آمار مطالب

کل مطالب : 616
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 758
باردید دیروز : 239
بازدید هفته : 1482
بازدید ماه : 2103
بازدید سال : 5239
بازدید کلی : 122136

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان turekish و آدرس kishturr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 14 آذر 1395
نظرات

  

هتل ستاره طلایی کیشGolden star hotel Kish

هتل ستاره طلایی کیش از دسته هتل های سه ستاره کیش میباشد که فاصله آن تا مرکز شهر 2 دقیقه و تا فرودگاه 10 دقیقه با ماشین میباشد.این هتل  درنزدیکی برخی جاذبه های زیبای گردشگری جزیره کیش ازجمله پارک آهوان قرار گرفته البته این هتل ازمراکزخرید کمی دوراست به همین علت هتل ستاره طلایی برای میهمانان و مسافران تور کیش خود سرویس حمل و نقل ترتیب داده تا ازاین نظر کمبودی احساس نشود.هتل ستاره طلایی کیش دارای ۴۲ اتاق هست که ۲۲ واحد آن دو خوابه و سه خوابه، ۱۲ واحد آن تک خوابه و ۸ واحد آن با ظرفیت ۴ نفر و8 واحد دوخوابه باظرفیت 5 نفر آماده ارائه  خدمات به مسافرین تور کیش می باشد.

 

امکانات هتل ستاره طلایی کیش:

رستوران،کافی شاپ،فروشگاه،تاکسی سرویس،خشکشویی،اینترنت بیسیم،سالن اجتماعات،دفتر خدمات گردشگری،ترانسفر فرودگاهی،لابی،رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ،صندوق امانات شخصی و ... میباشد.

 

 

 

 

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل گراند کیش kish Grand Hotel

هتل گرند کیش یکی از بهترین هتل های چهار ستاره کیش می باشد کهدر زمینی به مساحت 6400 متر مربع در موقیعت خوبی نسبت به دریا و بازارها مراکز خرید کیش احداث شده است به طوری که پیاده تا دریا حدود 7 دقیقه و تا بازار ونوس 5 دقیقه راه است.براي ساخت اين هتل كه چهار سال به طول انجاميده است، معادل 50 ميليارد ريال هزينه شده است.این هتل دارای  60 اتاق مجهز و تزیین شده میباشد.هتل گراند کیش با دارا بودن امکانات رفاهی و کادر مجرب آماده ی پذیرایی از میهمانان تور کیشمیباشد.

امکانات هتل گراند کیش:

فروشگاه و غرفه , دستگاهATM  تراس , آسانسور , روزنامه , نمازخانه , تلويزيون در لابي , آرايشگاه مردانه , صندوق امانات , لابي , سرویس بهداشتی،غذا و نوشیدنی هتل كافي شاپ , رستوران , كافي شاپ 24 ساعته امکانات ورزشی تفریحی خانه دارت , زمين تنيس , سالن بيليارد , پينگ پنگ , فوتبال دستی , صندلی ماساژ . ابب نما هتل و آکواریوم اب شیرین از امکانات خاص هتل میباشد.

 

 

 

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

هتل سالار کیش  Salar Kish hotel

هتل سالار کیش هتلی 2 ستاره در کیش می باشد که در مجاورت هتل داریوش قرار دارد و از جاذبه های دیدنی که نزدیک به این هتل میباشد ساحل مرجانی زیبای کیش است. این هتل دارای سوئیت ها و اتاق های 1 ، 2 ، 3 خوابه است که مجهز به امکانات لازم می باشد. مسافران تور کیش میتوانند هتل سالار کیش را با قیمت مناسب رزرو کنند و سفر خوبی را به یادگار بگذارند. شما میتوانید تفریحاتی را در اسکله تفریحی که نزدیک به هتل است تجربه کنید.

امکانات هتل سالار کیش :

یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس ایرانی، حمل و نقل، نمازخانه، لابی، ماهواره، كافی شاپ و ... می باشد.

 

 

 

 

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل مهتاب کیشMoonlight Hotel Kish

هتل مهتاب کیش از جمله هتل های 4 ستاره جزیره کیش به شمار می رود. این هتل در سال 1393 در واحد های آپارتمانی ساخته و افتتاح گردید و در خیابان امیر کبیر کیش واقع شده است.این هتل نوساز دارای خدمات مدرن و منحصر به فرد برای مسافران تور کیش می باشد و از بهترین امکانات رفاهی برخوردار است. بیشتر اتاق های هتل مهتاب کیش رو به دریا هستند که همین موضوع موجب شده تا طرفدار زیادی بین مسافران تور کیشپیدا کند. موقعیت این هتل 4 ستاره بسیار خوب و نزدیک بازار های خرید است.تمام اتاق های این هتل مجهز و تمیز و شیک است.پذیرش 24 ساعته کارکنان هتل موجب شده است تا مسافرانتور کیشهر وسیله ای که احتیاج دارند به سرعت در اختیارشان قرار بگیرد.

امکانات هتل مهتاب کیش:

کافی شاپ،رستوران،محوطه سرسبز،ترانسفر فرودگاهی،اینترنت،مستر،سرویس بهداشتی فرنگی و ... میباشد.

 

 

 

 

 جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

 

هتل سیمرغ  کیش  Simorgh Hotel Kish

هتل 3 ستاره سیمرغ کیش در زمینی به مساحت ۲۰۲۳۴ متر مربع واقع در جنوب شرقی جزیره کیش ،ابتدای جاده جهان احداث شده است.هتلی ساحلی با محوطه ای سبز که با درختان نخل و گل هایی زیبا پوشیده شده است. این هتل در بلندترین ناحیه سیاحتی جزیره، در جاده جهان و بعد از بازار مرجان قرار دارد و از بهترین گزینه ها برای خانواده هایی است که خواستار اقامتی کم هزینه در چند قدمی ساحل هستند. هتل سیمرغ کیش علاوه بر نزدیکیش به دریا در کنار مسیر دوچرخه سواری جزیره قرار گرفته و نیز فاصله چندانی تا باغ پرندگان،آکواریوم ندارد، بنابراین دارای موقعیت مکانی بسیار مناسبی است. تخفیفات قابل توجه در بازدید از جاذبه هایی چون باغ پرندگان، دلفیناریوم و کلوپ مریم از جمله امتیازاتی است که هتل سیمرغ کیش برای گردشگران تور کیش در نظر گرفته است. با توجه به ساحل بسیار زیبایی که در این هتل وجود دارد گردشگران تور کیش با اقامت در این هتل احساس ارامش خاصی نیز خواهند داشت.

امکانات هتل سیمرغ کیش:

رستوران،کافی شاپ،سالن کنفرانس،فضای سبز،تاکسی سرویس،خشکشویی،پارکینگ،نمازخانه،لابی،اینترنت،صندوق امانات،اعلان حریق،کانتر خدمات گردشگری و ... میباشد.

 

 

 

 

 

 

 جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط: 

تور کیش پاییز 95 

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

 

تور کیش نوروز 96

 



تعداد بازدید از این مطلب: 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود