتل تور آنتالیا با فرودگاه آنتالیا 35 کیلومتر و با مرکز  شهر آنتالیا 40 کیلومتر فاصله دارد .هتل لیماک آرکادیا در اسکله موکی منطقه ساحلی، توریستی و زیبای بلک قرار دارد.

_لیماک_آرکادیا_آنتالیا_5.jpg

 

امکانات هتل لیماک آرکادیا آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، سرسره های آبی، مینی گلف، سه زمین تنیس، استخر روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، باشگاه ورزشی، ورزش های آبی، سرویس نگهداری از کودکان میهمانان تور آنتالیا ، زمین بازی، پینگ پنگ، والیبال ساحلی، زمین فوتبال، بیلیارد، تخت های حمام آفتاب، مینی کلاب، دارت، کانو، بولینگ، صرافی، کپی و فکس، تهویه، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، آسانسور، آرایشگاه، سینمای روباز، اسکواش، مرکز تجاری، فروشگاه، ترانسفر فرودگاه، اینترنت پر سرعت رایگان، سالن کنفرانسبوفه، بار، کافی شاپ و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_لیماک_آرکادیا_آنتالیا_2.jpg

_لیماک_آرکادیا_آنتالیا_4.jpg

_لیماک_آرکادیا_آنتالیا_3.jpg

_لیماک_آرکادیا_آنتالیا.jpg

 

 

هتل 5 ستاره دلفین دیوا پرمیر آنتالیا در سال ۲۰۰۴ در منطقه لارا احداث شده است. این هتل تور آنتالیا در مجموع ۳۹۰ اتاق دارد. هتل دلفین دیوا از 230 متر ساحل اختصاصی برخوردار است. این هتل در 15 کیلومتری Downtown  آنتالیا و 11 کیلومتری فرودگاه بین المللی واقع شده است.

 

_دلفین_دیوا_پرمیر_آنتالیا_4.jpg

امکانات هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، خدمات خانه داری، تهویه‌، آسانسور، صندوق امانات، آرایشگاه، فروشگاه، کافه، کلاب شبانه، سالن تئاتر، اتاق بازی، سالن کنفرانس، اینترنت، خدمات پزشکی، خشک‌شویی، سرو غذا در اتاق، پارکینگ، زمین بازی کودکان، تنیس، بسکتبال، بولینگ، اتاق بازی، کاریوکی،استخر روباز و سرپوشیده، ماساژ، سونا،  مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، تنیس، مرکز بدنسازی،بیلیارد، پینگ پنگ، بازی دارت، کانو، بولینگ، وان آب داغ و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

_دلفین_دیوا_پرمیر_آنتالیا_5.jpg

_دلفین_دیوا_پرمیر_آنتالیا_2.jpg

_دلفین_دیوا_پرمیر_آنتالیا.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تیر 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات مرداد 95

تعداد بازدید از این مطلب: 156
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 8 تير 1395
نظرات

مرکز خرید تراسیتی :

 

_خرید_2.jpg

این مرکز خرید در منطقه لارا آنتالیا قرار دارد و بیش از چهار سال است که در زمینه  پوشاک ترک و بهترین پوشاک مارک فعالیت دارد.همین موضوع این مرکز خرید را به  جاذبه های توریسیتی در تور آنتالیا تبدیل کرده است .این مرکز خرید با ۱۵۰ فروشگاه لوکس و ۳۰ رستوران مدرن  جزء بزرگترین مراکز خرید آنتالیا محسوب می شود.تمامی نمایندگی های مارک دنیا در این مرکز خرید شعبه هایی دارند.

_خرید_4.jpg

در طبقه هم کف این مرکز خرید رستوران ها و کافی شاپ هایی با شیک ترین دکوراسیون ها وجود دارد که شما گردشگرانتور آنتالیا میتوانید بهترین لحظات خود را در آنجا بگذرانید.

تراسیتی فقط یک مرکز خرید نیست بلکه بزرگترین سینمای آنتالیا در آنجا قراردارد.شما با مراجعه به طبقهA9  در این مرکز خرید میتوانید از این سینما دیدن کنید

 

_خرید.jpg

 

 

مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا یکی از بهترین مراکز خرید این شهر می باشد . گردشگران تور آنتالیا می توانند علاوه بر خرید از دیگر امکانات این مرکز نیز استفاده کنند . از امکانات این مرکز خرید می توان به : سالن نمایش فیلم ، زمین بازی برای کودکان ، زمین بولینگ ، کافی شاپ ، رستوران و ... اشاره کرد .غذاهای رستوران های مرکز خرید اوزدیلک از بهترین غذاهای ترکی می باشد و همچنین در این رستوران ها غذاهای بین المللی نیز سرو می شود . مراکز خرید اوزدیلک از مراکز خرید زنجیره ای می باشد . ارائه خدمات خوب به مشتریان و کیفیت خوب اجناس باعث شده تا خریداران از این مرکز راضی خرید کنند.

_خرید_اوزدیلک_آنتالیا_2.jpg

_خرید_اوزدیلک_آنتالیا.jpg

 

مرکز خرید میگروس آنتالیا :

_خرید_میگروس_آنتالیا.jpg

مرکز خرید میگروس یکی از مراکز خرید بین المللی سوئیسی می باشد . این مجموعه بی نظیر دارای 470 قرفه می باشد و انواع مختلفی از برندها و محصولات مختلف در تنوع های گوناگون را می توان در این مرکز پیدا نمود . این مجموعه دارای امکانات خاصی شامل انواع رستوران و کافی شاپ ، مراکز فرهنگی و ورزشی متعدد ، مراکز تفریحی  و ... می باشدl .علاقه مندان به این مرکز خرید می توانند با تور آنتالیا همراه شوند .

 

_خرید_میگروس_آنتالیا_3.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا شهریور 95

 

تعداد بازدید از این مطلب: 178
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 8 تير 1395
نظرات

مسجد کنگره دار Yivli Minareli :

_کنگره_دار_2.jpg

ييولي ميناره لي توسط سلطان علاء الدين كي قباد سلطان سلجوقي در قرن سیزدهم در مركز شهر آنتالیابنا نهاده شد. اين مسجد با مناره هاي زيبايش امروز به يك سمبل در شهر آنتاليا تبديل شده است. مدرسه كاراتاي - مدرسه علوم ديني در منطقه داخل قلعه كاله ايچي قرار دارد. اين مدرسه از همان ابتداء در زمينه حكاكي بر روي سنگ در زمره بهترين مدارس در دوران سلجوقيان به شمار مي آمده است . از ديگر مناطق ديدني در تور آنتالیا مي توان به دو مسجد كه در زمان عثمانيان سا خته شده نيز اشاره كرد. يكي از آنها مسجد مراد پاشا است كه در قرن شانزدهم ساخته شد و ديگري مسجد Tekeli - تكلي محمد پاشا كه در قرن هجدهم بنا شده است ميباشد. اين مساجد از لحاظ كاشيكاري در نوع خود يك شاهكار هنري محسوب مي گردند. در كنار بندرگاه شهر مسجد باشكوه ديگري بنام اسكله – Iskele قرار دارد كه مربوط به اواخر قرن نوزدهم است. اين مسجد از سنگهاي بريده شده با چهارستون تشكيل شده كه در بالاي چشمه اي طبيعي بنا شده است. برج هيديرليك- Hidirlik كه احتمالاً در قرن دوم به عنوان مقري براي استفاده از فانوس دريايي مورد استفاده قرار مي گرفته است از جمله نقاط ديگر ديدني شهر تور آنتالیا است.

_کنگره_دار.jpg

 

 

مقبره آهی یوسف آنتالیا : 

 

 

40702_557.jpg

 

از دیدنی های آنتالیا ، مقبره آهی یوسف است که واقع در محله سلجوق کوچه مرمرلی آنتالیا می باشد و در سال ۱۲۴۹ با نام آهی یوسف بنا شده است. از سنگ ساخته شده و مسجدی کوچک به شکل مربع می باشد. در قسمت جنوب مسجد و در میان دیوار های قلعه مقبره آهی یوسف قرار دارد که مورد احترام مردمآنتالیا می باشد . اگر به مکان های تاریخی علاقه مند می باشید حتما از این مقبره در تور آنتالیا دیدن فرمایید.

 

مسجد محمد پاشا آنتالیا :

مسجد محمد پاشا مربوط به دوره عثمانی می باشد و یکی از مهمترین مساجد آن زمان به شمار می رود . این مسجد در منطقه کالکاپیسی آنتالیا و در قرن 18 ساخته شد. نمای این مسجد به صورت یک گنبد اصلی بزرگ است که سه گنبد دیگر اطراف آن قرار گرفته است و داخل آن را با آیه های قرآنی مزین گردیده شده است. بسیاری از گردشگران تور آنتالیا دیدن این مسجد در برنامه سفرشان قرار دارد.

 

_محمد_پاشا.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تیر 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات مرداد 95

تعداد بازدید از این مطلب: 157
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 8 تير 1395
نظرات

هتل نیروانا لاگوون آنتالیا

یکی از شیک ترین و زیبا ترین هتل های ساحلی آنتالیا هتل 5 ستاره نیروانا لاگوون است که در محاصره کوه توروس و دریای مدیترانه کمر آنتالیا قرار گرفته است. هتل نیروانا لاگوون آنتالیا دارای اتاق هایی بسیار زیبا و مناسب با امکانات عالی شامل مینی بار, سشوار، وسایل آرایشی, اینترنت و بالکنی رو به دریای بسیار زیبا در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. پارک آبی مشهور این هتل بسیار بزرگ و هیجان انگیز می باشد و دارای  سرسره های مهیج و رنگارنگ که در اختیار مسافران تور آنتالیا است. از دیگر امکانات تفریحی هتل نیروانا لاگوون آنتالیا می توان گفت سرویس آبگرم و ماساژ، امکانات ورزشی و بدنسازی, تنیس, زمین بازی, غواصی, حمام بخار فنلاندی, استخر در فضای باز و بسته و ... می باشد و مسافران تور آنتالیا می توانند از آنجا لذت ببرند. رستوران های این هتل هم روباز در کنار استخر و هم بسته می باشد. مسافران تور آنتالیا می توانند از بوفه و رستوران کنار ساحل دریا استفاده کنند و لحظات خوبی را سپری کنند. مسافران تور آنتالیا با انتخاب این هتل می توانند لحظات خوبی را سپری کنند.

امکانات هتل نیروانا لاگوون آنتالیا:

تهویه مطبوع، خشکشویی، خدمات اتو و لباس شویی، شاتل فرودگاهی, سرویس آبگرم و ماساژ، امکانات ورزشی و بدنسازی, تنیس برای مسافران تور آنتالیا, زمین بازی, غواصی, حمام بخار فنلاندی, استخر در فضای باز و بسته, اینترنت و ... که در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد.

 

هتل رویال وینگس آنتالیا

یکی از مجلل ترین و لوکس ترین هتل های آنتالیا هتل 5 ستاره رویال وینگز است که در نزدیکی ساحل لارا آنتالیا قرار گرفته است.هتل رویال وینگز آنتالیا دارای اتاق های شیک و مدرن و با تجهیزات کامل و بالکنی با چشم انداز فوق العاده در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. از ویژگی های خوب هتل رویال وینگز آنتالیا ترانسفر فرودگاهی, نزدیک به مرکز شهر آنتالیا و کرایه اتومبیل مخصوص مسافران تور آنتالیا می باشد. رستوران این هتل از انواع غذاهای ایتالیایی و بین المللی با انواع دسرها برای مسافرانتور آنتالیا می باشد. امکانات تفریحی و سرگرمی هتل رویال وینگز آنتالیا پینگ پنگ، تنیس، بولینگ، پرتاب دارت, ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرباز (فصلی), استخر سرپوشیده (فصلی) و از همه مهم تر کتابخانه ای با انواع کتاب های برای علاقه مندان به مطالعه می باشد و مسافران تور آنتالیا در این هتل می توانند ساعات خوشی را بگذرانند. یکی دیگر از ویژگی های خوب این هتل ساحل اختصاصی آن است که این هتل را از بقیه هتل های دیگر متمایز می کند. مسافرانتور آنتالیا با انتخاب این هتل سفر خوب و خوشی را تجربه کنند.

 

امکانات هتل رویال وینگز آنتالیا:

پینگ پنگ، تنیس، بولینگ، پرتاب دارت شرکت کنند. اتومبیل کرایه، کتابخانه, ماساژ برای مسافران تور آنتالیا ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرباز (فصلی) ، ساحل اختصاصی ، استخر سرپوشیده (فصلی) و امکانات ورزشهای آبی, رستوران با انواع غذاهای ایتالیایی و بین المللی, بار, رانسفر فرودگاهی و ... که در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. 

 

 

هتل سیام الگانس آنتالیا

یکی از بهترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره آنتالیا هتل سیام الگانس است که در ساحل دیدنی مدیترانه آنتالیا می باشد.هتل سیام الگانس آنتالیا دارای ۳۲۲ اتاق،اتاق های خانوادگی و سوئیت مجلل می باشد که در اندازه های متفاوت طراحی شده و دارای دکوراسیون و وسایل و امکاناتی عالی و همچنین اتاقی مخصوص معلولین در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. این هتل دارای خدمات 24 ساعته و خدمات خانه داری می باشد. کافی شاپ هتل سیام الگانس آنتالیا دارای نوشیدنی های متنوع و انواع دسر ها و 9 رستوران با انواع غذاهای لذیذ و خوب مخصوص مسافران تور آنتالیا می باشد. از امکانات تفریحی این هتل سرسره های آبی ، زمین گلف ، زمین تنیس ، استخر روباز و سرپوشیده ، سونا و جکوزی ، ماساژ و اسپا ، حمام ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، سولاریوم ، بیلیارد ، تخت های حمام آفتاب ، سالن اسکواش ، میز پینگ پنگ می باشد تا مسافران تور آنتالیااوقات خوبی را سپری کنند.

امکانات هتل سیام الگانس آنتالیا:

سرسره های آبی ، زمین گلف ، زمین تنیس ، استخر روباز و سرپوشیده ، سونا و جکوزی ، ماساژ و اسپا مخصوص مسافران تور آنتالیا، حمام ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، سولاریوم ، بیلیارد ، تخت های حمام آفتاب ، سالن اسکواش ، میز پینگ پنگ ، اجرای موسیقی زنده سالن بدنسازی و ورزش های آبی, اینترنت, خدمات خانه داری و ... که در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا تابستان95  

تور های آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95  

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تیر 95 

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا تعطیلات مرداد 95

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا تعطیلات شهریور 95

تعداد بازدید از این مطلب: 162
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 8 تير 1395
نظرات

رافتینگ رودخانه وحشی آنتالیا

برای قایق سواری در رودخانه ای وحشتناک و خروشان می توانید از آنتالیا بهره ببرید، در ابتدا باید موارد لازم را نزد، مربیان برجسته ای بیاموزید و بعد به ارتفاعات بروید و در رودخانه های موجود روند تفریح خود را کامل کنید. قایق های این رودخانه ظرفیت های دو تا ده نفره دارند. در قایق ده نفره یک مربی وجود دارد که به طور خصوصی به شما همه چیز را هشدار خواهد داد و در کمال امنیت به شما مسافران تور آنتالیا کمک می کند که قایق سواری خوبی داشته باشید. مسیر رفت و آمد حدودا ۱۴ کیلومتر است که سر شار از هیجان و لذت خواهد بود.

 

حمام رومی آنتالیا

وجود آثار باستاني به جاذبه گردشگري آنتاليا کمک بسياري کرده است. حمام رومي آنتالیا داراي فضاي آرامش بخشي است. علاوه برآن کليه امکانات تفريحي و آسايشي نيز در اين منطقه وجود دارد. در اين حمام که امروزه از آن به عنوان موزه استفاده مي شود مجموعه اي از بهترين آثار باستان شناسي گرد هم آورده  است. اين حمام که از ديدني هاي آنتاليا است ، در شرق منطقه سيده-دش و در ميان جنگل هاي درختان کاج اقامتگاه سورگون که شامل تيتريين گل به معناي گل لرزان قرار گرفته است که به دليل دارا بودن سواحل ماسه اي و درياي آرام و آبي خود بسيار مورد توجه توریستان تور آنتالیا  قرار گرفته است.

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

تور آنتالیا تیر 95 

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تعداد بازدید از این مطلب: 168
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 8 تير 1395
نظرات

هتل مجیک سان آنتالیا

هتل 4 ستاره مجیک سان آنتالیا در شمار هتل های 4 ستاره قرار دارد و این هتل در منطقه کمر و در فاصله 150 کیلومتری از ساحل واقع شده است. فرودگاه آنتالیا 40 کیلومتر و مراکز خرید این شهر 45 کیلومتر با این هتل فاصله دارد. در این هتل مجموعا 180 اتاق دو و سه نفره وجود دارد. پلاژ اختصاصی یکی از امکاناتی است که هتل برای میهمانان خود در نظر گرفته است.

 -مجیک-سان-آنتالیا1.jpg

امکانات هتل مجیک سان آنتالیا :

رستوران، پذیرش شبانه روزی ، آسانسور ، گاوصندوق ، فروشگاه ، تهویه ، بار، باغ ، خدمات خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، صرافی ، استخر روباز،سونا، مرکز سلامت و آبگرم، استخر سر پوشیده، زمین بازی کودکان و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-مجیک-سان-آنتالیا.jpg

_مجیک_سان_آنتالیا_7.jpg

-مجیک-سان-آنتالیا2.jpg

 

هتل آدونیس آنتالیا

هتل 4 ستاره آدونیس آنتالیا در بین آنتالیا و منطقه لارا احداث شده است. این 10 طبقه هتل مجموعا 227 اتاق دارد. فاصله این هتل تا مرکز شهر در حدود  5 کيلومتر است. فرودگاه آنتاليا در 15 کيلومتري این هتل قرار دارد.

_آدونیس_آنتالیا_5.JPG

امکانات هتل آدونیس آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بالکن، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، بار، باغ، گرمای،بوفه، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، فکس و کپی، بیلیارد، پینگ پنگ، بازی دارت، استخر سرباز، ساحل اختصاصی، استخر سرپوشیده و... . مسافرانتور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_آدونیس_آنتالیا_4.jpg

_آدونیس_آنتالیا_2.jpg

_آدونیس_آنتالیا.jpg

 

 

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 183
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 8 تير 1395
نظرات

هتل پرتوبلو  آنتالیا

هتل  پرتوبلو آنتالیا  هتلی 5 ستاره شیک و مجلل که در منطقه ساحلی کونیالیتی در شهر آنتالیا در سال 2002 بنا شده است. از هتل پرتوبلو بندرگاه و آب گرم بی داقلاری و جزیره رودرز و سواحل دریای مدیترانه قابل دسترس بوده و کوهستان 3000 متری تائوروس در قسمت پشت این  محدوده قرار دارد . این هتل دارای ساحل اختصاصی و پلاژ می باشد و برای گردشگرانی که قصد دارند سفر خود را در منطقه ساحلی سپری کنند حرف اول را میزند.فاصله هتل تا مرکز شهر آنتالیا 12 کیلومترو تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 22 کیلومتر است .

 این هتل تازه تاسیس ساختمان های دو قلوی و مجموعا شامل 346 اتاق و سوئیت است که 276 اتاق آن استاندارد ، 62 اتاق خانوادگی و 8 سوئیت مدرن می باشد .اتاق ها دارای بالکن اختصاصی رو به فضای سبز، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت و بار می باشد. هتل پرتوبلو آماده خدمت رسانی به گردشگران تور آنتالیا  می باشد.

امکانات هتل پرتوبلو آنتالیا:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،آسانسور،گاو صندوق،خدمات تحویل بار و چمدان، فروشگاه،تهویه مطبوع، بار،سیستم گرمایش، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه،اتو کشی، صرافی، کرایه ماشین، فکس و کپی، تنیس، سالن بدنسازی، پینگ پنگ، بازی دارت، کرایه دوچرخه، کانو،ماساژ، جکوزی، استخر روباز،سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام سنتی ترکی و بخار، شیرجه،استخر سر پوشیده، غواصی، زمین بازی کودکان، سرویس مراقبت از کودکان،اتاق بازی های کامپیوتری و...

 هتل خدمات منحصربه فردی را به میهمانان وگردشگران تور آنتالیا ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید

 

هتل ورا کلاب آنتالیا

هتل 5 ستاره ورا کلاب آنتالیا در سال 2008 در منطقه ساحلی بلک احداث شده است. این هتل در کنار ساحل اختصاصی خود قرار گرفته است. این هتل تا مرکز شهر بلک 5 کیلومتر فاصله دارد.هتل فاصله ای ۴۵ کیلومتری از مرکز شهر آنتالیا،۴۰ کیلومتر تا فرودگاه آنتالیا، ۱۱ کیلومتر تا سریک دارد.مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل ورا کلاب آنتالیا میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

امکانات هتل ورا کلاب آنتالیا:

این هتل در مجموع 219 اتاق استاندارد ، 64 اتاق خانوادگی ، 4  سوئیت و 3 اتاق ویژه معلولان دارد.رستوران، پذیرش شبانه روزی، تخت های حمام آفتاب، چتر آفتاب، صرافی، خدمات کپی و فکس، تهویه، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، آسانسور، مرکز تجاری، فروشگاه، پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاه، پارک، زمین بازی، مینی کلاب، برنامه های شاد شبانه، اینترنت پر سرعت رایگان وایرلس، خدمات پزشکی، بار، کافی شاپ، مینی گلف، زمین تنیس، استخر روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ و اسپا، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، باشگاه ورزشی، ورزش های آبی موتوری، فوتبال دستی، پینگ پنگ، بسکتبال، والیبال ساحلی، بیلیارد، بولینگ، پرتاب دارت، واترپلو، قایق پدالی، ایروبیک، موج سواری، سرویس نگهداری از کودک و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل ورا کلاب آنتالیا می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا مرداد 95

                                                                                                                                  تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

 

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 162
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 8 تير 1395
نظرات

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا یکی از هتل های 5 ستاره مدرن و شیک در منطقه ساحلی 1992 میلادی بلک شهر آنتالیا بنا شده و در سال 2010 بازسازی شده است. این هتل شیک توسط جنگل های انبوه کاج ، ساحلی شنی و آب های زلال و شفاف دریای مدیترانه احاطه شده است . هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا دارای ساحل اختصاصی، پلاژ برخوردار می باشد و مرکز گلف ترکیه  حدود یک کیلومتری این هتل قرار دارد. فاصله هتل تا مرکز شهر آنتالیا 39 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 29 کیلومتر می باشد .

امکانات اتاقهای هتل آدورا گلف ریزورت 

اتاقها شامل 500 اتاق دو و سه تخته استاندارد و سوئیت مدرن است که تنها 38 اتاق آن بدون بالکن بوده و بقیه اتاق ها دارای بالکن اختصاصی که روبه فضای سبز و جنگل های انبوه می باشد.اتاق ها دارای رنگ مناسب و دلباز رویایی می باشد. از امکانات اتاق ها میتوان سیسیتم سرمایشی و گرمایشی استاندارد ، روم سرویس 24 ساعته ، لاندری ، تلفن ، حمامی لوکس با کلیه وسایل و وان ، سشوار ، تلویزیون ال سی دی ، مینی بار، صندوق امانات ، حوله ، کلید الکترونیکی و تهویه مطبوع از جمله امکاناتی است که دراتاق های مجهز هتل آدورا گلف ریزورت به میهمانان تور آنتالیا ارائه می گردد.

امکانات هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، سالن آمفی تئاتر، سرویس کرایه اتومبیل، موسیقی زنده، اینترنت وایرلس رایگان، مرکز سلامت و آبگرم، سالن بدنسازی، اسکی روی آب، موج سواری، پارا شوت، جت اسکی، قایق سواری، اسکواش، ایروبیک، اتاق بازی، زمین گلف، زمین تنیس، استخر روباز، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ و اسپا، حمام ترکی و بخار، شهر بازی کودک، فوتبال، والیبال ساحلی، بسکتبال، پینگ پنگ، بیلیارد، تخت های حمام آفتاب، صرافی، آرایشگاه، آتلیه عکاسی، کپی و فکس، مجهز به سیستم تهویه، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، آسانسور، مرکز تجاری، فروشگاه، ترانسفر فرودگاه و... می باشد.

این هتل آماده پذیرای از گردشگران تور آنتالیا می باشد.

 

هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا

هتل 5 ستاره ریکسوس سان گیت آنتالیا در سال 2005 میلادی در زمینی به مساحت 250.000 متر مربع و در منطقه بلدیبی در سواحل دریای مدیترانه بنا شده است. این هتل در 20 طبقه و در مجموع 1094 اتاق دارد. شهر کمر ۱۰ کلیومتر، آنتالیا  25 کلیومتر و فرودگاه آنتالیا  50 کلیومتر با هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا فاصله دارد.  این هتل در سال 2012 بازسازی شده است. مسافرانتور آنتالیا با اقامت در این هتل میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

امکانات هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا:

این هتل در 20 طبقه و در مجموع 1094 اتاق دارد. در این هتل استخر های سرپوشیده و سرباز و پارک آبی با مساحت ۱۸ هزار متر مربع وجود دارد.20 بار و 13 رستوران هتل سان گیت با سرو انواع غذاهای بین المللی در شبانه روز آماده پذیرایی از میهمانانتور آنتالیا می باشند.

رستوران، پذیرش شبانه روزی،آکروبات،پرستار برای نگهداری کودک، اجرای برنامه های شاد و سرگرم کننده برای کودکان، پارک بازی،خدمات پزشکی، ساحل و پلاژ اختصاصی با فضای مخصوص حمام آفتاب، صرافی، فروشگاه، خدمات تحویل بار و چمدان، آسانسور ،تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، اینترنت بی سیم رایگان، لباسشویی ،سرویس مراقبت از کودکان ، لاندری، صندوق امانات، بار، دیسکو ،کافی شاپ ، بوفه کامل صبحانه ، استخرهای سرپوشیده و روباز ، پارک آبی و سرسرهای مهیج ، سونا، جکوزی،حمام سنتی ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، ماساژ ، سالن زیبایی، سالن بولینگ با 4 خط، سولاریوم, ... میباشد.کورد تنیس، تیر اندازی، ژیمناستیک،بیلیارد،سالن بدنسازی،ورزش های آبی موتوری و غیرموتوری، والبیال ساحلی، بسکتبال، فوتبال، تنیس روی میز، و...از امکانات ورزشی این هتل میباشد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل ریکسوس سان گیت میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین نرخ ها با بخش فروش آژانس هواپیمایی تماس حاصل فرمایید.

95antalyanet.ir

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا تیر 95 

تور آنتالیا مرداد 95 

 تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

 

تعداد بازدید از این مطلب: 159
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 11 خرداد 1395
نظرات

هتل 5 ستاره یلکن بلو لایف آنتالیا در سال 2011ميلادي در منطقه بلدیبی آنتالیا بنا شده است. این هتل در مجموع از 332 اتاق تشکیل شده است. هتل در فاصله 28 کیلومتری از مرکز شهر آنتالیا قرار گرفته است. هتل یلکن در فاصله بسیار کمی از دریا واقع شده است. فاصله هتل تا مركز شهر كمتر از 10كيلومتر است. فاصله فرودگاه با این هتل تور آنتالیا  40 کیلومتر می باشد. هتل مجهز به اینترنت وای فای می باشد. 

_یلکن_بلو_لایف_آنتالیا_2.jpg

امکانات هتل یلکن بلو لایف آنتالیا:

2 سالن بدنسازی، استخرهای سرپوشیده و روباز( کودکان و بزرگسالان)، پارک آبی و سرسرهای مهیج، سونا، جکوزی، کلاس غواصی، ورزش های آبی موتوری و غیر موتوری، حمام ترکی و بخار، ماساژ و اسپا، آرایشگاه، ساحل و پلاژ اختصاصی با فضای مخصوص حمام آفتاب، صرافی، فروشگاه، انبار بار و چمدان، آسانسور ، تهویه، اینترنت وایرلس رایگان، پزشک، ترانسفر فرودگاه، کرایه دوچرخه، کرایه اتومبیل، گیم نت، کافی نت، برنامه های شاد شبانگاهی، مینی کلاب، لباسشویی، سرویس نگهداری از کودکان ، لاندری، صندوق امانات، رستوران، لابی، بار، کافه، استخر و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_یلکن_بلو_لایف_آنتالیا_5.jpg

_یلکن_بلو_لایف_آنتالیا_3.jpg

_یلکن_بلو_لایف_آنتالیا.jpg

_یلکن_بلو_لایف_آنتالیا_4.jpg

 

 

هتل کارمیر ریزورت آنتالیا

هتل کارمیر ریزورت آنتالیا

هتل کارمیر ریزورت آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد و در فضایی به مساحت ۱۸ هزار متر مربع بنا شده است. این هتل از ۳ ساختمان با ۴ طبقه تشکیل شده و در نزدیکی ساحل قرار گرفته است. هتل کارمیر ریزورت آنتالیا با طراحی منحصر به فرد خود و دیزاین زیبا توجه بسیاری از گردشگران تور آنتالیا را به خود جلب نموده است. این هتل دارای ۲ استخر روباز می باشد و در مجاور استخر نوشیدنی های متنوعی تدارک دیده شده است. علاقه مندان به ورزش می توانند از ورزش هایی مانند والیبال ساحلی و ایروبیک استفاده نمایند و لذت ببرند. در رستوران های هتل که شامل رستوران بوفه اصلی، رستوران زیبای سفید عثمانی و رستوران ایتالیایی می باشد انواع غذاهای ترکی و بین المللی برای میهمانان تور آنتالیا سرو می شود. فاصله هتل کارمیر ریزورت آنتالیا تا مرکز کمر ۹ کیلومتر ، مرکز شهر آنتالیا ۳۰ کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا ۴۰ کیلومتر می باشد.

امکانات هتل کارمیر ریزورت آنتالیا :

صرافی , آرایشگاه و خشک شویی و اتوشویی سالن کنفرانس , حمام ترکی و حمام بخار سونا و جکوزی همراه با اتاق ماساژ و ... برای اقامت میهمانان تور لحظه آخری آنتالیا فراهم گردیده است

هتل کارمیر ریزورت آنتالیا

هتل کارمیر ریزورت آنتالیا

هتل کارمیر ریزورت آنتالیا

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

 

تعداد بازدید از این مطلب: 168
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 11 خرداد 1395
نظرات

فروشگاه تانساش :

 

.jpg

تانساش آنتالیا معروف به فروشگاه بزرگ مواد غذاییست .اما علاوه بر مواد غذایی دیگر محصولات نیزدر آن  وجود دارد. فروشگاه تانساش دو طبقه دارد که طبقه اول مختص غذاها و خوراکی های سنتی و مدرن است.انواع شیرینی جات و ترشیجات سالم در آنجا یافت می شود.و همچنین طبقه دوم این فروشگاه مختص کالاهای الکترونیکی و پوشاک و صنایع دستی  و … می باشد.از قابلیت های این فروشگاه مجهز وجود ماشین های خرید و پله برقی های مناسب جهت جابه جایی سبدها خرید می باشد.در فروشگاه تانساش تمامی مایحتاج شما وجود دارد…. . با تور لحظه آخری آنتالیا می توانید از خرید در تانساش لذت ببرید .

 

_2.jpg

 

 

مرکز خرید زنجیره ای میگروس :

اگر شیک ترین اجناس مد نظر شماست حتما از این مرکز خرید در تور آنتالیا دیدن کنید. این مرکز خرید بیش از ۴۷۰فروشگاه در سرتاسر ترکیه دارد.

در فروشگاه های این مرکز خرید بهترین اجناس بین المللی یافت می شود.از قطعات الکترو نیکی و کامپیوتری گرفته تا پوشاکهای مدرن وحتی  مارک ترین کفش ها.

همچنین در این مرکز خرید  خوشبوترین عطرها با بهترین قیمت ها یافت می شود.فروشگاه میگروس از پر بازدید ترین مراکز خرید در بین گردشگران تور آنتالیا به حساب می آید.

 

_3.jpg

_2.jpg

 

مرکز خرید کالیسی آنتالیا

یکی از بهترین مراکز خرید Kaleici است، که نزدیک دیوارهای شهر مستقر است. با پیاده روی تا دیوار شهر شما شانس یافتن موارد زیادی برای خرید دارید. عطر غذاها و ادویه جات به همراه سر و صدای بازاریان شما را به گذشته ترکیه و این شهر تاریخی میبرد. علاقه مندان به این مرکز خرید می توانند با تور لحظه آخری آنتالیا همراه شوند .

 

-خرید-کالیسی-آنتالیا1.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

 

تعداد بازدید از این مطلب: 169
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 11 خرداد 1395
نظرات

هتل 4 ستاره الدار ریزورت آنتالیا در منطقه کمر احداث شده است. این هتل تور آنتالیا در کنار دریا واقع شده است. در این هتل سالن کنفرانس وجود دارد. همچنین یک صرافی برای دسترسی میهمانان در نظر گرفته شده است.

_الدار_ریزورت_آنتالیا.jpg

 

امکانات هتل الدار ریزورت آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته،تلویزیون ال سی دی، ماهواره، تلفن، مینی بار، گاو صندوق، بالکن ، حمام، سشوار، صندوق امانات، حمام، سشوار، صندوق امانات،استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، استخر روباز، حمام ترکی، پزشک، خدمات پرینت و فکس، صرافی، پارکینگ، لاندری، اسکواش، فروشگاه، سونا، جکوزی، ماساژ ، سالن کنفرانس و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_الدار_ریزورت_آنتالیا_1.jpg

_الدار_ریزورت_آنتالیا_2.jpeg

_الدار_ریزورت_آنتالیا_3.jpg

_الدار_ریزورت_آنتالیا_4.jpg

 

 

هتل هیمروس بیچ آنتالیا

موقعیت جغرافیایی : 

هتل هیمروس بیچ آنتالیا در ۴۵ کیلومتری آنتالیا و۱ کیلومتری ساحل قرار دارد . این هتل یک هتل کوچک و دوستانه با بهره گیری از یک مکان آرام در حومه کمر است که توجه گردشگران تور آنتالیا را به خود جلب می نماید. 

-هیمروس-بیچ2-انتالیا.jpg

 

-هیمروس-بیچ-آنتالیا3.jpg

امکانات هتل : 

منطقه لابی با پذیرش ۲۴ ساعته تور آنتالیا و چک کردن خدمات ، صندوق امن ، نرخ ارز ، کافه ، مینی سوپر مارکت ، باشگاه تفریحی ، رستوران ، اتاق بازی ، دسترسی به اینترنت WLAN ، سرویس رختشویی با هزینه ، زمین بازی کودکان  و پارکینگ رایگان نام برد . این هتل دارای آپارتمان های اختصاصی مجهز به امکانات آشپزی و سیستم تهویه هوا می باشد وعلاوه بر ساحل اختصاصی دارای یک استخر نیز می باشد که بخش مربوط به کودکان آن جداست .

 

-هیمروس-بیچ-آنتالیا.jpg

 

1هتل-هیمروس-بیچ-آنتالیا.jpg

 

-هیمروس-بیچ1-آنتالیا.jpg

 

امکانات اتاق ها :

 صندوق امن , تلویزیون های ماهواره ای و آشپزخانه با یک یخچال کوچک و فر ، تهویه مطبوع مرکزی و گرمایش ، حمام خصوصی با WC نام برد. اتاق های هتل دارای تلویزیون و یک بالکن می باشد و اینترنت رایگان در اتاق ها قابل استفاده برای میهمانان تور آنتالیا می باشد .

 

-هیمروس-بیچ2-آنتالیا.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تعداد بازدید از این مطلب: 180
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 11 خرداد 1395
نظرات

هتل رز ریزورت آنتالیا

از هتل های خوب و شیک آنتالیا هتل 4 ستاره رز ریزورت است که در یک کیلومتری مرکز کمر و در 45 کیلو متری مرکز شهر آنتالیاقرار گرفته است. هتل رز ریزورت آنتالیا دارای 123 اتاق مناسب و تمیز با امکاناتی بالا در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. این هتل برای مسافران تور آنتالیا امکانات تفریحی مانند بیلیارد , تنیس روی میز , ورزش های آبی و فوتبال آبی , ایروبیک , استخر فصلی , استخر ویژه کودکان و ... فراهم کرده تا مسافران اوقت خوشی را سپری کنند. رستوران و کافی شاپ هتل رز ریزورت آنتالیادارای انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ و انواع دسرها و نوشیدنی ها در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. 

امکانات هتل رز ریزورت آنتالیا:

رستوران با غذاهای متنوع, سرویس به صورت شبانه روزی , میز بیلیارد برای مسافران تور آنتالیا , تنیس روی میز , ورزش های آبی و فوتبال آبی , ایروبیک , استخر فصلی , استخر ویژه کودکان , اینترنت به صورت وایرلس , اتاق ماساژ , حمام سنتی ترکی و حمام بخار , مجهز به سیستم تهویه و ... که در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد.

 

هتل بلوهیمل آنتالیا

یکی از بهترین و زیبا ترین هتل های 4 ستاره آنتالیا هتل بلوهیمل است که در منطقه کمر شهر آنتالیا قرار گرفته است. کمر یک منطقه توریستی ساحلی با سواحل سنگ ریزه ای بسیار زیبا می باشد. هتل بلوهیمل آنتالیا دارای اتاق های متعدد با 2 الی 3 تخته و اتاق های خانوادگی همراه با امکانات کامل و خوب می باشد. این هتل برای مسافران تور آنتالیا استخر, سونا, جکوزی و سالن بدنسازی فراهم کرده است تا مسافران در اوقات فراغت به آنجا بروند. هتل بلوهیمل آنتالیا برای مسافران تور آنتالیا سفر خوشی را فراهم می کند.

امکانات هتل بلوهیمل آنتالیا:

سالن کنفرانس, استخر روباز, استخر سر پوشیده, سونا , جکوزی, سالن ماساژ برای مسافران تور آنتالیا, سالن بدن سازی, رستوران, کافی شاپ, اینترنت و ... که در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد.

مطالب مرتبط:

 تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان95  

 تورهای آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

تور های آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95  

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تیر 95 

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 164
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 11 خرداد 1395
نظرات

هتل پاپیلون زیگما آنتالیا

هتل 5 ستاره پاپیلون زیگما آنتالیا در ۵ کیلومتری منطقه Belek واقع شده است و از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار استکه  آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا می باشد.همچنین دسترسی به مکان های دیدنی و ساحل دریا به راحتی امکان پذیر می باشد. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آنتالیا ۳۵ کیلومتر می باشد.

-پاپیلون-زیگما1.jpg

-پاپیلون-زیگما9.jpg

امکانات هتل پاپیلون زیگما آنتالیا:

هتل پاپیلون زیگما دارای اتاق های لوکس، سوئیت و اتاق های خانوادگی می باشد که همگی اتاقها مشرف به دریا می باشند، این هتل با امکانات رفاهی و دکوراسیون مدرن و تکنولوژی بالا آسودگی خاطر مسافرین تور آنتالیا را به همراه دارد و همچنین اتاق های مجهز به سیستم تهویه مناسب ، بسته های نهار ،گاوصندوق ،تلفن مستقیم و اتاق و امکانات ویژه معلولین می باشد. تریای هتل پاپیلون زیگما آنتالیا ، در هر ساعتی از روز، به سرو نوشیدنی می پردازد. رستوران نیز با سرو خوراک های متنوع و سنتی ترکی از میهمانان تور آنتالیا پذیرایی می کند.

-پاپیلون-زیگما3.jpg

-پاپیلون-زیگما5.jpg

از امکانات ورزشی هتل پاپیلون زیگما آنتالیا می توان به تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ ، کانو ، بولینگ و اسکواش اشاره کرد. میهمانان تور آنتالیا می توانند در استخر روباز هتل پاپیلون زیگما ، به آبتنی بپردازند. محیط مطبوع این هتل ۵ ستاره تفریحی، میهمانان را از هر فکری فارغ ساخته و تعطیلات جامع و کاملی به آنان ارمغان می دهد.

-پاپیلون-زیگما4.jpg

-پاپیلون-زیگما7.jpg

-پاپیلون-زیگما8.jpg

-پاپیلون-زیگما6.jpg

 

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

 هتل 5 ستاره رویال هالیدی پالاس آنتالیا که بسیار شیک و لوکس است و جزو گروهی Stone Group Hotels است که در مساحتی به وسعت 53 هزار متر مربع ساخته شد و در اول آوریل 2011 افتتاح گردید. این هتل در 17 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا و 15 کیلومتری فرودگاه آنتالیا واقع شده است.این هتل دارای 500 اتاق می باشد که به 363 اتاق ممتاز، 48 اتاق دوبلکس، 54 اتاق خانوادگی، 8 سوئیت، 23 سوئیت دوبلکس و 2 سوئیت شاهانه و مجلل تقسیم شده اند که  آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا می باشد.

-رویال-هالیدی-پالاس3.jpg

-رویال-هالیدی-پالاس-آنتالیا8.jpg

امکانات رفاهی هتل رویال هالیدی پالاس :

شامل ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی ، استخر سرباز (فصلی) ، ساحل اختصاصی ، استخر سرپوشیده (فصلی) ، امکانات ورزشهای آبی در سایت هتل می باشد. این هتل ۵ ستاره دارای اتاق بازیهای کامپیوتری و کارمندان مخصوص بازی و سرگرمی می باشد. يک صرافی نيزجهت تهیه ارز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهزبرای مهمانانی که به قصد تجارت به آنتالیا سفر می کنند این هتل لوکس گزینه خوبی برای اقامت آنان می باشد.میهمانان و گردشگران می توانند در باغ هتل استراحت کنند و از زیبایی های آن لذت ببرند. ميهمانان می توانند در فعاليت هايی نظير پينگ پنگ، قايقرانی با کانو، بيليارد، تنيس، بولينگ، پرتاب دارت شرکت کنند.همچنین یک سالن بدنسازی کاملا مجهز در هتل وجود دارد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-رویال-هالیدی-پالاس4.jpg

-رویال-هالیدی-پالاس7.jpg

-رویال-هالیدی-پالاس5.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

 تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

 
تعداد بازدید از این مطلب: 182
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 11 خرداد 1395
نظرات

هتل هیمروس آنتالیا

هتل  هیمروس آنتالیا (4 ستاره) که حدود ۸۵ اتاق دارد و اتاق ها مجهز به تلویزیون و ماهواره ، مینی بار و بالکن هستند. دارای حمام اختصاصی می باشد.یک سرویس رایگان اتوبوس شاتل از هتل به ساحل وجود دارد  این هتل یک هتل کوچک و دوستانه با بهره گیری از یک مکان آرام در حومه کمر است. 

امکانات هتل هیمروس آنتالیا:

هتل هبمروس دارای کافي نت ,اينترنت در لابي و همچنین اينترنت در اتاق ها می باشد که مسافرین به راحتی با وای فای میتوانند دسترسی به اینترنت داشته باشند.امکانات تفریحی و سرگرمی هتل هم باشگاه بدنسازی و استخر سرباز به همراه سونا و جکوزی  و دارای پذیرش 24 ساعته می باشد که بصورت رایگان در اختیار مسافران تور آنتالیا قرار داده است.

رستوران هتل  هیمروس آنتالیا دارای  پذیرایی در محوطه باز می باشد که شما می توانید غذا را در محوطه سرو کنید. 

یک استخر در فضای باز با بخش ویژه کودکان و یک بوفه کنار استخر با صندلی هایی برای استراحت و حمام آفتاب مهمانان همچنین می توانند از  ورزش های مختلف آبی از جمله قایقرانی با قایق های بادی ، جت اسکی، قایقرانی موتوری، غواصی، موج سواری استفاده کنند. مسافران تور آنتالیا می توانند لحظات خوشی را در هتل هیمروس سپری کنند.

 

 

هتل مجیک سان آنتالیا

هتل 4 ستاره مجیک سان آنتالیا در منطقه کمر و در فاصله 150 کیلومتری از ساحل واقع شده است. فرودگاه آنتالیا 40 کیلومتر و مراکز خرید این شهر 45 کیلومتر با این هتل فاصله دارد. در این هتل مجموعا 180 اتاق دو و سه نفره وجود دارد. پلاژ اختصاصی یکی از امکاناتی است که هتل برای میهمانان تور آنتالیا در نظر گرفته است.

 

امکانات هتل مجیک سان آنتالیا :

رستوران، پذیرش شبانه روزی ، آسانسور ، گاوصندوق ، فروشگاه ، تهویه ، بار، باغ ، خدمات خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، صرافی ، استخر روباز،سونا، مرکز سلامت و آبگرم، استخر سر پوشیده، زمین بازی کودکان و... را میتوان نام برد. مسافران تور آنتالیا  با اقامت در هتل مجیک سان آنتالیا می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا خرداد 95

 تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تعداد بازدید از این مطلب: 160
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 11 خرداد 1395
نظرات

هتل هیل ساید سو آنتالیا

هتل هیل ساید سو آنتالیا (۵ ستاره) با ساختمانی سفید و محیطی بسیار تمیز در ساحل زیبای کنیالتی قرار گرفته است.این هتل هیل ساید سو هتلی مدرن و زیباست و  ساختمانی ۹ طبقه با طراحی مدرن و شیک دارد این هتل در سال ۲۰۰۳ ساخته شده و در سال ۲۰۰۸ بازسازی شده است این  هتل دارای ۲۹۰ اتاق است .تمام اتاقها و سوئیت ها در هتل هیل ساید سو آنتالیا دارای دکوراسیون فضای داخلی متفاوتی است و با  مد روز و نور و خلق و خو مسافران تور آنتالیا هماهنگ شده است و  اتاق دارای بالکن خصوصی می باشد و هر کدام از این بالکن های خصوصی دارای مبل و یخچال است.

هتل ۱۵ کیلومتر از مرکز شهرستان و با اتومبیل ۱۵ دقیقه از فرودگاه بین المللی آنتالیا فاصله دارد.

امکانات هتل هیل ساید سو:

لابی با پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، صرافی، رخت‌کن، آسانسور، بار با انواع نوشیدنی ،آرایشگاه، کافه، روزنامه، سوپرمارکت، کلاب، اتاق بازی، رستوران، اتاق کنفرانس، دسترسی به اینترنت، دسترسی به شبکه‌ی بی‌سیم (با پرداخت هزینه‌ی اضافی)، زمین بازی کودکان، کلاب کودک، پارکینگ ، گاراژ و خدمات سرو غذا در اتاق و خشک‌شویی با هزینه اضافی است هتل هیل ساید سو  به خاطر واقع شدن در نزدیکی مرکز شهر، برای گردشگران که قصد گشت و گذار در آنتالیا را دارند مناسب است. برای کسانی که عاشق خرید هستند، هتل هیل ساید سو آنتالیا در نزدیکی بازارهای آنتالیا واقع شده است.

از دیگر امکانات این هتل :امکانات تفریحی ،سرویس نگهداری کودکان ، استخر ( سربازو سر پوشیده) ماساژ ،جکوزی ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار،امکانات ورزشی ، تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ ،بازی دارت، دوچرخه سواری، کرایه دوچرخه ، موج سواری ،اسکواش را به رایگان در اختیار گردشگران تور آنتالیا قرار داده است.

 

هتل بایا آنتالیا

هتل بایا در منطقه ساحلی لارا در آنتالیا و در میان انبوه درختان ساخته شده است این هتل 5 ستاره  زیبا و مدرن با طراحی زيبا و محيطی آرام بخش و فعاليتها و جاذبه های زياد خود، ‌برای زوجها و خانواده هايی كه بدنبال يك تعطيلات فراموش نشدنی هستند ايده آل می باشد. بنا به تقاضای علاقه مندان ترانسفر فرودگاهی تور آنتالیا و یا کرایه اتومبیل به مقصد فرودگاه آنتالیا که در ۱۵ کیلومتری این هتل ۵ ستاره قرار گرفته، امکان پذیر می باشد. این هتل از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار می باشد.

امکانات هتل بایا آنتالیا:

هتل بایا دارای  اتاق های ۲ تخته ، استاندارد می باشد  که مجهز به تلویزیون ، خدمات روم سرویس ۲۴ ساعته ،تهویه متنوع و اینترنت بی سیم رایگان می باشد . فضای داخلی هتل، با سلیقه تزئین و به محل مناسبی جهت استراحت میهمانان تور آنتالیا تبدیل شده است. کارکنان مهربان و با دقت هتل بایا آنتالیا، آماده خدمت رسانی می باشند. این هتل روزنامه ، مغازه ، گاوصندوق و خدمات ورود و ترخیص سریع مسافر تور آنتالیا را ارائه می دهد و این اطمینان را به مهمانان تور آنتالیا می دهد که اقامتی توام با آسایش خواهند داشت.

 اين تفريحگاه ۵ ستاره در كنار ساحل زيبای مديترانه با تجهيزات مدرن واقع گرديده است و امكاناتی نظير ورزشهای آبی،‌ بازيهای مختلف، رستورانها و تريا های متعدد،‌ مركز آبگرم و بسياری امكانات ديگر برای لذت بردن و آرامش فراهم آورده است. پرسنل هتل بایا آنتالیا با رويی خوش و استقبالی گرم از شما مسافران تور آنتالیا اوقات خاطره انگيزی را برای شما تدارك ديده اند.

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا تیر 95 

تور آنتالیا خرداد 95

 تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تعداد بازدید از این مطلب: 177
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 26 ارديبهشت 1395
نظرات

هتل اورنج كانتی آنتالیا

از مجلل ترین و شیک ترین هتل های آنتالیا هتل 4 ستاره اورنج كانتی است که در کنار سواحل مدیترانه و در۵ دقیقه ای مرکز شهر کمر آنتالیا قرار دارد. طراحی هتل اورنج كانتی آنتالیا از معماری آمستردام و دهكده ماهیگیری ولندام،‌ در یكی از بهترین مناطق تفریحی آنتالیا با مناظر دریای آبی مدیترانه و سواحل ماسه ایی قرار دارد. این هتل دارای اتاق های شیک و زیبا با امکانات عالی و روم سرویس 24  ساعته همراه با انترنت در داخا اتاق ها در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. این هتل برای مسافرانتور آنتالیا رستورانی با انواع غذاهای تركی،‌ایتالیایی، دریایی و هلندی تدارک دیده است تا مسافران از غذاهای متنوع این هتل لذت ببرند. هتل اورنج كانتی آنتالیا برای سرگرمی کودکان کلوپ بازی و همچنین  یک سالن بدن سازی همراه با استخر و سونا برای مسافران تور آنتالیا فراهم کرده است.

امکانات هتل اورنج كانتی آنتالیا:

ساحل اختصاصی، استخر، حمام تركی، سونا، جاكوزی،‌ماساژ, خدمات خانه داری,  آرایشگاه, كلوپ كودكان برای مسافران تور آنتالیا, رستوران, کافی شاپ, اینترنت, سالن بدن سازی, پذیرش 24 ساعته و ... کع در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد.

 

هتل بلیس بلک آنتالیا

یکی از شیک ترین و مجلل ترین هتل های آنتالیا هتل بلیس بلک آنتالیا می باشد که در منطقه بلک قرار گرفته است. هتل بلیس بلک آنتالیا جزء یکی از زیبا ترین هتل های ساحلی آنتالیا می باشد که دارای 575 اتاق شیک که هر کدام دارای امکانات عالی و همچنین بالکنی با چشم اندازی زیبا می باشد. این هتل دارای  یک ساحل اختصاصی مخصوص مسافران تور آنتالیا می باشد. هتل بلیس آنتالیا برای مسافران تور آنتالیا ۵ استخر بزرگ در فضای باز، در کنار آن یک پارک آبی و استخر سرپوشیده فراهم کرده است. هتل بلیس بلک آنتالیا برای سرگرمی کودکان مکان هایی برای نگهداری و بازی بچه ها فراهم کرده است. مسافران تور آنتالیا با انتخاب این هتل می توانند سفر خوب و به یاد ماندنی را تجربه کنند.

امکانات هتل بلیس بلک آنتالیا:

سوار کاری, یوگا، پیلاتیز، بازی های تعاملی، والیبال، تنیس، فوتبال, سرسره آبی، اسباب بازی برای شنای بزرگ سالان, حمام بخار فنلاندی, اتاق بازی , مرکز آبگرم و سلامتی, ماساژ, زمین بازی ,کودکان, بیلیارد, تنیس روی میز برای مسافران تور آنتالیا, کارائوکه ,موج سواری ,دارت ,جکوزی ,اجاره دوچرخه, قایقرانی, دوچرخه سواری, کافی شاپ, استخر سر پوشیده, استخر رو باز, سالن جشن، سالن جلسه, سالن های آرایشی و مجموعه لباس عروس و .. که در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد.

هتل هیل ساید سو آنتالیا

یکی از مجلل ترین هتل های 5 ستاره آنتالیا هتل هیل ساید سو می باشد که در ساحل زیبای کنیالتی قرار گرفته است. هتل هیل ساید سو آنتالیا دارای ۲۹۰ اتاق لوکس که بالکن اختصاصی با چشم انداز فوق العاده برای هر اتاق که مسافران تور آنتالیا بتوانند از منظره زیبا لذت ببرند و همچنین اینترنت پر سرعت و مبل و تخت خواب های شیک و نو که هر چند مدت یک بار این سرویس های خواب تعویض می شود. اتاق های دیگر هتل مانند ,اتاق برای مسافرانی که ماه عسل در این هتل انتخاب میکنند و همچنین اتاق ویژه برای معلولین هم در هتل وجود دارد. این هتل دارای ۶ رستوران با غذاهای متنوع مدیترانه ای، ژاپنی و بین المللی برای مسافران تور آنتالیا می باشد.

امکانات هتل هیل ساید سو آنتالیا:

استخر سرباز و مرکز ماساژ,سالن گیم نت مخصوص مسافران تور آنتالیا ,پیست دوچرخه سواری,امکان برگزاری همایش,باشگاه بیلیارد,استخر مسقف,زمین تنیس,خدمات آرایشی… که در اختیار مسافران تور آنتالیامی باشد.

 

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا اردیبهشت 95

 تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان95  

تور آنتالیا ویژه تعطیلات اردیبهشت 95

 تورهای آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

تور های آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95  

تعداد بازدید از این مطلب: 192
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 26 ارديبهشت 1395
نظرات

منطقه سیده آنتالیا

منطقه سیده آنتالیا در مجموع یکی از شناخته شده ترین مناطق گردشگری ترکیه به شمار می آید. این منطقه بندری در عین حال منطقه ای تاریخی و باستانی نیز محسوب گردیده، و در معنای لغوی به معنای درخت انار می باشد.امروزه این منطقه بدلیل ویرانه های باستانی، ساحل ماسه ای، مغازه های بی شمار و امکاناتی که جهت رفاه گردشگران تور آنتالیا ارائه می دهد به یک مرکز توریستی مهم برای مسافران تور آنتالیا تبدیل شده است. تعداد بی شمار مغازه، کافه و رستوران، که همگی دارای چشم انداز زیبا از دریا می باشد زیبائی این منطقه را دو چندان نموده است.مغازه هایی که در اطراف خیابانهای پارک قرار گرفته اند با فروش جواهرات زیبا و وسایل چرمی متنوع خدمات خوبی را به مشتریان تور آنتالیا ارائه می نمایند.تالار تآتر تزئین شده با ستو نهای زیبا، در سیده از جمله زیباترین و بزرگترین تالارها بشمار می آید.بازار معبد آپولو و گورستان که در نزدیکی دریا قرار دارد از مناطق تاریخی دیگر این منطقه به شمار می آید.



حمام رومی ها را نیز نباید فراموش کرد. در این حمام که امروزه از آن به عنوان موزه استفاده می شود مجموعه ای از بهترین آثار باستان شناسی گرد هم آورده شده است. در شرق منطقه سیده و در میان جنگل های درختان کاج اقامتگاه سورگون Sorgun که شامل تیتریین گل Titiyoneol به معنای گل لرزان با (پرچم آبی و دارای ساحل آرام) و (کیزیل آگاچ Kızılagach) بوده قرار گرفته است که به دلیل دارا بودن سواحل ماسه ای و دریای آرام و آبی خود بسیار مورد توجه گردشگران تور آنتالیا قرار گرفته است.این مناطق دارای فضای آرامش بخشی است. علاوه برآن کلیه امکانات تفریحی و آسایشی نیز در سیده وجود دارد.



در غرب منطقه سیده مرکز توریستی کوم کوی KumKōy واقع شده است که شامل چلاکلی cholakli و Kamelya کا ملیا می باشد. این منطقه نیز برای علاقه مندان دریا و طرفداران گرفتن حمام آفتاب مکان مناسبی است.در فاصله 15 کیلومتری شمال منطقه سیده مکانی به نام بوجاک شیهلار Bucakşihlar وجود دارد. در این منطقه هم نباید بازدید از حمام رومی، معبدها، کلیساها، آرامگاهی بزرگ، تالار، تآتر و و حتی بازاری که هنوز در وضعیت مطلوبی قرار دارد را فراموش کرد.


مسجد كنگره دار آنتالیا  

مسجد كنگره دار آنتالیا YIVLI MINARE  توسط سلطان علاء الدين كي قباد سلطان سلجوقي در قرن 13  در مركز شهر آنتالیا بنا نهاده شد. اين مسجد با مناره هاي زيبايش امروز به يك سمبل در شهر آنتالیا تبديل شده است. مدرسه كاراتاي - مدرسه علوم ديني كه در منطقه داخل قلعه كاله ايچي قرار دارد. اين مدرسه از همان ابتداء در زمينه حكاكي بر روي سنگ در زمره بهترين مدارس در دوران سلجوقيان به شمار مي آمده است. از ديگر مناطق ديدني شهر مي توان به 2 مسجد كه در زمان عثمانيان ساخته شده نيز اشاره كردکه گردشگران تور آنتالیا می توانند از آن دیدن کنند.

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 207
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 26 ارديبهشت 1395
نظرات

هتل مجیک سان آنتالیا

هتل 4 ستاره مجیک سان آنتالیا در منطقه کمر و در فاصله 150 کیلومتری از ساحل واقع شده است. فرودگاه آنتالیا 40 کیلومتر و مراکز خرید این شهر 45 کیلومتر با این هتل فاصله دارد. در این هتل مجموعا 180 اتاق دو و سه نفره وجود دارد. پلاژ اختصاصی یکی از امکاناتی است که هتل برای میهمانان تور آنتالیا در نظر گرفته است.

 

امکانات هتل مجیک سان آنتالیا :

رستوران، پذیرش شبانه روزی ، آسانسور ، گاوصندوق ، فروشگاه ، تهویه ، بار، باغ ، خدمات خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، صرافی ، استخر روباز،سونا، مرکز سلامت و آبگرم، استخر سر پوشیده، زمین بازی کودکان و... را میتوان نام برد. مسافران تور آنتالیا  با اقامت در هتل مجیک سان آنتالیا می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا اردیبهشت 95

تور آنتالیا خرداد 95

 تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تعداد بازدید از این مطلب: 176
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 26 ارديبهشت 1395
نظرات

هتل رامادا ریزورت لارا

هتل ۵ ستاره رامادا ریزورت لارا (Ramada Resort lara)  با داشتن ۳۳۰ متر ساحل اختصاصی در کنار دریای مدیترانه در ساحل لارا در آنتالیا قراردارد. این هتل کم نظیر مجهز به تمامی امکاناتی که شما برای یک سفر بی نقص به آنها نیاز دارید میباشد این هتل دارای یک استخر بزرگ در فضای باز  است. یک مدرسه غواصی، باشگاه ورزشهای آبی و آبگرم و سلامتی  در مرکز این هتل وجود دارد. همچنین هتل به اینترنت وایرلس مجهز می باشد که مسافران تور آنتالیا میتوانند از این امکانات استفاده کنند.

امکانات هتل رامادا ریزورت لارا:

مهمان های هتل می توانند اوقات فراغت خود را در مکان هایی مانند مرکز تناسب اندام و  حمام ترکی، سونا و اتاق ماساژ. باشگاه بچه با زمین بازی و یک اتاق بازی با بیلیارد، تنیس روی میز و مرکزدارت بگذرانند رستوران اصلی ،۲ رستوران  دیگر هم با غذاهای ایتالیایی و غذاهای دریایی وجود دارد. این هتل با فرودگاه آنتالیا ۱۳ کیلومتر فاصله دارد تا مسافران تور آنتالیا از سفر خود لذت بیشتری ببرند.


از جمله امکانات این هتل لوکس می توان به موارد ذیل اشاره کرد: لابی بزرگ و راحت، سه بار، یک دیسکو، یک رستوران مرکزی، مرکز خرید، آرایشگاه مو، مرکز سلامتی و زیبایی، جکوزی، سونا، حمام ترکی، استخر، مرکز ژیمناستیک، کافی نت، زمین بازی کودکان، پارک آبی، ساحل اختصاصی و امکانات ورزش های آبی.

 


هتل ورا کلاب آنتالیا

هتل 5 ستاره ورا کلاب آنتالیا در سال 2008 در منطقه ساحلی بلک احداث شده است. این هتل در کنار ساحل اختصاصی خود قرار گرفته است. این هتل تا مرکز شهر بلک 5 کیلومتر فاصله دارد.هتل فاصله ای ۴۵ کیلومتری از مرکز شهر آنتالیا،۴۰ کیلومتر تا فرودگاه آنتالیا، ۱۱ کیلومتر تا سریک دارد.مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل ورا کلاب آنتالیا میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

امکانات هتل ورا کلاب آنتالیا:

این هتل در مجموع 219 اتاق استاندارد ، 64 اتاق خانوادگی ، 4  سوئیت و 3 اتاق ویژه معلولان دارد.رستوران، پذیرش شبانه روزی، تخت های حمام آفتاب، چتر آفتاب، صرافی، خدمات کپی و فکس، تهویه، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، آسانسور، مرکز تجاری، فروشگاه، پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاه، پارک، زمین بازی، مینی کلاب، برنامه های شاد شبانه، اینترنت پر سرعت رایگان وایرلس، خدمات پزشکی، بار، کافی شاپ، مینی گلف، زمین تنیس، استخر روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ و اسپا، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، باشگاه ورزشی، ورزش های آبی موتوری، فوتبال دستی، پینگ پنگ، بسکتبال، والیبال ساحلی، بیلیارد، بولینگ، پرتاب دارت، واترپلو، قایق پدالی، ایروبیک، موج سواری، سرویس نگهداری از کودک و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل ورا کلاب آنتالیا می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا اردیبهشت 95

تور آنتالیا خرداد 95

 تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تعداد بازدید از این مطلب: 162
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 26 ارديبهشت 1395
نظرات

هتل گرند پارک لارا

هتل ۵ ستاره گرند پارک لارا (Grand Park Lara) هتلی بسیار زیبا در منطقه لارا است که با ساحل اختصاصی خود تنها ۲۰۰ متر فاصله دارد این هتل یک استخر بزرگ و آبگرم مرکزی دارد. اتاق ها در هتل گرند پارک با بهترین امکانات روز مجهز شده اند تهویه متبوع , تلوزیون ال سی دی , حمام اختصاصی با وان و…خدمات کارکنان متعهد و حرفه ای هتل گرند پارک لارا موجب شده تا هتل به هدف نهایی تمام گردشگران تور آنتالیا تبدیل شود. فاصله هتل تا مرکز شهر حدود ۳۰ دقیقه و تا فرودگاه ۱۴ کیلومتر است.مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

امکانات هتل گرند پارک لارا:
حمام ترکی، سونا، سالن بدنسازی، ماساژ، یک استخر بزرگ و یک استخر کودکان را نیز می‌توانید در مرکز SPA مجهز هتل بیابید.

در طول روز سرگرمی‌های متنوعی از جمله اماکن ورزشی و سرگرمی‌های آبی در محوطه هتل برقرار است و باشگاه کودکان (ALI’S CLUB) بین 4 تا 12 سال نیز وجود دارد.مسافران تور آنتالیا با اقامت در  هتل گرند پارک لارا می توانند لحظات خوبی داشته باشند. 

 


هتل کایا پلازو آنتالیا

هتل کایا پلازو اوقات خوشی را برای شما در سواحل زیبای بلک به ارمغان میاورد. در این مکان یک ساختمان مرتفع ۲۰۰ متری است که اختصاص به هتل کایا پلازو دارد. این هتل ۵ ستاره بهترین مکان برای کسانی است که می خواهند در هنگام استراحت و اقامت خود نیز دریا را ببینید. هتل کایا پلازو درست در ۶٫۵ کیلومتری شهر بلک قرار گرفته است که توریست ها از طریق فرودگاهآنتالیا به آن جا می روند. اگر دوست دارید از بلک دیدن کنید و بعد به سراغ آنتالیا بروید جای نگرانی نیست چون می توانید به راحتی با طی کردن ۱۸ کیلومتر به آنتالیا میرسید.مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

 امکانات هتل کایا پلازو آنتالیا:

علاقمندان به گلف، به دلیل نزدیکی این هتل به باشگاه گلف کاریا، هرگز اقامت در این هتل را از دست نمی دهند. ترانسفر های فرودگاهی، پارکینگ، پذیرش ۲۴ ساعتی و غیره، همه از جمله خدمات این هتل معتبر است.دکوراسیون اتاق های هتل کایا پلازو قابل قبول است و مبلمان های آن مدرن و زیبا است. گردشگران تور آنتالیا نیز می توانند از وای فای رایگان در این هتل استفاده کنند. در برخی اتاق ها تراسی وجود دارد که به استخر مشرف است و طبیعت زیبای محوطه ی هتل درست در روبروی آن قرار می گیرد.این هتل دارای ۶۳۹ اتاق است.

 

در اوقات فراغت خود می توانید از امکانات ورزشی نظیر غواصی، تنیس روی میز، گلف، و سالن بدنسازی در هتل کایا پلازو بهره مند شوید. همچنین مجموعه ی اسپا شامل سالن آبگرم و سالن زیبایی، سونا و ماساژ نیز در اختیار شماست. برای راحتی بیشتر والدین در این هتل امکان نگهداری کودکان و مراقبت از آن ها به خوبی فراهم است.رستوران هتل دارای منوی انعطاف پذیر است که می توانید از انواع غذاهای محلی، ترکی و بین المللی در آن دیدن کرده و مورد استفاده قرار دهید.برای اقامت خود به گونه ای برنامه ریزی کنید که از هر ۱۰ رستوران و ۵ کافی شاپ هتل حتما استفاده کنید و لذت ببرید.

 از جمله امکانات رفاهی و تفریحی هتل کایا پلازو نیز می توان به استخری سر باز که در فصول مختلف پر آب است نام برد.همچنین تراس مشرف به باغ و باغی زیبا و پر طراوت از جمله امکانات این هتل ۵ ستاره در ساحل بلک است. استخر سرپوشیده از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور آنتالیا میباشد. ساحل اختصاصی هتل برای توریست هایی است که می خواهند از بودن در کنار دریا لذت ببرند. اتاق بازی نیز برای کودکان شما فراهم آمده تا آنان نیز بتوانند از سفر لذت ببرند. همچنین سرگرمی های مختلفی برای کودکان، نوجوانان نیز فراهم شده است.از دیگر امکانات هتل کایا پلازو  می توان به سالن زیبایی، سالن سخنرانی و همایش و سالن جلسه نیز اشاره داشت. همچنین امکاناتی نظیر فاکس، کپی، باربری، خدمات اتوکشی و خشک شویی و تمیز کردن و حتی صرافی نیز اشاره کرد. در این هتل می توانید ناهار خود را به طور بسته بندی شده از بوفه دریافت کنید و غذای خود را در اتاق شخصی تان در آرامش بیشتری میل بفرمایید.مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

 جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

 تور آنتالیا اردیبهشت 95

تور آنتالیا خرداد 95

 تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات اردیبهشت 95

تعداد بازدید از این مطلب: 192
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 21 ارديبهشت 1395
نظرات

هتل سندر آنتالیا

از شیک ترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره آنتالیا هتل سندر است که در مرکز شهر و برروی صخره در خلیج زیبای آنتالیا قرار گرفته است. هتل سندر آنتالیا در قلب شهر با ساحلی زيبا در كنار آبهای آبی دريای مديترانه می باشد که توجه بسیاری از مسافران تور آنتالیا را جلب کرده است. این هتل دارای ۱۵۶ اتاق شیک و مدرن، يك سوئيت و يك سوئيت لوكس مخصوص مسافران تور آنتالیا می باشد. هتل سندر آنتالیا برای مسافران تور آنتالیا سونا و حمام ترکی فراهم کرده و اتاقی مخصوص کودکان که با امکانات خوب نگهداری می شود همچنین زمین بازی بسیار تمیز و خوب در اختیار کودکان می باشد. 

امکانات هتل سندر آنتالیا:

سونا, حمام ترکی, خدمات نگهداری از اطفال, صرافی, بدنسازی ، بیلیارد,  پینگ پنگ, زمین بازی ویژه کودکان, سالن کنفرانس, اینترنت, رستوران, کافی شاپ و ... که در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد.

 

هتل بلیس بلک آنتالیا

یکی از شیک ترین و مجلل ترین هتل های آنتالیا هتل بلیس بلک آنتالیا می باشد که در منطقه بلک قرار گرفته است. هتل بلیس بلک آنتالیا جزء یکی از زیبا ترین هتل های ساحلی آنتالیا می باشد که دارای 575 اتاق شیک که هر کدام دارای امکانات عالی و همچنین بالکنی با چشم اندازی زیبا می باشد. این هتل دارای  یک ساحل اختصاصی مخصوص مسافران تور آنتالیا می باشد. هتل بلیس آنتالیا برای مسافران تور آنتالیا ۵ استخر بزرگ در فضای باز، در کنار آن یک پارک آبی و استخر سرپوشیده فراهم کرده است. هتل بلیس بلک آنتالیا برای سرگرمی کودکان مکان هایی برای نگهداری و بازی بچه ها فراهم کرده است. مسافران تور آنتالیا با انتخاب این هتل می توانند سفر خوب و به یاد ماندنی را تجربه کنند.

امکانات هتل بلیس بلک آنتالیا:

سوار کاری, یوگا، پیلاتیز، بازی های تعاملی، والیبال، تنیس، فوتبال, سرسره آبی، اسباب بازی برای شنای بزرگ سالان, حمام بخار فنلاندی, اتاق بازی , مرکز آبگرم و سلامتی, ماساژ, زمین بازی ,کودکان, بیلیارد, تنیس روی میز برای مسافران تور آنتالیا, کارائوکه ,موج سواری ,دارت ,جکوزی ,اجاره دوچرخه, قایقرانی, دوچرخه سواری, کافی شاپ, استخر سر پوشیده, استخر رو باز, سالن جشن، سالن جلسه, سالن های آرایشی و مجموعه لباس عروس و .. که در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد.

هتل هیل ساید سو آنتالیا

یکی از مجلل ترین هتل های 5 ستاره آنتالیا هتل هیل ساید سو می باشد که در ساحل زیبای کنیالتی قرار گرفته است. هتل هیل ساید سو آنتالیا دارای ۲۹۰ اتاق لوکس که بالکن اختصاصی با چشم انداز فوق العاده برای هر اتاق که مسافران تور آنتالیا بتوانند از منظره زیبا لذت ببرند و همچنین اینترنت پر سرعت و مبل و تخت خواب های شیک و نو که هر چند مدت یک بار این سرویس های خواب تعویض می شود. اتاق های دیگر هتل مانند ,اتاق برای مسافرانی که ماه عسل در این هتل انتخاب میکنند و همچنین اتاق ویژه برای معلولین هم در هتل وجود دارد. این هتل دارای ۶ رستوران با غذاهای متنوع مدیترانه ای، ژاپنی و بین المللی برای مسافران تور آنتالیا می باشد.

امکانات هتل هیل ساید سو آنتالیا:

استخر سرباز و مرکز ماساژ,سالن گیم نت مخصوص مسافران تور آنتالیا ,پیست دوچرخه سواری,امکان برگزاری همایش,باشگاه بیلیارد,استخر مسقف,زمین تنیس,خدمات آرایشی… که در اختیار مسافران تور آنتالیامی باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا اردیبهشت 95

 تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان95  

تور آنتالیا ویژه تعطیلات اردیبهشت 95

 تورهای آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

تور های آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95  

تعداد بازدید از این مطلب: 196
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 21 ارديبهشت 1395
نظرات

غار کارائين آنتالیا

يکي ديگر از مناطق ديدني آنتاليا غار کارائين است که در فاصله 30 کيلومتري شهر آنتاليا و شرق کوه چان قرار دارد. از خصوصيات در خورتوجه اين مکان تعلق آن به دوران پارينه سنگي است. غار کارائين از جمله قديميترين مکانهاي سکونت انسانها در کشور ترکيه مي باشد.اين مکان داراي يک ورودي مجزا است که با نور خورشيد روشن مي شود و در ادامه به 3 تالار بهم پيوسته منتهي ميگردد. در داخل غار، يک موزه کوچک در کنار درب ورودي اين غار قرار دارد که برخي از آثار باستاني که قدمت آنها به 160 هزار سال قبل از ميلاد مسيح مي رسد را به نمايش مي گذارد. گردشگران تور آنتالیا با رفتن به این غار باستانی میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

 

آبشار دودن آنتالیا

در شهر آنتاليا ترکيه و در 28 کيلومتري جاده قديم آنتاليا - بوردور واقع شده است.سرچشمه اين آبشار دو چشمه جوشان بنام پينارباشي در منطقه کيرک گوزلر در 40 کيلومتري آن است . آب اين دو چشمه پس از طي مسيري کوتاه يکي شده و رود دودن را مي سازد . دودن پس از طي مسيري 14کيلومتري از زيرزمين در گودالي بنام وارساک در روي زمين جاري شده و پس از يک جريان کوتاه دوباره در طرف ديگر گودال در اعماق زمين فرو مي‌رود.آبي که در گودال وارساک به زمين مي‌رود پس از طي 2 کيلومتر در آبريز آبشار بيرون آمده و آبشار زيباي دودن را بوجود مي‌آورد.آبي که از زمين بيرون مي‌آيد حداقل 10 متر مکعب در ثانيه است و حداکثر آب پس از سر ريز از بالاي آبشار و جاري شدن روي زمين 15 الي 16  مترمکعب درثانيه است.سرانجام اين آب پس از عبور از آنتاليا بعد از 9 کيلومتر وارد درياي مديترانه مي‌شود.گردشگران تور آنتالیا با رفتن به این آبشار زیبا میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

شهر پرگه آنتالیا

شهري باستاني از دیدنی های آنتالیا که از تاریخ پربار ترکیه سخن می گوید ، شهر پرگه می باشد .18 کيلومتري آنتاليا قرار گرفته است. در قرن 12(قبل از ميلاد)  يونانيان مهاجر کوچ عظيمي از شمال شهر ترکيه به جنوب آن داشتند. با آمدن آنها به شرق شهر مدرن ترکيه (جنوب ترکيه) نژادهاي مختلف به اينجا وارد شده و يونانيان اسم آن منطقه را پامفيليا ناميدند. در آن زمان پامفيليا مکاني مهم براي تجارت در شهر پرگه بود که هم اکنون به عنوان شهري تاريخي ياد ميشود.شهر باستانی پرگه از مکانهایی است که شما را به دوران قدیم بازمیگرداند و بسیار تاثیر گذاراست همچنین اطراف آن با منظره ای رو به دریا و سرسبزی بسیار روح نواز لذت بازدید و قدم زدن در این شهر باستانی را دوچندان می کند. مسافران تور آنتالیا با رفتن به این شهر تاریخی لحظاتی خوش خواهند داشت.

 

برج ساعت آنتالیا

برج ساعت نمادي ديگر از شهر آنتالیا است که هم چنان در ميدان کاله کاپيسي به عنوان سمبل صلابت و پايداري جاي خود را در اين شهر قديمي حفظ کرده است. پارکهاي آتاتورک و کاراعلي اوغلو با آن گلهاي زيبا و رنگارنگ، آبهاي درخشان اطراف خليج و کوههاي زيبا  با مناظر نادر خود همگي وسيله اي است تا اين شهر را به يک تفريحگاه زيبا و مشهور تبديل نمايد.در گذشته 80  برج در دور شهرآنتالیا  قرار داشته که اکنون از همه آنها فقط یک برج ساعت باقی مانده است.مسافران وگردشگران تور آنتالیا با رفتن به برج تاریخی ساعت میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند. 

 

دره عمیق پلدار (کورپولو کانیون)

در شمال شرقی آنتالیا ، وقتی به سمت تاشاگیل(Taşagil) و بش کوناک (Beşkonak)می پیچید ، یک راه خوش منظره به پارک ملیدره پلدار منتهی می شود. جاده از روی یک رودخانه کوهستانی رد شده و از میان جنگلهای بکر با آبشارهای خروشان رد می شود. وقتی به پارک در 92 کیلومتری آنتالیا می رسید, شما به دره زیبایی غنی از گونه های گیاهی و جانوران می رسید.دره پلدار 14 کیلومتر در امتداد رودخانه پلدار امتداد پیدا می کند و عمق آن در بعضی جاها به 400 متر نیز می رسد. در اطراف می توانید رستورانهای ماهی پیدا کنید که منوی لذیذی برای گردشگران تور آنتالیا ارائه می کنند.
 
 
پل رومی اولوک ، بر روی کانیون و پل بوگروم (Büğrüm)بر روی رودخانه کوجادره (Kocadere) ، شاهکار مهندسی زمان خود بودند. از این پارک شما دو انتخاب گردشگری دارید، به سمت شهر باستانی سلگه (Selge) یا به مرتفع ترین قله کوهستان دده گول (Dedegöl) با ارتفاع 2992 متر. کوهنوردان تور آنتالیا نمی توانند در مقابل کوهنوردی ، اکتشاف
و اردو زدن در این منطقه خوش منظره و با ابهت مقاومت کنند.
 
 
 

منطقه سیده آنتالیا

منطقه سیده آنتالیا در مجموع یکی از شناخته شده ترین مناطق گردشگری ترکیه به شمار می آید. این منطقه بندری در عین حال منطقه ای تاریخی و باستانی نیز محسوب گردیده، و در معنای لغوی به معنای درخت انار می باشد.امروزه این منطقه بدلیل ویرانه های باستانی، ساحل ماسه ای، مغازه های بی شمار و امکاناتی که جهت رفاه گردشگران تور آنتالیا ارائه می دهد به یک مرکز توریستی مهم برای مسافران تور آنتالیا تبدیل شده است. تعداد بی شمار مغازه، کافه و رستوران، که همگی دارای چشم انداز زیبا از دریا می باشد زیبائی این منطقه را دو چندان نموده است.مغازه هایی که در اطراف خیابانهای پارک قرار گرفته اند با فروش جواهرات زیبا و وسایل چرمی متنوع خدمات خوبی را به مشتریان تور آنتالیا ارائه می نمایند.تالار تآتر تزئین شده با ستو نهای زیبا، در سیده از جمله زیباترین و بزرگترین تالارها بشمار می آید.بازار معبد آپولو و گورستان که در نزدیکی دریا قرار دارد از مناطق تاریخی دیگر این منطقه به شمار می آید.



حمام رومی ها را نیز نباید فراموش کرد. در این حمام که امروزه از آن به عنوان موزه استفاده می شود مجموعه ای از بهترین آثار باستان شناسی گرد هم آورده شده است. در شرق منطقه سیده و در میان جنگل های درختان کاج اقامتگاه سورگون Sorgun که شامل تیتریین گل Titiyoneol به معنای گل لرزان با (پرچم آبی و دارای ساحل آرام) و (کیزیل آگاچ Kızılagach) بوده قرار گرفته است که به دلیل دارا بودن سواحل ماسه ای و دریای آرام و آبی خود بسیار مورد توجه گردشگران تور آنتالیا قرار گرفته است.این مناطق دارای فضای آرامش بخشی است. علاوه برآن کلیه امکانات تفریحی و آسایشی نیز در سیده وجود دارد.



در غرب منطقه سیده مرکز توریستی کوم کوی KumKōy واقع شده است که شامل چلاکلی cholakli و Kamelya کا ملیا می باشد. این منطقه نیز برای علاقه مندان دریا و طرفداران گرفتن حمام آفتاب مکان مناسبی است.در فاصله 15 کیلومتری شمال منطقه سیده مکانی به نام بوجاک شیهلار Bucakşihlar وجود دارد. در این منطقه هم نباید بازدید از حمام رومی، معبدها، کلیساها، آرامگاهی بزرگ، تالار، تآتر و و حتی بازاری که هنوز در وضعیت مطلوبی قرار دارد را فراموش کرد.

شهر کمر آنتالیا

کمر در فاصله 42 كيلومتري شهر آنتاليا قرار دارد. در طول اين مسير 42 كيلومتري چشم اندازهاي بسيار زيبا برای مسافران تور آنتالیا وجود دارد. در شهرکمر اقامتگاهي احاطه شده با مناظر بديع و زيبا طراحي گرديده كه محيطي ايده آل را براي گذراندن تعطيلات گردشگران تور آنتالیا بوجود آورده است.تفرجگاه مجهزو ساحلي کمر به افراد علاقمند به ورزش هاي آبي از جمله قايقراني و دريانوردي اين امكان را ميدهد تا به خليج ها و سواحل بكر موجود در منطقه جنوبي شهر رفته و از مناظر ديدني آن لذت ببرند.اجناس ارائه شده در مراكز خريد اين شهر جهت تهيه هديه و سوغاتي بسيار مناسب مي با شد. در قسمت شمالي اين تفرجگاه پله كانهائي تعبيه گرديده است كه شما را مستقيماً به ساحل متصل مي كند. ساحل منطقه کمر ساحلي با پرچم آبي است. واژه پرچم آبي از سوي اتحاديه اروپا اعطا گرديده و درمعناي مناطقي كه داراي سواحل پاك و تميز هستند استفاده ميگردد .

 

 

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 180
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود