آمار مطالب

کل مطالب : 616
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 170
باردید دیروز : 27
بازدید هفته : 1104
بازدید ماه : 1725
بازدید سال : 4861
بازدید کلی : 121758

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان turekish و آدرس kishturr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 26 مرداد 1395
نظرات

بازار پردیس کیش 2

بازار پردیس ۲ یکی ازمدرنترین و منحصر به فرد ترین بازارهای جزیره کیش است که هم از نظر موقعیت جغرافیایی و هم از نظر زیبایی و معماری و دکوراسیون به کار گرفته شده جزو طراز اولهای بازارهای جزیره ی زیبای کیش محسوب میشود .

_پردیس_کیش_2.jpg


در این بازار اغلب برندهای معروف پوشاک های خارجی غرفه دارند و به همین دلیل پردیس ۲ یکی از بازارهایی است که اغلب افراد ثروتمند میتوانند از آنجا خرید کنند و خیلی ها با دیدن قیمتهای اجناس بازار پردیس کیش این بازار فرار را بر قرار ترجیح داده و فورا از بازار خارج میشوند . . در سال1378 افتتاح گرديد. مساحت اين بازار 22.000 متر مربع بوده و در3 طبقه و با 230 واحد تجاري و 10 واحد اداري و دارای رستوران و کافی شاپ میباشد .در شرق جزيره و در نوار سياحتي واقع گرديده است.

_پردیس_کیش2.jpg

.
همچنین در این بازار نیمکتهای فراوان و فضای سبز هم وجود دارد تا مشتریان بتوانند ساعتی در آنجا استراحت کنند و سپس به خریدهایشان بپردازند .
پردیس ۲ در مجاورت بازارهای پردیس ۱ و بازارچه فجر قرار دارد. تلفن :2-4456221           

بازار پردیس کیش 1

بازار پردیس کیش این بازار یکی از قدیمی ترین و بزرگترین  مرکز خریدهای جزیره کیش است که به سبک اروپايي و با مشاوره مشهورترين معماران فرانسوي در سال 1371 در شرق جزيره و در نوار سياحتي كيش ساخته شده است ا ين مرکز خرید در زميني به وسعت 12.000 مترمربع در 2 طبقه با بيش از 228 واحد تجاري بنا شده است. همچنين يک رستوران و چندين کافي شاپ نيز با محيطي شاد آماده پذيرايي از مشتريان مي باشند و غرفه های آن انواع لوازم آرایشی و بهداشتی لوازم صوتی و تصویری لوازم خانگی و پوشاک و کیف و کفش و... را ارائه میکنند .

_پردیس_کیش_1.jpg

 

به علاوه اینها در پردیس ۱ چندین بانک خصوصی و دولتی به علاوه چندین دفتر هواپیمایی داخلی و خارجی و همچنین کافی شاپ و رستوران نیز وجود دارد .
اکثر توریستهایی  که قصد خرید از جزیره کیش را دارند به این بازار مراجعه میکنند و قطعا هیچیک دست خالی از این مرکز خرید برنمیگردند چون بازار پردیس ۱اجناسی با قیمتهای متوسط و البته اغلب با کیفیت بالا را به مشتریان ارائه میدهد و مانند بعضی از بازارها نیست که یا جنسهایشان مرغوب است و قیمتهایشان سر به فلک میزند و یا جنسهایشان بیکیفیت است و ارزان ...
در کل پردیس ۱ میتواند بازاری باشد برای جلب توجه همه اقشار جامعه که به مروارید خلیج همیشگی فارس سفر میکنند .

_پردیس_کیش1.jpg

به علاوه اینها در پردیس یک چندین بانک خصوصی و دولتی به علاوه چندین دفتر هواپیمایی داخلی و خارجی و همچنین کافی شاپ و رستوران نیز وجود دارد. در این بازار همه روزه ساعت 10 شب مراسم قرعه کشی به همراه موزیک و برنامه‌های شاد و ارایه جوایز نفیس به برندگان که از بین خریداران این بازار می باشند اجرا می گردد
همچنین لازم به ذکر است این بازار در مجاورت بازارچه فجر و بازار پردیس ۲ و در نزدیکی هتلهای پارمیس و داریوش و ارم قرار دارد.

تلفن 4456068-4456500

 مطالب مرتبط:

تور کیش مرداد 95

                                                  

تعداد بازدید از این مطلب: 112
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 26 مرداد 1395
نظرات

 هتل آراميس کیش

1.jpg  

ic_staron.pngic_staron.pngic_staron.pngic_staron.png

نوع هتل: هتل چهار ستاره گريد B          تعداد اتاق ها : 64

آدرس : كيش ،ميدان پرديس

هتل 4ستاره آرامیس کیش از بهترین گزینه های اقامتی در جزیره زیبای کیش است. اقامتگاهی چهار ستاره و نوساز که با ظاهری دل نشین و دیدنی دارای امکانات رفاهی مناسبی می باشد. شما می توانید با رزرو این هتل در اتاق هایی با اندازه های مختلف اقامت داشته باشید و از چشم اندازهای زیبا و دیدنی ان لذت ببرید. از اینجا می توانید با صرف زمان کمی به مراکز خرید شهر بروید و نیز به نقاط تفریحی جزیره دسترسی داشته باشید. 

هتل 4 ستاره آرامیس کیش در مقابل بازار پردیس 1 و در مرکز جزیره زیبای کیش بنا شده است.این هتل نوساز با معماری زیبا امکانات رفاهی مناسبی را به میهمانان خود ارایه می دهد. هتل آرامیس کیش از نظر جغرافیایی در منطقه ای واقع شده است که به مکان های تفریحی و تجاری جزیره زیبای کیش به راحتی دسترسی دارد. این هتل از اتاق های 2 تا 5 تخته و بسیار راحت تشکیل شده است و می تواند یکی از انتخاب های مناسب جهت اقامت و گذراندن تعطیلات در جزیره کیش باشد.

امکانات هتل آرامیس کیش:

لابي، رستوران، كافي شاپ، اينترنت در لابي و اينترنت در واحدها، ماهواره، نمازخانه، سونا و جكوزي، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، لاندري، خدمات خانه داري، سالن كنفرانس، صندوق امانات اختصاصي، تاكسي سرويس و...

 

_آرامیس__کیش_4__.jpg

2.jpg

 3.jpg

4_1.jpg

5_1.jpg

6.jpg

  هتل داریوش کیش

_داریوش_کیش.jpg  

ic_staron.pngic_staron.pngic_staron.pngic_staron.pngic_staron.png

نوع هتلهتل پنج ستاره گريد B           تعداد اتاق ها : 168

آدرس : كيش ،میدان داریوش

هتل پنج ستاره داریوش در سواحل شرقی نگین خلیج نیلگون همیشه فارس با معماری بی‌نظیردرزمینى به وسعت ۱۲۱۳۳۰ متر مربع از منحصر به فردترین هتل‌های جنوب کشور است و با فضایی مجلل و بسیار زیبا در قلب خلیج همیشگی فارس قرار دارد.هتل زیبای داریوش کیش یادآور تاریخ کهن ایران زمین است. شما در این هتل زیبا می‌توانید انواع غذاهای دریایی، فرنگی و ایرانی نوش جان کنید. از تورهای بازدید باغ پرندگان، دلفین‌ها و آکواریوم‌هابهره‌مند شوید و سرگرمی‌های دریایی داشته باشید. در هتل بزرگ داریوش می‌توانید اقامتی متفاوت با استشمام تاریخ تجربه کنید.

 مطالب مرتبط:

تور کیش مرداد 95

تعداد بازدید از این مطلب: 122
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 26 مرداد 1395
نظرات

تل سارا کیش

هتل سارا کیش ، در قلب مراکز تجاری و تفریحی کیش قرار دارد که هرسال مسافران زیادی به آنجا سفر می کنند.اگر به دنبال هتلی با امکانات مناسب هستید هتل 3 ستاره سارا کیش را به شما پیشنهاد می دهیم. دسترسی آسان به مراکز خرید و بازارهای کیش نظیر پردیس یک و دو، بازار مرکز تجاری کیش ، پانیذ ، هایپرمارکت و نزدیکی به دریا ، اسکله ، اماکن تفریحی و گردشگری در اختیار مسافران تور کیش قرار می دهد. فاصله این هتل تا فرودگاه فقط 10 دقیقه است. هتل سارا کیش در 4 طبقه و 72 اتاق در سال 1388 تاسیس شده است.

خدمات هتل سارا کیش :

سارا کیش شامل یخچال ، تلویزیون ، رستوران ساینا ، فست فود ، کافی شاپ با ظرفیت ۷۵ نفر ، چایخانه سنتی هتل سارا (چای , قلیان , آش و …) ، اینترنت ، سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی ، پارکینگ ، لابی ، سالن همایش هتل سارا کیش (کنفرانس) ظرفیت ۷۰ نفر ، ATM ، لاندرى ، نمازخانه (مردانه و زنانه) ، آسانسور ۲ دستگاه ، صندلى ماساژور، راهنماى گردشکری هتل سارا کیش ( مستقر در لابی) و.. می باشد.

 

هتل فرشتگان کیش

 یکی از هتل های تک ستاره، هتل فرشتگان کیش در منطقه ای نظامی خارج از شهر میباشد.

در این هتل تک ستاره با توجه به قیمت ارزان، کیفیت اتاق ها و تنوع غذاها و سرویس دهی پرسنل هتل خوب است.

میهمانان تور کیش از اینترنت موجود در لابی هتل فرشتگان کیش نیز میتوانند استفاده کنند.

از این رو با ارائه امکانات ورزشی - رفاهی با قیمتی مناسب، اقامتگاهی خوب را برای میهمانان تور کیش مهیا کرده است. همچنین با ارائه سرویس رایگان به مراکز خرید سعی بر جلب رضایت مسافران تور کیش را دارند.

 مطالب مرتبط:

 تور کیش تابستان 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95

 

تعداد بازدید از این مطلب: 129
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 26 مرداد 1395
نظرات

درخت سبز کیش

در اطراف درختان کهن و محوطه ای سرسبز و زیبا درخت سبز کیش با بیش از ۵۰۰ تا ۶۰۰ سال عمر با شاخه های آویزان و به زمین فرو رفته به چشم میخورد. این جاذبه گردشگری زیبا، استراحتگاهی مناسب را برای مسافران محترم تور کیش مهیا کرده است.

درخت سبز کیش کهن سال‌ترین درخت لور و همچنین قدیمی ترین درخت در بین درختان جزيره زیبای کیش است. این جاذبه گردشگری زیبا اکثر مسافران عزیز تور کیش را به سوی خود می کشاند. تماشای این محوطه سرسبز با وجود نرده‌هاي چوبي و آلاچيق هاي زيبا و محل متعدد پخت كباب به گردشگران تور کیش پیشنهاد می شود .به خاطر عقيده تعدادی از مردم به جهت برآورده شدن نياز، گره هايي با پارچه بر شاخه هاي درخت سبز کیش، زده شده است.

درخت سبز کیش در نزدیکی 2 جاذبه گردشگری، شهر تاریخی حریره و آب انبار سنتی است که گردشگران تور کیش میتوانند پیاده از شهر حریره و آب انبار سنتی تا کنار درخت سبز طی کنند و لحظاتی به یاد ماندنی را در سفر خود به جزیره زیبای کیش ثبت کنند.

 

شهر زیر زمینی کاریز کیش :

قنات کيش بيش از ۲۵۰۰ سال قدمت دارد و آب شيرين قابل شرب ساکنان جزيره را تامين مي‌کرده است. قنات كيش از نظر طول رشته قنات و يا عمق چاه‌ها قابل مقايسه با قنات‌هاى ديگر نقاط ايران نيست‌، اما با توجه به شيب بسيار كم جزيره‌، چگونگى هدايت آب‌هاى زيرزمينى به سطح زمين در كيش بسيار مهم بوده و نشان مى‌دهد كه در زمان خود از پيشرفته‌ترين روش‌ها براى حفر قنات استفاده مى‌كردند. امروزه مجموعه قنات با تغيير كاربري به يک شهر زير‌زميني شگفت‌انگيز بدل شده که بيش از ۱۰۰۰۰ متر مربع وسعت دارد و اکنون کاريز کيش خوانده مي‌شود. ضمن حفظ بافت تاريخي آن کاربري هاي جديدي از اين شهر زير زميني بدست آورند. شهر زير زميني کاريز کیش در فاز يک خود به قسمت هاي مختلف از جمله غرفه هاي صنايع دستي ايران و جهان، رستوران سنتي و جديد، موزه سالن آمفي تئاتر سالن کنفرانس، گالري هاي هنري تقسيم و قابل بهره برداري خواهد بود. شهر کاريز در عمق 16 متري زير زمين قرار دارد. سقف آن هشت متر ارتفاع و بيشتر سقف آن مملو از سنگواره ، صدف و مرجان هايي است که با نظر کارشناسي  حدودا 270 تا 570 ميليون سال قدمت دارند و تک تک آن شناسايي و داراي شناسنامه رسمي است.

 

 مطالب مرتبط:

تور کیش مرداد 95

تور کیش تابستان 95 

 تور کیش شهریور 95 

تور کیش پاییز 95 

 تور کیش مهر 95

تعداد بازدید از این مطلب: 136
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 26 مرداد 1395
نظرات

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش یکی از هتل های 4 ستاره کیش محسوب می شود و در بلندترین منطقه سیاحتی شمال شرقی جزیره کیش بنا شده است که مشرف به دریای نیلگون خلیج فارس می باشد و در زمینی به وسعت یکصد هزار متر مربع قرار گرفته است. هتل بزرگ ارم در زمينى به مساحت 50.000 متر مربع در شمال شرقى جزيره زيباى كيش با زير بناء 43000 مترمربع احداث گرديده است .

این هتل به سیستم تهویه مطبوع مرکزی و محیطی سر سبز با پوشش گیاهی خاص و با طراوت ، فضا سازی زیبا و آبنماهای متعدد و چشم نواز مجهز می باشد. هتل بزرگ ارم از ۲۱۰ اتاق، ۳۰ رويال، پرزيدنت و سوئيت در ساختمان اصلي و ۱۴۰ سوئيت آپارتمان در محوطه تشکیل شده است همچنین دارای دو استخر و سونا با کليه امکانات، مراکز و فروشگاههاي تجاري، رستوران، کافي شاپ هاي متنوع با انواع غذاهاي ايراني و خارجي برای تمامی سلیقه های گردشگران تور کیش ، رستوران گردان، رستوران سنتي، فست فود، تالارهاي مخصوص ازدواج و جشن تولد و همچنين دو سالن آمفي تئاتر ۵۰ و ۴۰۰ نفره و يک سالن کنفرانس ۴۰ نفره است. از دیگر امکانات هتل ارم می توان به گالري و سالن چند منظوره، کلوپ ورزشي وتفريحي وسالن بيليارد اشاره نمود. ساخت پلکاني هتل بزرگ ارم باعث گرديده که ۷۰ درصد اتاق هاي آن روبه دريا باشد و اتاق هاي روبه جزيره نيز به خاطر اشراف کامل بر جزيره کيش و زيبائيهاي بي نظير آن، ارزشي برابر اتاق هاي روبه دريا دارد. سوئيت آپارتمان هاي محوطه با توجه به اينکه در ميان باغي از نخلستان و گل وگياه و فضاي سبز واقع گرديده، مورد علاقه مسافران تور کیش بخصوص خانواده ها بوده و خانواده ها با اقامت در آن احساس آرامش بيشتري مي نمايند.

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

 

هتل4 ستاره هلیا کیش در محیطی سبز و بسیار زیبا در بین میدان ساحل و میدان امیرکبیر واق شده است. این هتل با دریا فاصله بسیار کمی دارد و در منطقه سیاحتی جزیره زیبای کیش قرار گرفته است که این خود یک امتیاز برای این هتل محسوب می شود. نمای داخل هتل بسیار سرسبز بوده و دارای آبنماهای زیبایی می باشد.

_هلیا_کیش.jpg

نزدیکی به دریا و مراکز خرید یکی ازمهمترین  دلایل انتخاب هتل هلیا می باشداگر به قصد بازدید از جاذبه های گردشگری و خرید به کیش می روید به رزرو این هتل فکر کنید. این هتل اقامتگاهی 4 ستاره در نوار سیاحتی جزیره کیش است و در نزدیکی اسکله تفریحی قرار دارد. هتل هلیا با فراهم نمودن امکانات رفاهی و تفریحی مناسب سعی کرده است تا استراحتگاهی آسوده برای مسافران و گردشگران مهیا سازد.

کافی شاپ هتل به صورت 24 ساعته که اینترنت آن نیز فعال است آماده پذیرایی از مهمانان عزیز می باشد. همچنینرستوران هتل با وعده های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی خوبی از مهمانان هتل پذیرایی می کنند. هتل هلیا کیش دارای اتاقهای 2 تا 5 تخته می باشد و این اتاق ها امکاناتی نظیر تلویزیون LCD، یخچال با مینی بار، صندوق امانت شخصی، آلارم بیدار باش و نیز سرویس حمام داخل هر اتاق همراه با کابین دوش های بهداشتی و تجهیزات کامل را دارا می باشد.

هتل هلیا کیش از سرویس منظم فرودگاهی برخوردار بوده و نیز ماشین های مدل بالا و مدرن در تمام ساعات آماده سرویس دهی به مسافرین گرامی می باشد. مهمانان عزیز می توانند به وسیله برنامه های تفریحی و گردشگری هتل برای خود و خانواده خود لحظات شاد و مفرحی را رقم بزنند. فاصله هتل هلیاکیش تا مرکز خرید زیتون تقریبا 150 متر می باشد و ادامه مسیر به سمت بلوار فردوسی می توان به بازارهای هایپرمارکت، پردیس 1 و 2 و نیز بازار پانیذ دسترسی داشت.

 

_هلیا_کیش_3.jpg

 

امکانات هتل هلیا کیش :

روم سرویس 24 ساعته، کافی شاپ 24 ساعته، سیستم پخش دیجیتالی شبکه و فیلم در اتاق ها و سوئیت ها، سالن کنفرانس، اینترنت پر سرعت رایگان، استقبال در فرودگاه، اتومبیل بدون راننده، گشت 24 ساعته انتظامات، آشپزخانه مجهز، گاو صندوق شخصی، امکان نگهداری کودک، نمازخانه، آب تصفیه شده شیرین برای حمام، دستگاه ژنراتور تولید برق، انبار نگهداری چمدانها بعد از تخلیه اتاقها تا زمان پرواز، دسترسی آسان به مرکز همایشها و تالار شهر، خشکشویی و... . برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید.

 

_هلیا_کیش_2.jpg

 

مطالب مرتبط:

تور کیش مرداد 95

تور کیش تابستان 95 

 تور کیش شهریور 95 

تور کیش پاییز 95 

 تور کیش مهر 95

تعداد بازدید از این مطلب: 122
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 26 مرداد 1395
نظرات

بانجی جامپینگ کیش

بانجی جامپینگ کیش  در این ورزش مهیج  فرد با طناب فنر دار از ارتفاع به سمت زمین سقوط آزاد میکند اما لحظاتی قبل از رسیدن به زمین توسط طناب متصل شده به فرد از برخورد به زمین جلوگیری می شود.در این بازی تمام اصول ایمنی رعایت شده است . بانجی جامپینگ کیش دارای دو سکوی پرش با ارتفاع ۴۰ و ۶۰ متر اوج هیجان و اشتیاق را تجربه خواهید کرد. در استفاده از بانجی نیازی به آموزش های قبلی نیست و مسافران تور کیش کافیست روی سکو بروند  و با راهنمایی مربی و تصمیم خودشا ن به سمت زمین سقوط آزاد کنند. در این بازی بیماران قلبی و خانم های باردار حق استفاده این بازی را ندارند.دربانجی جامپینگ کیش حتی کسانی با جرات که از  پله ها بالا رفتند زمانی که ارتفاع را دیدند انصراف داده اند. این مجموعه در خاور میانه بی همتا ست و به مسافران تور کیش توصیه می شود این بازی را از دست ندهند.

 

فلای بورد کیش

فلای بورد کیش یکی از ورزش های پر هیجان و جدید که با اتصال به یک جت اسکی شخص را بر روی هوا معلق نگه می دارد و بسته  به عکس العمل و تصمیم گیری فوری دارد تا بتوان تعادل خود را هنگام پرواز بر روی سطح آب بدست آورد و لحظات شادی را توریست های تور کیش بر روی اب به ارمغان خواهد اورد. برای استفاده از فلای بورد کیش هیچ نگرانی برای کسانی که تا به حال تجربه این ورزش را نداشته اند 30 دقیقه اموزش داده خواهد شد. 

مطالب مرتبط :

تور کیش  شهریور 95

تعداد بازدید از این مطلب: 137
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 26 مرداد 1395
نظرات

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش از بزرگترین هتل های 5 ستاره جزیره کیش می باشد که با الهام گرفتن از معماری باستانی تخت جمشید در زمینى به وسعت ۱۲۱۳۳۰ متر مربع در شمال شرق جزیره زیباى کیش نزديك به ساحل شرقی بنا شده، این هتل یادآور معماری خاص و بی نظیر ایران باستان بوده با فضای مجذوب کننده و غرور آفرین دوران پادشاهی هخامنشی اقامتی خاطره انگیز و به یادماندنی را برای مسافران عزیز  تور کیش رقم  میزند. این هتل دارای فضاهای گردشی، ورزشی و مدرن بی نظیریست که چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند. چشم انداز هتل داریوش به آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس خاطره ای به یادماندنی را در ذهن شما مسافران بر جای خواهد گذاشت.

امکانات هتل داریوش کیش:

تلویزیون، استخر (سرباز و سرپوشیده)، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاه، نمازخانه، لابی،لاندری، مینی بار، ماهواره، رستوران ایرانی و فرنگی ، کافی شاپ، سالن ورزش،سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، ماساژ ،زمین تنیس، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی، بیلیارد، سالن آمفي تئاتر، سالن تشريفات، سالن همايش، سالن كنفرانس، ويدئو كنفرانس، روم سرویس و پذیرش 24 ساعته از خدمات ابین هتل می باشد، شما مسافران تور کیش  با انتخاب این هتل می توانید لحظات خوشی را سپری کنید.

 

 

هتل پارمیس کیش

هتل بین‌المللی پارمیس کیش یکی از بزرگترین و مجهزترین هتل های جزیره ی کیش میباشد،این هتل 5 ستاره  کیش که به سبب داشتن مرکزیت بسیار مناسب در میدان پردیس و روبروی بازارهای  پردیس  و اماکن تفریحی جزیره از جمله هتلهای پر طرفدار کیش است . هتل پارمیس کیش در سال 1385 احداث شده است .این هتل همچنین دارای معماری زیبا و لابی شیک و مدرن است . هتل پارمیس کیش یکی از هتلهاي پر طرفدار كيش است که هم از نظر  کیفیت سرویس دهی و غذایی , تنوع اتاقها , موقعیت مرکزی در جزیره , برخورد خوب پرسنل و ...  امتيازات ويژه اي دارد که میهمانان تور کیش را به خود جذب میکند.

 

امکانات هتل پارمیس کیش 

از امکانات هتل پارمیس کیش  میتوان به سالن بیلیارد ،  استخر سونا ،  جکوزى ،  کافى شاپ ، کافى نت ،  سالن همایش و...  اشاره کرد . هتل پارميس داراى چهار رستوران به شرح ذيل مى باشد :دو رستوران با ارائه غذاى ايرانى و فرنگى ،رستوران سنتى با معمارى منحصر به فرد دوران صفويه و رستوران خانه اسپاگتى با انواع غذاهاى ايتاليايى و... مسافران تور کیش با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

هتل پارمیس کیش از گزینه‌های مناسب اقامتی در جزیره‌ی کیش است که می‌تواند اقامتی به یادماندنی و دلچسب را برای مسافران تور کیش بیافریند.

مطالب مرتبط:

 تور کیش تابستان 95 

 

تور کیش شهریور 95 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 134
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 26 مرداد 1395
نظرات

هتل دیدار کیش

hotel-didar-kish.jpg

هتل دیدار کیش در منطقه صوفیان بنا شده است و به مسجد جامع جزیره کیش نزدیک است .این هتل به تازگی مورد بازسازی قرار گرفته است و موجب بالا رفتن کیفیت و امکانات هتل دیدار کیش شده است . از هتل دیدار کیش تا ساحل کیش و مسجد جامع جزیره کیش فاصله کمی دارد که باعث شده فضایی دلنشین و آرام و مناسب برای اقامت خانوادگی در جزیره زیبای کیش ایجاد شود.هتل دیدار کیش به مکان های دیدنی کیش از جمله به ساحل و اسکله میر مهنا دسترسی دارد و باعث جذب مشتریان و گردشگرانتور کیش با موقعیت بسیار عالی جغرافیایی هتل دیدار کیش شده است. در هتل دیدار کیش اینترنت به صورت وایرلس می باشد. است. هتل دیدار کیش در مجموع 52 اتاق و 140 تخت میباشد. تا اقامتی به یاد ماندنی را مسافران تور کیش تجربه نمایند.

آدرس هتل دیدار کیش : خیابان میر مهنا , بلوار خاتم الانبیاء

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش در سال 1388 ساخته شده است و این هتل 3 ستاره در 4 طبقه و 72 اتاق بنا شده است.این هتل واقع در قلب مرکز تجاری و تفریحی کیش است.تنوع اتاق ها و سوئیتها در هتل سارا کیش قدرت انتخاب مسافران تور کیش را بالا میبرد. شما می توانید یکی از 3 باب اتاق سینگل یا 52 باب اتاق دوتخته یا 11 باب اتاق 3 تخته و یا یکی از 6 باب سوییت رویال را برای اقامت و حضور آرامش بخش خود در هتل انتخاب کنید.از طرفی دسترسی آسان به بازارها نظیر پردیس 1 و 2، مرکز تجاری پانیذ،هایپر مارکت و نزدیکی به دریا، اسکله،اماکان تفریحی و گردشگری از ویژگی های این هتل 3 ستاره می باشد.

 sara.jpg

هتل فانوس کیش

هتل فانوس کیش

هتل فانوس کیش در شمار هتل های 2 ستاره کیش قرار دارد و در سال 1376 تاسیس گردید و در خرداد ماه 1389 باز سازی شد. هتل فانوس با فضای سبز مناسبی که دارد محیطی آرام بخش را به گردشگران تور کیش ارائه می دهد. این هتل همچنین مکان ها و تفریحات ورزشی برای علاقه مندان به ورزش را فراهم نموده است. هتل فانوس از جمله هتل هایی است که به عنوان اقامتگاه مسافرین خارجی که برای تمدید ویزا به جزیره کیش سفر می کنند، می باشد. . این هتل از مرکز جزیره دور بوده و از سکوت و آرامش خاصی برخوردار است اما برای رسیدن به بازارها و مراکز تفریحی باید مسافتی را طی کرد.

امکانات هتل فانوس کیش :

لابی ، ماهواره ، نمازخانه ، سالن ورزشی ، بیلیارد ، رستوران ، پارکینگ اختصاصی هتل مخصوص مسافران تور کیش ، پارکینگ سرپوشیده ، لاندری ، صندوق امانات اختصاصی و ...

هتل فانوس کیش

هتل فانوس کیش

تور کیش تابستان 95 

 تور کیش مرداد 95 

تور کیش شهریور 95

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95 

تعداد بازدید از این مطلب: 153
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 26 مرداد 1395
نظرات

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش در شمار هتل های 4 ستاره کیش قرار دارد. این هتل در سال 1393 در مجاورت مرکز تجاری کیش بنا گردید. هتل پارمیدا از نظر موقعیت مکانی در مکان بسیار مناسبی قرار گرفته است از این رو مورد توجه بسیاری از گردشگران تور کیش می باشد. این هتل جزء هتل های نوساز جزیره کیش محسوب می شود.

 امکانات هتل پارمیدا کیش :

رستوران، پذیرش شبانه روزی، استخر، اسپا، جکوزی، اینترنت در واحد ،رستوران، کافی­شاپ، باغ، مسیر پیاده روی، سالن همایش، سالن کنفرانس و...

 هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس کیش در شمار هتل های 4 ستاره کیش قرار دارد و در سال 1383 با نام هتل لاله در زمینی به مساحت 5000 متر مربع و در غالب 3 طبقه به عنوان هتل 3 ستاره به بهره برداری رسید این هتل در سال 1390 مورد بازسازی قرار گرفت و به هتل 4 ستاره ارتقا پیدا کرد و با نام هتل لوتوس به شکل کنونی تغییر پیدا کرد. این بنا تحت تاثیر بناهای دوره هخامنشیان ساخته شده و از طراحی منحصر به فردی برخوردار است. هتل لوتوس کیش از 72 اتاق تمیز و بزرگ تشکیل شده است که 40 اتاق آن ظرفیت بیش از 3 نفر را دارا می باشد.این هتل در میان باغی به مساحت 1200 متر مربع قرار گرفته است که این ویژگی زیبایی هتل را دو چندان کرده است. از نظر موقعیت مکانی این هتل در بلوار دانش و در نزدیکی دانشگاه بین المللی کیش و جنب هتل بین المللی سورینت صدف کیش قرار دارد و تا ساحل اسکله تفریحی کیش حدود 10 دقیقه فاصله دارد از این رو مورد توجه گردشگران تور کیش قرار دارد. همچنین هتل لوتوس کیش تا فرودگاه تنها 8 دقیقه با ماشین فاصله دارد.

امکانات هتل لوتوس کیش :

لابي، كافي شاپ، ماهواره، نمازخانه، رستوران، پاركينگ اختصاصي هتل، پاركينگ سرپوشيده، لاندري، آسانسور، خدمات خانه داري، فضاي سبز،  تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي، ترانسفر رايگان فرودگاه و ... 

 

تور کیش تابستان 95 

 تور کیش مرداد 95 

تور کیش شهریور 95

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95 

تعداد بازدید از این مطلب: 166
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 5 مرداد 1395
نظرات

هتل ساحلی دیدنیها کیش

هتل ساحلی دیدنیها کیش در کنار دریای زیبای  خلیج همیشه فارس با ساحل اختصاصی و از جمله پر طرفدار ترین هتلهای مشهور و با قدمت اما بازسازی شده جزیره کیش می باشد این هتل به خاطر کادر مجرب و مهمان نواز و کیفیت  خوب سرویس دهی بین مسافران تور کیش مشهور و جز بهترین هتل های سه ستاره  کیش شده است. یکی  دیگر از دلایل انتخاب مسافرانتور کیش نزدیک بودن به  بازار مرجان و اماکن گردشگری شهر کیش و دارا بودن رستوران با کیفیت و معروف که با غذاهای مختلف و با کیفیت و موزیک زنده می باشد.کلیه واحد های هتل به صورت ویلایی و با طراحی مشابه و فقط در تعداد تخت ها تفاوت دارند. واحد های هتل بسیار بزرگ بوده و کلیه امکانات یک هتل سه ستاره تاپ را دارا می باشد.

 

مطالب مرتبط :

 تور کیش مرداد 95

تور کیش  شهریور 95

تور کیش تابستان 95 

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95

تعداد بازدید از این مطلب: 144
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 5 مرداد 1395
نظرات

هتل  سان رایز کیش  

این هتل 3 ستاره کیش با مساحت ۲۴۰۰ متر مربع زیر بنا در نزدیکی بازارهای پردیس ۱ و پردیس ۲ در سال 1383 افتتاح گردیده است.و فاصله این هتل تا فرودگاه 7 دقیقه با ماشین می بااشد و همچنین دارای رستوران و کافی شاپ واقع در محوطه و لابی که در تمام طول شب اماده خدمات دهی به میهمانان عزیز  می باشد هتل سان رایز کیش امکانات یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، ترانسفر فرودگاه، لابی، ماهواره، کافی شاپ، اینترنت در لابی، بیلیارد،و دارای  کادری مجرب و امکانات رفاهی پذیرای میهمانان عزیز تور کیش می‌باشد. 

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 150
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 5 مرداد 1395
نظرات

پارک شهر کیش

پارک شهر کیش جز یکی از بهترین اماکن تفریحی جزیره زیبای  کیش به حساب می آید.

پارک شهر کیش تفریحگاهی خوب و ویژه برای گردشگران تور کیش میباشد. همچنین مسافران عزیز تور کیش با حضور در این پارک و استفاده از امکانات آن از جمله: فضاهای سبز، دریاچه مصنوعی، فضای ورزش و تندرستی، پیست دوچرخه و اسکیت، آلاچیق های زیبا و پارکینگ مناسب لحظاتی به یاد ماندنی خواهند داشت.

از این رو گردشگران محترم تور کیش و همچنین ساکنین عزیز جزیره، با تماشای محوطه زیبا با آب نماهای متنوع و میدان گل و قایق سواری اوقات فراغت خود را بگذرانند.

 پارک ساحلی ماهیگیر کیش

اگر به کرانه شرقی سواحل نقره فام خلیج فارس سری بزنید از دوردست مجسمه ای می بینید که تداعی کننده مردمان ساحل نشین است و نزدیکتر که می روید مرد ماهیگیر را در 12 متری ساحل میبینید.

پارک ساحلی ماهیگیر به مساحت 4 هزار مترمربع در کرانه های شرقی سواحل کیش ساخته شده و مرد ماهیگیر دارنده رکورد بزرگترین مجسمه فیگوراتیو کشور از ارتفاع 12 متری نظاره گر زیباییهای این پارک ساحلی است. در پارک ساحلی ماهیگیر دو آب نما در دو جهت شرقی و غربی پارک بناشده و این دو آبنما توسط یک جوی آب صد متری به هم متصل شده اند. استراحتگاه های زیبا زیر سایه درختان تنومند سواحل کیش هر رهگذری را برای کسب آرامش دقایقی به استراحت دعوت می کند.

با غروب آفتاب نور پردازی دکوراتیو پارک ساحلی ماهیگیر با ایجاد آمیزه ای از فضاهای تاریک و روشن جلوه ای دیگر از طراحی زیبای این پارک در معرض دید گردشگران تور کیش قرار می دهد. پارک ساحلی ماهیگیر با حفظ حریم سواحل٫ زیرپای مرد مرتفع فایبرگلاسی کیش گسترده شده و دارای 500 مترمربع فضای سبز با انواع گیاهان بومی جزیره و گونه های سازگار با شرایط اقلیمی کیش است.

 

مطالب مرتبط:

 تور کیش تابستان 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95

 

تعداد بازدید از این مطلب: 157
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 5 مرداد 1395
نظرات

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش مجموعه هتل بين المللى صدف کیش بر اساس استانداردهاى بين المللى و با نمايى به شکل صدف در زمينى بالغ بر ۱۵ هزار متر مربع داراى ۵۵ اتاق و ۱۴۰ تخت، در مجاورت مراکز بزرگ تجارى جزيره به بهره برداری رسید.هتل 4 ستاره صدف موقعیت جغرافیایی مناسب هتل صدف کیش جذابیت این مکان اقامتی را دو چندان کرده است. هتل صدف بعنوان یکی از بهترین هتل‌های کیش با داشتن فضاهاى مختلف اقامتى٫ ورزشى٫ تفريحى و رستوران‌ها و کافى شاپ‌هاى متعدد، سالن بيليارد و بولینگ، اينترنت وايرلس، در خدمت شما مسافران گرامی  تور کیش  می باشد.مسافران تور کیش با اقامت در این هتل میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

امکانات هتل صدف کیش:

 استخر، سونا و جکوزی , رستوران کوه نور، رستوران ایتالیایی کولیزه، رستوران دلفین، رستوران چینى دورین, کافی شاپ, مینی بار, کافی نت، اینترنت بی سیم, آرایشگاه زنانه, میز بیلیارد فوتبال دستی, سالن بدنسازی 

گذراندن اوقاتی خوش در جزیره زیبای کیش برای گردشگران تور کیش فراهم میاورد.

 

هتل آرامیس کیش

هتل چهار ستاره آرامیس در جزیره کیش نزدیک به بازار پردیس، هتلی نوساز و زیبا با امکاناتی مناسب در سال ۱۳۸۷ تاسیس شده است، نزدیکی به بازار پردیس۱ از ویژگی های بارز این هتل میباشد. هتل آرامیس با دارا بودن امکانات رفاهی، کادر مجرب و آموزش دیده پذیرای میهمانان عزیز میباشد.برای راحتی میهمانان در هتل آرامیس کیش ترتیبی داده شده که میهمانان تور کیش می توانند صبحانه خود را در اتاق های خود میل نمایند و رستوران هتل آریان کیش نیز در تمامی وعده های غذایی در خدمت میهمانان عزیز  می باشد .

امکانات هتل آرامیس:

این هتل در مرکز جزیره کیش و در مقابل بازار پردیس 1 قرار دارد. اتاق های هتل ارامیس دارای مجهز به يخچال، ميني بار، سرويس فرنگي، تلويزيون ، تلفن، آشپزخانه (در سوئیت ها) ، تهويه مطبوع و مبلمان مي باشد. این هتل دارای گشت جزیره نیز می باشد. سالن کنفرانس، کافی شاپ، لاندری، پارک کودکان، رستوران،سالن ورزشی،صندوق امانت اختصاصی و از دیگر امکانات این هتل می باشد.

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 139
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 5 مرداد 1395
نظرات

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش یکی از جدید ترین و لوکس ترین هتل های جزیره کیش می باشد این هتل تازه تاسیس جزء هتل های 5 ستاره جزیره محسوب می شود و هتلیست دریایی. این هتل نوساز در منطقه بکر با اکوسیستم طبیعی در شمال غربی جزیره کیش بنا شده ‏است، هتل ترنج در ابتدای جاده جهان و مابین میدان جاسک و کلبه هور واقع شده است. هتل ترنج از 100 ویلای 40 متری و 60 متری تشکیل شده است. سوئیتهای این هتل بر روی دریا احداث شده و دارای کف شیشه ای ‎می باشد و از داخل اتاق کف دریا دیده می شود همچنین دارای ‏بالکن اختصاصی نیز می باشد طراحی این هتل زیبا توجه گردشگران تور کیش را به خود جلب کرده است . این سوئیتها با اسکله چوبی حدود 1 کیلومتری به هم متصل شده اند و چیدمان نهایی از بالا تصویر یک بته جقه را بر ‏روی خلیج فارس حک نموده است . در این مجموعه 2 جزیره مصنوعی برای جذب پرندگان مهاجر بنا شده است. موقعیت جغرافیایی و نوع ساخت منحصر به فرد  این مجموعه باعث شده که مناظر فوق العاده زیبایی از جمله ‏غروب خورشید ، تصاویر زایدالوصف از دریا ، امواج ، مرجانها، فضای سبز ، ساحل و‎ … را برای مسافران تور کیش به ارمغان بیاورد. در این هتل بر روی آب رستوران تاج ترنج قرار دارد. همچنین رستوران خورشید که دارای کف شیشه ای می باشد آماده سرو انواع غذاها و پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد.

امکانات هتل ترنج کیش :

پارکینگ، رستوران، پذیرش 24 ساعته ، تراس، صندوق امانات، آتلیه ،کافی شاپ، تاکسی سرویس، سالن بدنسازی، دوچرخه سواری، والیبال ساحلی، اینترنت، سالن بیلیارد، فوتبال دستی، آلاچیق ساحلی، رستوران ایتالیایی، چایخانه سنتی، فکس، کپی، ترانسفر فرودگاهی و ...

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

مطالب مرتبط:

تور کیش مرداد 95

تور کیش تابستان 95 

 تور کیش شهریور 95 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 145
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 5 مرداد 1395
نظرات

پارک تفریحی ساحلی میرمهنا 

پارک ساحلی میرمهنا کیش در ساحل شمالی و شمال غربی جزیره کیش در سال 1385 بنا شده است.

پارک ساحلی میرمهنا کیش دارای اسکله و مکان ماهیگیری میرمهنا در زمان مجاز و مسجد خاتم الانبیاء میباشد. گردشگران محترم تور کیش با تماشای مسجد ساحلی و اسکله ماهیگیری و رشته کوه های جنوبی کشور و پیاده روی بر این اسکله و تماشای لاک پشت های آزاد، اقامتی آرامبخش را در این جاذبه گردشگری کیش خواهند داشت.

پارک ساحلی میرمهنا کیش از 2 بخش تشکیل شده، بخش اول  مسجد خاتم تا اسکله ماهیگیری و بخش 2  بعد از اسکله ماهیگیری تا میدان جاسک را در بر میگیرد. مسافران عزیز تور کیش با قایق سواری گردشی خاطره انگیز برای خود رغم میزنند. در فاز اول مساحتی حدود 41 هزار متر مربع را شامل میشود و تفریحگاهی برای مسافران تور کیش با امکاناتی از جمله آلاچیق ها و محل پخت کباب و پارکینگ، نمازخانه ساحلی، بازار عرب ها، کتابخانه عمومی، بازار ماهی فروشی و مسیر دوچرخه و پیاده روی، بوفه و چایخانه شده است. گردشگران تور کیش با ماهی گیری بر روی اسکله پارک ساحلی میرمهنا، لحظاتی به یاد ماندنی خواهند داشت. فاز 2 با 50 هزار متر مربع مساحت، منطقه ای برای بازی کودکان است که مسجد قدیمی جامع سفین و محله بومیان در این فاز دیده میشود.

 

 مطالب مرتبط:

تور کیش مرداد 95

تور کیش تابستان 95 

 تور کیش شهریور 95 

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 168
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 5 مرداد 1395
نظرات

هتل مهتاب کیش

 هتل مهتاب، هتلی 4 ستاره در خیابان امیر کبیر کیش است که در سال ۱۳۹۳ بصورت واحد های آپارتمانی بصورت منحصر بفردی ساخته شده است.

در هتل مهتاب کیش با حضور پرسنل آموزش دیده و اتاق هایی مشرف به دریا، اقامتگاهی آرام را برای استراحت میهمانان محترمتور کیش رغم زده است.

امکانات رفاهی هتل مهتاب کیش

صبحانه، کافی شاپ ( با ارائه انواع نوشیدنی های تازه ) ، رستوران ( با ارائه انواع غذاهای ایرانی - سنتی ) ، اینترنت و اتاق هایی مبله با سرویس بهداشتی (فرنگی - ایرانی ) و محوطه سرسبز هتل. در این هتل با ارائه امکانات رفاهی و ترانسفر فرودگاهی آماده پذیرایی از مسافران عزیز تور کیش می باشد.

 

هتل ارم کیش

هتل 4 ستاره ارم در شمال شرقي جزيره کيش بنا شده و مشرف به خليج فارس با 100 هزار متر مربع مي باشد.

 

هتل ارم کیش با ارائه امکانات رفاهی - تفریحی و با مجهز بودن به سيستم تهويه مطبوع مرکزي، با ۲۱۰ اتاق ، ۳۰ رويال و سوئیت های آرام و شیک، اقامتگاهی مناسب را برای مسافران تور کیش مهیا میکند.

 در این هتل با حضور پرسنل مجرب و ارائه خدمات رفاهی لحظاتی به یاد ماندنی را برای مسافران محترم تور کیش رغم میزند.

امکانات هتل ارم کیش:

۱۴۰ سوئيت آپارتمان در محوطه ، استخر و سونا ، جکوزی ، فروشگاه، اینترنت ، کافي شاپ ( با ارائه انواع نوشیدنی ها ) ،رستوران گردان و سنتي ( با ارائه غذاهاي ايراني - خارجي و فست فود ) ، تالارهاي شیک برای جشن تولد - ازدواج و سالن آمفي تئاتر ۵۰ و۴۰۰ نفره و سالن کنفرانس با ظرفیت ۴۰ نفر، سالن سینما ، گالري ، سالن کلوپ ورزشي - تفريحي و سالن بيليارد ، ماساژ ،  آژانس مسافرتی ، پینگ پونگ ، دارت ، فوتبال دستی، آژانس مسافرتی ، دفتر گردشگری و ایستگاه دوچرخه.

 

در هتل ارم کیش جایگاه اتاق ها اکثرا رو به دریا تعبیه شده است، از این رو میهمانان عزیز تور کیش در کنار محوطه سر سبز هتل با درختان نخل و گل و گياه و آبنماهای زیبا لحظاتی به یاد ماندنی خواهند داشت.

 

هتل ارم کیش به مراکز خرید و گردشگری نزدیک بوده و مسافران تور کیش میتوانند سفری لذت بخش با ارئه سرویس 24 ساعته تاکسی و اوقاتی خوش در هتل با داشتن امکانات رفاهی داشته باشند.

 

تور کیش تابستان 95

 تور کیش مرداد 95 

تور کیش شهریور 95 

 تور کیش پاییز 95

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 147
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 5 مرداد 1395
نظرات

هتل آرا کیش

هتل آرا کیش

هتل آرا کیش در شمار هتل های تک ستاره کیش قرار دارد و روبروی بازار پردیس 2 واقع شده است. این هتل به تازگی بازسازی گردیده و امکانات بهتری را به میهمانان تور کیش ارائه می دهد. نزدیک بودن هتل آرا به دریا از امتیازات این هتل به شمار می رود ، همچنین هتل بسیار نزدیک به بازارهای پردیس 1 پردیس 2 و مجتمع تجاری کیش می باشد. هتل آرا کیش از 60 اتاق و 200 تخت خواب تشکیل شده است.

آدرس هتل آرا کیش : کیش، روبروی بازار پردیس 2

امکانات هتل آرا کیش :

لابی، رستوران مجهر به انواع غذاهای ایرانی، کافی شاپ، ماهواره، تلویزیون، یخچال، اینترنت، سرویس ایرانی، نمازخانه، حمل و نقل، سوئیت و...

 هتل آرا کیش

هتل فرشتگان کیش 

هتل فرشتگان کیش

هتل فرشتگان کیش در شمار هتل های تک ستاره کیش قرار دارد و در یک منطقه نظامی خارج از شهر ایجاد شده است. این هتل در سطح یک مسافر خانه می باشد و کیفیت غذاها و سرویس دهی آن معمولی است. تنها لابی هتل دارای اینترنت می باشد. از امتیازات این هتل برای گردشگران تور کیش می توان به سرویس رایگان به مرکز خرید ، پرسنل بسیار خوب و قیمت مناسب اشاره نمود .

هتل فرشتگان کیش

هتل فرشتگان کیش

هتل فرشتگان کیش 

مطالب مرتبط:

تور کیش تابستان 95 

تور کیش مرداد 95 

تور کیش شهریور 95 

تعداد بازدید از این مطلب: 162
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 5 مرداد 1395
نظرات

هتل بزرگ ارم کیش

هتل بزرگ ارم کیش 4 ستاره در بلندترین منطقه سیاحتی شمال شرقی جزیره زیبای کیش واقع شده است که مشرف به دریای نیلگون خلیج فارس با یکصد هزار متر مربع عرصه و اعیان می باشد. هتل بزرگ ارم مجهز به سیستم تهویه مطبوع مرکزی و محیطی سر سبز با درختان نخل ، گل و گیاه ، محوطه سازی زیبا و آبنماهای پر طراوت است. این هتل در زمينى به مساحت 50000 متر مربع در شمال شرقى جزيره زيباى كيش با زير بنا 43000 مترمربع افتتاح شده است. از ويژگى هاى منحصر به فرد اين مجموعه مشرف به دريا بودن 70 درصد از اتاق ها آن است و بعضی از سوئیت ها دارای بالکنی دلباز و بی نظیری بوده که با چشم اندازی به دریا و جزیره به شما امکان بهره بردن از هوا و طبیعت زیبای کیش را می دهد.

امکانات هتل بزرگ ارم کیش:

فروشگاه،آرایشگاه زنانه و مردانه، دستگاه atm، صندوقات امانات، لابی،کافی شاپ، رستوران سنتی، رستوران فضای باز، رستوران تابستانی،سالن امفی تئاتر،سالن کنفرانس ،سالن جلسه،فضای سبز،سالن بدنسازی،سونا، جکوزی،ماساژ،بیلیارد از امکانات این هتل می باشد و مسافران تور کیش با انتخاب این هتل سفر خوب و خوشی را سپری می کنند.

 

 

مطالب مرتبط:

تور کیش تابستان 95 

تور کیش مرداد 95 

تور کیش شهریور 95 

تعداد بازدید از این مطلب: 146
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 3 مرداد 1395
نظرات

پارک ساحلی سیمرغ کیش

یکی از بهترین جاذبه های گردشگری جزیره پارک ساحلی سیمرغ کیش با مساحتی حدود 15000 مترمربع می باشد .

پارک ساحلی سیمرغ کیش در ضلع جنوب شرقي جزیره زیبای کیش میباشد. از این رو با توجه به فاصله کم این پارک تا هتل های مارینا پارک و سیمرغ و مرکز گردشگری و تفریحی دلفیناریوم نظر اکثر مسافران عزیز تور کیش را به خود جلب کرده است.

 با توجه به امکاناتی از جمله: فضاهايي برای بازي كودكان و فضاهاي ورزشي (زمين بدمينتون ، پينگ پنگ ، پيست اسكيت) لحظاتی لذت بخش را برای میهمانان تور کیش فراهم میکند. همچنین  گردشگران تور کیش میتوانند با دوچرخه سواری و پیاده روی در محوطه سرسبز و زیبای پارک ساحلی سیمرغ کیش اوقات خوبی را در ساحل خلیج فارس داشته باشند.

 

 مطالب مرتبط:

 تور کیش تابستان 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95

 

تعداد بازدید از این مطلب: 155
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 3 مرداد 1395
نظرات

هتل ترنج کیش

مجموعه گردشگری و هتل 5 ستاره  ترنج در شمال غربی جزیره کیش در منطقه بکر با اکوسیستم طبیعی واقع گردیده ‏است.سوئیتهای این هتل ( 100 عدد ) همگی بر روی دریا احداث گردیده و دارای کف شیشه ای ‎که میهمانان تور کیش می توانند از داخل اتاق کف دریا را ببیند و ‏بالکن اختصاصی است. این سوئیتها با اسکله چوبی ( حدود 1 کیلومتری ) به هم متصل شده اند و چیدمان نهایی از بالا تصویر یک بته جقه را بر ‏روی خلیج فارس حک نموده است .

 

امکانات هتل ترنج کیش

این مجموعه در دو فاز تعریف شده است فاز اول هتل بر روی آب و فاز دوم هتل طبقاتی ساحلی و همچنین رستوران ‏ساحلی ، کافی شاپ ، فست فود ساحلی ، رستوران بزرگ خورشید بر روی آب با کف شیشه ای ، کافی شاپ ، رستوران فرنگی بر روی دریا ، ‏رستوران تاج ترنج بر روی آب با دید بسیار عالی از غروب و آبهای آزاد خلیج فارس ، سالن اسپا‎ – ‎ماساژ با کف شیشه ای ، سالن جیم ( ورزش ) ‏کف شیشه ای ، خانه بازی کودک ، مزون ، سالن بیلیارد و … می باشد‎.‎ ‏ ‏

واحد ها 40 متری ، 60 متری و 120 متری به ترتیب سوئیت فلت، یک خوابه رویال و‎ VIP 2 ‎خوابه می ‏باشد. برای رفاه حال میهمانان تور کیش از ماشینهای گلف برای حمل و نقل استفاده می گردد و برای جابه جایی ملزومات روزمره مورد نیاز اتاق ها نیز از ‏ماشینهای ترولی گلف استفاده می گردد‎.‎‏ ‏‏ اتاق های هتل ترنج کیش دارای مینی بار و اینترنت رایگان می باشند و خدمات اتاق ها به صورت روزانه انجام می گیرد. ترانسفر رفت و برگشت به ‏فرودگاه نیز به صورت رایگان انجام می گیرد همچنین روزانه ترانسفر به مراکز خرید نیز صورت می گیرد.‏ ‏ ‏‏ ‎ 
‏ ‏ ‏ 
موقعیت جغرافیایی و نوع ساخت منحصر به فرد و خاص این مجموعه باعث گردید که مناظر فوق العاده زیبایی برای میهمانان تور کیش فراهم آید. از جمله ‏غروب خورشید ، تصاویر زایدالوصف از دریا ، امواج ، مرجانها، فضای سبز ، ساحل و‎ … .‎ 

ساخت دو جزیره مصنوعی در هتل دریایی برای جذب پرندگان مهاجر و حفظ اکوسیستم طبیعی مجموعه انجام گرفته است‎ .‎ برای انتخاب منطقه مناسب جهت ساخت این هتل دریایی تحقیقات عظیمی گرداگرد جزیره زیبای کیش انجام شده است و منطقه شمال غربی به علت ‏یکدست بودن سطح دریا از ساحل تا حدود 1000 متر ، دلیل انتخاب می باشد‎.‎ اختلاف سطح شدید پس از 1000 متر در دریا ایجاد یک موج شکن طبیعی نموده است که همین امر باعث گردیده تا هیچگاه این محدوده موج شدید ‏یا طوفان نداشته باشد‎.‎ 

سایر خدماتی که هتل ترنج کیش ارائه می شود می توان به وجود آتلیه عکاسی ، سالن اسپا ، اتاق بازی ، خدمات خشکشویی ، اجاره خودرو ، سالن ‏بدنسازی و خانه کودک و اورژانس اشاره کرد. ‏ ‏‏ ‏ ‏ ‏ ‏

 

هتل مارینا پارک کیش

هتل پنج ستاره مارینا پارک واقع در زیباترین نقطه جزیره کیش در زمینی به مساحت بیش از ده هکتار بنا شده فضای سبز زیبا با گونه های گیاهی متنوع و آب نماهای بسیار جذاب آن را در سراسر جزیره متمایز می سازد. در دو طرف هتل ساحل مرجانی و بسیار زیبای خلیج فارس خودنمایی می کند که اولین و بی نظیرترین مارینای کیش را در خود جای داده است. این فضای فرح بخش و بسیار چشم نواز، نظر هر بیننده ای را به خود جلب نموده و اقامت در این هتل با شکوه را وسوسه انگیز می نماید. معماری منحصر به فرد همراه با دکوراسیون و تجهیزات مدرن در کنار طبیعتی بکر تعریفی جدید از سفر را در ذهن متجلی می‌سازد و مسافران تور کیش با اقامت در این هتل میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

امکانات هتل مارینا پارک کیش:

هتل مارینا پارک کیش دارای 160 اتاق در انواع اتاقهای استاندارد, دولوکس, سوئیت, رویال میباشد که هر کدام  با طراحی آرامش بخش ، فضائی بزرگ و دلنشین را به مهمانان تور کیش خود ارائه می کند
امکانات داخل اتاق شامل يخچال به همراه ميني بار، چاي ساز به همراه چاي ،سشوار در حمام، تلفن ، تهويه مطبوع، امكان دسترسي به اينترنت ، شبكه تلويزيوني ماهواره اي، صندوق امانات اختصاصي،ميز کار،مبل،چراغ مطالعه،بالکن و ... می باشد.

هتل مارینا پارک کیش دارای استخر های آب شیرین متعدد، ساحل ماسه ای، مارینای تفریحی اختصاصی، پارک بازی، سالن ماساژ تایلندی، اسکله اختصاصی با قایق، مرکز غواصی، دوچرخه سواری، رستوران اختصاصی بام مارینا و ... می باشد. قابل ذکر است این هتل دارای بیش از 750 متر نوار ساحلی اختصاصی است 
ماساژورهای تایلندی هم در هتل مارینا کیش مستقر هستند تا در صورت تمایل شما، از بین مدل های مختلف ماساژ تایلندی، لحظات آرامش بخشی را برای شما فراهم کنند.
اتومبیل های روز دنیا از دیگر امکانات هتل مارینا پارک کیش در بخش رنت کار است که می توانید با اجاره یکی از این اتومبیل ها، در جاده های زیبای اطراف جزیره کیش رانندگی کنید.مسافران تور کیش با اقامت در این هتل میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند  شوند.

 

مطالب مرتبط:

 تور کیش تابستان 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95

تعداد بازدید از این مطلب: 158
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 8 تير 1395
نظرات

سافاری کیش

سافاری کیش

مجموعه ورزشی، تفریحی و توریستی پارس سافاری کیش با هدف توسعه گردشگری طبيعی و ایجاد فضایی  شاد و سالم برای همه گروه های سنی به ويژه جوانان و مسافران تور کیش ايجاد شده است . 
سافاری كيش نخستین  برگزار کننده تورهای سافاری صحرا در ایران می باشد و با تلاش مهندسین و صنعتگران ایرانی مهندسی بنا شده است . سافاري (Safari) در لغت به معناي بازديد کردن و سياحت اکتشافي در آفريقا ميباشد و به برنامه تور گردشي گفته ميشود که در آن گردشگران در تور توسط انواع خودروها و يا چهار پايان و با طي مسيري مشخص از مکانهاي ديدني و جذاب بازديد کرده و از آن لذت مي برند .
يکي از معروفترين انواع تور سافاري ، تور صحرا است که شرايط اقليمی و  مسير حرکت آن مكانهای بياباني و صحرائي ميباشد . در اين تورها از خودروهاي دو ديفرانسيل و چهار محور نظير لندرور ، تويوتا لندکروز و... حتي شتر نيز استفاده می شود . 
شرايط اقليمي مورد نياز يک تور صحرا طبيعت گرم و خشک بياباني و نيمه بياباني است. جزیره زيباي کیش با توجه به دارا بودن شرایط آب و هوایی و موقعیت مناسب برای پذیرش گردشگران تور کیش يكي از مكانهاي بالقوه براي تور سافاري است .

سافاری کیش

سافاری کیش

سافاری کیش

سافاری کیش

 

کارتینگ کیش

کارتینگ کیش

كارتينگ ورزش مفرح و هيجان انگيز و پايه ورزش اتومبيل رانى حرفه اى است . يكى از بزرگ ترين پيست هاى خاورميانه و نخستين پيست كارتينگ در ايران پيست كارتينگ كيش با طول 800 متر می باشد. در این مجموعه موتورهاى چهار چرخ ATV و ماشين هاى كنترل از راه دور هم وجود دارد. برای سرگرمی در تور کیش می توانید این تفریح هیجان انگیز را انتخاب نمایید.

آدرس مجموعه کارتینگ کیش : ميدان اميركبير ، خيابان انديشه ، روبروى هتل دريا 

کارتینگ کیش

کارتینگ کیش

 

قایق های کف شیشه ای کیش

قایق های کف شیشه ای کیش در اسکله تفريحي در جزیره کیش مستقر هستند و با استفاده از نورافکن امکان گشت دريايي شبانه را نيز برای گردشگران تور کیش فراهم نموده اند. آب هاي اطراف جزيره کيش محل زندگي انواع موجودات دريايي نظير مرجان ها، ماهاي تزئيني و خوراکي، توتياها، خرچنگ ها، ستاره دريايي و ... است و  قايق های کف شيشه ای تماشاي اين زيبايي ها را امکان پذير نموده اند. اين قايق ها مسافتى را طى مى كنند تا به منطقه اى كه ماهى و مرجان زيادتر است برسند ، طى عبور از نواحى مختلف ساحل شما گردشگران تور کیش مى توانيد مرجان ها و ساير موجودات دريايى كف دريا را ببينيد. 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 95

تور کیش تیر 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95

تور کیش ویژه تعطیلات مرداد 95

تعداد بازدید از این مطلب: 156
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 8 تير 1395
نظرات

هتل ایران کیش

_ایران_کیش_1.jpg

هتل بین المللی ایران کیش در شمار هتل های 5 ستاره این جزیره قرار دارد و در تیرماه  1393 با 700 متر مربع زیربنا در مقابل پارک شهر کیش افتتاح شد. هتل ایران از دریا 20 دقیقه فاصله دارد. این هتل شامل 7 طبقه، 130 اتاق و 310 تخت خواب می باشد. معماری و طراحی هتل ایران بسار زیبا و منحصر به فرد می باشد به گونه ای که توجه بسیاری از گردشگران تور کیش را به خود جلب می نماید این هتل در دو برج مجزا طراحی شده که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و این خصوصیت این هتل را از دیگر هتل های کیش متمایز می کند. ساخت این هتل هزینه ای بیشتر از 55 میلیارد تومان را در بر داشته است. طراحی هتل ایران کیش به گونه است که اتاق هایی که در ضلع شمالی هتل قرار گرفته اند مشرف به دریا و اتاق هایی که در ضلع جنوبی هتل قرار گرفته اند رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند. در تمامی طبقات و اتاق های این هتل بین المللی اینترنت رایگان برای مسافران تور کیش وجود دارد و تنها هتلی در جزیره است که دارای نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) می باشد. 

امکانات هتل ایران کیش:

سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی، سالن همایش،رستوران اصلی و رستوران روباز، صندوق امانات اختصاصی،اینترنت رایگان در لابی و در تمام اتاق ها، لاندری۲۴ساعته، پارکینگ سرپوشیده، کافی شاپ، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری، ماهواره و... . این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای شما میهمانان تور کیش به ارمغان می آورد.

_ایران_کیش_2.jpg

_ایران_کیش_3.jpg

_ایران_کیش_4.jpg

_ایران_کیش_5.jpg

_ایران_کیش_6.jpg

 

هتل سورینت مريم كيش

هتل مریم کیش در شمار هتل های 5 ستاره کیش قرار دارد و در اسفند سال 1390 به عنوان یکی از هتل های سورینت معرفی شد. این هتل در اردیبهشت سال 1391 در دست بازسازی قرار گرفت و در تاریخ 12/8/1392 به بهره برداری رسید. هتل مریم در میدان امیر کبیر که یکی از میادین اصلی و مرکزی کیش میباشد بنا شده است. این هتل دارای 4 طبقه می باشد که از 56 اتاق و سوئیت تشکیل شده است. معماری این بنا به سبک معماری اروپایی می باشد. این هتل در نزدیکی ساحل دریا و اسکله، مراکز خرید(بازار پردیس 1و2 ، بازارهای مروارید، هایپر مارکت، مرکز تجاری و...)، تالار شهر قرار دارد. این هتل دارای 2 رستوران ( رستوران شبنم و رستوران بام مریم ) و کافی شاپ می باشد. میهمانان تور کیش می توانند برای صرف صبحانه از رستوران بام مریم هتل لذت ببرند. تجهیزات این هتل هوشمند( وسایل الکترونیکی از جمله روشنایی، سرمایش و گرمایش، تهویه و...) می باشد و همزمان با ورود مسافران تور کیش فعال می شود. از خدمات ویژه این هتل می توان به سرویس تلویزیون اینترنتی IPTV اشاره نمود.

امکانات هتل سورینت مریم کیش :

تلويزيون ماهواره اى دى وى دى  ، اينترنت وايرلس ، کافى نت ، مينى بار ، خشكشویی ، صندوق ، تهويه مطبوع ، برق اختصاصى ، سيستم اطفا حريق ، سونای خشك ، سونای بخار  ، جكوزى ، سالن بدنسازى ، سالن بيليارد و ... برای میهمانان تور کیش می باشد

 

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 95

تور کیش تیر 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95

تور کیش ویژه تعطیلات مرداد 95

تعداد بازدید از این مطلب: 143
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 8 تير 1395
نظرات
 

هتل جام جم کیش

هتل جام جم کیش

هتل جام جم کیش جزء هتل های سه ستاره کیش محسوب می شود و در مرکز جزیره واقع شده است. هتل جام جم کیش از موقعیت مکانی مناسبی برخوردار است و به بازار زیتون، مروارید، ونوس، دانشگاه و اسکله تفریحی نزدیک می باشد از این رو مورد علاقه گردشگران تور کیش می باشد. هتل جام جم با امکانات عالی جهت سفرهای کاری نیز مناسب است. هتل جام جم از 51 اتاق و سوئیت تشکیل شده است که تمامی آن ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع (اسپیلیت)، خط تلفن شهری، یخچال به همراه مینى بار کامل، تلویزیون LCD، سیستم ماهواره ای و شبکه های خبری می باشد. فاصله این هتل تا فرودگاه تنها 10 دقیقه رانندگی با ماشین می باشد.

از امکانات هتل جام جم کیش می توان به رستوران، کافی شاپ، سالن کنفرانس، چایخانه سنتی، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور کیش ، لاندری، اینترنت وایرلس، سرویس بهداشتی فرنگی، سالن بیلیارد، ترانسفر استقبال فرودگاهی، ژنراتور برق اضطراری، دوربین مدار بسته، دستگاه آب شیرین کن، تاکسی سرویس، کانتر گردشگری جهت اماکن تفریحی جزیره کیش و ... برای آسایش و راحتی مسافران تور کیش اشاره نمود.

هتل جام جم کیش

هتل جام جم کیش

 

 

هتل پارس نیک کیش

هتل پارس نیک کیش

هتل پارس نیک کیش جزء هتل های 3 کیش محسوب می شود و در محیطی آرام واقع شده است که مناسب برای اقامت و استراحت گردشگران تور کیش می باشد . در نزدیکی این هتل بازار مروارید قرار دارد و تا حدودی نیز بازارهای دیگر و دریا به این هتل نزدیک می باشد. همچنین فاصله این هتل تا فرودگاه 15 دقیقه با ماشین است.

آدرس هتل پارس نیک کیش : جزيره كيش، ميدان امير كبير، هتل پارس نیک

امکانات هتل پارس نیک کیش :

لابی، رستوران مجهز به انواع غذاهای ایرانی مخصوص مسافران تور کیش ، كافی شاپ،  یخچال ، تلویزیون مجهز به ماهواره، سرویس فرنگی ، پاركینگ ، حمل و نقل، روم سرویس، مینی بار، لاندری، صندوق امانات در داخل رسپشن، سيستم خنك كننده

 هتل پارس نیک کیش

هتل پارس نیک کیش

 

 مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 95 

تور کیش تیر 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95

تور کیش ویژه تعطیلات مرداد 95

تعداد بازدید از این مطلب: 159
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 8 تير 1395
نظرات

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش از جمله هتل های 4 ستاره کیش محسوب می شود و به نوبه ی خود یکی از هتل های بسیار شیک و لوکس کیش می باشد. این هتل در سال 81 در فضایی بالغ بر پانزده هزار متر مربع  رو به روی دانشگاه جزیره کیش ساخته شده است و دارای 54  اتاق و 140 تخت می باشد ، از امتیازات هتل صدف کیش که بسیار مورد توجه گردشگران تور کیش قرار دارد می توان به نزدیکی آن به مراکز خرید و بازارهای بزرگ جزیره اشاره نمود . هتل صدف در بین هتل های کیش یکی از هتل های پر طرفدار و با کیفیت می باشد.

 آدرس هتل : جزیره کیش، میدان امیر کبیر

از امکانات هتل صدف کیش می توان به لابی با فضایی دلپذیر ، کافی شاپ ، رستوران  ، سالن کنفرانس ،  کافی نت و ... برای آسایش و راحتی میهمانان تور کیش اشاره کرد.

 

هتل فلامینگو کیش

_فلامینگو_1.jpg

 

هتل 4 ستاره فلامینگو کیش در قلب جزیره کیش در ضلع غربی بلوار دریا و فضای سبز روح انگیز به همراه آبنماها ،آلاچیق های زیبا و چشم انداز به آبهای خلیج فارس واقع گردیده است.طراحیساختمانی این هتل تور کیشبه صورت اتاق های ویلایی در فاز 1و2 و ساختاری متفاوت در فاز جدید انجام گردیده که مشتمل بر 202 اتاق و سوئیت می باشد.

 

 مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 95 

تور کیش تیر 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95

تور کیش ویژه تعطیلات مرداد 95

 

تعداد بازدید از این مطلب: 166
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 8 تير 1395
نظرات

هتل شایگان کیش

یکی از شیک ترین و بهترین هتل های 5 ستاره جزیره زیبای کیش هتل شایگان است که در نزدیکی مراکز خرید پانيذ و مرکز تجاري پرديس کیش قرار گرفته است. هتل شایگان کیش دارای ۱۰۰ اتاق بسیار مجلل و متفاوت از بقیه و با امکانات عالی نظیر جکوزی, اینترنت, سشوار و اکثرا نمایی روبه آبهاي نيلگون خليج فارس که در اختیار مسافران تور کیش می باشد. از امکانات تفریحی این هتل می توان گفت  استخر سرپوشيده با درجه‌ی آب کنترل شده، جکوزی، سونای بخار، سونای خشک، بدن سازی، بوفه، ماساژ، ناجی و مربی، حوضچه‌ی آب سرد، استخر کودکان ، بيليارد و اسنوکر با سالن دارای ۱۲ ميز بيليارد و اسنوکر لوکس ، زمين تنيس و ... که مسافران تور کیشمی توانند اوقات فراغت خود را در آنجا سپری کنند. رستوران هتل شایگان کیش دارای انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه و کافی شاپی با انواع دسر ها در اختیار مسافران تور کیش می باشد. 

 

امکانات هتل شایگان کیش:

 استخر سرپوشيده با درجه‌ی آب کنترل شده، جکوزی، سونای بخار، سونای خشک، بدن سازی، بوفه، ماساژ، ناجی و مربی، حوضچه‌ی آب سرد، استخر کودکان ، بيليارد و اسنوکر با سالن دارای ۱۲ ميز بيليارد و اسنوکر لوکس ، زمين تنيس, محل نگهدارى کودک برای مسافران تور کیش ، مجموعه آفتابگردان شامل(سالن همايش خورشيد-سالن متينگ آفتاب – سالن ميتينک روم ونوس-سالن ميتينگ روم مهتاب)، کافه تراس دريا، کافى شاپ آفتابگردان، ديزل ژنراتور، سيستم آب شيرين کن، موزيک زنده رستوران، موزيک زنده لابى (پيانو) ،قهوه خانه سنتى ، فست فود ، رستوران شاني ، سالن همايش و آمفى تاتر، موزيک سقفى، ماهواره، خياطى، آرايشگاه مردانه ، آرايشگاه زنانه ،رنت کار، کانسيرژ،دستگاه POS،دستگاه ATM، ترانسفر استقبال و … برای مسافران تور کیش می باشد.

 

مطالب مرتبط:

 تور کیش تابستان 95 

 تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95 

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95 

 تور کیش تیر 95 

تور کیش مرداد 95 

تور کیش تعطیلات مرداد 95

 تور کیش شهریور 95 

 تور کیش تعطیلات شهریور 95

 

تعداد بازدید از این مطلب: 162
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 8 تير 1395
نظرات

هتل شایان کیش

 

هتل شایان کیش در زمینی به مساحت 55000 متر مربع در سال 1351 افتتاح شده که جز یکی از بزرگترین و شیک ترین هتل های 5 ستاره جزیره کیش محسوب می شودو در سال 1388 به مجموعه هتل های پارس اضافه شده است. فاصله هتل تا فرودگاه فقط 7 کیلومتر است. این هتل نزدیک به ساحل درخشان خلیج نیلگون  فارس ،مراکز تجاری و همچنین جاذبه گردشگری اسکله تفریحی روبروی این هتل قرار دارد .فضای داخلی این هتل مدرن و به روز است و باعث می شود لحظات ماندنی در ذهن شما مسافران عزیز حک کند.  هتل شایان با ۱۹۵ اتاق مجهز، سوئیتهای ساحلی، سوئیتهای معمولی، رویال، اتاقهای روبه دریا و جزیره و همچنین دوبلکس های لوکس با طرحی گرم و مدرن می باشد.با انتخاب هتل شایان نهایت لذت را از سفر خود میبرید.

امکانات هتل شایان کیش:

دارای چندین رستوران با غذاهای ایرانی و فرنگی و سالن مجلل و رستوران شمبلیر ،باغ بهشت،فرانسوی از مجمعه رستوران های این هتل می باشد. از دیگر خدمات این هتل لابی ،کافی شاپ، آرایشگاه، سالن های کنفرانس، کافی نت و گیم نت، پارکینگ اختصاصی، خشکشوئی، سالن تفریحات سالم و همچنین خدمات فکس، دسترسی آسان به مراکز خرید، دریا و … میباشد و دارای کادر مجرب آماده پذیرایی از شما مسافران تور کیشمی باشد.

جهت رزرو و خرید  تور کیش  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط: 

 تور کیش تابستان 95 

تور کیش مرداد 95

تعداد بازدید از این مطلب: 165
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 8 تير 1395
نظرات

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش از بزرگترین هتل های 5 ستاره جزیره کیش می باشد که با الهام گرفتن از معماری باستانی تخت جمشید در زمینى به وسعت ۱۲۱۳۳۰ متر مربع در شمال شرق جزیره زیباى کیش نزديك به ساحل شرقی بنا شده، این هتل یادآور معماری خاص و بی نظیر ایران باستان بوده با فضای مجذوب کننده و غرور آفرین دوران پادشاهی هخامنشی اقامتی خاطره انگیز و به یادماندنی را برای مسافران عزیز  تور کیش رقم  میزند. این هتل دارای فضاهای گردشی، ورزشی و مدرن بی نظیریست که چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند. چشم انداز هتل داریوش به آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس خاطره ای به یادماندنی را در ذهن شما مسافران بر جای خواهد گذاشت.

امکانات هتل داریوش کیش:

تلویزیون، استخر (سرباز و سرپوشیده)، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاه، نمازخانه، لابی،لاندری، مینی بار، ماهواره، رستوران ایرانی و فرنگی ، کافی شاپ، سالن ورزش،سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، ماساژ ،زمین تنیس، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی، بیلیارد، سالن آمفي تئاتر، سالن تشريفات، سالن همايش، سالن كنفرانس، ويدئو كنفرانس، روم سرویس و پذیرش 24 ساعته از خدمات ابین هتل می باشد، شما مسافران تور کیش  با انتخاب این هتل می توانید لحظات خوشی را سپری کنید.

 

 

هتل شایگان کیش

هتل  شایگان کیش از جمله هتل های مدرن 5 ستاره جزیره کیش می باشد که با ۱۰۰ اتاق و سوئيت متفاوت که شامل  ۷۹ اتاق ۲ تخته و ۲۱ سوئیت ۱ خوابه و ۲ خوابه به همراه جکوزی بوده اقامتی دلنشین را برای شما در جزیره  کیش برای شما گردشگران عزیز به ارمغان می آورد.

امکانات هتل شایگان کیش:

هتل  شایگان کیش با مساحت۱۱۰۰۰ متر مربع (از ۱۵۰۰۰ متر مربع کل هتل ) و معماری فوق العاده در موقعیتی عالی واقع شده که حدودا ۲ تا ۵ دقيقه با بازارهاي پانيذ و مرکز تجاري پرديس کیش فاصله دارد .اکثر اتاق و سوئيت های هتل شایگان کیش نمای بی نظیری از آبهاي نيلگون خليج فارس را برای مهمانان تور کیش به نمایش می گذارند .هتل شایگان کیش دارای سالن همايش، کنفرانس, جلسه و اجتماعات بهمراه سالن جداگانه‌ی پذيرايی در طبقه‌ی چهارم فضای عالی را برای اجتماع فراهم می آورد .

همچنین کلوپ ورزشی هتل شایگان کیش شامل استخر سرپوشيده با درجه‌ی آب کنترل شده، جکوزی، سونای بخار، سونای خشک، بدن سازی، بوفه، ماساژ، ناجی و مربی، حوضچه‌ی آب سرد، استخر کودکان ، بيليارد و اسنوکر با سالن دارای ۱۲ ميز بيليارد و اسنوکر لوکس ، زمين تنيس که در طبقه همکف هتل شایگان واقع شده اند .تمام اتاقهای هتل شایگان کیش مجهز به سيستم قفل الکترونيکی، سرويس بهداشتی، تلويزيون مجهز به کانالهای ماهواره ای ، ۵ شبکه تلويزيون محلی ، کامپيوتر با امکان دسترسی به اينترنت می باشد .خدمات هتل شایگان کیش  شامل محل نگهدارى کودک ، مجموعه آفتابگردان شامل(سالن همايش خورشيد-سالن متينگ آفتاب – سالن ميتينک روم ونوس-سالن ميتينگ روم مهتاب)، کافه تراس دريا، کافى شاپ آفتابگردان، ديزل ژنراتور، سيستم آب شيرين کن، موزيک زنده رستوران، موزيک زنده لابى (پيانو) ،قهوه خانه سنتى ، فست فود ، رستوران شاني ، سالن همايش و آمفى تاتر، موزيک سقفى، ماهواره، خياطى، آرايشگاه مردانه ، آرايشگاه زنانه ،رنت کار، کانسيرژ،دستگاه POS،دستگاه ATM، ترانسفر استقبال و … می باشد.امکانات رفاهی رایگان هتل شایگان کیش صبحانه بوفه رايگان ، استقبال در فرودگاه ، استخر و سونا و جکوزى  می باشد .

 

 

جهت رزرو و خرید  تور کیش  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط: 

 تور کیش تابستان 95 

تور کیش مرداد 95

تعداد بازدید از این مطلب: 161
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 11 خرداد 1395
نظرات

هتل ایران کیش

_ایران_کیش_1.jpg

هتل بین المللی ایران کیش در شمار هتل های 5 ستاره این جزیره قرار دارد و در تیرماه  1393 با 700 متر مربع زیربنا در مقابل پارک شهر کیش افتتاح شد. هتل ایران از دریا 20 دقیقه فاصله دارد. این هتل شامل 7 طبقه، 130 اتاق و 310 تخت خواب می باشد. معماری و طراحی هتل ایران بسار زیبا و منحصر به فرد می باشد به گونه ای که توجه بسیاری از گردشگران تور کیش را به خود جلب می نماید این هتل در دو برج مجزا طراحی شده که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و این خصوصیت این هتل را از دیگر هتل های کیش متمایز می کند. ساخت این هتل هزینه ای بیشتر از 55 میلیارد تومان را در بر داشته است. طراحی هتل ایران کیش به گونه است که اتاق هایی که در ضلع شمالی هتل قرار گرفته اند مشرف به دریا و اتاق هایی که در ضلع جنوبی هتل قرار گرفته اند رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند. در تمامی طبقات و اتاق های این هتل بین المللی اینترنت رایگان برای مسافران تور کیش وجود دارد و تنها هتلی در جزیره است که دارای نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) می باشد. 

امکانات هتل ایران کیش:

سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی، سالن همایش،رستوران اصلی و رستوران روباز، صندوق امانات اختصاصی،اینترنت رایگان در لابی و در تمام اتاق ها، لاندری۲۴ساعته، پارکینگ سرپوشیده، کافی شاپ، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری، ماهواره و... . این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای شما میهمانان تور کیش به ارمغان می آورد.

_ایران_کیش_2.jpg

_ایران_کیش_3.jpg

_ایران_کیش_4.jpg

_ایران_کیش_5.jpg

_ایران_کیش_6.jpg

 

 

هتل 5 ستاره پارمیس یکی از بزرگترین و مجهزترین هتل های جزیره ی کیش می باشد،که در موقعیتی عالی،نزدیک به مراکز خرید و مناطق تفریحی واقع شده است.اين هتل تور کیش در سال 1385 افتتاح گرديده و یکی از پر طرفدارترین هتلهای جزیره می باشد که از لحاظ کیفیت سرویس دهی و غذایی , تنوع اتاقها , موقعیت مرکزی در جزیره , برخورد خوب پرسنل پیشرو در میان هتلها می باشد.

 

_پارمیس_کیش.jpg

امکانات هتل پارمیس :

سالن بیلیارد ،  استخر سونا ،  جکوزى ،  ،  کافى شاپ ،  کافى نت ،  سالن همایش و...  اشاره کرد .اگر به دنبال آرامش و استراحت در یک مکان آرام می باشید با تور کیش در این هتل مجلل همراه شوید.

 

_پارمیس_کیش_5.jpg

_پارمیس_کیش_4.jpg

_پارمیس_کیش_3.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور کیش خرداد 95

تور کیش تابستان 95

تور کیش تیر 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش ویژه تعطیلات خرداد 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

تعداد بازدید از این مطلب: 180
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 11 خرداد 1395
نظرات

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش در شمار هتل های 4 ستاره کیش قرار دارد و یکی از هتل های شیک و لوکس کیش محسوب می شود. این هتل درفضایی بالغ بر پانزده هزار متر مربع بنا گردیده است و از 54  اتاق و 140 تخت تشکیل شده است ، هتل صدف کیش از لحاظ موقعیت جغرافیایی به بازارهای بزرگ جزیره نزدیک است و روبروی دانشگاه جزیره کیش قرار دارد. این هتل در سال هشتادو یک بنا شد . هتل صدف در میان مسافران تور کیش محبوبیت خاصی دارد و یکی از هتل های پر طرفدار و با کیفیت کیش به شمار می رود.

 آدرس هتل صدف کیش : جزیره کیش، میدان امیر کبیر

امکانات هتل صدف کیش :

لابی با فضایی دلپذیر ، کافی شاپ ، رستوران  ، سالن کنفرانس ،  کافی نت و... برای مسافران تور کیش فراهم گردیده است

 

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش در شمار هتل های 4 ستاره کیش قرار دارد. این هتل در سال 1393 در مجاورت مرکز تجاری کیش بنا گردید. هتل پارمیدا از نظر موقعیت مکانی در مکان بسیار مناسبی قرار گرفته است از این رو مورد توجه بسیاری از گردشگران تور کیش می باشد. این هتل جزء هتل های نوساز جزیره کیش محسوب می شود.

 امکانات هتل پارمیدا کیش :

رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور کیش، استخر، اسپا، جکوزی، اینترنت در واحد ،رستوران، کافی­شاپ، باغ، مسیر پیاده روی، سالن همایش، سالن کنفرانس و...

 

مطالب مرتبط :

تور کیش خرداد 95

تور کیش تابستان 95

تور کیش تیر 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش ویژه تعطیلات خرداد 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

تعداد بازدید از این مطلب: 173
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 11 خرداد 1395
نظرات

هتل سیمرغ کیش :

 

_سیمرغ_کیش_2.jpg

 

هتل سه ستاره سیمرغ کیش در مرتفع ترین و بلندترین منطقه تفریحی جزیره کیش واقع شده است و زیبا می باشد. دارای محیطی مناسبی برای اقامت خانوادگی مسافران کیش است.  هتل سیمرغ کیش دارای چیدمان بسیار زیبا می باشد وکارکنان آن با رویی خوش پذیرای مهمانان تور کیش می باشند. هتل سیمرغ کیش برای میهمانان تخفیف های ویژه برای مکانهای تفریحی از جمله دلفیناریم ، باغ پرندگان، کلوپ مریم و غواصی و قایق رانی و آموزش در دریای خلیج فارس می باشد . رستوران هتل با انواع غذاهای لذیذ و متنوع آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران تور کیش می باشد . 

 

_سیمرغ_کیش.JPG

 

هتل 3 ستاره تاپ رز کیش در قلب جزیره زیبای کیش و در فاصله بسیار کمی از ساحل و در مرکز شهر کیش واقع شده است و فاصله آن تا مراکز خرید پانیذ حدود 10 دقیقه و تا بازار پردیس حدود 7 دقیقه پیاده روی می باشد . این هتل در یکی از منطقه های گردشگری خوب کیش واقع شده است با انتخاب این هتل آسودگی سفر را به همره خواهید داشت در زمینی به مساحت 13 هزار هکتار بنا شده است. این هتل تور کیش از 50 اتاق و 140 تخت خواب تشکیل شده است و دارای 37 ویلای ساحلی که مشرف به ساحل می باشد و کمتر از 50 متر با دریا و اسکله فاصله دارد. هتل تاپ رز کیش روبروی بازار پردیس در انتهای خیابان ابن سینا واقع شده است و با مرکز خرید پانیذ 10 دقیقه به صورت پیاده فاصله دارد.

 

_تاپ_رز_کیش.jpg

 

امکانات هتل تاپ رز کیش:

رستوران شامل انواع غذاهای داخلی و خارجی، کافی شاپ سنتی در محیطی بسیار زیبا، چایخانه سنتی، پارکینگ اختصاصی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، سيستم  ماهواره برای تلویزیون اتاق ها، صندوق امانات، خدمات خانه داری، اينترنت پر سرعت وايرلس، كانتر خدمات گردشگرى، خدمات لاندرى و ترانسفر... . برای استفاده از امکانات این هتل زیبا باتور کیش همراه شوید .      

_تاپ_رز_کیش_1.jpg

_تاپ_روز_کیش.jpg

 

هتل فانوس کیش

هتل فانوس کیش

هتل فانوس کیش در شمار هتل های 2 ستاره کیش قرار دارد و در سال 1376 تاسیس گردید و در خرداد ماه 1389 باز سازی شد. هتل فانوس با فضای سبز مناسبی که دارد محیطی آرام بخش را به گردشگران تور کیش ارائه می دهد. این هتل همچنین مکان ها و تفریحات ورزشی برای علاقه مندان به ورزش را فراهم نموده است. هتل فانوس از جمله هتل هایی است که به عنوان اقامتگاه مسافرین خارجی که برای تمدید ویزا به جزیره کیش سفر می کنند، می باشد. . این هتل از مرکز جزیره دور بوده و از سکوت و آرامش خاصی برخوردار است اما برای رسیدن به بازارها و مراکز تفریحی باید مسافتی را طی کرد.

امکانات هتل فانوس کیش :

لابی ، ماهواره ، نمازخانه ، سالن ورزشی ، بیلیارد ، رستوران ، پارکینگ اختصاصی هتل مخصوص مسافران تور کیش ، پارکینگ سرپوشیده ، لاندری ، صندوق امانات اختصاصی و ...

هتل فانوس کیش

هتل فانوس کیش

 

مطالب مرتبط :

تور کیش خرداد 95

تور کیش تابستان 95

تور کیش تیر 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش ویژه تعطیلات خرداد 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

 

تعداد بازدید از این مطلب: 167
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 11 خرداد 1395
نظرات

هتل شایگان کیش

_شایگان_کیش_7.JPG

هتل شایگان کیش در شمار هتل های 5 ستاره کیش قرار دارد و یکی از هتل های معروف کیش محسوب می شود. این هتل تور کیش در زمینی به مساحت 15000 مترمربع ساخته شده است و در بهترین نقطه از نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش واقع گردیده است همچنین با مشرف بودن اکثر اتاق ها به خلیج  زیبای همیشه فارس جزو هتلهای پر طرفدار کیش می باشد. از لحاظ دسترسی به بازارهای کیش این هتل در موقعیت خوبی قرار دارد و به بازارهای پانیذ و مرکز تجاری پردیس کیش بسیار نزدیک است از این رو مورد توجه بسیاری از گردشگران تور کیش می باشد این هتل از 140 باب اتاق، سوئیت، ویلای لوکس و آپارتمان ویژه در 6 طبقه تشکیل شده است که هرکدام دارای رنگ بندی متنوع و امکانات کامل اقامتی و رفاهی هستند. هتل شایگان با ارائه بهترین امکانات هر ساله پذیرای بسیاری از مسافران تور کیش می باشد.

امکانات هتل شایگان کیش :

سالن همایش و اجتماعات  ، باشگاه ورزشی  شایگان  شامل استخر سرپوشیده جکوزی، سونای بخار، سونای خشک، بدن سازی،  ماساژ،حوضچه آب سرد، استخر کودکان ، سالن بیلیارد و اسنوکر ، کلوپ بازی کودکان و... برای میهمانان تور کیش می باشد.

آدرس هتل شایگان کیش  :جزیره کیش -میدان پردیس

_شایگان_کیش_1.jpg

_شایگان_کیش_8.jpg

_شایگان_کیش_6.jpg

_شایگان_کیش_2.jpg

_شایگان_کیش_3.jpg

_شایگان_کیش_5.jpg

 

 

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش یکی از جدید ترین و لوکس ترین هتل های جزیره کیش می باشد این هتل تازه تاسیس جزء هتل های 5 ستاره جزیره محسوب می شود و هتلیست دریایی. این هتل نوساز تور کیش در منطقه بکر با اکوسیستم طبیعی در شمال غربی جزیره کیش بنا شده ‏است، هتل ترنج در ابتدای جاده جهان و مابین میدان جاسک و کلبه هور واقع شده است. هتل ترنج از 100 ویلای 40 متری و 60 متری تشکیل شده است. سوئیتهای این هتل بر روی دریا احداث شده و دارای کف شیشه ای ‎می باشد و از داخل اتاق کف دریا دیده می شود همچنین دارای ‏بالکن اختصاصی نیز می باشد طراحی این هتل زیبا توجه گردشگران تور کیش را به خود جلب کرده است . این سوئیتها با اسکله چوبی حدود 1 کیلومتری به هم متصل شده اند و چیدمان نهایی از بالا تصویر یک بته جقه را بر ‏روی خلیج فارس حک نموده است . در این مجموعه 2 جزیره مصنوعی برای جذب پرندگان مهاجر بنا شده است. موقعیت جغرافیایی و نوع ساخت منحصر به فرد  این مجموعه باعث شده که مناظر فوق العاده زیبایی از جمله ‏غروب خورشید ، تصاویر زایدالوصف از دریا ، امواج ، مرجانها، فضای سبز ، ساحل و‎ … را برای مسافران تور کیش به ارمغان بیاورد. در این هتل بر روی آب رستوران تاج ترنج قرار دارد. همچنین رستوران خورشید که دارای کف شیشه ای می باشد آماده سرو انواع غذاها و پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد.

امکانات هتل ترنج کیش :

پارکینگ، رستوران، پذیرش 24 ساعته میهمانان تور کیش، تراس، صندوق امانات، آتلیه ،کافی شاپ، تاکسی سرویس، سالن بدنسازی، دوچرخه سواری، والیبال ساحلی، اینترنت، سالن بیلیارد، فوتبال دستی، آلاچیق ساحلی، رستوران ایتالیایی، چایخانه سنتی، فکس، کپی، ترانسفر فرودگاهی و ...

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش خرداد 95

تور کیش تابستان 95 

تور کیش تیر 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش ویژه تعطیلات خرداد 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

تعداد بازدید از این مطلب: 146
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 11 خرداد 1395
نظرات

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش یکی از هتل های 4 ستاره کیش محسوب می شود و در بلندترین منطقه سیاحتی شمال شرقی جزیره کیش بنا شده است که مشرف به دریای نیلگون خلیج فارس می باشد و در زمینی به وسعت یکصد هزار متر مربع قرار گرفته است. این هتل تور کیش در زمينى به مساحت 50.000 متر مربع در شمال شرقى جزيره زيباى كيش با زير بناء 43000 مترمربع احداث گرديده است .

این هتل به سیستم تهویه مطبوع مرکزی و محیطی سر سبز با پوشش گیاهی خاص و با طراوت ، فضا سازی زیبا و آبنماهای متعدد و چشم نواز مجهز می باشد. هتل بزرگ ارم از ۲۱۰ اتاق، ۳۰ رويال، پرزيدنت و سوئيت در ساختمان اصلي و ۱۴۰ سوئيت آپارتمان در محوطه تشکیل شده است همچنین دارای دو استخر و سونا با کليه امکانات، مراکز و فروشگاههاي تجاري، رستوران، کافي شاپ هاي متنوع با انواع غذاهاي ايراني و خارجي برای تمامی سلیقه های گردشگران تور کیش ، رستوران گردان، رستوران سنتي، فست فود، تالارهاي مخصوص ازدواج و جشن تولد و همچنين دو سالن آمفي تئاتر ۵۰ و ۴۰۰ نفره و يک سالن کنفرانس ۴۰ نفره است. از دیگر امکانات هتل ارم می توان به گالري و سالن چند منظوره، کلوپ ورزشي وتفريحي وسالن بيليارد اشاره نمود. ساخت پلکاني هتل بزرگ ارم باعث گرديده که ۷۰ درصد اتاق هاي آن روبه دريا باشد و اتاق هاي روبه جزيره نيز به خاطر اشراف کامل بر جزيره کيش و زيبائيهاي بي نظير آن، ارزشي برابر اتاق هاي روبه دريا دارد. سوئيت آپارتمان هاي محوطه با توجه به اينکه در ميان باغي از نخلستان و گل وگياه و فضاي سبز واقع گرديده، مورد علاقه مسافران تور کیش بخصوص خانواده ها بوده و خانواده ها با اقامت در آن احساس آرامش بيشتري مي نمايند.

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

 

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش در شمار هتل های 4 ستاره کیش قرار دارد و یکی  از بهترین هتل ها در جزیره کیش به شمار می رود. این هتل نوساز کیش دارای امکانات رفاهی مناسبی است که توجه گردشگران تور کیش را به خود جلب می نماید. اتاق های هتل آرامیس از چشم اندازهای زیبایی برخوردار است.  همچنین از لحاظ دسترسی به مراکز خرید شهر و نقاط تفریحی جزیره در موقعیت خوبی قرار دارد

امکانات هتل آرامیس کیش :

لابي، رستوران، كافي شاپ، اينترنت، ماهواره، نمازخانه، سونا و جكوزي، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده مخصوص میهمانان تور کیش ، لاندري، خدمات خانه داري، سالن كنفرانس، صندوق امانات اختصاصي، تاكسي سرويس و ...

هتل آرامیس کیش

 

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش

 

مطالب مرتبط :

تور کیش خرداد 95

تور کیش تابستان 95 

تور کیش تیر 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش ویژه تعطیلات خرداد 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

 

تعداد بازدید از این مطلب: 180
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 11 خرداد 1395
نظرات

هتل صدف کیش

یکی از بهترین و شیک ترین هتل های 4 ستاره جزیره کیش هتل صدف است که در نزدیکی میدان امیر کبیر کیش قرار گرفته است. هتل صدف کیش دارای آبشارهای عظیم و چشم اندازی فوق العاده و فضای سبز زیبا و همچنین کوه ۲۷ متری  برای مسافران تور کیش فراهم کرده است. اتاق های این هتل بسیار مدرن و تمیز و مجهز در اختیار مسافران تور کیش می باشد. رستوران کوه نور و رستوران ایتالیایی کولیزه هتل صدف کیش دارای انواع غذاهای مختلف و متنوع و دسرهای خوش مزه می باشد. از امکانات تفریحی این هتل شامل سالن بیلیارد, سالن ورزشی, بیلیارد و... که مخصوص مسافران تور کیش می باشد.  هتل صدف کیش سفر خوشی را برای مسافران تور کیش آرزرو می کند.

 

امکانات هتل صدف کیش:

استخر، بیلیارد ، رستوران ایتالیایی کولیزه، رستوران کوه نور برای مسافران تور کیش، لابی ، سالن همایش، کافی نت ، اینترنت بی سیم ، پارکینگ اختصاصی ، مرکز خرید و ... که در اختیار مسافران تور کیش می باشد.

 

 

مطالب مرتبط:

تور کیش خرداد 95 

 تور کیش تابستان 95 

 تورهای کیش ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95 

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95 

 تور کیش تیر 95 

تور کیش مرداد 95 

تعداد بازدید از این مطلب: 167
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 11 خرداد 1395
نظرات

هتل کازا لتو پریوات سنت پترزبورگ روسیه

یکی از معروف ترین و زیبا ترین هتل های روسیه هتل 4 ستاره کازا لتو پریوات سنت پترزبورگ روسیه است. هتل کازا لتو پریوات سنت پترزبورگ روسیه دارای اتاق های مناسب با امکانات بالا در اختیار مسافران تور روسیه می باشد. ماساژ درمانی در این هتل برای ریلکس کردن مسافران تور روسیه انجام می شود و از جمله امکانات دیگر  اتاق های پاک بدون سیگار، مینی بار, خدمات تهیه بلیط و ... می باشد. مسافران تور روسیه با انتخاب این هتل و با قیمت مناسب می توانند سفر خوبی را تجربه کنند.

امکانات هتل کازا لتو پریوات سنت پترزبورگ روسیه:

خانه داری, ترانسفر فرودگاه,  لباسشویی, خشکشویی , اتو کشی , خدمات تورها, فکس و کپی, خدمات تهیه بلیط , سرویس مستخدم, سرویس ایاب و ذهاب, ماساژ درمانی برای مسافران تور روسیه, اتاق های پاک بدون سیگار، مینی بار و... که مخصوص مسافران تور روسیه می باشد.

 

هتل ماریوت بای کورت یارد واسیلیفسکی سنت پترزبورگ روسیه 

یکی از هتل های 4 ستاره تاپ روسیه هتل ماریوت بای کورت یارد واسیلیفسکی سنت پترزبورگ روسیه است که در در خیابان  واسیلئوستروفسکی  امتداد رودخانه نوا قرار گرفته است. هتل ماریوت بای کورت یارد واسیلیفسکی سنت پترزبورگ روسیه دارای 214 اتاق زیبا و مجلل با امکاناتی نظیر تلوزیون ال سی دی ، ماهواره ، میز کار به همراه صندلی ارگونومیک ،وان حمام، اینترنت پر سرعت وای فای ،  گاوصندوق  ، تهویه مطبوع ، سیستم های سرمایشی و گرمایشی برای مسافران تور روسیه می باشد. پردیس دانشگاه ایالتی و استادیوم پتروفسکی  از بناهای مشهور روسیه می باشد که به این هتل بسیار نزدیک است و مسافران تور روسیه با انتخاب این هتل می توانند به راحتی به مکان های دیدنی روسیه بروند. این هتل برای مسافران تور روسیه امکانات تفریحی از جمله سالن بدن سازی و ماساژ دهی و.. نیز فراهم کرده است.

امکانات هتل ماریوت بای کورت یارد واسیلیفسکی سنت پترزبورگ روسیه:

سالن بدنسازی ، رستوران ها برای مسافران تور روسیه ، کافی شاپ ، پارکینگ رایگان, ارکینگ خصوصی, خدمات لباسشویی و خشک شویی و اتوشویی ، واکس کفش ، امکان برگزاری جلسات ، فکس و فتو کپی, رستوران انواع غذاهای محلی ، روسی ، مدیترانه ای ، شرقی ، اروپایی و .... که در اختیار مسافران تور روسیه می باشد.

هتل نووتل مسکو روسیه

یکی از شیک ترین هتل های 4 ستاره روسیه هتل نووتل مسکو روسیه می باشد که در قلب مسکو سیتی روسیه قرار گرفته است و بسیار نزدیک به پل بگریشن و مسکو کرمیلن می باشد. هتل نووتل مسکو روسیه دارای ۳۶۰ اتاق خوب و تمیز با امکانات عالی نظیر یک تلوزیون پالاسما(در تمامی اتاق ها) همراه با ماهواره, اینترنت آی دی اس ال (کابلی)و وایرلس(وای فای)آنتن دهی که در اختیار مسافران تور روسیه می باشد. مسافران تور روسیه می توانند یک تاکسی یا یک لیموزین شخصی داشته باشند. هتل نووتل مسکو روسیه به مساحت ۸۶۶۲ فوت متر مربع  فضا برای سالن کنفرانس و میتینگ روم دارد.

امکانات هتل نووتل مسکو روسیه:

یک روم فیتنس و یک روم ماساژ دهی(رایگان) برای مسافران تور روسیه, یک سونا و جکوزی+یک استخر سرباز و سربسته, رستوران, بیزینس سنتر هتل نووتل  به صورت ۲۴ ساعته, اینترنت آی دی اس ال (کابلی)و وایرلس(وای فای) و... که در اختیرا مسافران تور روسیه می باشد.

مطالب مرتبط:

تور روسیه خرداد 95 

تور روسیه تابستان 95

 

 تورهای روسیه ویژه تعطیلات خرداد 95

تورهای روسیه ویژه تعطیلات تابستان 95 

 تور روسیه ویژه تعطیلات تیر 95 

تور روسیه تیر 95 

 تور روسیه مرداد 95

 

تعداد بازدید از این مطلب: 182
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 11 خرداد 1395
نظرات

کشتی یونانی کیش

در غرب جزيره کیش يك كشتي عظيم‌الجثه در سواحل نيلگون كيش جا خوش كرده است كه به كشتي يوناني معروف است. در يكي از روزهاي گرم تابستان سال ۱۳۴۵، بوميان جزيره كيش ناگهان كشتي عظيم‌الجثه‌اي را كه در نزديكي روستاي باغو به گل نشسته بود، ديدند. هنوز پس از گذشت سال‌ها دليل به گل نشستن اين كشتي در پس پرده‌اي از ابهام است اما گفته مي‌شود به علت مه آلود بودن هوا و نبودن فانوس دريايي در سواحل جزيره کیش پس از 80 روز تلاش برای در آوردن آن به هیچ نتیجه ای نرسید تا این کشتی برای همیشه در آنجا بماندو یکی از جاذبه های گردشگری برای مسافران تور کیش شود.

 

جهت رزرو و خرید  تور کیش  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور کیش تیر 95 

 تور کیش خرداد 95

تور کیش تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات خرداد 95

تعداد بازدید از این مطلب: 163
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 11 خرداد 1395
نظرات

هتل شایگان کیش

هتل ۵ ستاره شایگان کیش از جمله هتل های لوکس جزیره کیش می باشد که با ۱۰۰ اتاق و سوئيت متفاوت که شامل  ۷۹ اتاق ۲ تخته و ۲۱ سوئیت ۱ خوابه و ۲ خوابه به همراه جکوزی بوده اقامتی دلنشین را برای شما در جزیره زیبای کیش برای مسافران تور کیش به ارمغان می آورد .

 

امکانات هتل شایگان کیش:

هتل شایگان کیش با مساحت۱۱۰۰۰ متر مربع (از ۱۵۰۰۰ متر مربع کل هتل ) و معماری فوق العاده در موقعیتی عالی واقع شده که حدودا ۲ تا ۵ دقيقه با بازارهاي پانيذ و مرکز تجاري پرديس کیش فاصله دارد .اکثر اتاق و سوئيت های هتل شایگان کیش نمای بی نظیری از آبهاي نيلگون خليج فارس را برای مهمانان تور کیش به نمایش می گذارند .هتل شایگان کیش دارای سالن همايش و اجتماعات بهمراه سالن جداگانه‌ی پذيرايی در طبقه‌ی چهارم فضای عالی را برای اجتماع فراهم می آورد .

همچنین کلوپ ورزشی هتل شایگان کیش شامل استخر سرپوشيده با درجه‌ی آب کنترل شده، جکوزی، سونای بخار، سونای خشک، بدن سازی، بوفه، ماساژ، ناجی و مربی، حوضچه‌ی آب سرد، استخر کودکان ، بيليارد و اسنوکر با سالن دارای ۱۲ ميز بيليارد و اسنوکر لوکس ، زمين تنيس که در طبقه همکف هتل شایگان واقع شده اند .تمام اتاقهای هتل شایگان کیش مجهز به سيستم قفل الکترونيکی، سرويس بهداشتی، تلويزيون مجهز به کانالهای ماهواره ای ، ۵ شبکه تلويزيون محلی ، کامپيوتر با امکان دسترسی به اينترنت می باشد .خدمات هتل شایگان کیش شامل محل نگهدارى کودک ، مجموعه آفتابگردان شامل(سالن همايش خورشيد-سالن متينگ آفتاب – سالن ميتينک روم ونوس-سالن ميتينگ روم مهتاب)، کافه تراس دريا، کافى شاپ آفتابگردان، ديزل ژنراتور، سيستم آب شيرين کن، موزيک زنده رستوران، موزيک زنده لابى (پيانو) ،قهوه خانه سنتى ، فست فود ، رستوران شاني ، سالن همايش و آمفى تاتر، موزيک سقفى، ماهواره، خياطى، آرايشگاه مردانه ، آرايشگاه زنانه ،رنت کار، کانسيرژ،دستگاه POS،دستگاه ATM، ترانسفر استقبال و … می باشد.امکانات رفاهی رایگان هتل شایگان کیش صبحانه بوفه رايگان ، استقبال در فرودگاه ، استخر و سونا و جکوزى  می باشد .مسافران تور کیش با اقامت در این هتل میتوانند لحظات خوبی داشته باشند.

 

 

هتل داریوش کیش 

هتل 5 ستاره داریوش کیش که با الهام گرفتن از تخت جمشید بصورت سمبلی از افتخار و شكوه ایران باستان در دوران هخامنشیان ساخته شده‌است. از نظر موقعیت مکانی در سواحل شرقی خلیج همیشه فارس با معماری بی‌نظیر در زمینى به وسعت ۱۲۱۳۳۰ متر مربع از منحصر به فردترین هتل‌های جنوب کشور است و با فضایی مجلل و بسیار زیبا در خلیج فارس قرار دارد که مسافران تور کیش را به خود جذب میکند. 

امكانات هتل داريوش كیش :

سالن کنفرانس , اتاق بيليارد, کافى شاپ لابى,  روم سرويس 24 ساعته , لاندرى , مينى بار و صندوق امانات , امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها , گشت سياحتى جزيره , گشت بازارها , کافي نت , سالن بدنسازي , صبحانه بوفه + ترانسفر و... را نام برد .مسافران تور کیش با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوندو لحظات خوشی را در هتل داریوش سپری کنند.

 

جهت رزرو و خرید  تور کیش  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور کیش تیر 95 

 تور کیش خرداد 95

تور کیش تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95 

تعداد بازدید از این مطلب: 164
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 26 ارديبهشت 1395
نظرات

هتل گاردنيا کیش

یکی از شیک ترین و بهترین هتل های 4 ستاره جزیره کیش هتل گاردنيا است که دارای چشم اندازی زیبا و سر سبز می باشد. هتل گاردنيا کیش هتل تازی تاسیس شده که در سال 87 تا 93 می باشد. این هتل دارای 2 فاز می باشد که فاز 2 دارای رستوران و کافی شاپی با انواع نوشیدنی ها و دسر های خوشمزه برای مسافران تور کیش می باشد. این هتل چون به ساحل دریا بسیار نزدیک است آن را هتل ساحلی می نامند. این هتل سرویس های بازدید از مراکز خرید را راحتی مسافران تور کیش فراهم کرده است. هتل گاردنيا کیش برای مسافران تور کیش امکانات تفریحی نظیر تخفیف ۵۰ درصدی جنگل شادی شبهای شایان، تخفیف ۳۰ درصدی غواصیی بانوان، تخفیف ۳۰ درصدی رنت اتومبیل با راننده و یا بدون راننده، تخفیف ۳۰ درصدی جت اسکی و تفریحات روی آب، تخفیف کرایه دوچرخه تا ۳۰ درصد و تخفیف بهره مندی از کافی شاپ گاردنیا به میزان ۳۰ درصد فراهم کرده است.

 

امکانات هتل گاردنيا کیش:

رستوران با انواع غذاها بین المللی, کافی شاپ, اینترنت, سرویس رایگان فرودگاه, دوچرخه, اسکوتر برقی مخصوص مسافران تور کیش, سالن بیلیارد و ... که در اختیار مسافران تور کیش می باشد.

 

هتل فلامینگو کیش

یکی از بهترین هتل های 4 ستاره کیش هتل فلامینگو می باشد که در قلب جزیره کیش قرار دارد. این هتل دارای آبنما ها و آلاچیق های زیبا و چشم انداز به آبهای نیلگون خلیج فارس است که مسافران تور کیش می توانند از منظره لذت ببرند. هتل فلامینگوکیش دارای ۲۰۲ اتاق و سوئیت  شیک و تمیز بوده که هر کدام به یک صورت و شیک می باشد. این هتل به جاذبه های گردشگری کیش از جمله بازارهای مروارید ، زیتون ، پانیذ ، مرکز تجاری کیش ، ونوس ، مریم ، هایپرمارکت و اسکله تفریحی جدید (جهت استفاده از جت اسکی ، قایق های کف شیشه ای ، دوچرخه سواری و…) و بولینگ مریم بسیار نزدیک می باشد و مسافران تور کیش می توانند به راحتی به خرید بروند.

 

امکانات هتل فلامینگو کیش:

رستوران با انواع غذاهای ایرانی ، فرنگی و دریایی ، کافی شاپ مخصوص مسافران تور کیش، کافی نت پر سرعت ، خشکشویی ،  شبکه فیلم های سینمایی مخصوص فلامینگو، آسانسورهای ۱۲ نفره با دیواره شیشه ای مشرف به چشم انداز شمالی, دو سالن آمفی تئاتر با گنجایش ۳۰ نفر و ... که در اختیار مسافران تور کیش می باشد.

 

 هتل هلیا کیش

 یکی از هتل های 4 ستاره شیک کیش هتل هلیا است که در محیطی سبز و بسیار زیبا در بین میدان ساحل و میدان امیرکبیر قرار گرفته است. این هتل با دریا فاصله بسیار کمی دارد و مسافران تور کیش می توانند به راحتی به دریا بروند. نمای داخل هتل بسیار سرسبز بوده و دارای آبنماهای زیبایی می باشد. کافی شاپ هتل به صورت 24 ساعته در اختیار مسافران تور کیش می باشد که دارای اینترنت فعال است. همچنین رستوران هتل با وعده های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی خوبی آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد.. هتل هلیا کیش دارای اتاقهای 2 تا 5 تخته شیک می باشد و این اتاق ها امکاناتی نظیر تلویزیون LCD، یخچال با مینی بار، صندوق امانت شخصی، آلارم بیدار باش و نیز سرویس حمام داخل هر اتاق همراه با کابین دوش های بهداشتی و تجهیزات کامل را دارا می باشد. فاصله هتل هلیا کیش تا مرکز خرید زیتون تقریبا 150 متر می باشد و ادامه مسیر به سمت بلوار فردوسی می توان به بازارهای هایپرمارکت، پردیس 1 و 2 و نیز بازار پانیذ می باشد که مسافران تور کیش می توانند به کمی قدم زدند به پیاده روی بروند.

امکانات هتل هلیا کیش:

روم سرویس 24 ساعته، کافی شاپ 24 ساعته، سیستم پخش دیجیتالی شبکه و فیلم در اتاق ها و سوئیت ها، سالن کنفرانس، اینترنت پر سرعت رایگان برای مسافران تور کیش، استقبال در فرودگاه، اتومبیل بدون راننده، گشت 24 ساعته انتظامات، آشپزخانه مجهز، گاو صندوق شخصی، امکان نگهداری کودک، نمازخانه، آب تصفیه شده شیرین حمام، دستگاه ژنراتور تولید برق، انبار نگهداری چمدانها بعد از تخلیه اتاقها تا زمان پرواز، دسترسی آسان به مرکز همایشها و تالار شهر، خشکشویی و... در اختیار مسافران تور کیش می باشند.

 

 

مطالب مرتبط:

تور کیش اردیبهشت 95

تور کیش خرداد 95 

 تور کیش تابستان 95 

 تورهای کیش ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95 

تورهای کیش ویژه تعطیلات اردیبهشت 95

تعداد بازدید از این مطلب: 195
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 26 ارديبهشت 1395
نظرات

هتل شایگان کیش

هتل ۵ ستاره شایگان کیش از جمله هتل های لوکس جزیره کیش می باشد که با ۱۰۰ اتاق و سوئيت متفاوت که شامل  ۷۹ اتاق ۲ تخته و ۲۱ سوئیت ۱ خوابه و ۲ خوابه به همراه جکوزی بوده اقامتی دلنشین را برای شما در جزیره زیبای کیش برای مسافران تور کیش به ارمغان می آورد .

 

امکانات هتل شایگان کیش:

هتل شایگان کیش با مساحت۱۱۰۰۰ متر مربع (از ۱۵۰۰۰ متر مربع کل هتل ) و معماری فوق العاده در موقعیتی عالی واقع شده که حدودا ۲ تا ۵ دقيقه با بازارهاي پانيذ و مرکز تجاري پرديس کیش فاصله دارد .اکثر اتاق و سوئيت های هتل شایگان کیش نمای بی نظیری از آبهاي نيلگون خليج فارس را برای مهمانان تور کیش به نمایش می گذارند .هتل شایگان کیش دارای سالن همايش و اجتماعات بهمراه سالن جداگانه‌ی پذيرايی در طبقه‌ی چهارم فضای عالی را برای اجتماع فراهم می آورد .

همچنین کلوپ ورزشی هتل شایگان کیش شامل استخر سرپوشيده با درجه‌ی آب کنترل شده، جکوزی، سونای بخار، سونای خشک، بدن سازی، بوفه، ماساژ، ناجی و مربی، حوضچه‌ی آب سرد، استخر کودکان ، بيليارد و اسنوکر با سالن دارای ۱۲ ميز بيليارد و اسنوکر لوکس ، زمين تنيس که در طبقه همکف هتل شایگان واقع شده اند .تمام اتاقهای هتل شایگان کیش مجهز به سيستم قفل الکترونيکی، سرويس بهداشتی، تلويزيون مجهز به کانالهای ماهواره ای ، ۵ شبکه تلويزيون محلی ، کامپيوتر با امکان دسترسی به اينترنت می باشد .خدمات هتل شایگان کیش شامل محل نگهدارى کودک ، مجموعه آفتابگردان شامل(سالن همايش خورشيد-سالن متينگ آفتاب – سالن ميتينک روم ونوس-سالن ميتينگ روم مهتاب)، کافه تراس دريا، کافى شاپ آفتابگردان، ديزل ژنراتور، سيستم آب شيرين کن، موزيک زنده رستوران، موزيک زنده لابى (پيانو) ،قهوه خانه سنتى ، فست فود ، رستوران شاني ، سالن همايش و آمفى تاتر، موزيک سقفى، ماهواره، خياطى، آرايشگاه مردانه ، آرايشگاه زنانه ،رنت کار، کانسيرژ،دستگاه POS،دستگاه ATM، ترانسفر استقبال و … می باشد.امکانات رفاهی رایگان هتل شایگان کیش صبحانه بوفه رايگان ، استقبال در فرودگاه ، استخر و سونا و جکوزى  می باشد .مسافران تور کیش با اقامت در این هتل میتوانند لحظات خوبی داشته باشند.

 

 


هتل پارمیس کیش 

هتل بین‌المللی پارمیس کیش یکی از بزرگترین و مجهزترین هتل های جزیره ی کیش میباشد،هتل پارمیس کیش از  هتلهای 5 ستاره  کیش است که به سبب داشتن مرکزیت بسیار مناسب در میدان پردیس و روبروی بازارهای  پردیس از جمله هتلهای پر طرفدار کیش است . اين هتل در سال 1385 افتتاح گرديده .این هتل همچنین دارای معماری زیبا و لابی مجللی است . هتل پارمیس کیش یکی از هتلهاي پر طرفدار كيش است که هم از نظر  کیفیت سرویس دهی و غذایی , تنوع اتاقها , موقعیت مرکزی در جزیره , برخورد خوب پرسنل و ...  امتيازات ويژه اي دارد که میهمانان تور کیش را به خود جذب میکند.

امکانات هتل پارمیس کیش :

از امکانات هتل پارمیس میتوان به سالن بیلیارد ،  استخر سونا ،  جکوزى ،  کافى شاپ ، کافى نت ،  سالن همایش و...  اشاره کرد . هتل پارميس داراى چهار رستوران به شرح ذيل مى باشد :دو رستوران با ارائه غذاى ايرانى و فرنگى ،رستوران سنتى با معمارى منحصر به فرد دوران صفويه و رستوران خانه اسپاگتى با انواع غذاهاى ايتاليايى .مسافران تور کیش با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 


هتل ترنج کیش

مجموعه گردشگری و هتل 5 ستاره  ترنج در شمال غربی جزیره کیش در منطقه بکر با اکوسیستم طبیعی واقع گردیده ‏است.سوئیتهای این هتل ( 100 عدد ) همگی بر روی دریا احداث گردیده و دارای کف شیشه ای ‎که میهمانان تور کیش می توانند از داخل اتاق کف دریا را ببیند و ‏بالکن اختصاصی است. این سوئیتها با اسکله چوبی ( حدود 1 کیلومتری ) به هم متصل شده اند و چیدمان نهایی از بالا تصویر یک بته جقه را بر ‏روی خلیج فارس حک نموده است .

 

امکانات هتل ترنج کیش

این مجموعه در دو فاز تعریف شده است فاز اول هتل بر روی آب و فاز دوم هتل طبقاتی ساحلی و همچنین رستوران ‏ساحلی ، کافی شاپ ، فست فود ساحلی ، رستوران بزرگ خورشید بر روی آب با کف شیشه ای ، کافی شاپ ، رستوران فرنگی بر روی دریا ، ‏رستوران تاج ترنج بر روی آب با دید بسیار عالی از غروب و آبهای آزاد خلیج فارس ، سالن اسپا‎ – ‎ماساژ با کف شیشه ای ، سالن جیم ( ورزش ) ‏کف شیشه ای ، خانه بازی کودک ، مزون ، سالن بیلیارد و … می باشد‎.‎ ‏ ‏

واحد ها 40 متری ، 60 متری و 120 متری به ترتیب سوئیت فلت، یک خوابه رویال و‎ VIP 2 ‎خوابه می ‏باشد. برای رفاه حال میهمانان تور کیش از ماشینهای گلف برای حمل و نقل استفاده می گردد و برای جابه جایی ملزومات روزمره مورد نیاز اتاق ها نیز از ‏ماشینهای ترولی گلف استفاده می گردد‎.‎‏ ‏‏ اتاق های هتل ترنج کیش دارای مینی بار و اینترنت رایگان می باشند و خدمات اتاق ها به صورت روزانه انجام می گیرد. ترانسفر رفت و برگشت به ‏فرودگاه نیز به صورت رایگان انجام می گیرد همچنین روزانه ترانسفر به مراکز خرید نیز صورت می گیرد.‏ ‏ ‏‏ ‎ 
‏ ‏ ‏ 
موقعیت جغرافیایی و نوع ساخت منحصر به فرد و خاص این مجموعه باعث گردید که مناظر فوق العاده زیبایی برای میهمانان تور کیش فراهم آید. از جمله ‏غروب خورشید ، تصاویر زایدالوصف از دریا ، امواج ، مرجانها، فضای سبز ، ساحل و‎ … .‎ 

ساخت دو جزیره مصنوعی در هتل دریایی برای جذب پرندگان مهاجر و حفظ اکوسیستم طبیعی مجموعه انجام گرفته است‎ .‎ برای انتخاب منطقه مناسب جهت ساخت این هتل دریایی تحقیقات عظیمی گرداگرد جزیره زیبای کیش انجام شده است و منطقه شمال غربی به علت ‏یکدست بودن سطح دریا از ساحل تا حدود 1000 متر ، دلیل انتخاب می باشد‎.‎ اختلاف سطح شدید پس از 1000 متر در دریا ایجاد یک موج شکن طبیعی نموده است که همین امر باعث گردیده تا هیچگاه این محدوده موج شدید ‏یا طوفان نداشته باشد‎.‎ 

سایر خدماتی که هتل ترنج کیش ارائه می شود می توان به وجود آتلیه عکاسی ، سالن اسپا ، اتاق بازی ، خدمات خشکشویی ، اجاره خودرو ، سالن ‏بدنسازی و خانه کودک و اورژانس اشاره کرد. ‏ ‏‏ ‏ ‏ ‏ ‏

 

جهت رزرو و خرید  تور کیش  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

  تور کیش بهار 95

تور کیش اردیبهشت 95

تور کیش خرداد 95

تور کیش تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

تعداد بازدید از این مطلب: 198
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 21 ارديبهشت 1395
نظرات

هتل سورینت مریم کیش

یکی از شیک ترین هتل های 5 ستاره کیش هتل سورینت مریم است که حاشیه جنوب شرقی میدان “امیر کبیر” یکی از میادین اصلی و مرکزی کیش قرار گرفته است. هتل سورینت مریم کیش دارای ۵۶ اتاق و سوئیت که شامل اتاق هاى مدرن و شیک، ۱۲ سوئيت معمولى ، ۴ سوئيت رويال برای مسافران تور کیش می باشد. این هتل در سال ۹۲ بازسازی و امکانات مناسبی را در اختیار مسافران تور کیش قرار می دهد. از نظر موقعیت مکانی ای ن هتل بسیار به ساحل و اسکله تفریحی ، تالارشهر، مراکز اصلی خرید مانند بازارهای مروارید ، پردیس یک و دو ، مرکز تجاری ، هایپر مارکت نزدیک می باشد و مسافران تور کیش می توانند به راحتی با کمی قدم زدن به آنجا بروند. هتل سورینت مریم کیش برای مسافران تور کیش سالن بیلیارد و کافی شاپی با انواع دسر ها فراهم کرده تا مسافران در اوقات فراغت خود به آنجا بروند.

امکانات هتل سورینت مریم کیش:

ترانسفر فرودگاه بریم مسافرت تور کیش, اینترنت پر سرعت ، مینی بار، سرویس قهوه و چای ، سالن پذیرایی ،خانه داری ۲۴ساعته ، فضای سبز ، اتاق جلسات ، بیلیارد, رستوران ، کافی شاپ ، پارکینگ, خشکشویی و... که در اختیار مسافران تور کیش می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور کیش اردیبهشت 95

تور کیش خرداد 95 

 تور کیش تابستان 95 

 تورهای کیش ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95 

تورهای کیش ویژه تعطیلات اردیبهشت 95

 

تعداد بازدید از این مطلب: 207
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 21 ارديبهشت 1395
نظرات

 هتل آنا کیش 

یکی از بهترین هتل های جزیره کیش هتل 3 ستاره آنا است که در در میدان امیرکبیر قرار گرفته است. هتل آنا کیش  دارای 152 اتاق خوب با چشم اندازی زیبا و با امکاناتی کامل می باشد. این هتل حیاط و محوطه ی زیبا و دلباز اختصاصی تا مسافران تور کیش بتوانند به آنجا بروند. هتل آنا کیش برای مسافران تور کیش رستوران هایی با غذاهای متفاوت فراهم کرده است.مسافران تور کیش با رفتن به این هتل می توانند سفر خوبی را تجربه کنند.

 

امکانات هتل آنا کیش:

اينترنت ، تلويزيون ، یخچال ، تهويه مطبوع كامل‌ ، سشوار ، ماهواره ويدئو و راديوي مركزي ، کافي شاپ برای مسافران تور کیش ، رستوران ، لابي ، مينى بار ، روم سرويس‌ ، خانه داري ۲۴ساعته ، سالن برگزاري مراسم ، تالار كنفرانس ، تالارهاي چند منظوره ، خدمات لباس‌شويي ‌و خشکشويي ، برق اضطراري‌ ،سيستم اطفاي حريق ، صندوق امانات ، اجاره ماشين ، تاکسي سرويس ، پارکينگ ، فروشگاه در هتل و... که در اختیار مسافران تور کیش می باشد.

 

هتل پارسیان کیش

یکی از هتل های خوب و تمیز کیش هتل 3 ستاره پارسیان است که در قلب جزیره ی کیش قرار گرفته است. هتل پارسیان کیش  در میان دو بازار بزرگ و نزدیک به ۴ بازار معروف دیگر قرار گرفته است و مسافران تور کیش با کمی پیاده روی می توانند به آنجا بروند. این هتل به مکان های تفریحی و ساحل زیبای دریای کیش بسیار نزدیک تا و مسافران تور کیش با اقامت در این هتل می توانند به همجا بروند. این هتل دارای رستوران, کافی شاپ و سالن زیبایی برای مسافران تور کیش می باشد.

 

امکانات هتل پارسیان کیش:

 سالن كنفرانس ، لابي ، پارك كودكان مخصوص مسافران تور کیش ، كافي شاپ ، آژانس خدمات مسافرتي ، رستوران ، خدمات خانه داري ، پاركينگ اختصاصي هتل ، اينترنت در لابي ، فضاي سبز ، پاركينگ سرپوشيده ، اينترنت در واحد ، نمازخانه ، تاكسي سرويس ، لاندري ، سالن ورزشي ، صندوق امانات اختصاصي ، كافي نت فروشگاه و غرفهو .. در اختیار مسافران تور کیش می باشد.
 
 

 

هتل سارا کیش

یکی از بهترین و شیک ترین هتل های 3 ستاره جزیره کیش هتل سارا می باشد که خیابان رودکی بعد از میدان پردیس و در قلب مرکز تفریحی و تجاری کیش قرار دارد.این هتل بسیار نزدیک به پردیس یک و دو، بازار مرکز تجاری کیش ، پانیذ ، هایپرمارکت و نزدیکی به دریا ، اسکله ، اماکن تفریحی و گردشگری در کیش ، ادارات و بانک ها برای راحتی مسافران تور کیش می باشد. هتل سارا کیش در چهار طبقه و ۷۲ اتاق مجزا در سال ۱۳۸۸ تاسیس شده است. در هتل سارا کیش صبحانه بوفه و ترانسفر (استقبال) فرودگاهى رایگان بوده و همچنین نفرات بالاى پنج سال سرویس اضافه کامل محاسبه میگردد. فاصله این هتل تا فرودگاه 10 دقیقه می باشد و مسافران تور کیش به راحتی می توانند به راحتی به آنجا بروند.

 

امکانات هتل سارا کیش:

 یخچال ، تلویزیون ، رستوران ساینا با ظرفیت ۱۲۰ نفر، فست فود با ظرفیت ۱۲۰ نفر، کافی شاپ با ظرفیت ۷۵ نفر ، چایخانه سنتی هتل سارا (چای , قلیان , آش و …) ، اینترنت ، سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی ، پارکینگ ، لابی ، سالن همایش هتل سارا کیش (کنفرانس) ظرفیت ۷۰ نفر ، ATM ، لاندرى ، نمازخانه (مردانه و زنانه) برای مسافران تور کیش ، آسانسور ۲ دستگاه ، صندلى ماساژور، راهنماى گردشکری هتل سارا کیش ( مستقر در لابی) ، سه باب غرفه و … که این هتل در اختیار مسافران تور کیش می دهد.

 

مطالب مرتبط:

تور کیش اردیبهشت 95

تور کیش خرداد 95 

 تور کیش تابستان 95 

 تورهای کیش ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95 

تورهای کیش ویژه تعطیلات اردیبهشت 95

تعداد بازدید از این مطلب: 181
موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود