آمار مطالب

کل مطالب : 616
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 676
باردید دیروز : 239
بازدید هفته : 1400
بازدید ماه : 2021
بازدید سال : 5157
بازدید کلی : 122054

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان turekish و آدرس kishturr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 17 اسفند 1395
نظرات

فرودگاه کیش آماده استقبال از میهمانان نوروزی

forodgah.jpg

فرودگاه بین المللی جزیره کیش در یازده ماه گذشته سنه 1395 شاهد افزایش پرواز و مسافر بوده است. تعداد اعزام و پذیرش مسافر پروازهای داخلی این فرودگاه 2،617،956 نفر و تعداد پرواز داخلی 20،546 نشست و برخاست در یازده ماه گذشته سال 1395 بوده که در مقایسه با مدت مشابه در سال 1394 با 7 درصد رشد در بخش پروازهای داخلی و 15 درصد رشد در بخش مسافران داخلی همراه بوده است. مهندس عزت‌اله محمدی در خصوص تمهيدات انديشيده شده براي نوروز امسال عنوان کرد: در نوروز امسال تلاش میکنیم علاوه بر تکریم گردشگران و مسافران، تسهیلات ترمینالی را افزایش داده و برنامه‌ریزی مناسبی برای میزبانی از گردشگران نوروزی تدوین كنيم.

 

jkdasazibandar.jpg

جدا سازی بندر صیادی از بندر مسافری در چارک با هدف ارائه خدمات مطلوب به گردشگران کیش

در پی بهبود وضعیت بندر چارک به عنوان یکی از بنادر ورودی جزیره کیش و با توجه به ورود حجم زیادی از مسافران  نوروزی از مسیر دریایی و از بندر چارک توسعه امکانات این بندر با تاکید مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در دستور کار پیمان گرفته است.به همین منظور اسماعیل موسوی مدیر عامل شرکت بنادر و فرودگاههای منطقه آزاد کیش و امیر رستگار رییس بنادر کیش با حضور در بندر چارک در جلسه ی مشترک با  محمود صابری مدیریت بنادر غرب هرمزگان درباره متمایز سازی بندر مسافری و ماهیگیری چارک بحث و گفت و گو کردند.

 

dariosh.jpg

اتاق های فوق لوکس هتل بزرگ داریوش کیش آماده شد

 در راستای ارتقاء سطح مکان های اقامتی جزیره کیش ، هتل بزرگ داریوش به عنوان یکی از متفاوت ترین هتل های کشور ، اتاق های فوق لوکس خود را آماده بهره برداری نمود. اتاق های مذکور که با مدرن ترین تجهیزات روز هتل داری دنیا فرنیش گردیده ، یکی از لوکس ترین اتاق های هتلی کشور به حساب آمده و از بهمن ماه سال جاری جهت مسافران جزیره زیبای کیش، آماده بهره برداری گردیده است. آسایش ، آرامش و خاطره ایی بی نظیر همیشه از شعار های اصلی هتل بزرگ داریوش کیش بوده و اضافه شدن اتاق ها مذکور بر جذابیت های این هتل رویایی افزوده است که مسافران تور کیش نوروز 96 با انتخاب این هتل سفر خوشی را سپری می کنند.

barnamehrizi96.jpg

نخستین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی نوروز 96 کیش برگزار شد

نخستین جلسه مقر ستاد نوروزی سال 96 سه شنبه 23 آذر ماه با حضور مدیر عامل سازمان ناحیه آزاد، معاونین و نمایندگان بخش های مختلف گردشگری و خدماتی کیش در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد.

بر اساس این گزارش، علی اصغر مونسان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، طی این جلسه از همکاری بخش های مختلف توریسم و خدماتی جزیره به دلیل تعاملات خوب انجام شده در راستای رشد گردشگری در نوروز 95 و سال جاری تشکر کرد و گفت: امسال جلسه برنامه ریزی برای نوروز 96 زودتر از همیشه آغاز شد تا بتوانیم بیشتر از سال گذشته در عرصه جذب توریست موفق عمل کنیم و برنامه ریزی های لازم را با هدف افزایش توریست داشته باشیم.

وی از آغاز تبلیغات تلویزیونی کیش خبر داد و افزود: در راستای جذب میزان بیشتر گردشگر نوروزی به کیش تبلیغات تلویزیونی و شهری این بخش از بهمن ماه سال جاری آغاز خواهد شد ضمن اینکه برنامه های متنوعی نیز با همکاری بخش های مختلف جهت افزایش جذابیت کیش برنامه ریزی شده که به واسطه آن امیدواریم رشد نکویی را در این پهنه همانند سنه ماضی و حتی بهتر متعلق به تجربه کنیم.

 

 

khabar-gerani.jpg

خبر گرانی ۲۰ تا ۱۰۰ در صدی هتل‌ های کیش کذب است

 مسیح الله صفا رییس جامعه هتلداران کیش در خصوص خبر منتشر شده مبنی بر گرانی 20 تا 100 در صدی نرخ هتل های کیش گفت: این خبر کذب محض، به دور از واقعیت و مغرضانه است.وی افزود: در پی پلمپ یکی از هتل ها به دلیل عدم ارائه خدمات مطلوب این خبر روز گذشته در یکی از سایت های نا آشنا منتشر شد که کاملا تکذیب می شود و گردشگران می توانند به راحتی جهت اطلاع از عدم صحت این خبر با هر یک از هتل های کیش تماس بگیرند تا از عدم تغییر در نرخ هتل ها آگاه شوند.

رییس جامعه هتلداران افزود: با توجه به وجود کمیته نظارت در جزیره کیش که اعضای آن نمایندگان و ارگان های مختلف هستند نظارت مستمر بر نحوه خدمات دهی درحوزه های مختلف وجود دارد.

مسیح الله صفا تاکید کرد: به عنوان رییس جامعه هتلداران کیش با شکایت از سایت مربوطه نشر این خبر کذب را در مراجع قانونی پیگیری می کنیم تا بر اساس قانون با منتشرکنندگان اخبار کذب بر خورد شود.وی در ادامه با اشاره به پلمپ هتل ارم بدلیل ارائه خدمات نا مطلوب افزود: بر اساس مصوبه کمیته نظارت هتل ارم می تواند با رفع نواقص و مشکلات فعالیت خود را آغاز کند تا در ایام نوروز میزبان گردشگران تور کیش نوروز 96 باشد.

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96

تور کیش بهار 96 

تور کیش فروردین 96 

تور کیش اردیبهشت 96 

تور کیش از شیراز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از تبریز

تور کیش از مشهد

تور کیش از کرمانشاه

 



تعداد بازدید از این مطلب: 80
برچسب‌ها: اخبار تور کیش ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود