آمار مطالب

کل مطالب : 616
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 886
باردید دیروز : 239
بازدید هفته : 1610
بازدید ماه : 2231
بازدید سال : 5367
بازدید کلی : 122264

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان turekish و آدرس kishturr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 26 مرداد 1395
نظرات

غار داملاتاش آنتالیا 

غار داملاتاش آنتالیا مكان مناسبي است براي گردشگران تورآنتالیا كه در آن علاوه بر ديدن مناظر خارق العاده طبيعي امكان ديدن سنگهائي تغيير شكل يافته نيز وجود دارد. در اين غار ديوارهاي سنگي كه به طرز خارق العاده اي در طول زمان تغيير شكل داده تصاوير بسيار زيبايي را خلق كرده اند.در همين محدوده موزه باستان شناسي و قوم نگاري نيز وجود دارد كه بازديد از آنها نيز خالي از لطف نمي باشد. (اين موزه همه روزه بجز روزهاي دوشنبه جهت بازديد گردشگران باز مي باشد). از مكانهاي ديدني ديگر اين منطقه 3 غار دريائي بنام هاي فسفرلوماعارا به معناي غار فسفري با تركيبات سنگي درخشان و شب تابي كه در خود جاي داده استوكيزلارماعاراسي غار دخترها كه در گذشته محل نگهداري اسراي زن توسط دزدان دريائي به شمار مي آمده است  كه دسترسي به اين 3 غار با قايق امكان پذيرخواهد بود . برای دیدن از این مکان تاریخی با تورآنتالیا  همراه شوید .

 

شهر تاریخی میسیس آنتالیا

شهر تاریخی میسیس آنتالیا در حوالی شهر اسکندرون و در نزدیکی یاکاپینار قرار دارد. شهر تاریخی میسیس از جمله جاذبه های گردشگری آنتالیا به شمار می رود که همه ساله گردشگران تور آنتالیا را به طرف خود جذب می کند.این شهر در سر راه جاده ابریشم واقع شده است و این یکی از ویژگی های منحصر به فرد آن است.

در داخل شهر و اطراف آن ویرانه هایی از دوران رومیان و سنگ فرش های آن زمان دیده می شود که مربوط به قرن چهارم میلادی می باشد. در این سنگفرش ها تصاویری از کشتی نوح و حیوانات آن به چشم می خورد. در امتداد جاده ویرانه های ییلان کاله و کاخ شاهمران بر فراز کوه سنگی بر بالای رودخانه جیحان نیز دیده می شود.

 



تعداد بازدید از این مطلب: 128
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود