آمار مطالب

کل مطالب : 616
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 1124
باردید دیروز : 239
بازدید هفته : 1848
بازدید ماه : 2469
بازدید سال : 5605
بازدید کلی : 122502

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان turekish و آدرس kishturr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 4 بهمن 1394
نظرات

هتل آسیا تایلند

آسیا

بهترین هتل تایلند هتل 4 ستاره  آسیا است. این هتل در شهر پاتایا مشرف به خلیج تایلند بر روی یک صخره قرار گرفته است. انواع غذاهای دریایی در رستوران این هتل برای مسافران تور تایلند نوروز 95 سرو می گردد. از امکانات این هتل دارا بودن ساحل اختصاصی مخصوص مسافران تور تایلند نوروز 95 است. در نزدیکی هتل مناطق تفریحی و مراکز خرید برای مسافران تور تایلند نوروز 95 واقع شده است. این هتل در جنوب شهر پاتایا احداث شده است. شهر پاتایا 3 کیلومتر با این هتل فاصله دارد.

آسیا1

آسیا3

 امکانات هتل آسیا تایلند شامل:

لباسشویی، خشکشویی، مرکز بدنسازی برای مسافران تور تایلند نوروز 95، زمین گلف، خودپرداز، ماساژ، استخر روباز، رستوران، پذیرش 24 ساعته، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، مجهز به سیستم تهویه، بار و...

آسیا2

آسیا4

 

 

 

هتل لمردین سامویی تایلند

_لمردین_11.  JPG

شیک ترین هتل ۵ ستاره تایلند هتل لمردین سامویی  است. این هتل امکانات لوکس و فوق‌العاده ای را در اختیار مسافران تور تایلند قرار داده است. از امکانات هتل لمردین سامویی می توان به رستوران و بار ، سالن کنفرانس، پارکینگ، لاندری، فروشگاه، کافی شاپ، استقبال فرودگاهی، گشت درون شهری و برون شهری، پرستار کودک و محل نگهداری کودکان برای راحتی و رفاه خانواده های عزیز اشاره کرد . همچنین امکانات ورزشی هتل شامل استخر روباز ، اتاق بخار، سالن بدنسازی، ماساژ و ورزشهای آبی که برای دوستداران و علاقه مندان به ورزش در نظر گرفته شده است. امکانات دیگر این هتل 5 ستاره شامل تلویزیون ال سی دی، ماهواره ، تلفن، مینی بار، حمام ، سشوار ، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق، دستگاه دی وی دی پایر و رادیو میباشد.

 هتل لمردین در نزدیکی اکثر مراکز توریستی مانند پاتونگ بیچ و پوکت فانتاسیمی باشد .یکی از امکانات خوب این هتل ساحل اختصاصی ریزورت است که تقریبا در ۴۰قدمی آن قرار دارد،و این امکان را به شما می دهد که از ساحل های شلوغ و پر رفت و آمد به دور باشید.این هتل دارای ۱۰رستوران شیک و بار مختلف، ۲ استخر، مرکز سرگرمی کودکان و … می باشد. مسافران تور تایلند می توانند روز خود را با استفاده از بوفه صبحانه خوب شروع کرده و سپس از مکان های دیدنی پوکت لذت ببرند. هتل لمردین با امکانات و فضایی که دارد، برای همه افراد خانواده مناسب است.

 

_لمردین_22.  JPG

 

 مطالب مرتبط:

تور مالزی نوروز 95

تور تایلند نوروز 95 

تور مشهد نوروز 95 

تور دبی نوروز 95

 



تعداد بازدید از این مطلب: 199
موضوعات مرتبط: تورتایلند , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود