آمار مطالب

کل مطالب : 616
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 737
باردید دیروز : 239
بازدید هفته : 1461
بازدید ماه : 2082
بازدید سال : 5218
بازدید کلی : 122115

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان turekish و آدرس kishturr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 7 دی 1395
نظرات

هتل 4 ستاره آزادی مشهد در خیابان آزادی مقابل باغ نادری واقع می باشد.این هتل فاصله بسیار کمی ار حرم رضوی دارد. در این هتل 2 رستوران و تریا در نظر گرفته شده است. هتل آزادی به صورت پیاده 10 دقیقه با حرم فاصله دارد. همچنین فرودگاه مشهد در فاصله 30  دقیقه ای و راه آهن در فاصله 10 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است.

_آزادی_مشهد.jpg

_آزادی_مشهد_2.jpg

امکانات هتل آزادی مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه، پاركينگ، ماهواره، آسانسور، آتليه عكاسي، صندوق امانات، لابي، سالن کنفرانس،روزنامه، نمازخانه، فروشگاه صنايع دستي،  لاندری، خشکشویی، فتوکپی و..

_آزادی_مشهد4.jpg

 

هتل زمرد مشهد

_زمرد.jpg

_زمرد_4.jpg

هتل 4 ستاره زمرد مشهد واقع در بهترین نقطه نزدیک به حرم مطهر رضوی است . هتل زمرد مشهد ، در کنار گنبد طلایی حرم مطهر خودنمایی می کند که با طراحی منحصر به فرد و با فاصله زمانی چند دقیقه ای اش از حرم مطهر شرایط بسیار مناسبی را برای میهمانان عزیزش فراهم آورده است.مراکز خرید مشهد در فاصله 8 دقیقه ای از این هتل قرار دارد. در این هتل 3 آسانسور وجود دارد. این هتل 6 طبقه می باشد.

_زمرد1.jpg

_زمرد4.jpg

_زمرد5.jpg

امکانات هتل زمرد مشهد:

لابی بسیار زیبا و دلنشین ، کافی شاپ ، و سالن کنفرانس جهت دوره های آموزشی، جلسات مدیریتی و مذاکرات تجاری و حقوقی و بین المللی ، رستوران : تنوع و کیفیت طبخ فوق العاده غذاهای ایرانی و فرنگی متناسب باذائقه متنوع در این فضای با شکوه خاطره های فراموش نشدنی را برای مسافران تور مشهد به همراه خواهد داشت.

هتل 4 ستاره کیانا مشهد :

هتل 4 ستاره کیانا مشهد در سال 1391 در زمینی به مساحت  8000 متر مربع در خیابان امام رضا 2 احداث شده است. این هتل 8 طبقه در مجموع از 110 اتاق و سوییت تشکیل شده است. هتل کیانا یکی از نزدیک ترین هتل ها به حرم امام رضا می باشد که تقریبا با 3 دقیقه پیاده روی می توان به حرم دسترسی داشت.برای رزرو تور مشهد با آژانس سالی گشت تماس بگیرید.

_کیانا1.jpg

_کیانا2.jpg

امکانات هتل کیانا مشهد برای مسافران تور مشهد:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، سرویس ترانسفر فرودگاهی،  قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان، سالن کنفرانس، آسانسور، بوفه صبحانه، ترانسفر رایگان فرودگاهی، گشت درون شهری و برون شهری،انبار بار و چمدان، پارک کودک، چایخانه سنتی، پارکینگ استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزشی، میز بیلیارد،مرکز تجاری، صندوق امانات، فروشگاه، تهویه، گیم نت، نماز خانه، لابی،  خدمات خانه داری، خدمات کپی و فکس، خدمات شستشوی لباس، خدمات واکس کفش، صرافی و...

_کیانا4.jpgپ

 

هتل مشهد مشهد 

هتل مشهد مشهد ازبا قدمت ترین هتل های مشهد در خیابان امام رضا با  منظره ای دل نواز رو به حرم ملکوتی امام رئوف  در سال 1354 تاسیس شده است. این هتل  در 10 طبقه با 137 واحد با پرسنلی مجرب  و اموزش دیده اماده خدمات رسانی به میهمانان  عزیز تور مشهد می باشند.

 

 

امکانات هتل مشهد مشهد :

یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی،سالن کنفرانس برای کنفرانس ها و همایش های دولتی  و خصوصی،نمازخانه، لابی، ماهواره، سالن ورزش، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ 24 ساعته، اینترنت در لابی با فضایی ارام و دل نشین، هتل آسانسور و لاندری دارد. هزینه اقامت برای کودکان زیر 4 سال سال رایگان و 4 تا 8 سال نیم بها و بالای 8 سال نفر اضافه محسوب میشود. و رستورانی با انواع غذا های لذیذ ایرانی و فرنگی و فست فود در محیطی زیبا ، آماده پذیرایی از میهمانان عزیز تور مشهد می باشد . 

مطالب مرتبط :

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد دی 95

تور مشهد بهمن 95

تور مشهد اسفند 95 

تور مشهد نوروز 96 

تور مشهد از شیراز

تور مشهد از تبریز

تور مشهد از اصفهان

تور مشهد از کرمانشاه

تور مشهد از کیش

 



تعداد بازدید از این مطلب: 122
موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود