آمار مطالب

کل مطالب : 616
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 641
باردید دیروز : 239
بازدید هفته : 1365
بازدید ماه : 1986
بازدید سال : 5122
بازدید کلی : 122019

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان turekish و آدرس kishturr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 29 فروردين 1396
نظرات

هتل دیزرت پالم دبی

هتل دیزرت پالم دبی

هتل دیزرت پالم دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و یکی از لوکس ترین و شیک ترین هتل های دبی محسوب می شود. این هتل تا خیابان شیخ زاید و مرکز دبی 10 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 20 دقیقه رانندگی فاصله دارد . از خدماتی که این هتل به مسافران تور دبی ارائه می دهد می توان به داشتن پارکینگ رایگان اشاره نمود.

امکانات هتل دیزرت پالم دبی :

رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، روم سرویس، پذیرش شبانه روزی مسافران تور دبی ، لاندری، صندوق امانات، استخر، سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازی و ... 

هتل دیزرت پالم دبی

هتل دیزرت پالم دبی

هتل دیزرت پالم دبی

هتل دیزرت پالم دبی

 

هتل ریکسوس پالم دبی

هتل ریکسوس پالم دبی ( RIXOS THE PALM DUBAI ) از جمله هتل زنجیره ای مجلل و مدرن در مساحت به وسعت  ۱۰ هکتار واقع در پالم جمیرا در فاصله 40 دقیقه ای با فرودگاه با ماشین و 30 دقیقه ای با از مرکز تجاری دبی واقع می باشد. این هتل برای مسافران محترم تور دبی در طول اقامتشان خدماتی رایگان دارا می باشد. هتل ۵ ستاره ریکسوس پالم با دویست و سی و یک باب اتاق و سوئیت با فضائی بزرگ و دل نشین با چشم اندازی فوق العاده با بالکنی اختصاصیب و چشم اندازی رو به دریای خلیج فارس همچنین تخت هایی که برای افتاب گرفتن، حمامی پوشیده از سنگ مرمر زیبا  و وان حمامی عمیق اماده پذیرایی از مسافرانی که تور دبی را بر گزیده اند می باشد.

 

 

 

 

امکانات هتل ریکسوس پالم دبی :

این هتل برای مسافران تور دبی خدماتی از قبیل امکانات ورزشی: یوگا، ژیمناستیک آبی، آموزش ایروبیک، والیبال ساحلی، فوتبال ساحلی، والیبال آبی، تنیس، فوتبال آبی، سالن بدنسازی، بدمینتون، تنیس روی میز، بولینگ، شطرنج،غواصی استفاده نمایند.هتل ریکسوس پالم دبی گشت هایی به دلخواه مسافران در دبی همچون چتر بازی،بالن،گشت شهری دبی،گشت شهری ابوظبی،کویر سافاری،مرکز اسکی در مرکز خرید امارات،فواره دبی در مرکز خرید دبی،موسیقی سنتی ترکی در رستوران A’LA TURCA و مرکز تندرستی و SPA،ماساژ پوست آسیایی و اروپایی، لاغر کردن با روش جهانی و قابل اعتماد و سفت کردن پوست با تجهیزات و لوازم مورد نیاز، محصولات مراقبت از پوست لوازم آرایشی و بهداشتی (BrunoVassari )، مانیکور – پدیکور،حمام ترکی سنتی ، سونا و اتاق بخار در اختیار میهمانان عزیز دبی می گذارد.

 

 

رستوران های متنوع هتل ریکسوس پالم دبی ارائه مجموعه ای از انتخاب های وسیع با تاکید بر نوشیدنی منحصر به فرد ترکی  و همچنین انواع نوشیدنی ها ی  خوب را از سراسر جهان با استفاده از طعم و مزه و رنگ های مورد علاقه میهمانان عزیز تور دبی و همچنین با تجربه ای جدید و خاص از آشپزی را با آشپزان متخصص و معتبر ترکی دارا می باشد. در این هتل رستوران A LA TURCA ALL DAY DINING  غذاهای ترکی و در رستوران CHEF ترکیبی از غذاهای مدرن اروپایی، استرالیایی، آرژانتینی و غذاهای گوشت سنتی ترکی با چاشنی های مدرن و کیفیت بالای مواد غذایی و در رستوران ROCCHA MEDITERRANEAN انواع  غذاهای مدیترانه ای سرو خواهد شد. علاوه بر این رستوران ها هتل دارای کافه های متعددی می باشد که برای آرامش و راحتی میهمانان در کنار استخر، ساحل و دیگر فضاهای هتل می باشد در شیرینی فروشی هتل برای علاقه مندان به شیرینی انواع کیک ها و شیرینی های ترکی سنتی تهیه می شود علاوه بر آن در این شیرینی فروشی انواع مختلف و متنوع شیرینی های بین المللی با طعم و مزه فراموش نشدنی به فروش میرسد.

 

 

هتل کمپینسکی مال آو دبی

هتل کمپینسکی مال آو دبی از شمار بهترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره دبی واقع در خیابان شیخ زاید در فاصله 20دقیقه رانندگی تا فرودگاه بین المللی دبی و در فاصله چند دقیقه ای تا Internet City ، Media City، ساحل جمیرا می باشد این هتل با اتاق هایی کاملا مجهز و مجلل و مدرن و جز اولین هتلی بوده که به  بازار خارج از آمریکای شمالی متصل می باشد و گردشگرانتور دبی به راحتی می توانند به مراکز خرید دسترسی داشته و از مکان های گردشگری شهر دیدن نمایند. هتل کمپینسکی مال آو دبی سومین هتل بزرگی می باشد که دارای پیست سرپوشیده اسکی ، بزرگترین پارک یخی سرپوشیده و طولانی ترین پیست های سرپوشیده می باشد.

 

امکانات هتل کمپینسکی مال آو دبی :

این هتل مجهز به باشگاه پیشرفته ورزشی، مرکز سلامتی آیروودا، استخر شنا و زمین تنیس خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه، صبحانه در اتاق ، اتو، صرافی ، خدمات کفش و واکس  کرایه ماشین ، خدمات تورها ، فکس و کپی را می باشد. و گردشگران تور دبی می توانند با اقامت در این هتل مجلل و لوکس سفری شاد و مفرح بخشی را سپری کنند.

 

هتل فرمونت پالم دبی

هتل فرمونت پالم دبی Fairmont The Palm Hotel  با ساحلی اختصاصی و در فاصله 8 دقیقه ای با دبی مارینا واقع در جمیرا دبی،و در فاصله 35 کیلومتری از فرودگاه بین المللی دبی از جمله بهترین هتل های  5 ستاره دبی تور دبی می باشد.این هتل دارای۳۸۱ اتاق،با دکوراسیونی شیک و مجلل با بالکن خصوصی هم چنین تلویزیون و حمام لوکس و مجهز  می باشد.

 

 

امکانات هتل فرمونت پالم دبی :

این هتل دارای ۴ استخرو آبگرم و باشگاه ورزشی مجهز بار و رستوران می باشد. در رستوران های هتل برای گردشگران تور دبی انواع غذاهای و نوشیدنی هایی از سر تاسر دنیا سرو می شود. هتل فرمونت پالم دبی برای مسافران تور دبی سرویس گشت شهری روزانه به مال امارات که در فاصله 20 کیلومتری از هتل می باشد را داراست.

 

هتل داماک مزون دبی

هتل داماک مزون دبی از جمله بهترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره دبی  واقع در رو به روی برج دو قلو با اتاق های نوساز و لوکس ، مسافران تور دبی می توانند اقامت خوب و خوشی را در این هتل سپری کنند . 

 

 

 

امکانات هتل داماک مزون دبی :

از امکانات هتل داماک مزون دبی می توان به استخر، اتاق درمانی که با استفاده از تکنولوژی روز دنیا را در اختیار مسافران تور دبی قرار داده می شود، نهار خوری و کافه،اتاق های خانوادگی و وجود سالن های بازی ،نگهداری از کودک ، سالن ماساژ ،ترانسفر فرودگاهی، آسانسور،خشکشویی، فروشگاه ، اینترنت و .... اشاره کرد .

جهت رزرو و اطلاعات بیشتر از تور دبی با ما تماس حاصل نمایید. 

هتل هبتور گرند دبی

هتل هبتور گرند دبی یکی از هتل های 5 ستاره معروف ناحیه جمیرا دبی است .این هتل مجلل چشم اندازی رو به فضای سبز و دریا دارد.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 30 دقیقه ، 10 دقیقه تا پارک آبی،تا مرکز خرید امارات 10 دقیقه و تا مرکز شهر دبی 15 دقیقه فاصله دارد و به علت دسترسی آسان به مراکز شهر بهترین انتخاب برای گردشگران تور دبی است.

امکانات هتل هبتور گرند دبی:

 

این هتل دارای 446 اتاق در 14 تیپ مختلف است و دارای 18 رستوران و بار می باشد که انواع غذاهای  تایلندی ، لبنانی و دریایی را مطابق با ذائقه شما مسافران تور دبی سرو می کنند.همچنین برخی رستوران های هتل ویژه سرو غذاهای محلی خاص است.. مثلاً رستوران شاه جهان مخصوص سرو غذاهای هندی است و در رستوران لوچیانو غذاهای ایتالیایی ارائه می شود.

امکانات هتل ۵ ستاره  هبتور گرند شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم یا اسپا، حمام ترکی و بخار ، سکوی شیرجه ،نگهداری از کودکان، مراکز تجاری، اتاق جلسه ،امکانت غواصی و کناره اختصاصی در جمیرا می باشد که برای مسافرانتور دبی سفری به یادماندنی می شود.

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

مطالب مرتبط:                      

 تور دبی اردیبهشت 96 

 تور دبی خرداد 96    

تور دبی تابستان 96

تور دبی تیر 96

تور دبی مرداد 96 

تور دبی شهریور 96 

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد



تعداد بازدید از این مطلب: 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود